Valt erg mee ja, meestal worden ze ook vrij vlot gebanned. Op de PS3 heb je daar ook last van, zeker nu met de nieuwe hacks voor dat apparaat.
Nee, onzin. Nooit zo geweest. Door de firmware updates kan je niet eens online met hack ps3Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:30:
Op de PS3 heb je daar ook last van, zeker nu met de nieuwe hacks voor dat apparaat.
[ Voor 28% gewijzigd door KngfCnns op 15-04-2011 19:44 ]
Je zal altijd wel sneller PCs hebben, maar algemeen betaalbaar en beschikbaar is anders. Ik weet nog goed dat ik toen de Xbox360 leverbaar werd, ik voor iets duurder een PC kon samenstellen met een nVidia 6800GT en een dual AMD X2. Ja zon pc en de Xbox360 zijn aan elkaar gewaagd qua performance.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:09:
[...]
Denk echt wel dat toen de PS3 uitkwam de PC al sneller was, als ik me goed herinner kon je toen al een 8800GTX hebben (in SLI zelfs) icm een snelle quad core met 6GB ram. Er waren zelfs van die physics kaartjes.
Toen de 360 kwam was de PC ook al sneller.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dat bedoel ik dus ook. Sarcasme zeg maarVerwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:28:
[...]
Vind zelf het aantal cheaters in BF eigenlijk altijd reuze mee vallen. Je komt er soms wel eens eentje tegen, maar over het algemeen valt het mee als je het vergelijkt met een andere (soortgelijke) shooter.
Ik heb met BF2 en met BFBC2 flink wat uren erop zitten (beide ondertussen wel 500+ denk ik) en geen enkele keer een cheater meegemaakt. En stel dat er 1 is, dan ban ik hem meteen want we hebben zelf een server

Verwijderd
Een A64 X2 met 7800GTX is sneller dan een 360, alleen optimalizeren ze niet zo goed voor de pc als de consoles. En natuurlijk zijn de consoles goedkoper, altijd zo geweest.XanderDrake schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:00:
[...]
Je zal altijd wel sneller PCs hebben, maar algemeen betaalbaar en beschikbaar is anders. Ik weet nog goed dat ik toen de Xbox360 leverbaar werd, ik voor iets duurder een PC kon samenstellen met een nVidia 6800GT en een dual AMD X2. Ja zon pc en de Xbox360 zijn aan elkaar gewaagd qua performance.
Kwam dit nou niet door directX?;Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:53:
[...]
Een A64 X2 met 7800GTX is sneller dan een 360, alleen optimalizeren ze niet zo goed voor de pc als de consoles. En natuurlijk zijn de consoles goedkoper, altijd zo geweest.
nieuws: AMD: ontwikkelaars willen van DirectX af
IDD, dus real life resultaat is dat een 360 nog steeds sneller is dan de PC die jij er nu bij haalt. je kan BF BC2 spelen op een 360 terwijl dat amper mogelijk is op een X2 en 7800GTX. Het is pas sinds Intel Conroe en de DX10 generatie GPUs dat ik met zekerheid kan zeggen dat een betaalbare PC sneller is dan een Console. Maar dat is ook al 3-4 jaar geledenVerwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:53:
Een A64 X2 met 7800GTX is sneller dan een 360, alleen optimalizeren ze niet zo goed voor de pc als de consoles. En natuurlijk zijn de consoles goedkoper, altijd zo geweest.
Wat developers nu al zeggen: consoles limiteren de games die nu uitkomen. Je kunt optimaliseren wat je wilt, met 256mb RAM is er snel een einde aan.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Je moet wel goed vergelijken een console gaat niet boven de 720p uit. Als je op een PC op dergelijke resolutie gaat gamen kun je de console met ongeveer equivalenten hardware bijhouden.XanderDrake schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 03:19:
[...]
IDD, dus real life resultaat is dat een 360 nog steeds sneller is dan de PC die jij er nu bij haalt. je kan BF BC2 spelen op een 360 terwijl dat amper mogelijk is op een X2 en 7800GTX. Het is pas sinds Intel Conroe en de DX10 generatie GPUs dat ik met zekerheid kan zeggen dat een betaalbare PC sneller is dan een Console. Maar dat is ook al 3-4 jaar geledenAls Microsoft en Sony niet binnen max 2 jaar met een gloednieuwe console komen, dan zijn hun bestaande generatie ZO OUT OF DATE dat ik het echt niet aanraad om ze te kopen.
Wat developers nu al zeggen: consoles limiteren de games die nu uitkomen. Je kan optimaliseren wat je wilt, met 256mb RAM is er snel een einde aan.
Volledige 12 minuten Fault Line trailer
: YouTube: Battlefield 3 - Full Length "Fault Line" Gameplay Trailer
OMG! Dit word zoooo f*ckin gruwelijkcpt.skydiver schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:30:
Volledige 12 minuten Fault Line trailer: YouTube: Battlefield 3 - Full Length "Fault Line" Gameplay Trailer
PSN: Von_Smallhausn
EINDELIJK IK GA NU KIJKEN!
/little-schoolgirl-modus
/little-schoolgirl-modus
Bedankt om te melden!
Want het is raar dat de video nog niet werd aangekondigd op de officiele Facebook ( http://www.facebook.com/battlefield/posts/10150151798452672 )of Twitter channel.
Zelfs op de officiele site is hij er nog niet, behalve een placeholder voor de video.
http://www.ea.com/uk/batt...-3-12-minutes-of-gameplay
Want het is raar dat de video nog niet werd aangekondigd op de officiele Facebook ( http://www.facebook.com/battlefield/posts/10150151798452672 )of Twitter channel.
Zelfs op de officiele site is hij er nog niet, behalve een placeholder voor de video.
[ Voor 26% gewijzigd door Asgaro op 16-04-2011 16:19 ]
ziet er ziek uit!!!!
kan wel zien dat dit een echte pc game wordt
helaas moet ik het gaan doen met of xbox of ps3 versie.
maar dit wordt denk ik wel een echte COD killer, laten we het in iedergeval hopen dat cod onderuit gaat, want als er iemand vooruitgang stagneert is het activision wel
BF3 FTW zover ik kan zien
kan wel zien dat dit een echte pc game wordt
helaas moet ik het gaan doen met of xbox of ps3 versie.
maar dit wordt denk ik wel een echte COD killer, laten we het in iedergeval hopen dat cod onderuit gaat, want als er iemand vooruitgang stagneert is het activision wel
BF3 FTW zover ik kan zien
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat ziet er weer gelikt uit kan niet wachten !!
Ook al heb ik er helemaal geen tijd voor ...
Ook al heb ik er helemaal geen tijd voor ...
Ziet er goed uit! Eindelijk de volledige trailer gezien.cpt.skydiver schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:30:
Volledige 12 minuten Fault Line trailer: YouTube: Battlefield 3 - Full Length "Fault Line" Gameplay Trailer
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Fu**ing ziek!!

\O/ weeeee =[specs]=
Heerlijk. In een woord heerlijk.
Maar we hebben in feite alles al gezien
Zeker door dat gelekte filmpje van PAX (dacht ik).
Maar we hebben in feite alles al gezien
Oh My God!
Dat is echt niet normaal meer, wat Dice nu neer weet te zetten!
(Enige rare was dat die gast na de explosie binnen 2 seconden weer kon renne, maar ach)
Dat is echt niet normaal meer, wat Dice nu neer weet te zetten!
(Enige rare was dat die gast na de explosie binnen 2 seconden weer kon renne, maar ach)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik zag m het eerst op de facebook pagina maar dat was zoooooon klein venstertje.... dus ik dacht ff op youtube kijkenAsgaro schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:13:
Bedankt om te melden!
Wel aardige trailer, maar weinig nieuws. Ben nu ook wel klaar met de SP beelden, BF draait toch om multiplayer en wil nu wel eens multiplayer beelden zien.
Toch moet je maar eens goed kijken naar het filmpje, op 1.12 minuten. En dan naar de scope kijken. Beetje jammer als je het mij vraagt, of in ieder geval iets wat ze nog kunnen fixen.
Die AI ziet er wel behoorlijk droevig uit
Mag hopen dat dit op Easy is..

PSN ID: Enzyme-NL
Zeker waar. Meestal laten ze altijd de spellen zien op de makkelijkste moeilijkheidsgraad (
).
Tevens over die scope, is inderdaad echt jammer, ik kan me alleen nog herinneren dat Halo dit wel goed deed, door real time het beeld wat daadwerkelijk door de scope heen lag ook te laten zien. Zijn van die kleine details waardoor het voor mij echt de moeite waar wordt.

Tevens over die scope, is inderdaad echt jammer, ik kan me alleen nog herinneren dat Halo dit wel goed deed, door real time het beeld wat daadwerkelijk door de scope heen lag ook te laten zien. Zijn van die kleine details waardoor het voor mij echt de moeite waar wordt.
Mensen het is een Alpha build.
Natuurlijk is nog niet alles perfect.

Natuurlijk is nog niet alles perfect.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
prachtige beelden ! 
wel jammer dat je bij de .50 achter op de pickup truck ziet dat de patroonband niet aangevoerd word bij het schieten, maar gewoon stil hangt.
en jammer van dat opspattende modder bij elke voetstap
alsof het overal drassig is..
wel jammer dat je bij de .50 achter op de pickup truck ziet dat de patroonband niet aangevoerd word bij het schieten, maar gewoon stil hangt.
en jammer van dat opspattende modder bij elke voetstap

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Ziet er erg goed uit al ben ik meer benieuwd naar de multiplayer. Is al een hele tijd terug dat ik van een shooter nog een single player heb gespeeld. Meestal installeer ik de game en ga meteen naar de multiplayer.
Ziet er echt strak uit, top DICE
Nu de multiplayer
Nu de multiplayer
Buffalo77 | Pokemon Unite
Het is nog maar een alphabuild, dat soort dingen kan je verwachten bij een game die nog niet af is.Skybullet schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:54:
prachtige beelden !
en jammer van dat opspattende modder bij elke voetstapalsof het overal drassig is..
Ja inderdaad precies hetzelfde hier. SP speel je hooguit een een paar dagen/weken. De MP maakt of breekt het spel uiteindelijk op de lange termijn. BF2 had geen SP en het is en blijft nog steeds een geweldige game.Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:20:
Ziet er erg goed uit al ben ik meer benieuwd naar de multiplayer. Is al een hele tijd terug dat ik van een shooter nog een single player heb gespeeld. Meestal installeer ik de game en ga meteen naar de multiplayer.
\O/ weeeee =[specs]=
Wauuuwwww 
BFBC2 vond ik nie zo schitterend qua gameplay (wel qua graphics) maar dit ziet er egt prachtig uit...
* Mavamaarten gaat preorderen !
BFBC2 vond ik nie zo schitterend qua gameplay (wel qua graphics) maar dit ziet er egt prachtig uit...
* Mavamaarten gaat preorderen !
Android developer & dürüm-liefhebber
Als hij schiet met die LMG dat aan die truck geankerd is, zie je je ammo ook niet door je wapen trekken.M2M schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:21:
Toch moet je maar eens goed kijken naar het filmpje, op 1.12 minuten. En dan naar de scope kijken. Beetje jammer als je het mij vraagt, of in ieder geval iets wat ze nog kunnen fixen.
Maarja, tis is nog maar alpha status, dus geen paniek.
edit: was al opgemerkt...
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 16-04-2011 19:45 ]
Denk even snel van onderbroek te wisselen,dat is wat er kan gebeuren waneer het enthousiasme je te veel wordt
Hoop dat in de uiteindelijke versie die aardbeving wat beter is uitgewerkt. De manier waarop de grond 'ontploft' en dat gebouw neervalt ziet er niet heel realistisch uit. Beving is nauwelijks 5 seconden bezig en een flat van 13 verdiepingen lazert ineens omver
maar mag geen kritiek leveren natuurlijk want het is een Alpha versie]

maar mag geen kritiek leveren natuurlijk want het is een Alpha versie]
Ik denk dat, ondanks dit een alpha build is, dat je niet moet verwachten dat het heel veel beter wordt dan wat je nu ziet.
Er is een grens aan realisme wat je kunt inbouwen, zeker bij multiplayer. Ik denk eerder dat de resterende tijd vooral wordt gebruikt om de game bugvrij te maken en de multiplayer te finetunen.
Buiten ziet het er mooi en gedetailleerd uit en een paroonband die niet meeloopt tja, ik vind val eerder over de textures die zouden wel wat meer high res mogen..
Er is een grens aan realisme wat je kunt inbouwen, zeker bij multiplayer. Ik denk eerder dat de resterende tijd vooral wordt gebruikt om de game bugvrij te maken en de multiplayer te finetunen.
Buiten ziet het er mooi en gedetailleerd uit en een paroonband die niet meeloopt tja, ik vind val eerder over de textures die zouden wel wat meer high res mogen..
[ Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 16-04-2011 20:25 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Inderdaad, in grote lijnen zal dit zeker wel de eindversie zijn. Kleine foutjes en details zoals de scope of de bullets door de LMG zullen we gefixt worden maar de destructie en bijv. die aardbeving, verlichting etc. zullen allemaal al final zijn. Dat zal er misschien ietsjes beter uit gaan zien maar je kan echt geen totaal nieuw spel verwachten...Help!!!! schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 20:22:
Ik denk dat, ondanks dit een alpha build is, dat je niet moet verwachten dat het heel veel beter wordt dan wat je nu ziet.
zh1nt0 heeft bevestigt in een DRMB podcast dat Battlefield altijd semi-realistisch is. Ik denk dan ook niet dat ze direct bepaalde realistische gebeurtenissen ook super realistisch laat weergeven.
Toch is het wel bijzonder om een aardbeving op deze manier in een spel te zien.
Toch is het wel bijzonder om een aardbeving op deze manier in een spel te zien.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Nieuwe 'actie' op facebook, bij 1 miljoen likes komt er een 'producers-commentary'. Maar denk dat ie sowieso een dezer dagen wel zal komen, of er nou 1m likes zijn of niet. Was bij die trailer ook zo toch, die zou toch eigenlijk ook pas vandaag komen?
Uit de 'My Life' trailer vond ik dit stukje echt geniaal.. als die soldaat op de grond half gedesorienteerd naar zijn geweer zit te zoeken.. echt een filmmomentje

\O/ weeeee =[specs]=
Verwijderd
JIZZZZZZZZZZZZZZz
wanneer komt het ook alweer uit
en kan je hier wel liggen in tegenstelling tot bad company waar je alleen kon bukken
wanneer komt het ook alweer uit
en kan je hier wel liggen in tegenstelling tot bad company waar je alleen kon bukken
ja
Mij lijkt me die SP echt vreselijk. Je bent een soort Duke Nukem lijkt het wel. Vijanden die echt als zombies op je af komen stormen...Het lijkt allemaal veel te makkelijk, en ontzettend oppervlakkig en zielloos. Totale kauwgom kwaliteit volgens mij.
Denk eens terug aan games als Half Life 2, Deus Ex, de Thief series en Hidden and Dangerous, en vergelijk dat dan met dit.
Denk eens terug aan games als Half Life 2, Deus Ex, de Thief series en Hidden and Dangerous, en vergelijk dat dan met dit.
[ Voor 20% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 17-04-2011 10:52 ]
God morks in wysterious ways.
Waar de hell heb jij het over? Heb je ooit een Battlefield gespeeld? Dit is een militairy shooter pur sang, net als alle voorgaande series. Plus, dit is een trailer! Je wil de vuurgevechten laten zien, de actie, daarom is de difficulty op medium of easy gezet, want anders zie voornamelijk de muurtjes waar je achter verstopt en de blood-on-your-face als je geraakt wordt.powersmoker schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:49:
Mij lijkt me die SP echt vreselijk. Je bent een soort Duke Nukem lijkt het wel. Vijanden die echt als zombies op je af komen stormen...Het lijkt allemaal veel te makkelijk, en ontzettend oppervlakkig en zielloos. Totale kauwgom kwaliteit volgens mij.
Komaan. Als je andere gameplay wilt, speel dan de opvolgers van Half Life 2 en Deus Ex, die komen allebei binnenkort uit.
edit: Fail. Ik dacht dat deze net pas online is gezet. 
De opvolger van Half-Life 2? Heb ik iets gemist?XanderDrake schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:23:
[...]
Waar de hell heb jij het over? Heb je ooit een Battlefield gespeeld? Dit is een militairy shooter pur sang, net als alle voorgaande series. Plus, dit is een trailer! Je wil de vuurgevechten laten zien, de actie, daarom is de difficulty op medium of easy gezet, want anders zie voornamelijk de muurtjes waar je achter verstopt en de blood-on-your-face als je geraakt wordt.
Komaan. Als je andere gameplay wilt, speel dan de opvolgers van Half Life 2 en Deus Ex, die komen allebei binnenkort uit.
[ Voor 187% gewijzigd door bram1984 op 17-04-2011 11:58 ]
Ik in het begin ook nooit, laatst in BFBC2 wel. Je ziet dat ze cheaten omdat ze gewoon op een enorme afstand stil staan of lopen met een LMG en achter elkaar kills maken, dat kan enkel door cheaten. Vroeger inderdaad nooit cheaters mee gemaakt, nu sporadisch maar verwaarloosbaar.StealthyPeanut schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:11:
[...]
Dat bedoel ik dus ook. Sarcasme zeg maar.
Ik heb met BF2 en met BFBC2 flink wat uren erop zitten (beide ondertussen wel 500+ denk ik) en geen enkele keer een cheater meegemaakt. En stel dat er 1 is, dan ban ik hem meteen want we hebben zelf een server
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja, moet je misschien moeilijkheidsgraad wat hoger zetten. Had bij dat filmpje het gevoel dat het op easy stond. Kan me namelijk nooit voorstellen dat dit op hard / veteran / insane stond.powersmoker schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:49:
Als het op zijn moeilijkst zet zal het ten eerste dus stukke leuker worden en nog realistischer.
Ook qua beeld ziet het er erg goed uit. Niet te vergelijken met games die jij noemt.
Ook dat het geweer zo beweegt tijdens het schieten en dus niet nonstop op het zelfde punt kan blijven mikken. Dit lijkt dus totaal niet op die games die je noemt.
Natuurlijk zullen vijanden nog altijd wel een beetje op je af komen "stormen". Maar dat krijg je nou tegenwoordig in games. Anders worden de games te saai gevonden. De game is immers gemaakt om dik veel geld aan te verdienen en niet om een minderheid tevreden te stellen dat het super ongelooflijk mega realistisch is. Dus dat 1 keer in het kwartier een vijand ziet..
[ Voor 0% gewijzigd door Hedva op 17-04-2011 14:17 . Reden: typo ]
Verwijderd
Bij LMG in dat stukje op de snelweg hangt het ritsje kogels ook stil.
En de game staat duidelijk op Easy hier hoeft verder niet over gespeculeerd te worden.
Ziet er verder echt retestrak uit! Ken nie wachten!
En de game staat duidelijk op Easy hier hoeft verder niet over gespeculeerd te worden.
Ziet er verder echt retestrak uit! Ken nie wachten!
Gameplay lijkt erg op bad company 2. Als ik het zo inschat wordt bf3 een BC2 cloon met prone, 64 players en betere graphics. Gameplay lijkt me verder gelijk. Vind ik verder geen probleem hoor, maar vraag mij af hoe de developers het verschil zien tussen bc en bf.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ben je dronken ofzo? ''BC2 cloon met crouch''? wtf gast, je bedoeld vast prone. En gameplay is zeker niet hetzelfde, maar ook niet totaal anders dus je kunt het ook niet zomaar een ''clone'' gaan noemen.pingkiller schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:53:
Gameplay lijkt erg op bad company 2. Als ik het zo inschat wordt bf3 een BC2 cloon met crouch, 64 players en betere graphics. Gameplay lijkt me verder gelijk. Vind ik verder geen probleem hoor, maar vraag mij af hoe de developers het verschil zien tussen bc en bf.
De trailer is nu ook in 1080p quality downloadbaar: 1.8GB 
http://static.cdn.ea.com/...ult_Line_Full_Trailer.zip
Zolang er geen multiplayer filmpjes zijn is het erg lastig te oordelen, denk dat door het gebruik van de BFBC2 HUD het erg daar op lijkt, maar we hebben geen idee wat de daadwerkelijke multiplayer gameplay is.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
dat heeft erulezz al een pagina of 1/2 terug gepostAsgaro schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:28:
De trailer is nu ook in 1080p quality downloadbaar: 1.8GB
Wtf tatatatatatatt rataratarataratart wordt gewoon weer mooi online knallen,mooie graphics,teamplay,en genoeg voertuigen voor ieder wat wils.Laatst even black ops gedownload da,s pas om te janken als ik zie hoe ze dat inmekaar hebben geflanst,snap niet hoe dat zo,n game zo succesvol kan zijn,heb die troep ook meteen van m,n computer af gegooid

Waarom ben ik nou geen pro-gamer
had ik tenminste een kans om aan die closed beta mee te kunnen doen die in mei gehouden wordt. Iemand hier die wel tot die uitverkorenen behoort?
Die My Life trailer (de lange versie) is erg awesome btw.. vooral aan het einde die flash van straaljagers/tank
DO WANT

Die My Life trailer (de lange versie) is erg awesome btw.. vooral aan het einde die flash van straaljagers/tank

DO WANT
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
hopelijk trekt dit me over van BO naar BC! Ziet er zeer vet uit!
Basement Bios ---- Exo-S
Is de closed beta al in mei?Murk schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:26:
Waarom ben ik nou geen pro-gamerhad ik tenminste een kans om aan die closed beta mee te kunnen doen die in mei gehouden wordt. Iemand hier die wel tot die uitverkorenen behoort?
DO WANT
Ik krijg als het goed is wel een invite (MoH limited edition BF3 beta key).
Gok dat dat een andere beta is, denk niet dat MoH spelers dan al een invite krijgen.
Wie had het over MoH spelers?Tsurany schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:33:
Gok dat dat een andere beta is, denk niet dat MoH spelers dan al een invite krijgen.
Maar dat zal wel iets anders zijn dan... ach ik had m ook nog niet zo vroeg verwacht.
Rogier.V schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:09:
Nieuwe 'actie' op facebook, bij 1 miljoen likes komt er een 'producers-commentary'. Maar denk dat ie sowieso een dezer dagen wel zal komen, of er nou 1m likes zijn of niet. Was bij die trailer ook zo toch, die zou toch eigenlijk ook pas vandaag komen?
Neem aan dat ze voor die producer's commentary wel de 1 miljoen likes willen. De 12-minute-trailer was al aangekondigd maar kon eerder unlocked worden.The 12 minute gameplay trailer for Battlefield 3 has been released (as scheduled for this weekend)! It didn’t come out early but the bonus producer’s commentary is still locked until 1 million fans so keep recruiting your friends.
Teller zit nu op 855K.
Als je nog niet van COD BO naar BFBC2 bent overgestapt, vraag ik mij toch af waarom je naar BF3 uitkijkt.Mystikal schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:14:
hopelijk trekt dit me over van BO naar BC! Ziet er zeer vet uit!
Het verschil tussen COD BO en BF3 zal qua gameplay namelijk nóg groter zijn dan tussen COD BO en BFBC2.
Belangrijkste reden is dat we destijds de gameplay wat te langzaam vonden in verhouding tot de COD reeks. Daarnaast vond ik de aanwezigheid van de voertuigen gewoon niet leuk. Maar wellicht is dat een kwestie van wennen!Asgaro schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:47:
[...]
Als je nog niet van COD BO naar BFBC2 bent overgestapt, vraag ik mij toch af waarom je naar BF3 uitkijkt.
Het verschil tussen COD BO en BF3 zal qua gameplay namelijk nóg groter zijn dan tussen COD BO en BFBC2.
BF is een stuk realistischer dan COD. Ik wil verder niet uit de hoogte doen, maar het constant domineren van COD4, MW2 en nu BO begint me te vervelen. Ik sta (in principe) altijd bovenaan tijdens Demo, leuk, maar op een gegeven moment ook niet meer.
We zijn met een vast groepje mensen (tussen de 4 en 7) die 2 avonden in de week afspreken om samen te spelen. Ik denk dat BF zich daar beter voor leent dan COD. Wat meer tactisch. We zijn ook niet meer de jongste namenlijk (tussen de 30 en 36) en vinden het vooral leuk om samen bezig te zijn in die paar uurtjes in de week om alle stress van onze banen van ons af te schieten. Gewoon ouderwets lol hebben, maar wel willen presteren!
Basement Bios ---- Exo-S
Ik zit er precies zoals jij in eigenlijk. Het is voor mij een lekker ontstresser. Maar ik mis in BO de mogelijkheid om meer met vrienden te kunnen spelen. Switchen van team kan, maar het is niet ideaal. Wat dat betreft was die lobby in MW2 zo gek nog niet eigenlijk. In BF3 hoop ik dat de nadruk flink op teams komt te liggen zodat je met vrienden SAMEN de strijd aan kan gaan tegen al het internet 'gespuis'Mystikal schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:36:
[...]
Belangrijkste reden is dat we destijds de gameplay wat te langzaam vonden in verhouding tot de COD reeks. Daarnaast vond ik de aanwezigheid van de voertuigen gewoon niet leuk. Maar wellicht is dat een kwestie van wennen!
BF is een stuk realistischer dan COD. Ik wil verder niet uit de hoogte doen, maar het constant domineren van COD4, MW2 en nu BO begint me te vervelen. Ik sta (in principe) altijd bovenaan tijdens Demo, leuk, maar op een gegeven moment ook niet meer.
We zijn met een vast groepje mensen (tussen de 4 en 7) die 2 avonden in de week afspreken om samen te spelen. Ik denk dat BF zich daar beter voor leent dan COD. Wat meer tactisch. We zijn ook niet meer de jongste namenlijk (tussen de 30 en 36) en vinden het vooral leuk om samen bezig te zijn in die paar uurtjes in de week om alle stress van onze banen van ons af te schieten. Gewoon ouderwets lol hebben, maar wel willen presteren!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
beany schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:48:
[...]
Ik zit er precies zoals jij in eigenlijk. Het is voor mij een lekker ontstresser. Maar ik mis in BO de mogelijkheid om meer met vrienden te kunnen spelen. Switchen van team kan, maar het is niet ideaal. Wat dat betreft was die lobby in MW2 zo gek nog niet eigenlijk. In BF3 hoop ik dat de nadruk flink op teams komt te liggen zodat je met vrienden SAMEN de strijd aan kan gaan tegen al het internet 'gespuis'
Inderdaad, ik (lees: we) hebben maar een paar uurtjes per week de tijd om te gamen. En samen met vrienden is voor mij de belangrijkste reden. Ik game zelden alleen, simpelweg omdat ik het leuk vind om SAMEN te spelen. TS op zetten en lol met elkaar hebben. Wat dat betreft mag ik me al gelukkig prijzen dat wij met een groep zijn die 2 keer per week afspreekt om samen te gamen. Met als unieke faktoor dat we in 'real-life' ook goede vrienden zijn. We komen bij elkaar op verjaardagen, gaan weekendjes weg en kennen elkaar niet via het gamen, maar via andere hobbies.
Maar ik mis echt het teamplay in BO en als we dan in een team samenzitten winnen we 95% van de gevallen te makkelijk, waardoor je de volgende ronde weer maar apart gaat om het meer te balancen... Ach wat dat betreft is het ook nooit goed
Basement Bios ---- Exo-S
Nog iemand die zich geroep voelt hierop te reageren?bram1984 schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:47:
De opvolger van Half-Life 2? Heb ik iets gemist?
half-life 2 episode 3 is de volgende duke nukem foreverbram1984 schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:19:
[...]
Nog iemand die zich geroep voelt hierop te reageren?
Ik hoop dat battlefield 3 en diablo 3 niet erg dicht bij elkaar komen met releasedatum, aangezien hier weer lekker veel tijd in gaat zitten.
Als je de MOH limited edition kocht heb je toch sowieso beta access?Murk schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:26:
Waarom ben ik nou geen pro-gamerhad ik tenminste een kans om aan die closed beta mee te kunnen doen die in mei gehouden wordt. Iemand hier die wel tot die uitverkorenen behoort?
DO WANT
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nou niet voor de tiende keer, daar kan je nog een gooi naar doen!
Nee je bent de eerste die dit post! Nice, heb zolang gewacht! (+_+)
Tsurany schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:36:
Nou niet voor de tiende keer, daar kan je nog een gooi naar doen!
Wanneer is de MoH beta invite voor BF3 eigenlijk. En hoe precies krijg je die uitnodiging? Ik heb de LE van MoH wel, maar verder weet ik ook niet echt wat ik moet doen
Daar is nog niets concreets over bekend afaik.
[ Voor 6% gewijzigd door Rynji op 18-04-2011 19:50 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ziet er goed uit die trailer..
Ik hoop wel met die beta mee te kunnen doen.
Ik hoop wel met die beta mee te kunnen doen.
[ Voor 87% gewijzigd door ApC_IcE op 18-04-2011 23:44 ]
Als ik die "My Life" trailer kijk.. krijg ik er al zin in 
Echt heel benieuwd naar deze game!
Echt heel benieuwd naar deze game!
Be Awesome Instead
Soms is het handig om de TS ff door te nemenVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:12:
Op de pc wordt het voor max 64 man en op de console's max 24 man.
Of was dit al gepost!?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik vond de preview op de FP een beetje te makkelijk in elkaar gezet. Vroeg me ook echt af of ze hem wel hebben gespeeld, of puur de tekst op basis van de ingame beelden.
Ook het laatste filmpje wat ea zelf heeft vrijgegeven vond ik tegenvallen... lijkt of ze 1 keer een fimpje hebben gemaakt van 1 of 2 missies en die in stukjes nu op het net zetten.
Tuurlijk kijk ik uit naar deze game, maar wat ik tot nu toe heb gezien, buiten de engine om dan vind ik toch een beetje tegenvallen.
Ook het laatste filmpje wat ea zelf heeft vrijgegeven vond ik tegenvallen... lijkt of ze 1 keer een fimpje hebben gemaakt van 1 of 2 missies en die in stukjes nu op het net zetten.
Tuurlijk kijk ik uit naar deze game, maar wat ik tot nu toe heb gezien, buiten de engine om dan vind ik toch een beetje tegenvallen.
Floksor
Nou geen problemen mee, die console heeft toch de franchise zo goed als gekaapt, het was altijd een PC only game. En toen werden we bedrogen. Eerst BF MC, ik dacht ok ze hebben een console BF geen probleem. Toen kwam BC, en nog steeds geen nieuwe PC versie. En toen kwam BC2, "maar ook voor de PC" Wat uiteindelijk een lelijke port bleek te zijn. En laat nu alstublieft BF3 gewoon lekker PC georiënteerd zijn. En scheep de consoles maar af met een lousy port. Ik hoop dat hij op de consoles voor geen meter draait. Maar dat zal wel niet gebeuren omdat ze het helemaal kunnen optimizen voor de bestaande hardware.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:12:
Op de pc wordt het voor max 64 man en op de console's max 24 man.
Of was dit al gepost!?
Hoe is BC2 een lelijke port? Heb die game sinds dag 1 en heb me kostelijk vermaakt. En zag er geweldig uit en klonk briljant... (browser zoog wel in het begin, dat is wel waar, maar zodra je in game zat was alles heerlijk)Bulls schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:18:
[...]
Nou geen problemen mee, die console heeft toch de franchise zo goed als gekaapt, het was altijd een PC only game. En toen werden we bedrogen. Eerst BF MC, ik dacht ok ze hebben een console BF geen probleem. Toen kwam BC, en nog steeds geen nieuwe PC versie. En toen kwam BC2, "maar ook voor de PC" Wat uiteindelijk een lelijke port bleek te zijn. En laat nu alstublieft BF3 gewoon lekker PC georiënteerd zijn. En scheep de consoles maar af met een lousy port. Ik hoop dat hij op de consoles voor geen meter draait. Maar dat zal wel niet gebeuren omdat ze het helemaal kunnen optimizen voor de bestaande hardware.
Dat is de meer 'open' beta in oktober oid. Niet helemaal open omdat je natuurlijk een key nodig hebt, maar in ieder geval heeft iedereen de mogelijkheid daaraan deel te nemen. (zullen tzt ook wel weer keys her en der worden verspreid)Jeroenneman schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:50:
[...]
Als je de MOH limited edition kocht heb je toch sowieso beta access?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Beetje een kansloze reactie. Wat maakt jou het nu uit hoe de game op de console draait? Je kan jezelf dan wel "elitair" beschouwen als PC speler, maar zo te zien heb je weinig kaas gegeten van het hoe en waarom van de console opmars. Daarnaast zou ik eens wat meer interviews met de makers lezen.Bulls schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:18:
[...]
Ik hoop dat hij op de consoles voor geen meter draait. Maar dat zal wel niet gebeuren omdat ze het helemaal kunnen optimizen voor de bestaande hardware.

Ik, als consolespeler, gun het de PC spelers van harte. Eindelijk komt er weer eens een game die het maximale uit hun soms dure PC's haalt. Dit betekent automatisch ook dat het uiterste uit de consoles wordt geperst. Iedereen blij.
Nooit gehoord dat het een open beta zal zijn. Bron?Murk schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:49:
[...]
Dat is de meer 'open' beta in oktober oid. Niet helemaal open omdat je natuurlijk een key nodig hebt, maar in ieder geval heeft iedereen de mogelijkheid daaraan deel te nemen. (zullen tzt ook wel weer keys her en der worden verspreid)
Beetje kinderachtig en egoïstisch vind je zelf eigenlijk ook niet?Bulls schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:18:
Ik hoop dat hij op de consoles voor geen meter draait.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
BC2 is een erg goede port hoor. In het begin moesten ze nog wel wat verbeteringen doorvoeren zoals de server browser en dat weapon/perk profile save optie. Maar daarna, alles mooi, soepel grafisch intenser dan de consoles!
Verwijderd
Nou het huidige design zal juist niet het uiterste uit de consoles halen.bram1984 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:01:
[...]
Beetje een kansloze reactie. Wat maakt jou het nu uit hoe de game op de console draait? Je kan jezelf dan wel "elitair" beschouwen als PC speler, maar zo te zien heb je weinig kaas gegeten van het hoe en waarom van de console opmars. Daarnaast zou ik eens wat meer interviews met de makers lezen.![]()
Ik, als consolespeler, gun het de PC spelers van harte. Eindelijk komt er weer eens een game die het maximale uit hun soms dure PC's haalt. Dit betekent automatisch ook dat het uiterste uit de consoles wordt geperst. Iedereen blij.
Ze ontwikkelen voor PC, en schalen dan geleidelijk terug om het op Consoles werkende te krijgen.
Dit is dus niet optimaal gebruik maken van de sterke punten van de consoles, vraag of je het echt gaat merken weten we natuurlijk pas na de release
Voor consoles optimaliseren is veel makkelijker dan PC omdat alle hardware hetzelfde is op de consoles.Bulls schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:18:
[...]
Nou geen problemen mee, die console heeft toch de franchise zo goed als gekaapt, het was altijd een PC only game. En toen werden we bedrogen. Eerst BF MC, ik dacht ok ze hebben een console BF geen probleem. Toen kwam BC, en nog steeds geen nieuwe PC versie. En toen kwam BC2, "maar ook voor de PC" Wat uiteindelijk een lelijke port bleek te zijn. En laat nu alstublieft BF3 gewoon lekker PC georiënteerd zijn. En scheep de consoles maar af met een lousy port. Ik hoop dat hij op de consoles voor geen meter draait. Maar dat zal wel niet gebeuren omdat ze het helemaal kunnen optimizen voor de bestaande hardware.
Spreek even voor jezelf, ik vind een console verschrikkelijk 'gamen'.aramdin schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:28:
Klinkt als jaloezieZal op consoles er *nooit* zo gelikt uitzien als op een €x000,- kostende pc (geen AA etc), maar het is vele malen relaxter gamen op een console en iedereen moet het doen met "dezelfde" middelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Phyxion op 19-04-2011 16:23 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wat jij zegt geldt voor exclusives, maar niet voor multi-platform titels. Hier in het topic stond ergens een een Q&A met een gast van Dice. Als ik hem moet geloven gaat de console versie er prima uitzien (bla bla, ik weet het, hebben we eerder gehoord). Dus ik ben benieuwd.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:18:
[...]
Nou het huidige design zal juist niet het uiterste uit de consoles halen.
Ze ontwikkelen voor PC, en schalen dan geleidelijk terug om het op Consoles werkende te krijgen.
Dit is dus niet optimaal gebruik maken van de sterke punten van de consoles, vraag of je het echt gaat merken weten we natuurlijk pas na de release
Hij bedoelt met "relaxter" natuurlijk over het hangen op de bank op een grote TV met surround geluid. Ga hier dus niet op in, want dan krijgen we weer zo'n uiterst vermoeiende console vs. PC discussie, en daar heeft niemand zin in.Phyxion schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:22:
Spreek even voor jezelf, ik vind een console verschrikkelijk 'gamen'.
Verwijderd
Maakt maar een geintje vandaar ook de smilleyJackal131 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:17:
[...]
Soms is het handig om de TS ff door te nemen
Als je kijkt naar games zoals NFSU op de Xbox of bijna elke race game die schokken gewoon op de console, en altijd bij een belangrijke bocht zodat je eruit vliegt. Waarschijnlijk testen ze de settings waar de maps al volledig geladen zijn in het geheugen terwijl je met een cold start wel degelijk last hebt van tussentijdse laden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:18:
[...]
Nou het huidige design zal juist niet het uiterste uit de consoles halen.
Ze moeten op een console gewoon een swapfile gebruiken.
Toggle flashlight?
Radartjes beginnen te draaien...
Wait for it...
Ik wil nightmaps! Multiplayer op een nightmap, waarbij je kiest tussen goed kunnen richten, maar makkelijk gespot worden, of iets moeilijker richten, maar geen easy target zijn. (night vision uitgezonderd)
Wait for it...
Ik wil nightmaps! Multiplayer op een nightmap, waarbij je kiest tussen goed kunnen richten, maar makkelijk gespot worden, of iets moeilijker richten, maar geen easy target zijn. (night vision uitgezonderd)
maar met night vision is heel het element van het donker wegJeroenneman schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:54:
Toggle flashlight?
Wait for it...
Precies wat ik bedoel en weer back ontopicbram1984 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:11:
[...]
Hij bedoelt met "relaxter" natuurlijk over het hangen op de bank op een grote TV met surround geluid. Ga hier dus niet op in, want dan krijgen we weer zo'n uiterst vermoeiende console vs. PC discussie, en daar heeft niemand zin in.
Ik moet me echt inhouden om niet iets te zeggen over deze non-argumenten, maar goed.bram1984 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:11:
Hij bedoelt met "relaxter" natuurlijk over het hangen op de bank op een grote TV met surround geluid. Ga hier dus niet op in, want dan krijgen we weer zo'n uiterst vermoeiende console vs. PC discussie, en daar heeft niemand zin in.
BC2 had toch ook night vision als perk voor vehikels? Of heb ik het nou mis?
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien