Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:49:
[...]

Ik denk zelf dat je 3 soorten cheaters hebt:

1: Lui die gewoon niet goed genoeg zijn en zich daar nogal aan irriteren. Vervolgens gaan ze cheaten en houden ze zichzelf de spiegel voor dat ze goede spelers zijn.

2: Het type bushokjes sloper / ruzie maker, het soort dat het eigenlijk altijd de lol voor anderen wil verpesten, online of irl...

3: Mensen die eigenlijk nooit cheaten maar het gewoon een keer willen uitproberen.
Ik denk eigenlijk dat cheaters mensen zijn die vaak gepest zijn.
En zo anoniem anderen terug kunnen pesten door de game voor anderen te verpesten..
IRL zijn het lieverdjes/doetjes, maar de online anonimiteit is de perfecte manier om anderen te pesten.
Hetzelfde zie je vaak met hackers en mensen die trollen/flamen op fora.

Afbeeldingslocatie: http://img.flamingeeks.com/2011/04/dickwad_theory.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 14-07-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:09
Ja, ik geef ook toe dat ik gecheat heb....in World at War zombie mode als ik in me eentje speelde. Godmode, alle wapens, etc :+

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ik cheaters niet erg vind, zolang ze er niemand mee lastig vallen. En dat is nou vaak het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wilt eigenlijk een potje samenspelen?
BC2 PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
De eerste pics van Battlelog voor wie ze nog niet gezien heeft:

http://battlefieldo.com/b...st-pictures-of-battlelog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesh schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:20:
De eerste pics van Battlelog voor wie ze nog niet gezien heeft:

http://battlefieldo.com/b...st-pictures-of-battlelog/
Lijkt redelijk wat trekken van Facebook te hebben. Maar mij deert dat niet, zolang het stats en server joining systeem degelijk werkt. :)
edit: Als ik het mij goed herinner gaan we Battlelog bij de BF3 beta ook kunnen testen; ben benieuwd!

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 14-07-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dat Battlelog ziet er goed uit.
ipv op steam te klikken om te kijken wie er online is e.d. open je nu gewoon een tab in je browser.

[ Voor 5% gewijzigd door priemt op 15-07-2011 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:41
@aimbot, een kerel die ik ken heeft een beperking en hij gebruikt aimbot om hem te helpen het te spelen.
Een beetje net als consoles, die games hebben vaak een beetje aimbot om te helpen.

Stel aimbot staat op 1 en dan snapped ie echt van player tot player, dan heeft hij hem op 0.3 staan, zodat de cursor er een beetje naar toe gaat. Maar dat hij zelf nog wel moet meehelpen.
Op die manier kan hij nog een beetje mee doen met online play.

Ik ben weleens discussies met hem aangegaan hierom, alleen tja, hij heeft ook wel een beetje gelijk. Spellen zijn amper aangepast om beperkte mensen te kunnen entertainen. Hij speelt alleen op gehackte of niet ge'secure'de servers. Zonder aimbot hulp kan ie niet spelen. Vaak werken aimbots niet op singleplayer. Weet niet hoe dat is bij bf3.
Toch wel "mooi" dat aimbots ook wel een goede functie kunnen hebben.

Van andere mensen begrijp ik niet dat je aimbot gebruikt. Dan kun je net zo goed met alleen bots spelen, en zelf als toeschouwer kijken... das toch lame. :/

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

just out of curiosity: welke aandoening moet je hebben om niet zonder aimbot te kunnen spelen maar wel met eentje die op "0.3" staat?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
@Demize99 I'd like to know if you'll be able to remove the scope completely from recon-rifles and play with ironsights #bf3
@Skilllos Yes. You can use iron sights on recon's rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

@Vinom, en die citaten(?) komen waar vandaan als ik vragen mag?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Twitter :)
Demize is een medewerker van DICE die gameplay, wapens, etc. doet.
http://twitter.com/#!/Demize99

[ Voor 17% gewijzigd door vinom op 15-07-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 06:41
@superwashandje, een spieraandoening waardoor hij geen goeie controle en precisie heeft, aimbot helpt daarbij.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:28
superwashandje schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:41:
just out of curiosity: welke aandoening moet je hebben om niet zonder aimbot te kunnen spelen maar wel met eentje die op "0.3" staat?
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Overigens veroordeel ik het niet. Bij sommige aandoeningen vind ik een aimbot wel gerechtvaardigd.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

SeenD schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:22:
@superwashandje, een spieraandoening waardoor hij geen goeie controle en precisie heeft, aimbot helpt daarbij.
ah ok, dus de aimbot helpt dan het laatste kleine beetje (ook wel logisch met 0.3 :P) maarja, geen probleem dan toch? als je anders helemaal niets raakt en zo nog "normale" scores haalt.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jullie zijn allemaal cheaters : Ik weet niet eens wat 0.3 inhoudt >:) :P :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Weet iemand hoeveel vrienden je kan toevoegen? ik vind het ronduit zwaar irri, dat in bfbc2, je maar 20 vrienden in je lijst mag hebben

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 10:19
Waarschijnlijk heel veel, aangezien ze een flinke hit willen maken met dat battlelog en je ook via battlelog vrienden kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
SeenD schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:22:
Kan die dan niet beter met een console spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Een muis lijkt me makkelijker te bedienen dan zo'n klein pookje..

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Volgens mij heb je sneller last van je spieren met een muis dan met een console (doelt op RSI), maar volgens mij gaan we weer offtopic zo...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een week terug Battlefield 2 gekocht op Steam. Pretty hardcore game vind ik. :)
Ik voel de gameplay als redelijk vermoeiend aan, in vergelijking met - uiteraard - CoD, maar ook met BFBC2.
Nu snap ik de gameplay decisions die DICE uitdrukkelijk doorvoert zoals het terugbrengen van prone, toggle fire modes, jets!

Ik had BF2 indertijd ook liggen, maar als kind/puber hield ik mij zoet met de SP (bots). Ik herinner mij dat ik schuw was van dat squad systeem en de overvolle map rechtsboven. Indien CoD toen zo populair was, zou ik zeker naar dat overgestapt geweest zijn, wat toch toont dat CoD een pak meer kindvriendelijk is.

Nu - voldoende volwassen (I guess :P) - vind ik BF2 veel leuker. Ik begrijp nu ten volle het nut van squads.
Prone is ook ontzettend belangrijk in deze game. Dit vond ik eerst wat vermoeiend aangezien het een grote stap is tov BFBC2. Maar het biedt wel meer diepgang, je bent meer op je hoede, en scant de omgeving nauwkeurig als je om een hoek gaat liggen.

Als ik nu kijk naar gameplay van BF3 MP @ de E3, merk ik wel dat het wat meer casual gemaakt is. Ofwel lag dit gewoon aan de mensen die speelden. Prone werd namelijk niet zoveel gebruikt, en de game leunde (zo te zien) meer aan naar BFBC2 dan naar BF2.
Kan ook een foute indruk zijn, maar dan nog: ik zal blij zijn als de playstyle tussen BF2 en BFBC2 ligt. Ik heb elders gelezen dat recoil zeer uitdrukkelijk aanwezig zal zijn, so that's a good thing. Schieten in bursts biedt meer diepgang, en dit zal nog prominenter zijn dan in BFBC2.

Een nadeel bij BF2 vind ik dat je je nades zo ver kunt smijten. Ik speel atm Strike at Karkand meestal, en die grenade spam is ongelofelijk om te zien! :D (edit: speel dus op 64 players maps)
Bij de meeste matches kan het USMC team niet doorbreken, waardoor je op een oppervlakte van 300 m² blijft spelen. xD (Plus, je wordt ook doodgespammed met ammo en med kits. Het teamgevoel zit er dik in dus _/-\o_ )
Ik hoop dat DICE dat choke point wat aanpakt in BF3.

Voor de rest vind ik BF2 heel leuk, zelfs al loopt het vol met pro's! Gewoon wat meer "op de rem staan" en eerst denken voor je als een kip zonder kop over het veld rent.
Qua graphics, ben ik zeker tevreden. Ik herinner mij dat het vroeger echt een benchmark game was, dus de graphics zijn zeker nog smakelijk te noemen.

Bijgevolg kan ik BF2 zeker aanraden aan de mensen die de game nog niet gespeeld hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik denk dat ik BF2 ook maar eens moet proberen dan.
Ik had het een tijdje geleden bij een steam sale gekocht maar het is er nog niet van gekomen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:40:
Ik denk dat ik BF2 ook maar eens moet proberen dan.
Ik had het een tijdje geleden bij een steam sale gekocht maar het is er nog niet van gekomen. :+
Even dit melden dan: je moet de Steam overlay uitschakelen (rechtsklikken op BF2 shortcut in Steam) anders zal PB je kicken. :)
En DICE is blijkbaar zo vriendelijk geweest om in 2009 (3 jaar na de release denk ik?) nog een patch uit te brengen, waardoor widescreen degelijk gesupported is + de maps van 2 expansion packs zijn nu voor iedereen gratis! En zijn bijgevolg in de map cycles van de meeste servers opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Mmmh, die battlelog screenshot. Ik weet niet zo wat er ik van moet denken. Ik denk vooral: alwéér een nieuwe dienst erbij. Dat hoeft natuurlijk niet verkeerd te zijn, maar het zal allemaal wel weer zo omslachtig worden als wat. Zelf kijk ik altijd graag naar Modern Warfare 2. Hoewel iedereen altijd zat te zeiken over Steam, vond ik het systeem dat je van te voren je vrienden kon joinen en zo een server in écht ideaal werken. (Op de momenten dat het werkte, tenminste) Geen omslachtig iets.

Ik vraag me ook echt af hoeveel mensen die hele 'battle feed' nu gaan gebruiken. Als iemand iets unlocked ga ik het in ieder geval niet liken. Ik snap dat facebook tegenwoordig erg populair is, maar om deze functionaliteit nou voor één game te maken is gewoon onzin. Overigens hoop ik echt dat het gewoon een mock-up is van iemand, want een facebok feed en chat, die steam kleurtjes..... Ik ben nog niet overtuigd in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zit ik hier wel in het goede topic? Tot dusver gaat het alleen maar over cheaten, en dan vooral PunkBuster - een systeem dat NIET bevestigd is voor Battlefield 3 en het gaat verder alleen maar over Battlefield 2. Prima, vergelijkingen maken... maar hele ervaringen met BF2 kunnen in het andere topic.
Adante schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:44:
Mmmh, die battlelog screenshot. Ik weet niet zo wat er ik van moet denken. Ik denk vooral: alwéér een nieuwe dienst erbij. Dat hoeft natuurlijk niet verkeerd te zijn, maar het zal allemaal wel weer zo omslachtig worden als wat. Zelf kijk ik altijd graag naar Modern Warfare 2. Hoewel iedereen altijd zat te zeiken over Steam, vond ik het systeem dat je van te voren je vrienden kon joinen en zo een server in écht ideaal werken. (Op de momenten dat het werkte, tenminste) Geen omslachtig iets.

Ik vraag me ook echt af hoeveel mensen die hele 'battle feed' nu gaan gebruiken. Als iemand iets unlocked ga ik het in ieder geval niet liken. Ik snap dat facebook tegenwoordig erg populair is, maar om deze functionaliteit nou voor één game te maken is gewoon onzin. Overigens hoop ik echt dat het gewoon een mock-up is van iemand, want een facebok feed en chat, die steam kleurtjes..... Ik ben nog niet overtuigd in ieder geval.
Mee eens. Ik heb echt niet de neiging om bijvoorbeeld te tweeten dat ik een rank omhoog ben gegaan. Dat is toch helemaal niet interessant voor anderen?

[ Voor 80% gewijzigd door Uniciteit op 15-07-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:45:
Mee eens, en ik heb bijvoorbeeld ook echt niet te neiging om te tweeten dat ik een rank op ben ofzo :) Dat social media gedoe bij games hoeft van mij allemaal niet. Zie je het al voor je?
Reken maar dat dit soort dingen wel doorgezet gaan worden. Het is inmiddels toch wel vrij duidelijk lijkt mij, dat EA/DICE het liefst zoveel mogelijk de casual/mainstream kant wilt opgaan. Dat doe je onder andere door dit soort features uit te brengen.

En over Punkbuster: er is al eerder aangegeven dat ze met BFBC2 blij waren, en die kant ook op willen gaan. Mij zou het dus echt niet verbazen dat het er gewoon weer in zit in BF3. Het is inderdaad nog niet officieel, maar imo wel aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Asgaro schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:44:
[...]

Even dit melden dan: je moet de Steam overlay uitschakelen (rechtsklikken op BF2 shortcut in Steam) anders zal PB je kicken. :)
En DICE is blijkbaar zo vriendelijk geweest om in 2009 (3 jaar na de release denk ik?) nog een patch uit te brengen, waardoor widescreen degelijk gesupported is + de maps van 2 expansion packs zijn nu voor iedereen gratis! En zijn bijgevolg in de map cycles van de meeste servers opgenomen.
Een geweldige game ! .... BF3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik denk dat praten over ervaring in Battlefield 3 nogal moeilijk is momenteel, dus praten over dingen die waarschijnlijk in de game komen (zouden moeten komen, of juist niet) lijkt me redelijk relevant. Zelf lijkt me de kans dat ze Punkbuster gaan gebruiken érg groot. Eigen systemen heb ik in ieder geval nog veel slechtere ervaringen mee (Die werken simpelweg niet), en VAC lijkt me ook niet echt een optie.

Maarja, dat hele facebook gebeuren. Geef mij maar lekker goede steam integratie zodat je één platform hebt voor alles, maar dat gaat hem natuurlijk niet worden. Ik vind vind soort features dus echt heel lame. Zolang ik goed een squad op kan zetten en met vrienden spelen ben ik tevreden. Stats zijn ook wel leuk, vooral vanwege een history functie. Maarja, hier zien we momenteel nog niks van. Ik ben echt bang dat het meer op facebook gaat lijken, met added bonus dat je op elkaar kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De BF3 alpha is begonnen, dus ervaringen zijn er wel, maar erover praten mag dan weer niet :)
Je mag volgens de NDA wel aangeven dat er een alpha is en dat je meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat als jij nou speelt met je raam open en je monitor richting het raam en ik toevallig een full HD videocamera precies op jou scherm gericht heb staan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dan schend ik die NDA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Destruction of Battlefield 3 is getting Nerfed
EA DICE developers claim that the destruction elements of Battlefield 3 will only be nerfed to provide better gameplay experience.

As it seems, EA DICE made a decision to nerf down the destruction elements of Battlefield 3. Due to the facts released by developers, you can't have a fully desctructible environment in a game that tends to have a balanced multiplayer.

Battlefield 3 maps will be designed with some limited destruction in mind, but still, EA DICE developers will tend to allow you to nuke that camper down together with his nest.

EA DICE wrote the following:
Damage is done to façades built onto structures, rather than the actual structures themselves – you’re not going to be bringing buildings down in Battlefield 3 like you did in Bad Company 2 outside of scripted moments in singleplayer and possible hard-coded objectives in multiplayer.

PC fans gone crazy after this statement and developers from EA DICE tried to extinguish the fire saying:

D2.0 is not gone. Not at all.
http://www.gamersbook.com...ield-3-is-getting-nerfed/

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 15-07-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:15
vinom schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:30:
...
Vind ik helemaal niet erg, het moet ten slotte wel een beetje gebalanceerd blijven, wat ook weer resulteert in betere gameplay imo :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nero355 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:12:
Jullie zijn allemaal cheaters : Ik weet niet eens wat 0.3 inhoudt >:) :P :+
dat noemen ze dan dyslexie of een speciale vorm daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nouja, het lijkt met dat BF3 veel meer urban maps gaat krijgen, en om nou allemaal gebouwen met drie verdiepingen te slopen. Helemaal in wat langere potjes blijft er dan niks over. Opzich wel interessant, maar misschien iets te overdreven. Van mij mogen ze best van redelijk wat gebouwen het skelet laten staan. Waar je dan wel weer mee zit, is dat je altijd een muur hebt waar je veilig zit..... In BC2 zijn die paar muren die niet kapot kunnen vaak mijn redding tegenover een leger van gustavs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 19:28
EA DICE developers claim that the destruction elements of Battlefield 3 will only be nerfed to provide better gameplay experience.

As it seems, EA DICE made a decision to nerf down the destruction elements of Battlefield 3. Due to the facts released by developers, you can't have a fully desctructible environment in a game that tends to have a balanced multiplayer.

Battlefield 3 maps will be designed with some limited destruction in mind, but still, EA DICE developers will tend to allow you to nuke that camper down together with his nest.

Damage is done to façades built onto structures, rather than the actual structures themselves – you’re not going to be bringing buildings down in Battlefield 3 like you did in Bad Company 2 outside of scripted moments in singleplayer and possible hard-coded objectives in multiplayer.

PC fans gone crazy after this statement and developers from EA DICE tried to extinguish the fire saying:

Hmmmm... das jammer..... Ik kon persoonlijk wel genieten van totale 2.0 destruction. Ik vond het ook wel een kleine mijlpaal in het FPS genre.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wordt tijd voor wat meer MP beelden waarin we wat meer van die destruction te zien krijgen. :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap wel dat het idd de balance negatief beïnvloed. Goede voorbeelden hiervan zijn Port Valdez en Valparaiso. Als je in deze mappen direct bij het eerste punt als defender de taak op je neemt om alle bomen en gebouwen vooraan kapot te schieten zit je met een gigantisch leeg stuk waar de attacker doorheen moet rushen, dat maakt aanvallen flink lastiger. Op kaarten zoals Oasis in conquest merk je ook dat wanneer alle gebouwen volledig verwoest zijn de gameplay toch wat afzwakt, er is dan nog amper dekking over en iedereen verstopt zich in puin. Nu zal dat in grote steden helemaal niet fijn zijn. Stel je Karkand eens voor waarbij praktisch alle lage gebouwen gereduceerd zijn tot puin.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ik geloof niet dat de enigste reden de gameplay is, destruction 2.0 is erg zwaar voor de server en client performance.
In bc2 heeft men al eens uitgelegt dat men in arica harbor gebouwen heeft moeten verwijderen omdat bc2 begon te haperen.

Ben ook wel blij dat destruction wordt beperkt in bf3, een oasis met alle gebouwen plat is geen ruk aan in bc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is idd ook een goed punt, zeker met 64 man en al het voertuigen geweld zal er behoorlijk wat destructie plaatsvinden verspreid over de gehele map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
ik ben hier eerlijk gezegd wel blij om hoor.

En ik denk dat het gameplaywise gezien gewoon veel beter is.
En op deze manier blijft er altijd wel iets van een cover of iets over.

Zit me nu al voor te stellen dat je ergens op een mooie plek van een huis in puin kan liggen enzo zo je tegenstanders onder vuur neemt.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Häftiga spelsekvenser ur Battlefield - Cool game footage from the Battlefield
http://www.tv4play.se/nyh...k&utm_campaign=tv4play.se
Iemand die kan vertalen? Ziet er namelijk heel interessant uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
't is ook enigzins op die stad maps gericht lijkt me, dat verhaal over destruction.
De BFBC2 maps bestaan vooral uit losgeplaatste huisjes, die kun je wel helemaal slopen.
Als je in een volledige stad de flats neer kan halen dan gaat het geen fatsoenlijke gameplay worden natuurlijk.

Je zult vast nog wel kleinere huisjes ala BFBC2 kunnen laten instorten hoop ik.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Stewie! schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:22:
De BF3 alpha is begonnen, dus ervaringen zijn er wel, maar erover praten mag dan weer niet :)
Je mag volgens de NDA wel aangeven dat er een alpha is en dat je meedoet.
En weet je toevallig ook wanneer de closed beta ongeveer komt? :P
edit:

Ik vind het wel jammer dat er geen full on destruction is maar ik kan het wel begrijpen. Met 64 players, de graphics en physics van BF3 kan je denk ik wel een server overbelasten en laten crashen. :+

Toch vind ik het jammer want ik wou Parijs tot de grond tot afbranden/opblazen. O-)

[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-07-2011 22:19 . Reden: Destruction. ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
DanielWW2 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:14:
[...]

En weet je toevallig ook wanneer de closed beta ongeveer komt? :P
edit:

Ik vind het wel jammer dat er geen full on destruction is maar ik kan het wel begrijpen. Met 64 players, de graphics en physics van BF3 kan je denk ik wel een server overbelasten en laten crashen. :+

Toch vind ik het jammer want ik wou Parijs tot de grond tot afbranden/opblazen. O-)
Als de open beta er in september komt dan is er nog weinig tijd voor een closed beta! Zal dan wel Aug worden ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
of 3 dagen closed, waarna die open gaat voor iedereen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:57:
of 3 dagen closed, waarna die open gaat voor iedereen
Dan voel ik me echt genaaid. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Weekje closed en dan open o.i.d.
Netzoals bij de Gears 3 beta die werkte prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:22

HugoBoss1985

Xenotech

Ik zie jullie praten over destruction en servers overbelasten...

Is er iemand die weet of dit spel baat zal hebben bij processoren met meer dan 4 cores?

Ik zie wel toekomst in een volledige destruction voor een round based mode in dit spel.
Op die manier blijft het ook realistisch.

Met het ticketsysteem moeten ze wel limiet inbouwen voor de destruction want dat gaat een (huidig moderne) pc anders niet trekken, denk ik.
In een volle multiplayer server, non-scripted, ieder gebouw kunnen vernietigen... als ze dat bereiken is het wel gruwelijk.

[ Voor 83% gewijzigd door HugoBoss1985 op 16-07-2011 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:53
Ja, absoluut. Je kunt 6,12473 cores gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Zo weinig maar?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 00:46:

Is er iemand die weet of dit spel baat zal hebben bij processoren met meer dan 4 cores?

Ik zie wel toekomst in een volledige destruction voor een round based mode in dit spel.

Met het ticketsysteem moeten ze wel limiet inbouwen voor de destruction want dat gaat een (huidig moderne) pc anders niet trekken, denk ik.
In een volle multiplayer server, non-scripted, ieder gebouw kunnen vernietigen... als ze dat bereiken is het wel gruwelijk.
Pakt de glazen bol.
Tja, wel erg mistig vandaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 00:46:

De load wordt dan over meerdere cores verspreidt, ik heb een hexacore en alle cores worden gebruikt voor bc2 dus dat zal ook voor bf3 zo zijn.
Voor de toekomst gaat dit vast mogelijk worden, ze kunnen bij elke nieuwe battlefield de destruction opvoeren als de gemiddelde pc steeds sterker wordt.

Van mij mag er ook wel een maximale ticket instelling komen, 1000 tickets is zwaar overdreven zoals nu in bc2.

Een clanmate van mij vond het volgende:

Een lijst met info uit een podcast met DICE

- Hitboxes are much improved in comparison with BFBC2.
- Recoil is really hard and needs to get used to.
- The closed betatest for MoH owners will be held but no word on date yet.
- There will be ingame VOIP.
- The anticheat system is PunkBuster.
- There are three slots for weapon customization.
- Character customization will be up but no word on details.
- BF3 will be greatly optimized. DICE is willing to optimize it for all platforms and hardware.
- System specs won`t be “fantastic”. They will be reasonable.
- The feeling of BF3 is truly different. It`s not BF2 and not BFBC2.
- BF3 will be highly cybersports-oriented.
- There`s no final decision about commo-rose at DICE.
- There`s closed area at DICE office where people work on unannounced project .
- Battlelog is a web-application for BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
NLsandman schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 06:26:
[...]

De load wordt dan over meerdere cores verspreidt, ik heb een hexacore en alle cores worden gebruikt voor bc2 dus dat zal ook voor bf3 zo zijn.
Voor de toekomst gaat dit vast mogelijk worden, ze kunnen bij elke nieuwe battlefield de destruction opvoeren als de gemiddelde pc steeds sterker wordt.

Van mij mag er ook wel een maximale ticket instelling komen, 1000 tickets is zwaar overdreven zoals nu in bc2.

Een clanmate van mij vond het volgende:

Een lijst met info uit een podcast met DICE

- Hitboxes are much improved in comparison with BFBC2.
- Recoil is really hard and needs to get used to.
- The closed betatest for MoH owners will be held but no word on date yet.
- There will be ingame VOIP.
- The anticheat system is PunkBuster.
- There are three slots for weapon customization.
- Character customization will be up but no word on details.
- BF3 will be greatly optimized. DICE is willing to optimize it for all platforms and hardware.
- System specs won`t be “fantastic”. They will be reasonable.
- The feeling of BF3 is truly different. It`s not BF2 and not BFBC2.
- BF3 will be highly cybersports-oriented.
- There`s no final decision about commo-rose at DICE.
- There`s closed area at DICE office where people work on unannounced project .
- Battlelog is a web-application for BF3.
Normaal gesproken kan je de tickets ook niet aanpassen. Met tools als BC2CC is dit wel mogelijk.

Ik vind het juist mooi dat er keuze is uit verschillende servers. Heel veel met normale ticket-rate en ook steeds meer servers met high-tickets etc. Voor ieder wat wils :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Krijg je als je nu een pre-order plaatst nog steeds toegang tot de Beta?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:22

HugoBoss1985

Xenotech

@DanielWW2 ik weet wel dat we nog niet alles weten en kunnen weten, maar er zijn ook nog mensen met directe contacten bij de ontwikkelaar van BF3 die net iets meer weten. ;)
Ik had mijn vraag anders moeten stellen, zie hieronder.

@Sandman, bedankt voor je reactie! nu ben ik benieuwd of dat een goede I5 quadcore voldoende zal zijn.
of dat BF3 die 4 cores vol gaat krijgen.
Ik wacht met nieuwe hardware kopen (Voor Bf3 wil ik wel geld in mijn pc pompen.) totdat het spel uit is.
Jij zit met je octacore wel goed, maar ik denk dat veel mensen die nu een dikke pc hebben straks nog wel eens verdrietig kunnen worden als ze daar Bf3 mee gaan spelen.
Ten tijden van Bf2 heb ik 4x van hardware veranderd voordat ik het maxed out kon spelen met een leuke framerate.
Daarom wacht ik met spullen kopen todat het spel uit is.

Ik probeerde te vinden op welke hardware die Thunder Run trailer werd gedraaid, ik dacht op een quadcore en een GTX570 kaart?
Maarja dat is een singleplayer map.
Laten ze nu eens wat zien van de multiplayer in een grote, drukke map, op 1080p... ik ben benieuwd.
De ontwikkelaar geeft zelf aan dat je niet maxed out kan spelen met een GTX570.

Ik heb tot nu toe alleen maar multiplayer gezien met een onbekend aantal spelers op een map die klein lijkt zonder veel voertuigen...

@Sandman
@ Loonens
Wat betreft de tickets snap ik wat jullie bedoelen.
Persoonlijk kan ik een potje met 1000 tickets op Heavy Metal wel waarderen, op een ronde veel punten binnen halen en het speelt wel lekker door.
Voor BF3 met 64 man is dit wel een must, vind ik!

[ Voor 4% gewijzigd door HugoBoss1985 op 16-07-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
[...]
Damage is done to façades built onto structures, rather than the actual structures themselves.
Erg jammer. Destruction 2.0 word dus teruggeschroeft naar UE3-fracture achtige meuk.

Een van de sterkste punten van BF:BC2's multiplayer vind ik, dat zeker bij maps zoals Arica Harbor, door de vernietiging elke potje anders is. De omgeving is dynamisch, en als dat betekend dat zodra je samenwerkt met je team om de halve map met de vloer gelijk te maken, je daarmee een tactisch voordeel heb, is dat wat mij betreft een valide strategie.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ja 30 man die met RPG's lopen en zo binnen 10 min de map te slopen vind ik niet echt een valide strategie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:19:
[...]

Erg jammer. Destruction 2.0 word dus teruggeschroeft naar UE3-fracture achtige meuk.

Een van de sterkste punten van BF:BC2's multiplayer vind ik, dat zeker bij maps zoals Arica Harbor, door de vernietiging elke potje anders is. De omgeving is dynamisch, en als dat betekend dat zodra je samenwerkt met je team om de halve map met de vloer gelijk te maken, je daarmee een tactisch voordeel heb, is dat wat mij betreft een valide strategie.
Ik vind BFBC2 juist ontzettend lineair. Je bent veel beperkter in de mogelijkheden om ergens naartoe te gaan, dan in voorgaande delen. Dat je die huisjes kapot kan maken is een leuke extra, maar fix liever de maps gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:07:
Häftiga spelsekvenser ur Battlefield - Cool game footage from the Battlefield
http://www.tv4play.se/nyh...k&utm_campaign=tv4play.se
Iemand die kan vertalen? Ziet er namelijk heel interessant uit!
Idem, ben ook nieuwsgierig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online

Waardeloos. Ik vind juist het wegblazen van muren (alle muren, niet die paar die mogen van de makers) als er een tegenstander achter zit het mooie van de multiplayer van BC2. Voor mij een van de belangrijkste redenen dat ik BC2 speel.
ProCeela schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:43:
Ja 30 man die met RPG's lopen en zo binnen 10 min de map te slopen vind ik niet echt een valide strategie hoor.
Nog nooit meegemaakt. Daarentegen wel de verwondering dat je voor de eerste keer in een map komt waar wat gebouwen van ingestort zijn, en je echt opnieuw moet orienteren.

[ Voor 11% gewijzigd door cheiron op 16-07-2011 17:09 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
cheiron schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:06:
Nog nooit meegemaakt. Daarentegen wel de verwondering dat je voor de eerste keer in een map komt waar wat gebouwen van ingestort zijn, en je echt opnieuw moet orienteren.
Precies.

Daarnaast is het gewoon geweldig dat het mogelijk is om een gebouw, wat toevallig de line-of-sight van je sniper-positie verpest, met de grond gelijk te maken door wat C4'tjes te plakken. :Y

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
More chit-chat on Battlefield 3 possibly skipping a Steam release has surfaced; following their recent meeting with GameStop’s management, financial research firm Baird has said the shooter won’t be appearing on the Valve-operated service.

“The upcoming EA title Battlefield 3 will be sold as a download through GameStop, but not through Steam,” Baird wrote in a report (via).

The speculation was originally ignited by a now-removed post regarding digital retailers on battlefield.com, the game’s official site, which listed fellow download services GamersGate and Direct2Drive (it’s available for pre-order on both sites now), but didn’t mention Steam.

Neither EA or Valve have commented.

The Baird report also read: “Given Steam’s dominance – and insistence on users downloading a Steam client application – publishers are likely to be receptive to a competitive alternative.”
http://www.thatvideogameb...ont-be-on-steam-retailer/

Dat noch EA noch Valve tot nu toe met een statement naar buiten zijn gekomen, betekent dat alles nog op tafel ligt.
Ja, Crysis 2 is niet meer op Steam te vinden maar dit kwam door een DLC deal.
Ja, EA wil Origin promoten maar toch zal BF3 ook op bv. D2D verschijnen, dus het is zeker niet Origin exclusive.

Ik heb er nog een goed oog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:46:
[...]
Ik vind BFBC2 juist ontzettend lineair. Je bent veel beperkter in de mogelijkheden om ergens naartoe te gaan, dan in voorgaande delen. Dat je die huisjes kapot kan maken is een leuke extra, maar fix liever de maps gewoon.
Agreed.

Zeker bij Rush mappen. Bij Rush kan ik het nog enigszins begrijpen (het is juist de bedoeling head-on fights te krijgen). Maar zelfs bij Conquest heb ik soms het gevoel dat je erg veel vrijheid mist t.o.v. BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Asgaro schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:31:
[...]

http://www.thatvideogameb...ont-be-on-steam-retailer/

Dat noch EA noch Valve tot nu toe met een statement naar buiten zijn gekomen, betekent dat alles nog op tafel ligt.
Ja, Crysis 2 is niet meer op Steam te vinden maar dit kwam door een DLC deal.
Ja, EA wil Origin promoten maar toch zal BF3 ook op bv. D2D verschijnen, dus het is zeker niet Origin exclusive.

Ik heb er nog een goed oog op.
Het kan ook een onderhandelings spel zijn, kijk naar apple en samsung hoever ze gaan om druk op bepaalde onderhandelingen te zetten.
Valve vraagt een bepaalde marge en het kan zijn dat EA dit te hoog vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt erg veel op facebook, denk haast dat het wel een samenwerking moet zijn, anders krijgen ze copyright gezeik.

en zo'n samenwerking zou veel mooie mogelijkheden openen:
- page op je facebookprofiel met je battlestats.
- vrienden op facebook die ook battlefield hebben, zijn automatisch vrienden in battlefield.
- als je een achievement/rank hebt gehaald, posten op facebook (niet voor mij, vind het verschrikkelijk stom staan als mensen spelletjesvoortgang op hun wall hebben staan.)

Edit: zie net dat het waarschijnlijk van dit framework is, http://www.esn.me/product/planet/, (structuur lijkt redelijk overeen te komen), dus nog even afwachten of er ook echt facebook integratie komt. maar ik zie wel interessante mogelijkheden bij dit framework staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:17:
[...]

lijkt erg veel op facebook, denk haast dat het wel een samenwerking moet zijn, anders krijgen ze copyright gezeik.

en zo'n samenwerking zou veel mooie mogelijkheden openen:
- page op je facebookprofiel met je battlestats.
- vrienden op facebook die ook battlefield hebben, zijn automatisch vrienden in battlefield.
- als je een achievement/rank hebt gehaald, posten op facebook (niet voor mij, vind het verschrikkelijk stom staan als mensen spelletjesvoortgang op hun wall hebben staan.)

Edit: zie net dat het waarschijnlijk van dit framework is, http://www.esn.me/product/planet/, (structuur lijkt redelijk overeen te komen), dus nog even afwachten of er ook echt facebook integratie komt. maar ik zie wel interessante mogelijkheden bij dit framework staan.
google+ lijkt ook enorm veel op facebook. en die zullen ook wel van tenvoren na gedacht hebben over het ontwerp en de copyrights van facebook. dus ik denk dat het allemaal wel mee valt.

als er een koppeling tussen facebook en het spelletje mogelijk zou zijn. zou ik hem niet gebruiken iig.
misschien dat het wel iets voor 11jarigen is.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Asgaro schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:47:
[video]
(dit is geen stom bash filmpje, maar het is ontzettend komisch :D)
haha zit hier gewoon te schateren achter mn scherm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ja ik zet hem net ook op. haha. heb laats nog het originele stukje op tv voorbij zien komen. echt te droog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier trouwens de battlelog pre-alpha login-screen https://battlelog.battlefield.com/

en blijkbaar heb je dus sowieso een origin account nodig om in te kunnen loggen :(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Was die link niet fake? Had het ergens gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
maakt toch niet zo veel uit joh , ik heb ook origin daar staan nu 7 ea games in.

Als het maar bij steam en origin blijft vind ik het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelijk maar even een protest-plaatje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/509kx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
jammer dat GoT access niet wil zeggen dat iedereen van got toegang heeft tot origin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Die link klopt in ieder geval ;)
De alpha code activeer je in origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 01:24:

[afbeelding]
Ik zie het probleem niet.
Origin account = EA account.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 17-07-2011 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 01:24:

[afbeelding]
Waar maak je je nou druk om? Als je nu BFBC2 wilt spelen moet je toch ook inloggen met je EA (Origin) account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Beetje een faal plaatje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het wel grappig ^^

EA moet niet zo onnozel zijn om "Origin" te zetten. Hoe weten wij nu dat ons EA account net hetzelfde is en dat die niet op een totaal ander databasesysteem aanwezig is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 06:49
Ik begrijp nog niet helemaal hoe ik aan een beta key kom. Wat ik er van heb begrepen is dat ik het spel moet preorderen, maar maakt het ook uit bij welke winkel ik dit doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Het is een open beta...iedereen kan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 19:06
Ik kan er niet op inloggen met mijn EA account iig :)

Your account is not allowed to login

[ Voor 27% gewijzigd door spookz0r op 17-07-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
vinom schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:51:
Is het al wel een open beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 17-09 19:06
Net Origin gedownload en ik kon het installeren, account werkte daar wel. Zie mijn BF3 pre-order erbij staan maar is wel raar. Op 22 april aangeschaft staat bij Origin 13 mei :/ battlelog.battlefield.com werkt iig nog niet :P

[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 17-07-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik ben ook niet zo'n fan van Origin eigenlijk.
Heb er niets tegen, ik bedoe... je zou anders ook moeten inloggen bij één of ander EA systeem, het heeft nu alleen een naam.

Maargoed. Ga die battlelogs toch niet gebruiken.
Ik speel voor de lol, niet de stats. Heb ook geen tien minuten doorgebracht in dat BF HQ dat in BF2 zat :P
Hooguit om een wapen te unlocken :P

Maar damn, ik heb nu wel echt enorm veel zin.
Op één of andere manier is die tank trailer mij ontgaan, ik zie hem dus net pas.

Echt, ge-wel-dig.

Edit://
Oh nog even één ding.
Het valt me op dat mensen denken dat BF3 en MW3 rivalen zijn? Ik weet niet maar dat zijn twee totaal verschillende spellen toch? Alleen omdat het allebei militairy FPS games zijn, zijn ze niet hetzelfde imho.

Door de discussie en de hele marketing eromheen ben ik bang dat allerlei MW spelers ook Battlefield 3 gaan spelen en dan de hele boel verpesten. Die mensen zijn gewend om lone-wolf rond te rennen, en maar een beetje te blazen met hun M4. Daar is niets mis mee overigens, als je dat leuk vind moet je dat vooral spelen. Maar zo werkt Battlefield 2 (en dus denk ik, 3 ook) niet.

Daar moet je toch echt met cover werken, samen werken en beetje tactisch nadenken. Complete straten doorsprinten zit er bij BF2 (en dus 3?) niet in, terwijl dat mij MW heel normaal is. Ik ben ook 'bang' dat de team mentaliteit dalijk ook ver te zoeken zal zijn als MW mensen in BF3 gaan spelen.

Ok, bij de release van BF2 was de eerste 6 maanden ook online niet veel aan. Allemaal mensen die ook totaal niet samen speelden. Beetje helicopters vliegen in hun ééntje enzo, maar na een tijdje krijgen dat soort mensen er genoeg van, omdat hun speelstijl gewoon niet met de game matched.

Echt vervelend moment was dat ik met een squad (ik was niet squadleader overigens) helemaal onopgemerkt naar commander-assets van andere team waren geslopen. Elke keer "hold your fire", zodat we niet opgemerkt zouden worden. Komt er ineens iemand in onze squad, die spawnt met een antitank kit, en begint direct op een APC te schieten. Toen de squadleader, na de dood van de complete squad, daar boos over werd reply'de dat figuur dus "Fuck you, I play for kills. This is a wargame.. Hello?! What do you mean I shouldn't shoot tanks." Vervolgens dus van fatsoenlijke squadplay weinig meer kunnen maken, totdat hij wegging.

Pff... niemand anders die hier problemen mee verwacht?
Of dat de relatief jonge MW populatie naar BF3 migreert?!

[ Voor 65% gewijzigd door DutchManticore op 17-07-2011 13:33 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dan is dat maar zo...ik gun DICE en EA veel meer een goede verkoop dan IW en Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:19:
Ik ben ook niet zo'n fan van Origin eigenlijk.
Heb er niets tegen, ik bedoe... je zou anders ook moeten inloggen bij één of ander EA systeem, het heeft nu alleen een naam.

Maargoed. Ga die battlelogs toch niet gebruiken.
Ik speel voor de lol, niet de stats. Heb ook geen tien minuten doorgebracht in dat BF HQ dat in BF2 zat :P
Hooguit om een wapen te unlocken :P

Maar damn, ik heb nu wel echt enorm veel zin.
Op één of andere manier is die tank trailer mij ontgaan, ik zie hem dus net pas.

Echt, ge-wel-dig.

Edit://
Oh nog even één ding.
Het valt me op dat mensen denken dat BF3 en MW3 rivalen zijn? Ik weet niet maar dat zijn twee totaal verschillende spellen toch? Alleen omdat het allebei militairy FPS games zijn, zijn ze niet hetzelfde imho.
Dat valt mij ook op, ben het er ook totaal niet mee eens. Er zijn een paar mensen die brullen dat BF3 beter wordt dan MW3 (en omgedraaid) en daardoor volgen er een hele hoop mensen zonder eigenlijk een idee te hebben hoe beide spellen in elkaar steken.
Door de discussie en de hele marketing eromheen ben ik bang dat allerlei MW spelers ook Battlefield 3 gaan spelen en dan de hele boel verpesten. Die mensen zijn gewend om lone-wolf rond te rennen, en maar een beetje te blazen met hun M4. Daar is niets mis mee overigens, als je dat leuk vind moet je dat vooral spelen. Maar zo werkt Battlefield 2 (en dus denk ik, 3 ook) niet.
De tijd zal het leren. In BFBC2 vind ik het aantal spelers dat alleen voor personal gain gaat al behoorlijk groot. Dat komt vooral doordat het spel zich eigenlijk vrijwel niet leent voor clanwars etc. Iedereen speelt maar een beetje op publics, misschien met een paar vrienden. Al zouden er veel CoD mensen naar BF3 komen, het hoeft niet zoveel uit te maken. Zolang BF3 maar een goed spel wordt en geen nieuwe BC.
Ok, bij de release van BF2 was de eerste 6 maanden ook online niet veel aan. Allemaal mensen die ook totaal niet samen speelden. Beetje helicopters vliegen in hun ééntje enzo, maar na een tijdje krijgen dat soort mensen er genoeg van, omdat hun speelstijl gewoon niet met de game matched.
Gedeeltelijk mee eens. In BF2 heb ik vooral in het begin héél leuke clanwars gehad, aan veel cups en ladders meegedaan. Op publics is het wel wat minder ja, maar imo niet zo erg als in BC2. In het begin ben je ook als speler vaak bezig om alles een beetje te ontdekken, niet zozeer omdat je alleen je k/d belangrijk vindt.[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

DutchManticore schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:19:
Echt vervelend moment was dat ik met een squad (ik was niet squadleader overigens) helemaal onopgemerkt naar commander-assets van andere team waren geslopen. Elke keer "hold your fire", zodat we niet opgemerkt zouden worden. Komt er ineens iemand in onze squad, die spawnt met een antitank kit, en begint direct op een APC te schieten. Toen de squadleader, na de dood van de complete squad, daar boos over werd reply'de dat figuur dus "Fuck you, I play for kills. This is a wargame.. Hello?! What do you mean I shouldn't shoot tanks." Vervolgens dus van fatsoenlijke squadplay weinig meer kunnen maken, totdat hij wegging.

Pff... niemand anders die hier problemen mee verwacht?
Of dat de relatief jonge MW populatie naar BF3 migreert?!
Ooit gehoord van je squad locken, zodat geen naabs je squad kunnen joinen?

Probleem opgelost. Next!

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
vinom schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:51:
Ik geloof dat er eerst een closed beta kwam en daarna een open beta....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:58:
[...]
Dat valt mij ook op, ben het er ook totaal niet mee eens. Er zijn een paar mensen die brullen dat BF3 beter wordt dan MW3 (en omgedraaid) en daardoor volgen er een hele hoop mensen zonder eigenlijk een idee te hebben hoe beide spellen in elkaar steken.
Ja echt he? Inderdaad. Bij youtube bij alle trailers ook zijn alle hoogst gerate comments "BF3 > COD MW3" of "BF3 shits all over MW3". Is volgens mij geen goed teken :P
De tijd zal het leren. In BFBC2 vind ik het aantal spelers dat alleen voor personal gain gaat al behoorlijk groot. Dat komt vooral doordat het spel zich eigenlijk vrijwel niet leent voor clanwars etc. Iedereen speelt maar een beetje op publics, misschien met een paar vrienden. Al zouden er veel CoD mensen naar BF3 komen, het hoeft niet zoveel uit te maken. Zolang BF3 maar een goed spel wordt en geen nieuwe BC.
Ik heb BFBC2 nooit gespeeld. Heel bewust overigens. Frostbite zag er goed uit, maar ik had inderdaad geen zin om dit soort dingen mee te maken. Punt is echter dat bij BC2 die speelstijl past, en ik denk dat bij BF3 die speelstijl al gauw zal leiden tot binnen 50 seconden doodgeschoten worden. En hopelijk zorgt dat ervoor dat die mensen gauw terug gaan naar MW3 :p
Gedeeltelijk mee eens. In BF2 heb ik vooral in het begin héél leuke clanwars gehad, aan veel cups en ladders meegedaan. Op publics is het wel wat minder ja, maar imo niet zo erg als in BC2. In het begin ben je ook als speler vaak bezig om alles een beetje te ontdekken, niet zozeer omdat je alleen je k/d belangrijk vindt.
Hmm, ik ben pas met clans gaan werken na een driekwart jaar ofzo, dus daar kan ik niets over zeggen.
En ik vind een leuke K/D ook leuk, maar het is geen reden voor me om te spelen. Ik speel voor de lol en een mooie ratio komt dan meestal vanzelf wel. Maar zo denk jij er ook over, geloof ik.
Energy99 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:03:
[...]

Ooit gehoord van je squad locken, zodat geen naabs je squad kunnen joinen?

Probleem opgelost. Next!
Ja natuurlijk, Maar 't doet toch gewoon afbreuk aan de totale ervaring?
Het is niet zo'n probleem omdat mensen toch wel een nieuwe speelstijl zullen leren of gewoon zullen migreren naar MW3, maar toch.

Gesloten squads echter hebben ook als nadeel dat je er als buitenstaander niet snel inkomt.
Gesloten squads zijn een laatste redmiddel, dat ze nodig zijn is gewoon beetje jammer ;)

Maar ach. Als dat het grootste probleem is, teken ik er opzicht ook nog wel voor.

[ Voor 14% gewijzigd door DutchManticore op 17-07-2011 15:46 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ondanks dat het verschillende type spellen zijn, zijn het toch echt wel rivalen van elkaar.
Beide games komen rond dezelfde tijd uit, en veel gamers gaan OF voor BF3 OF voor MW3.
Veel CoD fanboys zijn CoD inmiddels zat na 4x hetzelfde spel en willen BF3 gaan proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 17-07-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Laatst online: 31-08 09:37
Ik ben zo één van die cod fans,maar deze keer ga ik voor BF3!Ik heb zelfs cod black ops niet gekocht omdat ik het beu was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

peakaboo schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:00:
[...]

Ik geloof dat er eerst een closed beta kwam en daarna een open beta....
En daarbij is nu de alpha, dus inloggen zonder alpha toegang lukt niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, je moet dus mensen zoals Stewie! opsporen, volgen tot hun huis en dan snel hun alpha code stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Stewie! schreef op zondag 17 juli 2011 @ 18:07:
[...]

waar heb jij het over :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dat er blijkbaar nu een alpha test loopt, nog voor de closed bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Stewie! schreef op zondag 17 juli 2011 @ 18:07:
[...]

Waar woon jij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 06:49
Alpha screenshots opgedoken:
http://www.eurogamers.eu/forum/topic?id=1371

Graphics schijnen nog bugged te zijn, ook de vereiste driver versie is nog niet uit.

[ Voor 137% gewijzigd door Bobmeister op 17-07-2011 21:15 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien