Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:34

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/VyuXMy233hjm59k7yhky1Pdm.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrPcsWADHluo6CcFW3Da4UAmNyw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RHTUPjxxP2WgSYzDzFR5L6xu.png?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEaOFC_7tVqXwBsQKhtKCfraBZk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sUn9McBkEY967kGGiHthfX7G.webp?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEDm5tqL1e-c3X4m7m7VmWAc5MQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULMmL7RE3FpIhUXpRWDn9mCN.webp?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNdSjBRZe98Y94rdypDpL8INrhU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gPUrSVK8gX68g3hp0jDtpEXK.png?f=user_large

Heb je een nieuwe game aangekocht, en wil je dat melden of er lekker over praten, drop het het gerust hier, maar houd het wel netjes en respecteer ieder zijn aankoop. Aankopen mogen zowel fysieke als digitale game aankopen, van zowel PC, consoles en mobile games zijn. DLC en uitbreidingen mogen ook, met uitzondering van cosmetic skins en dat soort dingen.

LET OP: Geen Abonnement, hardware, toebehoren of geen gratis geclaimde games, dus alleen games waar je voor betaald hebt.

Veel plezier d:)b

[ Voor 69% gewijzigd door Linksquest op 13-07-2024 10:45 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Nou, laat ik dan maar meteen beginnen, afgelopen vrijdag zag ik Alone in The Dark voor een scherpe prijs, en met de vakantie voor de boeg en wat minder mooie dagen, deze gekocht om hem samen met mijn vrouw te spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQc7wSGSWcwHLPBFHA1rNCyb4jo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ywMGe9wijQU4zag7h7iLGfKQ.webp?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:35

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Heb vorige week Street Fighter 6 op steam gekocht in de sales. 30 euro ipv 60 euro.
Wat is dat genieten zeg. Moet ongeveer 10 jaar geleden zijn dat ik het nog gespeeld had.
Speelt zalig via Geforce Now op de bank met mijn bluetooth controller gamepad.

Geweldig als je zo online een winst kan behalen, en merkt dat je door oefening iedere keer een klein beetje beter wordt.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:16
Ik heb zelf gisteren 3 games gekocht op Tweaker, Fynix immortal rising, Terraia en mass effect legendary edition. De mass effect serie heb ik nog niet gespeeld. Terraia ondertussen gerefund, niet mijn soort spel en had echt 0 uitleg bij de introgame, daar heb ik op deze leeftijd geen zin meer in :P

Zit verder nog naar een paar andere games te kijken van mijn lijstje, maar eigenlijk heb ik nog een game of 10-20 te spelen in de backlog en heb ik helemaal geen nieuwe nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Deze wil ik hier ook wel even melden.

Na 25 jaar is er een remake in 3D van misschien wel het meest fantastische game ooit gemaakt: "Riven".
Een ongelooflijke wereld gecreëerd door een indie studio (Cyan). Na hun remake van Myst in 3D, wat ook een fantastische game was en is (de remake is ook fantastisch!) is het nu eindelijk de beurt aan de sequel, Riven.
Ook geweldig dat dit tot stand komt dankzij een fan project.

Eerste reviews zijn enorm positief. Cyan heeft niet alleen een verbluffende remake van Riven gemaakt, ze hebben ook sommige puzzels herwerkt.
Ik heb hem zonet al binnengehaald. Kan niet wachten om dit opnieuw te spelen.
https://cyan.com/games/riven/

Op Steam en Gog te koop met 10% korting.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reyliny
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 13:22
Ik heb vorige week Elden Ring gekocht op aanbevelingen vanuit collega's. Ik heb zelf amper tot nooit souls like spellen gespeeld, dus gaat er voor een nieuwe wereld open.

De game ziet er heel goed uit. Alleen is de moeilijkheidsgraad toch wel een stuk groter dan dat ik ben gewend van games die ik wekelijks speel (MOBA's, RPS's). Gelukkig heb ik wel het geduld om het spel rustig te leren, want ik wil hem wel graag uitspelen 🤡

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-05 14:49
Reyliny schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:12:
Ik heb vorige week Elden Ring gekocht op aanbevelingen vanuit collega's. Ik heb zelf amper tot nooit souls like spellen gespeeld, dus gaat er voor een nieuwe wereld open.

De game ziet er heel goed uit. Alleen is de moeilijkheidsgraad toch wel een stuk groter dan dat ik ben gewend van games die ik wekelijks speel (MOBA's, RPS's). Gelukkig heb ik wel het geduld om het spel rustig te leren, want ik wil hem wel graag uitspelen 🤡
Veel plezier!

Ik ben sinds vorige week begonnen met de DLC van Elden Ring: Shadow of the Erdtree. Ik zit er meteen weer lekker in en het is weer fantastisch. De game lijkt wel een heel stuk moeilijker dan de basegame, maar vooralsnog ga ik er goed door.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 10:41
Onlangs Lies of Pi gekocht, ook nog nooit een souls game gedaan. maar reviews en verhaal spraken mij aan, dus ben ook heel benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:16

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geen foto's maar afgelopen weekend een rondje kringlopen gedaan en voor 2 euro games gekocht :+

Rocket League voor de Xbox One en Battlefield 1 ook voor de Xbox One.

Vooral een fysieke variant van Rocket League vind ik een leuke zeker voor die prijs gewoon om te hebben :P Battlefield 1 nooit gespeeld maar ziet er ook wel grappig uit :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:27
Santee schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:28:
Ik heb zelf gisteren 3 games gekocht op Tweaker, Fynix immortal rising, Terraia en mass effect legendary edition. De mass effect serie heb ik nog niet gespeeld. Terraia ondertussen gerefund, niet mijn soort spel en had echt 0 uitleg bij de introgame, daar heb ik op deze leeftijd geen zin meer in :P

Zit verder nog naar een paar andere games te kijken van mijn lijstje, maar eigenlijk heb ik nog een game of 10-20 te spelen in de backlog en heb ik helemaal geen nieuwe nodig.
Ohhh de Mass Effect serie voor het eerst kunnen spelen... if only...
Geniet er van! En... hou vol in ME1 als je er moeite mee hebt. Bij dat deel voel je het meeste de ouderdom en kan wat clunky aandoen (al is de LE versie al duidelijk beter dan het origineel). Maar het verhaal is wel steengoed en die overslaan wat sommige mensen aanraden doet de ervaring in de andere games vervolgens ook geen goed (niet alleen dat je het verhaal niet kent, er is vast wel ergens een samenvattingsvideo te zien, maar je hebt gewoon veel minder binding met alles dan).

Leuk topic trouwens, heb hem gelijk gebookmarked :)
Zelf juist mezelf een halt toegeroepen om niet te veel meer te kopen... en aan de andere kant ook vrijer te zijn in als ik iets wil gaan spelen het gewoon te kopen. Maar dus niet meer dingen kopen om het in de backlog te gooien.
Voor nu nog steeds zoet met Diablo 4, maar ik hou dit topic in de gaten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 01-07-2024 14:17 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-05 12:22
Zaterdag Baldur's Gate 3 aangeschaft in de sale met mijn game buddy. Denk dat we er vanavond maar ergens voor gaan zitten:p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G.Scholtens schreef op maandag 1 juli 2024 @ 13:44:
Onlangs Lies of Pi gekocht, ook nog nooit een souls game gedaan. maar reviews en verhaal spraken mij aan, dus ben ook heel benieuwd
Hele toffe game. Dat vond ik zeker één van de beste games van 2023. En voor een Soulslike niet zo achterlijk moeilijk vond ik. Oke, de laatste baas is wel echt hardcore.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 01-07-2024 16:10 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 17:12
Toevallig net voor het weekend vorige week Everspace 2 gekocht. Was in de aanbieding en had voor mijn verjaardag nog een Steam Card cadeau gehad....dus gelijk maar goed gebruik van gemaakt.

Had Everspace2 al eens gespeeld (Demo) maar heb hem nu ook volledig. Klaar om de rest van het universum te ontdekken.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHA0Px5rZiy-pYay8FfpO5eHqkA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/22tSFxyDUEdxn34s8c1foW55.jpg?f=fotoalbum_large

Deze net nog met de post binnen gekregen 🙈 gaat weer leuke game sessies met de dochter worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21:51
Altijd leuk dit soort topics, ook voor inspiratie voor games die ik anders niet zou oppikken. Dank voor het starten @Linksquest en @G_Dragon en voor de eerste inspiratie @daffie82!

In de Steam Summer Sale deze games aangeschaft. Op Alba na zal ik ze waarschijnlijk niet spelen, ze dienen enkel voor het completer maken van mijn collectie op Steam, waar ik zoveel mogelijk games die ik in mijn leven gespeeld heb verzamel. En daar horen Myst en Riven zeker ook bij @daffie82! Ook al heb ik ze zelf amper gespeeld, ik weet nog goed hoe mijn vader in die tijd de games speelde en hoe we met open mond naar de graphics keken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GYIilRPNz096K-1TVcB_q4IEbJA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fak3zE6bdnm0p7yI89bUmewR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@easygoingfox mooi om te lezen :)
Riven is echt een verbluffende remake. De moeite om opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
easygoingfox schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:32:
Altijd leuk dit soort topics, ook voor inspiratie voor games die ik anders niet zou oppikken. Dank voor het starten @Linksquest en @G_Dragon en voor de eerste inspiratie @daffie82!

In de Steam Summer Sale deze games aangeschaft. Op Alba na zal ik ze waarschijnlijk niet spelen, ze dienen enkel voor het completer maken van mijn collectie op Steam, waar ik zoveel mogelijk games die ik in mijn leven gespeeld heb verzamel. En daar horen Myst en Riven zeker ook bij @daffie82! Ook al heb ik ze zelf amper gespeeld, ik weet nog goed hoe mijn vader in die tijd de games speelde en hoe we met open mond naar de graphics keken :)

[Afbeelding]
Heel wat mooie titles heb je gekocht, weet je ook al welke je als eerste gaat spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:02
Linksquest schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:21:
[...]

Heel wat mooie titles heb je gekocht, weet je ook al welke je als eerste gaat spelen?
Ik vermoed Alba :+
easygoingfox schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:32:
Op Alba na zal ik ze waarschijnlijk niet spelen, ze dienen enkel voor het completer maken van mijn collectie op Steam, waar ik zoveel mogelijk games die ik in mijn leven gespeeld heb verzamel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:05

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Oh, ik heb ook wat in de Steamsale gekocht aangezien ik na lange tijd weer een fatsoenlijke game pc heb. :$

Collectie compleet maken:
- Fallout 1 2 Tactics (heb recent de fysieke versie + doos van 2 bij mijn ouders meegenomen)
- Fallout 3 GOTY
- Sniper Elite 5 DLCs
- Doorkickers 2
Bedenk me net dat ik Arcanum nog moet hebben...

Nooit gespeeld:
- XCOM
- Hotline Miami 1 en 2
- Battlefield 4 en Hardline
- Ready or Not
- Forza Horizon 4
- ATOM RPG
- Hitman World of Assasination

Zo moet ik de volgende sale wel weer kunnen halen :9

[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 02-07-2024 05:11 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easygoingfox
We have a winner :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:40
Gisteren deze gekocht bij media markt koste ook maar 5 euro :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jFT_hH2mUJ_t3d24Pimq5D5IsSI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tHXHQ05FErPyJ3gKLnbTylcJ.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 10:41
bie100 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:30:

[Afbeelding]
Dikke aanrader, helemaal voor dat geld natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
G.Scholtens schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:33:
[...]

Dikke aanrader, helemaal voor dat geld natuurlijk
Ja dat vond ik ook is lekker goedkoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
bie100 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:30:

[Afbeelding]
Dat is helemaal geen geld, zo meteen maar eens kijken of ze nog meer aanbiedingen hebben, wil deze ook nog een keer spelen maar heb hem meen ik digitaal een keer geclaimd ergens. Maar hoor er veel goede dingen over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Linksquest schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:48:
[...]

Dat is helemaal geen geld, zo meteen maar eens kijken of ze nog meer aanbiedingen hebben, wil deze ook nog een keer spelen maar heb hem meen ik digitaal een keer geclaimd ergens. Maar hoor er veel goede dingen over.
had er ook goede verhalen over gehoord en voor die 5 euro kan je het wel een keer proberen :)

ze verzenden het ook nog btw maar dan komt er 3 euro bij

https://www.mediamarkt.nl...-one-edition-1730314.html

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 02-07-2024 15:04 . Reden: Even de referral weggehaald :) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
Gisteren immortals of aveum gekocht voor een tientje bij de MM. The calisto protocol maar laten liggen, maar 5 euro maar niet mijn 'piece of cake'. Tot nu toe is immortals of aveum best grappig, al waren een aantal reviews heel kritisch. Een spel hoeft voor mij ook helemaal niet uitdagend of super duper te zijn, als je je er maar een beetje mee kan vermaken. Voor 10 euro val je er geen buil aan, de originele prijs van 60 euro was wel erg hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
Linksquest schreef op maandag 1 juli 2024 @ 06:50:
Nou, laat ik dan maar meteen beginnen, afgelopen vrijdag zag ik Alone in The Dark voor een scherpe prijs, en met de vakantie voor de boeg en wat minder mooie dagen, deze gekocht om hem samen met mijn vrouw te spelen.

[Afbeelding]
Waar heb je deze gekocht en voor hoeveel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Santee schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 14:56:
[...]

Waar heb je deze gekocht en voor hoeveel?
€29,99.bij bol.com, vond ik wel een leuke prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:41

Boullie

Da Bulster

Linksquest schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:15:
[...]

Ik heb hem voor dezelfde prijs bij Mediamarkt kunnen scoren.

Boullie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Boullie schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:52:
[...]

Ik heb hem voor dezelfde prijs bij Mediamarkt kunnen scoren.
A nice, ik ga er als het goed is vanavond of morgen avond aan beginnen, de vrouw wilt graag mee kijken dus dat word wel leuk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:59
Ik heb laatst Into the breach en FTL (beiden advanced editions) gekocht. Ben normaliter niet van de turn-based games, maar het thema in beiden spreekt mij erg aan, dus geef ze voor die paar euro toch een kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
Linksquest schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:15:
[...]

Ah check, ik zoek meer in de ‘garbage bin’ prijzen categorie 😂 €10 ongeveer zeg maar of minder. Goede games van voor 2020 zijn nu veelal daarvoor verkrijgbaar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Ik heb de Balls of Glory Pinball uitbreiding voor Pinball FX3 gekocht, nu heb ik weer 4 nieuwe flipper kasten erbij :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQUSulhDr__ykwTCSRQCDTmsvBw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PjMSXRvqqNgt2oufzZfmnKZv.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mG2KaEgBdM-vDySuBQ7D4vXYNso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUZ5Z3bmaOogpXR3aaXfbTTS.jpg?f=fotoalbum_large

Lange tijd getwijfeld of ik deze zou halen, omdat ik het eerste deel ook al op de Gamecube heb. Maar hij was nu nog maar €35 en het voelt als een game die over een poosje nauwelijks meer te krijgen is. Dus nu toch maar gehaald. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Nice man, heel veel speel plezier, ben benieuwd of de game je gaat bevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:08

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Balatro

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Balatro - Launch Trailer | THE POKER ROGUELIKE

Vorige week tijdens de Steamsale gekocht om op mijn Steamdeck te spelen. Koop dit spel niet als je eigenlijk betere dingen te doen hebt in je leven, het is vrij verslavend. Ik heb nu al ruim 20 uur zitten in dit ogenschijnlijk simpele kaartspel. En tijdens afgelopen familieweekend was ik continu mijn Steamdeck kwijt omdat mijn moeder potjes Balatro wilde spelen..

Wees gewaarschuwd :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:51:
Deze wil ik hier ook wel even melden.

Na 25 jaar is er een remake in 3D van misschien wel het meest fantastische game ooit gemaakt: "Riven".
Een ongelooflijke wereld gecreëerd door een indie studio (Cyan). Na hun remake van Myst in 3D, wat ook een fantastische game was en is (de remake is ook fantastisch!) is het nu eindelijk de beurt aan de sequel, Riven.
Ook geweldig dat dit tot stand komt dankzij een fan project.

Eerste reviews zijn enorm positief. Cyan heeft niet alleen een verbluffende remake van Riven gemaakt, ze hebben ook sommige puzzels herwerkt.
Ik heb hem zonet al binnengehaald. Kan niet wachten om dit opnieuw te spelen.
https://cyan.com/games/riven/

Op Steam en Gog te koop met 10% korting.
Even mezelf quoten, maar ik moet even kwijt wat een prachtige remake dit is.
Ze hebben er echt nog een betere game van gemaakt dan het origineel. Met veel aanpassingen van bestaande puzzels en ook nieuwe puzzels.

Alleen is dit spel verdomd moeilijk. Ik vraag mij echt af of er mensen zijn die dit spel kunnen uitspelen zonder hulp online te zoeken. Ik zou het erg knap vinden. Dikke aanrader dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ijo2NKqfuonGGKCr2tkktDrh8xs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SI7EL7VvgWbYBhlYlFIAicu3.jpg?f=fotoalbum_large

Collega van me wilde deze graag met me samen spelen, voor €8,- voor deze versie wil ik deze game nog wel eens een kans geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gqQf2x4eKxXUiJS4bMbnEuF0Kw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKMX5ylcTV4zLrsKsr3wGKun.jpg?f=fotoalbum_large

Yes, hij is binnen 🤩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easygoingfox
Blijft leuk om te zien die fysieke exemplaren. Koop zelf alles digitaal (ook niet veel keus op de PC) en dat bevalt prima, maar een fysieke collectie is toch ook wel erg leuk :) Veel plezier ermee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Net mijn laatste aankopen gedaan in de Xbox 360 store, 2 ervan waren gratis. Ik had nog een paar games gezien maar sommige had ik al op de Xbox 360 (Wist ik niet, blijkbaar ooit geclaimd met Games with Gold) of had ik al op een ander systeem. Maar helaas ook games die gewoon te duur waren. Maar dit waren mijn laatste aankopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xT-ansUQF9UWnycYFP6Qg1_3DVQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Abumj8ZCAronOEySwYLWZzMd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhOoSsuY5xBLNNBY4NefW8E5_kk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RbgK26IsMdrRomMUoWlh7FcU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfIocrFIvEJLjV-yCVuhPX8OQY4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DGLV3H9iuZr2LNcQqwacgbce.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BRonxGakd7dtEko9sbDOZnfFWvU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1blhFwBSCL3U7wZ9fdGQjSDA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0KNDaSCFTaJ76osQBxgI-WJFMU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/63CqXpO4H8XIoTlHCMJCrR7R.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kDJWT0QVznG6AFLyxu7SL4bGTDY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8v4mPUtNpttFQHBgt8yr9KO.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:47

Vrijdag

De Zwarte

Vorige week Diablo Prime Evil Collection gekocht voor de PS4 voor twee tientjes. Voor dat geld D3+uitbreidingen en D2 compleet. Had D3 al op de pc, maar aangezien ik echt nooit meer speel op de pc vond ik het voor dat bedrag schappelijk. Ben maar weer opnieuw begonnen, aangezien je pc saves niet kan importeren.
En wellicht kan ik nu ook eens beginnen met D2, die heb ik vroeger niet gespeeld (ik speelde toendertijd voornamelijk shooters).
Twijfelde nog tussen de Switch en PS4, maar aangezien ik maar zelden op de Switch speel, vond ik dat niet zo handig.

Ben maar gewoon begonnen met een regulier poppetje, hardcore laat ik wel voor wat het is. Misschien seasonal, maar daar moet ik me eerst maar eens in verdiepen. Tot nu toe een crusader, necromancer en deamon hunter. Speelt toch best wel prima met een controller. Maar goed, Titan Quest, Van Helsing, Viking en Sacred 3 (nog op de PS3) hebben al aangetoond dat het geen probleem is.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Street fighter 6 ranked matchen spelen is echt verslavend zeg. De drang om altijd te klimmen in die rankings werkt echt verslavend. Ben ondertussen al Silver :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:03

McLambo

MTB Junky

Linksquest schreef op zondag 28 juli 2024 @ 23:24:
Net mijn laatste aankopen gedaan in de Xbox 360 store, 2 ervan waren gratis. Ik had nog een paar games gezien maar sommige had ik al op de Xbox 360 (Wist ik niet, blijkbaar ooit geclaimd met Games with Gold) of had ik al op een ander systeem. Maar helaas ook games die gewoon te duur waren. Maar dit waren mijn laatste aankopen.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Lees net op de FP dat de X360 store nu dicht gaat voor nieuwe aanschaf, dus je bewering klopt 😉

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9agWz7t37cKJRDxwn5NJ5mSVF20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i74QMRi7gb8YGrxCiFN7braO.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easygoingfox
Al eens gespeeld? Fantastische game, wat zou ik die graag vergeten om opnieuw te kunnen spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

easygoingfox schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:59:
[...]

Al eens gespeeld? Fantastische game, wat zou ik die graag vergeten om opnieuw te kunnen spelen :)
The Last of Us (en deel twee) heb ik al best vaak opnieuw gespeeld. Eerst op de PS3, daarna een aantal keer op de PS4. Later, als ik groot ben en geld heb en een PS5 kan kopen wil ik ze beiden gewoon nog een keer op de PS5 gaan spelen. Ze blijven goed :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/sm2_cover.png

Hoewel ik eigenlijk pertinent tegen het proces ben van een bestelling vooruit reserveren (triple pleonasme!), kon ik dit toch niet laten. Het is dan wel voor de pc, aangezien ik dus nog geen PS5 heb. En bij Fanatical was het wat goedkoper. Dit is de reguliere versie. En aangezien niet via Steam, volgens mij ook geen bestelling-vooruit-reserveren spiegeltjes en kraaltjes. Maar dat vind ik niet erg. Ik ben geen Emperor's Children die veel waarde hecht aan uiterlijk vertoon.

En een beetje onzeker of het wel een beetje gaat werken, aangezien ik een i5 uit het jaar kruik heb, met slechts 16gb ram en een dirty peasant GTX1660 OC 6gb met een paupere 1080p monitor. Ja, er mag gelachen worden ;(

Maar goed, suffer not the alien to live undsoweiter. Dus in september kan ik powerpoint stijl purgen :9 FOR THE EMPEROR!

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 02-08-2024 09:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Vergeten hier te delen, maar deze week deze Retro game binnen gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s5JHJqrMu3D_E3K5zek9Zw5PsR0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UoGsTNUGYpNFmhro8iWqCsZc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easygoingfox
Vrijdag schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:41:
[...]

The Last of Us (en deel twee) heb ik al best vaak opnieuw gespeeld. Eerst op de PS3, daarna een aantal keer op de PS4. Later, als ik groot ben en geld heb en een PS5 kan kopen wil ik ze beiden gewoon nog een keer op de PS5 gaan spelen. Ze blijven goed :)
Dan kun je ze dus ook op de PC kopen :) Hoef je niet meer zo lang te wachten tot je later groot bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
easygoingfox schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:59:
[...]

Nee nog nooit, anders had ik hem natuurlijk ook niet gekocht :p. Dit word mijn eerste ervaring met dit spel :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-05 12:54

artificial_sun

Mazda Rx7

ik heb op Humble Bundle de Lego games Bundle gekocht.

Eigenlijk alleen voor Jurassic World ( ik heb sinds de zomervakantie weer een Jurassic Park itch, en ik geen plaats heb voor Jurassic Park Lego, en mezelf de JW Evolution spellen niet zie spelen op de Steam Deck), de Lego Movie games lijken me ook wel leuk en mijn dochter vind Spiderman leuk.

Komende week de Lego JW maar eens installeren.

Stadia was beter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easygoingfox
G_Dragon schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:25:
[...]

Nee nog nooit, anders had ik hem natuurlijk ook niet gekocht :p. Dit word mijn eerste ervaring met dit spel :)
Ik heb deel 1 op de PS3, PS4, PS5 én PC gekocht, dus je weet maar nooit ;)

Zelf deze game aangeschaft, in de aanbieding op Steam voor een mooie prijs en vond met name de eerste film erg goed. Binnenkort maar eens mee starten.

Afbeeldingslocatie: https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2021/06/marvels-guardians-of-the-galaxy-cover-image.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door easygoingfox op 02-08-2024 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:48
Wist al dat ik de game wilde gaan spelen, maar na de demo had ik er nog meer zin om gelijk te starten dus een preorder de deur uit gedaan :)

Afbeeldingslocatie: https://store-images.s-microsoft.com/image/apps.50271.13682791436862455.9bbcc566-468d-4082-85b7-5782290072a4.9a8d9610-1468-4f0e-b2a3-1a4758d2ade7?q=90&w=177&h=265

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:03

McLambo

MTB Junky

Gisteren op Fanatec Dead Island Definitive gekocht.

Reden is dat ik recent DI Riptide DE heb uitgespeeld na het al jaren in mijn steam library te hebben. Behoorlijk schik mee gehad, daardoor Dead Island maar weer eens geïnstalleerd. Save game uit 2014 werkte nog 😁. Liep alleen vrij beroerd en lukte niet om de stutter eruit te krijgen. De DI maakt gebruik van een andere engine en deze loopt heel soepel. Helaas niet mogelijk om save van vanilla over te zetten, dus maar op opnieuw begonnen.

Tijdens het afrekenen mystery bundel aangeklikt en 1 van de 4 games was een A titel: Skyrim.

Deze heb ik al dus al ik iemand er blij mee kan mKen; stuur PM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Forza Horizon 4 Ultimate edition voor € 20 opgepikt. Verdwijnt binnenkort uit gamepass en nog niet gespeeld.
Moet zeggen, doet grafisch weinig onder voor deel 5 en de setting spreekt me meer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:42
Hulleman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:35:
Forza Horizon 4 Ultimate edition voor € 20 opgepikt. Verdwijnt binnenkort uit gamepass en nog niet gespeeld.
Moet zeggen, doet grafisch weinig onder voor deel 5 en de setting spreekt me meer aan!
In welke store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Vorige week in de microsoft store gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 05-08-2024 09:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:48
ik vergeet trouwens dat deze ook recent besteld heb, ik ben gek op de Atlus games dus Metaphor ging meteen bij de eerste mogelijkheid in de preorder

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/91Zt3RW-bsL._AC_SL1500_.jpg

in Japan krijgen ze nog extra leuke goodies (/jaloers) maar helaas kan ik het nog niet goed genoeg verstaan dat ik zeg importeren maar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 17:12
Gisteren de Humble Bumble Board Game Night with Dire Wolf & Friends gekocht.

Humble Bundle Board Game Night with Dire Wolf & Friends

Bundle bestaat uit de volgende Digitale bordspellen:
  • Dune: Imperium
  • Quilts and Cats of Calico
  • Terraforming Mars
  • Terraforming Mars: Prelude DLC
  • Terraforming Mars: Helaas & Elysium DLC
  • Everdell
  • Wingspan
  • Munchkin Digital
  • Root
  • Scythe: Digital Edition
  • Sagrada
Prijs is 16 euro, maar heb 20 betaald als extraatje voor het goeden doel.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xeeb7e2eEWw-YRwzqzQUyi2oKe4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JQlEfy1JxbNsFH7BZMtYsuAV.webp?f=user_large

Nieuw voor €0,98 in Duitsland gescoord :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Deze vandaag binnen gekregen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWJzO9jzrP9XKTSShRkjW4he6Lc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YUae8nqb99MyYMYY3YfMWz2z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Vandaag van de vrouw gekregen, ze wist dat ik South Park wel leuk vond :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ww7oq_dZIYYOQvTj03qCVsxG_mw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z8vVI7pyNxHRNQkpw8DiupwR.webp?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kiimb2RK8xICdHBidjg2O5ndxzc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4knFjtsz5Q7ynseYPaWOydjj.jpg?f=fotoalbum_large

Ben nu trotse eigenaar van een Steam Deck 🤩

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Linksquest jij speelt regelmatig games als je onderweg bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
daffie82 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:11:
@Linksquest jij speelt regelmatig games als je onderweg bent?
Nee eigenlijk niet, soms, maar wil via een Dual boot ook Windows draaien en met hulp van een dock bepaalde indies op de tv kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Linksquest schreef op woensdag 18 september 2024 @ 22:21:
[...]

Nee eigenlijk niet, soms, maar wil via een Dual boot ook Windows draaien en met hulp van een dock bepaalde indies op de tv kunnen spelen.
Kun je er een toetsenbord en muis op aansluiten en scherm? Dat is goedkoper dan een budget videokaart dan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Marzman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:14:
[...]

Kun je er een toetsenbord en muis op aansluiten en scherm? Dat is goedkoper dan een budget videokaart dan.
Dat zou met ondersteuning van een Dock gewoon moeten kunnen. Donny wat voorheen bij Tweakers werkte, gebruikt een Steam Deck om te livestreamen. Maar je kunt er gewoon een bluetooth muis en toetsenbord aan koppelen, of bedraad via een dock

Zie ook deze video

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
How To 'Dock' Your Steam Deck with a Monitor, Keyboard & Mouse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Marzman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:14:
[...]

Van een Steam Deck moet je niet meer dan 720p/800p gaming verwachten hoor, tenzij echt lichte games. De 64 GB Deck is nu heel goedkoop maar nog steeds ruim 300 euro en daaronder vind je al aardig wat videokaarten die naar losse videokaart begrippen misschien zwak zijn maar een Steam Deck nog steeds heel ver achter zich laten. Een RX6600 bv voor 100 euro minder die nog prima is voor fhd gaming, zelfs in games die op de Steam Deck eigenlijk gewoon niet speelbaar zijn (zoals starfield).
Ik ben fan van de Steam Deck en blij met de mijne hoor, maar koop hem niet voor de verkeerde reden want dat gaat mogelijk tegenvallen.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Finraziel schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:44:
[...]

Van een Steam Deck moet je niet meer dan 720p/800p gaming verwachten hoor, tenzij echt lichte games. De 64 GB Deck is nu heel goedkoop maar nog steeds ruim 300 euro en daaronder vind je al aardig wat videokaarten die naar losse videokaart begrippen misschien zwak zijn maar een Steam Deck nog steeds heel ver achter zich laten. Een RX6600 bv voor 100 euro minder die nog prima is voor fhd gaming, zelfs in games die op de Steam Deck eigenlijk gewoon niet speelbaar zijn (zoals starfield).
Ik ben fan van de Steam Deck en blij met de mijne hoor, maar koop hem niet voor de verkeerde reden want dat gaat mogelijk tegenvallen.
En voor die 300 euro heb je bijvoorbeeld 30 maanden GFN Priority waarmee je wel 1080p haalt via een Chromecast 4k die waarschijnlijk het merendeel toch al heeft liggen.
En ja, dan ben je beperkt tot de GFN catalogus, dat weet ik ook :)

Goede punten die je daar aanhaalt, zat er zelf ook naar te kijken onlangs maar ik reis veel te weinig om zoiets te rechtvaardigen.

[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 19-09-2024 16:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPd27pWjy1QF28hqp2qiG1qlBoQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jXyts7pV2ioZbyEYJQ57A57X.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn nieuwe aanwinst voor de Halloween maand 😝

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/em4cCb8a9MoKlw9rmuzIj6xf36I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/UTgQj5QRfIWvXFz0J0d6Eyei.webp?f=user_large

Eindelijk binnen, over 2 weken heb ik verlof en dan hoop ik eraan te kunnen beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8o5-UDG8tMHpTOQhN1_y3RBcjzM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hnVLIypwsb517YuiZlRRVW73.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14

R.G

Awesome hebben we een switch topic , hoe is de game? en is een swtich het waard naast een wii, xbox, ps5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
R.G schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:22:
[...]

Awesome hebben we een switch topic , hoe is de game? en is een swtich het waard naast een wii, xbox, ps5?
Er is een [Switch] Super Mario Party Jamboree onderwerp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Finraziel
Geen mooi doosje, maar heb eindelijk Baldur's Gate 3 maar aangeschaft O-)

Nog maar 3 uur inzitten (grotendeels in character creation :+ ) omdat ik niet thuis ben maar eerste indruk is dat ik hier veel te veel tijd in ga stoppen :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Voor €15 kon ik hem niet laten liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jFO4Dcgr4h6R6kchfFvXr6WLvCI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QaWiSSmP2Tc53Fd8ph8UD6pD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jni09LRnT2_uqUM3hn4taxoiSKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CD1Lc4GJlB4Ltdp5g3I5HKix.jpg?f=fotoalbum_large

Ja deze kon ik niet aan mij voorbij laten gaan, in theorie niks voor betaald, met mijn Xbox Rewards punten aangeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sU4cEOl76mAzHlrEUZ-GLVVdL-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQKwnJ3VJfy4qOdjv0v6D0Jq.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste deel van mijn black Friday aankoop binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14

R.G

Hoe posten jullie een plaatje van een gekochte game?
Kan dat nietnvia tweakers? Of moet Ik een of Andere online image dienst gebruiken en hier embedded plaatsen?

Ikzou zeg maar een foto willenmaken van xe game en hier direct posten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
R.G schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 17:29:
Hoe posten jullie een plaatje van een gekochte game?
Kan dat nietnvia tweakers? Of moet Ik een of Andere online image dienst gebruiken en hier embedded plaatsen?

Ikzou zeg maar een foto willenmaken van xe game en hier direct posten?
Ik doe dat gewoon via Tweakers, zie bijlage.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3U5v7jnJE2fTWtgnk7NoKjvjOzQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/WvHkVEOmTkPQut7bTEZiNFSU.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_LEFoSp63G0eyl-cr_UPbmCyAA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mYkmh1tb4MBfaJN8SMpSCEqe.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/giheYBOE6tUXb2--A3BMqRpcHhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2nJja0CsrFXIzeL2EKABoCSy.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn andere deel van de Black Friday aankoop nu ook binnen, kan weer vooruit 😝

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Van mijn vrouw en dochter voor kerst gekregen 🤩

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r_1lIPi9Wgl4qOaQAX90YT5_KoE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDzbBs3EApBoE2KGCcqBdJy2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:03
Linksquest schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:07:

[Afbeelding]
Nice, wat een lief cadeau. Black Myth staat ook nog op mijn lijst. Maar mijn lijst wordt telkens groter terwijl de tijd minder wordt.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Linksquest schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:07:

[Afbeelding]
Nice, veel plezier mee gewenst :)

Zelf deze vlak voor kerst nog aan mezelf cadeau gedaan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXmE_KPRc8etuZazToE5tcMuFBQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nQk6PLMfC3KZluXNwOCsJueC.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZpMwaox5VssPgiZFUUM8_V6OEk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zzdqG5LtAnQYTw0jZugKw8U9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPcv5Qk9pzbiOLiPmFwiEfDAYUE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o7c5VuDjifFZuxdOzHtpieiL.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VidzNcVGmn_TCJGuTMhk_bfKjrE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MQCZfHJsDEUTMqcVOx49qLKD.jpg?f=user_large

Deels met het idee dat ik er op mijn Steam Deck tijdens mijn kerstvakantie al wat van kon spelen (vooral zoals nu in de ochtend want ik ben altijd uren voor de rest wakker) maar tot nu toe ben ik alleen nog bezig met halo mcc waar ik mezelf het doel gezet heb eindelijk eens door alle campaigns te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Frez schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:58:
[...]

Nice, wat een lief cadeau. Black Myth staat ook nog op mijn lijst. Maar mijn lijst wordt telkens groter terwijl de tijd minder wordt.
En dat probleem ken ik dus ook, ben blij dat de vrouw het dit jaar bij een game heeft gelaten. Dochter had me daarom een Xbox Gift Card gekocht voor als ik straks weer een DLC ofzo wil kopen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1wYfUwZxDlcB65W09qrZsHsqvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tXUcY6y3R9G8nUtD3ms9r1tG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Nice man, waren dat je verjaardag cadeautjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Linksquest schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:42:
[...]

Nice man, waren dat je verjaardag cadeautjes?
Haha Dragon Age: The Veilguard wel maar God of War: Ragnarök kwam ik toevallig goedkoop tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
A nice man, alvast veel plezier, ik had voor me zelf even blokkade op kopen gezet, want ik ben net als jou al vroeg in het jaar jarig, dus tussen kerst en eind februari koop dan ook geen games.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Misschien geen aankoop, maar voor Valentijn gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yaqe106Gkv-I149RdwSg_kgJ7DY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qS7HF3EDAoKbUFm6QN2z3XqR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Vandaag voor mijn 40ste verjaardag gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EK7ArjqWNJTkvpe-7ZeT5_rnFCU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ipqA9Lhwe5KAga3v9HXPTv7f.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J61_V3ETUGUjxIRasmfYt6076Ms=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oCMfSJw4ktuaXGfZSzt863KP.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:43
Linksquest schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 10:30:
Vandaag voor mijn 40ste verjaardag gekregen.
Gefeliciteerd, Astrobot is echt een ontzettend toffe game!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ia_ErlxbpsGEDOxr5t-Ky2tym8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DElqNqHnFUVZ2U0woa0CFYg4.jpg?f=fotoalbum_large

Had nog een cadeau bon, dus kost me slechts €2,49 😝

[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 04-03-2025 21:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVZJkHSapdh0aj3S0fklRQFaP4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8OZANytUWpGX6TEuwTAkTV4N.jpg?f=fotoalbum_large

Heb mijn pre order van Assassin's Creed Shadows is binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Deze net voor €6,50 in de PlayStation Store gekocht, was 50% korting op en mijn vrouw wilde deze al langer een keer zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wg1xDgSys5CKO4NTOO1m9DuVe50=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nykeswrAoxeYQ9BUeZYcfNCq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Ik had nog een Media Markt bon van €20,- die ging verlopen, deze game daar voor kunnen pakken, dus onder de streep deze game voor €0,00 gescoord 😝

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oN5YYAPI-7hlZqFqwRqzdE66guU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/quWE4EEyEjZvGQlXm41O6P1T.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Ja voor die €1,- de Oddworld Complete Collection gekocht, zitten 6 games en 2 DLC in, is voor op Steam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GYkGVuIGwEV7HmGnkbgyu3__x0I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OGaw29Vv75zNTBGccJTGrqSK.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:17
Need for Speed Unbound was laatst in de aanbieding for EUR 5.
Ik kan je vertellen.... zelfs voor EUR 5, niet de moeite waard.
Kan echt niet tippen aan eerdere delen die wel echt enorm goed waren (bijvoorbeeld NFS Underground)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
GarBaGe schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 12:30:
Need for Speed Unbound was laatst in de aanbieding for EUR 5.
Ik kan je vertellen.... zelfs voor EUR 5, niet de moeite waard.
Kan echt niet tippen aan eerdere delen die wel echt enorm goed waren (bijvoorbeeld NFS Underground)
Die underground games waren inderdaad goud, heb zowel 1 als 2 helemaal grijs gespeeld op de Nintendo GameCube.

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Geen Abonnement, hardware, toebehoren of geen gratis geclaimde games, dus alleen games waar je voor betaald hebt. Aankopen mogen zowel fysieke als digitale game aankopen, van zowel PC, consoles en mobile games zijn.

Gratis PC game of aanbieding gevonden: PC Budget Gaming topic
Gratis Console games of aanbieding gevonden: Console Budget Gaming topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/