Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

ArmyofGoT idd.. daar speelde ik vroeger mee, goede tijden.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Ik kan opzig ook wel een paar euro per maand missen hoor (niet te veel ben ook niet rijk, mag ook niet klagen maar ben en blijf nog wel een scholier )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Cloud schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:31:
Ik denk dat de ophef dan ook vooral komt uit het feit dat games tegenwoordig meestal niet zo snel opstarten als die uit de 'ouwe tijd', zoals CS, Q2 en Q3.

Maar goed, de snelheid schijnt t.o.v. BFBC2 behoorlijk verbeterd te zijn. Als het echt snel werkt is er denk ik ook geen enkel probleem :)
De opheft komt meer omdat er niet goed wordt gelezen. Men denkt dat elke keer als iemand een game wil joinen dat eerst het spel volledig moet opstarten inclusief intro en alles. Kijk maar naar de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Ik heb mee gedaan aan de alpha en je een game probeert te joinen wordt er dacht ik een plek gereserverd. Ik heb nog niet gehad dat als ik joinde en dan map gelade had er uit geknikkerd werd omdat ie vol zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:37
Kw4kje schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

Was al bekend.

They are using a Taurus overkill pc custom made by Inet.
These are the specs:
Core i7, 2600K
Nvidia GeForce GTX 580
115 GB, SSD Corsair
8gb DDR3 1600Mhz
Mobo: MSI P67A-C45 B3
Soundcard: THX TruStudio PRO
Leuk voor thuis, alleen nog niet echt betaalbaar voor het gros van de mensen, zal nog aardig wat gefinetuned moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
^^ maar tis in ieder geval een uitgangspunt! Dus als je dat aanhoudt is het succes gegarandeerd :D

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
Kw4kje schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

Was al bekend.

They are using a Taurus overkill pc custom made by Inet.
These are the specs:
Core i7, 2600K
Nvidia GeForce GTX 580
115 GB, SSD Corsair
8gb DDR3 1600Mhz
Mobo: MSI P67A-C45 B3
Soundcard: THX TruStudio PRO
Ook enig idee op welke resolutie ze gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Cloud schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:31:
Ik denk dat de ophef dan ook vooral komt uit het feit dat games tegenwoordig meestal niet zo snel opstarten als die uit de 'ouwe tijd', zoals CS, Q2 en Q3.

Maar goed, de snelheid schijnt t.o.v. BFBC2 behoorlijk verbeterd te zijn. Als het echt snel werkt is er denk ik ook geen enkel probleem :)
Zelf houd ik helemaal niet zo van de "alles moet in de browser trend". Echter in de Alpha werkte het op zich allemaal wel redelijk goed.

Het is wel zo dat de opgave van het aantal spelers in de server niet echt accuraat was. Natuurlijk is er altijd een beetje verloop tov het moment dat de serverbrowser haar data ophaalde maar regelmatig klikte ik op een server met 1 of 2 players en dan bleek de server vol te zijn.. Maar goed het was uiteraard een alpha.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Dit lijkt wel de omgekeerde wereld. PC versie krijgt een matchmaking systeem en console versie krijgt een server list. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Matchmaking system? Het is gewoon een serverbrowser buiten het spel om.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
SniperFox schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:19:
Dit lijkt wel de omgekeerde wereld. PC versie krijgt een matchmaking systeem en console versie krijgt een server list. 8)7
Matchmaking?? waar haal je dat vandaan?
Is toch gewoon een serverlist maar dan via Battlelog.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
In de alpha forums liep een thread over fps
I averaged around 50-55FPS both outside and underground. Was quite pleased, but will probably upgrade when the next set of cards comes out.
1900 x 1200 "max" settings etc.
GTX 480 (900/2200)
Core i7 920 @ 4.2ghz

//

2560x1600 with highest in game settings pulling 65 - 100 fps for trifire 6950 and dropping to low 50s on occasion with 2 cards ..
i7 920 @ 4.2

//

Single screen, 1920x1200, auto (high) - around 90fps and no glitches
Trifire 6990+6970
i7 2600k @4.8
Mijn 5970OC versie had het er ook zwaar mee...

Een snelle CPU en GPU is dus wel een aanrader als je op "high" wil spelen.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

fast-server schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:24:
In de alpha forums liep een thread over fps

[...]

Mijn 5970OC versie had het er ook zwaar mee...

Een snelle CPU en GPU is dus wel een aanrader als je op "high" wil spelen.
dat is zoiezo voor elke nieuwe game als je op high wilt spelen.
verder betreft t wel een alpha versie en er kunnen dus nog optimalisaties komen.

[ Voor 8% gewijzigd door WasMachinator op 19-08-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/#!/Demize99/status/104510766199209984

als ik het goed lees geen extra maps voor TDM, en hoeven de 9 maps alleen nog verdeeld te worden tussen Rusch en CQ ... goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:31:
https://twitter.com/#!/Demize99/status/104510766199209984

als ik het goed lees geen extra maps voor TDM, en hoeven de 9 maps alleen nog verdeeld te worden tussen Rusch en CQ ... goed nieuws!
Klinkt erg goed. Beetje een brug tussen bf3 en mw3 die ik beide erg graag zal spelen, maar zo verschillend zijn zodat je ze eigenlijk niet door elkaar moet spelen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Tito129 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:57:
[...]

Leuk voor thuis, alleen nog niet echt betaalbaar voor het gros van de mensen, zal nog aardig wat gefinetuned moeten worden.
Dit is gewoon overkill aan hardware en reclame van Taurus/Inet.

Maar met deze specs weet je wel dat je alles op ultra speelt. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Kw4kje op 19-08-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

KDVken schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:53:
[...]

De 50% korting moet er ook nog af zeker?
Nee die is er al af. Is ook een topic over op de EA UK forums: http://forums.electronica...lay-so-expensive-bf3.html
Daarin is de server bij i3D.net goedkoper, plus je krijgt de Teamspeak 3 plus de clanserver gratis. Zie de comments in dat topic.

[ Voor 40% gewijzigd door Stewie! op 22-08-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://bf3blog.com/2011/0...e-in-game-server-browser/

^ wat we al wisten, maar hier zegt men dat je BF3 dus _helemaal_ moet afsluiten om van server te wisselen.... ´t fuck?

edit: hoe deden mensen die de Alpha gespeeld hebben dat? we kunnen hier wel gaan speculeren maar die mensen hebben dat allemaal al lang ondervonden... toch? En ik kan me niet voorstellen dat er hier op Tweakers geen enkele Alpha-speler rondloopt :+

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 15:29 . Reden: vergeten bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zucht. Hoezo "'t fuck"? Dat "_helemaal_ afsluiten" is waarschijnlijk gewoon een kwestie van exit game, precies hetzelfde als wat je in BC2 deed om naar het main menu te komen.

https://twitter.com/#!/Demize99/status/104146179016753152
Don't alt tab, just shut it down. It starts up REAL fast.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2011 15:33 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:32:
Zucht. Hoezo "'t fuck"? Dat "_helemaal_ afsluiten" is waarschijnlijk gewoon een kwestie van exit game, precies hetzelfde als wat je in BC2 deed om naar het main menu te komen.

[...]
ik heb BC2 nooit op de pc gespeeld :p. Maar ik neem zulk soort dingen wat men zegt vaak met een korreltje zout; ze zullen namelijk nooit gaan zeggen dat BF3 toch niet zo snel opstart. dan zijn ze gelijk verantwoordelijk voor -1000 sales xD.

en "waarschijnlijk" is ook nog steeds flinke speculatie (hoe kom je daarop als ik vragen mag?). wat we nu iig zeker weten is dat het ons dus niet aangeraden wordt om te alt-tabben (alhoewel het wel bevestigd wordt dat het kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDVken
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11-2023
Als alt+tab werkt, dan zal het met een x-fire of origin overlay ook wel werken zeker?
Het is misschien wel een kleine moeite, maar zo erg zou het nu ook weer niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
This is OUTRAGE. :(

Toch maar eens eerst kijken voordat ik het de grond in boor.

[ Voor 76% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-08-2011 15:55 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:39:
[...]

ik heb BC2 nooit op de pc gespeeld :p
Zoals élke game met een multiplayer optie. Gewoon "exit game" wat dan je main menu laat zien.
en "waarschijnlijk" is ook nog steeds flinke speculatie (hoe kom je daarop als ik vragen mag?)
Nou ja, eerder gewoon common sense:
Battlelog IS the PC main menu. You go straight from Battlelog to playing. No splash screens, no menus. Just straight to the playing.
Hoe had jij dan bedacht hoe je de game moest afsluiten, als Battlelog het main menu is? Heel veel mogelijkheden zijn er niet echt meer over.

[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2011 15:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:45:

Zoals élke game met een multiplayer optie. Gewoon "exit game" wat dan je main menu laat zien.

Hoe had jij dan bedacht hoe je de game moest afsluiten, als Battlelog het main menu is? Heel veel mogelijkheden zijn er niet echt meer over.
hm, dat zou kunnen. maar wat ik van "browser" (en het bijbehorende plugin etc. verhaal)had begrepen, is dat dat gewoon in Firefox/Chrome moet. dus dan heb je dus geen ´normaal´ BF3 menu meer...? Of ben ik nu heel erg krom aan het denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Het opstarte gaat snel hoor, en het afsluiten gaat ook snel. ik heb de alpha gespeeld en het ging allemaal heel vloeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vervelende is wel dat je niet meer ingame je controls etc. kunt wijzigen. Leuk als je de muis sensitivity aan het instellen bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Ik snap de reacties op de volle servers niet helemaal. Laden moet je altijd doen, of je dat nou vanuit een menu doet of vanuit de browser. Denk niet dat het echt veel uitmaakt. Voor een menu gaat een game meestal ook niet al textures en modellen laden, dus de laadtijd kan in principe even lang zijn. Ook als je doorgaans een game uit gaat en daarna weer een andere game joined, zal ie vaak dat laden nog moeten doen, dus dat is nu ook al niet meer anders. Zoiezo is de grafische pracht wel zo indrukwekkend dat ie toch al een hoop moet laden, of dat nou 5 of 10 seconden langer duurt maakt dan niet uit (even uitgaan van een laadtijd van een minuut). Maar het is nog even zien hoe het gaat lopen.

Wat mij meer zorgen maakt is dat mijn browser ook altijd wat systeem resources gebruikt, die je nu dus niet voor BF3 kunt gebruiken. Vraag me eerder af wat dat voor impact heeft. Als er bv veel flash of (javascript/html5/css3) animaties worden gebruikt is het wel wat minder. Toch is mijn pc snel genoeg om er geen last van te hebben, maar toch.

Uiteindelijk zullen er toch wat custom apps opduiken die de browser-ervaring van battlelog wat stroomlijnen en daardoor nog sneller zijn. Ik hoop zelf wel dat er een soort pre-load applicatie komt, die het opstarten versneld.

Waar ik nog benieuwd naar ben is hoe die kleinere mappen voor de consoleversies in elkaar zitten. Hoeveel voertuigen gaan ze daarin steken? Want ik vind die grote vehicle-battles altijd wel tof, maar kan begrijpen dat ze met 24 spelers ervoor kiezen om maar 1 chopper/1 vliegtuig en max 3 tanks zullen doen om toch nog wat infanterie te hebben. Hoop dat het nog wel mogelijk is om hier nog wat invloed op te hebben (eventueel bij private games).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Martinspire schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:25:
Ik snap de reacties op de volle servers niet helemaal. Laden moet je altijd doen, of je dat nou vanuit een menu doet of vanuit de browser. Denk niet dat het echt veel uitmaakt. Voor een menu gaat een game meestal ook niet al textures en modellen laden, dus de laadtijd kan in principe even lang zijn. Ook als je doorgaans een game uit gaat en daarna weer een andere game joined, zal ie vaak dat laden nog moeten doen, dus dat is nu ook al niet meer anders. Zoiezo is de grafische pracht wel zo indrukwekkend dat ie toch al een hoop moet laden, of dat nou 5 of 10 seconden langer duurt maakt dan niet uit (even uitgaan van een laadtijd van een minuut). Maar het is nog even zien hoe het gaat lopen.

Wat mij meer zorgen maakt is dat mijn browser ook altijd wat systeem resources gebruikt, die je nu dus niet voor BF3 kunt gebruiken. Vraag me eerder af wat dat voor impact heeft. Als er bv veel flash of (javascript/html5/css3) animaties worden gebruikt is het wel wat minder. Toch is mijn pc snel genoeg om er geen last van te hebben, maar toch.

Uiteindelijk zullen er toch wat custom apps opduiken die de browser-ervaring van battlelog wat stroomlijnen en daardoor nog sneller zijn. Ik hoop zelf wel dat er een soort pre-load applicatie komt, die het opstarten versneld.

Waar ik nog benieuwd naar ben is hoe die kleinere mappen voor de consoleversies in elkaar zitten. Hoeveel voertuigen gaan ze daarin steken? Want ik vind die grote vehicle-battles altijd wel tof, maar kan begrijpen dat ze met 24 spelers ervoor kiezen om maar 1 chopper/1 vliegtuig en max 3 tanks zullen doen om toch nog wat infanterie te hebben. Hoop dat het nog wel mogelijk is om hier nog wat invloed op te hebben (eventueel bij private games).
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar van wat ik heb begrepen is men vooral boos dat je plaats MOGELIJK (nog niet eens bevestigd noch ontkend), niet wordt gereserveerd. Men wilt dat je al wordt 'aangemeld' bij de server, terwijl je aan het laden bent en niet pas als de map al is geladen: dan kan iemand anders jouw plek al hebben ingenomen. Dan moet je naar een andere server, en begint het weer opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

maar van wat ik heb begrepen is men vooral boos dat je plaats MOGELIJK (nog niet eens bevestigd noch ontkend), niet wordt gereserveerd
Waar heb je dat van begrepen? Het enige wat ik daarvan gezien heb is dat de artikelschrijver op t.net daar een zinloze discussie over is gestart, terwijl er mensen beweren dat bij de alpha gewoon van tevoren je plek wordt gereserveerd. Dat hele probleem staat ook compleet los van het al dan niet hebben van een in-game serverbrowser, dus wat die passage in dat t.net artikel doet mag Joost weten. Imho niets meer dan een gefaalde poging om wat meer opinie aan een artikel toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ervaring van iemand die de alpha gespeelt heeft (een comment vanaf PCGamer).
"I played the alpha and it worked great. You don't have to load up the game and dig through intro movies and menus to get to the server browser. I loaded Chrome and was picking a server in seconds. From there, the game loads into the server/map directly (no intros, no menus, no anything just right into the map), taking only 15-30 seconds until you're actually playing. It's seamless and for a multiplayer focused game I think it makes much more sense to do things like this."
http://www.pcgamer.com/20...ttlelog-is-the-main-menu/

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Rynji schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:37:
Ervaring van iemand die de alpha gespeelt heeft (een comment vanaf PCGamer).
"I played the alpha and it worked great. You don't have to load up the game and dig through intro movies and menus to get to the server browser. I loaded Chrome and was picking a server in seconds. From there, the game loads into the server/map directly (no intros, no menus, no anything just right into the map), taking only 15-30 seconds until you're actually playing. It's seamless and for a multiplayer focused game I think it makes much more sense to do things like this."
http://www.pcgamer.com/20...ttlelog-is-the-main-menu/
OEF! als het zo soepel loopt als deze man vertelt, valt er net een flink pak van mijn schouders :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus geen server info enzo meer? Net zoals met BF2 info over de map etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik denk zelf ook dat het gewoon een beter systeem is, als het allemaal echt zo snel opstart als de geruchten doen zeggen. Het is anders dan dat we gewend zijn en ik denk dat er daarom gelijk zo gereageerd word. Ik zeg, gewoon afwachten.

Ik kan het me trouwens erg goed voorstellen in de browser, hoef ik niet te alt-tabben als ik op MSN met vrienden of clan afspreek wat we precies willen doen, wat ik nu bijv. in BFBC2 wel telkens doe.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/08/battlelog-server-browser.jpg

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16
Ik zat ook in de Alpha en was in eerste instantie ook een beetje huiverig over het ontbreken van een serverbrowser, maar uiteindelijk vond ik het ook allemaal heel soepel gaan. Het voelde heel licht aan (in de nieuwste FF) en was makkelijk en snel in het gebruik. Ik wende er snel aan.

Ook wanneer je even naar je stats wilde kijken was het makkelijk, omdat je niet het hele spel op hoeft te starten. Verder staat er in het Battlelog alle info die je over een server wilt weten en verwacht in een server browser. Ook het toevoegen van vrienden en noem het maar op ging prima. Ik zou me voor kunnen stellen dat dit op den duur beter gaat bevallen dan een conventionele server browser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlelog werkt 100% perfect + zeer snel, dit in tegenstelling tot de server browsers bij ALLE voorgaande BF games.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battlelog/battlelog2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Nou, hoppakee... Is die paniek ook weer uit de wereld geholpen. :')

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jidd00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er toch wel mooi uit:P
Als de oude server browser beter zou zijn, dan zou DICE deze echt wel gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

jagermeister schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:21:
Nou, hoppakee... Is die paniek ook weer uit de wereld geholpen. :')
My thoughts exactly...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

.oisyn schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:34:
[...]

Waar heb je dat van begrepen? Het enige wat ik daarvan gezien heb is dat de artikelschrijver op t.net daar een zinloze discussie over is gestart, terwijl er mensen beweren dat bij de alpha gewoon van tevoren je plek wordt gereserveerd. Dat hele probleem staat ook compleet los van het al dan niet hebben van een in-game serverbrowser, dus wat die passage in dat t.net artikel doet mag Joost weten. Imho niets meer dan een gefaalde poging om wat meer opinie aan een artikel toe te voegen.
Ah, ik dacht dat de discussie hier ook mede daarover ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

Weet iemand of er al meer bekend is over een battlerecorder (theatre mode) in BF3 ?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 21:20
Het zou mooi zijn als er een instelling is dat als je eenmaal in de game zit, Origin en Battlelog automatisch afsluiten zodat je geen onnodige processen op de achtergrond hebt draaien..

Je hebt nu dus drie processen draaien, BF3, Origin en Battlelog..

Ik begrijp nu wel waarom er een quad core aanbevolen wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Jovas schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:45:
Het zou mooi zijn als er een instelling is dat als je eenmaal in de game zit, Origin en Battlelog automatisch afsluiten zodat je geen onnodige processen op de achtergrond hebt draaien..

Je hebt nu dus drie processen draaien, BF3, Origin en Battlelog..

Ik begrijp nu wel waarom er een quad core aanbevolen wordt..
Hoeveel verbruiken die dingen dan in de achtergrond?

Oh ja, niks. Misschien een paar MB geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik neem aan dat je browser wel gewoon ingame geopend word. Dus niet dat het spel afgesloten word, browser word geopend, server selecteren, en spel word weer gestart. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
xeple schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:23:
Ik neem aan dat je browser wel gewoon ingame geopend word. Dus niet dat het spel afgesloten word, browser word geopend, server selecteren, en spel word weer gestart. :?
Ik dacht net ergens gelezen te hebben dat dat laatste wel het geval zal zijn, maar er stond ook bij dat het opstarten van de game super snel ging. Dus niet echt een probleem lijkt mij, bij BC2 duurt het ook altijd even voordat je terug bij de serverbrowser bent bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik voelde mij bijna schuldig toen ik de foto nam:
http://i.imgur.com/j4Hp5.jpg

[ Voor 130% gewijzigd door rgras op 19-08-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
YouTube: IGDaily - Day 3 Coverage of Gamescom 2011 (Battlefield 3, Borderlands 2, DotA 2) - YouTube

Ever doorspoelen naar Battlefield. (1.28)
Het lijkt erop dat dat kleine voertuigje voertuigen kan repareren en ook MCOMS aan kan zetten in Rush.

Vind ik ook nog eens wat nieuws. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Was gister al bekend :p

https://twitter.com/#!/Demize99/status/104242752367230976

Wordt een hoop bekend gemaakt deze gamescom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
ja idd, ze meenden het dus toen ze zeiden dat ze geen enkele vraag onbeantwoord zouden laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
I will shut up again. ;(
Na bijna 300 pagina's heb ik volgens mij al een nieuw bericht bijgedragen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
rgras schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:32:
Ik voelde mij bijna schuldig toen ik de foto nam:
http://i.imgur.com/j4Hp5.jpg
Geeft niet ze staat er niet scherp op, maar had wel gemogen. Of ging het daar niet om? :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Asgaro schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:14:
Battlelog werkt 100% perfect + zeer snel, dit in tegenstelling tot de server browsers bij ALLE voorgaande BF games.

[afbeelding]
*O*

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Larrs schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:50:
[...]

Geeft niet ze staat er niet scherp op, maar had wel gemogen. Of ging het daar niet om? :P
Wel een beetje, toen ze zag dat ik die foto nam kwam ze met een zielig pruillipje aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

[afbeelding]
Als jij het zegt dan geloof ik het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Is er al een verzameling van Questions & Answers van Gamescom? Er zitten volgens mij best interessante dingen tussen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt, srsly, waarom 9 (of 6 wat dat betreft) uur in de rij staan om een kwartiertje te spelen? die beta komt eraan, en nauwelijks een maandje tot iedereen ´m kan spelen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:14:
echt, srsly, waarom 9 (of 6 wat dat betreft) uur in de rij staan om een kwartiertje te spelen? die beta komt eraan, en nauwelijks een maandje tot iedereen ´m kan spelen xD.
Never nooit niet, maar het laat iig goed zien wat een hype dit weer is. :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Pff 6 uur in de rij. Dat zal ik echt nooit doen voor een kwartier.
Ik wacht wel op de beta inderdaad. Ik wil nog wel een keer een gamescom bezoeken, maar als je voor de populaire games en hardware 2 a 3 uur moet wachten, dan hoeft het van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
http://www.nu.nl/games/25...fare-3-niet-verslaan.html

Dit is misschien wel interessant om even te lezen.
En verder faalt Origin bij mij wel heel hard. Probeer ik toch maar BF3 bij Origin te pre-orderen en dan kan ik de bestelling niet afronden via iDeal.

Lekkere promotie van je platform EA. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Game wordt goed, maar zoals met alles tegenwoordig is het er waaaaaaaaay to much hype. Steek liever geld in programmeurs om die game bugvrij op te leveren dan in al die marketingshit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[afbeelding]
Nice. Is het nou een aparte client, of draait dit in een browser. Of wellicht beide, gezien de twitter berichtjes dat je het "main menu" van Battlefield 3 gewoon overal vandaan kunt accessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Help!!!! schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:43:
Game wordt goed, maar zoals met alles tegenwoordig is het er waaaaaaaaay to much hype. Steek liever geld in programmeurs om die game bugvrij op te leveren dan in al die marketingshit.
Ja, want er is geen geld meer om de game bugvrij te krijgen. Alle programmeurs zijn nu bezig met de marketing van BF3. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Relief2009 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:00:
[...]

Ja, want er is geen geld meer om de game bugvrij te krijgen. Alle programmeurs zijn nu bezig met de marketing van BF3. |:(
Het is wel lichtelijk schandalig dat iets triviaals als de befaamde zoom-bug en andere vage animatiefouten nog steeds niet gefixt zijn in BC2 anders. Daar hebben ze 5 patches voor gehad, en nog werkt het niet?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l166 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:36:
ja idd, ze meenden het dus toen ze zeiden dat ze geen enkele vraag onbeantwoord zouden laten :)
Alleen de beta datum nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

[afbeelding]
Alles werkt beter dan de ingamebrowsers van BF games. Per feature die ze erin werken heb je twee problemen erbij. Goed bedoeld, maar ik denk dat dit een slimme en vooral sexy zet is.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:53:
[...]

Als jij het zegt dan geloof ik het wel. ;)
Altijd leuk om te horen thx :)

Welja, ik spreek alleen uit de ervaring dat BF2 en BFBC2 bij de release totaal geen goed functionerende serverbrowser hadden.
Ook is er bij BFBC2 nog het syncen van je stats dat ontzettend lang duurt als je een server verlaat.

Wat vooral opviel bij Battlelog is dat je de serverlist ziet verschijnen in een halve second ofzo, dus zeer snel. Ook als je andere filter instelt en daarna refresht.
Bij ingame server browsers heb ik dit nog in geen enkele game gezien. En ik bedoel dus niet zoals in bv CoD4 waarbij er wél onmiddellijk servers verschijnen maar de lijst moet dan nog dynamisch groeien...

Via Battelog, klik je op refresh, en *bam* direct je volledige overzicht.

Dan na klikken op de join button zal Origin opstarten, als die software nog niet geopend is. Inlogproces bij Origin duurt +- 3 sec en daarna start BF3. Onmiddellijk met de "loading map" screen voor je.

Als je BF3 afsluit, moet je ook niet wachten op het syncen van je stats. Dit zullen ze nu op de achtergrond geimplementeerd hebben.

Ik heb de Alpha 2 dagen gespeeld (wel redelijk veel op die dagen) en had nooit een connection issue of iets dergelijks.
Als de server vol is krijg je linksonder op de battelog site onmiddellijk een popup venster.

Dusja, snel is het zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:00:
[...]

Nice. Is het nou een aparte client, of draait dit in een browser. Of wellicht beide, gezien de twitter berichtjes dat je het "main menu" van Battlefield 3 gewoon overal vandaan kunt accessen.
Battlelog is idd gewoon een site in je browser.
Wel moet je eenmalig een plugin installeren. Vermoed dat dat ervoor zorgt dat de browser de permissie heeft om Origin automatisch te starten.

Of dit systeem gevoelig is voor hackers weten we wel nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
skullsplitter schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:11:
[...]

Het is wel lichtelijk schandalig dat iets triviaals als de befaamde zoom-bug en andere vage animatiefouten nog steeds niet gefixt zijn in BC2 anders. Daar hebben ze 5 patches voor gehad, en nog werkt het niet?
Ik had het niet over de kwaliteit van bugs pletten, maar over het feit dat sommigen hier denken dat de mensen achter het ontwikkelen dezelfde mensen zijn achter het marketen. Alsof je beide dingen niet tegelijk kunt doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Relief2009 op 19-08-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Asgaro schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:26:
[...]

Battlelog is idd gewoon een site in je browser.
Wel moet je eenmalig een plugin installeren. Vermoed dat dat ervoor zorgt dat de browser de permissie heeft op Origin automatisch te starten.

Of dit systeem gevoelig is voor hackers weten we wel nog niet...
Het zal wel een protocol handler zijn, zodat je een (ik noem maar wat) "bf3://server.nl" link oid aan kunt klikkken

[ Voor 62% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:27:
[...]

Het zal wel een protocol handler zijn, zodat je een (ik noem maar wat) "bf3://server.nl" link oid aan kunt klikkken
Ahja idd, kan ook!

En dat was ik ook vergeten te melden, maar kan je wel zien op die screen: je kan gemakkelijk een URL gekoppeld aan een bepaalde server, doorgeven aan anderen.

Moeten ze zelfs niet meer de naam vd server in de filters typen. (en hopen dat het verschijnt, want bij BFBC2 is dit redelijk brak.)

Dit zal ook nuttig zijn voor competities op bepaalde servers, aangezien ze gewoon die server URL kunnen zetten in het desbetreffende artikel.

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 19-08-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Relief2009 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:27:
[...]

Ik had het niet over de kwaliteit van bugs pletten, maar over het feit dat sommigen hier denken dat de mensen achter het ontwikkelen dezelfde mensen zijn achter het marketen. Alsof je beide dingen niet tegelijk kunt doen.
Aangezien het nog immer Alphastatus heeft mogen ze idd wel aardig doorwerken ;)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Relief2009 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:27:
[...]

Dat niet alleen. Vaak worden die dingen niet gefixed omdat het niet interessant genoeg is. Bij een hoop dingen zal er toch worden gekeken of het de moeite (tijd en mankracht) waard is om dat soort dingen aan te pakken. Jammer dat die animatie niet 100% correct is, maar dan heb ik liever dat ze een gameplay bug fixen.

Ik zit liever naar een rare animatie te kijken dan dat ik op een punt aankom en niet verder kan omdat "event X" niet wordt geactiveerd. Het blijft een bedrijf wat winst moet maken en zal toch nooit perfect zijn. Tuurlijk zullen sommige dingen aangepakt worden, terwijl het niet zo zwaar weegt, maar beschikbaarheid, tijdsduur, deadline, etc wegen allemaal mee. Van wat ik gezien heb van de diverse filmpjes, wat ik gelezen heb en mijn ervaringen van vorige BF games is dat het meestal wel goed zit. Er zullen altijd nog wel wat foutjes in blijven zitten, maar dat halen ze er alleen uit als er ook daadwerkelijk aan bovenstaande zaken wordt voldaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:48
Asgaro schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:23:
[...]

Altijd leuk om te horen thx :)

Welja, ik spreek alleen uit de ervaring dat BF2 en BFBC2 bij de release totaal geen goed functionerende serverbrowser hadden.
Ook is er bij BFBC2 nog het syncen van je stats dat ontzettend lang duurt als je een server verlaat.

Wat vooral opviel bij Battlelog is dat je de serverlist ziet verschijnen in een halve second ofzo, dus zeer snel. Ook als je andere filter instelt en daarna refresht.
Bij ingame server browsers heb ik dit nog in geen enkele game gezien. En ik bedoel dus niet zoals in bv CoD4 waarbij er wél onmiddellijk servers verschijnen maar de lijst moet dan nog dynamisch groeien...

Via Battelog, klik je op refresh, en *bam* direct je volledige overzicht.

Dan na klikken op de join button zal Origin opstarten, als die software nog niet geopend is. Inlogproces bij Origin duurt +- 3 sec en daarna start BF3. Onmiddellijk met de "loading map" screen voor je.

Als je BF3 afsluit, moet je ook niet wachten op het syncen van je stats. Dit zullen ze nu op de achtergrond geimplementeerd hebben.

Ik heb de Alpha 2 dagen gespeeld (wel redelijk veel op die dagen) en had nooit een connection issue of iets dergelijks.
Als de server vol is krijg je linksonder op de battelog site onmiddellijk een popup venster.

Dusja, snel is het zeker. :)
Ik weet dat men hier in dit topic niet wil speculeren, maar aan de andere kant, de beta is er binnen 4 weken denk ik, de game zelf binnen 8, de tijd begint te dringen :P

Als je 2 dagen de Alpha gespeeld hebt, moet je toch wel een idee hebben wat de minimale en aanbevolen specs voor de game gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:02:
[...]

Ik weet dat men hier in dit topic niet wil speculeren, maar aan de andere kant, de beta is er binnen 4 weken denk ik, de game zelf binnen 8, de tijd begint te dringen :P

Als je 2 dagen de Alpha gespeeld hebt, moet je toch wel een idee hebben wat de minimale en aanbevolen specs voor de game gaan worden?
Uit gemak ga ik mezelf quoten ;) :
Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:37:
[...]

Repi heeft al gezegd dat voor res tot 1920x1080, een 1GB kaart voldoende is. :)

Ik had dit in de alpha:
intel Q6600 @3Ghz
ATI HD 6950 1GB
4GB mem
1920x1080

Gemiddelde FPS was rond de 50, met drops naar 40.
toevoeging: mijn cpu is een redelijk grote bottleneck voor mijn hd 6950. Dus als je een i5 of i7 cpu hebt, zal je zeker rond de 60/70 gezeten hebben in de alpha.

Let wel, veel grafische features stonden uit in de alpha hebben de devs gezegd!

en
Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:41:
[...]

In alpha had je low/medium/high maar visueel gaf het geen verschil, en bijgevolg was er nauwelijks framerate verschil. edit: en alle graphical features waren nog niet aanwezig in alpha, dat is ook bekend.
Ik speelde altijd op high. :)

En AA was niet in te stellen.

Eerlijk gezegd was ik verbaasd dat het zo goed liep!
Mijn CPU is namelijk een van de eerste quadcores van Intel, en is dus relatief oud en bijgevolg een bottleneck voor mn nieuwe grafische kaart.

edit: had al eens gepost, maar doe nog maar eens:
[afbeelding]

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 20-08-2011 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Alle mooie beelden en info ten spijt, maar als de hitdetectie net zo beroerd is als in bc2 is de aanschaf wat mij betreft weggegooid geld. De beelden die ik gezien heb van de alpha beloven wat dat betreft niet veel goeds.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Asgaro schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:15:
[...]

Uit gemak ga ik mezelf quoten ;) :

[...]

toevoeging: mijn cpu is een redelijk grote bottleneck voor mijn hd 6950. Dus als je een i5 of i7 cpu hebt, zal je zeker rond de 60/70 gezeten hebben in de alpha.

Let wel, veel grafische features stonden uit in de alpha hebben de devs gezegd!

en

[...]
Ok top! Dan zal mijn E8400 nu toch echt het veld moeten gaan ruimen, maar dat is niet echt een verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Hit detectie is gewoon "spot on"
Het is geen "instant hit" afhankelijk van het wapen, de afstand van de vijand en de snelheid waarmee hij loopt zul je moeten richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb alleen maar de eerste battlefield gespeeld.
Mijn vraag is: Om de vliegtuigen en helikopters goed te besturen in BF3 heb je daar een joystick voor nodig ?
Of heb je ook goede controle met de pijltjestoetsen. Misschien een stomme vraag maar ik zou het wel willen weten.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
Kain_niaK schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 04:03:
Ik heb alleen maar de eerste battlefield gespeeld.
Mijn vraag is: Om de vliegtuigen en helikopters goed te besturen in BF3 heb je daar een joystick voor nodig ?
Of heb je ook goede controle met de pijltjestoetsen. Misschien een stomme vraag maar ik zou het wel willen weten.
in bf2 was ik best goed in de jets en helis en ik gebruikte gewoon mijn keyboard en muis :) En nee ik speelde geen 10 uur per dag :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het is redelijk makkelijk om zowel de heli als de jet met de muis en toetsenbord te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als BF3 er een beetje uit gaat zien als BC2 en de gameplay is ook ongeveer het zelfde dan ben ik wee snel tevreden. Ik las ok dat je kon liggen, als dit waar is dan is het helemaal toppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik speelde in BF2 met een Logitech Extreme 3D Pro en dat ging echt supergoed :) Je kan je gas vastzetten waardoor je veel makkelijker constant kan vliegen en eventueel hoveren met een chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik heb BF2 nooit gespeeld (ik had toen al black ops gekocht) en ik heb dat altijd betreurd.
Klopt het dat in BF2 de hele omgeving destructable was ?
Als ze dat nog beter maken in BF3 word het helemaal een killer game.
Geen Call of Duty meer for mij. Ik snap niet dat ik die spelen ooit online ben gaan spelen. Ik hou veel meer van teamplay. TF2 is 1000000 keer leuker als black ops. Maar ja, ik ben ook nooit goed geworden in MW2 online.
Ik heb 1 jaar MW2 online gespeeld (sporadisch) en in die tijd heb ik nooit een hogere call streak als 4 of 5 gehad.
Ik heb dus nog nooit een helicopter of nuke of al die andere leuke dingen kunnen doen.
Maar de single player van MW2 en black ops was wel fenomenaal goed.
Bijna zo leuk als de Half-Life 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
BF2 destructable?

Niet echt, zeg maar.

BC2 wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Kain_niaK schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:43:
Ik heb BF2 nooit gespeeld (ik had toen al black ops gekocht) en ik heb dat altijd betreurd.
Klopt het dat in BF2 de hele omgeving destructable was ?
Als ze dat nog beter maken in BF3 word het helemaal een killer game.
Geen Call of Duty meer for mij. Ik snap niet dat ik die spelen ooit online ben gaan spelen. Ik hou veel meer van teamplay. TF2 is 1000000 keer leuker als black ops. Maar ja, ik ben ook nooit goed geworden in MW2 online.
Ik heb 1 jaar MW2 online gespeeld (sporadisch) en in die tijd heb ik nooit een hogere call streak als 4 of 5 gehad.
Ik heb dus nog nooit een helicopter of nuke of al die andere leuke dingen kunnen doen.
Maar de single player van MW2 en black ops was wel fenomenaal goed.
Bijna zo leuk als de Half-Life 1.
Jij bedoelt bfbc2, want bf2 is al sinds 2005 uit en toen was black ops nog niet uit.

idd teamplay is leuk zolang het je maar niet je strot in geduwd wordt zoals bv quakewars of brink.
daarom vond ik bf2 zo cool. je kon zowel als lone ranger en als teamplayer spelen zonder dat het spel hinderlijk werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Inderdaad ik bedoel bad company en bad company 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-02 15:41
Volgens het EA UK BF3 forum komt er om 1130h een livestream met nieuwe gameplay.
Hier de stream.

Hier haal ik de info vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Bedankt voor de link, snel nog even inloggen! Toppie! Ben benieuwd of we nieuws krijgen of weer zelfde gezwets ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield komt nu wel weer steeds negatiever in het nieuws. Geen split-screen co-op vind ik echt heel erg jammer, want ik vind naast iemand zitten en samen spelen veel leuker dan over een headset praten.

En dan die dingen voor de PC:
- Geen server-browser
- Origin nodig
- Je wordt gedwongen Battlelog te gebruiken

Ik heb geen PC maar een Xbox 360, maar als ik een PC zou hebben zou ik die dingen erg vervelend hebben gevonden.

En nu lees ik ook nog dat de consoles maar 24 spelers (12 vs 12) toestaan... Ik had toch wel gehoopt op 32 (16 vs 16). Daar komt nog bij dat ik 30 FPS ook een teleurstelling vind, en ik had iets meer verwacht van de graphics op de consoles. Maar ja, die krengen kunnen natuurlijk niet meer aan. Ik heb op zich geen problemen met slechte graphics, maar als je eerst al die PC footage te zien krijgt op YouTube, 1080p, dan is het wel jammer als je de console footage ziet.

Ik ga 'm toch wel halen hoor. Dingen slopen is altijd vet. Ik denk alleen niet dat ik de campaign en co-op ga spelen. Ziet er allemaal iets te "gewoontjes" uit voor mij (gameplay, NIET graphics). Ik heb denk ik iets te veel shooters gespeeld om alleen maar onder de indruk te zijn van goede graphics. Maar de MP videos die ik tot nu toe gezien heb, zien er allemaal heel spectaculair uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Geen mp action te zien wordt er net gezegd :( jammer....

Enne dit stond net op twitter:
d1ApRiL Dominik Herbst
Jet ammo is unlimited. Is balanced through reload times #BF3

Jammer hoor, toch weer te mainstream dit vind ik persoonlijk!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
Donnie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:35:
Geen mp action te zien wordt er net gezegd :( jammer....

Enne dit stond net op twitter:
d1ApRiL Dominik Herbst
Jet ammo is unlimited. Is balanced through reload times #BF3

Jammer hoor, toch weer te mainstream dit vind ik persoonlijk!
Hm, ja idd beetje jammer dat die footage niet door gaat. Ook van die unlimited ammo van jets btw. Even over de landingsbaan jakkeren zit er dus niet meer in (niet voor ammo dan :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Quote vanuit live chat: Proning is the new planking ;-) hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hey mn vraag staat er tussen maar ik was net even weg, wat was het antwoord op de vraag kan je met een tank een huis neerhalen ??

11:42
Comment From Maurice
Can i bring down a house by driving trough it with a tank ??

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 20-08-2011 11:44 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Het antwoord was: first weaken the structure then you can drive through.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
v8power67 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:43:
Hey mn vraag staat er tussen maar ik was net even weg, wat was het antwoord op de vraag kan je met een tank een huis neerhalen ??
Als ik het goed begrepen heb moet je er wel wat firepower bij halen, maar je kunt het iig proberen volgens die gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

AH kijk :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:34:
Battlefield komt nu wel weer steeds negatiever in het nieuws. Geen split-screen co-op vind ik echt heel erg jammer, want ik vind naast iemand zitten en samen spelen veel leuker dan over een headset praten.

En dan die dingen voor de PC:
- Geen server-browser
- Origin nodig
- Je wordt gedwongen Battlelog te gebruiken

Ik heb geen PC maar een Xbox 360, maar als ik een PC zou hebben zou ik die dingen erg vervelend hebben gevonden.
Hoe kun je iets nu al vervelend vinden, terwijl je hem nog niet (of nooit) op de pc heb gespeeld? Gewoon afwachten, de mensen die de alpha hebben gespeeld zijn allemaal enthousiast over battlelog, werkt zeer snel ect. Over Origin, ja daar het ik zo mijn twijvels over, maarja het zei zo, wordt de game echt niet minder van en daar gaat het toch uiteindelijk om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

3d graphics zitten nu ook in de core game (pc only)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Donnie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:45:
3d graphics zitten nu ook in de core game (pc only)!
Serieus, er zitten echt 3D graphics in zoals bijvoorbeeld in Wolfenstein 3D ?
Of bedoel je met zo'n brilletje op je neus ?

Pagina: 1 ... 75 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien