Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik vernomen heb krijgen de spelletjescomputer versies dynamisch aangepaste mappen voor de 24 players. Er zullen best wel genoeg 64 CQ maps in de pc versie zitten.

Maargoed, liever 1 goede 64 player map/size, dan 20 van die 24 sized maps (ala bc2). Zie dus nergens steeds meer voordeel voor de consoles, integendeel, alleen maar minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Qlii256 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:04:
Sorry dat ik er nog eens over begin. Maar is er dan niemand die mij kan helpen zoeken naar een pre-order voor België met de SPECACT Kit erbij? Zijn er dan helemaal geen belgen die deze game limited edition willen pre-orderen met de SPECACT Kit erbij ofzo?
We staan dit niet toe omdat er om de x pagina's altijd weer iemand begint en dan krijg je weer hetzelfde verhaal voorbij komen. Ergens moet je een grens trekken en het is blijkbaar niet goed te handhaven zonder dat je dit streng te handhaven. Voor shopping vragen hebben we het Shopping Forum of als je het dichterbij zoekt terecht in De Gamelounge.

Vanaf nu dus weer over de game zelf hebben.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:04:
Sorry dat ik er nog eens over begin. Maar is er dan niemand die mij kan helpen zoeken naar een pre-order voor België met de SPECACT Kit erbij? Zijn er dan helemaal geen belgen die deze game limited edition willen pre-orderen met de SPECACT Kit erbij ofzo?
Check PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Gave vliegtuig footage van iemand tijdens de live sessie op gamescom:

[ Voor 28% gewijzigd door Donnie op 21-08-2011 22:59 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Lijkt er op dat die jets wel erg traag zijn...

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Als 'ie laag bij de grond komt gaat het anders hard zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Het lijkt vooral traag doordat de map vrij groot is, en je hier hoger kan dan bij BF2. Daar ging het overigens ook niet zo heel hard. Als je IRL ergens bent aangekomen om te vechten of bommen te droppen ga je ook geen mach 3.

Ik hoop dat de crash nog wat spectaculairder wordt. Wat troep wat zijn momentum houd, krater in de grond, brandende kerosine over de grond. Maar dat zal wel nog komen, want dat ziet er bij BC2 met tanks nu ook al spectaculairder uit.

Ook valt me op dat de toren overal blijft staan. Blijkbaar kan die niet stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ze lijken me snel en spectaculair genoeg. Op een bepaalde manier ben ik altijd goed met vliegtuigen in games. Eens kijken of ik in BF3 dit ook ben. Het verschil is dat ik nu met keyboard en muis en niet met een controller meer speel. Misschien toch maar die mooie XBOX controller afstoffen voor vliegen in BF3. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:54
ik hoop dat de viewing distance zo blijft.
ben ook wel benieuwd hoe hoog die jets kunnen voor je in een stall / spin komt en binnen een paar seconden de map uitzeilt :X

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Alles aan deze game ziet er zo ongelooflijk bruut uit. Als de game zijn naam waar maakt dan geen Call of Duty meer voor mij.

[ Voor 39% gewijzigd door Kain_niaK op 22-08-2011 07:49 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 07:49:
Alles aan deze game ziet er zo ongelooflijk bruut uit. Als de game zijn naam waar maakt dan geen Call of Duty meer voor mij.
Klopt voor mij ook geen mw3 maar bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:13
ik koop BF3 voor de PC en xbox 360.hopelijk trekt mijn laptop BF3 anders hele nieuwe pc kopen voor BF3 want heb BF2 helemaal kapot gespeelt op de pc.speel hem nog dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal bf3 ook voor de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wat ik tot nu toe heb gezien overtuigt me bijna om de game te pre orderen, punt is dat ik meer een cod speler ben en niet zo into alle voertuigen en enorm grote mappen ben uit BF.
Maar de game ziet er zo gruwelijk goed uit en de sfeer erin zo realistisch dat ik er toch wel 2x over ga nadenken.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
pino22 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:45:
Wat ik tot nu toe heb gezien overtuigt me bijna om de game te pre orderen, punt is dat ik meer een cod speler ben en niet zo into alle voertuigen en enorm grote mappen ben uit BF.
Maar de game ziet er zo gruwelijk goed uit en de sfeer erin zo realistisch dat ik er toch wel 2x over ga nadenken.
Had ik ook en daarom een paar weken geleden BFBC2 gekocht om even te vergelijken. Niet zo duur en kan ik je aanraden. Als je dat bevalt kan je de overstap met vertrouwen maken. Ik ben nog steeds in dubio... Misschien ga ik gewoon wel voor allebei :)

[ Voor 3% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 22-08-2011 09:47 . Reden: Kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik zie erg uit naar deze game.
Ben een saaie gamer.. ik speel hooguit 3 verschillende spellen en daar alleen gebruik ik mijn Xbox360 voor.

In oktober komen er wat nieuwe games. Waaronder BF3 , Forza4 en Assassins Creed.
Er komen hier wat reacties voorbij betreft spelen op de PC of spelen op een console.

Wellicht dat het grafisch allemaal wat beter is op de PC.
Maar daar gaat het niet om. De Xbox bied ook voldoende grafische hoogstandjes. Zolang de gameplay weer beter is dan BC2 dan ben ik al tevreden en bied het mij weer uren speelplezier.

De multiplayergames zijn weer goed voor uren speelplezier.. Ik kan niet wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Lasteraar schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:02:
Ik zie erg uit naar deze game.
Ben een saaie gamer.. ik speel hooguit 3 verschillende spellen en daar alleen gebruik ik mijn Xbox360 voor.

In oktober komen er wat nieuwe games. Waaronder BF3 , Forza4 en Assassins Creed.
Er komen hier wat reacties voorbij betreft spelen op de PC of spelen op een console.

Wellicht dat het grafisch allemaal wat beter is op de PC.
Maar daar gaat het niet om. De Xbox bied ook voldoende grafische hoogstandjes. Zolang de gameplay weer beter is dan BC2 dan ben ik al tevreden en bied het mij weer uren speelplezier.

De multiplayergames zijn weer goed voor uren speelplezier.. Ik kan niet wachten !
Je bedoelt grafishe hoogstandjes van 5 jaar geleden? of zelfs ouder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk naar crysis 2 op de Xbox 360 , dat ziet er nog toppie uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
imacbest schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:16:
[...]

OMG, ik zie weer een pc vs console war aankomen...niet doen!

Console gamers zijn tevreden met wat ze hebben. Dat deze game gemaakt is voor de pc weten we nu wel.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
O jee... een PC versus Console discussie!
Laat lekker achterwege, nobody cares (en de helft van dit topic staat er al vol mee)

Ontopic:
Iedereen dit plaatje al gezien:
Afbeeldingslocatie: http://quentin.bz/bf3/tower-caspian.jpg

Heerlijk dat die toren destruction heeft!
Ben erg benieuwd naar andere omvangrijke gebouwen die dit ook hebben :D

Edit: vroege ochtend Typo's... :F

[ Voor 6% gewijzigd door priemt op 22-08-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
priemt schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:27:
Laat lekker achterwege, nobody cares (en de helf vat dit topic staat er al vol mee)

Ontopic:
[afbeelding]

Ben erg benieuwd naar andere omvangrijke gebouwen dit ook hebben :D
En maar hopen dat het niet een volledig scripted destruction is. Maar mocht dat wel zo zijn is het iig nog steeds wel cool dat het kan! Maar zou leuk zijn als hij niet altijd dezelfde kant op valt dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Laat lekker achterwege, nobody cares (en de helft van dit topic staat er al vol mee)

Ontopic:
[afbeelding]

Dat is dus het eerste grote ding die ze omlaag gaan halen.Je kan erin sniperen , maar het is wel een makkelijk en leuk doelwit om zomaar omlaag te halen.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 19-09 22:44
Als die toren omvalt, en hij valt boven op je als soldaat, ben je dan ook dood? Het lijkt me dat ie een vrij grote reikwijdte heeft.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol die BF Aftershock ziet er nu al beter uit als MW3! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:14

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

BF3 better be good! Het spel kostte me helemaal geen €35,-, maar ruim 2,5k. :/
Zoals eerder vermeld vermoed ik dat de hardware markt een merkbare boost krijgt.

Wat betreft de snelheden van de jets in BF3; voor zover ik kan oordelen op het laatste filmpje vind ik dat ze niet bijzonder langzamer vliegen t.o.v. de jets in BF2. Zeker het stukje low altitude vind ik vergelijkbaar. Oké, het zal niet te vergelijken zijn met 'real life' snelheden.

Maar is het jullie ook niet opgevallen wanneer je in BF2 een duikvlucht maak met bijvoorbeeld de AH-1Z dat je ook snelheid bereikt van 600 km/u en een cruisesnelheid behaald van 320 km/u? En dat bij voorbeeld op een relatief kleine map als Sharqi Peninsula.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
imacbest schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:16:
[...]

Ik heb het over het feit dat bijv Forza 3 en Battlefield BC2 er nog prima uitzien.
Het kan altijd beter, maar zoals hierboven al vaker benoemd is.
Een PC blijf je upgraden om de beste specs te behouden om games te enigsinds fatsoenlijk te kunnen spelen.
Bij een console wordt er een compromie gemaakt, zodat jij met je xbox of playstation toch de nieuwste games kan spelen.
Wellicht slightly less better looking dan op de pc...
Maar who cares ?
Ik niet..

Gameplay en vernieuwing vind ik belangrijker dan de best mogelijk graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hoe zit het trouwens met BF op de PC en cheaten? Ik heb grotendeels op consoles gespeeld waar het, afgezien van exploits zelden uitgebuit werd. Is dit bij voorgaande PC delen een issue gebleken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
BF3 MP factsheet door DICE vrijgegeven. Zal ze zo in de TS opnemen.
Zie ook de FP

edit: pfffff Wapens zijn in TS opgenomen
Uitbreidingen voor wapens deels
Voertuigen moeten nog

Zie voorlopig de factsheet (die ook in zijn geheel in de TS opgenomen is)
linkje

[ Voor 53% gewijzigd door AllSeeyinEye op 22-08-2011 11:42 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:04:
Hoe zit het trouwens met BF op de PC en cheaten? Ik heb grotendeels op consoles gespeeld waar het, afgezien van exploits zelden uitgebuit werd. Is dit bij voorgaande PC delen een issue gebleken?
Valt wel mee, alleen komt het zeker wel voor. De meeste cheaters worden meteen gepakt. Er zijn wel wat community's die ban-proof hacks hebben, maar daar moet je meestal voor betalen.

Imo is het nooit storend aanwezig geweest in de BF series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Oemfoefoe schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:00:
Sorry maar als je ruim 2.5k aan een PC uit geeft dan moet je niet met zon emoticon gaan klagen alsof het te duur is. Het is jouw eigen keuze dat je blijkbaar een game PC wilt hebben die BF4 ook nog op max settings kan spelen.
Geen idee hoe het met BF2 zat, BF:BC2 valt het reuze mee, heb tot nu toe niet (sinds release) meer dan 2-3 overduidelijke cheaters gezien. En één daarvan deed de idioot het op een hardcore squad DM server, wat betekend friendly fire enabled. Toen het duidelijk was dat hij aan het cheaten was was het ook al snel duidelijk dat zijn aimbot niet werkte tegen friendlies. Dus hij kon wel elke tegenstander direct neerschieten met aimbot, maar tegen zijn squadgenoten was hij hopeloos incompetent en hij ging er al snel vandoor toen hij continue werd neergeschoten door zijn eigen team.
Er zijn wel wat community's die ban-proof hacks hebben, maar daar moet je meestal voor betalen.
Ban-proof hacks bestaan niet, maar ja er zijn altijd wat kleine communities die er lang mee weg kunnen komen, maar tbh dat zijn juist dezelfde die ook op consoles cheaten. De grotere groep die voor de populaire cheat tools gaat, en minder snel op console zal cheaten omdat dat toch iets meer werk is, wordt goed geblokkeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 22-08-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontopic:
[afbeelding]

Ik kon het niet laten maar ik moest gelijk aan onze zendmast denken van 320m hoog die een paar week
trug ook is ingestort
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3GKyhWtOVqk]

Om het toch nog wat over bf3 te hebben. Laat die beta nu maar uitkomen want telkens als
ik er wat over lees begint het te kriebelen en ga ik maar BC2 spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Ik kon het niet laten maar ik moest gelijk aan onze zendmast denken van 320m hoog die een paar week
trug ook is ingestort
[video]
Dat gaan we in BF3 ff naspelen _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jemig DICE, nu heb ik weer iets dat ik als eerste wil doen.
Geef me nou eens een kans om te kiezen wat ik als eerste wil doen in BF3. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

Door al dat grafische geweld zou je bijna het wonderlijke geluid vergeten in-game :)
bron

[ Voor 29% gewijzigd door glashio op 22-08-2011 11:58 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:49
glashio schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:58:
Door al dat grafische geweld zou je bijna het wonderlijke geluid vergeten in-game :)
Heb jij helemaal gelijk in ja. Dat is echt wel superdik gedaan!
Echt wel cool als je daar even aan mag werken in real time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Oemfoefoe schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:00:
Zoals eerder vermeld vermoed ik dat de hardware markt een merkbare boost krijgt.

Wat betreft de snelheden van de jets in BF3; voor zover ik kan oordelen op het laatste filmpje vind ik dat ze niet bijzonder langzamer vliegen t.o.v. de jets in BF2. Zeker het stukje low altitude vind ik vergelijkbaar. Oké, het zal niet te vergelijken zijn met 'real life' snelheden.

Maar is het jullie ook niet opgevallen wanneer je in BF2 een duikvlucht maak met bijvoorbeeld de AH-1Z dat je ook snelheid bereikt van 600 km/u en een cruisesnelheid behaald van 320 km/u? En dat bij voorbeeld op een relatief kleine map als Sharqi Peninsula.
Maar je weet dat Sharqi helemaal geen jets heeft toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:26:
[...]
Maar je weet dat Sharqi helemaal geen jets heeft toch? :)
LOL
De AH-1Z is een Chopper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:08
hmm lijkt er op dat bf 3 ook op de recente amd kaarten goed gaat draaien:

http://translate.google.n...%2FAction-Spiel%2FNews%2F

Ben ik ff blij dat ik een unlockte 6950 heb:p

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Dit is niet nieuw maar;
Vehicles with regenerating health
http://www.battlefield3ga...hicles-9-multiplayer-maps

|:(

Ik snap helemaal het nut daar niet van. Het is niet realistisch en minder leuk. Ik vond het altijd wel spannend om nog net ergens weg te komen of snel uit te stappen en weg te rennen van het ontploffende wrak.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:36:
Dit is niet nieuw maar;

[...]

Ik snap helemaal het nut daar niet van. Het is niet realistisch en minder leuk. Ik vond het altijd wel spannend om nog net ergens weg te komen of snel uit te stappen en weg te rennen van het ontploffende wrak.
Ik vind het wel relax, als ex-Black Ops speler. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
iPodKiller schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:52:
Lol die BF Aftershock ziet er nu al beter uit als MW3! :D
*knip* Kom je kunt ook overdrijven.

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 22-08-2011 14:54 . Reden: Dat kan wel wat normaler gebracht worden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik blijf het toch wel opvallend vinden dat DICE kennelijk BF3 optimaliseert voor NVIDIA, AMD en weer voor AMD en voor Intel. Ik heb nog nooit van een spel gehoord dat eigenlijk voor alles word geoptimaliseerd en als DICE het goed doet kan kan dit spel ook nog wel eens de ultieme real live benchmark worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

DanielWW2 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:53:
Ik blijf het toch wel opvallend vinden dat DICE kennelijk BF3 optimaliseert voor NVIDIA, AMD en weer voor AMD en voor Intel. Ik heb nog nooit van een spel gehoord dat eigenlijk voor alles word geoptimaliseerd en als DICE het goed doet kan kan dit spel ook nog wel eens de ultieme real live benchmark worden. :+
waar staat dat dan;? dat dat zo is.
zou wel geniaal zijn als dat echt zo is >:)

[ Voor 4% gewijzigd door SupremeRick op 22-08-2011 14:55 ]

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
SupremeRick schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:55:
[...]

waar staat dat dan;? dat dat zo is.
zou wel geniaal zijn als dat echt zo is >:)
Kennelijk en aangezien zowel AMD als NVIDIA hardware word gebruikt en zowel AMD als NVIDIA BF3 sponsoren lijkt me het wel dat qua GPU BF3 net zo goed op beide zal draaien. Dat er kennelijk ook word geëxperimenteerd met de CPU's van Intel en AMD zegt ook wat over hoe goed dit wel niet kan zijn geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:56
apNia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:04:
Valt inderdaad heel erg mee ten eerste heb je punkbuster. En met een punkerbuster kun je altijd streamen naar gcc. http://www.ggc-stream.com/

En als zo'n hacker dan eenmaal gebant is (met bewijst pb screenshot). Kan hij gelijk geen enkele server met joinen die streamt naar ggc.

Bans worden meestal uitgevoerd op basis van cd key. Dus dan moet je als cheater een nieuwe cd kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door LemonC200 op 22-08-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
rickyy schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:36:
Dit is niet nieuw maar;

[...]

Ik denk dat dit een gevolg is van een perk die je kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Het woord perk is vies bij battefield heh ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
DanielWW2 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:53:
Daar zijn miljoenen-deals mee gemoeid, is gewoon reclame.
Natuurlijk zorgen ze er voor dat de game op alle merken goed draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Nvidia werkt nu al met DICE samen, ze zullen dus bij de release een voordeel hebben aangezien AMD pas na de release kan optimaliseren.

Nvidia weet ook dat een hoop gamers zullen upgraden voor BF3 en dat AMD eerder zijn kaarten klaar heeft.
Door nu al te "branden" hopen ze natuurlijk dat mensen geen AMD kaart kopen maar wachten op de nieuwe Nvidia kaarten.

Puur marketing dus.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
fast-server schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:31:
Nvidia werkt nu al met DICE samen, ze zullen dus bij de release een voordeel hebben aangezien AMD pas na de release kan optimaliseren.

Nvidia weet ook dat een hoop gamers zullen upgraden voor BF3 en dat AMD eerder zijn kaarten klaar heeft.
Door nu al te "branden" hopen ze natuurlijk dat mensen geen AMD kaart kopen maar wachten op de nieuwe Nvidia kaarten.

Puur marketing dus.
DICE werkt vaak meer samen met AMD en nu ook weer met AMD dus NVIDIA heeft niet echt een voordeel hierbij dat ze ook met DICE samenwerken behalve de schade beperken als AMD eerder is met hun nieuwe serie.
unfor schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:27:
[...]

Daar zijn miljoenen-deals mee gemoeid, is gewoon reclame.
Natuurlijk zorgen ze er voor dat de game op alle merken goed draait.
Natuurlijk gaan daar miljoenen in om maar dat is juist het opvallende. Meestal koopt er een exclusiviteit bij grote games of games die er zeer mooi uit zien zoals Crysis. Bij BF3 krijg je dadelijk dat ze zich allemaal hebben ingedekt met bakken met geld en dan zijn wij de gamers en EA als publisher zich dood aan het lachen met een zeer geoptimaliseerd spel. _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-08-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

fast-server schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:31:

Puur marketing dus.
Op eigen verzoek kunnen beide fabrikanten zelf al geoptimaliseerde drivers uitbrengen. De reclame rond de game is gewoon losstaande reclame, betalen ze geld voor.

De geoptimaliseerde drivers zijn zeer in het voordeel van de fabrikant gezien de vele benchmarks die op BF3 zullen worden gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rennen/sprinten gaat wel snel in de alpha. Lijkt het ongeveer zo snel als in BC2. Maakt het wat minder tactisch imo.
Je gaat toch minder het terrein als dekking gebruiken als je ook met een sprintje kan oversteken. Ook CQB'en heeft veel meer suspense als het allemaal wat langzamer gaat.

Ga BF3 toch wel stukspelen (staat in de pre-order) al vraag ik me af hoelang het blijft boeien.

OT
13 september komt red orchestra 2 al uit!! Berg nieuwe screens hier. Wordt goed gamen deze winter met 2 top shooters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Laatst online: 19:31
Misschien een beetje offtopic maar ik wilde een account maken op Origin voor BF3.

Maar het lijkt erop of de site gehackt is of zo. Inloggen of registreren werkt niet.
En onderaan de site staat het volgende:
De EA Store heet nu Origin.

Origin International is verhuisd naar www.originintl.com
Als ik op die link druk kom ik hier: Weirde site die niks te maken heeft met EA.

Een beetje vreemd toch?

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als ik naar de EA Store ga, kom ik gewoon bij Origin uit, niet bij de site die jij daar noemt. Wat krijg jij te zien als je naar http://store.ea.com/ gaat? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Hij heeft gelijk scroll maar naar beneden, de site gaat idd naar originintl.com
Ze krijgen nu misschien wel lekker veel hits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
Onderin staat een link

En hier is een plaatje: Origin

En ik kan niet meer inloggen met me EA account op BF Bad Company 2. Hebben meer dit?
Ik kan nergens meer op inloggen wat met EA te maken heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door Trokken op 22-08-2011 16:54 ]

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh daar!

Dan denk ik juist dat het andersom is, maar dat het in het Nederlands wat dom vertaald is (en de locatie niet handig gekozen is). Volgens mij zag je bij http://www.origin.com vroeger de pagina die die je nu bij http://www.originintl.com ziet. Ik denk dat ze dat proberen te vertellen. Op een of andere manier wil de site niet naar het Engels toe, dus kan niet zien hoe het er daar staat.

De boodschap is dus gericht aan mensen die daadwerkelijk http://www.originintl.com zoeken en niet aan mensen die voor EA komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 22-08-2011 16:58 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ze zullen de domeinnaam van Origin wel gekocht hebben van een ander bedrijf, en dan zetten ze onder aan de site neer dat Origin (het bedrijf dat deze url had) nu verhuisd is naar die andere url... Lijkt me duidelijk toch? :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
Ja zou kunnen, maar wel vreemd dat ik niet kan inloggen met me EA account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:58:
Ze zullen de domeinnaam van Origin wel gekocht hebben van een ander bedrijf, en dan zetten ze onder aan de site neer dat Origin (het bedrijf dat deze url had) nu verhuisd is naar die andere url... Lijkt me duidelijk toch? :)
Dat wou ik ook net posten.

Alleen EA heeft het wel vreemd verwoord. Zet dan niks neer.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trokken schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:00:
Als ik het goed heb begrepen staan het EA account en het Origin account (nog) los van elkaar, maar zijn ze bezig om deze aan elkaar te knopen.
Het account werkt nu op EA en Origin™In de komende maanden worden het EA-account en profiel geüpgraded naar een nieuw Origin™-account. De identiteit, bestelgeschiedenis en voorkeuren blijven ongewijzigd, en we sturen je een mail als deze overgang plaatsvindt.
bron: https://profile.ea.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

Trokken schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:00:
EA heeft (had) net een kleine storing waardoor login niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:54
is je EA account hetzelfde als het account dat je gebruikt om in te loggen met BF2?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb overigens ook een los Origin account moeten aanmaken om mijn pre-order te plaatsen...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik dacht even in het verkeerde topic te zitten.. BF3 hier toch ? ..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Lasteraar schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:38:
Ik dacht even in het verkeerde topic te zitten.. BF3 hier toch ? ..........
Kan je netzo goed zelf ook niets plaatsen .

Ontopic
Vraag me eigen toch wel af bij die nieuwe games hoe ze nou eens het verschil tussen low en high res gaan oplossen . Het zou niet mogelijk moeten zijn dat iemand met low res meer zicht heeft als iemand met high res.
Neem aan dat in BF3 niet veel anders zal zijn .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

MaFFia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:55:
[...]

Kan je netzo goed zelf ook niets plaatsen .

Ontopic
Vraag me eigen toch wel af bij die nieuwe games hoe ze nou eens het verschil tussen low en high res gaan oplossen . Het zou niet mogelijk moeten zijn dat iemand met low res meer zicht heeft als iemand met high res.
Neem aan dat in BF3 niet veel anders zal zijn .
waarschijnlijk is het ook gemakkelijker om iemand te spotten wanneer je alle grafische franje, motion blur en bloom effecten uitzet. En: hogere resolutie = meer pixels = sneller kunnen identificeren of het gewoon een zwarte pixel is, of een tegenstander.

Niet dat ik me daar nog door tegen laat houden. Gewoon tot het maximum aanzetten. Ik speel games voor mijn plezier, het oog wil ook wat en winnen lukt ook wel met een raket lanceerder.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister battlefield 3 gespeeld op gamescom, de pc versie met 'zogenaamd' 64 man. Er waren wel 64 spelers in die ruimte maar er werden twee games gespeeld (16 vs 16). Het wachtte duurde zo'n 5 uur tot ik eindelijk in die afgedekte ruimte zat. Daar moest je nog een kwartiertje wachten maar je kon wel meekijken hoe andere mensen speelde, aangezien er een tv hing (die je ook op dat filmpje ziet een paar posts terug). Vervolgens kwam je in een aparte ruimte terecht waar je gelukkig kon zitten. Daar lieten ze weer die 12 minuten singleplayer gameplay zien. Toen kon ik eindelijk zelf spelen. Controls waren ongeveer gelijk aan die van Bad Company 2 zoals spotten met Q, met wat dingen anders zoals prone gaan met de Z knop (volgens mij dan, het was zo'n vaag Duits toetsenbord). In ieder geval, wat ik er van heb meegekregen: geweldig geluid, mooie grapichs en het voelt vrij veel aan als Bad Company 2. Alleen wat tegenviel was dat ik de eerste minuten geen tegenstander heb gezien. Die map was vrij groot, ik ging wel van capture point naar capture point, maar ik liep kennelijk alle vijanden mis. Dit zal wel meevallen wanneer er daadwerkelijk 64 man tegelijkertijd meedoen. Het spelen was leuk (alleen veel te kort), maar ik heb zeker zin in oktober waar ik op mn gemak nog meer kan gaan ontdekken. Eneh, gelukkig heb ik nog wel een Battlefield 3 t-shirt mee kunnen pakken tijdens het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Dat 2 keer een extra kwartier wachten (kijken naar multiplayer + singeplayer) doen ze gewoon zodat je het idee hebt dat je 5 uur in de rij staat voor een 'attractie' van 45 min. in plaats van de 15 min. dat je daadwerkelijk zelf kunt spelen.

Wel opmerkelijk dat ze je 16 vs. 16 laten spelen terwijl ze zo lopen te pronken met die 64 spelers tegelijkertijd. Verder is het niet schokkend dat de besturing hetzelfde is als in Bad Company 2 aangezien het gewoon dezelfde engine is en controls in shooters (gelukkig) nooit echt revolutionair zijn hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:09:
Gister battlefield 3 gespeeld op gamescom, de pc versie met 'zogenaamd' 64 man. Er waren wel 64 spelers in die ruimte maar er werden twee games gespeeld (16 vs 16).
En je bent dit zeker?
Wel wat verdacht, omdat Dice zo uitpakte met "64 player MP". Misschien zijn er toch nog wat te veel lag issues op dit moment. Anyway, ik hoop dat de PC beta 64 players MP aanbiedt, zodat we toch feedback kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Kijk, daar heb je op de Xbox nou geen last van :*)...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:03:
Hehe, maar "conquest 64 players" zal een aparte server setting zijn, dus het is niet dat je het moet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is dan ook nog in alpha status, of in elk geval halverwege beta. Geen wonder dat 64 man nog niet wil want de code zit ongetwijfeld nog vol debug- en testtoestanden. Optimalisatie komt later pas.
Lasteraar schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:03:
Zou je dit soort reacties (ook je vorige) gewoon weg kunnen laten als je toch niets zinnigs weet toe te voegen? Het voegt werkelijk geen fluit toe aan het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:06:
Het is dan ook nog in alpha status, of in elk geval halverwege beta. Geen wonder dat 64 man nog niet wil want de code zit ongetwijfeld nog vol debug- en testtoestanden. Optimalisatie komt later pas.
Je realiseert je wel dat het spel al bijna uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Misschien is er wel kans dat er later via een patch of update 32 of meer spelers mogelijk wordt op consoles. Misschien proberen ze eerst 24 uit en als dat goed werkt dat ze misschien gaan experimenteren met meer, who knows.

Ik ga BF3 op de PC spelen iig.

@ modjes; Is het niet handig om alle andere Battlefield 3 gerelateerde topics (BF3 systeem, en BF3 vs MW3) in het blauw hieronder te zetten?

[ Voor 21% gewijzigd door rickyy op 22-08-2011 20:19 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat realiseer ik mij erg goed, maar het eruit slopen van het voorgenoemde spul, is iets wat doorgaans pas op het eind gebeurt. Ze hebben nog zo'n 1,5 maand. Dat men het op een evenement als Gamescom nog niet aandurft om daadwerkelijk 64 man op één instance te knallen, verbaast me dus ook helemaal niet.

Als ze het wel gedaan hadden en het ging mis, of de spelervaring was niet lekker. Wat denk je dat met je game doet? ;) Dat kan ongelooflijk veel geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vayana
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-12-2021
Als ze het wel gedaan hadden en het ging mis, of de spelervaring was niet lekker. Wat denk je dat met je game doet? ;) Dat kan ongelooflijk veel geld kosten.
Ik heb woensdag ook even een potje mee mogen doen op de GC, en ik kan je wel melden dat de versie die ze hadden draaien i.i.g alles behalve stabiel was.

Al tijdens het kijken naar andere spelers viel het direct op dat er regelmatig vastlopende pc's tussen
zaten, Vervolgens moesten we wegens technische problemen een half uur extra wachten, en last but not least liep het spel / de pc van een van de mensen uit mijn groep tot 7 keer toe vast, waardoor deze anderhalf uur voor niets in de rij heeft gestaan.

Bij mij zelf liep het spel gelukkig maar 1 x vast, en was een reboot nodig om de boel weer op gang te krijgen.
Al met al heb ik er nog maar weinig vertrouwen in, anderhalve maand voor de release. Dit, samen met de release van BFBC2, die ook *** verliep ben ik i.i.g. nog niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
vayana schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:08:
[...]

Ik heb woensdag ook even een potje mee mogen doen op de GC, en ik kan je wel melden dat de versie die ze hadden draaien i.i.g alles behalve stabiel was.

Al tijdens het kijken naar andere spelers viel het direct op dat er regelmatig vastlopende pc's tussen
zaten, Vervolgens moesten we wegens technische problemen een half uur extra wachten, en last but not least liep het spel / de pc van een van de mensen uit mijn groep tot 7 keer toe vast, waardoor deze anderhalf uur voor niets in de rij heeft gestaan.

Bij mij zelf liep het spel gelukkig maar 1 x vast, en was een reboot nodig om de boel weer op gang te krijgen.
Al met al heb ik er nog maar weinig vertrouwen in, anderhalve maand voor de release. Dit, samen met de release van BFBC2, die ook *** verliep ben ik i.i.g. nog niet overtuigd.
Je moest eens weten....

Volgens mij hebben ze BF3 al lang op CD's gebrand hoor. Denk je dat ze nu nog gaan beginnen met meer dan 1 miljoen exemplaren op schijfjes branden? De versie die ze bij jullie tonen/kunnen spelen is dan ook een versie die waarschijnlijk ongeveer al 4 à 5 maanden terug af was.

De beta versie we binnekort met z'n allen gaan spelen is ook al zeker 4 maanden klaar. Of langer zelfs. Battlefield 3 is gewoon al helemaal klaar hoor. Hetgeen ze nu doen is alles in goede banen leiden voor de release en ook natuurlijk al aan patches werken. En ook de DLC moeten ze waarschijnlijk nog wat werk in steken.

Dus de beta kan/zal 'vol' met fouten zitten, maar die zijn er al lang uit. Maar omdat die beta al zo lang klaar is blijven deze fouten er in zitten. Natuurlijk is het wel zo dat ze grotere fouten enzo en beveiligingslekken en weet ik veel er wel uit halen uit die beta, maar verwacht niet dat de beta versie een van de laatste nieuwste builds is ofzo.

Nu voor iemand begint, nee ik ben geen BF3 expert en ik werk ook niet bij EA ofzo. Maar als je een beetje logisch nadenkt zou je moeten weten dat meer dan 1 miljoen schijfjes branden en verspreiden over de hele wereld niet in 1x gedaan wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
vayana schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:08:
[...]

Gast dat was een ALPHA BUILD dus wat verwacht je nou wees blij dat je KON spelen ;)

@Loll nee ze hebben nog helemaal niks gebrand duurt vermoed ik nog wel een maandje :+
Ze zijn nog druk bezig CR erin aan het zetten en de boel aan het tweaken de laatste strookjes zodat ze een zo compleet mogelijke versie hebben op DVDrom.

[ Voor 97% gewijzigd door JT888 op 22-08-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Qlii256 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:24:
[...]

Je moest eens weten....

Volgens mij hebben ze BF3 al lang op CD's gebrand hoor. Denk je dat ze nu nog gaan beginnen met meer dan 1 miljoen exemplaren op schijfjes branden? De versie die ze bij jullie tonen/kunnen spelen is dan ook een versie die waarschijnlijk ongeveer al 4 à 5 maanden terug af was.

De beta versie we binnekort met z'n allen gaan spelen is ook al zeker 4 maanden klaar. Of langer zelfs. Battlefield 3 is gewoon al helemaal klaar hoor. Hetgeen ze nu doen is alles in goede banen leiden voor de release en ook natuurlijk al aan patches werken. En ook de DLC moeten ze waarschijnlijk nog wat werk in steken.

Dus de beta kan/zal 'vol' met fouten zitten, maar die zijn er al lang uit. Maar omdat die beta al zo lang klaar is blijven deze fouten er in zitten. Natuurlijk is het wel zo dat ze grotere fouten enzo en beveiligingslekken en weet ik veel er wel uit halen uit die beta, maar verwacht niet dat de beta versie een van de laatste nieuwste builds is ofzo.

Nu voor iemand begint, nee ik ben geen BF3 expert en ik werk ook niet bij EA ofzo. Maar als je een beetje logisch nadenkt zou je moeten weten dat meer dan 1 miljoen schijfjes branden en verspreiden over de hele wereld niet in 1x gedaan wordt :p
Gran Turismo 5 werd binnen 2 weken miljoenen keren op blu-ray gezet voor de launch (en dat waren dus alle pre-orders en gewone disks die niet gepre-ordered waren). Éen week gereserveerd voor de fabriek, één week voor verspreiding. Het gaat een stuk sneller dan jij denkt.

Verder gaat game ontwikkeling heel snel. Een spel als Gran Turismo 5 zat een paar maanden voor de release nog in pre-alpha fase, terwijl het spel pas 3 weken voor release als 'finished' werd beschouwd.
@Loll nee ze hebben nog helemaal niks gebrand duurt vermoed ik nog wel een maandje :+
Ze zijn nog druk bezig CR erin aan het zetten en de boel aan het tweaken de laatste strookjes zodat ze een zo compleet mogelijke versie hebben op DVDrom.
Als andere grote titels een goede indicatie zijn, dan schat ik dat de eerste 2 weken gereserveerd zijn voor het branden van BF3 op schijfjes (CD, DVD en blu-ray). De derde en eerste helft van vierde week voor verspreiding.

[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 22-08-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 21:20
Trouwens even over BC2 en BC2 Vietnam. Je kan lullen wat je wil, het is een tijd geleden dat ik daar problemen mee gehad heb, het draait stabiel en al een hele tijd.

Tuurlijk, Battlefield 3 wordt in het begin ook gammel, maar is elk spel dat niet in het begin?

Ik zit in elk geval te popelen om de BETA te kunnen spelen.. Ik ben erg benieuwd hoe mijn systeem het gaat trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:56
1 miljoen DVDs repliceren? Genoeg partijen die er 5-10 miljoen per maand kunnen doen, geen probleem tegenwoordig. En de game is zeker nog niet af, denk je dat zo'n ontwikkelaar een game die af is zomaar wat maandjes op de plank laat liggen?

Wat je in de komende beta ziet zal inderdaad niet de meest recente versie zijn, maar dat geeft niet. Daar gaat het ook niet om.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDVken
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11-2023
Exclusive501 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:34:
Wel opmerkelijk dat ze je 16 vs. 16 laten spelen terwijl ze zo lopen te pronken met die 64 spelers tegelijkertijd. Verder is het niet schokkend dat de besturing hetzelfde is als in Bad Company 2 aangezien het gewoon dezelfde engine is en controls in shooters (gelukkig) nooit echt revolutionair zijn hé ;)
Zo iets was mij al opgevallen tussen de I3D servers.
Er is (of was, want stats updaten niet meer) geen enkele 64 player te zien.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/UTerror/bf3s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mooi filmpje trouwens waarbij reclame voor Call of Duty wordt vervangen door reclame voor Battlefield 3.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FaZqrI7SA74]

[ Voor 26% gewijzigd door Uniciteit op 22-08-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat de publieke dingen zoals de Alpha en de Beta meer zijn voor balance en mass testing (zoals server enzo) dan voor bugfixes.

Mass tests kun je echt alleen doen met grote hoeveel heden en zijn dus niet inhouse te creeren. balance kun je wel proberen goed te krijgen zonder beta, maar dan zit je met een vast aantal dezelfde mensen die allemaal hetzelfde blijven spelen. Iedereen heeft zijn of haar voorkeur strategie. Juist met zo'n beta krijg je allemaal nieuwe mensen met nieuwe strategien en nieuwe manier van gebruik van wapens ed. Dit zorgt allemaal voor balance. Het zelfde voor maps. Je kunt wel dezelfde mensen er telkens weer opzetten, maar 9/10 keer gaan die waarschijnlijk hetzelfde doen. Kijk maar naar metro. Van de 50 matches uit de alpha kwam ik niet verder dan het 2e punt, de metro...

Het is natuurlijk mooi als er een bug uit wordt gehaald, maar de meeste bugs komen toch wel te voorschijn tijdens inhouse testing, dus daar ligt de druk niet zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:24:
[...]
Het branden (of eigenlijk persen) van een miljoen schijfjes is zo gebeurd, inclusief het plaatsen in de doosjes + boekjes. Dit gebeurd allemaal in één machine en een machine verwerkt 500-1000 DVD's per uur.

Een redelijk bedrijf heeft ongeveer 5 van die machines staan, dus met 2 weken zijn alle DVD's geperst, ingepakt en klaar voor verzending... Verspreid dit over meerdere bedrijven (per continent bv) en je kunt binnen een maand de volledige pre-order voorzien van een kopie :D

Een uitgever hoeft dus uiterlijk een maand van te voren de master (en printwerk) te versturen en dan komt alles netjes op tijd in de winkel te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:48:
[...]

Het branden (of eigenlijk persen) van een miljoen schijfjes is zo gebeurd, inclusief het plaatsen in de doosjes + boekjes. Dit gebeurd allemaal in één machine en een machine verwerkt 500-1000 DVD's per uur.

Een redelijk bedrijf heeft ongeveer 5 van die machines staan, dus met 2 weken zijn alle DVD's geperst, ingepakt en klaar voor verzending... Verspreid dit over meerdere bedrijven (per continent bv) en je kunt binnen een maand de volledige pre-order voorzien van een kopie :D

Een uitgever hoeft dus uiterlijk een maand van te voren de master (en printwerk) te versturen en dan komt alles netjes op tijd in de winkel te liggen.
Sowieso denk ik dat er tegenwoordig veel minder fysieke schijfjes gebrand hoeven te worden aangezien veel mensen de game digitaal aanschaffen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Laatst online: 16:04
http://www.yourdiscovery....uns-machinegeweer-in-test

Is dit misschien niet iets leuks voor in battlefield 3?

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Volgens mij wordt zo'n release datum bovendien ook wel gepushed door de uitgever zodat de game marketing technisch op een gunstig moment de markt inkomt. Bovendien is het vandaag de dag haast meer regel dan uitzondering dat er binnen een paar dagen een na de release een patch uitkomt. Ik herinner me nog dat begin dit jaar Crysis 2 uitkwam en dat nog voor de release er al een patch was aangekondigd. Het hoeft dus niet eens dat je de versie die gebrand wordt op de schijfjes ook maar eens speelt :P

Bovendien heeft bijna iedere gamer vandaag de dag een behoorlijke internetverbinding waarbij er niet langer per minuut wordt betaald dus is het ook geen probleem om telkens kleine fixes online te zetten zeker als die via bijvoorbeeld Steam of Origin automatisch binnen no time worden binnen gehaald en geïnstalleerd. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik voor elke patch van Black Ops iedere keer zelf de patch van het net moest trekken en een install wizard moest draaien zoals dat vroeger nog ging ;) Zeker vlak na de release waren er volgens mij meerdere (hele kleine) updates per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Gaan we eigenlijk dedicated servers krijgen of terug alleen maar bij bepaalde hosts kunnen huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Asskicker schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:10:
Gaan we eigenlijk dedicated servers krijgen of terug alleen maar bij bepaalde hosts kunnen huren?
Ik vrees het laatste. Anders zou je toch ook 'n soort van LAN kunnen nabouwen, terwijl ze dat net proberen te verhinderen ivm piracy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

i3d.net is vooralsnog de enige aanbieder:
i3D.net is proud to announce, as first GSP worldwide, the very first pre-order for Battlefield 3 Official Ranked game servers has started! As alpha game server provider for EA's Battlefield 3, we are privileged to offer the Battlefield 3 game servers.

The i3D.net Battlefield 3 game server pre-order package starts with a 16 to 64 slot ranked Battlefield 3 public game server, to be online on launch day.

As Battlefield 3 is heavily supported with clan features, i3D.net adds as only provider worldwide, a free 16 slot private Battlefield 3 game server with every public server ordered. Your community enjoys the ranked public server, while your teams enjoy the flexibility of hosting matches 24x7. We also add a free Teamspeak 3 10 slot voice server for optimal communication.
For your community website, we also add 12 month webhosting XL with free .com/net/.org/.nl domain name. No advertisements, no branding, it will be your domain.

To summarize i3D.net's Battlefield 3 package:
- Battlefield 3 Official Ranked game server 16 to 64 players
- FREE: Battlefield 3 16 slot private game server
- FREE: Teamspeak 3 10 slot public voice server
- FREE: Webhosting with .com/.net/.org/.nl domain name
- Included: Access to BF3CC, i3D.net co-created
- Included: Access to PB screenshots and log files

Order and availability at http://www.i3d.net/battlefield-3-ranked-game-servers.php

The pre-order package is available until September 18th. The BF3 private clanserver, Teamspeak 3 server and website will be offered for the full duration of your BF3 Official Ranked server term. Minimal pre-order package term is 3 months.

See you on the Battlefield!

Battlefield 3 is a trademark of EA Digital Illusions CE AB. i3D.net is authorized by EA Inc. to use the "Official Battlefield 3 Trusted Server Provider" phrase.
http://i3d.net/

Het zou dus zomaar kunnen dat ze inderdaad de enige aanbieder blijven (net zoals er maar 1 is bij Black Ops) of dat er nog een aantal geselecteerde aanbieders bij komen. Maar het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat alle GSP's Battlefield 3 servers mogen gaan hosten...

[ Voor 6% gewijzigd door Exclusive501 op 22-08-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

jagermeister schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:03:
[...]
Sowieso denk ik dat er tegenwoordig veel minder fysieke schijfjes gebrand hoeven te worden aangezien veel mensen de game digitaal aanschaffen.
Voor PS3 en 360 niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Multiplay.co.uk heeft ook pre-order pakketten. Killercreation.co.uk is nog in onderhandeling, maar biedt al wel pre-order aan.

Ik dacht dat BF3 helemaal niet op schijf gedistribueerd werd? Alleen als download.. Maar wellicht zijn we zover nog niet :P (ow ja, en die consoles natuurlijk 8)7 )

[ Voor 7% gewijzigd door lredev op 23-08-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

lredev schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:55:
Multiplay.co.uk heeft ook pre-order pakketten. Killercreation.co.uk is nog in onderhandeling, maar biedt al wel pre-order aan.

Ik dacht dat BF3 helemaal niet op schijf gedistribueerd werd? Alleen als download.. Maar wellicht zijn we zover nog niet :P (ow ja, en die consoles natuurlijk 8)7 )
Zou belachelijk zijn als het digital-only was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Die kant gaan we wel op dus wen er maar aan of zoek een nieuwe hobby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
JT888 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:28:
Die kant gaan we wel op dus wen er maar aan of zoek een nieuwe hobby :D
Dat gaat nog wel een paar jaar duren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Wel vreemd dat multiplay 2x zo duur is als i3D, ik heb niet geweldige ervaringen met de i3D BC2 servers.
Veel i3D servers hebben hetzelfde als 4netplayers.de servers: Rubberbanding, en nog meer rubberbanding.
AGGR gaat zeker een 64man laten hosten, nog even de perfecte GSP zoeken.

[ Voor 48% gewijzigd door unfor op 23-08-2011 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Voor bf2 waren we na de release toch ook allemaal betatester voor een maand of 3? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
unfor schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 05:58:
Wel vreemd dat multiplay 2x zo duur is als i3D, ik heb niet geweldige ervaringen met de i3D BC2 servers.
Veel i3D servers hebben hetzelfde als 4netplayers.de servers: Rubberbanding, en nog meer rubberbanding.
AGGR gaat zeker een 64man laten hosten, nog even de perfecte GSP zoeken.
Daar baal ik ook enorm van eerlijk gezegd. In BC2 heb ik op 8 van de 10 i3d servers last van lag. Op de Multiplay.co.uk totaal niet. Hier hebben we er zelf ook één van en hij draait erg goed.

Jammer dat Multiplay dan blijkbaar weer wat duurder is.

@ Stewie!
Heb jij een verklaring voor het feit dat meerdere mensen een mindere verbinding hebben bij i3d? Of lag dat specifiek misschien aan BC2? Of de gebruikers zelf?
Pagina: 1 ... 78 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien