God morks in wysterious ways.
GrapjeArtPhil-Flower schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:33:
Pas je postgedrag aan aan de situatie. In dit geval alleen posten als je vind dat je echt iets toe te voegen hebt.
Suh dude
Ik hoop het, kan ook zijn dat het onderdeel is van het customizen van je soldaat. Echter in Battlefield 2 Special Forces zat ook traangas en gasmaskers, grote kans dat het terug komt.martijn--g schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:33:
Opvallend trouwens in dat Metro filmpje dat je op een gegeven moment een gasmasker ziet. Tear gas?![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 06-06-2011 22:35 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zou kunnen. We krijgen dus nu de 2 zwaargewichten in dezelfde stad! Kijken of cod Parijs net zo mooi kan neerzetten als DICE!martijn--g schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:33:
Opvallend trouwens in dat Metro filmpje dat je op een gegeven moment een gasmasker ziet. Tear gas?![]()
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat weet ik wel zekr van niet
ik heb net die gameplay gezien van mw3
om van te huilen....
Suh dude
Wat me wel opvalt is dat je voor een enemy kill 100 punten krijgt en voor een kill assist 50. Had eigenlijk gehoopt dat het iets meer richting BF2 zou gaan ipv hoger. Hopelijk worden de team acties ook goed beloond! Dat heft het dan weer enigszins op.
Wat een prachtige statement was dat over het sociale platform "And it's all free" take that Activision!
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
www.origin.comArtPhil-Flower schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:36:
Die gozer heeft een website genoemd met een filmpje. Heeft iemand hem toevallig onthouden?
\O/ weeeee =[specs]=
De 25e is een dinsdag, voor mij in ieder geval goed. Voor mij start de vakantie danDorest0rm schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:35:
D'awww, de herfstvakantie is nét afgelopen op 25e.
Wat een prachtige statement was dat over het sociale platform "And it's all free" take that Activision!
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik denk dat ik maar wat vakantiedagen ga opnemenUniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:38:
[...]
De 25e is een dinsdag, voor mij in ieder geval goed. Voor mij start de vakantie dan
waneer bf3 in de winkel ligt
gaan mijn 25 vakantiedaagjes mooi in
Suh dude
[edit]
Ook de E3 demo van CODMW gezien, die is ook vet, maar blijft qua grafisch gezien zeker achter. Qua gameplay meer van hetzelfde.
BF3 veegt de vloer aan met Modern Warfare
[ Voor 57% gewijzigd door aramdin op 06-06-2011 22:42 ]
Haha zeker.aramdin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:40:
Net de EA E3 Live Coverage gezien, die tank missie is echt gruwelijk!
Vooral die explosie op die bunker BOOM
Suh dude
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Enige is, is die open beta voor diegenen die dus de Medal of Honor LE hebben + anderen of komt er speciale beta voor MoH-kopers?
als ze 25 communiceren op zo'n presentatie lijkt mij dat ze dat aanhouden....Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:43:
Mensen, we hebben een conflict hier. Volgens de demo komt-ie 25 oktober uit, maar de persberichten die EA uitstuurt is de 27e...
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
\O/ weeeee =[specs]=
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Open beta = open beta. Dan ga ik er vanuit dat mensen die niet de speciale MOH hebben gekocht he mook kunnen spelenHidde schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:44:
De multiplayerbeelden waren niks meer dan een tease! Doen ze express uiteraard. Er is multiplayer op de vloer dus er komt vast wel genoeg info erover.
Enige is, is die open beta voor diegenen die dus de Medal of Honor LE hebben + anderen of komt er speciale beta voor MoH-kopers?
Dit benadrukken ze ook alleen maar om MW3 te stangen. Stats zijn altijd al gratis geweest bij de BF serie.Energy99 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:45:
Wel superrelaxt dat alles gewoon gratis blijft, zoals het hoort te zijn. Kunnen andere bedrijven nog een puntje aan zuigen
Heel klein beetje
Suh dude
True, vooral de HUD.pannekoek141 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:47:
Om trouwens heel eerlijk te zijn hadden de beelden iets weg van medal of honor 2010...
Heel klein beetje
Vond ik dat erg? Nope, want de rest zag er TE goed uit.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wel gruwelijk hoe ze destruction hebben doorgevoerd, die steen recht op ze bakkes.
SP vond ik btw heel slecht eruit zien, maar lag denk aan de stream...
Ik denk 2 optiesRekenblok schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:46:
[...]
Open beta = open beta. Dan ga ik er vanuit dat mensen die niet de speciale MOH hebben gekocht he mook kunnen spelen
- MoH buyers kunnen er een week fzo eerder mee aan de slag
of
- ze werken met key contests en delen keys uit aan grote sites, net zoals bij BFBC2 beta. maar MoH buyers krijgen sowieso een key.
Ik vind het er heel goed uit zien, maar de stream die ik keek was ook niet van al te goede kwaliteit. Prima oplossing was gewoon verder van het beeldscherm zitten zodat het niet meer pixelig is... kan niet wachten totdat de (Full) HD trailers op YouTube staan!The Great HooD schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:48:
Neejoh, bij mij totaal niet. Al had ik wel wat meer verwacht. Weinig info idd. Zag ook geen hitmarkers?
Wel gruwelijk hoe ze destruction hebben doorgevoerd, die steen recht op ze bakkes.
SP vond ik btw heel slecht eruit zien, maar lag denk aan de stream...
Haha ik heb er ook geen problemen meeJeroenneman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:47:
[...]
True, vooral de HUD.
Vond ik dat erg? Nope, want de rest zag er TE goed uit.
Suh dude
Wat komt dan uit?Rekenblok schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:44:
[...]
als ze 25 communiceren op zo'n presentatie lijkt mij dat ze dat aanhouden....
En wanneer kwam de beta?
Elke MOH 2010 dus niet alleen special edition
Suh dude
Als je dat MP filmpje op de Metro map (Origin.com) rustig bekijkt en een paar keer pauzeert, kan je daar heel veel informatie halen uit jeep-view, walking-view, minimap, punten, knife-animation etc. etc.glashio schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:43:
Had meer verwacht van de MP beelden, het wachten duurt voort (Helicopter/Jet/Tank view e.d.)... Minimap overzicht? Spotten? Squads?... te weinig info dus
Zo'n constructie vermoed ik ook. Anders zouden ze het niet "open beta" noemenAsgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:48:
[...]
Ik denk 2 opties
- MoH buyers kunnen er een week fzo eerder mee aan de slagen
of
- ze werken met key contests en delen keys uit aan grote sites, net zoals bij BFBC2 beta. maar MoH buyers krijgen sowieso een key.
Oke waar dan ?Qlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:48:
Ja, maar morgen gaan ze dieper in op BF3 he.
Ontopic ... ik ben dan wel bevooroordeeld aangezien ik al een BF fan ben vanaf het eerste uur.
Maar damnn wat zag het er gruwelijk uit zeg !
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Het spel?ArtPhil-Flower schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:49:
[...]
Wat komt dan uit?
En wanneer kwam de beta?
Suh dude
Spel komt uit 25 of 27 okt.
Hoeveel september komt Beta uit?
[ Voor 8% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 06-06-2011 22:53 ]
Ze zeggen 25, dan is het ook 25, anders zeggen ze dat niet
Hoeveelste sept is nog niet bekend.ArtPhil-Flower schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:52:
[...]
Spel komt uit 25 of 27 okt.
Hoeveel september komt Beta uit?
Ik hoop allezins in het begin van de maand, half sept ben ik op reis en eind sept terug school...
http://www.insidegamer.nl...ber-krijgt-battlelog.html
[ Voor 5% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 06-06-2011 22:56 ]
De intro animatie van het DICE logo en de gebruikte geluidjes in de gameplay lijken verdacht veel op die van Transformers of ligt het aan mij?
\O/ weeeee =[specs]=
er is een scene waar je precies uit een gebouw springt.
Dus náást de straten en de metro, zullen gebouwen ook toegankelijk zijn zo te zien!
This game drives me wild.
Verwijderd
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
Spoel terug naar: 4:24:50
NehVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:01:
[...]
Neem aan dat dit niet de nieuwe video's waren?:P
Nu wachten op 720p of 1080p versies!
Verwijderd
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Bedankt! Ga nu kijkenVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:03:
Voor die tank footage:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
Spoel terug naar: 4:24:50
[ Voor 91% gewijzigd door mingooski op 06-06-2011 23:09 ]
Holy shit wat een mooi sound design.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dumbed downen om het cod publiek aan te trekken, hebben ze dus gelukkig niet gedaan.
@ lolleflikker cya!
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 23:08 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Demo's worden vrijwel altijd in GOD mode gespeeld zodat er snel doorheen gegaan kan worden. Als hij dood zou gaan zou het betekenen dat de demo opnieuw gestart zou moeten worden.LouisXV schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:09:
Het lijkt tijdens de tankslag wel of de tank meerdere keren geraakt wordt, terwijl vijandelijke tanks met een enkel schot worden vernietigd. Krijgt de tank van de speler extra HP tijdens de SP, of gebeurt hier iets anders? BIj BF2 was een tank na 3, 4 schoten meestal wel kapot.
Hij had de tank armor perk hé!LouisXV schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:09:
Het lijkt tijdens de tankslag wel of de tank meerdere keren geraakt wordt, terwijl vijandelijke tanks met een enkel schot worden vernietigd. Krijgt de tank van de speler extra HP tijdens de SP, of gebeurt hier iets anders? BIj BF2 was een tank na 3, 4 schoten meestal wel kapot.
Verwijderd
En nog iets:Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:10:
[...]
Demo's worden vrijwel altijd in GOD mode gespeeld zodat er snel doorheen gegaan kan worden. Als hij dood zou gaan zou het betekenen dat de demo opnieuw gestart zou moeten worden.
Als je een gehele missie in een tank moet spelen en je bent na 1 hit gelijk dood dan is de lol er snel af he ;-)
Misschien alleen op de hoogste moeilijkheidsgraad....
Volgens mij is het een open BETA, die dus ook echt open is, dus speelbaar voor iedereen. Hij zei in die persco toch iets in de zin van; vanaf september kan iedereen van de open BETA genieten.Asgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:48:
[...]
Ik denk 2 opties
- MoH buyers kunnen er een week fzo eerder mee aan de slag
of
Ik denk dat de BETA voor dit spel een beetje gezien kan worden als een demo, gelukkig!
Of je laat iedereen gewoon even uitrazen i.p.v er gelijk als een soort moderator er op te duiken en er wat van te zeggenTsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:09:
Ik snap dat iedereen overenthousiast is maar is het echt te veel gevraagd om even in de OP te kijken of de video's en in de informatie er al staat voordat het nogmaals gepost wordt of voordat er weer om gezeurd wordt? Het begint behoorlijk irritant te worden dat sommigen hier zo vreselijk lui zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door White_Collar op 06-06-2011 23:19 ]
Gaan tot 1080p.
Verwijderd
1080p: MP Footage + 1080p: Frostbite engine;
http://www.gamersyde.com/...and_screens-11215_en.html
Voor de SP Tank on-stage demo:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html <<<----- Even terug spoelen naar 04:24:50
Have fun + Welteruste
----
Tsurany was me voor ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 23:17 ]
Die gast die hij quote vraagt zelf waarom die tank niet kapot gaat, hij geeft netjes antwoord. Ik snap je probleem nietRekenblok schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:16:
[...]
Of je laat iedereen gewoon even uitrazen i.p.v er gelijk als een soort moderator er wat van te zeggen?

Ik snap jou probleem niet? Ik quote het verkeerde bericht van hem. iets te snel op de quote knop gekliktWlie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:17:
[...]
Die gast die hij quote vraagt zelf waarom die tank niet kapot gaat, hij geeft netjes antwoord. Ik snap je probleem niet
[ Voor 8% gewijzigd door White_Collar op 06-06-2011 23:19 ]
Jammer, maar helaas staat de footage waar ik het over had niet in de OP...Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:09:
Ik snap dat iedereen overenthousiast is maar is het echt te veel gevraagd om even in de OP te kijken of de video's en in de informatie er al staat voordat het nogmaals gepost wordt of voordat er weer om gezeurd wordt? Het begint behoorlijk irritant te worden dat sommigen hier zo vreselijk lui zijn.
Maar verder ontopic, die tank gameplay ziet er verdomd goed uit! Helaas word de speler wel heel erg vaak geraakt maar het blijft een live demo
[ Voor 35% gewijzigd door EnigmaNL op 06-06-2011 23:22 ]
Daar kan ik dan weer weinig aan doen hèRekenblok schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:19:
[...]
Ik snap jou probleem niet? Ik quote het verkeerde bericht van hem. iets te snel op de quote knop geklikt
Het is niet specifiek tegen jou gericht, sorry als ik die indruk wekte. Het was in het algemeen bedoeld. Dezelfde trailers, filmpjes en stukjes informatie worden achter elkaar gepost en om veel video's wordt gevraagd terwijl die al vaak gepost zijn. Nieuwe footage is natuurlijk welkom.EnigmaNL schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:19:
[...]
Jammer, maar helaas staat de footage waar ik het over had niet in de OP...
Kon je er maar wat aan doen
Maar even terug on topic: Iemand al het filmpje gespot van die lange single player sessie?

Screencap van de HUD, net even gemaakt. Geeft goed duidelijk aan hoe de HUD in elkaar steekt. Ik ga ook even de trailer door om te kijken welke wapens terug te vinden zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 06-06-2011 23:26 ]
Zo de ster op het 1e plaatjes de squadleader zijn? Of een commander?
[ Voor 43% gewijzigd door Nemean op 06-06-2011 23:27 ]
Voornamelijk M16, M4, AK74-u, M240. Er staat ook VSS in, m64 (ofzo) frag grenade.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
De HUD ziet er weer goed uit! Hoewel ik zelf liever de minimap links boven zou willen, hopelijk is dit in te stellen.Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:24:
[afbeelding]
Screencap van de HUD, net even gemaakt. Geeft goed duidelijk aan hoe de HUD in elkaar steekt. Ik ga ook even de trailer door om te kijken welke wapens terug te vinden zijn.
Ik vraag me af wat voor monster PC we nodig gaan hebben om Battlefield 3 op het aller-aller hoogst te spelen. Ik wil het in ieder geval! Die tank gameplay zag er zo goed uit!
AK-74M
AKS-74U
M-249
M9
Pecheneg
M16A4
MG7 Grenade
M4A1
Filmpje maakt het wel duidelijk in welke mate de gameplay vertraagd is, knifen lijkt langzamer te gaan en als je uit een gebouw springt kan je dat niet al vurend doen en je land ook niet direct vuurklaar.
[ Voor 68% gewijzigd door Tsurany op 06-06-2011 23:33 ]
van dev.
edit:
MAMMA MIA
*phew* It's over... for now. Love to the BF community for all support! Now off to the convention for final prep of MP hands-on!
verzonden 3 kwartier terug
Er komt dus nog
[ Voor 52% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 23:35 ]
Dus de quote onder het kopje "facties" in de TS:
kan aangepast worden.People's Liberation Resistance
Hoewel het nog niet officieel bevestigd is zal er in ieder geval een factie aanwezig zijn die vergelijkbaar is met de MEC uit Battlefield 3.
The #frostbite 2 #e3 trailer for #bf3 contained mixed PC and console footage, you guess which is which
[ Voor 57% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 23:37 ]
Morgenochtend 6 uur aan een stuk examenstof herhalen, dan examen afleggen en dan savonds hopelijk een groot pak nieuwe gameplay zien!
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien