Ik haat al die poespas rondom games in het algemeen. Ik vind steam ook maar niks. Ik wil gewoon spelen. Daarom vind ik consoles nog altijd beter dan de PC. Ik heb me erg vermaakt op de PC, bijvoorbeeld met CoD 2 & 4 en Battlefield 1942, maar zelfs toen vond ik het altijd meer "gedoe" om te beginnen met spelen (vooral online dan).Kw4kje schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:45:
[...]
Hoe kun je iets nu al vervelend vinden, terwijl je hem nog niet (of nooit) op de pc heb gespeeld? Gewoon afwachten, de mensen die de alpha hebben gespeeld zijn allemaal enthousiast over battlelog, werkt zeer snel ect. Over Origin, ja daar het ik zo mijn twijvels over, maarja het zei zo, wordt de game echt niet minder van en daar gaat het toch uiteindelijk om?
Met 3d videokaart en bril.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Daarom battlelog, geen poespas met menu's en direct spelen op de server die jij wil joinen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:52:
[...]
Ik haat al die poespas rondom games in het algemeen. Ik vind steam ook maar niks. Ik wil gewoon spelen. Daarom vind ik consoles nog altijd beter dan de PC. Ik heb me erg vermaakt op de PC, bijvoorbeeld met CoD 2 & 4 en Battlefield 1942, maar zelfs toen vond ik het altijd meer "gedoe" om te beginnen met spelen (vooral online dan).
Verwijderd
Ik vind deze live chats een behoorlijke tegenvaller. De vragen die ze beantwoorden zijn met een beetje zoeken op internet ook beantwoord. Ik ben nog maar weinig interessants tegengekomen.
Het grappige is ook dat ze dat zelf net zeiden, "we can only say whats already released to the public".
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Het lijkt mij ook geen gek idee, want de ingame server browser van BC2 trekt toch al aardig wat van mijn CPU en GPU, scheelt toch weer wat stroomKw4kje schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:54:
[...]
Daarom battlelog, geen poespas met menu's en direct spelen op de server die jij wil joinen.
Hoop dat ze onderhand de beta datum eens bekend gaan maken
Ik zie dat mensen de alpha hebben gespeeld, hoe lag dit in verhouding met BFBC2 qua hardware vereisten? Ik draai BFBC2 met alles op medium goed op 1680x1050 met een overclockte Q9550(3,8 ghz), maar ik op sites her en der mensen waarbij het systeem met een niet overclockte Q9400 moeite had met de alpha. Hierboven zag ik ook een Q6600@3Ghz voorbij komen waarbij er een bottleneck aanwezig leek.
Met andere woorden, is een upgrade naar i5/i7 een vereiste om het spel een beetje schappelijk te draaien? Uiteraard stonden in de alpha veel grafische opties uit en zal het spel nog verder worden geoptimaliseerd, maar ik ben toch benieuwd of er met socket 775 per definitie niet te spelen valt.
Met andere woorden, is een upgrade naar i5/i7 een vereiste om het spel een beetje schappelijk te draaien? Uiteraard stonden in de alpha veel grafische opties uit en zal het spel nog verder worden geoptimaliseerd, maar ik ben toch benieuwd of er met socket 775 per definitie niet te spelen valt.
Verwijderd
lol welk gedoe of bedoel dat console alles voor jou moet doen inclusief het kiezen van de map ..Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:52:
[...]
Ik haat al die poespas rondom games in het algemeen. Ik vind steam ook maar niks. Ik wil gewoon spelen. Daarom vind ik consoles nog altijd beter dan de PC. Ik heb me erg vermaakt op de PC, bijvoorbeeld met CoD 2 & 4 en Battlefield 1942, maar zelfs toen vond ik het altijd meer "gedoe" om te beginnen met spelen (vooral online dan).
FAIL
Volgens mij speelde Asgaro de Alpha vloeiend met een socket 775 quad core en een AMD 6950.reemprive schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:24:
Ik zie dat mensen de alpha hebben gespeeld, hoe lag dit in verhouding met BFBC2 qua hardware vereisten? Ik draai BFBC2 met alles op medium goed op 1680x1050 met een overclockte Q9550(3,8 ghz), maar ik op sites her en der mensen waarbij het systeem met een niet overclockte Q9400 moeite had met de alpha. Hierboven zag ik ook een Q6600@3Ghz voorbij komen waarbij er een bottleneck aanwezig leek.
Voor de rest weten we ook niks. Ik gok dat we half september een beter beeld hebben en dan komen ook de bulldozers van AMD uit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat is daar fail aan? Ik heb ook echt geen zin om alles nog te moeten doen. Ik ben inmiddels al 3 jaar klaar met de PC en ik begin er ook niet meer aan. Ik ben al lang gewend aan de xbox en dat is voor mij gewoon een stuk fijner. Hoef totaal geen moeite te doen om mijn pc schoon te houden, hoef niet constant te upgraden.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:29:
[...]
lol welk gedoe of bedoel dat console alles voor jou moet doen inclusief het kiezen van de map ..
FAIL
Verwijderd
He, het spijt me dat ik kritiek had op de PC, of Battlefield, of waardoor je dan ook op je teentjes bent getrapt. Ik vind consoles gewoon minder gedoe. Zie reactie boven me. Ben ik het helemaal mee eens.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:29:
[...]
lol welk gedoe of bedoel dat console alles voor jou moet doen inclusief het kiezen van de map ..
FAIL
Verwijderd
Weet je wat het is PC of console gaming is gewoon persoons afhankelijk.
Heb je altijd op een console gespeeld dan ben je hier beter in en stap je niet snel over
op de PC. Het zelfde geldt ook omgekeerd. Er zijn nog wel mer punten maar bij mij werkt het wel
zo. Ik zelf ben op den duur meer op de PC gaan spelen en daarom blijf ik ook bij de PC. Console
vind ik ook nog wel leuk maar dan alleen met racegames want ik kan niet meer met shooter goed over weg met een controller.
Heb je altijd op een console gespeeld dan ben je hier beter in en stap je niet snel over
op de PC. Het zelfde geldt ook omgekeerd. Er zijn nog wel mer punten maar bij mij werkt het wel
zo. Ik zelf ben op den duur meer op de PC gaan spelen en daarom blijf ik ook bij de PC. Console
vind ik ook nog wel leuk maar dan alleen met racegames want ik kan niet meer met shooter goed over weg met een controller.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 12:56 ]
Verwijderd
Ik heb altijd op de PC gespeeld, maar ben uiteindelijk overgestapt. De belangrijkste reden was dat ik geen zin had om steeds een nieuwe PC te kopen omdat ik bepaalde spellen niet aan kon.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:54:
Weet je wat het is PC of console gaming is gewoon persoons afhankelijk.
zo.
Oei dat is wel heel erg vet, vooral met zulke graphics erbij! BFBC2 was ook al erg vet in 3D, vooral in de jungle-levels. In de sneeuw levels had ik snel last van crosstalk door de contrastverschillen met al het sneeuw en de donkere stukken. Nu is het wel echt te hopen dat de engine inderdaad echt goed draait, zodat het ook nog op hoge instellingen in 3D gespeeld kan worden.Donnie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:54:
Met 3d videokaart en bril.
Ik zou het wel alleen gebruiken in de singleplayer campaign denk ik. Voor multiplayer moet je toch net wat hogere reactiesnelheid hebben, wat naar mijn mening makkelijker is met 2D beeld. En je hebt dan natuurlijk een hogere framerate.
Ik ben van plan om na 11 november (Skyrim
Ik heb alpha op high gespeeld, rond de 40+ constand;reemprive schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:24:
core i7 2600
gtx570 hd
8gb ram
Schermresolutie van 1920*1200
BC2 draai ik alles op het hoogst en dan draait ie 60+
Dat was ook mijn vraag, maar blijkbaar is het dus het zelfde als in BF:BC2. Er op knallen totdat hij neervalt. Niet er dwars door heen karrenv8power67 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:43:
Hey mn vraag staat er tussen maar ik was net even weg, wat was het antwoord op de vraag kan je met een tank een huis neerhalen ??
11:42
Comment From Maurice
Can i bring down a house by driving trough it with a tank ??
(dus wel de buitenmuren slopen, niet de binnenmuren
[ Voor 5% gewijzigd door The_Double op 20-08-2011 13:23 ]
Ja,met bottleneck bedoelde ik alleen dat ik nog meer fps zou gehaald kunnen hebben met dezelfde grafische kaart ,indien ik een recentere cpu had.reemprive schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:24:
Ik ga mijn Q6600@3Ghz behouden voor dit spel te spelen. Maar ik veronderstel dat ik de game maar op low/medium zal kunnen spelen. Vooral in 64 player matches zal mijn CPU zweten denk ik.
You can use all the features of Battlelog while playing via alt-tab. So you can check stats or browse servers in play (unlike BC2).
The game is designed to support alt tab to Battlelog. It works wonderfully.
via demize99
via demize99
[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 20-08-2011 13:38 ]
Wat voor een GPU heb je dan? Ik draai soepel op een q9550 (@3Ghz)en een GTX 460 met alles in BFBC2 op High met 4x aa, met een resolutie van 1680x1050.reemprive schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:24:
Ik denk dat het probleem dan bij jou niet zo zeer je CPU is..
Asgaro schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:37:
You can use all the features of Battlelog while playing via alt-tab. So you can check stats or browse servers in play (unlike BC2).
via demize99

Ziek man momenteel bij gamescom, er is nu 9 uur wachttijd voor bf3, dan heb je echt geen leven toch of wel?
Check de rij nu zelfs tot buiten al...

Nieuws vwb de q/a die nu plaatsvindt:
* Punkbustersupport including PB Screenshots
*Close cooperation with Even Balance
*Squad Menu in the GamesCom version is not final yet
*Team Deathmatch is coming for all 9 announced maps
*Max. 12 vs 12 in TDM
*Same classes and customization in TDM as in the other modes
*Functional ingamemenu with scoreboard, squadmenu, suicide, options etc.
*24 player maps for console are scaled
*No dynamically alligned map size based on the numbers of players
*No public server files, reason is DICE' anticheat strategy
*Ingame messages to buddies in the friend list
*No new info about the batterecorder question yet
*Remaining tickets will be shown after end of round in the final game
*Autobalance similiar to the one in BC2
*No new info about pre-order yet (beta)
*There is no final decision about origin and the number of soldiers yet
*Splitscreen on console is not possible due to the hardware limits on console

*Max. 12 vs 12 in TDM
[ Voor 59% gewijzigd door Donnie op 20-08-2011 13:52 ]
Verwijderd
ik hoef ook niet veel te doen hoor.. loltiswat schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:33:
[...]
Wat is daar fail aan? Ik heb ook echt geen zin om alles nog te moeten doen. Ik ben inmiddels al 3 jaar klaar met de PC en ik begin er ook niet meer aan. Ik ben al lang gewend aan de xbox en dat is voor mij gewoon een stuk fijner. Hoef totaal geen moeite te doen om mijn pc schoon te houden, hoef niet constant te upgraden.
Steam -> koop spel -> installeer spel -> gamen
Console is een lalala platform met autoaim.. en dan denken mensen dat ze dan goed zijn.. zucht de ironie.
ik had even een vraag. ik wil de game nu zo langzamerhand eens gaan pre-orderen maar ik zit met een dilemma: PC of console? ik twijfel nl. of mijn laptop dit aan kan, maar wil wel graag mijn toetsenbord en muid
.
Laptop specs:
I7 2630 (2.0Ghz, 2,9Ghz turbo)
6GB ram
1920x1080 scherm resolutie
Nvidia Gt555M (de 3 GB uitvoering)
het gaat hier om een xps 17.
dus gaat mijn laptop battlefield trekken? en stel dat ik bf op low moet spelen ziet het er dan minder uit dan op de consoles?
Laptop specs:
6GB ram
dus gaat mijn laptop battlefield trekken? en stel dat ik bf op low moet spelen ziet het er dan minder uit dan op de consoles?
Verwijderd
Tjah ik zou er zelf ook niet gaan staan. Maar ik kan er wel inkomen dat de diehard gamers er wel wat voor over hebben. Het gaat verder wel om BF3 wat een top game gaat worden. Ik verwacht zelfs dat BF3 de game van 2011/2012 word.Donnie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:49:
Ziek man momenteel bij gamescom, er is nu 9 uur wachttijd voor bf3, dan heb je echt geen leven toch of wel?
[afbeelding]
*Max. 12 vs 12 in TDM
Ik hoop dan dat de PC versie dan beter was dan de console versies. Want daar heb ik weinig gemerkt van een autobalance.*Autobalance similiar to the one in BC2
Minimum requirements for Battlefield 3jessy100 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:57:
ik had even een vraag. ik wil de game nu zo langzamerhand eens gaan pre-orderen maar ik zit met een dilemma: PC of console? ik twijfel nl. of mijn laptop dit aan kan, maar wil wel graag mijn toetsenbord en muid.
Laptop specs:
6GB ram
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version
CPU: een hamster in een rad en een ouderwetse voorwiel-dynamo
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
CPU: Rolls Royce gas turbine
ja dus.....
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Processor en CPU zijn andere dingen. No really.
Vrienden van me wilde ook BF3 zien/spelen vandaag @ Keulen, helaas is het niet te doen qua wachttijd. Overigens zijn die screenshots van de CoD3 stand uiteraard fake, want het is daar net zo tietendruk als bij BF3. Het is vandaag niet aan te raden om te gaan qua drukte
...
Vrienden van me wilde ook BF3 zien/spelen vandaag @ Keulen, helaas is het niet te doen qua wachttijd. Overigens zijn die screenshots van de CoD3 stand uiteraard fake, want het is daar net zo tietendruk als bij BF3. Het is vandaag niet aan te raden om te gaan qua drukte
De meeste mensen deugen!
Wat bedoelen ze dan met autobalance? Het eerlijk verdelen van teams? Als dat hetzelfde in BC2 is, is dat echt rampzalig.The_Double schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:01:
[...]
Ik hoop dan dat de PC versie dan beter was dan de console versies. Want daar heb ik weinig gemerkt van een autobalance.
Ik kwam pas geleden nog in een team terecht van allemaal onder de rank 20 (er waren drie andere spelers in mijn team). Het andere team had ook 4 spelers, waarvan drie level 50 en eentje ergens in de 40.
En toen kwamen er spelers bij, bij het andere team: nog meer level 50 en 40+. Het stond op een gegeven moment 4 tegen 9 ofzo. Kregen wij eindelijk een speler in het team: was het eentje van level 11.
Da's toch niet eerlijk? Vijf tegen negen en minder ervaren spelers
Ik heb dezelfde config XPS 17. Je zal zeker niet op de allerhoogste settings kunnen spelen nee, en verders zijn de minimale requirements nog niet bekend. Het beste kan je gewoon afwachten totdat DICE bekend maakt wat de minimale eisen zijn. Aangezien de hardware in de consoles al bezig is met zijn 7e levensjaar, kan je er wel vanuit gaan dat de GT555M (een recente kaart), minimaal net zo kracht is als de consoles.jessy100 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:57:
ik had even een vraag. ik wil de game nu zo langzamerhand eens gaan pre-orderen maar ik zit met een dilemma: PC of console? ik twijfel nl. of mijn laptop dit aan kan, maar wil wel graag mijn toetsenbord en muid.
Laptop specs:
6GB ram
Het zegt ervaring. Iemand met rank 50 heeft er véél meer uren opzitten dan iemand met rank 10.vinom schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:20:
Rank zegt in mijn ogen vrij weinig...
Maar het zegt vrijwel niks over hoe goed iemand is!
[ Voor 8% gewijzigd door Tk55 op 20-08-2011 14:25 ]
ja, maar wachten kan ook niet al te lang niet meer i.v.m de beperkte oplage van LE.Uniciteit schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:21:
[...]
Ik heb dezelfde config XPS 17. Je zal zeker niet op de allerhoogste settings kunnen spelen nee, en verders zijn de minimale requirements nog niet bekend. Het beste kan je gewoon afwachten totdat DICE bekend maakt wat de minimale eisen zijn. Aangezien de hardware in de consoles al bezig is met zijn 7e levensjaar, kan je er wel vanuit gaan dat de GT555M (een recente kaart), minimaal net zo kracht is als de consoles.
grapjas. ik vraag hier gewoon om een indicatie, dus laat het dit zoort gedoe achterwegen.Rekenblok schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:08:
[...]
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
CPU: een hamster in een rad en een ouderwetse voorwiel-dynamo
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
CPU: Rolls Royce gas turbine
ja dus.....
Mwah, we weten wel dat de GTX570 onvoldoende zal zijn om de game maxed out te spelen, al weten we dan weer niet op welke resolutie. We weten ook dat de PC's op Gamescom een GTX580 bevatten. Ook is er al gezegd geweest dat als je BC2 kan spelen, je BF3 ook al kunnen spelen.vinom schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:30:
Er is geen indicatie, dat is het probleem.
Al deze zaken geven natuurlijk de exacte systeemvereisten niet weer, maar geven toch wel een indicatie van wat nodig is. Het beste kan je natuurlijk wachten op de Beta in september, dan ben je zeker.
Edit:Jo... schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:32:
[...]
Mwah, we weten wel dat de GTX570 onvoldoende zal zijn om de game maxed out te spelen, al weten we dan weer niet op welke resolutie.
Ah gelezen
[ Voor 4% gewijzigd door Kw4kje op 20-08-2011 14:38 ]
aha, ik run bc2 nu op de één na hoogste setting en dan draait ie goed ook. dus het moet wel mogelijk zijn denk ik.Jo... schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:32:
[...]
Mwah, we weten wel dat de GTX570 onvoldoende zal zijn om de game maxed out te spelen, al weten we dan weer niet op welke resolutie. We weten ook dat de PC's op Gamescom een GTX580 bevatten. Ook is er al gezegd geweest dat als je BC2 kan spelen, je BF3 ook al kunnen spelen.
Al deze zaken geven natuurlijk de exacte systeemvereisten niet weer, maar geven toch wel een indicatie van wat nodig is. Het beste kan je natuurlijk wachten op de Beta in september, dan ben je zeker.
specs vallen achteraf altijd meejessy100 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:51:
[...]
aha, ik run bc2 nu op de één na hoogste setting en dan draait ie goed ook. dus het moet wel mogelijk zijn denk ik.
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
Nah, ik draai BC2 ook op de hoogste resolutie en alles max met een E8400 en HD5870, maar de CPU draait dan echt continue 100%, ik vrees dat je voor BF3 echt een quadcore nodig hebt.
ik weet het eerlijk gezegt nog niet zo net.. is je E8400 nog stock? ik denk dat je er met een flinke overclock ook wel kan komen.partyondude schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:57:
Nah, ik draai BC2 ook op de hoogste resolutie en alles max met een E8400 en HD5870, maar de CPU draait dan echt continue 100%, ik vrees dat je voor BF3 echt een quadcore nodig hebt.
Ik heb hem overgeclockt naar 3.85 per core 
Maar toch denk ik dat ik voor een iets gewijzigde setup ga. Voor de zekerheid wacht ik de beta af, je kan je goeie geld maar één keer uitgeven...
Maar toch denk ik dat ik voor een iets gewijzigde setup ga. Voor de zekerheid wacht ik de beta af, je kan je goeie geld maar één keer uitgeven...
koop een i5 2600k, die kun je ook mooi clocken naar een ghz of 4,5 en dan kun je battlefield ook weer vrolijk verder spelen. en zo duur zijn die cpus niet IMO.partyondude schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:57:
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
Ik denk dat ik wel de minimum specs weet voor kwa GPU.
ATi x1900
NVIDIA 7800gt.
Foutje DICE heeft gezegd dat je DX10 nodig hebt.
Dit zijn namelijk respectievelijk de GPU's van de XBOX360 en PS3.
Hier was ik al een aantal maanden achter maar ik ben het gewoon vergeten te zeggen.
ATi x1900
NVIDIA 7800gt.
Foutje DICE heeft gezegd dat je DX10 nodig hebt.

Dit zijn namelijk respectievelijk de GPU's van de XBOX360 en PS3.
Hier was ik al een aantal maanden achter maar ik ben het gewoon vergeten te zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-08-2011 15:05 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Grapjas, Je bent nummer X die het vraagt.jessy100 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:30:
[...]
grapjas. ik vraag hier gewoon om een indicatie, dus laat het dit zoort gedoe achterwegen.
Als je het topic had door genomen had je kunnen verwachten dat je dit soort reacties kan krijgen.
Dus probeer dan niet mensen op te wijzen dat ze dat soort berichten niet moeten posten terwijl het algemeen bekend is dat er geen minimaal specs zijn.
Foei dus!
[ Voor 33% gewijzigd door White_Collar op 20-08-2011 16:16 ]
met welk programma kan je een laptop overclocken voor games of optimaliseren ?
Nooit maar dan ook nooit moet je een laptop overclocken.xNikobellicx schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:03:
met welk programma kan je een laptop overclocken voor games of optimaliseren ?

kan gewoon hoor als de temps binnen de perken blijvenDanielWW2 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:04:
[...]
Nooit maar dan ook nooit moet je een laptop overclocken.
owh okeDanielWW2 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:04:
[...]
Nooit maar dan ook nooit moet je een laptop overclocken.
zijn er wel programma's waardoor je laptop beter gaat presteren speciaal voor games ?
er zijn programma's die achtergrond services voor je uitschakelen om zo processor kracht voor je te reserveren.xNikobellicx schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:05:
[...]
owh oke
zijn er wel programma's waardoor je laptop beter gaat presteren speciaal voor games ?
en over welke programma's hebben we het dan ? want zoiets zoek ikSupremeRick schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:06:
[...]
er zijn programma's die achtergrond services voor je uitschakelen om zo processor kracht voor je te reserveren.
Die staat ook op het verlanglijstje, samen met een ander mobo, koeler + geheugen, nieuwe SSD, voeding en 2xHD 6950SupremeRick schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
koop een i5 2600k, die kun je ook mooi clocken naar een ghz of 4,5 en dan kun je battlefield ook weer vrolijk verder spelen. en zo duur zijn die cpus niet IMO.
Weet ik vrij zeker dat ik voorlopig wel kan knallen

http://www.iobit.com/nl/gamebooster.html There you go.xNikobellicx schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:07:
[...]
en over welke programma's hebben we het dan ? want zoiets zoek ik
Je kunt er een 5870 bij in doen. Al is het dan wel te hopen dat CF fatsoenlijk gaat werken. Een duo zal denk ik niet meer lekker gaan, ondanks overclock. Moet je toch wel richting een quad of i5/i7.partyondude schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:01:
Ik heb hem overgeclockt naar 3.85 per core
I7SupremeRick schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
koop een i5 2600k, die kun je ook mooi clocken naar een ghz of 4,5 en dan kun je battlefield ook weer vrolijk verder spelen. en zo duur zijn die cpus niet IMO.
Wordt ook mijn volgende cpu tegen die tijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Kw4kje op 20-08-2011 15:13 ]
Zullen we weer stoppen met de specs voordat de mods pissig gaan worden?

Misschien een idee om een Battlefield 3 Hardware topic te maken?
goed idee! dan kunnen we daar tot in detail ingaan over de hardware etc. zonder dat andere er last van hebben/zonder dat de mods in actie hoeven te komen. = iedereen blij.Kw4kje schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:16:
Misschien een idee om een Battlefield 3 Hardware topic te maken?
Je kan nog helemaal niet in detail gaan want er is nog niks bekend! Kom op zeg... rustig aan allemaal, straks komt de beta en weet iedereen of hij hem kan draaien ja of nee, nu weer ontopic ok!?!?!
Goed nieuws vwb PB screenshots ondersteuning (als het ook gaat werken).Donnie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:49:
*Max. 12 vs 12 in TDM
Helemaal niets over ingame VOIP? Of heb ik de bevestiging/ daarvan gemist?
Verwijderd
PB heeft nog nooit goed gewerkt, dus waarom je het als goed nieuws beschouwt is mij een raadsel.schelling schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:36:
[...]
Goed nieuws vwb PB screenshots ondersteuning (als het ook gaat werken).
Helemaal niets over ingame VOIP? Of heb ik de bevestiging/ daarvan gemist?
nooit problemen mee gehad hier, altijd manueel updaten en werkt perfectVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:10:
[...]
PB heeft nog nooit goed gewerkt, dus waarom je het als goed nieuws beschouwt is mij een raadsel.
Verwijderd
Heb je blijkbaar niet genoeg gespeeldSkybullet schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:13:
[...]
nooit problemen mee gehad hier, altijd manueel updaten en werkt perfect
- lag die veroorzaakt wordt door punkbuster
- cheatercommunity's als Artificial Aiming waartegen nooit updates uitgebracht worden
- packetloss etc
Die bestaat niet. Bedoel je een i5 2500K of een i7 2600K?
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Lees alsjeblieft even de modbreak 3 posts hierboven.pafdaddy schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:16:
[...]
En dit heeft te maken met dit battlefield topic omdat?
niet dat ik het geen interessant nieuws bericht vind maar of dit in dit game topic thuis hoort..
[ Voor 14% gewijzigd door pino85 op 20-08-2011 17:51 ]
Liefhebber van Tweakers
Er voor BF3 een rij van zo'n 9 uur staat.pino22 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:50:
[...]
En dit heeft te maken met dit battlefield topic omdat?
Er worden tot aan de release alleen maar Limited Editions gedrukt. Pas na de release zullen ze de 'normale editie' maken. Er is geen beperkte oplage.jessy100 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:29:
[...]
ja, maar wachten kan ook niet al te lang niet meer i.v.m de beperkte oplage van LE.
echt als je je pc naar de k/#$#$ wilt helpen moet je vooral dit programma installeren......
Inderdaad, geen problemen met punkbuster, dan heb je nooit echt bf2 gespeeld. Dat is de grootste ellende die ook veel mensen naar de console heeft gejaagd. Nu weer een nieuwe W7 install, pb netjes geupdate maar nee hoor. Wordt binnen minuut uit elke map gegooidVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:17:
[...]
Heb je blijkbaar niet genoeg gespeeld3 voorbeeldjes:
- lag die veroorzaakt wordt door punkbuster
- cheatercommunity's als Artificial Aiming waartegen nooit updates uitgebracht worden
- packetloss etc
Heb zelf nog nooit problemen gehad met PB eigenlijk. Volgens mij is het van best veel factoren afhankelijk of je hier problemen mee kan gaan krijgen, tenminste zo lijkt het wel.Jpjedi schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:29:
[...]
Inderdaad, geen problemen met punkbuster, dan heb je nooit echt bf2 gespeeld. Dat is de grootste ellende die ook veel mensen naar de console heeft gejaagd. Nu weer een nieuwe W7 install, pb netjes geupdate maar nee hoor. Wordt binnen minuut uit elke map gegooid
Hoewel ik PunkBuster één van de slechtste anti-cheat engines ooit vind, is de installatie uiteindelijk wel altijd gelukt, ook onder Windows 7 x64. Fouten die 9 van de 10 keer gemaakt worden:Jpjedi schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:29:
Nu weer een nieuwe W7 install, pb netjes geupdate maar nee hoor. Wordt binnen minuut uit elke map gegooid
• PunkBuster wordt niet handmatig van een update voorzien.
• UAC staat aan bepaalde onderdelen (PunkBuster installatie, een ouder spel) worden gestart zonder adminrechten.
Overigens gebruik ik ook een eigen script dat PunkBuster de nek omdraait en de services uitschakelt zodra het bijbehorende spel is afgesloten. Als ik het spel niet speel, hoef ik de services niet geladen te hebben.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Nee, die app zet enkel wat services uit, die je daarna met de software terug kunt aanzetten. Het doet geen onomkeerbare acties ofzoinnerchild schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:23:
[...]
echt als je je pc naar de k/#$#$ wilt helpen moet je vooral dit programma installeren......
(heb dit vroeger gebruikt op mn oude computer)
Verwijderd
Zou je dat script kunnen posten?The Zep Man schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:06:
[...]
Hoewel ik PunkBuster één van de slechtste anti-cheat engines ooit vind, is de installatie uiteindelijk wel altijd gelukt, ook onder Windows 7 x64. Fouten die 9 van de 10 keer gemaakt worden:
• PunkBuster wordt niet handmatig van een update voorzien.
• UAC staat aan bepaalde onderdelen (PunkBuster installatie, een ouder spel) worden gestart zonder adminrechten.
Overigens gebruik ik ook een eigen script dat PunkBuster de nek omdraait en de services uitschakelt zodra het bijbehorende spel is afgesloten. Als ik het spel niet speel, hoef ik de services niet geladen te hebben.
Fucking punkbuster. Da's echt software die je het gevoel geeft dat je een crimineel op je eigen computer bent.
Ik haat elke software die zich installeert als service en mee opstart ook al is dat totaal onnodig.
Ik haat elke software die zich installeert als service en mee opstart ook al is dat totaal onnodig.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Kan iemand dit misschien bevestigen van bf3.
Wat ik zo een sterk punt vond van Bf2 was het feit dat je voor :
- infanterie
- voertuigen
- boot
- helicopter
- vliegtuigen
elke zijn eigen instellingen kon geven.
zo had ik bv de gevoeligheid van de muis voor de helicopter op max staan terwijl voor infanterie had ik deze op 0.5 staan en inverse aan. de tank had ik medium ingesteld op zijn gevoeligheid.
zo kon ik dus het spel tot in de kleinste details tunen. echter in bfbc2 voor de pc had je 1 sensitivity voor alles en ook inverse voor alles aan staan wat tot gevolg had dat ik in een tank twintig keer kon schuiven alvorens ik een rondje om was.
is dit ook zo in bf3 geregeld ? als dat zo is dan is dat mooi k u t.
klopt het verder ook dat vliegtuigen en heli's oneindig kogels hebben ? dus niet meer even over de thuisbasis heen om te herladen ?
als dat zo is wat voor klap van de wieken heeft dice gekregen ? gameplay is net zo belangrijk als hoe het eruit ziet.
dit is trouwens ook wel humor :
- YouTube: Dimitri finds out about Battlefield 3 commo rose - YouTube#!
- infanterie
- voertuigen
- boot
- helicopter
- vliegtuigen
zo had ik bv de gevoeligheid van de muis voor de helicopter op max staan terwijl voor infanterie had ik deze op 0.5 staan en inverse aan. de tank had ik medium ingesteld op zijn gevoeligheid.
zo kon ik dus het spel tot in de kleinste details tunen. echter in bfbc2 voor de pc had je 1 sensitivity voor alles en ook inverse voor alles aan staan wat tot gevolg had dat ik in een tank twintig keer kon schuiven alvorens ik een rondje om was.
klopt het verder ook dat vliegtuigen en heli's oneindig kogels hebben ? dus niet meer even over de thuisbasis heen om te herladen ?
als dat zo is wat voor klap van de wieken heeft dice gekregen ? gameplay is net zo belangrijk als hoe het eruit ziet.
dit is trouwens ook wel humor :
- YouTube: Dimitri finds out about Battlefield 3 commo rose - YouTube#!
[ Voor 8% gewijzigd door innerchild op 20-08-2011 20:40 ]
Je kunt dat in principe ook met BC2 tweak utilities, dus ook al kan het standaard niet, er is altijd wel een manier.innerchild schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:36:
http://forums.electronica...c2-configurator-best.html
Ik hoop natuurlijk dat ze er weer voor kiezen om dit wat makkelijker in te stellen in BF3.
[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 20-08-2011 21:15 ]
Verwijderd
ik ben het hier he-le-maal mee eens. ik had dat met (volgensmij) Crysis 2, terwijl het met BF2 gewoon goed geregeld was. ik vind het zo absurd dat je dit niet zo kan instellen. dus ik hoop dat dit goed geregeld is in BF3...innerchild schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:36:
Kan iemand dit misschien bevestigen van bf3.
- infanterie
- voertuigen
- boot
- helicopter
- vliegtuigen
ja xD.. foutje NVMpafdaddy schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:16:
[...]
Kan dit topic aub aangepast worden? op de site enterbf3.com staat een volledige spec lijst! Wapens, Attachments, Voertuigen ETC ETC ETC!!!!!
UPDATEN DIE BOEL!
UPDATEN DIE BOEL!
Dat is allang gepost, pagina's terug.
-
Alleen nog niet in de OP nee.
-
Alleen nog niet in de OP nee.
[ Voor 30% gewijzigd door Rynji op 20-08-2011 23:52 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Haha, er zijn 4 topic writers voor de BF3 thread, maar er is slechts 1 die ik regelmatig zie posten hier: Tsurany.robogast schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:33:
Kan dit topic aub aangepast worden? op de site enterbf3.com staat een volledige spec lijst! Wapens, Attachments, Voertuigen ETC ETC ETC!!!!!
UPDATEN DIE BOEL!
Hoewel, die heeft sinds 4 augustus geen post meer geplaatst. Normaal post hij quasi dagelijks hier in de thread.
Waarschijnlijk een maand op vakantie ofzo, de gelukzak!
Als hij terug is, zal je hem snel genoeg opmerken: hij is iemand die graag vinnige opmerkingen maakt (god sta je bij, als je niet up to date bent met het laatste BF3 nieuws en daar een vraag over stelt
Alpha Benchmarks:

Met een dual core kun je beter tetris blijven spelen
Bron: http://gaming.icrontic.co...-benchmarked-translation/

Met een dual core kun je beter tetris blijven spelen
Bron: http://gaming.icrontic.co...-benchmarked-translation/
Lol, en dat is Res en graphics ^^.
Zo laag mogelijk om de nadruk op de CPU te leggen.Yintha schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:50:
Lol, en dat is Res en graphics ^^.

ook wel interessant
Is van EA UK forum. Voor diegene die nog twijfelen of de server browser implementatie slecht zou zijn.
Mensen op EA UK forum zijn eerder BF elite guys (of voelen hun zo toch) en zijn normaal gezien zeer kritisch tov Dice.
Zij zorgden er ook voor dat de commorose terugkwam.
Dusja de poll results zijn verrassend! Battelog is wel degelijk zeer goed en snel
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 21-08-2011 00:04 ]
Verwijderd
Hallo mensen
Ik ben pas nieuw hier(14 jaar) en snap nog niet zoveel van computers enzo(groentje)
Ik ben battlefield fan dus ik post het hier omdat ik dit topic al vamaf post 1 volg en niet weet waar t anders moet
Zou iemand mij uitleg kunnen geven(basics over videokaarten processors moederborden and stuff like that
Ik zat te denken om een computer in mekaar te zetten en dan alle losse onderdelen te kopen enzo, om battlefield 3 in ieder geval medium te spelen omdat mijn laptop (intel core i3 350m en hd 5650) dit niet gaat trekken
Bijvoorbaat dank
Groetjes Tom
(Sorry voor misschien typfouten dit is geplaatst via smartphome
Ik ben pas nieuw hier(14 jaar) en snap nog niet zoveel van computers enzo(groentje)
Ik ben battlefield fan dus ik post het hier omdat ik dit topic al vamaf post 1 volg en niet weet waar t anders moet
Zou iemand mij uitleg kunnen geven(basics over videokaarten processors moederborden and stuff like that
Ik zat te denken om een computer in mekaar te zetten en dan alle losse onderdelen te kopen enzo, om battlefield 3 in ieder geval medium te spelen omdat mijn laptop (intel core i3 350m en hd 5650) dit niet gaat trekken
Bijvoorbaat dank
Groetjes Tom
14 jaar of niet, voor jou is ook deze melding!PWM schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:18:
[modbreak]Het is nu echt klaar met die videokaarten en procs posts hier in het topic. We hebben een topic per game, om het overzichtelijk te maken en over het spel te praten. We kunnen niet in elk topic dezelfde configuraties plaatsen, elke keer met diezelfde vraag.
Er zijn genoeg plekken om het net om te vinden wat de vereisten straks zijn. En we zitten hier niet op het Viva forum, enig technisch inzicht verwachten we hier toch wel.
Laten we weer over Battlefield gaan praten. De volgende die vraagt of zijn systeem sterk genoeg is, mag eerst 3 dagen "beginnerscursus computer/internet gebruik" gaan volgen. [/]

Verwijderd
Ik dacht omdat t niet gaat over bf3 specs het miss wel kon, waar kan ik het dan vragen?Donnie schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:13:
[...]
14 jaar of niet, voor jou is ook deze melding!
Hier kunnen ze je verder helpen: [BBG aanschaf] GamesysteemVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:15:
[...]
Ik dacht omdat t niet gaat over bf3 specs het miss wel kon, waar kan ik het dan vragen?
Als ik de benchmarks van de alpha zie dan ziet het er naar uit dat je een midrange tot highend kaart nodig hebt wanneer je FullHD op max wilt spelen. Waarschijnlijk zullen ze nog wel het een en ander optimaliseren voor de final release. Het is ook goed om te zien dat BF3 profijt heeft van meerdere cores. Een quadcore heeft echt een toegevoegde waarde.
De poll over Battlelog is wel bemoedigend. Ik was eerst nogal huiverig over deze opzet, maar als ik de poll mag geloven werkt het best goed.
[ Voor 0% gewijzigd door Bee.nl op 21-08-2011 11:33 . Reden: typo ]
Je mag het spel nog niet eens spelen. Dus vanwaar de vraagVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:11:
Hallo mensen
Bijvoorbaat dank
Groetjes Tom
Eigenlijk mag hij het wel spelen...Rekenblok schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:31:
[...]
Je mag het spel nog niet eens spelen. Dus vanwaar de vraag
bc2 kun je ook gewoon kopen als <18 want pegi hoeven winkels zich niet aan te houden. Kijkwijzer heeft bc2 en bf3 (dacht ik) (nog) niet een stikkertje op geplakt
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien