Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

@rgras: Al aan de beurt geweest? :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

Taurnil schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:43:
[...]

Als ik het me goed herinner, had BF2 maar 2 "soorten" jets, air-air en air-ground, ze hadden wel inderdaad meerdere jets voor de 2 teams, dus US jets en MEC jets bijvoorbeeld (die zelf een beetje anders werken/uitzien maar gewoon hetzelfde zijn qwa air-air en air-ground) en maar 2 jets per team.

Wat nu weer het geval is in BF3 als ik me niet vergis.
Nou... J10 was overpowered en de amerikaanse jets hadden in veel gevallen niets te vertellen in air2air combat. Bovendien had het verticaal opstijgen ook nauwelijks nut.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ook erg tof dat de AH-6J Littlebird er in zit. Uit het niets opdoemen... landen... iedereen afknallen, vlag cappen en weer weg... :P

Afbeeldingslocatie: http://www.defenseindustrydaily.com/images/AIR_MH-6J_Little_Bird_Rangers_lg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

jagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:01:
Ook erg tof dat de AH-6J Littlebird er in zit. Uit het niets opdoemen... landen... iedereen afknallen, vlag cappen en weer weg... :P

[afbeelding]
Ja en dat ding is ook zo heeeeerlijk wendbaar in de AIX-mod voor BF2. Ik hoop dat ie dat in BF3 ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Murphy schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:14:
[...]

Ja en dat ding is ook zo heeeeerlijk wendbaar in de AIX-mod voor BF2. Ik hoop dat ie dat in BF3 ook is.
Ja, dat hoop ik ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 17-08-2011 17:47 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Oh de little bird was ook al zo heerlijk in BF1942 mod desert combat ( good old times ^^ )
En in bf2 PR

[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 17-08-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
jterpstra schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:54:
Oh de little bird was ook al zo heerlijk in BF1942 mod desert combat ( good old times ^^ )
En in bf2 PR
Klinkt gek , maar met die Desert Combat mod heb ik echt nog het meeste fun gehad van alle games !

Wat was die mod toch goed zeg toen ! _/-\o_

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
Exclusive interview met Dimitri over BF3
http://www.youtube.com/watch?v=fKPM4-VdKDc&hd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 18:21
Zal wel aan mij liggen maar die little bird zat toch ook gewoon in BF2? Of was dat een uitbreiding?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
nope was uitbreiding/mod BF2 AIX mod en naderhand AIX 2.0 en dat was idd de beste mod die ik gespeeld heb. Toen was de accuracy ook vele malen beter dan in de normale BF2.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Whahaha! :D
loewie1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:22:
nope was uitbreiding/mod BF2 AIX mod en naderhand AIX 2.0 en dat was idd de beste mod die ik gespeeld heb. Toen was de accuracy ook vele malen beter dan in de normale BF2.
AIX mod heb ik volgens mij nooit gespeeld. In Project Reality mod zat ie ook.

[ Voor 44% gewijzigd door jagermeister op 17-08-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
geen verassing natuurlijk

Twitter:

Battlefield Battlefield
It's unanimous! @Battlefield 3 wins BEST OF GAMESCOM 2011!!! #BF3 #GAMESCOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Na 40 minuten werd ik in een kamer geleid om de Fault Line trailer van 12 minuten te bekijken.. alweer. :P Daarna werd ik een kamer in geleid waar 64 pc's stonden. Helaas bleken er te weinig pc's over voor mij, waardoor ik een 'beurt' moest wachten. Het viel mij op dat er van de 32 pc's waar ik zicht op had, er 6 niet werkten. Daarnaast zag ik tijdens het wachten meerdere malen een pc's crashen / freezen en stonden er ergens in een hoek een stapel van 6/7 pc's (kapotte of vervangende exemplaren?).

Tijdens het wachten heb ik de kans gehad om met enkele techneuten daar te praten en die kwamen allen met een andere verklaring (foutieve drivers, overheating, alpha software etc. etc.). Nu bleek dat er in de pc's hardware zat van het 'allerhoogste segment', Phenom II CPU's en zowel Nvidia als AMD GPU's. Desondanks waren er regelmatig frameskips te bekennen @ 1920*1080.

Daarnaast was er ook sprake van extreme lag, waarbij regelmatig poppetjes en voertuigen 5/10 meter verderop werden gewarped.

Desondanks was het verder een topgame. De graphics zagen er geweldig uit (veel beter dan de alpha) en het geluid was werkelijk fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 18:19
ProCeela schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:03:
[...]

Klinkt gek , maar met die Desert Combat mod heb ik echt nog het meeste fun gehad van alle games !

Wat was die mod toch goed zeg toen ! _/-\o_
QFT !!! Wat een tijden waren dat op Clanbase in de Conquest ladder, dikke 200 clans die Desert Combat speelde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:34:
[...]

Na 40 minuten werd ik in een kamer geleid om de Fault Line trailer van 12 minuten te bekijken.. alweer. :P Daarna werd ik een kamer in geleid waar 64 pc's stonden. Helaas bleken er te weinig pc's over voor mij, waardoor ik een 'beurt' moest wachten. Het viel mij op dat er van de 32 pc's waar ik zicht op had, er 6 niet werkten. Daarnaast zag ik tijdens het wachten meerdere malen een pc's crashen / freezen en stonden er ergens in een hoek een stapel van 6/7 pc's (kapotte of vervangende exemplaren?).

Tijdens het wachten heb ik de kans gehad om met enkele techneuten daar te praten en die kwamen allen met een andere verklaring (foutieve drivers, overheating, alpha software etc. etc.). Nu bleek dat er in de pc's hardware zat van het 'allerhoogste segment', Phenom II CPU's en zowel Nvidia als AMD GPU's. Desondanks waren er regelmatig frameskips te bekennen @ 1920*1080.

Daarnaast was er ook sprake van extreme lag, waarbij regelmatig poppetjes en voertuigen 5/10 meter verderop werden gewarped.

Desondanks was het verder een topgame. De graphics zagen er geweldig uit (veel beter dan de alpha) en het geluid was werkelijk fenomenaal.
d:)b

Maar je hebt zelf nog wel kunnen spelen? Zo ja, kun je daar iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
jagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:39:
[...]
d:)b

Maar je hebt zelf nog wel kunnen spelen? Zo ja, kun je daar iets meer over vertellen?
Ja, kreeg toen ik de server binnen kwam meteen de optie om in een jet te spawnen, wat ik uiteraard dus deed. Moet wel zeggen dat dit mij zwaar tegen viel, het voelt namelijk aan alsof je met 200 km/h over de map heen tuft.

Daarna nog even een tank gepakt om wat rond te crossen. Het leuke is hiervan is dat er bijna niets is wat je tegen houdt, zelfs een 50m hoge rots niet. :+

Verder heb ik niet de kans gehad om alle classes uitgebreid te spelen, maar datgene wat ik heb gezien voelde goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
loewie1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:22:
In Battlefield 2 Armored Fury zat de little bird inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:44:
[...]

Ja, kreeg toen ik de server binnen kwam meteen de optie om in een jet te spawnen, wat ik uiteraard dus deed. Moet wel zeggen dat dit mij zwaar tegen viel, het voelt namelijk aan alsof je met 200 km/h over de map heen tuft.
Dat had ik ook wel een beetje verwacht. Maps zijn gewoonweg te klein voor hele hoge snelheden. In BF2 gingen die dingen ook niet al te hard. Het houdt het speelbaar, zullen we maar zeggen.
Daarna nog even een tank gepakt om wat rond te crossen. Het leuke is hiervan is dat er bijna niets is wat je tegen houdt, zelfs een 50m hoge rots niet. :+
Want? Je reed de rots omhoog?
Verder heb ik niet de kans gehad om alle classes uitgebreid te spelen, maar datgene wat ik heb gezien voelde goed aan.
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit dus een F16 fighter jet in de game? En hoe zit het met LAN en/of unranked zelf hosten net als met BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
jagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:53:
[...]
Dat had ik ook wel een beetje verwacht. Maps zijn gewoonweg te klein voor hele hoge snelheden. In BF2 gingen die dingen ook niet al te hard. Het houdt het speelbaar, zullen we maar zeggen.

[...]
Want? Je reed de rots omhoog?

[...]
Nice :)
- Ik moet wel zeggen dat de map er geniaal uit zag vanuit de lucht, zeer realistisch!
- Nee, ik reed rechtstreeks van punt A naar punt B, zonder mij te bekommeren om obstakels. Dat ik vervolgens 50 meter omlaag stortte was blijkbaar geen probleem voor de tank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42

Extreme lag op waarschijnlijk een LAN setup... hmmm, er is nog tijd om wat te sleutelen. Maar wel een beetje zorgelijk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
ik ben benieuwd met wat voor systeem er werd gespeeld toen die footage voor het filmpje werd geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zerosum schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:07:
[...]

Extreme lag op waarschijnlijk een LAN setup... hmmm, er is nog tijd om wat te sleutelen. Maar wel een beetje zorgelijk imho.
Alpha had ik geen last van Lagg, dus zal misschien de build zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Zerosum schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:07:
[...]

Niet druk om maken, zoals de devs al hadden aan gegeven is het nog steeds een alpha en zijn er ook nog geen goede video drivers voor frostbite 2.
Straks met de release dan zie je bf3 zoals dice het bedoelt heeft, mooie graphics, top geluid en een geoptimaliseerde engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nuja, dat is ook niet het originele.
Ik herinner mij een channel waar allemaal van die video's stonden met datzelfde filmpje, maar was toch al een paar jaar terug. :)

@ rgras: hmm jammer van die lag.
Hoop toch dat de beta deze map en 64p biedt, zodat we voldoende feedback kunnen geven.
Maar de alpha liep bij mij vloeiend, dus heb er vertrouwen in!

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 17-08-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:56:
[...]

- Ik moet wel zeggen dat de map er geniaal uit zag vanuit de lucht, zeer realistisch!
- Nee, ik reed rechtstreeks van punt A naar punt B, zonder mij te bekommeren om obstakels. Dat ik vervolgens 50 meter omlaag stortte was blijkbaar geen probleem voor de tank. :P
En hoe was de destruction eigenlijk? Heb je daar nog iets van meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:44:
[...]

Alan Kertz heeft bevestigd dat de jets iets sneller zijn dan BF2. En ze hebben een afterburner.

Zoals je hier ziet in een filmpje, kunnen jets ook laag en langzaam vliegen om preciezer te schieten op het doel.

https://twitter.com/#!/Ro...status/103509082937368576

[ Voor 5% gewijzigd door dunn0w op 17-08-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05-2020
Ik ga vrijdag naar gamescom, ben zelf nog nooit bij een grote beurs geweest maar hoevel comps staan er daar dan ? Is er uberhaubt de kans dat je het kan spelen op een gewone beurs dag ? Zeker iets van 3 uur wachten om 10 minuten te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

dunn0w schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:14:
[...]

Alan Kertz heeft bevestigd dat de jets iets sneller zijn dan BF2. En ze hebben een afterburner.

Zoals je hier ziet in een filmpje, kunnen jets ook laag en langzaam vliegen om preciezer te schieten op het doel.
[video]
Ik hoop dat er een goede balans is tussen ground en air vehicles (ook infantery vs air vehicles). In Battefield kan je echt hard ownen met een attackheli en een engineer als passagier (woenstijmap). Iedere keer als je wat schade had, lekker repairen vlakbij je thuisbasis en weer verder. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
dunn0w schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:14:
[...]

[video]
https://twitter.com/#!/Ro...status/103509082937368576
Gaat die niet landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:39
Empror1 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:20:
Ik ga vrijdag naar gamescom, ben zelf nog nooit bij een grote beurs geweest maar hoevel comps staan er daar dan ? Is er uberhaubt de kans dat je het kan spelen op een gewone beurs dag ? Zeker iets van 3 uur wachten om 10 minuten te spelen ?
Die kans acht ik vrij groot.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DanielWW2 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:38:
[...]

Zij hij nou echt domination? |:(
Volgens die gast was het ook nieuw dat je bij je squad members in het voertuig kan spawnen, dus het zou me niet verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Offtopic:
Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:54:
[...]

Ik herinner mij een channel waar allemaal van die video's stonden met datzelfde filmpje, maar was toch al een paar jaar terug. :)
Origineel
Met juiste ondertiteling

Al die spoofs zijn niet allemaal even leuk, maar die over de BF3 commo rose was goed gedaan :D

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
jagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:40:
[...]
Volgens die gast was het ook nieuw dat je bij je squad members in het voertuig kan spawnen, dus het zou me niet verbazen.
CoD noob dus. :F
Maar weer terug naar BF3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l166 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:32:
[...]

wat ben ik blij dat ik fucking goed duits kan :)
bewijs het!! :P
vertaling aub :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pg3oJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

jagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:40:
[...]
Ja das war eine Deutsche NÖÖBE!

WTF? Een iPad versie?? #datwistikniet :D
Vreselijk.

[ Voor 73% gewijzigd door Murphy op 17-08-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Die plaatjes hebben we al een miljoen keer gezien. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
komt eraan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hier een wat uitgebreidere analyse met pics en tekst :)

http://www.gamereplays.or...n-border-trailer-analysis

[ Voor 91% gewijzigd door jagermeister op 17-08-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Empror1 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:20:
Vandaag moest ik 40 minuten wachten om vervolgens ongeveer een kwartier te kunnen spelen. Bedenk wel dat dit een rustig moment was en dat vandaag alleen zakenlui en pers aanwezig was, terwijl vrijdag ook elke Duitse puber in die rij zal gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
YEEEEEHHAAAAAAAAAA

geen 3d spotting meer :) :) :) :) :) :) :) :) :) Alles zit er nu dus in wat iedereen wou m.u.v. LAN maar dat is nog niet uitgesloten.

I LOVE DICE!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik vind het nog steeds wel een groot nadeel dat de consoles 'maar' 24 spelers hebben. Ik had echter liever 16 spelers per team gezien (zelfs als dat betekent dat je op momenten maar 25 frames per seconde hebt): beter voor de grotere maps, maar ook bij conquest bijvoorbeeld: als je nu 4 vlaggen hebt op één map, dan kunnen niet 4 squads naar 4 plekken gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Uniciteit schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:09:
Ik vind het nog steeds wel een groot nadeel dat de consoles 'maar' 24 spelers hebben. Ik had echter liever 16 spelers per team gezien (zelfs als dat betekent dat je op momenten maar 25 frames per seconde hebt): beter voor de grotere maps, maar ook bij conquest bijvoorbeeld: als je nu 4 vlaggen hebt op één map, dan kunnen niet 4 squads naar 4 plekken gaan.
25 frames is veeeels te weinig ......... 30 is minimum voor een shooter. Meer players kan wel, maar dan moesten ze destruction en vehicles eruit halen en dat verne*kt de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Vertaling van die zucht :/ die niet weet waar hij het over heeft....

En hoe was het? jammer genoeg heel kort want we moesten een trailer bekijken die ik al gezien had (12 min fault line) en toen was er ook nog een instruction video. daarna kregen we 15 min speeltijd op een map waarvan ik de naam vergeten ben XD tamelijk grote open map met een radiotoren, verschillende gebouwen (nee echt-.-) hoofdkwartieren en ga zo maar door. Het was capture the flag, nee niet capture the flag maar klassieke domination (cod noob XD) waar men punten moet verdienen. Het speelt zoals de voorganger. de technologie hier is echt ongeloofelijk vet. ik bedoel dus ook al ben ik geen pc gamer (muis+ toetsenbord) voelt het aan alsof ik echt een persoon aan het bewegen ben en niet zo maar een camera op een stokje die door de map raast. als men over iets springt zie je de benen en de uitrusting die je aan hebt dus heel erg vet en wat me verder opgevallen is is dat ze klassen een beetje veranderd hebben want de normale soldaat (assault) is nu ook tegelijk medic en die kan medpacks weggeven enzo :P en wat ook heel nieuw is is dat je nu meteen in een voertuig kunt spawnen als iemand van je team (squad bedoelt ie XD) er een bestuurd en er een plek vrij is. (hij heeft blijkbaar bfbc2 niet gespeeld ?) en verder is er ook nog gewoon squadspawn en basisspawn. en het was jammer genoeg snel afgelopen en het heeft tamelijk veel gelagged bij mij op de pc wat me een beetje verasste omdat het via LAN ging (vast wel geen goede drivers, die zijn er namelijk nog nie). De technologie heeft me hier omver geblazen ik bedoel kijk hoe mooi en goed het op de pc uit ziet en waarschijnlijk zal mijn ps3 gaan huilen want zoiets nooit zo goed uitzien op de ps3 jammer genoeg maar dat maakt niet uit, ik probeer later gewoon de ps3 ........... (....=niet verstaanbaar -.-) te bekijken. Dit was in iedergeval een mooie voorproefje van wat er gaat komen en dit wordt echt groot. uhm qua gameplay niet veel verandert maar de technologie erachter is waanzinnig. Heel erg bedankt!. OKE!

[ Voor 0% gewijzigd door PWM op 17-08-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36599613,noline]l. OKE!
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:54:
[...]

@ rgras: hmm jammer van die lag.
Hoop toch dat de beta deze map en 64p biedt, zodat we voldoende feedback kunnen geven.
Maar de alpha liep bij mij vloeiend, dus heb er vertrouwen in!
Zulke dingen moet je niet te snel gaan roepen, dit zag er namelijk veel (véél!) beter uit dan de alpha. Daarnaast was deze map vele malen groter dan de metro-map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Toch zijn deze beelden ook uit de alpha hoor!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
In de alpha waren niet alle graphics settings vrijgegeven, bij deze sessie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:27:
In de alpha waren niet alle graphics settings vrijgegeven, bij deze sessie wel.
het is nog steeds alpha... Ik snap wel wat je bedoelt. zeg gwn alpha trial en iedereen weet waar je het over hebt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
_/-\o_ Sprakeloos van vreugde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:03
Zit net even de topic start door te lezen, ben namelijk aan het kijken of ik keer een nieuwe pc ga aanschaffen voor oa btf3. Nu staat er in de minimum en max requirements windows 95 en een P3 dit klopt neem ik aan voor geen meter, wie heeft dit uberhaupt op basis van geruchten samengesteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmm , ik weet het niet 3d spotting had nadelen maar zeker ook voordelen (niet iedereen checkt continu de minimap ) Had liever 3d spotting gehad waarbij het driehoekje verdwijnt als de speler niet zichtbaar hoort te zijn

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
Sorry, dubbele post!

[ Voor 96% gewijzigd door Jo... op 18-08-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
STIMPPYYY schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:47:
Zit net even de topic start door te lezen, ben namelijk aan het kijken of ik keer een nieuwe pc ga aanschaffen voor oa btf3. Nu staat er in de minimum en max requirements windows 95 en een P3 dit klopt neem ik aan voor geen meter, wie heeft dit uberhaupt op basis van geruchten samengesteld??
De systeemeisen zijn nog niet bekend, die in de OP zijn dus een soort van grap.
Veel geruchten over de systeemeisen zijn er ook nog niet echt. Het best kan je wachten tot de beta er is, om een nieuwe pc samen te stellen.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Dus nog steeds niet bekend of Co-op ook op de PC is?

Nu BF3 Origine-only is voor de PC vind ik niet dat ze nog excuses hebben om hetzelfde te doen als bij BC2 Onslaught. Er zijn geen smoesjes meer, alle BF3s verlopen via Origine dus via daar kan je ook co-op games organiseren!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Wat moet je met Co-op als je tegen 32 tegenstanders te gelijk kan spelen met verschillende Tactics ? Dat is toch veel gruwelijker dan tegen een Ai spelen ?

Wel leuk dat elke co-op game anders zal verlopen door de wisselende acties van de Ai.

[ Voor 41% gewijzigd door JT888 op 18-08-2011 00:26 ]

• Jo...
JT888 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:23:
Wat moet je met Co-op als je tegen 32 tegenstanders te gelijk kan spelen met verschillende Tactics ?
Mij lijkt het wel leuk om met bijvoorbeeld vrienden te spelen enz.
Echter vraag ik me af hoe dat zou gaan op een PC. Je hebt namelijk maar één toetsenbord en muis...
Of zou co-op dan ook online zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Jo... op 18-08-2011 00:28 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:54
Ik vind Co-op altijd super tof om te doen. Gewoon gezellig een avond je knallen met je maat, zonder dat een of andere noob het voor je verknalt...lekker toch.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:44
vinom schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:27:
Ik vind Co-op altijd super tof om te doen. Gewoon gezellig een avond je knallen met je maat, zonder dat een of andere noob 12 jarig jongetje het voor je verknalt je compleet inmaakt...lekker toch.
;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:49:
[...]

Hmm , ik weet het niet 3d spotting had nadelen maar zeker ook voordelen (niet iedereen checkt continu de minimap ) Had liever 3d spotting gehad waarbij het driehoekje verdwijnt als de speler niet zichtbaar hoort te zijn
Dat had ook gekund maar dat het weg is is beter. Het sloeg namelijk nergens op dat je iemand kon afschieten door Q te spammen en dan op een driehoekje ging mikken.
Ja, ik maakte er wel eens misbruik van. :+

Verder vind ik het wel goed dat het nog wel voor voertuigen is. Die dingen vallen meestal iets meer op en voor de balans is het juist goed dat voertuigen een beetje opvallen.

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik denk dat BF3 de eerste game word die mijn systeem niet meer 100% trekt met alle grafische instellingen op maximum.
Psst, check de topicwaarschuwing

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 18-08-2011 10:07 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Komt er ook een soort theater mode zoals in cod black ops in bf3?
Zodat je gameplay van je eigen spel in bf3 kan uploaden naar YouTube?

Dit zou ik erg waarderen en ik heb al heel wat filmpjes van black ops op mijn YouTube channel staan.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
BF2 had hierin een recorder functie. Voor zover ik weet komt dit ook in BF3 voor de pc.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 07:26:
Komt er ook een soort theater mode zoals in cod black ops in bf3?
Zodat je gameplay van je eigen spel in bf3 kan uploaden naar YouTube?

Dit zou ik erg waarderen en ik heb al heel wat filmpjes van black ops op mijn YouTube channel staan.
OMG, je gaat toch ook niet je elite video-skills van BF aan ons tonen he... Op die filmpjes van BO zat al niemand te wachten, aangezien je alleen maar campt en trots bent als je een choppergunner uit een crate pakt... Ik denk niet dat we van BF veel meer spektakel mogen verwachten van je....

Dus ik hoop dat ze die theater mode er niet in zit :P

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 07:45:
BF2 had hierin een recorder functie. Voor zover ik weet komt dit ook in BF3 voor de pc.
En voor de Xbox 360?
Daar ga ik bf3 op spelen namelijk.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:19

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 07:47:
[...]

En voor de Xbox 360?
Daar ga ik bf3 op spelen namelijk.
Naar wat ik weet was de recorder functionaliteit in BF2 een soort server functionaliteit die je kon aanroepen met je client. De server moest battlerecorder dus ondersteunen wilde het mogelijk zijn voor jou om je gameplay op te nemen.

Als men in BF3 hetzelfde systeem hanteert, dan ben je wederom afhankelijk van de server. Ik hoop dat, met de aankondiging van server browsers voor consoles in het achterhoofd, de console spelers ook eigen servers kunnen aanschaffen en dus mogelijk zo'n battlerecorder tot hun beschikking hebben.

Maargoed, ik doe nu een hoop aannames. Misschien moeten we maar even wachten op een definitieve bevestiging vanuit DICE dat die battlerecorder ook daadwerkelijk gaat komen in de PC-versie, voordat we gaan speculeren of deze beschikbaar komt voor de console versie.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
De battlerecorder was in BF2 is ook spaarzaam gebruikte functie en daar moest je eigenlijk zelf een dedicated voor opzetten, want publics maakten er maar zelden gebruik van.
En als het al actief was, was de bewaartijd meestal zeer kort.

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Man man man wat een gaaf spel wordt dit. Zo lang op moeten wachten en toch gekomen. :)

Zal ook een boost aan de hardware markt geven en aan pc gaming in het algemeen. Het hele internet gonst van de upgrade plannen vanwege BF3.

Gaat de commrose hetzelfde werken als in BF2 nu men dat 3D heeft laten vallen?

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

Ik hoop inderdaad ook dat er een battlerecorder in zit (theatre mode). Ook omdat het editten erg leuk is, maar je kunt met competitive gaming ook de battlerecorder checken of mensen vals spelen

Buffalo77 | Pokemon Unite

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Ik kijk toch het meest uit naar de prone functie. In Harvest Day bijvoorbeeld, moet je echt doodswensen hebben om daar over een open grasvlakte te lopen. Met een prone functie zou je onder vuur nog goed weg kunnen schuilen, maar in Bad Company 2 probeer je dan te bukken door te crouchen, dan loop je nog eens langzamer terwijl de helft van je lichaam nog uitsteekt boven een kleine heuvel zodat het nog makkelijker word voor de vijand om een headshot te maken.
Punkbuster is official confirmed for #Battlefeld 3 by @zh1nt0

We have TV missiles in #BF3 @zh1nt0

[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 18-08-2011 11:05 ]

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Oh joy.. PB..

Nog nooit zoveel gevloekt over iets als Punkbuster.
Als sinds BF1942 random kicks en BF2142 was erdoor onspeelbaar. Ook in BF2 werd ik er regelmatig uitgekickt.

Ticket bij hun aanleggen helpt niks, ze komen met de standaard oplossingen, reinstall van PB en manual update enzo.

Maar sinds BFBC2 eigenlijk weinig problemen ermee gehad dus wie weet, misschien kunnen ze het volhouden.
Verder snap ik natuurlijk wel dat er een anti-cheat module ingebouwd moet zitten.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

JT888 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:23:
Wat moet je met Co-op als je tegen 32 tegenstanders te gelijk kan spelen met verschillende Tactics ? Dat is toch veel gruwelijker dan tegen een Ai spelen ?
Heb je wel eens Co-op gespeeld?? Ik vind het echt masterlijk om met een kameraad de onmetelijke vijandige hordes neer te slaan. Dat je relatief korte missions kan uitvoeren met zijn tweeen, stealth operaties, bombing runs, etc.

Spec ops (co-op) in MW2 was by far het vetste aan het hele spel. Helemaal grijs gespeeld, met een Star 69 als bonus!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Een leuk spel wordt het wel denk ik. En ik vind het ook prettig dat er berichten zijn dat de PC wat extra aandacht krijgt. Ik en mijn FPS-maten gaan dit zeker spelen als het uit is.

Nu hoop ik eigenlijk maar 1 ding: Dat het spel zoveel omzet dat EA de eerste 6 of 12 maanden geregeld 'goede' patches uitbrengt. Het zou voor de verandering eens leuk zijn :)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
^Het zou mooier zijn als ze de game gewoon perfect in de winkel leggen zodat er geen patches nodig zijn.

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53
Ik neem aan dat er in BF3 ook een hardcore game mode in zit, is hier al meer over bekend gemaakt?

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Rogier.V schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:47:
Ik neem aan dat er in BF3 ook een hardcore game mode in zit, is hier al meer over bekend gemaakt?
Net bevestigd ;)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Er wordt net tijdens de conference verteld dat dat er later in komt (hardcore)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jochem Boom schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:47:
^Het zou mooier zijn als ze de game gewoon perfect in de winkel leggen zodat er geen patches nodig zijn.
Het zou nog mooier zijn als iedereen gewoon een gratis kopie krijgt, inclusief een monster PC, maar ja, dat gaat ook niet gebeuren helaas.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat was antwoord nou op onderstaande vraag?

"How will be use the commander's assets? UAV/Arty/Supplies etc? "

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Geen commander :'( Meer mortar spam van snipers dus.

"This one is in swedish, that is easier :')"

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

The_Double schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:52:
Geen commander :'( Meer mortar spam van snipers dus.

"This one is in swedish, that is easier :')"
Tx. Gaar hoor.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

any news on a beta date?

How many flags does the biggest 64p CQ map have?

Weet iemand die antwoorden?

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
beta wisten ze nog niet
Die ene map heeft 5 vlaggen ze heten alpha etc, maar hebben ook een naam (border map?) kweet de aam niet zo 1 23

[ Voor 17% gewijzigd door imacbest op 18-08-2011 11:54 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Haha "Do you have a girlfriend?"

PC Specs

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Hopenlijk komt mijn vraag nog voorbij. Of er destructie IN huizen is. Rij in BF:BC2 altijd dwars door huizen heen, maar je kan niet door de binnenmuren.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Geen noobtube ?

PC Specs

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Wat een ontzettend slechte presentatie skills zeg, poeh eeh!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Zijn maar onwikkelaars ;)

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Damn is het net af als ik hem aanzet :)

Canon Digital Ixus V2

Pagina: 1 ... 72 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien