Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik heb de waarschuwing gelezen, maar dacht dat het voor de toekomst zou zijn, als het spel uit is.
Framerates interesseert een ander inderdaad niet, net zo min als wat men allemaal privé tweet, maar was wel even benieuwd.
De "officiele" queue ( die is afgezet met hekken ) is ongeveer 3 uur lang ofzo? Daar achter vormen echter ook nog rijen en zo kan je goed een uur of 4-5 te wachten staan
[ Voor 9% gewijzigd door rgras op 18-08-2011 22:14 ]
In het kort: de store in Origin is altijd in de taal van het land waar je zit.
Enorm irritant als je, net als ik, alles op je PC in het Engels wilt doen. Een onoverkomelijke fail voor mensen die voor langere tijd in het buitenland zitten. Op het forum staat b.v. een Engelse kerel die in Taiwan zit en dus niet eens een order kan plaatsen aangezien niets te lezen is.
[paranoia modus]
Aangezien ik EA wel vaker zwaar gelokaliseerde versies van spellen heb zien pushen 'durf' ik eigenlijk niet eens een order te plaatsen want straks is m'n hele BF3 in het Nederlands (de horror!
Ook ga ik niet via een USA-proxy omdat ik dan straks met een USA-versie zit waarmee ik niet op de EU-servers kan (ik noem maar wat...)
Overtrokken, ok, maar de stupiditeit van deze hele issue alleen al weerhoud me voorlopig wel van m'n pre-order.
Niet echt strikt BF3 gerelateerd, maar bij gebrek aan eigen origin-topic en aangezien origin hier het meeste aan bod komt gooi ik het hier maar neer...
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 18-08-2011 22:22 ]
De store blijft in het Nederlands, maar je games zullen de gekozen taal hebben.
http://i.imgur.com/Ur9sl.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door rgras op 18-08-2011 22:30 ]
Niet geschoten is altijd mis.
Nice! Ik ben deze nog niet tegengekomen. Je krijgt wel dit t-shirt als je hun booth bezoekt: http://www.flickr.com/pho.../in/set-72157627447304530vinom schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:51:
Damn...ik ga morgen toch echt proberen deze te bemachtigen
[afbeelding]
Heb aardig wat uurtjes versleten met BF bc2 op de Xbox360.
Dat beviel allemaal erg goed ! Had niks te klagen betreft de besturing.
Verwijderd
Een 6750 is naar mijn weten 64 bits hoor;)JK schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:23:
Aahh dat filmpje van Caspain Border... echt onwijs gaaf... brengt me weer terug naar Battlefield 2.
Daar was ik een jaar lang zwaar verslaafd aan, gingen vele vrije uurtjes in zitten. De DVD kreeg zelfs een scheur en was daardoor niet meer leesbaar... EA wilde me niet tegen lage kosten een nieuwe geven, dus dan maar downloaden en m'n eigen cdkey gebruiken.
Anyway, de definitieve specs zijn nog niet uit, maar met mijn huidige setup vraag ik me af of het
nog zin heeft om hier geld in te steken of voor 800-900 euro nieuwe hardware te kopen;
Asus P5K-E/WiFi-AP moederbord
Intel E6750 Core 2 Duo @ 2,66GHz
2GB DDR2 1066 geheugen
PCIe-x16 poort met daarin een Geforce GT8600 videokaart.
Met de huidige setup kom ik er natuurlijk niet, maar wat als ik er 1 GB bij prik (zit nog met 32bit CPU) en een recente videokaart koop, misschien ben ik dan voor 200 euro klaar. Of gewoon een geheel nieuwe PC kopen? Op dit moment ben ik nog zeer tevreden over mijn PC voor normaal gebruik, maar of 900 euro het waard is om in 1 spel te steken... ik twijfel (omdat ik dit voor 1 spel doe, de rest speel ik wel op mijn PS3). Als ik voor 200 euro het spel op medium kan spelen en alles lekker vloeiend gaat, zou ik al erg tevreden zijn.
Ik koop BF3 niet op de PS3, een FPS hoort gewoon met muis en toetsenbord, niet met een joypad.
Wat zouden jullie doen?
Ik gok dat ie dan ook windows 32 bit bedoelt. En ja dat helpt wel wat, maar ik zou gewoon windows 64 bit erop zetten en er minimaal 4gb intern geheugen van maken. Dan werkt niet alleen battlefield beter...Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:18:
[...]
Een 6750 is naar mijn weten 64 bits hoor;)
Eigenlijk mogen we het niet hebben over specs omdat we niks weten en het een tijd geleden uitliep op een eindeloze stroom kan mijn PC BF3 max aan.JK schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:23:
Aahh dat filmpje van Caspain Border... echt onwijs gaaf... brengt me weer terug naar Battlefield 2.
Daar was ik een jaar lang zwaar verslaafd aan, gingen vele vrije uurtjes in zitten. De DVD kreeg zelfs een scheur en was daardoor niet meer leesbaar... EA wilde me niet tegen lage kosten een nieuwe geven, dus dan maar downloaden en m'n eigen cdkey gebruiken.
Anyway, de definitieve specs zijn nog niet uit, maar met mijn huidige setup vraag ik me af of het
nog zin heeft om hier geld in te steken of voor 800-900 euro nieuwe hardware te kopen;
Asus P5K-E/WiFi-AP moederbord
Intel E6750 Core 2 Duo @ 2,66GHz
2GB DDR2 1066 geheugen
PCIe-x16 poort met daarin een Geforce GT8600 videokaart.
Met de huidige setup kom ik er natuurlijk niet, maar wat als ik er 1 GB bij prik (zit nog met 32bit CPU) en een recente videokaart koop, misschien ben ik dan voor 200 euro klaar. Of gewoon een geheel nieuwe PC kopen? Op dit moment ben ik nog zeer tevreden over mijn PC voor normaal gebruik, maar of 900 euro het waard is om in 1 spel te steken... ik twijfel (omdat ik dit voor 1 spel doe, de rest speel ik wel op mijn PS3). Als ik voor 200 euro het spel op medium kan spelen en alles lekker vloeiend gaat, zou ik al erg tevreden zijn.
Ik koop BF3 niet op de PS3, een FPS hoort gewoon met muis en toetsenbord, niet met een joypad.
Wat zouden jullie doen?

Ik zelf zou even wat geld sparen en begin Oktober een nieuwe PC kopen. Als ik het AMD videokaarten topic kan geloven dan zou de nieuwe 7000 series van AMD wel eens heel dicht bij kunnen zijn en verder komt AMD haar bulldozer er ook aan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hahaha ik heb hem XDvinom schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:51:
Damn...ik ga morgen toch echt proberen deze te bemachtigen
[afbeelding]
je krijgt ook BF3 stickers!
in de community lounge kan je squad deathmatch doen. het eerst wat ik dacht was WOW! en toen ik een wapen moest kiezen wist ik het niet meer
[YouTube: http://youtu.be/pNBxiAXXMZg]
[ Voor 22% gewijzigd door priemt op 19-08-2011 07:11 ]
Verwijderd

Prachtig dit, iedereen bij de booth van Battlefield 3.
En mw3 krijgt haast geen aandacht
OUd, is hier al meerdere keren gepostVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:26:
Haha
pic
Er is door dice al aangegeven dat het vliegen van de choppers meer lijkt op BF2 dan op BFBC2. Ook zit er geen stabiliteits assist in.StealthyPeanut schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:11:
Ik maak me wel zorgen over de manier hoe hij opstijgt met de chopper. Het ziet er wel erg makkelijk uit, net als BC2. Iedereen kan gvd vliegen met die dingen door de 100% stability-assist. Maak de besturing gewoon weer zoals BF2. Toen had het wat oefening nodig!
Erg mooi dus
Dat is mooi want ik begin eindelijk een beetje 1337 te worden in BF2 nupriemt schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:28:
Er is door dice al aangegeven dat het vliegen van de choppers meer lijkt op BF2 dan op BFBC2. Ook zit er geen stabiliteits assist in.
Erg mooi dus
Juist daarom baart het me zorgen. Als ze dat nu al hebben doorgevoerd, dan is het niet wat ze hebben aangegeven. Je ziet duidelijk dat er stability-assist aanstaat. Zeker omdat een 3rd-person-view nog moeilijker te besturen is dan in een chopper.priemt schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:28:
Er is door dice al aangegeven dat het vliegen van de choppers meer lijkt op BF2 dan op BFBC2. Ook zit er geen stabiliteits assist in.
Erg mooi dus
Kan toch zijn dat hier iemand vliegt die BF2 ervaring heeft?
Verder zien we hier nog steeds een alpha.
Zaken als scores, gevoeligheid van besturing, graphics, etc, etc kunnen allemaal nog aangepast worden.
Ik weet dat we niet over specs mogen praten, maar vroeg mij hetzelfde af als JK. Ikzelf heb een Q9450 met 4GB RAM en GF8800. Ik had mij zitten bedenken om het geheugen te upgraden naar 8GB en tegen dat BF3 uit is een nieuwe graka te kopen. Is dit verstandig (oude quadcore, DDR2) of is het gewoon beter geheel nieuwe setup te kopen?DanielWW2 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:09:
[...]
Eigenlijk mogen we het niet hebben over specs omdat we niks weten en het een tijd geleden uitliep op een eindeloze stroom kan mijn PC BF3 max aan.![]()
Ik zelf zou even wat geld sparen en begin Oktober een nieuwe PC kopen. Als ik het AMD videokaarten topic kan geloven dan zou de nieuwe 7000 series van AMD wel eens heel dicht bij kunnen zijn en verder komt AMD haar bulldozer er ook aan.
Voorheen speelde ik BF2 ook op pc, maar ik vrees dat BF3 belange zo goed niet zal zijn op console dan op PC, desondanks ik alle nieuwe BF games (BC, BC2, BV2 en 1943) gespeeld heb op PS3 en deze heel goed vond...
Ook vind ik raar dat er nog geen topic gestart is over Arma3 (pc only, vandaar dat ik overweeg om pc te upgraden zowel voor BF3 als deze game), die gaat ook ferm ownen
Met 3 uur tijdverschil genomenVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:26:
Haha
[afbeelding]
Lees dit net op twitter btw:
Battlelog IS the PC main menu. You go straight from Battlelog to playing. No splash screens, no menus. Just straight to the playing.
Dat klinkt goed zeg!
[ Voor 64% gewijzigd door Donnie op 19-08-2011 09:52 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Oke bizar ! ben echt benieuwd hoe dat eruit gaat zien !Donnie schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:50:
Discussie mw3 en bf3 kan in een ander topic mannen!!!
Lees dit net op twitter btw:
Battlelog IS the PC main menu. You go straight from Battlelog to playing. No splash screens, no menus. Just straight to the playing.
Dat klinkt goed zeg!
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Verwijderd
Ik kan je vertellen dat de wachttijd voor MW3 langer is dan die van BF3. Bij MW3 mogen er elke 20 minuten 17 man naar binnen. Bij BF3 zijn dat er 64. Daarnaast zie je bij die foto ook de rij voor de PS3 versie van BF3.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:26:
Haha
[afbeelding]
Een 64 spelers server wordt dan €71,04 per maand, €852,48 voor een jaar, beiden zijn prepay-servers. Voor meer prijzen zie de prijslijst.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 19-08-2011 11:11 ]
Page Not Found
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Don't push it.dj_sasha schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:44:
[...]
Ik weet dat we niet over specs mogen praten, maar vroeg mij hetzelfde af als JK. Ikzelf heb een Q9450 met 4GB RAM en GF8800. Ik had mij zitten bedenken om het geheugen te upgraden naar 8GB en tegen dat BF3 uit is een nieuwe graka te kopen. Is dit verstandig (oude quadcore, DDR2) of is het gewoon beter geheel nieuwe setup te kopen?
Voorheen speelde ik BF2 ook op pc, maar ik vrees dat BF3 belange zo goed niet zal zijn op console dan op PC, desondanks ik alle nieuwe BF games (BC, BC2, BV2 en 1943) gespeeld heb op PS3 en deze heel goed vond...
Ook vind ik raar dat er nog geen topic gestart is over Arma3 (pc only, vandaar dat ik overweeg om pc te upgraden zowel voor BF3 als deze game), die gaat ook ferm ownen
Als de specs bekent zijn dan kan ik er meer over zeggen maar een dual core met een 8600gt is wel duidelijk dat dat we; tekort gaat komen als je ietwat hoge instellingen wil of een nieuwe GPU.
Over de quadcore kan ik niet echt iets nuttig zeggen aangezien ik geen flauw benul heb hoeveel BF3 van de CPU gaat vragen. Ik weet alleen dat het redelijk wat zal zijn met al die physics en destructie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
lijkt me wel wat, al is het maar voor een gereserveerd slot.CptChaos schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:09:
Zojuist een email gekregen van Multiplay, je kunt bij hun inmiddels BF3 dedicated servers pre-orderen. Ik heb hier op zich wel oren naar (pre orders krijgen 50% korting), ben benieuwd hoeveel GoT'ers dit ook gaan doen, aangezien er met BC2 ook heel veel GoT'ers een dedicated server hadden gehuurd. Wellicht is het dan interessanter om de koppen bij elkaar te steken, zodat er dan bijvoorbeeld maar een paar servers zijn, die dan dmv een soort sponsoring langer in de lucht kunnen zijn?
Een 64 spelers server wordt dan €71,04 per maand, €852,48 voor een jaar, beiden zijn prepay-servers. Voor meer prijzen zie de prijslijst.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom vind je dit prachtig?Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:26:
Haha
[afbeelding]
[YouTube: http://youtu.be/7FOYHL5tm1M]
[ Voor 6% gewijzigd door priemt op 19-08-2011 11:28 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
heeft er een retard op het geluidspaneel lopen meppen ?priemt schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:28:
De tot nu toe bekende trailer is uitgebreid:
[video]
Wat een herrie zeg

Battlefield 3 "No Server Browser for PC, But Yes for Console"
blabla
Laten we nou eerst maar afwachten hoe dit gaat werken.
Ik heb het idee dat alles wat je normaal ingame doet, nu in Battlelog(webbrowser) doet.
Dus als je disconnect uit een game, dan kom je normaal terug in je ingame serverlijst.
Bij BF3 kom je terug in je webbrowser waar ook je serverlijst staat.
t klinkt alsof er echt iets van 'ons-pc-gamers' afgenomen word, maar zo is t misschien dus niet.
(t is geen 'no-dedicated-servers a la MW2!)
En anders zal je vast wel kunnen connecten met de console.
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 19-08-2011 11:45 ]
De 50% korting moet er ook nog af zeker?CptChaos schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:09:
Dat soort zaken kun je toch testen en meenemen in je final?CptChaos schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:52:
En als het een té groot obstakel wordt met een regen aan klachten, zal er vast een patch voor uitkomen.
Daarnaast is het de vraag wanneer Battlelog of Battlefield 3 een plek 'reserveert' op de gekozen server. Bij een aantal shooters komt het voor dat een nog net niet volle server toch vol blijkt tegen de tijd dat het spel de map geladen heeft. Als dat probleem in Battlefield 3 de kop opsteekt, moet de speler dus terug naar Battlelog en vanaf daar een andere server kiezen.
---------
kortom, als je in Battlelog een server 62/64 ziet en je denkt "oh vet, bijna volle server, lekker knallen", dan wil je niet dat als BF3 eenmaal opgestart is en de map geladen is, dat je dan nog eens ziet "Server full".
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Dat was bij BF2 ook al zo hoor.JJJur schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:54:
c/p uit mn nieuwsbericht dat nog online moet komen:
Daarnaast is het de vraag wanneer Battlelog of Battlefield 3 een plek 'reserveert' op de gekozen server. Bij een aantal shooters komt het voor dat een nog net niet volle server toch vol blijkt tegen de tijd dat het spel de map geladen heeft. Als dat probleem in Battlefield 3 de kop opsteekt, moet de speler dus terug naar Battlelog en vanaf daar een andere server kiezen.
---------
kortom, als je in Battlelog een server 62/64 ziet en je denkt "oh vet, bijna volle server, lekker knallen", dan wil je niet dat als BF3 eenmaal opgestart is en de map geladen is, dat je dan nog eens ziet "Server full".
Ja, maar dan was je en bleef je in game. Nu wordt je dus heen en weer gepingponged tussen game en Battlelog.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Zo te zien niet, het is meer een marketing truc zie ik nu, er is standaard een vouchercode ingevuld, met de volgende tekst er onder:KDVken schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:53:
De 50% korting moet er ook nog af zeker?
To celebrate the launch of the Battlefield 3, we are offering a massive 50% off for LIFE, for all pre-orders. This voucher overrides any discount for payment period.
This voucher provides a permanent discount.
Ja dat is waar.. Kan me niet voorstellen dat dit op de lange termijn zo blijft want dat gaat echt een crime worden.JJJur schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:59:
[...]
Ja, maar dan was je en bleef je in game. Nu wordt je dus heen en weer gepingponged tussen game en Battlelog.
1) Volgens mij was het met BC2 al zo dat je inlogde op de server voordat de map geladen was. Als dat met BF3 niet zo is, dan moeten ze dat imho sowieso aanpakken want dat is gewoon strontvervelend, en staat compleet los van of de server browser nou stand alone is of niet.JJJur schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:54:
2) Who cares, of de server browser nou in-game zit of niet, het resultaat is exact hetzelfde. Vertel me eens, wat is er nou precies vervelend aan het feit dat het niet "in-game" is? 't Is gewoon een UI, meer niet. Het boeit echt nul komma nul of die UI in hetzelfde proces runt, en op wat voor technologie die geïmplementeerd is. En quite frankly heb ik liever een browser UI waar jaren aan ontwikkeling aan vooraf is gegaan dan een halfbakken in-game UI die nooit echt fijn werkt (copy/pasten van ip-adressen? Vergeet het maar... Ctrl-f? No way)
Er wordt vooral gereageerd uit emotie, maar misschien moet je de zaken gewoon even in perspectief bekijken.
[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2011 12:20 ]
Je wilt spelen:
- Je kiest via 'Battle log' een server
- BF3 wordt opgestart (duurt even)
- Game verbind en begint met map laden
- Map is geladen -> server full
- Exit game (duurt even) en terug naar 'Battle log'
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Haha... 9 uur, wtf!! Ik zou daar echt niet tussen gaan staan. Dan maar een paar weken wachten tot de beta.Jpjedi schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:02:
drukke bedoeling daar vanmorgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Misschien blijft battlefield op de achtergrond draaien?Cloud schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:20:
Mwa als je nieuws: Pc-versie Battlefield 3 bevat geen server-browser leest, dan vind ik dat toch wel een nadeel.
Je wilt spelen:Ik weet niet hoe het met de opstarttijd zit van BF3 maar bij BFBC2 is dat toch wel een redelijke hoeveelheid. Dus het feit of de server browser al dan niet in-game is, maakt m.i. wel degelijk uit. Of mis ik hier iets cruciaals? En ik weet dat het opstarten van de game na een tijdje sneller gaat, omdat het al gedeeltelijk in je geheugen rondhangt, maar dan nog voelt het omslachtig.
- Je kiest via 'Battle log' een server
- BF3 wordt opgestart (duurt even)
- Game verbind en begint met map laden
- Map is geladen -> server full
- Exit game (duurt even) en terug naar 'Battle log'
En als je battlelog sluit dat sluit ook battlefield.
In de alpha was het zo dat op het moment dat je een server joinde je slot al "locked" was.
De game start direct en ik heb geen enkele keer meegemaakt dat de server vol was als de level geladen was.
[ Voor 6% gewijzigd door fast-server op 19-08-2011 12:27 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Dat is een goede; maar ik durf het niet te zeggen. Als dat werkelijk zo is dan valt het probleem nog te overzien natuurlijkZ500 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:25:
[...]
Misschien blijft battlefield op de achtergrond draaien?
En als je battlelog sluit dat sluit ook battlefield.
In het huidige nieuwsartikel is het nog steeds de vraag of dat wel zo is. Ik hoop het natuurlijk van harte.fast-server schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:26:
@Cloud
In de alpha was het zo dat op het moment dat je een server joinde je slot al "locked" was.
De game start direct en ik heb geen enkele keer meegemaakt dat de server vol was als de level geladen was.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Het lijkt me dat je pas een plek hebt als je client connect met de server. Dat is dus nadat je een minuut naar EA, DICE, DOLBY, en FrostBite reclames heb zitten kijken.fast-server schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:26:
@Cloud
staat volgens mij 3 uurjagermeister schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:21:
[...]
Haha... 9 uur, wtf!! Ik zou daar echt niet tussen gaan staan. Dan maar een paar weken wachten tot de beta.
laat het nou zo zijn dat bf3 geen reclames en shit gaat vertonen als je opstart...The_Double schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:30:
[...]
Het lijkt me dat je pas een plek hebt als je client connect met de server. Dat is dus nadat je een minuut naar EA, DICE, DOLBY, en FrostBite reclames heb zitten kijken.
Dit staat op twitter:
[ Voor 18% gewijzigd door WasMachinator op 19-08-2011 12:35 ]
Wat een brak handschrift dan.
1. Server aanklikken in Battlelog.
2. Server is Full.
3. Andere server aanklikken.
4. Spel laden (duurt even).
5. Map laden.
6. Knallen.
Je hoeft dan niet eerst het hele spel op te starten voordat er "Server is full" komt te staan mag ik aannemen.
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
Bah! Dan zijn de pre-order extra's bij i3d toch beter. En je moet er niet per jaar bestellen dacht ik.CptChaos schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:59:
[...]
Zo te zien niet, het is meer een marketing truc zie ik nu, er is standaard een vouchercode ingevuld, met de volgende tekst er onder:
[...]
(Ooit een COD BO server besteld voor 6maanden en na 2 weken wou niemand het meer spelen...)
Zoals al vaker aangegeven, op het moment dat jij op de server drukt om te joinen, wordt jou slot gevuld en ben je verzekerd van jou plaats. Of je moet natuurlijk connection lost hebben.The_Double schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:30:
[...]
Het lijkt me dat je pas een plek hebt als je client connect met de server. Dat is dus nadat je een minuut naar EA, DICE, DOLBY, en FrostBite reclames heb zitten kijken.
En de reserved slots moeten eigenlijk zoals in BC2 werken. Iedereen kan gewoon joinen en de server wordt full. Joint er iemand met een reserved slot, dan wordt de laatste joiner / laagste speler gekickt om plaats te maken voor die speler.
Als je van server wilt switchen, zal je inderdaad uit het spel moeten. Maar UIT het spel duurt bij BC2 nog geen 5 seconde. Plus dat ik, om eerlijk te zijn, nauwelijks van server wissel. Als ik eenmaal mijn favoriete servers heb gevonden, blijf ik daar de hele dag / avond hangen
Bij Multiplay hebben wij een server gehuurd en dat kan gewoon per maand, kwartaal, half jaar, jaar etc.. En ik vind de verbindingen op Multiplay server over het algemeen een stuk beter! Minder lag.KDVken schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:41:
[...]
Bah! Dan zijn de pre-order extra's bij i3d toch beter. En je moet er niet per jaar bestellen dacht ik.
(Ooit een COD BO server besteld voor 6maanden en na 2 weken wou niemand het meer spelen...)
[ Voor 36% gewijzigd door StealthyPeanut op 19-08-2011 12:50 ]
4 kan snel en dat werd ook gesteld, 5 daarentegen duurt even en daar ontkom je niet aan.
Al zijn mijn ervaringen met Multiplay beter dan die van i3D. Op Engelse servers van Multiplay had ik ten tijde van BC2 minder last van lag dan Amsterdamse i3D servers om een voorbeeldje te noemen.KDVken schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:41:
Bah! Dan zijn de pre-order extra's bij i3d toch beter. En je moet er niet per jaar bestellen dacht ik.
Maar goed, dat zegt meer over de game ervaring dan over het bedrijf zelf, toch zou ik het wel gebruiken in een afweging.
Punt 5 is ook sterk hardware afhankelijk: toen ik van E8400 naar Q9550 ging, werden de laadtijden ook aanzienlijk minder. Dit had ik zonder SSD al, ik ga BF3 op mijn SSD installeren, ben benieuwd hoe snel de kaarten dan laadt (icm i5 2500)..oisyn schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:43:
4 kan snel en dat werd ook gesteld, 5 daarentegen duurt even en daar ontkom je niet aan.
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 19-08-2011 12:46 ]
Sorry hoor, maar dat stukje tekst is niets meer dan een mind fart van de schrijver.Cloud schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:28:
In het huidige nieuwsartikel is het nog steeds de vraag of dat wel zo is.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2011 12:46 ]
.oisyn schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:46:
[...]
Sorry hoor, maar dat stukje tekst is niets meer dan een mind fart van de schrijver.
Dus de schrijver weet het niet, dús het is nog onduidelijk of dat nu wel of niet opgelost is. Of heb jij een bron die zegt van wel?
[ Voor 98% gewijzigd door fast-server op 20-08-2011 00:18 ]
als iedereen een paar euro opzij legt hebben we het wel
Er klopt niets van die redenatie. Het is niet algemeen onduidelijk, het is onduidelijk voor de nieuwsposter. De poster waar jij op reageerde stelde dat het in de Alpha gewoon werkte zoals het zou moeten. Waarom trek jij dat dan in twijfel? Alleen omdat een nieuwsposter zichzelf avraagt of dat wel zo is, terwijl hij waarschijnlijk niet eens veelvuldig met de alpha gespeeld heeft?Cloud schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:51:
[...]
Dus de schrijver weet het niet, dús het is nog onduidelijk of dat nu wel of niet opgelost is. Of heb jij een bron die zegt van wel?
[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2011 12:59 ]
Verwijderd
dan moet je nog steeds wel een hele hoop mensen meekrijgen voordat je dat geld bij elkaar hebt xD. En wie wordt dan de admin etc?imacbest schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:53:
Misschien een tweakers server gaan maken?
als iedereen een paar euro opzij legt hebben we het welnet zoals bij de minecraft server
anywho, als de consoles al een serverbrowser hebben kunnen ze die in theorie makkelijk naar de pc versie overzetten mochten mensen een hoop heisa maken (ik hoop dat men dat wel doet iig

Dat hoop ik toch ook niet, maar het zal dus waarschijnlijk een moeilijkere versie van steam worden(als ik het goed begrijp)Trokken schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:39:
....
Je hoeft dan niet eerst het hele spel op te starten voordat er "Server is full" komt te staan mag ik aannemen.
Ik natuurlijk, hoe zwaar moet de server eigenlijk zijn (voor 64 man) en ik geloof dat dat niet sneller gaat om dat de console versie dat wel heeft...)Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:57:
[...]
dan moet je nog steeds wel een hele hoop mensen meekrijgen voordat je dat geld bij elkaar hebt xD. En wie wordt dan de admin etc?
anywho, als de consoles al een serverbrowser hebben kunnen ze die in theorie makkelijk naar de pc versie overzetten mochten mensen een hoop heisa maken (ik hoop dat men dat wel doet iig).
en ik heb al zo'n hekel aan steam

[ Voor 40% gewijzigd door Achilles op 19-08-2011 13:00 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
het is idd wel een hoop geldVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:57:
[...]
dan moet je nog steeds wel een hele hoop mensen meekrijgen voordat je dat geld bij elkaar hebt xD. En wie wordt dan de admin etc?
anywho, als de consoles al een serverbrowser hebben kunnen ze die in theorie makkelijk naar de pc versie overzetten mochten mensen een hoop heisa maken (ik hoop dat men dat wel doet iig).
er zijn toch een hoop servers te vinden
Ah zo. Nee zo heb ik dat niet bedoeld, het was meer om aan te geven dat het via de officiële kanalen blijkbaar nog niet duidelijk is. Als het in de alpha zat, dan hoop ik natuurlijk wel dat het ook gewoon in de release terecht komt.oisyn schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:56:
[...]
Ik kreeg het idee dat jij aan dat stukje tekst meer waarde hecht dan een willekeurige post in deze draad, daar doelde ik op. Een poster stelde dat het in de Alpha wel werkte. Waarom trek jij dat dan in twijfel?
Als je eventjes naar de TS kijkt onder het kopje BF GoT clan, daar staat wat meer over de clan.imacbest schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:58:
[...]
het is idd wel een hoop geld
er zijn toch een hoop servers te vindendus wrm moeilijk doen
Er zijn al een boel (13 mensen) die mee een clan willen oprichten, misschien als er een paar mensen mee een server willen betalen kan dit best lukken!
Dat was mijn voorstel eerder al.imacbest schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:53:
Misschien een tweakers server gaan maken?
als iedereen een paar euro opzij legt hebben we het welnet zoals bij de minecraft server
BF2 deed ook serieus soms minuten over het laden van een map, waar het nu binnen seconden gefixt is.
www.avpnews.com
Ik denk dat je die pas ziet als je de SP opstart...The_Double schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:30:
[...]
www.avpnews.com
Als je goed kijkt, zie je dat er ook een gedrukte 3 stond. Kijk naar het staartje en hoe scherp het afgewerkt is onderaan.
Ne flauwe plezanten heeft er 9 van gemaakt
Daar wil ik dan toch nog best aan mee helpen (wel met z'n allen, en niet alleenCptChaos schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:00:
[...]
Dat was mijn voorstel eerder al.Als we met z'n alleen een paar servers zouden huren, kunnen die servers langer up zijn, dan een veelvoud ervan.
Zo deed ik destijds met BC2 ook aan zoiets mee.
(ff kijken wat m'n huidige clan met bf3 gaat doen, of dat die alleen aardsconcurrent CoD blijft hosten)
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Ik zou ook wel mee wille doen als er goede clanwars komen
Verwijderd
Gedaan heb ook acount etc gemaakt op dat forumaarondk1 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:14:
Kijk even in de TS, daar is een link voor een animocheck!
Precies.jagermeister schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:16:
Vroeger startte ik BF1942 en MOH op via een externe "browser" (All Seeing Eye). Dat werkte veel beter dan de ingame browser. Sowieso zijn de DICE browsers altijd brak in het begin. Ik zie het probleem van Battlelog dus eigenlijk niet zo.
Toen Battlefield 2 net uit was zat er ook een enorm brakke serverbrowser in. Het heeft een aantal patches geduurd voordat het beter werd. En eigenlijk werkt het nog steeds niet 100% naar behoren. Daar kwam toen nog bij dat de servers van EA het enorme spelersaantal niet aankonden.
Het is dus gewoon een kwestie van afwachten. Zolang we Battlefield 3 nog niet kunnen spelen blijft het gissen.
Ik kom zelf uit de tijd van Quake2, en toen had je helemaal geen serverbrowser. Ja of je moest wat ip adressen in kloppen in een lijstje maar dat deed ik nooit. Ik connecte altijd via de console naar een server, en dat werkte prima!
Later met Counter Strike (ja niet Source, nee de oude nog) was dit ook zo, en later kon je met Steam servertjes joinen. Dit gebeurde ook buiten het spel om. Als je een server aanklikte opende het spel pas. Ik hoef niemand te vertellen dat Counter Strike toen het meest gespeelde spel was, en dat er een boel mensen op die manier zonder problemen hebben gegamed
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Maar goed, de snelheid schijnt t.o.v. BFBC2 behoorlijk verbeterd te zijn. Als het echt snel werkt is er denk ik ook geen enkel probleem
Yup same hereimacbest schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:14:
[...]
Gedaan heb ook acount etc gemaakt op dat forum
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Was al bekend.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:14:
Ik vraag me af, of niemand daar op gamecon ff naar de desktop gaat en even snel kijkt wat er voor een hardware in die pc's zitten. 5 sec. werk en als ze wat zeggen... foutje
They are using a Taurus overkill pc custom made by Inet.
These are the specs:
Core i7, 2600K
Nvidia GeForce GTX 580
115 GB, SSD Corsair
8gb DDR3 1600Mhz
Mobo: MSI P67A-C45 B3
Soundcard: THX TruStudio PRO
Ik heb me daar zojuist ook aangemeld.
How are you doing?
Ik heb de domeinnaam armyofgot.nl nog steeds, die is destijds gebruikt als BF1942 clan.imacbest schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:09:
Bestaat die clan al GoT?
Ik zou ook wel mee wille doen als er goede clanwars komen
Deze kan ik wel beschikbaar stellen indien gewenst.
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien