Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dear BF3 fellows! Gelieve allen te voten op BF3 hier http://e3.gamespot.com/sp...-2011/nominees/index.html
Klik op elk van de 6 categorieën naast de game, vote and let's win this shit! >:)

edit: ik geloof m'n ogen niet! Dit is voor Best Shooter:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/gamespot.JPG

Ik dacht dat MW3 nog qua populariteit zou winnen, zeker op Gamespot!
Hopelijk representeren de sales dit plaatje.

[ Voor 36% gewijzigd door Asgaro op 21-06-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Asgaro schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:27:
Dear BF3 fellows! Gelieve allen te voten op BF3 hier http://e3.gamespot.com/sp...-2011/nominees/index.html
Klik op elk van de 6 categorieën naast de game, vote and let's win this shit! >:)

edit: ik geloof m'n ogen niet! Dit is voor Best Shooter:
[afbeelding]

Ik dacht dat MW3 nog qua populariteit zou winnen, zeker op Gamespot!
Hopelijk representeren de sales dit plaatje.
Haha, zelfs Bioshock heeft meer stemmen dan MW3 :D

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb ook gewoon op BF3 6 keer gestemd.
Maar ik moet toch opnieuw lachen om MW3 haar score. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:29
Ik denk dat mw3 flink minder gaat verkopen want de fouten die deze shooter heeft zijn te mainstream bekent geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
memo001 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:03:
Ik denk dat mw3 flink minder gaat verkopen want de fouten die deze shooter heeft zijn te mainstream bekent geworden
Ik denk het ook.
Ik schat z'n 15 miljoen voor MW3 en 10 a 12 miljoen voor BF3. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
memo001 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:03:
Welke fouten? Heb jij 'm al gespeeld?

Lekker boeiend zeg die vote. Dat je de moeite neemt om te gaan stemmen. Ik ga beide games halen, en beide games gaan genoeg verkopen. Interesseert mij het nou welke meer verkoopt. Ik ga er toch niks van merken. Jammer soms, dat fanboy gedrag. Andere games uitlachen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 10:44

mrc4nl

Procrastinatie expert

lol ze hebben ook een een nominatie voor: "Most Disappointing Absence"
(Beyond Good & Evil 2 (working title) ik weet alleennog niet of ik ga stemmen, ik wil eerst de andere nominaties hebben gezien.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:29
@Bram1984 Ik heb het dan over de fouten van voorgaande games (Mw2, BO ed) en ja, daar zijn genoeg fouten in te bekeken. En niet zo kleine ook! Verder zijn er nu al gegevens van mw3 waarvan ik niet te spreken ben. Zoals nog steeds de zelfde oude game engine.

Dat vergeleken met BF3 die een geheel nieuwe engine heeft, en berust op het zeer sterke BF2. En dan ben ik geen fanboy, want ik heb Mw2 en Bo en BF2 alle drie gespeeld. De een is nou eenmaal beter dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je gebruikt zelf de woorden "MW3" en "deze shooter" in dezelfde zin, dus erg duidelijk ben je niet. ;)

Ik snap wat je bedoelt, en had het ook niet over jou, wat betreft het woord fanboy. Helaas is geen een shooter perfect. BF3 gaat ook z'n flaws hebben, net als BC2 en MW3 straks. Desondanks ga ik me met beide games vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik vind het wel slecht dat je alleen kan spawnen op de squad leader. Natuurlijk organiseert het wel wat meer, maar in principe kan je alleen bij iedereen spawnen als je zelf de squad leader bent. Dadelijk heb je de pech dat je squad leader een sniper gast is die in een gebied zit waar geen hond is te bekennen (laat staan mensen! :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan stap je toch over naar een ander squad? Of begin je je eigen squad?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tsurany schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:13:
Dan stap je toch over naar een ander squad? Of begin je je eigen squad?
Tja, het zal toch niet altijd zo simpel zijn. Misschien zitten alle squads vol, of is er op 't moment niemand online die je kent die ook BF3 aan het spelen is én bij jou in de squad wilt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah ging in BF2 ook altijd goed. Vind het iets te gemakkelijk dat je met vier man kan omlopen en dan achter elkaar respawnen bij elkaar. Vind het BF2 systeem wat dat betreft beter.
Daarnaast zit er volgens mij een prima systeem in waarmee squad leader bepaald wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 21-06-2011 23:35 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Locked squads met 2 man erin, daar heb ik pas echt een hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom? Als die twee graag samen willen spelen zonder van anderen last te hebben is dat toch gewoon hun keuze? Kies jij een ander squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:26:
[...]

Welke fouten? Heb jij 'm al gespeeld?

Lekker boeiend zeg die vote. Dat je de moeite neemt om te gaan stemmen. Ik ga beide games halen, en beide games gaan genoeg verkopen. Interesseert mij het nou welke meer verkoopt. Ik ga er toch niks van merken. Jammer soms, dat fanboy gedrag. Andere games uitlachen. :F
Helemaal mee eens!
vind het allemaal zon typisch amerikaans gehype rond de games.
Boeiend of bf3 meer votes heeft, boeiend dat bf3 meer nominaties heeft (terwijl het spel nog niet eens uit is
toch al beste shooter weet binnen te halen)

begrijp me niet verkeerd. IK HOU van battlefield en speel sinds 2006 niets anders dan battlefield 2 en battlefield bad company 2 sinds de beta.

Je gaat er toch ook niet wakker om liggen als bf3 voor jou persoonlijk het vetste spel is da tje ooit heb gespeeld terwijl al je vrienden mw3 spelen en mw3 miljarden meer verkoopt ten opzichte van bf3?

nou een paar maandjes nog en we weten allen meer of we het nog wel zo leuk vinden of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

ChojinZ schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:54:
[video]

Weet niet of dit al eerder is gepost. Kheb nog even een aantal pagina's doorgebladerd maar kwam de video niet tegen. Mocht het nu wel al voorbij zijn gekomen, alvast excuses voor de repost... O-)
Verschil in tempo is ook duidelijk. Verder valt t op dat op de ps3 een belichtingeffect ontbreekt, zie soldaat in de linkerhoek zodra hij begint met schieten.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:26:
Lekker boeiend zeg die vote. Dat je de moeite neemt om te gaan stemmen.
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:07:
Helemaal mee eens!
vind het allemaal zon typisch amerikaans gehype rond de games.
Boeiend of bf3 meer votes heeft, boeiend dat bf3 meer nominaties heeft (terwijl het spel nog niet eens uit is
toch al beste shooter weet binnen te halen)
ben het wel eens met jullie, maar wat nu als na zo'n 20000 votes BF3 onderaan stond?

Het ondersteunt de hype idd, maar dit soort polls kunnen voor bijvoorbeeld EA ook een indicatie zijn of een spel wel marktaandeel gaat krijgen of pittige concurrentie tegemoet kan zien.

mbt het squadleader spawning. Dit lijkt mij een vooruitgang, zelfs met BF2 in gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Uniciteit schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:06:
Ik vind het wel slecht dat je alleen kan spawnen op de squad leader. Natuurlijk organiseert het wel wat meer, maar in principe kan je alleen bij iedereen spawnen als je zelf de squad leader bent. Dadelijk heb je de pech dat je squad leader een sniper gast is die in een gebied zit waar geen hond is te bekennen (laat staan mensen! :9)
Dat is geen pech, maar je eigen domme schuld. Wie joint er in hemelsnaam een squad met een sniper als SL ;w .

Daarnaast vind ik het wel leuk. Ik was het onbeperkt spawnen op squadmates een beetje beu. Het tactische van de SL komt weer naar voren. Je krijgt weer verkenners, support en echte assault rollen binnen je squad. De SL kan tactieken aangeven maar moet zich niet op de frontlinie bevinden.

Jammer dat de SL wel op alle members kan spawnen.
priemt schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:36:

Het ondersteunt de hype idd, maar dit soort polls kunnen voor bijvoorbeeld EA ook een indicatie zijn of een spel wel marktaandeel gaat krijgen of pittige concurrentie tegemoet kan zien.
Het enige wat EA uit zo'n poll kan halen, is dat de marketing campagne van BF3 redelijk goed zijn werk doet. Maar dan nog zijn dit loze cijfers;

- Iedereen kan onbeperkt stemmen
- EA kan niet zien WIE er gestemd heeft (geen DESTEP-Analyse mogelijk)
- Er zijn miljoenen mensen op de wereld die niet op gamespot zitten, maar wel games kopen
- Geen van de games is al uit

[ Voor 27% gewijzigd door StealthyPeanut op 22-06-2011 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Zit die uberirritante 10second spawndelay er nog in zoals in iedere BF titel? Persoonlijk vind ik dat altojd een grote bron van ergernis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is volgens mij nog maar weinig bekend over de vliegtuigen in BF3 of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
CousinBoneless schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:37:
Zit die uberirritante 10second spawndelay er nog in zoals in iedere BF titel? Persoonlijk vind ik dat altojd een grote bron van ergernis...
Een echte COD-spelers-mentaliteit. De BF-serie draait compleet om Conquest en de laatste delen ook om Rush.

Hoe wil je in hemelsnaam een MCOM-opblazen of een vlag overnemen als je tegenstander meteen weer spawnt nadat jij hem hebt doodgeschoten? Dat is juist het hele idee. Door die respawn delay ben je automatisch meer op je hoede.

Bij een gamemode als Team Deathmatch is dit niet zo'n probleem, maar bij Conquest, Rush, Squad Rush zeker wel. Moet je maar wat beter opletten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Tsurany schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:34:
Mwah ging in BF2 ook altijd goed. Vind het iets te gemakkelijk dat je met vier man kan omlopen en dan achter elkaar respawnen bij elkaar. Vind het BF2 systeem wat dat betreft beter.
Daarnaast zit er volgens mij een prima systeem in waarmee squad leader bepaald wordt.
Van mijn part halen ze dat hele spawn systeem eruit, gewoon alleen spawnen bij vlaggen die jouw team gecaptured heeft of bij de basis, niet op je squad members.

Of laat ze een limiet erop zetten hoe vaak per minuut je op iemand kan spawnen. In BC2 kwam ik regelmatig mensen tegen die in de basis van de vijand zich gingen verstoppen zodat hun squad members op ze konden spawnen en zo spawnkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Tsurany schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:00:
Waarom? Als die twee graag samen willen spelen zonder van anderen last te hebben is dat toch gewoon hun keuze? Kies jij een ander squad.
Die keuze is er alleen helaas niet altijd. Ik kom vaak genoeg 2 locked squads tegen met plekjes vrij, waar de unlocked squads al vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

EnigmaNL schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:04:
In BC2 kwam ik regelmatig mensen tegen die in de basis van de vijand zich gingen verstoppen zodat hun squad members op ze konden spawnen en zo spawnkillen.
Je kan het irritant vinden, maar het is een tactiek. Je weet dat de vijand dat kan gaan doen, dus wees er bedacht op. En wat let je om het zelf bij de vijand te doen?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
beany schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:18:
[...]

Je kan het irritant vinden, maar het is een tactiek. Je weet dat de vijand dat kan gaan doen, dus wees er bedacht op. En wat let je om het zelf bij de vijand te doen?
Tactiek of niet, ik keur het absoluut niet goed. Volgens mij gaat het hier ook om de homebase die je niet kan veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

beany schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:18:
[...]

Vanwege het aloude probleem:
Vind je dat alles geoorloofd is of vind je dat er ook een zekere mate van terughoudendheid / fair play moet zijn om het leuk te houden voor iedereen.

Ik ken maar weinig mensen aan een potje met bovengenoemde manier van spelen terugdenken als je ze vraagt wat hun beste ervaringen met een shooter zijn.....

Persoonlijk vind ik het dus lame maar goed ik stoor me er niet aan zolang het bij de regels op de server hoort.

[ Voor 41% gewijzigd door Help!!!! op 22-06-2011 09:31 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

EnigmaNL schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:04:
[...]

Van mijn part halen ze dat hele spawn systeem eruit, gewoon alleen spawnen bij vlaggen die jouw team gecaptured heeft of bij de basis, niet op je squad members.

Of laat ze een limiet erop zetten hoe vaak per minuut je op iemand kan spawnen. In BC2 kwam ik regelmatig mensen tegen die in de basis van de vijand zich gingen verstoppen zodat hun squad members op ze konden spawnen en zo spawnkillen.
Ik vind het spawnen op squad juist heel chill. Als je bij een vlag spawned duurt het vaak een eeuw voor je ergens bent waar tegenstanders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
StealthyPeanut schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:46:
[...]

Dat is geen pech, maar je eigen domme schuld. Wie joint er in hemelsnaam een squad met een sniper als SL ;w .

Daarnaast vind ik het wel leuk. Ik was het onbeperkt spawnen op squadmates een beetje beu. Het tactische van de SL komt weer naar voren. Je krijgt weer verkenners, support en echte assault rollen binnen je squad. De SL kan tactieken aangeven maar moet zich niet op de frontlinie bevinden.
Een achteruit hangende sniper als SL is vervelend. Echter een actieve en aanvallend ingestelde recon, die meer als een marksman fungeert kan wel een goede SL zijn. Een goede marksman houdt immers tactisch overzicht en stuurt de Squad Members als zodanig aan.

Ik hoop ook dat de markers (gele pijl in BF2, verdedig dit punt, val dat punt aan) zullen terugkomen in BF3. In BF2 was ik nogal vaak SL en maakte dan ook dankbaar gebruik van deze functies.

Iemand al gelezen of deze feature ook in BF3 zal zitten?
Baccy schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:05:
[...]

Die keuze is er alleen helaas niet altijd. Ik kom vaak genoeg 2 locked squads tegen met plekjes vrij, waar de unlocked squads al vol zitten.
Daarom hoop ik ook van harte dat er in BF3 genoeg squads per team zijn.

10 tot 12 squads per team voor 64player servers zou handig zijn, dan heb je tenminste minder last van locked squads met slechts 2 man.

Toch blijf ik het erg jammer vinden dat er geen 6 players per squads zijn. Ik val liever met 6 spelers een afgelegen vlag aan dan met 4 spelers. Hoe meer zielen hoe meer vreugde en je hebt dan net wat meer slagkracht.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 20:04

The_Worst

Unox

Overigens is het al bekend dat Battlefield 3 te zijner tijd gewoon naar Steam komt. Een paar mensen hebben gebeld naar de EA Support Chat

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Help!!!! schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:28:
[...]

Vanwege het aloude probleem:
Vind je dat alles geoorloofd is of vind je dat er ook een zekere mate van terughoudendheid / fair play moet zijn om het leuk te houden voor iedereen.

Ik ken maar weinig mensen aan een potje met bovengenoemde manier van spelen terugdenken als je ze vraagt wat hun beste ervaringen met een shooter zijn.....

Persoonlijk vind ik het dus lame maar goed ik stoor me er niet aan zolang het bij de regels op de server hoort.
Ik vind het ook zeer lame.

Ik hoop dat BF3 een wat realistischer karakter krijgt en dit niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Xadeon schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:14:
[...]

Verschil in tempo is ook duidelijk. Verder valt t op dat op de ps3 een belichtingeffect ontbreekt, zie soldaat in de linkerhoek zodra hij begint met schieten.
Klopt. En als je de video goed bekijkt vallen er wel meer dingen op. Waarom is de linker auto in de garage (@0:03 sec.) op de PS3 rood en op de pc wit?

Ik weet het, tis een kleinigheidje. Maar ik ben dan wel weer nieuwsgierig naar de rede voor het verschil.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjah feit is dat je daardoor wat nadenkt voor je over een veld begint te rennen zoals een kieken zonder kop. In CoD is het van "mja dead, geeft toch niet, ik spawn toch instant". Dat is pas irritant.
The_Worst schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:11:
Overigens is het al bekend dat Battlefield 3 te zijner tijd gewoon naar Steam komt. Een paar mensen hebben gebeld naar de EA Support Chat
Nu toch een bevestiging _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Asgaro op 22-06-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

cod heeft ook wel respawntijden hoor (in HC iig, heb net 2 potjes SC gespeeld ofzo).

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
Indy91 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:05:
[...]

Een achteruit hangende sniper als SL is vervelend. Echter een actieve en aanvallend ingestelde recon, die meer als een marksman fungeert kan wel een goede SL zijn. Een goede marksman houdt immers tactisch overzicht en stuurt de Squad Members als zodanig aan.

Ik hoop ook dat de markers (gele pijl in BF2, verdedig dit punt, val dat punt aan) zal terugkomen in BF3. In BF2 was in vaak SL en maakte dan ook dankbaar gebruik van deze functies.

Iemand al gelezen of deze feature ook in BF3 zal zitten?

[...]

Daarom hoop ik ook van harte dat er in BF3 genoeg squads per team zijn.

10 tot 12 squads per team voor 64player servers zou handig zijn, dan heb je tenminste minder last van locked squads met slechts 2 man.

Toch blijf ik het erg jammer vinden dat er geen 6 players per squads zijn. Ik val liever met 6 spelers een afgelegen vlag aan dan met 4 spelers. Hoe meer zielen hoe meer vreugde en je hebt dan net wat meer slagkracht.
Ik hoop ook dat we 6 man in een Squad krijgen. Ik speel momenteel Bad Company 2 met nog 5 vrienden, als we met z'n allen zijn worden we gedwongen 2 squads te vormen, waardoor je de ander wat moeilijker bij kunt houden. Een squad met z'n 6en zou zo fijn zijn, dan kunnen m'n vrienden en ik eens echter lekker los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Stuur Dice een mail. Houden ze vast rekening mee.... :P ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Conquest. Als je objective moet capturen door 10 seconden te fixeren op een positie is het handig dat niet al je vijanden als je ze doodschiet meteen respawnen op diezelfde positie.
Plus het straft de rennende kippetjes lekker af, maakt het mogelijk om een opbouwende aanvallende tactiek te kiezen zoals flanken.
Baccy schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:40:
Locked squads met 2 man erin, daar heb ik pas echt een hekel aan.
Baccy schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:05:
[...]
IIRC is het in bf2 max 10 squads van 6 man. Op een populatie van 32 per side komt dat altijd wel goed.
Weet niet eigenlijk niet hoe het squad systeem werkt in bc2, nooit de moeite genomen om het te halen. Ik lees iets over volle squads en een soort systeem om de squadleader te bepalen? En geen marker mogelijkheden? In bf2 was dit nooit een probleem, kan iemand meer over het bc2 squadsysteem vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blackvulcano schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:37:
kan iemand meer over het bc2 squadsysteem vertellen?
Squads van vier man zonder squadleader, iedereen kan orders geven en je kan bij iedereen in je squad spawnen. Vrij simpel systeem wat ook niet echt ergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Squad systeem is BFBC2 is erg karig:
  • Max 4 personen per squad
  • Geen Squadleader (tenminste het is me nooit opgevallen)
  • Geen markers te plaatsen op map
  • Orders door iedere Squadmember en gaan slechts middels taunts (voice chat)
  • Squadmembers kunnen op elkaar spawnen
Wat is bevestigd voor BF3:
  • Maximaal 4 personen per squad
  • SL kan op willekeurige squadmember spawnen. Squadmembers kunnen enkel op SL spawnen
  • Markers: vooralsnog onbekend of dit terugkomt in BF3

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 22:34
Indy91 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:59:
  • SL kan op willekeurige squadmember spawnen. Squadmembers kunnen enkel op SL spawnen
Is er bevestigd dat er maximaal 4 members in een squad kunnen?
Zou een gemiste kans zijn |:( Ze kunnen beter een variabele aantal squadmembers maken, zodat er bij de 64 players, een max is van 8 squadmembers is en bij minder spelers een max van 6 of 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Je kon BF2 als squad leader ook waypoints uitzetten enzo. Zou wel leuk zijn als dat terugkomt.

Wat ik ook graag terug zie is dat de munitie van de heli's en vliegtuigen opraakt en dat men dan terug moet naar de eigen basis om aan te vullen. Voor heli's geldt dan... hooveren boven heliplatform en voor jets geldt, laag over de startbaan vliegen. Zorgt er voor dat die dingen misschien wat minder dominant aanwezig zijn.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Precies dit zou ik ook graag zien! Waypoints hebben, mits goed gebruikt en opgevolgd, echt een toegevoegde waarde. Zonder voice te gebruiken kan je aardig efficient communiceren.

Sjoekere! Ik mis bepaalde quotes uit BF2 :) Vooral de "MEEDDIIICCCC!"

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:35
Als BC2 speler zeg ik: jammer dat je alleen op de SL kan spawnen. Zeker als je met onbekenden zit kan dit heel snel betekenen dat 1 slechte speler je hele potje kan vernaggelen. En constant squadhoppen vind ik alles behalve leuk.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Iemand die op dat DreamHack Battlefield 3 heeft gespeeld:

"It felt nothing like BF2, 2142, or the BC games. It was totally different, totally fresh. Something new. Something BETTER. It felt truly out of this world, it was fluent but realistic, slow but fast, a twitch shooter and a tactical simulation all crammed into one single game."

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

aramdin schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:39:
Precies dit zou ik ook graag zien! Waypoints hebben, mits goed gebruikt en opgevolgd, echt een toegevoegde waarde. Zonder voice te gebruiken kan je aardig efficient communiceren.

Lekker werreke! Gadder! Agtadel moessef! :P

* Murphy komt net weer uit een heerlijke balanced pot knokken @Dragon Valley

[ Voor 9% gewijzigd door Murphy op 22-06-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:40
Trouwens, als je de game pre-orderd, krijg je hem ook paar dagen eerder?

[ Voor 56% gewijzigd door sacaji op 22-06-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:14

India Sierra

Learn by failure

Caneezy schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:58:
Iemand idee of een Dual core op 4,2Ghz en een 4850x2 het degelijk kan draaien?
Daar gaan we weer...

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zo een zin in. Ik ga hem halen voor de Xbox360 aangezien mij Computer het niet aankan (denk ik?) Iemand idee of een Dual core op 4,2Ghz en een 4850x2 het degelijk kan draaien?

ben je aan het trollen?
Want dit is gewoon vragen om een antwoord waarin je word ge-BBQ-ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

aramdin schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:39:
Dat was juist 1 vd dingen die ik tof vond van BF2.
_/-\o_

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:59:
[...]

ben je aan het trollen?
Ik ben helemaal niet aan het trollen. Ik heb gewoon een vraag aangezien ik nooit in de BF3 topic heb gepost. Maar als daar een ophef van word gemaakt haal ik het wel weg, Voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 21:37

Audione0

Strijdt der titanen

Wat voor dual core CPU heb je? Als het een beetje leuke socket is, kun je misschien overwegen een quadje ergens op de kop te tikken, want je GPU is best nog een aardige..
Ik denk dat je het wel kan draaien.. Niet op max out, maar spelen moet wel lukken denk ik..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De squadleader wordt dynamisch gekozen tijdens het spel. Gebaseerd op wie het beste speelt (welke critera dat dat zijn weten we nog niet).

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 22-06-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Asgaro schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:22:
De squadleader wordt dynamisch gekozen tijdens het spel. Gebaseerd op wie het beste speelt (welke critera dat dat zijn weten we nog niet).
Dat hoop ik niet echt eigenlijk. Ik ben best vaak de beste speler van de squad, maar ik wil niet altijd achterin moeten blijven om als werkend spawnpunt te fungeren natuurlijk.

Daarnaast vind ik het ook wel slecht dat de SL op elke speler kan spawnen. Zo moet je maximaal 10 seconde wachten totdat de SL weer heeft kunnen spawnen. Dan heeft dit nog steeds weinig effect helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 20:04

The_Worst

Unox

Is het onbekend (oftewel niet bevestigd) of is het door Dice bevestigd dat het onbekend is? Als je eenmaal een paar man hebt gevonden waarmee je goed kan samenwerken zijn markers wel erg handig.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

StealthyPeanut schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Dat hoop ik niet echt eigenlijk. Ik ben best vaak de beste speler van de squad, maar ik wil niet altijd achterin moeten blijven om als werkend spawnpunt te fungeren natuurlijk.

Daarnaast vind ik het ook wel slecht dat de SL op elke speler kan spawnen. Zo moet je maximaal 10 seconde wachten totdat de SL weer heeft kunnen spawnen. Dan heeft dit nog steeds weinig effect helaas.
Het kan ook zo zijn dat er gevote moet worden voor een squadleader of dat je zelf kunt kiezen om squadleader te zijn, en als er meer mensen squad leader willen zijn dan wordt er een random choice gemaakt. Tenminste, dat lijkt mij, en dat was ook zo in BF2142 maar dan wel met de leader van het hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Daarnaast vind ik het ook wel slecht dat de SL op elke speler kan spawnen. Zo moet je maximaal 10 seconde wachten totdat de SL weer heeft kunnen spawnen.
Als de SL dood is, kan je op een willekeurige squadmember spawnen. :)

(ik haal mn info van hier: Asgaro in "Battlefield 3 - Deel 2" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Asgaro schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:41:
[...]

Als de SL dood is, kan je op een willekeurige squadmember spawnen. :)

(ik haal mn info van hier: Asgaro in "Battlefield 3 - Deel 2" )
Lijkt me niet echt logisch. Waarom zou je dan alleen op de SL kunnen spawnen?

Elke squadmember kan alleen op de SL spawnen en NIET op een squadmember.

Als de SL dood is, kan deze wel weer op elke squadmember spawnen.

Maar, het hele punt is juist, dat de SL in leven moet blijven en de leader wordt (tactieken aangeven etc). Als deze dood is, kan hij wel meteen weer spawnen. M.a.w. een squad kan binnen 11 seconde altijd weer compleet zijn, aangezien een dode SL meteen weer kan spawnen op elke levende squadmember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
The_Worst schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Is het onbekend (oftewel niet bevestigd) of is het door Dice bevestigd dat het onbekend is? Als je eenmaal een paar man hebt gevonden waarmee je goed kan samenwerken zijn markers wel erg handig.
Het is mij in ieder geval nog niet bekend.

Het kunnen plaatsen van Waypoints of Markers vond ik een belangrijk "teamplay" element in BF2. Het zou enorm jammer zijn als dit niet in BF3 zou worden geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murphy schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Dragon heeft geen MEC he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:59:
[...]

ben je aan het trollen?
Beetje aannemelijk dat vergeleken met de 360 die PC het op zijn minst toch wel iets beter moet kunnen draaien:P

Heeft er trouwens niemand staan filmen ofzow op de Dreamhack? Zat eraan te denken erlangs te gaan (woon op 2 uur afstand) maar denk toch niet dat ik het te spelen krijg:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou meer iets van trend
"Tjaptjoy FoeyongHaid koe loe joek" moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Murphy schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Hahaha.. ja idd... Lekker werreke _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Hmm dat bc2 squadsysteem klintk niet echt als een vooruitgang op bf2 nee.
Max 4 personen per squad kan ik opzich mee leven. Spel wordt wat dynamischer als je als SL ook kan spawnen op je members (en dus meevechten), dus dat valt nog te compenseren. De markers is natuurlijk wel een belangrijk punt. Grote infantrie maps zijn daardoor zoveel beter speelbaar. Hoop voorals nog dat de SL niet automatisch worden gekozen maar je net als in bf2 kan kiezen om een squad te openen. Dat automatisch systeem kan een hoop dingen fokken zoals tournament play.

Gah beter schieten ze een beejte op met die beta, 6 maanden lang lekker worden gemaakt met steeds een klein beetje nieuws is echt kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Blackvulcano schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:27:
[...]

Hmm dat bc2 squadsysteem klintk niet echt als een vooruitgang op bf2 nee.
Max 4 personen per squad kan ik opzich mee leven. Spel wordt wat dynamischer als je als SL ook kan spawnen op je members (en dus meevechten), dus dat valt nog te compenseren. De markers is natuurlijk wel een belangrijk punt. Grote infantrie maps zijn daardoor zoveel beter speelbaar. Hoop voorals nog dat de SL niet automatisch worden gekozen maar je net als in bf2 kan kiezen om een squad te openen. Dat automatisch systeem kan een hoop dingen fokken zoals tournament play.

Gah beter schieten ze een beejte op met die beta, 6 maanden lang lekker worden gemaakt met steeds een klein beetje nieuws is echt kak.
Het BFBC2 squadsysteem heeft imo als voornaamste doel extra spawnpoints creeeren waarbij in BF2 er veel meer het taktische element in zit.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
In de UK is vandaag de PSM3 uitgekomen met 10 pagina's (bekende) info over BF3.
Dit plaatje had ik echter nog niet gezien:
Afbeeldingslocatie: http://battlefieldo.com/wp-content/uploads/2011/06/PSM3_3.jpg

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

priemt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:36:
In de UK is vandaag de PSM3 uitgekomen met 10 pagina's (bekende) info over BF3.
Dit plaatje had ik echter nog niet gezien:
[afbeelding]

bron
Ik persoonlijk vind de classes echt heel goed balanced, vooral de assault en de support class _/-\o_

Hier ook nog wat interessante informatie over de recon:
Snipers to get bipods in Battlefield 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, assault + defibrillators = #winning

Ik speel in BFBC2 voornamelijk Assault met M416 of M16. LMGs zijn niet echt mijn stijl maar vond het langs de andere kant spijtig dat ik geen mates kon reviven, aangezien je meestal in de frontlines zit.

Nu dus the best of both worlds! Die points(is daar een specifiek benaming voor?) gaan snel stijgen zo >:)

Btw, happy birthday thehawk007!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ok, recon dus met een bipod. Leuk. Alleen dat betekent dus dat de scope niet meer stil hangt a la BF BC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:41
Dat betekend dus dat enkel de assault medic kan gaan spelen? Ds dus de support deelt enkel ammo uit.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 15-09 22:52
Leuk, nog meer campende 1337sn1p3rs666 recons met een bipod en prone :/. Ik hoop maar dat recons die zowel prone gaan en een bipod gebruiken als counter een pulserend rood lichtbaken krijgen op hun hoofd. Mensen die BC2 spelen snappen wat ik bedoel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Spaiker schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:56:
Dat betekend dus dat enkel de assault medic kan gaan spelen? Ds dus de support deelt enkel ammo uit.
ja wel beter imo,
nu kon je als assault een box neer gooien en grenades blijven spammen. om maar een voorbeeld te noemen.
volgens mij is dat portvaldes waar iedereen bij de 2e rcon granades over de heuvel blijft gooien :X beetje lame

[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 23-06-2011 12:00 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 08:24
Proxx schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:58:
[...]
ja wel beter imo,
nu kon je als assault een box neer gooien en grenades blijven spammen. om maar een voorbeeld te noemen.
volgens mij is dat portvaldes waar iedereen bij de 2e rcon granades over de heuvel blijft gooien :X beetje lame
Ok, dan staat er iemand van de support class...volgens mij blijft het probleem dan bestaan.

Zoals ik het zie is alleen de naam veranderd en zijn de wapens geswitched. Medic --> Assault en Assault --> Support. Verder hebben deze classes de wapens veranderd. De voormalig Medic krijgt nu een assault rifle en de voormalig assault krijgt nu een LMG.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:16
Proxx schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:58:
[...]

ja wel beter imo,
en nu gaan de support pipos dat doen :) met een machinegun met 200 kogels in een clip, ja dat wordt dikke fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 10:41
Ik vond die klasse in BF2 niet echt plezant omdat die lmg moeilijk te controleren waren.
Ik zal het niet vaak spelen, dat weet ik wel :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
blueice85 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:21:
[...]

en nu gaan de support pipos dat doen :) met een machinegun met 200 kogels in een clip, ja dat wordt dikke fun :D
Totdat je een kogel in je kop krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

AquaSheep schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:57:
Leuk, nog meer campende 1337sn1p3rs666 recons met een bipod en prone :/. Ik hoop maar dat recons die zowel prone gaan en een bipod gebruiken als counter een pulserend rood lichtbaken krijgen op hun hoofd. Mensen die BC2 spelen snappen wat ik bedoel :P.
Voor Recon zou ik het geen overbodige handicap vinden als de scope zwaar heen en weer beweegt en men de adem moet inhouden om hem nagenoeg stil te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
De 12 pagina's over BF3 uit de PSM3 staan hier online

Enige nieuws wat ik er zo snel uit haal is dat de Co-op 10 levels heeft.

En verder nog dit:

Afbeeldingslocatie: http://enterbf3.com/images/tweet11.png
Afbeeldingslocatie: http://enterbf3.com/images/tweet12.png

[ Voor 30% gewijzigd door priemt op 23-06-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 22:34
priemt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:46:
De 12 pagina's over BF3 uit de PSM3 staan hier online

Enige nieuws wat ik er zo snel uit haal is dat de Co-op 10 levels heeft.

En verder nog dit:

[afbeelding]
[afbeelding]
Yes, yes you can kill a guy who's just been rivived..

Beetje onduidelijk als het zo verteld wordt, er staat duidelijk dat je iemand kunt dood schieten wanneer die gerevived is :? goh had gedacht dat je na het reviven onsterfelijk bent geworden 8)7 Met zo'n antwoord kun je ook niet veel..

[ Voor 7% gewijzigd door Andyk125 op 23-06-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Laatst online: 15-09 18:10
Het feit dat de medic Support de ammo boxes krijgt is wel beter, in bc2 heeft de medic (LMG support) juist meer dan genoeg ammo en hoeft niet echt bijgevuld te worden, de assault daarintegen wel met hun 3-4 mags en tube.

[ Voor 7% gewijzigd door Leetness op 23-06-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leetness schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:23:
Het feit dat medic de ammo boxes krijgt is wel beter, in bc2 heeft de medic juist meer dan genoeg ammo en hoeft niet echt bijgevuld te worden, de assault daarintegen wel met hun 3-4 mags en tube.
De support met de LMG krijgt de ammo boxes,
de Assault zoals deze bestond in de voorganger BF2 zit niet meer in deze game, is gewoon de medic...

overigens hoop ik wel dat het een beetje goed uitpakt, 80% van de spelers die defibs bij hebben... ik weet niet of dat wel zo lekker gaat uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:28:
[...]

De support met de LMG krijgt de ammo boxes,
de Assault zoals deze bestond in de voorganger BF2 zit niet meer in deze game, is gewoon de medic...

overigens hoop ik wel dat het een beetje goed uitpakt, 80% van de spelers die defibs bij hebben... ik weet niet of dat wel zo lekker gaat uitpakken
Ach, beter dan 80% die op een heuveltje gaat zitten sniperen ;)

Ben benieuwd hoe deze balans zal verlopen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:46:
[...]

Ach, beter dan 80% die op een heuveltje gaat zitten sniperen ;)

Ben benieuwd hoe deze balans zal verlopen
Inderdaad. Het aantal snipers nu is echt belachelijk. Snap ook niet hoe ze die spec zo unbalanced hebben kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Asgaro schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:23:
Ja, assault + defibrillators = #winning

Ik speel in BFBC2 voornamelijk Assault met M416 of M16. LMGs zijn niet echt mijn stijl maar vond het langs de andere kant spijtig dat ik geen mates kon reviven, aangezien je meestal in de frontlines zit.

Nu dus the best of both worlds! Die points(is daar een specifiek benaming voor?) gaan snel stijgen zo >:)

Btw, happy birthday thehawk007!
Thanks! :)

En die punten gaan inderdaad snel stijgen want ook ik speel veel assault op BFBC2 en als je dan aan de frontlinie staat, sta je daar met teammates om je heen die doodgaan, en de medics staan op een afstandje te raggen met hun LMG's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
jagermeister schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:43:
[...]
Voor Recon zou ik het geen overbodige handicap vinden als de scope zwaar heen en weer beweegt en men de adem moet inhouden om hem nagenoeg stil te houden.
Het is toch al bekend dat dit erin zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Ik heb in het artikel nog op het laatste van pagina 8 en het begin van pagina 9 iets interessants gevonden:
Je kunt een vehicle niet meer direct uitschakelen. Als je hem bijvoorbeeld van de zijkant raakt, stopt het voertuig; je kunt niet meer rijden, en de personen binnenin leven nog. De geweren doen het NOG wel, tenzij de klus wordt afgemaakt en de hele boel ontploft.

[ Voor 12% gewijzigd door India Sierra op 23-06-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:00
thehawk007 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:16:
Ik heb in het artikel nog op het laatste van pagina 8 en het begin van pagina 9 iets interessants gevonden:
Je kunt een vehicle niet meer direct uitschakelen. Als je hem bijvoorbeeld van de zijkant raakt, stopt het voertuig; je kunt niet meer rijden, en de personen binnenin leven nog. De geweren doen het NOG wel, tenzij de klus wordt afgemaakt en de hele boel ontploft.
al eerder voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Skybullet schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:31:
[...]

al eerder voorbij zien komen
Sorry, dat wist ik niet.

Ik zie net in dit interview dat de infrarood modus op de tank die we in het filmpje thunder run hadden kunnen zien, dat deze IR modus een vehicle unlock is (zoals bijvoorbeeld de armor unlock op BFBC2).
Ook komt er aan bod dat de vehicle unlocks ook vehicle specifiek kunnen zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door India Sierra op 23-06-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

M411007 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:03:
[...]

Het is toch al bekend dat dit erin zit :)
Ah.. nice, dat wist ik niet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:13:
[...]

Yes, yes you can kill a guy who's just been rivived..

Beetje onduidelijk als het zo verteld wordt, er staat duidelijk dat je iemand kunt dood schieten wanneer die gerevived is :? goh had gedacht dat je na het reviven onsterfelijk bent geworden 8)7 Met zo'n antwoord kun je ook niet veel..
In BFBC2 is het zo, dat als je NIET direct (WASD etc) beweegt nadat je gerevived bent, je 1-2 seconden niet geraakt kunt worden. Dit om weer even situational awareness te kunnen krijgen. Hopelijk kan je met dit antwoord wat meer :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 22:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Niemand hier die BF2142 gespeeld heeft zeker?
De classes in BF3 zijn zowat identiek aan die van BF2142 en ik kan zeggen dat ik dat heel erg fijn vind! :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
AquaSheep schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:57:
Even een LMG pakken en suppressive fire zijn richting op, begint z'n beeld vast wel genoeg van te schudden dat ie verplaatst.
En anders even een jet over laten vliegen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Rynji schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:02:
Niemand hier die BF2142 gespeeld heeft zeker?
De classes in BF3 zijn zowat identiek aan die van BF2142 en ik kan zeggen dat ik dat heel erg fijn vind! :)
Inderdaad, het spel heet Battlefield 3.
Niet Battlefield: Bad Company 3....

In BF2 hebben de medics ook gewoon AR's en geen LMG zoals jullie gewoon zijn uit BC2.
Ook heeft de support class de ammo kits & een LMG in BF2.
Ze zijn voor een heel deel terug gegaan naar de roots van Battlefield (2) en niet een wirwar van allerlei dingen genaamd BC2.
Gelieve dit niet persoonlijk op te vatten :+ Ik ben ook in het bezit van BC2 en speel het ook nog eens van tijd tot tijd. Heb onlangs ook terug BF2 geïnstalleerd. Een echte aanrader en dan zul je zien dat BC2 heel anders is dan BF2 en niet zoals jullie beweren dat BF3 anders is als BC2. (Hoop dat jullie er nog aan uit kunnen :P )

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scans van PSM:

Op deze scans rust natuurlijk ook gewoon copyright. Het PSM magazine ligt wel in de winkel :)

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 24-06-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Top, thanks! Gruwelijke scans btw

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NuCl3aR schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:23:
[...]

Inderdaad, het spel heet Battlefield 3.
Niet Battlefield: Bad Company 3....

In BF2 hebben de medics ook gewoon AR's en geen LMG zoals jullie gewoon zijn uit BC2.
Ook heeft de support class de ammo kits & een LMG in BF2.
Ze zijn voor een heel deel terug gegaan naar de roots van Battlefield (2) en niet een wirwar van allerlei dingen genaamd BC2.
Gelieve dit niet persoonlijk op te vatten :+ Ik ben ook in het bezit van BC2 en speel het ook nog eens van tijd tot tijd. Heb onlangs ook terug BF2 geïnstalleerd. Een echte aanrader en dan zul je zien dat BC2 heel anders is dan BF2 en niet zoals jullie beweren dat BF3 anders is als BC2. (Hoop dat jullie er nog aan uit kunnen :P )
Eens dat het anders is. Door de afgrijselijke graphics en huidige generatie gamers is BF2 alleen imo echt zwaar kut.

En ik denk eerlijk gezegd bang dat BF3 meer op BFBC2 gaat lijken dan BF2 en onwards. Ik krijg sterk het vermoeden weer een derped down BF versie te gaan spelen. Maar goed... we zullen het wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:54:
[...]
Eens dat het anders is. Door de afgrijselijke graphics en huidige generatie gamers is BF2 alleen imo echt zwaar kut.

En ik denk eerlijk gezegd bang dat BF3 meer op BFBC2 gaat lijken dan BF2 en onwards. Ik krijg sterk het vermoeden weer een derped down BF versie te gaan spelen. Maar goed... we zullen het wel merken.
Afgrijselijke graphics voor een game van 5 jaar oud? :?

Ik snap dit soort posts niet zo. Wacht gewoon af. Het is waarschijnlijk gewoon een mix van beide games. The best of both worlds, maar dan waarschijnlijk nog beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:54:
[...]

Wait, wut ?

Ik draai het spel op 1920 x 1080 met alles maxed inclusief AA en het ziet er beter uit dan MW en dat voor een spel uit 2005. Je bent echt aan het overdrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:01:
[...]
Afgrijselijke graphics voor een game van 5 jaar oud? :?

Ik snap dit soort posts niet zo. Wacht gewoon af. Het is waarschijnlijk gewoon een mix van beide games. The best of both worlds, maar dan waarschijnlijk nog beter...
Ja het viel mij zwaar tegen eerlijk gezegd. Kan niet begrijpen dat mensen BF2 serieus nog willen spelen. Zal dan wel aan mij liggen.

En waarom zou je alleen een game positief tegemoet moeten zien dan? Ik heb namelijk wel vaker beloftes van EA/Dice tegemoet gezien die ze totaal niet waarmaakten. Een beetje sceptisch zijn is imo helemaal niet verkeerd. Dat er nog steeds vrijwel niets over vliegtuigen bekend is baart mij iig best wel zorgen. Jij zit toch ook niet op een BFBC3 te wachten met bijvoorbeeld opnieuw ontiegelijk logge besturing van helicopters?
Dylan93 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:04:
[...]

Wait, wut ?

Ik draai het spel op 1920 x 1080 met alles maxed inclusief AA en het ziet er beter uit dan MW en dat voor een spel uit 2005. Je bent echt aan het overdrijven...
Deed ik zelf ook, maar dat doet er verder ook niet heel veel toe. Jij vindt het mooi, ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BF2 beter dan MW? :+
Pagina: 1 ... 42 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien