mijn persoonlijke wensenlijstje. ( wil geen flame starten, dit zou ik graag willen zien in BF3 )
- een filteroptie in de serverlijst met "sniperclass allowed , yes /no "
- een medic met een assault rifle ipv lmg
- shotguns werken alleen om een huis te zuiveren, geen slugs waardoor je ermee kan snipen
- assault heeft niet de munitiebox meer ( grenade en 40 mm spamming... )
- daarvoor komt een support class met lmg en munitiebox
- alleen die lmg is dan lang niet zo nauwkeurig en handelbaar als de huidige ( BC2 ). meer onderdrukkende rol, met betere penetratie op huizen en licht gepantserde wagens.
- geen "perks " waardoor de damage meer word, zoals magnum ammo
het liefst zou ik het lekker oldschool COD en BF willen hebben..Dat elk land zijn eigen wapens heeft met 4 of 5 simpele classes, zonder perks en unlockables. Maar weet dat dat niet meer terugkomt
Verder kijk ik er heel erg naar uit ! tegen de tijd dat hij uitkomt ook maar even kijken wat mijn i7860 en 285 GTX mag vervangen
- een filteroptie in de serverlijst met "sniperclass allowed , yes /no "
- een medic met een assault rifle ipv lmg
- shotguns werken alleen om een huis te zuiveren, geen slugs waardoor je ermee kan snipen
- assault heeft niet de munitiebox meer ( grenade en 40 mm spamming... )
- daarvoor komt een support class met lmg en munitiebox
- alleen die lmg is dan lang niet zo nauwkeurig en handelbaar als de huidige ( BC2 ). meer onderdrukkende rol, met betere penetratie op huizen en licht gepantserde wagens.
- geen "perks " waardoor de damage meer word, zoals magnum ammo
het liefst zou ik het lekker oldschool COD en BF willen hebben..Dat elk land zijn eigen wapens heeft met 4 of 5 simpele classes, zonder perks en unlockables. Maar weet dat dat niet meer terugkomt
Verder kijk ik er heel erg naar uit ! tegen de tijd dat hij uitkomt ook maar even kijken wat mijn i7860 en 285 GTX mag vervangen