Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:43:
[...]

Inderdaad! En nightvision!

Ben benieuwd of we ook in civilian cars kunnen.

offtopic:
Komt in eens een liedje naar boven. "Ben vandaag zo vrolijk" (ben benieuwd wie dit nu ook heeft)
Ik denk meer aan Clawfinger, Biggest and the Best :+
Maar zeker die nieuwe klasses klinken gewoon goed, ook dat de recon perfect geschikt wordt voor close combat c4 action :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Throwable C4 komt terug of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tja, opt out for revive in Team Deathmatch of iets dergelijks kan ik begrijpen maar bij rush ofzo gaat het niet om de k/d ratio. Als je wordt overwelmd de vijand en je moet een station of iets anders verdedigen, dan is het juist goed dat je gerevived wordt ook al word je dan 5x doodgeschoten. Je k/d ratio is dan niet belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:47:
Throwable C4 komt terug of dat niet?
Throwable weet ik niet, C4 sowieso wel.
Uniciteit schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:48:
Tja, opt out for revive in Team Deathmatch of iets dergelijks kan ik begrijpen maar bij rush ofzo gaat het niet om de k/d ratio. Als je wordt overwelmd de vijand en je moet een station of iets anders verdedigen, dan is het juist goed dat je gerevived wordt ook al word je dan 5x doodgeschoten. Je k/d ratio is dan niet belangrijk.
Als het goed is krijg je ook geen deaths van een revive, echter het heeft geen zin constant in dezelfde kansloze situatie gerevived te worden. En wat als je sniper bent en gerevived wordt terwijl je gewoon Rifleman wilt zijn? Dan verpesten ze dat ook mooi voor je. Dit is gewoon een mooie balans.

[ Voor 66% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 20:49 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Nu online

thommich

Belg

Support
Nieuw in Battlefield 3 is dat dekkingsvuur daadwerkelijk relevant is, kogels die om de oren van tegenstanders vliegen doen letterlijk hun beeld trillen wat het terugvuren extra lastig maakt.
Dit klinkt mij als muziek in de oren!
Indien snipers (zoals ik hierboven al aanhaalde) niet te gemakkelijk gemaakt wordt, of in aantal beperkt worden. Anders kan je dus nooit dekkingsvuur neerleggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dekkingsvuur lijkt me goed tegen snipers. Zodra je redelijk precies weet waar er eentje zit dan spray je dicht in zijn buurt zodat hij afgeleid wordt. Je maatje gaat sniper en die heeft dan rustig de tijd om de enemy sniper neer te halen, want die word beschoten door een LMG.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er inderdaad heel veel situaties zijn waarin het erg praktisch is. Merk vaak genoeg dat een LMG niet effectief werkt simpelweg om dat je niet nauwkeurig genoeg kan schieten om echt massive damage te doen, dit helpt daar enorm mee. Levert nog punten op ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Nu online

thommich

Belg

Precies! Tenzij er 2 snipers zijn, die elkaar dekken => bringing us back to my earlier point... ;)
Maar door mijn constant gezeur over die snipers lijk ik misschien wel ondankbaar.

Het wordt sowieso een dijk van een game! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik hoop echter niet dat het zo ernstig is dat zelfs als je beschoten word je gun de lucht in word gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:19
Enige nadeel van al deze leuke tactische mogelijkheden is, dat er een risico is dat het allemaal in het honderd gaat lopen en dat iedereen zijn eigen ding gaat doen. Dit is dikwijls het geval bij BFBC2 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:55:
Ik hoop echter niet dat het zo ernstig is dat zelfs als je beschoten word je gun de lucht in word gegooid.
In het 2e IGN interview zegt Lars dat het maar light is. Meer zo van: De situatie waar ik nu in zit is niet veilig, ik moet weg. als je suppressed word. Hij zei dat het niet moest voelen alsof je blocked was, dus ik denk hooguit een lichte blur op je scherm met sound effects en misschien een lichte camera shake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Rynji schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:01:
[...]

In het 2e IGN interview zegt Lars dat het maar light is. Meer zo van: De situatie waar ik nu in zit is niet veilig, ik moet weg. als je suppressed word. Hij zei dat het niet moest voelen alsof je blocked was, dus ik denk hooguit een lichte blur op je scherm met sound effects en misschien een lichte camera shake.
Ok, maar als je beschoten word? Voelt het dan aan als of je gun de lucht in gaat. Of blijft deze wel nog normaal aanvoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:04:
[...]

Ok, maar als je beschoten word? Voelt het dan aan als of je gun de lucht in gaat. Of blijft deze wel nog normaal aanvoelen?
gaat de lucht in ;) denk ik, anders zou het wel erg onrealistisch zijn, ik bedoel, als je in RF ook beschoten wordt dan kun je niet zo van 100% goed mikken, je valt eerder gwn om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dat zou spijtig zijn aangezien, het nog wel een beetje leuk moet blijven qua game ;) Maar we zullen straks hopelijk betere footage zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00

OMD

Sniper had leuker geweest als er wat meer difficulty in was gestopt maar tegelijkertijd ook realistischer zou zijn.

Meeste snipers moet je namelijk installeren op de grond of een object. Dan is quickscopen of als een dwaas rondrennen er niet meer bij. Dan moet je echt tactisch te werk gaan, zoals een echte sluipschutter.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik had al bijna een post gemaakt of 'BF3 vs MW3' ook bij de waarschuwing kan komen, maar gelukkig staat die er ondertussen al. Hetzelfde geldt natuurlijk voor "Kan ik BF3 met deze specs spelen?". Achja, gelukkig ondertussen weer wat nieuwe info. Vier classes blijft natuurlijk nog erg weinig, maar het lijkt nu dus meer op vier en een halve class. En een geniale toevoeging van dat supressen trouwens. Ze hebben het er altijd wel leuk over in games, maar supressing fire is gewoon niet echt effectief, omdat het érg makkelijk is om onder vuur nog te schieten. Nu moeten ze er wel voor zorgen dat wat random spray niet je complete zicht verneukt, maar dat het pas intreedt na enkele kogels.

Prone was al bekend en daar ben ik natuurlijk blij mee. De animaties zijn natuurlijk prima, dus echt druk om random dolphin diven ga ik me niet maken. Opt out of revive is ook een welkome toevoeging. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik constant werd gerevived werd op een plek waar ik lever écht niet weer levend was te vinden. En natuurlijk het hele class change gebeuren word ook niet echt makkelijk met een random medic achter je aan te rennen. Nou ja, vanavond even kijken, maar so far ben ik redelijk positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Nu online

thommich

Belg

OMD schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:24:
Sniper had leuker geweest als er wat meer difficulty in was gestopt maar tegelijkertijd ook realistischer zou zijn.

Meeste snipers moet je namelijk installeren op de grond of een object. Dan is quickscopen of als een dwaas rondrennen er niet meer bij. Dan moet je echt tactisch te werk gaan, zoals een echte sluipschutter.
+1

Bovendien is de voldoening voor de sluipschutter dan ook groter denk ik... :) Laat ons hopen dat DICE daar ook zo over denkt.
Vraag me eigenlijk af of die developers soms BF2 nog eens spelen om te kijken hoe alles uitgedraaid is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Is het al bekend hoe het in BF3 gaat dan? Omdat je zegt "had leuker geweest als ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo... schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:57:
Enige nadeel van al deze leuke tactische mogelijkheden is, dat er een risico is dat het allemaal in het honderd gaat lopen en dat iedereen zijn eigen ding gaat doen. Dit is dikwijls het geval bij BFBC2 helaas.
Dat is sowieso wel het geval als je op public servers speelt. Kan je weinig aan doen, alleen hopen dat je op een goede server bent beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:30:
[...]

Is het al bekend hoe het in BF3 gaat dan? Omdat je zegt "had leuker geweest als ".
Quickscopen is er sowieso uitgesloopt, dat zal je niet meer kunnen doen. En er zijn meerdere maatregelen genomen om snipen te ontmoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:31:
[...]
Dat is sowieso wel het geval als je op public servers speelt. Kan je weinig aan doen, alleen hopen dat je op een goede server bent beland.
Klopt, maar helaas ben ik nog niet zo heel vaak in een goede server beland in BFBC2. Maar als je al wat kan communiceren met een Squad (als dit er nog is in BF3) dan is het meestal ook al leuk spelen. Want communicatie tussen ongeveer 50 spelers (dacht dat dit ongeveer het aantal ging zijn in BF3) is nogal moeilijk vrees ik. Ook kan niet iedereen er altijd Engels.
Wat mij vrij handig lijkt, is dat als enkel mensen dichtbij jezelf, zien wat je zegt, of dat dit in ieder geval mogelijk is. Want je wil bijvoorbeeld iets gaan aanvallen, en er staat iemand naast je, en je wil dat hij meedoet, maar als je dat dan zegt in de chat, reageren ze vaak niet. Als ze dan zo van die messages duidelijk zouden maken, dan lijkt teamplay mij ook al iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
Ik heb nog nooit mensen horen praten in BF BC 2.

Wat ik al echt vreemd vind , maar volgens mij zit het er niet in ofzo.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wat ik heel graag wil zien, en volgens mij ben ik niet de enige, is dat je bij instellingen kan kiezen of snipers toegestaan zijn. Dus net zoals "hardcore mode? yes/no" ook iets van "snipers allowed? yes/no".

Ik heb gewoon een enorme hekels aan snipers en ik kan er niet heel goed mee omgaan. Één sniper is nog wel te handelen maar als je bijvoorbeeld bij rush de aanvaller bent, en er staan 4 snipers van het andere team te wachten totdat je bij de M-COM station komt dan ben je gewoon kansloos. De enige manier om die 4 snipers uit te schakelen is als je in een goed team zit dat erg goed goed samenwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
bf3 stream is online, check het aantal streamers stijgen :D
was een geluidstest :/ komt over enkele min. online

[ Voor 33% gewijzigd door Adel_F16 op 07-06-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Nee, hij is alweer offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Wat gaan ze eigenlijk vandaag nog tonen? Want ik hoor hier verschillende dingen over een livestream enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ProCeela: Het zit er wel in maar enkel in je squad. Het zat ook in BF2 maar heel weinig mensen hebben een microfoon, veel mensen durven niet zomaar tegen vreemden te praten en veel mensen hebben er geen zin in.

@ Jo...: http://www.ustream.tv/battlefield3 Kijk zo zelf maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Wat ze gaan tonen weet niemand :p Maar we kunnen alleen maar hopen op veel details over de game. En zeker de multiplayer! En misschien nog een multiplayer ingame gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:43:
@ProCeela: Het zit er wel in maar enkel in je squad. Het zat ook in BF2 maar heel weinig mensen hebben een microfoon, veel mensen durven niet zomaar tegen vreemden te praten en veel mensen hebben er geen zin in.

Wat staat er eigenlijk op het programma dan van E3 vanavond ? Ik dacht dat gister het enige was wat ze gingen laten zien op E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:43:

En als mensen het proberen zijn er genoeg mensen die weer klagen over bijvoorbeeld het accent van het Engels, en dat werkt ook weer ontmoedigend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Vanavond komt nu meteen om 22:30 normaal BF3! Maar wat dat is precies weet niemand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Dat is niet waar, de meeste scherpschutters geweren hoeven helemaal niet op de grond gezet te worden dmv. een tweepoot of iets dergelijks. Dat geldt voor de zware kaliber geweren zoals de M95. De kleinere kalibers zijn gewoon mobiel genoeg om mee te rennen en staand of gehurkt mee te schieten, zoals de Steyr SSG 69 dat bijvoorbeeld gebruikt wordt door de Nederlandse sluipschutters.

Ook sluipschuttersgeweren uit het verleden werden op deze manier gebruikt, zoals de M1903 of de M21.

Als je het echt realistisch zou willen is het niet leuk meer om te spelen, dan zou je ook een spotter bij je moeten hebben...

@Tsurany, wat voor maatregelen worden er getroffen om snipen te ontmoedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is volgens mij ook geen E3 content als in presentatie of interview, volgens mij direct vanaf hun eigen stand daar.
Gewoon nu al kijken en wachten tot de video begint :)

@EnigmaNL: Muzzle flash, reflecterende scope, bipod inklappen en opstaan wat lang duurt waardoor je niet snel de halve map over rent voor nieuwere dekking. Dat soort dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:45:
[...]

Dat is niet waar, de meeste scherpschutters geweren hoeven helemaal niet op de grond gezet te worden dmv. een tweepoot of iets dergelijks. Dat geldt voor de zware kaliber geweren zoals de M95. De kleinere kalibers zijn gewoon mobiel genoeg om mee te rennen en staand of gehurkt mee te schieten, zoals de Steyr SSG 69 dat bijvoorbeeld gebruikt wordt door de Nederlandse sluipschutters.

Ook sluipschuttersgeweren uit het verleden werden op deze manier gebruikt, zoals de M1903 of de M21.

Als je het echt realistisch zou willen is het niet leuk meer om te spelen, dan zou je ook een spotter bij je moeten hebben...

@Tsurany, wat voor maatregelen worden er getroffen om snipen te ontmoedigen?
Dat laatste lijkt me echt prima. Dat snipers dan alleen vanaf bepaalde plekken, ver weg van een objective zitten met een spotter erbij en dat alleen mensen die gespotted zijn neergeknald kunnen worden.
Ik snap best dat sommige mensen snipen leuk vinden, maar als je gewoon even simpel kijkt naar wat de meeste mensen het meest irritant vinden aan shooters... dan zijn het de snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Uniciteit schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:47:
[...]

Dat laatste lijkt me echt prima. Dat snipers dan alleen vanaf bepaalde plekken, ver weg van een objective zitten met een spotter erbij en dat alleen mensen die gespotted zijn neergeknald kunnen worden.
Ik snap best dat sommige mensen snipen leuk vinden, maar als je gewoon even simpel kijkt naar wat de meeste mensen het meest irritant vinden aan shooters... dan zijn het de snipers.
Zou inderdaad wel mogelijk zijn, maar wie gaat dan die spotter zijn? Dan zit je met van die gevallen dat je sniper wil zijn, maar dat je geen enkele spotter vindt. Dat is dan natuurlijk ook niet meer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, ik zou ook echt niet spotten. Als ik toch door een scope tuur waarom dan geen rifle er onder? :p Dan trek je realisme natuurlijk weer te ver door. Realisme houd op waar het de playability negatief beïnvloed.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Jo... schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:48:
[...]

Zou inderdaad wel mogelijk zijn, maar wie gaat dan die spotter zijn? Dan zit je met van die gevallen dat je sniper wil zijn, maar dat je geen enkele spotter vindt. Dat is dan natuurlijk ook niet meer leuk.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Misschien dat anders de CPU spotter is als er geen 'vrijwillige spotter' aanwezig is? Ach ja, uiteindelijk ligt het allemaal in de handen van DICE, ben benieuwd hoe zij het 'sniper-probleem' gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het wel werkelijk zo'n probleem? Als ik Play4Free speel heb ik amper last van snipers, de meesten zijn dood voor ze een schot lossen. Zelfde in Bad Company 2, meeste hinder ondervang je van snipers in je eigen team, die in het vijandelijke team kunnen meestal niet genoeg uithalen om echt een pain in the ass te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:47:
@EnigmaNL: Muzzle flash, reflecterende scope, bipod inklappen en opstaan wat lang duurt waardoor je niet snel de halve map over rent voor nieuwere dekking. Dat soort dingetjes.
Ik hoop dat ze het realistisch gaan doen in ieder geval, lang niet alle geweren hebben een bipod nodig of hebben veel muzzle flash... Je hebt een hoop hulpmiddelen die muzzle flash verminderen en die worden ook ruim ingezet bij sluipschutters...
Uniciteit schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:47:
[...]

Ik vind juist de shotguns en grenade launchers irritanter. En de Carl Gustav... Voor snipen moet je tenminste nog enigszins kunnen richten.

P.s. Ik vind snipers ook geen probleem. Soms is het vervelend als de helft van je eigen team sniper is maar dan ga ik gewoon naar een andere server... Het is uiteindelijk een spel wat je voor je plezier speelt en dat geld ook voor de tegenspelers. Zij moeten het ook leuk kunnen hebben dus waarom zou je alles gaan beperken? Beperkingen zijn niet leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
Precies , t valt opzich wel mee hoor.

En vergeet niet met jullie `spotters` dat BF wel een fun-arcade shooter blijft , en geen simulator is-word

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:53:
[...]

Ik hoop dat ze het realistisch gaan doen in ieder geval, lang niet alle geweren hebben een bipod nodig of hebben veel muzzle flash... Je hebt een hoop hulpmiddelen die muzzle flash verminderen en die worden ook ruim ingezet bij sluipschutters...

[...]

Ik vind juist de shotguns en grenade launchers irritanter. En de Carl Gustav... Voor snipen moet je tenminste nog enigszins kunnen richten.
Op de console in principe, bij BC2, niet. Al zit je een cm ernaast, dan kan je alsnog een headshot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:53:
[...]

Die hulpmiddelen tegen muzzle flash zijn er ook, eentje er van zit in de physical warfare pack. We zullen hopelijk vanavond zien hoe het werkt, hoewel het niet echt een sniper map is die ze nu telkens laten zien. Ach, het zal vast wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Nu online

thommich

Belg

Ik vind dat men in zo'n situaties gewoon moet kijken naar de realistische redenen waarom snipers niet vaak in het leger te vinden zijn:

1) Erg zware opleiding => snipers pas toelaten vanaf bepaald skill-level lijkt me geen zo'n goed idee
2) Bijna alleen stilstaande targets kunnen geraakt worden => kan wél geïmplementeerd worden...
3) Tactisch voordeel is niet steeds even groot => Bvb: recon klasse is pas beschikbaar nadat je een bepaald objective gehaald hebt. (lijkt me niet leuk)
4) Sniper is niet mobiel => kan geïmplementeerd worden zoals Tsurany al zei. (wapen inpakken voor vertrek)
5) Sniper is weerloos in close combat... => enkel pistol geven tenzij rifle gedeployed is... (met rifle waardeloos op korte afstand...)
enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Rynji schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:30:
[...]

Dat had ik misschien wat anders moeten formuleren ja.

*** Het zou leuk zijn als *** :+

*** zoekt filmpje op youtube van de Steyr SSG 69 en ziet dat 95% het wapen stationeerd op een object ***
*** zoekt filmpjes van de andere wapens maar hetzelfde verhaal ***

Ze zijn wel licht, maar een echte sluipschutter kan zijn hartslag en adem niet goed reguleren in een staande positie. ( sluipschutters schieten tussen de hartslagen door en bij een liggende of zitten positie haal je veel lichamelijke oneffenheden weg )

;)

[ Voor 61% gewijzigd door OMD op 07-06-2011 22:00 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik denk dat sniper het best in 2 groepen opgedeeld kan worden.

1) reguliere snipers
Deze groep heeft een semi auto of een bolt action met een relatief lichte kogel en heeft enorm veel bulletdrop en moet daarom redelijk dichtbij komen om iets te raken. Het voordeel is dan wel dat ze geen last hebben van wind in het spel. Laten we voor het gemak even 100 meter for een body shot en 250 meter voor een headshot one shot kill zeggen.

2) Extreme sniper
Deze groep heeft snipers als de M95 barret en heeft extreem bereik en damage.
Ze kunnen infanterie uitschakelen op honderden meters maar ze hebben wel last van eventuele wind en moeten opgesteld worden met een bipod.

En ik denk zelf dat snipers niet z'n probleem worden aangezien de mappen in BFBC2 wel erg sniper friendly zijn. Probeer maar eens te sniper in een stad en het lijkt erop dat BF3 veel meer in de steden zal zijn omdat Frostbite 2.0 wel destructie van wijken ondersteund.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
thommich schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:55:
Ik vind dat men in zo'n situaties gewoon moet kijken naar de realistische redenen waarom snipers niet vaak in het leger te vinden zijn:

1) Erg zware opleiding => snipers pas toelaten vanaf bepaald skill-level lijkt me geen zo'n goed idee
2) Bijna alleen stilstaande targets kunnen geraakt worden => kan wél geïmplementeerd worden...
3) Tactisch voordeel is niet steeds even groot => Bvb: recon klasse is pas beschikbaar nadat je een bepaald objective gehaald hebt. (lijkt me niet leuk)
4) Sniper is niet mobiel => kan geïmplementeerd worden zoals Tsurany al zei. (wapen inpakken voor vertrek)
5) Sniper is weerloos in close combat... => enkel pistol geven tenzij rifle gedeployed is... (met rifle waardeloos op korte afstand...)
enz...
Maar in het echt is een sniper juist wél mobiel... Op youtube kun je bijvoorbeeld een groot aantal filmpjes zien over hoe Amerikaanse snipers opgeleid worden. Het is schieten en bewegen, een echte sluipschutter zit/ligt zelden lang op dezelfde plek.

Ook zijn sluipschutters niet weerloos in close combat, ze hebben vrijwel altijd een ander wapen bij zich en een spotter die dat ook heeft.

Nogmaals, beperkingen zijn niet leuk. Zoals het nu in BC2 is, is het in principe prima. Misschien iets meer muzzle flash en flitsen wanneer de zon op de lens komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat trouwens nog het beste werkt tegen snipers, zorg dat de andere vier klassen ook leuk zijn om te spelen en dat close combat aanvallen nooit een kansloze missie is. Isla Innocentes is zo'n goed voorbeeld, gewoon een typische map waar snipen meer loont dan aanvallen simpelweg omdat die map kut ontworpen is. Net als Port Valdez, het is gewoon een stukje kut ontwerp met die rots daar, dat werkt gewoon niet in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:00:
Wat trouwens nog het beste werkt tegen snipers, zorg dat de andere vier klassen ook leuk zijn om te spelen en dat close combat aanvallen nooit een kansloze missie is. Isla Innocentes is zo'n goed voorbeeld, gewoon een typische map waar snipen meer loont dan aanvallen simpelweg omdat die map kut ontworpen is. Net als Port Valdez, het is gewoon een stukje kut ontwerp met die rots daar, dat werkt gewoon niet in de praktijk.
Ja maar er moet toch voor iedereen een mogelijkheid zijn om iets te doen wat ze leuk vinden? Op Isla Innocentes kun je ook gewoon vooruit gaan voor close combat. Je moet alleen niet in je eentje gaan.

Vergeet niet dat Battlefield eigenlijk een team spel is. Je kunt alleen niet winnen, dus als je vooruit beweegt moet je zorgen dat andere mensen met je mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:58:
[...]

Maar in het echt is een sniper juist wél mobiel... Op youtube kun je bijvoorbeeld een groot aantal filmpjes zien over hoe Amerikaanse snipers opgeleid worden. Het is schieten en bewegen, een echte sluipschutter zit/ligt zelden lang op dezelfde plek.

Ook zijn sluipschutters niet weerloos in close combat, ze hebben vrijwel altijd een ander wapen bij zich en een spotter die dat ook heeft.

Nogmaals, beperkingen zijn niet leuk. Zoals het nu in BC2 is, is het in principe prima. Misschien iets meer muzzle flash en flitsen wanneer de zon op de lens komt.
Ben jij niet in de war met een scherpschutter? Jij omschrijft nu namelijk die opleiding :)

Want weer zoek ik die filmpjes maar de eerste die ik pak zegt de commentator.

Sometimes it takes almost an entire day to move 100 meters.

Echt waar, sluipschutters worden getraind om zelfs dezelfde lichaamstemp te behouden bij vrieskou en verstikkende hitte. Dit allemaal om zo stil mogelijk op 1 plek te kunnen blijven liggen.

[ Voor 19% gewijzigd door OMD op 07-06-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, maar wat ik bedoel is dat je vooral veel snipers ziet op mappen die absoluut geen aanval uitnodigen. Het eerste stuk bij Port Valdez, het eerste stuk bij Isla Innocentes en het eerste stuk bij Arica Harbour zijn gewoon rot plekken om aan te vallen. Enorm weinig dekking, je moet een flink stuk rennen/lopen/vliegen en de tegenstander heeft al het voordeel van het terrein. Tenzij je echt een goed team hebt ziet dat er gewoon absoluut niet uitnodigend uit, dan schakelen mensen snel over naar iets wat wel uitnodigend is, van een afstand snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
OMD schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:05:
[...]

Ben jij niet in de war met een scherpschutter? Jij omschrijft nu namelijk die opleiding :)
Nee... Ik omschrijf een sluipschutter, oftewel wat veel mensen hier een sniper noemen. Een scherpschutter, oftewel een marksman of sharpshooter, is niet wat ik bedoel. Die gebruiker doorgaans aangepaste assault rifles en geen gespecialiseerde sluipschutters geweren zoals de Steyr.SSG 69.

Op de Nederlandse wikipedia staat beperkt beschreven wat de verschillen zijn.

Scherpschutters worden ook wel designated marksman genoemd en zijn onderdeel van een firing squad in het Amerikaanse leger. Een sniper is meer op zichzelf staand en functioneert vaak los van een firing squad.

DICE zal moeten kiezen wat ze precies willen, als ze designated marksmans willen in plaats van snipers zullen we helaas ook de ghillie suits verliezen maar ook de M95's en dat soort gespecialiseerde wapens. Dan zullen we alleen beschikken over sterk aangepaste M16 's en dergelijken, zoals te zien in America's Army 3.

[ Voor 39% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:07:
[...]

Nee... Ik omschrijf een sluipschutter, oftewel wat veel mensen hier een sniper noemen. Een scherpschutter, oftewel een marksman of sharpshooter, is niet wat ik bedoel. Die gebruiker doorgaans aangepaste assault rifles en geen gespecialiseerde sluipschutters geweren zoals de Steyr.SSG 69.
Lees mijn edit nog maar is.

- hartslagcontrole
- ademhalingscontrole
- lichaamstemperatuur controle
- ontlastings controle

dit zijn dingen die worden getraind bij een sluipschutter training. Lopen en rennen met een geweer behoort tot de standaard training van militair.

Ik heb wiki niet nodig voor de verschillen, heb mijn eigen wiki bron in de buurt :+

Indruk foto's
YouTube: ‪Snipers Elite‬‏

[ Voor 12% gewijzigd door OMD op 07-06-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is natuurlijk ook erg belangrijk hoe de sniper er qua character uit ziet, dat kan ook veel verschil maken. Zelf opteer ik voor het volgende om snipers interessanter te maken:
Afbeeldingslocatie: http://militechchickswholovegunscalendar.files.wordpress.com/2007/11/future_war_s___3_by_mjranum_stock.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:13:
Het is natuurlijk ook erg belangrijk hoe de sniper er qua character uit ziet, dat kan ook veel verschil maken. Zelf opteer ik voor het volgende om snipers interessanter te maken:
[afbeelding]
lol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dan is de impact op een team vol snipers nog groter, niet alleen de helft die dan zit te campen maar iedereen. De helft is sniper en dan andere helft is 'spotter'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
[afbeelding]
whahhahaha, dat zou het wel heel erg aantrekkelijk maken :9 :9~
edit: nog 2 min op de livestream

[ Voor 3% gewijzigd door Adel_F16 op 07-06-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
OMD schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:12:
[...]

Lees mijn edit nog maar is.

- hartslagcontrole
- ademhalingscontrole
- lichaamstemperatuur controle
- ontlastings controle

dit zijn dingen die worden getraind bij een sluipschutter training. Lopen en rennen met een geweer behoort tot de standaard training van militair.
Bij de sluipschutterstraining in het Amerikaanse leger, zoals je op Youtube kunt zien, leren de potentiële sluipschutters hoe ze zich snel en efficiënt kunnen verplaatsen met het ghillie suit aan (onder anderen) en dat ze na het schieten zich moeten verplaatsen.

Lees ook dit: Wikipedia: Sniper

Dat gaat dus over sluipschutters en niet over scherpschutters.

[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
(jarig!)
Ze zijn te laat... :s haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[afbeelding]
Op zo'n manier krijg je campers. 1 nade en je hebt 32 kills te pakken waar de sniper zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Te laat? Het begint pas om 22:30 he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:31
Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:17:
[...]

Ustream.tv had een counter en die gaf 22:15 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Te druk aan het gamen, vergeten de cam aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
net bevestiging gehoord dat er zo meteen meer BF3 komt op
http://uk.ign.com/events/e3/2011/live-video

[ Voor 5% gewijzigd door priemt op 07-06-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
(jarig!)
Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:17:
[...]

De live stream van ea telde af tot kwart na tien....

Dus ik zit er met andere woorden een kwartier als een gek voor niks af te tellen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
on air nu mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
...

[ Voor 99% gewijzigd door innerchild op 07-06-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Inderdaad on air!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
innerchild schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:18:
ik hoop echt dat jij nooit een bf3 server gaat opzetten want dan zie ik het al gebeuren dat er van die auto admin meuk en weet ik al dan niet op je server kom te staan.
Dan speel jij toch niet op zijn server? Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Hier een zeer interessant onderwerp van battlefield3.nl :
"Een oplettende bezoeker, Jori Steendam viel het op dat in de multiplayer trailer van Battlefield gebruik wordt gemaakt van een mogelijk health systeem. Rechts in de Heads Up Display, boven je ammo is namelijk een percentage te zien, variërend van 0 tot 100%. In het shot vanaf 00:29, waar de speler wordt beschoten zie je duidelijk dat het percentage afneemt. Dit is in meerdere shots te zien, zo ook in het shot waarbij de speler wordt neer gestoken."
bron: http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:14:
[...]

Bij de sluipschutterstraining in het Amerikaanse leger, zoals je op Youtube kunt zien, leren de potentiële sluipschutters hoe ze zich snel en efficiënt kunnen verplaatsen met het ghillie suit aan (onder anderen) en dat ze na het schieten zich moeten verplaatsen.

Lees ook dit: Wikipedia: Sniper

Dat gaat dus over sluipschutters en niet over scherpschutters.
ah, maar dan lullen we nu langs mekaar heen. Ik had het over stationeren van een wapen, niet wat je na het schieten doet. En toen kwam jij of iemand over staand schieten, en dat gebeurt zelden. Vandaar de reaktie ;)

Het zou leuk zijn als ze implenteren dat een sluipschutter echt een wapen moet ''installeren'' dat je na een schot in het echt moet verkassen dat is logisch :+ Maar daar kan nog wel 10 uur vooraf gaan.

Speel dit soort spellen altijd met sniper class, heb er veel mee :)

[ Voor 4% gewijzigd door OMD op 07-06-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Er staat wel on air maar ik zie niks gebeuren, heeft iedereen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:19:
Hier een zeer interessant onderwerp van battlefield3.nl :
"Een oplettende bezoeker, Jori Steendam viel het op dat in de multiplayer trailer van Battlefield gebruik wordt gemaakt van een mogelijk health systeem. Rechts in de Heads Up Display, boven je ammo is namelijk een percentage te zien, variërend van 0 tot 100%. In het shot vanaf 00:29, waar de speler wordt beschoten zie je duidelijk dat het percentage afneemt. Dit is in meerdere shots te zien, zo ook in het shot waarbij de speler wordt neer gestoken."
bron: http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=300
Ja dat hebben ze zelf ook al rond komen spammen hier, staat al een tijdje in de OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:19:
ja, als je de comments leest kun je dat ook zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
(jarig!)
EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:19:
2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
OMD schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:19:
[...]

ah, maar dan lullen we nu langs mekaar heen. Ik had het over stationeren van een wapen, niet wat je na het schieten doet.

Het zou leuk zijn als ze implenteren dat een sluipschutter echt een wapen moet ''installeren'' dat je na een schot in het echt moet verkassen dat is logisch :+ Maar daar kan nog wel 10 uur vooraf gaan.

Speel dit soort spellen altijd met sniper class, heb er veel mee :)
Het stationeren van een wapen hoeft dus ook lang niet altijd, sluipschutters schieten regelmatig staand of gehurkt, vooral in stedelijke omgevingen.

Als de mogelijkheid er is zal een sluipschutter altijd kiezen om het wapen te stationeren maar het is geen absolute noodzakelijkheid. Het zou ook erg jammer en onrealistisch zijn als je verplicht wordt om je wapen te stationeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ze zijn ook on air, want ze tonen nu het logo van BF3. Maar de uitzending zelf komt zo. Even geduld hoor. De stream begon om 22:15 ofzo. Maar de uitzending zelf pas om 22:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die teller van het aantal viewers loopt ook mal op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Pas klagen over de stream om 22:35 imo. 22:15 on-air en 22:30 zou de show moeten beginnen. Geef ze dan nog 5min voor evt. vertraging en dan kun je gaan klagen als je dat nodig vind. Misschien is klagen niet het goede woord, maar wel duidelijk.
Beetje useless om het topic nu vol te gooien met posts over hoe en wat met die stream.

[ Voor 15% gewijzigd door Rynji op 07-06-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Nu online

thommich

Belg

innerchild schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:18:
wat een onzin zeg. ipv dat het spel naar JOUW speelstijl moet worden omgezet moet JIJ je juist aanpassen aan de situatie. zit er een sniper, nou dan bedenk je een manier om hem slim af te zijn.

ik hoop echt dat jij nooit een bf3 server gaat opzetten want dan zie ik het al gebeuren dat er van die auto admin meuk en weet ik al dan niet op je server kom te staan.

leer het spel te spelen the hard way. iedere situatie heeft een oplossing ipv alles om je heen zo te gaan draaien zodat JIJ het spel kan spelen zoals jij dat wilt..
Je hoeft helemaal niet zo aanvallend te doen. |:( Ik vermoed dat je je aangevallen voelt omdat jij graag de sniper-klasse speelt? Geen probleem hoor. Ik heb respect voor mensen die zo goed zijn dat ze zoveel kills kunnen maken.
Ik heb daarentegen wel het idee dat DICE voor realisme gaat. (zonder er een simulatie van te willen maken). Voor arcade ga je maar naar COD. Een spel waarin meer dan 1/3e van de spelers sniper is, is niet realistisch... En daar reageerde ik op door suggesties te doen waarom dat niet realistisch is en hoe men dat kan implementeren.

Maar wees gerust, DICE luistert niet naar wat ik zeg dus je mag op je beide oren slapen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
@Rynji: je hebt gelijk! Ik snap niet waarom iedereen nu al aan het klagen is. Er is duidelijk vermeld geweest dat de show begint om 22:30! Nog een paar minuten geduld jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:21:
[...]

Het stationeren van een wapen hoeft dus ook lang niet altijd, sluipschutters schieten regelmatig staand of gehurkt, vooral in stedelijke omgevingen.

Als de mogelijkheid er is zal een sluipschutter altijd kiezen om het wapen te stationeren maar het is geen absolute noodzakelijkheid. Het zou ook erg jammer en onrealistisch zijn als je verplicht wordt om je wapen te stationeren.
Ze kunnen je laten kiezen ;)

improved stability, longer breath holding etc etc.

Maar uiteraard hoeft niets. 1 ding moet en dat is ademen rest is optioneel.
Je begrijpt wat ik bedoel, in je training leer je namlijk zoveel mogelijk te stationeren omdat dat een echte sluipschutter befaamd. Het is zo sneu joh als je elke 5 minuten je scope moet bijstellen op lokatie.Duurt zo lang.

[ Voor 5% gewijzigd door OMD op 07-06-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Komop, nog 2 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Wat ook zo cool is aan BF3 is dat ze bekende westerse locaties/steden gekozen hebben zoals Parijs en New-York..

Kan echt niet wachten om jullie daar neer te maaien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:28:
Wat ook zo cool is aan BF3 is dat ze bekende westerse locaties/steden gekozen hebben zoals Parijs en New-York..

Hopelijk heb je wat geduld, je zult echt moeten wachten tot ik een keer beide handen breek voordat je me neer kan maaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Jammer dat Brussel er weer niet bij zit. Of Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Jovas schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:28:

Dat heeft MW3 ook :P niet dat dat veel zegt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
l166 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:29:
[...]

Dat heeft MW3 ook :P niet dat dat veel zegt 8)7
Ik denk alleen dat MW3 geen dinosaurussen heeft :D.

Bijna 30000 viewers trouwens! 8)7

BEGONNEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
HET BEGINT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:29:
[...]

Hopelijk heb je wat geduld, je zult echt moeten wachten tot ik een keer beide handen breek voordat je me neer kan maaien ;)
Ik hoor je nog zo huilen toen ik je in Arica meerdere malen af knalde, gelukkig moest je naar hockey training voor verdere afstraffing! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
This shit is going down!

Oh en hockey? Waar die mythe vandaan komt :|

[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link pls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link please!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Nu online
http://www.ustream.tv/battlefield3

Nieuwe beelden graag >3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Wat is het volume laag..... Irritant zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat dus werkelijk een paar uur horen, dat wordt alvast koffie zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:33:
Het gaat dus werkelijk een paar uur horen, dat wordt alvast koffie zetten.
ff ziekmelden
Pagina: 1 ... 26 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien