Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook bc2 (pc: SUPERXOWNER) en die heb ik online besteld en werd thuis afgeleverd handtekeninf derop en klaar die verkopers vragen niks:p en anders kon ik ook nog een account bij steam aanmaken zeggen dat ik 18+ ben en daar kopen
Lol

En anders zou ik sowieso mijn pc willen maken:p daar ging de vraag vooral om..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Of iemand het wel of niet mag spelen is denk ik in dit topic niet zo van toepassing. Probeer het meer over Battlefield 3 zelf te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
ok, ok, maar we moeten toch ergens over discusieren? (A)
Mare weet iemand toevallig of er deze middag nieuwe gamplay is vertoond op de gamescom? ik hoorde er iets over (dacht twitter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was een live stream maar er werd alleen maar verteld wat we al wisten, en nog wat intervieuws vokens mij, geen nieuwe gameplay
:(

Ik heb t gevraagd in t gamesysteem topic dinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:52:
Er was een live stream maar er werd alleen maar verteld wat we al wisten, en nog wat intervieuws vokens mij, geen nieuwe gameplay
:(

Ik heb t gevraagd in t gamesysteem topic dinges
ok dan blijkt bij deze het gerucht om een gerucht te gaan.

off-topic:
ik voeg je morge toe met bc2 als vriend, miss dat we dan wat potjes kunnen doen :P
mijn nickname is imacbest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Vanmiddag idd alleen de livestream geweest met q en a die we al wisten. Om technische redenen konden ze niet de team deatmatch stream vertelde ze tijdens de stream :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Donnie schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:59:
Vanmiddag idd alleen de livestream geweest met q en a die we al wisten. Om technische redenen konden ze niet de team deatmatch stream vertelde ze tijdens de stream :(
Miss dan vandaag? ik wil wel zien hoe ze het hebben gemaakt dat tdm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt slowchatten gebruik dan DM/IRC/MSN/whatever maar daar is dit topic niet voor gemaakt.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 21-08-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Hopelijk komt er in bf3 ook een voice optie gebeure voor squads, niet voor hele teams (32 man door elkaar is $@#$@) voor bc2 moet je nu skype of teamspeak gaan gebruiken

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 21-08-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja lekkere schreeuw boel als je al die mensen hoort schreeuwen there is enemy hiding in the bushes over there (zonder hem te spotten) terwijl iedereen hem ziet zitten-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
unfor schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:47:
Alpha Benchmarks:

[afbeelding]
Met een dual core kun je beter tetris blijven spelen ;)

Bron: http://gaming.icrontic.co...-benchmarked-translation/
-edit-

Verder had ik wel het idee dat de Alpha wat minder detail had en meer gefocused was op het testen van de gameplay, dus ik denk dat die nog wel wat lager uit gaan vallen.

Modbreak:Er is 2 paginas terug duidelijk vermeld dat de posts betreft systeemeisen, specs en of het wel of niet draait niet in dit topic hoort

[ Voor 27% gewijzigd door Sn0wblind op 21-08-2011 01:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 01:12:
[...]

-edit-

Verder had ik wel het idee dat de Alpha wat minder detail had en meer gefocused was op het testen van de gameplay, dus ik denk dat die nog wel wat lager uit gaan vallen.

[modbreak] Er is 2 paginas terug duidelijk vermeld dat de posts betreft systeemeisen, specs en of het wel of niet draait niet in dit topic hoort [/modbreak]
Ja ze hadden helft van de graphics feauters en destruction featurs bijna helemaal(als ik ze mag geloven) uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:45:
[...]

Haha, er zijn 4 topic writers voor de BF3 thread, maar er is slechts 1 die ik regelmatig zie posten hier: Tsurany.
Hoewel, die heeft sinds 4 augustus geen post meer geplaatst. Normaal post hij quasi dagelijks hier in de thread.

Waarschijnlijk een maand op vakantie ofzo, de gelukzak! :D

Als hij terug is, zal je hem snel genoeg opmerken: hij is iemand die graag vinnige opmerkingen maakt (god sta je bij, als je niet up to date bent met het laatste BF3 nieuws en daar een vraag over stelt :+ ) en bijgevolg komt hij - voor mij - over als iemand die elke dag met het verkeerde been uit bed lijkt te stappen. :>
Hij zit in Zuid Afrika met zijn vriendin. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

Aangezien er blijkbaar hier niet mag worden gesproken over systeemeisen en dit toch wel een belangrijk onderdeel is tenzij je een uber PC hebt staan heb ik een subtopic aangemaakt:
Systeemeisen BF3 - Alpha ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Relief2009 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:27:
[...]

Ik had het niet over de kwaliteit van bugs pletten, maar over het feit dat sommigen hier denken dat de mensen achter het ontwikkelen dezelfde mensen zijn achter het marketen. Alsof je beide dingen niet tegelijk kunt doen.
Als je nou eerst even goed leest dan kom je vast zelf ook wel tot de conclusie dat je posts nergens op slaan.

Jip en Janneke voor jou: Er wordt veel geld en moeite in marketing en hype gestoken wat ook gebruikt kan worden om extra programeurs aan te trekken om die game op dag 1 gebalanceerd en relatief bugvrij op te leveren. Dat is namelijk niet iets waar de BF serie om bekend staat. Game verkoop zichzelf wel.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 15:19
Help!!!! schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:00:
[...]

Als je nou eerst even goed leest dan kom je vast zelf ook wel tot de conclusie dat je posts nergens op slaan.

Jip en Janneke voor jou: Er wordt veel geld en moeite in marketing en hype gestoken wat ook gebruikt kan worden om extra programeurs aan te trekken om die game op dag 1 gebalanceerd en relatief bugvrij op te leveren. Dat is namelijk niet iets waar de BF serie om bekend staat. Game verkoop zichzelf wel.
Jij onderschat duidelijk de kracht van de marketing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:49
Ook mensen misschien al meederen keren verteld O-)

Als ik bij Ea pre order dus via Origin kan je nu al meedoen met de open beta?
48 BETA UUR VERVROEGDE TOEGANG* (09.2011)
Lekker duidelijk 1ste September bedoelen ze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Amdwarrior schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:33:
Ook mensen misschien al meederen keren verteld O-)

Als ik bij Ea pre order dus via Origin kan je nu al meedoen met de open beta?

[...]

Lekker duidelijk 1ste September bedoelen ze ?
Nee. 'Ergens' in september is de hele tijd gezegd, precieze datum is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Hidde schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:36:
[...]

Nee. 'Ergens' in september is de hele tijd gezegd, precieze datum is nog niet bekend.
Waarom zie ik nu allemaal mensen in game filmpjes posten? Of zijn die van de makers/testers soms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 21:16

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Zijn waarschijnlijk gewoon filmpjes van de Alpha, of van Gamescom.

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:48
reemprive schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:24:
Aangezien er blijkbaar hier niet mag worden gesproken over systeemeisen en dit toch wel een belangrijk onderdeel is tenzij je een uber PC hebt staan heb ik een subtopic aangemaakt:
Systeemeisen BF3 - Alpha ervaringen
Ik heb afgelopen nacht ook al een BF3 hardware topic geopend.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638

Hoe gaan we dit oplossen? Twee topics over hetzelfde onderwerp door laten lopen lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ik hoop dat ze de vetran wapen unlocks er ook in hebben zitten zoals in Moh.
staat mooi verder voegt het weinig toe hoor just looks.

Enemy weapon unlocks zitten er wel in dus ranken en je hebt straks ook de russian weapons als us marine tot je beschikking en visa versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ben op de gamescom geweest.
Die rij bij battlefield hahahaha hilarisch. Ook erg sneu. Serieus 3 tot 4 uur wachten. Of 5. En ja mensen doen dat lol, wel kansloos wacht gewoon ff een wat maandjes dan is ie uit!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 12:35:
[...]

Ik heb afgelopen nacht ook al een BF3 hardware topic geopend.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638

Hoe gaan we dit oplossen? Twee topics over hetzelfde onderwerp door laten lopen lijkt me niet handig.
Een mod zou de van het nieuw aangemaakte topic de berichten daarvan kunnen toevoegen aan jouw (eerder) aangemaakte topic, en dan daar iedereen verder praten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Lijkt me prima, moet ik er ff 1tje tackelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Postius schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 12:59:
Die rij bij battlefield hahahaha hilarisch. Ook erg sneu. Serieus 3 tot 4 uur wachten. Of 5. En ja mensen doen dat lol, wel kansloos wacht gewoon ff een wat maandjes dan is ie uit!

Je zal er maar tussen staan. Beetje Loveparade achtige taferelen. Las ook dat de ambulances af en aan reden.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wellicht al gevraagd in het topic (kon geen antwoord vinden), maar is er een overtuigende reden om de PC boven de Xbox te verkiezen? De PC versie lijkt me mooier, maar meer vrienden van me zullen de Xbox variant kopen. Ik begreep dat PC ook het platform is waar DICE zich op richt, maar met meer vrienden spelen lijkt me toch ook aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
apNia schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:48:
Wellicht al gevraagd in het topic (kon geen antwoord vinden), maar is er een overtuigende reden om de PC boven de Xbox te verkiezen? De PC versie lijkt me mooier, maar meer vrienden van me zullen de Xbox variant kopen. Ik begreep dat PC ook het platform is waar DICE zich op richt, maar met meer vrienden spelen lijkt me toch ook aantrekkelijk.
64 spelers op pc ipv 24 op xbox.
graphics zijn veel en veel mooier
de maps op de console zijn dynamisch en dus kleiner gemaakt omdat het anders te groot zou worden voor 24 players.
geen aim-assist op de pc (veel consolegamers denken dan dat ze zo goed zijn...-.-)
dlc maps worden waarschijnlijk free op de pc en voor de xbox moet je ervoor betalen
geen 60 fps en 1080p op consoles
enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l166 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:11:
dlc maps worden waarschijnlijk free op de pc en voor de xbox moet je ervoor betalen
Dat is het enige punt wat ik zeer betwijfel, EA/DICE wil keihard geld binnenharken, no way dat ze allerlei content voor niets gaan weggeven. Die tijd is voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:18
DLC maps moet je ook op de PC later gewoon voor dokken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:13:
[...]
Dat is het enige punt wat ik zeer betwijfel, EA/DICE wil keihard geld binnenharken, no way dat ze allerlei content voor niets gaan weggeven. Die tijd is voorbij.
we zullen zien;), ik denk dat je voor expansions wel moet betalen, zoals nu het geval is na preorder back to karkand maar voor maps zie ik dat niet gebeuren. EA/Dice heeft zelfs al aangegeven dat verdiensten niet prioriteit nr1 zijn maar een groot deel van het marktaandeel terug veroveren. want 90% van het marktaandeel bezit COD (uitgemolken shiitt XD) en dat willen ze terugbrengen tot 70% na de release van bf3. om later weer verder te gaan. zo is het immers ook met fifa tegen pes gegaan. pes was groter maar fifa veroverde ook steeds klein bij klein totdat het de grootste werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
toch heb ik er helemaal geen bezwaar tegen als ik ervoor zou moeten betalen:). met de frostbite 2 engine is elke map het waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l166 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:19:
[...]

EA/Dice heeft zelfs al aangegeven dat verdiensten niet prioriteit nr1 zijn
Dat je zulke woorden gelooft begrijp ik niet, dit is iets wat een communitymanager zegt om de mainstream tevreden te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
Misschien rare vraag... maar ik wil deze game gaan pre-orderen. Nu kijk ik bij de pricewatch en zie ik dat de Limited Edition goedkoper is dan de normale Battlefield 3. Iemand anders ook al besteld bij Wehkamp... of misschien tips waar ik het beste kan Pre-orderen.

Wil het liefste de game in een hoesje zien... tip zijn welkom!

pricewatch: Battlefield 3: Limited Edition, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:21:
[...]
Dat je zulke woorden gelooft begrijp ik niet, dit is iets wat een communitymanager zegt om de mainstream tevreden te houden.
opzich wel he 8)7 , niet bij nagedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Webcustoms schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:22:
Misschien rare vraag... maar ik wil deze game gaan pre-orderen. Nu kijk ik bij de pricewatch en zie ik dat de Limited Edition goedkoper is dan de normale Battlefield 3. Iemand anders ook al besteld bij Wehkamp... of misschien tips waar ik het beste kan Pre-orderen.

Wil het liefste de game in een hoesje zien... tip zijn welkom!

pricewatch: Battlefield 3: Limited Edition, PC
als je hem op dag 1 wilt dan moet je absoluut niet bij wehkamp preorderen. daar krijg je hem wat later. Bij Mycom bv. krijg je hem wel meteen op dag 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:52
l166 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:24:
[...]

als je hem op dag 1 wilt dan moet je absoluut niet bij wehkamp preorderen. daar krijg je hem wat later. Bij Mycom bv. krijg je hem wel meteen op dag 1
Ok, thx for the advice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Samenvatting van de Q&A sessies op de Gamescom (via BatlefieldDO):

•no splitscreen coop at launch
•they are working toward commo rose on consoles, probably not available at launch
•unlimited sprint like in bc2, you can also strafe
•9 MP maps confirmed “for now” (Operation Metro, Caspian Border)
•dog tag customization available after you reach a certain level
•limited number of rockets on planes, need to resupply at runway
•hardcore mode and infantry only mode available
•kill cam in normal gamemode
•jets are a spawn point in Conquest
•jets can fly really high in BF3, but you’ll lose controls the higher you go (1000m, like in BF2)
•deployable 60mm Mortars
•conquest flags will have a name and a letter
•multiplayer fact sheet only confirms everything shown to this date, AND IS NOT FINAL•no LAN for BF3 at release, probably never (ANTI-CHEAT Measure)
•A-10 is available in Multiplayer
•AH-6J Littlebird is available in Multiplayer
•no automatic hovering for the helicopters, feels more like BF2
•stationary Carrier on Wake Island
•Working at DICE makes it hard to have a Girlfriend

YESS, je moet je jets dus wel reloaden :), en ik verwacht nu dus ook veel meer wapens want vond het eigenlijk een karig aanbod van wapens, 9 assault wapens maar. maar dit was dus tot nu toe :)

[ Voor 182% gewijzigd door Adel_F16 op 21-08-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l166 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:39:
Samenvatting van de Q&A sessies op de Gamescom (via BatlefieldDO):

•9 MP maps confirmed “for now” (Operation Metro, Caspian Border)
Benieuwd naar de andere maps - daar nog niest van bekend?
•dog tag customization available after you reach a certain level
Leuk voor de Black Ops mensen.
•hardcore mode and infantry only mode available
Kogels gaan dus weer minimaal werken in normal?
•kill cam in normal gamemode
Betekent dit dat je het altijd aan hebt staan?
•no LAN for BF3 at release, probably never (ANTI-CHEAT Measure)
Waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
dat van LAN vind ik ook wel jammer, maar als het een ANTI-CHEAT measure is dan vind ik het wel goed :) , als bf3 namelijk lan bevat dan kun je buiten battlelog online spelen waardoor er veel zal worden gepirated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l166 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:52:
dat van LAN vind ik ook wel jammer, maar als het een ANTI-CHEAT measure is dan vind ik het wel goed :) , als bf3 namelijk lan bevat dan kun je buiten battlelog online spelen waardoor er veel zal worden gepirated.
Waarom is dat nou goed joh? Wáárom is het een goede oplossing om leuke features uit je spel te laten omdat je cheatsysteem (Punkbuster) niet goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

partyondude schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:10:
Lijkt me prima, moet ik er ff 1tje tackelen?
Sorry, doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:57:
[...]
Waarom is dat nou goed joh? Wáárom is het een goede oplossing om leuke features uit je spel te laten omdat je cheatsysteem (Punkbuster) niet goed genoeg is.
Eigenlijk heeft punkbuster helemaal niks met lan multiplayer te maken, aangezien het spel dan gewoon in eigen beheer is. Net of jan en alleman uit de hele wereld op jouw eigen lan server kan komen cheaten. De puntentelling zou op dat moment sowieso niet moeten werken, om boosten tegen te gaan.

Nee, het is inderdaad geen goede oplossing.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Geen probleem, ons beider intentie is goed 8) Heb een mod al gevraagd of ze samengevoegd kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Gedraag je :/

[ Voor 103% gewijzigd door PWM op 21-08-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Postius schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 12:59:
ik was afgelopen zaterdag bij gamescon en toen was de wachtrij voor battlefield 9 uur!!! en er waren nog steeds mensen die aansloten. O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amdwarrior schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:24:
[...]

Jij zit elk weekend te gamen alleen :')

Ik zou gewoon voor Xbox gaan halen en even half jaar/1 jaar wachten zodat je pc goedkoop kan upgraden

knip
Sommige mensen spelen misschien liever met vrienden dan dat ze het online doen. Ik zie niet echt in waarom je "socialer" bent als je het online speelt i.p.v. offline. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon een ondoordachte post van jou is.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 21-08-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Troll

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 21-08-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Knip, maak een TR aan

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 21-08-2011 16:31 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 13-09 19:00
knip

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 21-08-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Amdwarrior schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:24:
[...]

Jij zit elk weekend te gamen alleen :')

Ik zou gewoon voor Xbox gaan halen en even half jaar/1 jaar wachten zodat je pc goedkoop kan upgraden

Ach lan wie boeite dat nou :F Behalve paar autisten die elke weekend gamen met andere anti socialen.
i.p.v. klagen kan je ook een TR aanmaken, zodat de mods ook in kunnen grijpen
En daarbij komt ook nog eens dat LAN-support een van de vele opties is die tegenwoordig uit alle games gelaten wordt. En dat was juist een van de betere features in een game! Je kon eens met vrienden samen spelen. Dat allemaal gratis zonder een server te hoeven huren om gewoon even samen te kunnen spelen?

Belachelijk vindt ik het gewoon, maarja wat doe je er tegen...

Toch ga ik deze game zeker kopen :p

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 21-08-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Qlii256 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:04:
En daarbij komt ook nog eens dat LAN-support een van de vele opties is die tegenwoordig uit alle games gelaten wordt. En dat was juist een van de betere features in een game! Je kon eens met vrienden samen spelen. Dat allemaal gratis zonder een server te hoeven huren om gewoon even samen te kunnen spelen?

Belachelijk vindt ik het gewoon, maarja wat doe je er tegen...

Toch ga ik deze game zeker kopen :p
Waarom zou er toch geen LAN functie meer in games zitten en moet je altijd online zijn om te spelen? O-)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Gundogan schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:07:
[...]

Waarom zou er toch geen LAN functie meer in games zitten en moet je altijd online zijn om te spelen? O-)
Uh... Ik zeg toch dat er juist wel een LAN optie in games zou moeten zitten maar dit juist minder en minder gebeurt. Vanwege piraterij zeggen ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Knip

[ Voor 67% gewijzigd door PWM op 21-08-2011 16:34 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Guys come on, ik ben het met jullie eens maar zo gaat het alleen maar escaleren. Ik heb een topic report aangemaakt. Laten we het niet in het topic zelf proberen uit te vechten, dat loopt op niets uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een klein beetje nieuws over de open Beta?
Want ik ga op reis van 10 september t/m 16-17 september.
Zou wel mooi stom zijn als dan net de open Beta begint, en is het ook zo dat de open beta 2-3 dagen duurt net zoals bij Medal of Honor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Donnie schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:15:
Guys come on, ik ben het met jullie eens maar zo gaat het alleen maar escaleren. Ik heb een topic report aangemaakt. Laten we het niet in het topic zelf proberen uit te vechten, dat loopt op niets uit...
Sorry maar zoiets kan ik moeilijk laten gaan omdat autistisch zijn nou niet echt een pretje is. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 15:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Qlii256 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:08:
[...]

Uh... Ik zeg toch dat er juist wel een LAN optie in games zou moeten zitten maar dit juist minder en minder gebeurt. Vanwege piraterij zeggen ze dan.
Dat bedoel ik ook :)

Ze willen niet dat mensen via een LAN functie gekraakte servers gaan opzetten, via hamachi of iets dergelijks gaan spelen of een LAN party opzetten met maar een paar legale kopieen. Maarja, neemt ook een hele hoop fun weg :(

(hoewel heel veel oude games stiekem toch veel leuker zijn op LAN)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Er loopt 1 Troll rond in dit topic, en op 1 of andere manier zijn er weer stapels mensen die zich weer makkelijk laten verleiden door hem.

Reageer niet, en maak een TR aan, dat kan links bovenin Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Geen LAN? :(
Damn, dat is toch echt wel een heel groot minpunt voor mij.
Maar geen reden om m'n pre-order te cancelen. Misschien dat er nog een slimmerik komt die een LAN versie torrent.

"Working at DICE makes it hard to have a Girlfriend"
Ach, gewoon een gamerchick scoren op een BF3 LAN party.
OH WAIT

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

l166 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:11:
[...]

64 spelers op pc ipv 24 op xbox.
graphics zijn veel en veel mooier
de maps op de console zijn dynamisch en dus kleiner gemaakt omdat het anders te groot zou worden voor 24 players.
geen aim-assist op de pc (veel consolegamers denken dan dat ze zo goed zijn...-.-)
geen 60 fps en 1080p op consoles
enz...
Iemand hier op GoT dan die voor de Xbox/PS3 versie gaat ipv de PC? If so, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Lan komt nog met een patch werd gesuggereerd in de Q&A deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

In bf2 zat ook nooit lan heh mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

apNia schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:35:
[...]

Iemand hier op GoT dan die voor de Xbox/PS3 versie gaat ipv de PC? If so, waarom?
Lijkt me niet echt verstandig die discussie weer eens open te trekken |:(

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Oh het is niet m'n bedoeling een flamewar/fanboy war te starten hoor. Ik wil gewoon een goede keuze maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Keuze lijkt me eenvoudig, maar.... is voor iedereen natuurlijk heel persoonlijk. Ik game graag achter de pc met mijn muis en tobo, shooters vind ik persoonlijk gemaakt voor de pc niet voor de console, het aimen gaat gewoon lang niet zo lekker als op de pc. Ook de 64 player maps zijn aanwezig op de pc en niet op de console, hier is de max players: 24. Al dit soort punten laten mij kiezen voor de pc, welke punten jij belangrijk vind is aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Donnie schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:38:
In bf2 zat ook nooit lan heh mensen...
Say what?

Heb toch echt een knop "Multiplayer" en "Join Local" / "Create Local"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
apNia schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:50:
Oh het is niet m'n bedoeling een flamewar/fanboy war te starten hoor. Ik wil gewoon een goede keuze maken :)
PS3 = bijna tot niet te hoeven upgraden waardoor het goedkoper is aangezien je alleen maar de game hoeft te kopen maar eventueel minder kwaliteit geeft (al vind ik persoonlijk dat ik daar geen last van heb van de eventuele kwaliteit)

PC = toch veel upgraden en niet iedereen heeft daar geld voor. Sommige vinden het ook dat een controller niet hetzelfde is als een muis/keyboard.

Geloof dat het dat wel is. (de grotere dingen dan) Let me know if i'm wrong.

edit: zie ook Donnie's antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Beatz schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:03:
[...]

PS3 = bijna tot niet te hoeven upgraden waardoor het goedkoper is aangezien je alleen maar de game hoeft te kopen maar eventueel minder kwaliteit geeft (al vind ik persoonlijk dat ik daar geen last van heb van de eventuele kwaliteit)

PC = toch veel upgraden en niet iedereen heeft daar geld voor. Sommige vinden het ook dat een controller niet hetzelfde is als een muis/keyboard.

Waar ging deze topic over? pc vs console? of bf3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Zucht ... Altijd weer die console vs pc discussies. Hoe lang je ook lult, er zijn geen winnaars. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Even voor de duidelijkheid, mijn vraag was aan consolebestellers, waarom zij console verkiezen boven PC. That's it. By no means wil ik een welles-nietes-war starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
apNia schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:17:
Even voor de duidelijkheid, mijn vraag was aan consolebestellers, waarom zij console verkiezen boven PC. That's it. By no means wil ik een welles-nietes-war starten.
Zal ik maar even bijdragen. Heb gewoonweg het geld niet voor om een goede game-pc te kopen, tevens vind ik ook, dat als ik een game pc koop ik ook alle spellen maximaal wil spelen, waarvoor het ook bedoeld is. Op de console heb ik adt niet, want daar heb je 1 optie.
Tevens hebben mijn vrienden ook een PS3 of 360, dus dat is al wat leuker. Het is gewoon veel 'gezelliger', een game-pc speel je aanvankelijk alleen in je eentje online, dus niet met vrienden op de bank, dat heb ik wel met consoles.

Tevens vind ik wel dat BF3 echt bedoelt is voor de PC, maar goed. Ik zit helaas niet zo ruim...

[ Voor 5% gewijzigd door The Great HooD op 21-08-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
l166 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:24:
[...]

Bij wehkamp sturen ze het inprinciepen wel gewoon op tijd op hoor. Er werden daar vragen overgesteld bij het artikel en ze gaven daarop het volgende antwoord:
pre-orders worden altijd op de dag van release bij de klant thuisbezorgd tenzij de fabrikant het artikel niet optijd uitlevert maar dan ligt het artikel nergens op dag van release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imacbest schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:24:
[...]

Bij wehkamp sturen ze het inprinciepen wel gewoon op tijd op hoor. Er werden daar vragen overgesteld bij het artikel en ze gaven daarop het volgende antwoord:
pre-orders worden altijd op de dag van release bij de klant thuisbezorgd tenzij de fabrikant het artikel niet optijd uitlevert maar dan ligt het artikel nergens op dag van release.
Dan zal het wel aan TNT Post liggen dat het precies de mensen zijn die bij Wehkamp pre-orderen altijd klagen hier op de diverse gamefora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
jongens.

het WTF moment van de dag voor BF3

http://www.youtube.com/watch?v=KJ7f6wEACFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En is ook al van joeptoep gehaald... Wat was het? Al Qaeda 9/11?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Indirect heeft dit te maken met bf3 ;) maar wilde het jullie niet onthouden... Net alsof je naar een discovery docu zit te kijken: http://gamescom.gamespot....2011-running-of-the-nerds

Mooi om te zien dat iedereen zo enthousiast is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennos
  • Laatst online: 12-09 15:58
imacbest schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:24:
[...]

Wehkamp website schreef op 22-07-2011:
(22-07-2011) , Henkie10 , ZOETERWOUDE , 21 - 30 jaar
Krijgen jullie voldoende exemplaren binnen om iedere pre-order gelijk te verzenden op de 27e?
Beantwoord deze vraag Vraag volgen
Antwoord
(29-07-2011) , wehkampnl
Je mag er vanuit gaan dat de preorders, geplaatst voor oktober, uitgeleverd worden, activision gaat begin oktober aan de hand van de door ons verkochte aantallen de limited editions produceren.
Activision? Ze weten bij Wehkamp wel wat ze verkopen. Krijg je opeens COD op de mat terwijl je BF besteld hebt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
:+
Donnie schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:16:
Indirect heeft dit te maken met bf3 ;) maar wilde het jullie niet onthouden... Net alsof je naar een discovery docu zit te kijken: http://gamescom.gamespot....2011-running-of-the-nerds

Ik gok dat de helft naar BF3 is gerend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Lennos schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:28:
[...]

[...]

Activision? Ze weten bij Wehkamp wel wat ze verkopen. Krijg je opeens COD op de mat terwijl je BF besteld hebt :'(
Die fout was iemand al eerder opgevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennos
  • Laatst online: 12-09 15:58
imacbest schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:29:
[...]

Die fout was iemand al eerder opgevallen :P
OK lol Ik probeer het topic bij te houden, maar er word zoveel geplaatst hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:16:

Haha!
Maar ik zou het er ook voor over hebben om een sprintje te trekken, in ruil voor een paar uur minder aanschuiftijd!

Hier een populaire Belgische commentator die het geluk had om bij de EA community lounge binnen te geraken, via de BF3 community manager. Zelfs als je zeer vroeg ging, zou je al direct met wachtrijen van uren te maken hebben bij de BF3 booth, zoals je ziet...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ib8aN2TYs0o]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoop wel dat de console versie beetje bevalt.
Zelf zit ik met een xbox 360 en ps3, en heb geen game pc, alleen een dell laptop van mn broertje met bagger hardware :P (heb ook geen geld voor een gamepc dus sowieso niet mogelijk pc versie te halen)
Zelf hoop ik dat hitreg beter wordt, en dat het wat soepeler speelt als bc2.
Uiteraard is deze game super tof, maar heeft zo zn kwalen, waaronder fps dipjes.
Hoop wel op een stabiele 30fps, en beetje degelijke graphics, alla bc2 of beter is prima :)
Cod is voor mij een no can do niet echt mn ding :P
en heb geen pc dus ja denk dat het de ps3 versie wordt :) (tenzij de xbox versie miraculeus beter is maar zal vast niet).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Beatz schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:03:
[...]

Tel daarbij op dat games op PC goedkoper zijn, van het geld wat je over twee jaar bespaart bij 5 games per jaar kun je alweer een aardig eind een nieuwe videokaart zoeken. Op de bank gamen vind ik een slap argument, aangezien je toch alleen speelt met mindere controls.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

v8power67 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:12:
Hoop wel dat de console versie beetje bevalt.
Zelf zit ik met een xbox 360 en ps3, en heb geen game pc, alleen een dell laptop van mn broertje met bagger hardware :P (heb ook geen geld voor een gamepc dus sowieso niet mogelijk pc versie te halen)
Zelf hoop ik dat hitreg beter wordt, en dat het wat soepeler speelt als bc2.
Uiteraard is deze game super tof, maar heeft zo zn kwalen, waaronder fps dipjes.
Hoop wel op een stabiele 30fps, en beetje degelijke graphics, alla bc2 of beter is prima :)
Cod is voor mij een no can do niet echt mn ding :P
en heb geen pc dus ja denk dat het de ps3 versie wordt :) (tenzij de xbox versie miraculeus beter is maar zal vast niet).
Ik haal hem zelf ook voor de PS3 (omdat ik dan weet dat het gewoon werkt en omdat ik niet zo goed ben in PC gaming :9). PS3 is naar verluid de beste tussen de twee consoles (extra kracht en CPU neemt een stuk werk over van GPU) (de PC is uiteraard de allerbeste).

Ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. BC2 draait wel goed op de PS3, en toen ze de Vietnam uitbreiding uitbrachten voor BC2, zag je al dat ze een stuk hadden verbeterd. Nu met een nieuwe engine en een hoop nieuwe ervaring, heb ik er vertrouwen in dat alles goed gaat draaien op de PS3. :)
Graphics? Minstens zo goed als BC2, en het is heel goed mogelijk zelfs beter.
Fps dipjes? Tja, moeilijk nu nog te zeggen. PS3 footage die ze hebben laten zien draaide soepel, ook bij explosies.

Ik heb nog niet 100% vertrouwen dat DICE een goede singleplayer campaign. Ze zeiden zelf namelijk ook dat ze de BC2 singleplayer goed vonden, en die vond ik eigenlijk wel matig. Qua multiplayer heb ik vertrouwen in ze.

--------------------
Nog even over de pre-orders! Weet iemand waar welke pre-order bonus beschikbaar is?

Bol.com heeft de Physical Warfare Pack
Wehkamp.nl heeft de SPECACT KIT upgrade
??? heeft ???

Die SPECACT Kit is trouwens het meest interessant vind ik, aangezien die exclusief is en niet later beschikbaar zal zijn voor de personen die niet hebben ge-pre-ordered. De Physical Warfare Pack krijgt iedereen hoe dan ook.

Het enige andere interessante vind ik de 48 uur vroege beta acces, maar of dat het waard is...
De avatar en dog tag pack vind ik minder interessant.

Wehkamp heeft in mijn ogen dus de beste keuze. Zeker als je kijkt naar de prijs van de console versies: 51 euro. Daar waar andere *kuch* freerecordshop *kuch* bol *kuch* 60 euro of meer durven te vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 21-08-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik weet dat de vraag al vele malen is langs geweest. Maar ik ben dinsdag jarig en mag een Battlefield 3 Limited Edition pre-order plaatsen. Nu had ik graag geweten waar ik die best bestel? Ik had graag via credietkaart besteld.

Een CD hoeft niet persé, mag ook via Origin met een downloadable-content zijn. Enige waar ik me zorgen om maak ik dat ik wel de juiste versie krijg. Want op Origin.com is de limited edition te vinden met de Back to Karkand-DLC en de Warfare Package + 48 uur eerdere beta access. Nu weet ik niet of die beta access bij alle limited editions is. Maar wat ik wel weet is dat je nog een andere versie hebt waarbij die Warfare Package niet bij zit. Dan krijg je er wat anders bij. Maar mijn vraag waar ik niet zo goed aan uit kom is of je de Back to Karkand-DLC er dan wel nog bij kan krijgen?

Bij de PriceWatch op TW.net zie ik zelfs versies voor 32 euro ongeveer. Maar op Origin.com kost deze 50 euro. Daarom, dat zou bijna 20 euro verspilt geld zijn moest ik het bij Origin.com kopen. Maar krijg ik dan die Back to Karkand-DLC + de 48 uur eerdere beta access erbij? En krijg ik dan een CD? En komt die dan 100 % zeker op de dag van de release in mijn brievenbus?

Ik denk dat Origin dan toch wel wat voordelen levert omdat ik zeker de DLC erbij krijg + de eerdere beta toegang én hem zeker vanaf de dag van de release binnen krijg (via downloadable content).

Nu wil ik toch even weten wat ik best zou doen. Via Origin of dan toch via een andere webshop?

Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Qlii256 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:40:
Ik weet dat de vraag al vele malen is langs geweest. Maar ik ben dinsdag jarig en mag een Battlefield 3 Limited Edition pre-order plaatsen. Nu had ik graag geweten waar ik die best bestel? Ik had graag via credietkaart besteld.

Een CD hoeft niet persé, mag ook via Origin met een downloadable-content zijn. Enige waar ik me zorgen om maak ik dat ik wel de juiste versie krijg. Want op Origin.com is de limited edition te vinden met de Back to Karkand-DLC en de Warfare Package + 48 uur eerdere beta access. Nu weet ik niet of die beta access bij alle limited editions is. Maar wat ik wel weet is dat je nog een andere versie hebt waarbij die Warfare Package niet bij zit. Dan krijg je er wat anders bij. Maar mijn vraag waar ik niet zo goed aan uit kom is of je de Back to Karkand-DLC er dan wel nog bij kan krijgen?

Bij de PriceWatch op TW.net zie ik zelfs versies voor 32 euro ongeveer. Maar op Origin.com kost deze 50 euro. Daarom, dat zou bijna 20 euro verspilt geld zijn moest ik het bij Origin.com kopen. Maar krijg ik dan die Back to Karkand-DLC + de 48 uur eerdere beta access erbij? En krijg ik dan een CD? En komt die dan 100 % zeker op de dag van de release in mijn brievenbus?

Ik denk dat Origin dan toch wel wat voordelen levert omdat ik zeker de DLC erbij krijg + de eerdere beta toegang én hem zeker vanaf de dag van de release binnen krijg (via downloadable content).

Nu wil ik toch even weten wat ik best zou doen. Via Origin of dan toch via een andere webshop?

Bedankt in ieder geval!
Ik zou niet bij een buitenlandse shop bestellen, want dan duurt het lang. Gebruik budgetgaming.nl, daar kan je alle Nederlandse webshops (en buitenlandse onder een apart kopje) zien.

Je krijgt overal de Back to the Karkand DLC bij als je de Limited Edition besteld. Dan zijn er nog andere pre order bonusen.

Back to the Karkand heb je dus zoiezo. Verder hangt extra pre-order bonusen af van de shop waar je het besteld. Ik zou niet letten op early beta acces (het is maar 2 dagen) en de Physical Warfare Pack. Beta acces heb je zoiezo na die 48 uur, en de Physical Warfare Pack krijg je een tijd naar de release gratis.

Verder, als je bij een service als Origin besteld krijg je géén CD. Bestel je bij een echte webwinkel die dingen bezorgd, dan krijg je het in huis. Of het op tijd aankomt ligt natuurlijk aan TNT. Meestal bezorgen ze dit op de dag van release, of eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Uniciteit schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:44:
[...]

Ik zou niet bij een buitenlandse shop bestellen, want dan duurt het lang. Gebruik budgetgaming.nl, daar kan je alle Nederlandse webshops (en buitenlandse onder een apart kopje) zien.

Je krijgt overal de Back to the Karkand DLC bij als je de Limited Edition besteld. Dan zijn er nog andere pre order bonusen.

Back to the Karkand heb je dus zoiezo. Verder hangt extra pre-order bonusen af van de shop waar je het besteld. Ik zou niet letten op early beta acces (het is maar 2 dagen) en de Physical Warfare Pack. Beta acces heb je zoiezo na die 48 uur, en de Physical Warfare Pack krijg je een tijd naar de release gratis.

Verder, als je bij een service als Origin besteld krijg je géén CD. Bestel je bij een echte webwinkel die dingen bezorgd, dan krijg je het in huis. Of het op tijd aankomt ligt natuurlijk aan TNT. Meestal bezorgen ze dit op de dag van release, of eerder.
Heel erg bedankt voor je informatie! Dus als ik het zo bekijk krijg je bij de Origin versie alleen de vroege beta access erbij? Want de DLC komt bij alle limited editions er gratis bij en de Warfare Package krijgt later iedereen gratis. Heb ik het zo goed?

Nu woon ik in België en moet ik dus een belgische webshop uitzoeken die de Limited Edition verkoopt zonder de Warfare Package maar met die andere dan?

EDIT: Ik heb net even alle pre-order bonussen bekeken en blijkt dus dat de SPECACT Kit Upgrade, althans dat vindt ik persoonlijk, de beste te kiezen bonus is. Nu moet ik alleen nog een 'goedkope' versie vinden waar lieft op dag van de release in België geleverd wordt. Iemand die mij kan helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Qlii256 op 21-08-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Qlii256 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:50:
[...]

Heel erg bedankt voor je informatie! Dus als ik het zo bekijk krijg je bij de Origin versie alleen de vroege beta access erbij? Want de DLC komt bij alle limited editions er gratis bij en de Warfare Package krijgt later iedereen gratis. Heb ik het zo goed?

Nu woon ik in België en moet ik dus een belgische webshop uitzoeken die de Limited Edition verkoopt zonder de Warfare Package maar met die andere dan?
Dat is wat ik zou doen, ja.

Bij elke Limited Edition krijg je de Back to the Karkand DLC. De Physical Warfare Pack krijgt iedereen later, gratis.

Ik zou dus voor een webshop gaan die inderdaad andere DLC aanbiedt (SPECACT Kit, Dog Tag pack, avatar op PSN, Battlefield Play4Free wapens).

Ik heb in ieder geval net bij Wehkamp.nl ge-pre-ordered (helaas voor jou niet in Belgie). Die biedt de SPECACT Kit als bonus aan (en de SPECACT krijgt niet iedereen later gratis). Ik denk dus dat ik het wel mooi heb: Battlefield 3, Back to Karkand, later Physical Warfare Pack en dus SPECACT Kit.

BF3 early acces heb ik al door middel van Medal of Honor. Ik heb zo'n beetje alle, in mijn ogen, belangrijke pre-order bonussen. BF Play4Free speel ik zelden, avatar hoef ik niet en tja... Dog Tag Pack is wel interessant maar voegt niet super veel toe aan gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ok bedankt iedereen voor de info!

http://www.game-card.net/...uct_id=185&category_id=33

Op de bovenstaande link een belgisch leverende winkel gevonden die nog goed meevalt van prijs en normaal tegen de dag van release zou moeten toekomen. Maar nergens iets van de SPACACT Kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Qlii256 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:04:
Ok bedankt iedereen voor de info!

http://www.game-card.net/...uct_id=185&category_id=33

Op de bovenstaande link een belgisch leverende winkel gevonden die nog goed meevalt van prijs en normaal tegen de dag van release zou moeten toekomen. Maar nergens iets van de SPACACT Kit?
Dan biedt die winkel geen extra pre-order bonus aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Kan iemand mij helpen zoeken a.u.b. naar een belgisch leverende webshop die de SPECACT Kit erbij geeft? Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 15:44
Qlii256 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:06:
Kan iemand mij helpen zoeken a.u.b. naar een belgisch leverende webshop die de SPECACT Kit erbij geeft? Bedankt in ieder geval!
wat heb je zelf al gedaan?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik ben hier (http://www.budgetgaming.b...3+limited+edition_PC.html) aan het zoeken, en ook op internet. Maar het blijkt alleen bij wehkamp.nl te zijn dat je de SPECACT Kit erbij krijgt? of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Kom op mensen, lees die waarschuwing onderaan de pagina nou eens. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit blijft wel een BF3 topic hé, misschien is het handiger om dit via PM´s op te lossen?

OT: hoe meer ik hoor, hoe enthousiaster ik word :D. zeker kleine details zoals over de runway vliegen om je wapens te herladen maken heel veel uit in mijn ogen. het zijn toch wel de kleine details die een spel zo mooi maken :).

over details gesproken (oh wat ben ik goed :+), die specs vallen ook nog best mee :D. ik had ze eerlijk gezegd nogal wat hoger verwacht xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

DanielWW2 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:10:
Kom op mensen, lees die waarschuwing onderaan de pagina nou eens. :F
Ah ja, even helemaal vergeten. Ik vroeg me gewoon af qua pre-order bonussen, welke pre-order bonussen bij welke winkels beschikbaar zijn. Van die vraag een beetje off-topic gegaan, helaas. Helemaal niet aan gedacht. Sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ja sorry voor mij ook :) Maar ik vindt het ook maar dom dat je dit niet eens mag vragen? Ik zit met een vraag i.v.m. de aankoop van BF3. Lijkt het me toch alsnog logisch om het in het BF3 topic te vragen. Maarja...

Moest er iemand een belgisch leverende webshot vinden die de SPECACT Kit erbij geeft graag een pm te sturen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het lijkt erop dat het voordeel van de PC t.o.v. de consoles steeds kleiner begint te worden (ik heb het niet over de graphics, maar over de 64-speler mappen).

Zo zal Team Deathmatch maar 24 spelers ondersteunen op alle platformen. Net zoals rush die ook minder spelers ondersteunt. De meeste PC mappen zie je dus gewoon op de consoles terug, behalve die 64-speler conquest mappen dus: die zal je in kleinere varianten op de consoles zien.

Eerlijk gezegd vind ik dit best wel mooi om te horen. Ondanks dat ik wel snap dat men het beste wilt voor de PC, voorkom je zo wel een hoop discussie en jaloezie.

En verder Battlefield: Aftershock (mobiele versie Battlefield 3): er zijn meer foto's opgedoken van de iPad versie (live vanaf de Gamescom). De graphics zijn natuurlijk niet zo goed als op de PC en consoles, maar het ziet er aardig goed uit. Ik vind het er in ieder geval beter uit zien dan bijvoorbeeld Battlefield 2... en die game is nog geen 10 jaar oud. De graphics zien er uit zoals ze er 8-10 jaar geleden op de krachtigste computers ter wereld uit zouden zien.

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/08/battlefield-3-aftershock-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/08/battlefield-3-aftershock-6.jpg

------------------
Ander nieuws, ik had ergens gelezen dat ze de consoles verder hadden geoptimaliseerd ten opzichte van toen de eerste PS3 footage zichtbaar werd. Met de co-op missie willen ze laten zien dat de PS3 er ook heel goed uit ziet, en dat het pop-up effect (zoals je zag bij Jimmy Falcon met de airco's), sterk is teruggebracht.

Ik vind het alleen nog zonde dat we geen originele PS3 footage hebben gezien (Jimmy Falcon was een camera gericht op een TV scherm, co-op van wat we hebben gezien is uit EA's Live Stream gehaald (en die was ook niet de beste kwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Sorry dat ik er nog eens over begin. Maar is er dan niemand die mij kan helpen zoeken naar een pre-order voor België met de SPECACT Kit erbij? Zijn er dan helemaal geen belgen die deze game limited edition willen pre-orderen met de SPECACT Kit erbij ofzo?
Pagina: 1 ... 77 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien