Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
mijn persoonlijke wensenlijstje. ( wil geen flame starten, dit zou ik graag willen zien in BF3 )

- een filteroptie in de serverlijst met "sniperclass allowed , yes /no "
- een medic met een assault rifle ipv lmg
- shotguns werken alleen om een huis te zuiveren, geen slugs waardoor je ermee kan snipen
- assault heeft niet de munitiebox meer ( grenade en 40 mm spamming... )
- daarvoor komt een support class met lmg en munitiebox
- alleen die lmg is dan lang niet zo nauwkeurig en handelbaar als de huidige ( BC2 ). meer onderdrukkende rol, met betere penetratie op huizen en licht gepantserde wagens.
- geen "perks " waardoor de damage meer word, zoals magnum ammo

het liefst zou ik het lekker oldschool COD en BF willen hebben..Dat elk land zijn eigen wapens heeft met 4 of 5 simpele classes, zonder perks en unlockables. Maar weet dat dat niet meer terugkomt :'(

Verder kijk ik er heel erg naar uit ! tegen de tijd dat hij uitkomt ook maar even kijken wat mijn i7860 en 285 GTX mag vervangen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:46:
- geen "perks " waardoor de damage meer word, zoals magnum ammo
Het is al officieel bevestigd geweest dat Magnum Ammo er niet gaat inzitten. Ze zeiden iets in de aard van "no stuff that alters you damage done". :)

edit: hier is die post: Asgaro in "Battlefield 3 - Deel 2"
laatste bericht.

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 02-06-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het liefst zou ik het lekker oldschool COD en BF willen hebben..Dat elk land zijn eigen wapens heeft met 4 of 5 simpele classes, zonder perks en unlockables.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Zodat iedereen dezelfde wapens heeft, niks customizeable alles gewoon standaard.
Het enige dat je dan nog sterker maakt is de waarde waarin je met je squad samenwerkt
en natuurlijk je eigen technische inzicht in de combat situations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:06:
het liefst zou ik het lekker oldschool COD en BF willen hebben..Dat elk land zijn eigen wapens heeft met 4 of 5 simpele classes, zonder perks en unlockables.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Zodat iedereen dezelfde wapens heeft, niks customizeable alles gewoon standaard.
Het enige dat je dan nog sterker maakt is de waarde waarin je met je squad samenwerkt
en natuurlijk je eigen technische inzicht in de combat situations.
Faction based wapens staan bij mij ook hoog op de wensenlijst. Heb je tenminste het gevoel dat je echt van team gewisseld bent, ipv alleen maar aan de andere kant van de map te starten.

Perks heeft BF sowieso niet en unlockables, tja, red dot sight en acog sights vind ik niet erg om te unlocken, maar nieuwe wapens wil ik wel unlocken. Ik wil niet gelijk die m16 of die m136 hebben. Naar die unlockables toewerken heeft juist wel iets vind ik.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Jovas schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:00:
Aha, Karkand wordt dus een expansie die later pas uitkomt, en waarvoor je niet hoeft te betalen als je de LE koopt.. Karkand wordt dus de Vietnam van BC2...

Hmmmzzzz..
Nee karkand is niet de vietnam, het is gewoon een map pack zoals map pack 7, ik durf zelfs te wedden dat back to karkand gewoon op de dvd staat.
Dice heeft al aan gegeven dat ze back to karkand ter gelijk met de rest van bf3 aan het ontwikkelen zijn.

Waar ik steeds nog op hoop is dat men bf 1943 voor pc op de nieuwe frostbite 2 gaat uitbrengen of dat er een bf2143 op frostbite 2.0 gaat uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Karkand wordt dus toch juist wel de Vietnam? Speciale BF2 wapens en dergelijke? En de map packs waren voor iedereen en werden gewoon in de server rotatie opgenomen, het zou me niks verbazen als dit met Back to Karkand niet het geval is (Vooral omdat je eigenlijk al vanaf dag 1 mensen zonder die maps hebt.)

Anyway, ik zou niet te veel hoop hebben op BF1943. Voor de consoles misschien leuk, maar op de PC stelt het allemaal erg weinig voor. Maarja, faction-based weapons lijkt mij ook wel erg leuk ja. Qua team maakt het me nu allemaal niks uit, het verschil tussen voertuigen merk je nauwelijks en de stemmen heb ik toch allemaal op Engels staan (Opzich wel slim dat ze nu gewoon een accent eraan geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is vooral de vraag in hoeverre Back to Karkand integreert binnen BF3. Kan je bijvoorbeeld wapens uit Karkand weer in BF3 gebruiken en andersom? Ik denk dat het gewoon maps zullen zijn die apart in de rotatie opgenomen kunnen worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik citeer:

''Oh, en voor alle duidelijkheid: als je Battlefield 3 reserveert, krijg je gewoon altijd deLimited Edition. Met Battlefield 3: Limited Edition krijg je na de release (datum nog te bevestigen) automatisch toegang tot het uitbreidingspakket Battlefield 3: Back to Karkand. Als je reserveert, krijg je al deze bonuscontent dus zonder extra kosten. Als je niet reserveert, kun je het uitbreidingspakket los kopen na de release (prijs nog niet bekend). Het pakket wordt ontworpen door een speciaal ontwikkelteam om er voor te zorgen dat de content even indrukwekkend en uitgebreid wordt als Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. Hoe dichter we bij de release komen, hoe meer we kunnen laten zien.''

Bron: http://www.ea.com/nl/batt...-behind-the-scenes-deel-3

In elk geval wel cool, ik kijk erg uit naar dit spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://enterbf3.com/images/bf3-mw3-bullet.jpg
Wel nice gespot door iemand in de trailer.

DICE lijkt wel op elk detail te letten :).

Weet iemand of de AK-101, AK74 er in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AK-101 lijkt me haast van wel, zat ook in BF2 en volgens mij zat de AEK-971 in BC2. Dus een van die twee zal er sowieso wel inzitten. Zou me persoonlijk niks verbazen als praktisch alles van BF2 en BC2 er in zit, ze hadden het immers over enorm veel meer wapens.'

En indeed, details ftw :D Ook dat wanneer je tussentijds herlaad je een kogel extra hebt. Hoop dan ook wel dat ze de kogel counter eruit slopen en weer met magazijnen gaan werken. Tussentijds herladen kan maar dan ben je gewoon een half magazijn kwijt.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2011 19:11 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
[b][message=36152525,noline]Ook dat wanneer je tussentijds herlaad je een kogel extra hebt. Hoop dan ook wel dat ze de kogel counter eruit slopen en weer met magazijnen gaan werken. Tussentijds herladen kan maar dan ben je gewoon een half magazijn kwijt.
Dit zou ik inderdaad wel zeer tof vinden! Nu gaat iedereen altijd schieten, andere persoon is dood, snel herladen. Terwijl je nog een half magazijn over had. In echt gaan ze gewoon alle kogels (ook al is er maar 1 meer over) gaan gebruiken. Het zou bijvoorbeeld veel realistiser zijn als je bij het aantal kogels 5 ziet. Dat betekend dat je nog 5 volle magazijnen over hebt.

Hierdoor zou men volgens mij nog meer tactisch gaan spelen omdat men telkens het aantal kogels in je magazijn moet gaan bekijken. En dan zelf beslissen, is het goed nu een nieuw magazijn te gebruiken, of kan ik nog verder met de huide...

Lijkt me echt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

In Battlefield 2 was het zo dat als je herlaadde en nog een halve clip had verloor je alles. Als ze dat er weer in stoppen ben ik wel de pineut. Heb echt te veel CoD gespeeld, haha.

Overigens kwam ik nog een hele lijst tegen van MW3.

http://kotaku.com/5805959...-no-nukes-new-killstreaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je toch gewoon assault spelen? Ammo tasjes dumpen en problem solved ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tsurany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:48:
Ga je toch gewoon assault spelen? Ammo tasjes dumpen en problem solved ;)
Hopelijk gaat het de kits krijgen van Battlefield 2 en niet van BC2.

Sniper: Knife > Scope > Pistol > Grenade > Claymore
Spec-ops: Knife > Assault Rifle > Pistol > Grenade > C4
Support: Knife > LMG > Pistol > Grenade > Ammo Bag
Medic: Knife > Assault Rifle > Pistol > Greande > Medic Bag > Shockpaddles
Engineer: Knife > Shotgun > Pistol > Grenade > Anti-tank mines > Wrench
AT: Knife > Submachinegun > Pistol > Rocket Launcher
Assault: Knife > Assault Rifle > Pistol > n00btube > Smoke/Flash.

(Kan iets gemist hebben maar zo zaten ze in elkaar, dacht ik).

En hopelijk never en nooit meer Medic met een LMG. Dan weet ik zeker dat ik kap met de Battlefield series.

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 02-06-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan hopen wat je wilt, het is helaas al bevestigd dat het er maar 4 worden :( Dat is volgens DICE de sweet spot :(
Ik vind het ridicuul, ik zou gewoon voor 5 klassen gaan. Assault, support, medic, special forces en engineer. De engineer krijgt dan de anti tank wapens en de special forces krijgt dan ook de sniper wapens erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Nemean schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:07:
[afbeelding]
Wel nice gespot door iemand in de trailer.

DICE lijkt wel op elk detail te letten :).

Weet iemand of de AK-101, AK74 er in zit?
Sorry , maar ik vind dit een beetje jammer van die persoon die dat gespot heeft (niet van jou).

Het zijn beide games die nog in de maak zijn , en het kan best zijn dat in zo'n trailer nog iets zit wat gewoon niet af is. dit zegt niets over detail of niet , maar gewoon hoe ver de game af is. je kunt hier imo dus echt niet uit opmaken dat BF3 meer detail zou hebben dan COD3 of andersom.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het laat wel zien dat DICE gewoon gaat voor die kleine details, denk niet dat het in COD3 gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tsurany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:15:
Je kan hopen wat je wilt, het is helaas al bevestigd dat het er maar 4 worden :( Dat is volgens DICE de sweet spot :(
Ik vind het ridicuul, ik zou gewoon voor 5 klassen gaan. Assault, support, medic, special forces en engineer. De engineer krijgt dan de anti tank wapens en de special forces krijgt dan ook de sniper wapens erbij.
Heeeeel spijtig :'(, is het ook al bevestigd dat Medic Assault rifles krijgt of dat niet? Als dat zo is hebben ze het echt flink verpest, naar mijn mening. Medics moeten extra mobiel zijn, met een LMG gaat dat echt niet op.

Ben het met je eens dat Engineer wel bij AT kan passen. ;)
Visgek24 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:19:
[...]
Sorry , maar ik vind dit een beetje jammer van die persoon die dat gespot heeft (niet van jou).

Het zijn beide games die nog in de maak zijn , en het kan best zijn dat in zo'n trailer nog iets zit wat gewoon niet af is. dit zegt niets over detail of niet , maar gewoon hoe ver de game af is. je kunt hier imo dus echt niet uit opmaken dat BF3 meer detail zou hebben dan COD3 of andersom.
Ik ben het deels met je eens, deels niet.

Battlefield 3 is al erg lang in de maak, ik weet nog van een oud clan genoot dat er al verhalen speelde in 2006 dat Battlefield 3 er aan kwam. Natuurlijk heeft het lang op zich moeten wachten, maar het geeft wel aan dat DICE de tijd neemt om een goed product te maken. Naar mijn mening klinkt MW3 als een "wij-moeten-zo-snel-mogelijk-een-spel-af-maken-zodat-we-kunnen-concurreren-met-Battlefield3." en dat is ook gewoon aan de trailer te zien. Waar Battlefield 3 al zijn pracht en praal laat zien, ziet MW3 er uit als een goedkope copy-cat van eerdere games. En de trailer die Battlefield 3 laat zien is nog niet eens het finishing product, moet je na gaan wat ze er misschien nog meer in stoppen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Qlii256 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:33:

In echt gaan ze gewoon alle kogels (ook al is er maar 1 meer over) gaan gebruiken.
Nope. in het echt beoordeel je ook de situatie waarin je bent. heb je net vuurcontact gehad, en je bent nog niet leeg, kun je er ook voor kiezen om je magazijn te wisselen voor een volle. Omdat je nooit weet in wat voor situatie je jezelf over 5 min gaat bevinden. Heb je daarna een keer langer de tijd dan ga je halve magazijnen leeghalen en herverdelen.

ohja en in het echt gooien we ook de magazijnen niet weg 8)7 . die dingen groeien namelijk niet aan bomen :P. bij het wisselen van magazijnen stop je ze netjes terug in het tasje

[ Voor 4% gewijzigd door Skybullet op 02-06-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee in het echt worden ze natuurlijk gewoon weer volgestopt met kogels. Ik vind dat het zo moet zijn dat je het gewoon zelf moet inschatten, dat het een tactische keuze wordt. Vind het vrij idioot dat je in een vuurgevecht razendsnel een magazijn van 15 kogels kan omwisselen voor eentje van 30 en dan zomaar opeens weer 15 kogels erbij hebt zonder dat je ze uit het magazijn hoeft te peuteren.

@ Nemean: Ik heb nog niks officieels gelezen maar diverse fansites hebben al LMG staan bij medic dus ik neem aan dat het gewoon LMG's worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tsurany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:36:
@ Nemean: Ik heb nog niks officieels gelezen maar diverse fansites hebben al LMG staan bij medic dus ik neem aan dat het gewoon LMG's worden.
Dat zou echt heel, en heel zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, de medic klasse mag van mij gewoon compleet weg. Ik heb echt een tyfus hekel gekregen aan die klasse doordat er enorm veel domme mensen die klasse spelen en dan mensen achter elkaar gaan reviven zonder op te letten of het wel veilig is. Resultaat is dat je afgeschoten wordt, gerevived en vervolgens weer afgeschoten omdat die vijand gewoon nog leeft en die medic allang gezien hebt. Met een beetje pech gebeurt dat een paar keer achter elkaar. Nee, nutteloze klasse als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je moet gewoon niet zo caren om je K/D. Als je dat niet doet, dan boeit dat roekeloze reviven ook niet, want het kost geen tickets en daarnaast kan ik 1/5 keer gewoon weg komen bij BFBC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tsurany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:21:
Ach, de medic klasse mag van mij gewoon compleet weg. Ik heb echt een tyfus hekel gekregen aan die klasse doordat er enorm veel domme mensen die klasse spelen en dan mensen achter elkaar gaan reviven zonder op te letten of het wel veilig is. Resultaat is dat je afgeschoten wordt, gerevived en vervolgens weer afgeschoten omdat die vijand gewoon nog leeft en die medic allang gezien hebt. Met een beetje pech gebeurt dat een paar keer achter elkaar. Nee, nutteloze klasse als je het mij vraagt.
Het is een team work based kit, en ja je hebt er idioten tussen zitten. Ik heb op public (Battlefield 2), even bij elkaar opgeteld en afgerond van mijn 3 main accounts: 28480 revives. In Battlefield Bad Company 2 was het gewoon onzin, je bent gedood en ook al word je gerevived je hebt er een death bij. Dat is echt gewoon totaal krom. Ik heb ook in totaal: 156 uur + 177 uur + 350 uur medic gespeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:24:
Je moet gewoon niet zo caren om je K/D. Als je dat niet doet, dan boeit dat roekeloze reviven ook niet, want het kost geen tickets en daarnaast kan ik 1/5 keer gewoon weg komen bij BFBC2
Een op de vijf keer zeg je zelf, dan is het gewoon 4 uit de 5 keer dat je weer nutteloos naar dat stomme spawnscherm mag kijken. Dat is toch absoluut niet game bevorderend? Ik spawn liever gewoon opnieuw zodat ik vol in de aanval kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Laat mij beginnen met te zeggen dat ik absoluut geen die-hard gamer ben. Ik speel voornamelijk strategiespellen, en speel bijna nooit online. De reden hiervoor is dat ik mij meestal erger aan het pubergehalte...

Ik heb "in den tijd" Battlefield 2 gekocht, en ben begonnen met spelen maar was eigenlijk nog te jong en werd compleet weggespeeld. Een tijd later opnieuw geprobeerd, omdat ik dacht dat de meeste pubers het spelletje beu zouden zijn, en de overblijvers echte tactische spelers zouden zijn. Helaas: Op bijna alle servers werd er geteamkilled om toch maar in die mooie heli te kunnen zitten. Op vragen voor ammo werd nauwelijks gereageerd, en als je een squad joinde om in team te spelen bleek bij het spawnen dat iedereen een andere kant uit liep.

Hoe kijken jullie daarnaar in het vooruitzicht naar BF3? Ik zou het graag nog eens proberen, maar dan echt om "slim" te spelen in een team. Helaas heb ik niet genoeg tijd om in een clan te gaan ofzo (en heb er helemaal de skills niet voor). Zal dit in BF3 beter zijn of is het tegenwoordig nog erger gesteld bij online shooters? (Op het vlak van "egoïstisch" spelen dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je tactisch wilt spelen moet je met vrienden spelen of mensen die je kent van internet (hoewel dat ook onder vrienden kan vallen). Je kan niet op een public server verwachten dat mensen willen samenwerken. Het zou wel veel leuker spelen zijn maar zo zitten mensen niet in elkaar. Het teamkillen is inderdaad een probleem, dit hebben ze 'opgelost' door teamkills gewoon uit te zetten in BC2, dat werkt prima.
Wat betreft ammo, het is gewoon erg lastig dat te horen. Ik merk ook vaak dat mensen van mij als assault ammo willen en dat ik het te laat op merk, simpelweg omdat ik het geluid niet hoor en me concentreer op andere zaken.
Ik denk dat er straks genoeg spelers van GoT BF3 gaan spelen en dat je daar zo bij kan aansluiten. Koop een headset voor 30 euro en dat gaat prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@ thommich

Om even te reageren op je vragen.

Ik ben een clan gejoind in het begin die geen Skill level als het ware nodig achten, en al gauw ging ik mee met de aller beste van de clan. Maar naarmate hun een mod gingen spelen heb ik uit eindelijk de stap gezet die clan te verlaten en ben op zoek gegaan naar een andere clan die toch public speelde en geen geld vroeg voor de servers (veel clans verwachten dit) en ook dit keer kwam ik bij een gezellig clan uit genaamd "The Hardcore Clan" - weet overigens niet of ze nog actief zijn en of ze nog bestaan.

Ik ben uit eindelijk weg gegaan naar aanleiding van dat ze deels in actief werden en ook met wat problemen met 1 van de leden. Met de rest kon ik het altijd goed vinden ;). Ik ben daarna over gestapt naar een Britse clan genaamd Elite Armed Forces, een grootte community met veel mensen van diverse landen. 1 van de beste (in de zin van gezellig) waar ik ooit in heb gezeten. Al gauw werden er 2 squads op gezet een Alpha en een Bravo squad om ESL en CB te joinen. Dit gaf veel problemen onderling bij de leden en ook daar ging de gezelligheid ver weg. Veel mensen gingen weg, en ook ik ben later weg gegaan. Ik ben uit eindelijk nog terug gekeerd naar THC, trial ging niet door (Trials vind ik sowieso al raar, nooit wat aan gevonden). en uit eindelijk ben ik er niet door gekomen door het zelfde lid ;). Ik ben uit eindelijk weer ESL gejoind en ben daar in contact gekomen met vitalGaming en ben nu uit eindelijk manager van vital geworden met nog 2 anderen.

Wat mij in die tijd is opgevallen is dat het in clans altijd gezellig is, ook in activiteit is niet altijd een probleem, ik moet wel bekennen dat de skill levels vaak flink verschillen. ;) Dat is even hoe ik in Battlefield 2 een beetje gespeeld heb, misschien krijg je daar ook een beter idee van.

Om even op je punten terug te komen, in een clan komt vaker wel teamwork voor dan als je in je eentje gaat spelen. Als je een beetje goed/leuk mee speelt met mensen dan kom je al een flink eind. Ook is Teamspeak/Ventrillo/Mumble met een headset zeker een must omdat de communicatie dan flink beter word en je ook duidelijk kunt maken wat je wilt hebben van iemand, wat je uit eindelijk wilt en wanneer je iets niet leuk vind ;).

Qua teamkillers raad ik je aan op servers te joinen met Friendly Fire uit. dan kan er niet geteamkilled worden tenzij ze gaan red-linen. En er zijn zeker meerdere spellen waren egoïstische spelers zijn. Die zul je altijd hebben. ;)

Mocht je overigens nog clans zoeken, raad ik je aan eens bij Elite Armed Forces te kijken, daar vragen ze geen geld voor de servers. Als je admin rechten wilt kost het 5 pond voor 1 maand admin rechten. Wat uit eindelijk redelijk goedkoop is ;).

Vind je Engels praten een probleem, zou ik eens naar Double Dutch kijken, een hele vriendelijke clan. Maak een XFire account aan en voeg Destructon toe (Goeie Battlefield 2 speler uit DD). Overigens is Double Dutch 1 van de servers die goed kijkt wie er cheat en wie niet. Ik ben vaak genoeg gebanned geweest van servers voor "cheating". Met hun heb ik nooit problemen gehad. Top clan. Of er overigens kosten aan verbonden zijn weet ik niet. En als je duidelijk maakt niet veel tijd hebt om heel vaak actief te kunnen zijn maar toch een clan zoekt die bij jou past, verwacht ik zeker dat ze dat zullen respecteren. :)

Hopelijk heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nemean

Dit gaat allemaal over op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Bij mij wel inderdaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ThC is niet meer actief, alleen thashadow en jouw vriend mellie zijn er nog:-)
We hebben met de oud ThC members een nieuwe clan opgericht genaamd organized chaoz. http://www.organizedchaoz.nl/
Ben zelf momenteel geen lid meer om persoonlijke redenen maar ze zijn in opbouw en gaan straks vol voor bf3, nu alleen bc2, geen bf2 meer omdat niemand daar nog actief in is.

Voor bf2 kan ik jouw ook de super@inf servers aanraden en mocht je daar gebanned worden dan zet even een berichtje op hun forum en je wordt geunbanned door een van de red admins omdat die je wel kennen van vroeger.

Wat betreft medic play, zoals bf2 zal dat nooit meer zo worden, ik heb er geen moeite mee, kon mij er wel op aanpassen, btw, medic is nog steeds de kit in wars, het is de beste kit die er is in bc2.
We hebben ten tijde van ThC nog tegen DD gespeeld en werden ingemaakt door hun:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Tsurany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:50:
Als je tactisch wilt spelen moet je met vrienden spelen of mensen die je kent van internet (hoewel dat ook onder vrienden kan vallen). Je kan niet op een public server verwachten dat mensen willen samenwerken. Het zou wel veel leuker spelen zijn maar zo zitten mensen niet in elkaar. Het teamkillen is inderdaad een probleem, dit hebben ze 'opgelost' door teamkills gewoon uit te zetten in BC2, dat werkt prima.
Wat betreft ammo, het is gewoon erg lastig dat te horen. Ik merk ook vaak dat mensen van mij als assault ammo willen en dat ik het te laat op merk, simpelweg omdat ik het geluid niet hoor en me concentreer op andere zaken.
Ik denk dat er straks genoeg spelers van GoT BF3 gaan spelen en dat je daar zo bij kan aansluiten. Koop een headset voor 30 euro en dat gaat prima werken.
Dank voor je antwoord. Teamkills afzetten vind ik dan weer jammer, het doet je 2x nadenken voor je een granaat gooit bij wijze van spreken. ;)
Als ik BF3 aankoop, zal ik er inderdaad direct een headset bij kopen. Wat ik me afvraag: stel dat ik bij een groep Tweakers aansluit, hoe weet ik dan dat we in team spelen? (Vergeef me als ik domme vragen stel :P )
Nemean schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:00:
@ thommich

Om even te reageren op je vragen.
*knip*
Ook jij bedankt voor je antwoord! Je doet me toch overwegen om eventueel in een clan te stappen, ook al kan ik totaal niet inschatten of ik er tijd voor heb. (De ene week kan ik niet spelen, de andere week wel veel)
Misschien moet ik dat toch eens uitgebreider bekijken.

Sowieso kan ik concluderen dat op publieke servers spelen absoluut niets voor mij is. Kom helemaal gek van al die pubers... Ik wacht nog af om te kijken of BF3 iets voor mij is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel eens kunnen dat ik ThC geconfronteerd heb dan, vooral BF2:P
Mijn nick was/is F16_Aggressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NLsandman schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:17:
ThC is niet meer actief, alleen thashadow en jouw vriend mellie zijn er nog:-)
We hebben met de oud ThC members een nieuwe clan opgericht genaamd organized chaoz. http://www.organizedchaoz.nl/
Ben zelf momenteel geen lid meer om persoonlijke redenen maar ze zijn in opbouw en gaan straks vol voor bf3, nu alleen bc2, geen bf2 meer omdat niemand daar nog actief in is.

Voor bf2 kan ik jouw ook de super@inf servers aanraden en mocht je daar gebanned worden dan zet even een berichtje op hun forum en je wordt geunbanned door een van de red admins omdat die je wel kennen van vroeger.

Wat betreft medic play, zoals bf2 zal dat nooit meer zo worden, ik heb er geen moeite mee, kon mij er wel op aanpassen, btw, medic is nog steeds de kit in wars, het is de beste kit die er is in bc2.
We hebben ten tijde van ThC nog tegen DD gespeeld en werden ingemaakt door hun:-)
Goed om te zien dat jullie de stap verder hebben gezet om door te spelen :).
Polum en Niceshot hoe is het daar mee? Zijn die ook over gestapt? En waarom is Shadow niet mee gegaan?
thommich schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:18:
[...]

Ook jij bedankt voor je antwoord! Je doet me toch overwegen om eventueel in een clan te stappen, ook al kan ik totaal niet inschatten of ik er tijd voor heb. (De ene week kan ik niet spelen, de andere week wel veel)
Misschien moet ik dat toch eens uitgebreider bekijken.

Sowieso kan ik concluderen dat op publieke servers spelen absoluut niets voor mij is. Kom helemaal gek van al die pubers... Ik wacht nog af om te kijken of BF3 iets voor mij is... :)
Wie niet waagt wie niet wint, een clan is geen verplichting. En je hoeft geen abonnement af te sluiten waar je niet meer van af komt ;). Wees blij dat het nog flink normaal is in Battlefield 2. Ik denk dat je snel terug gaat naar Battlefield als je het aantal whiners/kindjes hebt gezien op Call of Duty. Het is daarnet een kinderspeeltuin.
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:18:
[...]
Zou wel eens kunnen dat ik ThC geconfronteerd heb dan, vooral BF2:P
Mijn nick was/is F16_Aggressor
Dat zou best eens kunnen, mijn nicknames die ik het meeste heb gebruikt zijn:

Nemean<NL|-SB-|NL>; http://bf2s.com/player/86972110/
Cute.Nemean^inf; http://bf2s.com/player/165863822/
carebear.Tenderheart; http://bf2s.com/player/251924022/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan dat clan gedoe ergens anders? Of in BF2 topic of via DM of wat dan ook. Tis niet echt BF3 he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb overigens net met iemand gesproken die heel erg bezig is met Battlefield 3 en de eSport.

Dit is de Rush clan, die zijn ook veel bezig geweest met BC2 om DICE en EA te vragen om informatie en hoe BC2 in de eSport gaat draaien. Ston3r (Eigenaar van Rush) heeft mij door verwezen naar een artikel op hun website, waar een medewerker van EA/DICE ook op reageert. Hij geeft aan op bepaalde punten het zeker eens te zijn maar met vele ook niet. Daarnaast is iemand van Rush (Nakam) uitgenodigd bij EA/DICE.

Mochten jullie geïnteresseerd zijn in het artikel.

http://www.rush-zone.com/back-to-strike-at-karkand.html

Jullie kunnen daar ook je mening geven, over hoe jullie het willen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ben zo blij met de graphics. Eindelijk na Crysis (1) weer een echté PC-game. Gewoon hup eentje die wel ziet waar de kracht ligt van de graphics. Gewoon high-res textures gebruiken. Daar plukt Crysis (1) ook nog steeds de vruchten van. In die 4 jaar na Crysis (1) is er weinig verandert op graphics gebied.

Jammer genoeg komt dit allemaal door de consoles. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dit komt ook mede door DirectX las ik laatst een artikel over op Tweakers of ik heb hem verkeerd begrepen ;).

nieuws: AMD: ontwikkelaars willen van DirectX af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Nemean schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:22:
Dit komt ook mede door DirectX las ik laatst een artikel over op Tweakers of ik heb hem verkeerd begrepen ;).

nieuws: AMD: ontwikkelaars willen van DirectX af
En dan volgens mij vooral omdat alles ook nog directx 9 ondersteund. Maar bf3 volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ja, artikel had ik in maart ook al destijds gelezen. Maar ja als je PC-games maakt, die eerste voor de consoles zijn gebassseerd blijf je bezig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu maandag (voor ons continent wrsl dinsdag) komt de eerste multiplayer trailer!
Had dit zonet gezien bij een commercial op Gamespot voordat een gameplay video startte.

Dit betekent dat ze op E3 dus nóg nieuwe content gaan tonen naast die trailer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Modden van servers kun je vergeten met bf3 voor esport, dice gaat niet de server files vrij geven.
Freecam en battle recorder mogen geen probleem zijn, deze functie zit ook al in bc2 maar is om stabiliteits reden niet unlockt.

Ik ben benieuwd wat dice op de E3 gaat tonen, ze moeten wel nu mw3 de strijd is aan gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NLsandman schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:31:
Modden van servers kun je vergeten met bf3 voor esport, dice gaat niet de server files vrij geven.
Freecam en battle recorder mogen geen probleem zijn, deze functie zit ook al in bc2 maar is om stabiliteits reden niet unlockt.

Ik ben benieuwd wat dice op de E3 gaat tonen, ze moeten wel nu mw3 de strijd is aan gegaan.
We never know what er nog kan gebeuren ;). Hopen maar op iets goeds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus geen LAN support, en ook geen zelf unranked servers hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Waarschijnlijk niet. Opzich kan ik het wel begrijpen, vooral qua piraterij, maar voor de hele mod community en eSports gebeuren is het natuurlijk een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Als er geen LAN support komt, dan is het sowieso een faal. Dan word het weer wachten tot er een goeie LAN shooter komt ;). En of dat nu Modern Warfare 3 is of een Crysis Mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kan iemand dit bevestigen:
s has been said before, PS3 has a slight graphical advantage over the 360.But only slight. Wait for the technical guys to show up and they'll explain the whole thing more thoroughly. I just gave you the jist of it :)
Dit heb ik van de EA Battlefield 3 forums (UK), maar ik heb het verder nog nergens anders gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Uniciteit schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:34:
Kan iemand dit bevestigen:

[...]

Dit heb ik van de EA Battlefield 3 forums (UK), maar ik heb het verder nog nergens anders gelezen.
behalve als je beide consoles hebt en dus nog moet kiezen op welke je het wil gaan spelen. maakt het uit ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adante schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:09:
Waarschijnlijk niet. Opzich kan ik het wel begrijpen, vooral qua piraterij, maar voor de hele mod community en eSports gebeuren is het natuurlijk een ramp.
Geen LAN dan is het inderdaad geen echte Battlefield game meer, BF2 was zeer popular voor LAN partys, en wat is er verkeerd aan LAN support en de mogelijkheid om een eigen, unranked server te hosten? BF2 verkocht ook gewoon goed, zolang de game het maar waard is. Beetje flauw van de devs om piracy de schuld te geven.

@ Uniciteit

Aha, just slight... Dus zoveel meer power heeft die PS3 niet met al het gehype over SPU's (soort van media processors/streaming cores). Geen wonder dat IBM gestopt is met het hele Cell Broadband Engine gebueren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:02:
[...]

Aha, just slight... Dus zoveel meer power heeft die PS3 niet met al het gehype over SPU's (soort van media processors/streaming cores). Geen wonder dat IBM gestopt is met het hele Cell Broadband Engine gebueren.
Aparte conclusie... Ik kan voor windows ook prima een 3Dmodel programmeren die extreem bagger performt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Gelijk al 2 redelijk agressieve acties?

Ik vroeg me alleen af of iemand dit kon bevestigen, en ik vroeg niet of het iemand wat uitmaakt en ik vroeg ook niet om iemand die direct in de verdediging schiet. Dus skybullet, om je vraag te beantwoorden: lees je eigen zin voor je eigen vraag:
behalve als je beide consoles hebt en dus nog moet kiezen op welke je het wil gaan spelen.
Tada. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koop een pc? Maar kwaliteitsverschil tussen consoles heb ik nog niks over gelezen, ik kan me voorstellen dat de PS3 krachtiger is en daardoor betere graphics kan hebben maar volgens mij gaat het dan echt over marginale verschillen.

Laat ik het zo zeggen, wacht op z'n minst reviews en beta's of demo's af, geruchten heb je weinig aan.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

zeiden ze ook over medal of honor, nee die ging maximale uit ps3 halen en was mooier, uiteindelijk was xbox versie mooier en stabieler vooral in multiplayer ;)
Bad company 2 is als goe is ook beter op xbox 360, net als vele multiplatform games.
Dus verrwacht geen verschil of anders in voordeel van xbox.
Maare dit is een pc game eigenlijk, zelf heb ik alleen ps3 en xbox dus daar zal ik het mee moeten doen, maar iedereen met ook maar een beetje betere pc als xbox en ps3 zou ik pc versie aanraden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd het ontopic voordat er weer een BBQ uitbarst (lees Fanboy flamewar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Nog een pc vs console post en je hebt een moderater op je dak. Punt. Ook als het niet flamend bedoeld is, blijf gewoon even weg van dit onderwerp.

[ Voor 36% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 03-06-2011 17:36 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Geen LAN dan is het inderdaad geen echte Battlefield game meer, BF2 was zeer popular voor LAN partys, en wat is er verkeerd aan LAN support en de mogelijkheid om een eigen, unranked server te hosten? BF2 verkocht ook gewoon goed, zolang de game het maar waard is. Beetje flauw van de devs om piracy de schuld te geven.
100% mee eens, maar ik denk eerder dat ze bang zijn voor "cracked" servers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap iets niet...

Wanneer je het spel Pre-ordered, krijg je "gratis" de back to Karkand map erbij...
Wat ik dan ook wil weten, zitten de andere 3 BF2 maps Wake Island, Gulf of Oman, enSharqui Peninsula daar dan ook bij?

De DLC map pack zou namelijk die 4 maps moeten gaan bevatten.
En heb geen zin om dan als nog de volle mep voor die 3 resterende maps te moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:12

Niellie41

[object Object]

Back to Karkand heet de DLC en daar zitten die 4 mappen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Laatst online: 06-09 22:59

Camulos

Stampert

[...]
Zoals ik het zie is het gewoon een business model om te verdienen aan de multiplayer van Battlefield. Wanneer DICE de servers alleen via gameserver-boeren laat verhuren aan mensen/clans dan kunnen ze er ook nog een graantje van meepikken. Een ander voordeel voor EA is minder cracked servers (of zelfs reverse-engineering).

Wanneer ze server files vrijgeven.. dan huurt niemand nog servers (krijg je allemaal thuis-servers) en valt er minder te verdienen.

Nu hoop ik dat ze met het geld dat ze er mee binnen halen dan ook gebruiken om extra DLC dan wel sneller MP-bugs fixen.

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik het niet zo drastisch wil stellen als jij dat doet "dan huurt niemand nog servers" is het natuurlijk wel een zeer valide punt dat er minder servers verhuurt zouden worden. Immers waarom zou je als clan een server huren als je gewoon je eigen server opzet? Immers voor clanwars maakt het niet uit op wat voor server je speelt, als hij maar draait. En daarnaast zijn er ook een kleine groep mensen die niks om ranked servers geven en dan gewoon een eigen unranked server opzetten voor gezellig samenspel.
Dit garandeert gewoon dat iedereen een server moet huren bij een externe partij en die partij betaald natuurlijk EA weer.

It's all about the money
All about the dum dum didudumdum

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Laatst online: 06-09 22:59

Camulos

Stampert

@Tsurany :: idd... het was wellicht een beetje zwart-wit geschets maar dat maakt het idee erachter duidelijker :) .. Helaas heb ik geen harde feiten die deze theorie ondersteund.. maar ik heb wel een zwaar vermoeden dat dit de reden erachter is...

Ca$h trumps modding-community

BTW: Bij BC2 hebben ze dit al geprobeerd.. waarbij het ook best aardig werkte.
En bijkomend feit.. serverfiles kunnen ze natuurlijk altijd nog (achteraf) vrijgeven

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
E3 2011 in Los Angeles is only a few days away and there is a lot of excitement in the air. We are thrilled to be at the expo to show you Battlefield 3! We are currently putting the final touches on our demo - testing, tweaking, and in general, creating a game that’s looking amazing. I’m very happy and proud of what our DICE team has accomplished and what we’ll be unveiling to the world at E3.

Following our Battlefield 3 announcement earlier this spring, a lot of you have asked us for more info on multiplayer. Well, wait no further – we will be showing both single player and multiplayer gameplay at E3! You can expect new trailers and screenshots as well as in-depth press previews hitting next week. You can also watch the EA press conference live on EA.com on Monday.

So what can you expect from the Battlefield 3 multiplayer? Powered by the Frostbite 2 engine, Battlefield 3 features some of the biggest and most spectacular maps that we have built. At the same time, we are also able to create more intense close-quarter combat than ever before. The multiplayer map, “Operation Métro,” available for press to play on the show floor, combines both sides of the scale into one cohesive experience. Gamers will experience a physical battlefield and be able to temporarily disable vehicles, go prone, mount weapons, lay down suppressive fire and more. Under the hood, the brand-new engine ensures cutting-edge visuals and immersion. All things combined, big and small, add up to the best Battlefield game we have ever created!

Of course there are things we will not be showing at E3, including the game’s extensive co-op campaign, the introduction of Team Death Match mode and the Battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats. Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more. Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars. We look forward to providing more information on these features in the near future!

Karl Magnus Troedsson
General Manager, DICE
_/-\o_

http://blogs.battlefield....06/03/bf3-goes-to-e3.aspx

Team Deathmatch mode bevestigd, maar niet op E3 te zien.
En lol @ COD Elite concurrent, maar dan free!

" be able to temporarily disable vehicles " ?

[ Voor 64% gewijzigd door Asgaro op 03-06-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice om te lezen dat de pers mag spelen, dan krijg je direct een veel duidelijker beeld van van enkel wat filmpjes :D Dat wordt alles snel in de OP proppen zodra het uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:30:
Nice om te lezen dat de pers mag spelen, dan krijg je direct een veel duidelijker beeld van van enkel wat filmpjes :D Dat wordt alles snel in de OP proppen zodra het uit komt.
Inderdaad, je zal je werk hebben! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach gelukkig helpt Powersmoker flink mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Battelog will be available for the monthly fee of
NEE, DAT KUNNEN ZE NIET MENEN!
zero dollars.
Oké, wat een heerlijke doodsteek naar Actvision met hun premium service. Lijkt mij in ieder geval erg tof, ik vind normaal die stats sites wel tof, maar ze kunnen er zoveel meer mee doen! Grappig statistiekjes zijn allemaal best wel interessant voor zo'n game vind ik zelf. Nu weet ik niet helemaal wat ze met Voicechat willen doen, want tenzij dat écht goed in elkaar zit gebruikt toch iedereen gewoon Teamspeak. Maar oké, toch leuk. Als ik het goed begrijp wordt dit dus een in-game iets waarvan bijvoorbeeld de stats te benaderen zijn via het internet? Qua squads is het wel ideaal. In BC2 wordt je vaak ook wel in een squad gestopt als je vrienden joined, maar ook vaak genoeg wordt je in het verkeerde team gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben heel erg benieuwd naar Battlelog, vooral het mogelijk maken om voice chat te gebruiken terwijl je niet in game zit lijkt me ideaal. Ben benieuwd hoe het squad en platoon systeem gaat werken.

Ik heb de topic start geupdate en wat door elkaar gegooid. De meest relevante informatie voor het moment staat bovenaan, ik heb alvast het multiplayer stuk uitgebreid zodat daar snel info aan toegevoegd kan worden en ik heb de features list wat geupdate zodat de niet heel belangrijke stukken gewoon in de tekst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer kwam het spel ook alweer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:38:
http://lmgtfy.com/?q=battlefield+3+release+date

Verschrikkelijk zeg, een kléin beetje eigen moeite mag wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Tsurany schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:42:
Ach gelukkig helpt Powersmoker flink mee :D
Haha. I see what you are doing!

Ben wel erg moe (echt heel erg moe, gaat goedkomen hoor!) momenteel maar ik zal mijn best doen. Als er nog een vrijwilliger is voor het modteam dan zou die welkom zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O-)
Ben wel erg moe (echt heel erg moe, gaat goedkomen hoor!) momenteel maar ik zal mijn best doen. Als er nog een vrijwilliger is voor het modteam dan zou die welkom zijn!
Rust lekker uit, het is maar een topic :+ en ik zal m'n best doen zo snel mogelijk te posten. Ach, anders komt het wat later in de TS te staan, volgens mij zitten hier genoeg fanaten die het toch wel in het topic posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Okay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:38:
Eind oktober begin november,hier is nog niet echt duidelijkheid over,maar aangezien mw3 op 8 november uitkomt lijkt het me niet vreemd dat bf3 hiervoor nog uitkomt.Maar we zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we een pool starten? Iedereen kiest een datum en legt geld in en de winner takes all! Tenzij meerdere dezelfde datum hebben, dan is het een fight to the death!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Kan je eigenlijk ook doen met de uiteindelijke systeemspecificaties. Dat is ook nog gokken.
Uiteindelijk moeten we gewoon afwachten, punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zou op 2 November inzetten omdat een tijd geleden er een lek was bij de EA download manager die zij dat BF3 dan beschikbaar werd. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flamen doen we maar ergens anders niet op tweakers in ieder geval.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 04-06-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je iets ziet wat niet door de beugel kan, melden in een topic report.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 04-06-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom kom laten we niet teveel offtopic raken he ;)

Maar Batsgeit, het is niet officieel aangekondigd dat er geen LAN support zit maar met de huidige trend in games (BC2) denk ik niet dat je nog LAN support kan verwachten. Erg jammer, met een goeie groep mensen op een LAN is juist een massale shooter zoals BF3 perfect. Moet je nu weer eerst internet hebben en met zoveel man online sloopt je ping gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Knip

Ontopic:Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd of er nou support voor de xbox 360 controller in zit.
Zoals bij BFBC2 was het heel raar gegaan.
Eerst wel en toen was het er uit gehaald.
En ja ik heb wel gegoogled maar kon niet echt iets vinden :p

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 04-06-2011 19:52 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pannekoek141 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:48:
Ontopic:Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd of er nou support voor de xbox 360 controller in zit.
Zoals bij BFBC2 was het heel raar gegaan.
Eerst wel en toen was het er uit gehaald.
En ja ik heb wel gegoogled maar kon niet echt iets vinden :p
*kuch* :+
Ik ben benieuwd, vooral eigenlijk naar de reden waarom je dat in hemelsnaam zou willen. Support om de controller te gebruiken om te vliegen en dergelijken lijkt me wel maar om hem daadwerkelijk tijdens het shooteren te gebruiken? Ik denk niet dat het echt iets is wat populair zal worden. Als het uit BC2 is gehaald zou ik het ook niet in BF3 verwachten. Weet je toevallig waarom het uit BC2 is gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Tsurany schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:53:
[...]
*kuch* :+
Ik ben benieuwd, vooral eigenlijk naar de reden waarom je dat in hemelsnaam zou willen. Support om de controller te gebruiken om te vliegen en dergelijken lijkt me wel maar om hem daadwerkelijk tijdens het shooteren te gebruiken? Ik denk niet dat het echt iets is wat populair zal worden. Als het uit BC2 is gehaald zou ik het ook niet in BF3 verwachten. Weet je toevallig waarom het uit BC2 is gehaald?
Moest je die grap nou met me uithalen :P

Ontopic:Ik heb het op veel forums dat het er eerst gewoon inzat.
Maar ik weet niet speciefiek waarom het er gewoon is uitgehaald....
De reden dat ik graag met mijn controller speel is, omdat ik een bank op me kamer heb...
Me pc is aangesloten op een 42 inch lcd tv dus met muis en keyboard(taloos keren geprobeerd werkt niet.... :P)
En dan zou ik me keyboard op me schoot hebben :P en de muis op de leuning....
En probeer ja maar is lekker te gamen op die manier...
En dan kun je zeggen...'Koop een console!' en ik zeg 'Nee'.
want op de pc zijn de graphics vele male beter en heb nog wel meer redens :P

[ Voor 4% gewijzigd door pannekoek141 op 04-06-2011 20:09 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er dan geen software die de controller input kan vertalen naar muis input? Anders vrees ik dat je toch een systeem moet verzinnen om te kunnen muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Ik heb daar inderdaad software voor !
Ben er echt superblij mee voor 7.50.....
Het heet Xpadder.
Maar toch het werkt allemaal veel lekkerder als het gewoon kant en klaar werkt :P
En gewoon lekker op het forum kijken enz... gaat harstikke best.
Alleen gamen dat werkt gewoon niet lekker. :(
Ik nu bijv ook een A4 op formaat van muismat geknipt en op de leuning geplakt :p
ik kan ook niet aan de linkerkant zitten....
Ik raak al een beetje oftopic :P
laten we maar weer terug deinsen op battlefield :)

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Uit de TS:

Er zal een sterker bullet drop systeem in zitten dan in Bad Company 2
Zwaardere bulletdrop dan in Bad Company 2

Lijkt me dubbel :)

Wel jammer dat er (volgens de TS) een killcam in zit though, dan kun je niet echt lekker stealthy sniperen omdat iedereen die je killt meteen ziet waar je zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx, is gefixt. Is het niet zo dat voor snipers de killcam uitgezet wordt? Althans volgens mij is dat een instelling, of het is in play4free, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Ik hoop dat ze, in tegenstelling tot BF2, een MUTE functie aanbieden voor al die 'spots'. Werd schijtziek van spammende commanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit geen commander in, dat scheelt weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
Is dat al 100% zeker dat er geen commander inzit?.. Zou ik wel jammer vinden, was toch wel eens leuks als variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is bevestigd, tenzij ze nog van mening veranderen kan je er dus vanuit gaan dat er geen commander in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien ik niet exact wist wat platoons zijn, toch even opgezocht: A platoon is a military unit typically composed of two to four sections or squads and containing 16 to 50 soldiers.

Als ik het zo bekijk is gewoonweg elk team in een match 1 groot platoon. :+
Vraag mij dus af wat ze daar bij de Battlelog mee gaan doen.

En nog 2 vragen waar ik graag andersmans mening over hoor:

- Regenerating health of niet?
- Equipable knife(BF2) of zoals in BFBC2(getriggerd)?

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 04-06-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Regenerating health hoop ik écht niet. Dan cancel ik m'n pre-order misschien zelfs wel... Imho wordt het dan gelijk zo'n laag-instap-niveau-cod-festijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:03:
Regenerating health hoop ik écht niet. Dan cancel ik m'n pre-order misschien zelfs wel... Imho wordt het dan gelijk zo'n laag-instap-niveau-cod-festijn.
Als we een beetje geluk hebben tonen ze hoe het gaat zijn in de MP trailer maandag. :)

Mja, ik zou het nog aanvaarden mits het zo werkt:
- het regenerating start pas na bv. 10 sec lang niet geraakt te worden.
- het regenerating moet trager gaan dan bij de huidige shooters.

Langs de andere kant: wookies zouden daar in het voordeel zijn, aangezien zij doodleuk kunnen wachten tot ze at full health zijn. Een assault, engineer en medic gaan niet zo geduldig zijn uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:01:
- Regenerating health of niet?
- Equipable knife(BF2) of zoals in BFBC2(getriggerd)?
- Ik hoop op geen regenerating health, daar heb je de medics voor.
- Ik hoop ook op een equipable knife, trigger knife vind ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:08:
[...]
- Ik hoop op geen regenerating health, daar heb je de medics voor.
Daar heb je wel een punt, en: als er geen regenerating health zou zijn, zouden er ook meer medics rondlopen. In BFBC2 is dit wat aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Zo, mijn post is dus gewoon helemaal weggemodereerd. Ach, zat eraan te komen. Ik ben het met Nemean eens, ik vond de BF2 manier wat dat betreft beter. Snipers zijn in BC2 ook gewoon irritant omdat hun hp opnieuw regent, waardoor ze zo fijn kunnen blijven spawnsnipen (is dat een woord?).

Volgens pu.nl wordt er volgende week op de E3 een multiplayer map getoond :9~. Zin in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Ik vond dat Killzone op de PS2 dat regeneren van health goed had aangepakt: je health is onderverdeeld in 4 zones, en je regenereert slechts tot 1 zone vol is. Stel dat je full health hebt, en 46% damage krijgt, dan regeneer je naar 75%, niet naar 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Regenerating health zit er gewoon in, net als in Bad Company 2. Trigger knife zal er vast ook in zitten, zit ook in BC2 en Play4Free.

Pagina: 1 ... 18 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien