Oh oke, wacht dan pak ik even mijn glazen bol...................... Nope, maximaal 27.52 FPS voor die kaart op die betreffende resolutie.MikeFoot schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:22:
wat bedoel je met doe je nou alsof? Ik stel gewoon een vraag op interet
Je hebt mensen die:icn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:31:
Jullie weten ook wel dat als er op de frostbite 2 gedraaid wordt in dx 10/11 met zulke graphics,dat je niet kunt verwachten met een 570/580/6950/6970 alles op max te kunen spelen.Met andere woorden wil je alles eruit kunnen halen,zul je gewoon €€€,s moeten neerleggen.
- Casual gamen: deze zouden wel alle candy willen hebben, maar ze spelen het niet zoveel, dus waarom dan toch alles op het hoogste?
- Constant gamen: performance > candy. Je gaat toch niet alles op max zetten om tegen 5fps te lopen? Nee, standaard lopen de extreme gamers met zoveel mogelijk op laag om een zo smooth mogelijke gameplay te hebben
En dan heb je nog de extreme mannetjes: die die een extreem zware PC hebben (voor fun of werk) en dan geld teveel hebben en die kunnen dan wel alles op max spelen
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Ik vermoed dat de vertaling van de vraag is:MikeFoot schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:22:
Wat bedoel je met doe je nou alsof? Ik stel gewoon een vraag op internet
"Schrijf je bewust als een puber die vanaf de basisschool al niet meer heeft opgelet tijdens de taal lessen en zich geweldig voelt bij het gebruik van breezah taal, of kan je er echt niets aan doen dat je Nederlandse spelling, woordkeuze, interpunctie en zinsbouw zwaar onder de maat is?"
Ik interpreteer dit, omdat ik vrij sterk ben in het ontcijferen van 'gebroken' en 'mismaakte' zinnen, als:ja maar GTX 570 en da medium is tog neit normaal en dan ook nog eens maar op 1680x1050
Zijn de systeemeisen echt zo zwaar dat met een GTX 570 slechts op medium instellingen gespeeld kan worden bij een resolutie van 1680x1050?
Als dat is wat je bedoelt, waarom schrijf je dat niet op?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Het is niet de bedoeling op elkaar te zitten fitten door een spellingcontrole te houden.
De trailers zien er verder goed uit, hopelijk is de gameplay ook in orde
De trailers zien er verder goed uit, hopelijk is de gameplay ook in orde
[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:06 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De tijd om € 500,- voor een nieuwe vga-kaart neer te moeten leggen is voorbij. Met € 300,- heb je bij de release van BF3 een kaart waar je de game op max mee kan spelen, no doubt! Mits de rest van je pc quadcore/4gb heeft natuurlijk.icn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:31:
Jullie weten ook wel dat als er op de frostbite 2 gedraaid wordt in dx 10/11 met zulke graphics,dat je niet kunt verwachten met een 570/580/6950/6970 alles op max te kunen spelen.Met andere woorden wil je alles eruit kunnen halen,zul je gewoon €€€,s moeten neerleggen.
Ik verwacht eigenlijk wel dat videokaart fabrikanten met een Battlefield 3 grafische kaart komen. Waar op de behuizing een BF3 soldaat staat. Zou er overigens niet raar van op kijken was bij CoH ook het geval.
Verwijderd
@phyxion: doe is even normaal ... als het snel moet gaan ga ik niet even ABN typen...
Voor de rest heeft Loonens gelijk. voor 300 euro's zal je tegen dan wel al een 7K series hebben
Voor de rest heeft Loonens gelijk. voor 300 euro's zal je tegen dan wel al een 7K series hebben
Verwijderd
En daarom speel ik op een PS3. Dan weet je gewoon lekker al bij voorbaat dat je te maken hebt met crappy graphics en geen zorgen hoeft te maken over upgrades van je gpu en het daaruitvoortvloeiende eeuwige gemier over specificaties die niet feitelijk onderbouwd kunnen worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 13:43 ]
Dat zou natuurlijk mooi wezen,wat ik tegenwoordig doe is de high end kaart waar nvidia mee komt aanschaffen,gebruik altijd maar 1 kaart.StealthyPeanut schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:36:
[...]
De tijd om € 500,- voor een nieuwe vga-kaart neer te moeten leggen is voorbij. Met € 300,- heb je bij de release van BF3 een kaart waar je de game op max mee kan spelen, no doubt! Mits de rest van je pc quadcore/4gb heeft natuurlijk.
Zo gaat het ook met kepler,vlak voor de realese van bf3
Maak dan aub een TR in plaats van te reageren.
[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:08 ]
Nope, je hebt naast deze groep van constante gamers, ook mensen (zoals ik) die altijd op hoogst mogelijke settings (high/minimaal 4xAA) willen spelen tegen een gemiddelde van 60 fps.Snobbieh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:34:
[...]
Je hebt mensen die:
...
- Constant gamen: performance > candy. Je gaat toch niet alles op max zetten om tegen 5fps te lopen? Nee, standaard lopen de extreme gamers met zoveel mogelijk op laag om een zo smooth mogelijke gameplay te hebben
...
- Is de framerete >60 fps, dan nog hogere settings.
- Geraakt het gemiddelde framerate <45 fps, dan gaan de settings (noodgedwongen) omlaag.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Hetzelfde geldt voor jou, maak een TR als je iets ziet wat niet door de beugel kan.
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:09 ]
Dat is geen reden en het is hier al helemaal geen slowchat.
[ Voor 58% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:09 ]
Dan heb je het niet volledig gelezen want daaronder had ik nog een groepjeIndy91 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:48:
[...]
Nope, je hebt naast deze groep van constante gamers, ook mensen (zoals ik) die altijd op hoogst mogelijke settings (high/minimaal 4xAA) willen spelen tegen een gemiddelde van 60 fps.
- Is de framerete >60 fps, dan nog hogere settings.
- Geraakt het gemiddelde framerate <45 fps, dan gaan de settings (noodgedwongen) omlaag.
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Maak dan een TR in plaats van te reageren.
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:11 ]
Verwijderd
Hetzelfde geldt voor jou, maak aub een TR in plaats van te reageren.
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:11 ]
Kan het nu weer verder gaan over Battlefield 3?
@Bram, mekaar, elkander, elkaar. Allemaal van die leuke NLse woordjes
.
Ik hoop overigens wel dat ze ook de bug uit Battlefield hebben gehaald, dat als je je hoofd in de muur steekt dat je geen grenade damage krijgt zoals in Battlefield 2. Weet niet of dat ook zo was in BC2?
@Bram, mekaar, elkander, elkaar. Allemaal van die leuke NLse woordjes
Ik hoop overigens wel dat ze ook de bug uit Battlefield hebben gehaald, dat als je je hoofd in de muur steekt dat je geen grenade damage krijgt zoals in Battlefield 2. Weet niet of dat ook zo was in BC2?
Totaal niet nodig om er zelf op in te gaan, zou houd je het alleen maar aangewakkerd en blijft men reageren.
[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:12 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Nou ik wil de game wel even testen op hoge settings om te kijken hoe het eruit ziet.Snobbieh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:34:
[...]
Je hebt mensen die:
- Casual gamen: deze zouden wel alle candy willen hebben, maar ze spelen het niet zoveel, dus waarom dan toch alles op het hoogste?
En dan heb je nog de extreme mannetjes: die die een extreem zware PC hebben (voor fun of werk) en dan geld teveel hebben en die kunnen dan wel alles op max spelen![]()
maar als de gameplay leuk is ga ik zo naar low settings toe.
TF2 speel ik altijd op low settings gameplay is zo leuk dat het me niet echt uitmaakt hoe het eruit ziet, zolang het maar draait
Angelo NL / Global Cargo VTC
@SnobbiehSnobbieh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:34:
[...]
...
En dan heb je nog de extreme mannetjes: die die een extreem zware PC hebben (voor fun of werk) en dan geld teveel hebben en die kunnen dan wel alles op max spelen
Je ziet mijn signature...ik beschouw mezelf nou niet bepaald als een Extreem mannetje, qua hardware dan.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Denk meer aan de viewdistance , die vond ik irritant kort in BF2
Vooral met vliegen en Sniping is het handing.
Als die gefixed is boeit de rest me geen fuck meer.
Bij die tank battle kon je wel zien dat deze verder is, maar vraag me af of dit ook geld in de lucht omdat een beetje piloot dan alles kan platbranden.
Natuurlijk zullen ze daar weer het benodigde anti-air voor hebben, maar die schakel je natuurlijk het eerst uit.
Vraag me trouwens ook af of je de toren van parijs kunt opblazen
!!!!!!!!!!!
Bij die tank battle kon je wel zien dat deze verder is, maar vraag me af of dit ook geld in de lucht omdat een beetje piloot dan alles kan platbranden.
Natuurlijk zullen ze daar weer het benodigde anti-air voor hebben, maar die schakel je natuurlijk het eerst uit.
Vraag me trouwens ook af of je de toren van parijs kunt opblazen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 14:01 ]
knip
[ Voor 106% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:14 ]
Verwijderd
Doel je op BFBC2?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:59:
Denk meer aan de viewdistance , die vond ik irritant kort.
Die zal waarschijnlijk stevig vast zitten en niet vernietigbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:02:
raag me trouwens ook af of je de toren van parijs kunt opblazen!!!!!!!!!!!
Ik verwacht dat die met gemak om gaat if not, dan staat ie buiten de map. (Out of bounds)
Verwijderd
Vind het zelf niet, want als je zelfs inzoomde in BF2 zag je op een moment nx en dat vind ik echt niet kunnen, met de nieuwe techniek.
Misschien in singleplayer wel, in multiplayer lijkt het me wel zeker van niet. Die toren is een gigantische constructie die niet om kan vallen zonder flink wat schade te doen, dat zal zo enorm zwaar zijn om te berekenen dat het gewoon onmogelijk is met de huidige hard- en software.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:02:
raag me trouwens ook af of je de toren van parijs kunt opblazen!!!!!!!!!!!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
ik denk ook eerder uit de map, mer zou dr wel meer voor willen betalen.
Misschien valt ie wel om als een bepaalde partij gewonnen of verloren heeft ,dunno
Misschien valt ie wel om als een bepaalde partij gewonnen of verloren heeft ,dunno
Ik ben benieuwd of ik met een 2500k en 2 HD6950's op FullHD alles op max kan spelen.. I hope so 
Dit spel ziet er namelijk erg, erg, erg gaaf uit. Maakt sowieso kans op game of the year
Dit spel ziet er namelijk erg, erg, erg gaaf uit. Maakt sowieso kans op game of the year
[ Voor 31% gewijzigd door Bobmeister op 07-06-2011 14:07 ]
Ik vermoed ook dat de toren buiten de map staat, als hij er wel stond maar je kunt hem niet vernietigen is dat ook dom natuurlijk.
Alsjeblieft niet krijg ik gelijk dat Black Ops gevoel over me op de map Launch. Waar dat geluid van die opstijgende raket nog af blijft spelen wanneer je al naar een nieuwe map switched.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:05:
Ben toch bang dat als je in de werkelijkheid op de goede plekken met een tank schiet op de eifel toren, dat ie echt wel gaat vallen hoor 
Zo zwaar hoven die berekeningen ook niet te zijn, de vraag is echter hoe gedetailleerd de constructie in elkaar valt
Zo zwaar hoven die berekeningen ook niet te zijn, de vraag is echter hoe gedetailleerd de constructie in elkaar valt
[ Voor 30% gewijzigd door Andyk125 op 07-06-2011 14:09 ]
Verwijderd
Houdt het aub ontopic en nuttig.
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:03 ]
Houdt het aub ontopic en nuttig.
[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:03 ]
Dat gaat echt tegenvallen, die toren moet elke dag al enorm veel kracht weerstaan, hij is gebouwd zodat hij niet mag omvallen door weersomstandigheden. Daarnaast doet een tank behoorlijk weinig schade, zelfs al zou je hem precies goed op een poot raken dan nog zal hij echt niet omvallen. Daar zal je heel wat schoten voor nodig hebben.Andyk125 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:08:
Ben toch bang dat als je in de werkelijkheid op de goede plekken met een tank schiet op de eifel toren, dat ie echt wel gaat vallen hoor
Het gaat om een gebouw met een basis van 125x125 meter, dat is heel wat anders dan even een huisje om laten vallen of een stuk voorgevel neer laten storten. Dat is echt behoorlijk zwaar om uit te voeren. Je zou het scripted kunnen doen, maar met grote gebouwen werkt dat ook niet fatsoenlijk en dan zal het alsnog een zwaar grafisch spektakel zijn.Zo zwaar hoven die berekeningen ook niet te zijn, de vraag is echter hoe gedetailleerd de constructie in elkaar valt
- niet gerelateerd aan bovenstaande tekst -
Ligt het trouwens aan mij of daalt het niveau hier elke dag? Zijn maar weinig mensen waar je een zinnige discussie mee kan hebben en de meesten posten niet meer dan een regeltje of twee met wat onzin of geneuzel over system requirements.
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 14:16 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ga ook BF3 halen in plaats van MW3. Black ops was mijn eerste (legale:p) CoD en voor zover ook gelijk mijn laatste. Mensen waarmee ik veel BO heb gespeeld zeiden zelf ook al dat ze voor BF gingen. Ben het nu al een tijdje aan het volgen en ik ga ook voor BF3.
Moet alleen mijn pc wel héél nodig upgraden (is al wel 1.5 tot 2 jaar oud en zit nog een GTS 450 in.:p)
Moet alleen mijn pc wel héél nodig upgraden (is al wel 1.5 tot 2 jaar oud en zit nog een GTS 450 in.:p)
hoelaat komt de multiplayer nu dan ? op de E3 site staat 8:30AM PDT hoelaat is dat nederlandse tijd ?
Er zit 9 uur tijdsverschil in, 8:30AM PDT is 17:30 Nederlandse tijd.
Half 6 geloof ik. Stond hier ook ergens net.
Een tank doet juist aanzienlijk veel schade maar dan gefocused op 1 punt... Een tank zou met een paar welgemikte schoten op structurele belangrijke punten de eiffeltoren zo neer krijgen.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:15:
[...]
Dat gaat echt tegenvallen, die toren moet elke dag al enorm veel kracht weerstaan, hij is gebouwd zodat hij niet mag omvallen door weersomstandigheden. Daarnaast doet een tank behoorlijk weinig schade, zelfs al zou je hem precies goed op een poot raken dan nog zal hij echt niet omvallen. Daar zal je heel wat schoten voor nodig hebben.
Een paar HEAT granaten die door het staal smelten en het is gebeurd.
Bel anders bush ff , die heeft daar overvolle kennis van. (WTC)EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:20:
[...]
Een tank doet juist aanzienlijk veel schade maar dan gefocused op 1 punt... Een tank zou met een paar welgemikte schoten op structurele belangrijke punten de eiffeltoren zo neer krijgen.
Als het over branden door staal gaat he, geen heat granaten
[ Voor 6% gewijzigd door zippy1990 op 07-06-2011 14:22 ]
ok en hoelang duurt de battlefield 3 gameplay dan ? van 17:30 tot ...
Ben zelf ook Ingenieur en weet genoeg van constructies en bouw. Geloof me nu maar dat ding gaat echt wel vallen.. Vindt het knapper om een flatgebouw zoals 'Burj Khalifa - Dubai' tegen weersomstandigheden te beschermen dan de eifeltoren.. Geen enkele constructie mag omvallen door weersomstandigheden.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:15:
[...]
Dat gaat echt tegenvallen, die toren moet elke dag al enorm veel kracht weerstaan, hij is gebouwd zodat hij niet mag omvallen door weersomstandigheden. Daarnaast doet een tank behoorlijk weinig schade, zelfs al zou je hem precies goed op een poot raken dan nog zal hij echt niet omvallen. Daar zal je heel wat schoten voor nodig hebben.
Veel schade hoef je er ook niet aan te doen, als je de toren op de juiste plek raakt, verzwakt die al erg snel.
Veg je er ook nog veel warmte aan toe dan gaat het ding zo om
Een TR is voldoende, dan hoef je er niet ook nog op in te gaan.
[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:01 ]
Hmm misschien met HEAT shells wel ja, echter de toren is wel heel erg stevig, die poten zijn echt behoorlijk breed met zeer dik staal. Ik ben benieuwd hoeveel daar nodig voor zal zijn. Misschien in Battlefield 4, dat de techniek dan zo ver is.EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:20:
[...]
Een tank doet juist aanzienlijk veel schade maar dan gefocused op 1 punt... Een tank zou met een paar welgemikte schoten op structurele belangrijke punten de eiffeltoren zo neer krijgen.
Denk het ook.EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:23:
Ik denk dat je zulke berichten bedoelt:
En ik ben... ja nee, ik heb geen ideeAndyk125 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:22:
Ben zelf ook Ingenieur en weet genoeg van constructies en bouw. Geloof me nu maar dat ding gaat echt wel vallen.. Vindt het knapper om een flatgebouw zoals 'Burj Khalifa - Dubai' tegen weersomstandigheden te beschermen dan de eifeltoren.. Geen enkele constructie mag omvallen door weersomstandigheden.
Veel schade hoef je er ook niet aan te doen, als je de toren op de juiste plek raakt, verzwakt die al erg snel.
Veg je er ook nog veel warmte aan toe dan gaat het ding zo om
[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 14:25 ]
Humor is toch nooit verkeerd, anders wordt het ook allemaal zo serieus! 
Succes ermee, voel me niet aangesproken om het te proberen.. Misschien loopt er nog wel ergens een terrorist rond die het al geprobeerd heeft..
Kijk dat is nu humorTsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:23:
[...]
En ik ben... ja nee, ik heb geen ideeVind het wel erg lastig om het me voor te stellen, denk dat ik het toch in de praktijk moet zien *hint hint*.
[ Voor 74% gewijzigd door Andyk125 op 07-06-2011 14:27 ]
@Tsurany indeed.
Wat denk jij hiervan dan? Vind het wel gewaagd, maar brengt wel veel tactiek met zich mee incl. veel teamwork. Ben benieuwd.steffeh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:45:
Maakt Battlefield 3 gebruik van een health systeem? [afbeelding]
Spelbrekers, ik wil de Eiffeltoren opblazen en die op het slagveld laten vallen.
Ik gok dat ik zo toch wel 20 demolition kills maak.
Ik denk dat ik de eerste keer dat ik in Parijs speel gewoon alles opblaas wat maar kan.
ViVa la France.
Ik gok dat ik zo toch wel 20 demolition kills maak.
Ik denk dat ik de eerste keer dat ik in Parijs speel gewoon alles opblaas wat maar kan.
ViVa la France.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Het begint erg storend te worden eerlijk gezegd, steeds weer die loze posts. Vooral omdat men gewoon door blijft gaan na waarschuwingen van mods...Andyk125 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:24:
Ik blijf het veel zeggen maar kijk eens naar Play4Free, dat spel zou nauw samen moeten hangen met Battlefield 3 en zou al het goede uit de verschillende series combineren. Daar zit een health systeem zonder regeneration, ik denk dat ze daar ook wel weer naar toe willen. Het wordt toch Battlefield 3, geen Bad Company 3.steffeh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:26:
Wat denk jij hiervan dan? Vind het wel gewaagd, maar brengt wel veel tactiek met zich mee incl. veel teamwork. Ben benieuwd.
@ AllSeeyinEye: Net snel toegevoegd
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 14:30 ]
In een discussietopic dat voor de laatste 3 tot 5 pagina's uit hoofdzakelijk junk bestaat is dat niet meer leuk.Andyk125 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:24:
Melden dat je een TR hebt aangemaakt is niet nodig en ongewenst.
[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 15:00 ]
Bedoel ook niet die volledig nuttelose opmerkingen die gemaakt worden..
On-topic: Ben ook eerder voor een health systeem zoals Battlefield play4free. Op deze manier moet je veel tactische spelen, zowel in teamverband als individueel! Hoeft ook geen super realistische shooter te worden, maar heb nog nooit gemerkt (in werkelijkheid) dat wanneer je neergeschoten wordt van zelf weer beter wordt..
Voor singleplayer is het misschien minder interessant..
We zullen zien
On-topic: Ben ook eerder voor een health systeem zoals Battlefield play4free. Op deze manier moet je veel tactische spelen, zowel in teamverband als individueel! Hoeft ook geen super realistische shooter te worden, maar heb nog nooit gemerkt (in werkelijkheid) dat wanneer je neergeschoten wordt van zelf weer beter wordt..
Voor singleplayer is het misschien minder interessant..
We zullen zien
[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 07-06-2011 14:33 ]
True inderdaad, DICE had laatst ook om de mening van spelers gevraagd over het health systeem. Zou goed zijn als ze ook echt terug gaan naar het health systeem zonder regeneration. Het is wel gewaagd, de meeste moderne shooters gebruiken een 'rood' scherm als je bijna dood bent met regeneration. Maar we zullen zien hoe het uitpakt.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:28:
[...]
Ik blijf het veel zeggen maar kijk eens naar Play4Free, dat spel zou nauw samen moeten hangen met Battlefield 3 en zou al het goede uit de verschillende series combineren. Daar zit een health systeem zonder regeneration, ik denk dat ze daar ook wel weer naar toe willen. Het wordt toch Battlefield 3, geen Bad Company 3.
@ AllSeeyinEye: Net snel toegevoegdLink + alle info staat nu in TS/OP bij Nieuws bovenaan in rood.
Voor de mensen die de live stream willen gaan volgen raad ik aan hier te kijken:
http://battlefieldcommuni...s-live-bf3-stream-from-e3
After yesterday's monumentous information release about Battlefield 3's beta and release date, EA have promised over 4 hours of Battlefield 3 will be shown from EA's booth on the E3 floor today. The content will include news, gameplay footage, fan reactions, Q&A's and other goodies.
You can view the live stream on this page from the following times:
US WEST COAST - 1:15 PM PDT
US EAST COAST - 4:15 PM EST
UK - 9:15 PM UK
CENTRAL EUROPE - 22:15 CET
Inderdaad, een ouderwets health balkje is veel beter. Als ik iets irritant vind in moderne shooters is het wel dat je scherm rood en fuzzy wordt als je bijna dood bent... Je gaat al bijna dood en dan kun je ook nog eens niet zien!steffeh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:32:
[...]
True inderdaad, DICE had laatst ook om de mening van spelers gevraagd over het health systeem. Zou goed zijn als ze ook echt terug gaan naar het health systeem zonder regeneration. Het is wel gewaagd, de meeste moderne shooters gebruiken een 'rood' scherm als je bijna dood bent met regeneration. Maar we zullen zien hoe het uitpakt.
Ik hoop ook dat de medics uitgerust gaan worden met assault rifles, zoals in BF2 en niet met LMG's zoals BC1 en BC2. Dat heb ik altijd al een foute combo gevonden en het is nog overpowered ook.
Staat genoteerd. Ik zit vanavond weer lekker gekluisterd aan m'n pc-tje =) Kwart over 10 pas, is wel laat als je de volgende dag weer erg vroeg op moet (6u). We zullen zien.Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:35:
Voor de mensen die de live stream willen gaan volgen raad ik aan hier te kijken:
[...]
Ik mag toch hopen dat ze gewoon het huidige health systeem meenemen, iedereen is er zo aan gewent. Wegrennen als je bijna dood bent en dan wachten / health package opzoeken.
Ben toch wel benieuwd hoe frostbite 2.0 gaat uitpakken. Hoe erg heb je de vrijheid om een gebouw in elkaar te knallen? Wanneer valt een gebouw in één? Hoe doen ze dit, waar ligt de grens?
@hierboven. Met medic is de enige klassen in BC2 waarmee ik een negatief K/D ratio, niet dat dit altijd wat zegt maar opvallend vind ik het wel. Ik kan niet overweg met die lmg's =P
[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 07-06-2011 14:42 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Staat nu ook in de OP, ben benieuwd wat we te zien krijgen, ik zit alvast klaarNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:35:
[...]
Het zal vast later ook wel te downloaden zijn, dus als je het niet uit kan zitten zal dat vast geen probleem zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 14:41 ]
http://www.battlefield.co...0VgnVCM1000001065140aRCRD < Frostbite 2 Features.
YouTube: Battlefield 3: Thunder Run Tank Gameplay Trailer (E3)
Misschien was het al gepost, maar dubbelpost waardig materiaal
YouTube: Battlefield 3: Thunder Run Tank Gameplay Trailer (E3)
Misschien was het al gepost, maar dubbelpost waardig materiaal
[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 07-06-2011 14:42 ]
Gefeliciteerd, je bent nummer 11 die deze linkjes vandaag neer zet, helaas staan ze al sinds gisteravond en vanochtend in de OP en zijn ze pas 10 keer eerder hier gepost.
Dat is dus juist de verkeerde instelling, mensen steken er tijd in om al die 'dubbelposts' en vele vragen te vermijden.
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 14:55 ]
Daarom, ik zag het gister al in no time op diverse YouTube kanalen staan. Dus hopelijk komen ze nu met iets ijzer sterks. Ben echt heel benieuwd.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:40:
[...]
Staat nu ook in de OP, ben benieuwd wat we te zien krijgen, ik zit alvast klaar
Het zal vast later ook wel te downloaden zijn, dus als je het niet uit kan zitten zal dat vast geen probleem zijn.
Verwijderd
GTTV heeft alle personconferenties in VOD staan denk ik. Allesinds die van EA stond gisteren in no time online op het channel (www.gametrailers.com => Tab E3)Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:45:
[...]
Daarom, ik zag het gister al in no time op diverse YouTube kanalen staan. Dus hopelijk komen ze nu met iets ijzer sterks. Ben echt heel benieuwd.
Ze hebben ook gewoon LIVE streams hoorVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:47:
[...]
GTTV heeft alle personconferenties in VOD staan denk ik. Allesinds die van EA stond gisteren in no time online op het channel (www.gametrailers.com => Tab E3)
Ik kan het toch niet laten om even de fanboy uit te hangen.
Je gaat mij niet vertellen dat BF3 NIET beter wordt dan CoD MW3... Kijk deze gameplay maar eens:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-call-of/714784
Dat is gewoon weer same old same old... Battlefield 3 ziet er al zoveel beter uit in de weinige gameplay die ik gezien heb.
P.s. als je goed oplet zie je dat er lege magazijnen in de geweren gaan
Je gaat mij niet vertellen dat BF3 NIET beter wordt dan CoD MW3... Kijk deze gameplay maar eens:
Dat is gewoon weer same old same old... Battlefield 3 ziet er al zoveel beter uit in de weinige gameplay die ik gezien heb.
[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 15:20 ]
Zucht......EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:19:
De 1 gaat voor de graphics van BF3, de ander voor de gameplay van COD. Maar zo heeft ieder dus zijn eigen voorkeur. Sommige mensen zullen COD dus als beter ervaren dan BF3. Maar uiteindelijk si het allemaal een kwestie van smaak.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Waarom worden CoD en BF met elkaar vergeleken?
2 compleet verschillende spellen, de enige overeenkomst is dat je met een vuurwapen op andere spelers kan schieten...
2 compleet verschillende spellen, de enige overeenkomst is dat je met een vuurwapen op andere spelers kan schieten...
Het zijn de grootste FPS concurrenten op dit moment! Natuurlijk is de gameplay anders, als het veel vergelijkbaarder was is vergelijken ook niks aan.
BF3 is meer een oorlog's sim omdat het heel belangrijk is voor een team om een tactiek te bespreken. je moet daarnaast ook telkens outposts overnemen en dat hoeft bij cod niet.
Cod is meer een casual shooter omdat het voor iedereen speelbaar is. het is niet enorm ingewikkeld en de controlls zijn ook simpel. dat is prima, maar je moet er van houden. ik heb ook een aantal cod games, en dit gaat mijn eerste BF worden. en op een of andere manier denk ik dat deze me beter gaat bevallen.
Cod is meer een casual shooter omdat het voor iedereen speelbaar is. het is niet enorm ingewikkeld en de controlls zijn ook simpel. dat is prima, maar je moet er van houden. ik heb ook een aantal cod games, en dit gaat mijn eerste BF worden. en op een of andere manier denk ik dat deze me beter gaat bevallen.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Om dat Battlefield en CoD de meest aan elkaar gewaagde shooters zijn? En beide worden ondersteund door een grootte community? Ga nou niet zeggen dat het 2 verschillende games zijn. Ja Battlefield vereist meer teamwork dan CoD maar daarom blijft het nog steeds shooters.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:23:
Waarom worden CoD en BF met elkaar vergeleken?
En Hummer lijkt ook niet op een Ferrari maar het zijn wel allebei auto's maar we mogen ze dan niet vergelijken?
Ik zit boven jouw post te zoeken op wie je nu eigenlijk reageert, maar ik zie het niet helemaal. Op wie reageer je nu eigenlijk?EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:19:
nee, dat mag nietNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:27:
[...]
En Hummer lijkt ook niet op een Ferrari maar het zijn wel allebei auto's maar we mogen ze dan niet vergelijken?
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Is bekend, lees mijn post maar eens, paar paginas terug, dan licht ik dat ook allemaal aan..EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:19:
Ik citeer mijzelf:
mw3 gaat zowiezo hard falen, vergeleken met bf3 al helemaal, en de fan boys, niet gelijk uit jullie vel schieten het is gewoon zo, gisteravond ook weer, ik zag die live gameplay van mw3, en had gelijk het gevoel "DLC voor mw2" meer niet, het was die missie met die onderzeeer, welk wapen gebruiken ze? ump45, ofja zo leek hij erop, de geluiden waren precies, maar dan ook precies hetzelfde, hoe het wapen word vastgehouden, precies hetzelfde, en ga zo maar door, de models, precies et zelfde, weer zon boot race , precies de zelfde... de graphics? puh, stront gewoon, precies het fucking zelfde... mw3, ga maar lekker tussen 6 planken liggen.
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat de hele franchise van Call of Duty eigenlijk hetzelfde is terwijl Battlefield 3 wel degelijk vooruitgang boekt. Modern Warfare 3 is hetzelfde als Black Ops maar dan met andere wapens/levels (niet eens betere graphics).ChojinZ schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:22:
[...]
Zucht......
De 1 gaat voor de graphics van BF3, de ander voor de gameplay van COD. Maar zo heeft ieder dus zijn eigen voorkeur. Sommige mensen zullen COD dus als beter ervaren dan BF3. Maar uiteindelijk si het allemaal een kwestie van smaak.
@bram1984, ik reageer op niemand
@zippy, als je op die manier een post maakt wordt er nogal snel overheen gelezen.
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 15:34 ]
Was ook niet aanvallend bedoeld, was om mijn mening te delen ^^EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:29:
[...]
@zippy, als je op die manier een post maakt wordt er nogal snel overheen gelezen.
Kijk, dat is wat genuanceerder. En die mening deel ik ook met je. Maargoed, niet iedereen zoekt vernieuwing. Ik kan me goed voorstellen dat COD liefhebbers het helemaal niet erg vinden om een veredelde add-on/mod te spelen in de vorm van MW3.EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:29:
[...]
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat de hele franchise van Call of Duty eigenlijk hetzelfde is terwijl Battlefield 3 wel degelijk vooruitgang boekt. Modern Warfare 3 is hetzelfde als Black Ops maar dan met andere wapens/levels (niet eens betere graphics).
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Om maar even het realisme aan te duiden: op school waren we met een paar de tank trailer aan het kijken en de leraar twijfelde enorm of het een echt filmpje was of een spel
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel kan genieten van een potje CoD maar het begint nu toch wel heel erg copy/paste werk te worden. Toen Call of Duty 2 uit kwam zaten mensen te zeuren "alweer een ww2 shooter?!..." maar nu krijg ik het gevoel van "alweer een modern warfare???", ik zou heel erg graag een ww2 Call of Duty van Infinity Ward willen hebben...ChojinZ schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:43:
[...]
Kijk, dat is wat genuanceerder. En die mening deel ik ook met je. Maargoed, niet iedereen zoekt vernieuwing. Ik kan me goed voorstellen dat COD liefhebbers het helemaal niet erg vinden om een veredelde add-on/mod te spelen in de vorm van MW3.
Maar met Battlefield 3 mogen we echt heel erg blij wezen. Ze gaan (zoals het lijkt) een beetje van het Bad Company pad af (gelukkig) en weer richting Battlefield 2, wat naar mijn mening de beste Battlefield game ooit is.
[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 15:48 ]
Precies. COD is in de singleplayer al jaren gewoon dezelfde on rails shooter, je hebt nauwelijks keus in wat je doet. Een keer de singleplayer doorlopen is leuk, maar speel je het nog een keer, dan zie je op een gegeven moment in dat alles scripted is. Niks gebeurt willekeurig. Er komt vaak een eindeloze stroom aan vijanden tot je voorbij een bepaald punt in het level loopt waarop de stroom gestopt wordt. Het wordt gewoon saai. Zoals iemand hier al zei, die hele gameplay trailer van MW3 is gewoon hetzelfde als MW2. Ik lees overal MW2.1 of MW2.5, hier ben ik het ook helemaal mee eens.EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:29:
[...]
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat de hele franchise van Call of Duty eigenlijk hetzelfde is terwijl Battlefield 3 wel degelijk vooruitgang boekt. Modern Warfare 3 is hetzelfde als Black Ops maar dan met andere wapens/levels (niet eens betere graphics).
De multiplayer daarentegen heeft gewoon hele fijne gameplay. Je springt in een game en het voelt gewoon als COD, soepel en snel en dat gevoel zit er al jaren. Maar na COD4 zijn er eigenlijk alleen maar een soort uitbreidingspakketten gekomen. Nieuwe wapens, nieuws killstreaks (slaan echt nergens meer op, gewoon gratis kills), maar eigenlijk geen nieuwe gameplay toevoegingen en net zo weinig grafische verbeteringen.
Je ziet gewoon aan de trailers dat DICE een grote stap voorwaarts zet in gameplay en graphics. Alles ziet er enorm groots en mooi uit, precies wat de titel "Battlefield" inhoudt. Het is gewoon vernieuwend en door BF3 lijkt wel alsof dat er al jaren niet meer geweest is!
Onzin trouwens dat je niet mag vergelijken. Vergelijken doe je vanwege verschillen. Als alles hetzelfde is hoef je het natuurlijk niet te vergelijken. Zie het voorbeeld met de auto's.
Dat heeft een docent bij mij een keer gehad met Silent Hunter. Dat geeft wel aan dat sommige games echt heel realistisch kunnen wezen. Overigens vond ik de loader in de demo van BF3 wel heel nice uit zien.Uniciteit schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:46:
Om maar even het realisme aan te duiden: op school waren we met een paar de tank trailer aan het kijken en de leraar twijfelde enorm of het een echt filmpje was of een spel
Helemaal mee eens!
Nog even een ophalen wat ik al eerder zei:
Met de Team Deathmatch option probeert DICE toch wel wat CoD players over te halen naar BF3...
Helemaal als er een no-vehicle option is
Team Deathmatch heeft er altijd in gezeten, alleen was het met flag option erin. En hopelijk komt dat ook zo terug in Battlefield 3.
CoD kon beter een jaartje overslaan en dat beide studios de handen in één hadden geslagen. BF3 ligt dit jaar en volgend jaar al op ze voor. En BF gaat alleen maar verder op de goede toer. CoD heeft gewoon stil gezeten.
Alles is bij elkaar geraapt, geluidseffecten, graphics, hud, menu's.
Alles is bij elkaar geraapt, geluidseffecten, graphics, hud, menu's.
Volgens mij staat er nog wat Battlefield 3 op ons te wachten op E3, volgens de youtube.com/e3 schedule komt er om 22:30 (hopelijk goed omgerekend) nog wat nieuwe game-play.
Same here. Maar ik geloof dat het WW2 thema een beetje doodgebloed is. Laten we hopen dat nieuwe Brothers in Arms wat word. Kheb namelijk wel weer zin in een echter WW2 FPS!EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:47:
[...]
ik zou heel erg graag een ww2 Call of Duty van Infinity Ward willen hebben...
.
Vraag me af of dat mensen over de streep gaat halen. Het is mijns inziens vooral de COD gameplay wat ervoor zorgt dat mensen trouw blijven aan COD en niet het soort speltypes.priemt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:52:
[...]
Met de Team Deathmatch option probeert DICE toch wel wat CoD players over te halen naar BF3...
Helemaal als er een no-vehicle option is
Yeah right, alsof reallife zulk detail heeftUniciteit schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:46:
Verwijderd
Begrijpend lezen blijft lastig hébram1984 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:28:
[...]
Ik zit boven jouw post te zoeken op wie je nu eigenlijk reageert, maar ik zie het niet helemaal. Op wie reageer je nu eigenlijk?
Hij bedoeld in het algemeen, dat niemand hem nou meer gaat vertellen dat BF3 niet beter wordt dan MW3
Nou dat klopt, zoals hierboven ook al vele keren te lezen isgtafreak112 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:56:
Volgens mij staat er nog wat Battlefield 3 op ons te wachten op E3, volgens de youtube.com/e3 schedule komt er om 22:30 (hopelijk goed omgerekend) nog wat nieuwe game-play.
Er wordt gezegd dat er meer dan 4 uur durende gameplay beelden zullen komen met demo materiaal, maar dat lijkt me allemaal wel erg veel
Kan nie wachten tot de game uitkomt, wilde vandaag de game pre-ordenen maar ben er nog niet uit of ik hem voor de 360 haal of pc. Ben benieuwd hoe de xbox 360 versie eruit ziet.
[ Voor 15% gewijzigd door Andyk125 op 07-06-2011 16:00 ]
Ik gok 4 uur lang gameplay beelden samengevat in een minuut of twee.
Hoogstens een half uurtje denk ik, want Batman komt er vlak achteraan. tenzij ze die 4 uur aan geweld op Origin zetten.Andyk125 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:58:
[...]
Nou dat klopt, zoals hierboven ook al vele keren te lezen is![]()
Er wordt gezegd dat er meer dan 4 uur durende gameplay beelden zullen komen met demo materiaal, maar dat lijkt me allemaal wel erg veel
En waar heb je dat gelezen?Andyk125 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:58:
[...]
Nou dat klopt, zoals hierboven ook al vele keren te lezen is![]()
Overigens voor GTAFreak: Nemean in "Battlefield 3 - Deel 2"
ErgensNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:01:
[...]
En waar heb je dat gelezen?
Overigens voor GTAFreak: Nemean in "Battlefield 3 - Deel 2"
Het ging trouwens ook om beelden vanaf de stand, met name de speelbare demo die daar plaats vindt. Maar dat zijn beelden die we toch allemaal al kennen..
[ Voor 17% gewijzigd door Andyk125 op 07-06-2011 16:05 ]
Lijkt me sterk dat ze 4 uur lang gameplay gaan laten zien, denk dat die mensen op E3 dan halverwege zitten te slapen. Aangezien het zelf spelen is altijd leuker dan iemand zien spelen of een opgenomen stuk te bekijken.
Verwijderd
Ze zullen wel gameplay bedoelen op de stand zelf 
as in footage op de screens daar
as in footage op de screens daar
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 16:07 ]
Geen 4 uur gameplay, gewoon 4 uur coverage.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/15/6580353.page
Of toch wel?
Of toch wel?
http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164970@RollieThePollie: 4 hours of recording MP with @Noken in #bf3 done. Had a blast playing. Now we need to trim it down to a minute or so Phuew!
[ Voor 54% gewijzigd door Splinter Cell op 07-06-2011 16:08 ]
Hmm toch maar kijken dan terwijl ik aant gamen ben.
Wil echt details over de kits weten.
Wil echt details over de kits weten.
Kijk zo gek ben ik nog nietSplinter Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:07:
Geen 4 uur gameplay, gewoon 4 uur coverage.
Of toch wel?
[...]
http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164970
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien