Die 4 uur ging waarschijnlijk over het filmpje wat we gister hebben gezien.
Gok dat de pers die de demo speelde deze wel snel online zullen gooien. Vraag is of je het wel zo graag wilt weten, grote kans dat ze de medic nog steeds niet gefixt hebbenNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:10:
Hmm toch maar kijken dan terwijl ik aant gamen ben.![]()
Wil echt details over de kits weten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja of ik het wil weten is inderdaad een tweede, maar ben echt heel benieuwd. Ze weten hoe heel veel mensen het willen, zijn genoeg posts/topics te vinden. Zou denk ik heel wat mensen teleurstellen.
Het zou mij in ieder geval er van weerhouden medic te spelen nadat ik alle unlocks verzameld heb.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Same, en ik verwacht dat heel veel mensen Assault gaan spelen, met als resultaat grenadelauncher madness.
True, hopelijk zit wel de 40mm shotgun er nog in, dat is wel mijn weapon of choice dan
Of de smoke launcher voor echt 100% teamplay.
Nog niets bekend over kits, m.n de Medic zijn primary weapon?
Moet bekennen dat ik toch in de loop van de tijd een beetje verliefd ben geworden op de setup van de engineerclass in BC2...Ik hoop dat ze deze overnemen in BF3 *zet zich schrap voor flame's van BF2 die-hard fanboys*
Zolang ze de nadespam maar gewoon fixen.Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:16:
Same, en ik verwacht dat heel veel mensen Assault gaan spelen, met als resultaat grenadelauncher madness.
Bijvoorbeeld: geef iedereen gewoon twee granaten en geen mogelijkheid om een refill the krijgen.
Dan heb je als nog 2 nades maar dat is het dan ook.
Zelfde met noobtubes en laten ze van de tube maar een attachment maken die in hetzelfde slot als een sight zit.
Voor de rest hoop ik echt dat DICE inziet dat er een 5de class nodig is.
Medic met een AR
Support met een LMG
Assault met een AR
Engineer met een SMG
Recon met een Sniper
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-06-2011 17:01 . Reden: typo's ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
40MM smoke FTW!! Lol
ik doodde in bc2 mensen altijd voor de lol met smoke omdat ik het da. Grappig vond hoe ze erop reageerden. Maar ff over de gameplay filmpjes: De graphics zijn mooier dan realiteit en wat je kunt zien uit hoe de belichting enzo werkt, PRACHTIG. Gelukkih zag ik geen echt plekken met zo'n egaal wit gereflecteerde zon wat je ook zoveel had in bc2, dat was dus heeeeel erg irritant! Nadat ik nu al die trailers heb gezien kan ik echt niet meet wachtten dus ze moeten ff snel het spel uitbrengen
Ik heb het multiplayer filmpje nog even doorgenomen maar kan niet zien of er LMG gebruikers rondlopen en of dat medics zijn. De speler waar vanuit de multiplayer bekeken wordt heeft wel af en toe een LMG vast maar er is nergens op zijn HUD een aanwijzing te vinden dat hij wel of geen medic is.
Die class is wel oke denk ik, hoor daar weinig klachten over. Het is vooral de medic met een LMG waar veel mensen over klagen en het ontbreken van de SpecOps wat ik persoonlijk erg annoying vind.schelling schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:20:
Moet bekennen dat ik toch in de loop van de tijd een beetje verliefd ben geworden op de setup van de engineerclass in BC2...Ik hoop dat ze deze overnemen in BF3 *zet zich schrap voor flame's van BF2 die-hard fanboys*
[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 16:24 ]
Overigens op Special Forces, kon je ook altijd zo lekker rotzooien.
We kwamen keer een mannetje tegen die het spel wel snapte maar heel erg campte. Dus ik en mijn klasgenoot, naar dat dakje toe op Warlord waar dat mannetje zat, ik was Assault en men maat Support. En dan vervolgens heel de tijd flashes gooien en gas grenades. Dat mannetje heeft denk ik zo'n 5-7 minuten stil gezeten. Zo gelachen.
Ook op dat grootte dak kon je zo overheerlijk rotzooien, ik als commander en sniper en men maar als medic. Ik ging dood hij mij reviven. Hij ging dood ik hem reviven. Ammo op? Geen probleem supply crate komt er aan. Dan haalde je echt met gemak 40-1 of zo.
@schelling:
Ze moeten gewoon:
Sniper/Spec Ops class doen.
Support LMG
Assault
Medic
Engineer / Anti-tank
@DanielWW2; ben ik het mee eens, maar ze moeten het gewoon goed uitwerken. In BC2 vond ik dat de supplybags gewoon te lang bleven liggen. Moeten na 3 hervulling gewoon verdwijnen.
We kwamen keer een mannetje tegen die het spel wel snapte maar heel erg campte. Dus ik en mijn klasgenoot, naar dat dakje toe op Warlord waar dat mannetje zat, ik was Assault en men maat Support. En dan vervolgens heel de tijd flashes gooien en gas grenades. Dat mannetje heeft denk ik zo'n 5-7 minuten stil gezeten. Zo gelachen.
Ook op dat grootte dak kon je zo overheerlijk rotzooien, ik als commander en sniper en men maar als medic. Ik ging dood hij mij reviven. Hij ging dood ik hem reviven. Ammo op? Geen probleem supply crate komt er aan. Dan haalde je echt met gemak 40-1 of zo.
@schelling:
Ze moeten gewoon:
Sniper/Spec Ops class doen.
Support LMG
Assault
Medic
Engineer / Anti-tank
@DanielWW2; ben ik het mee eens, maar ze moeten het gewoon goed uitwerken. In BC2 vond ik dat de supplybags gewoon te lang bleven liggen. Moeten na 3 hervulling gewoon verdwijnen.
Ja dan blijf je gooien, ben je support en het enige wat je doet is die bags gooien. Het moet wel leuk blijven.Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:23:
Ja maar zo voorkom je wel grenade spam
. En zo ging het in Battlefield 2 ook, nooit problemen mee gehad.
Maar ligt er ook wel aan. Ik heb wel eens een tijd gehad dat ik 5 minuten achter iemand aan rende om ammo te vragen. Uit eindelijk hem maar geteamkilled, kit gepakt en ammo rond gestrooid. En hem vervolgens weer gerevived met mijn medic kit.
Maar ligt er ook wel aan. Ik heb wel eens een tijd gehad dat ik 5 minuten achter iemand aan rende om ammo te vragen. Uit eindelijk hem maar geteamkilled, kit gepakt en ammo rond gestrooid. En hem vervolgens weer gerevived met mijn medic kit.
17:30 op Gametrailers meer Battlefield 3, nog voor de Nintendo presentatie.
Dan ben je alsnog fout bezig, lijkt een beetje op een kind dat zijn zin niet krijgtNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:27:
Ja maar zo voorkom je wel grenade spam. En zo ging het in Battlefield 2 ook, nooit problemen mee gehad.
In plaats van 5 minuten achter dezelfde persoon aan rennen kun je ook gewoon naar iemand anders lopen of een andere kit oprapen.
Ben misschien wel fout bezig, maar als die gene mij aan kijkt en ook nog eens negative zegt, verdiend ie het in mijn opinionEnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:30:
[...]
Dan ben je alsnog fout bezig, lijkt een beetje op een kind dat zijn zin niet krijgt.
In plaats van 5 minuten achter dezelfde persoon aan rennen kun je ook gewoon naar iemand anders lopen of een andere kit oprapen.
Overigens speelde ik nooit op 64 slots servers, maar op ongeveer 16/32 met maar ongeveer 10 man in totaal. Hou niet van te veel spelers. En dan moet je nog maar meer mensen vinden die support zijn
Overigens vond ik de teamkill trick helemaal niet verkeerd, als je op enter drukte en je support aan klikte en je vervolgens liet teamkillen en daarna weer liet reviven kreeg je de support kit.
Ik hoop dat er in BF3 een zware score penalty zit op teamkillen, zoals in America's Army. Als je daar teamkilled speel je het potje eigenlijk voor niks omdat je score gewoon omlaag gaat
Hoe erg teamkillen ook is, ik doe het op bepaalde momenten wel. En soms gaat teamkillen ook per ongeluk.EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:34:
Ik hoop dat er in BF3 een zware score penalty zit op teamkillen, zoals in America's Army. Als je daar teamkilled speel je het potje eigenlijk voor niks omdat je score gewoon omlaag gaat
Zo heb ik al vaak genoeg aimbot mannetjes geteamkilled, tot ik van de server gekickt was. Om de score ging het mij toen niet, maar vanwege in actieve administrators en het feit dat het enemy team er last van heb
En een penalty op teamkillen, zoals in America's Army. Is redelijk onterecht als iemand per ongeluk teamkilled. Vind dat de persoon na 10 teamkills een rank set back moet krijgen, das een leukere en mee pijnlijkere optie.
Ik ga er vanuit dat we gewoon goede anti-cheat beveiliging krijgen en dus geen aimbotters. Er zijn eigenlijk maar weinig redenen om te gaan teamkillen, niet een belangrijke eigenlijk. Als je per ongeluk teamkilled moet je ook gewoon gestraft worden, dat motiveert je om beter op te letten. Teamkillen is namelijk altijd te voorkomen.Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:39:
[...]
Hoe erg teamkillen ook is, ik doe het op bepaalde momenten wel. En soms gaat teamkillen ook per ongeluk.
Zo heb ik al vaak genoeg aimbot mannetjes geteamkilled, tot ik van de server gekickt was. Om de score ging het mij toen niet, maar vanwege in actieve administrators en het feit dat het enemy team er last van heb. Overigens heb ik ook zoiets van ik krijg -6, en op Battlefield 2 heb ja na 1 minuut spelen al echt in no-time 10 punten verdiend.
En een penalty op teamkillen, zoals in America's Army. Is redelijk onterecht als iemand per ongeluk teamkilled. Vind dat de persoon na 10 teamkills een rank set back moet krijgen, das een leukere en mee pijnlijkere optie.
Zou het niet een mooi idee zijn om het aantal snipers per team te beperken? Sommige maps kun je gewoon niet normaal meer spawnen, na 2s heb je al een kogel door je kop...
In een echt team zitten ook niet zoveel snipers. De reden daarvoor is denk ik omdat het zo moeilijk is, dus dan kun je het in-game ook véél moeilijker maken om iemand te raken... Enkel als die doodstil staat bvb...
Op die manier kun je veel meer met teamplay werken. Gebruik een support class met LMG die suppressing fire neerlegt, en ga er met assaults op af... Lijkt me veel leuker spelen dan nooit te kunnen deftig teamplayen door die lonely snipers overal...
In een echt team zitten ook niet zoveel snipers. De reden daarvoor is denk ik omdat het zo moeilijk is, dus dan kun je het in-game ook véél moeilijker maken om iemand te raken... Enkel als die doodstil staat bvb...
Op die manier kun je veel meer met teamplay werken. Gebruik een support class met LMG die suppressing fire neerlegt, en ga er met assaults op af... Lijkt me veel leuker spelen dan nooit te kunnen deftig teamplayen door die lonely snipers overal...
Ben ik het niet mee eens, als je ingezoomd bent met scope en iemand loopt doodleuk door je crossfire heen zonder op te letten, dan heb je toch leuk een TK te pakken, waar je zelf niets aan kan doen.
HC mode ahh, hate it or love it
[edit]
Maybe een idee om de HC spelers in hetzelfde team duidelijk aan te geven?
HC mode ahh, hate it or love it
[edit]
Maybe een idee om de HC spelers in hetzelfde team duidelijk aan te geven?
[ Voor 15% gewijzigd door aramdin op 07-06-2011 16:45 ]
Het aantal spelers in een bepaalde class beperken is echt niet leuk... Als jij graag sniper wilt zijn moet je dat toch kunnen doen? Wat als je alle unlocks al gehaald hebt voor de andere classes maar nog niet voor sniper? Je kunt er dan wel vanuit gaan dat op bijna geen enkel server sniper kunt zijn dus je komt daarmee nooit verder!
Nope! Slecht idee ( vind ikthommich schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:43:
Zou het niet een mooi idee zijn om het aantal snipers per team te beperken? Sommige maps kun je gewoon niet normaal meer spawnen, na 2s heb je al een kogel door je kop...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Tjah, stel dat ik graag in een heli zit? Dat kan ik ook niet altijd doen aangezien het beperkt is...
Ik begrijp best dat voor sommige mensen sniper spelen erg leuk is. Maar dit is een teambased spel, en dat mis ik meestal bij snipers.
Eventueel met een waiting list? Als een sniper gekilled wordt dat de volgende aan de beurt is?
Kun je je namelijk inbeelden dat (ik zeg maar wat) de USMC ergens in een veldslag zit waarbij 40% van hun team uit snipers bestaat?
Of er zou een systeem moeten komen waarbij snipers die hun team ondersteunen extra punten krijgen. Bvb: Dekking geven voor een medic die een speler gaat reviven... Maar hoe je dat technisch moet uitwerken is natuurlijk een andere vraag...
Ik erger me namelijk (heb het nu even over BF2) over het feit dat je als support een erg gemakkelijk doelwit bent. De support klasse is bedoeld als minder mobiele, ondersteunende rol. Je gaat dus ergens liggen en ondersteunend vuur geven aan je teammates. Helaas wordt dat onmogelijk want als je twee seconden stil ligt is het BAM kogel door je hoofd...
Ben ik dan echt de enige die dat vervelend vindt?
Ik begrijp best dat voor sommige mensen sniper spelen erg leuk is. Maar dit is een teambased spel, en dat mis ik meestal bij snipers.
Eventueel met een waiting list? Als een sniper gekilled wordt dat de volgende aan de beurt is?
Kun je je namelijk inbeelden dat (ik zeg maar wat) de USMC ergens in een veldslag zit waarbij 40% van hun team uit snipers bestaat?

Of er zou een systeem moeten komen waarbij snipers die hun team ondersteunen extra punten krijgen. Bvb: Dekking geven voor een medic die een speler gaat reviven... Maar hoe je dat technisch moet uitwerken is natuurlijk een andere vraag...
Ik erger me namelijk (heb het nu even over BF2) over het feit dat je als support een erg gemakkelijk doelwit bent. De support klasse is bedoeld als minder mobiele, ondersteunende rol. Je gaat dus ergens liggen en ondersteunend vuur geven aan je teammates. Helaas wordt dat onmogelijk want als je twee seconden stil ligt is het BAM kogel door je hoofd...
[ Voor 11% gewijzigd door thommich op 07-06-2011 16:56 ]
Ongetwijfeld niet!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Daar is al een systeem voor, als je teammaten helpt met het capturen van een objective krijg je meer punten.thommich schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:52:
Maar dat weegt niet op tegen de punten die je krijgt voor marksman headshots (BC2). Leuk dat je weet hoe ver je kill was maar om daar nou meer punten voor te geven werkt teamplay alleen maar tegen, snipers gaan steeds verder weg staan!
Kijk, in situaties waar er een open vlakte is, met een duidelijk doelwit kan ik me inbeelden dat er een sniper wordt ingezet. In het echie is dat ook zo...
Wat ik jammer vind is dat in games snipers in zo'n grote getallen opduiken dat het enorm onrealistisch wordt en de teamplay vergald.
Dit is realistisch (denk ik dan):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EJ52yIe3eYM]
Aangepaste servers is wel tof, maar dit zal vermoedelijk de minderheid zijn.
Eventueel kan men er ook voor kiezen om slechts x aantal spawns/persoon als sniper toe te laten. Zodat snipen een uitzondering wordt, voor als je een mooi doel weet zijn, of als je even iets anders wil...
Overigens wil ik de spelers die snipen hiermee zeker niet aanvallen...
Wat ik jammer vind is dat in games snipers in zo'n grote getallen opduiken dat het enorm onrealistisch wordt en de teamplay vergald.
Dit is realistisch (denk ik dan):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EJ52yIe3eYM]
Eventueel kan men er ook voor kiezen om slechts x aantal spawns/persoon als sniper toe te laten. Zodat snipen een uitzondering wordt, voor als je een mooi doel weet zijn, of als je even iets anders wil...
Alsjeblieft geen limiet op snipers, dat is wel zo annoying voor mensen die wel productief sniper willen spelen door aan te vallen met motionmines. In BF2 ook vaak genoeg sniper gespeeld terwijl ik actief vlaggen aan het cappen was, close range headshots zijn dan echt leuk
Dat wil ik nog steeds in Battlefield zien, zo'n uitgebreide character customization als je ook ziet in Play4Free maar dan gewoon nieuwe delen unlocken op basis van rank progressie, niet op basis van cash. En natuurlijk wel realistisch, maar dat je wel deels je eigen soldaat kan samenstellen.
Bodyarmor hoeft wat mij betreft ook geen impact te hebben om de damage die je kan krijgen, gaat gewoon puur om de looks. Zo kan je ook in clans leuk een clan look maken zodat je clan makkelijk herkenbaar is.
Zal wel bij dromen blijven denk ik.
Dat wil ik nog steeds in Battlefield zien, zo'n uitgebreide character customization als je ook ziet in Play4Free maar dan gewoon nieuwe delen unlocken op basis van rank progressie, niet op basis van cash. En natuurlijk wel realistisch, maar dat je wel deels je eigen soldaat kan samenstellen.
Bodyarmor hoeft wat mij betreft ook geen impact te hebben om de damage die je kan krijgen, gaat gewoon puur om de looks. Zo kan je ook in clans leuk een clan look maken zodat je clan makkelijk herkenbaar is.
Zal wel bij dromen blijven denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 17:14 ]
Nee, je bent niet de enige.thommich schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:52:
...
In ProjectReality had men het te veel aan snipers als volgt aangepakt:
- maximaal 1 Marksman per squad (semi-automaat)
- maximaal 2 Snipers per team (bolt rifle)
Begrijp me s.v.p. niet verkeerd, ik speelde ook graag recon klasse in BFBC2 en Marksman in ProjectReality. Maar dan meer vanuit de ondersteunende en actieve rol.
[ Voor 9% gewijzigd door Indy91 op 07-06-2011 17:17 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
op welke link van gametrailers kan ik zou naar de multiplayer beelden (of info) kijken/krijgen?
Staat allemaal in de startpost inclusief links.
Zie: http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html om 17:30
Verwijderd
was het niet 22.15 - 22.30 ?Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:16:
Zolang ze het goed uitwerken heb ik er geen probleem mee.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:12:
Alsjeblieft geen limiet op snipers, dat is wel zo annoying voor mensen die wel productief sniper willen spelen door aan te vallen met motionmines. In BF2 ook vaak genoeg sniper gespeeld terwijl ik actief vlaggen aan het cappen was, close range headshots zijn dan echt leuk
[video]
Ik heb vrijwel de gehele recon class laatst unlocked met een M1 Garand en ook op servers waar een sniper limiet was. Ik heb maar een server gehad waar ik werd meteen respawned met mijn recon kit met Garand. Bij de andere servers heb ik geen problemen gehad.
Compleet mee eens.
[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-06-2011 17:17 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hartstikke bedankt! (en sorry, iwst niet dat ie er ook bij stond)Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:16:
Nee, dat is weer iets anders inderdaad. We krijgen twee keer massive goodness op het scherm te zien vanavond
whahhaha, op gametrailers kunnen mensen ook de filmpjes beoordelen XD, gemiddelde voor mw3 is een 2,9!
Meer verdient MW3 ook nietl166 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:19:
whahhaha, op gametrailers kunnen mensen ook de filmpjes beoordelen XD, gemiddelde voor mw3 is een 2,9!

Het had net zo goed een DLC voor MW2 kunnen zijn.. en dan ook gelijk de eerste DLC kunnen zijn die ook écht 15 euro waard is in tegenstelling tot die map packs.

Thanks to Battlefieldo’s very own, King0r, we’ve managed to get our hands on the BF3 Multi player Details Press release in German. We’ve translated into English and it gives some very interesting details never before seen. Personalized dog tags, Machine gun Bipods and vehicles unable to move when damaged. Read for yourself! Only 45minutes till we see Multi player footage. Be sure to join our chat and watch it live on the homepage! We will post the official english version as soon as we get it, for now here is a translation of the German Release.
GAME DESCRIPTION
With this new Frostbite ™ 2 game engine and more than a decade of multiplayer expertise in the luggage is the award-winning team at DICE in the wings to bring out this fall with Battlefield 3 of the largest and most intuitive FPS ever.
Frostbite 2 forms the spearhead of modern technology and is used as a control center that allows Battlefield 3, excellence in character animation, the visual rendering of audio / sound and to provide for the physical destruction. Battlefield 3 is the only first-person shooter on the market, the Frostbite 2 features, and the only shooter that is capable of the gameplay experience, with all the sights, sounds, movements and activities bring to life realistic offensives.
Thanks to the new engine, extensive multiplayer maps with seamless transitions between close infantry fighting, and the characteristic for the series open vehicle battles are possible. The different environments of each card require players that they must rethink their strategies constantly to win if they want.
The multiplayer offers Battlefield 3 will dominate the fall with continued gameplay, new modes including Team Deathmatch and Coop, intuitive teamwork and comprehensive free online features of the game’s social network Battlelog.
MAIN FEATURES
Play through the greatest battlefield of all time! From urban streets to rural countryside offers Battlefield 3 unprecedented depth and varied gameplay. The classical modes “Rush” and “conquest” may be added for lovers immediate action by the newly introduced team death match.
Extensive co-op campaign: The players can compete on unique maps and missions in exceptional thanks to special features online co-op with friends. Coop missions are embedded into the single player story.
Extensive social networking features in Battlelog: Players are due to the new community features of Battlelog never have to go alone into battle: you can assemble a platoon, communicate with other gamers and compare their multiplayer capabilities with those of their friends and enemies. Battlelog is free on all platforms.
À la destruction Frostbite 2: Frostbite 2 enables a whole new dimension to real-life destruction. The enhanced destruction in large and small scale now serves a tactical purpose: Blast away cover, puncture walls, deforming terrain and rain let all the building facades on opponents.
Ultimate fighting vehicle: the typical Battlefield-vehicle combat is now even richer and more rewarding. Damaged vehicles can now be withdrawn or defend until their armor is restored automatically as unfit for battle vehicles become static weapons platforms that give players during the repair coverage.
Intuitive Team Play: Battlefield 3 features team play opportunities with fine-tuning, and readily accessible for newcomers. The team play is essential for all players to be able to prevail on the battlefield.
Personalized Dog Tags: Players can use their own identification tag, the defeated enemies will appear to express individuality: You can select a design with a dynamically controlled game statistics, which embodies their personality and their style of play.
The battlefield: Use the environment to your advantage. Use the MG’s Bipod on a suitable surface to achieve a higher precision. You own the dog tags of opponents by skillful knife attacks at. Give fire to limit the maneuver your enemies.
Persistent game fun: Battlefield 3, always a rank or a reward to be activated. The abundance and wide selection of unlockable weapons, vehicles, upgrades and tools will employ 3 Battlefield player for years.
PRODUCT DATA
Publisher: Electronic Arts
Developer: DICE
Gepl. Release date: Fall 2011
Genre: First Person Shooter
Players: 1-64 (PC)
1-24 (console)
Platforms: PlayStation ® 3, PC and XboxTM 360
http://battlefieldo.com/
Ik heb denk ik iets nieuws gevonden.
GAME DESCRIPTION
With this new Frostbite ™ 2 game engine and more than a decade of multiplayer expertise in the luggage is the award-winning team at DICE in the wings to bring out this fall with Battlefield 3 of the largest and most intuitive FPS ever.
Frostbite 2 forms the spearhead of modern technology and is used as a control center that allows Battlefield 3, excellence in character animation, the visual rendering of audio / sound and to provide for the physical destruction. Battlefield 3 is the only first-person shooter on the market, the Frostbite 2 features, and the only shooter that is capable of the gameplay experience, with all the sights, sounds, movements and activities bring to life realistic offensives.
Thanks to the new engine, extensive multiplayer maps with seamless transitions between close infantry fighting, and the characteristic for the series open vehicle battles are possible. The different environments of each card require players that they must rethink their strategies constantly to win if they want.
The multiplayer offers Battlefield 3 will dominate the fall with continued gameplay, new modes including Team Deathmatch and Coop, intuitive teamwork and comprehensive free online features of the game’s social network Battlelog.
MAIN FEATURES
Play through the greatest battlefield of all time! From urban streets to rural countryside offers Battlefield 3 unprecedented depth and varied gameplay. The classical modes “Rush” and “conquest” may be added for lovers immediate action by the newly introduced team death match.
Extensive co-op campaign: The players can compete on unique maps and missions in exceptional thanks to special features online co-op with friends. Coop missions are embedded into the single player story.
Extensive social networking features in Battlelog: Players are due to the new community features of Battlelog never have to go alone into battle: you can assemble a platoon, communicate with other gamers and compare their multiplayer capabilities with those of their friends and enemies. Battlelog is free on all platforms.
À la destruction Frostbite 2: Frostbite 2 enables a whole new dimension to real-life destruction. The enhanced destruction in large and small scale now serves a tactical purpose: Blast away cover, puncture walls, deforming terrain and rain let all the building facades on opponents.
Ultimate fighting vehicle: the typical Battlefield-vehicle combat is now even richer and more rewarding. Damaged vehicles can now be withdrawn or defend until their armor is restored automatically as unfit for battle vehicles become static weapons platforms that give players during the repair coverage.
Intuitive Team Play: Battlefield 3 features team play opportunities with fine-tuning, and readily accessible for newcomers. The team play is essential for all players to be able to prevail on the battlefield.
Personalized Dog Tags: Players can use their own identification tag, the defeated enemies will appear to express individuality: You can select a design with a dynamically controlled game statistics, which embodies their personality and their style of play.
The battlefield: Use the environment to your advantage. Use the MG’s Bipod on a suitable surface to achieve a higher precision. You own the dog tags of opponents by skillful knife attacks at. Give fire to limit the maneuver your enemies.
Persistent game fun: Battlefield 3, always a rank or a reward to be activated. The abundance and wide selection of unlockable weapons, vehicles, upgrades and tools will employ 3 Battlefield player for years.
PRODUCT DATA
1-24 (console)
Inderdaad, veel mensen zullen niet spelen op aangepaste servers. Een beperkt aantal snipers is vreselijk irritant, vooral als er niet duidelijk staat aangegeven dat er maar een beperkt aantal snipers mogen zijn of omdat je spawnt en automatisch gekilld wordt omdat de server niet wil dat je sniper speelt.thommich schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:08:
Eventueel kan men er ook voor kiezen om slechts x aantal spawns/persoon als sniper toe te laten. Zodat snipen een uitzondering wordt, voor als je een mooi doel weet zijn, of als je even iets anders wil...![]()
Zelf denk ik dat snipen gewoon veel meer skill moet vergen dan het nu doet. In veel games kun je rondrennen met een .50 cal in je handen, je drukt op rechtermuisknop en je kijkt direct door je scope en als je schiet komt de kogel precies op de plek van je crosshair terecht (met bullet drop is dat natuurlijk minder).
Als de drempel om te gaan snipen hoger komt te liggen is het ineens veel minder aantrekkelijk om met z'n allen een sniper te pakken en een tent op te zetten. Oh en het moet uiteraard wel leuk zijn

Verwijderd
mensen die om 17.30 kijken spam maar
Inderdaad!, valt veel info uit te halenDanielWW2 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:22:
Thanks to Battlefieldo’s very own, King0r, we’ve managed to get our hands on the BF3 Multi player Details Press release in German. We’ve translated into English and it gives some very interesting details never before seen. Personalized dog tags, Machine gun Bipods and vehicles unable to move when damaged. Read for yourself! Only 45minutes till we see Multi player footage. Be sure to join our chat and watch it live on the homepage! We will post the official english version as soon as we get it, for now here is a translation of the German Release.
GAME DESCRIPTION
MAIN FEATURES
PRODUCT DATA
1-24 (console)
Zit inderdaad veel info in, maar om dat nou helemaal te citeren voor dat zinnetje
Zal na de live event even alle informatie doorspitten in dat stuk en alle nieuwe informatie toevoegen aan de OP, zitten zeker interessante features in.
Vraag me wel af hoe het zit met jaren door kunnen spelen qua unlocks, dan zullen sommige wapens dus echt enkel voor de addicts beschikbaar komen?
Zal na de live event even alle informatie doorspitten in dat stuk en alle nieuwe informatie toevoegen aan de OP, zitten zeker interessante features in.
Vraag me wel af hoe het zit met jaren door kunnen spelen qua unlocks, dan zullen sommige wapens dus echt enkel voor de addicts beschikbaar komen?
Dat quickscoping is er volgens mij al uitgesloopt.Tk55 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:23:
Zelf denk ik dat snipen gewoon veel meer skill moet vergen dan het nu doet. In veel games kun je rondrennen met een .50 cal in je handen, je drukt op rechtermuisknop en je kijkt direct door je scope en als je schiet komt de kogel precies op de plek van je crosshair terecht (met bullet drop is dat natuurlijk minder).
[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 17:26 ]
weetje, met team deathmatch en coop is het gwn alles in 1! Close range en long range gevechten. Allemaal mogelijk met 64 players. COD is dus overbodig
idd XDAvalaxy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:26:
Toch hoop ik dat de CoD spelers lekker bij CoD blijven
[ Voor 93% gewijzigd door Adel_F16 op 07-06-2011 17:26 ]
Verwijderd
zal net zoals bij brink zijnAvalaxy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:26:
Toch hoop ik dat de CoD spelers lekker bij CoD blijven
Ze komen... ze spelen het 1 dag... ze leaven
(alhoewel brink vol fouten zit / zat
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 17:27 ]
nog 3 min! Ik heb nou al zin om een hele nieuwe game pc te kopen, weet iemand of de amd 7000 serie voor 25 oktober uitkomt?, anders haal ik gwn 2x een 6850. Paar procent sneller als een gtx 580 en rond de 240 euro (tegen die tijd veel goedkoper)
Echt, hou op zeg. Wacht het lekker af, die hardwarediscussie is compleet niet relevant hier.l166 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:28:
nog 3 min! Ik heb nou al zin om een hele nieuwe game pc te kopen, weet iemand of de amd 7000 serie voor 25 oktober uitkomt?, anders haal ik gwn 2x een 6850. Paar procent sneller als een gtx 580 en rond de 240 euro (tegen die tijd veel goedkoper)
En kunnen jullie me een ding beloven? Niet allemaal zo meteen weer achter elkaar gaan spammen, voor dat soort zaken is De E3 2011.
En dan wil ik me vooral op jou richten l166, je post wel heel veel oneliners en vragen die hier gewoon niet thuis horen of waar nog geen antwoord op gegeven kan worden. Je hoeft ook geen hele post te citeren om een zinnetje toe te voegen, dat is niet alleen nutteloos maar ook echt irritant.
En dan wil ik me vooral op jou richten l166, je post wel heel veel oneliners en vragen die hier gewoon niet thuis horen of waar nog geen antwoord op gegeven kan worden. Je hoeft ook geen hele post te citeren om een zinnetje toe te voegen, dat is niet alleen nutteloos maar ook echt irritant.
Ik gok zelf op Oktober. (gewoon een gevoel, geen onderbouwing)l166 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:28:
Ik zou gewoon afwachten en kan kijken wat het beste is en of er iets nieuws uitkomst vlak na de release wat je geld waart is.
Nou daar heb ik totaal geen nieuwe informatie uit kunnen halen zojuist.
Ik ben ontzettend benieuwd naar die nieuwe 'vloeiende' movement. Kijken of dit echt zo uitsteekt tegenover de huidige movement.
Ik ben ontzettend benieuwd naar die nieuwe 'vloeiende' movement. Kijken of dit echt zo uitsteekt tegenover de huidige movement.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Wat die Bach net vertelde op de E3 stream wist iedereen dus al helaas..
Maar gister wel genoten van de nieuwe gameplay filmpjes.. Ik denk dat dit een shooter wordt die tegen foto realisme aanzit.. Ook het geluid was weer zeer goed, typerend voor DICE.. Ook het Battlelog concept klinkt als muziek in de oren, net als het kosteloze stats/online systeem.. September open BETA, 25 Oktober release, alleen maar goed nieuws.
Hoop alleen wel wat meer multiplayer materiaal te zien binnenkort..
Ik moet zeggen dat DICE en EA wel goed bezig zijn hoor, als ik dit zo zie kan er met BF3 weinig misgaan. Dit wordt gewoon een mindblowing cutting edge shooter!
Maar gister wel genoten van de nieuwe gameplay filmpjes.. Ik denk dat dit een shooter wordt die tegen foto realisme aanzit.. Ook het geluid was weer zeer goed, typerend voor DICE.. Ook het Battlelog concept klinkt als muziek in de oren, net als het kosteloze stats/online systeem.. September open BETA, 25 Oktober release, alleen maar goed nieuws.
Hoop alleen wel wat meer multiplayer materiaal te zien binnenkort..
Ik moet zeggen dat DICE en EA wel goed bezig zijn hoor, als ik dit zo zie kan er met BF3 weinig misgaan. Dit wordt gewoon een mindblowing cutting edge shooter!
[ Voor 80% gewijzigd door Jovas op 07-06-2011 17:55 ]
Inderdaad, niks nieuws onder de zon helaas. Wellicht later vanavond nog hoop ik. Wil graag wat goeie gameplay zien en wat duidelijkheid over de klassen, wapens en facties.
Door stage de stream nog gemist, maar blijkbaar niet veel nieuwe info dus, hopelijk vanavond wel(terwijl ik werk)
Misschien word het ook een idee voor een COD vs BF3 topic, zodat dit topic wat meer focust op BF3 zelf.
Misschien word het ook een idee voor een COD vs BF3 topic, zodat dit topic wat meer focust op BF3 zelf.
Dat word de grootste flamewar EVER.Dorest0rm schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:57:
Door stage de stream nog gemist, maar blijkbaar niet veel nieuwe info dus, hopelijk vanavond wel(terwijl ik werk)
Dat word banfest 2011!
Wat is er nog vermeld rond 17:30?
Ik was toen lekker aan genieten van mijn maaltijd. ^^
Niks nieuws. Wat saai gelul met tank filmpje als beeldvulling.
Bij lange na niet.
Dat waren HL2 vs. Doom3 en nog eerder UT99 vs. Q3 Arena
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Ik zeg doen..wie start een nieuw topic?Indy91 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:44:
[...]
Bij lange na niet.
Dat waren HL2 vs. Doom3 en nog eerder UT99 vs. Q3 Arena
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 18:55 ]
I ain't touching that with a 10 foot pole, maar ga gerust je gang hoor
Er zat wel één ding in waar ik twijfels over had. Namelijk toen de interviewer vroeg of BF3 ook zo goed op de console er uit zou zien, waarna de dev antwoorde: Natuurlijk zal het hetzelfde eruit zien (als wat?, low, medium?). Nou is het zoals de meeste al weten onmogelijk om zulke graphics op de spelconsoles te krijgen. Waarom zei hij dan ja?, ik denk persoonlijk dat hij dat gelogen heeft om geen verlies te maken op consumenten die consoles bezitten. Wat denken jullie hierover?Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:34:
Niks nieuws. Wat saai gelul met tank filmpje als beeldvulling.
Oh my god 
BF3 vs. MW3
Breng die mensen toch niet op ideeën allemaal!
Edit: Was ook wel weer snel dicht

BF3 vs. MW3
Breng die mensen toch niet op ideeën allemaal!

Edit: Was ook wel weer snel dicht
[ Voor 49% gewijzigd door Redblader op 07-06-2011 19:11 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het liefst zou ik ook als toevoeging zien: het gezeur over "Kan mijn pc het spel wel aan?!!1!1!einz".Cloud schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:12:
[modbreak]Alle gekheid op een stokje. Dat topic had geen bestaansrecht natuurlijk. Laten we het in dit topic beperken tot BF3 en alle vergelijkingen met CoD MW gewoon achterwege laten.
Blijkbaar is dat de enige manier waarop het hier een beetje leuk kan blijven.[/modbreak]
Voor wie het nog niet gezien heeft, het ziet er gruwelijk vet uit.
http://www.vg247.com/2011...te-2-trailer-new-screens/
Ik denk dat het er gewoon prima uit zal zien, enkel niet zulk detail, maar dat is gewoon niet iets wat je moet vertellen op een reclamemoment, dan moet je niet je eigen product afkraken.l166 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:02:
[...]
Er zat wel één ding in waar ik twijfels over had. Namelijk toen de interviewer vroeg of BF3 ook zo goed op de console er uit zou zien, waarna de dev antwoorde: Natuurlijk zal het hetzelfde eruit zien (als wat?, low, medium?). Nou is het zoals de meeste al weten onmogelijk om zulke graphics op de spelconsoles te krijgen. Waarom zei hij dan ja?, ik denk persoonlijk dat hij dat gelogen heeft om geen verlies te maken op consumenten die consoles bezitten. Wat denken jullie hierover?
Je bent de 12ste (denk ikGames schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:15:
Voor wie het nog niet gezien heeft, het ziet er gruwelijk vet uit.
Het schijnt dat er vanavond om 21:30 weer een BF3 demo is.
Dank je, gelukkig staat het niet in de OP en is het vandaag ook nog niet vermeld.Uniciteit schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:31:
Het schijnt dat er vanavond om 21:30 weer een BF3 demo is.
Graag gedaan, ik heb nog even verder gezocht op de battlefield.com en dit heb ik gevonden:Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:33:
[...]
Dank je, gelukkig staat het niet in de OP en is het vandaag ook nog niet vermeld.
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/bf3-at-e3WATCH OUR LIVE (USTREAM) BROADCAST ON TUESDAY, JUNE 7TH AT 1 PM PT!
Oftewel: tien uur.
Ik wist het in ieder geval niet en excuse me als ik niet alle berichten in dit topic lees. Ik zie nu wel dat het in de OP staat, maar tja, da's dan mijn fout want na 1x de OP te hebben gezien druk ik direct op "last".
[ Voor 29% gewijzigd door Uniciteit op 07-06-2011 19:39 ]
Verwijderd
Did i just read some sarcasm?Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:33:
[...]
Dank je, gelukkig staat het niet in de OP en is het vandaag ook nog niet vermeld.
Het is niet om 22:00 uur. Maar het zal beginnen om 22:30. Want daar begint het om 1:30. Doe daar dan 9u bij en je komt op 22:30, en niet 22:00. Straks zitten daar mensen al te wachten van een halfuur voordien (niet dat ik dat niet ga doenUniciteit schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:35:
[...]
Graag gedaan, ik heb nog even verder gezocht op de battlefield.com en dit heb ik gevonden:
[...]
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/bf3-at-e3
Oftewel: tien uur.
He, ik zeg alleen wat er op de Battlefield site staat en daar staat 1 PM, oftewel 13:00 uur. Dat de daadwerkelijke persconferentie dan om 13:30 begint staat er niet bij. De 'voorbeschouwing' begint, volgens de Battlefield site, in ieder geval om 1 PM.Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:38:
[...]
Het is niet om 22:00 uur. Maar het zal beginnen om 22:30. Want daar begint het om 1:30. Doe daar dan 9u bij en je komt op 22:30, en niet 22:00. Straks zitten daar mensen al te wachten van een halfuur voordien (niet dat ik dat niet ga doen)
EDIT; En dit bericht zegt dan weer om 22:15. Dus tja, dan maar liever om 22:00 uur klaarzitten. Schijnt vier uur te duren.
[ Voor 15% gewijzigd door Uniciteit op 07-06-2011 19:42 ]
@Uniciteit: Ok, maar ik heb dit maar gepost ter informatie voor als er eventueel mensen zouden zijn die het nog niet weten
Mwa.
Hoorde zojuist van een oud clan genoot dat medics een assaultrifle krijgen. Ze kunnen daarna kiezen uit shockpaddles of grenadelauncher. Ik heb nu even gevraagd om een link te geven.
Zou mooi zijn!
PC IGN Multiplayer preview is up! http://uk.pc.ign.com/articles/117/1172554p1.html
Hier is je linkje Nemean!
Volgende stukje is best relevant lijkt me, voor degenen die willen weten hoe de classes eruit zien:
Classes have also been redesigned in Battlefield 3, giving players new ways to customize their load outs to suit their play style. Riflemen now double as medics, healing players and reviving those who are downed. The Support class is now equipped with a light machinegun and ammo packs, the sniper is a long-range and demolitions expert, and the Engineer is the master of destroying and repairing vehicles. With weapon attachments players can adapt the classes to how they want to play, with Riflemen choosing things like underslung grenade launchers in place of advanced medical equipment, for instance.
The Support class was super important in Battlefield: Bad Company 2 because it could heal, but they're given a new role in Battlefield 3:suppression. Shooting in an enemy's general direction is important in real combat, giving your own team a chance to move and gain position while the enemies are frightened into running for cover. Battlefield 3 takes this into account, and anyone firing a hail of lead near foes – something the Support class is especially good at, much more so with a fancy bi-pod attachment – will suppress the enemy. This not only garners points for the shooter, but dims and shakes the screen of those affected. Shooting to kill is an important role, but shooting to provide actual supporting fire is now emphasized as well.
Vehicles have also been tweaked in Battlefield 3, in hopes of making them more fun for both the operator and passengers. Vehicles regenerate small amounts of health when damaged, but in order to heal to full will need the assistance of an Engineer. Vehicles can also be immobilized right before destruction, forcing an Engineer to intervene to save it, and giving the passengers a chance to bail out. The hope is that this will alleviate a lot of the rage that comes from a team jumping into a humvee, only to be destroyed by one well placed rocket. Yes, the rocket might kill the person it blows up right next to, but the whole squad won't be punished for one crazy driver, or feel like vehicles are death traps.
Oh, en nog iets tofs: je kan een opt-out van revives doen!!
Hier is je linkje Nemean!
Volgende stukje is best relevant lijkt me, voor degenen die willen weten hoe de classes eruit zien:
Classes have also been redesigned in Battlefield 3, giving players new ways to customize their load outs to suit their play style. Riflemen now double as medics, healing players and reviving those who are downed. The Support class is now equipped with a light machinegun and ammo packs, the sniper is a long-range and demolitions expert, and the Engineer is the master of destroying and repairing vehicles. With weapon attachments players can adapt the classes to how they want to play, with Riflemen choosing things like underslung grenade launchers in place of advanced medical equipment, for instance.
The Support class was super important in Battlefield: Bad Company 2 because it could heal, but they're given a new role in Battlefield 3:suppression. Shooting in an enemy's general direction is important in real combat, giving your own team a chance to move and gain position while the enemies are frightened into running for cover. Battlefield 3 takes this into account, and anyone firing a hail of lead near foes – something the Support class is especially good at, much more so with a fancy bi-pod attachment – will suppress the enemy. This not only garners points for the shooter, but dims and shakes the screen of those affected. Shooting to kill is an important role, but shooting to provide actual supporting fire is now emphasized as well.
Vehicles have also been tweaked in Battlefield 3, in hopes of making them more fun for both the operator and passengers. Vehicles regenerate small amounts of health when damaged, but in order to heal to full will need the assistance of an Engineer. Vehicles can also be immobilized right before destruction, forcing an Engineer to intervene to save it, and giving the passengers a chance to bail out. The hope is that this will alleviate a lot of the rage that comes from a team jumping into a humvee, only to be destroyed by one well placed rocket. Yes, the rocket might kill the person it blows up right next to, but the whole squad won't be punished for one crazy driver, or feel like vehicles are death traps.
Oh, en nog iets tofs: je kan een opt-out van revives doen!!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Van dat mega stuk hier boven.Riflemen now double as medics, healing players and reviving those who are downed. The Support class is now equipped with a light machinegun and ammo packs, the sniper is a long-range and demolitions expert, and the Engineer is the master of destroying and repairing vehicles.
Jep thank you D_star! ^^
[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 07-06-2011 19:57 ]
I'm in love again
Ga zo even de OP bijwerken, thnx for zhe information my good man!
[ Voor 61% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 20:04 ]
Opt out of revive awesome!
Al vind ik dat idee met de voertuigen niet zo tof, ik merkte dit al met de choppers in Bad Company 2, dat als er een raket de cockpit invloog, iedereen er gewoon nog uit kon springen en je die kills misde, nu gaat het meer om de punten, maar kills krijgen omdat je een bijna onmogelijk neer te halen heli neerknalde voelt toch wel goed.
Al vind ik dat idee met de voertuigen niet zo tof, ik merkte dit al met de choppers in Bad Company 2, dat als er een raket de cockpit invloog, iedereen er gewoon nog uit kon springen en je die kills misde, nu gaat het meer om de punten, maar kills krijgen omdat je een bijna onmogelijk neer te halen heli neerknalde voelt toch wel goed.
Kijk, BF2 is back!:) Ziet er goed uit:D
http://e3.gamespot.com/video/6317550/
Klein interview met Lars Gustavsson, de multiplayer design leider.
Klein interview met Lars Gustavsson, de multiplayer design leider.
http://e3.gamespot.com/st...ld-3-multiplayer-hands-on
Nieuwe info
Nieuwe info
The Soldier now doubles up as a medic, packing medkits and a defibrillator, as well as an M16 Assault Rifle with Combat Optical Gunsight.
In Battlefield 3, if the enemy fires a rocket into the back of a tank, only the guy in the rear will be killed, rather than everyone in the tank.
A vehicle can now be incapacitated, but the gunners will still be able to fire out when it's at low health; it just won't be able to move anywhere until an engineer repairs it.
Je bent een beetje laat Nemean, is net al gepost
Is ook gelijk aan de OP toegevoegd
wowz, 10 pagina's bij sinds deze ochtend. kem werk te doen precies
btw:
Stay tuned! Our live Ustream event begins at 1:15pm PST @ http://ustream.tv/battlefield3 #BF3 #E3
= 22u15 in Belgie/Nederland
btw:
Stay tuned! Our live Ustream event begins at 1:15pm PST @ http://ustream.tv/battlefield3 #BF3 #E3
= 22u15 in Belgie/Nederland
Dat gaat het wel een heel pak realistischer maken!Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:19:
http://e3.gamespot.com/st...ld-3-multiplayer-hands-on
Nieuwe info
[...]
[...]
Met al deze updates verheug ik me toch al op september, wat best raar is aangezien in die maand school ook terug begint
Ik denk dat ik deze game ook in de EA Store ga pre-orderen binnenkort. Dan heb ik het tenminste op de release date. Ik weet nog bij Crysis 2, had het bij Thehut.com gepreordert, en kwam pas twee weken later aan...
Ik denk dat ik of steam/Origin of een retail bij mediaoffer pak.
Even afwachten wat er allemaal nog aangeboden gaat worden in de komende tijd.
Even afwachten wat er allemaal nog aangeboden gaat worden in de komende tijd.
Was van IGN, deze is van GamespotTsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:20:
Je bent een beetje laat Nemean, is net al gepostIs ook gelijk aan de OP toegevoegd
[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 07-06-2011 20:28 ]
Ah, had de link nog niet gelezen
Enkel de quotes. OP is nu up to date.
Ik heb er zin in! Laat die MP footage maar komen en zo uitgebreid mogelijk! Overtuig me DICE, dat ik de juiste keuze heb gemaakt
Hoop wel dat ze uitgebreide MP footage laten zien straks.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Het idee dat je lichten kapot kan knallen roept gewoon om nacht maps
Inderdaad! En nightvision!Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:36:
Het idee dat je lichten kapot kan knallen roept gewoon om nacht maps
Ben benieuwd of we ook in civilian cars kunnen.
offtopic:
Komt in eens een liedje naar boven. "Ben vandaag zo vrolijk" (ben benieuwd wie dit nu ook heeft)
Komt in eens een liedje naar boven. "Ben vandaag zo vrolijk" (ben benieuwd wie dit nu ook heeft)
Ik ga zeker straks 22.15 ervoor zitten om de footage te bekijken, ben echt super enthousiast over BF3 geworden. Lang geleden dat ik zoveel zin in een spel heb
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien