PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Sowieso, ze zullen gefrustreerd raken als ze meteen voor CQ gaanfast-server schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:58:
Voordeel in BF3 voor COD spelers is wel dat je in BF3 mooi kan opbouwen.
Beginnen met TDM (lijkt het meeste op COD)
Daarna Rush daar zitten al iets meer teamplay elementen en vehicles in.
En als laatste conquest voor echte teamplay, grote maps, veel voertuigen, verdedigen, strategie en uren plezier
Als een COD speler meteen conquest gaat spelen is de overgang te groot denk ik.
nog leuker als een engineer van die hittezoekende raketten hadJackal131 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:56:
[...]
Ik zag ergens dat ook de Stinger in BF3 zit. Dat maakt het al wat makkelijker
maar zover nog niets gelezen daarover.....
ora et labora
- heartbeatsensor rechtsonderaan
- tanks zullen 3 plaatsen hebben
- slechts 1 plaats in die jet die in cockpit view getoond werd.
- je kan in die toren klimmen. (Snap alleen niet waarom je dit zou doen?)
[ Voor 35% gewijzigd door Asgaro op 17-08-2011 12:05 ]
Het is sowieso een scheldwoord om Modern Warfare 3 met Battlefield 3 te vergelijken. Na die trailer weet ik het wel helemaal zeker. Battlefield heeft gewoon meer afwisseling en verbeteringen. En dat gaat CoD nu net niet geven. Betekend niet dat ik af geef op CoD, altijd met plezier gespeeld maar je merkt dat in Battlefield de samenwerking gewoon hoger ligt.DutchManticore schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 07:53:
Ik ben zo hyped voor bf3, alleen maak ik me wel zorgen over het enorme aantal mensen dat het nodig vind om call of duty belachelijk te maken. Net alsof de twee concurreren als gelijkwaardige games. Ik wil juist dat de mensen met een cod-instelling lekker cod blijven spelen en mij gewoon lekker alleen laten met de wat serieuzere, althans minder casual, gamers.
Niet dat bf3 dalijk gewoon de eerste zes maanden geen zak aan is omdat er tientallen spelers zijn wie teamwerk of tactiek niets kan schelen omdat ze zo nodig hoge killstats willen.
Ben benieuwd!
Ik denk niet dat Engineer fire & forget rakketen krijgt.mrc4nl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:00:
[...]
nog leuker als een engineer van die hittezoekende raketten had
maar zover nog niets gelezen daarover.....
dan voel ik de bui al hangen iedereen schiet een stinger af, en loopt rustig verder
denk dat het waarschijnlijk guided word en pas op X aantal M van het doel locked op hitte bron ?
Daarom ben ik ook engineer.jterpstra schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:57:
[...]
Tot dat een recon je gespot heeft of een toevallig voorbijgaande tank xD
En verder ren ik echt niet zomaar het open veld in. Ik blijf juist achter heuveltjes, bij gebouwen etz en duik op als de terminator, doe mijn ding en ren lachend weg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Check de scene waar de helicopter in 3rd person view gaat!
Damn, de game doet me zo echt herinneren aan de MP van Crysis 1
ja oke dat is al anders dan wat ik bedoelde heDanielWW2 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:05:
[...]
Daarom ben ik ook engineer.
En verder ren ik echt niet zomaar het open veld in. Ik blijf juist achter heuveltjes, bij gebouwen etz en duik op als de terminator, doe mijn ding en ren lachend weg.
zo hoor je te spelen als engineer, maar ik had het over random figuren die gwoon lkkr midden in het veld hun magazijnen blijven legen zonder de " snel weg wezen en achter een paar rotsen verschansen "
tuurlijk eerst een lock, maar je kan toch niet verwachten dat je met een a la cg een jet uit de lucht gaat schieten?jterpstra schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:03:
[...]
Ik denk niet dat Engineer fire & forget rakketen krijgt.
dan voel ik de bui al hangen iedereen schiet een stinger af, en loopt rustig verder
denk dat het waarschijnlijk guided word en pas op X aantal M van het doel locked op hitte bron ?
en net zoals in bf2 hebben vliegtuigen ook flares...
ora et labora
Ik denk wel dat je fire and forget missiles gaat krijgen. Ik neem aan dat de jets en helikopters wel flares zullen hebben. Dat zal ook wel nodig zijn want ik denk dat de eerste paar dagen death from above worden en dat heeft opeens iedereen een stinger en weten ze waar de AA voertuigen/guns staan en dan is het einde slachting.jterpstra schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:03:
[...]
Ik denk niet dat Engineer fire & forget rakketen krijgt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Spotten, snipen, vliegtuigen uit de lucht halen, en nog meer spotten.Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:00:
- je kan in die toren klimmen. (Snap alleen niet waarom je dit zou doen?)
Ik denk dat die toren op een gegeven moment half naar de klote geschoten gaat worden.Stewie! schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:10:
[...]
Spotten, snipen, vliegtuigen uit de lucht halen, en nog meer spotten.
Aan het begin van de match.
Daarna MW2 gespeeld, en als je daar 10 seconde moest wachten vond ik het al te lang, gewoon omdat het een veel sneller spel is. Van MW2 daarna naar bf:bc2 gegaan, en weer een stuk rustiger met langere timers en verder lopen (al lang niet zo ver als joint ops), en geen problemen mee gehad.
Waar ik me het meeste zorgen over maak is wel de vehicle/infantry balans, het best aan joint ops vond ik dat je als infanterie elk voertuig kon uitschakelen in je eentje, voertuigen hadden zeker wel nut, maar waren niet belachelijk sterk. Toen heb ik de BF2 demo gespeeld, en ben ik nooit verder dan de demo gekomen. Helis waren nagenoeg onvernietigbaar voor infanterie, die dingen vlogen gewoon lekker door naar full hit van anti tank raket. Hittezoekende raketten had je alleen op vaste punten, en gezien dat de eerste raket zelfs nutteloos tegen de belabberste piloten was vanwege flares, was het resultaat meestal een sniper round in je hoofd of platgegooid door voertuigen.
Jets waren dan wel minder dodelijk tegen infanterie, maar ze waren ook compleet onmogelijk uit te schakelen door infanterie. En de enige realistische verdediging tegen tanks was om rond control points gewoon een paar rijen anti-tank mijnen neer te leggen, anti tank raketten deden niet veel meer dan kietelen, en na het rookspoor van de eerste gooide die tank je gewoon plat. Ik geloof dat dat later gepatched was dat tanks niet meer zo belachelijk sterk waren, maar toen had ik het al wel gezien. Hebben ze iig in BF:BC2 een stuk beter voor elkaar, maar ik hoop wel dat in BF3 het niet zo erg is als in BF2.
Ik zie trouwens ook niet waarom engineers geen fire and forget weapons zouden hebben. Moeten die vliegtuigjes rekening houden dat ze ook vanaf de grond beschoten worden, en elke engineer met een stinger is een engineer die geen tanks kan vernietigen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 17-08-2011 12:15 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Die komen later.jagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:17:
Dus totaal 9 maps. Is dat inclusief Sharqi Peninsula, Karkand en Wake Island?
Ah, ok nice! Was al bang voor een karig aanbod aan maps, maar vooralsnog valt dat best mee.
Veel mappen zijn het nog steeds niet maar met al destructie duurt een map maken denk ik iets langer.jagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:19:
[...]
Ah, ok nice! Was al bang voor een karig aanbod aan maps, maar vooralsnog valt dat best mee.
Inderdaad, zo'n toren is hetzelfde als een enorme bullseye op je hoofd met een bordje "SCHIET OP MIJ, IK WIL DOOD". (zoals de hijskraan in Gulf of Oman)DanielWW2 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:11:
[...]
Ik denk dat die toren op een gegeven moment half naar de klote geschoten gaat worden.
Aan het begin van de match.
Lol, en dat met een 10-tal recons die op de begane grond zitten, met hun scope op jou gericht?Stewie! schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:10:
[...]
Spotten, snipen, vliegtuigen uit de lucht halen, en nog meer spotten.
Interessant:
Welnee. Destruction zal een eigenschap zijn van het type terrein dat men selecteert in hun Frostbite editor. De gebouwen zijn gewoonweg models die in de map geplaatst kunnen worden, ook deze gebouwen hebben de diverse destruction eigenschappen al in zich. Tenzij men een map wil maken waarin nieuwe gebouwen die niet in andere maps voorkomen, natuurlijk.DanielWW2 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:21:
[...]
Veel mappen zijn het nog steeds niet maar met al destructie duurt een map maken denk ik iets langer.
Maar goed... ik denk eerder dat ze spellen op deze manier beperkt houdbaar proberen te maken. Het moet gaan vervelen op den duur, zodat gamers hun portemonnee trekken voor een opvolger of andere EA game
Ik hoop dan wel dat alle 13 maps zowel Rush als Conquest zullen zijn, maar daar ga ik niet vanuit.Theregiment schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:23:
Met Karkand pack zitten wel al op 13 maps dat is toch behoorlijk. BC2 heeft er ook zoveel als ik me niet vergis en daar zullen in de toekomst aan DLC er nog wel meer bij gaan komen!
BF:BC2 heeft nu ook 2x zoveel maps als toen die uitkwam. Dat ze beginnen met 9 maps is om die VIP codes te slijten.jagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:25:
[...]
Welnee. Destruction zal een eigenschap zijn van het type terrein dat men selecteert in hun Frostbite editor. De gebouwen zijn gewoonweg models die in de map geplaatst kunnen worden, ook deze gebouwen hebben de diverse destruction eigenschappen al in zich. Tenzij men een map wil maken waarin nieuwe gebouwen die niet in andere maps voorkomen, natuurlijk.
Maar goed... ik denk eerder dat ze spellen op deze manier beperkt houdbaar proberen te maken. Het moet gaan vervelen op den duur, zodat gamers hun portemonnee trekken voor een opvolger of andere EA game
Ja, dat is inderdaad waar. Wellicht dat ze later weer met map packs en add-ons zullen komen.The_Double schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:30:
[...]
BF:BC2 heeft nu ook 2x zoveel maps als toen die uitkwam. Dat ze beginnen met 9 maps is om die VIP codes te slijten.
Heerlijk om mezelf te kunnen quotenjagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:35:
Wellicht dat ze later weer met map packs en add-ons zullen komen.
priemt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:16:
BF3 zal 3 keer zoveel DLC hebben als BFBC2 (volgens enterbf3.com)
Bad Company 2 had 7 DLC, dus BF3 krijgt er 21 !?!
Een aantal zullen vast gratis zijn voor de PC users, maar expansions zoals Special Forces oid waarschijnlijk niet.
Klinkt iig alsof ze deze game lang gaan supporten (en uitmelken, maar daar kan ik ze geen ongelijk in geven)
priemt schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:41:
[...]
Heerlijk om mezelf te kunnen quoten
[...]
Inderdaad. K/D Ratio is in battlefield gewoon een stuk minder boeiend. Weinig spellen hebben mij een triomfantelijker gevoel gegeven dan Bad Company 1 en 2 waarbij je met een kleine squad op een tactische wijze in rush m-coms aan het armen bent en er voor kunt zorgen dat ze niet gedisarmt wordenjterpstra schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:45:
[...]
Learning curve is er zeer zeker.
Ga er maar niet vanuit dat je een fijne K/D hebt de eerste 20u van online gameplay.
Het is namelijk een hele andere mind set die je nodig hebt om een ronde te winnen met BF serie dan COD
Minder K/D geil wezen, betekend soms jezelf opofferen voor het welzijn van je squad. of een vijand laten lopen zonder hem 3 kogels in z'n gezichtje te pompen omdat je simpelweg outnumbered bent op dat moment. Ook single handed rambo acties lopen vaak verkeerd af... bijvoorbeeld als enginereer klasse als een terminator op een open veld te staan raggen is puur zelfmoord.
Maar zodra je de tactische aspecten eenmaal onder de knie hebt, en je hebt een fijn squadtje die goed samenwerkt.... je zal de tijd van je leven hebben
(crosspost..) In Battlefield Bad Company 1 bijvoorbeeld was winnen als attacker best wel heel lastig, zie onderaan mijn win/lose ratios.... Een groot verschil tussen attacker en defender
Maar het geeft echt een goed gevoel om als attacker gewoon goed samen te werken of desnoods zelf een suicide run te doen om de target te armen. Ik zal daarom ook het meeste Rush spelen denk ik. Ik hoop dat attacker zijn weer wat moeilijker gemaakt wordt. In Bad Company 2 was het vaak wat te makkelijk.
Defender
Total games 575
Wins 538
Losses 37
Ratio 14.54
Attacker
Total games 579
Wins 193
Losses 386
Ratio 0.50
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Daarnaast zijn er ook een aantal nieuwe screens bijgekomen.quote: BF3BlogAssault rifles
M16A4
M416
G3
Ak74M
AN94
KH2002
AEK971
F2000
ASVAL
Carbines
M4A1
G36C
AKS74U
SCAR H
A-91
SG553LB
Light machine guns
M249
M60
M27 IAR
M40
RPK
Pecheneg
Type88
Sniper rifles
MK11
SVD
SV98
M98B
M40A5
M82A3
M39
SKS
Sub Machine guns
P90
P90TR
MP7
UMP-45
PDR
PP2000
Shotguns
870 MCS
M1014
USAS-12
Saiga 20K
DAO-12
Rocket launchers
AT4
SMAW
RPG-7
Javelin
FIM-92 Stinger
SA-18 IGLA
Pistols
M9
M93R
MP443
MP412
Glock 17
Glock 18
M1911
T44
Misc
M67 Hand grenades
M18 Smoke grenades
C4 explosives
M15 Anti tank mine
Claymore mine
60MM Mortar
M320 40mm launcher with grenades/smoke/shotgun
M26 MASS with shotgun/Flechettes/frag round/solid slugs
Even in darkest of time, there will always be light.
Wachtrijen zijn zeker ontzettend lang bij de BF3 booth? Is filmen toegestaan?rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:23:
Zo, net even MW3 gespeeld.. nu maar even een potje BF3 spelen.
Hoe lang waren die bij MW3? Of geen?
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 17-08-2011 13:33 ]
Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:33:
[...]
Wachtrijen zijn zeker ontzettend lang bij de BF3 booth? Is filmen toegestaan?

Gameplay filmen is niet toegestaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Purple Dolphin op 17-08-2011 13:37 ]
Bij MW3 was het ongeveer anderhalf uur wachten, BF3 schat ik nu op twee+ uur.Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:33:
[...]
Wachtrijen zijn zeker ontzettend lang bij de BF3 booth? Is filmen toegestaan?

En hoe lang mocht je spelen na anderhalf uur gewacht te hebben?rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:37:
[...]
Bij MW3 was het ongeveer anderhalf uur wachten, BF3 schat ik nu op twee+ uur.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
15/20 minuten.Jackal131 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:38:
[...]
En hoe lang mocht je spelen na anderhalf uur gewacht te hebben?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Bweh, hopelijk wordt dat geen mine spam overal.Claymore mine
Zal toch wel. Ging in bfbc2 prima iig.spl3ndr schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:40:
ik ben benieuwd als je met een sniper een helicopter-piloot kan omleggen. ( als ie hovert ergens bv )
Canon Digital Ixus V2
Wel volhouden he...rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:37:
[...]
Bij MW3 was het ongeveer anderhalf uur wachten, BF3 schat ik nu op twee+ uur.
Ik wil wel een uitgebreid verslag van je zien
Er zit een M82 in, dus dat zal dan wel
Asus ROG Maximus XI Extreme, RTX3090 White STRIX, I7-8086K, Corsair H150i, HX1200i,32GB Corsair Vengeance RGB PRO White 3200Mhz, ROG PG278QR on 165Hz 2K, 970EVO 500GB + 1TB, 850 PRO 512GB + 1TB, WD 6TB, Corsair 900D ,Logitech G-19, G-35, G-700, Z-5500D.
Haha hilarisch!Purple Dolphin schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:36:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gameplay filmen is niet toegestaan.
Bij MW3 pic:
Was er op dat moment helemaal geen wachtrij, of was er in de booth zelf nog een wachtrij van personen?
linkjes werken niet bij mijAsgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:54:
[...]
Haha hilarisch!
Bij MW3 pic:
Was er op dat moment helemaal geen wachtrij, of was er in de booth zelf nog een wachtrij van personen?
ora et labora
De meeste mensen deugen!
http://bf3blog.com/2011/08/new-battlefield-3-screenshots-2/
ora et labora

Call of Duty MW3:

Even geüpload voor jullie
[ Voor 12% gewijzigd door Nemean op 17-08-2011 14:05 ]
is al eerder gepost...mrc4nl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:03:
ik heb nog een paar nieuwe screenshots gevonden, leuk als achtergrond:
http://bf3blog.com/2011/08/new-battlefield-3-screenshots-2/
keep trying
Wel nieuw is t volgende Co-op filmpje:
[ Voor 15% gewijzigd door priemt op 17-08-2011 14:09 ]
Als je door dat gordijn gaat is het nog ongeveer 20 minuten wachten.Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:54:
[...]
Haha hilarisch!
Bij MW3 pic:
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik denk dat het dan nog drukker is.IlIlIlIlIl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:19:
ik hoop dat het zaterdag en zondag wat rustiger is bij de Bf3 booth

Inderdaad, want vandaag is enkel de pers nog maar toegelaten.
Vanaf morgen het gewone publiek.
Das niet eerlijk hè, foto MW3 maken als hun presentatie al afgelopen is....Nemean schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:04:
Battlefield 3:
[afbeelding]
Call of Duty MW3:
[afbeelding]
Even geüpload voor jullie, maten van me konden hem ook niet zien dus ja.
Maar eerlijk gezegd mag MW3 van mij een groot succes worden. Mensen hebben er waarschijnlijk ook hard aan gewerkt en ieder zijn ding vind ik.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Die game moest al lang in de winkels liggen!Help!!!! schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:26:
[...]
Maar eerlijk gezegd mag MW3 van mij een groot succes worden. Mensen hebben er waarschijnlijk ook hard aan gewerkt en ieder zijn ding vind ik.
Hoe kan het in godsnaam zo lang duren om een game als MW3 te maken?
Hij ligt toch ook al bijna in de winkel...Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:42:
Die game moest al lang in de winkels liggen!
This is a Rapture reminder..
Uhm ben je de release cyclus van 1 Call of Duty game per jaar vergeten? Het heeft toch geen zin om zeg eens MW3 uit te brengen tegelijk met een andere Call of Duty game. Daarnaast ontwikkelen er bij activision geloof ik nog steeds studio's om beurten aan een Call of Duty franchise.Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
Hoe kan het zolang duren om een game als MW3 te maken?
Volgens mij had IW een half jaar achterstand door dat West/Zampella gezeur in 2010 en verder is de halve studio weg. Zelfs met Sledgehammer erbij haal je dat niet meer in.Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
Verder is dit denk ik meer voor het BF3/MW3 flamewar discussietopic.
Ik heb je even gequote in het VS. topic. Nu weer over op BF, okay?Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
Ik probeer me in te houden.bram1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:05:
[...]
Ik heb je even gequote in het VS. topic. Nu weer over op BF, okay?
Mijn vermoeden is wel dat het volgende maand zal gebeuren. Bedoel 2 maanden voor dato is wel zo netjes?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ja vind ik ook, 1 maand om de centjes bij elkaar te sprokkelen en 1 maand om mijn nieuwgebouwde pc in conditie te krijgen zodat ie dit moddervette spel met 2 vingers in de neus aankan zodat ik weer lekker over mijn toetsenbord kan kwijlen en tegen mijn scherm aan kan ejaculerenXtr3me4me schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:09:
Mijn vermoeden is wel dat het volgende maand zal gebeuren. Bedoel 2 maanden voor dato is wel zo netjes?
Gewoon even de beta spelen en dan concluderen wat je nodig hebt aan upgradesloewie1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:11:
[...]
Ja vind ik ook, 1 maand om de centjes bij elkaar te sprokkelen en 1 maand om mijn nieuwgebouwde pc in conditie te krijgen zodat ie dit moddervette spel met 2 vingers in de neus aankan zodat ik weer lekker over mijn toetsenbord kan kwijlen en tegen mijn scherm aan kan ejaculeren
Ga er maar van uit dat je om het fatsoenlijk te kunnen spelen het volgende nodig hebt:Xtr3me4me schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:09:
Vind het nog wel jammer, dat er nog steeds geen officiele systeem spec naar voren is gebracht.
Quad core CPU
4GB+ RAM
GTX 570 / HD6950 of beter voor 1680x1050
GTX 580 / HD6970 of beter voor 1920x1080
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Mjah, ik heb geen MoH gekocht dus ik zal er pas achter komen als ie uitkomt.Battlefield 3 Beta Access
Want to be among the first to get hands-on with Battlefield 3? If you own Medal of Honor Limited Edition you will receive an invitation to the Battlefield 3 beta within 12-months following the release of Medal of Honor.
Medal of Honor Limited Edition features other special content out-of-the-box including the MP-7, a weapon utilized by real-world Tier 1 Operators in the field. With its light weight, high rate of fire as well as its ability to penetrate body armor, the MP-7 handles like a pistol yet allows targets to be engaged like a rifle.
Beta Details
Beta offer is contingent on Beta availability within 12 months of Medal of Honor release. Beta will be available for a limited time only and offer expires upon close of Beta events. Participation in Beta requires acceptance of Beta Agreement. Must be 18+. Xbox GOLD membership required for Xbox users. Check this site for further details when available.
[ Voor 86% gewijzigd door loewie1984 op 17-08-2011 15:21 ]
loewie1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:11:
[...]
Ja vind ik ook, 1 maand om de centjes bij elkaar te sprokkelen en 1 maand om mijn nieuwgebouwde pc in conditie te krijgen zodat ie dit moddervette spel met 2 vingers in de neus aankan zodat ik weer lekker over mijn toetsenbord kan kwijlen en tegen mijn scherm aan kan ejaculeren

Ohh piece of cake voor mijfast-server schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Ga er maar van uit dat je om het fatsoenlijk te kunnen spelen het volgende nodig hebt:
Quad core CPU
4GB+ RAM
Bovenstaande is een aanname... (lijkt mij iets te hoog trouwens)fast-server schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Ga er maar van uit dat je om het fatsoenlijk te kunnen spelen het volgende nodig hebt:
Quad core CPU
4GB+ RAM
Dice heeft aangegeven dat wanneer je BFBC2 kan spelen, dat je met dezelfde config ook BF3 kan spelen.
Meer is er niet bekend.
MoH heb je alleen nodig voor de closed Beta, maar er komt volgens mij ook een open beta!!loewie1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:19:
Voor de mensen die het gemist hebben, hoe zit dat met die beta. Wordt die nog beschikbaar gesteld?
[...]
Mjah, ik heb geen MoH gekocht dus ik zal er pas achter komen als ie uitkomt.
Not a chancefast-server schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Quad core CPU
4GB+ RAM
Processor: Quadcore
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce GTX 260
Graphics memory: 512MB
Dat is overigens al recommended he, veel hoger dan het minimum
[ Voor 26% gewijzigd door Cassius op 17-08-2011 15:34 ]
De meeste mensen deugen!
Op 1920x1200 was het niet te spelen door het gebrek aan vram (25fps) zonder aa en af 35fps
Een kaart met 2GB vram is dus wel aan te raden voor hogere resoluties op high settings.
En dat was nog maar op een kleine map, die grote maps zijn echt wel een stuk zwaarder.
2GB recommended videogeheugen, denk je dat echtfast-server schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:33:
met een 5970 OC versie haalde ik maar iets van 45fps op 1600x1200 in de alpha
Op 1920x1200 was het niet te spelen door het gebrek aan vram (25fps) zonder aa en af 35fps
Een kaart met 2GB vram is dus wel aan te raden voor hogere resoluties op high settings.
En dat was nog maar op een kleine map, die grote maps zijn echt wel een stuk zwaarder.
Je begrijpt dat volgens jou 2GB vram een GTX580 het niet zou redden bij recommended

De meeste mensen deugen!
Repi heeft al gezegd dat voor res tot 1920x1080, een 1GB kaart voldoende is.fast-server schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:33:
met een 5970 OC versie haalde ik maar iets van 45fps op 1600x1200 in de alpha
Ik had dit in de alpha:
intel Q6600 @3Ghz
ATI HD 6950 1GB
4GB mem
1920x1080
Gemiddelde FPS was rond de 50, met drops naar 40.
En dan gok ik dat Asgaro op high of hoger draaide met misschien wel iets aan AA of AF
[ Voor 8% gewijzigd door Cassius op 17-08-2011 15:39 ]
De meeste mensen deugen!

[ Voor 3% gewijzigd door matery op 17-08-2011 15:40 . Reden: Very disgusting. ]
In alpha had je low/medium/high maar visueel gaf het geen verschil, en bijgevolg was er nauwelijks framerate verschil. edit: en alle graphical features waren nog niet aanwezig in alpha, dat is ook bekend.Cassius schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:38:
*buigt*
En dan gok ik dat Asgaro op high of hoger draaide met misschien wel iets aan AA of AF.
Ik speelde altijd op high.
En AA was niet in te stellen.
Eerlijk gezegd was ik verbaasd dat het zo goed liep!
Mijn CPU is namelijk een van de eerste quadcores van Intel, en is dus relatief oud en bijgevolg een bottleneck voor mn nieuwe grafische kaart.
edit: had al eens gepost, maar doe nog maar eens:
[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 17-08-2011 15:44 ]
heb 4gb ram
dual core e5200 2,5ghz
nvidia geforce gt 120
zal ik BF3 hier een beetje fatsoenlijk op kunnen draaien
Kom ik aan met mn E8400 @3,6 Ghz + HD4850...
En speel op 1900x1280
BC2 draait er ook op, dus BF3 ook.
Edit: Ai @ topic warning... geen specs blaten
[ Voor 18% gewijzigd door priemt op 17-08-2011 15:51 ]
Zou BF3 ook SLI /CF mode ondersteunen? Als dat zo is, zou dat erg vet zijn.Asgaro schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:37:
[...]
Repi heeft al gezegd dat voor res tot 1920x1080, een 1GB kaart voldoende is.
Ik had dit in de alpha:
intel Q6600 @3Ghz
ATI HD 6950 1GB
4GB mem
1920x1080
Gemiddelde FPS was rond de 50, met drops naar 40.
Maar goed dit is geen "kan ik het draaien" topic.
Kijk naar de systeem eisen van het spel en beslis zelf.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
In BF2 had je beide opties, of je kon de knop constant ingedrukt houden of gewoon de toggle functie gebruiken waardoor het 1x drukken was._MB_ schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:19:
Moet je voor prone eigenlijk de prone-knop constant ingedrukt houden om in prone te blijven of gewoon 1x indrukken?
In het begin was dit nog niet in ieder geval.-Mike- schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:53:
[...]
In BF2 had je beide opties, of je kon de knop constant ingedrukt houden of gewoon de toggle functie gebruiken waardoor het 1x drukken was.
Vanavond is de controls bekijken voor de toggle instelling dan
edit: heb het gevonden in het settings menu. tnx
[ Voor 6% gewijzigd door _MB_ op 17-08-2011 16:02 ]
Canon Digital Ixus V2
Bij BF2 was het toch al vanaf dag één het geval? BC2 was het inderdaad er pas later ingepatcht._MB_ schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:54:
[...]
In het begin was dit nog niet in ieder geval.
Vanavond is de controls bekijken voor de toggle instelling dan
Zie nu pas dat hij als reactie bf2 gaf. Ik had het inderdaad over bc2, maar daarmee kan het nu dus ook.-Mike- schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:02:
[...]
Bij BF2 was het toch al vanaf dag één het geval? BC2 was het inderdaad er pas later ingepatcht.
Canon Digital Ixus V2
op deze pagina staat een document wat blijkbaar door EA is uitgegeven met specificaties omtrent BF3.
Op een van de pagina's (sheet 3) staan o.a. ook alle voertuigen opgesomd waaronder dus ook de straaljagers. Nu zag ik dus dat ze twee subcategorieen hebben;
- Fighter Jets (F/A 18E & SU-35BM)
en
- Attack Jets (A-10 & SU-39)
Kunnen we hieruit afleiden dat we verschilende jets krijgen met verschillende strategische inzet (Fighter jets voor air-to-air en Attack jets voor air-to-ground) en bijbehorende verschillende uitrusting (wapens / bommen)?
Heb hier nog niets over terug kunnen vinden en ik kan me niet herinneren dat in BF2 dit onderscheid in jets aanwezig was, maar ben ook zeker geen BF2 veteraan dus wellicht zit ik ernaast.
En ja BF2 had dat ook al
Really....kun je mij desbetreffende post in deze thread laten zien of elders. Ben er wel in geinteresseerd om er meer over te lezen in plaats van bijdehandte puberale opmerkingen.jterpstra schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:07:
Gefeliciteerd schelling u bent nummero #1532 die dit nieuws meld
En ja BF2 had dat ook al
* een aardige puberale bui
vinom in "Battlefield 3 - Deel 2"
Hiero
[ Voor 60% gewijzigd door osmosis op 17-08-2011 16:11 ]
En gast, heb je uberhaupt mijn post gelezen? Ik refereer naar dezelfde sheets, maar ik stel daar een vraag over. Bijdehandte opmerkingen gaan je beter af dan begrijpend lezen niet?
De link naar de post die jij plaatst gaat alleen over het feit dat er sheets zijn. Waar in die post worden mijn vragen beantwoord.
[ Voor 64% gewijzigd door schelling op 17-08-2011 16:14 ]
schelling schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:09:
[...]
Really....kun je mij desbetreffende post in deze thread laten zien of elders. Ben er wel in geinteresseerd om er meer over te lezen in plaats van bijdehandte puberale opmerkingen.
offtopicjterpstra schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:09:
gebruik zoek functie van de forum
Kunnen we het wel netjes houden heren
Ontopic:
Ik ben heeeeeeel erg bang, dat ik verslaafd ga worden aan de uren online gaming met dit spel.
Tevens me vrouwtje, is nog ongeduldiger dan ik om BF3 te spelen
Het spijt me zeer, maar ik stel een vraag over het nieuws dat gepost was en krijg een ontzettend kortzichtig en niet relevant antwoord.Xtr3me4me schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:13:
offtopic
Kunnen we het wel netjes houden heren![]()
Ik MELD het nieuws niet; ik heb een VRAAG over het gemelde nieuws. Een verschil wat overduidelijk is als iemand eerst de moeite neemt om een post te lezen voordat het een bijdehandte opmerking plaatst?
maar om ontopic te gaan, ik denk dat je daar wel vanuit kunt gaan. Zo was het in BF2 ook, attack bombers die vooral air2ground hadden, en fighters die de focus hadden op air2air.schelling schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:17:
[...]
Het spijt me zeer, maar ik stel een vraag over het nieuws dat gepost was en krijg een ontzettend kortzichtig en niet relevant antwoord.
Ik MELD het nieuws niet; ik heb een VRAAG over het gemelde nieuws. Een verschil wat overduidelijk is als iemand eerst de moeite neemt om een post te lezen voordat het een bijdehandte opmerking plaatst?
Overigens kon je prima met een SU39? een jet uit de lucht halen
Ik ben al een tijdje bezig (op t werk) om me door de spam van gisteren heen te werken. Ergens tussen de pagina en 273 staan 3 sheets geprint. Ik meende op 274.schelling schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:17:
[...]
Het spijt me zeer, maar ik stel een vraag over het nieuws dat gepost was en krijg een ontzettend kortzichtig en niet relevant antwoord.
Hoop wel dat t vroeg in de ochtend op gamescom rustig is, want ik wilde v/h weekend gaan. Ik denk alleen niet dat mijn vriendin zin heeft in 2-3 uur wachten op mij als ik in de rij sta voor bf3 =P
nog een beetje aan mn puppy eyes werken
Dan schop je haar met een zak geld de binnenstad van Keulen inSegura schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:31:
[...]
Ik ben al een tijdje bezig (op t werk) om me door de spam van gisteren heen te werken. Ergens tussen de pagina en 273 staan 3 sheets geprint. Ik meende op 274.
Hoop wel dat t vroeg in de ochtend op gamescom rustig is, want ik wilde v/h weekend gaan. Ik denk alleen niet dat mijn vriendin zin heeft in 2-3 uur wachten op mij als ik in de rij sta voor bf3 =P
nog een beetje aan mn puppy eyes werken
Verwijderd
En hoe zit het met de LAN/eigen unranked server hosten mbt BF3?
F/A 18 Super Hornet
F16 Fighting Falcon
Sukhoi Su-35
MiG 29 Fulcrum
Dat is zeker een optie... maarrrrr zij heeft de kaartjes.. dus linksom of rechtsom hang ik toch =Pjagermeister schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:33:
[...]
Dan schop je haar met een zak geld de binnenstad van Keulen in
Altijd max 2 jets PER team in BF2. Dit konden overigens best een fighter & attack jet zijn (zoals in Gulf of Oman) of 2x fighter zoals in Wake Island.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:38:
Niet meer dan twee fighter jets? BF2 had er veel meer, en het aantal wapens valt eigenlijk wel mee.
2 jets per map is ook wel zat eerlijk gezegd, zeker met skilled piloten wil je niet nog meer op je dak krijgen als infantrie.
EDIT: Post eens niet zo snel!!
Er zijn wel 4 jets, maar f18 & SU35 zijn attack jets (meer bombers) en f16 & mig29 zijn fighters..fast-server schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:41:
Er zijn 4 jets...
F/A 18 Super Hornet
F16 Fighting Falcon
Sukhoi Su-35
MiG 29 Fulcrum
btw, ik las een pagina of 2 terug andere modellen..
of ben ik gek?

[ Voor 19% gewijzigd door naveci op 17-08-2011 16:42 ]
Als ik het me goed herinner, had BF2 maar 2 "soorten" jets, air-air en air-ground, ze hadden wel inderdaad meerdere jets voor de 2 teams, dus US jets en MEC jets bijvoorbeeld (die zelf een beetje anders werken/uitzien maar gewoon hetzelfde zijn qwa air-air en air-ground) en maar 2 jets per team.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:38:
Niet meer dan twee fighter jets? BF2 had er veel meer, en het aantal wapens valt eigenlijk wel mee.
Wat nu weer het geval is in BF3 als ik me niet vergis.
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien