Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Veel mensen hebben de pre-order bij de whekamp lopen,enige minpunt is dat je daar geen garantie hebt om op dag 1 de game binnen te krijgen,wil je niet wachten kun je hem het best bij EA zelf bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

nero355 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:40:
[...]

In de AIX mod is die perfect wat mij betreft, terwijl de BF2 versie toch een beetje te slap is helaas :/
Ja in de BF2-versie komt dat kanon niet echt tot zijn recht. In de AIX mod klinkt ie echt "MWOAAAAAAAAAP" en schakel je er zo een tank mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
icn schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:35:
Veel mensen hebben de pre-order bij de whekamp lopen,enige minpunt is dat je daar geen garantie hebt om op dag 1 de game binnen te krijgen,wil je niet wachten kun je hem het best bij EA zelf bestellen.
Daar heb je wel een punt... Misschien dat ik toch maar wat meer betaal zodat ik hem direct kan spelen. Toch maar annuleren dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Hulde aan diegene die hier Forgotten Hope 2 heeft genoemd. Kende het nog niet en het is echt een prachtige mod! Die Saving Private Ryan map is heerlijk, beetje vanaf de kerktoren snipen en af en toe een groepje neermaaien met dat machinegeweer wat daar staat. Dat verrijdbare ding van de Duitsers (20mm volgens mij) vind ik ook geweldig.

Ik heb wel last van crashes af en toe helaas.

Kan nu al niet wachten op Forgotten Hope 3 gebouwd op de BF3 engine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Reiben schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:59:
Kan nu al niet wachten op Forgotten Hope 3 gebouwd op de BF3 engine :P
Battlefield 3 had voor zover ik weet geen mod ondersteuning. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Voor zover ik weet zijn mod tools nog niet 100% uitgesloten, maar de kans is klein dat ze komen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Rynji schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:05:
Voor zover ik weet zijn mod tools nog niet 100% uitgesloten, maar de kans is klein dat ze komen.
Helaas, geen mods! :'(
EA/DICE executive Patrick Söderlund:
Well, as of now, we are not going to make any modding tools, no.
bron

Jammer, maar was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
priemt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 07:34:
[...]

Helaas, geen mods! :'(

[...]

bron

Jammer, maar was te verwachten.
Dan maar hopen op 3RD party mod tools :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Ik zou het een vreemde zet vinden als er geen Mod tools beschikbaar komen. Door modtools verleng je de levensuur van een game aanzienlijk. Kijk bijvoorbeeld naar RTCW: ET (en ander voorbeelden natuurlijk). Hiervoor worden nog regelmatig mods voor ontwikkeld door de community, terwijl de game toch al bijna 10 jaar oud is.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

Jackal131 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:38:
Ik zou het een vreemde zet vinden als er geen Mod tools beschikbaar komen. Door modtools verleng je de levensuur van een game aanzienlijk. Kijk bijvoorbeeld naar RTCW: ET (en ander voorbeelden natuurlijk). Hiervoor worden nog regelmatig mods voor ontwikkeld door de community, terwijl de game toch al bijna 10 jaar oud is.
Vanuit commercieel oogpunt zijn mods niet zo interessant. Ze willen namelijk dat je na een jaar hun nieuwe game koopt, en niet dat je met de oude game blijft door 'mod'deren ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:11
Jackal131 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:38:
Ja maar misschien is dit nu net wat de ontwikkelaars niet willen, want ze willen dezelfde stap maken als COD. En dat is elke twee jaar een nieuwe Battlefield en MOH game. Als iedereen nog steeds gek is van een game door de mods is de kans kleiner dat ze het nieuwe spel zullen halen ;)

Dit scheeld gewoon te veel omzet en dat is nu net wat iedereen wil 'Geld' ;)

Edit: oh zie dat Beany me al voor is :P

[ Voor 3% gewijzigd door Andyk125 op 05-07-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
beany schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:58:
[...]

Vanuit commercieel oogpunt zijn mods niet zo interessant. Ze willen namelijk dat je na een jaar hun nieuwe game koopt, en niet dat je met de oude game blijft door 'mod'deren ;)
Het kan altijd nog, maar dan veel later dan release. Ze willen natuurlijk eerst dat de DLC die ervoor uitkomt geen concurrentie heeft met een mod. Wellicht dat ze nadat alle DLC's geweest zijn wat modtools kunnen uitbrengen.

Zal wel wishfull thinking zijn tho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

Baccy schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:00:
[...]

Het kan altijd nog, maar dan veel later dan release. Ze willen natuurlijk eerst dat de DLC die ervoor uitkomt geen concurrentie heeft met een mod. Wellicht dat ze nadat alle DLC's geweest zijn wat modtools kunnen uitbrengen.

Zal wel wishfull thinking zijn tho :+
Wat dat betreft wel flinke kudo's voor Treyarch. Zij hebben mod tools uitgebracht voor Black Ops. Al moet ik zeggen dat ik nog weinig interessante mods heb gezien, maar misschien moet het nog even tijd hebben.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 17-09 08:24
beany schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:58:
[...]

Daar heb je ook gelijk in.

Maar ze weten bij Dice ook dat ze een behoorlijke trouwe community hebben (kijk bevoorbeeld naar BF2 wat nog veel gespeeld wordt). Men stapt dus niet zo snel over naar een andere game.
Ik verwacht dan ook niet dat na BF3 de opvolger er binnen 1 á 2 jaar ligt. Als dat wel zo is dan gaan ze dezelfde kant op als Activision en wordt deze franchise ook als melkkoe gebruikt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nemean schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:03:
[...]

Battlefield 3 had voor zover ik weet geen mod ondersteuning. :)
Had? Nu wel dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:11
Jackal131 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:28:
[...]

Daar heb je ook gelijk in.

Maar ze weten bij Dice ook dat ze een behoorlijke trouwe community hebben (kijk bevoorbeeld naar BF2 wat nog veel gespeeld wordt). Men stapt dus niet zo snel over naar een andere game.
Ik verwacht dan ook niet dat na BF3 de opvolger er binnen 1 á 2 jaar ligt. Als dat wel zo is dan gaan ze dezelfde kant op als Activision en wordt deze franchise ook als melkkoe gebruikt.
EA heeft al toegegeven dat ze elke 2 jaar een Battelfield game uit willen brengen en een MOH game. Deze komen dan om het jaar uit, zodat er nog enigsinds afwisseling is. Niet dat het uitmaakt, maar ze zien natuurlijk de dollartekens al in hun ogen 8)7

Ik geef helemaal geen Kudo's voor Treyarch, sinds de laatste update kan de hele franchise kapot gaan van mij part, ik speelde het spel bijna elke dag wel een half uurtje, sinds de nieuwe update vindt ik er niks aan..

Hopelijk gaat DICE geen updates geven waar opties uit het spel worden gehaald en blijven ze luisteren naar de community. Heb nog nooit een update voor een spel gehad waar ze opties uit een spel halen, normaal worden er alleen maar zaken toegevoegd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

DICE heeft zelfs nog BF2 en andere BF titels laatst geupdate, echt top werk. Elke twee jaar een nieuwe Battlefield is nu uitgesproken, in de praktijk gebeurde dat al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Stewie! schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:32:
DICE heeft zelfs nog BF2 en andere BF titels laatst geupdate, echt top werk.
Laatst ? Top werk ? Heb ik iets gemist of zo :?

- BF2 kan nog wel een laatste patch gebruiken...
- Top werk... dat kennen DICE en EA niet helaas :|

Ik hoop dan ook voor alle pre-order BF3 eigenaren dat het bij BF3 een stuk beter gaat allemaal dan bij BF2 !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb je de game wel gespeeld?

Ik ken verder weinig ontwikkelaars die nog patches uitbrengen zo ver na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

heb bf2 verder niet gespeeld maar ik kan me voorstellen dat een game zo ver na de release geen patch meer nodig hoort te hebben om goed te werken.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

superwashandje schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:55:
heb bf2 verder niet gespeeld maar ik kan me voorstellen dat een game zo ver na de release geen patch meer nodig hoort te hebben om goed te werken.
De game werkte al goed, ze hebben extra mappen beschikbaar gesteld plus gameplay tweaks plus Windows Vista specifieke optimalisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

superwashandje schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:55:
Dattes dus :)

En ja ik speel nog regelmatig BF2 incl. het zooitje bijbehorende bugs helaas...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ben het eens met Stewie. Overigens vertel mij maar eens welke game zo ver na de release nu bug vrij is. Zelfs CoD4 heeft nog bugs zat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
nero355 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:23:
[...]

Laatst ? Top werk ? Heb ik iets gemist of zo :?

- Top werk... dat kennen DICE en EA niet helaas :|
Kom, kom, ontken maar niet. DICE heeft puik werk afgeleverd met BF2, anders speelde je het niet zo lang. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Indy91 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:41:
Kom, kom, ontken maar niet. DICE heeft puik werk afgeleverd met BF2, anders speelde je het niet zo lang. ;)
Lang... lang... wat is lang ? Er zijn zat mensen die CS 1.6 nog steeds spelen of StarCraft II ;)
Speel BF2 niet vaak of zo, maar wel zo nu en dan nog steeds en dat is echt niet omdat DICE zulk "oustanding work" heeft afgeleverd... echt niet.
Nemean schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:09:
Ben het eens met Stewie. Overigens vertel mij maar eens welke game zo ver na de release nu bug vrij is. Zelfs CoD4 heeft nog bugs zat. ;)
Daar noem je ook een game zeg... CoD serie mocht van mij wel stoppen na deel 2 :P Daarna kon het me totaal niet boeien en waren er zat games die leuker waren. Zat Blizzard en Valve games die het toch ietsje beter doen wat betreft patches ;)
Criterion heeft onlangs ook een patch uitgebracht voor Burnout : Paradise City en die game was toch wel redelijk bug free al !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ok dan niet "oustanding" werk, maar wel beter werk dan andere studio's, anders zou je het allang niet meer spelen toch? Shooters zijn er volgens mij zat, take your pic :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
DICE heeft aangekondigd dat zij voor de Single player modus en Multiplayer modus, onderling verschillende animaties kunnen gaan hanteren, mits dit de gameplay mocht bevorderen:
Die Entwickler verkündeten schon, dass die Animation beim ein-und aussteigen von Fahrzeugen für den Mehrspieler-Part gestrichen wird. Allerdings scheinen auch andere Features der Einzelspieler-Kampagne wegzufallen. Lars Gustavsson, Lead-Designer bei DICE, spricht in einem Interview über die Sterbeanimationen im Multiplayer:

"Im Mehrspieler kreieren wir zusätzliche Animationen. Im Single-Player stört es dich nicht, wenn eine Wache auf dem Balkon einen Hollywood Tot stirbt – sie stolpert noch ein bisschen herum, bis sie runter fällt. Wir sind mehr als bereit Veränderungen zu schaffen, um das bestmögliche Erlebnis im Single-und im Multiplayer zu schaffen."

Beide Varianten stellen den Spieler vor andere Herausforderungen und benötigen deshalb kleinere Unterschiede. Gustavsson sei es aber besonders wichtig, dass es trotz all der Differenzen das gleiche Spiel bleibt. Alle Animationen die geändert werden, dienen somit also einem flüssigeren Spielablauf im Multiplayer.
bron: http://www.pcgameshardwar...tieren/Action-Spiel/News/

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:00
Ik volg dit topic al een tijdje maar ik kon nergens vinden of iemand weet hoe het nou precies zit met de beta.. Krijg je alleen early access als je MOH hebt gekocht en wordt ie later public? Weet iemand hoe het zit?
Heb ook al behoorlijk wat gegoogled maar een eenduidig antwoord heb ik nergens kunnen vinden...

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Ikzelf heb mijn MOH niet bij Steam gekocht, en ik heb vooralsnog geen bericht mogen ontvangen van een "closed" BF3 beta sleutel/code. Ik zal vanavond eens contact opnemen met EA, wellicht dat zij helderheid hieromtrent kunnen geven.

Ben namelijk zelf ook wel benieuwd of ik mag deelnemen aan de "closed Beta".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Je kan aannemen dat er een closed beta komt, maar feitelijk is hier niets over bekend gemaakt.

Het enige dat we wel weten mbt een beta, is dat er een open beta in september is.
Ook weten we dat MOH spelers toegang krijgen tot een beta versie.

Nieuws hierover zal je wrschlk niet via de EA helpdesk krijgen, maar via t BF3 blog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De EA helpdesk is vaak best goed geinformeerd, vergis je niet ;)
Vragen vanuit de EA Helpdesk gaan ook vliegensvlug door de organisatie en daar wordt echt wat mee gedaan. Idem voor threads op het EA forum. Klachten over de dienstverlening worden zeer serieus genomen.

Over de verschillende fases (open beta, closed beta) heeft "iemand" al eens iets geschreven in dit topic op 2 juli :+

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 06-07-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
Maandag de PS3 versie van Medal Of Honor ontvangen (met Medal Of Honor Frontlines en Battlefield 3 Beta) voor £ 13,85. Laat de Battlefield 3 Beta maar beginnen!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Klopt bericht had ik idd al gelezen.

Echter de kopers van de niet-Steam versie van MOH (non LE), hebben van EA nog steeds geen bericht mogen ontvangen betreffende een code van de closed beta.

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 06-07-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zou ook vreemd zijn als ze die nu sturen. Als je de code krijgt wil je toch meteen kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Heh gelukkig stelde ik geen uberdomme vraag en is het dus niet gek dat het mij niet duidelijk is... niemand weet het nog :) Gezien jullie posts lijkt het mij het meest logische dat ze dan voor MOH spelers een closed beta starten voor september en de beta open maken in september?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Indy91 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:00:
Klopt bericht had ik idd al gelezen.

Echter de kopers van de niet-Steam versie van MOH (non LE), hebben van EA nog steeds geen bericht mogen ontvangen betreffende een code van de closed beta.
'Standaard' MoH editie heeft dan ook geen BF3 beta. Daarnaast is er volgens mij nog naar niemand een bericht gestuurd betreffende een BF3 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Net even op de EA chat geïnformeerd naar de beta en steam/origin verhaal maar helaas kreeg ik geen antwoord. Het was nog niet mogelijk om iets te zeggen over of BF3 op steam komt of niet en of de beta open of closed is.. afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Waarom zou de beta alleen open of closed zijn ;) zie een eerder bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Uniciteit schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:11:
[...]

'Standaard' MoH editie heeft dan ook geen BF3 beta. Daarnaast is er volgens mij nog naar niemand een bericht gestuurd betreffende een BF3 beta.
Is veranderd, iedereen met MoH krijgt toegang.
(Maar goed ook, want zelfs voor 10e was het weggegooid geld :()

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 06-07-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

unfor schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Kan je daar een duidelijke bron naar geven, want het gerucht gaat dat dit alleen bij Steam is en dat 't mogelijk ook gewoon fout staat aangegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
unfor schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Singleplayer geef ik je gelijk. Foeilelijke grafics van UE3 engine en een borig missie (been there, done that).
Multiplayer daarentegen vind ik weer een stuk mooier gemaakt:
  • Grafics en mapdesign zijn ontwikkeld door DICE
  • Combat Mission mode is erg mooi gemaakt en heeft in mijn perceptie een verslavende gameplay
  • Wapen aanpassingen zijn mooi gemaakt
Echter is er een groot nadeel: Er zijn zeer weinig Combat Mission maps

Ik vind al met al de MOH Multiplayer zwaar ondergewaardeerd en zeker 10 Euro waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stewie! schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:32:
DICE heeft zelfs nog BF2 en andere BF titels laatst geupdate, echt top werk. Elke twee jaar een nieuwe Battlefield is nu uitgesproken, in de praktijk gebeurde dat al.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik weet nog heel goed toen BF2 uitkwam dat werkelijk elke patch die uitkwam het spel minder maakte. Ik ben er uiteindelijk zelfs mee opgehouden omdat BF2 alleen maar vastliep.

Wat betreft BC2, redelijk, maar de patches duurden ook veel te lang en werkten ook niet al te goed.

Bij Battlefield games blijf ik de gameplay geweldig vinden maar de support en de kwaliteit van afwerking kan echt beter.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Stewie! schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:23:
Over de verschillende fases (open beta, closed beta) heeft "iemand" al eens iets geschreven in dit topic op 2 juli :+
gefunden! :D
Stewie! schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:51:
Dat is de closed beta.
Eerst alpha, closed beta, open beta, game komt uit, soms volgt nog een demo.
Nice :D
Fijn om dit iig bevestigd te zien worden

Je weet niet toevallig of de closed beta al in Augustus begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:55:
[...]

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik weet nog heel goed toen BF2 uitkwam dat werkelijk elke patch die uitkwam het spel minder maakte. Ik ben er uiteindelijk zelfs mee opgehouden omdat BF2 alleen maar vastliep.

Wat betreft BC2, redelijk, maar de patches duurden ook veel te lang en werkten ook niet al te goed.

Bij Battlefield games blijf ik de gameplay geweldig vinden maar de support en de kwaliteit van afwerking kan echt beter.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik kan mij genoeg patches herinneren waar ze belangrijke dingen zoals overpowerde wapens en grenade launch spam aan hebben gepakt. Dat zijn naar mijns inziens kritieke problemen. Plus de nodige extra maps die vroeger gratis bijgevoegd werden bij patches. Dat zal met BF3 wel verleden tijd worden.

Wat bedoel je precies met "minder" maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

@priemt: dat is nog niet publieke info, helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:02:
@priemt: dat is nog niet publieke info, helaas ;)
thx :(
zoiets verwachtte ik al... ;)
zou t op zich niet raar vinden als de closed beta in de 2de helft van augustus start...

Wellicht weten we straks meer na de EA Summer showcase
http://www.ea.com/1/summer-showcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren de preorder ingeschoten bij de locale game winkel.
Als actie hanteerden ze dezelfde prijs voor de physical warfare versie als de normale editie.

maar ze hadden als release de 27ste? komt het niet uit op de 25ste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:02:
gisteren de preorder ingeschoten bij de locale game winkel.
Als actie hanteerden ze dezelfde prijs voor de physical warfare versie als de normale editie.

maar ze hadden als release de 27ste? komt het niet uit op de 25ste?
Nope, in Europa zijn we weer eens de lul. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

DanielWW2 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:06:
[...]

Nope, in Europa zijn we weer eens de lul. :X
Dat heeft te maken met distributie van het doosje naar winkels. De winkels kopen deze game vooraf en nemen dus veel risico (slechte game = veel verlies bij grote voorraad). Als je de game online al kan kopen dan zorgen de winkels wel dat ze weinig fysieke voorraad aanhouden, ze zien dat als een mes in de rug. Deze inkoopkracht zorgt er dus voor dat de uitgever gedwongen is de game zowel online als in de winkel op hetzelfde moment uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:43:
[...]

Dat heeft te maken met distributie van het doosje naar winkels. De winkels kopen deze game vooraf en nemen dus veel risico (slechte game = veel verlies bij grote voorraad). Als je de game online al kan kopen dan zorgen de winkels wel dat ze weinig fysieke voorraad aanhouden, ze zien dat als een mes in de rug. Deze inkoopkracht zorgt er dus voor dat de uitgever gedwongen is de game zowel online als in de winkel op hetzelfde moment uit te brengen.
Dat verklaard alleen niet waarom de VS BF3 al op de 25ste krijgt en Europa pas op de 28ste. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

DanielWW2 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:21:
[...]

Dat verklaard alleen niet waarom de VS BF3 al op de 25ste krijgt en Europa pas op de 28ste. ;)
Dat heeft te maken met de distributie van het doosje. In de VS hebben ze andere dagen van releases, idem voor films en andere entertainment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welcome to the second installment of the Battleblog, a blog series taking you all the way to the launch of Battlefield 3 on October 25th! In this blog series, you’ll learn more about every aspect of our biggest shooter ever. This time out is a look at the classes found in multiplayer with Senior Mulitplayer Designer Alan Kertz.

Here at DICE, we’re very proud of the team play functionality that we have become known and loved for in the Battlefield series, and we’re continuing to embrace that approach for Battlefield 3, but not without a few upgrades for the new game. In Battlefield 3, we’re making sure each of the four playable classes (Assault, Engineer, Support and Recon) are each completely capable of holding their own in combat. While they each have different specialties, each class is a force to be reckoned with on the battlefield.

If you’re that kind of lone wolf player who simply wants to jump in and cook some fools, that’s perfectly fine – we’re making sure each class in Battlefield 3 packs a mean punch on their own, giving you another chance to play it your way. However, we’re also hard at work fine-tuning each class and their unique team play capabilities, so squads in Battlefield 3 will be able to function tightly, giving even more reasons to team play than ever before.

As mentioned, the four classes available in Battlefield 3 are Assault, Engineer, Support and Recon. All classes include familiar elements, but this time around, we’re tweaking things a bit, bringing something new to our online multiplayer. Our Assault class is still the frontline run and gun class, and considering the havoc and fallen team members someone will see while on the frontlines, the Assault soldier now has medic abilities. That’s right, all the abilities such as medkits and defibrillators typically found on the Medic class are now incorporated into Assault. It makes sense that the class on the frontline will be able to revive fallen team mates, right? Right! Remember, you can play it your way, so if you want to customize your Assault soldier more towards medic abilities or towards serious gunplay, it’s totally up to you.

Engineers are returning in Battlefield 3, bringing back the class in charge of making repairs to the various vehicles on the battlefield. On the other hand, the Engineer is very adept at taking down vehicles as well – this class includes RPGs that can take down armored targets that can’t be destroyed by bullets alone, or even building facades that enemy combatants may be using to take cover. Add the fact that an Engineer’s arsenal includes Carbine weapons, you get an extremely versatile multiplayer class that can truly move like a butterfly and sting like a bee.

The Support class makes its return in Battlefield 3, incorporating the ability to use light machine guns and can lay down heavy fire, allowing him to become a serious mobile weapons platform. “Support has always been about heavy infantry firepower from his LMG,” says Alan Kertz, Senior Multiplayer Designer at DICE. “It’s a role that we’ve wanted to feel different than Assault’s running and gunning.”

This brings us to two new features in Battlefield 3: Bipods and Suppressive Fire. Bipods have a very practical use, especially for LMGs, as they provide a substantial increase in stability while laying down a base of fire. Bipods can be deployed anywhere by zooming in with your LMG when prone, or when standing/kneeling in front of suitable supports, such as a window sill. The stability created by deploying a Bipod gives players a massive boost in accuracy and recoil reduction. You’ll be able to unload an entire clip of 200 bullets from your LMG with great accuracy without even letting go of the trigger, all thanks to the Bipod.

Suppressive Fire is a new in-game mechanic that changes how you can play the game. When you lay down fire in close vicinity to an enemy, the incoming barrage will show up as a graphical blur effect on his screen to stress him and let him know it’s not safe to pop out from behind cover. Just as importantly, this mechanic also affects his character’s in-game firing accuracy, making him less of a threat by using real world tactics. Better yet? You get team play experience points for doing so!

“Supported shooting with Bipods and Suppressive Fire finally allows us to achieve an obvious difference between Assault and Support, since the heavy LMGs are not terribly mobile,” explains Kertz. “When deployed with a Bipod, they become an incredibly powerful force. Suppressive Fire forces the enemy to keep their head down and lets the Support gunner pin his enemies in place so teammates can flank.”

Love him or hate him, Recon is the long range sniper class for Battlefield 3 who excels at gathering intel while on the battlefield. His sniper scope gives this class a distinct view of the battlefield, making Recon particularly suited for spotting enemies as seen in Battlefield: Bad Company 2, ensuring your entire team can see the locations of spotted members of the opposing team. “Recon traditionally has been seen as just a sniper,” Kertz said. “We wanted to change that perception, so we’ve built several completely new teamplay oriented gadgets specifically for the Recon class so he can be a team player, even if he’s sitting on the top of Wookie Mountain.” We’ll talk more about these toys and how they work in a blog post a bit further down the road.

Even though each soldier has a default loadout, they’re there for you to completely customize, making sure you’re able to cater to your own unique style so you can play it your way. We’ll be able to talk more about unlocks, persistence and customization later in the Battleblog series, so stay tuned for more on Battlefield 3 soon!
http://blogs.battlefield....-with-a-bit-of-class.aspx

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:20
Ik zie BF3 daar niet tussen staan in het lijstje van wat ze gaan tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:56:
Ik zie BF3 daar niet tussen staan in het lijstje van wat ze gaan tonen.
Inderdaad, vind ik ook raar.
Hier http://www.ea.com/ is wel BF3 op de banner te zien.
Ik had gelezen dat BF3 er ook zal zijn maar dit was enkele weken terug dus weet de bron niet meer...

edit: zie hier http://twitter.com/#!/EAWendyPR
bij die 7de tweet ;)

http://forums.electronica...summer-showcase-chat.html

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 07-07-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Thanks, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Komt BF3 langs, nu is Madden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Nou..dat was een faal. Ergens nog een live stream ofzo van BF3 ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:57:
Nou..dat was een faal. Ergens nog een live stream ofzo van BF3 ?:P
Haha, zou meer dan welkom zijn!

Tja, het zal afwachten zijn tot Gamescom vermoed ik? Valt eind augustus ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ideetje voor nieuwe Atacama Desert level :+ ?

Nu.nl: Atacamawoestijn overvallen door zeldzaam pak sneeuw

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Haha, dat idee had ik ook gelijk toen ik dat las :P maarja, eens in de 20 jaar is redelijk bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robogast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:58
Ze zouden ook Dag en Nacht levels kunnen implementeren, dat elke ~5 minuten gelijk staat een half uur, zodat als je een lang potje hebt, en je begint in de ochtend, je wel eens om middernacht zou kunnen eindigen :D dan heeft die flashlight opeens wel nut...Ook een van de vetste dingen in BC2 is in Nelson bay dat je de LMG Gunners zo wanhopig ziet schieten, en je alleen de muzzle flash ziet. Ook hoop ik dat er wat betere Ghillie suits komen dan in BC2, die waren veel te blokkerig en zagen er lang niet zo goed als in MW2, het enige puntje wat ze zouden meoten overnemen van de CoD serie :P die heeft namelijk altijd wel mooie sniper outfits. En als echte gamer is er natuurlijk geen andere manier van pre-orderen dan online in de BF store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Flashlight zal wel degelijk nut hebben in de tunnels.
En helaas voor jou, geen Ghillie suits in BF3 (confirmed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
En helaas ook geen dag/nacht overgang in een map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
priemt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:19:
Flashlight zal wel degelijk nut hebben in de tunnels.
En helaas voor jou, geen Ghillie suits in BF3 (confirmed)
Gelukkig geen ghilly suits zeg, weerhoudt al een stuk meer mensen ervan om in de bosjes te gaan zitten en te gaan hardscopen :r
Maar goed gelukkig is de flashlight wel degelijk interressant omdat je mensen ook kunt verblinden ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Laatst online: 18:14
Battlefield 3 PC minimum and recommended specs released
Minimum:

Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Operating System: Windows Vista or Windows 7

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

RAM: 2GB

Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card
Recommended:

Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Operating System: Windows 7 64-bit

Processor: Quad-core Intel or AMD CPU

RAM: 4GB

Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATi card, GeForce GTX 460, ATi Radeon HD 6850
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Laatst online: 09-09 15:25
Nog niet bevestigd door EA, maar het ziet er wel naar uit dat het qua specs deze kant op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
robogast schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:01:
Ze zouden ook Dag en Nacht levels kunnen implementeren, dat elke ~5 minuten gelijk staat een half uur, zodat als je een lang potje hebt, en je begint in de ochtend, je wel eens om middernacht zou kunnen eindigen :D dan heeft die flashlight opeens wel nut...
Frostbite kan dit wel maar of dice het aanzet in bf3 weet ik niet, in bc2 zit die optie ook maar dice heeft dat nooit geactiveerd.
Zou heel mooi zijn als ze het beschikbaar maken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit trouwens te denken, als ik gewoon bij een stuk of 10 gamewinkels het spel pre-order om af te halen dan heb ik hem wel gegarandeerd :+

Ik wacht trouwens tot de specs officieel zijn, nu is het puur een enkele site die het roept en dat is volgens mij puur een verkoopsite, denk niet dat die inside information hebben.

@ hierboven: Dat gaan ze niet aanzetten, hebben ze al meerdere malen genoemd. Wel dag en nacht maps, geen overgangen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2011 16:01 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou toch liever gewoon dag en nachtmappen apart hebben.

Mooi voorbeeld: Basrah's Edge en Basrah's Night in Desert Combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de engineer:
or even building facades that enemy combatants may be using to take cover
Gave optie!
Wat moet ik me dan voorstellen? zandzakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
The Great HooD schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:00:
[...]

Gelukkig geen ghilly suits zeg, weerhoudt al een stuk meer mensen ervan om in de bosjes te gaan zitten en te gaan hardscopen :r
Maar goed gelukkig is de flashlight wel degelijk interressant omdat je mensen ook kunt verblinden ermee.
Wat is er in godsnaam mis met hardscopers! Eerst 6078938 graden draaien en dan een no scope headshot maken op 1km afstand goed genoeg voor je? Ook van de ghillie suit vind ik ZEER jammer, ze hadden beter het snipen VEEL moeilijker kunnen maken (beetje realistischer.... BC2 snipen is VEEL te makkelijk... echt veel te makkelijk). Ik had liever gezien dat ze wind hadden ingebouwd (en dan ook gradaties in wind, dat het dus echt moeilijk wordt om afstandschoten te maken op stilstaande targets). Nu kan ik met BC2 rennende mensen alsnog makkelijk neerhalen met een marksman headshot +200... Dat maakt het gewoon niet leuk meer....

Wat jij ook zegt over in bosjes zitten, wat moeten ze anders. Ze kunnen moeilijk met een sniper gaan rennen, dat is ook niet echt eerlijk tegenover mensen met een machinegeweer... Jullie assault gaan alleen over jullie idiale situatie, dat is tegenover een sniper staan met je MG. Is dat anders (een MG vs een sniper op lange afstand), dan zeiken jullie er vol op los en kan het toch echt niet meer....

[ Voor 17% gewijzigd door HesRuud op 08-07-2011 16:13 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:07:
Gave optie!
Facade komt uit het frans en kan vertaald worden als voorkant of gezicht. Dus de voorkant of het aangezicht van het gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
soulfightah schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:12:
[...]

Wat is er in godsnaam mis met hardscopers! Eerst 6078938 graden draaien en dan een no scope headshot maken op 1km afstand goed genoeg voor je? Ook van de ghillie suit vind ik ZEER jammer, ze hadden beter het snipen VEEL moeilijker kunnen maken (beetje realistischer.... BC2 snipen is VEEL te makkelijk... echt veel te makkelijk). Ik had liever gezien dat ze wind hadden ingebouwd (en dan ook gradaties in wind, dat het dus echt moeilijk wordt om afstandschoten te maken op stilstaande targets). Nu kan ik met BC2 rennende mensen alsnog makkelijk neerhalen met een marksman headshot +200... Dat maakt het gewoon niet leuk meer....

Wat jij ook zegt over in bosjes zitten, wat moeten ze anders. Ze kunnen moeilijk met een sniper gaan rennen, dat is ook niet echt eerlijk tegenover mensen met een machinegeweer... Jullie assault gaan alleen over jullie idiale situatie, dat is tegenover een sniper staan met je MG. Is dat anders (een MG vs een sniper op lange afstand), dan zeiken jullie er vol op los en kan het toch echt niet meer....
Lol. Met een sniper kan je wel degelijk aanvallen en ben je zwaar in het voordeel van assault, speel zelf ook altijd recon. Het hatelijke is alleen die campers die overal zitten in de bosjes genesteld zitten. Dat vind ik hatelijk, en niet als ze in het andere team zitten, nee dan is het makkelijk kills maken. Maar vooral als ze in je eigen team zitten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dag/nacht cycle lijkt me ook weer vet, Crysis MP heeft dit jaren geleden al ingebouwd en het voegt echt veel toe imo. Bij nacht kun je soms gewoon ergens rustig voorbij sneaken wat je overdag niet zou lukken. Levert hele leuke gameplay op. Daar kon je t gewoon instellen als server, dus je had servers met of zonder dag/nacht cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:07:
Over de engineer:

[...]

Gave optie!
Ze bedoeling niet 'building' als in het werkwoord, maar een onderdeel van een gebouw. Dit kun je als engineer slopen met je AT-wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
The Great HooD schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:21:
[...]Het hatelijke is alleen die campers die overal zitten in de bosjes genesteld zitten. Dat vind ik hatelijk, en niet als ze in het andere team zitten, nee dan is het makkelijk kills maken. Maar vooral als ze in je eigen team zitten :r
Gelukkig staat op bijna iedere bf server teamkill aan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:21:
[...]

Lol. Met een sniper kan je wel degelijk aanvallen en ben je zwaar in het voordeel van assault, speel zelf ook altijd recon. Het hatelijke is alleen die campers die overal zitten in de bosjes genesteld zitten. Dat vind ik hatelijk, en niet als ze in het andere team zitten, nee dan is het makkelijk kills maken. Maar vooral als ze in je eigen team zitten :r
Zomaar lukraak wat sniper plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_femhrxbNtS0/S-6Uxyo0Z1I/AAAAAAAAFyI/5QBneRPPk6g/s1600/Sniper_rifle.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dontgetbit.files.wordpress.com/2010/10/1155431705sniper.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.militarypictures.info/d/700-3/camouflaged-sniper.jpg

Ofwel, ik zie het probleem niet zo van snipers (met ghillie suit) die zich in de bosjes verstoppen. Een sniper heeft genoeg zwakke plekken, probeer hem daar dan ook op te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Het gaat er meestal om dat het niet een of twee personen is, maar dat er halve teams of meer zitten te snipen, op dezelfde heuvel, en constant alle objectives verliezen, en vervolgens terugtrekken, weer met zijn alle op een heuveltje, en weer de objectives kwijt. Zo hebben heb je als teamgenoot een useless ronde, en hun enkel een iets betere k/d dan als ze gewoon zouden mee aanvallen / defenden (en vaak falen ze nog qua k/d ratio). Het is vaak ook niet alsof ze de points tactisch bewaken vanaf die heuvel, maar puur op onzinnige spots aimen waar wel wat kills te halen zijn, maar het draagt verders niks bij.

[ Voor 3% gewijzigd door atlantisx op 08-07-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:36:
[...]
. Een sniper heeft genoeg zwakke plekken, probeer hem daar dan ook op te pakken...
Zo vinden snipers het vaak dodelijk vervelend als je met een C4-jeep over ze heenrijdt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Of er om er omheen te lopen en ze dan ff beroven van hun dogtags :z

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarryKohne schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:46:
Of er om er omheen te lopen en ze dan ff beroven van hun dogtags :z
Daar gaat het nu niet om, juist om snipers die in jouw team zitten. ;) Die kan je niet killen. Of je moet een paar teamkills willen.

Ik hoop van ganser harte dat de sniperclass heel anders gaat functioneren in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Snap je wel en als ik in zo'n team terecht kom ben ik meestal snel uit de server weg want dat is gewoon lame.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Ik snap op zich de ergernissen t.o.v. snipers wel.. maar ik moet zeggen dat het, het wel een stuk realistischer maakt.. je moet in het echt ook niet stil blijven zitten in vijandelijk gebied.

In game zorgt het er tenminste voor dat iedereen blijft bewegen en niet blijft schuilen achter dat ene muurtje.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

martijn--g schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:58:
Ik snap op zich de ergernissen t.o.v. snipers wel.. maar ik moet zeggen dat het, het wel een stuk realistischer maakt.. je moet in het echt ook niet stil blijven zitten in vijandelijk gebied.

In game zorgt het er tenminste voor dat iedereen blijft bewegen en niet blijft schuilen achter dat ene muurtje.
Ik snap het ook wel, maar het mag de sniper allemaal wel wat lastiger gemaakt worden. En een limiet aan het aantal snipers is sowieso wel gewenst. Als de helft van je team sniper is en niet aanvalt, dan is er geen fun aan.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 10:46
Ik was na een paar maanden niet gespeeld te hebben laatst weer online. Op 1 van die grote nieuwe mappen (weet de naam ff niet) stonden opgegeven moment 4 man op rij te snipen. Ik ben verolgens heerluk met de buggieover ze heen gereden met een rotgang. Had gelijk een achievement. Ik heb zelden zo hard moeten lachen als met die actie. In 2 sec 4 man killen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeger in de goede oude tijd,
(BF2)
kon je als commander zo´n vehicle drop inzetten,
Ik moest dan ook altijd wel lachen als ik een hummer aan een parachute langzaam op een of ander heuveltje zag afdalen.

maar goed, ieder spel heeft zo´n zijn speel element wat de ene speler verschrikkelijk vind, en de ander juist fantastisch.

Ikzelf vind het heerlijk om met een straaljager een beetje te dog fighten en wat bommen los laten op vijandelijke troepen.
Nu kan ik me alleen heel goed voorstellen dat als je al voor de 10x een bom op je hoofd hebt gekregen. de ontvanger van die bom ook zoiets heeft van, "watje, kom dan op de grond vechten"

Het enige wat ze voor de snipers goed moeten doen is kogel snelheid, en bullet drop.
Dan word het al weer net iets moeilijker zonder al te complex in de code te moeten gaan. (wind simuleren is neem ik aan lastig te implementere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enemy snipers zijn ook geen probleem, vaak genoeg dat ik als assault zo'n sniper aan flarden knal. Echter als ze in je eigen team zitten en je moet aanvallen, dat is pas ergerlijk. Een mortar op een MCOM als de vijand moet disarmen is leuk, echter als de helft van je team op dat moment wacht zal die MCOM nooit gearmed worden.

Zelf speel ik wel eens lekker aanvallende sniper, vooral in BF2 en Play4Free werkt dat heerlijk. Sterk pistool mee en bijvoorbeeld de SVD om die als single shot assault rifle te gebruiken. Of de M24 en als je het hoofd mist het afmaken met een pistool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:45:
Het enige wat ze voor de snipers goed moeten doen is kogel snelheid, en bullet drop.
Dan word het al weer net iets moeilijker zonder al te complex in de code te moeten gaan. (wind simuleren is neem ik aan lastig te implementere)
Ik zou het als sniper juist heerlijk vinden als ze velocity en bullet drop implementeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, geen velocity. Velociraptor! Dat zal echt veel leukere gameplay opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Zijn opzich wel realistische Specs die ze geven hoor.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:45:
Ik weet niet of dat moeilijk is, het is wel een standaard in flightsims al dan niet verbeterd door payware. De wind dynamiek en snelheden zijn zo goed als realtime. Maargoed dan praten we ook over een hele andere game.. ik ken voor de rest ook niet echt spellen waar wind in zit?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProCeela schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:05:
Zijn opzich wel realistische Specs die ze geven hoor.
Ja iedereen kan wel een schatting maken die realistisch oogt, echter ik heb geen zin in het gezeik dat iedereen nu vanuit de TS overneemt dat een 6850 voldoende is voor hoogste detail terwijl het later blijkt dat het niet zo is.'
fynrd1 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:05:
[...]

Ik weet niet of dat moeilijk is, het is wel een standaard in flightsims al dan niet verbeterd door payware. De wind dynamiek en snelheden zijn zo goed als realtime. Maargoed dan praten we ook over een hele andere game.. ik ken voor de rest ook niet echt spellen waar wind in zit?
Er zijn er wel een paar maar niet veel nee. In Call of Duty heb je volgens mij in de single player zo'n stuk, daar zit je echter wel vanuit een scripted plekje dus die wind zal niet echt aanwezig zijn en niet echt gesimuleerd moeten worden. Zullen volgens mij nog wel een paar andere sniper spellen zijn waar het wel echt fatsoenlijk in zit. Echter zoiets heeft een flinke impact op performance, elk schot moet immers berekend worden en elke graden die een speler draait zorgt voor een andere berekening. Dat levert serverside zo'n belasting op dat het gewoon de moeite niet waard is.

En zoals al gezegd, het is idd geen snipen op kilometers afstand, een halve kilometer is vaak al uitzonderlijk en komt niet vaak voor.

[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:53
Bij battlefield zit je ook niet echt op een kilometer te snipen he, bullet drop en wind hebben maar een beperkte invloed op de gemiddelde battlefield kill.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
Pre Order PS3/XBOx360 Battlefield 3 Limited Edition ongeveer £34,85 (met code: 330ZAVCODE) bij www.zavvi.com.

Alleen vandaag nog.

[ Voor 23% gewijzigd door Jumpman op 08-07-2011 23:58 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CozNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
http://www.shacknews.com/...field-3-pc-specs-revealed

Battlefield 3 PC specs revealed
by Steve Watts, Jul 08, 2011 12:15pm PDT

DICE's focus on making Battlefield 3 a PC powerhouse has wowed us with its visuals, and it seemed certain to make our rigs break a sweat. The PC system specifications have been revealed on the GameStop product page (via VG247), and while the recommended specs are nothing to sneeze at, they aren't insurmountable.

The game is due out this fall on the PC, or with a slight hit to performance on consoles. Check out the specs below, and read up on the multiplayer classes, also outlined today.

Minimum

■Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

■Operating System: Windows Vista or Windows 7

■Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

■RAM: 2GB

■Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card

Recommended

■Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

■Operating System: Windows 7 64-bit

■Processor: Quad-core Intel or AMD CPU

■RAM: 4GB

■Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Dit was toch al gepost ?

En dit zijn nog niet de officele specs he..
Maargoed ik denk dat dit het wel is hoor.

Ik zit denk ik wel aardig met mn i7 920@3,4ghz 6gb mem en een GTX 570 :)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

Beetje afhankelijk van je resolutie niet? Als je dan zo graag je specs wilt posten moet je die er ook wel bij zetten. Zo zegt het niets.

[ Voor 53% gewijzigd door superwashandje op 09-07-2011 11:14 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Pagina: 1 ... 45 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien