Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 69 70 71 Laatste
Acties:

• Koning Willy
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 23-04 21:29
quote:
superrock schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:29:
Kan iemand mij die monthly humble bundle uitleggen. Ik heb hem nu gekocht voor total war warhammer maar moet ik sunsribed blijven voor de 5 games die unlocken in maart of kan ik me direct weer unsubscriben en krijg ik nog steeds die games in maart?

Edit: Ik heb het antwoord al gevonden. Je krijgt alsnog alle games van maart aangeizen je de humble bundle van maart koopt. Je kunt dus direct unsubscriben.
Het is wel waard hoor. Ik ben al vanaf begin subscribed je krijgt er dik je geld voor terug :P

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
superrock schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:29:
Kan iemand mij die monthly humble bundle uitleggen. Ik heb hem nu gekocht voor total war warhammer maar moet ik sunsribed blijven voor de 5 games die unlocken in maart of kan ik me direct weer unsubscriben en krijg ik nog steeds die games in maart?

Edit: Ik heb het antwoord al gevonden. Je krijgt alsnog alle games van maart aangeizen je de humble bundle van maart koopt. Je kunt dus direct unsubscriben.
Klopt.
Als je je abonneert krijg je alle spellen van de aankomende maand.
Je kan daarna gelijk je abonnement opzeggen tot een week voor het afloopt, als je het daarna opzegt dan wordt het verlengd tot de maand erna.

Ikzelf ben abonnee sinds maart vorig jaar en heb geen centje spijt. Ik heb een hele hoop goede deals gehad van spellen die ik sowieso wilde hebben en heb een hle hoop leuke spellen ontdekt die ik waarschijnlijk nooit gespeeld zou hebben anders.

Mynd you, mse bites Kan be pretti nasti

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:06

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Gratis Robowars voor Steam @ Indiegala: https://www.indiegala.com/#giveaway

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• azz_kikr
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:19
quote:
anandus schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:27:
Total War: Warhammer is het eerste spel voor de volgende Humble Monthly.
Voor de liefhebbers is $12 een prima prijs ervoor.
Zo te zien is eerder de laagste prijs 32,99 geweest

Overigens was het deze maand ook weer een mooie Humble Monthly. Imho is het vaak, misschien altijd, wel waar voor je geld :)
Zit te twijfelen voor 12. Warhammer is weer DLC heaven...in de gewone versie kan je 4 factions spelen. De andere 6 factions zijn weer 60 euro extra -_-

zat stiekem te hopen op "Shadow Tactics: Blades of the Shogun" :)

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:14
Humble Bundle Star Wars 3

Pay $1 for:

Star Wars™ Knights of the Old Republic™, Star Wars: X-Wing Alliance™, Star Wars: X-Wing vs TIE Fighter - Balance of Power Campaigns™, and Star Wars Galactic Battlegrounds Saga™.

Beat the average for:

Star Wars Battlefront™ II, Star Wars Jedi Knight™ II: Jedi Outcast™, Star Wars Starfighter™, Star Wars
Knights of the Old Republic II: The Sith Lords™, and Star Wars: Rebel Assault I + II.

Pay $14 for:

Star Wars The Force Unleashed™: Ultimate Sith Edition, Star Wars: The Force Unleashed II, Star Wars: Rogue Squadron 3D, Star Wars Shadows of the Empire™, and Star Wars Empire At War: Gold Pack.

Pay $35 for:

An exclusive Star Wars t-shirt!

Leuke bundle, al heb ik inmiddels al de meeste games die ik interssant vind uit vorige Star Wars HB.

Gifts for Tweakers | Groupstats

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:45
quote:
Sempy schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:05:
Humble Bundle Star Wars 3

Pay $1 for:

Star Wars™ Knights of the Old Republic™, Star Wars: X-Wing Alliance™, Star Wars: X-Wing vs TIE Fighter - Balance of Power Campaigns™, and Star Wars Galactic Battlegrounds Saga™.

Beat the average for:

Star Wars Battlefront™ II, Star Wars Jedi Knight™ II: Jedi Outcast™, Star Wars Starfighter™, Star Wars
Knights of the Old Republic II: The Sith Lords™, and Star Wars: Rebel Assault I + II.

Pay $14 for:

Star Wars The Force Unleashed™: Ultimate Sith Edition, Star Wars: The Force Unleashed II, Star Wars: Rogue Squadron 3D, Star Wars Shadows of the Empire™, and Star Wars Empire At War: Gold Pack.

Pay $35 for:

An exclusive Star Wars t-shirt!

Leuke bundle, al heb ik inmiddels al de meeste games die ik interssant vind uit vorige Star Wars HB.
Star Wars Shadows of the Empire™ van de 14 dollar tier is dus nieuw op Steam, ze zijn zelfs vergeten hem toe te voegen aan de steam database :+ (was eerst beschikbaar op GOG)

Verder wel toffe bundle, maar het is weer hetzelfde als voorheen natuurlijk als je alles al hebt :P

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:26

Ircghost

T.net PowerMod / Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Het lijkt mij vrij evident dat het niet toegestaan is om te bespreken op Tweakers hoe men regio gebonden keys op een fraudelente manier kan bemachtigen. Ik heb dan ook wat berichten verwijderd.

Ircghost wijzigde deze reactie 08-02-2017 10:15 (22%)

Steam Profiel || GoT Inc Forum!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Dit weekend Minion Masters gratis @ Indie Gala: https://www.indiegala.com/minionmasters

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13:13
https://www.mediamarkt.nl...ion-spectrum-1428940.html

logitech G810 orion spectrum voor 79,-
Lijkt me mooie aanbieding.

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Nu online

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

quote:
Modbreak:
Hoewel goed bedoeld, is dit niet de bedoeling van dit topic. Dit topic is alleen voor games bedoeld. Aanbiedingen en Kortingscodes is een betere plek voor dit soort dingen

Because they exist and appearently emoji's are the shit now

• Sempy
Bundlestars Chaos Bundle

T1 - 1,09
Game Corp DX
Precursors
12 is Better Than 6
Tricky Towers

T2 - 5,69
I am Bread
Catlateral Damage
CASE: Animatronics
Grappledrome
Starward Rogue
Contrast
Shu
Dungelot: Shattered Lands

T3 - 7,99
Convoy

Mooie bundle met veel games die voor het eerst gebundled zijn en ook eigenlijk allemaal goede ratings.

Humble Freedom Bundle

Met 28,22 duur voor een bundle maar daarvoor wel 40+ games en kwalitatief ook genoeg goede titels: Stardew Valley, Octodad, Nuclear Throne, Stanley Parable, etc. Het is dat ik het grootste deel al heb, maar anders echt waar voor je geld!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
https://www.humblebundle.com/freedom

Flinke prijs, maar het is dan ook een flinke bundel..

Steam - BF1: deloeks - GoT BF1 PC leaderboard (DM je nickname)

• Madstorm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-03 22:00

Madstorm

Derping all the way!

Iemand de freedom Humble Bundle al gekocht, vroeg me af of dit losse keys zijn? Ik zie dit op de site zo snel niet staan.
Ik heb de meeste grotere spellen in de lijst al, dus twijfel of ik deze mee neem of niet.

I'm an Ironman!

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
Madstorm schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:25:
Iemand de freedom Humble Bundle al gekocht, vroeg me af of dit losse keys zijn? Ik zie dit op de site zo snel niet staan.
Ik heb de meeste grotere spellen in de lijst al, dus twijfel of ik deze mee neem of niet.
Losse keys helaas :P Nu moet ik al die keys een voor een invoeren O-)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Nu online

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:
Bedelen om keys, of vragen of mensen willen ruilen is niet de bedoeling

Gropah wijzigde deze reactie 14-02-2017 13:34 (26%)

Because they exist and appearently emoji's are the shit now

• Merdera
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:40
*Laat ook maar*

Merdera wijzigde deze reactie 14-02-2017 13:22 (103%)

Windows 10 PC GTX1070,32GB,i7 | iPhone 6S plus 128GB | iPad Pro 9.7 128GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS4 Pro | PSN ID : DReaMeRD71

• SwooX
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 16:35
Geen idee of deze al is langs gekomen, maandelijks abonnement op G2A. 1,50 ex btw en kosten de 1e maand. Bevat o.a. DiRT 3 Complete Edition.
https://www.g2a.com/game-deals?banner=main&shop=global

• icy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:07

icy

swarma

quote:
SwooX schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:54:
Geen idee of deze al is langs gekomen, maandelijks abonnement op G2A. 1,50 ex btw en kosten de 1e maand. Bevat o.a. DiRT 3 Complete Edition.
https://www.g2a.com/game-deals?banner=main&shop=global
Voor de eerste maand, daarna 2,5 euro.

Oja en je krijgt deze games: Ontvang direct: Syberia II, Syberia, Lords Of The Fallen Digital Deluxe, SUPERHOT, DiRT 3 Complete Edition en andere vette games elke maand.

icy wijzigde deze reactie 16-02-2017 11:08 (19%)

Steam id is ijsie \\ LOL id is ijsie

• SwooX
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 16:35
quote:
icy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:02:
[...]

Voor de eerste maand, daarna 2,5 euro.

Oja en je krijgt deze games: Ontvang direct: Syberia II, Syberia, Lords Of The Fallen Digital Deluxe, SUPERHOT, DiRT 3 Complete Edition en andere vette games elke maand.
Was mijn post zo moeilijk te begrijpen? :o

• icy

icy

swarma

quote:
SwooX schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:15:
[...]

Was mijn post zo moeilijk te begrijpen? :o
Nee, maar heb gelijk de prijs van de 2e maand en de overige games toegevoegd.

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:26

Ircghost

T.net PowerMod / Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Het is niet de bedoeling om de legaliteit van G2A te bespreken in dit topic, de aanbieding is gemeld en daarmee is dat deel klaar. de discussie over de legaliteit kan hier: Online Gamekeys kopen - Deel II

Ik heb dan ook die reacties afgesplitst.

Steam Profiel || GoT Inc Forum!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Ik weet zeker niet of ik nou gek ben of niet, maar volgens mij is de humble freedom bundle uitgebreid met nieuwe games:

Guns of Icarus Online
Q.U.B.E: Director's Cut
Rituals
Dangerous High School Girls in Trouble
Super Galaxy Squadron EX
TIMEframe
JumpJet Rex
Potatoman Seeks the Troof
Ballistick
GRAV (Early Access)
Team Indie
Luna's Wandering Stars
Rocket Birds: Hardboiled Chicken
Chroma Squad
shutshimi
Dusty Revenge: Co-Op Edition
Beat Hazard Ultra

• Sempy
quote:
Magic schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:28:
Ik weet zeker niet of ik nou gek ben of niet, maar volgens mij is de humble freedom bundle uitgebreid met nieuwe games:

Guns of Icarus Online
Q.U.B.E: Director's Cut
Rituals
Dangerous High School Girls in Trouble
Super Galaxy Squadron EX
TIMEframe
JumpJet Rex
Potatoman Seeks the Troof
Ballistick
GRAV (Early Access)
Team Indie
Luna's Wandering Stars
Rocket Birds: Hardboiled Chicken
Chroma Squad
shutshimi
Dusty Revenge: Co-Op Edition
Beat Hazard Ultra
Klopt idd, overigens zijn er ook games uit de oorspronkelijke bundle niet meer beschikbaar voor nieuwe kopers, namelijk Subnautica en Super Meat Boy en afhankelijk van verkopen kunnen daar nog meer titels bijkomen.

• Sempy
Kleine bump ivm nieuwe toevoegen HB Freedom Bundle:

- System Shock Pack (System Shock: Enhanced Edition/ System Shock: Classic (Included with System Shock: Enhanced Edition key activation) System Shock 2)
- Double Fine Adventure (documentaire)
- Hand of Fate

Looptijd tot a.s. maandag 20:00 (later bestellen kan betekenen dat games op zijn, aangezien dit een goede doelenactie is (zoals nu al met Subnautica).

Sempy wijzigde deze reactie 17-02-2017 09:12 (9%)

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:43
Rise of the tombraider 19,95 op steam

• Seor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21:46

Seor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Dat is toch geen aanbieding? Spel is al een jaar oud. Ik kan me niet eens meer heugen 20 euro voor een PC-game betaald te hebben. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Sempy
quote:
Seor Sjon schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:28:
Dat is toch geen aanbieding? Spel is al een jaar oud. Ik kan me niet eens meer heugen 20 euro voor een PC-game betaald te hebben. :+
Het is volgens Is there any deal wel de laagste prijs ooit voor deze titel. Maar ben het met je eens dat 20 euro voor een game van een jaar oud best aan de prijs is. ;)

Nog een leuke deal voor de puzzelaars:

Quantum Conundrum: The Desmond Debacle (Steam) 2,49

Het staat erg verwarrend als DLC en een mededeling dat je de basisgame moet hebben, maar je kan gewoon aanschaffen en dan koop je de dus basegame+soundtrack+2DLC's (enkel basegame is 0,25 goedkoper).

Sempy wijzigde deze reactie 17-02-2017 15:08 (26%)

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Voor degene die het nog niet gezien hebben. Er is nu een Humble Civilization Bundle.

https://www.humblebundle.com/civilization-bundle

en voor de mensen, die niets te besteden hebben Block Storm gratis @ Indie Gala:

https://www.indiegala.com/giveaways

• Sempy
Shovel Knight tot en met 2 maart voor 10,04 (-33%). Op zich geen heel spectaculaire korting, maar in april komt de nieuwe campagne uit en als je deze nu nog koopt zal je automatisch geupgrade worden naar de versie inclusief deze campagne (Shovel Knight: Treasure Trove) en de prijs van de game stijgt dan naar 24,99. Effectief is de korting dus 60%.

meer info op site van de developer:
http://yachtclubgames.com...ove-initial-release-date/

• anandus
  • Niet online
quote:
Sempy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:51:
Shovel Knight tot en met 2 maart voor 10,04 (-33%). Op zich geen heel spectaculaire korting, maar in april komt de nieuwe campagne uit en als je deze nu nog koopt zal je automatisch geupgrade worden naar de versie inclusief deze campagne (Shovel Knight: Treasure Trove) en de prijs van de game stijgt dan naar 24,99. Effectief is de korting dus 60%.
In de Humble Store voor dezelfde prijs te krijgen, maar als je een Monthly-abo hebt (voor deze maand), krijg je 10% korting. Dan is-ie maar 9,03 :)

anandus wijzigde deze reactie 25-02-2017 09:24 (4%)

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Alien Shooter 2: Reloaded gratis als je url volgt: https://woobox.com/9xr369?embed=1

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 22:27
quote:
Ik ken die site niet, maar het lijkt me niet koosjer. Je moet niet alleen je e-mailadres, maar ook social media-accounts invullen om zogezegd te winnen? De eerste hit op Google is ook niet erg positief...

• guardian-spirit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:18
Gratis via GOG: ESCHALON: BOOK I

https://www.gog.com/game/eschalon_book_i
quote:
About: Waking up in a strange place with no memory of who you are, you must undertake the difficult and arduous journey of finding out who you really are. The only clue you have is a hastily written note telling you to meet a stranger in the nearest town. Thus begins your first step into the wondrous and dangerous world of Eschalon: Book

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
quote:
Tweakmans schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:29:
[...]

Ik ken die site niet, maar het lijkt me niet koosjer. Je moet niet alleen je e-mailadres, maar ook social media-accounts invullen om zogezegd te winnen? De eerste hit op Google is ook niet erg positief...
sowieso mag men imo wel stoppen met het posten van gratis games waarbij je allerlei Facebook, twitter, steam groepen moet joinen.
Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik heb een hekel aan die like en win meuk op Facebook die ik altijd voorbij zie komen, ik wil mijn vriendenlijst dat dan ook niet aan doen.

unfor wijzigde deze reactie 28-02-2017 17:44 (15%)

Steam - BF1: deloeks - GoT BF1 PC leaderboard (DM je nickname)

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
Tweakmans schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:29:
[...]

Woobox is een legale en koosjere site. Het betreft een club dat promotie doet op sociale netwerken. Het feit dat men niet positief is doet er niet zo heel veel toe. Neem facebook eens als voorbeeld. Daar zijn ook een hoop negatieve meldingen over te vinden. Daarnaast mag ik hopen, dat men hier op tweakers weet wat men doet. (En wat de verdienmodellen zijn van dergelijke sites).

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22:34
quote:
unfor schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:42:
[...]
sowieso mag men imo wel stoppen met het posten van gratis games waarbij je allerlei Facebook, twitter, steam groepen moet joinen.
Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik heb een hekel aan die like en win meuk op Facebook die ik altijd voorbij zie komen, ik wil mijn vriendenlijst dat dan ook niet aan doen.
Genoeg mensen die een 2e Facebook account hebben voor dit soort ongein dus je hoeft je vrienden niet lastig te vallen. Helaas kan het veel mensen niet schelen, maar ja dat is ook met wat ze eten en wat de kinderen nu weer voor iets ontzettend knaps hebben gedaan/gemaakt (wat het niet is) :+

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

ArmA bundle @ https://www.humblebundle.com/arma-bundle

Tier 1 - $1
Arma: Cold War Assault
Arma: Gold Edition
Arma Tactics

Tier 2 - $10.44 (9.86)
Arma 2
Arma 2: Operation Arrowhead
Arma 2: British Armed Forces (Add-on)
Arma 2: Private Military Company (Add-on)
Arma 2: Army of the Czech Republic (Add-on)

Tier 3 - $15 (14.17)
Arma 3
Arma 3 Karts (Add-on)

• icy

icy

swarma

quote:
Voor de vroege vogels was deze 5,55 euro. Het is overigens wel een zeer goede bundle om voor de max te gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:40
https://www.bundlestars.com/en/bundle/dollar-ultra-bundle

46 steam games voor 1,09 Euro, waarvan 44 games trading cards bevatten.

Windows 10 PC GTX1070,32GB,i7 | iPhone 6S plus 128GB | iPad Pro 9.7 128GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS4 Pro | PSN ID : DReaMeRD71

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21:11
EA Publisher sale @ Origin. Eigenlijk is alles wel afgeprijsd, waaronder Battlefield 1 voor 29,99 (laagste prijs tot nu toe)

• Rob SOS
Dit hoort thuis in Online Gamekeys kopen - Deel II, dus daar staat dit nu ook

Gropah wijzigde deze reactie 06-03-2017 14:35 (82%)

• Tweakmans
Er zijn momenteel enkele interessante aanbiedingen te vinden op Bundlestars voor Steam-keys van games van Warner Bros. Interactive Entertainment, waaronder:

Middle-earth: Shadow of Mordor Bundle voor 4,99

Batman: Arkham Knight Bundle voor 13,59

F.E.A.R. Bundle voor 4,99

Acties:
  • +6Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sempy
Humble Jumbo Bundle 8

$1
Valhalla Hills
Legends of Eisenwald
he Journey Down 1+2

BTA: momenteel ~$5.55
Warhammer End Times Vermintide
Jotun
Turmoil
+meer games volgende week

$10
Verdun

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-04 21:07

Dutchredgaming

Student ICT Beheerder

Dit hoort in Online Gamekeys kopen - Deel II

Gropah wijzigde deze reactie 07-03-2017 23:57 (84%)

"Je bent net zo snel als je langzaamste onderdeel" - DutchRedGaming 2017

• Dragunov
  • Laatst online: 19:30
Nieuwe Origin FREE game: SYBERIA 2

• Tweakmans
Er is een speciale Telltale Games-week gestart bij Humble Bundle:

Er is tussen 40% en 80% korting op games zoals The Walking Dead, Batman, Minecraft Story Mode, The Wolf Among Us, Game of Thrones en Tales from the Borderlands (de game met de grappigste dialogen uit de Telltale-reeks, wat mij betreft).

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Spring sale @ Bundlestars

• Sempy
quote:
Sempy schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:22:
Humble Jumbo Bundle 8

$1
Valhalla Hills
Legends of Eisenwald
he Journey Down 1+2

BTA: momenteel ~$5.55
Warhammer End Times Vermintide
Jotun
Turmoil
+meer games volgende week

$10
Verdun
BTA heeft de volgende games erbij gekregen:

- Aurion: Legacy of the Kori-Odan
- Void Destroyer
- The Interactive Adventures of Dog Mendona and Pizza Boy

Indien je de $1-tier heb gekocht, kan je alsnog upgraden door het verschil met BTA bij te betalen. Dit gaat dan tegen de BTA van het moment dat je de $1-tier kocht, doorgaans een lagere prijs dan de huidige BTA van $7.

• InF.Inc
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:16

InF.Inc

_Fonz > all.

The Interactive Adventures of Dog Mendona and Pizza Boy is voor mij de enige interessante. Helaas niet voor 7 Dollar.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• buis71
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:28
Steamgamesales zie ik bovenin staan bij de Sale-trackers in de OP, maar deze lijkt niet meer te werken.

• Tweakmans
Voor wie de erg mooie game Ori and the Blind Forest tijdens de winter-sale van Steam heeft gemist: hij staat nu voor 9,99 (ipv 19,99) op Bundle Stars.

Edit: En met de SPRING10-code krijg je daar nog eens 10% korting bovenop.

Tweakmans wijzigde deze reactie 16-03-2017 19:20 (13%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tweakmans
Square Enix viert de lente met een nieuwe Surprise Box. Voor net geen 12 euro krijg je vier pc-games. Een ervan is Just Cause 3, een game die alleen al 20 euro waard is. De overige games zijn een verrassing.

In de vorige boxen zaten games zoals Lara Croft and The Guardian of Light, Hitman, Tomb Raider en verschillende Final Fantasy-titels.
quote:
For just 11.99, the Spring Surprise Box contains JUST CAUSE 3 as well as 3 other mystery games!

Steam key issued upon purchase. Activate via your Steam account.
Release Date: 28/03/2017
Platform: PC Download
SKU: SSBEN01

The Spring Surprise Box is available for pre-order between 9am GMT 20/03/2017 till 5pm GMT 27/03/2017. Code distribution will occur on 28/03/2017

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

quote:
Tweakmans schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:33:
Square Enix viert de lente met een nieuwe Suprise Box. Voor net geen 12 euro krijg je vier pc-games.
Gezien de tegenvallende laatste box van ze en de prijs die bijna verdubbeld is ga ik deze even overslaan. Just Cause 3 is gok ik ook zonder DLC (geen must maar voor achievement-whores wel welkom ;)) en die is los nog relatief prijzig.

• anandus
  • Niet online
Was het niet zo dat je je geld terug kon vragen als de inhoud je niet beviel? Zoiets staat me bij.

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:39

The Inquisitor

Greetings weaklings

quote:
anandus schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:05:
Was het niet zo dat je je geld terug kon vragen als de inhoud je niet beviel? Zoiets staat me bij.
Dat kon zeker. Maar volgens mij is dat precies de reden dat ze nu een game kenbaar maken.
Je krijgt voor 10 euro, 10 euro content (JC3 is circa 10 euro waard), waardoor je niet mag refunden... volgens mij werkt het alsnog niet zo, en mogen we het alsnog, maar dit is hun plan in ieder geval.

In Noord Amerika krijgen ze namelijk 5 games, en geen is bekend.

Alienware M17 | MS Surface Pro | iPhone 6S

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22:34
Ga hem toch maar halen ondanks dat ik Just Cause 3 op de PS4 heb. De multiplayer mod is toch wel weer lachen denk ik.

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:49
quote:
IceStorm schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Gezien de tegenvallende laatste box van ze en de prijs die bijna verdubbeld is ga ik deze even overslaan. Just Cause 3 is gok ik ook zonder DLC (geen must maar voor achievement-whores wel welkom ;)) en die is los nog relatief prijzig.
Volgens mij voegt de DLC niet zo veel spannends toe.

OT: Ik dacht dat Humble's tot 20:00 nederlandse tijd liepen. Is dat recentelijk verandert?
Wilde net om 7:03 de bundle nog kopen voor met name Verdun en Vermintide maar helaas te laat. :(

• MusicAddict
quote:
eL_Jay schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:18:
[...]

Volgens mij voegt de DLC niet zo veel spannends toe.

OT: Ik dacht dat Humble's tot 20:00 nederlandse tijd liepen. Is dat recentelijk verandert?
Wilde net om 7:03 de bundle nog kopen voor met name Verdun en Vermintide maar helaas te laat. :(
Ik verwacht dat het ligt aan het feit dat de VS eerder DST gebruikt (12 maart vs 26 maart hier). En gezien humble in san francisco zit.. Wanneer wij zaterdag de klok een uur vooruit zetten klopt het weer namelijk. :P

Edit: ik meen dat ik het bij steam ook altijd zie rond de wisseling, volgens mij is het daar nu (voor ons) ook 18:00 uur ipv 19:00 zoals normaal. Maar dat valt mij nu ook pas op eigenlijk. :+

MusicAddict wijzigde deze reactie 21-03-2017 19:59 (17%)

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• Brent
  • Laatst online: 16:23
Sinds wanneer is een pond 1 euro 20? Enfin, hoe kan ik erachter komen of die DLC erbij zit?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21:11
quote:
Brent schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:11:
Sinds wanneer is een pond 1 euro 20? Enfin, hoe kan ik erachter komen of die DLC erbij zit?
Ga er maar vanuit dat het de vanilla game is zonder DLC. En je kan toch ook in ponden betalen als je dat liever wilt ;)

MeltedForest wijzigde deze reactie 22-03-2017 08:25 (10%)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Wij kochten er iedere keer 2. Voor mijn vrouw 1 en voor mezelf. Maar deze zal ik alleen halen.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +9Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21:35
Komende 24 uur is Chivalry: Medieval warfare gratis. Waarschijnlijk tot morgen 7 uur wanneer steam ververst.

http://store.steampowered.com/app/219640/

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Megabyte Punch (Gratis Steam)
https://www.bundlestars.com/en/contest

• kladblokje
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:59
Op steam zijn alle witcher games in de aanbieding, bijvoorbeeld The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition voor 25 euro

• Tweakmans
Bij de Humble Store begint het Ubisoft Weekend en zijn een heleboel games van de studio in de aanbieding.

Er zijn kortingen tussen 14% en 75% voor allerlei games zoals Assassin's Creed, Far Cry, Splinter Cell, Watch Dogs, The Crew, Might and Magic, For Honor, South Park: The Stick of Truth, Rayman Legends, Trackmania, Trials Fusion en Steep.

Naast die grote, bekende titels zijn er ook wat kleinere spellen in de aanbieding zoals Grow Home, Child of Light en Valiant Hearts (een persoonlijke aanrader).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• guardian-spirit

• apollo13
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19:17
quote:
Thnx, dat is een leuke, stukje jeugdsentiment.

apollo13

• Quellien
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:40
quote:
apollo13 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:10:
[...]

Thnx, dat is een leuke, stukje jeugdsentiment.
Dank je, nu voel ik me heel erg oud. Had hem helaas al, maar mooie actie.

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:49
quote:
Tweakmans schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:05:
Bij de Humble Store begint het Ubisoft Weekend en zijn een heleboel games van de studio in de aanbieding.

Er zijn kortingen tussen 14% en 75% voor allerlei games zoals Assassin's Creed, Far Cry, Splinter Cell, Watch Dogs, The Crew, Might and Magic, For Honor, South Park: The Stick of Truth, Rayman Legends, Trackmania, Trials Fusion en Steep.

Naast die grote, bekende titels zijn er ook wat kleinere spellen in de aanbieding zoals Grow Home, Child of Light en Valiant Hearts (een persoonlijke aanrader).
Veel games zijn Uplay ipv steam

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:39

MsG

Forumzwerver

quote:
eL_Jay schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:34:
[...]

Veel games zijn Uplay ipv steam
Tja via Steam zijn de games toch alsnog uPlay, dus zoveel meerwaarde heeft Steam dan ook niet in dat geval.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!

• rockhopper
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

rockhopper

Pingun geen klimmer!

quote:
MsG schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:01:
[...]
Tja via Steam zijn de games toch alsnog uPlay, dus zoveel meerwaarde heeft Steam dan ook niet in dat geval.
Achievements!!! 8)

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17:58
Steam biedt nu ook anime series aan en heeft daarom een anime weekend sale: http://store.steampowered.com/sale/anime-weekend-sale/

• Tweakmans
De huidige 'Star Deal' bij Bundle Stars is nu Batman: Arkham Origins Complete Pack voor 4,99 (ipv 47,95).

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Nice Cubic Bundle @ https://cubicbundle.com/

TIER 1: Minimaal $1

Just Hero
Brave Dungeon
JumpBall
Candy Blast

TIER 2: Minimaal $1.50

CountDown
Judas
Word Killer: Zorgilonian Chronicles
Big Journey to Home
The Atomy
Invention 2

9 van de 10 spellen hebben Steam Trading Cards.

BadpunK wijzigde deze reactie 01-04-2017 17:24 (4%)

• Tweakmans
De Humble Store heeft momenteel verschillende games in de aanbieding die recent genomineerd waren voor de British Academy Games Awards 2017:

- Inside voor 14,99 (-25%)
- Oxenfree voor 4,74 (-75%)
- That Dragon, Cancer voor 6,64 (-30%)
- The Witness voor 18,99 (-50%)
- Rocket League voor 13,99 (-30%)
- Abz voor 9,99 (-50%)
- Virginia voor 4,99 (-50%)
- Hitman: The Complete First Season voor 24,99 (-50%)
- No Man's Sky voor 29,99 (-50%)

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Bundlestars Star Deal: Ryse: Son of Rome 2.99 @ https://www.bundlestars.com/en/game/ryse-son-of-rome

Op=Op en is slechts nog 21:25 uur geldig..

BadpunK wijzigde deze reactie 05-04-2017 19:35 (22%)

• Tycno
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22:20
Nog 1 van Bundlestars: Stronghold Crusader HD voor 0,79 @ https://www.bundlestars.com/en/game/stronghold-crusader-hd

Net als hierboven op=op. Tot 11 april 17:00 uur (NL-tijd) geldig

Tycno wijzigde deze reactie 10-04-2017 22:07 (9%)
Reden: Eindtijd toegevoegd

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
Tweakmans schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:49:
De Humble Store heeft momenteel verschillende games in de aanbieding die recent genomineerd waren voor de British Academy Games Awards 2017:

- Inside voor 14,99 (-25%)
- Oxenfree voor 4,74 (-75%)
- That Dragon, Cancer voor 6,64 (-30%)
- The Witness voor 18,99 (-50%)
- Rocket League voor 13,99 (-30%)
- Abz voor 9,99 (-50%)
- Virginia voor 4,99 (-50%)
- Hitman: The Complete First Season voor 24,99 (-50%)
- No Man's Sky voor 29,99 (-50%)
Als je Inside bij HumbleBundle wil aanschaffen dan kun je beter een maandje de humble monthly nemen, dan heb je voor $12 Inside en Grid Rally, en aan het eind van de maand nog wat meer games :)

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Syberia II (Steam) gratis @ http://www.microids.com/syberia2/

Even invullen en wordt volgende week geleverd. Mocht je geen steam hebben of deze actie missen, dan kun je 'm nog steeds gratis bij Origin zoals ik laatst al aangaf @ https://www.origin.com/ir...yberia-2/standard-edition

• HellBeast
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:16

HellBeast

Oh My GoT!

Misschien nog niet voorbijgekomen, maar Orcs must Die Unchained is een free 2 play spel op steam.

Echt een vet spel!

Beauty is in the eye of the beerholder

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:39

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hitman: The Complete First Season Steelbook Edition
http://www.thegamecollect...eab830a637a1c0aeab0977474

17 pond incl verzenden, dus dat maakt iets meer dan 20 euro.

Alienware M17 | MS Surface Pro | iPhone 6S

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:39
quote:
[b][message=50892461,noline]

Even invullen en wordt volgende week geleverd. Mocht je geen steam hebben of deze actie missen, dan kun je 'm nog steeds gratis bij Origin zoals ik laatst al aangaf @ https://www.origin.com/ir...yberia-2/standard-edition
Vanaf gisteren zag ik al dat je ervoor alweer moet betalen, blijkbaar hebben ze een nieuwe game in petto "op eigen kosten".

• On_E
  • Registratie: oktober 2004

On_E

Housemusic

Endless Space Collection (dus met expansion) voor 1 euro tot maandag.

http://store.steampowered.com/sub/149433/

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Rob SOS
Kinguin valt onder: Online Gamekeys kopen - Deel II

Gropah wijzigde deze reactie 15-04-2017 15:43 (87%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Galactic Civilizations Ultimate Edition gratis @ humble bundle

https://www.humblebundle....medium=banner#galciv1free

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sempy
HB Wild Frontier

$1
- Gods will be watching
- Frontiers
- Ice lakes

BTA (momenteel ~$5.15)
- Renowned Explorers (naar keuze: Steam of GOG (dus niet beide!))
- Hard West
- Spintires

$13
Slime Rancher

Dit is de hele deal, geen extra unlocks over een week!

Zelf BTA gekozen, Renowned Explorers was wishlisted en Spintires ziet er ook interessant uit.

Sempy wijzigde deze reactie 18-04-2017 20:30 (5%)

• Tweakmans
Blizzard Entertainment geeft de originele StarCraft en StarCraft: Brood War gratis weg voor pc en mac.
De downloadlinks staan op https://starcraft.com/en-us/articles/20674424

• guardian-spirit
Saints Row 2 gratis op GOG
https://www.gog.com/game/saints_row_2

• MusicAddict
quote:
Alle Saints Row games ook op GOG connect, dus als je ze al hebt op Steam dan krijg je ze via deze pagina ook op GOG. :)

• Jason X
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:59
quote:
Tweakmans schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:47:
Blizzard Entertainment geeft de originele StarCraft en StarCraft: Brood War gratis weg voor pc en mac.
De downloadlinks staan op https://starcraft.com/en-us/articles/20674424
Is dit nou hetzelfde als de StarCraft Anthology die binnen de Blizzard App staat?

Ja dus, die gaat via een andere site naar dezelfde installer downloader :P

Jason X wijzigde deze reactie 20-04-2017 15:26 (10%)

• guardian-spirit
Killing Floor 1 , tijdelijk 0,89
https://www.bundlestars.com/en/game/killing-floor

• Lizard
  • Laatst online: 21:50
Saints Row 2 gratis op gog.com: https://www.gog.com/game/saints_row_2

• Tweakmans
quote:
Op Steam is Saints Row 2 ook gratis voor een beperkte tijd.

• IceStorm
  • Laatst online: 17:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En voor de hele luie mensen, ik heb een code voor Saints Row 2 (GOG):

8A3C9-D4573-E6166-E8F6F

(dacht dat ik de game nog niet had op GOG maar was al een keer meegekomen uit GOG Connect ;)).

IceStorm wijzigde deze reactie 21-04-2017 11:59 (3%)
Reden: Zucht, verkeerde topic. Idee is helder iig ;)

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Stardeal bij Bundlestars: Injustice vs Mortal Kombat Pack 5.99 (voor de komende kleine 24 uur)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• guardian-spirit
Shadow Warrior Classic complete gratis op GOG:
https://www.gog.com/game/shadow_warrior_complete

• Quadradial
  • Registratie: mei 2013
  • Nu online
Stardeal 57% korting op Motorsport manager van 34,99 voor 14.99
Loopt nog voor 8,5 uur.

https://www.bundlestars.com/en/game/motorsport-manager

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Pagina: 1 ... 69 70 71 Laatste

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*