Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 2 3 ... 7
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 18:19

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Het PC Budget Gaming topic - part 1

Dit topic is onderdeel van de opsplitsing van het Algemeen Budget Gaming topic wat voortaan het Console Budget Gaming Topic zal zijn.

Waarom

Waarom dit topic? Omdat de deals van de PC de andere deals in het Algemeen Budget Gaming topic aan het verdrinken waren maar die desalniettemin wel een stem verdienen. Met dit topic krijgen de wat zeldzamere deals van de console sectie meer kans om in het spotlicht te staan en niet te verdrinken in de zee van PC aanbiedingen die vaker gepost worden vanwege het grote online gehalte.

Wat wel

Aanbiedingen! Meer specifiek, de aanbiedingen van PC-games. Die geweldige aanbieding bij je lokale games boer of die sale bij Steam of op een developers website. Laat het ons horen, want wij hebben centjes te besteden! (zo goedkoop mogelijk :p)

Wat niet
Niet-aanbiedingen. Iets wat duidelijk een slechte aanbieding of kortingen op Pre-orders en zo, dat hoeft niet gepost te worden. Kortingscodes ook niet (tenzij ze onderdeel zijn van een Sale).

Voor alle Console-gerelateerde gaming aanbiedingen kun je in Console Budget Gaming topic terecht.
Overzichtelijkheid

Vermeld duidelijk aan het begin van je post bij welke service de aanbieding te krijgen is. Noem de game en prijs in de post en zorg voor een link naar de aanbieding. Plaatjes mag maar niet te groot en niet te veel uiteraard.

Handige links

Het Console Budget Gaming Topic
BudgetGaming.nl, een bestaande website over budget games met als groot nadeel dat veel info gedateerd is of te traag bijgewerkt wordt (dag-aanbiedingen enz)
Cheap Ass Gamer, online community waar veel aanbiedingen op geplaatst worden

Een lijst met Digitale Retailers
Steam - De grote vis op het moment. Een grote selectie aan games.
Gamersgate
Good Old Games Richt zich op het her-releasen van oude games zonder DRM en support voor de nieuwere Windows.
Greenmangaming
Getgamesgo
Dotemu
Origin De voormalige EA store.

Sale-trackers.
Steamgamesales Anders dan de naam doet denken tracken ze ook andere shops dan alleen Steam
Shockedfish
Isthereanydeal?

Steamprices Een heel handige link als je wilt weten wat steam games in andere regio's kost en wil vergelijken. (of internationale vrienden hebt)

Met dank aan Regeneration voor de layout.

Pheace wijzigde deze reactie 05-07-2015 10:16 (47%)

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14:25
https://www.origin.com/en...efield-4-night-operations

Gratis addon voor Battlefield 4 op Origin. Het origineel is wel nodig om te spelen, maar het is wel mogelijk de addon te kopen zonder Battlefield 4.

Gifts for Tweakers | Groupstats

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Red alert 2 gratis op origin.

• Ruben0s
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13:23
Dit hoort thuis in Online Gamekeys kopen - Deel II

Gropah wijzigde deze reactie 23-09-2015 20:23 (95%)

PSN: Baklapper

• Saybia
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-10 04:51
Lekker old skool: Oddworld: Abe's Oddysee zeer tijdelijk (24 uur) helemaal gratis op Steam.

http://store.steampowered.com/app/15700/?l=dutch

Saybia wijzigde deze reactie 23-09-2015 21:44 (22%)

• noud
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 01:29
Origin: gratis Red Alert 2 en Yuri's renvenge

• Sempy
Nieuwe Humblebundle met Capcom games:

T1 - $1 for:

STRIDER™,
Resident Evil Revelations 2 - Episode 1: Penal Colony,
LOST PLANET® 3,
Bionic Commando: Rearmed

BTA for:

Resident Evil Revelations,
DmC: Devil May Cry,
Resident Evil™ 5
+ bonus games week 2

$15 for:

Resident Evil 5 - UNTOLD STORIES BUNDLE DLC
Ultra Street Fighter® IVW

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Extra Kortingen op Origin ("Zomboss invasie Sale"):
https://www.origin.com/nl...ale/zomboss-invasion-sale

bv. Dragon Age: Inquisition voor 20 euro (vanaf 23~ bij online keyshops)

SmokingCrop wijzigde deze reactie 27-10-2015 20:35 (9%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• guardian-spirit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18-11 14:43
Zoals hierboven aangegeven een "kleine" steam-sale:
- Binding of isaac+wrath of the lamb dlc 0,66€
- Space Hulk - Ultimate Pack (alle dlc) 3,69€
Dit is de board-game-conversie, dus niet Space Hulk Ascension

guardian-spirit wijzigde deze reactie 30-10-2015 02:22 (53%)

• Sempy
Alienware heeft diverse kortingsbonnen die je kan aanvragen als je daar een (gratis) account hebt. Je ontvangt dan een steamkey die de kortingsbon aan je inventory toevoegd. Het interessante is dat de kortingen bovenop de korting van de Halloween-sale komen. Shadow Warrior (2013) is nu -85% en met coupon zelfs voor 1,31 EURO (1,68 Special Edition).

https://eu.alienwarearena.com/giveaways

NB: Dead Islands GOTY lijkt de enige bon die niet te combineren is met de huidige sale op steam.

• Sempy
quote:
Xtuv schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:20:
[...]

Vreemde keus. Lijkt mij dat ze geld mislopen. Met die dailies ben ik sneller geneigd om even een deal mee te pakken, wetende dat die binnenkort weer verdwijnt...
Dat bewaren ze denk ik voor de wintersale, dit is puur om een graantje mee te pikken van de Black Friday commercie. De winter sale komt al over 4 weken en dan zal er ongetwijfeld wel met dailies, flashes en randzaken als trading cards en misschien wel weer een game worden gewerkt.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

quote:
Musta schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:46:
Hmm ik twfijfel of ik fallout 3 en new vegas moet kopen voor de collectie, waarschijnlijk zullen ze neit goedkoper worden? Maar heb al zo een lange backlogg :'(
Je kan het altijd checken op isthereanydeal.com
Maar die Fallouts komen supervaak voorbij bij aanbiedingen, ik zou me er geen zorgen over maken

'); DROP TABLE users;--

• MaTr1x
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13-11 10:09
quote:
anandus schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:55:
[...]

Je kan het altijd checken op isthereanydeal.com
Maar die Fallouts komen supervaak voorbij bij aanbiedingen, ik zou me er geen zorgen over maken
Hier nog twee handige links voor Steam sales:

SteamDB
Steamgifts

π

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 14:48
quote:
Musta schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:46:
Hmm ik twfijfel of ik fallout 3 en new vegas moet kopen voor de collectie, waarschijnlijk zullen ze neit goedkoper worden? Maar heb al zo een lange backlogg :'(
Ik zie beiden nu voor 2,50 per stuk staan, wil je ze nog goedkoper? :+

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• jameskond
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 13-11 04:26
quote:
vuurtjih schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:53:
[...]

Ik zie beiden nu voor 2,50 per stuk staan, wil je ze nog goedkoper? :+
En GOTY edities voor 3.40 bij Gamesplanet.de

• Sempy
Bundlestars Killer Bundle 6 voor $4,99

Lichdom: Battlemage,
3D Realms Anthology - Steam Edition,
Monstrum,
GemCraft - Chasing Shadows,
Battle vs Chess,
CrossCode,
Super 3-D Noah's Ark,
Flying Tigers: Shadows Over China,
Cast of the Seven Godsends
Horizon Shift

Deze bundle is voor de oudere gamers onder ons zijn geld alleen al waard voor 3D Realms Anthology met 32 klassiekers van Apogee/3D realms. Waarschijnlijk de laatste kans om deze collectie in deze samenstelling op de kop te tikken aangezien de rechten van Duke Nukem verkocht zijn en dit pakket (in ieder geval in deze samenstelling) dan niet meer verkrijgbaar zal zijn.

Op Steamgifts een mooie tabel met ook de info van de andere games. Alle games voor het eerste gebundled en naast de 3dRealms nog eens 6 games met een rating van 85%+. Met recht een killerbundle :9~

Sempy wijzigde deze reactie 08-12-2015 18:29 (17%)

• guardian-spirit
Giants: Citizen Kabuto , gratis:
https://www.gog.com/
nog ongeveer 40 uur

• Sempy
quote:
nielsvv schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:19:
Wow, wist niet je door kaarten te verkopen op steam aan €50 kan komen. Ik betaal vaak nooit meer dan €0.10/kaart.
Ik koop veel bundles en gebruik vervolgens Idle Master om op de achtergrond de cards te farmen. Zeker als je op groupbuys een indiegala bundle in happy hour koopt ($1 12 games), haal je de aanschafprijs er vaak aan cards al uit en met een beetje mazzel een foil card waarvoor je zo 0,50-1 vangt. Voor mij is het vooral een stukje cash back op de bundle kosten, maar er zijn op Steam diverse echte card farmers actief met vaak tientallen accounts.

• Sempy
quote:
Rylo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:18:
[...]

Kan je me misschien uitleggen hoe dat happy hour precies werkt i.c.m. group buy (de steam groep toch?) Ik kom er niet echt uit hoe ze op group buy de prijs dan bepalen en wat je dan precies krijgt :-)
Groupbuy is inderdaad de steamgroup. Er zijn hosts die zodra een nieuwe bundle verschijnt alvast een reserveertopic aanmaken waar je kan intekenen. De host moet zelf een maal de bundle voor de volle prijs kopen om tijdens happy hour recht te hebben om tegen het voordeligst tarief te kopen (dat is bij 20 stuks). De prijs die je dan betaald wordt dan: volle prijs + HH-prijs voor 20 bundles / 21. Het is toegestaan dat de host een kleine winst maakt voor de moeite, in de praktijk wordt er dan meestal $1 gerekend.

Bij Happy Hour is het een kwestie van via paypal (sommigen accepteren ook steamwallet of TF2-keys) die $1 over te maken en je krijgt via Indiegala een link toegestuurd waarmee je bij je bundle kan. Voor die prijs is het zelfs interessant als je van de 12 games er slechts een paar interessant vind.

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-11 10:00
Gisteren was de hoogste tier ook echt 13 dollar aan het begin :D
Ik was net ook verbaasd dat ze de prijs verlaagd hebben naar 8,99.
Imho betere prijs, verhoog ik mijn BTA nog wel voor 8)

MusicAddict wijzigde deze reactie 23-12-2015 14:19 (22%)

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• guardian-spirit
Volgens mij is CONSORTIUM nu ook gratis op steam, was voorheen betaald. Ik weet niet of het nu voor altijd gratis is.
quote:
An original, story-driven first-person role-playing experience. Take on the role of Consortium Bishop Six, a global peacekeeper in the year 2042, aboard the massive futuristic aircraft ZENLIL. You have an unprecedented amount of freedom to control how the story unfolds.

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23-09 19:34
quote:
biert1982 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:31:
https://www.bundlestars.com/en/bundle/all-stars-5-bundle

Painkiller: Black Edition
Planetary Annihilation - Digital Deluxe Commander Bundle
100% Orange Juice
Divekick
Universe Sandbox
Silence of the Sleep
Rise of the Triad (2013)
Town of Salem
Ik haat die website, kwam voor die bundle en eindig met in totaal 3 bundles:

https://www.bundlestars.com/en/bundle/fps-heroes-bundle
waaronder de fps bundle:
Betrayer
Fancy Skulls
System Shock 2
Dead Effect
Iron Grip: Warlord and Scorched Earth DLC
Dino D-Day
Zeno Clash

https://www.bundlestars.com/en/bundle/hidden-gems-2-bundle
En een 'Hidden gem' bundle met o.a.:
Square Brawl
Pixel Galaxy

weszz wijzigde deze reactie 19-01-2016 10:44 (8%)

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• RyuuPro
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17-11 11:24

RyuuPro

That Damn Fly

Bundlestars Bundle Fest 4 Day 2
Saints Row vs Risen Bundle
https://www.bundlestars.c...aints-row-vs-risen-bundle

€4.49 voor Saints Row 2 + 3
€14.49 krijg je er ook nog Risen 1 t/m 3 erbij,

Saints Row 3, Risen 2 en Risen 3 zijn met de DLC.

Kaze Ni Nare

• MusicAddict
Houd er rekening mee dat de games per tier gebundeld zijn. Dus de 1 dollar tier is 1 key die alle games daarin activeert etc.

Heb zelf in de haast de bundle gekocht en daardoor meteen laten refunden, want had losse keys verwacht. (heb uiteraard de meeste games al) :+

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• RyuuPro
  • Laatst online: 17-11 11:24

RyuuPro

That Damn Fly

quote:
Arunia schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Hij staat er wel gratis op tot maandag. Maar kan iig niet zien dat je hem gratis behoud.
https://twitter.com/FracturedSpace/status/692771262624612353
heeft toch echt als datum 10:08 AM - 28 Jan 2016.

Oftewel: Free Forever.

Kaze Ni Nare

• niels j
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07:39

• _Heisenberg_
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 05-05 11:47

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:00

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Meneer iCy
quote:
_Heisenberg_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:48:
Ik heb een vraagje over de humble bundle, ben er namelijk nog niet volledig bekend mee hoe dit werkt. Als ik bijvoorbeeld tier 2 koop krijg ik dan ook de games uit tier 1? Zo nee, is het dan mogelijk om daarna tier 1 nog te kopen?
Ja je krijgt de games uit tier 1 ook en je kan daarna eventueel tier 1 nog een keer kopen als je wil hoor :+

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 15-10 16:23
quote:
_Heisenberg_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:48:
Ik heb een vraagje over de humble bundle, ben er namelijk nog niet volledig bekend mee hoe dit werkt. Als ik bijvoorbeeld tier 2 koop krijg ik dan ook de games uit tier 1? Zo nee, is het dan mogelijk om daarna tier 1 nog te kopen?
Ja,als je tier 2 of hoger koopt krijg je tier 1 ook.

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

• Meneer iCy
quote:
GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:37:
Ik wil ook mijn games altijd in mijn steamlijst hebben staan, ik sla daar zelfs zo ver in door dat ik games als Unreal Tournament waar ik een grote liefde voor heb niet speel omdat die niet in mijn steamlijst staat, het slaat inderdaad helemaal nergens op :')
UT3 Black is er wel voor steam en voor een prikkie bij g2a
quote:
GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:46:
Oja? kijk eens aan :o
Dat wist ik dus niet, dus ik zou ook Sim City en Battlefield 4 (die op Origin staan), toe kunnen voegen aan mijn steamlijst?
Je kan de game launchen vanuit steam, maar niet toevoegen als echte steam game. Dus enkel een snelkoppeling in Steam. Weet niet of de snelkoppelingen bij de the big picture zichtbaar zijn.

Meneer iCy wijzigde deze reactie 03-02-2016 12:56 (47%)

• mdkocak
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-11 02:15
Dit is niet de bedoeling

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 02-03-2016 15:16 (90%)

• guardian-spirit
Consortium Master Edition Gratis op GOG
quote:
Taking place entirely aboard a massive futuristic aircraft, CONSORTIUM is a first person science-fiction role-playing experience unlike any other. The story begins in our world - the "real world" - where we here at Interdimensional Games have developed a satellite (iDGi-1) capable of opening a digital rift through time and space.

Blijkt best een goeie game te zijn (nadruk op verhaal).
De opvolger die via kickstarter gefund moet worden ziet er ook heel interessant uit!
CONSORTIUM: The Tower Het doet me denken aan Deus-Ex! (niet "Invisible war")

• al capone226
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:46
3 gratis games + DLC's: http://store.steampowered.com/app/205950/
gewoon klikken op pakket installeren en alle games worden aan je account toegevoegd
PS:
Jet Set Radio
Golden Axe
Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit

al capone226 wijzigde deze reactie 16-02-2016 19:57 (19%)

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

quote:
al capone226 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:56:
3 gratis games + DLC's: http://store.steampowered.com/app/205950/
gewoon klikken op pakket installeren en alle games worden aan je account toegevoegd
PS:
Jet Set Radio
Golden Axe
Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit
3 spelpakketten, om de 48 uur, dit is de eerste :)
quote:
Round 2: Streets of Rage 2, Binary Domain, Condemned: Criminal Origins
Round 3: Gunstar Heroes, Renegade Ops, Viking: Battle for Asgard
En dan kijken wie Make War Not Love 3 gewonnen heeft, die krijgen ook nog een gratis DLC, geloof ik?

anandus wijzigde deze reactie 16-02-2016 20:21 (17%)

'); DROP TABLE users;--

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Huidige HumbleBundle weekly is wel prima. Al was het maar omdat Grim Fandango Remastered volgens mij nog nooit zo cheap is geweest (net voor $ 2,80 gekocht).

• Zalmanman
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14:57

Zalmanman

So long,

Ik heb de waarschuwing hierboven over grijze gamekeys gezien, maar, aangezien Green Man Gaming volgens mij wel legitimate is i.t.t. G2A en Kinguin, durf ik dit hier wel neer te zetten (ook aangezien developer Psyonix de aanbieding van GMG op Facebook deelt: https://www.facebook.com/Psyonix/posts/1084600381561580):
Rocket League en alle DLC is daar nu -40%. Echter is er nu ook de code MAR20 actief, die daar nog eens 20% vanaf haalt. Dus de game zelf gaat van €19,99 naar €9,60. Inclusief alle DLC wordt het dan €16,32, wat nog altijd lager is dan de basisprijs van €19,99 voor de game zelf. De code die je krijgt kan je in Steam invoeren.
URL: http://www.greenmangaming.com/rocket-league-titles/

Zalmanman wijzigde deze reactie 12-03-2016 16:17 (3%)

and thanks for all the fish.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

'); DROP TABLE users;--

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MusicAddict
Mooie deal op Borderlands: The Pre Sequel, wanneer je Borderlands 1 en 2 ook hebt.

Door het nieuwe systeem dat je bepaalde games in een bundle niet hoeft te betalen, krijg je wanneer je beiden bezit ineens extra korting op de game zelf.

Dus voor 4,80€ ipv 15,99€ :D

http://store.steampowered.com/app/261640/

• airconine
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-11 22:32
Goede tip MusicAddict! Voor €4,80 kan ik hem niet laten schieten :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:13
quote:
This is a Premium Giveaway, which means:
You need to have 5 HRK Gems in order to receive this game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

quote:
Sempy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:54:
en dan kijken of er volgende week wat leuks wordt toegevoegd [...]
Volgens mij komt er niets bij

'); DROP TABLE users;--

• Cybergamer
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 15-11 22:07

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | GFT STATS | YouTube | Twitch

• Meneer iCy
Vele games van ubisoft hebben korting in de steam store. Rayman Legends = 5 euro daar nu.

Vriendinlief blij gemaakt en dat voor 5 euro :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• al capone226
Tomb Raider (2013) voor een minimum bedrag van 1$ via gamechanger. Kortom een topdeal! En daarbovenop steun je charity!
clicky

UITVERKOCHT! :-(

al capone226 wijzigde deze reactie 30-03-2016 09:20 (53%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10:40

Dutch_Celt

Jollygood

quote:
OssieW schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:02:
Denk dat er momenteel een prijsfout is bij GOG.com. Baldur's Gate II Enhanced edition is in de sale, als je op de actiepagina drukt voor de bundel staat er een prijs van €7.19, echter als je dan op de link van de spel in kwestie drukt komt er een prijs van € 2.69

https://www.gog.com/game/baldurs_gate_2_enhanced_edition

Net gekocht voor € 2.69
Thanks voor de tip!

Geld overigens voor de enhanced edities van beide Baldur's Gates en Icewind Dale (1)

edit:

verklaring extra korting:
https://www.gog.com/news/...gate_siege_of_dragonspear
quote:
Siege of Dragonspear requires Baldur's Gate: Enhanced Edition on GOG.com. You can pick up Baldur's Gate: Enhanced Edition at 75% off, or 85% off if you own the original saga

Baldur's Gate: Enhanced Edition will be 75% off until April 4 11:59 PM PDT / April 5 2:59 AM EDT/ 7:59 BST and 60% off until April 29 10:59 AM PDT / 1:59 PM EDT / 18:59 BST. The 85% discount for owners of the original saga will last until April 29 10:59 AM PDT / 1:59 PM EDT / 18:59 BST.

Dutch_Celt wijzigde deze reactie 04-04-2016 13:29 (33%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• al capone226
Nieuwe humble bundle: staff picks! <3
https://www.humblebundle.com/glens-staff-picks-games

Tier 1: min 1$:
  • Chivalry: Medieval Warfare
  • Brothers - A Tale of Two Sons _/-\o_
  • Ultimate General: Gettysburg Ultimate General: Gettysburg
Tier 2: beat the average:
  • Tropico 5
  • GRAV (Early Access)
  • Victor Vran Victor Vran
  • More games coming soon!
Tier 3: 12$:
Homeworld Remastered Collection

Individuele keys, niet per tier! :)

Brothers - A Tale of Two Sons is een fantastische co-op game, tropico 5, GRAV veel potentieel, ... aanrader als je het mij vraagt :p

al capone226 wijzigde deze reactie 06-04-2016 10:35 (88%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
quote:
al capone226 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:02:
Nieuwe humble bundle: staff picks! <3
https://www.humblebundle.com/glens-staff-picks-games

Tier 1: min 1$:
  • Chivalry: Medieval Warfare
  • Brothers - A Tale of Two Sons _/-\o_
  • Ultimate General: Gettysburg Ultimate General: Gettysburg
Tier 2: beat the average:
  • Tropico 5
  • GRAV (Early Access)
  • Victor Vran Victor Vran
  • More games coming soon!
Tier 3: 12$:
Homeworld Remastered Collection

Brothers - A Tale of Two Sons is een fantastische co-op game, tropico 5, GRAV veel potentieel, ... aanrader als je het mij vraagt :p
Kut bundles, daar gaat weer 4 euro 53

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06:42
quote:
Speelt niet via 1080p en da's niet fijn :(

EDIT:
Toch wel: YouTube: Medal of Honor Pacific Assault (1080p fix) :)
Je moet iets aanpassen in de Config/Setting file.

Aquila wijzigde deze reactie 06-04-2016 11:37 (26%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

quote:
Aquila schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:00:
[...]

EDIT:
Toch wel: YouTube: Medal of Honor Pacific Assault (1080p fix) :)
Je moet iets aanpassen in de Config/Setting file.
Klopt, oudere games zoals deze serie en bijv Wolvenstein kan je gewoon 1080 spelen dmv het aanpassen vd config. Het is raadzaam om, als je tevreden bent met de config, die op read-only te zetten als je klaar bent ermee.

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | GFT STATS | YouTube | Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Rechtermuis op het bestand -> Eigenschappen (Properties) -> Alleen lezen (Read only) aanvinken -> Toepassen (Apply) :)

http://prntscr.com/aowow1

Cybergamer wijzigde deze reactie 06-04-2016 18:15 (25%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sempy
Nieuwe Humble Bundle met zo´n beetje alle (oudere) Telltale-games, is de maximum tier van $12 absoluut waard als je de games nog niet hebt.

https://www.humblebundle.com/telltale-bundle

Tier 1: $1
Back to the Future, Sam & Max: Devil's Playhouse, Poker Night at the Inventory, Puzzle Agent 1 & 2, and The Walking Dead - Season 1.

Tier 2: BTA
The Walking Dead: 400 days, The Wolf Among Us, Poker Night 2, and Tales from the Borderlands.

AND More games coming soon!

Tier 3: $12
Game of Thrones and The Walking Dead - Season 2.

Mis zelf enkel de sam&max, dus wordt denk ik T1 om compleet te komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sempy
http://store.steampowered...ublisher=Telltale%20Games

Jurassic Park is ook een optie, zat net als de meeste andere titels in de build a telltale-bundle. Zelf zou ik Tales of Monkey Island nog wel willen, maar weet niet of ik daar het verschil tussen $1 en BTA voor neer wil leggen.

Walking Dead: Michonne en Minecraft zijn idd (helaas) uitgesloten.

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

Weet iemand eigenlijk een handige site waar je in kan loggen met je Steam-account om te zien welke spellen in een bundle je wel of niet hebt? Steamdb misschien?

'); DROP TABLE users;--

• Binkie88
  • Registratie: augustus 2011
Isthereanydeal heeft die functie

Binkie88 wijzigde deze reactie 13-04-2016 15:54 (34%)

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

quote:
Top! Precies wat ik zocht, zie je ook duidelijk welke spellen van de bundle je in je wishlist hebt staan :)

'); DROP TABLE users;--

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:05
Bij GreenManGaming heb je nu 25% korting voor enkele pre-releases met de code WATCH25. Ik wacht wel tot Stellaris wat ouder wordt en samen verkocht wordt met de ontelbare dlc's die er gaan komen :D maar Banner Saga 2 wordt hierdoor maar €13.50.

http://www.greenmangaming.com/ones-to-watch/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Meho
  • Laatst online: 05-11 21:33
Rocket League nu gratis trial-weekend. Spel in de aanbieding voor €11,99. 4-pack is €8,25 per persoon.
Ik ben inmiddels voorzien en heb er geen over.

Meho wijzigde deze reactie 23-04-2016 16:29 (71%)

• guardian-spirit
3 gratis games MAAR je moet een gare "spel" spelen:
https://macheist.com/

Ga naar die site, het is een bundle site ala humble bundle waar je dmv je eigen prijs bepalen een set spellen kan kopen. Je ziet direct op die pagina aan de rechterkant een klein "link-achtige" ventje (zelda), met pijltjes toets beweeg je OF linker muis klik. Ga langs elke point of interest (=zij weggetje), elke zij-weggetje is een soort suffe informatie punt over elke spel dat je kan kopen. Bij de eerste punt wordt naar je email adress gevraagd, gewoon je junk-email adres gebruiken. Er zijn 3 punten waar je loot tegenkomt. Elke loot is een game. Je hoeft bijna niks te doen. Loop gewoon langs elke zijweggetje, je hoeft er niet eens "in" te gaan, gewoon er tegen aan lopen en een soort pop-up komt tevoorschijn over een game. Op een gegeven moment kom je vanzelf (snel genoeg) de 3 loot-punten tegen. Besturing is een beetje k*t maar de rest stelt het niks voor. Je doet er ongeveer 1 a 2 minuten over.

Als je de eerste keer op die game-pagina komt zie je eerst een 0 naar 100% progress loader voor de game, FireFox kan een soort timeout krijgen en een pop-up verschijnt met de vraag of je de script wilt stoppen.
Als je het "spel" wilt spelen, dan moet je even wachte tot de loader 100% heeft bereikt.

Het lijkt veel, maar je hebt het zo gedaan maar omdat de besturing ruk is doe je er misschien een minuut of 2 over. Als besturing een beetje beter was, doe je er ongeveer 40/50 seconden over....

Cloud Knights

Defend Your Life

A Bird Story

Acties:
  • +1Henk 'm!

• biert1982
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-11 23:12
Hexcells bundle
http://store.steampowered.com/sub/50074/

Must buy voor alle puzzle fans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-11 23:11

JoeZuCK

_Fonz > all.

Battlefield 4: Dragon's Teeth DLC gratis in Origin Store. En nog iets van Hardline..

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
quote:
Koppijn en bijna 6 uur verder:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tang14
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 10-11 08:51
deep silver 2 bundle
volgens mij een rebundle.killer is dead had ik nog niet |:(
clicky https://www.humblebundle.com/deep-silver-bundle-2
oh ja unlock bij capcom rebundle
Bionic Commando en DmC Devil May Cry: Vergil's Downfall DLC

tang14 wijzigde deze reactie 18-05-2016 19:19 (26%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• guardian-spirit
Nox, gratis via origin
https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/on-the-house

quote:
An excellent action/RPG hybrid with very unique gameplay. Your name is Jack Mower, a 20th century dude who just happened to be sucked into the world of Nox via his TV set. The world is in danger and you have to save it! But before you embark on your epic journey you must choose your path: warrior, wizard, or conjurer.

Choose the path of a warrior, and you will be able to equip and use all manner of swords, battle-axes, war hammers, and chakrams - though you’ll leave the magical mumbo-jumbo up to the Conjurer and Wizard classes. An enchanted weapon is the closest a Warrior gets to magic but that’s OK, because magic is for sissies.
Best een goede actie rpg!

EDIT:

En nu ook gratis, Iesabel
Via indiegala: https://www.indiegala.com/giveaways#banner_form_box

Iesabel , ( 4,99€ )
In the times of darkness, only the mightiest of heroes can save the world. Stand out against the evil all by yourself in epic single player mode. Swarms of bloodthirsty monsters, loads of epic gear to collect, dozens of skills to obtain. Grab your sword and fling yourself into action now!

guardian-spirit wijzigde deze reactie 01-06-2016 20:58 (26%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Sempy
Voor de verzamelaars onder ons, kwam ik het volgende interessante topic op Steamgifts tegen:

https://www.steamgifts.co...ndles-cheap-ish-games-gib

De genoemde bundles bestaan uit games die vaker gebundled zijn en soms ook gratis weggegeven zijn. Steam biedt echter sinds enige tijd de optie dat bij bundles de ontwikkelaar ervoor kan kiezen dat je enkel voor games betaald die je niet hebt en toch van de extra bundle korting profiteert.

Afhankelijk van welke games je al hebt, kan je voor een klein bedragje de ontbrekende games scoren, Zelf net een mandje afgerekend van 10 ontbrekende games voor 95 cent. Betaald met opbrengst van trading cards en aangezien veel games ook weer cards geven, dus zo goed als voor niks.

Aangezien je een deel van een bundle koopt is het niet mogelijk de games als steamgift te kopen!

Sempy wijzigde deze reactie 07-06-2016 21:25 (7%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-11 23:47
heb de origin sale nog niet langs zien komen.

crysis 3 voor 2,50
dragon age inquisition voor 10, of 20 voor de goty met alle dlc.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Nu online
quote:
RyuuPro schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:54:
[...]

Maar hier krijg je de game niet gratis.
Je krijgt enkel een DRM-vrije variant als je hem al hebt.
Nog steeds een wortel die ze door hun eigen gebrek niet leveren.

https://www.reddit.com/r/...e_between_21_and_22_june/
Mocht je limbo nog niet hebben is tussen 21 en 22 juni schijnbaar gratis

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:38
quote:
eL_Jay schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:56:
[...]

Nog steeds een wortel die ze door hun eigen gebrek niet leveren.
Mopperkont ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

Acties:
  • +4Henk 'm!

• 4aces
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 24-09 14:02
https://30years.ubi.com/en-GB/operation-index
quote:
To celebrate Ubisoft's 30th anniversary, The Ubisoft Club is offering you seven digital PC games. Every month a new game will be revealed and free to download. Then its yours to keep!
Hurry up, the game is available for a limited time. Just register here with your Uplay account.
You must recognize you match the age rating
Prince of persia: sand of time

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18-11 22:53
Vandaag is Limbo gratis te downloaden op Steam.

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Nu online
quote:
Cybergamer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:46:
35MM, samen wat andere games, zit in de Hump Day #23 bundle van Indiegala. Voor mensen die dit soort games leuk vinden (mij ging het specifiek om 35MM).
Via de groupbuy steamgroep nog goedkoper (ik koop de gemiddelde IndieGala bundle voor 0,85 a 1,50).
(happyhour korting waardoor je ongeveer 4 bundles voor de prijs van 1 krijgt oid)
http://steamcommunity.com/groups/groupbuys

eL_Jay wijzigde deze reactie 23-06-2016 20:07 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sempy
HB PC & Android 14

Van alle games zowel Steamkey als Android!

Gratis een DRM-free versie van SPACECOM aan te vragen via bovenstaande link!

Tier 1: $1 (min for steam keys)

10000000
Badland GOTY Edition (Premium Edition for Android)
SPACECOM

Tier 2: $3
Please Don’t Touch Anything
Spider: Rite of the Shrouded Moon
You Must Build a Boat.

AND More games coming soon!

Tier 3: $AVERAGE PRICE + $3
Desktop Dungeons
Knights of Pen & Paper 2.

Zelf gekozen voor T2 vanwege 10000000 en You must Build a Boat die op mijn wishlist stonden. Had ze bijna in de Steamsale gekocht maar nu voor hetzelfde geld beide games op Steam en Android en nog wat bonus games. :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• guardian-spirit
Tijdelijk gratis

Elite Dangerous: Arena
Go head-to-head against the galaxy’s greatest pilots in PVP dogfights.
quote:
Notice: Elite Dangerous: Arena is free on PC for a limited time only – download now and play anytime! Offer ends 11th July 2016.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Splinter Cell gratis bij ubisoft

https://club.ubi.com/#!/en-GB/ubi30

• zipje_en_zopje
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14:20
Dit is een bundel om je duimen en vingers bij af te likken:

Bundlestars Indie legends:

Party Hard
Lethal League
Viscera Cleanup Details Complete + DLC
Door Kickers
Skullgirls
Sir You Are Being Hunted
Reus
Another World 20th anniversary edition

Dat alles voor 3.15 EUR (mocht je toevallig in de US zijn betaal je 3.15 USD knipoog knipoog). Als ik alles behalve Another World al niet had zou ik geen seconden aarzelen.

Het is van Bundlestars dus een betrouwbare winkel, niet eens een of andere vage key reseller.

https://www.bundlestars.com/en/bundle/indie-legends-4-bundle

zipje_en_zopje wijzigde deze reactie 14-07-2016 14:53 (0%)
Reden: spelling

Acties:
  • +2Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Nieuwe 2K Humble Bundle:

Tier 1 $1:

The Darkness II
Spec Ops: The Line
Duke Nukem Forever

Tier 2 BTA of $6.46:

Sid Meier's Civilization V
NBA 2K16
Mafia II: Digital Deluxe Edition
Battleborn Summer Skins Pack
More games coming soon!

Tier 3 $ 15:

Battleborn
Battleborn Platinum Currency
Borderlands: The Pre-Sequel

Op alle tiers een prima deal wmb.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:53
Ik zou die 15 euro tier overslaan tenzij je borderlands graag wilt hebben (zwakste van de 3), ik weet 100% zeker dat Battleborn F2P word en momenteel heeft het gewoon te weinig spelers om fatsoenlijk online te kunnen spelen.

unfor wijzigde deze reactie 20-07-2016 00:03 (4%)

Steam - BFV - PUBG

• Gijsjha
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 31-01 21:25
Battlefield 4 DLC China Rising voor de PC for free

• al capone226
Nieuwe humble bundle met voornamelijk survival games!
clicky

Tier 1$
  • Tharsis
  • Kholat
  • Savage Lands (early access)
Tier 2: better than average
  • Space Engineers (early access)
  • Rust (early access)
  • Shelter 2
Tier 3: 14$
  • Planetbase

al capone226 wijzigde deze reactie 09-08-2016 20:46 (78%)

• IceStorm

IceStorm

Bundlestars heeft een Summer Sale. Meest in het oog springende voor mij was iig Saints Row IV - Game of the Century (of National Treasure Edition) voor € 3.99. Is geen geld :)

Ik gok dat de game zijn weg ook langzamerhand wel gaat vinden naar een bundle maar toch.

• guardian-spirit
Rayman Origins, gratis (Uplay)
https://club.ubi.com/#!/en-GB/ubi30

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:53
Bovenstaande bundel is best goed, over het algemeen met very positive beoordeelde games.

Steam - BFV - PUBG

• guardian-spirit
Hij is er weer, gratis Normality via indiegala:
https://www.indiegala.com/#giveaway

Normality , ( 5,99€ )
A sinister force now controls the city of Neutropolis. A once-thriving city full of beauty and light, Neutropolis has been reduced to a a stagnant pit of apathy.

• Sempy
DRAGON: A Game About a Dragon

Voor de verandering eens een game voor een paar cent met goede reviews. 19 cent in de losse verkoop en als onderdeel van een bundle kan de prijs teruglopen tot slechts 3 cent (Platformer Bundle als de andere 2 games al in je bezit zijn). Met ruilkaarten dus je geld heb je in dat geval weer terug. ;)

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 14:22

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

35 euro voor de witcher 3 GOTY. Je moet wel ingelogd zijn om deze prijs te zien/krijgen.

• IceStorm

IceStorm

Paradox Sale Weekend @ Steam

Met een leuke prijs voor Cities: Skylines (€ 6.99)

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:32
Vanaf overmorgen zal de remake van Castle of Illusion nergens meer te koop zijn omdat de licentie-periode dan verloopt. Daarom is de game nu 85% en als je em nu koopt voor €1,94 blijf je 'm wel houden.
http://store.steampowered.com/app/227600/

• Sempy
Castle of Illusion kost bij Indiegala ook 1,94 maar daar krijg je nu bij iedere aankoop boven de 1 een key voor Nail'd cadeau.

• guardian-spirit

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 09:42
quote:
Je weet dat dit het PC Budget gaming topic is he :+

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 18-11 23:12

Dutchredgaming

ICT Beheerder

14 september is The Crew gratis op Uplay!

Review Samsung C27H800 Monitor

• Meneer iCy
quote:
haarbal schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:14:
[...]

geclaimed.

je moet op de gratis rayman origins banner klikken bij news.
Voor de luie mensen: https://club.ubisoft.com/nl-NL/ubi30

• apollo13
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13:15
quote:
Dutchredgaming schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:50:
14 september is The Crew gratis op Uplay!
Thnx, wilde hem ooit nog eens kopen als hij in een of andere sale in de aanbieding kwam, deze "aanbieding" is natuurlijk de beste van zijn soort. :)

apollo13

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14:49

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

https://www.battlefield.com/nl-nl/news/road-to-battlefield
Alle Battlefield 4 expansion packs gratis

I have the cape.

• guardian-spirit
Nemesis Bundle

Tier 3 - Pay €8.19

The Incredible Adventures of Van Helsing III , ( 14,99€ )
Van Helsing, monster hunter will face the most difficult trials of his life as he is trying to destroy his nemesis. The civil war is over in Borgovia, but the future still looks grim. The city of weird science is in ruins and a strange cult prophesises the coming of the end times.

Tier 2 - Pay €5.39

The Masterplan , ( 19,99€ )
Tactical squad-based heist game set in 1970s. The 2D top-down view gives you a great overview of what's happening at any given moment, allowing you to be a real criminal mastermind. Can you pull off the greatest heist in the history of mankind?

Broken Sword 5 - the Serpent's Curse , ( 22,99€ )
Paris in the spring. Shots ring out from a gallery… A robbery… a murder… and the beginning of another epic, original Broken Sword adventure. From multi-award winning Revolution Software comes the latest explosive episode in this classic series.

Dead In Bermuda , ( 14,99€ )
DEAD IN BERMUDA is a survival management game with RPG and adventure elements. Lead a team of 8 survivors from a plane crash. Assign them to tasks, gain experience, develop your survival skills, research and craft new items, explore the island and solve its mysteries.

Toren , ( 9,99€ )
Experience the mysterious, timeless world of Toren, the first adventure game from Brazilian indie developer Swordtales. You are Moonchild, destined to climb the tower (known as Toren) on a hauntingly solitary journey to find your purpose.

Deadfall Adventures , ( 19,99€ )
Deadfall Adventures is an action-driven first-person shooter, spiced up with elements from action-adventure games. Become an adventurer, hunt for treasures, explore unknown regions of the world and rescue the damsel in distress from the clutches of enemies, both earthly and not-so-earthly.

Out of Reach , ( 14,99€ )
You’re a castaway stranded in the middle of nowhere. The storm is gone, the worst certainly not. Look for food and resources, craft gear, make a shelter. These are the basics, you will need much more to stay alive on this cut-off-the-world, yet not desert island. Build and burn, sail and explore, stay out of reach!

The Ship: Remasted , ( 19,99€ )
You find yourself aboard a series of luxury 1920s cruise ships – a guest of the mysterious Mr X who has engineered your presence on board to take part in a murderous game. Buy The Ship: Remasted and get The Ship: Murder Party FREE! See below for details.

Killer is Dead - Nightmare Edition , ( 19,99€ )
Get ready for some seriously stylish action from renowned designer SUDA51. In this exclusive version for PC, players will be slicing, dicing, and shooting as the suave executioner Mondo Zappa. Prepare for the thrill of love and kill in KILLER IS DEAD!

Tier 1 - Pay €1.59

Joe Dever's Lone Wolf HD Remastered , ( 14,99€ )
For Sommerlund and the Kai! Lone Wolf is back with an exclusive storyline, stunning graphics and a deep combat system. Make meaningful choices and carve your own path.

Contagion , ( 9,99€ )
Contagion isn't your average Zombie Shooter but instead takes a more realistic and different approach to the popular genre with unique characters, environments, weapons, items, and a built in system that makes every round completely unpredictable with resources, objectives, and paths ever changing.

Insurgency , ( 8,99€ )
Take to the streets for intense close quarters combat, where a team's survival depends upon securing crucial strongholds and destroying enemy supply in this multiplayer and cooperative Source Engine based experience.

Risen 3 - Titan Lords , ( 14,99€ )
The world has been abandoned by its gods and is scarred from the rampage of the Titans. Humanity is struggling to regain strength. You, however, have more pressing concerns: your own life has been shattered and you must set off to reclaim what is lost amidst the darkness spreading throughout the world.

guardian-spirit wijzigde deze reactie 17-09-2016 13:50 (3%)

• Sempy
Humble Jumbo Bundle 7
Pay $1 for:
RollerCoaster Tycoon 2: Triple Thrill Pack
Devil Daggers
Runestone Keeper

Pay more than BTA for:
Stronghold Crusader 2
Prison Architect
Punch Club
MORE GAMES COMING NEXT WEEK

Pay $9.99 for:
Miscreated

Ik neem voorlopig T1 aangezien ik punch club en prison architect al heb. Mocht er volgende week iets leuks bijkomen dan kan ik altijd nog upgraden.

• IceStorm

IceStorm

Randje budget maar omdat het zo lang geleden is dat er een fysieke game hier genoemd werd doe ik het toch:

Rainbow Six: Siege Art Of Siege Edition @ € 19.99

• MusicAddict
Naast het feit dat het Back to School sale is bij GOG.com, met elke dag nieuwe deals,

zijn er ook weer nieuwe titels voor GOG Connect,
heb je dus een van de volgende games op Steam, krijg je ook de DRM vrije versie op GOG.
Wacht niet te lang, want ook hier geldt dat het maar tijdelijk mogelijk is gemaakt :)
  • AI WAR: FLEET COMAND
  • ANNO 1404: GOLD EDITION
  • COSSACKS ANTHOLOGY
  • HOTLINE MIAMI
  • LAST FEDERATION, THE
  • OLLIOLLI
  • SHADOW WARRIOR (2013)
  • TESLAGRAD
  • INCREDIBLE ADVENTURES OF VAN HELSING: FINAL CUT, THE
  • MASTERPLAN, THE
  • TWO WORLDS EPIC EDITION
  • X: GOLD
  • ZIGGURAT
  • BALDUR'S GATE: ENHANCED EDITION
  • DEX
  • HOT TIN ROOF: THE CAT THAT WORE A FEDORA
  • X REBIRTH
Zelf had ik er maar 1 van de 17 deze keer, en een aantal had ik al via GOG :P

EDIT: deze connect titels lopen tot 2 oktober, dus claim claim claim :>

MusicAddict wijzigde deze reactie 26-09-2016 23:35 (8%)

Pagina: 1 2 3 ... 7

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True