PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 2 ... 102 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Het PC Budget Gaming topic - part 1

Dit topic is onderdeel van de opsplitsing van het Algemeen Budget Gaming topic wat voortaan het Console Budget Gaming Topic zal zijn.

Waarom

Waarom dit topic? Omdat de deals van de PC de andere deals in het Algemeen Budget Gaming topic aan het verdrinken waren maar die desalniettemin wel een stem verdienen. Met dit topic krijgen de wat zeldzamere deals van de console sectie meer kans om in het spotlicht te staan en niet te verdrinken in de zee van PC aanbiedingen die vaker gepost worden vanwege het grote online gehalte.

Wat wel

Aanbiedingen! Meer specifiek, de aanbiedingen van PC-games. Die geweldige aanbieding bij je lokale games boer of die sale bij Steam of op een developers website. Laat het ons horen, want wij hebben centjes te besteden! (zo goedkoop mogelijk :p)

Wat niet
Niet-aanbiedingen. Iets wat duidelijk een slechte aanbieding of kortingen op Pre-orders en zo, dat hoeft niet gepost te worden. Kortingscodes ook niet (tenzij ze onderdeel zijn van een Sale).

Voor alle Console-gerelateerde gaming aanbiedingen kun je in Console Budget Gaming topic terecht.
Overzichtelijkheid

Vermeld duidelijk aan het begin van je post bij welke service de aanbieding te krijgen is. Noem de game en prijs in de post en zorg voor een link naar de aanbieding. Plaatjes mag maar niet te groot en niet te veel uiteraard.

Handige links

Het Console Budget Gaming Topic
BudgetGaming.nl, een bestaande website over budget games met als groot nadeel dat veel info gedateerd is of te traag bijgewerkt wordt (dag-aanbiedingen enz)
Cheap Ass Gamer, online community waar veel aanbiedingen op geplaatst worden

Een lijst met Digitale Retailers
Steam - De grote vis op het moment. Een grote selectie aan games.
Gamersgate
Good Old Games Richt zich op het her-releasen van oude games zonder DRM en support voor de nieuwere Windows.
Greenmangaming
Getgamesgo
Dotemu
Origin De voormalige EA store.

Sale-trackers.
Steamgamesales Anders dan de naam doet denken tracken ze ook andere shops dan alleen Steam
Shockedfish
Isthereanydeal?

Steamprices Een heel handige link als je wilt weten wat steam games in andere regio's kost en wil vergelijken. (of internationale vrienden hebt)

Met dank aan Regeneration voor de layout.

[ Voor 47% gewijzigd door Pheace op 05-07-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Ik zal de opening post nog verder uitwerken en aanpassen waar nodig/gewenst. Ik zal zowiezo nog meer pc-DD links toevoegen.

Als iemand een betere titel kan verzinnen is dat ook goed. De namen van de shops is wat slordig maar ik weet niet of iedereen in een opslag door heeft waar het om gaat zonder dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Daily Deal
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/36000/header_292x136.jpg?t=1294444837

Foreign Legion: Buckets of Blood -50% € 2,5

Weekend Deals:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/24200/header_292x136.jpg?t=1297981668 Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/21690/header_292x136.jpg?t=1270602387 Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/45740/header_292x136.jpg?t=1291228540

DC Universe Online -50% 22,49€
Resident Evil 5 -50% 14,99€
Dead Rising 2 -50% 19,99€

--------------------------------------------------------------

TellTale Games

Heeft deze maand een 7 jarige anniversary, en daarom hebben ze de rest van de maand -75% op Sam and Max,Tales of Monkey Island, Wallace and Grommit, Puzzle Agent, Strongbad, Poker Night at the Inventory, en meer bij Telltale

[ Voor 83% gewijzigd door Pheace op 12-06-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:24

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Njah, dan zal ik me hier ook maar melden, aangezien ik alleen nog maar via Steam koop. Als het niet op Steam te vinden is heb ik pech :p dus ik hoop op mooie aanbiedingen 'to come' :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
loewie1984 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:26:
Njah, dan zal ik me hier ook maar melden, aangezien ik alleen nog maar via Steam koop. Als het niet op Steam te vinden is heb ik pech :p dus ik hoop op mooie aanbiedingen 'to come' :P
Als ze hetzelfde doen als vorig jaar hebben we over een paar weken een Summer sale :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 07:02

Sagat

Is pappa x2!

Het mag duidelijk zijn dat ik dit ook de mooiste oplossing vind alhoewel ik het zelf gewoon het pc budget topic oid genaakt had. Pc en consoles is imho de grootste grens. Maar desondanks well done . d:)b
Zit zelf ook met smart te wachten op de summer sale van steam. Hoop weer een paar leuke games in de 0-10 euro reeks en ik denk dat ik een publisher pack ga kopen met achterlijk veel games erin :p

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Sagat schreef op maandag 13 juni 2011 @ 08:43:
Het mag duidelijk zijn dat ik dit ook de mooiste oplossing vind alhoewel ik het zelf gewoon het pc budget topic oid genaakt had. Pc en consoles is imho de grootste grens. Maar desondanks well done . d:)b
Zit zelf ook met smart te wachten op de summer sale van steam. Hoop weer een paar leuke games in de 0-10 euro reeks en ik denk dat ik een publisher pack ga kopen met achterlijk veel games erin :p
Ik zat daar over te twijfelen inderdaad, maar aangezien sommigen enkel steam noemden leek dit me al een aardige stap en wist niet of heel PC op prijs gesteld zou worden. Er zijn ook mensen met PC die absoluut retail willen.

Als mensen dat zouden prefereren kan ik kijken of we het het PC Budget topic kunnen maken :)
Edit: Ik heb een bericht naar de mod gestuurd om de titel aan te passen mocht hij het er mee eens zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 13-06-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming

Afbeeldingslocatie: http://wizzywizzyweb.gmgcdn.com/media/carousel/painkiller-pack.jpg

Bij het kopen van Painkiller Redemption voor 4.95€ krijg je een voucher ge-emailed die je Painkiller Black gratis geeft. En mocht je later ooit nog aankopen doen daar kan je redemption weer inruilen voor 1€

andere sales:
Commandos: Strike Force -70% 2.98 €
Conflict: Denied Ops -70% 8.98 €
Sanctum -30% 10.45 €

[ Voor 34% gewijzigd door Pheace op 13-06-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:45

TheAnthonyNL

PC Gamer

Wow vette deal op GMG , ik weet niet of ik hem zal halen.

BTW eindelijk dat dit topic er nu is , kan ik zelf ook eens onderscheid maken tussen pc en andere platformen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
*oud*

[ Voor 99% gewijzigd door Pheace op 13-06-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Direct2Drive UK

De Rockstar Sale -75% op hun games (GTA serie, Manhunt, Bully) is nog steeds geldig tot vanavond als ik me niet vergis.

Ook hebben ze Modern Warfare 1 en 2 -50% (£9.95 en £14.95)

Build-a-Lot serie -50% (£3.48 elk)

Kan iemand verifieren of hij automatisch op de UK site beland als je www.direct2drive.eu gebruikt? Ik wel maar ik had al een UK account dus misschien doet hij dat daarom.

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 13-06-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ah, een eigen topic. Nice job, Pheace :)

Hoe houd je al die aanbieding bij eigenlijk? Ga je de sites af of wat? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
anandus schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:53:
Ah, een eigen topic. Nice job, Pheace :)

Hoe houd je al die aanbieding bij eigenlijk? Ga je de sites af of wat? :)
Hoofdzakelijk kom ik ze tegen in andere threads zoals dit, en voor sommige sites ga ik ze zelf af als het te lang duurt als ik weet dat er een aanbieding hoort te zijn. Dat hierboven is meer een verzameling uit het andere topic van wat we al wisten :)

Er zijn ook verschillende sites die deals proberen te verzamelen in een simpele tracker, ik zal er een aantal van linken later.

Edit: Heb de handige links bijgewerkt met wat sites.

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 13-06-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate (even opnieuw want blijkbaar waren ze nog niet klaar met posten vanochtend :))

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersgate.com/img/featured/466_window_futurewarweek.jpg

Perimeter - Emperor's Testament -70% €3.00
Lost Empire Immortals -70% €2.99
Sword of the Stars games -60%
Evochron Mercenary -50% €14.98
Evochron Legends -50% €9.98
Evochron Renegades -50% €4.98
Future Wars -55% €4.48
Tom Clancy's End War -50% €10.00
Miasma: Citizens of Free Thought -33% €3.99
Big Sky -60% €2.40
Cops 2170: The Power of Law -75% €1.24
Worldshift -50% €4.98

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersgate.com/img/featured/466x_window_icebergsale.jpg

Adam's Venture 2 Solomon's Secret
-50% €7.98
Adams Venture -50% €5.00
Airport Control Simulator -50% €4.98
Baron Wittard - Nemesis of Ragnarok -50% €9.98
Dark Fall: Lost Souls -50% €9.98
Darkness Within 2 The Dark Lineage -50% €9.98
Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder -50% €4.98
Earthrise -50% €14.98
Killing Floor -50% €8.98
Poker Simulator -50% €4.98
Sail Simulator 2010 -50% €12.48

Daily Deal:
Alchemia - Extended Version -60% €2.80

[ Voor 44% gewijzigd door Cloud op 16-06-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Play.com

Steamworks game:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/620/header_292x136.jpg?t=1306952169

16.49€, gratis levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:59

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Da's al snel goedkoper, ik had een pre-order van 30...

Imho wel minder zo'n tweede topic, moet ik twee topics gaan bekijken. Maar goed, het zij zo.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Bart ® schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:25:
Da's al snel goedkoper, ik had een pre-order van 30...

Imho wel minder zo'n tweede topic, moet ik twee topics gaan bekijken. Maar goed, het zij zo.
Je speelt ook nog console dan? :)

En ja Portal 2 gaat best snel inderdaad. Daar had ik ook wel al op gerekend dus ik ben nog aan het wachten ;)
Niet dat Valve of Portal het niet verdienen naar mijn idee maar ik moet op mijn centjes letten.

[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 13-06-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Direct2Drive UK

Atari Week bij D2D. Vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/2700/header_292x136.jpg?t=1300918502
Roller Coaster Tycoon 3 Platinum -50% £6.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-04 17:41
Ik gebruik al een tijdje Steam en de Steam deals vind ik echt goed. Maar Direct2Drive ziet er ook wel leuk uit.

Maar is het ook zo dat je moet betalen in ponden of wordt het omgerekend in euro's?
Ik zie dat er naast een UK ook een US en EU versie is maar zijn de shops regio gebonden zoals Steam?
Dus dat je gewoon bij de US versie kan bestellen als het daar goedkoper is dan de EU versie?

Hyundai Ioniq Electric 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Trokken schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:37:
Ik gebruik al een tijdje Steam en de Steam deals vind ik echt goed. Maar Direct2Drive ziet er ook wel leuk uit.

Maar is het ook zo dat je moet betalen in ponden of wordt het omgerekend in euro's?
Ik zie dat er naast een UK ook een US en EU versie is maar zijn de shops regio gebonden zoals Steam?
Dus dat je gewoon bij de US versie kan bestellen als het daar goedkoper is dan de EU versie?
Op het moment is het moeilijk te zeggen voor mij. Tot kort was het de 'bedoeling' dat je bij EU zou kopen maar je kon nog wel bij de andere terecht zo nu en dan (uk in mijn geval) afhankelijk van de game.

Maar een week of twee geleden zijn ze overgenomen door Gamefly, en er zijn veranderingen geweest net. Zo is de EU site nu ... weg? En wordt ik als ik shoppen kies doorgestuurd naar direct2drive.co.uk, maar ik weet niet of dat is omdat ik daar al een account had. Heb wel verhalen gehoord waar sommige mensen echt enkel nog maar op de site kunnen komen die voor hen bedoeld was.

Welke site kom jij op als je bij de EU naar de winkel doorklikt?

Op zich is D2D wel een grote speler maar hun EU versie van de site was meestal maar bagger want hij werd met 90% van de sales genegeerd. Dus de UK als die nu gewoon voor ons bedoelt is is een stuk fijner in dat opzicht.

Betaling is gewoon in pond geloof ik dus daar zal nog een beetje extra bijkomen voor de valuta verandering (bij de bank/paypal)

[ Voor 19% gewijzigd door Pheace op 13-06-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Vraagje tussendoor van een leek op dit gebied : als ik nu een game koop en download kan ik hem dan daarna nog installeren op een andere PC thuis ?
(Het spel is voor mijn dochter maar die heeft (nog) geen internet op haar PC dus ik moet het via mijn laptop downloaden)

[ Voor 29% gewijzigd door MikoMission op 14-06-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MikoMission schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:43:
Vraagje tussendoor van een leek op dit gebied : als ik nu een game koop en download kan ik hem dan daarna nog installeren op een andere PC thuis ?
Ik kan alleen voor Steam spreken, maar daar kan je het op zoveel computers downloaden en installeren als je zelf wil. Je kan echter maar op 1 computer tegelijk ingelogd zijn.
Hoe dat bij D2D, Gamergate, Impulse, etc gaat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Pheace schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:19:
[...]

Je speelt ook nog console dan? :)
Ja, X360 voor de games die relaxt zijn om op een tv te spelen met een controller ;).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Bart ® schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:03:
[...]

Ja, X360 voor de games die relaxt zijn om op een tv te spelen met een controller ;).
Mijn pc zit al op een 32" TV-scherm en de xbox 360 controller kan ik gebruiken op sommige games. Maar geef toe, heb er niet veel waarbij ik dat prefereer, zelfs vanaf de bank achter me :)

En ja, met Steam kan je over het algemeen op zoveel computers installeren als je wilt (sommige games hebben 3rd party DRM die dat limiteert maar dat staat er meestal bij).
Je kan wel maar op 1 computer *ingelogd* zijn maar je kan wel een andere computer op offline modus zetten en nog steeds op een tweede computer inloggen met je account en op beiden spelen. Maar er kan er maar 1 online met steam.

Edit: Beter lezen volgende keer Pheace ... Je zal wel op zijn minst 1 keer online moeten gaan met de computer waar je het installeert om te verifieren met Steam.(denk ik)

[ Voor 43% gewijzigd door Pheace op 14-06-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:35
MikoMission schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:43:
(Het spel is voor mijn dochter maar die heeft (nog) geen internet op haar PC dus ik moet het via mijn laptop downloaden)
Als ik het goed begrijp gaat het over het downloaden op de ene computer, kopieren naar een andere zonder internet en daar spelen...
Hangt van de platform af. Bij Steam kan dat prima door de game (in /Steam/steamapps/) te copy-pasten, Steam zorgt er dan zelf voor dat het goed wordt geinstalleerd.
D2D kun je wel installatie bestanden gebruiken om op meerdere computers te installeren maar voor activatie is verbinding met internet nodig. Je kunt wel met een omweg (activatie starten, zeggen dat je geen internet hebt, code opschrijven, programmaatje of website openen op computer met internet, code invoeren, andere code ontvangen, die code weer invoeren op de computer zonder internet)...
Bij de rest weet ik niet hoe het gaat....

[ Voor 6% gewijzigd door kutagh op 14-06-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-04 17:41
Welke site kom jij op als je bij de EU naar de winkel doorklikt?
Ik wordt doorverwezen naar de UK versie.

Hyundai Ioniq Electric 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Trokken schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:23:
[...]

Ik wordt doorverwezen naar de UK versie.
Thanks, dat is een mooi resultaat van de overname dan lijkt het xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate

Daily deal:
Creeper World -60% €2.68 Blijkbaar een aardig succesvolle Tower defense variant.

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 16-06-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Impulse

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/42910/header_292x136.jpg?t=1306789286

Magicka -50% 4.99€ (4.49€ met SURVEY2010 coupon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Strategy First (tot 21 Juni)

Deze games zijn -80% met de coupon STRAT499
XIII Centure Gold Edition -80% €4.38
Perimeter 2 New Earth -80% €4.38
Dawn of Magic 2 -80% €4.38
Ninja Blade -80% €4.38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gog.com

Ter ere van Duke Nukem Forever:

Duke Nukem: Manhatten Project -60% $2.39 (~1.70€)

Impulse
Daily:
Europa Universalis 3 Complete -80% 2,99 €

Gamersgate
Daily:
Torchlight -66% 4.99€

[ Voor 44% gewijzigd door Cloud op 16-06-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Direct2Drive UK

Midweek Munchies:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/22380/header_292x136.jpg?t=1305913988
Fallout New Vegas Digital Collector's Edition -75% £8.75

Atari Week Day 2:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/2760/header_292x136.jpg?t=1299186511
Neverwinter Nights 2 Platinum -50% £6.50

[ Voor 33% gewijzigd door Pheace op 15-06-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 16:26
Mooie FO NV aanbieding, ik zat vanmiddag al op Zavvi te kijken voor een goedkope Retail versie. Maar goed dat ik die nog niet betaald had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Steam

Kane and Lynch 2: Dog Days 6.80 euro
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/28000/header_292x136.jpg?t=1290632659

En even snel vraagje tussendoor; ik heb gta4 uit de winkel gehaald, kan ik deze toevoegen aan steam zodat ik hem zelf niet meer hoef te updaten?

[ Voor 102% gewijzigd door Deruxian op 15-06-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

nee, dat zal hij dan zien als non-steam game. Zelfde probleem heb ik met BFBC2. Heb ik retail disc van, maar kan niet als steam game worden toegevoegd. Helaas.

@K&L aanbieding. Wel grappig. Misschien doe ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Deruxian schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:08:
Steam
En even snel vraagje tussendoor; ik heb gta4 uit de winkel gehaald, kan ik deze toevoegen aan steam zodat ik hem zelf niet meer hoef te updaten?
offtopic:
Hier is de lijst van games waarvan de retail-key ook in Steam werkt:
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate

Europa Universalis 3 Chronicles (De echte Compleet versie) -75% €7.49

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 16-06-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Pheace schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:39:
Gamersgate

Europa Universalis 3 Chronicles (De echte Compleet versie) -75% €7.49
Oh, zelfs Divine Wind zit erbij.
Wat een mooie aanbieding :) Jammer dat ik het spel en de 4 expansion packs al heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

anandus schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:53:
[...]
offtopic:
Hier is de lijst van games waarvan de retail-key ook in Steam werkt:
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601
Dus als ik CoD BO in de winkel koop en de SN aan het format voldoet zoals gesteld wordt op de website van steam: Call of Duty: Black Ops CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q dan kan ik de game in steam toevoegen met mijn retail key?!

Heb er al even op gezocht, maar ik vind het nog steeds een gok

[ Voor 11% gewijzigd door loewie1984 op 16-06-2011 10:19 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
loewie1984 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:18:
[...]

Dus als ik CoD BO in de winkel koop en de SN aan het format voldoet zoals gesteld wordt op de website van steam: Call of Duty: Black Ops CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q dan kan ik de game in steam toevoegen met mijn retail key?!
offtopic:
Ja, inderdaad :)

Ik koop games vaak retail, vind het leuk om het doosje te hebben (en goedkoper), en vul alleen de key in, de DVD laat ik in het doosje zitten (het niet eens een DVD-Rom :P ), ik download hem dan gewoon in Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Was Black Ops op PC niet met Steamworks? Dan maakt het niet uit waar je het haalt, dan activeer je het zowiezo op steam als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Pheace schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:27:
Was Black Ops op PC niet met Steamworks?
Kijk eens vijf posts boven de jouwe.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Bart ® schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Kijk eens vijf posts boven de jouwe.
offtopic:
Die lijst beantwoord de vraag niet. Niet al de games op de lijst kan je maakt niet uit waar kopen en nog steeds aktiveren op Steam. Bij een Steamworks game is dat altijd het geval, zelfs als je hem op D2D of Gamersgate of Impulse koopt. Bij een Steamworks game kan je met 100% zekerheid zeggen dat het werkt op Steam (want het keyformaat zal altijd kloppen). Met sommige van die anderen op die lijst niet omdat sommige daarvan bij andere online retailers hun eigen specifieke keys hebben voor die games.

De lijst gaat dan ook enkel om Retail versies, en hoewel dat hier toepasselijk was voor Loewie had hij blijkbaar nog steeds twijfels vanwege het formaat en de post die hij gelinked had. Bij een Steamworks game hoef je die twijfel echt helemaal niet te hebben. Die games zijn specifiek voor Steam.

En die post is trouwens niet echt iets om je druk om te maken, tenzij je je retailer niet vertrouwd. Dat ging niet om het feit dat de key niet op Steam zou werken maar blijkbaar was hij al gebruikt. Dat zou toch al zeer zeldzaam moeten zijn, en zelfs in dat geval heb jij het bewijs van aankoop en de cd bij handen om te bewijzen dat jij de echte eigenaar bent en dat geef je dan aan Steam Support door.

[ Voor 41% gewijzigd door Pheace op 16-06-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Getgamesgo

Commando's Complete - 2€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-03 13:43
Heb hier 1 van die games nog in de kast staan... Vond het toen der tijd geen succes... Misschien omdat ik skillloos was :P

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Wat is dat voor idioots bij Gamersgate? Kan je niet met directe bankoverschrijving via Paypal betalen :S

Je moet óf direct met CC betalen, óf eerst tegoed op je paypal rekening hebben. Laat de reden dat ik paypal heb genomen nou net zijn om direct zonder CC te kunnen betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Laatst online: 06-04 19:28
Gammro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:02:
Wat is dat voor idioots bij Gamersgate? Kan je niet met directe bankoverschrijving via Paypal betalen :S

Je moet óf direct met CC betalen, óf eerst tegoed op je paypal rekening hebben. Laat de reden dat ik paypal heb genomen nou net zijn om direct zonder CC te kunnen betalen...
Dan is tegoed op je rekening hebben toch een prima middenweg. De winkel heeft zekerheid en jij, en je hoeft je CC gegevens niet te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Voor ik het tegoed op paypal heb staan zijn alleen alweer 4 dagen voorbij :\

Edit: En waarom kan ik nu ineens niet eens meer kiezen om met tegoed te betalen, maar wordt me meteen gevraagd om de CC gegevens?

[ Voor 46% gewijzigd door Gammro op 16-06-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-04 19:22

Brons

Fail!

Gammro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:02:

Nee, dat hoeft niet. Ik koop regelmatig spul bij GG en hoef nooit geld op mijn PP rekening te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Brons schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:41:
[...]

Nee, dat hoeft niet. Ik koop regelmatig spul bij GG en hoef nooit geld op mijn PP rekening te hebben.
that is' mits je je bankrek.nr. ook gekoppeld hebt aan je pp account. Dan wordt er automatisch geld geïncasseerd door paypal.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Ik heb dus wel een gewone betaalrekening aan paypal gekoppeld, maar bij Gamersgate doen ze daar dus niet aan...

[ Voor 30% gewijzigd door Gammro op 16-06-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gammro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:56:
Ik heb dus wel een gewone betaalrekening aan paypal gekoppeld, maar bij Gamersgate doen ze daar dus niet aan...
Heb je hem ook geverified?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Dat heb ik al bijna 2 jaar :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gammro op 16-06-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Impulse

Defense Grid Gold -60% 3,27 €
Metal Brigade Tactics -50% 4,49 €
Sword of the Stars Complete Collection -75% 5,99 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gammro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:56:
Je moet éénmalig het op de handmatige manier doen, door eerst geld over te maken naar je PayPal-rekening. Daarna kun je betalingen automatisch doen en wordt het geld via een machtiging afgeschreven van je bankrekening.

En je moet hem idd ook geverifieerd hebben.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Dat heb ik nu dan ook maar gedaan, maar ik vind het niet echt een superoplossing

Ok, ik heb niks meer te zeiken over Gamersgate, het is Paypal die ineens vaag doet...
Ook via Steam krijg ik dat bericht nu :(

[ Voor 45% gewijzigd door Gammro op 16-06-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hierna kan het gewoon automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/spotlights/00002c4b/spotlight_image_english.jpg?t=1308244018
Fear collection -50% 9,99€

Tweede Weekend Deal: 2 Indie packs:
Indie Variety Pack -80% 9,69€
  • A.R.E.S.: Extinction Agenda
  • Atom Zombie Smasher
  • Capsized
  • Machinarium
  • Swords and Soldiers HD
Indie Action Pack -80% 8,79€
  • AaAaAA!!! - A Reckless Disregard for Gravity
  • Gridrunner Revolution
  • Metal Drift
  • Starscape
  • Zombie Driver
Daily:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/42000/header_292x136.jpg?t=1296508022
Trino -50% 2,24€

[ Voor 32% gewijzigd door Pheace op 16-06-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Vanaf vandaag het 'PC Budget Gaming Topic'.

Welkom :)

(Even snel het topic aangepast. Dat zal nog verder uitgebreid worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Pheace schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:29:
Steam

[afbeelding]
Fear collection -50% 9,99€

Tweede Weekend Deal: 2 Indie packs:
Indie Variety Pack -80% 9,69€
  • A.R.E.S.: Extinction Agenda
  • Atom Zombie Smasher
  • Capsized
  • Machinarium
  • Swords and Soldiers HD
Indie Action Pack -80% 8,79€
  • AaAaAA!!! - A Reckless Disregard for Gravity
  • Gridrunner Revolution
  • Metal Drift
  • Starscape
  • Zombie Driver
Daily:
[afbeelding]
Trino -50% 2,24€
Die tweede pack is best lachen. Eens gaan twijfelen of ik het doe :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Pheace schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:47:
Vanaf vandaag het 'PC Budget Gaming Topic'.

Welkom :)

(Even snel het topic aangepast. Dat zal nog verder uitgebreid worden)
budgetgaming.nl mag er nog wel in imho.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Impulse

Sins of a Solar Empire Trinity -50% 6,87 €

@boven: komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

PC-DD - EA Origin
Fifa 11
€ 11,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 07:00
Defense Grid is echt een aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb zojuist Defense Grid Gold gekocht bij Impulse, en betaald met PayPal. Daarna heb ik de Impulse client gedownload en ingelogd op hetzelfde account als waarmee ik de aankoop heb gedaan, maar Defense Grid staat niet tussen mijn games. Als ik op de site van Impulse kijk staat er bij de aankoopgeschiedenis ook niets, maar ik heb wel betaald...

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Ik heb zelf nog geen aankopen gedaan bij Impulse maar ik hoor wel vaker dat aankopen daar vertraagd zijn. (beetje dom voor een DD service ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Compizfox schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:34:
Ik heb zojuist Defense Grid Gold gekocht bij Impulse, en betaald met PayPal. Daarna heb ik de Impulse client gedownload en ingelogd op hetzelfde account als waarmee ik de aankoop heb gedaan, maar Defense Grid staat niet tussen mijn games. Als ik op de site van Impulse kijk staat er bij de aankoopgeschiedenis ook niets, maar ik heb wel betaald...

Wat moet ik doen?
Toevallig een key gekregen via de mail ?
Dan kun je daarmee het spel toevoegen via de "register game" knop
Heb ik ook 2 keer gemoeten. Maar daar zit idd soms redelijk wat vertraging in !

* heuveltje vind het niet gek dat steam marktleider is met dat soort concurenten !

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 17-06-2011 18:05 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nevermind, het is al opgelost. Ik moest blijkbaar gewoon wachten. Vreemd inderdaad, ben ik niet gewend met Steam enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Argh dat programma is nog vager dan ik dacht
Koop spel binnen impulse zelf.
Kies betalen, zie daar een paypal knop staan dus die gebruiken we.
Geld word afgeschreven, maar nothing happens.............

Toen maar de kleien lettertjes gelezen.

Checking out from the Checkout with PayPal button here will associate your purchased items with your email address registered with PayPal. To check out using PayPal but use a different email address, use the green Checkout button above.

Nu hangen er dus blijkbaar 2 spellen aan een email adres wat niks met impulse te maken heeft ::
Wtf, nee das handig :(

Ah wacht je kunt games van het ene account naar het andere overhuizen.
Dat schept opties :)

[ Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 17-06-2011 19:09 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Daily:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/550/header_292x136.jpg?t=1299872955
Left 4 Dead 2 -66% 6,80€ (4pack - 20,40€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Impulse

Paar gemist:

Galactic Civilizations 1 Ultimate Edition -50% 3,42 €
Galactic Civilizations 2 UItimate Edition -50% 6,87 €
Demigod -50% 6,87 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

heuveltje schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:27:
Nu hangen er dus blijkbaar 2 spellen aan een email adres wat niks met impulse te maken heeft ::
Wtf, nee das handig :(
Mailtje gestuurd met het probleem.
Binnen het uur response en de 2 spellen op het goede account gezet.
Best wel snel en netjes opgelost !

* heuveltje die nog steeds 2 spellen op een verkeerd steam-account heeft, wou dat valve ook zo handig was !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/80200/header_292x136.jpg?t=1307547983
Fate of the World -50% 4,99€

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 18-06-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/63200/header_292x136.jpg?t=1303524206

Monday Night Combat -75% 2,87€ (4-pack 8,62€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hoewel Monday Night Combat zelf een game is die me niet zo kon bekoren ben ik wel blij dat ze het knopje met 75% korting weer eens hebben weten te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11-2024
http://store.steampowered.com/sub/8477/
Indie pack net gekocht...
ARES en Capsized old scool 2d run&gun platformers! woohoo
En Machinarium moest ik ook nog eens oppikken
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersgate.com/img/featured/466x_window_SQENIX_mon.jpg

Square enix Week, +/- 28 titels in de aanbieding. Tomb raider serie(vandaag) -75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
(PC-DD) Indie Games Summer Six Pack

6 Indie games voor $10, of $5 als je ze 'share'd op facebook.
http://www.indiegamespack.com/

Aztaka
City Rain
Puzzlegeddon
Bob Came In Pieces
Vizati
Lylian

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zgpOFtDNxxs]

Grootste 'drawback'. Geen oneindig downloaden. 5 Keer maar of zo, maar de games zijn wel drm-vrij. Je kan en zal ze dus lokaal moeten bewaren.

Update.

Nog steeds gaande en verlengd en nu hebben ze ook geregeld dat je Desura/Steam Keys krijgt voor de games in de Bundel (Desura alle 6, Steam enkel Aztaka/Bob Came in Pieces)

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 20-06-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

en dan nu nog de vraag, waar kan je downloaden?

BTW vid is verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gropah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:59:
en dan nu nog de vraag, waar kan je downloaden?

BTW vid is verwijderd?
Oeps :D

Fixed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gog.com

Staycation Summer Sale

-50% op hun Interplay collectie (30 titels)

[ Voor 16% gewijzigd door Pheace op 20-06-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/subs/2464/header_586x192.jpg?t=1260825088

Overlord -75% 2,25€
Overlord: Raising Hell -75% 1,25€
Overlord 2 -75% 2,25€

Of alles voor 5€

[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 20-06-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Pheace schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:33:
Steam
[afbeelding]

Overlord -75% 2,25€
Overlord: Raising Hell -75% 1,25€
Overlord 2 -75% 2,25€

Of alles voor 5€
Leuk alvast voor de zomervakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

zijn rasechte toppers, uit nederland!

je moet er wel een beetje geduld voor hebben en niet al te veel moeite met wat oudere graphics aangezien het wel een wat ouder spel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
Gropah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:36:
zijn rasechte toppers, uit nederland!

je moet er wel een beetje geduld voor hebben en niet al te veel moeite met wat oudere graphics aangezien het wel een wat ouder spel is
Zo erg 'lelijk' ziet het er nou ook niet uit, het gaat bij mij persoonlijk ook altijd meer om de gameplay en bij overlord ook om de jokes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De jokes in Overlord zijn echt awesome! Humor waar je om moet lachen ookal is het af en toe te vaud voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik weet weinig van de Overlord games, maar voor 2,25 heb ik deel 2 opgepikt. Nothing to lose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
DeX schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 06:53:
Ik weet weinig van de Overlord games, maar voor 2,25 heb ik deel 2 opgepikt. Nothing to lose.
Met deel 2 zit je goed, deel 1 heeft voor mij wel een paar frustraties die deel 2 goed heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming

Magicka -65% 3.48€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Direct2Drive UK

EA week dag 1
Sims serie (inclusief Medieval) -50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate

Thief: Deadly Shadows -75% €3.75
Thief: The Dark Project -75% €2.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
Awesome. Scheelt € 6,50 tov Steam.

Plus het spel is steam-activated. Dus kan dan ook mooi de Steam Achievements meepakken 8) . Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/37400/header_292x136.jpg?t=1270602390

Time Gentlemen, Please! and Ben There, Dan That! Double Pack -75% €1,-

Er is ook een week van gratis spelen voor TF2 op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ligt het trouwens aan mij of zijn de summer sales op Steam een beetje laat?
Had verwacht dat ze deze week zouden beginnen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
offtopic:
[quote]anandus schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:04:
Ligt het trouwens aan mij of zijn de summer sales op Steam een beetje laat?
Had verwacht dat ze deze week zouden beginnen eigenlijk :)

[/quote]

Vorig jaar was het 24 Juni dus nog niet. Maar met de TF2 Update Donderdag, en (nog) geen Midweek Madness nu...

Donderdag of Vrijdag zou heel goed kunnen, misschien vandaag of morgen zelfs :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pheace op 21-06-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Pheace schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:06:
[...]
Vorig jaar was het 24 Juni dus nog niet.
Ohhhhh, dan zit ik abuis, dacht dat het vorig jaar nog voor de 20e juni was.
Dan is er nog niets aan de hand en ben ik gewoon te ongeduldig :P Dat sowieso, trouwens :+

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 21-06-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Steam

Te vroeg gesproken:

Midweek Madness:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/42730/header_292x136.jpg?t=1288821175 Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/10080/header_292x136.jpg?t=1288297911

James Bond: Blood Stone -66% 17,--€
James Bond: Quantum of Solace -66% 5,10€

[ Voor 28% gewijzigd door Pheace op 21-06-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Iri registratie pagina is down |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Amerikanen komen weer eens HEEL goed weg met de Bond games. Sowieso zijn ze veel te duur (beide games liggen voor een euro of 3 ~ 5 in de bakken bij oa FRS) maar dit scheelt weer eens een procent of 50.

Aan de andere kant, de dagdeal is wel leuk. Met 2 games voor 1 euro kun je ook zelden fout gaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

IceStorm schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:26:
Aan de andere kant, de dagdeal is wel leuk. Met 2 games voor 1 euro kun je ook zelden fout gaan natuurlijk.
Leuke alternatieve adventures. Al koop je ze alleen maar om dit soort initiatieven te steunen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 2 ... 102 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic