Neen, de gameplay gaat daar veel verder dan in de officiële clipnukidin247 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:55:
[...]
Uhm dat is eigenlijk gewoon precies hetzelfde?
De releasedate van BF3 is waarschijnlijk ook bekend, 2 november 2011.
Bron: http://www.psx-sense.nl/2...ld-3-getoond-in-ea-store/
en weet je het wel super zeker dat het geen 1 april grap is? want daarnaast staat: Releasedatum: Herfst 2011Lizardz schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:26:
De releasedate van BF3 is waarschijnlijk ook bekend, 2 november 2011.
Eerste keer dat ik in dit topic kijk: WOW wat een realisme in de graphics.
Is er feitelijk al iets bekend van een day/night cycle bij MP maps?
Zou wel zalig zijn om op een gegeven ogenblik allemaal met flashlight attachments rond te lopen, en deze op tactische momenten uit te zetten om niet gespot te worden.
Dat is toch iets wat ik sinds Crysis 1 niet meer heb meegemaakt en is zeker een leuke toevoeging.
Zou wel zalig zijn om op een gegeven ogenblik allemaal met flashlight attachments rond te lopen, en deze op tactische momenten uit te zetten om niet gespot te worden.
Dat is toch iets wat ik sinds Crysis 1 niet meer heb meegemaakt en is zeker een leuke toevoeging.
Net zoals in Counter Strike, lekker met je flashlight rondsluipen.Asgaro schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:22:
Is er feitelijk al iets bekend van een day/night cycle bij MP maps?
Ik heb hier de Tier 1 liggen, en naast de code achterop de manual, staat er nergens een beta code ofzo. Wel een papiertje met daarop dat ik eligable ben ofzo voor de beta van BF3, maar geen code ofzo.Hidde schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:50:
Kan iemand vertellen hoe het zit met de beta die je krijgt bij Medal of Honor Limited Edition. Zitten er twee codes in het doosje of gebruik je de LE key die je aan je account koppelt om straks de BF3 beta te krijgen?
(Zit erover te denken om MoH LE te kopen speciaal voor de beta)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Als het goed is krijg je een uitnodiging opgestuurd
Het ideale doelwit zijn omdat je enkel hoeft te mikken op het lichtpuntje?-Mike- schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:27:
[...]
Net zoals in Counter Strike, lekker met je flashlight rondsluipen.
Edit: Het zal wel onrealistisch zijn om te hopen dat er geen snipers in het spel zullen zitten? Ik heb echt zo'n tyfus hekel gekregen aan snipers door Bad Company 2, het zijn nutteloze zielige spelers die niks anders kunnen dan van afstand een beetje schieten. Lafaards die niet dood durven te gaan en die helemaal niks bijdragen aan een spel.
[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 04-04-2011 09:33 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 316512
Ach, de slechte spelers filter je er toch wel uit. Die kunnen je amper raken als je een beetje gek rondloopt. Of een rijtje snipers dat naast elkaar staat met je repairtool doodmaken.Tsurany schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:41:
[...]
Het ideale doelwit zijn omdat je enkel hoeft te mikken op het lichtpuntje?
Edit: Het zal wel onrealistisch zijn om te hopen dat er geen snipers in het spel zullen zitten? Ik heb echt zo'n tyfus hekel gekregen aan snipers door Bad Company 2, het zijn nutteloze zielige spelers die niks anders kunnen dan van afstand een beetje schieten. Lafaards die niet dood durven te gaan en die helemaal niks bijdragen aan een spel.
Vervelend is alleen als ze in je eigen team zitten, dan heb je zo 5 nutteloze figuren rondlopen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb je wel een goed punt inderdaad. Maar ik vind BFBC2 sowieso een stuk minder geschikt voor het spelen van de wat serieuzere gevechten. Clanwars worden bijvoorbeeld amper gespeeld (op serieus niveau). Wat in BF2 en alles wat daaronder zit wel het geval was.
Het is gewoon de casual opzet waar games steeds vaker mee te maken krijgen. Jammer is het wel soms, omdat je niet erg veel onderscheid meer hebt tussen een goede en een slechte speler.
Het is gewoon de casual opzet waar games steeds vaker mee te maken krijgen. Jammer is het wel soms, omdat je niet erg veel onderscheid meer hebt tussen een goede en een slechte speler.
Niet allemaal.. Je hebt ook spelers die rondsneaken met vlammenwerpers of shotguns die c4 droppen, spotten, motion mines gooien, knifen en op strategische punten wachten zodat het squad op hem spawnt om de zaak over te nemen.. Enz etc..Tsurany schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:41:
[...]
Het ideale doelwit zijn omdat je enkel hoeft te mikken op het lichtpuntje?
Hockey seizoen nog niet begonnen jochie?
Zijn dat snipers dan? Iemand met een vlammenwerper of een shotgun is geen sniper naar mijn idee.Jovas schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:59:
[...]
Niet allemaal.. Je hebt ook spelers die rondsneaken met vlammenwerpers of shotguns die c4 droppen, spotten, motion mines gooien, knifen en op strategische punten wachten zodat het squad op hem spawnt om de zaak over te nemen.. Enz etc..
Ik heb een poll gemaakt waar uit komt dat de helft van de spelers ofwel sniper, jet/helo, voor punten speelt, of een combinatie daarvan. Dat zijn dus allemaal mensen die geen conquest aan het spelen zijn.
God morks in wysterious ways.
er blijft ook niet echt veel meer over he als je niet voor de heli mag spelen, niet voor de punten, niet voor je KDR, niet met een sniper mag rondlopen...powersmoker schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:31:
Ik heb een poll gemaakt waar uit komt dat de helft van de spelers ofwel sniper, jet/helo, voor punten speelt, of een combinatie daarvan. Dat zijn dus allemaal mensen die geen conquest aan het spelen zijn.
Gelukkig lopen er niet allemaal mensen rond in BC2 die zo denken. Die punten zijn juist bedoeld om side acties uit te voeren los van het kills maken. Je kan in BC2 even veel punten halen voor een kill assist als voor de kill zelf. Je kan je als medic ook opofferen doorz iemand te reviven die dan de persoon killed, beide 50 punten. je krijgt veel punten voor healen (ivm een kill) Je krijgt veel punten voor objectives, voor het uitschakelen van voertuigen, noem het allemaal maar op.
Voor mensen die miepen over snipers, heli's enz hebben ze toch altijd nog quake? Het hoort bij het spel. Ik irriteer me juist mateloos aan van die servers die hun eigen regeltjes op het spel proberen te drukken. Nee je mag op deze server geen sniper gebruiken... Dat vindt ik pas triest. Het hoort bij het spel. Als je iedere keer door een sniper wordt neergemaaid wordt het tijd dat je leert hoe een cover systeem werkt. Wat je overigens ook al wordt uitgelegd in de tutorials.
Leer het spel te spelen, in plaats van te proberen het spel aan te passen. Dat je gefrustreerd raakt omdat je er niet goed in bent, is geen goede reden om het spel aan te passen. En wanneer je je begint te irriteren aan mensen die een andere speelstijl hanteren, dan kun je je beter af gaan vragen bij wie het probleem ligt. Bij hun of toch bij jou?
Als alternatief zijn er altijd nog single player spellen waarin andere spelers geen factor zijn die mee speelt. Wellicht is dat dan een betere vorm van vermaak voor jouw speelstijl? In een multiplayer game zal nooit iedereen doen en spelen zoals jij dat wilt. Dat is altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven.
Leer het spel te spelen, in plaats van te proberen het spel aan te passen. Dat je gefrustreerd raakt omdat je er niet goed in bent, is geen goede reden om het spel aan te passen. En wanneer je je begint te irriteren aan mensen die een andere speelstijl hanteren, dan kun je je beter af gaan vragen bij wie het probleem ligt. Bij hun of toch bij jou?
Als alternatief zijn er altijd nog single player spellen waarin andere spelers geen factor zijn die mee speelt. Wellicht is dat dan een betere vorm van vermaak voor jouw speelstijl? In een multiplayer game zal nooit iedereen doen en spelen zoals jij dat wilt. Dat is altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven.
Jij leest ook maar half he? Het probleem met snipers is niet dat ze me zo ontzettend ownen, want dat lukt ze niet. Het probleem met snipers is er pas zodra ze in je eigen team zitten, ze voeren gewoon niks nuttigs uit waardoor de rest van het team het een stuk zwaarder heeft omdat die tegen een overmacht moeten aanvallen terwijl die snipers lekker in de basis hangen met een kopje koffie en af en toe door hun scope loeren.
Als je altijd blijft verliezen omdat 10 man uit je team sniper speelt, dan kan je dat ook als een reden zien waarom het spel niet helemaal goed werkt. Het haalt het spel in zekere zin uit balans. Jij probeert nu te zeggen dat de mensen die hierover klagen niet goed zijn, maar daar gaat het helemaal niet om. Het is gewoon vrijwel onmogelijk om te winnen als je team vol snipers zit, die vallen namelijk niet aan maar spelen defensief. En laat je nou toevallig ook wel eens als attacker moeten spelen.Seth_Chaos schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:56:
Voor mensen die miepen over snipers, heli's enz hebben ze toch altijd nog quake? Het hoort bij het spel. Ik irriteer me juist mateloos aan van die servers die hun eigen regeltjes op het spel proberen te drukken. Nee je mag op deze server geen sniper gebruiken... Dat vindt ik pas triest. Het hoort bij het spel. Als je iedere keer door een sniper wordt neergemaaid wordt het tijd dat je leert hoe een cover systeem werkt. Wat je overigens ook al wordt uitgelegd in de tutorials.
Misschien en leuke baan voor je: gamer psycholoogSeth_Chaos schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:56:

Gelijk heb je hoor over het feit dat mensen lopen te mekkeren dat ze het niet eerlijk vinden gekilled worden door een sniper of door een andere class. Het zegt meer over de persoon in kwestie dan over de persoon die jou neer knalt. Hij/zij is op dat moment gewoon beter dan jij.
Al zou dat bij mij gebeuren zie ik het alleen als een uitdaging om beter te worden en te zorgen dat mij dit geen 2e keer gebeurt.
Ik weet nog heel goed bij BF2 dat het in veel servers verboden was een dolphin-dive te doen..
Kom op, als dit je leven redt, waarom niet.. De ander heeft een tekortkoming in hem/haar manier van spelen, ik niet..
Buiten dat kon ik juist heel erg goed mensen neerknallen die een dolphin-dive bij deden..
kortom mensen: niet mekkeren, en spelen. Zorg ervoor dat je goed wordt, en zie het als een uitdaging als je steeds door de zelfde neergeschoten wordt.
Make war, not love..
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Zit je nou echt niet goed te lezen of gewoon een grapje te maken?Audione0 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:22:toon volledige bericht
[...]
Misschien en leuke baan voor je: gamer psycholoog![]()
Gelijk heb je hoor over het feit dat mensen lopen te mekkeren dat ze het niet eerlijk vinden gekilled worden door een sniper of door een andere class. Het zegt meer over de persoon in kwestie dan over de persoon die jou neer knalt. Hij/zij is op dat moment gewoon beter dan jij.
Al zou dat bij mij gebeuren zie ik het alleen als een uitdaging om beter te worden en te zorgen dat mij dit geen 2e keer gebeurt.
Ik weet nog heel goed bij BF2 dat het in veel servers verboden was een dolphin-dive te doen..
Kom op, als dit je leven redt, waarom niet.. De ander heeft een tekortkoming in hem/haar manier van spelen, ik niet..
Buiten dat kon ik juist heel erg goed mensen neerknallen die een dolphin-dive bij deden..
kortom mensen: niet mekkeren, en spelen. Zorg ervoor dat je goed wordt, en zie het als een uitdaging als je steeds door de zelfde neergeschoten wordt.
Make war, not love..
Ah, ok. Ik haakte op seth_Chaos zn verhaal in. Alleen toen had jij ook alweer gereageerd..:)
Ik dacht nl dat dit over het algemene manier van spelen ging en niet over het snipen in een squad..
Ik snap wel wat je bedoelt. Door alleen maar snipers in je team wint het team waarin je speelt natuurlijk niet. De meeste mensen spelen voor de individuele punten en zijn minder gericht op het team. Als ik bijvoorbeeld conquest speel in BFBC2, speel ik dit om zoveel mogelijk vlaggen over te nemen en dat mijn team uiteindelijk moet winnen, dit geld ook voor Rush trouwens. Maar de meeste spelen dit spel om zoveel mogelijk kills te halen.
Eigenlijk is hier (Team-sqaud)deathmatch voor bedoelt.
In dit spel draait het voornamelijk om zoveel mogelijk kills te halen. In je sqaud of in je team en uiteindelijk voor jezelf (ratio).
Ik dacht nl dat dit over het algemene manier van spelen ging en niet over het snipen in een squad..
Ik snap wel wat je bedoelt. Door alleen maar snipers in je team wint het team waarin je speelt natuurlijk niet. De meeste mensen spelen voor de individuele punten en zijn minder gericht op het team. Als ik bijvoorbeeld conquest speel in BFBC2, speel ik dit om zoveel mogelijk vlaggen over te nemen en dat mijn team uiteindelijk moet winnen, dit geld ook voor Rush trouwens. Maar de meeste spelen dit spel om zoveel mogelijk kills te halen.
Eigenlijk is hier (Team-sqaud)deathmatch voor bedoelt.
In dit spel draait het voornamelijk om zoveel mogelijk kills te halen. In je sqaud of in je team en uiteindelijk voor jezelf (ratio).
[ Voor 5% gewijzigd door Audione0 op 05-04-2011 12:45 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Nou ik speel de laatste tijd bijna alleen maar Vietnam, maar vooral die combinatie, of een m40 kan zeer dodelijk en nuttig zijn. Maargoed, als de sniper zijn squad in de gaten houdt, en daar nuttig een toevoegt..Tsurany schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:20:
[...]
Zijn dat snipers dan? Iemand met een vlammenwerper of een shotgun is geen sniper naar mijn idee.
Daar heb je wel gelijk in ja, als je in zo'n squad zit waar je telkens op drie snipers spawnt die ergens op een nuttloos punt van de map zitten..
Maar er zitten ook wel goede bij, soms(haha)..
Hier kan je vragen stellen aan de community manager. http://www.dontrevivemebr...1nt0-matros/#comment-2361
Hij laat alleen wel erg weinig los.
Hij laat alleen wel erg weinig los.
God morks in wysterious ways.
Anoniem: 230001
Maar snap ik het niet misschien? Zover ik weet kan de tegenpartij ook 5 of meer snipers hebben, dan is er toch niets aan de hand?
Ik speel zelf af en toe sniper, hangt van de map af. Snipers kunnen best nuttig zijn met bv spotten of door van een afstand de MCom te bewaken.
Daarnaast zijn assaults die onbeperkt granaten gooien en afvuren ook niet altijd even zinvol.
Idereen moet gewoon de class kiezen die hij/zij zelf wil, vrijwel iedereen die niet in een clan zit speelt toch vooral voor zichzelf. Ik heb het tenminste nog niet meegemaakt dat er teamorders werden gegeven.
Ik speel zelf af en toe sniper, hangt van de map af. Snipers kunnen best nuttig zijn met bv spotten of door van een afstand de MCom te bewaken.
Daarnaast zijn assaults die onbeperkt granaten gooien en afvuren ook niet altijd even zinvol.
Idereen moet gewoon de class kiezen die hij/zij zelf wil, vrijwel iedereen die niet in een clan zit speelt toch vooral voor zichzelf. Ik heb het tenminste nog niet meegemaakt dat er teamorders werden gegeven.
Teamorders zijn ook niet noodzakelijk voor samenwerking. Ik zie vaak genoeg dat spelers samen flanken, bij elkaar spawnen en vanaf dezelfde kant aanvallen, dat is samenwerking.
En ja, de tegenpartij kan ook 5 of meer snipers hebben, maar dat hoeft lang niet altijd. Bovendien zijn aanvallers die sniper spelen een stuk nuttelozer dan verdedigers die dat doen.
Snipen moet ontmoedigd worden. Marksmanship punten weghalen en de punten die verdient met acties terwijl je aanvalt of die je verdient door punten te veroveren of MCOM's te armen moeten flink verhoogd worden. Is toch idioot dat een sniper meer punten met een enkel schot kan verdienen dan iemand die de MCOM armed en laat ontploffen. Dat eerste draagt praktisch nooit wat bij, dat tweede wel.
En ja, de tegenpartij kan ook 5 of meer snipers hebben, maar dat hoeft lang niet altijd. Bovendien zijn aanvallers die sniper spelen een stuk nuttelozer dan verdedigers die dat doen.
Snipen moet ontmoedigd worden. Marksmanship punten weghalen en de punten die verdient met acties terwijl je aanvalt of die je verdient door punten te veroveren of MCOM's te armen moeten flink verhoogd worden. Is toch idioot dat een sniper meer punten met een enkel schot kan verdienen dan iemand die de MCOM armed en laat ontploffen. Dat eerste draagt praktisch nooit wat bij, dat tweede wel.
[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 06-04-2011 22:12 ]
Ik zie niet in waarom ik gestraft moet worden omdat ik speel op een manier die ik leuk vind. Vanaf een berg of gebouw mijn squad ondersteunen middels dekking geven en all-seeing-eye voor hun zijn.Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:11:
1 sniper is niet het probleem. Maar als meer dan 50% van je team speelt als sniper, omdat dat de manier van spelen is die zij leuk vinden, dan vind ik het wel een probleem.Kaap schreef op donderdag 07 april 2011 @ 07:16:
[...]
Ik zie niet in waarom ik gestraft moet worden omdat ik speel op een manier die ik leuk vind. Vanaf een berg of gebouw mijn squad ondersteunen middels dekking geven en all-seeing-eye voor hun zijn.
Op de PS3 speel je maar met 12 vs 12 (hoogstwaarschijnlijk) en dan zijn meerdere snipers niet handig als je het potje wilt winnen. En dat is nou net waar battlefield om draait, potjes winnen ipv K/D ratio.
In BC2 1 keer meegemaakt dat van de 12 spelers er 8 sniper waren (niet recon). Dan kun je 2 dingen doen, namelijk weggaan of snipertje sarren...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
met 2 of 3 snipers in een team heb ik geen enkel probleem, zij zijn ideaal om kamperende assault uit de bosjes te knallen
Anoniem: 398188
Ja dat is het beste, het mooiste zou zijn als een team uit 3 assaults, 3 engineers, 3 Medics en 3 snipers bestaat. dan is alles mooi verdeelt en heeft iedereen wat te doenbrilsmurfffje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:27:
met 2 of 3 snipers in een team heb ik geen enkel probleem, zij zijn ideaal om kamperende assault uit de bosjes te knallen
Een sniper is ideaal om een geplante bom te beschermen (mits het huis is weggeblazen), als men wil defusen hebbe ze een kogel door hun hoofd. Dit is ook prima te doen met een assault, maar met een sniper kan ik toch beter verdedigen IMO.
Kiek em goan!
* AllSeeyinEye vraagt zich af of hij vereerd moet zijn nu anderen hem willen zijn, of juist niet....Kaap schreef op donderdag 07 april 2011 @ 07:16:
[...]
Ik zie niet in waarom ik gestraft moet worden omdat ik speel op een manier die ik leuk vind. Vanaf een berg of gebouw mijn squad ondersteunen middels dekking geven en all-seeing-eye voor hun zijn.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik hoop dat er in Battlefield 3 wel een optie komt om te leren om te gaan met de voertuigen (zeker op de consoles waar je geen lege server kan starten). Nu (BF:BC2) gaat het soms ten koste van me team, als ik weer een keer een kansje waag om goed een heli te leer bestuderen. En als de strijd gelijk op gaat, of we zijn op het nippertje aan de winnende hand, pak ik om teamverband redenen geen heli.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Over de sniper discussie: Ik speel voornamelijk medic aangezien je dan meer waarde hebt in teamverband. Maar kan ook prima als sniper spelen, (@ sq rush) gewoon rushen naar de mcom, je teammaten verdedigen je dan. Kom je toch iemand tegen is het geweldig als je hem in close combat ownd.
Als je dan de bom geplant hebt gooi je nog wat c4 eromheen en ga je de mcom verdedigen (en niet op kilometers afstand).
Over de heli in BC2, die is juist heel makkelijk te besturen alleen bij het landen wil hij wel is snel uit onbalans gaan.
Maar speel dan ook op de PC..
Daarnaast speel ik ook 80% van de tijd Sq Rush aangezien je hier met bekenden kan gaan spelen en dan weet je zeker dat je een goed team hebt die samenwerkt (d.m.v. teamspeak).
Als je dan de bom geplant hebt gooi je nog wat c4 eromheen en ga je de mcom verdedigen (en niet op kilometers afstand).
Over de heli in BC2, die is juist heel makkelijk te besturen alleen bij het landen wil hij wel is snel uit onbalans gaan.
Maar speel dan ook op de PC..
Daarnaast speel ik ook 80% van de tijd Sq Rush aangezien je hier met bekenden kan gaan spelen en dan weet je zeker dat je een goed team hebt die samenwerkt (d.m.v. teamspeak).
[ Voor 13% gewijzigd door Realtec op 07-04-2011 11:09 ]
Zodra je de horizontaal in balans ongeveer boven de grond zweeft gewoon uitstappen. Dan stabiliseert dat ding vanzelf.Realtec schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:04:
maar ik ben benieuwd naar de hoeveelheid vehicles in BF3, en ook hoe dat gaat worden met destructability. Erg leuk als je een bommenwerper hebt en je met 1 run 4 huizen platgooit, maar dat is misschien een beetje overpowered.
Wat de snipers betreft vind ik inderdaad dat er een limiet moet komen op hoeveel snipers er in het spel zitten.
Maar dan kom je automatisch op mijn volgende probleem. Ik speel vaak als "battle sniper" oftewel sniper class maar geen sniper rifle als wapen. Eerder met een externe class wapen (zoals de G3 of M8 met scope) of zelfs vaker met de VSS SPECIAL => Veel kill power op korte afstanden en silenced, heerlijk
Ik sta nooit stil, loop meteen naar het front en ondersteun met bijv. airstrikes op moeilijke plekken en sensors om groepen vijanden te spotten. Vaak ga ik ook behing enemy lines om checkpoints te halen en MCOMs op te blazen. Werkt heel goed met VSS, ghilly suit en sensoren, zeker als je team ook op jou gaat spawnen.
Stel dat je limieten op sniper class zou zetten, dan kan ik het dus wel shaken met deze speelstijl... Alle slots zijn dan in de eerste 30 sec van het spel in gepikt en dan moet ik maar weer medic spelen.
Dus het lijkt me beter als zware sniper rifles worden aangepakt ipv de hele sniper class
Maar dan kom je automatisch op mijn volgende probleem. Ik speel vaak als "battle sniper" oftewel sniper class maar geen sniper rifle als wapen. Eerder met een externe class wapen (zoals de G3 of M8 met scope) of zelfs vaker met de VSS SPECIAL => Veel kill power op korte afstanden en silenced, heerlijk
Ik sta nooit stil, loop meteen naar het front en ondersteun met bijv. airstrikes op moeilijke plekken en sensors om groepen vijanden te spotten. Vaak ga ik ook behing enemy lines om checkpoints te halen en MCOMs op te blazen. Werkt heel goed met VSS, ghilly suit en sensoren, zeker als je team ook op jou gaat spawnen.
Stel dat je limieten op sniper class zou zetten, dan kan ik het dus wel shaken met deze speelstijl... Alle slots zijn dan in de eerste 30 sec van het spel in gepikt en dan moet ik maar weer medic spelen.
Dus het lijkt me beter als zware sniper rifles worden aangepakt ipv de hele sniper class
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik hoop dan ook dat de recon class veel meer omgezet gaat worden in de Spec Ops zoals in BF2, lekker met de G36C mensen afknallen
Ook mijn favo wapen eva

BC2 had geen G36C of alternatief vind ik
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Inderdaad, de G36C en de G36E waren gewoon zulke fijne wapens in BF2, beiden ideaal om lekker sneaky te zijn. BC2 heeft een paar flut dingetjes bij de engineer en de crappy VSS voor de recon.
tja, ik zou zeggen: vergeet de marketing en investeer de poen in het spel zelf. Ik heb liever een game die af is als hij uit komt, dan een COD clone met reclame op RTL4.
Dat kan je leuk zeggen, maar zolang je geen idee hebt of die 100 miljoen dollar aan marketing zorgt voor 100 miljoen dollar meer winst slaat het natuurlijk nergens op. Je kan altijd enorm veel meer tijd en geld in een spel investeren, maar als vervolgens niemand het koopt omdat niemand er mee bekend is schiet je er nog niks mee op.
EA: 'Battlefield 3 ontwikkeld om Call of Duty neer te halen'
Nieuws | 7 april 2011 - Battlefield 3 wordt ontwikkeld om Call of Duty van de troon te stoten. Dat zegt John Riccitiello, baas van Electronic Arts, op de Ad Age-conferentie in New York.
"Deze game is ontwikkeld om Call of Duty neer te halen", aldus Riccitiello. "Als je zoekt naar een titanenstrijd - Red Sox tegen Yankees... Microsoft of Google - dan is dit het hoogtepunt van deze winter".
De strijd tussen de twee grootmachten op shooter-gebied is niet goedkoop, vertelt Riccitiello. "Er wordt een paar honderd miljoen dollar aan marketing uitgegeven voor de strijd tussen deze twee producten. [Het zijn] vergelijkbare ontwerpen, maar wij denken dat we het betere product hebben - het wordt geweldig."
Nieuws | 7 april 2011 - Battlefield 3 wordt ontwikkeld om Call of Duty van de troon te stoten. Dat zegt John Riccitiello, baas van Electronic Arts, op de Ad Age-conferentie in New York.
"Deze game is ontwikkeld om Call of Duty neer te halen", aldus Riccitiello. "Als je zoekt naar een titanenstrijd - Red Sox tegen Yankees... Microsoft of Google - dan is dit het hoogtepunt van deze winter".
De strijd tussen de twee grootmachten op shooter-gebied is niet goedkoop, vertelt Riccitiello. "Er wordt een paar honderd miljoen dollar aan marketing uitgegeven voor de strijd tussen deze twee producten. [Het zijn] vergelijkbare ontwerpen, maar wij denken dat we het betere product hebben - het wordt geweldig."
Vroegah toen ik nog Mohaa speelde werd mij BF1942 aanbevolen door een vriend en sinds dien was ik verkocht aan de BF reeks.
Mond tot mond reclame is t aller beste
Anoniem: 393481
Ook zonde van het geld imo.
Zie CoD niet echt op een nieuwe engine uitkomen dus is de strijd voor mij snel gewonnen.
Zie CoD niet echt op een nieuwe engine uitkomen dus is de strijd voor mij snel gewonnen.
Misschien moet je dat eens tegen John Riccitiello vertellen, hem eens uitleggen dat al zijn dure marketingmensen gewoon enorm dom zijn om daar geld aan uit te geven.Realtec schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:38:
Vroegah toen ik nog Mohaa speelde werd mij BF1942 aanbevolen door een vriend en sinds dien was ik verkocht aan de BF reeks.
Typisch dat mensen die waarschijnlijk geen snars verstand hebben van marketing eens komen vertellen dat marketing onzin is en zonde van het geld is. Denken jullie echt dat jullie het beter weten dan het volledige marketingteam van EA en praktisch alle marketingteams in de game en film industrie?
Al die filmpjes die we gezien hebben maken daar deel van uit,dat is de opzet ook zoveel mogelijk laten zien en in de belangstelling brengen,en de kosten die zij maken wegen niet op tegen de opbrengsten die bf3 zal genereren,denk dat ze heel goed weten dat dit wereldwijd een regelrechte hit gaat worden.
Pfff. Ik hoop toch echt dat ze hier alleen in opbrengst bedoelen want ik hoop juist dat BF3 een echte BF wordt en geen COD experience. COD bestaat immers al...icn schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:37:
EA: 'Battlefield 3 ontwikkeld om Call of Duty neer te halen'

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Inderdaad, ik wou net hetzelfde zeggen!Help!!!! schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:21:
[...]
Pfff. Ik hoop toch echt dat ze hier alleen in opbrengst bedoelen want ik hoop juist dat BF3 een echte BF wordt en geen COD experience. COD bestaat immers al...
Ik hoop dat EA zich niet te veel mengt in de direction die DICE wil behouden: meer hardcore dan de andere FPS games die om je oren vliegen.
Tot nu toe lijken ze zeker op het goede pad qua gameplay mechanics (recoil, delay als je prone gaat, pc lead platform, etc).
Hopelijk zien we dit ook in de MP!
Ik hoop ook dat ze qua opbrengsten bedoelen, want CoD bevalt me totaal niet.
Heb er opzich goede hoop in, dat het een nieuwe PC waard mag zijn. Haha.
Heb er opzich goede hoop in, dat het een nieuwe PC waard mag zijn. Haha.
[ Voor 61% gewijzigd door Luxicon op 08-04-2011 07:06 ]
...
Marketing is 1 van de belangrijkste aspecten binnen een bedrijf. Je product staat of valt bij een goede marketingcampagne. Je kan die 100 miljoen of 400 miljoen extra in je game pompen, maar als de game te onbekend blijft en bij het grote publiek (COD PUBLIEK) niet bekend is, dan heb je nog niks. Of als de game wel bekend is bij het grote publiek, maar zij een verkeerd beeld hebben van de game, dan heb je nog niks.M2M schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:16:
[...]
tja, ik zou zeggen: vergeet de marketing en investeer de poen in het spel zelf. Ik heb liever een game die af is als hij uit komt, dan een COD clone met reclame op RTL4.
Die 100 miljoen zullen ze misschien niet binnen 2 maanden met de verkoop van BF3 terugverdienen (ik denk het wel, maar ik weet de verkoopcijfers niet echt van dergelijke games), maar investeringen in marketing hangen altijd samen met lange termijn doelstellingen.
Dit bericht geeft mij wel aan dat ze deze strijd heel erg serieus nemen en weten wat er van deze game afhangt!
Ik denk ook niet dat iemand hier twijfelt of ze de game serieus nemen.
Er zijn alleen twijfels of ze de BF legacy voldoende behouden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Na het zien van de filmpjes heb ik daar ook mijn twijfels over. Ik zie alleen maar SP, terwijl BF2 juist zo sterk was met MP. Ik ben dan ook erg benieuwd en ik hoop dat het veeeeeel meer op BF2 gaat lijken dan op BFBC2.Help!!!! schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:29:
Ik denk ook niet dat iemand hier twijfelt of ze de game serieus nemen.
Dat hoop ik ook maar van wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb ben ik bang van niet.StealthyPeanut schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:16:
[...]
Na het zien van de filmpjes heb ik daar ook mijn twijfels over. Ik zie alleen maar SP, terwijl BF2 juist zo sterk was met MP. Ik ben dan ook erg benieuwd en ik hoop dat het veeeeeel meer op BF2 gaat lijken dan op BFBC2.
Ietsje meer en je mag al blij zijn verwacht ik....
PC Specs
Er is allang gezegd dat de bc serie een spinoff is en bf3 het volgende bf deel na bf2!
Er is ook al lang gezegd dat ze weinig van de MP laten zien omdat ze al bewezen hebben een ijzersterke MP neer te zetten en met de vele SP beelden een ander publiek willen aantrekken naast de MP fanaten!
Er is ook al lang gezegd dat ze weinig van de MP laten zien omdat ze al bewezen hebben een ijzersterke MP neer te zetten en met de vele SP beelden een ander publiek willen aantrekken naast de MP fanaten!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 393481 op 08-04-2011 12:36 ]
Inderdaad, en ze hebben expliciet gezegd dat ze gewacht hebben om Battlefield 3 te maken tot hun Frostbite engine bij v2.0 kwam.
De replayability van een FPS zit 'm in de multiplayer. Enkel RPG's moeten het hebben van single player, en zelfs dat is sinds de introductie van WOW een hele andere kant op gegaan. Interactie met menselijke tegenstanders is toch altijd net iets leuker dan het interactief volgen van een film / verhaal. Natuurlijk is dat een leuk extraatje en denk eigenlijk wel dat er mensen zijn die spellen met degelijke multiplayer enkel kopen om de single player te spelen.StealthyPeanut schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:16:
[...]
Na het zien van de filmpjes heb ik daar ook mijn twijfels over. Ik zie alleen maar SP, terwijl BF2 juist zo sterk was met MP. Ik ben dan ook erg benieuwd en ik hoop dat het veeeeeel meer op BF2 gaat lijken dan op BFBC2.
Maar daar haal je dan een uurtje of 12 gameplay uit. Maximaal. Als je het vaker speelt misschien een uur of 40 / 50. Maar bij lange na niet de etterlijke uren speeltijd die ik in BF2 of BC2 (ge)stop(t) (heb).
Probleem is dat EA wel vaker dingen zegt en ze vervolgens totaal niet waarmaakt. Een beetje sceptisch zijn is imo niet misplaatst.Anoniem: 393481 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:35:
Er is allang gezegd dat de bc serie een spinoff is en bf3 het volgende bf deel na bf2!
Heb weer even Battlefield Play4free gespeeld en wat een verademing vergeleken met Bad Company 2 qua grafisch vertoon. Geen overbodige en onrealistische bloom overal overheen, geen shiny effecten die je enkel afleiden van het spel, gewoon een realistische omgeving die je ook zo buiten zou kunnen aantreffen waarbij je gewoon een heerlijk overzicht over het spel hebt.
Zat dat maar in BF3...
Zat dat maar in BF3...
Volgensmij komen deze woorden van de maker af en niet van de uitgever....Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:41:
[...]
Probleem is dat EA wel vaker dingen zegt en ze vervolgens totaal niet waarmaakt. Een beetje sceptisch zijn is imo niet misplaatst.
Het is dat ik van Battlefield af weet door mond op mond reclame. Zo ben ik iig aan de eerste BF game gekomen.. Maar in de krant, op tv heb ik nog geen reclame gezien hoor van BF3.Tsurany schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:49:
[...]
Misschien moet je dat eens tegen John Riccitiello vertellen, hem eens uitleggen dat al zijn dure marketingmensen gewoon enorm dom zijn om daar geld aan uit te geven.
Typisch dat mensen die waarschijnlijk geen snars verstand hebben van marketing eens komen vertellen dat marketing onzin is en zonde van het geld is. Denken jullie echt dat jullie het beter weten dan het volledige marketingteam van EA en praktisch alle marketingteams in de game en film industrie?
Bij Call of duty is dat wel even anders.. Daarin wordt veel meer geld gestoken.
De enige reclame wat is EA nog heeft is via internet, dus youtube en andere streaming media..
Bij COD heb ik er een beetje een Apple marketing gevoel bij.. Ze creeren een hype waar mensen voor in de rij gaan staan, letterlijk. Bij Battfield is het minder hyped..
Wat Realtec zegt is wel waar hoor.. Mond op mond is beter.. Daar is Battlefield groot mee geworden.. Igg niet op de manier zoals dit bij Call of duty gebeurt is..
[ Voor 6% gewijzigd door Audione0 op 08-04-2011 13:12 ]
Mond op mond is goed, maar daar mee bereik je echt niet wat Activision heeft bereikt met MW2 en Black Ops. MW2 heeft 25 miljoen kopies verkocht terwijl BC2 er tussen de 6-8 miljoen heeft verkocht, dat kan echt alleen maar als je een zeer breed publiek kan bereiken. MW2 kreeg ook extreme Media aandacht, op elk journaal in elk ontwikkeld land was er wel een stuk over MW2. Nu kan je met 100 miljoen dollar ver komen met marketing, maar MW2 voorbij gaan lijkt me bijna onmogelijk...Audione0 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:00:
Wat Realtec zegt is wel waar hoor.. Mond op mond is beter.. Daar is Battlefield groot mee geworden.. Igg niet op de manier zoals dit bij Call of duty gebeurt is..
Het probleem is dus alleen dat je daarvoor ook een game moet maken dat zo'n enorm groot publiek dan ziet zitten.XanderDrake schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:13:
[...]
Mond op mond is goed, maar daar mee bereik je echt niet wat Activision heeft bereikt met MW2 en Black Ops. MW2 heeft 25 miljoen kopies verkocht terwijl BC2 er tussen de 6-8 miljoen heeft verkocht, dat kan echt alleen maar als je een zeer breed publiek kan bereiken. MW2 kreeg ook extreme Media aandacht, op elk journaal in elk ontwikkeld land was er wel een stuk over MW2. Nu kan je met 100 miljoen dollar ver komen met marketing, maar MW2 voorbij gaan lijkt me bijna onmogelijk...
En dat is dus niet per definitie een game die voldoet aan hetgeen BF1942, Vietnam en BF2 liefhebbers graag zien.
PC Specs
En de stats servers zitten bij die aantallen allang aan hun limiet in BC2, laat staan als het MW2 verkoopaantallen krijgt.XanderDrake schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:13:
[...]
Mond op mond is goed, maar daar mee bereik je echt niet wat Activision heeft bereikt met MW2 en Black Ops. MW2 heeft 25 miljoen kopies verkocht terwijl BC2 er tussen de 6-8 miljoen heeft verkocht, dat kan echt alleen maar als je een zeer breed publiek kan bereiken. MW2 kreeg ook extreme Media aandacht, op elk journaal in elk ontwikkeld land was er wel een stuk over MW2. Nu kan je met 100 miljoen dollar ver komen met marketing, maar MW2 voorbij gaan lijkt me bijna onmogelijk...
Enfin, ik hoop echt zo erg dat het geen COD clone gaat worden. Gewoon het BF gevoel. Doen waar je zin aan hebt, grote mappen, tanks vliegtuigen, bradleys, boten en heli's ipv mapjes van maximaal 25 bij 25 meter met max 8 spelers op een mapje. GRMPFL, ik snap niet dat mensen daarvoor kiezen...
Ieder zijn ding, ik geniet ook meer van BF achtige setting maar prima dat er ook COD bestaat.M2M schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:21:
[...]
En de stats servers zitten bij die aantallen allang aan hun limiet in BC2, laat staan als het MW2 verkoopaantallen krijgt.
Enfin, ik hoop echt zo erg dat het geen COD clone gaat worden. Gewoon het BF gevoel. Doen waar je zin aan hebt, grote mappen, tanks vliegtuigen, bradleys, boten en heli's ipv mapjes van maximaal 25 bij 25 meter met max 8 spelers op een mapje. GRMPFL, ik snap niet dat mensen daarvoor kiezen...
Van wat ik gezien heb van BF3 en net als bij BFBC2 zijn voor mijn gevoel de poppetjes, je wapen enzo groter dan bij de oudere BF series. De FOV is meer console achtig.
PC Specs
Tja, veel games worden ook op consoles uitgebracht. Dat brengt voordelen met zich mee (in het aantal verkopen en daardoor de hoeveelheid geld dat ze in een game kunnen stoppen), maar ook wat nadelen: hardwarebeperking door de consoles die vervolgens doorschaalt richting pc, consolified controls (tobo heeft 100+ toetsen, console controller niet) en de algemene gameplay die natuurlijk wel op console speelbaar moet zijn. Wat zich vertaald in dat BC2 op de console heel anders gespeeld wordt dan op de pc. Niet per definitie slechter of beter, maar gewoon anders. Waarbij het weer moeilijker wordt om alle partijen tevreden te houden met een game.
Dat snappen we, maar dat is nu juist het probleem. De console en pc zijn inderdaad 2 verschillende platforms met allebij hun sterke en zwakke punten.M2M schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:01:
Tja, veel games worden ook op consoles uitgebracht. Dat brengt voordelen met zich mee (in het aantal verkopen en daardoor de hoeveelheid geld dat ze in een game kunnen stoppen), maar ook wat nadelen: hardwarebeperking door de consoles die vervolgens doorschaalt richting pc, consolified controls (tobo heeft 100+ toetsen, console controller niet) en de algemene gameplay die natuurlijk wel op console speelbaar moet zijn. Wat zich vertaald in dat BC2 op de console heel anders gespeeld wordt dan op de pc. Niet per definitie slechter of beter, maar gewoon anders. Waarbij het weer moeilijker wordt om alle partijen tevreden te houden met een game.
En wij zien graag dat de ontwikkelaar die sterke punten benut en niet dat een afgevlakte versie van een spelconcept gemaakt wordt omdat dat makkelijker is voor de ontwikkelaars.
Het gaat overigens niet alleen om het feit dat ontwikkelaars het liefst een eenheidsbrij maken voor PC en Consoles maar ook dat bepaalde goede en succesvolle concepten zoals de BF serie door de makers geinfecteerd en overgoten worden met bijv. een COD sausje in de hoop dan ook net zo succesvol te zijn.
Zolang ontwikkelaars die verleiding niet kunnen weerstaan blijft je deze kritiek houden.
[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 08-04-2011 14:17 ]
PC Specs
op zich toch ook wel logisch toch? Als ik een COD game wil spelen heb ik de keuze uit COD en nog 10 andere games die eigenlijk exact hetzelfde zijn. Op welk platform dan ook.
Wat ik jammer vind is dat een spelontwikkelaar tegenwoordig geen risico meer wil nemen. Risico's zoals met supreme commander gebeurde bijvoorbeeld. Geen hond die het spel kon draaien toen het uitkwam. Maar wel een RTS (real time strategy) ipv RTT (real time tactical). Dat risico liepen ze, dat de hardware de boel nog niet bij kon houden. (inclusief een niet zo geoptimaliseerde engine, maargoed).
Vervolgens zijn ze weer mainstream gegaan.
Idem met het fiasco dat homefront heet bijvoorbeeld, of crysis 2. In my most humble opinion zat daar zoveel meer potentie in. Tja, gewoon jammer. Heel jammer.
Voor de rest ben ik best bereid om voor een game te betalen. En ik denk dat veel mensen bereid zijn om voor een pc game te betalen (zie WOW). Zolang de balans goed is tussen het aangeboden goed en de kosten voor de consument.
Zo is magicka een behoorlijk goede aankoop. Single player campagne is slechts een uurtje of 6, maar het kost ook maar 5 biertjes. En een gegarandeerde hoeveelheid fun, zeker als je het met een stel vrienden speelt.
En was Battlefield 2 voor mij nog een veel betere aankoop. bijna 1800 uur plezier aan gehad. In totaal zo'n 80 euro aan uitgegeven (main spel + uitbreidingen). dus ongeveer 23 uur speelplezier per euro. Zo'n balans zie je in huidige games niet terug toch?
Wat ik jammer vind is dat een spelontwikkelaar tegenwoordig geen risico meer wil nemen. Risico's zoals met supreme commander gebeurde bijvoorbeeld. Geen hond die het spel kon draaien toen het uitkwam. Maar wel een RTS (real time strategy) ipv RTT (real time tactical). Dat risico liepen ze, dat de hardware de boel nog niet bij kon houden. (inclusief een niet zo geoptimaliseerde engine, maargoed).
Vervolgens zijn ze weer mainstream gegaan.
Idem met het fiasco dat homefront heet bijvoorbeeld, of crysis 2. In my most humble opinion zat daar zoveel meer potentie in. Tja, gewoon jammer. Heel jammer.
Voor de rest ben ik best bereid om voor een game te betalen. En ik denk dat veel mensen bereid zijn om voor een pc game te betalen (zie WOW). Zolang de balans goed is tussen het aangeboden goed en de kosten voor de consument.
Zo is magicka een behoorlijk goede aankoop. Single player campagne is slechts een uurtje of 6, maar het kost ook maar 5 biertjes. En een gegarandeerde hoeveelheid fun, zeker als je het met een stel vrienden speelt.
En was Battlefield 2 voor mij nog een veel betere aankoop. bijna 1800 uur plezier aan gehad. In totaal zo'n 80 euro aan uitgegeven (main spel + uitbreidingen). dus ongeveer 23 uur speelplezier per euro. Zo'n balans zie je in huidige games niet terug toch?
In mij geval wel eerlijk gezegd. Ik vermaak me prima met Black Ops en toendertijd ook MW2 (600 uur),
Ik ben het echter wel met je eens over je voorbeelden van Supreme Commander 2 en Crysis 2. Het doet niet echt iets unieks meer.
Ik ben het echter wel met je eens over je voorbeelden van Supreme Commander 2 en Crysis 2. Het doet niet echt iets unieks meer.
Christus te paard.vinom schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:01:
In mij geval wel eerlijk gezegd. Ik vermaak me prima met Black Ops en toendertijd ook MW2 (600 uur),
En daar geef ik je gelijk. Crysis 1 was veel revolutionairder dan Crysis 2. Om gewoon de console players binnen te harken stompen ze ontwikkeling en uniekheid af... Sneu eigenlijk.Ik ben het echter wel met je eens over je voorbeelden van Supreme Commander 2 en Crysis 2. Het doet niet echt iets unieks meer.
Wat bracht Black Ops eigenlijk voor nieuws tegenover MW2? Een paar nieuwe game modes? Dat je bloemetjes patronen op de loop van je M16 kan painten? Niet echt indrukwekkend.
De vraag is hoe BF3 het gaat aanpakken... BF2 herintroduceren met een betere engine? Dingen herinvoeren die we moesten missen in BC2? Of meer?
Black Ops doet ook niet echt iets unieks, maar dat betekend niet dat ik de games niet leuk vind. Ik bedoel, Crysis 2 heb ik ook gewoon uitgespeeld en dat was een leuke time waster, maar die doet dus ook niks unieks. Ik verwacht dat Battlefield 3 dat ook niet gaat doen, maar met nog mooiere graphics en verbeterde gameplay tegenover Bad Company 2 ben ik al verkocht..XanderDrake schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:20:
[...]
Christus te paard.
[...]
En daar geef ik je gelijk. Crysis 1 was veel revolutionairder dan Crysis 2. Om gewoon de console players binnen te harken stompen ze ontwikkeling en uniekheid af... Sneu eigenlijk.
Wat bracht Black Ops eigenlijk voor nieuws tegenover MW2? Een paar nieuwe game modes? Dat je bloemetjes patronen op de loop van je M16 kan painten? Niet echt indrukwekkend.
De graphics van BC2 waren niet slecht. Met invoering van tesselation in BF3 zal het waarschijnlijk nog wel een stapje hoger kunnen. Overigens, als je op console speelt heb je dus met de laatste paar games de limiet van de hardware wel bereikt. Veel mooier gaat het er in ieder geval niet uit zien.vinom schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:05:
[...]
Black Ops doet ook niet echt iets unieks, maar dat betekend niet dat ik de games niet leuk vind. Ik bedoel, Crysis 2 heb ik ook gewoon uitgespeeld en dat was een leuke time waster, maar die doet dus ook niks unieks. Ik verwacht dat Battlefield 3 dat ook niet gaat doen, maar met nog mooiere graphics en verbeterde gameplay tegenover Bad Company 2 ben ik al verkocht..
Niet slecht? Ja als je van zware overbelichting houd. Vind Battlefield Play4free mooier simpelweg omdat het realistisch is.
Installing BF2 as we speak
. Ik ben benieuwd hoe ik het vind spelen t.o.v. BFBC2.
Laten we gewoon hopen dat BF3 de topper gaat worden waar we allemaal op hopen. En ik hoop dan ook heel erg dat ze snel wat MP-materiaal laten zien. Ik snap dat ze mensen willen triggeren met de SP, maar het grootste deel van de spelers speelt tegenwoordig de game voor de MP, niet voor de SP.
Laten we gewoon hopen dat BF3 de topper gaat worden waar we allemaal op hopen. En ik hoop dan ook heel erg dat ze snel wat MP-materiaal laten zien. Ik snap dat ze mensen willen triggeren met de SP, maar het grootste deel van de spelers speelt tegenwoordig de game voor de MP, niet voor de SP.
[ Voor 64% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-04-2011 09:49 ]
Helemaal correct! Ik vond de multiplayer demo van Crysis 2 ook zeer lekker.vinom schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:05:
Black Ops doet ook niet echt iets unieks, maar dat betekend niet dat ik de games niet leuk vind.
Ik bedoel, Crysis 2 heb ik ook gewoon uitgespeeld en dat was een leuke time waster, maar die doet dus ook niks unieks.
Maar als je het mij vraagt brengt het niets nieuws naar te tafel. En voor mij geldt altijd: "Stilstand is achteruitgang".
Nu vraag ik je, als Black Ops weinig nieuws en unieks doet tegenover Modern Warfare 2, waarom zou ik het dan kopen? De Shoot mechanics zijn nagenoeg identiek, alles voelt hetzelfde, de graphics zijn niet verbeterd. Hell ze porteren zelfs maps van de ene MW naar de andere MW/BO, wat is dan de toegevoegde waarde van een nieuw spel te kopen??
Ik hoop dat er toch meer komt dat dit, zuchtIk verwacht dat Battlefield 3 dat ook niet gaat doen, maar met nog mooiere graphics en verbeterde gameplay tegenover Bad Company 2 ben ik al verkocht..

Maar dat neemt niet weg dat ik 100% zeker weten BF3 ga kopen, simpelweg omdat het een DICE shooter is en een opvolger van de legendarische BF2
Anoniem: 256512
HI res screens:
http://gamersyde.com/news...n_18_images-10871_en.html
ziet er tot nu toe echt te mooi uit
Hoe zielig dat mensen daaronder in de comments met denkbeeldige specs proberen op te scheppen
Screens zien er wel goed uit, maar ben benieuwd hoe ze met de belichting omgaan, of het net zo sucky wordt als in BC2 of gewoon realistisch zoals in BF2.
Tja, daar heb je dan wel weer gelijk in:
Hier klopt in ieder geval helemaal niets van...Posted by IRAIPT0IR
I cant wait too for my new build:
3x GTX 580 Extreme Generation SLI
i7-2600k Genesis
3GB of DDR333
CrossfireX Enabled Graphics
Ultra Performance 1866Mhz Memor
8 GB of 1866 MHz memory3
5x 55" Class Viera GT30 Series Full 3D
Gonna be insane!!
Als je dan toch gaat patsen neem dan die nieuwe 10 core Xeons van Intel en claim dat je er daar 4 van hebt samen met een stuk of 6 crossfire kaartjes, 128GB ram en 10 SSD's in RAID0.
Ziet er zeker mooi uit. Zal het spel gaan kopen om dezelfde reden als XanderDrake postte.Anoniem: 256512 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:38:
HI res screens:
Helaas is de feel te veel BFBC2 en te weinig BF1942, BF2...
PC Specs
Het ziet er naar uit dat we het spel weer gaan moeten spelen met een zonnebril op. Ik word echt gek van de bloom in BC2. Jammer genoeg ziet het er naar uit dat het weer van dat zal zijn. Ook vind ik dat de graphics er niet veel beter uit zien.
Verder kijk ik er wel naar uit. Ben enkel bang dat het veel meer als BC3 gaat aanvoelen met een met een paar BF2 features dan een "echte" BF3 game. We zullen zien.
Verder kijk ik er wel naar uit. Ben enkel bang dat het veel meer als BC3 gaat aanvoelen met een met een paar BF2 features dan een "echte" BF3 game. We zullen zien.
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
http://www.dontrevivemebro.com/drmb-podcast-stream/
podcast met zh1nt0
podcast met zh1nt0
Hmm, ik snap niet precies wat dat is. ik hoor alleen mensen wat praten maar ik zie verder alleen zwart beeld. is dat de bedoeling om alleen te luisteren of ligt het aan mij dat ik geen beeld heb.
Dit had ik ook, maar toen realiseerde me dat dit komt door de setting en niet door de game zelf.Springstof schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:13:
Meh, lijkt op MoH.
Nou... Ik vertrouw eerlijk gezegd in DICE. Ze hebben immers ook BF2 gemaakt, en BC2 is veel meer een vervolg van BC zodat ze het ook BC2 hebben genoemd en geen BF3Hyperz schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:13:
Het is een podcast. Enkel audio dus
.
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
Leuke graphics, dan voel je toch weer de pijn van geen game-pc hebben, maar op de xbox zal hij ook vast fijn spelen :-). (kan toch niet met de muis omgaan). En anders de remake maar voor de volgende generatie xbox halen
Echt lichten zijn het ook niet.Tsurany schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:19:
Hoe zielig dat mensen daaronder in de comments met denkbeeldige specs proberen op te scheppenScreens zien er wel goed uit, maar ben benieuwd hoe ze met de belichting omgaan, of het net zo sucky wordt als in BC2 of gewoon realistisch zoals in BF2.
Voornamelijk omdat er een Crossfire en sli wil met 3 GTX580's wil gaan draaien.

Er klopt echt geen bal van.

IRAIPT0IR
Commented on 2011-04-08 20:24:49
i7-2600k Genesis
3GB of DDR333
8 GB of 1866 MHz memory3
Gonna be insane!!
OT: Ik zit nog steeds te dubben tussen XBOX360 en PC. Eens even wachten op de eerste XBOX360 gameplay voordat ik kies.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is normaal, net zoals op de radio.nukidin247 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:26:
[...]
Hmm, ik snap niet precies wat dat is. ik hoor alleen mensen wat praten maar ik zie verder alleen zwart beeld. is dat de bedoeling om alleen te luisteren of ligt het aan mij dat ik geen beeld heb.
Ok, podcast is net gedaan. Niet echt iets bijgeleerd van "wow!" aangezien zh1nt0 nog niet veel gameplay related mocht vertellen. De game is nog in full development, nog in alpha status dusja.
Overall was het wel entertaining en grappig, soms eens wat slow chat maar niet zoveel.
Een download zal wel in elke uren online staan.
Im in doubt about the Ps3 en X360. Misschien weten ze nu de PS3 beter te gebruiken en kunnen ze misschien meer spelers online doen. Tenzij ze uit zijn gegaan van 360 natuurlijk.DanielWW2 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:43:toon volledige bericht
[...]
Echt lichten zijn het ook niet.
Voornamelijk omdat er een Crossfire en sli wil met 3 GTX580's wil gaan draaien.
Er klopt echt geen bal van.![]()
IRAIPT0IR
Commented on 2011-04-08 20:24:49
i7-2600k Genesis
3GB of DDR333
8 GB of 1866 MHz memory3
Gonna be insane!!
OT: Ik zit nog steeds te dubben tussen XBOX360 en PC. Eens even wachten op de eerste XBOX360 gameplay voordat ik kies.
Wat nieuwe info
It looks awesome. if you could make a game out of Black Hawk Down, it would look like this.
So, specific answers.
Yes there is an extensive singleplayer campaign.
Its developed with the Frostbite2 engine and it was developed for the PC. The xbox version has been scrunched down. In fact one of the techs was telling me that when they first tried it on 360, it would barely render a single player object before optimisation.
Snipers are in it but i didnt get to see any play as them.
There is regenerating health like Halo.
Here's the shocker.... no dedicated LAN support. The lan has to have connection out to the interweb. He said would you be able to rent dedicated servers, "like before" ... which i hope makes sense to you.
I asked about commander mode and they all clammed up and wouldnt say anything. I doubt you will see it as one head guy did say "it was only 2 out of 128 people, its a lot of work for that"... but i expect some new tactical and strategic elements to MP because there was something they werent telling us.
They wouldnt say a lot about MP and certainly wouldnt answer questions about mods squads, mostly they wanted to show off the pretty pictures which were... in fairness... pretty.
There was one thing I loved, their destruction physics are amazing, you can tear down a 5 storey hotel to the ground, to rubble, or you can blow about a 1/6th of a breezeblock away from a wall to get a shot or to reveal an enemy in cover.
If we get another invite in the fall (as we sometimes do) I'll try to get a BF mod over to it, we've done it before for driving games mods. This was much more than BF though, i got to see and play Portal 2(awesome, gonna be huge!) and tons of other stuff.
It looks awesome. if you could make a game out of Black Hawk Down, it would look like this.
So, specific answers.
Yes there is an extensive singleplayer campaign.
Its developed with the Frostbite2 engine and it was developed for the PC. The xbox version has been scrunched down. In fact one of the techs was telling me that when they first tried it on 360, it would barely render a single player object before optimisation.
Snipers are in it but i didnt get to see any play as them.
There is regenerating health like Halo.
Here's the shocker.... no dedicated LAN support. The lan has to have connection out to the interweb. He said would you be able to rent dedicated servers, "like before" ... which i hope makes sense to you.
I asked about commander mode and they all clammed up and wouldnt say anything. I doubt you will see it as one head guy did say "it was only 2 out of 128 people, its a lot of work for that"... but i expect some new tactical and strategic elements to MP because there was something they werent telling us.
They wouldnt say a lot about MP and certainly wouldnt answer questions about mods squads, mostly they wanted to show off the pretty pictures which were... in fairness... pretty.
There was one thing I loved, their destruction physics are amazing, you can tear down a 5 storey hotel to the ground, to rubble, or you can blow about a 1/6th of a breezeblock away from a wall to get a shot or to reveal an enemy in cover.
If we get another invite in the fall (as we sometimes do) I'll try to get a BF mod over to it, we've done it before for driving games mods. This was much more than BF though, i got to see and play Portal 2(awesome, gonna be huge!) and tons of other stuff.
Hier word ik een beetje blij van, van binnenvinom schreef op zondag 10 april 2011 @ 11:38:
Wat nieuwe info
Zoals Starcraft 2 dus, geen probleem voor mij. Heb een aantal LAN parties gehad waar we SC2 speelde en dat ging prima, niets op aan te merken. De rel on het missen van de dedicated LAN begrijp ik eigenlijk niet... Misschien in competities, maar als je een ping van 10 hebt merk je het toch niet?Here's the shocker.... no dedicated LAN support. The lan has to have connection out to the interweb. He said would you be able to rent dedicated servers, "like before" ... which i hope makes sense to you.
Hmm. Een gestroomlijnde Commander zie ik wel zitten.I asked about commander mode and they all clammed up and wouldnt say anything. I doubt you will see it as one head guy did say "it was only 2 out of 128 people, its a lot of work for that"... but i expect some new tactical and strategic elements to MP because there was something they werent telling us.
Een LAN party met 100 man waar je enkel een ADSL verbinding hebt schopt dan toch wel even op je ping van 10.
Eh ben ik nu de enige die de BHD game gespeeld heeft (en 'm erg vet vond!)?vinom schreef op zondag 10 april 2011 @ 11:38:
Wat nieuwe info
So, specific answers.
Snapt iemand waarom je dit er ooit uit zou laten, het is niet veel werk (immers gewoon de serversoftware runnen tijdens het spel op 1 v/d computers)?Here's the shocker.... no dedicated LAN support. The lan has to have connection out to the interweb. He said would you be able to rent dedicated servers, "like before" ... which i hope makes sense to you.
Single player gespeeld, was inderdaad best wel vetjes. Tenminste, ik herinner het me nog, dan moet het toch wel goed zijn?roy-t schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:54:
[...]
Eh ben ik nu de enige die de BHD game gespeeld heeft (en 'm erg vet vond!)?
Ze doen dit meestal om te voorkomen dat er cracked servers komen zoals in bv COD 4 of Crysis 1. Op die manier geeft niemand toegang tot de server code en kan men die dus ook niet kraken. Jammer, want net zoals die DRM crapware neemt dit weg van de kwaliteit IMO.roy-t schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:54:
Snapt iemand waarom je dit er ooit uit zou laten, het is niet veel werk (immers gewoon de serversoftware runnen tijdens het spel op 1 v/d computers)?
is er al iets bekend over de wapens die in het spel zitten?
deze lijkt mij leuk in ieder geval YouTube: Futureweapons - M110
Hoeven ze die m95 ofzo niet te gebruiken....want dat ding wordt nogal naar beneden geschaald in dmg vergeleken wat die kogels echt doen...
deze lijkt mij leuk in ieder geval YouTube: Futureweapons - M110
Hoeven ze die m95 ofzo niet te gebruiken....want dat ding wordt nogal naar beneden geschaald in dmg vergeleken wat die kogels echt doen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien