Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

StealthyPeanut schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:06:

@ Stewie!
Heb jij een verklaring voor het feit dat meerdere mensen een mindere verbinding hebben bij i3d? Of lag dat specifiek misschien aan BC2? Of de gebruikers zelf?
Alle providers hebben sinds R32 last hiervan, daar is niets tegen te doen. Ook multiplay krijgt diezelfde klachten. En ook daar roept de klanten dan dat bij i3d geen lag is. Het is een ontastbaar probleem.
Persoonlijk kijk ik naar de speler- bezettingsgraad van de game servers die wij draaien: die is meer dan 50% hoger dan genoemde concurrent. Dus in andere woorden: onze servers zijn elke dag voller dan elders. Dat is alleen als de latency en de gameplay goed is.

Overigens is buiten die R32 rubberbanding lag gewoon meetbaar in frames die de game server niet kan verwerken. Zulke lag is er bij ons simpelweg niet.
Die rubberbanding gaat weer terug naar hoe men vroeger of "reg" praatte bij Counter Strike: onmeetbaar en persoonlijk voelbaar. Wie of wat of waar is per persoon verschillend. Niets tegen te doen totdat een patch de gameplay weer smoother maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Voor BF2 zijn wij in de tijd over gestapt van i3D naar public servers vanwege aanhoudende lag. Erg vervelend en ze lijken het niet onder controle te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jpjedi schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:27:
Voor BF2 zijn wij in de tijd over gestapt van i3D naar public servers
Bf2 of bc2?
En het bedrijf public servers of publieke servers?

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Stewie! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:30:
[...]

Bf2 of bc2?
En het bedrijf public servers of publieke servers?
Zoals er staat: BF2 en Public servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jpjedi schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:33:
[...]

Zoals er staat: BF2 en Public servers ;)
Die servers draaiden wij ook allemaal ;) goed dat je daar dan geen lag had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
En toch verschilt het echt behoorlijk per GSP hoe goed de server is.
Met op nr1 als slechtste: 4Netplayers.de (o.a. de befaamde lag-server oldmengaming)
Diezelfde rubberbanding zie je soms op i3d servers, maar nimmer op andere GSP's.

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 23-08-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

unfor schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:40:
En toch verschilt het echt behoorlijk per GSP hoe goed de server is.
Met op nr1 als slechtste: 4Netplayers.de (o.a. de befaamde lag-server oldmengaming)
Diezelfde rubberbanding zie je soms op i3d servers, maar nimmer op andere GSP's.
Waarom is de oldmengaming server dan altijd vol? Je zal het best goed bedoelen, maar dit soort reacties krijgen alle GSPs dagelijks en het is zeer subjectief. Overigens kan het zelfs zoiets simpels zijn als PB screenshots die gestreamed worden, vooral op 24x7 drukke servers loopt dit snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Multiplay is even duur/goedkoop ze doen dan echter levenslangs 50% korting. Beetje raar, maar je komt ongeveer op het zelfde bedrag.

Tijdens de alpha waren geloof ik alle servers gerund door multiplay en i3d. Voor BF2 zijn wij laatst overgestapt naar multiplay. Beduidend beter dan killercreation. Persoonlijk had ik liever een overstap naar i3d gehad, maar die hadden toen iig de bf2 servers nog erg hoog geprijsd.

Wij zijn ons voor BF3 nog aan het orienteren. 2 x 32 man. waarvan sowieso in het begin eentje 24/7 wake, voor de good old days :)

Stewie, ik zag iets over BF3CC co developed met i3d? Verzorgt dat ook in-game admin middels een deamon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jep, net zoals we met bc2cc hebben gebouwd, een losstaande daemon die 24x7 admin taken uitvoert (ook ontwikkeld/betaald door i3d). Zie http://www.bc2cc.com/

[ Voor 33% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDVken
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11-2023
Wij zijn ook nog aan het uitkijken voor een passende GSP en heb al veel meningen online gelezen over andere games.
Het is zoals Stewie zegt... Er zijn altijd mensen die goede en slechte ervaringen hebben met een bepaalde host/game. (en er zijn ook wel hosts waar ik geen enkel goed woord over kan vinden, maar die bieden momenteel geen BF3 daan.)

Voorlopig gaan wij dan ook nog even wachten op de beta om enkele servers van I3D of multiplay te kunnen testen. De pre-orders tellen dan toch ook nog, dus dan krijg je denk ik een beter beeld van welke GSP het beste is voor U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Stewie! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:38:
[...]

Die servers draaiden wij ook allemaal ;) goed dat je daar dan geen lag had :P
Ik ben een keer bij de eigenaar thuis geweest in Rotterdam en hij vertelde mij dat alles in een datacentrum in Rotterdam hing.

Maar goed, Je snapt dat wij niet over een nacht ijs zijn gegaan om 30 leden tevreden te houden. Er was aanhoudende lag bij i3D en na een test met public servers was deze er nagenoeg niet. Toen de overstap gemaakt na een goed gesprek en nooit meer een klacht gehad van een van de leden.

Niets "knaps" aan maar gewoon ervaring. Ik wil I3D niet afbranden maar dat is onze ervaring die ik wil delen aan de hand van de komende keuze voor BF3 servers. Net zo min wil jij waarschijnlijk spam in dit topic verspreiden voor het bedrijf waarvoor je werkt. ;) Het moet natuurlijk wel een objectieve discussie blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik vind het helemaal niet erg dat je die ervaring deelt, het laat precies zien hoe subjectief het is. Dezelfde server maar 20 euro duurder speelde wel prima, iedereen blij toch. Dat is precies de reden waarom iedereen een GSP kiest waar hij/zij zich fijn bij voelt en waarom er zoveel verschillende GSPs zijn die ondanks veel toch een bestaansrecht hebben.
Net als jouw ervaring zijn er ook velen die graag een server huren bij een Amerikaanse GSP met servers in Nederland. Drie keer raden waar die servers staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Stewie! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:20:
Ik vind het helemaal niet erg dat je die ervaring deelt, het laat precies zien hoe subjectief het is. Dezelfde server maar 20 euro duurder speelde wel prima, iedereen blij toch. Dat is precies de reden waarom iedereen een GSP kiest waar hij/zij zich fijn bij voelt en waarom er zoveel verschillende GSPs zijn die ondanks veel toch een bestaansrecht hebben.
Net als jouw ervaring zijn er ook velen die graag een server huren bij een Amerikaanse GSP met servers in Nederland. Drie keer raden waar die servers staan :P
subjectief is het allemaal natuurlijk, anders is er geen reet aan om op een forum te discussiëren. ;)

En dat I3D geweldig is en de grootste is vind ik helemaal geweldig voor je. Zou willen dat mijn werknemers zo enthousiast waren over mijn bedrijf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Volgens de buren (Hardware.info) draaide sommige zo niet alle systemen op een nieuwe grafische kaart van nVidia. De GeFore GTX 595 in SLI.
Afin de proposer la meilleure expérience de jeu sur Battlefield 3, EA a mis le paquet dans les PCs pour faire tourner Battlefield 3.

Alors qu'une partie du hardware était déjà connu, j'ai pu discuter avec Andreas 'Gamm4' Koch le Community Manager allemand et savoir ce qu'il y avait dans les PCs au niveau de la carte graphique.
Cela concerne les PCs réservés pour jouer au TDM (8 PCs dans le Community Lounge, il semblerait que sur le stand BF3 ce soit des SLI de GTX 580 et des 6990.

Accrochez vous, ça va décoiffer !

Processeur : Intel Core i7 2600k
RAM : 6Go DDR3
CG : 2* GTX 595 (SLI)

On notera que la GTX 595 est une carte dual-GPU qui n'est pas encore sortie, et que NVIDIA a fournit à EA des drivers spéciaux durant la gamescom pour améliorer encore un peu l'expérience de jeu (et sans doute réduire les bugs).

Pour ceux qui commenceraient à avoir peur au vue de leur config actuelle, il faut bien imaginer que le jeu n'est pas encore parfaitement optimisé et que EA voulait être sur de pouvoir montrer son jeu tournant le mieux possible à la communauté et aux journalistes.
http://www.somua.com/?sujet=19831/

Het ziet er uit als Frans, en ik ben daar niet goed in :+.

[Edit] Dit is overigens niet een post bedoelt om nu te gaan speculeren over specs of iets dergelijks. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 23-08-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Zeg, op de site van wehkamp staan er nogal wat vragen over BF3 met betrekking tot het bestellen van het spel. Wehkamp geeft als antwoord op een vraag dat het "Of de DVD of downloaden is" en dat beide niet gaat.

Maar ik ben in de veronderstelling dat BF3 altijd en in ieder geval via Origin geactiveerd moet worden. Dus dat ik dat spel dan ook in een latere fase via Origin kan binnen halen, dus via dezelfde methode/manier als hoe steam werkt. Wie o wie geeft het goede antwoord..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:11
Nemean schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:48:
Volgens de buren (Hardware.info) draaide sommige zo niet alle systemen op een nieuwe grafische kaart van nVidia. De GeFore GTX 595 in SLI.

[...]

http://www.somua.com/?sujet=19831/

Het ziet er uit als Frans, en ik ben daar niet goed in :+.

[Edit] Dit is overigens niet een post bedoelt om nu te gaan speculeren over specs of iets dergelijks. :)
Eventjes vlug door een vertaler heen gehaald, zitten nog wel foutjes in!

Om de beste game-ervaring op Battlefield 3, heeft EA zet het pakket in pc's aan Battlefield 3 uit te voeren.
Terwijl sommige van de hardware was al bekend, kon ik praten met Andreas 'Gamm4' Koch en de Duitse Community Manager weet wat er in de PC's op de grafische kaart.
Dit geldt ook voor pc's gereserveerd voor het spelen van TDM (8 PC's in de Gemeenschap Lounge, het lijkt erop dat op de stand een van BF3 SLI GTX 580 en 6990.
Hang je zal het décoiffer!

Processor: Intel Core i7 2600K
RAM: 6GB DDR3
CG: 2 * GTX 595 (SLI)
Merk op dat de GTX 595 is een dual-GPU kaart die nog niet uit, en dat NVIDIA speciale drivers voor EA gamescom om een ​​beetje game-ervaring te verbeteren (en waarschijnlijk verminderen bugs bevat ).

Voor diegenen die beginnen te vrezen voor hun config in de huidige, moet men zich voorstellen dat het spel niet volledig geoptimaliseerd is en dat EA wilde in staat zijn om zijn hand tonen het draaien van de beste voor de gemeenschap en journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
loewie1984 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:48:
Zeg, op de site van wehkamp staan er nogal wat vragen over BF3 met betrekking tot het bestellen van het spel. Wehkamp geeft als antwoord op een vraag dat het "Of de DVD of downloaden is" en dat beide niet gaat.

Maar ik ben in de veronderstelling dat BF3 altijd en in ieder geval via Origin geactiveerd moet worden. Dus dat ik dat spel dan ook in een latere fase via Origin kan binnen halen, dus via dezelfde methode/manier als hoe steam werkt. Wie o wie geeft het goede antwoord..
Gezien mijn vorige ervaring, kun je gewoon CD-Keys toevoegen aan Origin. Vervolgens kun je je spellen gewoon via Origin downloaden. Ik gok dat dat met BF3 ook zo zal gaan. En zoals je zelf al zegt, EA zou inderdaad Origin gaan verplichten bij BF3.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 00:22
Plaatje van de Russen :)
Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110804154616/battlefield/images/thumb/c/c8/BF3_mp_character_profiles_specact_rus.jpg/830px-BF3_mp_character_profiles_specact_rus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Is er al iets meer bekend over deaths krijgen terwijl je gerivived wordt? Ik ergerde me hier aan in bfbc2 aangezien je door mensen midden in een gevecht 2 of 3x kon worden gerivived zonder dat je iets kon doen omdat je gelijk weer dood was(gelukkig hebben ze nu de optie dat je het aan kan geven). Veder vind ik het persoonlijk wel erg lang duren voordat dice iets bekend maakt over de specs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pfff. Ik ben echt serieus aan het twijfelen om te pre-orderen.

Voordelen :
- het is nu echt goedkoop, 32€ (pc)
- je krijgt DLC gratis
- je hoeft nie naar de winkel
- beta access dacht ik ?

Nadelen :
- Waar ik hem wil orderen is de levertijd 12+ dagen... vééls te lang dus :( !

Twijfel, twijfel, twijfel... En elke dag wordt het duurder :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Mavamaarten op 23-08-2011 11:04 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:02:

Voordelen :
- je krijgt DLC gratis
- beta access dacht ik ?

Nadelen :

is die 12 dagen+ niet omdat hij nog niet uit is? bij wehkamp stond ook 5+ weken levertijd, ik zit wel te twijfelen waar ik hem bestel. ik wil de ps3 limited edition versie maar ik zoek nog een winkel met een leuke bonus (wehkamp had wel een leuke volgens mij maar van wat ik heb gelezen staat wehkamp niet bekend om het optijd leveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Wehkamp gaf aan in de reacties onder het artikel dat zij zouden leveren en dat het spel op 27 oktober op de deurmat / kialapunt afgeleverd zou worden. Ze zouden genoeg artikelen hebben voor iedereen die pre-orderd zolang de voorraad strekt. Aldus de wehkamp's eigen reactie op de vragen onder het artikel.

Ik snap dat iedereen op de dag van de release aan de gang wilt. Maar tis maar waar je voor kiest 60 eu of 35 eu. Ik wacht wel 2 dagen voor 25 eu, das makkelijk verdient.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:09:
Wehkamp gaf aan in de reacties onder het artikel dat zij zouden leveren en dat het spel op 27 oktober op de deurmat / kialapunt afgeleverd zou worden. Ze zouden genoeg artikelen hebben voor iedereen die pre-orderd zolang de voorraad strekt. Aldus de wehkamp's eigen reactie op de vragen onder het artikel.

Ik snap dat iedereen op de dag van de release aan de gang wilt. Maar tis maar waar je voor kiest 60 eu of 35 eu. Ik wacht wel 2 dagen voor 25 eu, das makkelijk verdient.
tsja het is ook nog mensen die de limited edition willen of niet. ik wil die wel graag maar maakt het jou niets uit dan moet je natuurlijk voor de goedkoopste gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mijn vorige pre-order (black ops pc) bij media offer kwam ook veels te laat aan, maar dat lag aan de post want ze hadden hem een dag van tevoren opgestuurd... Ik zou nog het liefst hebben dat ze je CD-key op de de dag van de release naar jou sturen, en dat het doosje met DVD met de post wordt gestuurd... Dan kan je al spelen dmv het spel te downloaden met Origin, en moet je geen 12 dagen wachten.... twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:10:
[...]

tsja het is ook nog mensen die de limited edition willen of niet. ik wil die wel graag maar maakt het jou niets uit dan moet je natuurlijk voor de goedkoopste gaan
Uhm de limited edition is op dit moment goedkoper dan de niet limited bij wehkamp. En die heb ik besteld (de limited dus. Gisteren voor 32,50 excl. verzend, vandaag voor 36,50 excl. verzend. Dus make up your mind. Tot zover berichtgeving over de prijzen, er staat een TS waarschuwing volgens mij valt dit alles ook daar onder. Iedereen moet zelf weten wat ie kiest, ik vroeg me alleen af of ik de versie die bij de wehkamp krijg gewoon via origin kan activeren/online kan downloaden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:12:
[...]

Uhm de limited edition is op dit moment goedkoper dan de niet limited bij wehkamp. En die heb ik besteld (de limited dus. Gisteren voor 32,50 excl. verzend, vandaag voor 36,50 excl. verzend. Dus make up your mind. Tot zover berichtgeving over de prijzen, er staat een TS waarschuwing volgens mij valt dit alles ook daar onder. Iedereen moet zelf weten wat ie kiest, ik vroeg me alleen af of ik de versie die bij de wehkamp krijg gewoon via origin kan activeren/online kan downloaden.
volgens mij moet je iedere versie activeren bij origin. Dat is wat ik er van heb begrepen tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:07:
[...]

is die 12 dagen+ niet omdat hij nog niet uit is? bij wehkamp stond ook 5+ weken levertijd, ik zit wel te twijfelen waar ik hem bestel. ik wil de ps3 limited edition versie maar ik zoek nog een winkel met een leuke bonus (wehkamp had wel een leuke volgens mij maar van wat ik heb gelezen staat wehkamp niet bekend om het optijd leveren)
Heeft er inderdaad mee te maken dat het spel nog niet uit is, heb 4 juli preordered. Bestelling staat nog netjes in wachtstand. Echter is de prijs wel gezakt van € 36,50 naar € 32,85. Ach, heb er met die kortingscodes slechts € 16,50 voor betaald, mij hoor je niet klagen :)

Wat ik trouwens wel raar vind is dat het lijkt of ik de bestelling nog moet afronden (betalen). Heb dit al wel meteen gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door agoNITE op 23-08-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Laatst online: 28-09-2024
voor iedereen die twijfelt over pre order mag ik jullie er aan herinneren dat zelfs BF2 in de eerste week bijna on speelbaar was(driver problemen PB updates) en dat BCBF2 dezelfde problemen had met namen aanmaken enzovoort.
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar naar mijn idee gaan we een paar dagen van frustratie tegemoet als deze game uitkomt.

[ Voor 0% gewijzigd door mrprancer op 23-08-2011 11:24 . Reden: taal politie ]

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoord er nu eenmaal bij omdat het druk word voor de servers enzv.
Als je daar niet op wil of kan wachten is dat een probleem van jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
mrprancer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:23:
voor iedereen die twijfelt over pre order mag ik jullie er aan herinneren dat zelfs BF2 in de eerste week bijna on speelbaar was(driver problemen PB updates) en dat BCBF2 dezelfde problemen had met namen aanmaken enzovoort.
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar naar mijn idee gaan we een paar dagen van frustratie tegemoet als deze game uitkomt.
Ik wil graag dat risco nemen als ik daarbij gratis vette dlc van bf2 maps krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik speel toch eerst de campaign dus het mag van mij wel een aantal uren tot een dag waardeloos zijn. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 10:34
bloodlynx schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:02:
Is er al iets meer bekend over deaths krijgen terwijl je gerivived wordt? Ik ergerde me hier aan in bfbc2 aangezien je door mensen midden in een gevecht 2 of 3x kon worden gerivived zonder dat je iets kon doen omdat je gelijk weer dood was(gelukkig hebben ze nu de optie dat je het aan kan geven). Veder vind ik het persoonlijk wel erg lang duren voordat dice iets bekend maakt over de specs :X
Ik heb ergens gelezen dat er een optie komt dat je niet gerevived worden worden als je dood bent. Maar dat is alweer een tijdje geleden. Ik hoop in ieder geval dat deze optie er ook in komt!
Net zoals jij beschrijft erger ik me hier ook ontzettend aan in BC2. Domme medics :(

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

harmageddon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:54:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat er een optie komt dat je niet gerevived worden worden als je dood bent. Maar dat is alweer een tijdje geleden. Ik hoop in ieder geval dat deze optie er ook in komt!
Net zoals jij beschrijft erger ik me hier ook ontzettend aan in BC2. Domme medics :(
Dat zit er gewoon in ja. Je kunt er per keer dat ze je afschieten / opblazen voor kiezen om niet gerevived te kunnen worden. Welkome toevoeging idd.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Nou geweldig.
Kom je als medic/assault met healkit aanvliegen om iemand te reviven zodat je het punt mooi kan overnemen / beschermen / opblazen. "YOUR REVIVE HAS BEEN DECLINED" en vervolgens ben je dus een ticket kwijt (revive kost geen ticket) EN een objective. Al helemaal onvergeefbaar in rush, waar iedere ticket voor respawn een beetje verliezen is. Alles voor de k/dr bij sommige spelers... Hopelijk is het gewoon uit te zetten in de server configuratie.

[ Voor 12% gewijzigd door atlantisx op 23-08-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
^^ eensch. Reviven hoort bij BF3 zoals het hoorde bij BF2. Geen denken aan dat men tickets gaat verspillen aan het niet gerevivede willen worden. Belachelijk! Dat er een easy way out is, als je medic 5 km verder weg is swah!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
atlantisx schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:21:
Kom je als medic/assault met healkit aanvliegen om iemand te reviven zodat je het punt mooi kan overnemen / beschermen / opblazen. "YOUR REVIVE HAS BEEN DECLINED" en vervolgens ben je dus een ticket kwijt (revive kost geen ticket) EN een objective. Al helemaal onvergeefbaar in rush, waar iedere ticket voor respawn een beetje verliezen is. Alles voor de k/dr bij sommige spelers...
Volgens mij wordt je k/d juist slechter van het weigeren van een revive, mits ze het zo doen als in BF2...
Wanneer je respawned kost je dit 1 death, wanneer je revived wordt niet.
Hoe wwerkte dit in de alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Voor iedereen die nog wat meer wil weten over frostbite 2.0.
Er staat nu 50 minuten aan presentatie over de engine op het BF blog.

http://blogs.battlefield....ite-2-presentation.aspx##

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
priemt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:26:
[...]

Volgens mij wordt je k/d juist slechter van het weigeren van een revive, mits ze het zo doen als in BF2...
Wanneer je respawned kost je dit 1 death, wanneer je revived wordt niet.
Hoe wwerkte dit in de alpha?
Op gamescom werd in ieder geval mijn deaths meteen bijgeschreven zodra ik dood ging, Het lijkt me sterk dat ze deze er weer af halen
Er zat wel een soort delay op het kunnen bekijken van score / klasse veranderen, (2seconden o.i.d) misschien is de tijd voor reviven zeer beperkt?
Het was uitteraard wel alpha software. (En hoe :X Je werd bijna geroosterd van de hitte die uit die kasten kwam blazen xD, en erg veel mensen die met een herhaaldelijk crashende pc zaten, en na 3.5 uur in de rij minder dan 5 minuten konden spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

atlantisx schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:21:
Nou geweldig.
Kom je als medic/assault met healkit aanvliegen om iemand te reviven zodat je het punt mooi kan overnemen / beschermen / opblazen. "YOUR REVIVE HAS BEEN DECLINED" en vervolgens ben je dus een ticket kwijt (revive kost geen ticket) EN een objective. Al helemaal onvergeefbaar in rush, waar iedere ticket voor respawn een beetje verliezen is. Alles voor de k/dr bij sommige spelers... Hopelijk is het gewoon uit te zetten in de server configuratie.
Zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar goed... niet gerevived worden = langer wachten, lijkt me. Denk dus dat men redelijk zal overwegen wel of niet gerevived te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:39
Ik zit eigenlijk te wachten op gameplay van de XBOX. Aangezien ik BC2 niet echt denderend vond qua graphics, ben ik toch benieuwd hoe dat nu is op de xbox. Niet dat je weer overal kartelrandjes ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

tiswat schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:39:
Ik zit eigenlijk te wachten op gameplay van de XBOX. Aangezien ik BC2 niet echt denderend vond qua graphics, ben ik toch benieuwd hoe dat nu is op de xbox. Niet dat je weer overal kartelrandjes ziet.
0-flame bedoeld, maar dat zal naar waarschijnlijkheid weer zo zijn. Ik zou het ook niet te zwaar nemen als de game gewoon dondersleuk is :) ! De 360 kan gewoon niet die hoeveelheid filters, aa, af toepassen - laat staan dat de resolutie van de textures gewoon lager moet zijn om met die mindere hoeveelheid geheugen te werken.

Zal het een mooie game zijn - vast! Dus koop hem voor de game (of niet), maar niet voor de graphics :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Als straks je death niet meeteld bij een revive, dan is dat vragen om boosten volgens mij. Met vier man (2 om 2) in een hoekje gaan zitten. Assault1 killt Assault 2 (=punten), medic1 revived Assault 1(=punten), , Assault2 killt (=punten) 1, medic2 revived (=punten), etc.

Flink punten pakken en tegelijkertijd je K/D hard omhoog schroeven zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Cassius schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:41:
[...]

0-flame bedoeld, maar dat zal naar waarschijnlijkheid weer zo zijn. Ik zou het ook niet te zwaar nemen als de game gewoon dondersleuk is :) ! De 360 kan gewoon niet die hoeveelheid filters, aa, af toepassen - laat staan dat de resolutie van de textures gewoon lager moet zijn om met die mindere hoeveelheid geheugen te werken.

Zal het een mooie game zijn - vast! Dus koop hem voor de game (of niet), maar niet voor de graphics :) .
Shit, ik hoop het dus echt niet. In het begin vind ik allemaal geen probleem, maar daarna ga je je er aan ergeren. Dan is het ook niet leuk meer. Ik snap best dat het niet zo mooi is als op de PC, dat is ook logisch. Maar ben juist nieuwsgierig na het verschil tussen PS3 en Xbox.. vond het op de PS3 er best aardig uitzien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

tiswat schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:43:
[...]

Shit, ik hoop het dus echt niet. In het begin vind ik allemaal geen probleem, maar daarna ga je je er aan ergeren. Dan is het ook niet leuk meer. Ik snap best dat het niet zo mooi is als op de PC, dat is ook logisch. Maar ben juist nieuwsgierig na het verschil tussen PS3 en Xbox.. vond het op de PS3 er best aardig uitzien. :)
Qua graphics ziet BF3 er op de consoles wel beter uit dan BC2, maar verwacht inderdaad geen PC graphics. Vergeet trouwens ook niet dat we alleen PS3 footage hebben gezien die opgenomen zijn met een camera door het te filmen van een scherm. We hebben géén 'directe PS3 footage' gezien, dus uiteindelijk ziet de PS3 er nog net wat beter uit dan we nu hebben gezien.

Tja, de grote verschillen tussen de 360 en PS3? Van wat ik heb gelezen is de PS3 wat krachtiger, en wint de PS3 qua graphics (omdat de CPU daarvoor speciale cores heeft die een gedeelte van de GPU kan overnemen). PC is dus gewoon de beste, dan een stuk lager vind je de PS3 en net daaronder de 360. Er zullen waarschijnlijk geen grote verschillen tussen de PS3 en 360 zitten (behalve dan op de belichting en net wat betere graphics na). Het is nog even afwachten op 'direct PS3 footage' en 'direct 360 footage'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:48:
[...]

Tja, de grote verschillen tussen de 360 en PS3? Van wat ik heb gelezen is de PS3 wat krachtiger, en wint de PS3 qua graphics (omdat de CPU daarvoor speciale cores heeft die een gedeelte van de GPU kan overnemen). PC is dus gewoon de beste, dan een stuk lager vind je de PS3 en net daaronder de 360. Er zullen waarschijnlijk geen grote verschillen tussen de PS3 en 360 zitten (behalve dan op de belichting en net wat betere graphics na). Het is nog even afwachten op 'direct PS3 footage' en 'direct 360 footage'.
Vergeet niet dat een PS3 een "nachtmerrie" is om voor de coderen.
Dus terwijl op papier de PS3 een klein voordeel heeft, word dat slechts zeer beperkt benut.
Mooi voorbeeld is te zien in "port" games die op de PS3 slechter draaien als op Xbox...
Ik hoop dat in het geval van BF3, ze beide gewoon soepel zullen lopen, in shooters vind ik de flow vele malen belangrijker als de looks.
ik bedoel wat is belangrijker, iemand voor zijn hoofd schieten, of hoe mooi het gras is waar je overheen loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Volgens mij gebruiken beide consoles DX9, natuurlijk is de kwaliteit dan minder...
Dat is niet de schuld van de game devs maar van de console bouwers aangezien die niet op tijd een betere consoles uitbrengen.
Het is voor consoles gewoon niet anders

Wil je goed beeld, native 1080 resolutie en een goede fps >> PC
Je hoeft niet op console te spelen aangezien er een prima alternatief is.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
fast-server schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:19:
Volgens mij gebruiken beide consoles DX9, natuurlijk is de kwaliteit dan minder...
Dat is niet de schuld van de game devs maar van de console bouwers aangezien die niet op tijd een betere consoles uitbrengen.

Wil je goed beeld, native 1080 resolutie en een goede fps >> PC
Je hoeft niet op console te spelen aangezien er een prima alternatief is.
Ik heb jaren geleden mijn PC de deur uit gedonderd, dus er is voor mij geen alternatief. Op een macbook 2011 zal het bij mij misschien nog redelijk draaien. Maar al mijn vrienden hebben een xbox, dus ik zal sowieso daarvoor gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

fast-server schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:19:
Dat is een beetje het voordeel van de consoles he ;), dat je niet continue bezig blijft om nieuwe hardware te kopen ;)

Ik heb om de komende maand(en) te overbruggen sinds vorige week weer Bad Company 2 opgepakt. Ging boven verwachting goed eigenlijk. Arica Harbor blijft een leuke map :) Heb heel even als medic gespeeld, maar dat is (te) makkelijk punten verzamelen :) Iedere squad revive levert 80 punten op :P. Wel vind ik een of meerdere medics in een team dat attcker speelt in Rush wel verplicht eigenlijk, ondanks dat veel mensen het soms irritant vinden om gerevived te worden... (vind ik soms zelf ook namelijk, als ik net van class wil wisselen of als ik gewoon geen ammo meer heb, aangezien als je gerevived wordt geen extra ammo krijgt :P), maar het aantal tickets dat je terugverdient is aanzienlijk en kan net ervoor zorgen dat je als aanvaller wint of verliest :).

Verder zal ik voornamelijk rush spelen denk ik. Vind dat een stuk leuker dan Conquest op een of andere manier. Meer doelgericht en gestructureerde chaos in plaats van vlaghoppen :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2011 13:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

Unomomentodado schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:42:
Als straks je death niet meeteld bij een revive, dan is dat vragen om boosten volgens mij. Met vier man (2 om 2) in een hoekje gaan zitten. Assault1 killt Assault 2 (=punten), medic1 revived Assault 1(=punten), , Assault2 killt (=punten) 1, medic2 revived (=punten), etc.

Flink punten pakken en tegelijkertijd je K/D hard omhoog schroeven zo.
wat een onzin, alsof je als je gerevived word geen death erbij krijgt :| er komt alleen een ticket voor terug

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

DylanE schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:38:
[...]
wat een onzin, alsof je als je gerevived word geen death erbij krijgt :| er komt alleen een ticket voor terug
Hij geeft volgens mij ook aan dat het juist niet slim is om het zo te doen dat als je gerevived wordt er geen death bij komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ach sowieso of het nou wel of geen dead oplevert, zulk soort dingen worden toch wel door statpadders gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:29:
[...]
Dat is een beetje het voordeel van de consoles he ;), dat je niet continue bezig blijft om nieuwe hardware te kopen ;)
Ben ik het niet helemaal mee eens...

Ik ken een aantal mensen met een xbox360 die kopen iedere 3 maanden een xbox live kaart á € 20
Daarnaast kopen ze 4 spellen waarvoor ze 20 euro per stuk meer voor betalen t.o.v. de PC versie.
Dat is al € 160 per jaar.

Ze hebben daarnaast meestal een PC

Reken het is over 3 jaar uit
Aanschaf XBOX360 € 250
xbox live + meerprijs spellen € 380
= € 630

PC upgrade: niet highend maar voldoende voor BF3
M4A78LT-M LE € 50
Phenom2 QuadCore X4 840 € 86
4GB CompuStocx 1600 DIMM CL9 Dual Kit € 28
XFX HD 6850 € 127
Spire CoolBox 208 420 Watt € 30
Toetsenbord, muis,HDD, dvd-rom en monitor van hun oude PC
Windows 7 oem € 79
= € 400

Heb je eventueel nog geld over voor nieuwe andere hardware...

een game PC hoeft dus geen cent duurder te zijn t.o.v. van een xbox360 en je krijgt er veel meer voor terug.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:39:
[...]

Hij geeft volgens mij ook aan dat het juist niet slim is om het zo te doen dat als je gerevived wordt er geen death bij komt. :)
ja ik zag al dat ik op priemt had moeten reageren, niet RogierH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
DylanE schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:35:
[...]
ja ik zag al dat ik op priemt had moeten reageren, niet RogierH :)
goed punt ;)

Ontopic:
In het BF2 systeem telde een death niet mee, als je gerevived werd. Ik hoop in BF3 hetzelfde te zien.

@ fast-server: Je berekening klopt niet helemaal als je volgens Pricewatch maar 50,- kwijt bent aan een BF3 xbox versie... Wel een goed punt verder!

[ Voor 3% gewijzigd door priemt op 23-08-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
fast-server schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

Ik ken een aantal mensen met een xbox360 die kopen iedere 3 maanden een xbox live kaart á € 20
Daarnaast kopen ze 4 spellen waarvoor ze 20 euro per stuk meer voor betalen t.o.v. de PC versie.

Aanschaf XBOX360 € 250
= € 630
Wat een onzin, als je iedere 3 maanden een kaart koopt voor ongeveer 20 euro ben je gewoonweg dom. Ik betaal 36 euro voor 12 maanden. Daarnaast kocht ik voor 200 euro een XBOX.

Als je bij alles voor het 'extreme' uitgaat ben je altijd duurder uit. Maar qua prijs valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

[...]
een game PC hoeft dus geen cent duurder te zijn t.o.v. van een xbox360 en je krijgt er veel meer voor terug.
Ik wil ook niet zeggen dat je met een console goedkoper uit bent :), Je hebt zeker gelijk wat betreft Xbox live en de meerprijs voor de spellen en als je goed zoekt kun je redelijk goedkoop een pc upgraden, maar je weet (naja, voor 99% zeker) dat je alle spellen die uitkomen op een console, ook zonder problemen moet kunnen spelen :). Dus je komt niet in een situatie terecht waarin nieuwe zwaardere spellen, zoals bijvoorbeeld BF3 niet meer speelbaar zijn. Het enige probleem waarin je terecht komt is dat sommige van deze nieuwe zwaardere spellen dan sowieso niet meer voor een console uitkomen :+

Ik kwam vandaag toevallig op deze site, vast wel bekend bij de meeste van jullie, maar vind het altijd leuk om naar dergelijke statistiekjes te kijken :)

Geinig nieuws: http://www.xboxdailynews....ot-in-the-xbox-360-chart/ Alhoewel er verder weinig boeiends in de top 10 staat...

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
[...]

Aanschaf XBOX360 € 250
= € 630

PC upgrade: niet highend maar voldoende voor BF3
M4A78LT-M LE € 50
Phenom2 QuadCore X4 840 € 86
4GB CompuStocx 1600 DIMM CL9 Dual Kit € 28
XFX HD 6850 € 127
Spire CoolBox 208 420 Watt € 30
Toetsenbord, muis,HDD, dvd-rom en monitor van hun oude PC
Windows 7 oem € 79
= € 400

Heb je eventueel nog geld over voor nieuwe andere hardware...

Wat een onzin, mijn xbox360 gaat al veel langer mee dan 3 jaar, daarnaast wil je op een pc, elke game kunnen draaien met een fatsoenlijke kwaliteit kom je niet 3 jaar lang weg met die spullen die je daar benoemd..

Het idee is wel leuk, maar in de werkelijkheid gaat dit nooit werken. heb altijd alle spellen op een PC gespeeld, maar ben overgestapt naar een xbox360 voor het gemak en ik vindt het vaak rustiger gamen. lekker op de bank hangen en gamen maar, geen problemen met drivers of andere software.

Daarnaast heb je daardoor niet altijd de bestel kwaliteit van een spel, maar zoveel doen de consoles niet onder aan een pc. ;) en dat gezeur van 'mensen denken met auto-aim dat ze goed zijn op een console' wat een crap, tuurlijk is het makkelijker richten met een muis en toetsenbord, maar om het leuk te houden hebben ze er bij de meeste shooters op de consoles een vorm van auto-aim inzitten. welke soms zelfs nog irritant is en meestal ook nog is uit te schakelen!

Heb trouwens voor BF3 gekozen voor de PC, heb afgelopen jaar na 7 jaar weer een nieuwe pc gekocht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vayana
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-12-2021
atlantisx schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:35:
[...]

Op gamescom werd in ieder geval mijn deaths meteen bijgeschreven zodra ik dood ging, Het lijkt me sterk dat ze deze er weer af halen
Er zat wel een soort delay op het kunnen bekijken van score / klasse veranderen, (2seconden o.i.d) misschien is de tijd voor reviven zeer beperkt?
Het was uitteraard wel alpha software. (En hoe :X Je werd bijna geroosterd van de hitte die uit die kasten kwam blazen xD, en erg veel mensen die met een herhaaldelijk crashende pc zaten, en na 3.5 uur in de rij minder dan 5 minuten konden spelen)
En vanuit dat oogpunt heb ik er dus geen vertrouwen in dat er een degelijke game gereleased gaat worden.
Ik weet best dat wij een alpha speelden, maar als dit het stabielste was, wat er beschikbaar was, vrees ik toch het ergste. Ik zou rustig een weekje vrij nemen voor zo'n game bij release, mits het dan ook speelbaar is. Op dit moment twijfel ik nog heel erg of ik vtv dagen op ga nemen, of dat ik de release even afwacht om te zien of het weer drama word net als de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
vayana schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
Ik zou rustig een weekje vrij nemen voor zo'n game bij release,
5 vakantie dagen opofferen voor het spelen van een game? Dan moet je het wel een heeeeel leuk spel vinden.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Sssquirrel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:00:
[...]
5 vakantie dagen opofferen voor het spelen van een game? Dan moet je het wel een heeeeel leuk spel vinden.
Als je genoeg dagen hebt, en het leuk vind. Geen probleem toch ? Heerlijk tot rust komen, gamepje er bij. Niet iedereen heeft zin om een week in 35+ graden Turkije voor pampus te liggen.

Wie heeft er overigens in zo'n jet / heli gevlogen ? Ik vond het vliegen in de jet zéér leuk, en heb zowaar een dogfight gehad :D. De chopper daar in tegen... Ik deed vast iets fout, maar kwam nouwelijks vooruit, en het leek alsof de chopper uit zichzelf recht bleef waardoor ik niet met de neus naar voren kon.

[ Voor 27% gewijzigd door atlantisx op 23-08-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Laat de console - PC vete is rusten zeg :|

@ Andyk125

[ Voor 14% gewijzigd door BiLo op 23-08-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Andyk125 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:48:
[...]

Wat een onzin, mijn xbox360 gaat al veel langer mee dan 3 jaar.
Waarin het verschil alleen maar groter wordt.

Overigens hoef je qua processor en dergelijke eens in de 3-4 jaar een flinke ingreep te doen, en elke 2 jaar jank je er een nieuwe grafische kaart in.

Mijn PC is inmiddels 3 jaar oud en heeft vorig jaar een budget grafische kaart-upgrade gekregen (wel een miskoopje, maar toch). Dit jaar haal ik wellicht nog een nieuwe grafische kaart, maar verder werkt alles nog als een tierelier.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
atlantisx schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:03:
Als je genoeg dagen hebt, en het leuk vind. Geen probleem toch ? Heerlijk tot rust komen, gamepje er bij. Niet iedereen heeft zin om een week in 35+ graden Turkije voor pampus te liggen.
Tuurlijk. Ieder zijn ding. :)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

skullsplitter schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:04:
[...]

Overigens hoef je qua processor en dergelijke eens in de 3-4 jaar een flinke ingreep te doen, en elke 2 jaar jank je er een nieuwe grafische kaart in.

Mijn PC is inmiddels 3 jaar oud en heeft vorig jaar een budget grafische kaart-upgrade gekregen (wel een miskoopje, maar toch). Dit jaar haal ik wellicht nog een nieuwe grafische kaart, maar verder werkt alles nog als een tierelier.
Dude, lees het topic waarschuwing eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
skullsplitter schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:04:
[...]

Groter? de aanschafprijs blijft hetzelfde van de xbox360. Het verschil in spellen is misschien €15,- en dan heb je xboxlive voor €60,- elk jaar. Een PC heeft echt elke 2 jaar een goed update nodig wil je bij blijven, daarnaast heeft een gamepc echt geen aanschafprijs van €500,- maar eerder €800,-

Kan in ieder geval vertellen dat sinds ik game op de console ik een stuk minder geld kwijt ben aan gamen ;)
DylanE schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:03:
Laat de console - PC vete is rusten zeg :|

@ Andyk125
Voor mij is er geen vete, ik speel op beide platformen ;) Je kunt er ook meer van gaan maken dan het is.. Wilde alleen maar aangeven dat de berekening onzin is.

[ Voor 55% gewijzigd door Andyk125 op 23-08-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=a1MHkrlwNcw]
Wel interessant. (is een bekende commentator en zijn vids zijn altijd het bekijken waard)

Net over de helft van de video, begint hij over iets dat ik ook opmerkte: de jet trailer is zo misleidend als het maar kan zijn. Het lijkt aan te geven dat de game echt continu actie biedt, en waarbij je continu verbaasd zult worden.
Dit is dus niet zo: de maps zijn zeer groot en er wordt tactiek gevraagd van iedereen. Het is niet run & gun, want zo lijkt het echt wel in de trailer.

Hij verwacht ook dat er redelijk wat kritiek zal komen van CoD lovers die voor het eerst een BF game gaan spelen. Ik durf er geld op te verwedden dat dit topic ook een redelijke portie negatieve kritiek zal zijn.
Nu is iedereen, ook de CoD lover onder ons, lovend over de geziene gameplay. Maar dit toont totaal niet hoe de game voelt, en het verschil is groot als je van CoD komt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 23-08-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Andyk125 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:16:
[...]

Groter? de aanschafprijs blijft hetzelfde van de xbox360. Het verschil in spellen is misschien €15,- en dan heb je xboxlive voor €60,- elk jaar. Een PC heft echt elke 2 jaar een goed update nodig wil je bij blijven..

Kan in ieder geval vertellen dat sinds ik game op de console ik een stuk minder geld kwijt ben aan gamen ;)

[...]

Voor mij is er geen vete, ik speel op beide platformen ;) Je kunt er ook meer van gaan maken dan het is.. Wilde alleen maar aangeven dat de berekening onzin is.
Vergeet niet dat de meeste pc dlc gratis is. En dat upgrade om de 2 jaar is ook een beetje onzin, want als je om de 2 jaar van videokaart wisselt en de oude verkoopt heb je met 100 euro een erg goede upgrade en dat bespaar je met xbox live en de games echt wel. En ander voordeel is dat je overal je games kan gebruiken bijv. met steam. Met xbox live is het een ramp want als je op de 1 xbox inlogt er vervolgens op de andere moet je een kwartier wachten voordat alle data is geladen. En laten we niet vergeten dat iedereen ook nog steeds een laptop of pc al heeft staan en dat de investering om er ook nog op te kunnen gamen vaak niet veel duurder is dan een xbox of een ps3 (nu zijn de consols erg cheap maar gemiddeld genomen was het nog best een bedrag 1 a 2 jaar terug).
Ot: gaat het go back to karkand pack veel wapens bevatten of is dit nog niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
bloodlynx schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:29:
[...]
Vergeet niet dat de meeste pc dlc gratis is. En dat upgrade om de 2 jaar is ook een beetje onzin, want als je om de 2 jaar van videokaart wisselt en de oude verkoopt heb je met 100 euro een erg goede upgrade en dat bespaar je met xbox live en de games echt wel. En ander voordeel is dat je overal je games kan gebruiken bijv. met steam. Met xbox live is het een ramp want als je op de 1 xbox inlogt er vervolgens op de andere moet je een kwartier wachten voordat alle data is geladen. En laten we niet vergeten dat iedereen ook nog steeds een laptop of pc al heeft staan en dat de investering om er ook nog op te kunnen gamen vaak niet veel duurder is dan een xbox of een ps3 (nu zijn de consols erg cheap maar gemiddeld genomen was het nog best een bedrag 1 a 2 jaar terug).
Ot: gaat het go back to karkand pack veel wapens bevatten of is dit nog niet bekend?
De dlc klopt, belachelijk dat deze op de consoles zo duur zijn, vandaar dat ik er bijna nooit gebruik van maak ;) Daarnaast mis je bij de consoles ook de mogelijkheid om mods te installeren.

De dlc voor battelfield op de PC wordt echter niet gratis, zo gek zal EA echt niet zijn. Ze zien hoeveel er aan dlc verdient wordt tegenwoordig dus waarom zullen ze het voor de pc nog gratis houden :/

Ik game ook maar op 1 pc, dus die mogelijkheid van steam is dus onzin.. aan de andere kant BF3 komt ook niet op steam dus je moet nog maar zien of dit mogelijk is zoals je hierboven beschrijft ;)

Heb me 360 direct gekocht bij de release, naja een week later ofzo maar ik ben niet veel meer kwijt geweest dan nu. Die €50,- doet hem echt niet..

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 23-08-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Het gaat hier toch om BF3 en niet om Console vs PC of BF3 vs COD geouwehoer? :?

[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 23-08-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:00:
[...]

Vergeet niet dat een PS3 een "nachtmerrie" is om voor de coderen.
Dus terwijl op papier de PS3 een klein voordeel heeft, word dat slechts zeer beperkt benut.
Mooi voorbeeld is te zien in "port" games die op de PS3 slechter draaien als op Xbox...
Ik hoop dat in het geval van BF3, ze beide gewoon soepel zullen lopen, in shooters vind ik de flow vele malen belangrijker als de looks.
ik bedoel wat is belangrijker, iemand voor zijn hoofd schieten, of hoe mooi het gras is waar je overheen loopt...
Ondanks dat het hier om BF3 gaat wil ik hier nog even gauw op terugkomen: de PS3 was in het begin een 'nachtmerrie' om voor te coderen ja, maar dat is meer omdat het om een geheel nieuwe manier van coderen ging en dat de hardware zo geavanceerd is. Tegenwoordig hebben ontwikkelaars genoeg ervaring met de PS3, dat kan je ook zien aan het feit dat PS3 exclusives er vaak veel beter uitzien dan Xbox 360 exclusives.

Ander groot verschil is dat DICE niet van PC naar console gaat porten (of vica versa) en dat de Frostbite 2 engine specifiek voor PC, PS3 en 360 is geschreven. Ik had het dan ook niet over het voordeel dat de PS3 in het algemeen heeft. Ik had het over de voordelen van de PS3 ten opzichte van de 360 die DICE zelf heeft opgenoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35
Asgaro schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:29:
[video]
Wel interessant. (is een bekende commentator en zijn vids zijn altijd het bekijken waard)

Net over de helft van de video, begint hij over iets dat ik ook opmerkte: de jet trailer is zo misleidend als het maar kan zijn. Het lijkt aan te geven dat de game echt continu actie biedt, en waarbij je continu verbaasd zult worden.
Dit is dus niet zo: de maps zijn zeer groot en er wordt tactiek gevraagd van iedereen. Het is niet run & gun, want zo lijkt het echt wel in de trailer.

Hij verwacht ook dat er redelijk wat kritiek zal komen van CoD lovers die voor het eerst een BF game gaan spelen. Ik durf er geld op te verwedden dat dit topic ook een redelijke portie negatieve kritiek zal zijn.
Nu is iedereen, ook de CoD lover onder ons, lovend over de geziene gameplay. Maar dit toont totaal niet hoe de game voelt, en het verschil is groot als je van CoD komt. :)
Ben het 9 van de 10 keer altijd met hem eens, maar ik had er wel aan gedacht dat je nooit continu in de actie zit. Dat is bij Bad Company 2 ook altijd. Het is vaak eerst x aantal meter lopen en dan ben je er pas. Of je word ondertussen nog tien keer gesniped, moet je weer dat pokke end lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:44:
[...]

Ben het 9 van de 10 keer altijd met hem eens, maar ik had er wel aan gedacht dat je nooit continu in de actie zit. Dat is bij Bad Company 2 ook altijd. Het is vaak eerst x aantal meter lopen en dan ben je er pas. Of je word ondertussen nog tien keer gesniped, moet je weer dat pokke end lopen :P
Welja, maar die grote afstanden moeten overbruggen vind ik net leuk aan de BF serie.
Maar voor veel CoD naar BF overstappers, zal dit in het begin waarschijnlijk saai aanvoelen. Met bijgevolg de nodige kritiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

Asgaro schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:48:
[...]

Welja, maar die grote afstanden moeten overbruggen vind ik net leuk aan de BF serie.
Maar voor veel CoD naar BF overstappers, zal dit in het begin waarschijnlijk saai aanvoelen. Met bijgevolg de nodige kritiek...
Het voordeel van BF2 was dat je nooit lang zonder actie zat. 64 man op een server is vrij veel, en bij elk belangrijk punt is er wel een mede of tegenstander. Alleen ben je nooit. Als COD mensen echt een "saai" spel willen proberen, moeten ze Americas army maar eens proberen. Dan is de actie van de BF series heerlijk.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35
Ik ben nog niet eens zo lang geleden overgestapt (level 34 op BC2) en in het begin wist ik niet eens wat ik moest doen. Ik ging maar gewoon wat mensen killen en dan ga je tien keer achter elkaar dood en dan vind je er niks meer aan. Maar als je snapt hoe het spelletje in elkaar zit, DAN wordt het pas leuk, maar dat moet je dus wel doorhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 21:11
M2M schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

Het voordeel van BF2 was dat je nooit lang zonder actie zat. 64 man op een server is vrij veel, en bij elk belangrijk punt is er wel een mede of tegenstander. Alleen ben je nooit. Als COD mensen echt een "saai" spel willen proberen, moeten ze Americas army maar eens proberen. Dan is de actie van de BF series heerlijk.
Je bedoelt ARMA 2, daar ben je pas lang mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij zul je geen kritiek horen over gameplay. Ik, als FPS fanaat en in het bijzonder de CoD serie, weet wat voor game BF3 gaat worden en dat het niet 100% mijn game gaat zijn zoals ik nu speel. Ga hem wel spelen, veel vloeken door mijn headset, en waarschijnlijk uiteindelijk besluiten weer terug te gaan naar een game met meer actie. Waarom ik toch BF3 haal? Omdat het er supervet uit ziet, gewoon een triple A game is, elke heftige nieuwe game gespeeld moet worden, ik in een jet wil vliegen in een ander spel dan flight sim en omdat ik wel open sta voor nieuwe ervaringen/gameverslavingen. :P

Net als bij alle spellen moet je twee weken wachten voordat alle trickshottende aapjes terug zijn naar CoD. Ik zou zeggen hou ze lekker, maar dat willen de echte BF spelers waarschijnlijk ook niet. :P

Ik volg de marketing van EA totaal niet overigens. Dat modder gegooi naar Activision kan ik inkomen maar vind ik onverstandig. Het doen alsof BF3 een dikke arcade game gaat worden (zoals jet trailer bijv) vind ik heel gek. Ze halen nu wat hype maar bij release zullen ze een storm van kritiek krijgen van mensen die een ongeinformeerde miskoop hebben gedaan. Ze doen het voorkomen alsof elke speler het baasje in het vliegtuigje kan zijn die infantry aan gort schiet. In ieder geval doen de trailers het voorkomen alsof teamplay niet nodig is en dat iedereen tegelijk een held kan zijn. Wat niet gaat in BF (in andere games ietsjes meer, kwestie van nuance) Lijkt me dat je beter eerlijk kan zijn over wat je verkoopt zodat je spelers blij zijn met hun product. Maar ja, korte termijn gedachte aan centjes he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

M2M schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

Heavy Metal 12 vs 12 bij BC2 vind ik anders regelmatig ontzettend saai. Het enige leuke aan die map zijn dat elk team minstens 2 helikopters heeft, een paar tanks plus nog wat 'gewone wagentjes'. Maar als je 10 seconden na de rest pas spawned zijn alle voertuigen al weg.

Kan je mooi naar A lopen, wat nog nét wel te doen is. Maar tegen die tijd dat je daar aankomt is de vlag al lang ingenomen door ons. Kan je direct door naar B. Dat is gewoon duizenden meters lopen voordat je mogelijk pas een vijand tegenkomt. Dat is niks aan.

Wat ik trouwens een enorm compliment vond richting DICE, was dat meerdere reviews en 'normale mensen' op de Gamescom zeiden dat het vliegen in jets net zo goed, of zelfs beter aanvoelt, dan een game als Ace Combat of H.A.W.X. 2 (terwijl die spellen juist gericht zijn op vliegtuigen)! Ook het feit dat als je in een dog fight zit alles om je heen eigenlijk niet meer echt opvalt. Dit betekent dus dat minstens de helft van de spelers op het veld iets heel anders zien en meemaken: de één zit in een dog fight, de ander is in een vuurgevecht met de vijand, weer een ander ziet en hoort een jet vlak over vliegen terwijl hij probeert te infiltreren bij de vijand en de ander is weer bezig met een tankgevecht.

[ Voor 26% gewijzigd door Uniciteit op 23-08-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
[video]

Meestal negeer ik Gunns als het om BF gaat omdat er nogal eens wat onzin uit komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Je ziet hier ook wel mensen langs komen met een prachtige CoD avatar, die duidelijk verwachten dat BF3 constant actie gaat zijn. Voor mij is zelf vaak BC2 toch een stukje sneller als een CoD, gewoon omdat daar de actie zo over is... Je killled een dude, en gaat opzoek naar de volgende. In BC2 heb je tenminste écht gevechten om een bepaalde punt, iets wat voor mij toch heel wat meer punten krijgt op de actie-schaal. BF3 zal waarschijnlijk een heel stuk trager worden, maar dat hoeft echt niet een probleem te zijn. Dat stukje stilte voor de storm maakt het alleen maar leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het doen alsof BF3 een dikke arcade game gaat worden (zoals jet trailer bijv) vind ik heel gek. Ze halen nu wat hype maar bij release zullen ze een storm van kritiek krijgen van mensen die een ongeinformeerde miskoop hebben gedaan. Ze doen het voorkomen alsof elke speler het baasje in het vliegtuigje kan zijn die infantry aan gort schiet. In ieder geval doen de trailers het voorkomen alsof teamplay niet nodig is en dat iedereen tegelijk een held kan zijn.
Heb je ooit een trailer gezien waarbij de hoeveelheid actie niet overdreven wordt? Moet je eens MMO trailers bekijken, die hebben pas geen enkele relatie met de werkelijkheid.

En zo doet ook elke trailer alsof je continue andere neerschiet (en misschien helemaal aan het einde dood gaat), de marketing afdeling moet wel heel debiel zijn willen ze een trailer maken waarbij het personage een K/D ratio van 0.3 haalt.
In BC2 heb je tenminste écht gevechten om een bepaalde punt, iets wat voor mij toch heel wat meer punten krijgt op de actie-schaal
Wat ik bij BC2 wel jammer vond (en geloof dat dat ook bij BF3 niet beter is), is dat je geen rush had die echt beide kanten op werkt (voor degene die joint ops vroeger hebben gespeeld, advance and assault). Je hebt rush wat een verdedigende en een aanvallende partij is, of conquest waarbij de posities er niet heel veel toe doen, en absoluut niet meer zijn dan een methode om te winnen, niet het doel opzich.

Wat ik leuker zou vinden is dus een (bf:bc2) rush waarbij je beide kanten kan aanvallen en verdedigen. Maar inderdaad in BC2 heb je wel coole gevechten voor een punt wat je bij COD niet echt hebt, beetje misschien met bomb based maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Adante schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:08:
Je ziet hier ook wel mensen langs komen met een prachtige CoD avatar, die duidelijk verwachten dat BF3 constant actie gaat zijn. Voor mij is zelf vaak BC2 toch een stukje sneller als een CoD, gewoon omdat daar de actie zo over is... Je killled een dude, en gaat opzoek naar de volgende. In BC2 heb je tenminste écht gevechten om een bepaalde punt, iets wat voor mij toch heel wat meer punten krijgt op de actie-schaal. BF3 zal waarschijnlijk een heel stuk trager worden, maar dat hoeft echt niet een probleem te zijn. Dat stukje stilte voor de storm maakt het alleen maar leuker.
Vindt ook dat COD en BF niet met elkaar zijn te vergelijken. Toch zit je bij COD constant in de actie, misschien paar sec niet, maar binnen enkele sec zit je weer in de actie.

Heb niet echt een voorkeur, toch is het wel zo dat je bij BF ook zonder een kill te maken leuke dingen kunt uithalen en je team kunt helpen en dit is bij COD niet echt het geval.

Voor iedereen begint te zeuren dat ik het over console vs PC heb en COD vs BF, ik speel op beide platformen en ik speel of heb beide games gespeeld. Ik heb nergens een voorkeur voor en elke game heeft zo zijn charme! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 23-08-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

Uniciteit schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Heavy Metal 12 vs 12 bij BC2 vind ik anders regelmatig ontzettend saai. Het enige leuke aan die map zijn dat elk team minstens 2 helikopters heeft, een paar tanks plus nog wat 'gewone wagentjes'. Maar als je 10 seconden na de rest pas spawned zijn alle voertuigen al weg.
Ja... 12 tegen 12... Daar noem je ook een aantal. Zeker de helft hangt met een olifantengeweer in een boom of op een berghelling. Dan houdt je 2 man per team per vlaggetje over. Dan snap ik best dat het een saai spelletje wordt.

Ik heb het over 32 tegen 32 op zo'n map. 10 man per vlag tegen de 10 man van de tegenstander. Als dan de helft onderweg is of op een berg hangt valt er tenminste nog wat te schieten bij het vlaggetje.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:25:
[...]

Heb je ooit een trailer gezien waarbij de hoeveelheid actie niet overdreven wordt? Moet je eens MMO trailers bekijken, die hebben pas geen enkele relatie met de werkelijkheid.

En zo doet ook elke trailer alsof je continue andere neerschiet (en misschien helemaal aan het einde dood gaat), de marketing afdeling moet wel heel debiel zijn willen ze een trailer maken waarbij het personage een K/D ratio van 0.3 haalt.
Je mist mijn punt volledig. Natuurlijk overdrijft elke trailer de kunde van de toekomstige speler. Niet iedere trailer doet de game anders voorkomen dan hij is. Dat doet de jet trailer zeer zeker. De marketing afdeling is zeker heel debiel alleen om een andere reden dan jij voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

M2M schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:30:
[...]

Ja... 12 tegen 12... Daar noem je ook een aantal. Zeker de helft hangt met een olifantengeweer in een boom of op een berghelling. Dan houdt je 2 man per team per vlaggetje over. Dan snap ik best dat het een saai spelletje wordt.

Ik heb het over 32 tegen 32 op zo'n map. 10 man per vlag tegen de 10 man van de tegenstander. Als dan de helft onderweg is of op een berg hangt valt er tenminste nog wat te schieten bij het vlaggetje.
Op de consoles is het dan ook 12 tegen 12. 32 vs 32 maps zijn veel groter dan Heavy Metal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jeuj, mijne is nu officieel gepreorderd !
Ik twijfelde om voor de limited edition te gaan, maar die krijg ik 12+ dagen later aan, dus dan maar gewoon een gamekey gekocht voor de gewone BF3. Krijg ik nu ook gratis DLC's en beta-access of is dat voor de limited edition only ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Mavamaarten schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:23:
Jeuj, mijne is nu officieel gepreorderd !
Ik twijfelde om voor de limited edition te gaan, maar die krijg ik 12+ dagen later aan, dus dan maar gewoon een gamekey gekocht voor de gewone BF3. Krijg ik nu ook gratis DLC's en beta-access of is dat voor de limited edition only ?
Waarschuwing:
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

dlc krijg je denk ik niet gratis, want het is wel de tijd van de geldwolven :P
48 uur eerder is voor orgin pre order only en dan ook limited? dat laaste weet ik niet zeker

[ Voor 6% gewijzigd door imacbest op 23-08-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Waarschuwing : Ik heb de winkel helemaal niet gepost ;)
edit: whoeps, het gaat om het feit dat ik gepreorderd heb zelf :F
Naja, ik had een vraag dus dat mag wel, toch ?

Jammer, bij de limited edition krijg je de eerste DLC gratis las ik net, de gewone niet... Agja, bijna 2 weken kan ik niet wachten, nu heb ik hem direct :+

[ Voor 21% gewijzigd door Mavamaarten op 23-08-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mavamaarten schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:27:
Waarschuwing : Ik heb de winkel helemaal niet gepost ;)
edit: whoeps, het gaat om het feit dat ik gepreorderd heb zelf :F
Naja, ik had een vraag dus dat mag wel, toch ?

Jammer, bij de limited edition krijg je de eerste DLC gratis las ik net, de gewone niet... Agja, bijna 2 weken kan ik niet wachten, nu heb ik hem direct :+
Weet je zeker dat die 12+ dagen wachten niet standaard is, vanwege release datum. Wehkamp heeft ook 5+ weken levertijd voor Limited Edition, maar dat is omdat de release pas in oktober is. ;)

Is er trouwens een aparte plek waar men kan praten over bij welke winkel WELKE DLC je krijgt? Het is nu vrij moeilijk om te vinden welke winkel bijvoorbeeld SPECACT Kit heeft, welke early beta, welke dog tag pack, welke Physical Warfare Pack etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Uniciteit op 23-08-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mavamaarten schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:02:

Voordelen :
- je krijgt DLC gratis
- beta access dacht ik ?

Nadelen :

Mijn angstige ik denkt dan weer. 'Ze lijken mensen wel erg graag een pre-order laten willen kopen met de extra features, zouden ze dat we niet wachten op reviews voordat we orderen?'

Dat zal waarschijnlijk niet zo zijn, want er kan ook al worden gereviewed tijdens de beta, maar ik ben er zo bang voor.
Wil eigenlijk ook wel pre-orderen, maar wil toch reacties van de beta afwachten.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

aicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:17:
[...]

Mijn angstige ik denkt dan weer. 'Ze lijken mensen wel erg graag een pre-order laten willen kopen met de extra features, zouden ze dat we niet wachten op reviews voordat we orderen?'

Dat zal waarschijnlijk niet zo zijn, want er kan ook al worden gereviewed tijdens de beta, maar ik ben er zo bang voor.
Wil eigenlijk ook wel pre-orderen, maar wil toch reacties van de beta afwachten.
Een optie is om wél te pre-orderen, maar van de afkoelingsperiode gebruik te maken: 7 (of 14) dagen na aankoop mag je een product (bij dvd's/games/software moet het nog in SEAL zitten) terugsturen en je geld terug vragen. Als de reviews dus pas op de dag van release komen kan je die lezen, en dan bepaal je voor jezelf: zijn de reviews goed genoeg? Wil ik de game spelen? Ja, game houden en direct aan de slag. Nee, game terugsturen en geld terugvragen.

Als je pas een aankoop doet ná de release, mis je alle mooie extra's. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Waarom willen bedrijven dat je eerder betaald? Heel simpel.. 1 euro vandaag is meer waard dan 1 euro morgen, dankzij rente en inflatie. Een bedrijf zal altijd zo snel mogelijk geld willen innen en zo laat mogelijk geld de deur uit laten gaan.. hoe langer het in het bedrijf blijft hoe langer ze er rente over kunnen vangen.

Daarom willen ze dus dat je pre-ordered en nu al betaald...

Ondergetekende is bezig met zijn BSc Bedrijfskunde

[ Voor 7% gewijzigd door Kapiteiniglo op 23-08-2011 18:30 ]

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Uniciteit schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:21:
[...]

Een optie is om wél te pre-orderen, maar van de afkoelingsperiode gebruik te maken: 7 (of 14) dagen na aankoop mag je een product (bij dvd's/games/software moet het nog in SEAL zitten) terugsturen en je geld terug vragen. Als de reviews dus pas op de dag van release komen kan je die lezen, en dan bepaal je voor jezelf: zijn de reviews goed genoeg? Wil ik de game spelen? Ja, game houden en direct aan de slag. Nee, game terugsturen en geld terugvragen.

Als je pas een aankoop doet ná de release, mis je alle mooie extra's. :9
Als ik logisch nadenk weet ik ook wel dat mijn doemdenken niet klopt. Het is meer 'angst' voor een teleurstelling dan dat ik het serieus denk ;)
Mss toch maar eens pre-orderen dan.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

aicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:36:
[...]

Als ik logisch nadenk weet ik ook wel dat mijn doemdenken niet klopt. Het is meer 'angst' voor een teleurstelling dan dat ik het serieus denk ;)
Mss toch maar eens pre-orderen dan.
Oh, geen zorgen, met je doemdenken is niks mis... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:21

codex

Geen OpenAI agent :)

martijn--g schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:29:
Waarom willen bedrijven dat je eerder betaald? Heel simpel.. 1 euro vandaag is meer waard dan 1 euro morgen, dankzij rente en inflatie. Een bedrijf zal altijd zo snel mogelijk geld willen innen en zo laat mogelijk geld de deur uit laten gaan.. hoe langer het in het bedrijf blijft hoe langer ze er rente over kunnen vangen.

Daarom willen ze dus dat je pre-ordered en nu al betaald...

Ondergetekende is bezig met zijn BSc Bedrijfskunde
Ik denk dat het deels een rol speelt, ik denk daarnaast dat pre-orders over het algemeen genomen het totale aantal verkopen een boost geeft. Mensen die pre-orderen kunnen niet meer gaan twijfelen of ze een spel zullen aankopen na de release. Ik denk niet dat het te maken heeft met onzekerheid van een ontwikkelaar, maar meer met resultaten uit het verleden waardoor men heeft geleerd hoe de afzet te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Waiting to pre-order Battlefield 3? Well, the first 2,000 people to pre-order your PC download copy through Origin using the following link are going to get a free copy of Mass Effect 2 as well. This offer is only good today, so get moving! http://bit.ly/qnPv30
I'll just leave this here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Uniciteit schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:40:
[...]

Weet je zeker dat die 12+ dagen wachten niet standaard is, vanwege release datum. Wehkamp heeft ook 5+ weken levertijd voor Limited Edition, maar dat is omdat de release pas in oktober is. ;)

Is er trouwens een aparte plek waar men kan praten over bij welke winkel WELKE DLC je krijgt? Het is nu vrij moeilijk om te vinden welke winkel bijvoorbeeld SPECACT Kit heeft, welke early beta, welke dog tag pack, welke Physical Warfare Pack etc.
Idd, zou ik ook wel erg handig vinden. Ik heb al wel 'n heleboel winkels op 'n lijstje staan, maar ik kan eigenlijk ook niet kiezen.

Specact: waarom zou ik hiervoor kiezen? Voor die paar extra skins? Je ziet jezelf toch niet (OK OK, je KAN wel jezelf zien, maar doe je dat ook?). Misschien extra camo? Wel, als dit het geval is, is de game niet balanced, punt.
Dog Tag: wel leuk, maar er zijn 250 (of 350) verschillende dog tag skins, valt die exclusieve van jou dan nog wel op?
Physical Warfare Pack: of misschien deze wel? Ik vind het raar dat er bij sommige wapens in dit pack 'Day one' access staat en bij andere gewoon 'exclusive'. Krijg ik ALLES wel gratis na 'n tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8N0JyybcnHY]

Weet niet of deze al eerder gepost is.
Ik vond dit wel een goed uitgebreide analyse van de recent uitgekome trailer.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

PixelShooter schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:53:
[...]

Idd, zou ik ook wel erg handig vinden. Ik heb al wel 'n heleboel winkels op 'n lijstje staan, maar ik kan eigenlijk ook niet kiezen.

Specact: waarom zou ik hiervoor kiezen? Voor die paar extra skins? Je ziet jezelf toch niet (OK OK, je KAN wel jezelf zien, maar doe je dat ook?). Misschien extra camo? Wel, als dit het geval is, is de game niet balanced, punt.
Dog Tag: wel leuk, maar er zijn 250 (of 350) verschillende dog tag skins, valt die exclusieve van jou dan nog wel op?
Physical Warfare Pack: of misschien deze wel? Ik vind het raar dat er bij sommige wapens in dit pack 'Day one' access staat en bij andere gewoon 'exclusive'. Krijg ik ALLES wel gratis na 'n tijdje?
De extra wapens in de Physical Warfare Pack worden na een tijdje voor iedereen beschikbaar. Voor de 'Back to Karkand digital expansion pack' die ook bij Physical Warfare Pack zit moet later wel extra betaald worden volgens mij.

Persoonlijk denk ik dat dit daarom ook de beste versie is om te kopen omdat je gewoon 4 extra maps (Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman en Sharqi Peninsula) erbij krijgt.

Overigens wordt het er allemaal niet echt duidelijker op met al die speciale packs.

[ Voor 44% gewijzigd door Exclusive501 op 23-08-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Ik hoop niet dat de spectat kit het zelfde inhoud als in bc2, daar zie je soms lvl 1 gasjes rondlopen met de spectat wapens, dat vind ik best *** want ik heb de beste sniper etc moeten verdienen, die kopen het. Ik heb er uren in gestoken, zij kopen het gewoon ff en zij lopen dan niet meer het gehele prosess door van alles unlocken etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:54
ik vind het unlocken sowieso nonsense.
gewoon iedereen dezelfde wapens is veel eerlijker.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Pagina: 1 ... 79 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien