Verwijderd

Ik vroeg me af hoe lang het unlocken van een hele kit zal duren, in Bad Company 2 vond ik dit toch wel erg snel gaan. Is dit al beantwoord? Mijn vraag kwam er in ieder geval niet doorheen.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

_MB_ schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:08:
Damn is het net af als ik hem aanzet :)
Weinig nieuws. Helft was al bekend, nog 40% waren vragen waarbij antwoord nogal voor de hand ligt en 10% was soort van nieuws...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 15:16
Ik vraag me af of ik ook mijn BF3 aan kan geven als pre-order. EA verkoopt hem voor 50 euro, ik heb hem bij BPGames gekocht voor 35 euro. Is er een mogelijkheid dat ik nu ook in aanmerking kan komen voor dat gratis mappack?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Help!!!! schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:10:
[...]

Weinig nieuws. Helft was al bekend, nog 40% waren vragen waarbij antwoord nogal voor de hand ligt en 10% was soort van nieuws...
Ok scheelt weer. Gelukkig komt ook alles weer langs in dit topic.

Canon Digital Ixus V2

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Jawel, maar je kunt er niet van tientallen meters kills mee maken. Je moet redelijk dicht op je opponent staan om een kill te maken.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

reviews: GamesCom: Battlefield 3

Ik zie hier een havoc in een bebost gebied.
Dat betekent.. skilled pilots nodig!

In BC2 vind ik, met uitzondering van heavy metal, de heli fights nog wel eens matig. In maps als port valdez of atacama is het vaak een vrij vlakke en eentonige battle.

Met dit soort mogelijkheden kun je echt met skills advantage krijgen. Yummie! 8)

Nu nog Chinooks erin ;-).
-----
Wat ik elders las was dat je een waarschuwing krijgt wanneer je voordat je voertuig ontploft. Dat zou betekenen dat je vrijwel geen vehicle kills meer kunt maken bij skilled players, tenzij ze zitten te slapen of je echt een flinke amount vuurkracht meeneemt. Dat is op zich wel jammer.

Vergelijk BC2 met BF2P4F -> de heli's en andere voertuigen kunnen veel meer damage hebben, en het loopt geleidelijker af. Zo heb je nog een kans om weg te komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Eagle Creek op 18-08-2011 12:18 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Ok, correction on 3D spotting for infantry, only visible for enemies in sight. No 3D spot for hidden infantry #BF3 #eagc

Ben ik ook nog blij mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 18-08-2011 12:16 ]

• jagermeister

jagermeister

Eagle Creek schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:15:
reviews: GamesCom: Battlefield 3

In BC2 vind ik, met uitzondering van heavy metal, de heli fights nog wel eens matig. In maps als port valdez of atacama is het vaak een vrij vlakken en eentonige battle.

Met dit soort mogelijkheden kun je echt met skills advantage krijgen. Yummie! 8)
Dat is net ook door die 2 developers bevestigd. Het vliegen in jets en heli's moet fun zijn. Daarom moet je naar een bepaald skill level toewerken om echt te ownen. Kortom: Oefenen... :P

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
wat ik heb meegekregen is t volgende:
- choppers vliegen als BF2, dus lekkere learning curve :D
- deployable 60mm mortar?
- Aircraft carrier is niet te besturen
- Er komt ook Conquest SMALL mode
- punkbuster confirmed
- Vlaggen krijgen namen
- Little Bird is in Multiplayer
-
En hier nog een lijst gejat van t offi forum:
Cant estimate how long single player will take..

Clan support, caa track on battlelog and join on them

Type of battlelog for consoles similar and can join friends

Their will not be an ingame browser for PC, all games will launch from battlelog

yes there will be a beta (OMG who asked this question)

BF2 comparrison to BF3 engine (lalala who are these people).. answer 8 years between them, cant compare .. one looks way better

BF3 will not ship with LAN mode.. #1 priortity is chear free environment..

How heigh is ceiling and shock burst.... If you fly up into space... you will lose power... so you wont be able to climb..

Will squads be able to communicate with other squads.. .. they are still evaluating this feature and will advise in future..... Read into that what you will.

Staying as close to Strike at Karkhand as they can map wise

TV missiles are in and as awesome as they used to be.

Draw distance can see over whole map.... no FOG of war.

Any finnish people working at dice ? Yes 3 poeple (they think). Vietnam sound admin..is one, so yes

What server options - Cant comment on it right now.. they were supposed to post on this, but holding back as they want to wait and give it to us later

jets are in console - /sigh we already new this

You cannot control aircraft carrier on wake island.

BF3 based on true store.. no its not..

a10s are in

Choppers are more like bf2 side.. they want it FUN to play, they want to make skill required tho to fly them, but has to be fun

classes same kits in btk as bf3 main game

no reponse on pc specs - they cant confirm yet

NO BF3 on STEAM - there is hundreds of others you can get it from... (another old news question)

Conq large vs conq small.. only player count 64 large - 24-32 small.. some maps have reduced flag counts in small.. some not.. depends on map and size/spacing

Battlerecorder - E sports we want to cater for.. they are commited and working on it.. (No real answer)

Claymores are in

Missed some (typing a question)

Console has voip, pc can setup voice on website (assume battlelog) prior to game

Launching with 9 maps, + karkand to come another 4.

Yes AA and you can customise it

Do you spawn in vehicels - single seat jets ?. yes you can spawn in jets from menu

END of stream..

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

jagermeister schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:17:
[...]
Dat is net ook door die 2 developers bevestigd. Het vliegen in jets en heli's moet fun zijn. Daarom moet je naar een bepaald skill level toewerken om echt te ownen. Kortom: Oefenen... :P
Dit gaat nog meer fun opleveren dan in BF2 denk ik. Vergeet niet: in BF2 weet je op een gegeven moment waar elk huisje, elke lichtmast, elke boom staat. In BF3 is dit grotendeels destructable, waardoor je steeds weer andere tactieken toe moet gaan passen. Dat is een hele nieuwe skill factor.
Oh boy oh boy oh boy ;).

• jagermeister

jagermeister

Eagle Creek schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:28:
[...]

Dit gaat nog meer fun opleveren dan in BF2 denk ik. Vergeet niet: in BF2 weet je op een gegeven moment waar elk huisje, elke lichtmast, elke boom staat. In BF3 is dit grotendeels destructable, waardoor je steeds weer andere tactieken toe moet gaan passen. Dat is een hele nieuwe skill factor.
Oh boy oh boy oh boy ;).
Hij zei ook dat het echt skills vereist om in een jet een andere jet neer te halen. Dogfights zullen dus ook dikke fun zijn, gok ik.

Misschien tijd om eens een nieuwe joystick aan te gaan schaffen. Heb nog een oude Logitech Sidewinder pro geloof ik, maar heb geen joyport meer op mijn huidige PC. Bestaat er een verloopje naar USB en zo ja, werkt dat een beetje?

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

En als engineers stingers hebben is het dus in tegenstelling tot BF2 een stuk lastiger om alle AA uit te schakelen.

Scientia potentia est

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 23:25
jagermeister schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:40:
[...]
Hij zei ook dat het echt skills vereist om in een jet een andere jet neer te halen. Dogfights zullen dus ook dikke fun zijn, gok ik.
ik hoop wel dat je er een beetje ruimte voor krijgt als het idd zo moeilijk is.
op de grond drentelt behoorlijk wat AA rond.

nu is het in BF2 ook al erg lastig om een redelijke piloot uit te schakelen.
elke lock is met goed bochtenwerk zonder flares te ontwijken en soms wijken die missiles gewoon af terwijl je een lock hebt en houdt.

ik hoop ook echt niet dat je moet landen om wapens te reloaden :X
het is op veel servers al een crime om 1 keer op te stijgen zonder gekillt te worden door teamkillers of baserapers :(
als je om de minuut weer moet gaan landen voor raketjes en kogels en de vijandelijke jets zijn erg lastig neer te halen, dan mag je bij zijn als je 1 kill per game haalt :F

wel mooi om te horen dat je weer skill nodig hebt om helicopter te vliegen.
dat mag van mij wel weer net zo moeilijk zijn als in desert combat.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Verwijderd

Ik vraag me af of het mogelijk is bij BF3 om het op 3 beeldschermen te spelen... volgens mij heb je daar best een krachtige pc voor nodig...

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:03:
Ik vraag me af of het mogelijk is bij BF3 om het op 3 beeldschermen te spelen... volgens mij heb je daar best een krachtige pc voor nodig...
Nee hoor, alleen maar een GPU zoals een 6970 per scherm. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• jagermeister

jagermeister

Webjunkie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:57:
[...]

ik hoop wel dat je er een beetje ruimte voor krijgt als het idd zo moeilijk is.
op de grond drentelt behoorlijk wat AA rond.

nu is het in BF2 ook al erg lastig om een redelijke piloot uit te schakelen.
elke lock is met goed bochtenwerk zonder flares te ontwijken en soms wijken die missiles gewoon af terwijl je een lock hebt en houdt.

ik hoop ook echt niet dat je moet landen om wapens te reloaden :X
het is op veel servers al een crime om 1 keer op te stijgen zonder gekillt te worden door teamkillers of baserapers :(
als je om de minuut weer moet gaan landen voor raketjes en kogels en de vijandelijke jets zijn erg lastig neer te halen, dan mag je bij zijn als je 1 kill per game haalt :F

wel mooi om te horen dat je weer skill nodig hebt om helicopter te vliegen.
dat mag van mij wel weer net zo moeilijk zijn als in desert combat.
Landen zou wellicht té zijn, maar om over een landingsbaan te scheren om te reloaden vind ik eigenlijk wel een must. Maar goed, volgens mij hebben de jets unlimited ammo. :{

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Over de landingsbaan scheren om je ammo bij te vullen hoort er wel bij vind ik, zou jammer zijn als dat niet meer hoeft.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• jagermeister

jagermeister

Rynji schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:09:
Over de landingsbaan scheren om je ammo bij te vullen hoort er wel bij vind ik, zou jammer zijn als dat niet meer hoeft.
Denk dat dit er uiteindelijk wel in zal zitten, maar volgens mij zijn de jets tijdens de MP demo op Gamescom op dit moment voorzien van unlimited ammo. Er is iig een ammo counter en die zou compleet nutteloos zijn bij unlimited ammo... toch?

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 18-08-2011 13:13 ]

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Asgaro schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:16:
[...]

Ok, correction on 3D spotting for infantry, only visible for enemies in sight. No 3D spot for hidden infantry #BF3 #eagc

Ben ik ook nog blij mee.
Yeah ! , van ik vind het zelf wel handig natuurlijk om iemand af te knallen dankzij spotten terwijl ik die gene niet eens zie, maar als ik zelf het slachtoffer ben vind ik het een stuk minder. dus blij dat dat eruit is ^^

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Kan me niet voorstellen dat er unlimited ammo is voor jets, helis, etc.
In BFPlay4Free moet je terug naar de basis (zonder te landen) om je ammo bij te vullen...
BFPlay4Free is geen BF3 maar volgens de website zouden ze veel overeenkomsten hebben ;)

Dat spotting snap ik nog niet helemaal.
Dus als je in dekking gaat verdwijnt je rode driehoek van je hoofd?
Maar je kan van vele hoeken zichtbaar zijn... of zou het dan alleen vanuit diegene gaan die de "spot" heeft gemaakt? :?

[ Voor 31% gewijzigd door Kluit op 18-08-2011 13:26 ]

Steam: McKluit

• osmosis
Kluit schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:24:
In BFPlay4Free moet je inderdaad terug naar de basis (zonder te landen) om je ammo bij te vullen...
BFPlay4Free is geen BF3 maar volgens de website zouden ze veel overeenkomsten hebben ;)

Maar je kan van vele hoeken zichtbaar zijn... of zou het dan alleen vanuit diegene gaan die de "spot" heeft gemaakt? :?
Als je goed kijkt naar de nieuwe MP trailer
zie je dat voertuigen ook gelimiteerde ammo hebben ( altans dat dacht ik te zien )
of het ook geld voor heli / jet ik denk het wel zo was het ook altijd in Bf2 ( iedergeval jets )

Spotting example
Jij staat links achter me, in clear sight je spot me gevolg een marker
Maar er staat ook iemand recht voor me, die mij niet in direct sight heeft omdat er bijv een gebouw voor staat
bij hem zou ik dus niet te zien zijn met een marker

[ Voor 13% gewijzigd door osmosis op 18-08-2011 13:28 ]

• jagermeister

jagermeister

Kluit schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:24:
In BFPlay4Free moet je terug naar de basis (zonder te landen) om je ammo bij te vullen...

Ik heb juist begrepen dat het spotten van infanterie een driehoekje op de minimap laat zien en dus geen 3D spotting. Voor vehicles daarentegen, is er wel 3D spotting.

Correct me if I am wrong. :)

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
martijn--g schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:45:
En als engineers stingers hebben is het dus in tegenstelling tot BF2 een stuk lastiger om alle AA uit te schakelen.
Ik denk dat je een keus zal moeten maken in je uitrusting zoals in BC2. Anders is 1/4 v/d infantrie als een potential hazard. Daar wordt je niet vrolijk van =P
+ een RPG & Stinger mee is wel echt overkill.

Ik denk wel dat het een soort van reloadmechanisme in zit. Dit was in eerdere video's al confirmed en in BF2 moet je bijv. ook met je jet over de landingsbaan heen (leuk moment als vijand zijnde =P). Bij BC2 was dit met de choppers niet het geval, reloading van vehicle ammo is al confirmed las ik.

Over 3 beeldschermen gesproken.. Is dit mogelijk?
If so, dan ben ik echt superpoor eind dit jaar (upgraden moet ik sowiezo al). Ik ga een giro openen: Help Segura de winter door. :9

Wat ik ook tof zou vinden is 1 scherm een ander view zoals map of met een teammate en je hoofdscherm je eigen view.. Mijn plasma tv staat paar meter van me vandaan en kan ik perfect vanachter mijn pc zien.
Maar ja, dit zijn dan weer van die natte dromen die wss toch niet uitkomen :9~

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
priemt schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:17:
NO BF3 on STEAM - there is hundreds of others you can get it from... (another old news question)
Met name there is hundreds of others... eigenlijk zegt ie gewoon "But we would like it that you buy it from origin" Ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij dat je 4 miljoen gamers verplicht/niet de mogelijkheid geeft hun favoriete game te kopen bij hun favoriete distributieplatform. Ja de discussie is al lang en breed gevoerd, maar ik ben echt diep en diep teleurgesteld. :(

discogs

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Euhm, betekend dat je iets meer schiet en gewoon de bomen kapot schiet.

@Loewie, waarmo zou je het bij origin kopen? Gewoon koop het bij de eerste de beste webshop, stuk goedkoper ook.

[ Voor 25% gewijzigd door Sissors op 18-08-2011 13:30 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
loewie1984 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

Met name there is hundreds of others... eigenlijk zegt ie gewoon "But we would like it that you buy it from origin" Ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij dat je 4 miljoen gamers verplicht/niet de mogelijkheid geeft hun favoriete game te kopen bij hun favoriete distributieplatform. Ja de discussie is al lang en breed gevoerd, maar ik ben echt diep en diep teleurgesteld. :(
Ze hebben duidelijk aangegeven dat ze de regels van Steam niet goed vinden. Sowieso is het percentage dat Steam vangt er hoog, en je kan niet eens je eigen DLC releasen. Als ze zo graag willen dat écht alleen Origin gebruikt, dan zouden ze die andere platforms ook niet toelaten.

Anyway, 3D spotting met line of sight zou ik geen probleem vinden. Alleen 3D spotting voor voertuigen zou ik nog beter vinden. Spawnen in jet is wel wat lame..... Hopelijk dat ze er wat op verzinnen, zodat niet het hele team staat de wachten bij die Jet om vervolgens door een noob meteen de grond in geboord te worden.

• Kluit
jagermeister schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:27:
[...]
Ik heb juist begrepen dat het spotten van infanterie een driehoekje op de minimap laat zien en dus geen 3D spotting. Voor vehicles daarentegen, is er wel 3D spotting.

Correct me if I am wrong. :)
Asgaro schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:16:
[...]

Ben ik ook nog blij mee.
Dit werd zojuist gepost over 3D spotting...
Dat "only visible for enemies in sight" is lastig te interpreteren... wanneer ben je wel/niet in sight?! :?

[ Voor 27% gewijzigd door Kluit op 18-08-2011 13:35 ]

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Segura schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:27:
[...]

Wat ik ook tof zou vinden is 1 scherm een ander view zoals map of met een teammate en je hoofdscherm je eigen view.. Mijn plasma tv staat paar meter van me vandaan en kan ik perfect vanachter mijn pc zien.
Maar ja, dit zijn dan weer van die natte dromen die wss toch niet uitkomen :9~
Ik hoop ook dat dit mogelijk is. Ik heb hier een 24" als main scherm en men oud 17" tft als extra.
Zou erg leuk zijn als op het 2e scherm de map kon komen of iets in die aard. 8)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:11
Enige game die dat had was volgens mij Supreme Commander.

• osmosis
Kluit schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

[...]

Dit werd zojuist gepost over 3D spotting...
Dat "only visible for enemies in sight" is lastig te interpreteren... wanneer ben je wel/niet in sight?! :?
Had een example gegeven eerder :
Jij staat links achter me, je hebt me in sight je spot me gevolg een marker
Iemand anders staat rechr voor me maar er staat een gebouw tussen mij en hem
Hij zal me niet zien als een marker want hij heeft me niet in direct sight

• Kluit
spl3ndr schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:36:
[...]

Ik hoop ook dat dit mogelijk is. Ik heb hier een 24" als main scherm en men oud 17" tft als extra.
Dat zou wel een mooi tactisch voordeel opleveren... dat is een paar tientjes zeker wel waard ;)
jterpstra schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:38:
[...]

Die post had ik over het hoofd gezien :X
Je ziet dus die mooie driehoek niet meer door alles heen... wel zo fijn ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Kluit op 18-08-2011 13:39 ]

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:39
jterpstra schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:38:
[...]

Dat wordt dus markers schieten, want je weet dat als je ze ziet dat je ze kunt raken!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Sissors
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

Dat wordt dus markers schieten, want je weet dat als je ze ziet dat je ze kunt raken!
Dat is niet afhankelijk van of je wel of niet direct LOS moet hebben. In BF:BC2 heb je geen directe LOS nodig, en daar moet je ook gewoon je magazijn (of bij voorkeur zwaar machine geweer) legen op een driehoekje. Simpelweg een kwestie met destructable environment als je voldoende schiet dat je uiteindelijk wel door het obstakel heen komt (nou ja, tenzij het de grond is).

• Jackal131
furby-killer schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:48:
[...]
(nou ja, tenzij het de grond is).
Of een rots, of een dikke betonnen muur, of zo'n betonnen blok, of de tegenstanders zitten net achter een heuvletje, of ....

In BC2 is het niet vanzelf sprekend dat je iets raakt als je op een driehoekje schiet (vaak wel), maar wat ik nu begrijp van BF3 is dat als je de markers ziet, dat je ze ook kunt raken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Sissors
  • Niet online
Heuvel reken ik ook als grond, rots is niet echt grond, maar is inderdaad zo. En door die betonnen blokken kan je gewoon heenschieten. Nou ja gewoon, als je het in een beetje redelijk tijdsbestek wilt doen kan je maar het beste een mounted machine gun pakken, maar uiteindelijk kom je er ook met normale wapens doorheen.

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Volgens mij nog niet hier gelezen:

Geen splitscreen voor BF3 :(
No splitscreen for Battlefield 3 co-op

Battlefield 3′s co-op multiplayer, debuted at gamesom, will be online only.

The disappointing news came from DICE general manager Karl Magnus Troedsson, speaking with gaminglives at gamescom.

Battlefield 3 will feature six co-operative maps, which will be distinct from the game’s single player campaign – no drop-in co-op if you need a buddy to help you advance.

Co-op will run on peer-to-peer connection rather than servers, and DICE has emphasised scoring over speed on leaderboard rankings.

Troedsson also revealed that co-op missions feature random elements, meaning players may be confronted by new events and gameplay on each play through.

Battlefield 3 releases on PC, PlayStation 3 and Xbox 360 in late October.

Thanks, That VideoGame Blog.
Bron

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jammer dan, splitscreen werkt toch niet echt op PC en BF is nou niet echt een game die je graag in split screen speelt op consoles.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
DanielWW2 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:19:
Jammer dan, splitscreen werkt toch niet echt op PC en BF is nou niet echt een game die je graag in split screen speelt op consoles.
Nou ja, voor Co-Op zou ik het geweldig vinden. Nu moet je 2 consoles thuis hebben staan voor Coop. Moet ik maar 2 versies halen, de 360 versie en de PS3 versie :D

• DaniëlWW2
  • Niet online
The Great HooD schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Nou ja, voor Co-Op zou ik het geweldig vinden. Nu moet je 2 consoles thuis hebben staan voor Coop. Moet ik maar 2 versies halen, de 360 versie en de PS3 versie :D
Ik denk dat cross platform niet gaat werken. :P

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

MochiGohan schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:17:
Volgens mij nog niet hier gelezen:

Geen splitscreen voor BF3 :(
Geen splitscreen verbaast me niks. Volgens mij trekken consoles dat gewoon niet.

De rest van de features zien er goed uit. P2P verbindingen is een beetje 50/50, maar "random elements" spreken mij zeker aan.

Zo te zien durft niemand te vragen of Co-op ook naar PC komt. Of iedereen gaat er al van uit!!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• priemt
  • Niet online
XanderDrake schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:28:
Zo te zien durft niemand te vragen of Co-op ook naar PC komt. Of iedereen gaat er al van uit!!
het is al lang bekend dat co-op ook op de pc komt...

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Jackal131 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

BC2 is afentoe wel markers schieten. Teammate spot hem en ik schiet een headshot door een schutting heen. In BF3 zal dat niet meer gebeuren, want ik zie geen marker zolang deze vijand niet in mijn Line of Sight staat (dus achter die schutting).
Zodra hij er achter vandaan komt, trakteer ik hem uiteraard wel op enkele extra ademgaatjes.
In BF3 is dus dat 'tactisch' voordeel weg en eigenlijk wel zo eerlijk. In BC2 kon je compleet gecornered worden als 1 iemand jou wist te spotten.
vinom schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:37:
Enige game die dat had was volgens mij Supreme Commander.
Ja dit klopt wel, maar het idee is gewoon te mooi voor een spel zoals dit. Zeker in een squadleader of commander mode (zoals BF2).
Helaas zie ik dit niet snel gebeuren, maar nee heb je, ja kun je krijgen =D
Wel iets bekend over multiscreen support?
spl3ndr schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:36:
[...]

Die heb ik ook wel staan.. een 17" een 19" wide en mijn (enigste aangesloten monitor) 24".
Alleen door verschillende resoluties van alledrie ben ik sowiezo altijd in de aap gelogeerd. Weet alleen niet of multiscreen mogelijk zal zijn. Wellicht alleen via drivers (door pc te laten denken dat het 1 monitor is met een belachelijke resolutie).

[ Voor 4% gewijzigd door naveci op 18-08-2011 14:56 ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Eigenlijk raar. Hoe moeilijk kan het zijn om bv alleen de map (die toch al bestaat) wat groter op monitor 2 te programmeren? Ik zou het echt fantastisch vinden. Voor SC2 had ik destijds ook mijn 17" terug er aan gehangen alleen voor de map, echt zo cool.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• jagermeister

jagermeister

Ik zou het ook wel leuk vinden als spelers punten krijgen voor het geven van een lift indien een andere speler daarom vraagt. Dat zal sommige hardnekkige lone wolves wellicht wat meer over de streep trekken om even te wachten en spelers mee te nemen in het voertuig.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dat zou heel mooi zijn inderdaad, nu gebeurt het ZO vaak dat ik net bij de jeep of tank sta en ze zo weg rijden.... :S

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• jagermeister

jagermeister

Donnie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:09:
Dat zou heel mooi zijn inderdaad, nu gebeurt het ZO vaak dat ik net bij de jeep of tank sta en ze zo weg rijden.... :S
Tja... zeker bij de 64 player maps zijn de afstanden te voet vaak gewoonweg te groot. Als je dan geen SSD bezit en je dus als een van de laatsten spawnt, dan zie je iedereen al hard wegrijden / -vliegen en kun jij mooi gaan lopen.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Vandaag is de nieuwe Crown Magazine van gamekings uitgekomen, volledig in het teken van Battlefield 3. Heeft iemand hem al gehaald? Staat daar nieuwe informatie in?

ut=life

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

priemt schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:35:
het is al lang bekend dat co-op ook op de pc komt...
Heb je daar bevestiging voor? Ik kan het namelijk nergens vinden. Bedankt :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• jagermeister

jagermeister

XanderDrake schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:40:
[...]

Heb je daar bevestiging voor? Ik kan het namelijk nergens vinden. Bedankt :)
Hier kun je dat zo ongeveer wel uit opmaken :)

Afbeeldingslocatie: http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news3/fact_sheet1.jpg

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

jagermeister schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:08:
Ik zou het ook wel leuk vinden als spelers punten krijgen voor het geven van een lift indien een andere speler daarom vraagt. Dat zal sommige hardnekkige lone wolves wellicht wat meer over de streep trekken om even te wachten en spelers mee te nemen in het voertuig.
Op zich is het geen verkeerd idee om spelers te belonen voor het geven van een lift (want teamplay is goed), maar het grote probleem is dat je hiermee stat padding weer in de hand werkt. Zo kun je met z'n tweeën telkens heen en weer gaan rijden om (veel) punten te scoren.

Het is nog best moeilijk om een systeem te bedenken dat goed gedrag beloont, maar niet misbruikt kan worden.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
Bee.nl schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:51:
[...]

Op zich is het geen verkeerd idee om spelers te belonen voor het geven van een lift (want teamplay is goed), maar het grote probleem is dat je hiermee stat padding weer in de hand werkt. Zo kun je met z'n tweeën telkens heen en weer gaan rijden om (veel) punten te scoren.

Het is nog best moeilijk om een systeem te bedenken dat goed gedrag beloont, maar niet misbruikt kan worden.
Dat probleem zouden ze volgens mij wel kunnen elimineren door als regel te hebben dat je niet twee keer achter elkaar punten krijgt als je dezelfde persoon laat meegaan. Dan wordt het toch al wat moeilijker om er misbruik van te maken volgens mij.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

LOL Robert Bowling van Infinity ward die in de Bf3 booth zit???

Afbeeldingslocatie: http://desmond.yfrog.com/Himg737/scaled.php?tn=0&server=737&filename=2cjbc.jpg&xsize=640&ysize=640

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

Ruikt hier naar reclame en dat is niet de bedoeling.

[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2011 17:12 ]

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Donnie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:55:

[afbeelding]
Haha cool toch? _/-\o_

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Volgens mij kunnen ontwikkelaars ook prima genieten van games van concurrerende ontwikkelaars :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Sissors
  • Niet online
Jo... schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Dat probleem zouden ze volgens mij wel kunnen elimineren door als regel te hebben dat je niet twee keer achter elkaar punten krijgt als je dezelfde persoon laat meegaan. Dan wordt het toch al wat moeilijker om er misbruik van te maken volgens mij.
Bij joint ops kreeg je simpelweg assists voor kills die werden gemaakt vlak nadat je iemand had gedropped, en penalty als ze dood gingen tijdens de rit of er vlak na. Oftewel om het simpeler te maken: gewoon percentage van de punten die iemand binnen 30 seconde (ofzo) na het voertuig verlaten te hebben aan de bestuurder van het voertuig geven. Gemiddeld krijg je altijd meer punten dan je verliest, dus die paar punten die bestuurders kunnen verliezen door vervoeren van idioten valt wel mee, en je geeft extra reden om mensen niet alleen te vervoeren, maar ook naar nuttige punten en ze op een goede plek te droppen.
Mja, bij het begin van een match betrap ik mij er ook op:
als ik zie dat ik een van de weinige ben die al in het spel zitten bij het begin van een match, sprint ik naar een quad en ben ik weg richting objective!
Je weet namelijk sowieso dat een squad mate achter je op de quad zal spawnen, dus ik zie het nut niet in van wachten dan. :)

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:33
hoe vet razer gaat battlefield artikelen verkopen

http://nl.hardware.info/n...ld-3-randapparatuur-maken

die muis+ muismat wil ik wel hebben

maar die prijs :( ( belachelijk)
Donnie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:55:

[afbeelding]
De 64 players PC booth ziet er toch volledig anders uit?
Foto's hier http://www.flickr.com/photos/eabattlefield/

edit: tis de community lounge voor BF3, haha zalig!

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 19-08-2011 01:23 ]

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
mmm ik zit eigenlijk wl te wachten op wat meer gameplay beelden uit die 64 player map! Inplaats van alleen een lekker makende teaser trailer van de map!

Laat iemand van een of andere game site keer 20min met iemand mee filmen dan zien we ten minste wat meer :D

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 07:00

NTH

Jo... schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Het zou mij niet interesseren als mensen boven aan de lijst staan met het heen -en weer rijden van teamgenoten. Ze doen in ieder geval goed werk :)

• stftweaker
  • Laatst online: 19-09 15:13
Is het nou ook mogelijk zelf server te hosten of zijn we verplicht te halen bij andere?

How are you doing?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Servers worden alleen aangeboden door de zogenaamde "Official Battlefield 3 Trusted Server Providers"

• stftweaker
  • Laatst online: 19-09 15:13
Stewie! schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:59:
Servers worden alleen aangeboden door de zogenaamde "Official Battlefield 3 Trusted Server Providers"
Ik zag de e-mail alweer voorbijkomen haha ;)

How are you doing?

Verwijderd

Mateloos irritant dat je zelf geen unranked servers kan draaien.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat is de reden dat wij een clanserver er gratis bijgeven! :)

Verwijderd

Bij een ranked server ja. En dan ook nog maar een 16 player. Schiet niet echt op.

• Jackal131
Geldt hetzelfde voor bijvoorbeeld smoke gebruiken. Als je smoke neergooid bij de Mcom, zodat deze gearmed kan worden, zou dat m.i. beloond kunnen worden...

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Jammer dat EA net als Steam retailers niet voor het hoofd willen stoten. De adviesprijs van €49,99 vragen voor een preorder via Origins (dus zonder doosje, boekje etc.) terwijl het spel bij de Nederlandse retailers voor €36,50 te krijgen is (met doosje, boekje etc.). Hoe bedoel je krom 8)7

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Retailers kopen het spel vooraf. Dus ze hebben nu al heel veel geld betaald aan EA. Ze moeten dus ook het product kwijt, anders daalt de verkoopprijs terwijl hun inkoop hoog blijft.

Online verkopen worden betaald als het wordt afgenomen. Geen risico dat een product oud wordt.

• jagermeister

jagermeister

Stewie! schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:13:
Retailers kopen het spel vooraf. Dus ze hebben nu al heel veel geld betaald aan EA. Ze moeten dus ook het product kwijt, anders daalt de verkoopprijs terwijl hun inkoop hoog blijft.

Online verkopen worden betaald als het wordt afgenomen. Geen risico dat een product oud wordt.
Precies...

Ik heb trouwens ook de vreemde eigenschap dat ik de hoesjes wil hebben van de Battlefields die ik speel. Toch heb ik hem via Origin besteld, aangezien ik wel op de dag van de release wil spelen en niet pas 2 dagen later. Dan maar geen hoesje of als ie in de budgetbak ligt alsnog. ;)
Jackal131 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:10:
[...]

Geldt hetzelfde voor bijvoorbeeld smoke gebruiken. Als je smoke neergooid bij de Mcom, zodat deze gearmed kan worden, zou dat m.i. beloond kunnen worden...
Dat gaat mij weer net ff een stapje te ver. Krijg je smokespammers.

[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 18-08-2011 17:16 ]

• Jackal131
Theregiment schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:48:
mmm ik zit eigenlijk wl te wachten op wat meer gameplay beelden uit die 64 player map! Inplaats van alleen een lekker makende teaser trailer van de map!

Laat iemand van een of andere game site keer 20min met iemand mee filmen dan zien we ten minste wat meer :D
Wacht ff op de beta, dan komen die beelden vanzelf ;)

• Kluit
Jackal131 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:10:
[...]

Daar zou ik ook blij mee zijn! :)
Gisteren in een potje BC2 veel smoke nades geschoten... en dan bedoel ik echt een rookgordijn opzetten ;)
Kost veel moeite en je kan dan geen punten scoren... maar het helpt wel heel erg goed bij Rush. Dan heb je geen last van irritante snipers als je de MCOMM gaat armen >:)
Maar beloond ervoor worden? Ho maar :P

• jagermeister

jagermeister

Kluit schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:18:
[...]

Daar zou ik ook blij mee zijn! :)
Gisteren in een potje BC2 veel smoke nades geschoten... en dan bedoel ik echt een rookgordijn opzetten ;)
Kost veel moeite en je kan dan geen punten scoren... maar het helpt wel heel erg goed bij Rush. Dan heb je geen last van irritante snipers als je de MCOMM gaat armen >:)
Maar beloon ervoor worden? Ho maar :P
Je armt de MCOMM toch en als het goed is win je. Dat is je beloning ;)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
martijn24 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:27:
hoe vet razer gaat battlefield artikelen verkopen

http://nl.hardware.info/n...ld-3-randapparatuur-maken

die muis+ muismat wil ik wel hebben

maar die prijs :( ( belachelijk)
Links laten liggen, de sensor in de Imperator is echt belachelijk slecht!
Ik heb er een week gebruikt en toen in de kast gegooid en terug naar m'n Deathadder.

Verwijderd

Zelfde geld voor het toetsenbord. Ik had de non-ultimate versie en daarvan begonnen de letters van de toetsen te vervagen. Als oplossing kwam Razer met het idee om dan de toetsen te vervangen die aan het vervagen waren. 8)7

• Kluit
jagermeister schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:21:
[...]
Je armt de MCOMM toch en als het goed is win je. Dat is je beloning ;)
Dat is waar :)
maar soms arm ik hem zelf niet... te druk bezig met "smoke spammen" of "smoke support".
Als het tegen je gebruikt wordt heet het ineens spammen :/

• jagermeister

jagermeister

Kluit schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:23:
[...]

Dat is waar :)
maar soms arm ik hem zelf niet... te druk bezig met "smoke spammen" of "smoke support".
Als het tegen je gebruikt wordt heet het ineens spammen :/
Ik gebruik het zelf ook vaak. Het wordt wat anders als je er punten voor krijgt, want dan heb je ineens 20 man die smoke op de MCOMM gaan afschieten en ik denk niet dat het dan nog leuk is.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

furby-killer schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

Euhm, betekend dat je iets meer schiet en gewoon de bomen kapot schiet.

@Loewie, waarmo zou je het bij origin kopen? Gewoon koop het bij de eerste de beste webshop, stuk goedkoper ook.
* = boom
| = schietsveld helicopter
/\ = helicopter

Gevolg:

......../////\\\\\.............

Dacht het dus niet, want je blijft dus gegarandeerd haken achter zaken.

• Wii4all
  • Niet online
iemand die dat crown magazine nog gaat halen?
Special met 100 pagina's over battlefield 3.

Burp

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ja ik had interesse tot ik de prijs zag :') :'(

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dat was het enige dat misschien nog betaalbaar is. :+
Ik blijf toch lekker bij mijn steelseries QcK, MX518 en mijn G13. ;)

So, a soldier in direct Line of Sight that is spotted will have a 3d red marker. If he moves behind cover or concealment, including vegetation, the 3d red marker will disappear. He will always be on the minimap. Vehicles are always fully 3D spotted, and LOS does not apply since they are larger more important targets with less threats (and it plain did not work to have jets flying around who couldn't see the tank you spotted for him to take out).

This lets you essentially "nudge" your buddy to tell him about a target, or point out a sniper on a hill you see but cannot engage (with your shotgun for example). But it prevents players from using 3D spotting as a wall hack.

Additionally, the primary motivator for the change is that 3D spots that you cannot see are not threats. We noticed that players would focus on 3D spots over everything else, meaning they would ignore people in line of sight. It's far less confusing when the 3D spot on a soldier can only be seen if you can see the soldier.

http://forums.electronica...ained-3.html#post19710877

• jagermeister

jagermeister

Het klinkt iig beter dan dat het nu in BFBC2 is, maar we zullen snel genoeg zien of het ook prettig is op deze manier.

[ Voor 70% gewijzigd door jagermeister op 18-08-2011 19:24 ]

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Asgaro schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:30:

Additionally, the primary motivator for the change is that 3D spots that you cannot see are not threats. We noticed that players would focus on 3D spots over everything else, meaning they would ignore people in line of sight.

http://forums.electronica...ained-3.html#post19710877
Hier betrap ik mezelf ook regelmatig op. Zodra er een oranje driehoekje verschijnt vergeet ik alles en start met vuren tot het driehoekje weg is :+

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Mag echt helemaal niks over de systeem eisen gepost worden ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Kain_niaK schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:32:
Mag echt helemaal niks over de systeem eisen gepost worden ?
Als jij de systeem specs weet mag je dat vast wel posten ;)

Canon Digital Ixus V2

• Compi_56
  • Laatst online: 08-08 21:29

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ja misschien zal ik deze er bij halen heb nu de BC2 Qpad

• jagermeister

jagermeister

Mwoa... weet niet wat ik van de PS3 beelden moet denken. Net alsof je naar een 5 jaar oude game zit te kijken. Lijkt ook allemaal wat houterig te bewegen. Beetje verwend door de PC trailers denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 18-08-2011 19:52 ]

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
De video is ook bagger kwaliteit.

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

jagermeister schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:51:
[...]
Mwoa... weet niet wat ik van de PS3 beelden moet denken. Net alsof je naar een 5 jaar oude game zit te kijken. Lijkt ook allemaal wat houterig te bewegen. Beetje verwend door de PC trailers denk ik.
Ik schrok ook heel erg. Ik dacht dat ik naar 3DS gameplay zat te kijken. :|
Gelukkig speel ik hem alleen op de PC. PC gamers verdienen ook wel eens een eigen game. :)

Niet geschoten is altijd mis.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:58
jagermeister schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:51:
[...]
Ik vind het allemaal wel mee vallen en houterig bewegen? Gewoon zelfde engine, aangezien Fifa ook goed werkt op de console. Moet dat geen probleem zijn.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
HaX0r schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:15:
[...]

Ik schrok ook heel erg. Ik dacht dat ik naar 3DS gameplay zat te kijken. :|
Gelukkig speel ik hem alleen op de PC. PC gamers verdienen ook wel eens een eigen game. :)
Overdrijven is ook een vak...
Het ziet er hardstikke goed uit en het is opgenomen met camera, vind je het gek dat het er niet zo scherp uitziet als vanuit de PC opgenomen gameplay.
Natuurlijk zijn de console versies minder mooi dan de PC versies, maar je kunt ook overdrijven wat betreft het verschil.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Rynji schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:18:
[...]

Overdrijven is ook een vak...
Het ziet er hardstikke goed uit en het is opgenomen met camera, vind je het gek dat het er niet zo scherp uitziet als vanuit de PC opgenomen gameplay.
Natuurlijk zijn de console versies minder mooi dan de PC versies, maar je kunt ook overdrijven wat betreft het verschil.
Ziet er prima uit voor de consoles :). Je ziet ook duidelijk de reflectie van de persoon die aan het gamen is en andere monitors :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2011 20:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• walletje-w
  • Laatst online: 18-09 20:57
Verder loop je ook heel anders op een console.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Aahh dat filmpje van Caspain Border... echt onwijs gaaf... brengt me weer terug naar Battlefield 2.
Daar was ik een jaar lang zwaar verslaafd aan, gingen vele vrije uurtjes in zitten. De DVD kreeg zelfs een scheur en was daardoor niet meer leesbaar... EA wilde me niet tegen lage kosten een nieuwe geven, dus dan maar downloaden en m'n eigen cdkey gebruiken.

Anyway, de definitieve specs zijn nog niet uit, maar met mijn huidige setup vraag ik me af of het
nog zin heeft om hier geld in te steken of voor 800-900 euro nieuwe hardware te kopen;

Asus P5K-E/WiFi-AP moederbord
Intel E6750 Core 2 Duo @ 2,66GHz
2GB DDR2 1066 geheugen
PCIe-x16 poort met daarin een Geforce GT8600 videokaart.

Met de huidige setup kom ik er natuurlijk niet, maar wat als ik er 1 GB bij prik (zit nog met 32bit CPU) en een recente videokaart koop, misschien ben ik dan voor 200 euro klaar. Of gewoon een geheel nieuwe PC kopen? Op dit moment ben ik nog zeer tevreden over mijn PC voor normaal gebruik, maar of 900 euro het waard is om in 1 spel te steken... ik twijfel (omdat ik dit voor 1 spel doe, de rest speel ik wel op mijn PS3). Als ik voor 200 euro het spel op medium kan spelen en alles lekker vloeiend gaat, zou ik al erg tevreden zijn.
Ik koop BF3 niet op de PS3, een FPS hoort gewoon met muis en toetsenbord, niet met een joypad.

Wat zouden jullie doen?

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

blijkbaar mag je geen vragen stellen over systeem eisen en/of vragen of je eigen systeem krachtig genoeg is.
Welke specs je hebt en hoe de framerates van het spel bij jou zijn interesseert echt niemand wat. Post het vooral niet.
Uit de topicwaarschuwing.

Ik had gepost dat ik dacht dat mijn systeem voor het eerst een update nodig heeft om deze game te kunnen spelen maar dat mocht blijkbaar ook niet.
Ik heb helemaal niet gepost hoe de framerates bij mij is want volgens mij is het spel nog helemaal niet uit en alleen de mensen die de alpha of bèta hebben gespeeld kunnen er iets over zeggen. Maar dat mogen ze waarschijnlijk niet van EA.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
Tot nu toe was er enkel de alpha. De beta zal open zijn 2 dagen nadat de beta begint, en dan kan je gewoon gratis uitproberen of je PC het trekt ofniet.

[ Voor 8% gewijzigd door Tankbuster op 18-08-2011 21:35 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien