psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
vond ik zo tof aan de uitbreiding voor bf2, super gaaf was datJeroenneman schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:54:
Toggle flashlight?
Radartjes beginnen te draaien...
Wait for it...
Ik wil nightmaps! Multiplayer op een nightmap, waarbij je kiest tussen goed kunnen richten, maar makkelijk gespot worden, of iets moeilijker richten, maar geen easy target zijn. (night vision uitgezonderd)
Floksor
*Braaf*XanderDrake schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:49:
[...]
Ik moet me echt inhouden om niet iets te zeggen over deze non-argumenten, maar goed.
Verwijderd
Wat ik persoonlijk wel gaaf zou vinden, en wat ook eerder is genoemd, is dat een map na verloop van tijd gewoon nacht wordt, en dat dit natuurlijk gewoon uitgeschakeld kan worden voor degene die dit niet leuk lijkt.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:14:
Als we eerst wachten op de maps die komen, misschien komen er inderdaad maps bij met een nacht tintje. Er is nog niet al teveel bekend over BF3 dus laten we rustig afwachten. Zitten er geen night-maps bij, niet getreurd. Ik geloof dat ze vanzelf wel een DLC met zulke maps erbij zullen plaatsen in de loop der tijd.
Maar gezien die lighting filmpjes van de frostbite engine lijkt het mij wel mogelijk om 's avonds met een ondergaande zon te beginnen en dan te eindigen met een maan in de lucht
En dan zijn snipers NOG makkelijker te spotten door middel van de lichtflitsBaccy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:41:
[...]
Wat ik persoonlijk wel gaaf zou vinden, en wat ook eerder is genoemd, is dat een map na verloop van tijd gewoon nacht wordt, en dat dit natuurlijk gewoon uitgeschakeld kan worden voor degene die dit niet leuk lijkt.
Maar gezien die lighting filmpjes van de frostbite engine lijkt het mij wel mogelijk om 's avonds met een ondergaande zon te beginnen en dan te eindigen met een maan in de lucht
Kiek em goan!
Verwijderd
Als we van de mogelijkheden van FrostBite Engine uit moeten gaan en het filmpje erover moeten geloven is dit zeker mogelijk. De vraag die vele zullen stellen is, hoe beinvloed zo'n situatie de gameplay en gaat dit hinderlijk over komen?Baccy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:41:
[...]
Wat ik persoonlijk wel gaaf zou vinden, en wat ook eerder is genoemd, is dat een map na verloop van tijd gewoon nacht wordt, en dat dit natuurlijk gewoon uitgeschakeld kan worden voor degene die dit niet leuk lijkt.
Met een bewegende zon en een opkomende maan zullen er uiteraard grafisch veel aspecten veranderd moeten worden. De schaduwen van objecten moet meebewegen. Hoeveel zal dit gaan vragen van je Grafische kaart?
Dat zou wel een verbetering zijn voor de spelers. Er zijn tegenwoordig veel spelers die de sluipschutter rol prima kunnen bespelen, waaronder ik.soulfightah schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:43:
[...]
En dan zijn snipers NOG makkelijker te spotten door middel van de lichtflits
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 10:48 ]
Qua gameplay zal dit denk ik best wel een enorm effect hebben, daarom moet er ook een optie zijn om het uit te kunnen schakelen.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:47:
[...]
Als we van de mogelijkheden van FrostBite Engine uit moeten gaan en het filmpje erover moeten geloven is dit zeker mogelijk. De vraag die vele zullen stellen is, hoe beinvloed zo'n situatie de gameplay en gaat dit hinderlijk over komen?
Met een bewegende zon en een opkomende maan zullen er uiteraard grafisch veel aspecten veranderd moeten worden. De schaduwen van objecten moet meebewegen. Hoeveel zal dit gaan vragen van je Grafische kaart?
Qua systeemeisen mogen ze van mij behoorlijk zware eisen stellen. Vind het wel weer eens tijd voor een soort "Crysis" om weer even de lat flink hoger te leggen voor toekomstige games.
Verwijderd
Tuurlijk. De spelers moeten ineens van een klaarlichte dag, naar schermering, naar nacht en naar opkomst. Dat beinvloed de manier van spelen drastisch. Ik neem aan dat jij bij nacht meer gedurfd speelt dan wanneer je op een klaarlichte dag op een kruising even een sprintje zal trekken.Baccy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:51:
[...]
Qua gameplay zal dit denk ik best wel een enorm effect hebben, daarom moet er ook een optie zijn om het uit te kunnen schakelen.
Qua systeemeisen mogen ze van mij behoorlijk zware eisen stellen. Vind het wel weer eens tijd voor een soort "Crysis" om weer even de lat flink hoger te leggen voor toekomstige games.
Systeemeisen mogen inderdaad de lat een stuk hoger gaan leggen. Het zou fantastisch zijn als het de nieuwe 'crysis' wordt van 2011. Er zal uiteraard door de die-hard gamer flink geïnvesteerd worden in een up-to-date game pc.
Verwijderd
Ik heb mijn wenslijstje vast klaarVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:56:
[...]
Tuurlijk. De spelers moeten ineens van een klaarlichte dag, naar schermering, naar nacht en naar opkomst. Dat beinvloed de manier van spelen drastisch. Ik neem aan dat jij bij nacht meer gedurfd speelt dan wanneer je op een klaarlichte dag op een kruising even een sprintje zal trekken.
Systeemeisen mogen inderdaad de lat een stuk hoger gaan leggen. Het zou fantastisch zijn als het de nieuwe 'crysis' wordt van 2011. Er zal uiteraard door de die-hard gamer flink geïnvesteerd worden in een up-to-date game pc.
Verwijderd
Ik draai met i& 902 en dergelijke maar ik ga sparen voor een nieuwe PC. Oude onderdelen verkoop ik wel.Baccy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:33:
[...]
Ik heb mijn wenslijstje vast klaarMaar ik wacht nog even hoe het loopt op mn huidige compje. Pas dan ga ik beslissen. Wellicht dat alleen een nieuwe videokaart al genoeg is.
Dat heb ik ook niet gezegd.Hidde schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:05:
[...]
Nooit gehoord dat het een open beta zal zijn. Bron?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Eerst vond ik het ook verschrikkelijk die controller maar zoals met alles is het even wennen en daarna speelt het verbazend lekker. Al heb ik het dan wel over een andere DICE game namelijk MOH.
Verwijderd
Tuurlijk is het wennen aan de controls. Ik heb tijden met Counter Strike Source toendertijd, ESL en Clanbase gespeeld en de console verdoemd. Nu speel ik nolife Black Ops en FIFA '11. Het is altijd wennen.JT888 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:07:
Ik vermoed dat het voor mij de PS3 versie gaat worden. Op zich is het gewoon wennen aan de controls
Eerst vond ik het ook verschrikkelijk die controller maar zoals met alles is het even wennen en daarna speelt het verbazend lekker. Al heb ik het dan wel over een andere DICE game namelijk MOH.
Enige steekhoudende argument kan dan zijn dat het grafisch wat minder gaat zijn. Maar ik hoorde dat je bij de PS3 versie ook de PC versie krijgt? Kun je mooi vergelijkenJT888 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:07:
Ik vermoed dat het voor mij de PS3 versie gaat worden. Op zich is het gewoon wennen aan de controls
Edit: Oww wat zeg ik nou, ik dacht in het portal forum te zitten

Hoe is het geluid op de PS3?
[ Voor 12% gewijzigd door D-Day op 20-04-2011 16:53 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Verwijderd
Gelijk qua gameplay is goed. Je hoort duidelijke voetstappen en wapens klinken lekker. Qualiteit overall ligt aan je boxen.
Buy 1 get 2 ? Ik denk niet dat dit gerucht waarheid zal zijnDrDDay schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:47:
[...]
Enige steekhoudende argument kan dan zijn dat het grafisch wat minder gaat zijn. Maar ik hoorde dat je bij de PS3 versie ook de PC versie krijgt? Kun je mooi vergelijken
Edit: Oww wat zeg ik nou, ik dacht in het portal forum te zittenMaar dat grafische argument blijft volgens mij nog wel overeind...
Hoe is het geluid op de PS3?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
God morks in wysterious ways.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Grappig heyVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:31:
Hahaha, ook weer zo'n vraag waar ik toch even om moet lachen. Maakt mijn dag in ieder geval een stukje beter.
Gelijk qua gameplay is goed. Je hoort duidelijke voetstappen en wapens klinken lekker. Qualiteit overall ligt aan je boxen.
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
God morks in wysterious ways.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Verwijderd
Dus met artillerie eenheden en spotters op maps die hiervoor geschikt zijn.
Geweldig hoe je in bf1942 en dc je shell kon volgen na een spot.
Het systeem zou imho wel een beetje beter moeten maar richten moet wel uitdaging hebben natuurlijk
Het point en click arty systeem van de commander uit bf2 was naar mijn mening zwaar kaas.
Als je artillery op een gebalanceerde manier weet toe te voegen, zonder ze overpowered of nutteloos te maken (en das tricky) denk ik dat het veel kan toevoegen.
In de trailer is te zien hoe tanks in de woestijn (?) flink onder vuur worden genoemen door artilerie, dus het zou zomaar kunnen. Maar ik meen mij ook te herinneren dat DICE heeft gezegt geen commander mode toe te voegen :\Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:03:
Waar ik stiekum op hoop is dat het oude concept van artillerie weer terug is.
Dus met artillerie eenheden en spotters op maps die hiervoor geschikt zijn.
Geweldig hoe je in bf1942 en dc je shell kon volgen na een spot.
Het systeem zou imho wel een beetje beter moeten maar richten moet wel uitdaging hebben natuurlijk
Het point en click arty systeem van de commander uit bf2 was naar mijn mening zwaar kaas.
Als je artillery op een gebalanceerde manier weet toe te voegen, zonder ze overpowered of nutteloos te maken (en das tricky) denk ik dat het veel kan toevoegen.
Dit hoor ik echt voor het eerst..DrDDay schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:38:
[...]
Grappig heyMaar geluid kan op de pc nl ook een heel stuk opgekrikt worden. Als de hardware bij de ps3 default goed is, dan heb ik geen punt... In het andere geval heb je zowel grafische áls audiologische argumenten om 'm voor de PC te halen. (en de prijs dan hè...)
Ik heb net de trailer van 12 min gedownload
En die is gecapt op 60 fps.
Waardoor het voelt als ik zelf echt aan het gamen ben
het is zo F*CKING AWESOME
Suh dude
[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 20-04-2011 23:04 ]
Behalve in Onslaught (bc2), waar drie van de vier maps een (lichte) avondbelichting hadden met voertuigenJackal131 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:11:
[...]
Je hebt het volgens mij mis. Zou ook nergens op slaan, want alle maps met vehicles worden gespeeld bij daglicht...
My thoughts exactly!Tsurany schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:17:
Maar juist in Special Forces zaten veel nachtlevels en dat voegde echt wat toe, zeker met de huidige belichting is het ideaal voor mensen die meer willen dan lomp knallen en die graag een stukje tactiek willen. Voeg iets toe als zaklampen, nachtkijkers, flashbangs en laserstralen en je kan het heel tactisch spelen. Moet je de afweging maken tussen nightvision voor beter zicht met als risico dat een flashbang je fataal is, de afweging maken tussen zaklamp voor beter zicht met als nadeel dat je een beter doelwit bent.
En er zijn zeker nog veel mensen die hiervoor open staan:
[ Voor 13% gewijzigd door yur400 op 21-04-2011 01:25 ]
Maar als je gespot bent is het toch nog irritanter? Je moet er enkel voor zorgen dat een light add on echt toegevoegde waarde heeft. Dan kun je het afwegen wat je gaat nemen. Geen add on en steeds overal tegenaan lopen of licht en sneller gezien worden. Ben wel erg benieuwd hoe ze dit dan aan zullen pakken.yur400 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 01:23:
Ik denk dat light attachments nooit in een retail van een online schietspel zullen zitten. In theorie klinkt het goed, maar in praktijk help je je tegenstander meer dan jezelf. Je wordt een vuurtoren en daarmee een makkelijke doelwit.
Wie speelt dat nog? Volgens mij heb ik het nog geen 10 keer gespeeld.BatmanHorizon schreef op donderdag 21 april 2011 @ 00:11:
[...]
Behalve in Onslaught (bc2), waar drie van de vier maps een (lichte) avondbelichting hadden met voertuigen
De laatste keer was het om te oefenen met de choppers (en nog gaat het voor geen meter..
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Er is ook nog een squad death match level in de nacht jackal.Jackal131 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:14:
[...]
Wie speelt dat nog? Volgens mij heb ik het nog geen 10 keer gespeeld.
De laatste keer was het om te oefenen met de choppers (en nog gaat het voor geen meter..)
Lekkere potjes trouwens gisteren!
Inderdaad, maar wel irritant dat jij precies weet hoe wij spelen...
Kortom iemand zit in een hoekje met een nachtkijker, je gooit een flashbang en hij is daardoor blind. Anders hebben de nachtlevels geen zin als iedereen met een nachtkijker rond loopt.
Floksor
Verwijderd
LOL @ reactie onder joune.Asgaro schreef op donderdag 21 april 2011 @ 00:44:
[...]
My thoughts exactly!
En er zijn zeker nog veel mensen die hiervoor open staan:
[afbeelding]
Als je bij opties - geluid je geluid op wartapes zet, hoor je ook een stuk meer.. (PS3 dan)DrDDay schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:38:
[...]
Grappig heyMaar geluid kan op de pc nl ook een heel stuk opgekrikt worden. Als de hardware bij de ps3 default goed is, dan heb ik geen punt... In het andere geval heb je zowel grafische áls audiologische argumenten om 'm voor de PC te halen. (en de prijs dan hè...)
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Maar goed, je weet het nooit. Kijk bijvoorbeeld naar KZ3. Je zou verwachten dat GG de sterke punten van KZ2 ook zou meenemen naar KZ3...helaas is dat niet gebeurd...
cod 1-6, bfbc heeft vlgs mij ook een map, etc.. Of trap ik weer eens een open deur in?powersmoker schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:50:
Kent iemand hier toevallig voorbeelden van nachtelijke multiplayer FPS'en?
Verwijderd
Het zou artillerie vuur kunnen zijn, ik zie in de trailer alleen 1 seconden wat M1A1 tanks met explosies.SomerenV schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:10:
[...]
In de trailer is te zien hoe tanks in de woestijn (?) flink onder vuur worden genoemen door artilerie, dus het zou zomaar kunnen. Maar ik meen mij ook te herinneren dat DICE heeft gezegt geen commander mode toe te voegen :\
Wat betreft die commander mode: alleen maar goed.
Het idee van squad leader mag van mij overigens wel blijven.
Voor mij mogen er ook weer grote woestijn mappen in, zoals El-Alamein in BF1942 en DC.
Zo´n map waar tanks en zware voertuigen de boventoon moeten voeren.
En andere maps weer urban warfare met lichter materieel (humvee, LAV en infanterie)
Voor elk wat wils op die manier.
Tactisch geeft artillerie een nieuwe dimensie aan het spel.
de `recon´ class krijgt zo veel meer waarde.
Maar als ik de FB2 engine zo zie dan hoop ik op meer nachtmaps, of gewoon allemaal met een natuurlijke 24 uurs cyclus, dat zou helemaal geweldig zijn..!

WaaromStealthyPeanut schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:28:
Ik houd van lange games, maar 24 uur is mij wat te dol
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zoals ik al eerder zei ben ik benieuwd welke verbeteringen overkomen naar de consoles, want ik snap wel dat lang niet alle nieuwtjes beschikbaar kunnen zijn. Verder hoop ik dat de afwisseling in maps een beetje zal zijn zoals in BC2; beetje urban, beetje sneeuw, beetje desert etc.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat hopen op verbeteringen kun je vergeten op korte termijn vrees ik. Hoop doet leven natuurlijk, en juist om die reden begin ik niet aan consoles. Dat hele console-gedoe (no offense) beperkt de vooruitgang én de mens. Met PC veel meer eigen controle, vrijheid en flexibiliteit. Ik doe niet mee aan vooral Sony's manipulatie van de rechten (lees vrijheid) van de mens. Iedereen is vrij in zijn keuze van product natuurlijk, maar ik ben persoonlijk nogal allergisch voor gebonden zijn, gedwongen winkelnering etc. Iets waar Sony totaal geen problemen mee heeft.cheiron schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:04:
Ik ga ook zeker voor de PS3 versie, al is het alleen maar vanwege het feit dat ik mij met BC2 zo vermaakt heb op de PS3 Overigens vind ik het hopen op een slechts console versie zoals 2 pagina's geleden werd gesteld echt te triest voor woorden
Zoals ik al eerder zei ben ik benieuwd welke verbeteringen overkomen naar de consoles, want ik snap wel dat lang niet alle nieuwtjes beschikbaar kunnen zijn. Verder hoop ik dat de afwisseling in maps een beetje zal zijn zoals in BC2; beetje urban, beetje sneeuw, beetje desert etc.
Maar goed, voorlopig kunnen we gelukkig allemaal nog uitzien naar BF3, met of zonder console
edit: m'n tekst komt zwaarder over dan bedoeld, had weer even last van mijn allergie
[ Voor 5% gewijzigd door D-Day op 22-04-2011 16:47 ]
Nou, nou, niet zo dramatisch doen hoor. Het gaat hier nog steeds om videospelletjes. En of ik die nu met 1900*1200 met 12*MSAA en weet ik veel wat speel op een PC of op een console; ik zal er als mens vooral niet beperkt door worden...DrDDay schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:33:
[...]Dat hele console-gedoe (no offense) beperkt de vooruitgang én de mens.
Mijn "hoop" is gebaseerd op het feit dat ze een verbeterde engine hebben, en ik benieuwd ben wat er vanuit die engine overkomt naar de consoles.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Of stel. je krijgt heel leuke dame die alleen maar mooier word met de jaren of gewoon mindere leuke dame die het zelfde blijftcheiron schreef op donderdag 21 april 2011 @ 18:30:
[...]
Nou, nou, niet zo dramatisch doen hoor. Het gaat hier nog steeds om videospelletjes. En of ik die nu met 1900*1200 met 12*MSAA en weet ik veel wat speel op een PC of op een console; ik zal er als mens vooral niet beperkt door worden...
Mijn "hoop" is gebaseerd op het feit dat ze een verbeterde engine hebben, en ik benieuwd ben wat er vanuit die engine overkomt naar de consoles.
ik weet het al hoor
Geintje moet kunnen toch af en toe?
Maar als je op een bepaalde tijd speelt, zoals 's avonds, dan speel je in de wintermaanden altijd op nacht maps en in de zomermaanden altijd op dag maps. Ik zou toch de voorkeur geven aan een dag/nacht cyclus van een uur of twee, dat is bij mij ongeveer m'n gemiddelde speelduur van een avond.nero355 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:51:
[...]
WaaromMogelijkheid om een server door te laten draaien als iedereen naar bed is en de score te onthouden voor iedereen als ze weer wakker zijn moet niet zo'n probleem zijn
Hetzelfde hier, ik ga ook voor de PS3 versie. Kan natuurlijk een nieuwe pc bouwen, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n trek in, ondanks dat het een betere BF ervaring is. Het is gewoon zo gezellig op PSNcheiron schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:04:
Ik ga ook zeker voor de PS3 versie, al is het alleen maar vanwege het feit dat ik mij met BC2 zo vermaakt heb op de PS3 Overigens vind ik het hopen op een slechts console versie zoals 2 pagina's geleden werd gesteld echt te triest voor woorden
Aangezien het een no-brainer is dat de PC versie er goed uit gaat zien, ben ik heel benieuwd wat ze nog uit de PS3 en Xbox weten te persen. Hoop er stiekem op dat de engine zo goed is op consoles, dat het een benchmark gaat worden voor andere FPS uitgevers op consoles. Kan de concurrentie alleen maar bevorderen lijkt me, en dat kan de FPS markt in deze barre tijd wel gebruiken naar mijn mening. Heb het nu wel gehad met die corridor-shooters.
Ik noem geen namen...

Het lijkt mij ook leuker voor de dynamiek in een potje zelf. Als de belichting zou kloppen met de tijd van de dag, dan zouden de verschillen in belichting zo minimaal zijn dat het de rekenkracht niet eens waard isTsurany schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:19:
Maar als je op een bepaalde tijd speelt, zoals 's avonds, dan speel je in de wintermaanden altijd op nacht maps en in de zomermaanden altijd op dag maps. Ik zou toch de voorkeur geven aan een dag/nacht cyclus van een uur of twee, dat is bij mij ongeveer m'n gemiddelde speelduur van een avond.
[ Voor 39% gewijzigd door Wizz15 op 22-04-2011 00:19 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Lijkt me wat optimistisch. Gegarandeerd dat BF3 consoles zal pushen, maar een cross platform game heeft de zelfde problemen met optimalisaties als een PC only game. De drie platformen zijn zo radicaal anders dat console exclusives zoals Killzone 3 en Gears of War 2 waarschijnlijk optimaler gebruik maken van de hardware. Deze zullen eerder een benchmark worden.Wizz15 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:04:
Aangezien het een no-brainer is dat de PC versie er goed uit gaat zien, ben ik heel benieuwd wat ze nog uit de PS3 en Xbox weten te persen. Hoop er stiekem op dat de engine zo goed is op consoles, dat het een benchmark gaat worden voor andere FPS uitgevers op consoles
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ook dat moet geen probleem zijn : Ronde laten beginnen om 0.00 uur virtueel en 20.00 uur real-time of zo dan ben je onafhankelijk van de dag cyclus, maar gaat alles wel real-timeTsurany schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:19:
Maar als je op een bepaalde tijd speelt, zoals 's avonds, dan speel je in de wintermaanden altijd op nacht maps en in de zomermaanden altijd op dag maps. Ik zou toch de voorkeur geven aan een dag/nacht cyclus van een uur of twee, dat is bij mij ongeveer m'n gemiddelde speelduur van een avond.
Bij Simracing games is dit gewoon mogelijk !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
America's Army (1 of 2). Daar had je nachtmappen, en bruut ookpowersmoker schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:50:
Kent iemand hier toevallig voorbeelden van nachtelijke multiplayer FPS'en?
Default blanke hetero
Oftewel, BF3 limited edition voor 25 euro
OMFG!! Ik moet dat wel ff snel doen! 25 euro is echt niks voor zo een spel!darkdevil1 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:18:
Ik dacht ik deel het volgende even: Als je voor de 27e Battlefield 3 pre-ordered in de EA store met code I4250 dan krijg je 50% korting ivm pasen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Edit: kreeg iemand een bevestiging van de aankoop? Ik kreeg alleen een Ideal mailtje...
[ Voor 31% gewijzigd door vinom op 22-04-2011 15:04 ]
Ik zou die nu via EA Store kunnen kopen, maar ik was en ben nog steeds van plan om de game op Steam te kopen van zodra die mogelijkheid er is. Kwestie van interactie met friends, etc.
En het zou mij niet verwonderen moest er nog een actie komen "pre-order nu en krijg beta access ticket tot bf3", net zoals je nu gratis BF Play 4 Free items krijgt bij een BF3 pre-order.
Via een NL proxy werkt het ook niet echt lekker, eens kijken naar wat andere opties.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Super tip!darkdevil1 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:18:
Ik dacht ik deel het volgende even: Als je voor de 27e Battlefield 3 pre-ordered in de EA store met code I4250 dan krijg je 50% korting ivm pasen.
Thanks man, meteen ff doorgegeven aan een paar anderen. 25 Euro vind ik persoonlijk een koopje, ik heb BC2 toen hij net uit was voor 35 gehad en dat vond ik al cheap.
Ik had helaas al pre-ordered voor 50 euro.
In ieder geval zit ik wel zwaar te overwegen om dit te doen nu. Heb nog nooit echt veel Battlefield gespeeld, maar topgame, limited edition voor 25 euro is geen geld.
Hartelijk dank! Ook hier besteld. Zat te twijffelen, omdat ik toch fysiek prefereer, maar voor 25 euro wil ik hem ook best wel alleen digitaal hebben (om hem zelf op een DVD te gaan branden)darkdevil1 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:18:
My gratitude is huge!
Zo... Stom.. Dit...

Kan, maar maakt in feite niks uit.. je krijgt gewoon een download link met een code op het moment dat het spel uit komtPheace schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:51:
Wacht. Ik heb al BF:BC2 , en een account daarin. Moet ik dat bij de EA store ook gebruiken of maakt dat niks uit?
[ Voor 14% gewijzigd door mdcobra op 22-04-2011 16:08 ]
Link? Die zie ik nietStewie! schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:05:
Battlefield 3 kan je voor 22,50 pre-orderen. Ga naar de EA website en klik op de link waar BF3 45,- euro kost. Als je dan bovenstaande coupon invoert koop je hem voor slechts 22,50!
Als je op de site zit, naar een andere pagina gaan, dan krijg je bij terugkomst een mogelijk of je hem "toch nog wilt kopen".

Wilde het maar afronden in het geval dat het een fout was
Hoewel dat waar is geldt dat normaal gesproken niet voor preorders. in de US werkt deze code niet voor pre-orders blijkt.Gropah schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:18:
Denk eerlijk gezegd niet dat het een fout is. Ze hebben gewoon een code voor 50% van alles af, op alles, speciaal voor dit weekend. Dan kunnen ze ook wel raden dat dit soort dingen ( het massaal pre-orderen van BF3) gaat gebeuren. Is denk ik ook een deel van de tactiek. Mensen die nu twijfelen overhalen om toch te pre-orderen
Wat is het ergste wat ze kunnen doen, als wij een betalings en orderbevestiging hebben?
Meestal niks denk ik, hun probleem.Gropah schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:25:
Hmm. Staat ook op de nederlandse site zie ik nu: Geld niet voor reseveringen.
Wat is het ergste wat ze kunnen doen, als wij een betalings en orderbevestiging hebben?
Je kan hem dus ook nog voor 22,49 EUR krijgen, scheelt dus nog eens 10%
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien