zo net even footage gezien van tank battle impressive ! alleen al de HUD, het is net alsof je er echt bent ofzo,
WHAT THE FUCK!
Net de EA presentatie met onder andere BF3 zitten kijken. Het ziet er zooooo enorm gruwelijk uit
Die tankmissie was echt ontzettend vet. Ze hebben gewoon zo veel aandacht aan detail besteed dat alles klopt. De bewegingen, het geluid, de graphics en natuurlijk de fucking vette muziek. Dit gaat MW3 echt never nooit winnen!
Ik heb het idee dat er eindelijk weer een grote stap wordt gemaakt in het shootergenre. Dit zorgt er tenminste ook voor dat de volgende CoD op een nieuwe engine wordt gebouwd, want als de huidige engine naast BF3 wordt gezet dan is hij echt dramatisch verouderd.
Net de EA presentatie met onder andere BF3 zitten kijken. Het ziet er zooooo enorm gruwelijk uit

Ik heb het idee dat er eindelijk weer een grote stap wordt gemaakt in het shootergenre. Dit zorgt er tenminste ook voor dat de volgende CoD op een nieuwe engine wordt gebouwd, want als de huidige engine naast BF3 wordt gezet dan is hij echt dramatisch verouderd.
Ik ben het volledig met je eens dat het verschil tussen beide games gigantisch is. Jij snapt dat, ik snap dat, heel GoT snapt dat zelfs, maar zullen de CoD diehards het willen toegeven? Zal dit ook zo af te leiden zijn uit de verkoopcijfers?monnick schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:47:
WHAT THE FUCK!
Net de EA presentatie met onder andere BF3 zitten kijken. Het ziet er zooooo enorm gruwelijk uitDie tankmissie was echt ontzettend vet. Ze hebben gewoon zo veel aandacht aan detail besteed dat alles klopt. De bewegingen, het geluid, de graphics en natuurlijk de fucking vette muziek. Dit gaat MW3 echt never nooit winnen!
![]()
Ik hoop het voor DICE, petje af
CoD gameplay is zo anders, BF gameplay trekt ook niet iedereen aan. Paar maten van me zweren bij CoD, ook al vind ik dat je BF gewoon niet zomaar weg kan schuiven. Ik speel CoD ook alleen voor SP campaign, daarna verkoop ik ze gewoon door voor diegenen die wel de MP willen spelen. BFBC2 schijfje erin en gaan maar totdat BF3 er is!
[ Voor 8% gewijzigd door aramdin op 07-06-2011 00:06 ]
In deze video zitten twee clips met PS3 footage. De scene met de politie auto's en de Eiffeltoren, en nog de scene met die pratende vent bijna op het einde van de video. Rechts onderin zie je van welk platform de footage komt (grotendeels PC overigens).Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:38:
Benieuwd hoe de PS3 versie eruit ziet:P
YouTube: Battlefield 3 - E3 2011: Frostbite Trailer
[ Voor 13% gewijzigd door Wizz15 op 07-06-2011 00:22 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
en deze is ook wel het plaatsen waard in de first post:
YouTube: E3 2011: Battlefield 3 - Campaign Tank Battle Gameplay
YouTube: E3 2011: Battlefield 3 - Campaign Tank Battle Gameplay
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ja ik hoopte eigenlijk dat er nog snel een 720p versie online zou komen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Verwijderd
De PS3 versie laten ze dus de urban en alleen een personage zien, weten we nog niet hoe het daar eruit zal zien:PWizz15 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:20:
[...]
In deze video zitten twee clips met PS3 footage. De scene met de politie auto's en de Eiffeltoren, en nog de scene met die pratende vent bijna op het einde van de video. Rechts onderin zie je van welk platform de footage komt (grotendeels PC overigens).
YouTube: Battlefield 3 - E3 2011: Frostbite Trailer
NiceRekenblok schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:40:
Zelfs de 1080p heb ik voor je
YouTube: Battlefield 3: E3 2011 Live Footage
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Net even wat trailers/filmpjes bekeken. Ziet er toch wel erg veelbelovend uit. En ik kreeg ook meteen een BF2 gevoel. Spannend!
Nog 2 nieuwe screens:
deze is uit de mp in Parijs

Deze is sp

Verder lijkt er een Health systeem in de HUD rechtsonder te zitten (zie plaatjes op http://www.battlefield3.nl/ )
deze is uit de mp in Parijs

Deze is sp

Verder lijkt er een Health systeem in de HUD rechtsonder te zitten (zie plaatjes op http://www.battlefield3.nl/ )
[ Voor 17% gewijzigd door priemt op 07-06-2011 08:03 ]
En alles staat volgens mij nu op de BF site:
http://www.battlefield.com/battlefield3/blog/e3recap-monday
Tot 1080p
Ik kan niet wachten. Ik heb de nodige upgrades voor mijn PC al op mijn verlanglijstje gezet.
Tot 1080p
Ik kan niet wachten. Ik heb de nodige upgrades voor mijn PC al op mijn verlanglijstje gezet.
~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~
Verwijderd
Gelukkig maar, want die live recording @ 1080p leek wel 640x480:Pdutch_camel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:12:
En alles staat volgens mij nu op de BF site:
Tot 1080p
En ik kreeg ook het BF2-gevoel een beetje, je kunt echt zien dat de PC het lead platform is. Het heeft wel zo zijn BC2 trekjes, maar dan wel de positieve, hopelijk dan:P
Edit:
Nu ik het in 1080p kan zien, dat filmpje met de tanks, wanneer die vliegtuigen erover heen vliegen, dat zijn EF 18 Super Hornets. Is dus een dual seater, hopelijk zit deze in de MP:P
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 09:18 ]
Als ik trouwens die tank trailer bekijk lijkt het wel alsof de drop op de tank shells een heel stuk lager is dan in BC2, dat is toch wel fijn om te zien.
Verwijderd
En ook dat geluid van die tank en de inslagen, zeer mooi gedaan:P
Trouwens, op de blog, zie ik daar nou BF3 MP beelden, op de foto's waar ze laten zien hoe ze alles aan het opstellen zijn.
http://www.battlefield.com/battlefield3/blog/bts-setup
Deze bijvoorbeeld

Je ziet linksbovenin zo'n message als er iemand gekilled is, lijkt wel een donkere map, iets waar sommigen hier op gehoopt hadden.
Trouwens, op de blog, zie ik daar nou BF3 MP beelden, op de foto's waar ze laten zien hoe ze alles aan het opstellen zijn.
Deze bijvoorbeeld

Je ziet linksbovenin zo'n message als er iemand gekilled is, lijkt wel een donkere map, iets waar sommigen hier op gehoopt hadden.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 09:31 ]
Verwijderd
Serieus, i'm blown away... Wat een spel, de snelheid de actie... Na jaren lang wachten sinds bf2 moet ik dit spelen.. Clan wars, esl ladders. Man... Here we come!
Bel Keith Bakker maar, mij kan je nu al opvegen.
Gaan Zandhaas en Noise-Meista_G ook weer spelen of dat niet?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:46:
Serieus, i'm blown away... Wat een spel, de snelheid de actie... Na jaren lang wachten sinds bf2 moet ik dit spelen.. Clan wars, esl ladders. Man... Here we come!
Spel ziet er zeker goed uit, ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Prachtig op 6:00 min,die tank die ontploft en dat mannetje die er brandend uit probeerd te springen.
Het is niet sadistisch bedoelt,maar gaat meer om het effect,omdat het een spel is.
Het is niet sadistisch bedoelt,maar gaat meer om het effect,omdat het een spel is.
Wat zou ik daar graag zitten zeg !Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:30:
... op de foto's waar ze laten zien hoe ze alles aan het opstellen zijn.
[afbeelding]
Verwijderd
Hier een hele berg aan foto's van de E3 gemaakt door dice zelf: http://www.flickr.com/photos/eabattlefield/
Kan je erg goed de pc's zien waar mee gespeelt word enzo, lijkt nogal high-end te zijn.
Kan je erg goed de pc's zien waar mee gespeelt word enzo, lijkt nogal high-end te zijn.
Welk filmpje bedoel je?icn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:57:
Prachtig op 6:00 min,die tank die ontploft en dat mannetje die er brandend uit probeerd te springen.
Er zijn inderdaad verschillende tank trailers,bij deze zie je er twee uitspringen op 5:50 min machtig gewoon.
2 tank trailers iig.
1ste was van de live demo op de E3 gister.
2de laat meer detail zien (kwaliteit beter?)
1ste was van de live demo op de E3 gister.
2de laat meer detail zien (kwaliteit beter?)
Verwijderd
MP trailer, Paris Operation Metro
Lost for words, this is gonna be EPIC
[YouTube: http://www.youtube.com/v/_8D4D5VeMsk&hl=en]
Lost for words, this is gonna be EPIC
[YouTube: http://www.youtube.com/v/_8D4D5VeMsk&hl=en]
Het zijn dezelfde,maar verschillend opgenomen,want op 1 van de trailers die hier gepost is,zag ik er 1tje uitspringen,en op die hierboven zie je er twee.
Verwijderd
Beter 10x, dan geen keer. Zal in het vervolg beter opletten. Zit op mijn werk en kreeg hem net gemaild van EA.Avalaxy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:09:
Die is al 10x gepost.
Ze staan alle drie al in de OP, daar had je even kunnen kijken.
17:30 op Gametrailers: We’re back live with the first details on BATTLEFIELD 3’s multiplayer mode with Patrick Bach.
17:30 op Gametrailers: We’re back live with the first details on BATTLEFIELD 3’s multiplayer mode with Patrick Bach.
[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 11:17 ]
Ligt het aan mij of kunnen alle andere spellen mij gewoon nu niet meer beindrukken (qua graphics dan) nu ik BF3 gezien heb?
Ik bedoel, ik heb naar die "live" feed gekeken en dus o.a. MW3, Far Cry 3, Assassin's Creed Revelations en Ghost Recon Future soldier gezien, maar geen van allen voelde ik me nog toe aangetrokken.
DICE, je hebt mij officieel verpest
Nu maar hopen dat September een beetje snel komt, net als de 7000 serie van AMD. Ik ga hem nodig hebben...
Ik bedoel, ik heb naar die "live" feed gekeken en dus o.a. MW3, Far Cry 3, Assassin's Creed Revelations en Ghost Recon Future soldier gezien, maar geen van allen voelde ik me nog toe aangetrokken.
Nu maar hopen dat September een beetje snel komt, net als de 7000 serie van AMD. Ik ga hem nodig hebben...
Helemaal mee eens...Lt. Big Mack schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:20:
Ligt het aan mij of kunnen alle andere spellen mij gewoon nu niet meer beindrukken (qua graphics dan) nu ik BF3 gezien heb?
Ik mag toch aannemen dat DICE de andere game developpers hiermee flink wakker schudt
Trouwens, ben erg benieuwd naar de Team Death Match mode. Ik verwacht dat hierin ook een 'no-vehicle' option in zit, en kleinere mappen, waardoor je een soort CoD krijgt... alleen dan grafisch veul beter natuurlijk
(niet om te stoken hoor, maar ik denk dat dit wel een anti COD troef is)
Verwijderd
Eerste keer dat ik hier post in dit topic...
DICE had me nog niet overtuigd tot gisteren ... ze hadden welgeteld 1 minuut nodig .. DIT = MUST HAVE.
MW3 en al de rest die eraankomt screw it. Dit game word nice
MW3 blijft same old same old ( same graphics, different shit , different story)
DICE gooit gewoon naar elke developer met vernieuwingen
Iemand al ergens een pre order lopen ?
DICE had me nog niet overtuigd tot gisteren ... ze hadden welgeteld 1 minuut nodig .. DIT = MUST HAVE.
MW3 en al de rest die eraankomt screw it. Dit game word nice
DICE gooit gewoon naar elke developer met vernieuwingen
Veel pre-orders bij EA zelf ten tijde dat het maar ~25 euro was. Verder veel pre-orders bij de Wehkamp omdat het daar heel goedkoop is. Zie ook OP voor prijzen.
wat wat wat? gaat mijn MSI 6970 dit niet trekken op max? ik hoop het wel want heb em speciaal voor bf3 gekocht,Lt. Big Mack schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:20:
Ik wil eigenlijk meer van de multiplayer zien, dus hoop eigenlijk stiekem dat er iets uit lekt.
@ Hierboven ik zit ook te denken aan een nieuwe grafische kaart, maar denk dat mijn processor het sowieso al niet meer trekt en men geheugen te traag is.
@ Hierboven ik zit ook te denken aan een nieuwe grafische kaart, maar denk dat mijn processor het sowieso al niet meer trekt en men geheugen te traag is.
Ik wacht nog steeds braaf op de steam versieVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:29:
Eerste keer dat ik hier post in dit topic...
MW3 en al de rest die eraankomt screw it. Dit game word niceMW3 blijft same old same old ( same graphics, different shit , different story)
DICE gooit gewoon naar elke developer met vernieuwingen![]()
Hmm iets kopen voor een spel wat nog niet uit is....... is natuurlijk niet heel erg handig. De requirements zijn nog niet eens bekend.zippy1990 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:34:
[...]
wat wat wat? gaat mijn MSI 6970 dit niet trekken op max? ik hoop het wel want heb em speciaal voor bf3 gekocht,
Aangegeven via Twitter is, dat wanneer je BC2 kan draaien, je met gemak Battlefield 3 aan kanBaccy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:36:
[...]
Hmm iets kopen voor een spel wat nog niet uit is....... is natuurlijk niet heel erg handig. De requirements zijn nog niet eens bekend.
Dus deels wel.
Om battlefield op max te kunnen spelen met 1 high end kaart,kun je het best wachten op de volgende serie van amd/nvidia.
ohhh, dan zit ik zeker gebakken, want bc2 draaide ik met gemak met een GTX 285, en ook al men i5je van 2.6 naar 3.8 geoverclocked, dat komt helemaal goedNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:38:
[...]
Aangegeven via Twitter is, dat wanneer je BC2 kan draaien, je met gemak Battlefield 3 aan kan.
Dus deels wel.
Verwijderd
zal met een HD6870 ookwel kunnen hooricn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:38:
Om battlefield op max te kunnen spelen met 1 high end kaart,kun je het best wachten op de volgende serie van amd/nvidia.
Link? Want op Twitter is ook aangegeven dat een GTX 570 niet genoeg is voor max detail.Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:38:
[...]
Aangegeven via Twitter is, dat wanneer je BC2 kan draaien, je met gemak Battlefield 3 aan kan.
Dus deels wel.
Dat zou dus niet kunnen.
[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 11:45 ]
Met gemak met alles op max? Dan zou ik het met gemak met mijn 5870 kunnen draaien? Ik weet het niet hoor. Eerst zien dan gelovenNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:38:
[...]
Dus deels wel.
Verwijderd
IK denk dat ik tegen die tijd mijn 8800GT maar ga vervangen voor een nVidia 6x0 of GTX 570. En mijn 8800GT ga gebruiken voor physics. Of is de 8800GT overkill voor physics?
Maakt Battlefield 3 gebruik van een health systeem?

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 07-06-2011 11:59 ]
Ik denk het toch niet,als je alles een beetje volgt.
[ Voor 44% gewijzigd door icn op 07-06-2011 11:46 ]
Daar staat dat je het kan spelen, er staat nergens dat het met gemak kan. Lijkt me dus een kwestie van als je Bad Company 2 goed kan spelen kan je Battlefield 3 wel op low spelen.
*knip* Quote het dan niet
[ Voor 74% gewijzigd door TheZeroorez op 07-06-2011 12:00 ]
Ik beweer ook niet te zeggen dat hij zegt dat je alles op max aan kan.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:46:
[...]
Daar staat dat je het kan spelen, er stat nergens dat het met gemak kan. Lijkt me dus een kwestie van als je Bad Company 2 goed kan spelen kan je Battlefield 3 wel op low spelen.
Wel beter dat het Battlefield 2 health systeem er in zitten. En hopelijk fixen ze ook gelijk dat als je gerevived bent geen death hebt.
Ik beweer ook niet dat jij dat zegt, maar 'met gemak' is net wat anders dan dat het kan, ik denk niet dat wanneer je systeem net snel genoeg is voor Bad Company 2 je met gemak Battlefield 3 zal draaien, ik denk dat het dan heel krap wordt.Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:52:
[...]
Ik beweer ook niet te zeggen dat hij zegt dat je alles op max aan kan.
Hopelijk wordt het reviven niet zoals Battlefield Play4Free waarbij je direct weer vol ammo hebt
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 11:54 ]
True, miscommunicatie zullen we het daar ophoudenTsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:53:
[...]
Ik beweer ook niet dat jij dat zegt, maar 'met gemak' is net wat anders dan dat het kan, ik denk niet dat wanneer je systeem net snel genoeg is voor Bad Company 2 je met gemak Battlefield 3 zal draaien, ik denk dat het dan heel krap wordt.
Hopelijk wordt het reviven niet zoals Battlefield Play4Free waarbij je direct weer vol ammo hebt
Overigens:

MW3 gaat faalen ze hadden geen dinosaurussen.
Verwijderd
epic 4chan is jah ...
@graphics discussie. ik draai BFBC2 alles max vloeiend 125 fps... Ik verwacht ook niet dat ik dit game ga kunnen draaien vollebak met alles open... zo verwend ben ik niet
@graphics discussie. ik draai BFBC2 alles max vloeiend 125 fps... Ik verwacht ook niet dat ik dit game ga kunnen draaien vollebak met alles open... zo verwend ben ik niet
mw3 gaat zowiezo hard falen, vergeleken met bf3 al helemaal, en de fan boys, niet gelijk uit jullie vel schieten het is gewoon zo, gisteravond ook weer, ik zag die live gameplay van mw3, en had gelijk het gevoel "DLC voor mw2" meer niet, het was die missie met die onderzeeer, welk wapen gebruiken ze? ump45, ofja zo leek hij erop, de geluiden waren precies, maar dan ook precies hetzelfde, hoe het wapen word vastgehouden, precies hetzelfde, en ga zo maar door, de models, precies et zelfde, weer zon boot race , precies de zelfde... de graphics? puh, stront gewoon, precies het fucking zelfde... mw3, ga maar lekker tussen 6 planken liggen.
bf3 fanboy
bf3 fanboy
Over falen gesproken.
De gameplay zag er inderdaad weinig vernieuwend uit. Grafisch zag ik wel enige vooruitgang (death animaties, iets betere belichting, betere explosies), maar nog steeds een té groot verschil met BF3. Ik denk dat ze 'm behoorlijk knijpen bij Activision.zippy1990 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:00:
mw3 gaat zowiezo hard falen, vergeleken met bf3 al helemaal, en de fan boys, niet gelijk uit jullie vel schieten het is gewoon zo, gisteravond ook weer, ik zag die live gameplay van mw3, en had gelijk het gevoel "DLC voor mw2" meer niet, het was die missie met die onderzeeer, welk wapen gebruiken ze? ump45, ofja zo leek hij erop, de geluiden waren precies, maar dan ook precies hetzelfde, hoe het wapen word vastgehouden, precies hetzelfde, en ga zo maar door, de models, precies et zelfde, weer zon boot race , precies de zelfde... de graphics? puh, stront gewoon, precies het fucking zelfde... mw3, ga maar lekker tussen 6 planken liggen.
bf3 fanboy
[ Voor 77% gewijzigd door bram1984 op 07-06-2011 12:05 ]
Te veel op de a gedrukt, wel een ramp
Heeft iemand al iets over de kits gehoord, met betrekking tot medics enzo?
Ik hoop dat we hier met een paar serieuse tweakers een leuke clan kunnen opzetten tegen de tijd dat ie uitkomt dan,niet dat je de hele tijd met kids te maken gaat hebben die team killen etc,etc.
Wil voor bf3 wel een goede headset aanschaffen,spelen er hier mensen met headsets ???
Wil voor bf3 wel een goede headset aanschaffen,spelen er hier mensen met headsets ???
Ik gebruik een Sennheiser PC350 G4ME. Sowieso speel ik altijd met een headset, werkt toch iets beter.
Mijn headset is beetje stuk dus voorlopig enkel een koptelefoon, zal tegen die tijd wel een nieuwe fixen. Ik vind dat Nemean wel dat allemaal mag regelen, hij patst altijd met z'n ervaring 
Volgens mij is er over kits nog niks bekend, echter ga er maar vanuit dat het gewoon Bad Company 2 zal zijn qua kits.
Volgens mij is er over kits nog niks bekend, echter ga er maar vanuit dat het gewoon Bad Company 2 zal zijn qua kits.
Jij kan altijd bij me terecht.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:10:
Mijn headset is beetje stuk dus voorlopig enkel een koptelefoon, zal tegen die tijd wel een nieuwe fixen. Ik vind dat Nemean wel dat allemaal mag regelen, hij patst altijd met z'n ervaring

Tis echt niet te hopen, iemand van Rush gaat volgende maand naar Duitsland en dan gaan we even kijken wat er allemaal gaande is. Ben echt heel erg benieuwd.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:10:
Ik denk eerlijk gezegd dat BF 3 , qua engine gezien echt niet HEEL erg extreem veel zwaarder zal zien.
Ik bedoel ik vind het er echt heel goed uitzien .. maar ik zie ook weer niet zo'n bizar groot verschil als met BC 2 eerlijk gezegd.
Dus ik denk dat de mensen met nu een goeie high end systeem , die BC 2 al op zn max draaien , echt makkelijk mee kunnen in BF3
Ik bedoel ik vind het er echt heel goed uitzien .. maar ik zie ook weer niet zo'n bizar groot verschil als met BC 2 eerlijk gezegd.
Dus ik denk dat de mensen met nu een goeie high end systeem , die BC 2 al op zn max draaien , echt makkelijk mee kunnen in BF3
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik zie anders echt enorme verschillen, behalve de kleur van de HUD. Ik herken BC2 er niet meer in.
Ik speel eigenlijk altijd met headsets, het geluid is dan intenser en je krijgt je meer van de omgevingsgeluiden mee. Een goede (3D) headset kan ik je dus van harte aanbevelen.icn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:07:Wil voor bf3 wel een goede headset aanschaffen,spelen er hier mensen met headsets ???
Mijn headsets: Creative Tactic3D Alpha (nieuw) en Plantronics GameCom 377 (oud). Het geluid van de Creative is veel beter dan de GameCom377.
[ Voor 19% gewijzigd door Indy91 op 07-06-2011 12:28 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Deze headset zal wel voldoen http://www.salland.eu/pro...-00270100-r3m1.html?ref=2

http://www.dynaspy.com/hi...o5t08pj8erc6heiqjgomh7rs7Tis echt niet te hopen, iemand van Rush gaat volgende maand naar Duitsland en dan gaan we even kijken wat er allemaal gaande is. Ben echt heel erg benieuwd.
Record that shit
pricewatch: Speedlink Medusa NX Stereoicn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:21:
Deze headset zal wel voldoen http://www.salland.eu/pro...-00270100-r3m1.html?ref=2
pricewatch: Steelseries Steelsound 4H
pricewatch: Creative Fatal1ty Professional Series Gaming Headset MkII
Deze ook wel hoor
[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 12:24 ]
Okay even allemaal naar het headset topic.
Verwijderd
Is er ergens al in game footage van de MP met de voertuigen?
Dat is voor mij namelijk we de kracht van de MP van BF.
Voertuigen en de helden met ballen om ze uit te schakelen...(of dat in ieder geval proberen)
Dat is voor mij namelijk we de kracht van de MP van BF.
Voertuigen en de helden met ballen om ze uit te schakelen...(of dat in ieder geval proberen)
Lees eens de laatste paar pagina's door en kijk eens in de OP. Zelf moeite doen is niet verboden hoor.
Wat denken jullie Heb een nieuw systeempje
MSI GTX 570 OC (900Mhz)
8GB ram DDR3
Amd 965 black editio (OC 4Gzh)
zou ik hem op 1680x1050 zonder aa max kunen of in de buurt?
MSI GTX 570 OC (900Mhz)
8GB ram DDR3
Verwijderd
Denk het nietMikeFoot schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:51:
Wat denken jullie Heb een nieuw systeempje
MSI GTX 570 OC (900Mhz)
8GB ram DDR3
Verwijderd
Echt wel niettus, als je met 25 FPS genoegen neemt, oke, dan wel
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 13:00 ]
Verwijderd
Beetje vriendelijk blijven, en normaal reageren word vaak wel gewaardeerd
Maar om te vragen of het het of niet kan draaie, zie onderstaand ( Gepost een paar berichten eerder):

Daar heeft een Dev. van dice gezegt dat een GTX570 goed te spelen is voor High settings. Daar is niet gepraat over resolutie('s), en / of aa, maar je verwacht dus Medium tot medium/High settings
jaja, ik snap het, maar hou niet van dat nutteloze getroll...
Voor iedereen, de system requirements staan gewoon in de OP, meer is gewoon niet bekend, er kan dus niet gezegd worden of het wel of niet gaat werken simpelweg omdat de details er niet zijn. Leuk dat iedereen hier elke paar posts weer wat komt vragen zonder zelf ook maar enige moeite te doen om het topic door te lezen, maar kan dat gewoon achterwege blijven? Op z'n minst tot er duidelijke informatie is.
Vraag me af of ik nog wel moeite moet steken in de OP, kennelijk leest toch niemand die, waarom dan nog alle informatie er in verzamelen?
Vraag me af of ik nog wel moeite moet steken in de OP, kennelijk leest toch niemand die, waarom dan nog alle informatie er in verzamelen?
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 13:06 ]
"Hey, laat ik ook maar weer eens in het Battlefield 3 topic kijken"
Veertien nieuwe paginas, 90% van de posts heeft ongeveer een regel, 20 keer dezelfde filmpjes gepost
Achja, ik ben ook enthousiast, maar toch... Wat hebben we nou allemaal gezien mensen? Uit die multiplayer trailer kon je qua gameplay natuurlijk helemaal niks halen. Dat is toch het nadeel aan dingen zoals de E3, momenteel weet je nauwelijks wat extras en ondertussen wordt dit complete topic overspoeld met random vragen waar niemand antwoord op kan geven.
Op die screen van Tsurany zie je trouwens duidelijk een ster voor de bovenste player staan. Zou dat betekenen dat er een squad leader komt? En als je kijkt naar alle kills, dan zijn alle wapens gebruikt door de attackers Amerikaanse wapens, en door de defenders Russische wapens! Faction-sided wapens? (Niet gelet op pistols en nades)
Veertien nieuwe paginas, 90% van de posts heeft ongeveer een regel, 20 keer dezelfde filmpjes gepost
Achja, ik ben ook enthousiast, maar toch... Wat hebben we nou allemaal gezien mensen? Uit die multiplayer trailer kon je qua gameplay natuurlijk helemaal niks halen. Dat is toch het nadeel aan dingen zoals de E3, momenteel weet je nauwelijks wat extras en ondertussen wordt dit complete topic overspoeld met random vragen waar niemand antwoord op kan geven.
Op die screen van Tsurany zie je trouwens duidelijk een ster voor de bovenste player staan. Zou dat betekenen dat er een squad leader komt? En als je kijkt naar alle kills, dan zijn alle wapens gebruikt door de attackers Amerikaanse wapens, en door de defenders Russische wapens! Faction-sided wapens? (Niet gelet op pistols en nades)
Verwijderd
Exact de reden waarom ik zo reageerdeTsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:04:
Voor iedereen, de system requirements staan gewoon in de OP, meer is gewoon niet bekend, er kan dus niet gezegd worden of het wel of niet gaat werken simpelweg omdat de details er niet zijn. Leuk dat iedereen hier elke paar posts weer wat komt vragen zonder zelf ook maar enige moeite te doen om het topic door te lezen, maar kan dat gewoon achterwege blijven? Op z'n minst tot er duidelijke informatie is.
Vanavond 17:30 kijken naar Gametrailers, dan komt er meer info over de multiplayer. Ik vraag me af in hoever we echt wat gaan leren maar ik hoop toch zeker dat we dan wat meer concrete informatie krijgen Dit was inderdaad erg beperkt tot een paar korte flashes. Je krijgt echter wel een goede indruk van de details in de map. Ook cool dat je in de underground kan vechten.Adante schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:06:
Squadleader zou fijn zijn, zeker als dat betekent dat je niet meer op elke squadmate kan spawnen. Ik vrees wel dat die wapens zo in scene gezet zijn, als ik zie hoe ze het in Bad Company 2 en Play4Free doen lijkt het mij dat ze faction based wapens geen leuk idee vinden, erg jammer.Op die screen van Tsurany zie je trouwens duidelijk een ster voor de bovenste player staan. Zou dat betekenen dat er een squad leader komt? En als je kijkt naar alle kills, dan zijn alle wapens gebruikt door de attackers Amerikaanse wapens, en door de defenders Russische wapens! Faction-sided wapens? (Niet gelet op pistols en nades)
ja maar GTX 570 en da medium is tog neit normaal en dan ook nog eens maar op 1680x1050
Dus? Misschien is Frostbite 2 medium wel *random engine* maxed?MikeFoot schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:10:
ja maar GTX 570 en da medium is tog neit normaal en dan ook nog eens maar op 1680x1050
Dan valt het toch niet zo tegen? Kijk nou eerst maar hoe BF3 eruit ziet op die GTX 570.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ze moeten even vertellen wat voor systeem ze gisteren gebruikte voor die demo
Ga elkaar nou niet tegen de schenen trappen, wacht gewoon rustig tot de systeem eisen der zijn en kijk dan of je kaart er tussen staat. Bovendien zullen de GPU fabrikanten nog wel met een driver komen om de games te optimaliseren zoals ze vaker doen.
@ Hier boven, wat heb je er dan nog aan? De game settings waren gelocked op 60FPS. En het is nog in de alpha stadium. Lekker even wachten.
@ Hier boven, wat heb je er dan nog aan? De game settings waren gelocked op 60FPS. En het is nog in de alpha stadium. Lekker even wachten.
Kans is groot dat het in scene is gezet, of dat het gewoon toeval is. Maar toch. Amerikaan gebruikt een M9 en zo'n rus gebruikt dan weer een MP433. Enige 'fout' die daarin zat was dat een Rus een Amerikaanse granaat gebruikte.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:10:
Squadleader zou fijn zijn, zeker als dat betekent dat je niet meer op elke squadmate kan spawnen. Ik vrees wel dat die wapens zo in scene gezet zijn, als ik zie hoe ze het in Bad Company 2 en Play4Free doen lijkt het mij dat ze faction based wapens geen leuk idee vinden, erg jammer.
Also, kan dat eindeloze geneuzel over de specs een keer stoppen? Wat als het hoger is dan je denkt? Dan upgrade je in alle waarschijnlijkheid. Wat als het lager is? "Jeej, ik kan het op high spelen [/e-peen]"
Verwijderd
Typische reactie van mensen op hardware topics. Zoeizo komt er na de release toch mensen op de proppen met FPS configs & tweaks...Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:15:
Ga elkaar nou niet tegen de schenen trappen, wacht gewoon rustig tot de systeem eisen der zijn en kijk dan of je kaart er tussen staat. Bovendien zullen de GPU fabrikanten nog wel met een driver komen om de games te optimaliseren zoals ze vaker doen.
25 oktober jongens... heeft geen zin om nu al jullie kast op te eten
Hoezo typische reactie?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:17:
[...]
Typische reactie van mensen op hardware topics. Zoeizo komt er na de release toch mensen op de proppen met FPS configs & tweaks...
25 oktober jongens... heeft geen zin om nu al jullie kast op te eten
En een kast zal zwaar op de maag liggen.

Misschien is Frostbite 2 medium wel *random engine* maxed? wat betekend dat? sorry ik weet het neit
Verwijderd
Doe je nou alsof? Of...MikeFoot schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:10:
Verwijderd
was eig geen reactie op jou. Ik ging eig akkoord met jeNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:18:
[...]
Hoezo typische reactie?
En een kast zal zwaar op de maag liggen.
wat bedoel je met doe je nou alsof? Ik stel gewoon een vraag op interet
Aah vandaar.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:22:
[...]
was eig geen reactie op jou. Ik ging eig akkoord met jeBedoelde hun reactie van het "bitchen" op mekaar
@ Hier boven.
Ik heb het gevoel dat je lichtelijk aan het trollen bent.
Ik hoop dat achter dit spel een zware eSports community gaat ontstaan, zoals bij BF2 het geval was!
Kijk er echt naar uit om dit spel te spelen
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Verwijderd
Zou wel leuk zijn. In principe is dit hét spel daarvoor. Alleen weten we nog niet echt veel over de multiplayer hè? Als het spel zich er goed voor leent dan ga ik + een hele zooi vrienden die ik ken allemaal weer BF spelen in clanverband. En ik verwacht dat er genoeg mensen zijn die dit ook gaan doen.Snobbieh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:27:
Ik hoop dat achter dit spel een zware eSports community gaat ontstaan, zoals bij BF2 het geval was!
Verwijderd
must be troll !Snobbieh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:27:
ps: it's me
Esports mss wel mss niet ..
Jullie weten ook wel dat als er op de frostbite 2 gedraaid wordt in dx 10/11 met zulke graphics,dat je niet kunt verwachten met een 570/580/6950/6970 alles op max te kunen spelen.Met andere woorden wil je alles eruit kunnen halen,zul je gewoon €€€,s moeten neerleggen.
Dat hopen er meer, maar wil eerst de details van de kits weten. Aangezien ik niet met een LMG ga rond banjeren. Hopelijk wel met bepaalde regels, zoals geen claymores etc.Snobbieh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:27:
@ICN, daarom ben ik al een tijdje aan het sparen
Verwijderd
ALLRIGHT NOG 1Xicn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:31:
Jullie weten ook wel dat als er op de frostbite 2 gedraaid wordt in dx 10/11 met zulke graphics,dat je niet kunt verwachten met een 570/580/6950/6970 alles op max te kunen spelen.Met andere woorden wil je alles eruit kunnen halen,zul je gewoon €€€,s moeten neerleggen.
sommige mensen willen niet alles op MAX spelen maar gwn een vlot spel spelen... en stop nu is met die discussie
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien