• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-05 11:57
Qft

Na een tijdje was ik die voertuigen bende wel een beetje zat.

Het enige ding wat ik nie zo prettig vond was de nadespam.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
-nvm-

[Voor 108% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 24-03-2011 09:33]

God morks in wysterious ways.

Dit kwam ik in mijn RSS reader tegen:
A brand new Battlefield 3 trailer has been release, or maybe even leaked, which showcases a lot of action taking place in New York City. And a far more cinematic trailer than the previous two.
Van: http://bf3blog.com/2011/03/battlefield-3-new-york-trailer/

Jammer genoeg blijkt de post op de site intussen gedeleted te zijn, maar we weten alleszins al wat ons nog te wachten staat :)

edit: zie post hieronder :P

[Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 25-03-2011 15:06]

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 19:38
Helaas is het een fan made trailer. Daarom is de post ook al deleted.

http://bf3nation.com/2011/03/battlefield-3-new-york-trailer/

Zitten scenes tussen van Crysis, HAWX en World in Conflict.

bron: http://forums.electronica...d-3-new-york-trailer.html

[Voor 6% gewijzigd door MrLeeeet op 24-03-2011 15:21]

Dat is gewoon echt geniaal gedaan! Vraag me af hoeveel mensen er in trappen :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03 03:37
Tsurany schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:53:
Dat is gewoon echt geniaal gedaan! Vraag me af hoeveel mensen er in trappen :+
ik dus :P
Maar het ziet er wel heel mooi uit en ik zou bf3 ook wel heel nice vinden als het er zo uit zag
maar hij wordt vast wel mooier ;P

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 14:46
ik dacht al dat er iets niet klopte je zag de hele tijd verschil in de grapics maar wel nice gedaan :D

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 06:57
offtopic:
kleine update gemaakt van de TS, hoofdzakelijk taalkundig

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:06

mrc4nl

Procrastinatie expert

weten jullie waar ik kan de disk versie kan pre orderen?
ik heb in de TS gekeken bij amazon en game.co.uk maar loop vast bij mijn card gegevens.......

ora et labora

• nukidin247
mrc4nl schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:32:
weten jullie waar ik kan de disk versie kan pre orderen?
ik heb in de TS gekeken bij amazon en game.co.uk maar loop vast bij mijn card gegevens.......
over een half jaar liggen ze in de MediaMarkt

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:06

mrc4nl

Procrastinatie expert

nukidin247 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:11:
[...]

over een half jaar liggen ze in de MediaMarkt
mmm, maar de pre order is de special edition met de map back to karkand.....(gratis)
daarom voeg ik het ook...

of heeft nietmand hier de dvd versie gepre-orderd?

ora et labora

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Vraag me af waar ze zich meer op gaan focussen. Een nieuwe Battlefield met wellicht verbeteringen op basis daarvan. Of op basis van BC2. Hopelijk heeft het niet veel met BC2 te maken in mijn geval.
Kan me op de pc niet echt boeien in ieder geval. Heb op Steam 80 uur staan, maar het trekt me niet.
Heb er wel vertrouwen in, dat dan wel. :9

Trouwens.. G2play.net geeft een prijs van 40 Euro aan voor de nieuwprijs (pre-order).
Via daar kost ie 34 Euro, via EADM.

[Voor 41% gewijzigd door Luxicon op 25-03-2011 17:24. Reden: extra]

...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:16

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Luxicon schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:18:
Vraag me af waar ze zich meer op gaan focussen. Een nieuwe Battlefield met wellicht verbeteringen op basis daarvan. Of op basis van BC2. Hopelijk heeft het niet veel met BC2 te maken in mijn geval.
Kan me op de pc niet echt boeien in ieder geval. Heb op Steam 80 uur staan, maar het trekt me niet.
Heb er wel vertrouwen in, dat dan wel. :9

Trouwens.. G2play.net geeft een prijs van 40 Euro aan voor de nieuwprijs (pre-order).
Via daar kost ie 34 Euro, via EADM.
Het concept van Battlefield 2 maar met een verbeterde engine die we in BC2 zagen.

"Oooh Jeroen!"

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 08:45
Geen Magnum Ammo (zoals in BC2) in BF3. :)

Door Demize bevestigd!:
@Demize99 what are your thoughts on magnum ammo? in bc2 its a must to win gun fights maybe shouldn't be on bf3.
@kaotic1turtle It won't be in BF3. I'm not happy with the way damage and health mods affected the game.
Wederom goed nieuws.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Inderdaad goed nieuw! Zit niet achter pc dus kan het niet in de TS zetten (had je dm gelezen) want een TS aanpassen op een telefoon werkt niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03:31
Indy91 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:07:
Geen Magnum Ammo (zoals in BC2) in BF3. :)

Door Demize bevestigd!:

[...]

[...]

Wederom goed nieuws.
Is inderdaag goed nieuws, alleen ik verveel me nog steeds dood aan elkaar gelijktijdig killen. Het komt maar al te vaak voor dat ik een enemy neerschiet, en hij mij nog met zijn laatste kogels ook nog neerhaalt. Geen idee of dit door die rare bullet travel komt, of gewoon door latency, ik ben het niet in shooters gewend en ik vind het gewoon vreselijk irritant. Mogen ze toch echt wel fixen, hoewel bullet travel in het algemeen wel een hele leuke feature is. Gezien ze ongeveer dezelfde engine gaan gebruiken voor BF3 verwacht ik dat de physics en dergelijke ook wel niet al te veel zullen verschillen?
Bekijk het volgende scenario eens:
Speler A en speler B komen tegelijk het hoekje om. Speler A schiet direct en speler B schiet 30 milliseconde later. De ping van speler A is 150 en die van speler B is 60. Aangezien in Battlefield de ping gezien wordt als een roundtrip is de tijd dat de informatie van Speler A aankomt op de server 75 milliseconde en die van speler B slechts 30 milliseconde. Speler B schiet weliswaar 30 milliseconde later maar door de latency komt zijn schotinformatie binnen 60 milliseconde aan op de server en die van speler A na 75 milliseconde. Speler B zou dus eigenlijk de kill krijgen terwijl speler A die verdiend. Om te voorkomen dat de latency (die redelijk kan schommelen) in de weg gaat zitten besluit de server dan beide spelers elkaar dood te laten maken.
Immers latency kan zo erg schommelen dat die 15 milliseconde verschil lastig hard te maken is omdat de ping van speler B een paar seconde later 70 kan zijn en die van speler A 120.

• nukidin247
Tsurany schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:41:
Bekijk het volgende scenario eens:
Speler A en speler B komen tegelijk het hoekje om. Speler A schiet direct en speler B schiet 30 milliseconde later. De ping van speler A is 150 en die van speler B is 60. Aangezien in Battlefield de ping gezien wordt als een roundtrip is de tijd dat de informatie van Speler A aankomt op de server 75 milliseconde en die van speler B slechts 30 milliseconde. Speler B schiet weliswaar 30 milliseconde later maar door de latency komt zijn schotinformatie binnen 60 milliseconde aan op de server en die van speler A na 75 milliseconde. Speler B zou dus eigenlijk de kill krijgen terwijl speler A die verdiend. Om te voorkomen dat de latency (die redelijk kan schommelen) in de weg gaat zitten besluit de server dan beide spelers elkaar dood te laten maken.
Immers latency kan zo erg schommelen dat die 15 milliseconde verschil lastig hard te maken is omdat de ping van speler B een paar seconde later 70 kan zijn en die van speler A 120.
Heb je ook gedacht aan bullettravel? en wat als een speler een kogel afvuurt en zo een lagspike veroorzaakt?
De ping kan ook liggen aan andere spelers in een server of de locatie van de server of wat dan ook.
er zijn genoeg problemen die er wat aan kunnen veranderen.
nukidin247 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:45:
[...]

Heb je ook gedacht aan bullettravel? en wat als een speler een kogel afvuurt en zo een lagspike veroorzaakt?
De ping kan ook liggen aan andere spelers in een server of de locatie van de server of wat dan ook.
er zijn genoeg problemen die er wat aan kunnen veranderen.
Dus? Wat wil je hier mee zeggen?

• nukidin247
Tsurany schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:04:
[...]

Dus? Wat wil je hier mee zeggen?
*Weet niet, wou ff slim doen.*
Je hebt het namelijk niet bij gerekend :P
ik zeg ook niet dat het fout is
Klopt, maar mijn voorbeeld was ook puur bedoeld om te laten zien hoe zoiets simpels als een ping verschil invloed kan hebben op wie een vuurgevecht wint als de server geen rekening zou houden met zulke zaken, vandaar dat ik het voorbeeld zo simpel mogelijk houd.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 20:38

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Daarbij is het ook best vaak irritant als je weer een enemy met 1- 2 hp ofzo ziet weglopen. Ik heb zelfs eentje gezien die had 0 staan?! Toch had hij mij dood en liep hij rond. heel apart. :P (BC2 dan)
In een echte situatie kan het natuurlijk ook prima dat je nog net voordat je doodgaat een paar kogels kan afvuren. In een game is het echter wel irritant natuurlijk, zo kan je dan nooit die killstreaks halen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 18:04
Misschien als glasvezel massaal wordt doorgevoerd dat het dan beter wordt.. Ze zijn hier in de straat nu al aan het spitten...

• ArtPhil-Flower
http://www.bashandslash.com/
Interview met een van de coders. Ze noemt het 'true dynamic lighting system' en het gebruik van de cores van de PS3 (waarop ze een gpu prestatiewinst van 30-50% heeft weten te behalen). Daarbij haalt ze als voorbeeld aan: suppressors, muzzle flash suppressors, tracer rounds, lichtspoor achter raketten, spelers die oplichten als ze schieten. Nacht-gevechten dus.

En om een idee te krijgen: fb2 demo

[Voor 13% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 28-03-2011 18:47]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

powersmoker schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:17:
http://www.bashandslash.com/
Interview met een van de coders. Ze noemt het 'true dynamic lighting system' en het gebruik van de cores van de PS3 (waarop ze een gpu prestatiewinst van 30-50% heeft weten te behalen). Daarbij haalt ze als voorbeeld aan: suppressors, muzzle flash suppressors, tracer rounds, lichtspoor achter raketten, spelers die oplichten als ze schieten. Nacht-gevechten dus.

En om een idee te krijgen: fb2 demo
Ik gok dat dat wel SP zal zijn?

• ArtPhil-Flower
Waarom?

• Mark.
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Ik het herhalen maar dan spreek ik puur voor mijzelf: Ik vind het ontbreken van de welbekende BF2 optie Commander een groot gemis gezien de eigen ervaringen en speelkwaliteiten. :'( (enige waar ik echt bijna onverslaanbaar in was als in het winnen van games met mijn teams)

De mens wikt maar God beschikt.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Stiekem hoop ik op een nieuwe desert combat. De heli's waren heel lastig te bedienen, maar wanneer je het eenmaal onder de knie had, was je heer en meester in dat ding. In een tank was je niet onoverwinnelijk. Je moest je best doen om te overleven, maar wanneer je erg goed was schoot je vliegtuigen en heli's zo uit de lucht. Niets was overdadig sterk. Het kwam voornamelijk aan op skill. Je moest oefenen om je iets meester te maken.

Battlefield 2 is alleen maar een slap aftreksel van die mod, en het zelfde geld voor bad company en vietnam. Iedere randdebiel kan het spelen, en er in winnen. Het is laagdrempelig dom vermaak, dat zijn bestaansrecht enkel weet te behouden door het ingebouwde beloning systeem.

Ik hoop dan ook dat ze niet dezelfde foute kant op gaan als black ops. Daar hebben ze met het beloning systeem het spel compleet vleugel lam gemaakt. Vrijwel alle servers draaien één en dezelfde map omdat met die map sneller punten verdient kan worden, die je weer kunt gebruiken om betere wapens te kopen, en upgraden. Een soort ontmoetingsplaats voor upgrade junks is het geworden.

Zelfs een reboot van Battlefield 1942, zou een beter spel zijn dan die bagger.

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-02 10:16
Ik vond heli's in desert combat juist een eitje. In bc2 kom ik die dingen niet in omdat ik het te moeilijk vind en ik het dan verpest voor mensen die wel in dat ding kunnen vliegen.

Anoniem: 398188

Ik hoop dat er weer vliegtuigen in komen, daar heb ik vroeger een hoop lol mee gehad :)
Anoniem: 398188 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:52:
Ik hoop dat er weer vliegtuigen in komen, daar heb ik vroeger een hoop lol mee gehad :)
Zie TS, vliegtuigen komen er in.

• Seth_Chaos
  • Niet online
Baccy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:39:
Ik vond heli's in desert combat juist een eitje. In bc2 kom ik die dingen niet in omdat ik het te moeilijk vind en ik het dan verpest voor mensen die wel in dat ding kunnen vliegen.
Ik kan me juist nog heel goed het beeld voor de geest halen van heli's die opstegen en na een meter op zijn kop sloegen, en ter aarde storten, omdat ze niet corrigeerde en of rekening hielden met de vertraging in de besturing. :P

In de nieuwe spellen zitten ook per map maar 1 of 2 voertuigen. Wat ze tot super wapens maakt. Zodra je er één weet te bemachtigen weet je gewoon dat je bovenin de lijst zult eindigen.

Dat was in battlefield 1942, en desert combat wel anders. Daar kan je met recht spreken van een battlefield, en niet van een tuintje waar je gek word van de waarschuwingen dat je de battlefield aan het verlaten bent.

In die laatste spellen zijn de voertuigen ook een groot punt van irritatie geworden, omdat er A zo weinig van zijn, en B er geen doeltreffende counters voor zijn. Want laten we eerlijk wezen. Wie vervloekt die heli niet, die een half uur je spawn point overhoop schiet, terwijl je keer op keer probeert een surface-to-air missle op dat ding probeert af te schieten. En toch weet dat onding je toch steeds weer net weer te raken voor je een schot kunt lossen.

[Voor 32% gewijzigd door Seth_Chaos op 29-03-2011 11:10]

• ArtPhil-Flower
Ik ben het met jullie eens dat 1942 de beste is uit de serie. Maar BF2 was toch ook een tijdje erg leuk. Het had alleen niet de diepte van zijn voorganger, en ik was er dus veel sneller op uitgekeken. Ze hebben aardig wat goed gedaan in dat spel, en ook een heleboel fout. Je hoort de makers ook vaak zeggen dat ze 'gezien hebben waar de grenzen liggen' in BF2, en dat ze bepaalde features terugdraaien geeft wel hoop.

Toch is dit een genre dat in de tijd van 1942 en 2 zo veelbelovend was (Joint Operations, Eve of Destruction), en gek genoeg in de jaren daarna voor een groot deel is genegeerd door de markt.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 08:45
Seth_Chaos schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:56:
In die laatste spellen zijn de voertuigen ook een groot punt van irritatie geworden, omdat er A zo weinig van zijn, en B er geen doeltreffende counters voor zijn. Want laten we eerlijk wezen. Wie vervloekt die heli niet, die een half uur je spawn point overhoop schiet, terwijl je keer op keer probeert een surface-to-air missle op dat ding probeert af te schieten. En toch weet dat onding je toch steeds weer net weer te raken voor je een schot kunt lossen.
Ik hoop ook dat men hieraan iets gaat doen.

Ik kan ermee leven als één welgemikte raket van een chopper/plane, een Anti-Air vehicle of heavy armor kan uitschakelen. Echter, dan dienen de chopper en plane dan ook met 1 raket uitgeschakeld te kunnen worden.
Dat maakt het spel mijn inziens veel evenwichtiger.

In BF2 had je soms 2 à 3 raketten nodig om een plane/chopper uit te schakelen. De Surface-to-Air raketten waren op auto-magische wijze veel minder krachtig dan Air-to-Surface raketten. 8)7

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:10

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Indy91 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:32:
Ik kan ermee leven als één welgemikte raket van een chopper/plane, een Anti-Air vehicle of heavy armor kan uitschakelen. Echter, dan dienen de chopper en plane dan ook met 1 tankshell uitgeschakeld te kunnen worden.
Dat maakt het spel mijn inziens veel evenwichtiger.
Fixed ;)

IMHO het enige balance probleem in de game dat echt irritant is naast de irritante Fog of War.

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-03 22:17
Hoe zit het eigenlijk met de modbaarheid en de dedicated servers, ik kan er niet bijster veel over vinden en ik hoop stiekem op echte dedicated servers (en niet die preferred hosting meuk waar) en mogelijkheid tot 3th party mods (en geen onzin als perks etc, dat verziekt fps games imho)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• nero355

nero355

blouweKip schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:07:
Hoe zit het eigenlijk met de modbaarheid en de dedicated servers, ik kan er niet bijster veel over vinden en ik hoop stiekem op echte dedicated servers (en niet die preferred hosting meuk waar) en mogelijkheid tot 3th party mods (en geen onzin als perks etc, dat verziekt fps games imho)
Sinds BF2 kan je dat vergeten ... alleen Valve is slim genoeg om iedereen lekker zijn eigen server te laten draaien _O_ en niet moeilijk te doen met Ranked/Unranked onzin als je unlocks en punten wil verzamelen :r

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Lapti
nero355 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:50:
[...]

Fixed ;)

IMHO het enige balance probleem in de game dat echt irritant is naast de irritante Fog of War.
Fog of war? Dat ken ik alleen uit RTS games. Wat is Fog of War in battlefield?

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 15:54
Seth_Chaos schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:35:
Stiekem hoop ik op een nieuwe desert combat. De heli's waren heel lastig te bedienen, maar wanneer je het eenmaal onder de knie had, was je heer en meester in dat ding. In een tank was je niet onoverwinnelijk. Je moest je best doen om te overleven, maar wanneer je erg goed was schoot je vliegtuigen en heli's zo uit de lucht. Niets was overdadig sterk. Het kwam voornamelijk aan op skill. Je moest oefenen om je iets meester te maken.
Een kenner. _/-\o_
Baccy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:54:
[...]

Hij bedoelt dat je op bepaalde stukken niet mag komen van een level. Dat kneuzige gedoe in Bad Company 2 waarbij je praktisch dood gaat als je net een paar centimeter teveel langs de rand van het level loopt, terwijl er geen enkel goede reden is waarom je er niet zou mogen komen. Dat trieste kut gedoe bedacht door level designers die flink faalden.

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Seth_Chaos schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:35:

[...]
Speel dat nog spel nog dagelijks, het blijft boeiend. Hoewel het aantal servers wel erg terugloopt is er meestal wel een die aardig vol zit.

Over de modbaarheid van de dedicated servers, als het al zou kunnen zit je nog steeds met het Ranked/Unranked verhaal. In BF2 kon je de dedicated server aan de server-side modden zodat (andere) voertuigen op andere plekken kwamen. Maar omdat de server dan unranked is speelt er niemand op. Dat vond ik altijd zeer jammer, als maar een paar voertuigen veranderd zijn kan de map gelijk heel anders zijn zonder dat de client iets hoeft te doen.

Maarja, we zullen zien :P

...

• jagermeister
  • Laatst online: 31-03 22:45

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zijn er al MP beelden vrijgegeven of nog niet?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• nero355

nero355

Baccy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:54:
Hetzelfde :)

Op Karkand irritant als Infantry en op alle andere mappen in een heli of jet ook nog :|
Speel maar een een keer de AIX mod voor de grap : Zie je gewoon de hele map :9~

Vannacht om 1 uur Belgische/Nederlandse tijd: nieuwe trailer!

Bron: http://www.facebook.com/battlefield

edit
New Battlefield 3 gameplay trailer featuring large-scale firefights tomorrow! Head to www.battlefield.com at 1200PM GMT for the world premiere.

[Voor 44% gewijzigd door Asgaro op 29-03-2011 21:33]

• nukidin247
Asgaro schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:32:
Vannacht om 1 uur Belgische/Nederlandse tijd: nieuwe trailer!

Bron: http://www.facebook.com/battlefield

edit

[...]
Altijd mooi om te horen dit ;)!
Goed dat je dit post ander was ik er nooit achter gekomen.
ben wel heel erg benieuwd. er staat ook wat in van: ''Featuring large-scale firefights''. :9
Dat wordt dan wel wachten 8)7

[Voor 15% gewijzigd door nukidin247 op 29-03-2011 21:52]

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 12:26
12:00 PM GMT is blijkbaar 's middags, dan is het pas om 13:00. Anders had hij er nu wel opgestaan. Ben wel benieuwd naar de large-scale firefights.

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:19

XanderDrake

Build the future!

Ja idiote AM/PM systeem, werkt voor geen meter. Wilde nog net een leuk filmpje gaan kijken maar helaas...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

XanderDrake schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 01:34:
Ja idiote AM/PM systeem, werkt voor geen meter.
Als je geen tijden in AM/PM formaat kan lezen moet je ze ook niet proberen te interpreteren ;)

We zitten op het moment in GMT+2 btw, dus het wordt zelfs 14:00 Nederlandse tijd :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

fsfikke schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 01:37:
Als je geen tijden in AM/PM formaat kan lezen moet je ze ook niet proberen te interpreteren ;)
Trollerdetrol.

Wat ik trouwens heb gehoord is dat deze filmpjes van een redelijk gare alpha build komen. Tot nu toe ben ik daarom verbaast over de kwaliteit, ik ben benieuwd wat dit filmpje gaat brengen.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• Lapti
XanderDrake schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:24:
[...]

Trollerdetrol.

Wat ik trouwens heb gehoord is dat deze filmpjes van een redelijk gare alpha build komen. Tot nu toe ben ik daarom verbaast over de kwaliteit, ik ben benieuwd wat dit filmpje gaat brengen.
Ik vermoed dat dat kleine marketing truuk is. Het lijkt in mijn ogen ook geen pre-alpha. Is daar een soort standaard voor? Of mag je gewoon van je eigen software zeggen dat ie pre-alpha is ook al is het zo goed als af.
fsfikke schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 01:37:
[...]

We zitten op het moment in GMT+2 btw, dus het wordt zelfs 14:00 Nederlandse tijd :P
Zal het toch niet 13:00 zijn? In het land waar die trailer gepubliceerd wordt, zal zomeruur toch ook ingeschakeld zijn dus in wezen blijft men toch op GMT+1?

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21
GMT kent geen zomertijd. In de UK is het nu dus GMT+1 (= BST, British Summer Time) en wij zijn nu dus GMT+2.
De trailer zou dus om 14:00 online moeten staan (maar het kan ook best 13:00 worden, ze hebben het daar zelf ook niet altijd even goed door :X )

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-03 22:17
Over de modbaarheid van de dedicated servers, als het al zou kunnen zit je nog steeds met het Ranked/Unranked verhaal. In BF2 kon je de dedicated server aan de server-side modden zodat (andere) voertuigen op andere plekken kwamen. Maar omdat de server dan unranked is speelt er niemand op. Dat vond ik altijd zeer jammer, als maar een paar voertuigen veranderd zijn kan de map gelijk heel anders zijn zonder dat de client iets hoeft te doen.
Tja, ranked servers zijn helemaal niet nodig voor een shooter imho, alleen als je level/perks etc hebt en een echte fps heeft dat soort MMO elementen niet nodig imho.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Heeft het niet nodig, maar heeft het wel.

There he is!
http://www.ea.com/uk/batt...ld-3-fault-line-episode-3

En op het einde:
Full 12 min reveal on april 17

edit: let ook op het going to prone, je kan niet onmiddellijk schieten.

[Voor 44% gewijzigd door Asgaro op 30-03-2011 13:34]

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:56
En het is weer wachten op 17 april....
Maar sp vind ik niet zo boeiend EA, we willen multieplayer zien.

Floksor

• ArtPhil-Flower
[...]

Trollerdetrol.

Volgens mij is dat een misverstand en is het een late alpha build.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 19:36
Floks schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:10:
En het is weer wachten op 17 april....
Maar sp vind ik niet zo boeiend EA, we willen multieplayer zien.
Mensen van DICE zeggen zelf dat ze al hebben bewezen goede multiplayer te maken en laten nu dus juist een ander aspect zien, wat heel belangrijk is wil je de concurrentie met CoD aangaan. Vandaar deze focus denk ik. Wellicht met E3 een multiplayer beta op de beurs?

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 17:00
[...]

Trollerdetrol.

Staat er tot dusver bij elk filmpje bij dat het met pre-alpha spul is gemaakt.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:49

Mon0lith

Yes Herr Flick

Vet filmpje!
Jammer dat die grotendeels dus al geleaked was en we daar de meeste beelden van zagen.

Dat vuurgevecht met die inslaande kogels in de weg ziet er erg goed uit! :D

PSN: Von_Smallhausn

Ik vraag mij wel af of de echte diehard BF2 fans niet gaan afgeschrikt worden van sommige advanced features die in MP zitten zoals:
- going to prone: er zit een delay in het kunnen schieten
- kogels die langs je voorbij zoeven zorgen voor een kort fish eye effect.
- full destructability
- etc

Alleja, ik weet niet hoe de mentaliteit is in de pro communities maar sommigen willen een deftige shootergame hebben zonder al die franjes die eventueel je gameplay negatief kunnen beïnvloeden, neem ik aan?

Daarom dat er ook gamers zijn die de graphics op low zetten om zo weinig mogelijk met die "franjes" geconfronteerd te worden.
Daarom dat op CoD4 de mod Promod zo populair is: het realiseren van een competitive mode die de game in zijn standaardvorm nog niet biedt.

(Ik persoonlijk ben verheugd op het zien van al die enhancements in een multiplayer game maar ik vroeg mij dit gewoon af. :) )

edit: 1080p versie

[Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 30-03-2011 14:17]

Thnx, staat nu ook in de TS!

Edit: Zou het niet epic zijn als hij zich zo uit die duct laat vallen en opeens midden tussen 20 gewapende mannen staat? Oepsie!

Het uitklappen van een statief voor je machine gun is wel heel epic, zo kan je echt een enorme base of fire neerleggen, zou dat ook kunnen op muurtjes en andere vormen van cover of enkel op de grond?

[Voor 108% gewijzigd door Tsurany op 30-03-2011 14:53]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Als het goed is kan je je lmg en sniper rifles ook mounten op geschikte plekken, hopelijk gewoon wel waar het jou uit komt ipv een voorgeplande plek want dat zou bagger zijn... :/

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:25
Een tip voor de pc gamers van het tijdperk bf1942,verwacht er maar zo weinig mogelijk van ,dan zou het best wel eens mee kunnen vallen.
Vingers crossed.
Opvallend dat er tot nu toe geen enkel multiiplayer filmpje is vrij gegeven en dat voor deze Multiplayer game bij uitstek.Het lijkt mij als je als dev ergens trots op bent dat ook laat zien!
Alle belangrijke pc titels zijn tot nu toe geflopt. Crysis 2 ,Medal of honor.. Press start to play... :+ ;w

[Voor 24% gewijzigd door MaXeRs op 30-03-2011 15:25]

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:37

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Het geluid in dat filmpje _/-\o_

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Zo vreemd is het niet dat er nog geen Multiplayer is vrijgegeven, je moet daar namelijk enorm mee oppassen in Alpha's en Beta's omdat het mensen enorm kan afschrikken als iets niet goed werkt omdat je direct de pure gameplay ziet en niks verdoezeld kan worden door scripted events en dat soort zaken.
Bij singleplayer is het door scripted events een stuk makkelijker al een deel te laten zien doordat je net dat stuk kan laten zien wat goed werkt, de minder goed of niet werkende stukken over kan slaan en veel meer grafisch geweld kan laten zien.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
maxers1973 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:17:
Alle belangrijke pc titels zijn tot nu toe geflopt. Crysis 2 ,Medal of honor.. Press start to play... :+ ;w
Medal of Honor is imo echt een goede MP game maar wordt erg onderschat. De actie is snel en hard en dat schrikt velen misschien af. Ik heb er ook echt ff in moeten komen voordat het lekker ging.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 20:14
Verheug me wel op 17 april dan, 12 minuten :P

[Voor 15% gewijzigd door KngfCnns op 30-03-2011 16:23]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Baccy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:43:
Ik vermoed dat dat kleine marketing truuk is. Het lijkt in mijn ogen ook geen pre-alpha. Is daar een soort standaard voor? Of mag je gewoon van je eigen software zeggen dat ie pre-alpha is ook al is het zo goed als af.
Ik wil niet patsen, maar ik heb enigszins wat insider info. Via "iemand" heb ik te horen gekregen dat destijds (4 weken geleden) de meest recente build niet eens werkte dus hebben ze de footage van een versie daarvoor. Vandaar denk ik best wel te spreken ben van de kwaliteit. :)

XanderDrake schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:07:
[...]
Ik wil niet patsen, maar ik heb enigszins wat insider info. Via "iemand" heb ik te horen gekregen dat destijds (4 weken geleden) de meest recente build niet eens werkte dus hebben ze de footage van een versie daarvoor. Vandaar denk ik best wel te spreken ben van de kwaliteit. :)
Tja, heel raar is dat ook niet, soms werkt het gewoon niet wat je plande.

• nukidin247
Als ik naar al die gameplay filmpjes kijk dan denk ik wel veel van, nieuwe hardware kopen.
vooral mijn videokaart. ik wil het spel namelijk ook wel heel erg mooi kunnen draaien om er veel uit te kunnen halen. Vraag me wel een beetje af met welke specs ze het spel draaien die je op de filmpjes zag, weet iemand dat toevallig?

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
nukidin247 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:28:
Als ik naar al die gameplay filmpjes kijk dan denk ik wel veel van, nieuwe hardware kopen.
vooral mijn videokaart. ik wil het spel namelijk ook wel heel erg mooi kunnen draaien om er veel uit te kunnen halen. Vraag me wel een beetje af met welke specs ze het spel draaien die je op de filmpjes zag, weet iemand dat toevallig?
Op dit moment met 2 of 3 videokaarten. Na optimalisatie zou deze kwaliteit met een single-kaart te bereiken moeten zijn. Waarschijnlijk wel heel erg high-end :P

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:43
Leuk filmpje, maar ik heb nu al wel genoeg Singleplayer meuk gezien. BF2 draaide 100% om Multiplayer, het enige wat ik nu heb gezien en gehoord is allemaal SP SP SP...

Laat maar eens wat MP footage zien.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:52

steveman

Comfortabel ten onder

XanderDrake schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:07:
[...]
De nightly build slopen... foei!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Lapti
Relief2009 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:31:
[...]

Op dit moment met 2 of 3 videokaarten. Na optimalisatie zou deze kwaliteit met een single-kaart te bereiken moeten zijn. Waarschijnlijk wel heel erg high-end :P
Van wat ik begrepen heb draait wat je ziet in de filmpjes op 1 gtx580.

• Energy99
  • Laatst online: 30-04 22:55

Energy99

NRG <3

Baccy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:56:
[...]
Als je de video kaart gaat upgraden kan je net zo goed wachten tot vlak voordat het spel uitkomt, dan weet je zeker dat je een high-end kaart koopt ipv nu te kopen en met de release achterkomen dat je kaart toch middelmatig is..

Ep3 ziet er prachtig uit, maar idd we hebben nu wel wat multiplayer beelden nodig :P

[Voor 10% gewijzigd door Energy99 op 30-03-2011 23:46]

\O/ weeeee =[specs]=

Baccy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:56:
[...]

Was dat niet voor de demonstratie van de Frostbite engine? Volgens mij is er nog niet vrijgegeven op wat voor systeem de filmpjes gespeeld zijn.

• Jackal131
  • Laatst online: 29-03 13:41
Het schijnt trouwens dat je er ongeveer 12 uur over doet om de SP uit te spelen.
De een zal natuurlijker iets sneller zijn en een ander zal er iets langer over doen...

bron: http://www.psx-sense.nl/2...lduur-singeplayer-bekend/

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Lapti
Energy99 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:45:
[...]

Als je de video kaart gaat upgraden kan je net zo goed wachten tot vlak voordat het spel uitkomt, dan weet je zeker dat je een high-end kaart koopt ipv nu te kopen en met de release achterkomen dat je kaart toch middelmatig is..

Ep3 ziet er prachtig uit, maar idd we hebben nu wel wat multiplayer beelden nodig :P
Ik ga ook zeker nog niet upgraden. Eerst kijken hoe het op mijn huidige systeem loopt en daarna oordelen of alleen en videokaart upgrade nodig is, of een algeheel interne upgrade van mobo+cpu+mem+vid.

• ArtPhil-Flower
Tsurany schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:01:
[...]

Was dat niet voor de demonstratie van de Frostbite engine? Volgens mij is er nog niet vrijgegeven op wat voor systeem de filmpjes gespeeld zijn.
Nee, het was echt de fault line demo. twitter

Edit:
Deze thread vermeld: 'Battlefield GDC 2011 Demo'. Dat zou ook de Frostbite demo kunnen zijn...

[Voor 22% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 31-03-2011 10:07]

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:46
Asgaro schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:52:
Ik vraag mij wel af of de echte diehard BF2 fans niet gaan afgeschrikt worden van sommige advanced features die in MP zitten zoals:
- going to prone: er zit een delay in het kunnen schieten
- kogels die langs je voorbij zoeven zorgen voor een kort fish eye effect.
- full destructability
- etc

Alleja, ik weet niet hoe de mentaliteit is in de pro communities maar sommigen willen een deftige shootergame hebben zonder al die franjes die eventueel je gameplay negatief kunnen beïnvloeden, neem ik aan?

Daarom dat er ook gamers zijn die de graphics op low zetten om zo weinig mogelijk met die "franjes" geconfronteerd te worden.
Daarom dat op CoD4 de mod Promod zo populair is: het realiseren van een competitive mode die de game in zijn standaardvorm nog niet biedt.

(Ik persoonlijk ben verheugd op het zien van al die enhancements in een multiplayer game maar ik vroeg mij dit gewoon af. :) )
Die gasten moeten gewoon lekker quake 2 blijven spelen met gl_picmip 10 en custom full fluor green skins :+

• ArtPhil-Flower
http://www.youtube.com/wa...gwG_XZLYo&feature=related

Let op hoe in het eerste deel van de sprong zijn voeten te veel voor hem zijn. De landing is dan weer klasse.

Ach vergeleken met de Russen zijn het maar amateurs he ;)

• Jackal131
Tsurany schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:27:
[afbeelding]
_O-

Filmpje, plz!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 06:57
[afbeelding]
Als die zijn werpbijl mis gooit, landt hij met zijn rug naar zijn tegenstander.... Overigens is het geen actie die ik graag na doe, zo boven dat draad :o

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Jackal131
AllSeeyinEye schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:59:
[...]

Als die zijn werpbijl mis gooit, landt hij met zijn rug naar zijn tegenstander....
Dat hoeft natuurlijk niet. Kan zijn dat hij op dit punt een halve draai om zijn as inzet, zodat hij met het gezicht naar de tegenstander landt.
Maar ik vraag me dan wel af of ze altijd een trampoline bij zich hebben :+

Jackal131 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:43:
Maar ik vraag me dan wel af of ze altijd een trampoline bij zich hebben :+
Duh. Basisuitrustig. Trampoline, rol prikkeldraad en een werpbijl. Anders kan je toch geen terroristen opsporen?

• nero355

nero355

blouweKip schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:33:
Tja, ranked servers zijn helemaal niet nodig voor een shooter imho, alleen als je level/perks etc hebt en een echte fps heeft dat soort MMO elementen niet nodig imho.
Team Fortress 2 heeft ook unlocks en alsnog mag iedereen een server draaien waarop je kan spelen en meuk unlocken dus zelfs dan is al die ranked meuk niet nodig :)

• ArtPhil-Flower
[afbeelding]
Skillz!!!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:38

M2M

medicijnman

Sjezus wat een n00b in dat filmpje zeg. Eerst de meest moeilijke covered targets uitschakelen. En ook nog open en bloot bovenop een brug gaan staan? Zonder eigen cover? Misschien was de tegenstander wel meer noob. 1 kogeltje was voldoende geweest.

-_-

• nukidin247
M2M schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:45:
[...]

Sjezus wat een n00b in dat filmpje zeg. Eerst de meest moeilijke covered targets uitschakelen. En ook nog open en bloot bovenop een brug gaan staan? Zonder eigen cover? Misschien was de tegenstander wel meer noob. 1 kogeltje was voldoende geweest.
Rustig,

Je weet dat dat alles zo bedoeld is om het er heel episch uit te laten zien.
Ze gaan natuurlijk ook niet de tegenstander zo moeilijk maken dat ze dan gelijk neer worden geschoten zodat de kijkers denken dat je in het spel erg snel dood gaat en dat het dus slecht is (de SP tenminste).
Dat open en bloot bovenop een brug staan is volgends mij om te prachtige graphics van de pre-alpha build te showen O-)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:38

M2M

medicijnman

misschien had er een smiley tussen gemoeten. Ok, bij deze :)

-_-

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Tsurany schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:46:
Duh. Basisuitrustig. Trampoline, rol prikkeldraad en een werpbijl. Anders kan je toch geen terroristen opsporen?

The only way 8)

• nukidin247
Nu wil ik wel het hele filmpje zien! ;)

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 14:53
Een nieuwe analysis video met de stem van god.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The hell? Er gaat dus iets heel bijzonders gebeuren aan het einde van die laatste scene van de EP3 trailer? We worden lekker gemaakt en moeten nu weer 17 dagen wachten voor het volgende filmpje :(

• Energy99
  • Laatst online: 30-04 22:55

Energy99

NRG <3

XanderDrake schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 01:49:
The hell? Er gaat dus iets heel bijzonders gebeuren aan het einde van die laatste scene van de EP3 trailer? We worden lekker gemaakt en moeten nu weer 17 dagen wachten voor het volgende filmpje :(
Klik hier om 17 dagen in de toekomst te reizen.

\O/ weeeee =[specs]=

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 19:36
Kan iemand vertellen hoe het zit met de beta die je krijgt bij Medal of Honor Limited Edition. Zitten er twee codes in het doosje of gebruik je de LE key die je aan je account koppelt om straks de BF3 beta te krijgen?

(Zit erover te denken om MoH LE te kopen speciaal voor de beta)

• nukidin247
Energy99 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 02:00:
[...]

Klik hier om 17 dagen in de toekomst te reizen.
Uhm dat is eigenlijk gewoon precies hetzelfde?
Pagina: 1 ... 4 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee