Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Die screenshot zien er niet echt denderend uit maar ja alpha is meestal wel lelijker toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Kan ook de console-versie zijn, ik zie nergens iets over WASD of console buttons, dus het zouden ook console screens kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:40
StealthyPeanut schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:02:
Kan ook de console-versie zijn, ik zie nergens iets over WASD of console buttons, dus het zouden ook console screens kunnen zijn.
Heb je de screens bekeken? Je kunt toch duidelijk zien dat het op de pc is.. (Windowed mode, Windows7, MSN, xfire etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
MiliaanR schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:43:
Die screenshot zien er niet echt denderend uit maar ja alpha is meestal wel lelijker toch?
Wie zegt dat die speler een high-end PC heeft staan ;) Misschien zijn de graphics wel iets teruggeschroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:09
Hmm, er zijn dus gelukkige gamers die al aan het spelen zijn...was ik daar maar een van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Mmmm. Even gekeken. De screens komen hier vandaan:
At first, The game says I need nvidia driver 275.35, while the last one is 275.33.
So maybe there will be more graphic options when it is enabled...

The only options i could change where resolution, which I took 1680x1024.
Graphic Detail: High

//// Screens ////

Some things that are noticed by the player and want to share with you:
- Maps looks good.
- Graphic settings is bugged, probably since the recommended driver version is not yet released.
- Very low recoil, tough there is bulletspread.
- Bullets bounce off metal.
- Surround sound is REALLY good, the sound of the rockets that flew by my head made me smile, explosions are really nice, a good deep drum.
- You can see your own legs when you look down, tough your weapon will stick thru your own leg... =x
- You do not walk fully silent when crouching.
- Infinite sprint.
- Tank can swim and jump (funny bug rofl)

Please note that these screenshots are not mine, I do not intend to break any of the promises to NOT leak out any information.
I do still have 10 keys left..
Specs:
AMD PhenomII 965 @ 4.5Gghz
4x2048MB DDR3-2133Mhz
2x 80GB Intel X-25 SSD on an Areca RAID controller.
1x GTX460, little bit clocked.
http://www.tek-9.org/foru..._battlefield_3-80275.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat ze de minimap terug naar rechtsboven verplaatsen + er een cirkel van maken.
Nu ik meer BF2 speel, voel ik dat rechtsboven een meer intuïtieve plaats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Alpha graphics zijn altijd teruggeschroefd. BFBC2 Beta kon ook niet hoger als medium.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
In 1 van de screens kun je zijn player nick zien:

http://www.xfire.com/profile/spawnie/

Is een Nederlander die vooral COD speelt, snap niet waarom ze dat doen...

Edit:

Weet al waarom hij toegang heeft... hij is PBSTAFF

[ Voor 15% gewijzigd door fast-server op 17-07-2011 20:44 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Maar vanwaar 10 keys left?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
fast-server schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:23:
In 1 van de screens kun je zijn player nick zien:

http://www.xfire.com/profile/spawnie/

Is een Nederlander die vooral COD speelt, snap niet waarom ze dat doen...

Edit:

Weet al waarom hij toegang heeft... hij is PBSTAFF
Dice heeft diverse mensen toegang gegeven om te testen, helaas mag er niet over gepraat worden dus je zult weinig beelden van de alpha tegen komen.
Hij heeft zijn post ook al aangepast en ik vermoed dat hij een filse uit brander heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Wow die alpha screens zien er verschrikkelijk uit!
Niet de mooie graphics die we van de trailers gewend zijn.

Maar even hopen dat 't dan aan de alpha state ligt.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 17:47
DutchManticore schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:32:
Wow die alpha screens zien er verschrikkelijk uit!
Niet de mooie graphics die we van de trailers gewend zijn.

Maar even hopen dat 't dan aan de alpha state ligt.
Waar heb je ze gezien? Want de site die hier gegeven werd, werkt niet meer, krijg de melding: "Access denied". Nog andere plek waar de screens te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zijn dat Ultra Low settings of zo :? Past wel mooi in de BF traditie : Lelijke graphics vergeleken met games uit dezelfde tijd keer op keer :/ Awesomeness...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Bedankt. Ziet er inderdaad best lelijk uit, maar de final release zal sowieso wel mooier zijn. Waarschijnlijk staat het hier met laagste instellingen, of zelfs nog slechter dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Jo... schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:53:
[...]

Bedankt. Ziet er inderdaad best lelijk uit, maar de final release zal sowieso wel mooier zijn. Waarschijnlijk staat het hier met laagste instellingen, of zelfs nog slechter dan dat.
Settings zullen wel circa medium staan. Hij speelt in een windowed mode, wat de resolutie van de game een beetje verknald. Daarom lijkt het zo lelijk... Oh ja, duidelijk ook wat last van verouderde drivers tov wat de game zelf vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet waarom hij maar op 1 screen de FPS toont? En dan nog "510". Zou mij serieus verwonderen dat de game zo geoptimaliseerd is?

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 18-07-2011 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Awsom schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:05:
[...]

Heb je de screens bekeken? Je kunt toch duidelijk zien dat het op de pc is.. (Windowed mode, Windows7, MSN, xfire etc.)
Helemaal niet op gelet _O-. Ik heb alleen de screens zelf bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Die screens mogen toch nog niet geplaatst worden door 'testers'?! Ze zien er absurd slecht uit. Als ik het voor het zeggen had bij EA/Dice zou ik de chatlogs na gaan op de exacte woordcombinaties in de geplaatste screen (is volgens mij zo gedaan, want het kan automatisch) en die 'tester' een énorme boete geven. Eén waar hij heel zijn leven last van heeft. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Springstof op 18-07-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ondanks dat het niet mag vind ik het wel fijn dat dit soort dingen gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Springstof schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:05:
Die screens mogen toch nog niet geplaatst worden door 'testers'?! Ze zien er absurd slecht uit. Als ik het voor het zeggen had bij EA/Dice zou ik de chatlogs na gaan op de exacte woordcombinaties in de geplaatste screen (is volgens mij zo gedaan, want het kan automatisch) en die 'tester' een énorme boete geven. Eén waar hij heel zijn leven last van heeft. :)
Pff het ziet er idd niet uit maar we hebben toch ingame beelden gezien in de trailers en het is allemaal alpha.

Ik maak me geen minuut zorgen, het zal er minimaal wel net zo goed uitzien als BFBC2 wat al vele malen beter is dan deze screenshots. Maar waarschijnlijk wordt het mooier.

Zoals altijd heb je toch een goede PC nodig om het spel straks te maxen. Wellicht lukt dit pas goed met de volgende generatie GPU's.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Springstof schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:05:
Het... is... maar... een... spelletje... :P

En straks komen er toch wel 1001 reviews waarin iedereen kan zien hoe en wat dus waar maak je je druk om ?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
nero355 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:34:
[...]

Het... is... maar... een... spelletje... :P

En straks komen er toch wel 1001 reviews waarin iedereen kan zien hoe en wat dus waar maak je je druk om ?!
Het is wellicht maar een spelletje maar degene die de screens heeft geupload schendt gewoon de overeenkomst, en er is nogal wat geld gemoeid met dit "spelletje".

De "haters" zullen met deze screens een geweldige field-day hebben. "Looks even worse than MW3!" of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Help!!!! schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:30:
[...]
Zoals altijd heb je toch een goede PC nodig om het spel straks te maxen. Wellicht lukt dit pas goed met de volgende generatie GPU's.
Ikzelf denk dat het wel gaat meevallen. Iemand van DICE heeft een aantal maanden al eens geroepen dat een GTX570 behoorlijk mooie beelden kon weergeven tegen acceptabele framerates. Volledig maxed out was echter niet mogelijk met een GTX570.

Ik vermoed dat bijvoorbeeld een een CF setje HD6870's (kosten tegenwoordig <300,00 Euo) voldoende gaat zijn voor alles maxed out@full HD.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Indy91 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:02:
[...]

Ikzelf denk dat het wel gaat meevallen. Iemand van DICE heeft een aantal maanden al eens geroepen dat een GTX570 behoorlijk mooie beelden kon weergeven tegen acceptabele framerates. Volledig maxed out was echter niet mogelijk met een GTX570.

Ik vermoed dat bijvoorbeeld een een CF setje HD6870's (kosten tegenwoordig <300,00 Euo) voldoende gaat zijn voor alles maxed out@full HD.
dat mag ik hopen :O anders is het wel een hele zware game als die 2x 6870 dit spel niet op max op het beeld getoverd krijgt met een fps van rond de 50/60!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Baccy schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:43:
Het is wellicht maar een spelletje maar degene die de screens heeft geupload schendt gewoon de overeenkomst, en er is nogal wat geld gemoeid met dit "spelletje".
Prima, maar dan hoef je die vent nog niet kreupel voor het leven te maken :F
Disable Account en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Op tek-9, waar de originele info vandaan kwam, had hij snel genoeg zijn post aangepast en geschreven dat hij de post ging verwijderen anders kreeg hij een boete van €175 000.

Ik denk niet dat hij een zware boete heeft gekregen, eerder een serieuze uitbrander van de grote jongens bij EA/DICE.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De screenshots zien er goed uit moet ik zeggen, je kan zeer zeker de hoge kwaliteit van de grafische engine herkennen en zien dat dit spel er gewoon fantastisch uit gaat zien. Als je naar de effecten kijkt en bijvoorbeeld het water zie je gewoon dat het echt hoge kwaliteit is, het enige waar wat op aan te merken is zijn de textures maar iedereen kan zien dat hier op low of medium gespeeld wordt, daar moet je doorheen kijken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

NuCl3aR schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:26:
Op tek-9, waar de originele info vandaan kwam, had hij snel genoeg zijn post aangepast en geschreven dat hij de post ging verwijderen anders kreeg hij een boete van €175 000.

Ik denk niet dat hij een zware boete heeft gekregen, eerder een serieuze uitbrander van de grote jongens bij EA/DICE.
Ik denk dat het "iets" meer dan een uitbrander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Stewie! schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:23:
[...]

Enlighten me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Tsurany schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:14:
Als je naar de effecten kijkt en bijvoorbeeld het water zie je gewoon dat het echt hoge kwaliteit is,
You're kidding, right?
Dat water duidelijk hetzelfde als in BC2. Gewoon een 'ge-fresnel-de' statische enviroment-map wat de reflectie moet voorstellen. 8)7

Neemt niet weg dat ik weinig waarde aan die afbeeldingen hecht, die omgeving alleen al, helemaal leeg, en zo plat als een pannekoek. _O- Zoiets zal nooit in deze vorm in de retail game kunnen verschijnen.

En sowieso kan dat nooit op 'high' settings zijn, er is zelfs geen spoor van Ambient Occlusion te zien.

[ Voor 15% gewijzigd door SirNobax op 18-07-2011 13:07 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het lijkt me wel dat Dice/EA achter de leaker van die screenshots aangaat.
Je ziet wat voor reacties het hier op GoT alleen al teweeg brengt.

Dit is gewoon slechte reclame, want mensen gaan gelijk conclusies trekken als: omg wat een kut graphics, dit gaat floppen etc.
Dat terwijl de screens van een alpha build komen, misschien is het wel alleen bedoelt voor het testen van bepaalde gameplay elementen of de server o.i.d.

Ik zou me niet druk gaan maken om de kwaliteit van die screenshots!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:55:
[...]

You're kidding, right?
Dat water duidelijk hetzelfde als in BC2. Gewoon een 'ge-fresnel-de' statische enviroment-map wat de reflectie moet voorstellen. 8)7

Neemt niet weg dat ik weinig waarde aan die afbeeldingen hecht, die omgeving alleen al, helemaal leeg, en zo plat als een pannekoek. _O- Zoiets zal nooit in deze vorm in de retail game kunnen verschijnen.

En sowieso kan dat nooit op 'high' settings zijn, er is zelfs geen spoor van Ambient Occlusion te zien.
Niemand beweert ook dat het high settings zijn volgens mij. Ik vind het er ook best mooi uitzien - ervan uitgaand dat dit graphics zijn op low/medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirNobax schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:55:
You're kidding, right?
Als dit low of medium kwaliteit water is ben ik tevreden. Zeker als je dit combineert met hoge kwaliteit textures zal de omgeving er gewoon goed uit zien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

In een alpha zijn graphics altijd minimaal omdat de test niet gaan om of het er mooi uitziet, maar of er bugs in de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:22

HugoBoss1985

Xenotech

Waar maken sommigen zich druk om....

Het is inderaad een Alpha, dice gaat echt geen "revolutionair spel" uitbrengen met slechte graphics.
Reken er maar op dat het top-of-the-line zal zijn. (Zie de trailers.)
Maarja je kan er niets over zeggen totdat je de final aan het spelen bent!!!
Van die screenshots wordt ik niet warm of koud.

Ik ga het spel toch wel kopen.

Nog even offtopic over het COD vs BF verhaal... ik was zelf altijd een COD fanaat.
COD, COD2 en Modern Warfare heb ik veel gespeeld.
BF1942 en BF Vietnam speelde ik af en toe wel eens met wat vrienden via LAN.
Battlefield 2 heb ik ook erg veel gespeeld.
Na Modern Warfare 1 heb ik geen COD meer gekocht omdat het voor mijn gevoel meer van hetzelfde is.
Ik speel nu erg veel BFBC 2, alhoewel het wel "kleiner" aanvoelt dan BF2.
Het spel biedt meer afwisseling door de grote maps en de klassieke toevoeging van voertuigen.
COD games is altijd "been there, done that"... dat geldt voor de SP en de MP.
De multiplayer gameplay kan mij ook gewoon niet meer boeien... doordat ik al zoveel COD heb gedaan.
BFBC 2 blijft me wel boeien.

Het is appels met peren vergelijken, ik vind BF BC 2 technisch en qua gameplay en veel sterkere game.

[ Voor 9% gewijzigd door HugoBoss1985 op 18-07-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dat BF3 en MW3 vaak vergeleken worden komt niet zozeer door de gameplay, maar eerder omdat ze gewoon allebei in hetzelfde vaarwater zitten.
Het zijn allebei military shooters die zich rond deze tijd afspelen (en uitkomen).
Allebei een SP en een sterke MP erbij.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Via twitter gelezen dat ze de faultline trailer nog mooier hebben gemaakt,dus qua graphics zit het wel goed.Nog iets meer dan 3 maanden voor de release,de tijd kan soms niet snel genoeg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Aardbevingen in multiplayer zijn technisch gezien zeker mogelijk, maar ze zijn er bij DICE nog niet over uit hoe en of ze dat wel gaan inzetten in de multiplayer. Daar is het nog te vroeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:53
Please no, ik zie werkelijk geen enkele reden waarom aardbevingen in een spel als dit thuis zouden horen, behalve dat de developers kunnen geilen op hun engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Avalaxy schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:02:
Please no, ik zie werkelijk geen enkele reden waarom aardbevingen in een spel als dit thuis zouden horen, behalve dat de developers kunnen geilen op hun engine.
True, in de SP bij 1, max. 2, missie(s) is het nog aanvaardbaar en een leuke afwisseling.

Maar in multiplayer kan dit niet echt in positieve zin geïmplementeerd worden, niet in Battlefield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed. Zo'n aardbeving in multiplayer zou echt epic zijn de eerste paar keer, alles om je heen zien instorten en totale chaos. Enkel na een aantal potjes wordt je dat volgens mij toch wel echt zat, constant hetzelfde truukje. Misschien dat het op geselecteerde mappen en geselecteerde servers kan gebeuren eens elke ~20 rondes? Een soort 5% droprate voor een aardbeving die je ook gewoon uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Battlefield 2012 mod. Fight over the last resources on earth on a quick changing environment. You will fear your opponent as well as mother nature! Using the FB2 engine we created a unique gaming experience!

Will you be victorious before it all ends?

Battlefield 2012..

Ik zie het al helemaal voor me. :)

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Stewie! schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:23:
[...]

Mag ik vragen wat er eigenlijk precies (~ongeveer) in die NDA staat? Want het lijkt me dat er ook iets in staat als

Als X deze NDA overtreed, gebeurt Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:05:
Indeed. Zo'n aardbeving in multiplayer zou echt epic zijn de eerste paar keer, alles om je heen zien instorten en totale chaos. Enkel na een aantal potjes wordt je dat volgens mij toch wel echt zat, constant hetzelfde truukje. Misschien dat het op geselecteerde mappen en geselecteerde servers kan gebeuren eens elke ~20 rondes? Een soort 5% droprate voor een aardbeving die je ook gewoon uit kan zetten.
In CoD BO heb je dit soort ongein (opstijgende raketten, overvliegende jets. Gezamenlijke kenmerken: 2 keer leuk daarna super irritant.) Een spel moet niet leunen op gimmicks. Solide gameplay zonder afleidende poespas is waarop ik hoop in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Volgens mij kan het wel een leuke toevoeging hebben, dat je bijvoorbeeld een beetje omvalt, en je direct cover moet zoeken enzo. Het kan wel een tactisch voordeel/nadeel geven. Kan een spelletje direct een andere wending geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Awsom schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:30:
[...]

Mag ik vragen wat er eigenlijk precies (~ongeveer) in die NDA staat? Want het lijkt me dat er ook iets in staat als

Als X deze NDA overtreed, gebeurt Y.
Ik weet niet wat er in de NDA van alpha BF3 staat maar meestal staat hier een serieuze geldboete op (de persoon van op tek-9 forums sprak over 175.000€) en ik denk in uitzonderlijke gevallen ook een gevangenisstraf (ben hier niet zeker van maar zou me niets verwonderen, correct me if i'm wrong :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:06:
[...]

In CoD BO heb je dit soort ongein (opstijgende raketten, overvliegende jets. Gezamenlijke kenmerken: 2 keer leuk daarna super irritant.) Een spel moet niet leunen op gimmicks. Solide gameplay zonder afleidende poespas is waarop ik hoop in BF3.
BC2 heeft dit ook, lanceerde raketten, overvliegende straaljagers. Valt wat minder op dan bij Black Ops, maar het is er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me sterk dat een NDA over een gevangenisstraf zal spreken, zoiets kan contractueel niet vastgelegd worden. Zo'n straf kan enkel door een rechter opgelegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NuCl3aR schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:00:
[...]

Ik weet niet wat er in de NDA van alpha BF3 staat maar meestal staat hier een serieuze geldboete op (de persoon van op tek-9 forums sprak over 175.000€) en ik denk in uitzonderlijke gevallen ook een gevangenisstraf (ben hier niet zeker van maar zou me niets verwonderen, correct me if i'm wrong :)).
Gevangenisstraf? Wat een onzin. Je moet civielrechtzaken niet verwarren met strafzaken :). Je kan voor contractbreuk echt niet de gevangenis in.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Zijn er in Nederland ook verschillende limited edities te krijgen of niet? Kom alleen de back to tarkan editie tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
.oisyn schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:25:
[...]

Gevangenisstraf? Wat een onzin. Je moet civielrechtzaken niet verwarren met strafzaken :). Je kan voor contractbreuk echt niet de gevangenis in.
Daarom dat ik zei, correct me if i'm wrong.

Had dit ergens gelezen, maar weet niet meer waar precies. Is ook al een tijdje geleden.
Blijkbaar dus niet correct. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

Oh, yes you can. Hij lekt nu in principe gewoon bedrijfsgeheimen. Daar hebben mensen levenslang voor gekregen (alhoewel dat dan wel bij grotere bedrijven was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Levenslang? Sorry, maar zonder bron geloof ik daar niets van :). In een westers land iig. Wellicht dat er ook sprake was van diefstal en fraude?

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 18-07-2011 22:38 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hij heeft geen levenslang, hij is gewoon op non-actief gedurende het onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

We hadden het ook niet over hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ok echt. Dit filmpje is dus helemaal waar ik in BF3 bang voor ben.
Allemaal dit soort problemen.

Filmpje duurt een vermakelijk 9 minuten, maar ECHT dit is dus helemaal waarom de MW mentaliteit NIET in BF-series games werkt.

YouTube: ‪Tips & Tricks: How Not to be a Noob at Battlefield Bad Company 2‬‏ - YouTube

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een hoop inbreuken (voornamelijk opzettelijke) in auteursrecht zijn strafbaar gesteld. De meeste met geldboetes. Een aantal met gevangenisstraf. In andere woorden; misschien moet jij civielrechtzaken niet met strafzaken verwarren.

Edit:

Zie: http://www.wetboek-online.nl/wet/Auteurswet.html
Artikel 31
Hij, die opzettelijk inbreuk maakt op eens anders auteursrecht, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de vierde categorie.
Artikel 31a
Hij die opzettelijk een voorwerp waarin met inbreuk op eens anders auteursrecht een werk is vervat,
a
openlijk ter verspreiding aanbiedt,
b
ter verveelvoudiging of ter verspreiding voorhanden heeft,
c
invoert, doorvoert, uitvoert of
d
bewaart uit winstbejag
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.
bijvoorbeeld. :)

/end lesje rechten

Dat gezegd vind ik het altijd top als er gelekt wordt. Lekker denken dat je stiekum hele coole verboden plaatjes te zien krijgt. Anderzijds gedacht vanuit mijn cynisme over grote bedrijven geloof ik dit (in deze volgorde van waarschijnlijkheid):

1. EA/DICE heeft de jongeman bevolen dit openbaar te maken om wat publiciteit te generen.
2. EA/DICE weet dat dit soort dingen gebeuren als ze amateurs laten beta testen daarom laten ze juist amateurs beta testen zodat het gebeurt. Voor de publiciteit.
3. EA/DICE neemt het risico op de koop toe en hoopt op goede publiciteit ipv slechte bij het openbaren van het risico op lekkages.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien moet je beter lezen, ik noemde expliciet contractbreuk, het ging namelijk om nda's :). Idd, als je auteursrechten schendt ben je ook strafbaar, maar je schendt lang niet altijd auteursrechten bij een nda breach.

[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 18-07-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Zullen we het nu weer over het spelletje hebben? ;)

Ben benieuwd of alle classen wel even leuk zijn om te spelen online. :?

[ Voor 63% gewijzigd door HaX0r op 18-07-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

DutchManticore schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:14:

Filmpje duurt een vermakelijk 9 minuten, maar ECHT dit is dus helemaal waarom de MW mentaliteit NIET in BF-series games werkt.

YouTube: ‪Tips & Tricks: How Not to be a Noob at Battlefield Bad Company 2‬‏ - YouTube
Epic filmpje!
Helemaal de reden waarom ik BFBC2 super vind, juist om die verschillen met MW!
(op dat niet kunnen liggen na dan;))

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Tsurany schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:36:
Lijkt me sterk dat een NDA over een gevangenisstraf zal spreken, zoiets kan contractueel niet vastgelegd worden. Zo'n straf kan enkel door een rechter opgelegd worden.
Als het contract is opgesteld in overleg met een advocaat en een notaris dan is het zeker wel mogelijk, tuurlijk loopt het via de rechter maar als je een moord pleegt weet je ook dat je 6 tot .. jaar KUNT krijgen rechter beslist uiteindelijk of je het ook krijgt.

Zoiets zal wel onderzocht zijn voor zoiets in een contract wordt gezet. Je lekt eigenlijk gewoon bedrijfsinformatie uit terwijl er strikt is gezegd dit niet te doen.

Maar goed ik heb heel dei NDA niet gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
HaX0r schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:59:
Zullen we het nu weer over het spelletje hebben? ;)

Ben benieuwd of alle classen wel even leuk zijn om te spelen online. :?
Als ze net als bc2 zijn dat komt het voor mij wel goed, speel alle classes en ze hebben allemaal hun goede en slechte kanten.
Mijn class keus is vaak afhankelijk van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
NLsandman schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 00:47:
[...]

Als ze net als bc2 zijn dat komt het voor mij wel goed, speel alle classes en ze hebben allemaal hun goede en slechte kanten.
Mijn class keus is vaak afhankelijk van de situatie.
Lees de TS even en je weet onmiddellijk dat dit niet het geval is.
Het leunt meer tegen de BF2 kant aan qua classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze leunen juist absoluut niet tegen de BF2 kant aan. Van 7 classes zijn ze terug gegaan naar 4 waarbij praktisch alles is samengevoegd. Enkel de support is overgebleven zoals hij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Medic heeft terug assault wapen ipv LMG.
Assault heeft geen ammo kits meer maar gaan terug naar de support met LMG waar het hoort.
Engineer is hetzelfde als BC2, maar kun je ook zien als een samenvoeging van engineer & anti-tank class uit BF2.

Het hangt er gewoon vanaf vanuit welk perspectief je het bekijkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo kan je natuurlijk alles wat krom is recht praten. Feit is juist dat BF2 zeer sterk gespecialiseerde klassen had waarbij elke klasse een unieke rol had. De assault en de medic waren juist sterk gescheiden. De assault had veel meer vuurvermogen en had bodyarmor terwijl de medic veel minder op genezen gericht was. Dit is in BF3 gecombineerd tot een soort ultieme aanvalsheld die zowel vuurkracht als genezingskracht heeft. Zo was de anti tank puur gericht op het vernietigen terwijl de engineer voornamelijk gericht was op het repareren. Dit is in BF3 samengevoegd tot een soort manusje van alles.

Waarbij je in BF2 echt voor een zeer specifieke rol koos is dat nu een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Tsurany schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 01:46:
Zo kan je natuurlijk alles wat krom is recht praten. Feit is juist dat BF2 zeer sterk gespecialiseerde klassen had waarbij elke klasse een unieke rol had. De assault en de medic waren juist sterk gescheiden. De assault had veel meer vuurvermogen en had bodyarmor terwijl de medic veel minder op genezen gericht was. Dit is in BF3 gecombineerd tot een soort ultieme aanvalsheld die zowel vuurkracht als genezingskracht heeft. Zo was de anti tank puur gericht op het vernietigen terwijl de engineer voornamelijk gericht was op het repareren. Dit is in BF3 samengevoegd tot een soort manusje van alles.

Waarbij je in BF2 echt voor een zeer specifieke rol koos is dat nu een stuk minder.
En ik weet nog niet of dat ik fijn vind of niet eigenlijk.
Voelt alsof de boel dumbed down is nu, maar dat zal wel meevallen.

Hype begint hier nu wel echt op te leven, echt zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
HaX0r schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:48:
Zijn er in Nederland ook verschillende limited edities te krijgen of niet? Kom alleen de back to tarkan editie tegen.
Ja, de meeste verkoopkanalen verkopen op dit moment de (pre order) BF3 Limited Edition (dus inclusief Back to Karkand Pack).

Daarnaast is Origin vooralsnog de enige die de BF3 Physical Warfare Pack verkoopt (deze heeft naast de Back to Karkand Pack ook nog wat extra goodies)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NuCl3aR schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 01:27:
Medic heeft terug assault wapen ipv LMG.
Nee, er is geen medic class. De assault class heeft medic gear (en daarom natuurlijk ook een assault wapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DutchManticore schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 02:02:
[...]

En ik weet nog niet of dat ik fijn vind of niet eigenlijk.
Voelt alsof de boel dumbed down is nu, maar dat zal wel meevallen.

Hype begint hier nu wel echt op te leven, echt zin :)
Dat voelt niet zo, dat is gewoon zo.

Het zal ongetwijfeld een mooie game worden maar de BF serie is imho duidelijk onderhevig aan dumb down.
Als je ook de casual gamer kunt aantrekken tja dan rinkelt de kassa beter.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Indy91 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:10:
[...]
Daarnaast is Origin vooralsnog de enige die de BF3 Physical Warfare Pack verkoopt (deze heeft naast de Back to Karkand Pack ook nog wat extra goodies)
Ben benieuwd of mijn pre-order vanuit de EA Store ook die Physical Warfare Pack heeft dan, toen ik bestelde stond er alleen de Back To Karkand expansion bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:10:
[...]

Ja, de meeste verkoopkanalen verkopen op dit moment de (pre order) BF3 Limited Edition (dus inclusief Back to Karkand Pack).

De winkel keten "Game" heeft deze physical pack ook in het aanbod.
Echter geloof ik wel als enige keten. en ik weet eigenlijk niet of die wel in Nederland zitten.

Maar mocht je in Spanje wonen, er was een aanbieden voor de physical warfare pack, tegen de prijs van de normale editie...
(Daar heb ik weer een paar eurotjes mee weten uit te sparen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Stewie: Kan jij niet meer licht scheppen op de betekenis van de benaming "physical warfare pack"? :)

Ik had enkele maanden terug in een Battlefield blog post is iets gelezen in de trant van "remember, it's a very physical pack" maar dieper werd er nog niet op ingegaan.
Wie weet een fysiek gadget zoals bij de CoD Prestige edition het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Misschien zit er een Battlefield Work-out dvd bij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:29:
@Stewie: Kan jij niet meer licht scheppen op de betekenis van de benaming "physical warfare pack"? :)

Ik had enkele maanden terug in een Battlefield blog post is iets gelezen in de trant van "remember, it's a very physical pack" maar dieper werd er nog niet op ingegaan.
Wie weet een fysiek gadget zoals bij de CoD Prestige edition het geval is?
Het is al lang bekend wat het warfare pack precies inhoud.
Heb je de de Topic Start nog niets gezien soms? 8)7
Iets ander plaatje overigens maar zelfde info als in de TS
Afbeeldingslocatie: http://img.game.co.uk/images/2011/wk17/battlefield_ltded_v5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Sommige mensen weten niet hoe ze het tweakers forum moeten gebruiken en of wat the Fragg Google is blijkbaar :P

Die gelekte BF3 Alpha screenies zien er toch al netjes uit hoor _/-\o_ alhoewel ik ze alleen heb bekeken op me iPhone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Dit filmpje is het eerste wat ik heb gekeken toen ik overstapte van COD naar BFBC2. Geweldig, en helemaal waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik vraag me toch af wat jullie van een verplichte tutorial a lá America's Army vinden? Zelf vond ik dat nogal lame, omdat sommige dingen echt niks met de game te maken hadden. Vooral een half uur lang sluipen en die quizzes waren écht ergerlijk. Maar toch, gewoon even een paar scenario's met bots voordat je de aan de multiplayer kan beginnen lijkt me in BF3 helemaal niet zo verkeerd.

Arma2 had trouwens erg goede tutorials. Niet verplicht, maar zeker de moeite waard. Als je zo'n helicopter tutorial hebt als in Arma2, dan zou volgens mij 80% van de pilots in BC2 het al niet voor elkaar krijgen om die af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adante schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:08:
Ik vraag me toch af wat jullie van een verplichte tutorial a lá America's Army vinden? Zelf vond ik dat nogal lame, omdat sommige dingen echt niks met de game te maken hadden. Vooral een half uur lang sluipen en die quizzes waren écht ergerlijk. Maar toch, gewoon even een paar scenario's met bots voordat je de aan de multiplayer kan beginnen lijkt me in BF3 helemaal niet zo verkeerd.

Arma2 had trouwens erg goede tutorials. Niet verplicht, maar zeker de moeite waard. Als je zo'n helicopter tutorial hebt als in Arma2, dan zou volgens mij 80% van de pilots in BC2 het al niet voor elkaar krijgen om die af te maken.
Zie ik niet echt zitten. Het spel koop ik alleen voor de multiplayer. Dat mensen niet kunnen vliegen is vervelend, maar niet mijn zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
De single player is toch een grote tutorial met een verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het spelen met bots vind ik altijd wel fijn om een feeling te krijgen met de verschillende voertuigen, welke sprongen je wel en niet kunt maken, en welke val je nog overleeft. Dat is in een potje MP toch onhandig als je meteen uit de lucht wordt geknald of je teamleden wat van je verwachten. Een eigen game hosten is natuurlijk ook een optie, maar die mogelijkheid zie je ook steeds minder vaak in games.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 19-07-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het probleem is dat bots meestal nogal anders reageren dan echte spelers. In BC2 heb ik bijvoorbeeld mijn vliegen maar geleerd in een lege server, omdat er geen andere manier was. Als je dan vervolgens in een volle server springt wordt je alsnog zo uit de lucht geknald omdat het omgaan met allemaal players toch heel anders is. Als je bijvoorbeeld kijkt naar sommige pilots van blackhawks dan kunnen ze dat ding best de lucht in houden, maar geven ze geen enkele mogelijkheid aan de gunners om te schieten. Gewoon een simpel traject van 'vlieg door wat hoepels heen, en zorg dat je gunners die targets kunnen raken' als requirement om te kunnen vliegen in een blackhawk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:51:
[...]

Het is al lang bekend wat het warfare pack precies inhoud.
Heb je de de Topic Start nog niets gezien soms? 8)7
Iets ander plaatje overigens maar zelfde info als in de TS
[afbeelding]
Bedankt maar dat weet ik wel.
Alleen, waarom die zin dan hier op het einde http://blogs.battlefield....ield-3-at-e3-roundup.aspx ?
And remember folks! "The Physical warfare pack is a very physical pack!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ik ga gewoon lekker met mijn flightsim setup dit spel spelen. Kan ik lekker snel switchen. ^^

Keyboard-Joystick-Muis

Vond het vliegen hoe arcade ook best goed uitgewerkt in battlefield 1942. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...

Leuk filmpje, al zou ik alle dingen die hier beschreven worden automatisch doen. Ze klinken allemaal vrij logisch vind ik. Ik snap niet dat mensen dit niet automatisch zouden gaan doen. Als je deze dingen trouwens niet doet, ga je toch nooit goed worden in de game, dus ik verwacht dat na enkele weken de mensen hun strategie sowieso wel gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:53
Alleen blijven er altijd noobs bij komen. In world in conflict kun je ook heel makkelijk de noobs spotten omdat die állemaal support gaan en alleen maar lame artillery kopen.

Echt elke ronde heb je daar wel minimaal 1 van.

[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 19-07-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Asgaro schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:35:
[...]

Bedankt maar dat weet ik wel.
Alleen, waarom die zin dan hier op het einde http://blogs.battlefield....ield-3-at-e3-roundup.aspx ?
And remember folks! "The Physical warfare pack is a very physical pack!"
Ik doe niets met de fysieke distributie, maar ik neem aan dat ze een mooie DVD plus package hebben gemaakt. Misschien nog wat art erop/bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Adante schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:34:
Het probleem is dat bots meestal nogal anders reageren dan echte spelers.
ik speel dan ook niet tegen bots om ermee te vechten. Een lege server heeft hetzelfde resultaat idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
.oisyn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:30:
Het spelen met bots vind ik altijd wel fijn om een feeling te krijgen met de verschillende voertuigen, welke sprongen je wel en niet kunt maken, en welke val je nog overleeft. Dat is in een potje MP toch onhandig als je meteen uit de lucht wordt geknald of je teamleden wat van je verwachten. Een eigen game hosten is natuurlijk ook een optie, maar die mogelijkheid zie je ook steeds minder vaak in games.
Als bf3 net uit is dan is iedereen aan het testen, we zijn dan even allemaal noobs en maken allemaal fouten :P

Single player is niet verkeerd hoor, als je de setting op het moeilijkst zet dan heb je al een beste training, je leert de wapens en voertuigen kennen en het bewegen van de soldaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
NLsandman schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:55:
[...]

Als bf3 net uit is dan is iedereen aan het testen, we zijn dan even allemaal noobs en maken allemaal fouten :P
Niet allemaal
Er zijn ook mensen die de alpha en beta's hebben gespeeld. >:)
(Neen, ik heb de alpha niet, maar neem aan dat ik wel een beta invite krijg dmv moh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28

nog niet alles gekeken maar ik vind grappig dat iemand die BF op een console iemand anders een n00b durft te noemen :)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
Al die alpha screenshots zijn removed, heeft iemand nog een verse link ?

heb ze al gevonden http://www.unigamesity.co...reenshots-and-info-galore

[ Voor 43% gewijzigd door Patientzero op 20-07-2011 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Webjunkie schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:14:
[...]

nog niet alles gekeken maar ik vind grappig dat iemand die BF op een console iemand anders een n00b durft te noemen :)
:F

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Net contact gehad met de EA helpdesk over Origin (gister installed en had wat vraagjes), en kreeg te horen dat Origin niet nodig is om BF3 te kunnen spelen, of de beta.
Je hebt alleen Origin nodig als je het spel digitaal besteld hebt.
Stel dat je het spel retail koopt, dan kan je altijd nog het spel registreren in Origin, desnoods bij de EA helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zei de helpdesk letterlijk dat je origin niet nodig hebt voor de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Webjunkie schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:14:
[...]

Eens. Ik zat vermakelijk te kijken, tot ie ineens heeft over "press the back button to spot". Wait, what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Stewie! schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:19:
Zei de helpdesk letterlijk dat je origin niet nodig hebt voor de beta?
Zie deel van transcript:
22798*****: will I need Origin, in order to play BF3?
Simple: If you have preordered the digital version of the game, then yes. Otherwise, that's not necessary.
22798*****: Will Origin be needed to play the beta?
Simple: No.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik weet het allemaal niet, Steam zal wel een stukje duurder zijn, maar Steam heb ik altijd draaien... Het voordeel is dan niet dat je na een maand de game opstart en alsnog blijkt dat je moet updaten. Dat is vooral de reden dat ik toch eigenlijk bij Steam wil blijven hangen... gewoon lekker makkelijk één library voor alles, en een programma dat je zonder veel moeite altijd kan laten draaien en je games gewoon goed geupdate worden.... Met dat hele EADM heb nog niet gewerkt, hoewel die keys op G2Play altijd best voordelig zijn, heb ik er te veel slechte verhalen over gehoord. Misschien dat het met Origin wat beter gaat, maar ik geef toch de voorkeur aan alles bij elkaar houden...

Achja, waar heb ik het ook over. Mijn gratis kopietje van BF3 staat nog steeds voor me klaar en volgens mij is dat gewoon een key voor Origin.
Pagina: 1 ... 49 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien