Ziet er naar uit dat de Limited Edition nu ook de Physical Warfare Pack bevat en Back to Karkand:
http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Eens, richt je tot de bron zou ik zeggen...superwashandje schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:12:
Beetje afhankelijk van je resolutie niet? Als je dan zo graag je specs wilt posten moet je die er ook wel bij zetten. Zo zegt het niets.
http://www.thatvideogameb...out-competing-with-steam/EA’s David DeMartini: Origin not about competing with Steam
Since EA announced its new digital distribution network Origin, speculation has been rife that this is an attempt to go head-to-head with market leader Valve’s Steam service.
This speculation was compounded when EA-published Crysis 2 was removed from Steam, even if EA later clarified that this was due to a disagreement over DLC between Valve and Crytek.
In his company blog and an interview with Gamasutra, head of the Origin platform David DeMartini seeks to clarify the reasons why EA is launching its own network: “Obviously when a big publisher comes up with their own application and launches a site where you can buy games directly, people immediately jump to the conclusion that means they’re going to exclude everyone else,” DeMartini says, “but that’s not what’s going on here.”
He insists that the Crysis 2 situation only had to do with DLC: “Crysis was taken down because the DLC was not available through Steam; it was available through [Direct2Drive]. That would, I guess, be a situation where two partners didn’t see eye to eye, and by their choice, they were going to take that product down because they were insisting that the DLC be available through Steam.”
The point he is trying to get across is that the launch of Origin not will mean that EA products won’t be available on other digital platforms: “We believe in absolute freedom of choice to allow customers to buy through whatever retail outlet… as long as they’re buying an EA game, we’re delighted,” he says.
“We feel like if you buy the product with Origin, where we’re going on a long-term basis is we’ll integrate some of the Origin feature set into many of our highest-profile IP… but by all means if your preferred retailer is Best Buy or Direct2Drive or Impulse or Steam or Amazon… we’re going to make our product available to you.”
Nevertheless, given John Riccitiello’s recent statement about wanting to build a closer relationship with consumers, it is hard to imagine that EA won’t give its customers some serious incentives to get involved with Origin. For now, though, the numerous Steam supporters can rest a little easier, it seems.
Heeft iemand ervaring met de de download snelheid van Orgin of de mogelijkheid om een game te pre-loaden?vinom schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:01:
Ziet er naar uit dat de Limited Edition nu ook de Physical Warfare Pack bevat en Back to Karkand:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Thx, voor de link.vinom schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:01:
icn schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:07:
BF3 hier besteld............http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Limited-Edition-EA-Download-Manager.html,heeft me 9€ gekost na het inleveren van de reward points.
Dus hier geen Physical Warfare Pack.Description
Battlefield 3 Limited Edition EA Download Manager is expected to be released 25th. October 2011. Release dates are subjected to change without notice.
Battlefield 3 Limited Edition include -
BATTLEFIELD 3: BACK TO KARKAND.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
[ Voor 80% gewijzigd door CozNL op 09-07-2011 18:09 ]
Ik wil hem spelen op 1920x1080 zuurpruimsuperwashandje schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:12:
Beetje afhankelijk van je resolutie niet? Als je dan zo graag je specs wilt posten moet je die er ook wel bij zetten. Zo zegt het niets.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Hij heeft wel gelijk, de specs van jouw computer zijn echt voor niemand hier interessant. To be honest kan het mij aan mijn derrière oxideren of jij het spel wel of niet kunt spelen.
Het posten van je specs met een zinnetje erbij dat jij wel goed zit, komt meestal niet zo vrolijk bij de rest over. Bovendien heeft het geen toegevoegde waarde of anderzijds nut. Pas als de beta beschikbaar wordt, weten we of het spel speelbaar is of niet. Tot die tijd kunnen we onszelf een ons speculeren, en daar schiet niemand iets mee op.ProCeela schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:36:
Goh , specs zijn wel belangrijk om een game te kunnen draaien , of jullie zijn jaloers of gewoon stelletje zeikerds.
Zo kan ik ook wel op elke comment van jouw gaan reageren dat het mij geen ene moer interesseert wat jij zegt.
haha zuurpruimProCeela schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:36:
Goh , specs zijn wel belangrijk om een game te kunnen draaien , of jullie zijn jaloers of gewoon stelletje zeikerds.
Zo kan ik ook wel op elke comment van jouw gaan reageren dat het mij geen ene moer interesseert wat jij zegt.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dat is dan jammer want dan wordt het helaas geen BF3 voor mijvinom schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 22:58:
EA announced Battlefield 3 digital retailers - Steam not on the list
North America
Origin
GameStop
Impulse
Direct2Drive
Amazon
Best Buy
Gamersgate
United Kingdom
Gamersgate
IGN UK // GAMEFLY
Gamestation
Dixons
Curry's
PC World
Gamesplanet
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik zit totaal niet te wachten om allemaal clients te moeten downloaden om een spel te spelen. Mijn keuze met Steam is allang gemaakt en die EA Download Manager is echt troep en de rest klinkt niet veel beter.Rynji schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:53:
Als Steam de beslissende factor is voor jou bij BF3, dan geef je ook niet echt veel om de game lijkt me?
ja... en dan heeft Steam een storing.. en kunnen Battlefield en AL je andere Steamgames niet meer gespeeld worden terwijl de Origin/retail kopers lekker doorgaan...Freezerator schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:02:
Ik vind het ook spijtig dat het niet via steam beschikbaar is. Juist alles bij 1 content provider kunnen downloaden is voor mij ook een vereiste. Het werkt gewoon goed, ok launch dag altijd even lastig, maar daarna heb je er heel veel plezier van.
Etuuuuuh!
Idd. Je zult zien, al die lui die zeggen dat ze een game niet kopen, lekker op dag 1 aan het spelen zijn.vinom schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:01:
Gezwets allemaal...als je de game leuk vind koop je hem gewoon, ongeacht Steam of geen Steam.
Dat zou zo'n 10.000 floppy's zijn, dan kun je vast volgend jaar wel spelen.ProCeela schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:06:
Ja inderdaad best gek , al moest ik battlefield 3 met floppy's installeren , als ik hem maar kan spelen.
[ Voor 34% gewijzigd door unfor op 10-07-2011 01:13 ]
Ik zeg ook niet dat ik BF3 niet zal kopen, maar het is jammer dat het niet via Steam verkrijgbaar is.Crypter schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:06:
[...]
ja... en dan heeft Steam een storing.. en kunnen Battlefield en AL je andere Steamgames niet meer gespeeld worden terwijl de Origin/retail kopers lekker doorgaan...
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Nee, kan best dat het nog wel komt. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze zoveel inkomsten willen verliezen danBaccy schreef op zondag 10 juli 2011 @ 02:01:
Dus is het nu 100% duidelijk dat het niet meer op steam komt dan?
Verwijderd
Zal wel meevallen denk ik. De echte BF spelers kopen het spel sowieso wel.Phyxion schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:06:
[...]
Nee, kan best dat het nog wel komt. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze zoveel inkomsten willen verliezen dan
van wehkamp.nlvinom schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:35:
Ik verwacht van wel...aangezien alle pre order (dus limited edition) de Physical Warfare Pack erbij krijgen.
Is dit product alleen de limited edition of krijg je die bij battlefield 3 erbij? ik zit er namenlijk mee omdat battlefield 3 duurder is dan dit.
Beantwoord deze vraag Vraag volgen
Antwoord (03-06-2011) , wehkampnl
Ja dit is Battlefield 3, plus extra:
Het digitale uitbreidingspakket Battlefield 3: Back to Karkand! Dit thematische multiplayer-uitbreidingspakket bevat vier legendarische kaarten uit Battlefield 2 die volledig zijn vernieuwd met fysica, destructie en beelden van Frostbite 2. Klassieke wapens en voertuigen uit Battlefield 2, unieke beloningen, nieuwe achievements/trofeeën en nog veel meer maken het pakket compleet. Spelers die reikhalzend uitkijken naar de strijd kunnen nu de Battlefield 3 Limited Edition reserveren. Reserveer zolang de voorraad strekt.
Geef compliment
Verwijderd
Jij gaat een preorder bij Wehkamp plaatsen? Dan wil je vast niet meteen de eerste dagen spelen....DutchManticore schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:26:
Ik snap het even niet meer...
Bij de preorder van de wehkamp...zit daar de physical warfare pack nou wel of niet bij?
De limited he...
precies , heb al 2 keer slechte ervaringen met wehkamp , nooit meer voor mij dus.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:26:
[...]
Jij gaat een preorder bij Wehkamp plaatsen? Dan wil je vast niet meteen de eerste dagen spelen....
Verwijderd
Wat een beetje lastig is voor een xbox360Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:48:
Ik download de game, weet ik zeker dat ik m op tijd heb
Maar aangezien dit nieuws pas een paar dagen bekend is, heben de verkoopsites het nog niet aangepast
Verwijderd
Ah, OK. Ik ga eigenlijk altijd van de PC uit bij shooters, Consoles staan er bij mij alleen maar voor Forza, GT5 en FIFA
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Dit klopt volgens mij niet. Als je Battlefield 3 Limited Edition pre-ordered dan krijg je daar gratis de DLC Back to Karkand bij:vinom schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:35:
Ik verwacht van wel...aangezien alle pre order (dus limited edition) de Physical Warfare Pack erbij krijgen.
http://bf3blog.com/2011/0...l-warfare-pack-announced/Battlefield 3 Physical Warfare pack announced - EA has announced a new pre-order promotion for the United Kingdom, through game retailers GAME and Gamestation UK.
Waar denk jij dat je die key die jou word toegemailed in moet activeren?TRG schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:26:
Als BF3 niet op steam verschijnt, dan zal ik het spel via zon goedkope buitenlandse site bestellen waarbij ze de serial toemailen.
Ik betaal graag wat meer voor steam, omdat het een uitstekende backupdienst van je games is. Bij het installeren van een nieuwe pc, is het slechts een kwestie van steam opstarten -> alle spellen aanklikken voor download, en paar uur later is alles klaar om te gaan, inclusief de laatste updates etc. Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden, maar niet zo lang terug kostte het herinstalleren van een PC heel wat meer tijd door trage spelinstallaties en updates.
Ik snap wel dat EA liever zelf zo dienst heeft, maar het laatste waar ik zin in heb is om weer een programma toe te voegen aan de lijst (steam, impulse).
Waarom laat je die mensen niet gewoon in hun waarde? Als hun dat nou wel leuk vinden en jij niet?Skybullet schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:59:
Ik laat mijn pre-order bij de wehkamp lekker staan. Ik heb dan ook nooit de dringende behoefte gehad om een spel gelijk de seconde nadat hij uitkomt te spelen. Vind het eerder maar echt triest al die mensen die in de rij staan /liggen/zitten bij de winkels. Of mensen die ontploffen als tnt wat later is. Je wacht al maanden op een spel vaak, misschien wel jaren eer hij uitkomt. Dan maken die 2-3 dagen ook niet uit.
Helemaal zielig als je vrij neemt voor een spelletje, ik wacht wel lekker tot het vrijdagmiddag is of zaterdagochtend. kan ik op mijn gemak het spel installeren en spelen. Eerste grote drukte en serverfalen zo ontlopend
maargoed ieder zijn hobby
Eens, ik heb zelf via EA gereserveerd, omdat het even super goedkoop was. Anders had ik sowieso gewacht op de open beta of zelfs na de 25 oktober.Skybullet schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:59:
Ik laat mijn pre-order bij de wehkamp lekker staan. Ik heb dan ook nooit de dringende behoefte gehad om een spel gelijk de seconde nadat hij uitkomt te spelen. Vind het eerder maar echt triest al die " mensen " die in de rij staan /liggen/zitten bij de winkels. Of mensen die ontploffen als tnt wat later is. Je wacht al maanden op een spel vaak, misschien wel jaren eer hij uitkomt. Dan maken die 2-3 dagen ook niet uit.
Helemaal zielig als je vrij neemt voor een spelletje, ik wacht wel lekker tot het vrijdagmiddag is of zaterdagochtend. kan ik op mijn gemak het spel installeren en spelen. Eerste grote drukte en serverfalen zo ontlopend
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Ik voel mezelf absoluut niet zielig omdat ik vrij neem voor een game. Waarom zou je niet vrij nemen voor een hobby? Vraag me af waar je dan vrij voor moet nemen als het niet voor een hobby mag omdat je dan zielig bent.Skybullet schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:59:
Ik laat mijn pre-order bij de wehkamp lekker staan. Ik heb dan ook nooit de dringende behoefte gehad om een spel gelijk de seconde nadat hij uitkomt te spelen. Vind het eerder maar echt triest al die mensen die in de rij staan /liggen/zitten bij de winkels. Of mensen die ontploffen als tnt wat later is. Je wacht al maanden op een spel vaak, misschien wel jaren eer hij uitkomt. Dan maken die 2-3 dagen ook niet uit.
Verwijderd
Hopelijk troll je.Larrs schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:07:
Ik verwacht ook niet dat het spel direct perfect loopt en speelt, ondanks de komende beta's.
Dit klopt gedeeltelijk. Je hebt de Limited Edition met Back to Karkand pack en je hebt Limited Edition: Physical Warfare Pack.MaTr1x schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:58:
[...]
Dit klopt volgens mij niet. Als je Battlefield 3 Limited Edition pre-ordered dan krijg je daar gratis de DLC Back to Karkand bij:
http://www.gamer.nl/nieuw...-3-gratis-bij-reservering
http://bf3blog.com/battlefield-3-back-to-karkand/
http://www.battlefield.com/uk/battlefield3/pc
Maar de Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack krijg je alleen als je bij één van twee specifieke winkels pre-ordered in de UK:
[...]
http://bf3blog.com/2011/0...l-warfare-pack-announced/
http://www.battlefield.co...al-warfare-pack-available
Ik verwacht ook niet dat het spel perfect direct perfect loopt. Daar is niks 'trollerigs' aan.
[ Voor 27% gewijzigd door Uniciteit op 10-07-2011 18:55 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
+1jagermeister schreef op maandag 11 juli 2011 @ 00:44:
Verwacht in ieder geval een gare server browser
Verwijderd
Ja. Helaas is dat al een probleem geweest bij de meeste BF spellen.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:48:
zolang hij het doet maakt dat toch niets uit.
Nou.. als je geen servers vindt, of een kwartier of langer bezig bent om te kunnen connecten...Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:48:
zolang hij het doet maakt dat toch niets uit.
Hoezo een gare server browser?jagermeister schreef op maandag 11 juli 2011 @ 00:44:
Verwacht in ieder geval een gare server browser
Verwijderd
Nooit BF gespeeld?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 11:40 ]
En in het begin met BFBC2 was het een drama, moest ongeveer een kwartier wachten voordat hij klaar was met servers zoeken.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:30:
[...]
Nooit BF gespeeld?In 1942 was het een drama, BFV weet ik niet meer. BF2 was vooral in het begin bijna niet te doen, talloze bugs.
Nu in BFBC2 is de browser ook maar matig. Je moet per se hoofdletters etc gebruiken, kan niet goed op keywords zoeken, browser doet traag aan.
Verwijderd
Dat heb ik gelukkig zelf niet meegemaakt, ik ben BC2 pas later gekocht. Nu je het zegt merk ik wel af en toe dat het ook erg lang duurt voordat de ping van servers wordt geladen.Baccy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:34:
[...]
En in het begin met BFBC2 was het een drama, moest ongeveer een kwartier wachten voordat hij klaar was met servers zoeken.
Klopt en doordat het zo traag ging klopte het aantal ingelogde users per server ook al gauw niet meer, waardoor je telkens op volle servers stuitte e.d. Zeer frustrerend was dat.Baccy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:34:
[...]
En in het begin met BFBC2 was het een drama, moest ongeveer een kwartier wachten voordat hij klaar was met servers zoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 11-07-2011 11:47 ]
Gezien EA haar Origin online distributie systeem wil promoten en pushen, en gezien de enorme hype BF3 tot nu toe heeft opgebouwd, lijkt mij het logisch dat Steam niet voorzien wordt van een BF3 release.TRG schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:26:
Ik snap wel dat EA liever zelf zo dienst heeft, maar het laatste waar ik zin in heb is om weer een programma toe te voegen aan de lijst (steam, impulse).
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Die van BFBC2 is inderdaad klote, maar ik vond die van 1942, BF2 en 2142 helemaal niet zo slecht eigenlijk.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:30:
[...]
Nooit BF gespeeld?In 1942 was het een drama, BFV weet ik niet meer. BF2 was vooral in het begin bijna niet te doen, talloze bugs.
Nu in BFBC2 is de browser ook maar matig. Je moet per se hoofdletters etc gebruiken (mooi voorbeeldje: de AGRESSIVE server die je niet kan vinden als je "agressive" intypt), kan niet goed op keywords zoeken, browser doet traag aan.
Kort na de release waren die van '42 en BF2 zeker wel slecht. Middels een patch is dat toen verholpen.EnigmaNL schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:10:
[...]
Die van BFBC2 is inderdaad klote, maar ik vond die van 1942, BF2 en 2142 helemaal niet zo slecht eigenlijk.
Die patches waren er vrij snel al volgens mij. Ik kan me niet herinneren dat ik me er ooit echt aan geërgerd heb.jagermeister schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:12:
[...]
Kort na de release waren die van '42 en BF2 zeker wel slecht. Middels een patch is dat toen verholpen.
Verwijderd
Hier in Spanje (mocht er nog een tweaker in Spanje zitten.Uniciteit schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:53:
[...]
Dit klopt gedeeltelijk. Je hebt de Limited Edition met Back to Karkand pack en je hebt Limited Edition: Physical Warfare Pack.
Die eerste heeft, logisch, enkel de Back to Karkand pack. De tweede heeft Back to Karkand pack én de Physical Warfare Pack. Het ligt eraan bij welke retailer je bestelt, het hoeft niet perse een Britse te zijn. Volgens mij zijn er ook één of twee Nederlandse retailers die de physical warfare pack erbij doen.
En iedereen is aan het roepen dat ze het spel dan maar niet kopen.Asgaro schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:01:
t.net begint ook al onprofessioneel te doen... nieuws: 'Battlefield 3 komt niet naar Steam'
Ze gebruiken dus als titel een quote die ze zelf uitgevonden hebben? Die zin is namelijk in de verste verte nog niet uitgesproken geweest!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Pcies. Die hele hype van spelen op de eerste minuut gaat aan mij een beetje voorbij. Ik gun het iedereen, maar ikzelf ben net zo blij als ik een of twee dagen later aanhaak. Tevens wil ik graag de boxed versie, omdat die zo leuk in het rijtje van al mijn andere BF games staat.haarbal schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:24:
De meeste mensen zeggen juist dat het ze niet boeit omdat ze hem toch in de winkel gaan halen.
Verwijderd
Eens. En als Steam écht de doorbraak moet geven dan kan je mij niet wijsmaken dat je als speler erg op BF3 zit te wachten.StealthyPeanut schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:20:
Wat een grootspraak allemaal. 99% van die mensen koopt de game gewoon.
Modern Warfare 2 anyone?
*insert signature here
Ik kreeg er 2Tjark schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:58:
Kreeg net van Wehkamp een 10 euro kortingsbon binnen op de email en blijkbaar is die ook geldig voor software en reserveringenWanneer 't aankomt zie ik rond die tijd wel weer
Hm ja, ik heb alleen de LE versie via Wehkamp voor € 18,50 nu. Is mij meer waard dan Origin vs. Steam.Baccy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:45:
Tsja dat het niet op steam komt zal mij ook niet tegenhouden het spel te kopen (zal wel origin worden dan) maar heel erg jammer vind ik dat wel.
Vanuit EA is er nog niet specifiek verteld dat het niet op steam gaat komen, dus ik koester nog een klein sprankeltje hoop
De prijs kan mij niet zo heel erg boeien, niet omdat ik zoveel doekoes heb, (heb ik niet) maar meer omdat ik dan geen hoesjes of cd's heb die ik dan vervolgens kwijtraak. Lekker in de cloud, internet is tegewoordig toch snel zat het tijdig binnen te trekken.agoNITE schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:26:
[...]
Hm ja, ik heb alleen de LE versie via Wehkamp voor € 18,50 nu. Is mij meer waard dan Origin vs. Steam.
True, ken Origin niet echt. Is het niet net als Steam? Game key invoeren en vervolgens game downloaden?Baccy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:00:
[...]
De prijs kan mij niet zo heel erg boeien, niet omdat ik zoveel doekoes heb, (heb ik niet) maar meer omdat ik dan geen hoesjes of cd's heb die ik dan vervolgens kwijtraak. Lekker in de cloud, internet is tegewoordig toch snel zat het tijdig binnen te trekken.
Verwijderd
Volgens mij hoef je niet eens een key bij origin in te voeren. Werkt voor de rest wel een beetje hetzelfde. Steam heeft wel meer functionaliteiten.agoNITE schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:06:
[...]
True, ken Origin niet echt. Is het niet net als Steam? Game key invoeren en vervolgens game downloaden?
Het leek mij ook alleen een naamsverandering. Al denk ik dat ze wel bezig zijn om een soortgelijke omgeving te creëren zoals Steam, hoever dat doorgevoerd gaat worden is afwachten wanneer je BF3 kan spelen.Rynji schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:47:
Origin is toch niet met een aparte client etc?
Volgens mij gewoon een andere naam voor EA store, met een eigen downloader.
Ik denk dat heel veel mensen een verkeerd beeld bij Origin hebben.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
2x gemaild en geen antwoord gekregen. Dus die "Your question has been received. You should expect a response from us within 24 hours." gaat niet echt op. Tis al een weekje geleden inmiddels.vinom schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:32:
Dan zou ik even de EA support contacteren.
Alsof chatten zin heeft, ik heb laatst ook gechat en ik ben na een dik uur chatten maar liefst 3 tiers omhoog gegaan in support level en uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze er naar gaan kijken. Inmiddels 1 maand later nog steeds niks gehoord
[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 12-07-2011 11:13 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 12-07-2011 12:23 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Die is al een miljoen keer voorbij gekomen terwijl DICE zelf nog geen specs heeft vastgesteld.Donnas-A schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:12:
Minimal specs:
Windows Vista, Core 2 duo-proccesor 2ghz, Directx 10 videocard 2gb,
Aanbevolen specs:
Windows 7 64-bit quadcore processor, Directx 11 videocard (Geforce GTX460 en AMD Radeon HD 6850)
Informatie komt van gamerzines.
Same. Had m al bij Wehkamp staan voor 36,50 oid, maar die annuleert en opnieuw besteld met kortingTjark schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:58:
Kreeg net van Wehkamp een 10 euro kortingsbon binnen op de email en blijkbaar is die ook geldig voor software en reserveringenWanneer 't aankomt zie ik rond die tijd wel weer
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq