Om de gameplay misschien?Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:15:
[...]
Ja het viel mij zwaar tegen eerlijk gezegd. Kan niet begrijpen dat mensen BF2 serieus nog willen spelen. Zal dan wel aan mij liggen.
Omdat wat ik nu te zien heb gekregen mij toch wel omver blaast. Daarnaast zit het bomvol nieuwe features die niet te zien waren in BFBC2, dus ik wacht gewoon af wat het gaat worden. Ik verwacht er best veel van. Maar goed... ik vermaak me ook kostelijk met BFBC2, dus ik maak me niet heel veel zorgen.En waarom zou je alleen een game positief tegemoet moeten zien dan? Ik heb namelijk wel vaker beloftes van EA/Dice tegemoet gezien die ze totaal niet waarmaakten. Een beetje sceptisch zijn is imo helemaal niet verkeerd.
BFBC2 was eigenlijk meer gericht op de consoles en wellicht dat dat een reden was van de logge besturing van heli's. Ik verwacht dat het nu wat meer afgestemd is op de PC en dus op gebruik van Joystick zoals in BF2 het geval was.Dat er nog steeds vrijwel niets over vliegtuigen bekend is baart mij iig best wel zorgen. Jij zit toch ook niet op een BFBC3 te wachten met bijvoorbeeld opnieuw ontiegelijk logge besturing van helicopters?
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 24-06-2011 12:32 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER