Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
De telefonische support van EA is prima. Ik dacht dat ik mijn boekje van BF2 met de code kwijt was. Heb vervolgens zonder problemen de volgende dag een nieuwe code via e-mail ontvangen. Top werk van EA!
Hangt dus er net vanaf wie je helpt en hoe het probleem wordt opgelost.
Back OT:
Voor de liefhebbers van Infantry Only: IO Mode is ook aanwezig
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ik denk dat dit stiekem een van de belangrijkste redenen is dat TDM in BF3 zit.Adante schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 18:13:
Infantry Only TDM? Hopen dat dit de CoD community een beetje buiten de rest van de server houdt.
Zo houden ze iedereen tevreden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
1)
Als ik via Wehkamp bestel. De versie met alles erop en eraan. Moet ik dan Pre ordenen?
Of is deze Pre Order alleen dat je het spel enkele dagen eerder heb?
Want als het echt om enkele dagen gaat, dan koop ik hem wel normaal.
2)
Kan ik via Wehkamp, BF3 aan mijn Steam toevoegen/koppelen?
Zodat ik voortaan via Steam kan spelen.
3)
Maakt het nog uit wanneer ik via Wehkamp bestel. Kan ik er ook mee wachten tot BF3 uitkomt?
Dit vraag ik of de kortingen en de extra's die ik bij Wehkamp zou krijgen ook bij de release kan krijgen.
Ik heb namelijk wat technische problemen met EA gehad.Het online spelen en de updates verliepen niet vaak lekker.
tnx
Alle vragen in een keer beantwoord : Origin platform van EA, je kan daar gewoon je serial invoeren en dan werk het gewoon zoals steam. En updates etc. zit allemaal ingebouwd in de nieuwe Origin software dus maakt je daar ook niet druk omnoud schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:11:
Even voor alle duidelijkheid. Stel dat Steam niet BF3 mag uitbrengen, wat ik echt heel naar vind. Want ik gebruik Steam nu met veel plezier. Een spel heb je redelijk snel binnen (1,3 mb) en de automatische updates erbij maakt Steam een tof platform.
1)
Als ik via Wehkamp bestel. De versie met alles erop en eraan. Moet ik dan Pre ordenen?
Of is deze Pre Order alleen dat je het spel enkele dagen eerder heb?
Want als het echt om enkele dagen gaat, dan koop ik hem wel normaal.
2)
Kan ik via Wehkamp, BF3 aan mijn Steam toevoegen/koppelen?
Zodat ik voortaan via Steam kan spelen.
3)
Maakt het nog uit wanneer ik via Wehkamp bestel. Kan ik er ook mee wachten tot BF3 uitkomt?
Dit vraag ik of de kortingen en de extra's die ik bij Wehkamp zou krijgen ook bij de release kan krijgen.
Ik heb namelijk wat technische problemen met EA gehad.Het online spelen en de updates verliepen niet vaak lekker.
tnx
Radical Birds
Als je Preordert krijg je gratis het Back to Karkand DLC pack, hiervoor moet je wel de Limited Edition hebben (is dezelfde prijs als normale eidition). Voor de rest maakt het niet uit
2)
Je kan het toevoegen aan Steam als niet Steam spel, onder het menu Games. Je kan dan de overlay van Steam gebruiken tijdens het spelen. Echter je kan niet het spel via Steam ofzo downloaden.
3)
Zie 1
@Hierboven, geen enkele vraag in 1 keer beantwoord.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Misschien moet je dan ooit maar terugkomen, als het niet meer over pre-orders en kortingcodes gaat.bram1984 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:49:
Ooit was dit topic boeiend. Toen het niet over pre-orders en kortingscodes ging.
De releasedatum staat in de TS. En waarom zouden console gamers langer moeten wachten?mngm schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:54:
komt BF3 voor alle 3 de platformen op hetzelfde moment uit? Of moeten console gamers nog iets langer wachten?
Dus jij vind de laatste pagina's veel toevoegen aan het topic? Het gaat amper nog over de game. Tien procent korting op een game van € 30,-. Wauw! Daar kun je een mooie vakantie van boeken.agoNITE schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:22:
[...]
Misschien moet je dan ooit maar terugkomen, als het niet meer over pre-orders en kortingcodes gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 13-07-2011 09:11 ]
Het zijn ongeveer 2 pagina's op 185 pagina's in dit topic die er nu zijn. En over die korting van Wehkamp wordt pas sinds maandag gesproken...zo heel veel vervuiling vind ik dat eerlijk gezegd niet.bram1984 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:09:
[...]
Dus jij vind de laatste pagina's veel toevoegen aan het topic? Het gaat amper nog over de game. Tien procent korting op een game van € 30,-. Wauw! Daar kun je een mooie vakantie van boeken.
En in geval van die Wehkamp actie gaat het om € 10,00 euro ipv 10%. € 10,00 euro op een game die daar momenteel € 36,50 kost is nog best veel.
Komkommertijd dus.
Mochten er dus goeie aanbiedingen zijn voor BF3, dan snap ik best dat ze hier worden gepost.
Maar ja, 2 pagina's van hetzelfde voegt weinig nieuws toe en dan zou het wellicht beter in dit topic kunnen:
Console Budget Gaming topic of PC Budget Gaming topic
[ Voor 6% gewijzigd door priemt op 13-07-2011 10:17 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Offtopic; Ik had m'n bestelling ook geanuleerd en wou opnieuw bestelling. Waardebon ingevoerd, gelukt, wou ik verder gaan, reset. Gvd, dus ff mail naar Wehkamp want ik wil die korting =P Niet zeiken over hoe veel/hoe weinig het is. Alle beetjes helpen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik ben het volledig met OffDutyGamers eens. Ik hoop echt van ganser harte dat deze zielige figuren het niet gaan worden in BF3. Het lijkt nota bene wel een CoD of Bad Company2 verkleedpartij.The other day we were presented with an image of the 4 primary classes for this upcoming title and after the initial look at all the little details, we decided this one needed us to call an inspection and review the troops.
What we found, well, let’s just say we feel like this a bit of a soup sandwich.
Support
To be honest, most of us look at this image and worry when this poor bastard is going to get jumped by some Gunnery Sergeant for the Mr. T starter kit of ammunition. Metal draped over your neck isn’t comfortable or practical, put it in a damn box there, devil dog. The other thing we note is that the ‘oorah deadlift of the M249 SAW is cool but based on his arms, someone needs to get comfortable with a case of MREs and bulk up.Engineer
- Nice SAW, you wouldn’t have to carry it like that if you had a sling.
- Yellow gloves, great for the garden center at Home Depot.
- Get those extra rounds into that case!
- Is that a Med kit front and center? It most likely would have a red strap to signify medical gear for easy identification.
- Still wondering about those boots but they look non standard.
We’re to believe that these are Marine MARSOC troops and if there is one thing that the Marines do well, that’s maintain a good ‘squared-away’ appearance. That beard might be fine when he’s auditioning for the next Medal of Honor cover shot, but the face fur’s gotta go.Sniper
- No head gear or helmet, but the ball cap is for baseball or Blackwater.
- If he’s EOD then we would likely see some ballistic glasses/goggles.
- You can body sling an AT4 but again no sling on the M16A3/A4. Hope you like carrying it.
- Super-long barrel on the M16, definitely not standard issue.
- Shotgun shells, but no shotgun.
- What’s the deal with the ‘crackle camo’ on the AT4?
- Shopping at Gloves R Us this weekend with the Support class. While dark, we still seem to be flashing a nice yellow bit.
- We’re looking for the Commo gear for the headset, maybe in the bag up on the chest.
- Every one of these guys should have a sidearm.
Ok, this outfit is a bag of hammers, box of rocks and is flat out f’d up like a football bat. Our shooter clearly woke up naked in a Hollywood warehouse and grabbed as much crap off the rack to avoid being recognized on the walk of shame home.Assault
- That IR strobe doesn’t stand a chance in that right shoulder pocket area after a couple hits from that Barrett recoil.
- Lots of 5.56 ammo and magazine but no secondary weapon. I guess he ditched it when he realized that DICE wasn’t issuing slings.
- That green Schemagh (head scarf) would likely be your more standard tan/white. It wouldn’t get worn like he’s trying out for American Ninja competition. Seriously though, you wouldn’t want to look ‘too much’ like the enemy, so wearing it like that might get you some blue on blue fire situations.
- If he’s on the hunt, those goggles are not going to be up there on the head catching the light.
- Snipers like headgear! Breaks up the outline AND affords you some shade in sunny conditions for your shot.
- What is with the glove shopping with this crew? Skeleton gloves really? I guess someone at DICE is channeling a secret disappointment with the GHOST character from Modern Warfare.
- Double ration recruit! You sure aren’t going to be shouldering that weapon on that 130 lb frame, get this boy a sandwich.
- Crackle Camo again on the body of the weapon system, what the hell is that?
- Seem to be missing a bi-pod on the weapon, and the flash suppressor for a weapon that size is usually much larger.
- Shirt layering, if you lose the blouse (shirt) you might have the undershirt on but two undershirts look like he just left ‘The Gap’ at the mall.
- No visible sidearm… don’t leave home without it.
We’re not used to seeing Marines with MICH helmets, so sporting all that on the head looks like he’s signed up for sensory deprivation training. We’ve also deduced that there is good evidence here that he lost to the armorer during poker night. He got stuck with the M16 variant rather than his M4!
- Blue tape on the magazines? Guess these are the ‘blanks’. What is this obsession with color accenting on the classes? Earth tones are used for a reason out there in the field.
- Another example of a Marine that didn’t stand close enough to the razor. The face fur is evident again.
- M16 with unusually long barrel again and what appears to be a flip sight that doesn’t make much sense in this application.
- While not impossible, you likely wouldn’t wrap your weapon’s buttstock with anything that could bunch up against and potentially interfere with the charging handle.
- Magpul are either falling off or those are greater than 30 round magazines based on the length
- Headscarf seems a little much given all the head decor and that green stands out too much with all the washed out brown tones and black.
- Of all the gloves picked up by this unit, these likely ‘Oakley Assaults’ are the best suited and yet are brown!
- Technical note: It looks like his left hand has been swiveled backwards, something about the fingers just seem wrong.
Geef me liever de charactermodels die ook in de Single player campaingn te zien waren. Dus een AT’er met helm en geen lichtgevende handschoenen en het gebruik van natuurtinten. Die felle kleurtjes moeten ze maar lekker stoppen in de Arcade Shooters (CoD , BC2 etc). Het lijkt wel erop dat EA/DICE op deze manier de arcade kiddies aan zich wil binden.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Dan vraag ik mij toch af waar ik die kortingscode in kan vullen? ik zie nergens een mogelijkheid.. (ik heb hem trouwens gevonden via z'n couponnen website).agoNITE schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:58:
[...]
Het zijn ongeveer 2 pagina's op 185 pagina's in dit topic die er nu zijn. En over die korting van Wehkamp wordt pas sinds maandag gesproken...zo heel veel vervuiling vind ik dat eerlijk gezegd niet.
En in geval van die Wehkamp actie gaat het om € 10,00 euro ipv 10%. € 10,00 euro op een game die daar momenteel € 36,50 kost is nog best veel.
En Ik vind het inderdaad ook wel noemenswaardig om z'n mogelijkheid tot korting hier te vermelden
dieselb0y schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:36:
[...]
Dan vraag ik mij toch af waar ik die kortingscode in kan vullen? ik zie nergens een mogelijkheid.. (ik heb hem trouwens gevonden via z'n couponnen website).
En Ik vind het inderdaad ook wel noemenswaardig om z'n mogelijkheid tot korting hier te vermelden
Trouwens, heb er zelf 2 gekregen en kunnen gebruiken. Lees nu pas de kleine lettertjes...Uit de mail met de code:
Zo werkt het
1. ga naar wehkamp.nl
2. plaats je bestelling in je winkelwagentje
3. voer bij stap 3 je waardebon in
4. minimale bestedingsbedrag 25.-
De korting wordt direct verrekend!
Geldig t/m 17 juli 2011. Maximaal één waardebon per klant. De waardebon kan niet gebruikt worden voor
de aanschaf van boeken.
[ Voor 5% gewijzigd door agoNITE op 13-07-2011 11:44 ]
Haha, ja want BF3 is een überrealistische oorlogsim.Indy91 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:33:Geef me liever de charactermodels die ook in de Single player campaingn te zien waren. Dus een AT’er met helm en geen lichtgevende handschoenen en het gebruik van natuurtinten. Die felle kleurtjes moeten ze maar lekker stoppen in de Arcade Shooters (CoD , BC2 etc). Het lijkt wel erop dat EA/DICE op deze manier de arcade kiddies aan zich wil binden.

En "arcade kiddies" kopen een game op basis van het uiterlijk van de poppetjes.

Redelijke onrealistische aankleding. Geen helm? Gele handschoenen? etc. etc.....Rynji schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:42:
Breakdown – Battlefield 3 Character Models
http://www.offdutygamers....ial&utm_campaign=wordtwit
[afbeelding]
Maargoed, hopelijk wordt dit nog enigszins aangepast.
Die opmerking heb ik al meerdere mensen horen maken maar snap em niet. Wat is er mis met het willen binden van arcade kiddies? EA/DICE is nog steeds een commercieel bedrijf wat geld wil (en moet) verdienen.Indy91 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:33:
Het lijkt wel erop dat EA/DICE op deze manier de arcade kiddies aan zich wil binden.
Welk type gamer het spel koopt zal hun waarschijnlijk geen drol uitmaken...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Het zal er ook niet anders door spelenJaapoes schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:50:
Ik snap de ophef niet zo eerlijk gezegd.. Nee die characters zien er niet ultra realistisch uit dat was bij BC2 niet anders naar mijn nederige meningHet is en blijft nog steeds Battlefield en geen ARMA!
Misschien komt er wel een in-game store om andere outfits en hats te kopen...
Ha,ha, DICE had jaren geleden aangegeven dat de Hardcore PC gamer niet vergeten zou worden....en ja BF3 kan een realistischere game worden dan ene ModernWarfare3 of BC2.bram1984 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:10:
[...]
Haha, ja want BF3 is een überrealistische oorlogsim.![]()
En "arcade kiddies" kopen een game op basis van het uiterlijk van de poppetjes.

Heb je trouwens wel überhaupt de Single Player Campaign bekeken? Dan zag je kleding er realistich uitzag en niet zo "Arcadish" zoals op het prentje staat.
En ja, de "jongere gamer" is JUIST zeer gevoelig voor het uiterlijk van poppetjes.
En ja, er zijn hele groepen gamers die juist wel iets meer realisme zoeken dan de arcade eenheidsworst die heden ten dage voor gamers wordt voorgeschoteld. En nee, ik wil geen Arma spelen, maar een juiste mix tussen gameplay en realisme.
Omdat hij nogal voor de hand liggend is en iedereen wel weet wat het antwoord is. Tuurlijk wil DICE aracade kiddies aan zich binden. Moet je je dat nog afvragen dan?Tsurany schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:39:
Waarom snap je hem niet? Zo ingewikkeld is het niet. Ja voor EA en DICE is het begrijpelijk dat ze ook die arcade kiddies willen hebben bij hun spel.
Pfff.... snob....Tsurany schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:39:
Echter voor ons, de wat meer hardcore Battlefield spelers, is dat gewoon niet positief. Die kiddies verpesten juist het spel en hebben geen flauw idee wat ze aan het doen zijn.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dat neemt nog niet weg dat het gewoon een arcade shooter wordt.Indy91 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:54:
[...]
Ha,ha, DICE had jaren geleden aangegeven dat de Hardcore PC gamer niet vergeten zou worden....en ja BF3 kan een realistischere game worden dan ene ModernWarfare3 of BC2.![]()
Heb je trouwens wel überhaupt de Single Player Campaign bekeken? Dan zag je kleding er realistich uitzag en niet zo "Arcadish" zoals op het prentje staat.
En ja, de "jongere gamer" is JUIST zeer gevoelig voor het uiterlijk van poppetjes.
En ja, er zijn hele groepen gamers die juist wel iets meer realisme zoeken dan de arcade eenheidsworst die heden ten dage voor gamers wordt voorgeschoteld. En nee, ik wil geen Arma spelen, maar een juiste mix tussen gameplay en realisme.
Ja ik heb de beelden uit de SP bekeken. Nee, ik heb niet op de handschoenen van de mannetjes gelet, sorry.
Waar baseer je op dat de jongere gamer gevoelig is voor het uiterlijk van poppetjes? Is dat ergens in een onderzoek te lezen ofzo? Heb je dat zelf gestaafd? Alsof een geel handschoentje of een ontbrekend kruis op de medcits er voor zorgt dat ineens hordes jongeren de game in huis halen.

Je slaat de spijker op zijn kop, het is BATTLEFIELD en géén BadCompany3!Jaapoes schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:50:
Ik snap de ophef niet zo eerlijk gezegd.. Nee die characters zien er niet ultra realistisch uit dat was bij BC2 niet anders naar mijn nederige meningHet is en blijft nog steeds Battlefield en geen ARMA!
Battlefield had altijd nog realistische uniformen.
'How Every Game Hero Looks Like Vin Diesel'
[ Voor 22% gewijzigd door Stewie! op 13-07-2011 13:01 ]
Verwijderd
Niet dat ik me aangesproken voel, maar scheer je ze nou niet iets teveel over 1 kam? Je gaat er nu vanuit dat ze allemaal alleen maar arcade knallers zijn. Lijkt me meer aan het spel om dat type spelers "op te voeden".Tsurany schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:39:
Waarom snap je hem niet? Zo ingewikkeld is het niet. Ja voor EA en DICE is het begrijpelijk dat ze ook die arcade kiddies willen hebben bij hun spel. Echter voor ons, de wat meer hardcore Battlefield spelers, is dat gewoon niet positief. Die kiddies verpesten juist het spel en hebben geen flauw idee wat ze aan het doen zijn.
Daarnaast moet je ze ook een kans geven om te leren... maar om dit gelijk als niet positief te bestempelen lijkt mij eigenlijk een stationnetje te ver.
Mee eens. Niet iedereen die COD speelt loopt als een kip zonder kop om zich heen te sprayen. En ook ken ik zat "so called" BF hardcore gamers die er geen fuck van bakken en zich totaal niet met het game objective bezig houden.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:26:
[...]
Niet dat ik me aangesproken voel, maar scheer je ze nou niet iets teveel over 1 kam? Je gaat er nu vanuit dat ze allemaal alleen maar arcade knallers zijn. Lijkt me meer aan het spel om dat type spelers "op te voeden".
Daarnaast moet je ze ook een kans geven om te leren... maar om dit gelijk als niet positief te bestempelen lijkt mij eigenlijk een stationnetje te ver.
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik kan goed begrijpen dat het als serieuze speler vervelend is als je bij teamgenoten zit die er niks van bakken.. Dat vind ik het zelf ook.
Maar je zou van 'BF adults' verwachten dat ze boven zulke denigrerende en generaliserende opmerking staan.
[ Voor 36% gewijzigd door aicaramba op 13-07-2011 13:59 ]
Ik denk dat vele onder ons juist aannemen dat het géén normale arcade shooter wordt. Voor arcade shooters kunnen we net zo goed een game uit de Activision serie gaan spelen.bram1984 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:58:
[...]
Dat neemt nog niet weg dat het gewoon een arcade shooter wordt.
Neen, ik heb er geen uitgebreid onderzoek over gedaan.Ja ik heb de beelden uit de SP bekeken. Nee, ik heb niet op de handschoenen van de mannetjes gelet, sorry.
Waar baseer je op dat de jongere gamer gevoelig is voor het uiterlijk van poppetjes? Is dat ergens in een onderzoek te lezen ofzo? Heb je dat zelf gestaafd? Alsof een geel handschoentje of een ontbrekend kruis op de medcits er voor zorgt dat ineens hordes jongeren de game in huis halen.
Ik geef toe de term “arcade kiddies” is wat ongelukkig gekozen door mij en het was geenszins mijn intentie om denigrerend over te komen.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat ik nogal teleurgesteld zou zijn in EA/DICE als ze deze kant op willen gaan met de arcade uitziende personages in een game. Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat DICE een knieval wil doen aan de jongere gamers onder ons, om deze ook naar BF3 over te halen, middels arcade uitziende spelers met dito kledij in te voeren.
Ik denk dat je je ook niet moet vergissen dat jongere gamers een andere kijk op een game hebben dan de oudere (en vaak ook serieuzere) gamer. Deze jongere gamers zijn in mijn perceptie zeker gevoelig voor "stoer en flitsend" uitziende poppetjes in een game.
Voor mij persoonlijk zijn natuurgetrouwe personages wél belangrijk mijn persoonlijke belevingssfeer. Ikzelf speel graag met enige realisme in een game en ik heb oog voor details. Fantasierijke en onnatuurlijke kleding stoot mij dan persoonlijk nogal af (dus ook gele handschoentjes van de support en een hoofddoek voor de sniper).
[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 13-07-2011 14:03 ]
Ik hoop dat het niet die kant op gaat: visual customization mag voor mij zeer beperkt blijven. Je weapon loadout daarentegen mag voldoende uitgebreid.
edit:
http://www.thatvideogameb...battlefield-3-pre-orders/Multiplayer camo up for grabs with Battlefield 3 pre-orders
More pre-order goods for Battlefield 3; Amazon’s offering its UK customers the Specact Kit DLC as incentive (via).
The pack comes with “eight unique multiplayer skins which include a unique extra camouflage for each class on either side.”
While not confirmed, chances are the skins will be made available as digital downloads for all systems down the road as well, like the Back to Karkand multiplayer map pack and the Physical Warfare Pack. For a little something-something, naturally.
[ Voor 53% gewijzigd door Asgaro op 13-07-2011 14:19 ]
Nee, liever Chuck Norris:Stewie! schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:01:
Zolang Vin Diesel maar niet in BF3 zit
'How Every Game Hero Looks Like Vin Diesel'
http://www.offdutygamers....ploads/r231403_924518.jpg
Ik snap je terleurstelling maar Dice moet ook zijn geld verdienen. En vergeet niet dat een groot bereik zorgt voor meer inkomsten wat er voor zorgt dat er weer meer geld is bij de ontwikkeling van het volgende deel.Indy91 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:50:
[...]
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat ik nogal teleurgesteld zou zijn in EA/DICE als ze deze kant op willen gaan met de arcade uitziende personages in een game. Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat DICE een knieval wil doen aan de jongere gamers onder ons, om deze ook naar BF3 over te halen, middels arcade uitziende spelers met dito kledij in te voeren.
Je kan wel een hele realistische game maken die slechts een klein deel van de gamers aanspreekt, maarja, dan zullen de inkomsten ook lager zijn.
Maw: arcade kiddies, hoe irritant ze ook zijn, zorgen er wel voor dat wij zulke mooie en baanbrekende games voorgeschoteld krijgen.

*Erg snelle reactie per e-mail terug gekregen dat ze hem opnieuw gaan verzilveren +1 Wehkamp
[ Voor 24% gewijzigd door Morpheusk op 13-07-2011 15:02 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Jemig ben je ongesteld vandaag?Tsurany schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:46:
Dan bel je de Wehkamp en ga je daar klagen? Wat moeten wij voor je doen?
Zou je deze kunnen pm-en of hier plempen? Als ie tenminste meerdere keren bruikbaar is. Of als iemand nog een andere kortingscode heeft, graagdieselb0y schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:36:
[...]
Dan vraag ik mij toch af waar ik die kortingscode in kan vullen? ik zie nergens een mogelijkheid.. (ik heb hem trouwens gevonden via z'n couponnen website).
(wacht nog op die 10 euro korting bon)
Als Steam toch BF3 uitgeeft op haar eigen platform, kan ik dan met mijn Wehkamp versie deze aan Steam koppelen. Zodat ik voortaan via Steam kan downloaden, patchen.
Omdat nu nog niet het geval is dat je via Steam kan patchen/downloaden.
Verder is maar te hopen dat er wel een verdomde toffe commander optie voor in de plaats moet komen.
Bij BF2 wordt bijna altijd wel de commander plaats ingenomen, ook al doet tegenwoordig de gene zijn/haar werk niet als een commander. In Project Reality zie ik heel weinig commanders.
En ben je dan echt zo bezig hoe de mannetjes eruit zien? Als je speelt dan merk je toch er weinig van.
Verwijderd
Dat moet toch niets uitmaken? Wanneer een game ook door Steam wordt ondersteund (of eigenlijk het spel ondersteund Steamworks), dan kunnen alle keys worden gebruikt ter validatie naar Steam.Tsurany schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:34:
Nee, dat zal niet kunnen. Tenzij een game exclusief met Steam werkt kan je zulke codes niet in Steam invoeren om alsnog van de voordelen gebruik te maken.
Wanneer je eerst je spel valideert via Origin, dan is je sleutel al gebruikt en kan/mag Steam er niets meer mee. Maar andersom zou het ook werken (wel Steam, geen Origin).Only games purchased or registered through Steam can receive automatic updates and function as proof of ownership for a Steam account.
En retail producten kan/mag je altijd bij een online dienst zoals Steam activeren, mits ondersteund.
Hier een lijst van games waar het werkt: https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 15:45 ]
bron: http://forums.electronica...r-somewhat-new-facts.htmlLooks like the Russian Battlefield Websites battlefieldbc.ru and bf3.com.ua had the opportunity to hold a podcast with the Russian Battlefield Community Manager Eugene “Joe” Olenev.
….
But it looks like good ol’ PunkBuster has been confirmed to be included as Anti-cheating Measure.
- Hitboxes are much improved in comparison with BFBC2.
- Recoil is really hard and needs to get used to.
- The closed betatest for MoH owners will be held but no word on date yet.
- There will be ingame VOIP.
- The anticheat system is PunkBuster.
- There are three slots for weapon customization.
- Character customization will be up but no word on details.
- BF3 will be greatly optimized. DICE is willing to optimize it for all platforms and hardware.
- System specs won`t be “fantastic”. They will be reasonable.
- The feeling of BF3 is truly different. It`s not BF2 and not BFBC2.
- BF3 will be highly cybersports-oriented.
- There`s no final decision about commo-rose at DICE.
- There`s closed area at DICE office where people work on unannounced project
- Battlelog is a web-application for BF3.
Die zijn zondag/maandan al verzonden? Of krijg je hem van iemand anders?noud schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:32:
(wacht nog op die 10 euro korting bon)
Is mij nog niet gelukt om die serial code binnen te halen.
http://www.actiepagina.nl/wehkamp
Hij is ook nog wel geldig, als je hem dus afgelopen zondag/maandag hebt ontvangen.noud schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:55:
@ agoNITE. Vreemd. want hier staat dat het nog kan?
Is mij nog niet gelukt om die serial code binnen te halen.
http://www.actiepagina.nl/wehkamp
Ik weet bv. niet of mijn gebruikte code door iemand anders nog gebruikt kan worden.
Zonder Chuck Norris waren er geen games. Chuck Norris heeft de Xbox360 ontworpen terwijl hij de eerste PS3 in elkaar schroefde. Chuck Norris speelde al Fifa 12 toen hij de Fifa oprichtte! Chuck Norris kookte water met zijn blote handen en heeft zo Steam ontworpen.Indy91 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:00:
[...]
Nee, liever Chuck Norris:
http://www.offdutygamers....ploads/r231403_924518.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 13-07-2011 17:57 ]
Bij vrijwel alle games is het zo dat de niet-Steam versies niet in Steam geactiveerd kunnen worden tenzij de spellen ook daadwerkelijk Steam nodig hebben om te kunnen werken.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:43:
Dat moet toch niets uitmaken? Wanneer een game ook door Steam wordt ondersteund (of eigenlijk het spel ondersteund Steamworks), dan kunnen alle keys worden gebruikt ter validatie naar Steam.
Als de game via Origin werkt kan je er de donder op zeggen dat je hem sowieso niet via Steam kan activeren.Wanneer je eerst je spel valideert via Origin, dan is je sleutel al gebruikt en kan/mag Steam er niets meer mee. Maar andersom zou het ook werken (wel Steam, geen Origin).
Oftewel vrij weinig spellen behalve de spellen die daadwerkelijk Steam nodig hebben.En retail producten kan/mag je altijd bij een online dienst zoals Steam activeren, mits ondersteund.
Hier een lijst van games waar het werkt: https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601
Spellen zoals de Total War serie kan je ook enkel in Steam activeren vanaf Empire aangezien die spellen enkel via Steam werken, zonder Steam werken ze niet. Rome en Medieval kan je niet bij Steam activeren.
Bad Company 2 kan je prima via Steam kopen maar je kan je retail versie echt niet in Steam activeren. Zelfde geld voor Battlefield 2.
Is zo'n hoofddoek zo onrealistisch dan? Zo'n "shemag" (hoofddoek) krijgt men standaard verstrekt bij operaties in woestijnachtige gebieden.Indy91 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:50:
[...]
Voor mij persoonlijk zijn natuurgetrouwe personages wél belangrijk mijn persoonlijke belevingssfeer. Ikzelf speel graag met enige realisme in een game en ik heb oog voor details. Fantasierijke en onnatuurlijke kleding stoot mij dan persoonlijk nogal af (dus ook gele handschoentjes van de support en een hoofddoek voor de sniper).
Dit zal dan een hoofddoek zijn in dezelfde kleur als de natuur rond hen (bruin).BlauweAap schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:24:
[...]
Is zo'n hoofddoek zo onrealistisch dan? Zo'n "shemag" (hoofddoek) krijgt men standaard verstrekt bij operaties in woestijnachtige gebieden.
Niet zoals in de tekening van DICE waar een sniper een hoofddoek met bolletjes aanheeft zoals mijn grootmoeder. Ik onderlijn sniper omdat zij het meest van alle troepen ongezien moeten blijven en hier trainen ze dan ook enorm op. Zo een rare hoofddoek met bolletjes zie je van mijlen ver afkomen (bij wijze van spreken voor de serieuze mensen hier.)
Steam: Grim
dat zijn geen bolletjes. dat is het patroon van een originele shemagh. Precies zo 1tje heb ik ook. Ideaal voor tegen stof en zand, en om beestjes weg te houden uit je nek. In de winter is hij heerlijk warm. Deed hem ook regelmatig dragen zoals onze sniper hier op dit plaatje. Stuk doek rond mijn nek en mond en de rest over mijn hoofd tegen het irritante schuren en jeuken van een helm. Al met al een topdingNuCl3aR schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:35:
[...]
Dit zal dan een hoofddoek zijn in dezelfde kleur als de natuur rond hen (bruin).
Niet zoals in de tekening van DICE waar een sniper een hoofddoek met bolletjes aanheeft zoals mijn grootmoeder. Ik onderlijn sniper omdat zij het meest van alle troepen ongezien moeten blijven en hier trainen ze dan ook enorm op. Zo een rare hoofddoek met bolletjes zie je van mijlen ver afkomen (bij wijze van spreken voor de serieuze mensen hier.)
Ja alle punten die die zogenaamde ex militairen noemen kloppen. Maar ik stoor me er niet echt aan. behalve hun punt over baardgroei , in de zandbak is dat vaak gewenst zeker als je je gezicht vaak gaat laten zien aan de plaatselijke bevolking, aangezien dat daar cultuur en een uiting van volwassenheid en respect is.
Alleen dat geen enkele wapen een draagriem heeft vind ik wel jammer... Geloof mij, het is geen pretje de hele dag te sjouwen met die zooi in je handen.
Verder, het is een spelletje. En de werkelijkheid is vaak heel saai en altijd maar hetzelfde. Ik vind het niet meer dan logisch dat ze het meer verschillend maken en beetje opfleuren.
Tuurlijk, ik heb groot respect voor Chuck Norris, als sinds dat hij zijn maten heeft bevrijd in Vietnam (Missing In Action)Stewie! schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:56:
[...]
Zonder Chuck Norris waren er geen games. Chuck Norris heeft de Xbox360 ontworpen terwijl hij de eerste PS3 in elkaar schroefde. Chuck Norris speelde al Fifa 12 toen hij de Fifa oprichtte! Chuck Norris kookte water met zijn blote handen en heeft zo Steam ontworpen.
Tuurlijk is een hoofddoek in de woestijn realistisch. Ik ben zelf in het bezit van een Shemag. De Shemag functioneerde prima in de woestijn tegen het zand en tegen de zinderend warme zonnestralen en de hete rotsen. Ik vond het zelfs enigzins verkoelend aanvoelen over mijn hoofd en schouders. Kortom een erg nuttig kledingstuk.BlauweAap schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:24:
[...]
Is zo'n hoofddoek zo onrealistisch dan? Zo'n "shemag" (hoofddoek) krijgt men standaard verstrekt bij operaties in woestijnachtige gebieden.
Echter, ik kan me vergissen maar een recon/sniper in dienst van USMC draagt volgens mij geen Shemag. Please correct me if I'm wrong. En ik weet ook dat iig de Engelse strijdkrachten een Shemag dragen voor tegen het zand en stof in de woestijn, maar ze hebben dan wel standaard hun helm op.
- BF3 will be greatly optimized. DICE is willing to optimize it for all platforms and hardware.
- There`s closed area at DICE office where people work on unannounced project .
http://battlefieldo.com/punkbuster-officially-confirmed/
[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 13-07-2011 19:29 ]
Verwijderd
vinom schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:29:
- Hitboxes are much improved in comparison with BFBC2.
- There`s closed area at DICE office where people work on unannounced project .
http://battlefieldo.com/punkbuster-officially-confirmed/

Kunnen ze nou echt niet iets beters verzinnen dan die achterlijke meuk?
Zoals?Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:38:
[...]
Punkbuster
PB werkt beter dan niets.
Er word constant aan PB gewerkt om de nieuwste cheats te detecteren, cheat makers zijn altijd een stapje voor.
Echter afgezien van VAC ken ik zo snel geen ander programma dat beter zou werken, dan zou DICE of EA zelf iets moeten ontwikkelen en de vraag is of dat wenselijk is.
En VAC kunnen ze natuurlijk niet gebruiken, aangezien de game ook op andere platformen moet gebruikt worden.Tsurany schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:54:
Punkbuster heeft een erg slechte reputatie door constante problemen met het updaten, de enorme vertraging die het in sommige spellen kan veroorzaken en door soms erg achter de feiten aan te lopen.
Echter afgezien van VAC ken ik zo snel geen ander programma dat beter zou werken, dan zou DICE of EA zelf iets moeten ontwikkelen en de vraag is of dat wenselijk is.
Maar toch, Punkbuster is zo slecht niet.
Verwijderd
Mooie dooddoener. Ik zeg toch ook niet dat niets wél beter is?unfor schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:47:
[...]
Zoals?
PB werkt beter dan niets.
Er word constant aan PB gewerkt om de nieuwste cheats te detecteren, cheat makers zijn altijd een stapje voor.
Maar als je alles bij elkaar optelt (wat Tsurany al doet) dan vind ik het toch maar bar slecht werken dat Punkbuster.
Echt vet mooi
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 13-07-2011 20:53 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Lache ik ook; droeg alleen meestal geen helm (alleen tijdens verplaatsingen) buiten, welke rotatie +ehd + base daar?Skybullet schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 18:58:
[...]
Deed hem ook regelmatig dragen zoals onze sniper hier op dit plaatje.
Ik heb in BF2 en BC2 nooit problemen gehad met PB. Er is geen programma te ontwikkelen welke cheats voor zal zijn. Er blijven trieste mensen op deze aardkloot rondlopen die cheats nodig hebben om te winnen. Deze worden ontwikkeld en pas als hier een report van ontvangen wordt, gaan ze er wat tegen doen en kunnen ze er wat tegen doen.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:38:
[...]
Punkbuster
In mijn BF2 en BC2 tijd heb ik ook nog nooit iemand zien cheaten of betrapt op cheaten. Ik hoor vaak mensen cheater roepen omdat;
Ze een uzi-headshot krijgen van 500 meter
Ze een AT4 in hun reet krijgen in een chopper
Ze beginnen met schieten maar toch zelf dood gaan
etc. etc. etc. etc.
Dat zit in het spel en het is gewoon mogelijk door beter (samen) te spelen.
Ik zie dat Tsurany het heeft over vertraging? Hier had ik bij Joint Operations weleens last van, maar dat is alweer een heel oud spel. Zoals gezegd, in BF2 en BC2 heb ik totaal geen problemen met Punkbuster.
PB vond ik altijd wel cool, in de tijd van SOF II zag je na een update ineens een hele rits mensen gebanned worden. Bovendien zijn er mogelijkheden als PBBans, iets wat bij VAC weer niet kan. In BFBC2 ben ik tot nu toe 2 overduidelijke hackers tegen gekomen, de rest is klaagzang van mensen die er de pest in hebben dat er echt wel mensen zijn die het spelletje beter spelen.

Product Information
Ideal for deployment in desert environments, dusty sandy conditions, or use when exposed during vehicle top cover work. i.e. AFV commander.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Heb helaas wel regelmatig cheaters mee gemaakt, gelukkig niet veel maar een poosje terug was het wel elke avond raak. Die staan vrijwel altijd met een LMG en die schieten van een paar honderd meter afstand achter elkaar mensen dood dwars door alle vormen van cover heen. Als je het ziet weet je direct dat het een aimbot is.StealthyPeanut schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 07:57:
In mijn BF2 en BC2 tijd heb ik ook nog nooit iemand zien cheaten of betrapt op cheaten. Ik hoor vaak mensen cheater roepen omdat;
Dan heb je geluk, ik merk zelf bij BC2 een behoorlijke vertraging in het spel, vaak in het begin als ik een ronde join.Ik zie dat Tsurany het heeft over vertraging? Hier had ik bij Joint Operations weleens last van, maar dat is alweer een heel oud spel. Zoals gezegd, in BF2 en BC2 heb ik totaal geen problemen met Punkbuster.
Is dit op de PC? Op de PS3 heb ik er zelf ook nog nooit ééntje gezien. Op de Xbox en PC komt het helaas vaker voor.Tsurany schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:29:
[...]
Heb helaas wel regelmatig cheaters mee gemaakt, gelukkig niet veel maar een poosje terug was het wel elke avond raak. Die staan vrijwel altijd met een LMG en die schieten van een paar honderd meter afstand achter elkaar mensen dood dwars door alle vormen van cover heen. Als je het ziet weet je direct dat het een aimbot is.
[...]
Dan heb je geluk, ik merk zelf bij BC2 een behoorlijke vertraging in het spel, vaak in het begin als ik een ronde join.
En vergeet vooral niet de crashes. En zit hier op GoT een flink altijd mensen die CTD's krijgen in BC2 icm PB.Tsurany schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:54:
Punkbuster heeft een erg slechte reputatie door constante problemen met het updaten, de enorme vertraging die het in sommige spellen kan veroorzaken en door soms erg achter de feiten aan te lopen.
Als je kijkt in het BC2 problemen topic dan zijn er (naar mijn mening) schrikbarend veel mensen die dit probleem hebben.
Ik hoop echt dat dat probleem gefixed is want anders heb ik (en veel andere spelers) een groot probleem...

Wat cheat detectie betreft gaat mijn voorkeur uit naar PB. Maar als het op stabiliteit aan komt ga ik liever voor VAC.
En je denkt dat dat door Punkbuster komt? En niet door het feit dat de game gewoon een gare port is van een console game.ChojinZ schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:47:
[...]
En vergeet vooral niet de crashes. En zit hier op GoT een flink altijd mensen die CTD's krijgen in BC2 icm PB.
Als je kijkt in het BC2 problemen topic dan zijn er (naar mijn mening) schrikbarend veel mensen die dit probleem hebben.
ik heb net op een server 4 clips leeg geschoten op 3 meter afstand terwijl een tegenstander een beetje stond te hoppen met een mes in z'n handen.StealthyPeanut schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 07:57:
[...]
vervolgens knife't hij 6 mensen van m'n team (waaronder ik zelf) en captured een vlag
dat heb ik zelfs met BF1 nog nooit mee gemaakt
[ Voor 3% gewijzigd door Webjunkie op 14-07-2011 12:52 ]
Ja, want in het verleden heeft PB er wel vaker voor gezorgd dat spellen CTD kregen . Daarnaast doet het probleem zich niet voor op servers waar PB niet aan staat.StealthyPeanut schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:49:
[...]
En je denkt dat dat door Punkbuster komt? En niet door het feit dat de game gewoon een gare port is van een console game.
Ik zou zeggen, kijk eens in het problemen topic. Zat over te vinden. En de algehele conclusie daar is toch echt dat het aan PB ligt.
Overigens ben ik het ook niet met je eens dat het een gare port is. Maargoed, die discussie gaan we mooi niet voeren want dan levert in 9 van de 10 gevallen toch niets op...
Ja, inderdaad op de pc.Uniciteit schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:21:
Is dit op de PC? Op de PS3 heb ik er zelf ook nog nooit ééntje gezien. Op de Xbox en PC komt het helaas vaker voor.
daarnaast kregen veel een CTD door een niet legale versie win7 / vista.
vooral wanneer mensen een WGA hack gebruikte of een vage activator.
ook door gekloot van gebruikers in nvidia/ati drivers. en gehackte drivers
[ Voor 17% gewijzigd door osmosis op 14-07-2011 13:06 ]
Dat was idd een deel van de gebruikers. Maar een deel werd dus ook veroorzaakt door PB. Dat was ook makkelijk te testen/ uit te sluiten door op een non pb server te spelen.jterpstra schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:04:
Update realtek drivers en CTD is weg.
daarnaast kregen veel een CTD door een niet legale versie win7 / vista.
vooral wanneer mensen een WGA hack gebruikte of een vage activator.
ook door gekloot van gebruikers in nvidia/ati drivers. en gehackte drivers
Maar doe eens een google op bc2, ctd & pb. Moet je maar eens kijken hoeveel hits je krijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 14-07-2011 13:17 ]
De Russische vertaling is fout en PunkBuster zou slechts een suggestie zijn om eventueel als anti-cheat systeem te gebruiken.
Verwijderd
Ik kan mij genoeg (1 is al teveel) scenario's herinneren waar een cheater duidelijk werd gespot. Denk dan aan wallhacks, speedhacks.StealthyPeanut schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 07:57:
Zoals gezegd, in BF2 en BC2 heb ik totaal geen problemen met Punkbuster.
Pas nog een filmpje teruggezien van iemand die in een erg goede BF2 clan zat. Deed met allerlei ESL matches mee etc. Op een livestream was toen duidelijk te zien hoe hij een wallhack gebruikte. Leuk om te weten dat Punkbuster de hele tijd op die server draaide!
Dat jij geen cheaters bent tegengekomen hoeft niet eens waar te zijn, je hebt het misschien niet eens door. Community's als Artificial Aiming maken al heel lang hacks tegen PB.
En dat jij geen technische problemen hebt is natuurlijk mooi, maar betekent niet dat een ander ook zonder problemen kan spelen.
Met mijn 800 uur bc2 heb ik zo'n beetje 2 x per maand sinds release een duidelijke aimbotter gezien en dan heb ik het niet over cheaters die hun aimbot goed kunnen afstellen en niet lopen te snappen van target naar target.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:35:
[...]
Dat jij geen cheaters bent tegengekomen hoeft niet eens waar te zijn, je hebt het misschien niet eens door. Community's als Artificial Aiming maken al heel lang hacks tegen PB.
Het spel speel je voor de belevenis en om lol te hebben in je vrije uurtjes. Ja, met hacks heb je dus waarschijnlijk ook lol. Maar wel trieste lol. Lol met jezelf, en niet met de rest met wie je speelt
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Aimbots zijn enkel leuk op lanparty's met vrienden die er ook om kunnen lachen.
Verwijderd
Is het niet bij Punkbuster al zo dat je een hardwareban krijgt (na x keer cheaten of zo)? Zoiets meen ik mij te herinneren.Tsurany schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:00:
Meestal vinden die mensen het gewoon erg grappig, inderdaad erg sneu. Er zou ook harder tegenop getreden moeten worden. Als er eenmaal bij iemand een hack is gedetecteerd zou zijn gehele EA account permanent verwijderd moeten worden waardoor hij al z'n games niet meer kan spelen.
Aimbots zijn enkel leuk op lanparty's met vrienden die er ook om kunnen lachen.
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 14-07-2011 14:36 ]
Probleem hierbij is wel dat PB volgens mij nog wel eens mensen kicked uit servers die totaal niet aan het cheaten zijn. Als die dan zo'n ban krijgen is dat een beetje lullig.Tsurany schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:35:
Er zit inderdaad een mogelijkheid in tot een hardware ban, die wordt volgens mij echter zelden gebruikt, enkel bij zeer grove overtredingen. Bij aimbots en wallhacks worden die volgens mij niet toegepast. Misschien pas na heel veel keer cheaten, maar van mij mag dat wel een stuk sneller. Bovendien is dat ook op te lossen met een andere pc. Een EA ban zorgt er voor dat je een nieuw account moet maken en alle spellen opnieuw moet kopen.
Verwijderd
Ik neem aan dat je een ban bedoelt? Als die worden gestreamed dan heb je idd pech àls het een onterechte ban is. Maar hoe vaak is zoiets écht het geval?Baccy schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:46:
[...]
Probleem hierbij is wel dat PB volgens mij nog wel eens mensen kicked uit servers die totaal niet aan het cheaten zijn. Als die dan zo'n ban krijgen is dat een beetje lullig.
Voor een PB kick kan je sowieso geen problemen krijgen.
Verwijderd
Ik denk zelf dat je 3 soorten cheaters hebt:Pablo11392 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:58:
Wat is het nut trouwens van die hacks.... Dan is er toch geen lol meer aan? Ik vind mensen die hacks gebruiken gewoon triest. Het zijn of van die kleine koters die denken vet grappig te zijn. Of serieuze mensen die daadwerkelijk die hacks gebruiken om hun K/D vet hoog te krijgen. En dus vet stoer zijn, yeah.... uh niet dus.
Het spel speel je voor de belevenis en om lol te hebben in je vrije uurtjes. Ja, met hacks heb je dus waarschijnlijk ook lol. Maar wel trieste lol. Lol met jezelf, en niet met de rest met wie je speelt
1: Lui die gewoon niet goed genoeg zijn en zich daar nogal aan irriteren. Vervolgens gaan ze cheaten en houden ze zichzelf de spiegel voor dat ze goede spelers zijn.
2: Het type bushokjes sloper / ruzie maker, het soort dat het eigenlijk altijd de lol voor anderen wil verpesten, online of irl...
3: Mensen die eigenlijk nooit cheaten maar het gewoon een keer willen uitproberen.
Ik heb in BC2 nog wel een clanmate gehad die ervan overtuigd was dat ik cheate. Een maand later begon hij in een keer erg goed te spelen, totdat hij door PB geband wordt. Zo'n typisch gevalletje van de eerste categorie.
Overigens vroeger in Arma heel veel problemen met PB gehad, en toen BC2 werd gereleased ook niks dan problemen. Die services wilden maar niet goed starten. Uiteindelijk PB en alles honderd keer geupdate en een ticket met 10 replys bood ook niet een uitkomst. Na een clean install van mijn PC nooit weer problemen gehad. Kennelijk was mijn windows installatie verneukt en werkten daarom die services niet goed.
Hardware ban krijg je alleen als je PB zelf gaat hacken of cheats gebruikt die PB beinvloeden.Tsurany schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:35:
Er zit inderdaad een mogelijkheid in tot een hardware ban, die wordt volgens mij echter zelden gebruikt, enkel bij zeer grove overtredingen. Bij aimbots en wallhacks worden die volgens mij niet toegepast. Misschien pas na heel veel keer cheaten, maar van mij mag dat wel een stuk sneller. Bovendien is dat ook op te lossen met een andere pc. Een EA ban zorgt er voor dat je een nieuw account moet maken en alle spellen opnieuw moet kopen.
Er zijn cheaters die tussen de 10 en 20 guide bans hebben omdat ze steeds nieuwe keys kopen, zo gek zijn ze.
Dit dus.Adante schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:23:
Ik kom anders vooral een ander soort cheater tegen. De personen die gewoon hersens hebben, op een slimme manier spelen en dan ook nog een keer kunnen aimen. Vervolgens worden ze door de hele server als cheater uitgemaakt.
Ik heb in BC2 nog wel een clanmate gehad die ervan overtuigd was dat ik cheate. Een maand later begon hij in een keer erg goed te spelen, totdat hij door PB geband wordt. Zo'n typisch gevalletje van de eerste categorie.
Overigens vroeger in Arma heel veel problemen met PB gehad, en toen BC2 werd gereleased ook niks dan problemen. Die services wilden maar niet goed starten. Uiteindelijk PB en alles honderd keer geupdate en een ticket met 10 replys bood ook niet een uitkomst. Na een clean install van mijn PC nooit weer problemen gehad. Kennelijk was mijn windows installatie verneukt en werkten daarom die services niet goed.
Dit soort mensen kom ik ook heel vaak tegen.
Vooral op CS:S toendertijd, maar ook op DOD:S en MW2.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
In bc2 kom je ook veel cheat calls tegen en dat ga je ook in bf3 zien, het hoort bij fps, ik ben zelf average en weet van mij zelf dat ik nooit een pro zal worden, mijn latency in de hersenen is te hoogDutchManticore schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:35:
[...]
Dit dus.
Dit soort mensen kom ik ook heel vaak tegen.
Vooral op CS:S toendertijd, maar ook op DOD:S en MW2.
Ik weet gewoon dat veel spelers beter zijn dan mij maar er zijn ook spelers die dit niet kunnen accepteren en meteen cheater beginnen te schreeuwen.
Is er al bekend wat er voor server admins gedaan wordt? bc2 mist spectator modes, krijgt bf3 dit wel?
Heel sneu is datNLsandman schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:32:
[...]
Hardware ban krijg je alleen als je PB zelf gaat hacken of cheats gebruikt die PB beinvloeden.
Er zijn cheaters die tussen de 10 en 20 guide bans hebben omdat ze steeds nieuwe keys kopen, zo gek zijn ze.
Alleen er staat altijd wel een reden bij. Of in ieder geval, Punkbuster kan altijd een reden geven. Meestal gaat het om Punkbuster zelf die crashed oid waardoor de server je kicked.Baccy schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:46:
Probleem hierbij is wel dat PB volgens mij nog wel eens mensen kicked uit servers die totaal niet aan het cheaten zijn. Als die dan zo'n ban krijgen is dat een beetje lullig.
Type 1 is er vaak ook heilig van overtuigd dat de top van de server altijd cheaters zijn... En het op die manier voor zichzelf goedkeurt... 'nu is het eerlijk'.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:49:
[...]
Ik denk zelf dat je 3 soorten cheaters hebt:
1: Lui die gewoon niet goed genoeg zijn en zich daar nogal aan irriteren. Vervolgens gaan ze cheaten en houden ze zichzelf de spiegel voor dat ze goede spelers zijn.
2: Het type bushokjes sloper / ruzie maker, het soort dat het eigenlijk altijd de lol voor anderen wil verpesten, online of irl...
3: Mensen die eigenlijk nooit cheaten maar het gewoon een keer willen uitproberen.
[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 14-07-2011 17:41 ]
Dat is sowieso onwaarschijnlijk, voor élke CTD in élke game. Maar toch leuk om te horen dat de oorzaak alweer meteen is aangewezenStealthyPeanut schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:49:
[...]
En je denkt dat dat door Punkbuster komt? En niet door het feit dat de game gewoon een gare port is van een console game.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 14-07-2011 18:07 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien