Het is wel even een leuke tip om even youtube in de gaten te houden met de key "Battlefield 3 alpha".
Er zijn veel mensen die de NDA verbreken en toch gameplay online plempen

Meeste filmpjes zijn na 5 minuten weer weg, dus downloaden als je vaker wilt kijken is wel een goed idee, maar je kunt echt een hoop zien.
Wat mij opviel is dat:
1. Graphics veel beter zijn dan in die gelekte screenshots. Kan wel één of andere MW3 troll zijn geweest?
Of gewoon iemand met een slechte PC en lage GFX.
2. Het geluid is GEWELDIG. Echt, AWESOME. Alles klinkt super.
3. Er zijn veel mensen die inderdaad in de MW speelstijl rondlopen. Een half uur geleden stond er bijvoorbeeld een gameplay van de alpha van 23 minuten online. En de speler rent als een idioot rond. Gaat vijf keer in een minuut dood, healed zijn mede teammates niet, spot niets. Het enige dat hij doet is rondlopen en kills proberen te maken.
Als bonus. Een filmpje van (JAWEL) 9 seconden die toevallig op mediafire staat en waar ik de link van heb.
http://www.mediafire.com/?n1qk3bgbdy5mq7f
Bestand is clean overigens. Gescanned met Kaspersky KIS 2011
Edit:
Wat overigens wel geruststellend is, was dat de comments van die gameplay helemaal volstonden met commentaar en dat die speler terug moest naar MW series
[
Voor 11% gewijzigd door
DutchManticore op 20-07-2011 23:23
]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.