Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:15:
[...]
Ja het viel mij zwaar tegen eerlijk gezegd. Kan niet begrijpen dat mensen BF2 serieus nog willen spelen. Zal dan wel aan mij liggen.
Om de gameplay misschien? ;)
En waarom zou je alleen een game positief tegemoet moeten zien dan? Ik heb namelijk wel vaker beloftes van EA/Dice tegemoet gezien die ze totaal niet waarmaakten. Een beetje sceptisch zijn is imo helemaal niet verkeerd.
Omdat wat ik nu te zien heb gekregen mij toch wel omver blaast. Daarnaast zit het bomvol nieuwe features die niet te zien waren in BFBC2, dus ik wacht gewoon af wat het gaat worden. Ik verwacht er best veel van. Maar goed... ik vermaak me ook kostelijk met BFBC2, dus ik maak me niet heel veel zorgen.
Dat er nog steeds vrijwel niets over vliegtuigen bekend is baart mij iig best wel zorgen. Jij zit toch ook niet op een BFBC3 te wachten met bijvoorbeeld opnieuw ontiegelijk logge besturing van helicopters?
BFBC2 was eigenlijk meer gericht op de consoles en wellicht dat dat een reden was van de logge besturing van heli's. Ik verwacht dat het nu wat meer afgestemd is op de PC en dus op gebruik van Joystick zoals in BF2 het geval was.

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 24-06-2011 12:32 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt legendarisch kan ik de gameplay niet meer noemen eerlijk gezegd...
Omdat wat ik nu te zien heb gekregen mij toch wel omver blaast. Daarnaast zit het bomvol nieuwe features die niet te zien waren in BFBC2, dus ik wacht gewoon af wat het gaat worden. Ik verwacht er best veel van. Maar goed... ik vermaak me ook kostelijk met BFBC2, dus ik maak me niet heel veel zorgen.
Begrijp mij niet verkeerd: ik denk dat BF3 best goed zal worden en zie de beta ook zeker graag tegemoed. Maar ik hoop niet dat het bij wat leuke features en mooie graphics blijft. De tijd zal het leren.
BFBC2 was eigenlijk meer gericht op de consoles en wellicht dat dat een reden was van de logge besturing van heli's. Ik verwacht dat het nu wat meer afgestemd is op de PC en dus op gebruik van Joystick zoals in BF2 het geval was.
Klopt, maar aangezien er nog steeds weinig over bekend is ga ik dan wel mij afvragen waarom. Een grote reden waarom BF zo succesvol is en was, kwam toch wel door het gebruik van voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ja, veel beter. :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk mensen hier die naar de Gamescom in Keulen gaan?
Meen ergens gelezen te hebben dat Battlefield 3 daar aanwezig zal zijn, zit ook redelijk kort tegen de open beta aan dus misschien een uitgebreidere build die de bezoekers mogen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:38:
[...]
Echt legendarisch kan ik de gameplay niet meer noemen eerlijk gezegd...
Dan heb je het verkeerd gespeeld. De gameplay is een van de beste in de geschiedenis van de multiplayer schietspelletjes. Georganiseerd 32 tegen 32 spelen, verdeeld over 6 squads, inclusief een airforce, battle commander en chain of command is de beste game-ervaring die je in een oorlogs-sim kan hebben.

Als je alleen op kharkand granaatjes gaat gooien kan de gameplay tegenvallen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:09:
Zijn er eigenlijk mensen hier die naar de Gamescom in Keulen gaan?
Meen ergens gelezen te hebben dat Battlefield 3 daar aanwezig zal zijn, zit ook redelijk kort tegen de open beta aan dus misschien een uitgebreidere build die de bezoekers mogen testen.
Ik ben daarbij ja, hoofdzakelijk voor FIFA 12, maar aangezien FIFA ook van EA zie ik het nog wel gebeuren dat Battlefield 3 ook speelbaar is behind closed doors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Blackvulcano schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:10:
[...]

Dan heb je het verkeerd gespeeld. De gameplay is een van de beste in de geschiedenis van de multiplayer schietspelletjes. Georganiseerd 32 tegen 32 spelen, verdeeld over 6 squads, inclusief een airforce, battle commander en chain of command is de beste game-ervaring die je in een oorlogs-sim kan hebben.

Als je alleen op kharkand granaatjes gaat gooien kan de gameplay tegenvallen ja.
Exactly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
[...]

Dit dus _/-\o_ .

Hopelijk komt dit gevoel weer enigszins terug in BF3! In BC1 en 2 niet echt gehad in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vroeger was het natuurlijk een enorm vet spel. Genoeg leuke tijden gehad in clanwars etc.

Nu niet meer, daar doelde ik op. Zat spellen die ik nu véél leuker vind. Omdat die van deze tijd zijn. Als je even terugleest snap je ook waarom ik dat zeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:16:
[...]
Vroeger was het natuurlijk een enorm vet spel. Genoeg leuke tijden gehad in clanwars etc.

Nu niet meer, daar doelde ik op. Zat spellen die ik nu véél leuker vind. Omdat die van deze tijd zijn.
Dat heeft niks met de gameplay te maken. Als je puur op het grafische aspect doelt, dan is dat jou idee van een leukere game. Hoewel BF2 nog goed mee kan komen vind ik zelf.

Daarnaast vind ik de graphics van BFBC2 op sommige momenten echt niet goed. Overbelichting op sommige maps waardoor je echt meer niks ziet. Soms wel realistisch, maar niet mooier en leuker.

Graphics komen bij mij op de 2e plaats, gameplay op 1. Met stip zelfs.

De gameplay van BF2 is gewoon nog nooit geëvenaard.

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-06-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik lees trouwens net iets over "suppressive fire" van de support class. Als je onder "suppression" ligt, dan raakt je character onder stress en wordt je view ietwat geblurred en zal het scherm wat schudden. Dit zou er voor zorgen dat je niet makkelijk kunt reageren en degene die je onder vuur neemt niet zomaar met een simpele headshot om kunt leggen.

Lijkt me echt wel een nuttige toevoeging. Suppressive fire heeft zo echt een tactische functie en denk dat dit de gameplay echt ten goede komt. Aan de andere kan zou het ook wel irritatie op kunnen wekken aangezien de supportclass de beschikking heeft over ammoboxes en dus "oneindig" kan blijven sprayen en jouw character kan laten stressen.

Ook leuk dat je nu kunt weigeren te worden gerevived en er dus gewoon voor kunt kiezen om opnieuw te spawnen. Hoevaak ik wel niet onder vuur gerevived ben om meteen weer afgeschoten te worden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
jagermeister schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:20:
Ik lees trouwens net iets over "suppressive fire" van de support class. Als je onder "suppression" ligt, dan raakt je character onder stress en wordt je view ietwat geblurred en zal het scherm wat schudden. Dit zou er voor zorgen dat je niet makkelijk kunt reageren en degene die je onder vuur neemt niet zomaar met een simpele headshot om kunt leggen.

Lijkt me echt wel een nuttige toevoeging. Suppressive fire heeft zo echt een tactische functie en denk dat dit de gameplay echt ten goede komt. Aan de andere kan zou het ook wel irritatie op kunnen wekken aangezien de supportclass de beschikking heeft over ammoboxes en dus "oneindig" kan blijven sprayen en jouw character kan laten stressen.

Ook leuk dat je nu kunt weigeren te worden gerevived en er dus gewoon voor kunt kiezen om opnieuw te spawnen. Hoevaak ik wel niet onder vuur gerevived ben om meteen weer afgeschoten te worden... :X
Ja ik ben ook helemaal tevreden met die functie. De LMG heeft dan de functie die het in het echt ook heeft, en niet zoals in BC2 een ideale bijna-snipergun-met-200-kogels LMG. Over de nadelen die nu genoemd worden vind ik onzin, als je onder vuur genomen wordt ja, dan moet je dekking zoeken, maar als je niet in de line of fire zit, en dus bijna meer als 340 graden rond hem heen, dan kan je hem rustig een HS geven of een knife in ze rug planten. Ik zie het probleem totaal niet zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:18:
[...]

Dat heeft niks met de gameplay te maken. Als je puur op het grafische aspect doelt, dan is dat jou idee van een leukere game. Hoewel BF2 nog goed mee kan komen vind ik zelf.

Daarnaast vind ik de graphics van BFBC2 op sommige momenten echt niet goed. Overbelichting op sommige maps waardoor je echt meer niks ziet. Soms wel realistisch, maar niet mooier en leuker.

Graphics komen bij mij op de 2e plaats, gameplay op 1. Met stip zelfs.

De gameplay van BF2 is gewoon nog nooit geëvenaard.
Jawel. Want de community die nu BF2 speelt zorgt ervoor dat de gameplay minder wordt. Verder heeft BF2 niet meer iets unieks waardoor de gameplay gewoon verouderd is. Ik zie persoonlijk geen reden om het nog te spelen. Dat is natuurlijk slechts mijn mening.

En ja die overbelichting is klote inderdaad. Hopelijk gaat dit niet terugkomen in BF3. O ja, snipers mogen ook een grote nerf in BF3. Daar hoop ik écht verandering in te zien t.o.v BC2!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

The Great HooD schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:37:
[...]

Ja ik ben ook helemaal tevreden met die functie. De LMG heeft dan de functie die het in het echt ook heeft, en niet zoals in BC2 een ideale bijna-snipergun-met-200-kogels LMG. Over de nadelen die nu genoemd worden vind ik onzin, als je onder vuur genomen wordt ja, dan moet je dekking zoeken, maar als je niet in de line of fire zit, en dus bijna meer als 340 graden rond hem heen, dan kan je hem rustig een HS geven of een knife in ze rug planten. Ik zie het probleem totaal niet zelfs.
Eens, maar ik doelde er op dat er straks tig supportmannetjes rondlopen te sprayen... maar het zal vast meevallen. Denk dat het de gameplay echt bevorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Een oorlog-sim? Dan speel je toch echt het verkeerde spel. Je kan over BF2 zeggen wat je wilt, maar het is absoluut geen sim. Dat zal BF3 ook niet worden...

Het dichtste dat bij een oorlog-sim in de buurt komt is Arma2, en we weten allemaal hoe "leuk" dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:39:
[...]
Jawel. Want de community die nu BF2 speelt zorgt ervoor dat de gameplay minder wordt. Verder heeft BF2 niet meer iets unieks waardoor de gameplay gewoon verouderd is. Ik zie persoonlijk geen reden om het nog te spelen. Dat is natuurlijk slechts mijn mening.
21cw speelt, weer, bf2. Met eigen mod en maps uiteraard. Verder is het pubben nog levend rondom de super@ community/servers. En de gameplay van bf2 is nog steeds uniek. Welk anders spel draait nog mods en word gespeeld over 64 man mét voertuigen en custom maps? Behalve bf1942 dan.
Ik zie en heb nooit een reden gezien om over te stappen naar bc2 of mw of iets. Zal best mooier zijn maar gameplay en community is voor mij belangrijker. En clanwars zijn toch echt te kinderachtig voor bf2. 12 tegen 12, seriously?
EnigmaNL schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:53:
[...]
Een oorlog-sim? Dan speel je toch echt het verkeerde spel. Je kan over BF2 zeggen wat je wilt, maar het is absoluut geen sim.
Oorlogsspelletje dan. ARMA2 was idd geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:39:
[...]

En ja die overbelichting is klote inderdaad. Hopelijk gaat dit niet terugkomen in BF3. O ja, snipers mogen ook een grote nerf in BF3. Daar hoop ik écht verandering in te zien t.o.v BC2!
Niks unieks? Nou sorry, maar ik ben maar weinig (eigenlijk geen?) online multiplayer games tegengekomen waar je met 64 man een oorlog kan uitvechten met oa. jets, choppers, tanks, ATV"s en AAV's. Verder zie ik ook weinig games die een diep en goed uitgebalanceerd squad en commander based gameplay bevatten.

Battlefield 2 is dus een van de weinige met deze gameplay, en dat kan ik persoonlijk niet niet-uniek vinden.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
@hmmmmmmmmmpffff

Noem mij eens een game die de game play van bf2 benadert?
Een game zoals bf2 zal nooit meer komen, ik denk zelfs dat bf3 dit niet aan kan, enorme mappen met voertuigen, vaartuigen, helicopters en jets.
Grafisch ziet bf3 er schitterend uit maar grafisch zegt niets over de game play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
NLsandman schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:49:
@hmmmmmmmmmpffff

Noem mij eens een game die de game play van bf2 benadert?
Een game zoals bf2 zal nooit meer komen, ik denk zelfs dat bf3 dit niet aan kan, enorme mappen met voertuigen, vaartuigen, helicopters en jets.
Grafisch ziet bf3 er schitterend uit maar grafisch zegt niets over de game play.
Ik dacht dat bf3 ook zulke grote mappen gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Ik ben daarbij ja, hoofdzakelijk voor FIFA 12, maar aangezien FIFA ook van EA zie ik het nog wel gebeuren dat Battlefield 3 ook speelbaar is behind closed doors :)
Ben je er al eens geweest? Lijkt me best leuk om het evenement te bezoeken.. Vraag me alleen af of er ook voldoende te 'doen' is, heb eigenlijk geen idee hoe zo'n evenement verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Z500 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:11:
[...]

Ik dacht dat bf3 ook zulke grote mappen gaat krijgen?
Ik ga daar eigenlijk wel een beetje vanuit. Gezien ze zo op scale hameren. Het is ook immers de opvolger van BF2, dan kunnen ze moeilijk met kleinere maps aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zullen waarschijnlijk wel weer 3 varianten komen zoals we gewend zijn
De kleine en middel grote, en de grote voor alleen de PC´s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:14:
[...]

Ben je er al eens geweest? Lijkt me best leuk om het evenement te bezoeken.. Vraag me alleen af of er ook voldoende te 'doen' is, heb eigenlijk geen idee hoe zo'n evenement verloopt.
Ik ga dit jaar voor de 3e keer. Maar als je gewoon als bezoeker komt en niet behind closed doors, zal je lang bij de populaire games, zoals Call of Duty en Battlefield in de rij moeten staan. Er is iedergeval wel genoeg te doen, want het is immens groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Baccy schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:41:
[...]

Ik ga daar eigenlijk wel een beetje vanuit. Gezien ze zo op scale hameren. Het is ook immers de opvolger van BF2, dan kunnen ze moeilijk met kleinere maps aankomen.
De mappen zoals karkant(d) en Gulf of Oman komen terug, dus, ja, dat staat al vast. Nu nog een goede uitwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Baccy schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:41:
[...]

Ik hoop het echt dat de 64-player mappen net zo groot worden als in BF2.

Ben alleen een beetje bang dat de uiteindelijke map grootte het toch gaat tegenvallen. DICE heeft immers al aangegeven dat de Rush maps "slechts" 32-players kan behelzen. Het heeft er dus all schijn naar dat in ieder geval de rush maps net zoals in BC2, weer erg smal worden, met de bijbehorende vervelende bottlenecks.

Als DICE maps ter grootte van Zater Wetlands zou gaan gebruiken, kan het gemakkelijk een Rush modus met 64 spelers herbergen, zonder dat spelers elkaar in de weg dreigen te lopen.

Ik had trouwens ergens gelezen dat 4-player squads voor BF3 nog niet definief vast staat. DICE is het intern nog niet helemaal over eens of de 4- dan wel de 6-player squad de "sweet spot" is.

In mijn optiek zal een 6-player squad én een uitgebreide command-rose én speciale SL features (markers/waypoints) leiden tot meer teamplay en betere gameplay. Fingers crossed.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maps zullen echt wel die van BF2 evenaren. Maar uiteraard gaan alle maps niet zo zijn.

Rush maps gaan idd slechts 32 players zijn, maar ik vind dat een logische keuze: 64 man die hun vizier op een MCOM gericht hebben... ik zie het niet goedkomen :D

Conquest maps zullen wel 64 players hebben + jets. Dat laatste maakt dat ze echt groot moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
En daarbij komt dat mensen die een dedicated server opzetten makkelijk iets kunnen aanpassen waardoor rush 64 wel beschikbaar wordt. Daar maak ik mij niet echt zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:24:
En daarbij komt dat mensen die een dedicated server opzetten makkelijk iets kunnen aanpassen waardoor rush 64 wel beschikbaar wordt. Daar maak ik mij niet echt zorgen om.
Waarschijnlijk heb je geen LAN en/of dedicated server support (unranked voor clans etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

EnigmaNL schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:53:
Het dichtste dat bij een oorlog-sim in de buurt komt is Arma2, en we weten allemaal hoe "leuk" dat is...
Zoals altijd ligt dat aan de user :P

Maar goed... het is echt niet alsof dat beetje moeite in het begin het totaal waard is om vervolgens in de nacht onder een regen van flares in de lucht een mobile AA af te knallen met je SMAW en de huge ass explosie te aanschouwen die de hemel verlicht vanaf de grond :9~ :9~ :9~ _O_ Geen BF game mode die daar aan kan tippen 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Asgaro schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:15:
Rush maps gaan idd slechts 32 players zijn, maar ik vind dat een logische keuze: 64 man die hun vizier op een MCOM gericht hebben... ik zie het niet goedkomen :D
Ah, op die manier. Een map met MCOM's kun je inderdaad beter met 32-spelers doen.

Ik was in de veronderstelling dat je in BF3 Rush, een bepaald gebied moest securen, alvorens verder te gaan.
Meer in de trant van "advance and secure" in PR of Frontline modus in POE:2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt, echter het securen gaat door middel van twee MCOM's opblazen. Blaas je die op is het gebied secured en ga je verder.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noamlapid
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
misschien kunnen er 4 MCOMs voor 64 spelers en 2 voor 32 maar 64 player rush moet groot zijn of heli's hebben anders kom je er nooit want je wordt dan gewoon neergemaaid door 30 mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:14

India Sierra

Learn by failure

noamlapid schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:19:
misschien kunnen er 4 MCOMs voor 64 spelers en 2 voor 32 maar 64 player rush moet groot zijn of heli's hebben anders kom je er nooit want je wordt dan gewoon neergemaaid door 30 mensen
dan heb je nog het probleem dat als 3 MCOM's kapot zijn, iedereen zicht gaat focussen op de laatste...

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 22:25

Niellie41

[object Object]

thehawk007 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:38:
[...]

dan heb je nog het probleem dat als 3 MCOM's kapot zijn, iedereen zicht gaat focussen op de laatste...
Dat zal je toch altijd hebben, maakt niet uit hoe veel MCOM's er zijn. Of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niellie41 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:43:
[...]

Dat zal je toch altijd hebben, maakt niet uit hoe veel MCOM's er zijn. Of ben ik nu gek?
Dat is toch precies zijn punt? Je kan wel meer MCOM's toevoegen maar het zal vaak uitmonden in 32vs32 gevechten om een enkel punt heen, vandaar dat een 64 speler rushmap met vier MCOM punten ipv twee niet veel zin heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Als er nog 1 spawn point bij conquest over is, wordt het ook 32vs32..

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Daarom moet je er dan ook voor zorgen dat je als team in de aanval twee of meer MCOM's tegelijkertijd opblaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
martijn--g schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:58:
Als er nog 1 spawn point bij conquest over is, wordt het ook 32vs32..
Nope, bij BF2 Conquest heb je in de meeste maps een home base (uncap) met voldoende ruimte om uit te breken. Behalve als je als USMC enkel nog je vliegdekschip in bezit hebt, want dan ben je als USMC zwaar de pineut. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Springstof schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:02:
Daarom moet je er dan ook voor zorgen dat je als team in de aanval twee of meer MCOM's tegelijkertijd opblaast.
Dit lukt alleen vrijwel nooit. Het is meestal beter om beide MCOM's aan te zetten en dan voornamelijk de moeilijkste te verdedigen MCOM keihard te verdedigen en de makkelijkere even te laten zitten. Met 32vs32 is er geen makkelijke MCOM meer, alleen een gigantische regen van granaten.

Hoewel ik veel spelers altijd leuk vond ben ik het er wel mee eens Rush op 32 spelers moet blijven steken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
DanielWW2 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:16:
[...]

Dit lukt alleen vrijwel nooit. Het is meestal beter om beide MCOM's aan te zetten en dan voornamelijk de moeilijkste te verdedigen MCOM keihard te verdedigen en de makkelijkere even te laten zitten. Met 32vs32 is er geen makkelijke MCOM meer, alleen een gigantische regen van granaten.

Hoewel ik veel spelers altijd leuk vond ben ik het er wel mee eens Rush op 32 spelers moet blijven steken.
Hoe meer MCOM's hoe groter de kans dat er meerdere tegelijkertijd (of kort achter elkaar) af gaan en zeker als de MCOM's redelijk ver van elkaar af staan. Teams die slim gegroepeerd aanvallen zullen hier alleen maar baat bij hebben en dat is wmb een pluspunt.

Natuurlijk is de kans aanwezig dat 1 MCOM overblijft, maar die kans lijkt me kleiner op het moment dat er meer dan twee MCOM's aan de start van een game zijn. Je kan de verdedigers aardig desoriënteren en als ze vrij grote afstanden moeten overbruggen om van MCOM D naar A te komen heb je een nog grotere kans om 32 vs 32 gevechten op chokepoints te voorkomen.

Een andere oplossing is om in plaats van alle MCOM's op te moeten blazen om door te gaan naar het volgende deel van het level en/of om te winnen als aanvaller slechts een deel vereist is voor progressie. Bijvoorbeeld steeds 3 van de 4 MCOM's in plaats van 2 van de 2, zoals het nu is. Wordt er alleen maar interessanter op.

[ Voor 30% gewijzigd door Springstof op 24-06-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noamlapid
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
ik ben het met springstof eens maar ik zie ook dat meerdere MCOM's onhandig kan zijn maar het probleem is je kan een 32 speler rush map niet gebruiken voor 64 spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElephantFly
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-03 17:35
:F Mijn verwacht, Hij beweert zelf de Wereld oudste Battlefield Bad Company 2 PS3 speler...

YouTube: ‪Worlds Oldest Battlefield Bad Company Player Gamer Hates Sniper Crap‬‏

...is een Nederlander ! Met fantastisch accent ook. "I'm retarted, so I lof guardian." Wat een eindbaas. Deze man verdient een standbeeld. En voeg hem toe aan je friendlist.

Ooit al afgevraagd of jij binnen 50 of 60 jaar nog zal gamen of denk je dat oude mensen helemaal geen zin daarin hebben? Wel in onderstaand filmpje zie je Jaap, een 66 jarige Nederlander die nog elke avond op zijn PS3 is aan het spelen. Hij beweert zelf de oudste Battlefield gamer te zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door ElephantFly op 24-06-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElephantFly schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:42:
:F Mijn verwacht, Hij beweert zelf de Wereld oudste Battlefield Bad Company 2 PS3 speler...

YouTube: ‪Worlds Oldest Battlefield Bad Company Player Gamer Hates Sniper Crap‬‏

...is een Nederlander ! Met fantastisch accent ook. "I'm retarted, so I lof guardian." Wat een eindbaas. Deze man verdient een standbeeld. En voeg hem toe aan je friendlist.

Ooit al afgevraagd of jij binnen 50 of 60 jaar nog zal gamen of denk je dat oude mensen helemaal geen zin daarin hebben? Wel in onderstaand filmpje zie je Jaap, een 66 jarige Nederlander die nog elke avond op zijn PS3 is aan het spelen. Hij beweert zelf de oudste Battlefield gamer te zijn.
Zegt hij niet 'Im retired, so i love gardening'?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sorry to burst your bubble, maar oud nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Equal. Beide waren revolutionaire games :) En mathaf*cking epic.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt goed filmpje! En bijpassende muziek. Hier is originele versie YouTube: ‪The World's Oldest Battlefield Player‬‏
Al half miljoen views bijna :P

En ik heb dezelfde poster als hem >:)
Ik heb daar ook al over zitten nadenken. Ik denk dat dit een normaal fenomeen zal worden.
Gaming is nog relatief nieuw, dus de eerste generatie gamers die ermee opgegroeid zijn, zijn ik schat 40 jaar fzo nu? Nu zullen er ongetwijfeld veel stoppen omdat ze dat misschien niet "normaal" vinden van nog te gamen op die leeftijd, maar ik denk dat die gedachtegang zal verminderen elke generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Executive Producer Patrick Bach bij DICE heeft (een heel klein beetje) informatie naar buiten gebracht. Hij zei dat de Battlefield 10 maps voor de co-op zal bevatten en dat het is ontwikkeld voor 2 spelers. Helaas is dit alles dat we voor nu weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Weet je wat ik trouwens hoop? Dat ze dat epische muziekje van battlefield 1942 (1943) er weer in doen. Die zat trouwens ook in BF2 toch?
Op de een of andere manier ging ik altijd he-le-maal los door dat muziekje tijdens de laadschermen. Kreeg er soms gewoon kippenvel van, geen grap! Gewoon echt een episch muziekje was dat. Je kreeg meteen zin in het vechten.
Voor de mensen die denken "wtf lult die kerel" check: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Gylo7Ak6z3Y&feature=related]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Haha geweldig die kerel, ben nu zelf bijna 40 maar hoop op zijn minst net zo lang door te gamen als hem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Indy91 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:09:
[...]

Ik hoop het echt dat de 64-player mappen net zo groot worden als in BF2.

Ben alleen een beetje bang dat de uiteindelijke map grootte het toch gaat tegenvallen. DICE heeft immers al aangegeven dat de Rush maps "slechts" 32-players kan behelzen. Het heeft er dus all schijn naar dat in ieder geval de rush maps net zoals in BC2, weer erg smal worden, met de bijbehorende vervelende bottlenecks.
Het hele idee van Rush is juist dat 2 teams elkaar tegen komen op een bottleneck, als je dit met hele grote maps gaat doen zonder bottlenecks wordt het verdedigende team van alle kanten omver gelopen en zouden ze niet kunnen terugtrekken naar het verder punt want ze zijn omsingeld (niet game technisch maar idee technisch gezien). Verder lijkt me ook dat dit met 64 man op een bottleneck gewoon een nade-fest gaat worden, zeer begrijpelijk dat het dus 32 man wordt, wel zijn de maps (ook in BFBC2) erg groot omdat je telkens maar een deel van de map gebruikt.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Pablo11392 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 08:49:
Weet je wat ik trouwens hoop? Dat ze dat epische muziekje van battlefield 1942 (1943) er weer in doen. Die zat trouwens ook in BF2 toch?
Op de een of andere manier ging ik altijd he-le-maal los door dat muziekje tijdens de laadschermen. Kreeg er soms gewoon kippenvel van, geen grap! Gewoon echt een episch muziekje was dat. Je kreeg meteen zin in het vechten.
Voor de mensen die denken "wtf lult die kerel" check: [video]
:o In-der-daad.

Leerde 1942 kennen in 'n kleine LAN-party en toen deze muziek me voor het eerst bereikte via 'n very crappy headphone, wist ik gewoon dat Battlefield mijn serie ging zijn. Het plezier, het tactische, het samenspel, epic music.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Reiben schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:29:
[...]

Die muziek zit ook in Battlefield 2 _/-\o_

Hopelijk zit er een vernieuwde versie van dit nummer in BF3.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Laatst online: 13-09 10:21

Proximus

100% OC

Wat is dat een baas zeg, jammer dat hij op PS3 speelt anders had ik de beste man zeker toegevoegd. Gepensioneerd en dan nog dit soort games doen, ge-wel-dig!

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nog even over die theme, die zat ook in een iets andere vorm in BF2142, dus eigenlijk in alle Battlefield games (BF:BC telt niet :P). Ik zou het zelfs een punt vinden om mee te rekenen in een review als ze die er niet in stoppen ;).

YouTube: ‪Play! BattleField symphony 2009 in HD in Edmonton‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Fatal Mind schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:11:
Sorry to burst your bubble, maar oud nieuws
Voor jou, voor anderen niet. Iig een vreselijke eindbaas die ouwe met zijn level 50 :) d:)b

ps:
Interview @ http://deltagamer.com/706...oldest-battlefield-player
Gozer snapt het tenminste.
Why do you play on PlayStation 3 and not on PC or Xbox 360?I play on the PS3 because that is where all of my friends play. If they would be on the Xbox, then I would also be on the Xbox.
&
Anything else you would like to add?
First and foremost, I want to thank everyone for their kind words, nice messages and support. If I could, I would be a Grandpa to every single one of you! I really mean that. Secondly, I want everyone to know that gaming is about fun and it doesn’t matter on which platform you play and enjoy the game. I’ll see you on the Battlefield! Wacko Jacko signing off.
Goos, je lult niet. Heb precies hetzelfde!! :)

Ga m binnenkort s ff instellen als ringtone... :)

BF series is gewoon de max in het genre. Al sinds 1942 ben ik het aan het spelen, verveelt nog steeds niet O+

[ Voor 26% gewijzigd door Help!!!! op 25-06-2011 14:52 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:00
ik vind nog steeds BF 2142 het meest ondergewaarde deel van deze serie. zou die graag als DLC willen zien voor BF3, net als vietnam dat was bij BC2

titan gameplay d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Skybullet op 25-06-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik hoef he maar 30 seconden te horen en ik wil een BF spelen.
En aangezien vrijwel elke BF dat theme heeft gehad in een of andere vorm (alleen BFBC2 volgens mij niet) kunnen we ervan uit gaan dat BF3 het ook gewoon weer heeft. Wel een remixed versie maar toch. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Skybullet schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:36:
ik vind nog steeds BF 2142 het meest ondergewaarde deel van deze serie. zou die graag als DLC willen zien voor BF3, net als vietnam dat was bij BC2

titan gameplay d:)b
Absoluut. Ik vind ook BF2142 beter in balans dan BF2. Ik heb er uiteindelijk ook meer uren op BF2142 zitten dan BF2. Met name doordat titanmode mijns inziens een geslaagd concept is.
Een BF2143 in de vorm van DLC of zelfs als standalone game zou ik dan ook toejuichen.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Xadeon schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:03:
[...]

Absoluut. Ik vind ook BF2142 beter in balans dan BF2. Ik heb er uiteindelijk ook meer uren op BF2142 zitten dan BF2. Met name doordat titanmode mijns inziens een geslaagd concept is.
Een BF2143 in de vorm van DLC of zelfs als standalone game zou ik dan ook toejuichen.
Ik vind juist dat al die futuristische meuk niet in BF thuishoort. Opzouten met die zooi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Verleden werkt prima dus waarom near-future ook niet? En zo erg is het niet, je schiet niet met laz0rs etc. maar gewoon kogels.
BF2142 is een geniale game en een addon of stand-alone frostbite 2.0 2142 zou geweldig zijn!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Laatst online: 13-09 10:21

Proximus

100% OC

Rynji schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:26:
Verleden werkt prima dus waarom near-future ook niet? En zo erg is het niet, je schiet niet met laz0rs etc. maar gewoon kogels.
BF2142 is een geniale game en een addon of stand-alone frostbite 2.0 2142 zou geweldig zijn!
Waarschijnlijk omdat men dan meer inlevingsvermogen nodig heeft. Ik denk dat er wel een correlatie is tussen enerzijds het 'futuristische' en hoe snel zoiets aanslaat. Hoe meer men 'erin' moet komen hoe hoger de drempel het is om het te kopen. Just my 2 cents. :)

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Nu je het zegt jah! Ik heb laatst weer is BF2 geïnstalleerd en gespeeld en toen ik die muziek tijdens het laadscherm hoorde kreeg ik ook echt eventjes kippenvel! :D

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
^+1 voor die theme song. Thanks voor de link :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog eentje (van Desert Combat mod voor BF1942), geeft ook weer die rillingen;)

YouTube: ‪Battlefield Desert Combat Theme (Music)‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Rynji schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:26:
BF3 speelt zich al af in de nabije toekomst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Haha, heerlijk dat ik niet de enigste ben die dat muziekje geweldig vind.
(zou ook wel raar zijn natuurlijk)

[ Voor 19% gewijzigd door Pablo11392 op 26-06-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
En ook niet de enige. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 22:25

Niellie41

[object Object]

De armored fury theme van BF2 vind ik een heel mooie remix van het BF theme
YouTube: ‪BF2 Armored Fury Theme‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Niellie41 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:23:
De armored fury theme van BF2 vind ik een heel mooie remix van het BF theme
YouTube: ‪BF2 Armored Fury Theme‬‏
Ook top hoor. Jammer dat ik daar de .bik file niet van heb. ;(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
offtopic:
Enige enigste enige enigste enige enigste.. hmm, jij wint.

Armored Fury theme is ook vet inderdaad. Eigenlijk kunnen we wel gewoon stellen dat alle soundtracks vet zijn :) Het geluid van een game vind ik echt een belangrijk onderdeel. Dus niet alleen de muziek, maar ook de effecten ingame. Met muziek kom je echt al een heel eind, daarom is de BF serie ook zo beroemd. Niet om zijn gameplay, maar gewoon door de muziek :+ En natuurlijk de 'soundeffects' van alle geweren en auto's/tanks etc. Bf2 had ook al een realistisch geluid, BFBC2 had al helemaal een dik geluid. Als ik het zo mag geloven en horen, dan heeft BF3 dit ook.

Die geluidseffecten waren ook een van de redenen waarom ik gestopt was met black ops (sowieso met alle CoDs). Het klonk gewoon voor geen ene meter. In battlefield wordt je er veel meer ingezogen.

[ Voor 63% gewijzigd door Pablo11392 op 26-06-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:47:
[...]

Ook top hoor. Jammer dat ik daar de .bik file niet van heb. ;(
http://dl.dropbox.com/u/8618385/load_US_music.rar

.ogg uit de game files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:39

Louw Post

Cerenas

Propane schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:24:
[...]

Nog even over die theme, die zat ook in een iets andere vorm in BF2142, dus eigenlijk in alle Battlefield games (BF:BC telt niet :P). Ik zou het zelfs een punt vinden om mee te rekenen in een review als ze die er niet in stoppen ;).

YouTube: ‪Play! BattleField symphony 2009 in HD in Edmonton‬‏
Haha krijg er de rillingen van :P, snel maar weer Battlefield spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Heerlijk om al die theme's en de variaties erop te beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

JAAAAAAA. De themes! Deze games zijn top, de muziek is top. Ik heb die al sinds 2005 als ringtone staan.

De beleving van de game gaat idd veel verder als de muziek, effects ed. moeten ook goed aanwezig zijn.

De verschillende themes uit de BF serie hebben dat zeker waargemaakt. Gaaf ook dat de Mods met hun eigen themes komen. Ik verwacht niet anders van Bf 3 dat deze weer met een knaller komt.....

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon2107 op 26-06-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Gaat het de laatste pagina's echt alleen maar over de theme in BF2? Waarom praat niemand over bijvoorbeeld de nieuwe pre-order bonussen? Of de nieuwe steelbook Limited Edition in Zweden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Er is al genoeg gepraat over de pre-order bonusses hoor.
Het battlefield theme is gewoon te awesome om niet over te praten!
In de BF3 trailers hoor je hem trouwens ook altijd aan het eind, alleen heavily distorted en maar een klein stukje.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Dat dit thema nog niet naar voren is gekomen:

Die chinese versie is ook niet onaardig, maar haalt het niet bij deze.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Dan klinkt deze toch weer minder :? [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3lwq5LS95qM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Martinspire schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:20:
Dat dit thema nog niet naar voren is gekomen:
[video]

Die chinese versie is ook niet onaardig, maar haalt het niet bij deze.
Vind dit persoonlijk de beste die ertussen zit :D De originele vind ik alleen maar leuk door de nostalgische waarde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Baccy schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:18:
[...]

Vind dit persoonlijk de beste die ertussen zit :D De originele vind ik alleen maar leuk door de nostalgische waarde :P
Oh echt? Ik snak juist altijd, als ik naar die van BF2 luister, naar de originele BF1942 theme ;)
Precies andersom.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:40:
...
In de BF3 trailers hoor je hem trouwens ook altijd aan het eind, alleen heavily distorted en maar een klein stukje.
In de teaser trailer kan je de theme duidelijk horen, alleen inderdaad heavily distorted.
YouTube: ‪Battlefield 3 - Teaser Trailer‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:22:
[...]

In de teaser trailer kan je de theme duidelijk horen, alleen inderdaad heavily distorted.
YouTube: ‪Battlefield 3 - Teaser Trailer‬‏
Duidelijk vind ik het zeker niet, ik hoor er weinig van terug in dat distorted geluid maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dat ligt aan jou >:)

Maar in dit filmpje hoor je ook een klein stukje 0:16-0:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
priemt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:12:
Dat ligt aan jou >:)

Maar in dit filmpje hoor je ook een klein stukje 0:16-0:20

[video]
Ik hoor niets?
Edit: je bedoelt zeker 1:16 -1:20 . Als je vanaf de 1 minuut luistert hoor je ook al een en ander op de achtergrond.

Maar wat je steeds hoort aan het einde van de trailers etc. is inderdaad dat theme. Ik vind het persoonlijk ook wel vet klinken. Komt ruig en stoer over, weet je wel :P Het zou in iedergeval een hele, maar dan ook heeeele domme zet zijn om niet dat theme terug te laten komen. Dan krijg je net zo een effect als dat van Dungeon Siege III. Met andere woorden: je hele serie om zeep helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pablo11392 op 27-06-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Van 0:16 tot 0:20 hoor je precies het zelfde als de eerste seconden hier:

_/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door priemt op 27-06-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
priemt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:39:
[...]

[video]

_/-\o_
Die intro brengt goede herinneringen terug!

Ik zou zo graag een écht vervolg willen op BF1942. Dus niet zo'n gemodde Bad Company game zoals BF1943 maar een echte opvolger. Met de kwaliteiten van moderne games maar wel gewoon een WW2 setting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

priemt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:39:
[...]

[video]

_/-\o_
Heilige poep, dat brengt wat herinneringen boven zeg!!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
beany schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:16:
[...]

Heilige poep, dat brengt wat herinneringen boven zeg!!
Met stom ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
EnigmaNL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:47:
[...]

Die intro brengt goede herinneringen terug!

Ik zou zo graag een écht vervolg willen op BF1942. Dus niet zo'n gemodde Bad Company game zoals BF1943 maar een echte opvolger. Met de kwaliteiten van moderne games maar wel gewoon een WW2 setting!
Mee eens! Frostbite 2 in een WW 2 setting.... lijkt me heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Sinny schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:14:
[...]

Mee eens! Frostbite 2 in een WW 2 setting.... lijkt me heerlijk
Me 2... maar dan loop je vooruit op BF1944... (BF4)
eerst BF3 maar eens grijs spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
priemt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:28:
[...]

Me 2... maar dan loop je vooruit op BF1944... (BF4)
eerst BF3 maar eens grijs spelen 8)
Loop je vooruit op BF1944? Dat ís dan BF1944.

Zou wel heel erg vet zijn. Die moderne setting is nu wel weer een beetje oud aan het worden vind ik.

Ik kijk natuurlijk heel erg uit naar BF3 maar een goede WW2 shooter op zijn tijd is ook niet mis! Afgelopen jaren is er niet echt een goede WW2 shooter geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
EnigmaNL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Loop je vooruit op BF1944? Dat ís dan BF1944.

Zou wel heel erg vet zijn. Die moderne setting is nu wel weer een beetje oud aan het worden vind ik.

Ik kijk natuurlijk heel erg uit naar BF3 maar een goede WW2 shooter op zijn tijd is ook niet mis! Afgelopen jaren is er niet echt een goede WW2 shooter geweest...
Vind je de moderne setting oud worden ? Ik vind persoonlijk dat het hele WW2 gebeuren ontiegelijk oud word, weg met die antieke onzin, been there, done that,. Ik was dan ook groot voorstander van bf2142, beetje sci fi sfeertje is heerlijk.

Maarja, hier kan je over bezig blijven natuurlijk, iedereen heeft andere voorkeur,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:37
Fatal Mind schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:32:
[...]

Vind je de moderne setting oud worden ? Ik vind persoonlijk dat het hele WW2 gebeuren ontiegelijk oud word, weg met die antieke onzin, been there, done that,. Ik was dan ook groot voorstander van bf2142, beetje sci fi sfeertje is heerlijk.

Maarja, hier kan je over bezig blijven natuurlijk, iedereen heeft andere voorkeur,
Het probleem is dat er eigenlijk geen goede moderne game is over WWII die ook realistisch is. Er zijn wel een hoop WWII games uitgekomen, maar die waren eigenlijk allemaal erg simpel of gewoon een flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Dit topic draagt de naam Battlefield 3 - Deel 2. De bedoeling is derhalve ook dat posts gaan over Battlefield 3, niet over andere spellen of varianten die een eigen topic hebben.

Back Ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Avalaxy schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:35:
[...]

Het probleem is dat er eigenlijk geen goede moderne game is over WWII die ook realistisch is. Er zijn wel een hoop WWII games uitgekomen, maar die waren eigenlijk allemaal erg simpel of gewoon een flop.
Ach ze willen bij EA toch superveel DLC uit gaan brengen voor BF3, dus een 1942 en een 2142 remake hebben beide wel kans (althans dat hoop ik :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat waren de gouden tijden voor pc gaming, zoals pc gaming hoort te zijn;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
nu is er geen ruzie, maar een gezellig gesprek over de muziek (die ook in bf3 terugkomt) en dan is het weer niet goed. Ik houd dit topic maar voor gezien.
Pagina: 1 ... 43 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien