Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Eduardboon schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:29:
nu is er geen ruzie, maar een gezellig gesprek over de muziek (die ook in bf3 terugkomt) en dan is het weer niet goed. Ik houd dit topic maar voor gezien.
Het is inderdaad een beetje jammer, je kunt geen normaal gesprek hebben of er is iets te mekkeren.

Het word ongetwijfeld goed bedoelt maar je kan best wat ruimte overlaten voor normale gesprekken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
EnigmaNL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:32:
[...]

Het is inderdaad een beetje jammer, je kunt geen normaal gesprek hebben of er is iets te mekkeren.

Het word ongetwijfeld goed bedoelt maar je kan best wat ruimte overlaten voor normale gesprekken toch?
Tja, je kunt je ook afvragen of dit een forum is (om te discussieren) of een babbelbox.... :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Nou zou ik hier de betekenis van het woord forum kunnen gaan citeren, maar dat doe ik maar niet :).

Tot laters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:40
Ho ho, even niet mensen op het verkeerde been brengen... Dit is gewoon door een fan gemaakt, het is geen (officiële) Battlefield 3 theme song.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Avalaxy schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:33:
[...]

Ho ho, even niet mensen op het verkeerde been brengen... Dit is gewoon door een fan gemaakt, het is geen (officiële) Battlefield 3 theme song.
Gelukkig niet :) Werd er niet echt enthousiast van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Oké als ik hem nog een keer luister hoor ik wel dat het hetzelfde patroon is, maar dat is dan ook alles. Ik hoop dat de uiteindelijke versie wel iets meer weg heeft van het origineel dan dit ;)
Fatal Mind schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:32:
[...]

Vind je de moderne setting oud worden ? Ik vind persoonlijk dat het hele WW2 gebeuren ontiegelijk oud word, weg met die antieke onzin, been there, done that,. Ik was dan ook groot voorstander van bf2142, beetje sci fi sfeertje is heerlijk.

Maarja, hier kan je over bezig blijven natuurlijk, iedereen heeft andere voorkeur,
Ik vind vooral de wapens van WW2 heerlijk, prachtig om met een M1 Garand een paar man achter elkaar neer te knallen.

En de Nazi's als tegenstander (of kant in multiplayer) vind ik toch ook wat meer hebben dan vage Chinezen, Russische maffia of Midden-Oosten terroristen.
Baccy schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:03:
[...]

Ach ze willen bij EA toch superveel DLC uit gaan brengen voor BF3, dus een 1942 en een 2142 remake hebben beide wel kans (althans dat hoop ik :D )
Nee! Liever niet zo'n halfbakken implementatie :P Gewoon echt een volledig nieuwe game, Battlefield 1944!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb hier niets meer te melden....
Tot de release Tsurany....
Wij hebben iets afgesproken als je het nog weet ! :D

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Laat maar

[ Voor 101% gewijzigd door jagermeister op 27-06-2011 22:44 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Baccy schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:35:
[...]

Gelukkig niet :) Werd er niet echt enthousiast van
Ik vond het anders niet slecht, natuurlijk is het niet 1942 maar niet slecht. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version
CPU: een hamster in een rad en een ouderwetse voorwiel-dynamo

Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
CPU: Rolls Royce gas turbine

Mierenneukmodus:

Volgens mij bedoelde je PSU en niet CPU. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:28
DanielWW2 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 00:19:
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
CPU: een hamster in een rad en een ouderwetse voorwiel-dynamo

Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
CPU: Rolls Royce gas turbine

Mierenneukmodus:

Volgens mij bedoelde je PSU en niet CPU. :P
Daarnaast heeft de TNT1 met 32Mb volgens mij nooit bestaan... :9

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2024
EnigmaNL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:47:
[...]

Die intro brengt goede herinneringen terug!

Ik zou zo graag een écht vervolg willen op BF1942. Dus niet zo'n gemodde Bad Company game zoals BF1943 maar een echte opvolger. Met de kwaliteiten van moderne games maar wel gewoon een WW2 setting!
Ik herken me in jouw gevoel. Er is gelukkig een antwoord -> Forgotten Hope 2!

YouTube: ‪Forgotten Hope 2 - 2.3 - Multiplayer Gameplay‬‏

(op 01:20 zie je Ramelle Neuville, de Saving Private Ryan map).

Dit is een vrij realistische WW2 shooter op de BF2 engine (MOD). Is gigantisch goed afgewerkt en bevat inmiddels behoorlijk veel maps wapens en voertuigen. Ik speel al een jaar niks anders.

EDIT: En het mooie is dat er verschillende tests zijn geweest met servers met 128 players tegelijk. Dit draait verrassend goed, al zijn sommige maps er niet voor gemaakt en wordt het soms een chaos. Dit is echt EPIC, kan zelfs BF3 met max 64 spelers niet tegenop.

[ Voor 13% gewijzigd door JohnGalt op 28-06-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
JohnGalt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Dit is een vrij realistische WW2 shooter op de BF2 engine (MOD). Is gigantisch goed afgewerkt en bevat inmiddels behoorlijk veel maps wapens en voertuigen. Ik speel al een jaar niks anders.

EDIT: En het mooie is dat er verschillende tests zijn geweest met servers met 128 players tegelijk. Dit draait verrassend goed, al zijn sommige maps er niet voor gemaakt en wordt het soms een chaos. Dit is echt EPIC, kan zelfs BF3 met max 64 spelers niet tegenop.
Forgotten Hope 2 is inderdaad erg gaaf en die heb ik ook wel een tijdje gespeeld. Toch zou ik heel er graag een spel willen met vernietiging enzo, dat voegt gewoon echt wat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
JohnGalt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Thanks voor de reminder , ik had BF 2 weer geinstalleerd , maar deze mod ziet er goed uit.
Ben hem aan het binnenhalen , ik zie ook dat de community voor deze Mod aardig leeft nog !

edit : jammer dat er maar 1 volle server is..

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
  • Laatst online: 30-05-2024
ProCeela schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:28:
[...]

Thanks voor de reminder , ik had BF 2 weer geinstalleerd , maar deze mod ziet er goed uit.
Ben hem aan het binnenhalen , ik zie ook dat de community voor deze Mod aardig leeft nog !

edit : jammer dat er maar 1 volle server is..
Ja klopt, er zijn meestal maar 1 of 2 volle servers, de mod wordt voornamelijk gespeeld in Europa, is in Amerika niet zo bekend.

Voordeel daarvan is dan wel weer dat je vaak met dezelfde mensen speelt en dat bevordert de teamplay.

Er komt binnenkort een nieuwe patch uit (na een jaar/ half jaar ongeveer) met de Ardennen als theater. Dat belooft ook veel moois!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Hee vet, heb FH wel gespeeld voor 1942 maar deze nog niet gezien.
Even downloaden dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
kan bijna niet wachten krijg het er warm van!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackvulcano schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:42:
Hee vet, heb FH wel gespeeld voor 1942 maar deze nog niet gezien.
Even downloaden dan maar!
Wat ook de moeite waard is om eens uit te proberen is: Project Reality. Dit combineert de feel van BF2 met het realisme van ArmaII. Ik speel het nog steeds met veel plezier en als er ergens de nadruk ligt op teamwork is het hier wel. De setting is in het heden, maar omdat het zo goed uitgewerkt is voelt het voor mij heel vertrouwd.

Om bijvoorbeeld een tank of APC te bedienen moet je met twee man zijn. één om te rijden, de ander om het kanon/machinegun te bedienen. Het squad en commander systeem zijn geweldig uitgewerkt en je hebt de mogelijkheid om firebases, stationary .50 cals, tankobstructies en TOW's te bouwen.

Zoals de naam al zegt is alles in het teken van realiteit gesteld. De wapens, voertuigen, outfits zijn levensecht. Ook de deviation, ammocount en damage zijn bijvoorbeeld heel realistisch. 1x geraakt is dodelijk, tenzij je op tijd een corpsman kan vinden. Samenwerken is van essentieel belang, omdat elke class een uniekefunctie vervult.

Kijk zelf maar en laat je overtuigen. BF3 zou wat mij betreft een aantal elementen van de teamplay-spirit mogen overnemen. Wat is er nu mooier dan aan het eind van een gevecht te kunnen bedenken. Dat hebben we samen mooi voor elkaar gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:03:
[...]

Wat ook de moeite waard is om eens uit te proberen is: Project Reality. Dit combineert de feel van BF2 met het realisme van ArmaII. Ik speel het nog steeds met veel plezier en als er ergens de nadruk ligt op teamwork is het hier wel. De setting is in het heden, maar omdat het zo goed uitgewerkt is voelt het voor mij heel vertrouwd.

Om bijvoorbeeld een tank of APC te bedienen moet je met twee man zijn. één om te rijden, de ander om het kanon/machinegun te bedienen. Het squad en commander systeem zijn geweldig uitgewerkt en je hebt de mogelijkheid om firebases, stationary .50 cals, tankobstructies en TOW's te bouwen.

Zoals de naam al zegt is alles in het teken van realiteit gesteld. De wapens, voertuigen, outfits zijn levensecht. Ook de deviation, ammocount en damage zijn bijvoorbeeld heel realistisch. 1x geraakt is dodelijk, tenzij je op tijd een corpsman kan vinden. Samenwerken is van essentieel belang, omdat elke class een uniekefunctie vervult.

Kijk zelf maar en laat je overtuigen. BF3 zou wat mij betreft een aantal elementen van de teamplay-spirit mogen overnemen. Wat is er nu mooier dan aan het eind van een gevecht te kunnen bedenken. Dat hebben we samen mooi voor elkaar gekregen!

[video]
Ziet er goed uit. Enkel dat het er soms wat 'kaal' uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickmerckx schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:41:
[...]

Ziet er goed uit. Enkel dat het er soms wat 'kaal' uitziet.
Helaas één van de beperkingen van de BF2 engine. Qua begroeiing hebben ze er alles uitgehaald wat er in zit. Het is dat je het nu zegt, maar ingame is het mij nooit opgevallen/heb ik me er nooit aan gestoord. Er zijn ook enkele junglemaps/forestmaps, waar je door de bomen het bos niet meer ziet. Daar is de vegetatie juist een hele belangrijke factor in de gameplay. In de desertmaps is precies genoeg om je in te kunnen verschuilen. Erg nodig in deze game. Run-and-gun wordt direct afgestraft met een zeer negatief K/D. Van deze maps staan ookgenoeg filmpjes van op youtube.

Op de eigen website: website Project Reality staat nog veel meer info en kan je de bestanden (ook via torrents) binennhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:57:
[...]

Helaas één van de beperkingen van de BF2 engine. Qua begroeiing hebben ze er alles uitgehaald wat er in zit. Het is dat je het nu zegt, maar ingame is het mij nooit opgevallen/heb ik me er nooit aan gestoord. Er zijn ook enkele junglemaps/forestmaps, waar je door de bomen het bos niet meer ziet. Daar is de vegetatie juist een hele belangrijke factor in de gameplay. In de desertmaps is precies genoeg om je in te kunnen verschuilen. Erg nodig in deze game. Run-and-gun wordt direct afgestraft met een zeer negatief K/D. Van deze maps staan ookgenoeg filmpjes van op youtube.

Op de eigen website: website Project Reality staat nog veel meer info en kan je de bestanden (ook via torrents) binennhalen.
Zes man met een mic in één squad die allemaal samenwerken.. ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd in een game! Daarnaast zit er ook nog een zeer goed uitgewerkte insurgency gamemode, waarbij je een weapons cache moet zien te vernietigen/verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:40
Eens, Project Reality heeft de beste teamplay (en gameplay) die ik ooit heb gezien. Maar laten we vooral niet weer afdwalen naar andere games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:19:
Eens, Project Reality heeft de beste teamplay (en gameplay) die ik ooit heb gezien. Maar laten we vooral niet weer afdwalen naar andere games :)
Daar ben ik het weer mee eens :+ ! Wat ik nog wel even wil aanhalen zijn de aspecten welke PR maken wat het is. Graag zou ik in BF3 de mogelijkheden tot goed teamwork verbeterd willen zien tov BF2 (en BFBC2).

Eerder heb ik al gelezen dat er veel suggesties zijn gedaan richting DICE over de uitwerking van de commorose. Om de gameplay niet al te veel te vertragen (BF3 is geen oorlogssim) zou deze wat fijngeslepen kunnen worden (1 ipv 2 aparte commoroses). Verder hoop ik dat het leveldesign en de kitspecificaties goed gaan uitpakken.

In de levels een paar goede bottlenecks, welke je alleen effectief kan verdedigen/aanvallen door een goede coördinatie onderling en de "noodzaak" om elke class in je squad vertegenwoordigd te hebben. De medictreintjes uit BFBC2 zijn een goed voorbeeld van hoe ik het graag NIET zou willen zien.

De functie van Squadleader speelt mijns inziens ook een sleutelrol. Als ze de onderlinge communicatie tussen Sl's en SM's (en de commander) goed op orde krijgen, wordt de positieve invloed op de gameplay zeker zichtbaar.

Als laatste ben ik benieuwd hoe de ontwikkelaars de teamplay gaan stimuleren. Hierbij denk ik aan punten, bonussen en de daar aan gekoppelde unlocks. Nu krijg je bij puntentotaal X unlockY. Wat mij betreft mogen deze nu gekoppeld worden aan op teamplay gebaseerde achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Laat ik iedereen nog even naar de titel van dit topic wijzen, het is het Battlefield 3 topic. Battlefield 2 mods mogen in het Battlefield 2 topic besproken worden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Curse.com has helped Enterbf3 come up with a few short questions for Kevin O'Leary, EA's Product Manager. The following is what he revealed:

Q: What can we expect for PC requirements to run BF3?
A: We’d love to tell you, but we’re not quite ready to release minimum specs just yet. I can tell you that the specs will not be anything crazy or Crysis-like. More details to come.

Q: Will we see the command rose or something similar?
A: That’s a good question! We do offer a lot of set up and customization on the PC for people to decide how they want to play. I’m not exactly sure how we’ll be doing the command rose.

Q: Will there be a server browser for consoles?
A: There will not be a server browser for consoles. We just recently announced "battle log" which is PC based but it’s a really friendly community tool. It allows you to branch out with friends and set up and join private matches. It’s also great for E-Sports, if you’re playing competitively, because it’s going to work with MLG and ESL and all those partners. So you’ll be able to authenticate matches without having to take screenshots and all that kind of stuff because the data feed is going to be encrypted and secure and be sent to them.

Q: How many weapon customizations can be expected?
A: Thousands! Probably tens or hundreds of thousands. This is the biggest battlefield we’ve ever made so the customization is huge and open. There’s three slots on every weapon so you can clip things on like a flashlight or flash suppressor, tons and tons of things. Optics… I can’t even believe how many optics they’ve gotten into the game.

Q: Will there be day and night cycles in multiplayer and if so how will they work?
A: Not so much cycles, instead we have day and night maps.
Via http://n4g.com/news/79658...pon-combinations-and-more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

Q: Will there be day and night cycles in multiplayer and if so how will they work?
A: Not so much cycles, instead we have day and night maps.
Dit vind ik dan weer jammer. Een soort van random nacht/dag cycle maakt maps/gameplay erg dynamisch.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:59:
[...]

Dit vind ik dan weer jammer. Een soort van random nacht/dag cycle maakt maps/gameplay erg dynamisch.
Inderdaad...
Was echt een van de key features bij Crysis 1. Snap niet dat andere developers dit niet overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
[...]

Echt he, denk bijv aan Rush map, waarbij bij punt x: het weer of de dag/nacht cyclus veranderd. Vet!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Ik hoop toch wel dat ze de commo rose er weer in doen, er is in BF2 volgens mij echt niemand die dat ding [edit: cruciaal woordje:]niet gebruikt...

[ Voor 12% gewijzigd door Murphy op 30-06-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was wel een vrij waardeloos systeem, ik hoop dat ze iets bedenken wat een stuk vloeiender werkt. Ik vind het systeem in Bad Company 2 een stuk fijner, afhankelijk van waar je op richt voer je een actie uit, zoiets zouden ze nog flink moeten verbeteren, dat zou echt fijn zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-02 15:41
Tsurany schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:57:
Het was wel een vrij waardeloos systeem, ik hoop dat ze iets bedenken wat een stuk vloeiender werkt. Ik vind het systeem in Bad Company 2 een stuk fijner, afhankelijk van waar je op richt voer je een actie uit, zoiets zouden ze nog flink moeten verbeteren, dat zou echt fijn zijn.
Ik zat laatst op LAN wat SWAT4 te spelen (coop blijft leuk :D ) en daar zit ook een handige command functie. Imo zou een soortgelijk systeem niet misstaan in BF3. Je kunt namelijk met een druk op de knop een command geven, zoals in BC (onderin je beeld komt dan wel te staan welk command je gaat geven).

Als je op een deur richt kun je bijv. zeggen dat iemand die deur moet openmaken (in SWAT4 dan, in BF3 zal dat wat anders wezen). Onderin je scherm komt dan te staan welk command je geeft als je op de knop drukt. Je weet dan precies wat je gaat zeggen en je hoeft dan geen 3 keer te drukken omdat je telkens het verkeerde command geeft. Er zit echter ook een wat uitgebreider menu in waar je uitgebreidere orders kunt geven.

Je hebt dan voor snelle commands als "hup, met z'n allen naar die vlag toe" de makkelijke manier door op een knop te drukken en voor wat uitgebreidere stuff als dekkingsvuur geven in een bepaalde richting de commo rose.

Ze hadden zelfs op meerdere manieren een soortgelijk systeem in het spel zitten met de muis. Als je op een deur richtte die op slot zat kwam er een symbool in beeld. Als je iets boven het slot mikte kon je kiezen een C4 op de deur te plakken of met een shotgun het slot aan gort te knallen. Als je op het slot zelf mikte kon je ervoor kiezen om met een tangetje het slot open te wurmen. Als je dan klikte voerde je de actie uit.

Dit systeem werkte zeer goed en het laat zien dat het wel goed kan zijn (als het in 2005 kon kan het in 2011 vast ook wel, maar dan beter :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:20
Oh swat 4, goeie ouwe tijd. Dat systeem werkt inderdaad prima daar! Heb het spel megaveel online gedaan vroeger, vooral de pistol only servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

[...]

Maar zou je dan in een multiplayer ronde enkele malen van overdag naar nacht willen wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Stewie! schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:00:
Maar zou je dan in een multiplayer ronde enkele malen van overdag naar nacht willen wisselen?
1 Keer zeer zeker wel ja !! Tijdens het simracen is dat gaaf en in een FPS die enigzins realistisch wil overkomen mag dat niet ontbreken :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog niks over LAN support;)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Treur eigenlijk totaal niet over het ontbreken van een dag/nacht cyclus in MP. Het is grappig maar losse dag en nacht mappen zijn ook prima.
Command rose hoeft los niet terug te komen, iets van dat bij BC2 in combinatie met een zinnetje erbij in (een aparte) chat ofzo. Dat als je om ammo of repair vraagt het meer is dan even een gesproken zin.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
http://blogs.battlefield....ltiplayer-overview.aspx## Interessante interview met Lars Gustavsson over Battlefield 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
Afbeeldingslocatie: http://www.bf3tr.com/images/bf3_operation_metro_e3_briefing.jpg
EDIT: Zie net dat dit plaatje ook in de blog staat.

[ Voor 30% gewijzigd door vinom op 30-06-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind de keuze voor area 4 erg apart, dan span je in feite direct bij de MCOM. Ben benieuwd hoe dat er in de praktijk uit gaat zien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:19:
Vind de keuze voor area 4 erg apart, dan span je in feite direct bij de MCOM. Ben benieuwd hoe dat er in de praktijk uit gaat zien.
die eerste MCOM staat daar in een vrij open ruimte, dus met een beetje sprayen kan het verdedigende team het goed op slot houden. dat noodzaakt het aanvallende team om over de flanken te gaan (je ziet dat die area daar voor gebouwd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat snap ik, alleen je spawned er in feite direct voor lijkt zo, als ik puur op die kaart af ga lijkt het mij een spawnkill fest. Natuurlijk zal daar wel wat op verzonnen zijn, vandaar ook mijn nieuwschierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Slechts twee MCOM's per area op die map. Erg tegenvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Zoals het hoort bij Rush.
Sowieso bij objectives opblazen is het vaak A & B (Counter strike, CoD)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:00:
[afbeelding]
Mm lekker simpel de BC2 map overview maar aangehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

(edit)

[ Voor 97% gewijzigd door icn op 30-06-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:19:
En wat als dat een gebouw is met meerdere verdiepingen ;) Dat lijkt me hier logischer, en dan krijg je interessante situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
YouTube: ‪BREAKING Battlefield 3 Beating MW3 in Pre-Order Sales‬‏

Altijd leuk om te horen en natuurlijk een beetje vrees voor de toekomst.
Dadelijk krijgen we echt een lading van CoD noobs in BF3. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Gunns4Hire FTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:08:
[...]

En wat als dat een gebouw is met meerdere verdiepingen ;) Dat lijkt me hier logischer, en dan krijg je interessante situaties.
Een gebouw zit in ieder geval ergens vlak voor één van de MCOM's. In operation metro zie je iemand uit een gebouw springen op het eind.
Na de landing staat hij praktisch gelijk tegen een MCOM aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:08:
[...]

Ja idd, dat zou best kunnen. Ben in ieder geval erg benieuwd hoe ze dat gedaan hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dan niks

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 01-07-2011 14:57 . Reden: Troll ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doel van een troll is het uitlokken van reacties. Geef hem die niet. Een TR is de enige juiste actie.

[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 01-07-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
knip

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 01-07-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
knip

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 01-07-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
knip
vinom schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:00:
[afbeelding]
Opzich leuk als Inf.map, hopelijk is dit ook meteen de kleinste map die in het spel zit.

Hier krijg ik nog niet echt het BF gevoel van moet ik zeggen :/

[ Voor 66% gewijzigd door PWM op 01-07-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:36

Audione0

Strijdt der titanen

knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 01-07-2011 15:00 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[b][message=36325458,noline]
[...]
Opzich leuk als Inf.map, hopelijk is dit ook meteen de kleinste map die in het spel zit.

Hier krijg ik nog niet echt het BF gevoel van moet ik zeggen :/
Deze map 'Metro' is dan ook een infantry focussed 'Rush' map.
Uit de tot nu toe beschikbare footage weten we dat deze map meerdere verdiepingen heeft.
Dit 2D plattegrondje geeft dus ook geen goed beeld van de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 16:07
priemt schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:22:
[...]

Deze map 'Metro' is dan ook een infantry focussed 'Rush' map.
Uit de tot nu toe beschikbare footage weten we dat deze map meerdere verdiepingen heeft.
Dit 2D plattegrondje geeft dus ook geen goed beeld van de werkelijkheid.
Dat scheelt al iets. Maar als ik aan BF denk, dus niet aan BFBC, dan denk ik aan grote maps met een klein suburb gedeelte. Dit is meer richting het COD gebeuren.

Maargoed, hopelijk trek ik mijn conclusies te vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat doe je zeker, in BF3 zitten de grootste maps tot nu toe. Je kan echt enorm uitgestrekte landschappen verwachten. Dit is een typische BC2 map maar de echt typische BF2 mappen zullen zeker in grote getalen aanwezig zijn, echter wel voornamelijk in conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
zolang er maar veel en grote rushmappen inzitten dan ben ik tevrede :)

en na een jaartje een uitbreiding zoals vietnam (of nog liever in de WOII setting) voor bfbc2 dan gaat dit veruit de meest gespeeld game van het jaar voor mij worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel graag willen weten hoe het zit met de sniperspots, lijkt me echt geweldig om vanaf een dak mensen neer te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:44:
lijkt me echt geweldig om vanaf een dak mensen neer te schieten
:X gelukkig dat dit digitaal kan in BF3:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:13:
[...]

:X gelukkig dat dit digitaal kan in BF3:Y)
daarom hoef ik geen duur sluipschuttersgeweer aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij cool om een stuk of 4 man op te blazen met een RPG;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:20:
Het lijkt mij cool om een stuk of 4 man op te blazen met een RPG;)
Nog beter is de 10 mensen die boven op het dak staan te snipen van een verdieping lager, met een paar pekketjes C4 het hele dak weg te blazen dat ze allemaal naar benenden donderen. Om ze daar te trakteren op wat ik noem een slachtpartij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:44:
Ik zou wel graag willen weten hoe het zit met de sniperspots, lijkt me echt geweldig om vanaf een dak mensen neer te schieten
Als dat in BF2 kan en in BC2 ook kan dan moet dat zeker in BF3 ook kunnen. Zijn alleen vaak wel de domste plekken voor een sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:38:
[...]

Als dat in BF2 kan en in BC2 ook kan dan moet dat zeker in BF3 ook kunnen. Zijn alleen vaak wel de domste plekken voor een sniper.
zolang er maar hoge gebouwen zijn waarvan je het dak kunt betreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik ben trouwens reuze benieuwd hoe ze in de MP de voertuigen regelen. In het tankfilmpje en de SP filmpjes zag je dat je echt in de auto/tank moet stappen en als je de verschillende dingen wilt besturen je dan ook echt even moet switchen van plek. Nu druk je op een knop en zit je opeens ergens anders.

Betekent dit, als dit echt zo is, dat er een schietstoel in de jet zit?
Je misschien kan abseilen van een helicopter, of er in ieder geval uit kan springen, of misschien wel erin kan lopen?
Damn, als ik er zo over nadenk brengt dat veel gruwelijke mogelijkheden met zich mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Mensen, MoH is nu €10 op steam.
Als je die koopt krijg je een beta code voor BF3. ;)

Dat is het misschien wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
We zitten sowieso al in de Open Beta van September :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 10:00
DanielWW2 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:37:
Mensen, MoH is nu €10 op steam.
Als je die koopt krijg je een beta code voor BF3. ;)

Dat is het misschien wel waard.
10 euro neer leggen voor de beta van een spel, om daarna weer 50 euro neer te leggen voor het echte spel ? :?

( ja ik heb hem ook gepre-orderd voor 35 euro, maar gaat om het idee )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

Skybullet schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:33:
[...]

10 euro neer leggen voor de beta van een spel, om daarna weer 50 euro neer te leggen voor het echte spel ? :?

( ja ik heb hem ook gepre-orderd voor 35 euro, maar gaat om het idee )
Volgens mij krijg je voor 10 euro het spel MoH met als extra'tje toegang tot de beta van bf3...........

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen MoH is best wel zuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien omdat jij het niet kan ;) Ik vind het een topspel! Meer dan 200u gespeeld al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ja, je moet alleen de LIMITED EDITION van MoH hebben om de beta te krijgen :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:29:
Misschien omdat jij het niet kan ;) Ik vind het een topspel! Meer dan 200u gespeeld al.
Ik was er best goed in nog, had de demo of beta (dunno wat precies) met die twee mappen gespeeld. Vond alleen de gameplay gewoon niks, deed gewoon echt onder voor Battlefield. Is ook wel aan de reviews te zien (72 vs 87 op metacritic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Kwartjuh schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:33:
Ja, je moet alleen de LIMITED EDITION van MoH hebben om de beta te krijgen :)
Is veranderd voor zover ik weet.
Uit de steam store:
Get access to the Battlefield 3 beta!
Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Er was toch een open beta voor alle platformen? Rond september ofzo.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:19
ja

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Rond september ja :)
Het is natuurlijk leuker als je al eerder kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Ja, maar dan snap ik niet al die berichten over dat je MOH moet kopen om de beta te spelen...

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat is de closed beta.
Eerst alpha, closed beta, open beta, game komt uit, soms volgt nog een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Pablo11392 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:29:
Ja, maar dan snap ik niet al die berichten over dat je MOH moet kopen om de beta te spelen...
Dan heb je toegang tot de closed beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Su 34, zou mooi zijn:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Jammer dat de Marauder van Top Gear niet erbij zit ipv Humvee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 16-09 15:04
AquaSheep schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:08:
Jammer dat de Marauder van Top Gear niet erbij zit ipv Humvee :P.
Wellicht komt er een Zuid-Afrikaanse fractie in :P

[ Voor 64% gewijzigd door Tankbuster op 02-07-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Laatst online: 18:49
Haha, met de automatisch deurXD Eer dat die open is, ben je al dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 14:44
A-10 Thunderbolt heb ik altijd al een prachtig toestel gevonden, en was voor mij een van de redenen om dat booster pack bij BF2 te kopen. Kan niet wachten om deze in BF3 te zien en hopelijk te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Remzz schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 23:09:
A-10 Thunderbolt heb ik altijd al een prachtig toestel gevonden, en was voor mij een van de redenen om dat booster pack bij BF2 te kopen. Kan niet wachten om deze in BF3 te zien en hopelijk te vliegen.
ik hoop wel dat de a10 deze keer wat sneller vliegt, want in bf2 was hij nogal traag en dus zeer makkelijk neer te halen als ik het me nog goed herinner..

overigens staat in die lijst de little-bird... is dat alleen de transportversie of ook de AH-6 aanvalsversie, want die zijn echt cool:D (ik heb nog niets er over gevonden behalve dat de little bird er in zit)

@hieronder, goed dat je het zegt... dat is inderdaad de AH-6 variant

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 03-07-2011 12:17 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
In de Fault-Line series zie je een littlebird in actie.
Het is wel singleplayer en een scripted stukje, maar het hij heeft in ieder geval een soort van dual minigun aan boord daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
flessuh schreef op zondag 03 juli 2011 @ 12:05:
[...]

ik hoop wel dat de a10 deze keer wat sneller vliegt, want in bf2 was hij nogal traag en dus zeer makkelijk neer te halen als ik het me nog goed herinner..

overigens staat in die lijst de little-bird... is dat alleen de transportversie of ook de AH-6 aanvalsversie, want die zijn echt cool:D (ik heb nog niets er over gevonden behalve dat de little bird er in zit)
Het hele punt van de A10 is dat hij nogal traag is. Traag, maar enorm wendbaar.

In ARMA 2 is het ook een van mijn favoriete vliegtuigen, echt een fantastich ding om langs te zien vliegen. En dat GAU8 kanon dan, 3900 30mm schoten per minuut. Als ze dat echt erin stoppen ben ik blij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 16-09 15:04
Hoop meer dat het ze geluid van de GAU-8 erin doen, dat is toch wel het mooiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:29

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Weet iemand misschien al meer over het rangen stelsel in BF3? Hoop dat het hetzelfde zal zijn als in BF2, dus de rangen van de US Marines.

Niet dat het ook maar iets uitmaakt voor de gameplay, maar ik vind het zo raar staan zoals het nu in BC2 is. Bijvoorbeeld een Luitenant Kolonel met drie bronzen sterren in plaats van een zilverkleurig kastanjeblad...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:01:
[...]

Ik was er best goed in nog, had de demo of beta (dunno wat precies) met die twee mappen gespeeld. Vond alleen de gameplay gewoon niks, deed gewoon echt onder voor Battlefield. Is ook wel aan de reviews te zien (72 vs 87 op metacritic).
Dan is het dus je mening en geen feit, iets heel anders ;) Ik vind MoH namelijk top, net wat verfrissender en snellere actie dan BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik weet het niet zeker, maar ik meen me iets te herinneren van een schietstoel in bepaalde jets. Weet iemand hier iets meer van? Ik geloof dat ze het hadden gedaan voor meer realisme, maar dat men ook niet zomaar meer zijn/haar vliegtuig op een objective laat neerstorten en dan net ervoor uit het toestel springt. Nu vlieg je namelijk weer een stuk omhoog en ben je makkelijker uit te schakelen.

[ Voor 51% gewijzigd door Uniciteit op 03-07-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Uniciteit schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:09:
Ik weet het niet zeker, maar ik meen me iets te herinneren van een schietstoel in bepaalde jets. Weet iemand hier iets meer van? Ik geloof dat ze het hadden gedaan voor meer realisme, maar dat men ook niet zomaar meer zijn/haar vliegtuig op een objective laat neerstorten en dan net ervoor uit het toestel springt. Nu vlieg je namelijk weer een stuk omhoog en ben je makkelijker uit te schakelen.
in bf2 kon je er zo uitstappen en dan je parachute gebruiken.... of heel ver vallen en je knop spammen om in een voertuig te stappen...als je in een voertuig landde kreeg je ook geen dmg namelijk

het zou wel logischer zijn als ze er nu dus meer realisme in zouden doen als een flinke vertraging ofzo

[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 03-07-2011 14:31 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Remzz schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 23:09:
In de AIX mod is die perfect wat mij betreft, terwijl de BF2 versie toch een beetje te slap is helaas :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Laatst online: 15-09 03:12
Even een vraag over het Pre Orderen van Battlefield 3. Ik heb dit nog nooit gedaan. Tegenwoordig koop ik mijn spellen via Steam. Het plezierige aan Steam vind ik dat hij automatisch update.Ik hoef niet zo nodig een boekje en dvd hoesje te hebben.

Maakt het nog uit wanneer en waar je BF3 pre ordert?
Is het beter om via Budgetgaming te bestellen of via Steam?

tnx

[ Voor 10% gewijzigd door noud op 04-07-2011 15:09 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien