Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:09
Ziet er naar uit dat de Limited Edition nu ook de Physical Warfare Pack bevat en Back to Karkand:
http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

BF3 hier besteld............http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Limited-Edition-EA-Download-Manager.html,heeft me 9€ gekost na het inleveren van de reward points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CozNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
superwashandje schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:12:
Beetje afhankelijk van je resolutie niet? Als je dan zo graag je specs wilt posten moet je die er ook wel bij zetten. Zo zegt het niets.
Eens, richt je tot de bron zou ik zeggen...
http://www.gamestop.com/p...tion/90173#productDetails
Veel post plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA’s David DeMartini: Origin not about competing with Steam

Since EA announced its new digital distribution network Origin, speculation has been rife that this is an attempt to go head-to-head with market leader Valve’s Steam service.

This speculation was compounded when EA-published Crysis 2 was removed from Steam, even if EA later clarified that this was due to a disagreement over DLC between Valve and Crytek.

In his company blog and an interview with Gamasutra, head of the Origin platform David DeMartini seeks to clarify the reasons why EA is launching its own network: “Obviously when a big publisher comes up with their own application and launches a site where you can buy games directly, people immediately jump to the conclusion that means they’re going to exclude everyone else,” DeMartini says, “but that’s not what’s going on here.”

He insists that the Crysis 2 situation only had to do with DLC: “Crysis was taken down because the DLC was not available through Steam; it was available through [Direct2Drive]. That would, I guess, be a situation where two partners didn’t see eye to eye, and by their choice, they were going to take that product down because they were insisting that the DLC be available through Steam.”

The point he is trying to get across is that the launch of Origin not will mean that EA products won’t be available on other digital platforms: “We believe in absolute freedom of choice to allow customers to buy through whatever retail outlet… as long as they’re buying an EA game, we’re delighted,” he says.

“We feel like if you buy the product with Origin, where we’re going on a long-term basis is we’ll integrate some of the Origin feature set into many of our highest-profile IP… but by all means if your preferred retailer is Best Buy or Direct2Drive or Impulse or Steam or Amazon… we’re going to make our product available to you.”

Nevertheless, given John Riccitiello’s recent statement about wanting to build a closer relationship with consumers, it is hard to imagine that EA won’t give its customers some serious incentives to get involved with Origin. For now, though, the numerous Steam supporters can rest a little easier, it seems.
http://www.thatvideogameb...out-competing-with-steam/

Mooi nieuws dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
vinom schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:01:
Ziet er naar uit dat de Limited Edition nu ook de Physical Warfare Pack bevat en Back to Karkand:
Heeft iemand ervaring met de de download snelheid van Orgin of de mogelijkheid om een game te pre-loaden?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
vinom schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:01:
Thx, voor de link.
Goed nieuws dus, vanaf heden dus ook de Physical Warfare Pack in Nederland te krijgen via Origin.
icn schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:07:
BF3 hier besteld............http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Limited-Edition-EA-Download-Manager.html,heeft me 9€ gekost na het inleveren van de reward points.
Description

Battlefield 3 Limited Edition EA Download Manager is expected to be released 25th. October 2011. Release dates are subjected to change without notice.

Battlefield 3 Limited Edition include -
BATTLEFIELD 3: BACK TO KARKAND.
Dus hier geen Physical Warfare Pack.

Ik heb wel 10,00 Euro extra over voor de Warfare Pack. ;)

- 39,99 G2Play BF3 LE versie
- 49,99 Origin BF3 LE versie inclusief Physical Warfare Pack

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Kan zijn dat G2play het nog aanpast aangezien EA het ook pas net gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CozNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Battlefield 3 - Multiplayer Gameplay Analysis
10 min.
Battlefield 3 - Fault Line "Bad Part of Town" Analysis
6 min.
Battlefield 3 - Thunder Run Analysis
9 min
Battlefield 3 - "12 Minute Gameplay" Analysis
9min

Narrator: Steve Petitt. _/-\o_
This game has no lack of dinosaurs :+

laatste:
Battlefield 3 - EA PWNED Analysis
10 min

[ Voor 80% gewijzigd door CozNL op 09-07-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
superwashandje schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:12:
Beetje afhankelijk van je resolutie niet? Als je dan zo graag je specs wilt posten moet je die er ook wel bij zetten. Zo zegt het niets.
Ik wil hem spelen op 1920x1080 zuurpruim

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:53
ProCeela schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:25:
[...]

Ik wil hem spelen op 1920x1080 zuurpruim
Hij heeft wel gelijk, de specs van jouw computer zijn echt voor niemand hier interessant. To be honest kan het mij aan mijn derrière oxideren of jij het spel wel of niet kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Goh , specs zijn wel belangrijk om een game te kunnen draaien , of jullie zijn jaloers of gewoon stelletje zeikerds.

Zo kan ik ook wel op elke comment van jouw gaan reageren dat het mij geen ene moer interesseert wat jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

ProCeela schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:36:
Goh , specs zijn wel belangrijk om een game te kunnen draaien , of jullie zijn jaloers of gewoon stelletje zeikerds.

Zo kan ik ook wel op elke comment van jouw gaan reageren dat het mij geen ene moer interesseert wat jij zegt.
Het posten van je specs met een zinnetje erbij dat jij wel goed zit, komt meestal niet zo vrolijk bij de rest over. Bovendien heeft het geen toegevoegde waarde of anderzijds nut. Pas als de beta beschikbaar wordt, weten we of het spel speelbaar is of niet. Tot die tijd kunnen we onszelf een ons speculeren, en daar schiet niemand iets mee op.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Nou het was wel vrolijk bedoelt ,meer dat ik blij ben dat ik voor mij gevoel nu eindelijk is een pc heb die goed mee kan , na jaren met "mindere" spullen te hebben moeten doen.

Dus no offence , maar het was geen uitlokking tot dit soort reacties , en al helemaal niet met de vraag van " zou ik hem met deze specs kunnen spelen" want dat weet niemand inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

ProCeela schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:36:

haha zuurpruim :D was ook niet gemeen bedoeld ofzo hoor van mij maar als je graag je specs wilt posten hoort daar ook de resolutie bij want anders zeggen ze niet zoveel over hoe goed BF3 zal gaan draaien. ik bedoelde het eigelijk precies zo als ik zei. als je alleen maar wilt laten weten dat je een I7 en gtx570 hebt is het ook goed maar in dit topic niet bijster interessant.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
EA announced Battlefield 3 digital retailers - Steam not on the list
North America
Origin
GameStop
Impulse
Direct2Drive
Amazon
Best Buy
Gamersgate

United Kingdom
Gamersgate
IGN UK // GAMEFLY
Gamestation
Dixons
Curry's
PC World
Gamesplanet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vinom schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 22:58:
EA announced Battlefield 3 digital retailers - Steam not on the list
North America
Origin
GameStop
Impulse
Direct2Drive
Amazon
Best Buy
Gamersgate

United Kingdom
Gamersgate
IGN UK // GAMEFLY
Gamestation
Dixons
Curry's
PC World
Gamesplanet
Dat is dan jammer want dan wordt het helaas geen BF3 voor mij :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Als Steam de beslissende factor is voor jou bij BF3, dan geef je ook niet echt veel om de game lijkt me?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rynji schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:53:
Als Steam de beslissende factor is voor jou bij BF3, dan geef je ook niet echt veel om de game lijkt me?
Ik zit totaal niet te wachten om allemaal clients te moeten downloaden om een spel te spelen. Mijn keuze met Steam is allang gemaakt en die EA Download Manager is echt troep en de rest klinkt niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Mjah, als je hem gewoon in de winkel koopt dan zit je ook nergens aan vast lijkt me.
Heb ik met Crysis 2 ook gedaan, updates gaan via een EA updater een voor de rest heb ik niets extra's hoeven installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33
Ik vind het ook spijtig dat het niet via steam beschikbaar is. Juist alles bij 1 content provider kunnen downloaden is voor mij ook een vereiste. Het werkt gewoon goed, ok launch dag altijd even lastig, maar daarna heb je er heel veel plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Freezerator schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:02:
Ik vind het ook spijtig dat het niet via steam beschikbaar is. Juist alles bij 1 content provider kunnen downloaden is voor mij ook een vereiste. Het werkt gewoon goed, ok launch dag altijd even lastig, maar daarna heb je er heel veel plezier van.
ja... en dan heeft Steam een storing.. en kunnen Battlefield en AL je andere Steamgames niet meer gespeeld worden terwijl de Origin/retail kopers lekker doorgaan... :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Gezwets allemaal...als je de game leuk vind koop je hem gewoon, ongeacht Steam of geen Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ja inderdaad best gek , al moest ik battlefield 3 met floppy's installeren , als ik hem maar kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
vinom schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:01:
Gezwets allemaal...als je de game leuk vind koop je hem gewoon, ongeacht Steam of geen Steam.
Idd. Je zult zien, al die lui die zeggen dat ze een game niet kopen, lekker op dag 1 aan het spelen zijn.
Herinnert iemand zich de MW2 boycott nog? :D

Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/6062/1258035395841.jpg
ProCeela schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:06:
Ja inderdaad best gek , al moest ik battlefield 3 met floppy's installeren , als ik hem maar kan spelen.
Dat zou zo'n 10.000 floppy's zijn, dan kun je vast volgend jaar wel spelen. :)

[ Voor 34% gewijzigd door unfor op 10-07-2011 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33
Crypter schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:06:
[...]

ja... en dan heeft Steam een storing.. en kunnen Battlefield en AL je andere Steamgames niet meer gespeeld worden terwijl de Origin/retail kopers lekker doorgaan... :)
Ik zeg ook niet dat ik BF3 niet zal kopen, maar het is jammer dat het niet via Steam verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik snap het even niet meer...
Bij de preorder van de wehkamp...zit daar de physical warfare pack nou wel of niet bij?
De limited he...

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik verwacht van wel...aangezien alle pre order (dus limited edition) de Physical Warfare Pack erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Dus is het nu 100% duidelijk dat het niet meer op steam komt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Baccy schreef op zondag 10 juli 2011 @ 02:01:
Dus is het nu 100% duidelijk dat het niet meer op steam komt dan?
Nee, kan best dat het nog wel komt. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze zoveel inkomsten willen verliezen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:06:
[...]

Nee, kan best dat het nog wel komt. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze zoveel inkomsten willen verliezen dan :)
Zal wel meevallen denk ik. De echte BF spelers kopen het spel sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
vinom schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:35:
Ik verwacht van wel...aangezien alle pre order (dus limited edition) de Physical Warfare Pack erbij krijgen.
van wehkamp.nl
Is dit product alleen de limited edition of krijg je die bij battlefield 3 erbij? ik zit er namenlijk mee omdat battlefield 3 duurder is dan dit.
Beantwoord deze vraag Vraag volgen
Antwoord (03-06-2011) , wehkampnl

Ja dit is Battlefield 3, plus extra:
Het digitale uitbreidingspakket Battlefield 3: Back to Karkand! Dit thematische multiplayer-uitbreidingspakket bevat vier legendarische kaarten uit Battlefield 2 die volledig zijn vernieuwd met fysica, destructie en beelden van Frostbite 2. Klassieke wapens en voertuigen uit Battlefield 2, unieke beloningen, nieuwe achievements/trofeeën en nog veel meer maken het pakket compleet. Spelers die reikhalzend uitkijken naar de strijd kunnen nu de Battlefield 3 Limited Edition reserveren. Reserveer zolang de voorraad strekt.
Geef compliment

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:26:
Ik snap het even niet meer...
Bij de preorder van de wehkamp...zit daar de physical warfare pack nou wel of niet bij?
De limited he...
Jij gaat een preorder bij Wehkamp plaatsen? Dan wil je vast niet meteen de eerste dagen spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:26:
[...]

Jij gaat een preorder bij Wehkamp plaatsen? Dan wil je vast niet meteen de eerste dagen spelen....
precies , heb al 2 keer slechte ervaringen met wehkamp , nooit meer voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het hier op tweakers bij diverse game fora al zo vaak tegen gekomen dat mensen pas een paar dagen na de release de game binnenkrijgen dat ik alleen nog maar bestaande games daar koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zit nog steeds te twijfelen wat wijsheid is, doe ik een preorder plaatsen bij dynabyte / frs, en heb ik een redelijke mate van zekerheid dat ik hem op release heb, of ga ik hem gewoon op de dag zelf halen voor een paar euro extra... moeilijke beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download de game, weet ik zeker dat ik m op tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:48:
Ik download de game, weet ik zeker dat ik m op tijd heb
Wat een beetje lastig is voor een xbox360 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

De snelste manier om de game binnen te halen is EA download manager/origin.Had ook de pre-order bij wehkamp staan,nu dus bij g2play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Webjunkie schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:13:
[...]

van wehkamp.nl

[...]

[...]
Maar aangezien dit nieuws pas een paar dagen bekend is, heben de verkoopsites het nog niet aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:51:
[...]

Wat een beetje lastig is voor een xbox360 :P
Ah, OK. Ik ga eigenlijk altijd van de PC uit bij shooters, Consoles staan er bij mij alleen maar voor Forza, GT5 en FIFA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Als BF3 niet op steam verschijnt, dan zal ik het spel via zon goedkope buitenlandse site bestellen waarbij ze de serial toemailen.

Ik betaal graag wat meer voor steam, omdat het een uitstekende backupdienst van je games is. Bij het installeren van een nieuwe pc, is het slechts een kwestie van steam opstarten -> alle spellen aanklikken voor download, en paar uur later is alles klaar om te gaan, inclusief de laatste updates etc. Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden, maar niet zo lang terug kostte het herinstalleren van een PC heel wat meer tijd door trage spelinstallaties en updates.

Ik snap wel dat EA liever zelf zo dienst heeft, maar het laatste waar ik zin in heb is om weer een programma toe te voegen aan de lijst (steam, impulse).

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
vinom schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:35:
Dit klopt volgens mij niet. Als je Battlefield 3 Limited Edition pre-ordered dan krijg je daar gratis de DLC Back to Karkand bij:

http://www.gamer.nl/nieuw...-3-gratis-bij-reservering
http://bf3blog.com/battlefield-3-back-to-karkand/
http://www.battlefield.com/uk/battlefield3/pc

Maar de Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack krijg je alleen als je bij één van twee specifieke winkels pre-ordered in de UK:
Battlefield 3 Physical Warfare pack announced - EA has announced a new pre-order promotion for the United Kingdom, through game retailers GAME and Gamestation UK.
http://bf3blog.com/2011/0...l-warfare-pack-announced/
http://www.battlefield.co...al-warfare-pack-available

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TRG schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:26:
Als BF3 niet op steam verschijnt, dan zal ik het spel via zon goedkope buitenlandse site bestellen waarbij ze de serial toemailen.

Ik betaal graag wat meer voor steam, omdat het een uitstekende backupdienst van je games is. Bij het installeren van een nieuwe pc, is het slechts een kwestie van steam opstarten -> alle spellen aanklikken voor download, en paar uur later is alles klaar om te gaan, inclusief de laatste updates etc. Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden, maar niet zo lang terug kostte het herinstalleren van een PC heel wat meer tijd door trage spelinstallaties en updates.

Ik snap wel dat EA liever zelf zo dienst heeft, maar het laatste waar ik zin in heb is om weer een programma toe te voegen aan de lijst (steam, impulse).
Waar denk jij dat je die key die jou word toegemailed in moet activeren?
Juist ja, Origin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
Ik laat mijn pre-order bij de wehkamp lekker staan. Ik heb dan ook nooit de dringende behoefte gehad om een spel gelijk de seconde nadat hij uitkomt te spelen. Vind het eerder maar echt triest al die mensen die in de rij staan /liggen/zitten bij de winkels. Of mensen die ontploffen als tnt wat later is. Je wacht al maanden op een spel vaak, misschien wel jaren eer hij uitkomt. Dan maken die 2-3 dagen ook niet uit.

Helemaal zielig als je vrij neemt voor een spelletje, ik wacht wel lekker tot het vrijdagmiddag is of zaterdagochtend. kan ik op mijn gemak het spel installeren en spelen. Eerste grote drukte en serverfalen zo ontlopend :)

maargoed ieder zijn hobby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:12

BioHazard

*\o/*

Skybullet schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:59:
Ik laat mijn pre-order bij de wehkamp lekker staan. Ik heb dan ook nooit de dringende behoefte gehad om een spel gelijk de seconde nadat hij uitkomt te spelen. Vind het eerder maar echt triest al die mensen die in de rij staan /liggen/zitten bij de winkels. Of mensen die ontploffen als tnt wat later is. Je wacht al maanden op een spel vaak, misschien wel jaren eer hij uitkomt. Dan maken die 2-3 dagen ook niet uit.

Helemaal zielig als je vrij neemt voor een spelletje, ik wacht wel lekker tot het vrijdagmiddag is of zaterdagochtend. kan ik op mijn gemak het spel installeren en spelen. Eerste grote drukte en serverfalen zo ontlopend :)

Waarom laat je die mensen niet gewoon in hun waarde? Als hun dat nou wel leuk vinden en jij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik laat mijn pre-order bij de wehkamp lekker staan. Ik heb dan ook nooit de dringende behoefte gehad om een spel gelijk de seconde nadat hij uitkomt te spelen. Vind het eerder maar echt triest al die " mensen " die in de rij staan /liggen/zitten bij de winkels. Of mensen die ontploffen als tnt wat later is. Je wacht al maanden op een spel vaak, misschien wel jaren eer hij uitkomt. Dan maken die 2-3 dagen ook niet uit.

Eens, ik heb zelf via EA gereserveerd, omdat het even super goedkoop was. Anders had ik sowieso gewacht op de open beta of zelfs na de 25 oktober.

Een spel loopt niet weg en je mist ook niks als je wat later speelt. Behalve dat je dan even niet met je vrienden of collega's over kan praten.

Ik verwacht ook niet dat het spel direct perfect loopt en speelt, ondanks de komende beta's.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel mezelf absoluut niet zielig omdat ik vrij neem voor een game. Waarom zou je niet vrij nemen voor een hobby? Vraag me af waar je dan vrij voor moet nemen als het niet voor een hobby mag omdat je dan zielig bent.
Daarnaast vraag ik me af waarom je uberhaupt pre-ordered als je de game toch niet zonodig de eerste dagen wilt spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:07:

Ik verwacht ook niet dat het spel direct perfect loopt en speelt, ondanks de komende beta's.
Hopelijk troll je. :') !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

MaTr1x schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:58:
[...]

Dit klopt volgens mij niet. Als je Battlefield 3 Limited Edition pre-ordered dan krijg je daar gratis de DLC Back to Karkand bij:

http://www.gamer.nl/nieuw...-3-gratis-bij-reservering
http://bf3blog.com/battlefield-3-back-to-karkand/
http://www.battlefield.com/uk/battlefield3/pc

Maar de Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack krijg je alleen als je bij één van twee specifieke winkels pre-ordered in de UK:

[...]

http://bf3blog.com/2011/0...l-warfare-pack-announced/
http://www.battlefield.co...al-warfare-pack-available
Dit klopt gedeeltelijk. Je hebt de Limited Edition met Back to Karkand pack en je hebt Limited Edition: Physical Warfare Pack.

Die eerste heeft, logisch, enkel de Back to Karkand pack. De tweede heeft Back to Karkand pack én de Physical Warfare Pack. Het ligt eraan bij welke retailer je bestelt, het hoeft niet perse een Britse te zijn. Volgens mij zijn er ook één of twee Nederlandse retailers die de physical warfare pack erbij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik verwacht ook niet dat het spel perfect direct perfect loopt. Daar is niks 'trollerigs' aan.
Ik verwacht weinig problemen, maar ze zullen er wel zijn.

Of wil je zeggen dat jij verwacht dat zodra Battlefield 3 uit is, je nooit een patch ervoor hoeft te downloaden?

[ Voor 27% gewijzigd door Uniciteit op 10-07-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ja tuurlijk , als het spel out in the open is , dan pas kunnen ze echt zien wat ze nog iets lichtelijks moeten aanpassen en evt. tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwacht in ieder geval een gare server browser :+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
jagermeister schreef op maandag 11 juli 2011 @ 00:44:
+1
Daar kan ik niks anders bij zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang hij het doet maakt dat toch niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:48:
Ja. Helaas is dat al een probleem geweest bij de meeste BF spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:48:
Nou.. als je geen servers vindt, of een kwartier of langer bezig bent om te kunnen connecten...

Toch best irritant. Maar goed... het werd altijd wel na een paar weken(!!) gefixt. :)

Maar we zullen zien of DICE hiervan geleerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
jagermeister schreef op maandag 11 juli 2011 @ 00:44:
Hoezo een gare server browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:18:
[...]

Hoezo een gare server browser?
Nooit BF gespeeld? :) In 1942 was het een drama, BFV weet ik niet meer. BF2 was vooral in het begin bijna niet te doen, talloze bugs.

Nu in BFBC2 is de browser ook maar matig. Je moet per se hoofdletters etc gebruiken (mooi voorbeeldje: de AGRESSIVE server die je niet kan vinden als je "agressive" intypt), kan niet goed op keywords zoeken, browser doet traag aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:30:
[...]
Nooit BF gespeeld? :) In 1942 was het een drama, BFV weet ik niet meer. BF2 was vooral in het begin bijna niet te doen, talloze bugs.

Nu in BFBC2 is de browser ook maar matig. Je moet per se hoofdletters etc gebruiken, kan niet goed op keywords zoeken, browser doet traag aan.
En in het begin met BFBC2 was het een drama, moest ongeveer een kwartier wachten voordat hij klaar was met servers zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baccy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:34:
[...]

En in het begin met BFBC2 was het een drama, moest ongeveer een kwartier wachten voordat hij klaar was met servers zoeken.
Dat heb ik gelukkig zelf niet meegemaakt, ik ben BC2 pas later gekocht. Nu je het zegt merk ik wel af en toe dat het ook erg lang duurt voordat de ping van servers wordt geladen.

En zo moeilijk kan het toch niet zijn om eens een fatsoenlijk werkende browser te maken. Kijk naar All Seeying Eye als vervanger voor de 1942 browser bijvoorbeeld. Die werkte echt perfect. En dat is al minimaal 6 jaar geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan toch nog iets wat DICE van IW kan leren >:)
Naar mijn weten was de server browser in COD2 en COD4 zeer responsief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Baccy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:34:
[...]

Klopt en doordat het zo traag ging klopte het aantal ingelogde users per server ook al gauw niet meer, waardoor je telkens op volle servers stuitte e.d. Zeer frustrerend was dat.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 11-07-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

TRG schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:26:
Gezien EA haar Origin online distributie systeem wil promoten en pushen, en gezien de enorme hype BF3 tot nu toe heeft opgebouwd, lijkt mij het logisch dat Steam niet voorzien wordt van een BF3 release.

Ik had begrepen dat Origin vereist is om BF3 te spelen, of vergis ik me nu met een ander spel?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:30:
[...]

Nu in BFBC2 is de browser ook maar matig. Je moet per se hoofdletters etc gebruiken (mooi voorbeeldje: de AGRESSIVE server die je niet kan vinden als je "agressive" intypt), kan niet goed op keywords zoeken, browser doet traag aan.
Die van BFBC2 is inderdaad klote, maar ik vond die van 1942, BF2 en 2142 helemaal niet zo slecht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

EnigmaNL schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:10:
[...]

Die van BFBC2 is inderdaad klote, maar ik vond die van 1942, BF2 en 2142 helemaal niet zo slecht eigenlijk.
Kort na de release waren die van '42 en BF2 zeker wel slecht. Middels een patch is dat toen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
jagermeister schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:12:
[...]
Kort na de release waren die van '42 en BF2 zeker wel slecht. Middels een patch is dat toen verholpen.
Die patches waren er vrij snel al volgens mij. Ik kan me niet herinneren dat ik me er ooit echt aan geërgerd heb.

Ik denk dat het bij BF3 wel goed zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:53:
[...]

Dit klopt gedeeltelijk. Je hebt de Limited Edition met Back to Karkand pack en je hebt Limited Edition: Physical Warfare Pack.

Die eerste heeft, logisch, enkel de Back to Karkand pack. De tweede heeft Back to Karkand pack én de Physical Warfare Pack. Het ligt eraan bij welke retailer je bestelt, het hoeft niet perse een Britse te zijn. Volgens mij zijn er ook één of twee Nederlandse retailers die de physical warfare pack erbij doen.
Hier in Spanje (mocht er nog een tweaker in Spanje zitten.
winkel keten "game" heeft nu de physical warfare versie voor dezelfde prijs als de normale editie.
http://www.game.es/ficha/ficha.aspx?sku=074221

Acties:
  • 0 Henk 'm!
t.net begint ook al onprofessioneel te doen... nieuws: 'Battlefield 3 komt niet naar Steam'
Ze gebruiken dus als titel een quote die ze zelf uitgevonden hebben? Die zin is namelijk in de verste verte nog niet uitgesproken geweest! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:01:
t.net begint ook al onprofessioneel te doen... nieuws: 'Battlefield 3 komt niet naar Steam'
Ze gebruiken dus als titel een quote die ze zelf uitgevonden hebben? Die zin is namelijk in de verste verte nog niet uitgesproken geweest! 8)7
En iedereen is aan het roepen dat ze het spel dan maar niet kopen. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
Wat een grootspraak allemaal. 99% van die mensen koopt de game gewoon.

Modern Warfare 2 anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:53
De meeste mensen zeggen juist dat het ze niet boeit omdat ze hem toch in de winkel gaan halen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haarbal schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:24:
De meeste mensen zeggen juist dat het ze niet boeit omdat ze hem toch in de winkel gaan halen.
Pcies. Die hele hype van spelen op de eerste minuut gaat aan mij een beetje voorbij. Ik gun het iedereen, maar ikzelf ben net zo blij als ik een of twee dagen later aanhaak. Tevens wil ik graag de boxed versie, omdat die zo leuk in het rijtje van al mijn andere BF games staat.

Heb hem dus bij de Wehkamp gepre-ordered en zie wel wanneer hij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:20:
Wat een grootspraak allemaal. 99% van die mensen koopt de game gewoon.

Modern Warfare 2 anyone?
Eens. En als Steam écht de doorbraak moet geven dan kan je mij niet wijsmaken dat je als speler erg op BF3 zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55

Tjark

DON'T PANIC

Kreeg net van Wehkamp een 10 euro kortingsbon binnen op de email en blijkbaar is die ook geldig voor software en reserveringen :) Wanneer 't aankomt zie ik rond die tijd wel weer :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Podverdorie, mazzelaar! Jouw dag kan niet meer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Tjark schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:58:
Kreeg net van Wehkamp een 10 euro kortingsbon binnen op de email en blijkbaar is die ook geldig voor software en reserveringen :) Wanneer 't aankomt zie ik rond die tijd wel weer :)
Ik kreeg er 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Tsja dat het niet op steam komt zal mij ook niet tegenhouden het spel te kopen (zal wel origin worden dan) maar heel erg jammer vind ik dat wel.

Vanuit EA is er nog niet specifiek verteld dat het niet op steam gaat komen, dus ik koester nog een klein sprankeltje hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Baccy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:45:
Tsja dat het niet op steam komt zal mij ook niet tegenhouden het spel te kopen (zal wel origin worden dan) maar heel erg jammer vind ik dat wel.

Vanuit EA is er nog niet specifiek verteld dat het niet op steam gaat komen, dus ik koester nog een klein sprankeltje hoop :)
Hm ja, ik heb alleen de LE versie via Wehkamp voor € 18,50 nu. Is mij meer waard dan Origin vs. Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
agoNITE schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:26:
[...]

Hm ja, ik heb alleen de LE versie via Wehkamp voor € 18,50 nu. Is mij meer waard dan Origin vs. Steam.
De prijs kan mij niet zo heel erg boeien, niet omdat ik zoveel doekoes heb, (heb ik niet) maar meer omdat ik dan geen hoesjes of cd's heb die ik dan vervolgens kwijtraak. Lekker in de cloud, internet is tegewoordig toch snel zat het tijdig binnen te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Baccy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:00:
[...]

De prijs kan mij niet zo heel erg boeien, niet omdat ik zoveel doekoes heb, (heb ik niet) maar meer omdat ik dan geen hoesjes of cd's heb die ik dan vervolgens kwijtraak. Lekker in de cloud, internet is tegewoordig toch snel zat het tijdig binnen te trekken.
True, ken Origin niet echt. Is het niet net als Steam? Game key invoeren en vervolgens game downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:06:
[...]

True, ken Origin niet echt. Is het niet net als Steam? Game key invoeren en vervolgens game downloaden?
Volgens mij hoef je niet eens een key bij origin in te voeren. Werkt voor de rest wel een beetje hetzelfde. Steam heeft wel meer functionaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Origin is toch niet met een aparte client etc?
Volgens mij gewoon een andere naam voor EA store, met een eigen downloader.
Ik denk dat heel veel mensen een verkeerd beeld bij Origin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rynji schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:47:
Origin is toch niet met een aparte client etc?
Volgens mij gewoon een andere naam voor EA store, met een eigen downloader.
Ik denk dat heel veel mensen een verkeerd beeld bij Origin hebben.
Het leek mij ook alleen een naamsverandering. Al denk ik dat ze wel bezig zijn om een soortgelijke omgeving te creëren zoals Steam, hoever dat doorgevoerd gaat worden is afwachten wanneer je BF3 kan spelen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origin is meer dan alleen de EA store, Battlefield 3 zal uitgebreid gebruik maken van alle mogelijkheden van Origin zoals live score tracking, platoons/clans/community's, friends lists en al dat soort dingen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ja, maar wat ik me dan afvraag is: Gaat dat via een aparte client zoals bij Steam, of gewoon via Origins netwerk met een aparte site of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:06
Origin is ook een aparte app. Nu te downloaden op http://www.origin.com/nl/about 34mb rechtsonderaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een paar updates terug is EA Store gewoon vervangen door Origin, de look en feel is daarbij vrijwel t zelfde gebleven naar mijn idee. Persoonlijk boeit t me weinig of het in Origin of Steam staat, als het maar goedkoop is. Steam is in sommige gevallen zelfs duurder dan retail (50e vs 60e), laat maar dan :') Heb zelf ook de mazzel de LE voor 22,50 gekocht te hebben bij Origin (50% off + 10% korting erover) en dat zit me prima. De afbeelding van BF3 staat al in Origin zelfs dat ik em gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ik ga hem kopen bij FRS op de dag zelf denk ik.Ik wil zowiezo het doosje hebben , aangezien ik hier de hele BF serie op PC origineel in de kast heb staan.Dus daar hoort deze ook bij.
Als ik hem gekocht heb dan koppel ik hem gewoon aan origin.

Heb nu 7 games op mn origin account staan , als het maar bij steam en origin blijft dan vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Alleen heb ik het probleem dat ik niet op origin kan inloggen met mijn bestaande EA account.

Heb alles geprobeerd maar niets werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dan zou ik even de EA support contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
vinom schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:32:
Dan zou ik even de EA support contacteren.
2x gemaild en geen antwoord gekregen. Dus die "Your question has been received. You should expect a response from us within 24 hours." gaat niet echt op. Tis al een weekje geleden inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Bellen, chatten, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Alsof chatten zin heeft, ik heb laatst ook gechat en ik ben na een dik uur chatten maar liefst 3 tiers omhoog gegaan in support level en uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze er naar gaan kijken. Inmiddels 1 maand later nog steeds niks gehoord :X

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 12-07-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Chatten met de support biedt mij vaak wel uitkomst hoor. Vreemd dat dat bij jou niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Minimal specs:
Windows Vista, Core 2 duo-proccesor 2ghz, Directx 10 videocard 2gb,

Aanbevolen specs:
Windows 7 64-bit quadcore processor, Directx 11 videocard (Geforce GTX460 en AMD Radeon HD 6850)

Informatie komt van gamerzines.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Volg deze link eens: http://www.modernwarfare3.com/

EA/Dice op de troll tour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart, lijkt me sterk dat ze die domeinnaam mogen houden. En met 'ze' bedoel ik dan de fanboy die de domeinnaam gekocht heeft, dat zal zeker Dice of EA zelf niet gedaan hebben.

Zie ook: http://webcache.googleuse...ox-a&source=www.google.nl
Zie ook: YouTube: ‪Modern Warfare 3 sucks‬‏
Zie ook: http://www.1up.com/news/m...ll-promotes-battlefield-3
Zie ook: http://bf3nation.com/2011...by-battlefield-3-fanboys/

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 12-07-2011 12:23 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Donnas-A schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:12:
Minimal specs:
Windows Vista, Core 2 duo-proccesor 2ghz, Directx 10 videocard 2gb,

Aanbevolen specs:
Windows 7 64-bit quadcore processor, Directx 11 videocard (Geforce GTX460 en AMD Radeon HD 6850)

Informatie komt van gamerzines.
Die is al een miljoen keer voorbij gekomen terwijl DICE zelf nog geen specs heeft vastgesteld. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:06

WhySoSerious

Be the change.

Tjark schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:58:
Same. Had m al bij Wehkamp staan voor 36,50 oid, maar die annuleert en opnieuw besteld met korting _/-\o_
Bedankt voor de tip!
Pagina: 1 ... 46 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien