• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 16:06

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat soort dingen is wel leuk, subtiele hints waar een sniper zit. Het echter moet niet zo zijn dat er bij wijze van een rode pijl boven je kop komt te hangen bij elk schot. In principe heeft de gemiddelde sniper weinig tot geen muzzleflash..

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:28

M2M

medicijnman

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:43:
Dat soort dingen is wel leuk, subtiele hints waar een sniper zit. Het echter moet niet zo zijn dat er bij wijze van een rode pijl boven je kop komt te hangen bij elk schot. In principe heeft de gemiddelde sniper weinig tot geen muzzleflash..
ik heb eigenlijk liever dat ze het sniper gebeuren veel realistischer maken. inclusief windsnelheid en richting, afstand, bulletdrop en de tijd die een sniper nodig heeft om zijn wapen op de grond / muurtje neer te zetten. Daarnaast hoort de draaicirkel gelimiteerd te zijn en heeft de sniper de keus als hij close range aangevallen wordt: Of je wapen laten staan, omdraaien en met je pistool schieten, of je snipergun inklappen (kost tijd) en daarmee de aanvaller te lijf gaan.

Teamplay moet dan extra voordeel op leveren. Geen mortar strike meer van de sniper zelf, maar bijvoorbeeld een guided missile van een teammate, die op de sniper zijn laserpointer afgaat.

En dan vind ik eigenlijk wel dat een sniper oneshotkill mag hebben met sommige bolt action sniper wapens. Ook als het dan geen headshot betreft. Overigens moet het dan ook zo zijn dat je niet je sniperwapen kan aimen en op datzelfde moment exact schieten waar de crosshair op gericht staat. Het kost tijd om je wapen te stabiliseren.

Of geen snipers. Lijkt mij ook wel weer eens leuk. Laat de snipers maar het spel sniper ghost recon spelen.

-_-

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:19
Bulls schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:20:
Als ze het dan willen houden op 4 classes doe dan:

Assault ook Medic
Support de Reload
Engineer ook Anti tank
En Sniper is Sniper
Wie de C4 moet krijgen weet ik niet, misschien wel de sniper als nog, maar dan zonder airstrike ability.
dus net zo als in Battlefield 2142?
lijkt mij een goed idee, werkte prima daar.

AMD Ryzen 9 7950X | NZXT Kraken X63 | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z Neo F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair AX860i | 2 x WD Black NVMe SSD SN850 2TB | 1 x Intel Optane 900P 480GB | Corsair iCUE 5000T

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

M2M schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:51:
[...]

ik heb eigenlijk liever dat ze het sniper gebeuren veel realistischer maken. inclusief windsnelheid en richting, afstand, bulletdrop en de tijd die een sniper nodig heeft om zijn wapen op de grond / muurtje neer te zetten. Daarnaast hoort de draaicirkel gelimiteerd te zijn en heeft de sniper de keus als hij close range aangevallen wordt: Of je wapen laten staan, omdraaien en met je pistool schieten, of je snipergun inklappen (kost tijd) en daarmee de aanvaller te lijf gaan.

Teamplay moet dan extra voordeel op leveren. Geen mortar strike meer van de sniper zelf, maar bijvoorbeeld een guided missile van een teammate, die op de sniper zijn laserpointer afgaat.

En dan vind ik eigenlijk wel dat een sniper oneshotkill mag hebben met sommige bolt action sniper wapens. Ook als het dan geen headshot betreft. Overigens moet het dan ook zo zijn dat je niet je sniperwapen kan aimen en op datzelfde moment exact schieten waar de crosshair op gericht staat. Het kost tijd om je wapen te stabiliseren.

Of geen snipers. Lijkt mij ook wel weer eens leuk. Laat de snipers maar het spel sniper ghost recon spelen.
Mjah maar probleem is dat dan de totale gameplay niet werkt. je bent als sniper dan altijd te laat, zo'n sim is leuk voor de echte sniper maar dat heeft in battlefield weinig te zoeken imho.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-03 15:51
Ik heb net toch nog is die trailer gekeken met 5.1 speakers er bij, volume lekker hard, maar goh wat is dat mooi als die RPG af schiet.

Beetje magere voice acting moet ik zeggen, klinkt te gesproken.
Trailer is toch gewoon stereo? Wat maakt 5.1 dan uit?

Ik hoop trouwens wel dat het voor elke klasse mogelijk wordt om silencers op de wapens te zetten. Speel nu in BFBC2 veel engineer omdat die een silencer hebben waardoor je lekker sneaky kan zijn, mis dat bij de andere klassen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Remz
Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:28:
Trailer is toch gewoon stereo? Wat maakt 5.1 dan uit?

Ik hoop trouwens wel dat het voor elke klasse mogelijk wordt om silencers op de wapens te zetten. Speel nu in BFBC2 veel engineer omdat die een silencer hebben waardoor je lekker sneaky kan zijn, mis dat bij de andere klassen.
Ik doelde op mijn speakerset, en niet via headphones ofzo, dus met een mooie bass er bij, niet alles te letterlijk nemen.
Want via headphones kan je geen goede bas hebben en geen kwaliteit geluid hebben? Kijkend naar de meeste 5.1 setjes durf ik wel te stellen dat een beetje headphone beter geluid heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Common Tsurany, je snapt zijn punt toch wel? Daar hoef je verder niet eigenwijs over gaan zitten doen..

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-02 21:06
Gijs007 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:18:
[...]

dus net zo als in Battlefield 2142?
lijkt mij een goed idee, werkte prima daar.
Ik heb liever de classes van BF2, dat was lekker uitgebreid, en kunnen ze ook nog meer unlocks en achievements inbouwen waar iedereen zo'n fan van blijkt te zijn.
Of een ander idee, geen klassen? Dat je zelf kan kiezen welk wapen je neemt en welke extra's daar bij komen. Natuurlijk wel een paar limieten, maar wel meer vrijheid dan nu. Dat je zelf kan kiezen of je graag een pistool mee neemt of liever wat granaten. Of je liever een ammo pack mee neemt of een medipack. Natuurlijk moet je dan wel bedenken hoe je gekke situaties voorkomt zoals een sniper met een .50 en een RPG, maar daar is vast wel wat op te verzinnen.

Wat ik me trouwens af vraag, zullen ze punten op de pc manier tellen zoals BF2 of op de console manier zoals BFBC2? Zal de APC zoals op de pc manier (BF2) recht schieten of met een enorme spread zoals op de console (BFBC2) manier?

En zal de map nu ook weer op de meest idiote onlogische plekken stoppen? Of zal het nu gewoon logisch zijn.

En zal er eindelijk een goede server browser zijn? Want dat hebben ze volgens mij nog nooit gemaakt.

[Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 17-03-2011 22:06]

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-03 10:40
Ik hoop dat ze een WW2 DLC expansie gaan releasen in de toekomst voor BF3..

Ik heb wel zin om tegen de Duitsers te knallen in een bos in de Ardennen in 1944, of ergens in een Frans, Belgisch of Nederlands dorp tijdens de 2e W.O... Of ergens in Rusland als Moffen tegen het Rode Leger..

BF3 wordt denk ik sowieso wel cool, maar een WW2 setting zou echt dope worden.. Er zijn mensen die zeggen dat 1943 DLC voor BF3 wordt..

• Bulls
Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:24:
Of een ander idee, geen klassen? Dat je zelf kan kiezen welk wapen je neemt en welke extra's daar bij komen. Natuurlijk wel een paar limieten, maar wel meer vrijheid dan nu. Dat je zelf kan kiezen of je graag een pistool mee neemt of liever wat granaten. Of je liever een ammo pack mee neemt of een medipack. Natuurlijk moet je dan wel bedenken hoe je gekke situaties voorkomt zoals een sniper met een .50 en een RPG, maar daar is vast wel wat op te verzinnen.

Wat ik me trouwens af vraag, zullen ze punten op de pc manier tellen zoals BF2 of op de console manier zoals BFBC2? Zal de APC zoals op de pc manier (BF2) recht schieten of met een enorme spread zoals op de console (BFBC2) manier?

En zal de map nu ook weer op de meest idiote onlogische plekken stoppen? Of zal het nu gewoon logisch zijn.

En zal er eindelijk een goede server browser zijn? Want dat hebben ze volgens mij nog nooit gemaakt.
Ik vind classes wel beter, maar er moeten ook echt faction based weapons zijn. Zoals in BFV en BF1942, je had de Alied tegen de Axis, en ook echt hun wapens, dus Thompson VS MP40 en de BAR vs de MP44, de Kar89 vs de Garand.
En dan ook de NVA tegen USA, gewoon M16 vs AK47 en de RPG vs de LAW.

Dat brengt gewoon sfeer met zich mee, faction based wapens zijn echt veel beter dan dat iedereen toegang heeft to dezelfde wapens. Dat is gewoon mercenary like, je word gedropped en je hebt een kit die iedereen heeft, net paintball of lasergamen.

Het idee van geen kits is ook wel aannemelijk, en dat je gewoon maar 2 items kan kiezen. + pistol die je hebt. En dan geen 2 packs zoals reload en medic, want dat gaat nergens over. Maargoed dan krijg je weer snipers die zelf ammo meedragen zodat ze helemaal nooit van hun camping af gaan.

Ik weet het niet, maar het moet geballanceerd zijn en iedereen moet een taak hebben en teamplay aanmoedigen.
Maar of kits nou echt teamplay aanmoedigen. Ik kies mijn kit vaak op basis van het wapen dat ik er mee kan gebruiken, niet of ik toevallig wel of niet medipacks en ammo kan rondstrooien.
Faction based wapens zijn leuk, maar als er met unlocks gewerkt zal worden zal iedereen uiteindelijk toch dezelfde wapens hebben en mee rondlopen. Het voegt wel realisme toe maar de unlocks halen dat toch weer weg vrees ik.

Snipers met ammo pack is misschien raar, maar uiteindelijk is dat toch juist het idee van de sniper? De eeuwige lone wolf? Wat ik vooral jammer vind is dat als je ammo wilt rondgooien je perse een LMG moet hebben in BF2 en als je medipacks wilt rondgooien moet je perse een LMG hebben in BFBC2.

• Bulls
Bij BF2 waren er wel Faction based wapens, maar omdat vervolgens de unlocks weer universeel zijn heeft het ook geen nut.

Hoe moeilijk is het nou om de USMC de M16 te geven en de M4 als unlock en de L85. En dan de MEC heeft de AK47 met de Galil en de AK74 als unlock. Maar niet iedereen dezelfde unlocks. Om het simpel te zeggen US alle Amerikaanse en Europese wapens, en de tegenstander heeft wapens van Russische en Chinese makelarij. Van mijpart unlock je ze gelijk voor beide factions op dezelfde "tier" als men gaat zeuren.

[Voor 9% gewijzigd door Bulls op 17-03-2011 23:11]

Ach als je ziet dat veel westerse landen wapens leveren aan allerlei regimes in het midden oosten en in afrika is het niet gek dat ze daar ook M16's hebben. Ik denk dat mensen anders teveel gaan switchen omdat ze perse dat wapen willen gebruiken, ik denk dat je daar ook niet vrolijk van wordt.

• Bulls
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ze dat gedaan hebben, maar bijvoorbeeld in BFV, wilde ik graag altijd NVA zijn voor de AK, maar als dat niet mogelijk was, dan zorgde ik er wel voor dat ik 1 kon oprapen. Wat ook leuk was, is dat je echt op geluid af kon gaan, je hoorde over duidelijk of er een M16 of AK geschoten werd. En daar reageerde je dan ook op. Als er dan een NVA'er met een M16 liep te schieten keek ik altijd gelijk om :)

Maar in BF2 kon je gewoon nergens meer van op aan, er was geen uniek geluid meer, alles klonk bijna het zelfde, en iedereen liep met dezelfde unlocks rond.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
-Knip-

[Voor 141% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 18-03-2011 02:58]

God morks in wysterious ways.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:13
Maar weinig multiplayer nieuws .. voor deze voorheen MEGA multiplayer game. Oh ja hij wordt nu ook ontwikkeld voor de console. Ik was het even vergeten... even maar...

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 13:32
Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:42:
Want via headphones kan je geen goede bas hebben en geen kwaliteit geluid hebben? Kijkend naar de meeste 5.1 setjes durf ik wel te stellen dat een beetje headphone beter geluid heeft.
Ik wilde net zeggen :/ .

Ik heb een G35 headset en ik heb nauwelijks surround setjes gehoord die beter geluid geven voor games :).

• Remz
Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:42:
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 07:58:
[...]

Ik wilde net zeggen :/ .

Ik heb een G35 headset en ik heb nauwelijks surround setjes gehoord die beter geluid geven voor games :).
Lekker off topic, anyway.

Ik heb zelf ook de G35, maar er komt toch echt wat mooier geluid uit mijn speakers.

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-02 10:16
Remzz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:05:
[...]

[...]

Ik heb zelf ook de G35, maar er komt toch echt wat mooier geluid uit mijn speakers.
Even verder offtopicceren:

Ik gebruik zelfgebouwde vifa vivace luidsprekers en ik durf te stellen dat hier weinig headsets of 5.1 setjes tegenop kunnen O-)

• Mark.
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Als ik alles zo doorlees dan is het misschien goed om BF2 nog gewoon aan te houden als spel want het ontbreken van een commander in BF3 vind ik wel een heel groot gemis te meer ik zelf daarin mijn sporen heb verdiend en bijbehorende (glorieuze) overwiningen. >:)

1 ding hoop ik niet: En dat is dat BF3 erg veel op BF BC en COD 4 oid gaat lijken want dan haak ik af. :/

De mens wikt maar God beschikt.

• StealthyPeanut
Remzz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:05:
[...]

[...]

Ik weet niet wat voor speakers je hebt staan, maar mijn Z-5500 geeft voor mij gevoel een minder geluid :).

@ Wapen discussie
Er is voor beide zaken wat te zeggen. Ik zou het zoals in BF2 gaaf vinden, dat je max 2 unlocks hebt per klasse. En dat je GEEN!!!!!!! wapens hebt die door alle klasses gebruikt kunnen worden. Dat heft het idee van verschillende klasses direct op.

Iedereen kan maar een shotgun, G3, M14 etc. etc. nemen met elke klasse. Het idee van verschillende klasses is juist dat nadelen en voordelen hebt :'(
Mark. schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:18:
Als ik alles zo doorlees dan is het misschien goed om BF2 nog gewoon aan te houden als spel want het ontbreken van een commander in BF3 vind ik wel een heel groot gemis te meer ik zelf daarin mijn sporen heb verdiend en bijbehorende (glorieuze) overwiningen. >:)

1 ding hoop ik niet: En dat is dat BF3 erg veel op BF BC en COD 4 oid gaat lijken want dan haak ik af. :/
Dit dus.

Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat we de BFBC en COD richting op gaan. Ik hoop snel MP footage te zien. Ze concentreren zich nu teveel op de SP. Iets wat ik nauwelijks speel. Het is en blijft altijd scripted.....

[Voor 31% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-03-2011 10:05]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Als ik zo lees wat het idee is is het een combi van bc2 en bf2 zonder commander. Al is dat laatste nog niet 100% zeker maar hoogstwaarschijnlijk niet. Wellicht krijgen we nog wel iets in de trant van een squad sarge ofzo. Het zal iets realistischer zijn dan bc2 maar ik denk niet helemaal zoals bf2.

Mark. schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:18:

Ik zal het zelf niet direct missen als een feature die ik erg gebruikt heb, maar de UAV was wel erg handig. En als je echt een goede commander had dan was het wel heerlijk spelen, zeker als squads meewerkten.
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:03:
Ik weet niet wat voor speakers je hebt staan, maar mijn Z-5500 geeft voor mij gevoel een minder geluid :).
Maar dan heb je het ook wel ergens over :+
@ Wapen discussie
Er is voor beide zaken wat te zeggen. Ik zou het zoals in BF2 gaaf vinden, dat je max 2 unlocks hebt per klasse. En dat je GEEN!!!!!!! wapens hebt die door alle klasses gebruikt kunnen worden. Dat heft het idee van verschillende klasses direct op.

Iedereen kan maar een shotgun, G3, M14 etc. etc. nemen met elke klasse. Het idee van verschillende klasses is juist dat nadelen en voordelen hebt :'(
Dat is opzich waar, alleen waar ik altijd tegenaan loop is dat er soms gewoon echt een slechte verdeling is. Ik denk dat we er allemaal wel over eens zijn dat de klassen zoals in BFBC2 gewoon ruk zijn? In BF2 was het opzich prima, alhoewel ik het jammer vond dat bepaalde wapens niet door andere klasse gebruikt konden worden. De MP9 van de Engineer zou gewoon echt ideaal zijn voor de medic, evenals de P50. Met name omdat die wapens gewoon echt epica waren maar ook omdat het de ideale handwapens zijn.
En de spec ops zonder ook maar enige silencer mogelijkheden, dat was wel erg jammer zeg. Silencers horen juist bij spec ops. Daarom ook zo vreemd dat de engineer in BFBC2 silencers heeft, zijn raketten hoor je op tientallen meters afstand maar zijn wapens moeten silenced zijn? Dat terwijl de recon maar een silenced assault rifle heeft en die in alle opzichten gewoon kut is.
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat we de BFBC en COD richting op gaan. Ik hoop snel MP footage te zien. Ze concentreren zich nu teveel op de SP. Iets wat ik nauwelijks speel. Het is en blijft altijd scripted.....
Tja ze willen het op de console uitbrengen, daar werkt een game als BF2 denk ik een stuk slechter dan een game als COD of BFBC2. Daar komt ook mijn haat voor consoles vandaan, ze verpesten voornamelijk het shooter genre maar ook gaming in het algemeen.

[Voor 60% gewijzigd door Tsurany op 18-03-2011 10:44]

• Bulls
Ik had gister net een Beta key ontvangen voor BF Play 4 Free, en ik vond het er niet uit zien, en het bugde als de pest, lag en slechte reactie van de controls.Toen dacht ik zo zag BF2 er toch niet uit? Ik de CD afstoffen en installeren. En ja hoor, hoe snel zijn we wel niet verwend met graphics? Ik herrinnerde mij hem veel gedetaileerder. Maar het leek wel of ik met Counterstrike (non source) bezig was. En dan te bedenken dat ik daar jaren met BF2 heb gespeeld.

Ik vind graphics niet zo heel belangrijk, want elke keer als ik weer wat nieuws zie, dan vrees ik weer voor mn systeem en een dure upgrade. Als ze nu eens stoppen met steeds betere graphics te maken dan raken we ook niet verwend, en dan zijn games veel langer speelbaar :)

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-02 10:16
Bulls schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:05:
Ik vind graphics niet zo heel belangrijk, want elke keer als ik weer wat nieuws zie, dan vrees ik weer voor mn systeem en een dure upgrade. Als ze nu eens stoppen met steeds betere graphics te maken dan raken we ook niet verwend, en dan zijn games veel langer speelbaar :)
En zo grijpen de consoles de macht en komen er geen pc games meer uit ;(

Vind het juist wel gaaf dat ze met BF3 een ogenschijnlijke zware engine hebben gemaakt. En voor de tweakers onder ons ook leuk om daarvoor je pc weer up te graden.
Mijn huidige pc is nog niet eens zo oud maar ik vrees toch dat een upgrade nodig is om het allemaal lekker soepeltjes te kunnen spelen. Ik vind het alleen geen probleem om die upgrade te doen als het spel echt zo gaaf gaat worden als dat ik hoop dat ie gaat worden :D
Nou nou Bulls, niet vergeten dat BF2 echt jaren oud is. Komt toch uit 2006 niet? Lange tijd in de pc wereld. Bovendien, zolang graphics schaalbaar zijn valt het wel mee. Probleem met pc gamers is dat ze altijd op high wlen spelen terwijl medium of low ook prima werkt. Een console speelt 5 a 6 jaar op hetzelfde grafische niveau, kan met een pc ook. Vergeet niet dat het low van nu het high van drie jaar geleden is. Enige is dat consoles niet beter weten en dat je op de pc er wel mee geconfronteerd wordt.

• Bulls
Ja begrijp me niet verkeerd, ik houd ook van PC gamen ( en niet van consoles), maar om zoals met Crysis gelijk zo astronomisch zware (en mooie) graphics neer te zetten maakt het voor meren deel onspeelbaar tenzij je met lager genoeg neemt. Maar mijn ervaring is meestal dat een minder zware engine op max settings er vaker beter uitziet, dan een nieuwe zware engine op medium of low settings. Dus als je het niet op high of max kan draaien heeft het bijna geen toegevoegde waarde.

Als alles vloeiend draait en en volledige gebruik kan maken van AA en AF dan is het natuurlijk alleen maar cooler als het spel er zo gedetailleerd en mooi uitziet.

Maargoed kom eerst maar eens op met multiplayer footage.

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-03 19:46
Ik vind het erg prettig dat ik bij BF2 niet overladen wordt met gelikte randjes en overbebossing. Man ik zal me toch een moeite hebben met overschakelen naar BF3. Die eerste weken worden echt zwaar :+

Ach en als we weer battlerecorder krijgen gooi je later nog een leuk filtertje overheen voor het nagenieten:

wip!

Anayway niet om mijn leet videoskill te spammen ( :+ ) maar wel als illustratie van de gameplay die volgens mij tot nu toe alleen in BF2 mogelijk is. Deel door de beperkte graphics (tov vandaag de dag) deels door de wijde opzet van sommige mappen. Dat is waar ik nu van geniet. Lekker relaxed cruisen met je choppertje en af en toe de hectiek in waar de jets je om de oren vliegen. Wegduiken achter heuvels en een TV gunner die blind de stingers/iglas uitschakeld. Daar wordt ik erg blij van.

Daarnaast heb ik nogal eens dat een bepaald de class / voertuig gewoon niet will lukken, dan switch je naar een andere stijl en is hetr ineens een heel ander spel. Lovin it. Ik denk dat ik nog wel eens teleurgesteld kan zijn als ik BF3 daadwerkelijk voor het eerst speel (waar blijft die beta :P )

[Voor 46% gewijzigd door lredev op 18-03-2011 13:16]

• M2M

M2M

medicijnman

lredev schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:10:
Ik vind het erg prettig dat ik bij BF2 niet overladen wordt met gelikte randjes en overbebossing. Man ik zal me toch een moeite hebben met overschakelen naar BF3. Die eerste weken worden echt zwaar :+

Ach en als we weer battlerecorder krijgen gooi je later nog een leuk filtertje overheen voor het nagenieten:

[video]

[video]

wip!
leuke filmpjes, hoewel ik wake island een van de meest verschrikkelijke maps vond die ertussen zaten. Als je als amerikaan niet van de boot af kwam bij de start van een ronde was je eigenlijk gewoon de pineut. Zeker als er wel wat pilootgeweld bij de tegenstander zat. En met een hardware respawn tijd van 3 minuten werden de potjes er niet leuker op. Het halve schip dat op de heliplek zat te hangen om maar in die chopper te kunnen enzo werkt toch niet zo prettig.

Als je als amerikaantje het vliegveld te pakken had was het weer flink overpowered voor de amerikanen. Zonder air support kun je zwaar domineren met een redelijk zwak team.

Trouwens, battlefield 2 in het Nederlands? Die fout had ik bij de eerste install ook gemaakt. Binnen 5 minuten weer gereinstalled in het Engels, want het klonk voor geen meter. Woorden als poortgebouw en dergelijke zijn gewoon tenenkrommend.

-_-

Ik weet nog wel als infantry heen en weer scheuren in een jeepje op Wake om alle punten terug te capturen. Zovaak daarmee boven al die piloten gestaan qua score :P

• lredev
Ik snap je punten wel M2M en dat ervaren wij ook weleens maar wij hebben een no fly zone na het eilandje en vandaag de dag zijn er toch vaak vele ervarten wake spelers dus airfield wordt snel terugveroverd. (daarnaast ook een no steal rule, i.e.: de china chopper en jets mogen niet door US gebruikt worden) Houd het allemaal erg gebalanceerd.. meestal :) Dat nederlands, ben ik wel aangewend. Ik kan tegenwoordig ook chinees :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bulls schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:05:
Toen dacht ik zo zag BF2 er toch niet uit? Ik de CD afstoffen en installeren. En ja hoor, hoe snel zijn we wel niet verwend met graphics? Ik herrinnerde mij hem veel gedetaileerder. Maar het leek wel of ik met Counterstrike (non source) bezig was. En dan te bedenken dat ik daar jaren met BF2 heb gespeeld.
- CS 1.6 of UT'99 is nog steeds best te doen wat betreft graphics : Het is geen Quake II of zo ;)
- BF2 had al oude graphics toen het uitkwam : Kan me goed de flinke teleurstelling herinneren toen ik van 9600 Pro naar 1900XTX ging :/

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Bulls
nero355 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:02:
[...]

- CS 1.6 of UT'99 is nog steeds best te doen wat betreft graphics : Het is geen Quake II of zo ;)
- BF2 had al oude graphics toen het uitkwam : Kan me goed de flinke teleurstelling herinneren toen ik van 9600 Pro naar 1900XTX ging :/
t.o.v. BFV was het wel een hele verbetering, ik heb het nooit vergeleken met andere games, ik was toen helemaal into Battlefield dus maakte me allemaal niets uit. Maar gewoon raar dat ik me het veel mooier herinner dan dat het nu voor je gevoel eruit ziet.

• M2M

M2M

medicijnman

nero355 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:02:
[...]

het was voornamelijk de processorhardware die eigenlijk niet goed overweg kon met de gigantische maps die in BF2 zaten. De draw distance kun je natuurlijk ver limiteren, maar de processor moet het allemaal nog wel bij kunnen houden. Vergeet niet dat we toen nog in het P4 tijdperk zaten, met niet vooruit te branden hardware.

-_-

Bulls schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:13:
[...]

t.o.v. BFV was het wel een hele verbetering, ik heb het nooit vergeleken met andere games, ik was toen helemaal into Battlefield dus maakte me allemaal niets uit. Maar gewoon raar dat ik me het veel mooier herinner dan dat het nu voor je gevoel eruit ziet.
Inderdaad, dit heb ik ook voor. :)

Anoniem: 160457

M2M schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:06:
[...]

het was voornamelijk de processorhardware die eigenlijk niet goed overweg kon met de gigantische maps die in BF2 zaten. De draw distance kun je natuurlijk ver limiteren, maar de processor moet het allemaal nog wel bij kunnen houden. Vergeet niet dat we toen nog in het P4 tijdperk zaten, met niet vooruit te branden hardware.
BF2 liep anders toch zeer goed hier met een A64 3000+, dacht dat het meer aan het geheugen lag, je had gewoon 2GB nodig om het smooth te kunnen spelen.

Btw, BF2 kwam in juni 2005 uit, niet 2006.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 18-03-2011 15:57]

Ah nog ouder zelfs dan ik me herinnerde, nou dan heb we het over een bijna zes jaar oud spel, tja niet gek dat het dan niet zo mooi is :P

• StealthyPeanut
Maar toch ga ik het binnenkort weer installeren denk ik. Ik begin enigszins wat uitgekeken te raken op Bad Company 2.

Leuk voor de afwisseling! Ik zal wel totaal niet meer kunnen vliegen denk ik, aangezien je in BF2 geen hulp had en in Bad Company heeeeel veel vlieghulp krijgt.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-03 09:47

Mon0lith

Yes Herr Flick

Tsurany schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:10:
Ah nog ouder zelfs dan ik me herinnerde, nou dan heb we het over een bijna zes jaar oud spel, tja niet gek dat het dan niet zo mooi is :P
Dan blijft het helemaal apart dat 6 jaar later de graphics zooooveel mooier zijn geworden :)

PSN: Von_Smallhausn

• Phyxion
  • Laatst online: 17:30

Phyxion

_/-\o_

StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:14:
Maar toch ga ik het binnenkort weer installeren denk ik. Ik begin enigszins wat uitgekeken te raken op Bad Company 2.

Leuk voor de afwisseling! Ik zal wel totaal niet meer kunnen vliegen denk ik, aangezien je in BF2 geen hulp had en in Bad Company heeeeel veel vlieghulp krijgt.
Ik kon (hopelijk nog steeds :X ) super goed vliegen in BF2 maar in BC2 kon ik dit een stuk minder goed. Is misschien maar net wat je gewend bent :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• M2M

M2M

medicijnman

Phyxion schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:09:
[...]

Ik kon (hopelijk nog steeds :X ) super goed vliegen in BF2 maar in BC2 kon ik dit een stuk minder goed. Is misschien maar net wat je gewend bent :)
in BC2 wordt je ook binnen no time neergehaald. In BF2 had je twee SRAW's nodig om een heli neer te halen, en had je standaard de smoke perk aanstaan. Bij elke lock gooide je flares uit. AA raketten stonden op vaste plekken op de mappen, en waren dus ook vrij gemakkelijk gevonden en uitgeschakeld (met TV raket bij voorkeur). Vliegtuigen waren helemaal simpel want als je je heli een beetje beweegt worden die raketten prima ontweken.

Ik heb ook bijzonder veel (500 uur?) tijd doorgebracht in een dik overpowered heligeval met TV raket.

-_-

Met een J10 had ik maar 3 kogels nodig om een AHZ neer te halen, pak-kans van bijna 100%.

• lredev
Ik hoop dat de vliegmodellen wel een beetje lijken op BF2.. scheelt weer een hoop oefenen :)

• ArtPhil-Flower
Wat ik een grote verbetering zou vinden: als de luchteenheden meer met de grondeenheden gaan samenwerken. Door middel van VOIP, spotting, en misschien nog andere trucs.

Nu zijn de vliegers meer aan het deathmatchen, wat voor de andere spelers af en toe niet leuk is.

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10-2022
powersmoker schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:41:
Wat ik een grote verbetering zou vinden: als de luchteenheden meer met de grondeenheden gaan samenwerken. Door middel van VOIP, spotting, en misschien nog andere trucs.

Nu zijn de vliegers meer aan het deathmatchen, wat voor de andere spelers af en toe niet leuk is.
net als in project reality. een squad die een doel 'paint' met een laser, en dan een teamlid in een jet die een JDAM dropt :9~

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:20
Wat misschien ook wel leuk is, als er supplies nodig zijn, dat een teammaat daar dus om vraagt en dat een ander teamlid met een transportvliegtuig oid het pakketje komt droppen:P. In plaats van dat er een pakketje boven je hoofd spawnt xD. (Dan kan het ook nog verkeerd gaan waardoor het vijandelijke team een voordeel krijgt, omdat de supplies daar worden gedropt. :P)

• DefLite
  • Laatst online: 19-03 15:55

DefLite

Why so serious?

Analysis Battlefield 3 - Fault Line "Good Effect on Target" Analysis

• harrald
_PloppeR_ schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:58:
Wat misschien ook wel leuk is, als er supplies nodig zijn, dat een teammaat daar dus om vraagt en dat een ander teamlid met een transportvliegtuig oid het pakketje komt droppen:P. In plaats van dat er een pakketje boven je hoofd spawnt xD. (Dan kan het ook nog verkeerd gaan waardoor het vijandelijke team een voordeel krijgt, omdat de supplies daar worden gedropt. :P)
Dat is inderdaad wel een leuke ja :)
of dat je op die manier in het veld bijv een nieuwe kit kan laten droppen ofzo. Op die manier kan je onderweg wisselen van tactiek.
maarja dan heb je wel mappen nodig met de grootte van Project reality :9

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 19-03 14:30
_PloppeR_ schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:58:
Ja... en als je je wapen reload, springt er een kaboutertje van je helm af die de clip uit het magazijn haalt, die weggooit, een nieuwe van je riem haalt en in het wapen propt...

Keep on dreaming, het wordt een spelletje, waarin ook mensen die niet de behoefte hebben aan een headset, zich gewoon kunnen inzetten zonder beperkingen.
Voor supplies zijn is er de support klasse.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• harrald
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:06:
[...]

Ja... en als je je wapen reload, springt er een kaboutertje van je helm af die de clip uit het magazijn haalt, die weggooit, een nieuwe van je riem haalt en in het wapen propt...

Keep on dreaming, het wordt een spelletje, waarin ook mensen die niet de behoefte hebben aan een headset, zich gewoon kunnen inzetten zonder beperkingen.
Voor supplies zijn is er de support klasse.
Hallo ;)
Het is vrijdag avond en we zitten op een discussie forum. Daar hoort lekker fantaseren over een nog uit te komen game bij imo. :>

• AllSeeyinEye
Zolang die fantasieën in enige mate realistisch zijn of te onderbouwen zijn aan de hand van bestaande voorbeelden uit eerdere delen van de reeks of andere spellen van de makers, kan ik daarin mee gaan. Maar supports die plots uit het veld onttrokken worden om in een vliegtuig hun pakketje te bezorgen bij iemand die zonder ammo dreigt te raken, daar ben je mijn 'lijn' al overschreden hoor ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• _PloppeR_
  • Laatst online: 15:20
@AllSeeyinEye,
Het was niet bedoeld als vervanging van de support classe(dus die kleine ammoboxes), maar meer als vervanging van de supply drop uit bf2(die de commander had). Daar kwam het pakket namelijk ook uit de luchtvallen, alleen dan doet de commander niet een keer "klik" maar dropt een piloot hem op die plaats.. ;)

[Voor 29% gewijzigd door _PloppeR_ op 18-03-2011 21:44]

• AllSeeyinEye
_PloppeR_ schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:43:
@AllSeeyinEye,
Het was niet bedoeld als vervanging van de support classe(dus die kleine ammoboxes), maar meer als vervanging van de supply drop uit bf2(die de commander had)
Dat begreep ik niet uit je post, omdat je specifiek aangeeft dat een ander teamlid het vliegtuig diende te besturen en evt een locatiefout in de dropping kon maken.

• harrald
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:39:
Zolang die fantasieën in enige mate realistisch zijn of te onderbouwen zijn aan de hand van bestaande voorbeelden uit eerdere delen van de reeks of andere spellen van de makers, kan ik daarin mee gaan. Maar supports die plots uit het veld onttrokken worden om in een vliegtuig hun pakketje te bezorgen bij iemand die zonder ammo dreigt te raken, daar ben je mijn 'lijn' al overschreden hoor ;)
Zo vergezocht vind ik het niet. In een mod als PR zie ik iets dergelijks nog wel verschijnen.
Maar zie nu dus dat je ook niet helemaal begrepen had wat _Plopper_ precies bedoelde.

Het zou naar mijn idee een leuke aanvulling zijn op de 'infinite' ammo box van de support class. Dus dat die niet meer onbeperkt gebruikt kan worden maar dat je op een gegeven moment zal moeten bevoorraden bij een ammo crate.

Maar dit vraagt wel om erg grote mappen, anders zal dit nooit gaan werken.

• Bulls
Ik mis in BC2 eigenlijk de area heal en repair als je in vehicles zit. Die commander crate is ook wel leuk, maar dan moet ie ook stuk geschoten kunnen worden (en dan misschien pakjes droppen als een pinãta)

• AllSeeyinEye
Bulls schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:45:
Ik mis in BC2 eigenlijk de area heal en repair als je in vehicles zit. Die commander crate is ook wel leuk, maar dan moet ie ook stuk geschoten kunnen worden (en dan misschien pakjes droppen als een pinãta)
Ik vind het weglaten daarvan juist een van de grotere verbeteringen in BFBC2 ten opzichte van BF2. Met area heal waren twee tanks naast elkaar nagenoeg niet kapot te krijgen. Daarnaast is het op zijn minst 'apart' dat een tank op magische wijze een ander voertuig kan repairen, nietwaar?

• Bulls
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:55:
[...]

Ik vind het weglaten daarvan juist een van de grotere verbeteringen in BFBC2 ten opzichte van BF2. Met area heal waren twee tanks naast elkaar nagenoeg niet kapot te krijgen. Daarnaast is het op zijn minst 'apart' dat een tank op magische wijze een ander voertuig kan repairen, nietwaar?
Ja dat wel, maar de area heal in vehicles is wel beter.

• AllSeeyinEye
Bulls schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:50:
[...]

Ja dat wel, maar de area heal in vehicles is wel beter.
Da's onzin. In BF2 had een medicpack in het geheel geen area heal. Dat had je uitsluitend als je een pack in je handen hield. Dat dit in voertuigen ook werkt is natuurlijk onzin. De BFBC2 methode van het neergooien van een pakketje met area heal is imo een betere optie.

• Bulls
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:09:
[...]

Da's onzin. In BF2 had een medicpack in het geheel geen area heal. Dat had je uitsluitend als je een pack in je handen hield. Dat dit in voertuigen ook werkt is natuurlijk onzin. De BFBC2 methode van het neergooien van een pakketje met area heal is imo een betere optie.
Nouja als je bijvoorbeeld in een APC zit dan kan de medic best wel iemand oplappen die ook achterin zit, maar de gunner en de driver natuurlijk niet. Eigenlijk zou het standaard moeten zijn dat je achterin een APC reload en healed.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Die analyse is ook echt enorm droevig, omdat die soldaat een m240 heeft is opeens de m60 weg???? yeah right wat een ongelovelijke onzin. Verder zegt hij ook weinig zinnigs dat niet duidelijk naar voren is gekomen. Alleen het kruipen is dan wel een goede call. Dat dat gebouw instort is waarschijnlijk scripted aangezien het de SP betreft.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-03 10:22

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik hoop toch echt dat ze in BF3 een paar minder leuke dingen van BFBC2 verbeteren.

- Engineers moeten tanks niet eindeloos kunnen repairen, leid alleen tot vehicle campers die een hele match in een tank blijven zitten
- Mcoms moeten op gelijke hoogte gearmd worden, nu kun je bij bepaalde mcoms onder het gebouw gaan zitten en vanaf daar armen.
- team balancer, enorm irritant als je met een team zit waarin 5/16 mensen niet eens de 5 kills halen. Ook vaak zat dat je 3 tanks achter elkaar traced, en ze dan vervolgens ook nog zelf mag gaan vernielen, omdat niemand tracer snapt ofzo?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Phyxion
  • Laatst online: 17:30

Phyxion

_/-\o_

Bulls schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:11:
[...]

Nouja als je bijvoorbeeld in een APC zit dan kan de medic best wel iemand oplappen die ook achterin zit, maar de gunner en de driver natuurlijk niet. Eigenlijk zou het standaard moeten zijn dat je achterin een APC reload en healed.
Waarom zou de gunner en driver niet kunnen. Beetje oplappen met wat pleisters enzo kan best hoor :p

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• StealthyPeanut
Jeroenneman schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:01:
Ik hoop toch echt dat ze in BF3 een paar minder leuke dingen van BFBC2 verbeteren.

- Engineers moeten tanks niet eindeloos kunnen repairen, leid alleen tot vehicle campers die een hele match in een tank blijven zitten
Niet mee eens. Ik vind het na de laatste patch redelijk goed uitgewerkt. Je repair tool raakt redelijk snel overhit en het afkoelen duurt redelijk lang. Daarbij hou jij het nooit alleen bij, als iemand op een tank staat te schieten.

Ook hier geldt weer -> samenwerking is win. Als je 2 engineers hebt dan werk je juist samen om die ene tank heel te houden. Dat is juist het doel van het spel. Je bent dan met 3 personen aan het samenwerken.

En als je 2 tanks hebt, of 1 tank en AT-rocket dan is de andere tank kansloos. Weer samenwerking vereist.

Vehicle campers heb ik nog niet veel gezien, alleen soms in een HIND gaan vliegen boven A bij Heavy Metal. En dan B gaan beschieten. Dat is triest, maar als mensen zo willen spelen dan is dat eenmaal zo. Kan je het spel niet verwijten.

• Bulls
Phyxion schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:10:
[...]

Waarom zou de gunner en driver niet kunnen. Beetje oplappen met wat pleisters enzo kan best hoor :p
Ja en anders druk je een tampon in je kogel wond :D Of je gebruikt de autoaansteker.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:27:
[...]
Vehicle campers heb ik nog niet veel gezien, alleen soms in een HIND gaan vliegen boven A bij Heavy Metal. En dan B gaan beschieten. Dat is triest, maar als mensen zo willen spelen dan is dat eenmaal zo. Kan je het spel niet verwijten.
Ja dat komt wss omdat die AA gun best overpowered is, hij doet namelijk veel damage EN hij verpest je vehicle handling echt heel erg hard dus je bent zo neer als je geraakt wordt op niet al te grote afstand. En dan kan je leuk proberen te ontwijken wat je wil maar 1 kogel op je tail en je gaat neer :/

• ArtPhil-Flower
StealthyPeanut schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:27:
[...]

Niet mee eens. Ik vind het na de laatste patch redelijk goed uitgewerkt. Je repair tool raakt redelijk snel overhit en het afkoelen duurt redelijk lang. Daarbij hou jij het nooit alleen bij, als iemand op een tank staat te schieten.

Ook hier geldt weer -> samenwerking is win. Als je 2 engineers hebt dan werk je juist samen om die ene tank heel te houden. Dat is juist het doel van het spel. Je bent dan met 3 personen aan het samenwerken.

En als je 2 tanks hebt, of 1 tank en AT-rocket dan is de andere tank kansloos. Weer samenwerking vereist.

Wat je noemt is niet zozeer samenwerking als met meer mensen zijn. Het is logisch dat twee tanks het winnen van een.

Ik vind ook dat het flauw is om je eigen tank eindeloos te gaan repareren. In BF1942 vond ik het sterk in de richting van misbruik gaan. Mijn voorstel zou zijn de inzittende van een tank (behalve assault) een lichte damage te geven als de tank geraakt wordt. Als je te lang aan het repareren bent geweest is op een gegeven moment je health op.

• M2M

M2M

medicijnman

powersmoker schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:19:
[...]

Wat je noemt is niet zozeer samenwerking als met meer mensen zijn. Het is logisch dat twee tanks het winnen van een.

Ik vind ook dat het flauw is om je eigen tank eindeloos te gaan repareren. In BF1942 vond ik het sterk in de richting van misbruik gaan. Mijn voorstel zou zijn de inzittende van een tank (behalve assault) een lichte damage te geven als de tank geraakt wordt. Als je te lang aan het repareren bent geweest is op een gegeven moment je health op.
in BF2 was het pas leuk. 3 tanks, allemaal engie en naast elkaar blijven rijden. Dan werd je automatisch gefixed door de overige tanks. (zonder uit te stappen). Je was zo nagenoeg onoverwinnelijk en kon heel lang door blijven gaan als de overige tanks een beetje opletten.

-_-

Totdat er een SU-34 aankomt met 5 clusterbommen en laser geleide rakketen:P

• ArtPhil-Flower
Ja, zo handig was dat niet hoor. Je botst tegen elkaar aan, past niet meer door de straat, en zoals hierboven gezegd je bent een ideaal doelwit.

Nou waren tanks in BF2 sowieso praktisch nutteloos. Ik meen dat je k/d in een tank bij BF2 1/1 was. In BF1942 was het misschien 4/1.

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-02 00:37

Energy99

NRG <3

powersmoker schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:30:
Ja, zo handig was dat niet hoor. Je botst tegen elkaar aan, past niet meer door de straat, en zoals hierboven gezegd je bent een ideaal doelwit.

Nou waren tanks in BF2 sowieso praktisch nutteloos. Ik meen dat je k/d in een tank bij BF2 1/1 was. In BF1942 was het misschien 4/1.
Als je K/D ratio in een tank 1/1 was dan zegt dat iets meer over jou dan over BF2. De K/D voor een tank hoort normaalgesproken op 4/1 of 5/1 te liggen (en ja dat zonder te spawnwhoren). Mijn K/D ratio is 5,2 --> nickname: FuryTM

Trouwens armor spelen in BF2 vond ik sowieso zuigen.. geef mij maar de good old infantry ownage _/-\o_

[Voor 4% gewijzigd door Energy99 op 20-03-2011 01:29]

\O/ weeeee =[specs]=

Dat was dan ook het mooie van BF2, het had zeer goede air combat (zowal heli als plane), maar ook zeer goed uitgewerkte infantry matches (karkand - no vehicles). Natuurlijk ook het gesniper en heavy armor battles (denk aan Highway Tampa).

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 20-03-2011 01:31]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Energy99 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:27:
Als je K/D ratio in een tank 1/1 was dan zegt dat iets meer over jou dan over BF2. De K/D voor een tank hoort normaalgesproken op 4/1 of 5/1 te liggen (en ja dat zonder te spawnwhoren). Mijn K/D ratio is 5,2 --> nickname: FuryTM
Dat is wel extreem veel geluk hebben elke ronde dan. De rondes dat ik in een tank 30:2 als K/D ratio had is op 1 hand te tellen. Als het mee zit is het meestal rond de 20:10 of erger meestal :)

Met een vliegtuig of helikopter was het veel makkelijker richting de 50 a 100 vs. 1 a 2 deaths te gaan, maar ook dan moet alles goed gaan !!

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Thilium
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-03 21:33
Ik vind het sws wel heel vet dat Gulf Of Oman weer terugkomt. Was altijd mijn favo map
Mijn K/D in armor is 5,78. Ik snap echt niet dat je 1:1 kan krijgen, dan doe je echt wat verkeerd. Met de main gun kan je echt veel damage doen tegen andere infantry, je kan er zeker toch wel een paar hebben voordat de AT mannen of een andere tank je slopen.

• lredev
En wat ook helpt is op tijd uit de tank stappen ;)

• ArtPhil-Flower
Mijn punt was meer dat tanks in BF1942 sterker waren dan in BF2.

Ik kan me nog herrinneren hoe frustrerend het was om een basis te verdegigen in BF2. De tanks die daar spawnden liet je staan omdat je binnen no-time werd opgeblazen. Het nadeel was dat aanvallers ze stalen en zo een man in een keer je hele squad uit kon schakelen (Wetlands op Tactical Gamer).

[Voor 4% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 20-03-2011 19:14]

Hoop trouwens ook niet dat er zo'n zielige trieste taal filter op komt. Naast dat het amper werkt filtert het ook gewoon woorden uit het spel zoals 'fuck' die in het spel zelf achter elkaar genoemd worden door de soldaten. Dat slaat toch nergens op?

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 18:37
Tsurany schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:38:
Hoop trouwens ook niet dat er zo'n zielige trieste taal filter op komt. Naast dat het amper werkt filtert het ook gewoon woorden uit het spel zoals 'fuck' die in het spel zelf achter elkaar genoemd worden door de soldaten. Dat slaat toch nergens op?
Hmm ik begrijp de filters wel. Alleen is het irritant dat soms normale woorden in onze taal scheldwoorden zijn in een andere en hij ze dan ook filtert etc.
Maar het is toch hypocriet als je tijdens het gamen constant motherfucker in je oren hoort maar het verboden is fuck te typen?

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03 03:37
Tsurany schreef op zondag 20 maart 2011 @ 20:33:
Maar het is toch hypocriet als je tijdens het gamen constant motherfucker in je oren hoort maar het verboden is fuck te typen?
Ja... dat is waar. heb ik met zoveel andere spellen ook gehad (BFBC2 o.a)

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-03 10:22

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

+ dat het spel waarschijnlijk toch 18+ wordt, en er dus (als het een perfecte wereld was) geen kinderen op zaten die er "beschadigd" (bezorgde amerikaanse ouders: "Oh my gosh, Billy just said the F- Word !!!" ) door kunnen geraken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26
powersmoker schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:13:
Mijn punt was meer dat tanks in BF1942 sterker waren dan in BF2.

Ik kan me nog herrinneren hoe frustrerend het was om een basis te verdegigen in BF2. De tanks die daar spawnden liet je staan omdat je binnen no-time werd opgeblazen. Het nadeel was dat aanvallers ze stalen en zo een man in een keer je hele squad uit kon schakelen (Wetlands op Tactical Gamer).
Wat?? Ik heb menig killstreak gehaald met tanks in BF2. Kwestie van een engineer kitje pakken en knallen.

• Energy99

Energy99

NRG <3

Ik weet niet of dit al gepost is maar hier wat gelekte fault line ep3 footage:

\O/ weeeee =[specs]=

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die is een paar weken geleden al langsgekomen ja...

• nukidin247
Energy99 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:37:

[video]
Jammer genoeg is het al gepost D:
Maar volgens mij is dat niet de echte fault line leak? tenminste, dat hoop ik

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-03 10:40
Gelukkig is er altijd nog zoiets als een hockey training, is het seizoen alweer begonnen?

• Robsel_NL
  • Laatst online: 16:33
Nee dat slaat inderdaad nergens op. Zo irritant als je ook een normaal woord typt maar dat constant wordt ge$#%#@$%.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat is volgens mij server gebonden, niet standaard uit de engine van de game zelf. :)
Verder kan ik het wel begrijpen maar sommige servers zijn echt te erg ermee. Of gelijk kick/ban voor een scheldwoord. Mjah dan is het gauw over denk ik.

[Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-03-2011 10:09]

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:13

XanderDrake

Build the future!

Energy99 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:27:
geef mij maar de good old infantry ownage _/-\o_
Karkand street battles >:)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

SouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:07:
[...]

Dat is volgens mij server gebonden, niet standaard uit de engine van de game zelf. :)
Verder kan ik het wel begrijpen maar sommige servers zijn echt te erg ermee. Of gelijk kick/ban voor een scheldwoord. Mjah dan is het gauw over denk ik.
In Bad Company 2 duurde het een groot aantal patches voor je het eindelijk uit kon zetten op je server.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ah dat wist ik niet, vaag hoor dat deze game zo'n debiele regel geven. Rare actie. Ik snap wel dat je geen overdreven veel gescheld wil van al die 15 jarigen die het spel niet snappen en (net zoals gister gaan lopen schelden als ze een paar keer achter elkaar een kogel koppen van mij) je kapot schelden voor alles wat heilig is en je vrijwel alle dodelijke ziektes aangemeten krijgt.

• Jackal131
  • Laatst online: 13-03 13:12
Energy99 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:37:

[video]
Waarom posten mensen in een topic zonder zich eerst in te lezen??
Soms zie je 3 a 4 keer hetzelfde filmpje gepost worden in een tijdsbestek van 1 a 2 dagen 8)7.

Tip: kijk eerst even in de TS of het filmpje daar al staat (dit geldt trouwens niet alleen voor dit topic)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

http://blogs.battlefield....r-propaganda-posters.aspx

Aantal leuke/ludieke posters die waarschijnlijk door veel mensen herkend worden. :D

• nukidin247
SouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:09:
http://blogs.battlefield....r-propaganda-posters.aspx

Aantal leuke/ludieke posters die waarschijnlijk door veel mensen herkend worden. :D
Ik heb ze nog noooit gezien... maar ze zijn wel handig?

• Energy99

Energy99

NRG <3

Jackal131 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:36:
[...]

Soms zie je 3 a 4 keer hetzelfde filmpje gepost worden in een tijdsbestek van 1 a 2 dagen 8)7.

Tip: kijk eerst even in de TS of het filmpje daar al staat (dit geldt trouwens niet alleen voor dit topic)
Omdat ik al in dit topic had gezocht op de volgende zoektermen: ep3, gelekt en leaked en geen match kreeg. Aangezien het niet in de TS stond en ik geen zin had om tig pagina's door te bladeren had ik het gepost. Misschien handig om voortaan niet zomaar dingen aan te nemen?

\O/ weeeee =[specs]=

Jackal131 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:36:
[...]

Ik volg dit topic dagelijks dus weet wat er allemaal gaande is.
Maar vergeet niet dat er vele mensen zijn die dit niet doen, en ik zou hen ook niet afdwingen om tientallen pagina's te lezen voor ze iets mogen posten. :)
Iets meermaals zien voorbij komen is nu niet zo erg hé.

• nukidin247
Als er geen nieuws is, dan helpt het ook niet om nutteloos te kicken.

[Voor 154% gewijzigd door Cloud op 22-03-2011 22:56]

Pagina: 1 2 3 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee