Zou het flink jammer vinden als de movement gelijk staat aan dat van BC2. Al dat geshake en dergelijke is allemaal realistisch, maar of het leuk is twijfel ik over. Vond de movement in Battlefield 2 ook stukken beter dan in BC2. Sprint/shift, hurk/control, liggen/z, leftmousebutton/revive, hurk/control, sprint/shift. Gewoon lekker snelle actie.
In BF2 was het gewoon een wedstrijdje naar de grond duiken voor die bonus en om een kleiner doelwit te zijn, dat sloeg echt nergens op.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zie dat je deelneemt aan het eSport gebeuren.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:30:
Zou het flink jammer vinden als de movement gelijk staat aan dat van BC2. Al dat geshake en dergelijke is allemaal realistisch, maar of het leuk is twijfel ik over. Vond de movement in Battlefield 2 ook stukken beter dan in BC2. Sprint/shift, hurk/control, liggen/z, leftmousebutton/revive, hurk/control, sprint/shift. Gewoon lekker snelle actie.
Eerlijk gezegd had ik zo een reactie al sinds enkele maanden terug eens verwacht van de meer professional gamers. Niet dat ik hier iets negatiefs in zie, maar ik vroeg mij ook al af of die competitive gamers wachten op snufjes als bewegende beeld, en je aim dat wegslaat als je geraakt wordt, etc
Het is niet voor niets dat games als Quake, Counterstrike en Battlefield 2 nog massaal gespeeld worden. Het is recht toe, recht aan schieten. Zonder de mogelijkheid op negatieve invloeden als bv wegslaande aim dus.
Ik hoop toch dat BF3 zal aanslaan bij die competitive communities, omdat DICE dit zeker verdient.
Ach op die manier hoeft dat van mij niet. Als het aanslaat vanwege het tactische element en de voertuigen chnd ik dat mooi, qua shooter elementen hoeft het van mij echt geen UT te worden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik vind het leuk mooie graphics en destructie, maar dan alleen voor de singleplayer.. in de multiplayer ga ik ook zeker alleen infantry only spelen. Aangezien daar mijn uitdagingen zitten. Wat Battlefield 2 zo goed maakte was, dat je nog een kans had weg te komen aan ongeveer 5 man, in games als Bad Company 2 of Call of Duty: Black Ops is dit amper mogelijk. Het zelfde geld voor dat als iemand op je schiet dat je gun naar boven gaat. Allemaal onnodige animaties, want het is en blijft een spel, en realiteit is in een spel altijd ver te zoeken.Asgaro schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:53:
[...]
Ik zie dat je deelneemt aan het eSport gebeuren.
Eerlijk gezegd had ik zo een reactie al sinds enkele maanden terug eens verwacht van de meer professional gamers. Niet dat ik hier iets negatiefs in zie, maar ik vroeg mij ook al af of die competitive gamers wachten op snufjes als bewegende beeld, en je aim dat wegslaat als je geraakt wordt, etc
Het is niet voor niets dat games als Quake, Counterstrike en Battlefield 2 nog massaal gespeeld worden. Het is recht toe, recht aan schieten. Zonder de mogelijkheid op negatieve invloeden als bv wegslaande aim dus.
Ik hoop toch dat BF3 zal aanslaan bij die competitive communities, omdat DICE dit zeker verdient.
Counterstrike 1.6 word nog steeds fanatiek gespeeld, zo deed ons oud team nog altijd mee aan de oh zo oude Dreamhack. Counter Strike Source sloeg ook slechter aan dan de oude CS1.6 gewoonweg om dat de formule in CS1.6 dood simpel is maar oh zo effectief. Heel veel gamers willen geen fancy graphics en animaties, maar is de gameplay veel belangrijker.
Ik speel alle competitieve games op laag, gewoonweg omdat ik me erger aan licht inval die in je gezicht schijnt zodat je geen vijand meer ziet, aan rond dwarrelende bladeren die out the middle of no where komen en sneeuw wat zo wit is dat je met hoofdpijn achter je pc zit. En ga zo maar door.
Als je iemand die aan het dolphin diven niet kon raken, moest je beter aimenTsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:34:
In BF2 was het gewoon een wedstrijdje naar de grond duiken voor die bonus en om een kleiner doelwit te zijn, dat sloeg echt nergens op.
Nee, mensen die zo willen spelen moeten gewoon lekker bij UT of dat kansloze CS blijven. In Battlefield horen zaken zoals bunnyhopping en dolphindiving niet, dat hebben ze in BF2 ook geprobeerd te voorkomen, zonder succes helaas. Dat is ook de grootste reden dat liggen daarna uit BFBC2 en Play4Free is gehaald. Ook is bunnyhopping in die spellen gewoon niet meer effectief zoals dat in BF2 wel was.
Zullen ze in BF3 wel goed opgelost hebben door dingen zoals liggen met vertraging en springen met vertraging.
Zullen ze in BF3 wel goed opgelost hebben door dingen zoals liggen met vertraging en springen met vertraging.
Ik snap je punt, maar is Battlefield wel de juiste game om al die dingen er uit te laten? Ze willen duidelijk iets meer de realistische kant op, in plaats van het bekende twitch-aimen. Snelle muisbewegingen zijn natuurlijk leuk, maar ikzelf vind BC2 bijvoorbeeld erg leuk met squads. Paar clanmaten die voor geen meter kunnen aimen, maar toch nog prima mee kunnen komen omdat ze gewoon slim spelen. Natuurlijk heb je daar niet zoveel aan in competitie, dan moet je het beide hebben..... Ook heb ik het gevoel dat de rankings in BC2 veel vaker veranderen. Elk potje staat iedereen op een compleet andere plek, met de uitzonderlijke spelers daargelaten.
Wat mij betreft mogen ze het zo laten......
Wat mij betreft mogen ze het zo laten......
Weet je waarom Battlefield 2 dood is gebloed? Door mensen zo als jou die een geweldige formule van een game willen aanpassen naar hun wens, en niet nadenken hoe andere mensen er over denken.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:55:
Nee, mensen die zo willen spelen moeten gewoon lekker bij UT of dat kansloze CS blijven. In Battlefield horen zaken zoals bunnyhopping en dolphindiving niet, dat hebben ze in BF2 ook geprobeerd te voorkomen, zonder succes helaas. Dat is ook de grootste reden dat liggen daarna uit BFBC2 en Play4Free is gehaald. Ook is bunnyhopping in die spellen gewoon niet meer effectief zoals dat in BF2 wel was.
Even een lijstje met voorbeelden:
Mensen konden instant prone en daarna snel weer op staan.
Public players, gingen whinen want ze konden iemand die sneller op de toetsjes konden drukken niet aan.
De J-10 was overpowered
De J-10 moet generved worden riepen de public players, resultaat de F35B is gedeeltelijk OP en is nu eazy mode.
De C4 throw is op
C4 throw is er uit gewerkt
En ik kan wel door blijven gaan en dat kost de kop voor een game. Valve heeft goed naar zijn community geluisterd en dat heeft er voor gezorgd dat het spel interessant bleef.
Battlefield is nooit realistisch geweest en zal het ook nooit zijn. Het word ook een GAME genoemd. Battlefield is ver van realiteit. Als je realiteit wilt ga dan ArmA of Operation Flashpoint spelen of ga een keer naar buiten.
In CS raak je tenminste wat en doe je ook een fatsoenlijke hoeveelheid damage met een M4A1/MP5/P90/L96A1Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:55:
Nee, mensen die zo willen spelen moeten gewoon lekker bij UT of dat kansloze CS blijven.
Het gehuppel en gedive is het probleem niet : Het is die stomme animatie die erbij zit die het irritant maakt : Waar jij heen schiet bevindt de speler zich helemaal niet TOTDAT de animatie afgelopen is !!In Battlefield horen zaken zoals bunnyhopping en dolphindiving niet, dat hebben ze in BF2 ook geprobeerd te voorkomen, zonder succes helaas. Dat is ook de grootste reden dat liggen daarna uit BFBC2 en Play4Free is gehaald. Ook is bunnyhopping in die spellen gewoon niet meer effectief zoals dat in BF2 wel was.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zoals ik al aan gaf, leer aimen en je weet waar je moet schieten. Iedereen die loopt te zeuren over een bunny hopper of een dolphin diver die schiet op de body ipv er voor. Heeft allemaal te maken met de hitbox registratie.
Overigens wat je zegt dat het niet in Battlefield behoord.
Dolphin Dive / Bunny hopping zit er al sinds 1942 in, dit is wel weer een mond omdat ik niks van het originele kon vinden.
YouTube: Dolphin diving
YouTube: Bunnyhop
En Battlefield serie realistisch? Wat dacht je van de loopzook:
YouTube: Battlefield 1942 LoopZook
Dolphin Dive / Bunny hopping zit er al sinds 1942 in, dit is wel weer een mond omdat ik niks van het originele kon vinden.
Haha die loopzook.
[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 31-05-2011 12:32 ]
@Nemean: in aanvulling op je lijstje: how about die geweldige Blackhawk vóór patch 1.zoveul, waarbij je met een stel boordgunners heel Wake of vooral Mashtuur kon pwnen, top toch? Totdat ook daarover gezeken werd en het ding niet veel meer damage deed dan het doorsnee erwtenschietertje op 100m afstand. Zonde!
Onzin, het is uberhaupt nog niet doodgebloed. Leuk trouwens dat je met je voorbeeldjes aan komt, zijn alleen weinig relevant. Veelal waren de klachten wel terecht, het is vrij idioot dat een Blackhawk sneller gerepareerd kan worden dan dat hij kapot geschoten kan worden, echter is het belangrijk dat dit op de juiste manier gefixt wordt, een oplossing waarbij er juist niet weer doorgeslagen wordt naar de andere kant. Geef bijvoorbeeld op essentiële plekken net een extra MG of AA gun. Laat het repairen vanuit de Blackhawk iets trager gaan dan wanneer je er buiten staat.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:08:
Weet je waarom Battlefield 2 dood is gebloed? Door mensen zo als jou die een geweldige formule van een game willen aanpassen naar hun wens, en niet nadenken hoe andere mensen er over denken.
Nee, het ging er om dat het gewoon een volstrekt kansloze manier van winnen is. Iedereen kan een script maken of razendsnel leren om op knopjes te drukken, mensen willen echter niet op zo'n manier spelen.Mensen konden instant prone en daarna snel weer op staan.
Public players, gingen whinen want ze konden iemand die sneller op de toetsjes konden drukken niet aan.
Het streven is echter altijd wel geweest om realisme in het spel te combineren met playability. Dit is ook duidelijk te zien in de reeks, het ontwikkeld zich steeds verder. Het is niet voor niets zo dat BF3 veel realistischer gameplay heeft dan voorgaanden.Battlefield is nooit realistisch geweest en zal het ook nooit zijn. Het word ook een GAME genoemd. Battlefield is ver van realiteit. Als je realiteit wilt ga dan ArmA of Operation Flashpoint spelen of ga een keer naar buiten.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 31-05-2011 13:01 ]
Het is alleen maar goed dat deze uiterst kansloze manier van spelen onmogelijk wordt gemaakt. Het is een shooter welke realistische elementen nastreeft. Het is geen Quake of Unreal, zoals hierboven aangegeven. Zoals Tsurany aangaf: heeft is geen skill om sneller op een knopje te kunnen drukken dan een ander. Dat heeft niks met het tactisch inzicht etc. te maken. Het liggen en springen en bukken moet gewoon een vertraging en een aim-delay krijgen. Als je met een M4 bukt, kan je ook niet meteen in 0,1 seconde goed gerichten schieten.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:23:
Zoals ik al aan gaf, leer aimen en je weet waar je moet schieten. Iedereen die loopt te zeuren over een bunny hopper of een dolphin diver die schiet op de body ipv er voor. Heeft allemaal te maken met de hitbox registratie.
Ze bouwen niet voor niks een ultiem realistische omgeving om daarin een bunnyhop en dolphin dive festijn te krijgen. Dat jij het leuk vindt, oké, maar dat wil niet zeggen dat het een manier is die de developers nastreven.
Dat bepaalde wapens of voertuigen overpowered zijn, hou je toch. De ene zegt dat in BC2 de choppers zijn overpowered, maar dat is meer het gebrek aan skills.
Er mogen best wat tweaks komen, maar in RL is een blackhawk met gun ook heel sterk tegen infanterie. Dat soort zaken hoeven niet aangepast te worden. Zolang het maar wel op een manier te counteren is op die bepaalde map.
[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-05-2011 13:14 ]
Achja. Om BF3 realistisch te noemen is natuurlijk compleet idioot, maar tegenwoordig gaan ze toch meer de kant op van gewoon op verschillende manieren spelen, dan alleen goed zijn met je muis. Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar het is tegenwoordig 2011. Een shooter waarin dingen zoals dolphin diving kan terwijl je een beetje de realistische kant op wilt gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Verwijderd
De enige reden waarom de oldskool BF2 spelers met gamen zijn gestopt is door WoW. De mensen die daar niet van hielden gingen door/vonden het saai worden omdat er veel mensen waren gestopt. Heeft helemaal niets met een "whinende community" te maken. Die was nog amper aanwezig in de tijd dat BF2 als spel erg populair was.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:08:
[...]
Weet je waarom Battlefield 2 dood is gebloed? Door mensen zo als jou die een geweldige formule van een game willen aanpassen naar hun wens, en niet nadenken hoe andere mensen er over denken.
De J-10 was overpowered
De J-10 moet generved worden riepen de public players, resultaat de F35B is gedeeltelijk OP en is nu eazy mode.
De C4 throw is op
En ik kan wel door blijven gaan en dat kost de kop voor een game. Valve heeft goed naar zijn community geluisterd en dat heeft er voor gezorgd dat het spel interessant bleef.
Battlefield is nooit realistisch geweest en zal het ook nooit zijn. Het word ook een GAME genoemd. Battlefield is ver van realiteit. Als je realiteit wilt ga dan ArmA of Operation Flashpoint spelen of ga een keer naar buiten.
Dat ze de mogelijkheid om te liggen eruit gehaald hebben in BFBC2 vind ik nog steeds doodzonde, hoort juist wél in BF.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 13:28 ]
Daarom is het Tank/TV missile/Bombs FTW!!! wat mij betreftNemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:23:

Hoewel de APC's die af en toe hun rokje omhoog doen en een stap opzij zetten stiekem ook wel vervelend kunnen zijn
BF1942 vond ik niks aan en sinds MoH:AA Spearhead toen WEL leuk was heb ik toen daarvoor gekozenOverigens wat je zegt dat het niet in Battlefield behoord.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb jij al BF3 gespeeld? Neen? Waarom zou het dan BF3 al bij voorbaat niet realistisch noemen? Volgens mij zou je BF3 in potentie juist wel realistisch kunnen noemen, zeker in vergelijking tot de meeste hedendaagse shooters.Adante schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:14:
Achja. Om BF3 realistisch te noemen is natuurlijk compleet idioot, maar tegenwoordig gaan ze toch meer de kant op van gewoon op verschillende manieren spelen, dan alleen goed zijn met je muis. Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar het is tegenwoordig 2011.
Wat bedoel je trouwens met je zin: “het is tegenwoordig 2011”
Je hebt gelijk. Eruit slopen dat dolphin diving...Een shooter waarin dingen zoals dolphin diving kan terwijl je een beetje de realistische kant op wilt gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Ik vermoed dat BF3 straks minder last gaat krijgen van Call of Duty:MW3
bron: http://www.nu.nl/games/25...call-of-duty-onthuld.htmlAbonnementservice Call of Duty onthuld
...
Elite is beschikbaar voor Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3 en toekomstige Call of Duty-games en bestaat uit een gratis en een betaald gedeelte. Het platform biedt onder andere uitgebreide statistieken, nieuwe sociale functionaliteiten en opties voor spelers om zichzelf te verbeteren. Het platform zal benaderd kunnen worden vanaf PC, tablets en verschillende smartphones.
Spelers die kiezen voor een maandabonnement ontvangen als onderdeel hiervan in ieder geval de mappacks voor hun Call of Duty-games zonder extra betaling. Deze pakketten kosten doorgaans omgerekend ongeveer vijftien euro per stuk.
De prijzen voor het abonnement zijn nog niet bepaald, maar volgens Wall Street Journal verwacht Activision niet boven de 7,99 dollar (ongeveer 5,50 euro) per maand uit te komen.
Wat denken jullie: vormt dit nieuwe platvorm van Activision eerder een bedreiging of een zegen voor BF3/DICE?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Kan mij vrij weinig schelen, voor DICE is het misschien vervelend dat het spel minder verkoopt maar voor BF3 alleen maar beter omdat je die Call of Duty spelers die enkel voor stats spelen minder aantrekt en enkel de Call of Duty spelers aantrekt die aan teamplay denken.
Ik zie nog niet echt veel toevoegingen in de zin van extra wapens of attachtments, die je tegen betaling pas krijgt. Dus voor mij heeft het geen meerwaarde.
Eén ding hoop ik wel: dat de nieuwe COD game niet térug een sales record breekt.
Ik denk dat dit ook quasi onmogelijk is met BF3 en Uncharted 3 die ook in dezelfde maand (wrsl) verschijnen.
Ik denk dat dit ook quasi onmogelijk is met BF3 en Uncharted 3 die ook in dezelfde maand (wrsl) verschijnen.
[ Voor 45% gewijzigd door Asgaro op 31-05-2011 15:17 ]
Mwah ik verwacht wel dat MW3 over de verkoopcijfers van MW2 en BO heen gaat hoor. Het is de nieuwe CoD en ook nog eens de nieuwe CoD van IW. Er is nog praktisch niks over de game bekenden er worden al volop pre-orders geplaatst.
heeeey nemean, nog steeds actief in bf2Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:08:
[...]
De J-10 was overpowered
De C4 throw is op
De reden dat bf2 is dood gebloed zijn niet alleen die aanpassingen, na 5 jaar is het voor de meesten wel voorbij, vergeet niet dat de meesten uit de glorie tijd nu een gezin hebben.
Ik heb mij toen patch 1.50 uit kwam wel kunnen aanpassen, de reden dat ik gestopt ben met bf2 is bc2, het werd echt tijd voor wat nieuws en aangezien bf3 nog niet zover was heb ik bc2 als tussen stap genomen, ik denk als bc2 er niet was geweest dat ik niet meer had gespeeld.
Als bf3 goed is dan zul je veel spelers uit de goede tijd weer tegen komen, niet zo fanatiek zoals vroeger maar meer voor de fun.
Geloof me, ook mensen met een gezin doen nog gewoon aan gamen.....NLsandman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:31:
[...]
De reden dat bf2 is dood gebloed zijn niet alleen die aanpassingen, na 5 jaar is het voor de meesten wel voorbij, vergeet niet dat de meesten uit de glorie tijd nu een gezin hebben.
Da's natuurlijk ook relatief. Er zullen natuurlijk ook "veel spelers uit de goede tijd" naar BF3 komen die gewoon net zo fanatiek zoals vroeger zijn.Als bf3 goed is dan zul je veel spelers uit de goede tijd weer tegen komen, niet zo fanatiek zoals vroeger maar meer voor de fun.
Hell, misschien is men nog nog veel fanatieker omdat men blij (understatement) is dat er eindelijk na jaren weer eens een echte goede online shooter voor de PC gamer op de markt is.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Haha, toevallig een toepasselijk artikel gepubliceerd vandaag: http://www.hln.be/hln/nl/...door-gameverslaving.dhtmlIndy91 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:09:
[...]
Geloof me, ook mensen met een gezin doen nog gewoon aan gamen.....
Dat zal voor een deel van de spelers misschien relevant zijn, maar denk niet voor heel veel.NLsandman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:31:
Dat is voor mij ook de grootste reden, Battlefield 2 is gewoon zwaar verouderd en er zijn gewoon spellen die hetzelfde kunstje net zo goed of beter doen. Ik heb heel fanatiek Battlefield 2 gespeeld maar na een tijd begon het gewoon minder leuk te worden, je kent de handige truukjes, je weet hoe je het beste kan profiteren van de gameplay en dan wil je weer iets nieuws.Ik heb mij toen patch 1.50 uit kwam wel kunnen aanpassen, de reden dat ik gestopt ben met bf2 is bc2, het werd echt tijd voor wat nieuws en aangezien bf3 nog niet zover was heb ik bc2 als tussen stap genomen, ik denk als bc2 er niet was geweest dat ik niet meer had gespeeld.
Kan ik beamen , ik heb dan misschien veel minder tijd dan vroeger en kan ook niet altijd wanneer ik wil.Indy91 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:09:
[...]
Geloof me, ook mensen met een gezin doen nog gewoon aan gamen.....![]()
[...]
Da's natuurlijk ook relatief. Er zullen natuurlijk ook "veel spelers uit de goede tijd" naar BF3 komen die gewoon net zo fanatiek zoals vroeger zijn.
Hell, misschien is men nog nog veel fanatieker omdat men blij (understatement) is dat er eindelijk na jaren weer eens een echte goede online shooter voor de PC gamer op de markt is.
Maar ik ben nog steeds zo actief in gamen zoals ik vroeger was toen ik een jaartje 14 15 was.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Erg herkenbaar dat artikel. Vooral ten tijde van BF2 was ik nogal game verslaafd en ik zal ervoor moeten waken dat ik niet weer zo verslaafd wordt aan BF3.Asgaro schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:24:
[...]
Haha, toevallig een toepasselijk artikel gepubliceerd vandaag: http://www.hln.be/hln/nl/...door-gameverslaving.dhtml
Dat bedoel ik dus met de communitygyedema schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:50:
@Nemean: in aanvulling op je lijstje: how about die geweldige Blackhawk vóór patch 1.zoveul, waarbij je met een stel boordgunners heel Wake of vooral Mashtuur kon pwnen, top toch? Totdat ook daarover gezeken werd en het ding niet veel meer damage deed dan het doorsnee erwtenschietertje op 100m afstand. Zonde!
Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:50:
[...]
Onzin, het is uberhaupt nog niet doodgebloed. Leuk trouwens dat je met je voorbeeldjes aan komt, zijn alleen weinig relevant.
Jij kijkt van uit het oogpunt van oh er zijn nog 200 servers online en hoppa de community is nog levend.
Battlefield 2 is dood, de community is verpest door mensen die alles naar hun hand willen draaien. Van de vele goede waib servers and infantry servers zijn er misschien 2 of 3 nog levend. En de ESL community is dik verpest door Russische/Cz/Oekraïense n00bs die met WH's en Tweaks komen "ownen". En dan maar beweren dat Battlefield 2 niet dood is.
Mijn weetjes zijn misschien weinig van relevant, maar altijd nog beter dan iemand die een geweldige game loopt te verpesten omdat hij of zij niet kan aimen, laat staan realiteit en een game niet uit elkaar kan houden.
[...]
Nee, het ging er om dat het gewoon een volstrekt kansloze manier van winnen is. Iedereen kan een script maken of razendsnel leren om op knopjes te drukken, mensen willen echter niet op zo'n manier spelen.
Het is pas kansloos om op de officiële forums van DICE/EA te gaan whinen en complainen omdat JIJ (Of welke andere kereltjes dat ook waren) niks kan raken, en omdat JIJ te traag bent om te reageren op bepaalde acties die plaats vinden. De gehele Battlefield 2 community die in een competentie gerichte manier spelen willen juist dat er een ware opvolger van Battlefield verschijnt. Geen afgemelkte Call of Duty (Black Ops) versie waar iedereen wel iemand neer kan krijgen. Je doet me overigens flink aan Blametruth van Youtube denken (Als hij dat tenminste was). Battlefield moet kleinere maps krijgen, Battlefield moet killstreaks krijgen. Laat al die troep maar lekker in de CoD kant.
[...]
Het streven is echter altijd wel geweest om realisme in het spel te combineren met playability. Dit is ook duidelijk te zien in de reeks, het ontwikkeld zich steeds verder. Het is niet voor niets zo dat BF3 veel realistischer gameplay heeft dan voorgaanden.
Ik zou als ik jou was maar geen shooters spelen. Een beetje richten en een beetje gamers movement is waarschijnlijk te lastig voor je.
StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:11:
[...]
Het is alleen maar goed dat deze uiterst kansloze manier van spelen onmogelijk wordt gemaakt. Het is een shooter welke realistische elementen nastreeft. Het is geen Quake of Unreal, zoals hierboven aangegeven. Zoals Tsurany aangaf: heeft is geen skill om sneller op een knopje te kunnen drukken dan een ander. Dat heeft niks met het tactisch inzicht etc. te maken. Het liggen en springen en bukken moet gewoon een vertraging en een aim-delay krijgen. Als je met een M4 bukt, kan je ook niet meteen in 0,1 seconde goed gerichten schieten.
Hilariteit alom, het is geen skill om sneller op een knopje te drukken? Ga jij is even gauw naar een League of Legends / Heroes of Newerth game kijken en schroef je mening is even bij. Onzin uitkramen is gemakkelijk te doen op een forumMaar als je geen verstand er van hebt zou ik je mond houden vingers stilhouden.
Ze bouwen niet voor niks een ultiem realistische omgeving om daarin een bunnyhop en dolphin dive festijn te krijgen. Dat jij het leuk vindt, oké, maar dat wil niet zeggen dat het een manier is die de developers nastreven.
Snelle movement en snelle acties heeft altijd nog in Battlefield gezeten, mensen die daar niet van houden raad ik aan naar een andere realistische shooter te kijken.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:26:
[...]
De enige reden waarom de oldskool BF2 spelers met gamen zijn gestopt is door WoW. De mensen die daar niet van hielden gingen door/vonden het saai worden omdat er veel mensen waren gestopt. Heeft helemaal niets met een "whinende community" te maken. Die was nog amper aanwezig in de tijd dat BF2 als spel erg populair was.
Onder welke naam heb jij gespeeld bij de oldskool BF2 players? Aangezien ik vele oldskool spelers heb zien komen en zien gaan. Maar vele zijn overgestapt naar Call of Duty 4 ipv WoW. Overigens mag het duidelijk zijn dat de whinende community er duidelijk wel wat mee te maken heeft, er staan ZAT topics op het forum. En bekijk nu maar het resultaat van de 2GB niet gewaardeerde patch 1.5.
Dat ze de mogelijkheid om te liggen eruit gehaald hebben in BFBC2 vind ik nog steeds doodzonde, hoort juist wél in BF.
Community nuff said.
Geen enkele game is realistisch daar is het ook een game voor. Wil je realisme kan je beter het leger joinen.Adante schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:14:
Achja. Om BF3 realistisch te noemen is natuurlijk compleet idioot, maar tegenwoordig gaan ze toch meer de kant op van gewoon op verschillende manieren spelen, dan alleen goed zijn met je muis. Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar het is tegenwoordig 2011. Een shooter waarin dingen zoals dolphin diving kan terwijl je een beetje de realistische kant op wilt gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Battlefield 3 moet de ware opvolger van Battlefield 2 worden, als ze meer naar de community luisteren qua bloed mooie animaties en movement zo traag als stront gaat het zeker niet werken
De hitbox van de J-10 stond niet gelijk aan die van de F35B dat was het grootste probleem. In vital zit nu een old skool dogfighter uit finland (Hgjwz aka Fin_Jetwhore) en die vind er nu geen zak meer aan om in zijn F35B een J-10 uit de lucht te schieten.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:08:
De J10 was nogal overpowered omdat die gewoonweg alle sidewinders kon ontwijken.
Heey SandmanNLsandman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:31:
[...]
heeeey nemean, nog steeds actief in bf2![]()
Ik heb mij toen patch 1.50 uit kwam wel kunnen aanpassen, de reden dat ik gestopt ben met bf2 is bc2, het werd echt tijd voor wat nieuws en aangezien bf3 nog niet zover was heb ik bc2 als tussen stap genomen, ik denk als bc2 er niet was geweest dat ik niet meer had gespeeld.
Als bf3 goed is dan zul je veel spelers uit de goede tijd weer tegen komen, niet zo fanatiek zoals vroeger maar meer voor de fun.
Das een tijd geleden, ik ben sinds 7-8 maanden gestopt met Battlefield 2, de laatste patch heeft het grotendeels verknalt en op ESL waren de grootste tweakers aanwezig. (No Grass, no trees, jumptweaks, sounds tweaks, hitreg tweaks, no recoil tweaks, prone tweaks en ga zo maar verder.) En dan is de fun van een game er van mij ver af
Battlefield: Bad Company 2, ben ik tot level 11 gekomen. Competentie gericht is het spel een enorme faal. Je moet unlocks behalen om een war te kunnen winnen. Wie heeft ooit verzonnen dat je eerst je Medicpack moest unlocken voordat je als medic daad werkelijk aan de slag kon? En oh ja een medic met een machine gun. Is ook een heeeeel realistisch iets.
Ik verwacht zeker veel spelers terug, maar ik ben bang dat Battlefield 3 niet de verwachtingen die de old skool Battlefield players hebben kan volbrengen.
@ Hier onder:
Eerst genoeg xp verdienen dan pas unlockenThe first Medic Kit unlockable is the Medic Kit Gadget. This deployable healing station can be dropped anywhere on the battlefield to provide accelerated health regeneration to any nearby allies. One popular strategy is to drop them near objectives to assist in concerted attacks or defense. Those who purchased the Limited Edition of the game will have this item unlocked from the start. Others will have to earn 1,410 experience to get it.
Next up is the ever-popular M249 SAW LMG. This accurate machine gun is available at 3,340 experience points.
The Defibrillator Gadget is unlocked at 5,800 Medic Kit experience. Use it to quickly revive fallen allies in battle. It can also be used to kill enemies at close range.
[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 31-05-2011 17:47 ]
Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:38:
Battlefield: Bad Company 2, ben ik tot level 11 gekomen. Competentie gericht is het spel een enorme faal. Je moet unlocks behalen om een war te kunnen winnen. Wie heeft ooit verzonnen dat je eerst je Medicpack moest unlocken voordat je als medic daad werkelijk aan de slag kon? En oh ja een medic met een machine gun. Is ook een heeeeel realistisch iets.
Ik verwacht zeker veel spelers terug, maar ik ben bang dat Battlefield 3 niet de verwachtingen die de old skool Battlefield players hebben kan volbrengen.
offtopic:
Ik heb BFBC2 2x (voor PC en PS3) maar beide keren had ik defib en medic kit al voordat ik ze geunlocked had...
Ik heb BFBC2 2x (voor PC en PS3) maar beide keren had ik defib en medic kit al voordat ik ze geunlocked had...
Grappig dat je gelijk weer mij moet aanvallen en mijn beschuldigt van niet kunnen aimen. Jij hebt het over de selecte groep mensen die zichzelf elitair voelen en zichzelf de community noemen, jullie zijn verruit in de minderheid en zoals jullie het spel spelen en willen spelen is een manier die door slechts een enorm kleine groep geprefereerd wordt.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:38:
Jij kijkt van uit het oogpunt van oh er zijn nog 200 servers online en hoppa de community is nog levend.
Battlefield 2 is dood, de community is verpest door mensen die alles naar hun hand willen draaien. Van de vele goede waib servers and infantry servers zijn er misschien 2 of 3 nog levend. En de ESL community is dik verpest door Russische/Cz/Oekraïense n00bs die met WH's en Tweaks komen "ownen". En dan maar beweren dat Battlefield 2 niet dood is.
Mijn weetjes zijn misschien weinig van relevant, maar altijd nog beter dan iemand die een geweldige game loopt te verpesten omdat hij of zij niet kan aimen, laat staan realiteit en een game niet uit elkaar kan houden.
Leuk dat je mij direct wilt aanspreken, althans ik neem aan dat 'JIJ' op mij gericht is omdat het zo overduidelijk is. Jij denkt direct dat, omdat ik het sneu vind dat mensen moeten winnen door dolphin diven en bunnyhoppen, ik gelijk iemand ben die nooit kan winnen? Ik denk dat jij gewoon geen idee hebt hoe het spel in elkaar steekt en wat de developers eigenlijk wilden.Het is pas kansloos om op de officiële forums van DICE/EA te gaan whinen en complainen omdat JIJ (Of welke andere kereltjes dat ook waren) niks kan raken, en omdat JIJ te traag bent om te reageren op bepaalde acties die plaats vinden. De gehele Battlefield 2 community die in een competentie gerichte manier spelen willen juist dat er een ware opvolger van Battlefield verschijnt. Geen afgemelkte Call of Duty (Black Ops) versie waar iedereen wel iemand neer kan krijgen. Je doet me overigens flink aan Blametruth van Youtube denken (Als hij dat tenminste was). Battlefield moet kleinere maps krijgen, Battlefield moet killstreaks krijgen. Laat al die troep maar lekker in de CoD kant.
Grappig dat je mij direct op mijn skills wilt aanvallen zonder inhoudelijk te reageren. Het is voor iedereen met een paar ogen te zien dat de hele serie zich aan het ontwikkelen is naar een spel waarbij tactisch denken net zo belangrijk is als snel kunnen richten. Het is duidelijk te zien dat de developers van alles geprobeerd hebben om dolphin diven er uit te halen. Jullie willen een spel spelen zoals de developers niet bedoeld hebben, een spel dat puur gericht is op allerlei toetsencombinaties te gebruiken om maar zo'n klein mogelijk doelwit te zijn en je zo raar mogelijk voort te bewegen, dat past bij spellen als UT maar dat is nooit de bedoeling geweest voor de Battlefield serie. Ik vind het dan ook erg vreemd dat jij het over een selecte groep spelers hebt, een groep die marginaal is en verwaarloosbaar in het grote geheel, dat de community noemt en dan claimed dat er niet naar hun geluisterd wordt omdat hun manier van spelen aangetast wordt.Ik zou als ik jou was maar geen shooters spelen. Een beetje richten en een beetje gamers movement is waarschijnlijk te lastig voor je.
Ik snap werkelijk niet dat je komt klagen dat je unlocks moet verdienen om te kunnen winnen, die wapens verschillen zo marginaal en het verschil tussen de eerste unlocks en de latere stelt ook werkelijk niks voor. Het kleine verschil tussen die wapens is enkel relevant als skill 100% gelijk is. Daarnaast waren alle wapens voor een class in eventjes spelen al unlocked.
En het unlocken van de medipack is natuurlijk onzin, dat is werkelijk niet meer dan een ronde spelen en voor de defib werkelijk niet meer dan een uurtje of twee (hooguit) spelen.
Waar het volgens mij gewoon op neer komt is dat jij en die 'community' van je bepaalde aspecten van het spel enorm leuk vinden die het overgrote deel van de spelers (de klanten dus) niet leuk vinden en die de developers er ook absoluut niet in wilden hebben. Weet je waarom je niet kan liggen in BFBC2? Omdat je dan zulke sneue acties krijgt waarbij het gewoon een wedstrijdje naar de grond duiken wordt.
Kom op Tsurany, je snapt het duidelijk niet. Alleen mensen die kunnen aimen behoren tot de community. Die rest moet gewoon geen games aanraken. Ik zelf vindt het nogal idioot. Games zijn grotendeels nog entertainment, zo simpel is het. Ik speel het voor de fun. En ja, ik kan aimen dus ik kom sowieso wel mee in de meeste games. Maar vrienden van mij die hun muis niet zo snel kunnen bewegen willen ook graag gewoon meespelen zonder dat ze compleet weggespeeld worden. In een BC2 kan dat door slim te spelen en dat vind ik juist alleen maar beter. Maar hé, er zijn mod tools voor BF2 toch? Waarom maken ze dan niet gewoon een fatsoenlijke mod om te spelen in ESL, waar de echte 'skill' naar boven komt. Zelf vindt ik kleine TWL potjes waarbij iedereen een kans maakt in BC2 en het niet zozeer afhangt van je snelle muisbewegingen toch een stuk interessanter.
Achja, bij BC2 wordt er ook altijd maar geclaimed dat je zonder Magnum ammo helemaal niks kan beginnen tegen de rest, maar een beetje fatsoenlijke speler kan ook zonder magnum ammo prima mee komen. Je moet gewoon je speelstijl er wat op aan passen.
En om nog even te reageren op je reactie op mijn post
Achja, bij BC2 wordt er ook altijd maar geclaimed dat je zonder Magnum ammo helemaal niks kan beginnen tegen de rest, maar een beetje fatsoenlijke speler kan ook zonder magnum ammo prima mee komen. Je moet gewoon je speelstijl er wat op aan passen.
Er is nogal wat verschil tussen hyperactief rondspringen met de snelheid van het licht of gewoon 'normale' animaties. De developpers zijn redelijk duidelijk dat ze toch liever de "realistiche" kant op gaan. Ik denk dat je een snelle ADHD shooter verwart met de game die ze ervan proberen te maken.... en dat is inderdaad grotendeels op de community gebaseerd.Geen enkele game is realistisch daar is het ook een game voor. Wil je realisme kan je beter het leger joinen.
Battlefield 3 moet de ware opvolger van Battlefield 2 worden, als ze meer naar de community luisteren qua bloed mooie animaties en movement zo traag als stront gaat het zeker niet werken .
[ Voor 24% gewijzigd door Adanteh op 31-05-2011 19:01 ]
Ik vrees het jaAdante schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:48:
Kom op Tsurany, je snapt het duidelijk niet.
Inderdaad, tactisch inzicht is ook erg belangrijk. Merk het in Play4Free ook, logisch nadenken en slim spelen helpt behoorlijk wat.Alleen mensen die kunnen aimen behoren tot de community. Die rest moet gewoon geen games aanraken. Ik zelf vindt het nogal idioot. Games zijn grotendeels nog entertainment, zo simpel is het. Ik speel het voor de fun. En ja, ik kan aimen dus ik kom sowieso wel mee in de meeste games. Maar vrienden van mij die hun muis niet zo snel kunnen bewegen willen ook graag gewoon meespelen zonder dat ze compleet weggespeeld worden. In een BC2 kan dat door slim te spelen en dat vind ik juist alleen maar beter.
Net als ET Pro vroegerMaar hé, er zijn mod tools voor BF2 toch? Waarom maken ze dan niet gewoon een fatsoenlijke mod om te spelen in ESL, waar de echte 'skill' naar boven komt. Zelf vindt ik kleine TWL potjes waarbij iedereen een kans maakt in BC2 en het niet zozeer afhangt van je snelle muisbewegingen toch een stuk interessanter.
Tja, magnum ammo helpt wel maar je bent alsnog overwinnelijk.Achja, bij BC2 wordt er ook altijd maar geclaimed dat je zonder Magnum ammo helemaal niks kan beginnen tegen de rest, maar een beetje fatsoenlijke speler kan ook zonder magnum ammo prima mee komen. Je moet gewoon je speelstijl er wat op aan passen.
Dus? Moeten we dan maar onrealistische bewegingselementen erin laten om als een mongool te springen als er iemand op je aan het schieten is? Je moet cover gebruiken, niet straven en jumpen en dophin diven als je beschoten wordt.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:38:
Geen enkele game is realistisch daar is het ook een game voor. Wil je realisme kan je beter het leger joinen.
Battlefield 3 moet de ware opvolger van Battlefield 2 worden, als ze meer naar de community luisteren qua bloed mooie animaties en movement zo traag als stront gaat het zeker niet werken.
Dan is de lol er snel af? Je hebt liever dat DICE de game zo maakt zoals na al de tweaks die jullie zelf hebben ontwikkeld? Tja, maak dan een game a la rFactor en laat iedereen zijn eigen MOD maken.en tijd geleden, ik ben sinds 7-8 maanden gestopt met Battlefield 2, de laatste patch heeft het grotendeels verknalt en op ESL waren de grootste tweakers aanwezig. (No Grass, no trees, jumptweaks, sounds tweaks, hitreg tweaks, no recoil tweaks, prone tweaks en ga zo maar verder.) En dan is de fun van een game er van mij ver af.
In BF2 had je ook unlocks. De unlocks in BF2 waren van veel groter verschil dan de starter weapons. Zeker in vergelijking met BFBC2. In BC2 own je iedereen ook met de starter weapons.Battlefield: Bad Company 2, ben ik tot level 11 gekomen. Competentie gericht is het spel een enorme faal. Je moet unlocks behalen om een war te kunnen winnen. Wie heeft ooit verzonnen dat je eerst je Medicpack moest unlocken voordat je als medic daad werkelijk aan de slag kon? En oh ja een medic met een machine gun. Is ook een heeeeel realistisch iets.
Uiteraard zouden de gadgets en add-ons van mij vanaf het begin al unlocked mogen zijn. Hoewel het maar een paar rondes duurt voordat je ze hebt vrijgespeeld maargoed.
De klasses moeten ze sowieso als BF2 aanpassen, maar die hoop heb ik sinds BC1 al opgegeven.
Je geeft zelf toe dat je er niet tegen kunt, en de laten we zeggen 80% van de 100 kan gewoonweg niet aimen en 20% kan de buttons niet snel genoeg indrukken. Laat ik het zo zeggen dat ik je bij de 80% schaar.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:33:
[...]
Grappig dat je gelijk weer mij moet aanvallen en mijn beschuldigt van niet kunnen aimen. Jij hebt het over de selecte groep mensen die zichzelf elitair voelen en zichzelf de community noemen, jullie zijn verruit in de minderheid en zoals jullie het spel spelen en willen spelen is een manier die door slechts een enorm kleine groep geprefereerd wordt.
Je snapt waarschijnlijk niet wat de community in houdt, wat ik daar mee bedoel, zijn de mensen die achter vernieuwingen staan maar zeker de oude eer van Battlefield hoog in het vaandel willen zien. En geen dikke rip off van CoD. De mensen die main drive achter Battlefield inpassen die vind ik gewoon weg niet bij de community van BF behoren.
Met jij spreek ik overigens in de algemeenheid die jouw mening deelt. Er zit amper voordeel aan dolphin diven of bunnyhoppen. Het enige wat het onderscheid van de mensen is, dat de gene die niet weten waar de hitbox op dat moment zich bevind niet weten waar ze je moeten raken. Kwestie van je zelf in het spel verdiepen. En overigens win je niet door middel van de movement die je hebt. De matches die ik heb gewonnen is meestal door IQ / Map Knowledge. En Daar bij komt dat met een groep de beste teams kan out taken.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:33:
[...]
Leuk dat je mij direct wilt aanspreken, althans ik neem aan dat 'JIJ' op mij gericht is omdat het zo overduidelijk is. Jij denkt direct dat, omdat ik het sneu vind dat mensen moeten winnen door dolphin diven en bunnyhoppen, ik gelijk iemand ben die nooit kan winnen? Ik denk dat jij gewoon geen idee hebt hoe het spel in elkaar steekt en wat de developers eigenlijk wilden.
Ik ben nog altijd de gene geweest die inhoudelijk op al je posts in gaat. Een redelijk weer woord waarom je uiteindelijk dolphindiving haat heb ik niet eens gehoord. Dus ja ik kan al gauw merken dat je niet verder bent gekomen dan een paar spelletjes op public om je generaal rankje te behalen, en misschien nog clan wartjes tegen andere pubclans.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:33:
[...]
Grappig dat je mij direct op mijn skills wilt aanvallen zonder inhoudelijk te reageren. Het is voor iedereen met een paar ogen te zien dat de hele serie zich aan het ontwikkelen is naar een spel waarbij tactisch denken net zo belangrijk is als snel kunnen richten. Het is duidelijk te zien dat de developers van alles geprobeerd hebben om dolphin diven er uit te halen. Jullie willen een spel spelen zoals de developers niet bedoeld hebben, een spel dat puur gericht is op allerlei toetsencombinaties te gebruiken om maar zo'n klein mogelijk doelwit te zijn en je zo raar mogelijk voort te bewegen, dat past bij spellen als UT maar dat is nooit de bedoeling geweest voor de Battlefield serie. Ik vind het dan ook erg vreemd dat jij het over een selecte groep spelers hebt, een groep die marginaal is en verwaarloosbaar in het grote geheel, dat de community noemt en dan claimed dat er niet naar hun geluisterd wordt omdat hun manier van spelen aangetast wordt.
Ik kan ook direct er uit opmaken dat je geheel geen idee hebt hoe Battlefield 2 in elkaar steekt.
De developers zijn het er pas gaan uit slopen nadat de public side van Battlefield ging klagen dat ze mensen niet meer konden raken.. en omdat het niet realistisch was. En ja de frog jump uit patch 1.2 gingen er ver over. Maar Dolphin diving is gewoon small movement. Waarschijnlijk haal je die 2 flink door elkaar.
Battlefield heeft altijd bestaan voor fast gameplay. En snelle movement bestaat al sinds 1942 en is door gevoerd tot 2142. In BC2 is het er uit eindelijk TOTAAL uit gehaald. Als developers het daadwerkelijk hadden willen weg werken hadden ze dit zeker gedaan met patch 1.5 en dat is niet gebeurd!
DICE heeft al op diverse manier laten merken de eSport scene zeker niet te verwaarlozen, aangezien dat vaak de kern is die door blijven spelen.
Ik heb nergens gezegd dat ik wapens nodig hebt om te winnen. Ik vind dat tijdens een clan war alles unranked moet wezen en alles in gelijke balance moet staan. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Dat je er skill gaat bij betrekken is een ander verhaal. Zo vind je knopjes indrukken ook geen skill.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:33:
Ik snap werkelijk niet dat je komt klagen dat je unlocks moet verdienen om te kunnen winnen, die wapens verschillen zo marginaal en het verschil tussen de eerste unlocks en de latere stelt ook werkelijk niks voor. Het kleine verschil tussen die wapens is enkel relevant als skill 100% gelijk is. Daarnaast waren alle wapens voor een class in eventjes spelen al unlocked.
En het unlocken van de medipack is natuurlijk onzin, dat is werkelijk niet meer dan een ronde spelen en voor de defib werkelijk niet meer dan een uurtje of twee (hooguit) spelen.
En wat als men geen zin heeft om dingen te gaan unlocken? Maar gelijk een PCW wilt gaan doen? Is gewoon domme opzet. Nuff said.
Nee in BC2 zou je dat soort acties niet kunnen uitvoeren omdat de game in eerste instantie al te traag aan voelt. De animaties zijn traag, en de game is alles behalve een fast-shooter.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:33:
Waar het volgens mij gewoon op neer komt is dat jij en die 'community' van je bepaalde aspecten van het spel enorm leuk vinden die het overgrote deel van de spelers (de klanten dus) niet leuk vinden en die de developers er ook absoluut niet in wilden hebben. Weet je waarom je niet kan liggen in BFBC2? Omdat je dan zulke sneue acties krijgt waarbij het gewoon een wedstrijdje naar de grond duiken wordt.
Mensen die in het spel gegooid worden, zullen na zich wat in het spel te verdiepen al gauw door hebben waar je iemand moet raken en waar niet. Battlefield 2 staat al heel lang bekend om zijn buggy hitbox registratie. En nieuwe spelers zullen zeker kunnen mee komen. Net als voor mij CoD nieuw was is voor hun BF ook nieuw.Adante schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:48:
Kom op Tsurany, je snapt het duidelijk niet. Alleen mensen die kunnen aimen behoren tot de community. Die rest moet gewoon geen games aanraken. Ik zelf vindt het nogal idioot. Games zijn grotendeels nog entertainment, zo simpel is het. Ik speel het voor de fun. En ja, ik kan aimen dus ik kom sowieso wel mee in de meeste games. Maar vrienden van mij die hun muis niet zo snel kunnen bewegen willen ook graag gewoon meespelen zonder dat ze compleet weggespeeld worden. In een BC2 kan dat door slim te spelen en dat vind ik juist alleen maar beter. Maar hé, er zijn mod tools voor BF2 toch? Waarom maken ze dan niet gewoon een fatsoenlijke mod om te spelen in ESL, waar de echte 'skill' naar boven komt. Zelf vindt ik kleine TWL potjes waarbij iedereen een kans maakt in BC2 en het niet zozeer afhangt van je snelle muisbewegingen toch een stuk interessanter.
Er zijn inderdaad zat mods voor Battlefield 2, zo is er ook een Rush mod gekomen maar die was te laat gekomen. End of game, Battlefield 2 is dood.
Heb me nooit verdiept in de BC2 guns/unlocks en al die andere troep. Voor mij was het al einde spel zodra ik zag dat medics LMG's hadden. Net of ik als revivende held met 200 kogels door het veld ga banjeren.Adante schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:48:
Voor patch 1.5 zag je veel mensen instant prone / prone spam toepassen. Waar je in Battlefield 2142 door de vele delays in de instellingen alleen nog maar Crouch spammers zag. De delays waren in Battlefield 2142 goed door gevoerd waardoor de movement als nog goed aanvoelde. In BC2 waren de delays te ernstig, dat het wel leek of je naast kauwgom onder je schoenen ook nog een elastiek aan je basis had vast geklemd. Je bent extreem traag. En weg rennen heeft geen nut want dood ga je toch wel.Adante schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:48:
[...]
Er is nogal wat verschil tussen hyperactief rondspringen met de snelheid van het licht of gewoon 'normale' animaties. De developpers zijn redelijk duidelijk dat ze toch liever de "realistiche" kant op gaan. Ik denk dat je een snelle ADHD shooter verwart met de game die ze ervan proberen te maken.... en dat is inderdaad grotendeels op de community gebaseerd.
Mij gaat het niet eens om het bunny hoppen of het dolphindiving. Ik red me wel. het gaat mij er om dat de movement in BC2 en de animaties het spel dermate traag maakt. En dat is wat de public players willen. Ze willen gemakkelijk iemand af kunnen maken. Het snel weg rennen om een hoekje en vervolgens weer terug schieten zit er niet in. En dat is iets wat ik jammer vind. Dat is mijn totale punt. Dat jullie die niet begrijpen is niet mijn probleem.StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:11:
[...]
Dus? Moeten we dan maar onrealistische bewegingselementen erin laten om als een mongool te springen als er iemand op je aan het schieten is? Je moet cover gebruiken, niet straven en jumpen en dophin diven als je beschoten wordt.
Edit:
Dan is inderdaad de lol er vanaf, tenzij jij het leuk vind? Ik heb zelf een tijd met een sound tweak gespeeld, en heb dit na een tijd opgegeven omdat het gewoon weg lame was om te gebruiken. Als ik bij hotel stond, kon ik iemand bij cement factory die ladder op klimmen. Dit mocht overigens gebruikt worden door EA. Waar maar raar.StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:11:
[...]
Dan is de lol er snel af? Je hebt liever dat DICE de game zo maakt zoals na al de tweaks die jullie zelf hebben ontwikkeld? Tja, maak dan een game a la rFactor en laat iedereen zijn eigen MOD maken.
De enige keer dat ik unlocks heb gebruikt was aan het einde van mijn laatste speel dagen. Met de tag UNLOCK spelen en gaan met die banaan.StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:11:
[...]
In BF2 had je ook unlocks. De unlocks in BF2 waren van veel groter verschil dan de starter weapons. Zeker in vergelijking met BFBC2. In BC2 own je iedereen ook met de starter weapons.
Uiteraard zouden de gadgets en add-ons van mij vanaf het begin al unlocked mogen zijn. Hoewel het maar een paar rondes duurt voordat je ze hebt vrijgespeeld maargoed.
De klasses moeten ze sowieso als BF2 aanpassen, maar die hoop heb ik sinds BC1 al opgegeven.
[ Voor 19% gewijzigd door Nemean op 31-05-2011 19:23 ]
Over die knopjes indrukken en skillz, daar is eigenlijk maar een antwoord op te geven: Een goede muis + muismat helpt echt al een heleboel. Ook proberen van cover naar cover te lopen helpt een boel. Als ik soms zie hoe vrienden vanmij als kippen zonder kop door een map lopen
en met draadloze muizen spelen..

Dit inderdaadbrilsmurfffje schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:23:
Over die knopjes indrukken en skillz, daar is eigenlijk maar een antwoord op te geven: Een goede muis + muismat helpt echt al een heleboel. Ook proberen van cover naar cover te lopen helpt een boel. Als ik soms zie hoe vrienden vanmij als kippen zonder kop door een map lopenen met draadloze muizen spelen..
Overigens geeft dit filmpje van mijn mede team genoot ook goed aan dat je dit soort movement duidelijk niet meer terug gaat zien in Battlefield 3. Simpele animaties.
YouTube: ThA GaMe DrEaMs
Overigens geeft dit filmpje ook wel goed beeld aan
YouTube: BioXar Teammovie
[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 31-05-2011 19:37 ]
Oke, moet jij weten. Waarom ik er niet tegen kan is omdat het er simpelweg vrij idioot uit ziet en het helemaal niks meer met een tactische shooter te maken heeft. Dat heeft niks te maken met of ik wel of niet elke ronde bovenaan sta en wel of niet daadwerkelijk goed ben in het spel. Volgens mij vind jij enkel de mening van de allerbesten belangrijk, dat is een leuke elitaire gedachte die gewoon niet bij spelletjes hoort.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:18:
Je geeft zelf toe dat je er niet tegen kunt, en de laten we zeggen 80% van de 100 kan gewoonweg niet aimen en 20% kan de buttons niet snel genoeg indrukken. Laat ik het zo zeggen dat ik je bij de 80% schaar.
Ah, dus de community zijn gewoon mensen die denken zoals jij? Weetje, doe ik dat toch ook. De community zijn mensen die denken zoals ik, daar hoor jij gewoon niet bij. Ksst.Je snapt waarschijnlijk niet wat de community in houdt, wat ik daar mee bedoel, zijn de mensen die achter vernieuwingen staan maar zeker de oude eer van Battlefield hoog in het vaandel willen zien. En geen dikke rip off van CoD. De mensen die main drive achter Battlefield inpassen die vind ik gewoon weg niet bij de community van BF behoren.
En vind je dat niet vrij idioot? Een systeem waarbij je daadwerkelijk moeten weten waar de hitboxes zijn omdat die gewoon niet samenhangen met wat je daadwerkelijk ziet?Met jij spreek ik overigens in de algemeenheid die jouw mening deelt. Er zit amper voordeel aan dolphin diven of bunnyhoppen. Het enige wat het onderscheid van de mensen is, dat de gene die niet weten waar de hitbox op dat moment zich bevind niet weten waar ze je moeten raken. Kwestie van je zelf in het spel verdiepen.
Wil je het weten? Omdat het er idioot uit ziet, totaal niet past in een moderne shooter die niet overduidelijk gericht is op arcade gameplay en omdat het werkelijk niks met realisme te maken heeft.Ik ben nog altijd de gene geweest die inhoudelijk op al je posts in gaat. Een redelijk weer woord waarom je uiteindelijk dolphindiving haat heb ik niet eens gehoord.
Leuk, op die toon verder gaan. Dan is voor mij de lol er vanaf.Dus ja ik kan al gauw merken dat je niet verder bent gekomen dan een paar spelletjes op public om je generaal rankje te behalen, en misschien nog clan wartjes tegen andere pubclans.
Beide is gewoon ridicuul. De developers luisteren naar de public side omdat dat gewoon verreweg de meeste zijn, die e-sport 'elite' is gewoon verreweg in de minderheid. Helaas hebben ze dat zelf niet door en zien ze zichzelf als het middelpunt van het spel.Ik kan ook direct er uit opmaken dat je geheel geen idee hebt hoe Battlefield 2 in elkaar steekt.![]()
De developers zijn het er pas gaan uit slopen nadat de public side van Battlefield ging klagen dat ze mensen niet meer konden raken.. en omdat het niet realistisch was. En ja de frog jump uit patch 1.2 gingen er ver over. Maar Dolphin diving is gewoon small movement. Waarschijnlijk haal je die 2 flink door elkaar.
En toch gaan ze in Battlefield 3 zeker dat soort 'fast gameplay' eruit halen. Die fast gameplay bestond overigens ook slechts voor een klein aantal mensen, het grootste deel van de spelers deed niet mee aan zulke 'fast' gameplay.Battlefield heeft altijd bestaan voor fast gameplay. En snelle movement bestaat al sinds 1942 en is door gevoerd tot 2142. In BC2 is het er uit eindelijk TOTAAL uit gehaald. Als developers het daadwerkelijk hadden willen weg werken hadden ze dit zeker gedaan met patch 1.5 en dat is niet gebeurd!
Je bedoelt de kern die zichzelf veel te belangrijk acht? De mensen die denken dat ze het complete spel in leven houden terwijl ze een klein percentage zijn van het totaal aantal spelers.DICE heeft al op diverse manier laten merken de eSport scene zeker niet te verwaarlozen, aangezien dat vaak de kern is die door blijven spelen.
Dan spreek je dat toch gewoon af? Ben je toch klaar?Ik heb nergens gezegd dat ik wapens nodig hebt om te winnen. Ik vind dat tijdens een clan war alles unranked moet wezen en alles in gelijke balance moet staan. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Dat je er skill gaat bij betrekken is een ander verhaal. Zo vind je knopjes indrukken ook geen skill.
Kost je een enkele ronde, nuff said.En wat als men geen zin heeft om dingen te gaan unlocken? Maar gelijk een PCW wilt gaan doen? Is gewoon domme opzet. Nuff said.
Als je een fast shooter wilt ga je toch CS of UT spelen? Battlefield is geen fast shooter voor het grootste deel van de mensen, enkel het kleine selecte groepje dat zich oh zo verheven voelt.Nee in BC2 zou je dat soort acties niet kunnen uitvoeren omdat de game in eerste instantie al te traag aan voelt. De animaties zijn traag, en de game is alles behalve een fast-shooter.
[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 31-05-2011 20:07 ]
Ik ben het met je eens, BF is geen fast-shooter. Dat is het naar mijn mening ook nooit geweest. Ja, ik heb alle BF games gespeeld, van 1942 tot BC2. Door de grote maps, voertuigen, etc. is het ook geen fast-shooter. Dat is ook het mooie ervan. In COD bijvoorbeeld moet je de reactietijd van een mus hebben, maar in Battlefield hoeft dat (niet) minder.
Dat maakt het ook een stuk leuker en toegankelijker om te spelen. Ik kan me ook nog herinneren dat ik COD 4 voor het eerst online speelde. Wat een ramp. Totaal niet meekomen met de rest.
Battlefield daarintegen, was een stuk toegankelijker, naar mijn mening.
Dat maakt het ook een stuk leuker en toegankelijker om te spelen. Ik kan me ook nog herinneren dat ik COD 4 voor het eerst online speelde. Wat een ramp. Totaal niet meekomen met de rest.
Battlefield daarintegen, was een stuk toegankelijker, naar mijn mening.
Als je een beetje realisme in de game wilt, moeten ze gewoon iets simpels uitvinden.
Pats die je op alle lichaamsdelen (hoofd,armen,benen,buik,rug en hoofd moet aanbrengen)
en waar je wordt geschoten dat je dan een schok(je) krijgt. Dat brengt de nodige spanning
zich mee en je voelt je meer betrokken bij de game.
Pats die je op alle lichaamsdelen (hoofd,armen,benen,buik,rug en hoofd moet aanbrengen)
en waar je wordt geschoten dat je dan een schok(je) krijgt. Dat brengt de nodige spanning
zich mee en je voelt je meer betrokken bij de game.
Dat is inderdaad weer zoiets.. waar ik hoofdpijn van krijg.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Oke, moet jij weten. Waarom ik er niet tegen kan is omdat het er simpelweg vrij idioot uit ziet en het helemaal niks meer met een tactische shooter te maken heeft. Dat heeft niks te maken met of ik wel of niet elke ronde bovenaan sta en wel of niet daadwerkelijk goed ben in het spel. Volgens mij vind jij enkel de mening van de allerbesten belangrijk, dat is een leuke elitaire gedachte die gewoon niet bij spelletjes hoort.
Iemand die boven aan staat op de scoreboard hoeft geen goeie speler te zijn, net zo min als iemand met een hoge rank een goeie speler is. Iedereen die dat soort zaken op die manier ziet is gewoon weg blind en heeft nooit verder gekeken dan zijn neus lang is.
Ik vind de mening van de aller besten helemaal niet belangrijk. Ik krijg eerder het gevoel dat jij mijn mening net kan accepteren. Maar dat kan ik je niet kwalijk nemen. Aangezien discussiëren nog al lastig blijkt te zijn?
Overigens is Battlefield een team(work) based FPS, en geen tactic based FPS. Dan kan je beter kijken naar Ghost Recon.
Dat zeg jij, misschien mijn post eventjes opnieuw lezen. Aan sektes doe ik niet.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Ah, dus de community zijn gewoon mensen die denken zoals jij? Weetje, doe ik dat toch ook. De community zijn mensen die denken zoals ik, daar hoor jij gewoon niet bij. Ksst.
Heb ik ooit beweerd dat ik dit normaal vind? Nee, dus ga mijn woorden niet verdraaien. Battlefield 2 staat hier enorm om bekend. Dus als je het spel koopt neem ik aan dat je weet wat je in huis haalt.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
En vind je dat niet vrij idioot? Een systeem waarbij je daadwerkelijk moeten weten waar de hitboxes zijn omdat die gewoon niet samenhangen met wat je daadwerkelijk ziet?
Lees nou mijn posts eens, Battlefield heeft totaal niks met realisme te maken. Ben je opzoek naar realisme moet je het leger in of eventjes buiten gaan spelen. Of gewoon de gehele Battlefield serie weg laten. Het is echt moeilijk voor je om mijn posts eens goed door te lezen. Blind weg reageren op mijn posts is er niet inhoudelijk op in komen.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Wil je het weten? Omdat het er idioot uit ziet, totaal niet past in een moderne shooter die niet overduidelijk gericht is op arcade gameplay en omdat het werkelijk niks met realisme te maken heeft.
Als of de toon die jij uit slaat een stuk vriendelijker isTsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Leuk, op die toon verder gaan. Dan is voor mij de lol er vanaf.
Side-note de e staat niet voor elite maar staat voor Electronic Sports.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Beide is gewoon ridicuul. De developers luisteren naar de public side omdat dat gewoon verreweg de meeste zijn, die e-sport 'elite' is gewoon verreweg in de minderheid. Helaas hebben ze dat zelf niet door en zien ze zichzelf als het middelpunt van het spel.
De developers luisteren naar de public side omdat dit inderdaad geld in het laatje gaat brengen. We mogen nu misschien in de minderheid zijn maar dit aantal wordt steeds groter. En nee de mensen die aan eSport mee doen voelen zich niet als het middelpunt. De public side voelt zich in het middelpunt. Alles moet naar hun hand worden omgedraaid. Wanneer wij als minderheid komen, worden wij afgescheept zoals jij nu doet
Dat gaan ze inderdaad doen, en dat is wat ik al heel de tijd bedoel. De fast pased shooter die Battlefield 2 was, zal het niet meer zijn. Battlefield 3 gaat weer kauwgom onder schoenen gooien van de soldaten, zodat een spel realistisch aanvoelt. Daar zitten we dan met muis en toetsenbord de virtuele soldaat uit te hangen. Daar gaat de fun van je game.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
En toch gaan ze in Battlefield 3 zeker dat soort 'fast gameplay' eruit halen. Die fast gameplay bestond overigens ook slechts voor een klein aantal mensen, het grootste deel van de spelers deed niet mee aan zulke 'fast' gameplay.
En grootste deel van de spelers deed niet mee aan zulke fast gameplay?
Genoeg mensen deden er aan mee, waarschijnlijk heeft het grootst gedeelte nooit opgelet.
Je gaat mij niet beweren dat je nooit, de 'duck and cover' manoeuvre hebt uitgevoerd. Indien je dit nooit hebt gedaan weet ik zeker dat deze discussie zo goed als waardeloos is, want dan weet je gewoon weg niet waarom ik de movement van Battlefield 2 zo belangrijk vind.
Ach, een minachtende toon richting de eSport. Ga je eens verdiepen in het spel voor dat je lukrake kreten gaat uitslaan. Kinderachtig, heel kinderachtig.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Je bedoelt de kern die zichzelf veel te belangrijk acht? De mensen die denken dat ze het complete spel in leven houden terwijl ze een klein percentage zijn van het totaal aantal spelers.
Waarschijnlijk geen ervaring met ESL of CB. Ik hoor het al...Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Dan spreek je dat toch gewoon af? Ben je toch klaar?
Dat is geen oplossing voor het geen wat ik net zei. Wat als je geen multiplayer wilt spelen, maar als ervaren speler gelijk clan wars wilt spelen (En dan heb ik het niet over mezelf). In Battlefield 2 was het mogelijk, BC2 niet. En dat is mijn punt. En na-apen geeft alleen maar kinderlijker beeld
Counter Strike moet je in thuis zijn van af het begin wil je daar nog in mee komen. Ik speel Battlefield 1942 als sinds de release. En Battlefield 2 sinds de beta.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Als je een fast shooter wilt ga je toch CS of UT spelen? Battlefield is geen fast shooter voor het grootste deel van de mensen, enkel het kleine selecte groepje dat zich oh zo verheven voelt.
Door te denken dat mensen die eSport spelen dat ze zich zelf verheven dan heb je het mis. Lees de topic eens op het forum en zie hoeveel mensen precies zoals jou reageren, zodra mensen die wel competentie gericht willen spelen. Dan gaan ze allemaal met hun haartjes om hoog. Want een mode tussen in is niet mogelijk want nee, de public side is belangrijker want hun zijn de main-stream.
@thomskipsp;
Omdat CoD een ander soort game is, moet je gewoon leren inkomen. Dat heb je ook als je gaat Counter Striken. Ga eens surf doen en ga dan steeds stapje verder.
In CoD ging ik eerst Free for All doen, daarna HQ en daarna TDM en vervolgens SnD. Overigens is de spectating mode een aardige optie om je ervaring bij te doen. Spots waar je op moet letten, waar je wel en niet moet lopen en dergelijke.
Als je door blijft gaan met al die aannames over mij en mijn speelstijl zonder dat je ooit ook maar een game met mij gespeeld hebt zie ik geen enkele reden verder met jou in discussie te gaan.
Ik neem trouwens aan dat je competitie gericht spelen bedoelt en niet competentie gericht? Zit nogal een verschil in.
Ik neem trouwens aan dat je competitie gericht spelen bedoelt en niet competentie gericht? Zit nogal een verschil in.
Als jij door blijft gaan met het verkeerd lezen van mijn posts, en het verkeerd begrijpen van de eSport en van mijn mening is er ook totaal geen reden voor een discussie. Leer eens lezen wat ik daad werkelijk bedoel. Dan praten we verder.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:54:
Als je door blijft gaan met al die aannames over mij en mijn speelstijl zonder dat je ooit ook maar een game met mij gespeeld hebt zie ik geen enkele reden verder met jou in discussie te gaan.
Ja mijn spellingcheck werkt uitstekend zoals je kunt zien.
Zal het nogmaals uitleggen (uitgebreid) zodat je nogmaals kunt reageren en lees nu mijn bericht eens goed door, desnoods 3x.
Tot in Battlefield 2142 was er de mogelijkheid tot snelle manoeuvres, daar bedoel ik mee. Wanneer je in een vuur gevecht belande en je kon schuilen achter een cement block of 1 of ander obstakel. Had je de mogelijkheid om de 'Duck and Cover' methode toe te passen. Ook wel prone, crouch schieten genoemd. Dit is geen dolphin dive and ook geen frogdiving.
Dolpin dive; waarin ik je mening deel:
YouTube: The Dolphin Dive
Is gewoon waardeloos en hoort niet te kunnen.
Frog dive / dolpin jump
YouTube: Battlefield 2 | Funny dolphin diving
Hoort ook niet te kunnen.
Als je het over de bovenstaande dolphin diving / frog diving hebt, dan ben ik het met je eens. Heb je het echter over. Sprinten, liggen, control en vervolgens weer sprinten, wat absoluut geen dolphin diving is. Dan ben ik het niet met je eens.
Waar ik het over heb wat ook gelijk een stuk fast paced action is, althans dat vind ik. Voelt in ieder geval sneller aan wanneer je het zelf uitvoert, zoals hier in dit filmpje rond 01:00.
YouTube: ThA GaMe DrEaMs
Dat soort zaken hoort gewoon bij Battlefield 2, ook het snel reloaden en het snelle movement qua rennen en een trap op gaan, hoort gewoon bij Battlefield. Dat is mijn punt. Beter kan ik het niet uitleggen.
Duidelijker?
[ Voor 53% gewijzigd door Nemean op 31-05-2011 21:22 ]
Face it, tijden veranderen. BF3 word een realistischer shooter. Wanneer het een hit and run game word is het niets anders dan een COD kloon en dat is precies wat Dice wil vermijden.
Ik zeg ook niet dat ik een CoD kloon wil, verre van Call of Duty is al te veel uit gemolken met elk jaar een nieuw spel uit te brengen. Een spel kan niet iets worden, het kan alleen lijken op iets. Een game kan niet realistisch zijn het kan alleen lijken op de realiteit.Relief2009 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:45:
[...]
Face it, tijden veranderen. BF3 word een realistischer shooter. Wanneer het een hit and run game word is het niets anders dan een COD kloon en dat is precies wat Dice wil vermijden.
DICE vermijd het hele CoD gebeuren al sinds Battlefield 1942. En Activision kan zeker wat leren van DICE.
wat me eigenlijk opviel na het kijken van de filmpjes en het hebben van alle delen van Cod en BF dat call of duty er eigenlijk heel erg Grijs en donkere kleuren heeft. Er zit bijna geen kleur in de maps & soldaten. Bij BF ook in de trailer zie je gewoon dat het uniform kleur heeft en niet alleen grijze tinten heeft
vergelijk filmpje
http://bf3nation.com/2011/05/modern-warfare-3-video-is-out-but-how-does-it-compare-we-want-to-heard-your-opinions/
vergelijk filmpje
http://bf3nation.com/2011/05/modern-warfare-3-video-is-out-but-how-does-it-compare-we-want-to-heard-your-opinions/
Nee duh and or hello? Ik heb dan toch ook nooit geklaagd over duck and cover?Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:59:
Tot in Battlefield 2142 was er de mogelijkheid tot snelle manoeuvres, daar bedoel ik mee. Wanneer je in een vuur gevecht belande en je kon schuilen achter een cement block of 1 of ander obstakel. Had je de mogelijkheid om de 'Duck and Cover' methode toe te passen. Ook wel prone, crouch schieten genoemd. Dit is geen dolphin dive and ook geen frogdiving.
Ja duh and or hello again? Ik heb het de hele tijd over dolphin diving, ik heb het nergens gehad over dekking zoeken, snel schieten en weer dekking zoeken.Als je het over de bovenstaande dolphin diving / frog diving hebt, dan ben ik het met je eens. Heb je het echter over. Sprinten, liggen, control en vervolgens weer sprinten, wat absoluut geen dolphin diving is. Dan ben ik het niet met je eens.
Alleen als ik die filmpjes zie dan zit dat er nog gewoon in, niet zo idioot snel met instant liggen en opstaan maar het hurken en opstaan gaat nog steeds gewoon vlot, enkel de speler zelf in die filmpjes gebruikt het niet.
Laten we de discussie over BF2, cheaters, community, etc. a.u.b. bij deze kappen. Deze thread gaat over Battlefield 3, niet over deel 2. Verder ben ik van mening dat op internet zeuren over cheaters even kansloos is als ingame zeuren over iemand die beter is.
Overigens geloof ik dat het Battlefield 2 topic om exact die reden is gesloten.
kTsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:21:
[...]
Nee duh and or hello? Ik heb dan toch ook nooit geklaagd over duck and cover?
Ennnnnnnnnnnnnnn ik dacht dat je het begreep. Maar lezen blijkt weer een probleem te zijn. In de quote die je aan haalt heb ik het niet eens over duck and cover.Tsurany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:21:
Ja duh and or hello again? Ik heb het de hele tijd over dolphin diving, ik heb het nergens gehad over dekking zoeken, snel schieten en weer dekking zoeken.

@Avalaxy wie heeft het überhaupt over cheaters?
[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 31-05-2011 22:41 ]
Ik kwam de woorden wallhack en cheat tegen. Verder heb ik de discussie niet gelezen, en nogmaals hoort die hier m.i. niet thuis.
Want je praat liever over onbekende systeemeisen en welke pc's iedereen heeft? Juist een discussie over de gameplay lijkt mij het beste passen. Waar kwam je trouwens die woorden tegen? Ik heb die woorden de afgelopen week al niet meer in dit topic gelezen, wallhack zelfs al een maand niet meer.
Adios, ik ben klaar met jou.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:38:
Ennnnnnnnnnnnnnn ik dacht dat je het begreep. Maar lezen blijkt weer een probleem te zijn. In de quote die je aan haalt heb ik het niet eens over duck and cover.![]()
![]()
[ Voor 99% gewijzigd door Tsurany op 31-05-2011 23:25 ]
Nemean in "Battlefield 3 - Deel 2"
Eerste alinea gaat over wallhacks (daar staat WH voor neem ik toch aan?).
Maar werkelijk... Dolphin diven, bunny hoppen, de gameplay van CoD, de gameplay van BF2, de gameplay van Counter Strike. Het interesseert met werkelijk 0,0, dit topic gaat over BF3, en dat is waar ik over wil lezen. Niet de discussies tussen allerlei game-fanboys die hun eigen strategie komen verdedigen danwel die van de ander afkraken.
Maar werkelijk... Dolphin diven, bunny hoppen, de gameplay van CoD, de gameplay van BF2, de gameplay van Counter Strike. Het interesseert met werkelijk 0,0, dit topic gaat over BF3, en dat is waar ik over wil lezen. Niet de discussies tussen allerlei game-fanboys die hun eigen strategie komen verdedigen danwel die van de ander afkraken.
Nou een stukje in een klein zinnetje.Avalaxy schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:15:
Nemean in "Battlefield 3 - Deel 2"
Dat het jou niet interesseert betekent niet dat het anderen niet interesseert. Jij wilt het over BF3 hebben, dan is het toch logisch dat je voorgaande delen en concurrenten gaat vergelijken? Immers Battlefield 3 moet concurreren met CoD en BF2 opvolgen, dan is het toch logisch dat je de vooruitgang van Battlefield 2 naar Battlefield 3 bekijkt, niet alleen qua filmpjes en plaatjes maar ook qua gameplay evolutie.Maar werkelijk... Dolphin diven, bunny hoppen, de gameplay van CoD, de gameplay van BF2, de gameplay van Counter Strike. Het interesseert met werkelijk 0,0, dit topic gaat over BF3, en dat is waar ik over wil lezen. Niet de discussies tussen allerlei game-fanboys die hun eigen strategie komen verdedigen danwel die van de ander afkraken.
Mijn vraag aan jou was, waar je geen antwoord op geeft omdat je het naar alle waarschijnlijkheid niet goed las:
Zie jij, sprint > prone > control > sprint als een dolphin dive? If so, tell me. Want dan kan deze discussie eindelijk gesloten worden. Aangezien je dacht dat ik het nog maals over "Duck and Cover" had.
@ Avalaxy
Dat klopt, maar daar had deze discussie verre weg van te maken. Helaas wilt Tsurany deze discussie niet uit praten
Trouwens Tsurany, al zou Battlefield 3 niet op Battlefield 2 lijken, ik zou het zeker gewoon spelen. Tis even door een zure appel heen bijten
Overigens teaser van Razer:
YouTube: Razer Battlefield 3 Teaser
[ Voor 19% gewijzigd door Nemean op 31-05-2011 23:51 ]
Verwijderd
Moet het wel een goed spel zijn though. Ik ga iig niets preorderen totdat ik een demo heb kunnen spelen.Nemean schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:48:
Trouwens Tsurany, al zou Battlefield 3 niet op Battlefield 2 lijken, ik zou het zeker gewoon spelen. Tis even door een zure appel heen bijten. (Heeft hem al een maand gepreorderd voor €25)
Tip: als je je vrienden snel up to date wil maken met wat al bekend is rond BF3: go here http://bf3blog.com/2011/0...d-3-faq-new-pages-and-e3/
(is geen spam want ben niet verwant met die site fzo)
(is geen spam want ben niet verwant met die site fzo)
Doe die discussie over bf2 en persoonlijke meningsverschillen eens even buiten deze thread, wordt er niet leuker op, voegt niets toe en gaat niet over BF3. Lijkt me niet zo moeilijk.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Avalaxy schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:27:
Laten we de discussie over BF2, cheaters, community, etc. a.u.b. bij deze kappen. Deze thread gaat over Battlefield 3, niet over deel 2. Verder ben ik van mening dat op internet zeuren over cheaters even kansloos is als ingame zeuren over iemand die beter is.
Ik zou zo'n beetje hetzelfde gaan posten; ik voel hier weer een slotje aankomen op deze manier.SouLLeSSportal schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 02:43:
Doe die discussie over bf2 en persoonlijke meningsverschillen eens even buiten deze thread, wordt er niet leuker op, voegt niets toe en gaat niet over BF3. Lijkt me niet zo moeilijk.
Samenvattend @de discussie hierboven: jullie zijn het op een aantal punten vwb de beleving van een shooter niet met elkaar eens. Dat kunnen we constateren, toch? Dat constaterende, kunnen we met dat verschil in beleving toch nu gewoon weer verder over BF3....?
[ Voor 15% gewijzigd door GurbY{nl} op 01-06-2011 08:01 ]
Het is niet dat we ruzie met elkaar aan het zoeken zijn, een vurige woordenwisseling geeft meestal wel de beste discussie mogelijkheden. Wanneer ik hem zou uit schelden zou het inderdaad een slotje waard zijn naar mijn mening. Maar dat is niet gebeurd.
Mening kunnen gewoon veel van elkaar verschillen. 
En het ging ook over Battlefield 3
alleen even terug naar de Battlefield 2 beleving. 
Ben overigens benieuwd naar nieuwe gameplay (multiplayer) footage.
En het ging ook over Battlefield 3
Ben overigens benieuwd naar nieuwe gameplay (multiplayer) footage.
Nudat de info over COD Elite beschikbaar is, zal DICE wel beseffen dat ze op de E3 wat tegenwicht moeten bieden: en dat lukt hun alleen door MP footage. Dus kans is groot dat we over exact een week gameplay hebben. 
edit: holy cow, its true:
edit: holy cow, its true:
Via http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164970Tuesday, 31 May, 2011 at 14:32 PST | ^Scott^ | Print News
Pre-E3 excitement for Battlefield 3 is starting to gain moment with less than a week to go before the EA press conference and the E3 floor opens. The DICE devs have been teasing us by tweeting small bits of information seen below. They reveal that Patrick Bach will be up on stage giving the presentation on Monday.
DICE also appear to be holding a press event today in their offices in Stockholm, Sweden. It's unknown when the embargo on this information will expire, but Friday could be a high possibility.
Gaming peripheral manufacturer, Razer posted a Battlefield 3 style trailer hinting that they soon carry some type of Battlefield 3 products. Check out the embedded video below. The end of the video directs you to RazerZone.com/BF3 where you can put your email in to hear about any upcoming information.
@L_Twin: I know this will tease like hell & sound very ego, but sitting here looking at some #BF3 in-game assets for #E3 & my own jaw just dropped!
@L_Twin: Press event in the studio today, time to stir things up! }:)
@ViktorALundberg: Very big day in the studio today! Let's get it on![]()
Are you going to show BF3 during EA press event at E3 on Monday?
@L_Twin: Oh yes! It will be presented by Mr. @patrickbach.
Earlier today, DICE Senior Video Director, Roland Smedberg tweeted he recorded 4 hours of Battlefield 3 multiplayer footage and was working on editing it down to "a minute or so". When asked when the video would be released he said E3. The tweet has since been deleted. Thanks Somua
@RollieThePollie: RollieThePollie is back! Recording MP all day long![]()
@RollieThePollie: 4 hours of recording MP with @Noken in #bf3 done. Had a blast playing. Now we need to trim it down to a minute or so Phuew!;)
@SteveRocha34: When is the vid goin to drop? :-)
@RollieThePollie: @SteveRocha34 E3
[ Voor 82% gewijzigd door Asgaro op 01-06-2011 12:16 ]
Verbaasd me ook niks, de E3 is echt big en als je daar niet met iets goeds kan komen dan zal de interesse voor jou game gewoon veel minder zijn bij journalisten en zal je gewoon niet in de bladen komen.
Enige wat me teleursteld is dat ze 4 uur footage naar 1 minuut gaan terugbrengen, dat is wel erg weinig.
Enige wat me teleursteld is dat ze 4 uur footage naar 1 minuut gaan terugbrengen, dat is wel erg weinig.
Het wordt natuurlijk trailer nummer één over multiplayer. Ze moeten nog wat overlaten voor de rest.
Rollie moet ook veel snijden omdat je soms ook domme dingen tegen komt in Multiplayer die niet cool overkomen in een trailer.
Spelers die springen, stilstaan, 10X hun geweer in aim mode zetten en weer terug.
Ik kan niet wachten.
Rollie moet ook veel snijden omdat je soms ook domme dingen tegen komt in Multiplayer die niet cool overkomen in een trailer.
Spelers die springen, stilstaan, 10X hun geweer in aim mode zetten en weer terug.
Ik kan niet wachten.
"1 minute or so" kan langer kan korter betekenenTsurany schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:51:
Verbaasd me ook niks, de E3 is echt big en als je daar niet met iets goeds kan komen dan zal de interesse voor jou game gewoon veel minder zijn bij journalisten en zal je gewoon niet in de bladen komen.
Ben benieuwd. ^^
Maar ik denk dat als hij "1 minute or so" zegt het niet uit zal komen op 5 minuutjes, dat verschil is iets te groot. Denk eerder 1 a 2 minuten, vind ik alsnog erg weinig. Hoop natuurlijk op langer. Geef mij die 4 uur footage maar, bepaal ik zelf wel wanneer ik wel en niet wil doorspoelen 
Ze zullen inderdaad veel moeten overslaan en snijden, maar in 1 of 2 minuten kan je wel erg weinig laten zien, zeker aangezien het zal stikken van de overgangen.
Ik snap wel waarom ze het doen, vind het alleen erg jammer
Ze zullen inderdaad veel moeten overslaan en snijden, maar in 1 of 2 minuten kan je wel erg weinig laten zien, zeker aangezien het zal stikken van de overgangen.
Ik snap wel waarom ze het doen, vind het alleen erg jammer
Ben ik het volledig mee eens, het kan ook betekenen dat ze bepaalde items nog niet willen laten zien en dit willen gaan brengen als antwoord op MW3. Ik ben zeker benieuwd wat de gameplay gaat brengen.
Ze mogen wel wat multiplayer laten zien van karkand,oman,of sharqi en dan de nieuwe maps later laten zien.
Het kan ook zijn dat er nog wat gameplay issues zijn die nog glad gestreken moeten worden of models die ontbreken (zoals de richtmiddelen op de wapens in de 12 minuten trailer
). Als mensen dat zien krijgen ze gelijk een verkeerde indruk van de game.
Maar inderdaad, geef mij ook maar de volle 4 uur, ik kijk wel door de schoonheidsfoutjes heen!
Maar inderdaad, geef mij ook maar de volle 4 uur, ik kijk wel door de schoonheidsfoutjes heen!
[ Voor 16% gewijzigd door EnigmaNL op 01-06-2011 14:14 ]
En ook duidelijk in die 12min durende trailer is de grote witte tekst " PRE ALPHA FOOTAGE "EnigmaNL schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:12:
Het kan ook zijn dat er nog wat gameplay issues zijn die nog glad gestreken moeten worden of models die ontbreken (zoals de richtmiddelen op de wapens in de 12 minuten trailer). Als mensen dat zien krijgen ze gelijk een verkeerde indruk van de game.
en voor pre-alpha footage holly smokes, wat een grafisch geweld
Ja ik weet dat het pre alpha footage was... Het was alleen een voorbeeld van fouten die er nog in kunnen zitten.jterpstra schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:25:
[...]
En ook duidelijk in die 12min durende trailer is de grote witte tekst " PRE ALPHA FOOTAGE "
en voor pre-alpha footage holly smokes, wat een grafisch geweld![]()
Sommige mensen gaan er gelijk van uit dat dit soort dingen ook in het uiteindelijke product terecht komen.
als ze de term pre alpha niet begrijpen / over het hoofd zien,
lijkt het me stug dat ze dan wel zulke kleine details letten.
lijkt het me stug dat ze dan wel zulke kleine details letten.
Ja jij wel, maar heb je die horde "Fan" boys wel eens gezien, die voor elke scheet een topic maken en elke onzekerheid, die ze hebben, het hele Internet rond twitter-en.jterpstra schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:25:
[...]
En ook duidelijk in die 12min durende trailer is de grote witte tekst " PRE ALPHA FOOTAGE "
en voor pre-alpha footage holly smokes, wat een grafisch geweld![]()
Ik wil zien welke nieuwe features er in de multiplayer komen. Hoeveel kan Dice toevoegen of veranderen aan het concept Combined arms, teambased multiplayer.
Are we there yet ...
Gelukkig, iemand die wel wil begrijpen wat ik bedoelNTH schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:58:
[...]
Ja jij wel, maar heb je die horde "Fan" boys wel eens gezien, die voor elke scheet een topic maken en elke onzekerheid, die ze hebben, het hele Internet rond twitter-en.
Ik wil zien welke nieuwe features er in de multiplayer komen. Hoeveel kan Dice toevoegen of veranderen aan het concept Combined arms, teambased multiplayer.
Are we there yet ...
Ik kan niet wachten om weer op grote schaal multiplayer te spelen.
Hallo Allemaal
Ik heb net een nieuwe pc gekocht nog geen 2 weken geleden.
En vind dit nu echt niet leuk ik hoop echt dat ik battlefield 3 op bijna max aankan op AA na dan.
Heb gekocht:
MSI GTX 570 OC (900Mhz)
AMD 965 Black edition ( oc'd 3.8Ghz )
En 8GB DDR3 (1600Mhz)
Ik speel op een resolutie van 1680 x1050
Ik heb net een nieuwe pc gekocht nog geen 2 weken geleden.
En vind dit nu echt niet leuk ik hoop echt dat ik battlefield 3 op bijna max aankan op AA na dan.
Heb gekocht:
MSI GTX 570 OC (900Mhz)
AMD 965 Black edition ( oc'd 3.8Ghz )
En 8GB DDR3 (1600Mhz)
Ik speel op een resolutie van 1680 x1050
De systeem eisen zijn nog om te twisten, dus ik zou zeggen wacht op de systeem eisen wanneer ze deze lanceren. Overigens pas ik daar mijn systeem wel op aan.
Mijn Q9450 is toch aan vervanging toe.
Vind zelf dat je wel wat kan voorspellen betreft de benodigde specs, maar weinig concluderen. Het blijft afwachten tot de game uit is.
Vragen hoe het gaat draaien op je huidige systeem is redelijk kansloos, aangezien wij netzoveel weten als jijzelf.
Er zijn wel wat uitspraken van dev's gewest betreft de benodigde specs, maar weinig waar je echt op kan bouwen.
Vragen hoe het gaat draaien op je huidige systeem is redelijk kansloos, aangezien wij netzoveel weten als jijzelf.
Er zijn wel wat uitspraken van dev's gewest betreft de benodigde specs, maar weinig waar je echt op kan bouwen.
[ Voor 68% gewijzigd door Rynji op 01-06-2011 18:00 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik zou zeggen wacht tot de game in demo of beta vorm uit is en kijk dan wat de ervaringen zijn. Dan kan het enkel beter worden en als je systeem de demo of beta goed draait zal hij dus ook de full versie goed draaien.Nemean schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:58:
De systeem eisen zijn nog om te twisten, dus ik zou zeggen wacht op de systeem eisen wanneer ze deze lanceren. Overigens pas ik daar mijn systeem wel op aan.Mijn Q9450 is toch aan vervanging toe.
Ik verwacht een beta op PC, namelijk:
- de beta van BF:BC1 was op de Xbox 360
- de beta van BF:BC2 was op de PS3 (omdat het de vorige keer op de 360 was)
- BF3 wordt PC-centric ontwikkeld
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Klopt allemaal maar ik verwacht een beta op alledrie de platformen:XanderDrake schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:13:
Ik verwacht een beta op PC, namelijk:1 + 1 + 1 = 3
- de beta van BF:BC1 was op de Xbox 360
- de beta van BF:BC2 was op de PS3 (omdat het de vorige keer op de 360 was)
- BF3 wordt PC-centric ontwikkeld
Die MoH preorder actie om beta key te krijgen was voor alledrie de platformen. Dus als ze nu op die zaken zouden terugkomen, zou het op elke forum MOAR RAGING!!1! zijn.
Een beta komt er sowieso, immers Medal of Honor mensen zijn er al ingestonken. De vraag is enkel of die beta public wordt en dat denk ik wel, alleen dat zal natuurlijk niet direct zijn.
Inderdaad, maar ik verwacht dat mijn GTX280 het niet gaat trekken. Aangezien BC2 al amper 60 FPS haalt op medium, en op Black Ops een special made config draai waar ik spikes krijg van 125 FPS en deze daarna weer gigantisch dropt naar de 30/40.Tsurany schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:02:
[...]
Ik zou zeggen wacht tot de game in demo of beta vorm uit is en kijk dan wat de ervaringen zijn. Dan kan het enkel beter worden en als je systeem de demo of beta goed draait zal hij dus ook de full versie goed draaien.
mhuuh, valt wel mee, ik BFBC2 maxed out (1200x1600,8xAA) "soepel" , alleen rook vind ie niet zo fijn
edit, ik heb zelf een gtx275, is misschien handig om ook te vermelden...
edit, ik heb zelf een gtx275, is misschien handig om ook te vermelden...
[ Voor 26% gewijzigd door mrc4nl op 01-06-2011 20:37 ]
ora et labora
ghehe. Hoeveel mensen zouden MoH hebben gekocht voor alleen de Beta participation van BF3Tsurany schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:18:
Een beta komt er sowieso, immers Medal of Honor mensen zijn er al ingestonken. De vraag is enkel of die beta public wordt en dat denk ik wel, alleen dat zal natuurlijk niet direct zijn.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
In mijn team zaten er sowieso een paarXanderDrake schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:05:
[...]
ghehe. Hoeveel mensen zouden MoH hebben gekocht voor alleen de Beta participation van BF3?
Ik denk dat die medal of honor Limited Edition waar die BF3 beta bij zat dat je daarmee een week eerder kan beginnen ofzo net zoals met de Bulletstorm Epic Edition
Potjandorie. De BF2 discussie is afgelopen? Anyway, ik vind dat het zeker wel iets bijdroeg. Achja, zelf ben ik niet zo'n fan van hele trage animaties en alles. Arma2 vindt ik zelf qua besturing net wat te traag. In een co-op missie werkt dat verder prima, maar als je tegen anderen speelt is het gewoon vervelend. In BC2 vind ik het prima, en als je kijkt naar die animaties uit de beelden die al bekend zijn dan maak ik me geen zorgen.
Anyway, de kans is groot dat het eerst een 'closed' beta word, maar er vervolgens heel wat manieren zijn om toch een key daarvoor te krijgen. Daarna nog even een public beta voor extra publiciteit en daarna de game uitbrengen.
Anyway, de kans is groot dat het eerst een 'closed' beta word, maar er vervolgens heel wat manieren zijn om toch een key daarvoor te krijgen. Daarna nog even een public beta voor extra publiciteit en daarna de game uitbrengen.
Bad Company 2 had trouwens toch ook gewoon een demo met Port of Valdez? Of was dat de beta? Battlefield 2 had ook een demo met Gulf of Oman. Een demo verwacht ik toch wel, zeker om mensen over de streep te trekken.
Dat was de bèta, maar daar was redelijk simpel in te komen.
Las net dat ze eerst aankomen met een closed beta en vervolgens open beta waarbij iedereen gewoon kan joinen.
bron? Klinkt wel mooi maar zonder betrouwbare bron hebben we daar weinig aan.
Staat ergens in het midden.......http://www.bf3.co.uk/
(link werkt niet)
(link werkt niet)
[ Voor 15% gewijzigd door icn op 01-06-2011 22:31 ]
Dit staat er:icn schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:26:
Staat ergens in het midden.......http://www.bf3.co.uk/
Dus zoiezo voor MoH LE, en de verwachting is dat het dan naar een grotere gesloten beta gaat (dus aanmelden en dan kiezen ze random mensen) en dan uiteindelijk open beta.Battlefield 3 will have a multiplayer beta which will initially be open to owners of Medal of Honor Limited Edition. The beta is expected to be expanded to a larger closed beta, and finally, an open beta. For more information, see our Battlefield 3 beta page.
Echter alleen dat eerste staat vast, die laatste twee dingen niet.
Dat staat er toch niet, er staat dat het verwacht wordt, niet dat het daadwerkelijk zo is.icn schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:08:
Las net dat ze eerst aankomen met een closed beta en vervolgens open beta waarbij iedereen gewoon kan joinen.
Battlefield 3 will be getting an official multiplayer beta before the release of the game. So far access to the beta is limited only to owners of Medal of Honor Limited Edition, which was released in late 2010.
It is widely expected that the Battlefield 3 beta will be expanded to include more players as it progresses, and finally, an open beta is not out of the question. The last time developer DICE held a beta was with Bad Company 2, where beta keys were given out to thousands of players.
Alrighty then,denk wel dat je er vanuit kunt gaan dat iedereen uiteindelijk toegang krijgt,al zullen de (moh) bezitters wel voorang krijgen.Met bc2 waren er ook maar een aantal gelimiteerde keys op verschillende sites zover ik me kan herinneren,uiteindelijk kon iedereen gewoon meedoen.
MOH gebruikers krijgen voorrang maar ga er maar van uit dat er meer de beta mogen spelen, dice controleert met de beta hoe de server files en de back end zich gaan houden met een zware belasting, dit hebben ze ook met bc2 gedaan.
Aha, Karkand wordt dus een expansie die later pas uitkomt, en waarvoor je niet hoeft te betalen als je de LE koopt.. Karkand wordt dus de Vietnam van BC2...
Hmmmzzzz..
Hmmmzzzz..
en ik durf te wedden dat er ook nog een SF uitbreiding komt zoals in bf2Jovas schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:00:
Aha, Karkand wordt dus een expansie die later pas uitkomt, en waarvoor je niet hoeft te betalen als je de LE koopt.. Karkand wordt dus de Vietnam van BC2...
Hmmmzzzz..
ora et labora
Heel veel plezier gehad met de grappling hook op public overigens. Lekker mensen irriteren op het dak bij de map Warlord (?).mrc4nl schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:51:
[...]
en ik durf te wedden dat er ook nog een SF uitbreiding komt zoals in bf2
Haha, als ze SF weer invoeren, ben ik blij. Ik heb die expension pack ook helemaal grijs gespeeld:) Vooral op Ghost Town;D
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien