Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Nee, niet echt. Genoeg lanparty's waar geen enorm dikke internetpijp aanwezig is, dan wil je juist dat al je game data niet over de internet verbinding moet maar gewoon lokaal blijft.XanderDrake schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:37:
[...]
Een beetje een hypothetisch geval niewaar?
Je zou toch eens de OP lezen, je zou bijna denken dat daar informatie in staat he.flessuh schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:37:
is er al iets bekend over de wapens die in het spel zitten?
deze lijkt mij leuk in ieder geval YouTube: Futureweapons - M110
Hoeven ze die m95 ofzo niet te gebruiken....want dat ding wordt nogal naar beneden geschaald in dmg vergeleken wat die kogels echt doen...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hopelijk zitten er ook Europese en misschien Canadese troepen in... Zeker Zweedse troepen gezien de studio zich daar bevindt.
in de OP staan maar een paar wapens, ik dacht maybe hebben ze eens wat meer aangekondigdTsurany schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:16:
[...]
Je zou toch eens de OP lezen, je zou bijna denken dat daar informatie in staat he.
Waarom? Ze hebben het grootste leger en zijn een supermacht, dan is het toch logisch dat ze in veel spellen naar voren komen? Je kan moeilijk Zweden erin pleuren, daar zou elk ander groot land (Rusland, China, Amerika,...) overheen walsen. In BF2 kozen ze voor twee van de grootste militaire supermachten, in BFBC2 kozen ze voor twee grootste supermachten.Pyronick schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:20:
Is er al wat bekend over de facties binnen het spel? Ik verafschuw het feit dat het waarschijnlijk toch wel weer een Amerikaans gedomineerd spel zal worden.
Je kan verwachten dat die er weer in zitten, misschien een Europees verenigd leger (betwijfel het) en ongetwijfeld de PLR.
Trouwens, waarom vraagt iedereen constant of er hier of daar al wat over bekend is? Als het niet in dit topic staat kan je er vanuit gaan dat het nog niet bekend is. Je kan ook zelf informatie zoeken he? Het is geen FAQ verzamelplaats.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hehe, Zweedse troepen? Denk het niet.Pyronick schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:20:
Hopelijk zitten er ook Europese en misschien Canadese troepen in... Zeker Zweedse troepen gezien de studio zich daar bevindt.
Europese denk ik misschien wel. DICE staat redelijk positief daar tegenover, als je kijkt naar BF2142 (met de EU als supermacht) en naar de BF2 uitbreiding Eurofoce.
Maar echt 100 man op 1 verbinding? Dat is een lose-lose situatie in veel meer gevallen dan alleen een non-local LAN optie.Tsurany schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:16:
Genoeg lanparty's waar geen enorm dikke internetpijp aanwezig is
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Voor puur webbrowsing en chatten is dat geen enkel probleem, zolang mensen geen bestanden gaan downloaden gaat dat prima. Hoe denk je dat veel bedrijven dat doen? Is vaak ook over ADSL hoorXanderDrake schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:13:
Maar echt 100 man op 1 verbinding? Dat is een lose-lose situatie in veel meer gevallen dan alleen een non-local LAN optie.
is dat van die health waarbij je niet kan zien hoeveel health je nog hebt, maar als je bij dood gaat dat je char dan gaat zuchten? en als je dan ff cover neemt heb je ineens weer full health?
edit: tellertje (zal ik soms eens bijwerken, of een nieuwe post voor maken): 525.573 557.584 )
Ga naar http://www.facebook.com/battlefield om mee te helpen.
[ Voor 54% gewijzigd door Asgaro op 13-04-2011 09:32 ]
Antfarmer
Ik zie er wel naar uit om BF3 beta te spelen maar dat kan nog een tijdje duren.
We all make choices, but in the end, our choices make us.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dus het einde is nog lang niet in zicht...
Ik had nog een idee wat betreft het sniper gebeuren van een paar pagina's terug. Ik ben zelf inderdaad ook niet erg fan van snipers die op grote afstand maar een beetje op je lopen te schieten, zonder dat ze zich ook maar enigszins bewust zijn van wat hun team aan het doen is. Het draagt niets bij aan teamwork, alleen maar aan hun eigen ego als ze iemand raken.
Daarom dacht ik het volgende: geef snipers al punten zodra ze vijanden spotten (dit zat nog niet zo in BC2), en nog méér punten als die vijanden daarna worden afgemaakt door teamgenoten (non-sniper, anders gaan ze alsnog met ze 2-en op een berg zitten). Dat 2e zit wel in BC2, maar de bonus voor dergelijk teamwork zou dan nog een flink stuk hoger moeten uitvallen. Zelf de gespotte vijand neerschieten is een stuk minder waard, en niet-gespotte vijanden nóg weer minder. (let op, dit gaat zuiver over de lange-afstand kills)
En zoals Tsurany zei, schaf marksman bonussen af, want snipers behoren sowieso juist op grote afstand beter te zijn dan op kleine afstand, dus geef ze misschien short-range bonussen? Voor kills binnen 100 meter oid.
Simpelweg het aantal snipers in een team beperken is niet genoeg, ik denk dat je met bovenstaande maatregelen snipers nuttig kunt maken voor het team, waardoor ze leuk blijven om te spelen en ze als vijand minder vaak je het bloed onder de nagels vandaan halen.
Maar @ BF3 trailers: kwijl
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
bonussen voor shortrange? neeh, dat is echt dom. Ik dood alleen maar van dichtbij zowat met snipers.Murk schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:51:
En zoals Tsurany zei, schaf marksman bonussen af, want snipers behoren sowieso juist op grote afstand beter te zijn dan op kleine afstand, dus geef ze misschien short-range bonussen? Voor kills binnen 100 meter oid.
Maar @ BF3 trailers: kwijl![]()
Vooral als een enemy heel dichtbij is en het te lang duurd schiet ik gwn no-scope met sniper en is het one-shot-kill (ik raak zowat altijd). En als je meer punten krijg als je heel erg dichtbij bent, dan ging ik altijd met M95 en red dot scope lopen. Dus nee.
Verwijderd
Denk alleen dat wanneer gamers eerst 10 minuten NatuurKunde moeten toepassen voordat ze 1 schot kunnen lossen ze niet meer zo vaak met een sniper kit zullen spelen.
Nou ze zitten mij ook niet in de weg, maar als je moet aanvallen en 6 man is sniper hou je nog maar 10 man over, dat werkt niet echt fijn in veel gevallen.brilsmurfffje schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:36:
Ik vind het ronduit vreemd dat er altijd zo ontiegelijk panisch gedaan wordt omtrent snipers, maar laat ze gewoon zolang het er niet teveel zijn zitten ze mij toch niet in de weg. En er is best wat oefening nodig om wat kills te maken vanaf grote afstand. Dus zo'n marksman bonus is dan handig.
En in de huidige BF spellen heb je als sniper geen enkele vorm van skill nodig. Niet in BF2 en niet in BFBC2.
Gelul natuurlijk want de overige classes hebben in dat geval ook genoeg om mee rekening te houden.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:51:
zo lang ze, val snelheid, windsnelheid, gebruikte patroon, het coriolis effect, en de noodzaak om het vizier daarop in te stellen weten te implementeren heb ik niets tegen op snipers.
Denk alleen dat wanneer gamers eerst 10 minuten NatuurKunde moeten toepassen voordat ze 1 schot kunnen lossen ze niet meer zo vaak met een sniper kit zullen spelen.
Het is een spel, geen simulatie. Arma topic -> that way
Ok, tragisch dat je zo goed bent man. Verveel je je nooit dan met altijd maar 50/0 potjes draaien?nukidin247 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:34:
[...]
bonussen voor shortrange? neeh, dat is echt dom. Ik dood alleen maar van dichtbij zowat met snipers.
Vooral als een enemy heel dichtbij is en het te lang duurd schiet ik gwn no-scope met sniper en is het one-shot-kill (ik raak zowat altijd). En als je meer punten krijg als je heel erg dichtbij bent, dan ging ik altijd met M95 en red dot scope lopen. Dus nee.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Precies, ik vond het snipen in BC2 overigens wel prima op die manier mogen ze het wat mij betreft ook implementeren in BF3.Kaap schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:05:
[...]
Gelul natuurlijk want de overige classes hebben in dat geval ook genoeg om mee rekening te houden.
Het is een spel, geen simulatie. Arma topic -> that way
Ik vind juist dat je compleet skill loos kan zijn met de medic kit, dat is echt gewoon spray and pray...
drop ook een paar medkits en je staat bijna automatisch in de top 5
Inderdaad, ik vind dat voor snipen zeker ook "skill" nodig is.-Mike- schreef op woensdag 13 april 2011 @ 01:20:
[...]
Precies, ik vond het snipen in BC2 overigens wel prima op die manier mogen ze het wat mij betreft ook implementeren in BF3.
Maar dat is ook niet het probleem, het is meer dat je soms in team komt met 90% snipers, wat aardig vervelend kan zijn als je probeert aan te vallen.
Maar goed, niet elke ronde hoeft even leuk te zijn, er zijn gelukkig ook veel teams die wel naar de objective spelen. Bovendien er zijn toch servers met een max aantal snipers?
"Above And Beyond The Call"
Snipen werkte overigens prima.
Medic vond ik zelf ook wel een leuke klass hoor,
Denk dat ik hem weer voor de xbox haal, bf3 dan. Toch makkelijk online etc.
Antfarmer
Verwijderd
Imo weinig verschil met andere kits, vooral doordat je veel wapens in andere classes tegenkomt, met de daarbij horende customizations .brilsmurfffje schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:56:
met ^^
Ik vind juist dat je compleet skill loos kan zijn met de medic kit, dat is echt gewoon spray and pray...
drop ook een paar medkits en je staat bijna automatisch in de top 5
of hebben jullie het over BF2?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
he bedankt man voor je enorm verhelderende uitleg!!!Tsurany schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:13:
Als jij dat eruit begrijpt moet je toch eens het topic gaan lezen. Er is geen demo en die komt er nog lang niet. Het gaat hier om BF2 en BFBC2, zoals je gewoon uit de posts zou kunnen halen.
On Topic:
Wat was nou de release date? ff stom, maar kan hier niet zomaar ea op ofz
Antfarmer
http://www.yourgamenews.n...ld-3-releasedatum-gelekt/Artilux schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:16:
Wat een sarcasme..
On Topic:
Wat was nou de release date? ff stom, maar kan hier niet zomaar ea op ofz
Waarschijnlijk niet.Lasteraar schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:00:
Zal deze game ook op een ( betere ) imac te spelen zijn ?
Tenzij je bootcamp gebruikt.
Anyways, Ik hoop ook dat de Server browser en friends systeem wat beter in elkaar zit.Soms is de server browser erg brak.
Ik heb veel vertrouwen in DICE dat dit een topper gaat worden, Ik speel al een hele tijd BF spellen en ik heb er altijd van genoten (Behalve BC1).
We all make choices, but in the end, our choices make us.
Als je bootcamp gebruikt om windows te draaien zal dit wel mogelijk zijn ja.Lasteraar schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:00:
Scientia potentia est
Native niet denk ik, zoals de meeste EA/DICE releases. Alleen Valve en Blizzard heeft een focus op Macs.Lasteraar schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:00:
Dus niet als je gewoon bootcamp met windows draaitXanderDrake schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:13:
[...]
Native niet denk ik, zoals de meeste EA/DICE releases. Alleen Valve en Blizzard heeft een focus op Macs.
Ik doe hetzelfde met MW2, draai ik op bootcamp windows partitie op m'n Imac
PSN: Von_Smallhausn
Was zoiezo niet nodig, 17 April stond al een tijd vast, het was alleen zo wanneer eerder de 1miljoen likes waren bereikt het filmpje eerder werd unlockt.vinom schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:38:
Oh, dus die 1 miljoen ''Likes'' is niet meer nodig?
Maar we mogen niet vergeten dat dit wél een geslaagde marketingstunt isLizardz schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:30:
[...]
Was zoiezo niet nodig, 17 April stond al een tijd vast, het was alleen zo wanneer eerder de 1miljoen likes waren bereikt het filmpje eerder werd unlockt.
On another note:
Via http://bf3blog.com/2011/0...utm_content=Google+ReaderWe can now exhale with relief, as DICE’s Patrick Bach has revealed in a recent interview with Norweigan game magazine Gamer, saying that Battlefield 3 will feature the biggest maps DICE has ever made.
“The game is still early in development, but I can tell you that Battlefield 3 will have the largest maps we have ever made”
PC gamers mogen dus op beide oren slapen!
Na Crysis 1 en Red Dead Redemption eindelijk nog eens een game die echt grenzen gaat verleggen!
hopelijk gaat dit bf2 evenaren hoop stiekem zelfs op overtreffen
Nja, ik vind dat dat wel iets heeft, zo'n uitgestrekte vlakte waar je per Humvee, per heli of soms dan al rennend doormoet.Tsurany schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:40:
Hoop dat er dan wel meer dan 64 spelers op kunnen eigenlijk, in BF2 waren de maps al heel groot en om die over te komen was het soms best een gedoe.
Net zoals ik in GTA SA die country side en in Red Dead Redemption die valleien wel een leuke toevoeging vond (terwijl anderen valktes, etc net haten), heb ik bij BF2 hetzelfde gevoel soms gehad indertijd.
Dat vond ik juist zo geweldig aan BF2, iets wat ook echt alleen BF2 had en geen enkele andere game durfde te doen. Je moet wat meer moeite doen dan 10 seconde lopen voordat je bij het eerste drukke gebied komt.Tsurany schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:40:
Hoop dat er dan wel meer dan 64 spelers op kunnen eigenlijk, in BF2 waren de maps al heel groot en om die over te komen was het soms best een gedoe.
De ene keer met het vliegtuig, dan met een humvee met 3 squadmates, dan met een heli met je gunner, je tank of met een boot. Echt geweldig om zoveel keus en vrijheid te hebben maar toch genoeg te doen hebben
Verwijderd
Mee eens! Alhoewel ik dat méér had met de BF1942 maps. El Alamein bijvoorbeeld, ook al speelde je daar met 64 man, het was nog steeds een map waar je prima doorheen kon crossen zonder constant iemand tegen te komen.Asgaro schreef op donderdag 14 april 2011 @ 01:30:
[...]
Nja, ik vind dat dat wel iets heeft, zo'n uitgestrekte vlakte waar je per Humvee, per heli of soms dan al rennend doormoet.
Net zoals ik in GTA SA die country side en in Red Dead Redemption die valleien wel een leuke toevoeging vond (terwijl anderen valktes, etc net haten), heb ik bij BF2 hetzelfde gevoel soms gehad indertijd.
Ik denk dat het er niet in komt. Zal vooral voor playstation exclusives worden gebruikt lijkt me.aramdin schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:24:
Is er al iets meer bekend over Sony Move + Sharp Shooter integratie? Hier ben ik wel echt benieuwd naar! Speel momenteel Killzone 3 met de Move + Sharp Shooter en dat is toch echt wel een stuk leuker dan met de normale controller
Of denken jullie dat ik deze game nog wel redelijk zou kunnen spelen , ik weet er is natuurlijk niks nog bekend gemaakt , maar er was wel aangegeven dat die demo die getoond werd dat die pc op 2 hele dure ati kaarten draaiden.
Dit is volgens mij echt weer zo´n game die echt het maximale uit de pc kan gaan halen.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Bron; http://www.fudzilla.com/g...hes-consoles-to-the-limit
en dan nog krijgen we een console port... ''press start to play''Pukker schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:27:
Het schijnt dat misschien 5 a 7% van de huidige pc gamers maar de hardware hebben om battlefield 3 op max te kunnen draaien als het spel uitkomt. Dus het gaat echt akelig zwaard worden denk ik.
Ik zal even de woorden van Patrick Bach , de producer van Battlefield 3 gebruiken.
"This is not Battlefield 2, so people might not love all the choices that we've done," said Bach. "The world has moved on, so has DICE. We are changing stuff for the better, but you never know what the fans will say.
BF2 PC gameplay rest in peace.
[ Voor 26% gewijzigd door MaXeRs op 14-04-2011 20:32 ]
Anders dan pomp ik m,n 6850,s tot de top !
Suh dude
Al die elite PC gamers die persé alles op Max visuals willen spelen, hebben in mijn ogen een slag van de molen gekregen.Pukker schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:27:
Het schijnt dat misschien 5 a 7% van de huidige pc gamers maar de hardware hebben om battlefield 3 op max te kunnen draaien als het spel uitkomt. Dus het gaat echt akelig zwaard worden denk ik.
Bij Crysis 1 was het hetzelfde geklaag, "oh noes, the game runz like shiat". Nu we Crysis 2 hebben is het terug niet goed want "ffuuu, tha game doezn't use my whole pc's potentitialzz".
Ik ben ook een PC gamer maar dat is net omwille van het genot van toetsenbord + muis.
En als ik hardware koop doe ik dit met de achterliggende gedachte dat die láng meegaat, niet met de bedoeling dat die alle recente games op Max moeten kunnen spelen.
Kzit met een 8800GTX, speel er BFBC2 mee op Medium aan 50-60 FPS fzo en ben niet van plan voor BF3 een nieuwe kaart te halen, tenzij de game niet meer boven de 40 FPS komt.
edit: Die stats bij dat artikel zullen wel van op http://store.steampowered.com/hwsurvey komen.
Van de Steam gaming community is 56.36% DX10 ready en slechts 5.6% DX11 (= noodzaak voor max settings in BF3). Dus het valt precies nog mee met upgrade-verslaafde mensen.
En die survey is wel representatief voor de ganse PC community:
- wordt maandelijks geupdated.
- elk pc gamer zal wel eens in de laatste 3 jaar fzo de Steam software is geinstalled hebben, en dan wordt je hardware config gesubmit naar hun database.
- het overgrote deel van de FPS community is aanwezig op Steam aangezien zij genoodzaakt zijn om Steam te hebben voor games zoals CSS, COD MW2 en COD BO.
[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 14-04-2011 22:07 ]
WTF!!! DICE zei zelf nog dat de PC de lead versie wordt. Als dit niet het geval is.... dan jah...maxers1973 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:29:
[...]
en dan nog krijgen we een console port... ''press start to play''
Ik zal even de woorden van Patrick Bach , de producer van Battlefield 3 gebruiken.
"This is not Battlefield 2, so people might not love all the choices that we've done," said Bach. "The world has moved on, so has DICE. We are changing stuff for the better, but you never know what the fans will say.
Bekende quote ja. For the better als je van meer van hetzelfde houdt. Denk dat BF2 een opgepoetste BFBC2 met vliegtuigen wordt.maxers1973 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:29:
[...]
en dan nog krijgen we een console port... ''press start to play''
Idd RIP voor de orgininele BF gameplay.
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 14-04-2011 22:58 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
zo'n upgrade verslaafde ben ik ook weer nietAsgaro schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:59:
[...]
Al die elite PC gamers die persé alles op Max visuals willen spelen, hebben in mijn ogen een slag van de molen gekregen.
Bij Crysis 1 was het hetzelfde geklaag, "oh noes, the game runz like shiat". Nu we Crysis 2 hebben is het terug niet goed want "ffuuu, tha game doezn't use my whole pc's potentitialzz".
Ik ben ook een PC gamer maar dat is net omwille van het genot van toetsenbord + muis.
En als ik hardware koop doe ik dit met de achterliggende gedachte dat die láng meegaat, niet met de bedoeling dat die alle recente games op Max moeten kunnen spelen.
Kzit met een 8800GTX, speel er BFBC2 mee op Medium aan 50-60 FPS fzo en ben niet van plan voor BF3 een nieuwe kaart te halen, tenzij de game niet meer boven de 40 FPS komt.
edit: Die stats bij dat artikel zullen wel van op http://store.steampowered.com/hwsurvey komen.
Van de Steam gaming community is 56.36% DX10 ready en slechts 5.6% DX11 (= noodzaak voor max settings in BF3). Dus het valt precies nog mee met upgrade-verslaafde mensen.![]()
- elk pc gamer zal wel eens in de laatste 3 jaar fzo de Steam software is geinstalled hebben, en dan wordt je hardware config gesubmit naar hun database.
- het overgrote deel van de FPS community is aanwezig op Steam aangezien zij genoodzaakt zijn om Steam te hebben voor games zoals CSS, COD MW2 en COD BO.
heb crysis nog op mijn AGP kaarte uitgespeelt zelfs... Liep nog goed ook op med - low settings
Ik krijg echt het gevoel dat jullie ouwe lullen zijn met te veel nostalgie.Help!!!! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:57:
[...]
Bekende quote ja. For the better als je van meer van hetzelfde houdt. Denk dat BF2 een opgepoetste BFBC2 met vliegtuigen wordt.
Idd RIP voor de orgininele BF gameplay.

Tuurlijk is het geen BF2. Kijk bijv. naar de single player. En als Commander niet in volle glorie terug komt zal ik er ook geen nachtje minder op slapen heur.maxers1973 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:29:
"This is not Battlefield 2, so people might not love all the choices that we've done," said Bach.

Anders ga je dat toch gewoon spelen?BF2 PC gameplay rest in peace.
Punt is dat BC2 op medium op een 8800GTX nog steeds mooier is dan BC2 op een Xbox360.Asgaro schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:59:
Maar een game zoals dit is een belevenis, net als Crysis 1 destijds. Het opent je ogen voor al de ontwikkelingen die hebben plaats gevonden, hardware dan wel software. Het mooiste van het mooiste, de grafische apex van 25 jaar FPS gaming.
Ik ga er in mee hoor: mijn 8800GTS G92 kocht ik destijds mét Crysis erbij. Later heb ik er nog een 8800GTS bij geprikt in SLI. Als BF3 uitkomt is respectievelijk 4 en 3 jaar geleden. Tijd voor een nieuw videokaartje
Verwijderd
Beetje een consolementaliteit dit. Natuurlijk wil je als gamer altijd je spellen op het allermooist kunnen spelen, is dat zo gek? Ik vind van niet, de hardware kan het makkelijk aan en je betaalt daar ook een prijs voor. Als je dan vervolgens games voorgeschoteld krijgt die graphics hebben die bijna hetzelfde zijn als een voorgaand deel van een paar jaar terug is er best reden tot klagen.Asgaro schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:59:
[...]
Al die elite PC gamers die persé alles op Max visuals willen spelen, hebben in mijn ogen een slag van de molen gekregen.
Van de Steam gaming community is 56.36% DX10 ready en slechts 5.6% DX11 (= noodzaak voor max settings in BF3). Dus het valt precies nog mee met upgrade-verslaafde mensen.![]()
haha ja wie weet.BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:06:
[...]
Ik krijg echt het gevoel dat jullie ouwe lullen zijn met te veel nostalgie.![]()
[afbeelding]
Ik heb het al eerder gezegd, als je ganzeborden gaat aanpassen zodat het monopoly wordt, dan ben je niet meer aan het ganzenborden.
"Verandering' is helaas vaak geen verbetering.
t wordt allemaal een grote eenheidsworst en laat mij maar een ouwe lul zijn die dat jammer vindt.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Geen ouwe lullen gezeik, gewoon terecht hopen op een vervolg op een unieke en geweldige game. Niet een aftreksel van BFBC2. Iets wat een goede game (BC2) maar een game die niet in de buurt komt van BF2.BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:06:
[...]
Ik krijg echt het gevoel dat jullie ouwe lullen zijn met te veel nostalgie.![]()
[afbeelding]
Waar lees je dan dat dat niet zo is? Die quote is nietszeggend zonder context.nukidin247 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:46:
[...]
WTF!!! DICE zei zelf nog dat de PC de lead versie wordt. Als dit niet het geval is.... dan jah...
Nee het is geen port. Nee het is geen arcade shooter. Nee het is geen BF BC2 met extra's.
Het is 64 player actie in BF2 stijl met de nieuwe engine (waar ook BC2 nog niet op draaide) met huge maps.
Ik ben benieuwd wanneer de eerste tweaker gaat krijsen als er in de beta file een text file een variabele met de string x360 heeft. BF3 is een AAA game, die grote platforms, enorme release. Daar zijn enorme development teams aan aan het werk. Daar wil je een bug fixen op alle drie de platformen tegelijk, de engine patchen zonder moeilijkheden. Ja natuurlijk is er gedeeld werk.
btw deze al gelezen volgens mij nog niet tegen gekomen in dit forum.
http://www.geforce.com/#/...es/battlefield3-interview
Yes, absolutely. That's the biggest problem we have today. Most games are actually still based on the same core idea that the consoles are your focus, the superior platform or something. I don’t know why. That was the truth 5 years ago, but the world has moved on. PCs are way more powerful than the consoles today and there are actually almost zero games out there that actually use the benefits of this. So for our target of what we want to hit, we are now using the more powerful platform to try and prove what we see gaming being in the future rather than using the lowest common denominator, instead of developing it for the consoles and then just adding higher resolution textures and anti-aliasing for the PC version. We're do it the other way around, we start with the highest-end technology that we can come up with and then scale it back to the consoles.
Geweldig stukje! Hulde voor DICE. Hier mag elke andere developer een voorbeeld aan nemen
Tijd om de Xbox 720 neer te zetten... 300 eu, 1 controller en 250 GB HDD. 350 met 2 spellen..
Bam! niet klagen, gewoon doen.
Waarom hebben ze eigenlijk geen big changes gedaan met die zwarte krengen? Ik bedoel, stop het erin, en dan hebben die de mogelijkheid al om de nieuwe xbox 720 games te spelen, maar om nog beter te draaien wil je een Zwart metallic groene xbox 720...
Antfarmer
Nee nog niet gezien, thanks.
Kan idd niet wachten! ~Rage~
Antfarmer
Hebbe hebbe hebbe!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Mooi idd, kan niet wachten, wil echt heel graag die beta spelen!
Ik heb laatst de podcast bekeken van dontrevivemebro.com waarin DICE community manager Daniel "zh1nt0" Matros te gast was. Die zei precies hetzelfde over BF2. Toen die pas uitkwam zeiden een hele hoop battlefield fans dat BF2 geen echte battlefield was in vergelijking met 1942. Nu vijf jaar later staat BF2 te boek als een echte BF experience.StealthyPeanut schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:44:
[...]
Geen ouwe lullen gezeik, gewoon terecht hopen op een vervolg op een unieke en geweldige game. Niet een aftreksel van BFBC2. Iets wat een goede game (BC2) maar een game die niet in de buurt komt van BF2.
De controverse dat bc2 te veel verandering was vond ook niet iedereen leuk, maar het is toch een succes geworden en persoonlijk vind ik het ook een geweldige game met een heel unieke engine en implementatie van voertuigen. Ik heb BF2 niet gespeeld, maar gezien de verhalen lijkt het me dat BF3 alleen maar beter kan worden.
Aan verandering moet je eenmaal wennen en er gaat een beetje tijd overheen voordat je het gaat waarderen. Dat is ook de grootste reden denk ik dat CoD spelers zich niet thuisvoelen in battelfield. En als je niks verandert, wat is dan het doel van een nieuwe game?
Tweede helft van trailer... woorden.. schieten... te kort...

Totdat de Xbox 720 en de Playstation 4 er zijn en developers erachter komen dat die consoles niet tot hun maximum worden benut en doen ze het weer vanaf die kant.StealthyPeanut schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:49:
Do you feel the consoles are holding PC games back?
Yes, absolutely. That's the biggest problem we have today. Most games are actually still based on the same core idea that the consoles are your focus, the superior platform or something. I don’t know why. That was the truth 5 years ago, but the world has moved on. PCs are way more powerful than the consoles today and there are actually almost zero games out there that actually use the benefits of this. So for our target of what we want to hit, we are now using the more powerful platform to try and prove what we see gaming being in the future rather than using the lowest common denominator, instead of developing it for the consoles and then just adding higher resolution textures and anti-aliasing for the PC version. We're do it the other way around, we start with the highest-end technology that we can come up with and then scale it back to the consoles.
Geweldig stukje! Hulde voor DICE. Hier mag elke andere developer een voorbeeld aan nemen
Tis maar net hoe de wind staat...
Waarom lees ik dan zovaak opmerkingen van "Gameplay > graphics"? Die doen er toch niet toe als de gameplay maar goed is?Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:38:
[...]
Beetje een consolementaliteit dit. Natuurlijk wil je als gamer altijd je spellen op het allermooist kunnen spelen, is dat zo gek? Ik vind van niet, de hardware kan het makkelijk aan en je betaalt daar ook een prijs voor. Als je dan vervolgens games voorgeschoteld krijgt die graphics hebben die bijna hetzelfde zijn als een voorgaand deel van een paar jaar terug is er best reden tot klagen.
[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-04-2011 16:22 ]
Greetings from Earth
Ik word niet zo snel emotioneel, maar de tranen staan in mijn ogen, ik plan alvast een week vrij, dit ziet er waanzinnig uitXanderDrake schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:54:
[...]
Tweede helft van trailer... woorden.. schieten... te kort...
![]()
Die laatste beelden, zijn die nieuw? Ik kan me die niet uit trailers herinneren ...
Soooo looking forward to this
~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~
Zijn veelal aan elkaar geplakte beelden uit vorige trailers. Toch maar even goed de SP doorlezen jijdutch_camel schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:53:
[...]
Die laatste beelden, zijn die nieuw? Ik kan me die niet uit trailers herinneren ...
Soooo looking forward to this
Verwijderd
Verder echt goeie marketing doen ze, met minimale hoeveelheden nieuw materiaal, nieuwe soundtrack en beetje editen, en iedereen is er weer van ondersteboven. Nu hopen dat de game ook echt zo goed wordt.
Ze hebben het heel goed verpaktbram1984 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:55:
Mensen deze beelden zijn al lang langs gekomen in oudere trailers.
Verwijderd
Dat zijn 2 dingen die totaal los van elkaar staan. Natuurlijk is goede gameplay fijn, maar als je hardware moderne graphics aankan is het toch raar dat je het met graphics van 5 jaar geleden moet doen omdat anders mensen op de console niet mee kunnen draaien?Kaap schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:19:
[...]
Totdat de Xbox 720 en de Playstation 4 er zijn en developers erachter komen dat die consoles niet tot hun maximum worden benut en doen ze het weer vanaf die kant.
Tis maar net hoe de wind staat...
[...]
Waarom lees ik dan zovaak opmerkingen van "Gameplay > graphics"? Die doen er toch niet toe als de gameplay maar goed is?
Nou zie ik wel dat DICE dit maal de PC gamers waar voor hun geld wil gaan geven, klinkt goed.
Ik waarschijnlijk BF3 waarschijnlijk op de PC en PS3 spelen. De PC voor de graphics, maar uiteindelijk zal de PS3 het winnen met speeltijd (veel minder cheaters, hackers).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik kan me het laatste gedeelte anders niet herinneren uit de oude trailers. Met die tank en die jet..bram1984 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:55:
Mensen deze beelden zijn al lang langs gekomen in oudere trailers.
Still cracking me up! ThanksJumpman schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:55:
Fraaie trailer, dit is de eerste keer dat ik voertuigen en vliegtuigen langs zag komen.
Ik waarschijnlijk BF3 waarschijnlijk op de PC en PS3 spelen. De PC voor de graphics, maar uiteindelijk zal de PS3 het winnen met speeltijd (veel minder cheaters, hackers).
Ik zag wel wat nieuwe gameplay, maar ik heb tot nu toe nog niet elk filmpje helemaal bekeken. Ik wacht met smart!
[ Voor 17% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-04-2011 18:33 ]
Verwijderd
Denk echt wel dat toen de PS3 uitkwam de PC al sneller was, als ik me goed herinner kon je toen al een 8800GTX hebben (in SLI zelfs) icm een snelle quad core met 6GB ram. Er waren zelfs van die physics kaartjes.Most games are actually still based on the same core idea that the consoles are your focus, the superior platform or something. I don’t know why. That was the truth 5 years ago
Toen de 360 kwam was de PC ook al sneller.
Verwijderd
Vind zelf het aantal cheaters in BF eigenlijk altijd reuze mee vallen. Je komt er soms wel eens eentje tegen, maar over het algemeen valt het mee als je het vergelijkt met een andere (soortgelijke) shooter.StealthyPeanut schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:32:
[...]
Still cracking me up! Thanks![]()
Ik zag wel wat nieuwe gameplay, maar ik heb tot nu toe nog niet elk filmpje helemaal bekeken. Ik wacht met smart!
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien