Mark. schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:18:
Als ik alles zo doorlees dan is het misschien goed om BF2 nog gewoon aan te houden als spel want het ontbreken van een commander in BF3 vind ik wel een heel groot gemis te meer ik zelf daarin mijn sporen heb verdiend en bijbehorende (glorieuze) overwiningen.
1 ding hoop ik niet: En dat is dat BF3 erg veel op BF BC en COD 4 oid gaat lijken want dan haak ik af.

Ik zal het zelf niet direct missen als een feature die ik erg gebruikt heb, maar de UAV was wel erg handig. En als je echt een goede commander had dan was het wel heerlijk spelen, zeker als squads meewerkten.
Maar dan heb je het ook wel ergens over

@ Wapen discussie
Er is voor beide zaken wat te zeggen. Ik zou het zoals in BF2 gaaf vinden, dat je max 2 unlocks hebt per klasse. En dat je GEEN!!!!!!! wapens hebt die door alle klasses gebruikt kunnen worden. Dat heft het idee van verschillende klasses direct op.
Iedereen kan maar een shotgun, G3, M14 etc. etc. nemen met elke klasse. Het idee van verschillende klasses is juist dat nadelen en voordelen hebt

Dat is opzich waar, alleen waar ik altijd tegenaan loop is dat er soms gewoon echt een slechte verdeling is. Ik denk dat we er allemaal wel over eens zijn dat de klassen zoals in BFBC2 gewoon ruk zijn? In BF2 was het opzich prima, alhoewel ik het jammer vond dat bepaalde wapens niet door andere klasse gebruikt konden worden. De MP9 van de Engineer zou gewoon echt ideaal zijn voor de medic, evenals de P50. Met name omdat die wapens gewoon echt epica waren maar ook omdat het de ideale handwapens zijn.
En de spec ops zonder ook maar enige silencer mogelijkheden, dat was wel erg jammer zeg. Silencers horen juist bij spec ops. Daarom ook zo vreemd dat de engineer in BFBC2 silencers heeft, zijn raketten hoor je op tientallen meters afstand maar zijn wapens moeten silenced zijn? Dat terwijl de recon maar een silenced assault rifle heeft en die in alle opzichten gewoon kut is.
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat we de BFBC en COD richting op gaan. Ik hoop snel MP footage te zien. Ze concentreren zich nu teveel op de SP. Iets wat ik nauwelijks speel. Het is en blijft altijd scripted.....
Tja ze willen het op de console uitbrengen, daar werkt een game als BF2 denk ik een stuk slechter dan een game als COD of BFBC2. Daar komt ook mijn haat voor consoles vandaan, ze verpesten voornamelijk het shooter genre maar ook gaming in het algemeen.
[Voor 60% gewijzigd door Tsurany op 18-03-2011 10:44]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N