Het nieuwe Game aankoop topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 13:41

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a0mEhSMhTpYShKbGdV3Ufc9-Pos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f7Hz6fheFmBz5O16I6P2yGuG.jpg?f=fotoalbum_large

Had hem al op Game Pass gespeeld, maar nu heb ik hem ook fysiek 🤩

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Niet zelf gekocht, maar gedoneerd gekregen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ENgFFfjv0UAd63LgbzYC3MpVqMU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6PJkvg7EUEDVPOrhU8gTIslI.jpg?f=fotoalbum_large

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:58
Afbeeldingslocatie: https://assets.nintendo.eu/image/private/f_auto,c_limit,w_1920,q_auto:low/sdqbhoskhkrg5rndxmovLaatste aankoop𝐆𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐮𝐮𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐞𝐝𝐚𝐚𝐧 𝐢𝐧 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐛𝐢𝐣 𝐧𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐳𝐞𝐥𝐟.

[ Voor 33% gewijzigd door pinokkia op 10-09-2026 01:03 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nice man, ja was inderdaad een ramp gisteren, ik zelf ook ruzie gemaakt met die website, ben voor het spel en de controller gegaan. Had zelf in april al een Switch 2 gekocht, en vind het een beetje overkill om die nu weg te doen voor deze Zelda Editie.

• pinokkia
Linksquest schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:39:
Nice man, ja was inderdaad een ramp gisteren, ik zelf ook ruzie gemaakt met die website, ben voor het spel en de controller gegaan. Had zelf in april al een Switch 2 gekocht, en vind het een beetje overkill om die nu weg te doen voor deze Zelda Editie.
Ik was gisteren wel x aantal keer bij betaling eruit gegooid of foutmeldingen. Was best wel frustrerend als vrouw. Maar gelukkig is het toch gelukt. De Zelda controller had ik eruit gegooid, omdat die elders €10 goedkoper was. Achteraf spijt, omdat ik niet goed gezien had dat er een houder bij zat.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
pinokkia schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:56:
[...]

Ik was gisteren wel x aantal keer bij betaling eruit gegooid of foutmeldingen. Was best wel frustrerend als vrouw. Maar gelukkig is het toch gelukt. De Zelda controller had ik eruit gegooid, omdat die elders €10 goedkoper was. Achteraf spijt, omdat ik niet goed gezien had dat er een houder bij zat.
Als eerste, mijn excuses dat ik man zij, had helaas niet uit je naam of avatar gehaald dat je een vrouw was |:( Nu zeg ik dat wel vaker "Nice man of Hey Man" gewoon uit gewoonte, maar dan nog mijn excuses hiervoor. Maar dat eruit gooien had ik ook meerdere keren, ik stond echt op het punt om het op te geven, maar ben achteraf blij dat ik toch doorgezet heb. Maar Nintendo moet hier wel iets mee doen, want je staat in eerste instantie in de wacht, om daarna alsnog niet je bestelling te kunnen plaatsen.

• pinokkia
Linksquest schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:03:
[...]

Als eerste, mijn excuses dat ik man zij, had helaas niet uit je naam of avatar gehaald dat je een vrouw was |:( Nu zeg ik dat wel vaker "Nice man of Hey Man" gewoon uit gewoonte, maar dan nog mijn excuses hiervoor. Maar dat eruit gooien had ik ook meerdere keren, ik stond echt op het punt om het op te geven, maar ben achteraf blij dat ik toch doorgezet heb. Maar Nintendo moet hier wel iets mee doen, want je staat in eerste instantie in de wacht, om daarna alsnog niet je bestelling te kunnen plaatsen.
Maak niks uit. Ik begrijp dat het een uitspraak is. Maar ik waardeer zeker je verontschuldiging daarvoor.

Ergens onderaan staat een onderschrift: Voor tweakers. Ik ben een vrouw 😁

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Geen Abonnement, hardware, toebehoren of geen gratis geclaimde games, dus alleen games waar je voor betaald hebt. Aankopen mogen zowel fysieke als digitale game aankopen, van zowel PC, consoles en mobile games zijn. Een DLC of Season Pass waar je voor betaald hebt mag natuurlijk wel.

Gratis PC game of aanbieding gevonden: PC Budget Gaming topic
Gratis Console games of aanbieding gevonden: Console Budget Gaming topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/