Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Inderdaad, ik ben ook wel voor regenerating health maar alleen tot een bepaalde zone. Bijvoorbeeld tot 70% inderdaad, en dat voor volledige health weer een medic nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:11:
[...]

Daar heb je wel een punt, en: als er geen regenerating health zou zijn, zouden er ook meer medics rondlopen. In BFBC2 is dit wat aan de lage kant.
Komt mede ook door de LMG's.

In het leger zijn combat medics niet geautoriseerd om met een Light Machine Gun te lopen ;). Meestal word een M16/M4 gebruikt daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgezien nog van het feit dat het nogal lastig is iemand aan z'n verwondingen te helpen met een LMG die je constant mee moet zeulen :p

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tsurany schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:46:
Afgezien nog van het feit dat het nogal lastig is iemand aan z'n verwondingen te helpen met een LMG die je constant mee moet zeulen :p
Dan nog na gaan dat je nog munitie banden bij draagt, en nog wat verband materiaal (medic spullen). ;)

LMG (M249) - USMC Soldier
Afbeeldingslocatie: http://www.americanspecialops.com/images/weapons/m249-pip-usmc.jpg
Check hoe groot dat wapen is.

En een combat medic met bepakking:
Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/6706/zjj0.jpg

Combineer de 2, en je hebt iemand die niet meer kan lopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou het niet mooi zijn als medics een foldable wapen krijgen en dat ze elke keer dat ze een medipack willen pakken of een defib willen gebruiken deze moeten invouwen en daarna weer moeten uitvouwen, dat lijkt mij stuk cooler. En bijna alle folable wapens zijn soweiso cool :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trigger knife zou ik echt heel jammer vinden. Doet imo afbreuk aan de "echte' knifekills zoals in voorgaande BF delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, vroeger was knifen echt een gok, nu is het gewoon snel op knopje drukken en werkt het niet open je alsnog het vuur. Achter elkaar knife kills scoren in chaos is echt niet moeilijk maar het slaat nergens op.
Ik vermoed dat heel veel van zulke features komen vanuit Call of Duty, om die spelers aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Knifen was vooral leuk op public, maar het leukste is shockpaddlen :P

Foldable weapons waren er al in Battlefield 2, denk aan de MEC standaard shotgun. ^^
Submachine guns zouden ook een goeie optie wezen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of geef de medic een shotgun met Dragons Breath shells, stop het in de physical warfare pack voor enkel Nederland en voila :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Op hardcore mode heb je in BC2 geen regenerating health en ben je veel meer op medics aangewezen. Ik hoop maar dat die mode ook in BF3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Tsurany schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:55:
Of geef de medic een shotgun met Dragons Breath shells...
Die lijken me ook best handig om de bbq mee aan te steken 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• il1umina
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
die dragonsbreath kogels zijn gruwelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hahahaha medics met shotguns, dat zou leuk worden.

Afbeeldingslocatie: http://enterbf3.com/images/tweet9.png

Afbeeldingslocatie: http://enterbf3.com/images/bf3-booth.jpg
Battlefield 3 Booth Preview

[ Voor 60% gewijzigd door Nemean op 05-06-2011 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Tsurany schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:55:
Of geef de medic een shotgun met Dragons Breath shells, stop het in de physical warfare pack voor enkel Nederland en voila :D
[video]
LOL hoe kom je daaraan? Erg grappig die Rus..! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:28
Die gast post vaker filmpjes, komen regelmatig voorbij op dumpert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Hoe laat is de E3 dan hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Corman schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:29:
Ik vond dat Killzone op de PS2 dat regeneren van health goed had aangepakt: je health is onderverdeeld in 4 zones, en je regenereert slechts tot 1 zone vol is. Stel dat je full health hebt, en 46% damage krijgt, dan regeneer je naar 75%, niet naar 100%.
Ahja zo'n systeem herinner ik mij ook bij Medal of Honor Airborne :)
En het zit ook in Brink geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l166 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 11:03:
Hoe laat is de E3 dan hier in NL?
De EA persconferentie is morgenavond om 21u30 Nederlands/Belgische tijd.
Dus dan kan m'n al zéker MP footage verwachten. :*)

edit: te volgen hier http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/ of hier http://www.gamersxtreme.o...Conference_Live_Blog.html of hier http://www.ustream.tv/battlefield3

Dan is er de expo, die loopt tot 9 juni ofzo. We zullen dus hoogstwaarschijnlijk nog gameplay zien van de BF3 booth bij EA de komende 4 dagen.

[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 05-06-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm das wel mooi: bekende gamerssite had poll gehouden over de top 5 van most anticipated games. 250.000(!) votes.
BF3 staat op de 4de plaats. En MW3 komt zelf niet voor. Finally some justice?! :+

http://www.computerandvid...ated-game-of-e3-revealed/
Off Duty Gamers to host live Battlefield 3 coverage at E3

Yes sir, apparently the folks over at EA must have liked our breakdown analysis because not long ago they tapped us on the shoulder and asked ‘Would you guys be interested in hosting our live coverage from the E3 show?’ Approximately .004 seconds later we replied ‘hooah!’ and after explaining that meant ‘hell yes’ in this context we were off and running. While we are not sure THEY fully understand what they may have signed up for, Al and I are already nervously eyeballing all this A/V nerd tech and wondering what WE got into. But when in doubt, double the explosives!

Tune into the show where all afternoon on Tuesday June 7 from 1:15 PST until they close the show on day one we’ll be showing you the Battlefield show area, interviewing key individuals about the game, talking to attendees and getting YOU exclusive access to the newest stills and video available!

As a military based gamer website we don’t advocate anything that relies on us doing all the work while you just sit and stare, so as our loyal fans its up to you to make this show really happen. We want your questions about the history of the Battlefield franchise, about the new game sights and sounds and most importantly what things burn in your soul for answers. If you don’t help us fill up this time with quality entertainment in order to get YOU what YOU want, then Operation Crazy Eye goes into effect where we turn over the microphone to Mortarman11c and well, you get what you get (hide the children). Comment are open at the bottom of this article so get FIRED UP and give us some solid ammunition to use during the show.

Bottom line, this will either be an afternoon of awesomeness or a straight up paratrooper (times two) induced off the rails nightmare you won’t want to miss!

Official Notice and Links:

Source: http://www.battlefield.co...ld3/blog/bf3-e3livestream

The Battlefield 3 team is heading to the LA convention center in a few days for the 2011 Electronic Entertainment Expo, but we’re going to make sure you stay in the loop. At this year’s show, we’ll be hosting a live stream from the LA Convention Center show floor, directly from the Battlefield 3 booth. On Tuesday, June 7,Battlefield will play host to all the news, gameplay footage, interviews, and Q&As you could want, broadcasted live on UStream and the Battlefield Facebook page. Be sure to stay tuned and check in to Battlefield.com for all the latest Battlefield 3 updates!

Battlefield Live Stream on UStream
Battlefield Live Stream on Facebook
Via http://www.offdutygamers....lefield-3-coverage-at-e3/

[ Voor 101% gewijzigd door Asgaro op 05-06-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De top 5 zijn wel allemaal ook titels die op de PC verschijnen, PC als gameplatform komt toch nog een beetje terug zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Of mensen die op de PC gamen zijn gewoon meer met dat soort dingen bezig? Ik denk dat het vooral daaraan ligt. Dat kon je bijvoorbeeld ook zien bij van die stat-sites, PC was daar gewoon veel populairder omdat PC gamers nu eenmaal sneller op zulke sites kijken. Net een potje afgerond? Even de stats van wat spelers controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch wel vrij logisch, immers stel dat er 5 miljoen Xbox spelers zijn, 6 miljoen PS3 spelers en 4 miljoen PC spelers. Als alle Xbox spelers het spel Barbies Adventures willen en het is een exclusive dan zijn er 5 miljoen spelers die dat spel willen. Als slechts 50% van de Xbox spelers Slachtveldje willen dan zijn er 2,5 miljoen spelers die dat spel willen. Maar als dat spel ook voor de PC en de PS3 komt en ook 50% van die spelers dat spel willen dan zijn het al 7,5 miljoen spelers die dat spel willen. Meer dus dan die exclusive game.
Vandaar dat het logisch is dat multiplatform spellen bovenaan staan, als mensen op drie platformen dat spel willen zijn dat over het algemeen veel meer mensen dan als slechts een platform dat spel wilt.
Immmers, welke PC of PS3 speler wacht met spanning op een Xbox exclusive die hij toch niet kan spelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 05-06-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:38
Ah kijk. EA Download Manager weer eens opgestart en hij moest zich updaten naar de nieuwste versie (en heet nu opeens Origin). BF3 staat er nu eindelijk tussen. Was toch niet verkeerd voor 22.50 EUR. :)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
josh-hill schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:15:
Ah kijk. EA Download Manager weer eens opgestart en hij moest zich updaten naar de nieuwste versie (en heet nu opeens Origin). BF3 staat er nu eindelijk tussen. Was toch niet verkeerd voor 22.50 EUR. :)
Kan je hem bij Orgin pre orderen voor 22.50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdelijke aanbieding was dat, nu is hij gewoon 49,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hoe kom jij op €22.50?
Bij mij staat er gewoon €49.95.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

DanielWW2 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:26:
[...]

Hoe kom jij op €22.50?
Bij mij staat er gewoon €49.95.
Voor Battlefield 3? Daar was toen een coupon code voor. + Nog een weg klik schermpje om 2,50 korting te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nemean schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:28:
[...]

Voor Battlefield 3? Daar was toen een coupon code voor. + Nog een weg klik schermpje om 2,50 korting te krijgen.
O dat, tja daar ben ik nu te laat voor.
Ik koop wel een disc maar ik ga eerst even de kat uit de boom kijken voor mooie extra's. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Ik startte EA Downloadmanager toevallig vandaag ook op en ben nog altijd blij met mijn goedkope pre-order :D
Hij stond ook vorige keer nog niet in mijn EA DM maar nu wel.

Overigens...Battlefield or Call of Duty? The Answer...
[video=width,height]http://www.youtube.com/watch?v=klFEcs5VoIA"[/video]
You gotta love it :D

[ Voor 8% gewijzigd door vinom op 05-06-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
vinom schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:36:
[...]

Ik startte EA Downloadmanager toevallig vandaag ook op en ben nog altijd blij met mijn goedkope pre-order :D
Hij stond ook vorige keer nog niet in mijn EA DM maar nu wel.

Overigens...Battlefield or Call of Duty? The Answer...
[video]
You gotta love it :D
Dice zou die gast eens moeten aannemen voor marketing :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sick!
Ze zouden het rechtstreeks als commercial moeten inzetten!

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 05-06-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mooi filmpje ja, maar uh, over iets minder dan 25 uur start EA met haar praatje bij de E3. Multiplayer beelden, fuck yeah!
Stiekem hoop ik op een nieuwe map die we nog niet gezien hebben want zo hebben we extra veel nieuwe footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:35:
Mooi filmpje ja, maar uh, over iets minder dan 25 uur start EA met haar praatje bij de E3. Multiplayer beelden, fuck yeah!
Stiekem hoop ik op een nieuwe map die we nog niet gezien hebben want zo hebben we extra veel nieuwe footage.
Ik deel je enthousiasme >:)
(anders zou ik hier in dit topic niet gelijk ne zot zitten posten haha)

Maarja, het is sinds Crysis 1 geleden dat ik zo uitkijk naar een game. Intussen zijn er wel nog andere pareltjes verschenen - Red Dead Redemption bv - maar online shooters bieden toch dat tikkeltje extra: replay value to the max!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ah, Red Dead Redemtion! Ik zou het zo graag eens spelen. Waarom hebben ze nou toch besloten dit niet voor pc uit te brengen. De engine is compatible met pc, want het is dezelfde engine die ze gebruikten bij GTA4. Ik hoop dat ze het alsnog mischien op de E3 dit jaar aangeven het dan toch uit te brengen :p

Maar ik zal me dit jaar alvast even bezig kunnen houden met BF3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:19:
Ah, Red Dead Redemtion! Ik zou het zo graag eens spelen. Waarom hebben ze nou toch besloten dit niet voor pc uit te brengen. De engine is compatible met pc, want het is dezelfde engine die ze gebruikten bij GTA4. Ik hoop dat ze het alsnog mischien op de E3 dit jaar aangeven het dan toch uit te brengen :p

Maar ik zal me dit jaar alvast even bezig kunnen houden met BF3!
Inderdaad, RDR was een van de redenen dat ik uiteindelijk toch eens vorig jaar een console (PS3) heb gekocht. :)
Maar ik speel er dus voornamelijk exclusives en console-only games op. Al de rest blijf ik op PC spelen.

Vind het ook jammer dat Rockstar Games de PC gamers zo in de kou laat staan. Want ze brengen nu eenmaal prachtgames uit. LA Noire is ook zo iets vernieuwend, maar ook console only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tja, met de consoles hebben ze gewoon een groter publiek. Ik denk dat ze meer zoiets hebben van "beter meer focussen op twee platformen, dan focussen op drie platformen."

Ik moet bekennen dat ik BF3 voor de PS3 ga halen simpelweg omdat ik geen PC gamer ben (heb er de hardware niet voor) en verder geen PC gamer ken (alleen console gamers). En liever een console versie waarbij ik weet dat het daarop goed is getest, dan een PC versie waar de ondersteuning misschien niet helemaal vlekkeloos is als je wat lower-end hardware hebt (GT555M 3GB (met 3D ondersteuning)).

[ Voor 53% gewijzigd door Uniciteit op 05-06-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:57:
Tja, met de consoles hebben ze gewoon een groter publiek. Ik denk dat ze meer zoiets hebben van "beter meer focussen op twee platformen, dan focussen op drie platformen."

Ik moet bekennen dat ik BF3 voor de PS3 ga halen simpelweg omdat ik geen PC gamer ben (heb er de hardware niet voor) en verder geen PC gamer ken (alleen console gamers). En liever een console versie waarbij ik weet dat het daarop goed is getest, dan een PC versie waar de ondersteuning misschien niet helemaal vlekkeloos is als je wat lower-end hardware hebt (GT555M 3GB (met 3D ondersteuning)).
Ja, das wel waar. Maar toch, de meeste developers brengen ook nog een PC versie uit dus Rockstar games is eerder een uitzondering.

Das ieder zijn keuze, ik apprecieer een console voor wat het is: zeer gebruiksvriendelijk en ik schrok mij rot toen ik voor het eerst op de Playstation Store kwam: ongelofelijk veel demo's en andere content. Daar kan zelfs Steam nog veel van leren, maarja het is aan de developers om de PC ook aandacht te geven, niet alleen aan Steam.
Ik heb zelf ook BFBC2 op console is aangeschaft (kwestie van de surround speakers in de living is grondig te kunnen testen ;) ) en hoewel ik het ontspannen zitten in de zetel wel leuk vond, mistte ik de precisie van op de PC. De graphics op zich op consoles vond ik als PCgamer niet echt een minpunt, maar ik mistte wel de scherpte wat. (kan ook aan de TV liggen want is 720p en oud model)

Maar dat is ieder zijn keuze, voor de ene is de precisie op consoles dan weer ruim voldoende om te genieten natuurlijk. :)

En nu terug ontopic zeker lolz :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:21
Dit spel word echt ongelooflijk mooi, maar denk dat ik de graphics toch allemaal op low set op resolutie en viewing distance na. Doe ik ook met bf2 en vind het gewoon het fijnst spelen op low :p physics gaan wel op zijn max als dat in te stellen valt (lijkt me moeilijk met multiplayer, iedereen andere physics).

Zijn er meer mensen die settings op low zetten met online games omdat ze het fijner vinden spelen? Minder poespas en meer duidelijke (blokkerige :P) targets _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door svenk91 op 06-06-2011 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:28
Nee. Gamen gaat toch om de lol? Wat is er leuk aan het kijken naar bewegende blokjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:40
Asgaro schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:28:
[...]

Ik deel je enthousiasme >:)
(anders zou ik hier in dit topic niet gelijk ne zot zitten posten haha)

Maarja, het is sinds Crysis 1 geleden dat ik zo uitkijk naar een game. Intussen zijn er wel nog andere pareltjes verschenen - Red Dead Redemption bv - maar online shooters bieden toch dat tikkeltje extra: replay value to the max!!
100 % mee eens.Eindelijk is weer een echte PC shooter zoals ze in de glorie dagen van de Pc waren !

Echt heel veel zin in ! ook in deze E3 :D

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zijn er meer mensen die settings op low zetten met online games omdat ze het fijner vinden spelen? Minder poespas en meer duidelijke (blokkerige ) targets
Ik niet in ieder geval, zoveel mogelijk eye candy hier.

En RDR naar de pc, oh i wish!

[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 06-06-2011 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
svenk91 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 02:51:
Dit spel word echt ongelooflijk mooi, maar denk dat ik de graphics toch allemaal op low set op resolutie en viewing distance na. Doe ik ook met bf2 en vind het gewoon het fijnst spelen op low :p physics gaan wel op zijn max als dat in te stellen valt (lijkt me moeilijk met multiplayer, iedereen andere physics).

Zijn er meer mensen die settings op low zetten met online games omdat ze het fijner vinden spelen? Minder poespas en meer duidelijke (blokkerige :P) targets _/-\o_
In BC2 speel ik met alles op max en ik sta 90% van de keren bovenaan. Het zal vast wel voordelen met zich meebrengen bij clan-wars bijvoorbeeld, maar op normale publics is het de opoffering niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/247216_10150194805862672_308775617671_7141224_4846677_n.jpg
Via Facebook Battlefield

Ik veronderstel dat de hoogste bieder die plek krijgt?
EA kijkt niet op wat geld voor deze game hé :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jep alles op low. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Heb er een tijd voor moeten sparen maar kan het op het hoogste spelen :P Maar ieder voordeel heeft z´n nadeel. Ik geloof best dat je de tegenstanders beter ziet op low :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
mickjuh schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:51:
[...]

Heb er een tijd voor moeten sparen maar kan het op het hoogste spelen :P Maar ieder voordeel heeft z´n nadeel. Ik geloof best dat je de tegenstanders beter ziet op low :-(
Is inderdaad de Grote Paradox van het online gamen: om beter te kunnen spelen, investeren we honderden euries, om vervolgens de settings op low te zetten om bv je k/d wat omhoog te kunnen krikken... 8)7

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

DrDDay schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:20:
[...]
Is inderdaad de Grote Paradox van het online gamen: om beter te kunnen spelen, investeren we honderden euries, om vervolgens de settings op low te zetten om bv je k/d wat omhoog te kunnen krikken... 8)7
De 1 speelt voor de gameplay en hoeft al de fancy graphics niet, en de ander wilt max graphics hebben ;).

Ik speel een spel niet voor de graphics en al helemaal niet de laatste games die uit komen die allemaal geconsole port worden. Die zijn gewoon niet goed geoptimaliseerd voor computers.

En om mijn k/d gaat het sowieso al niet (vroeger wel nu niet meer), aangezien k/d niks over je skill betekend. Ken genoeg k/d mannetjes, die je kan out-smarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
+ Bij BFBC2 is je SPM (score per minute) het belangrijkste. Zoiets zal dus ook in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:00:
+ Bij BFBC2 is je SPM (score per minute) het belangrijkste. Zoiets zal dus ook in BF3.
Hoezo is dat het belangrijkste? Wint je team dan als een van de spelers de meeste punten per minuut maakt? Ik dacht dat je won als alle tickets van de vijand opraakten of alle MCOM's vernietigd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:00:
SPM is het belangrijkste?

Hoe zo is dat belangrijk? Stats zijn alles behalve belangrijk in games. Ik ken genoeg mensen die hebben gestatspad omdat ze zo graag een hoge rank wouden krijgen. Ook op Battlefield 2 waren er van die trieste mensen die een 3 ster moesten halen door hun veteran badges te behalen op een time-server.

SPM zegt niks, rank zegt niks, je k/d zegt niks en zelfs je win/lose ratio zegt niks al hoewel dat nog wel wat kan betekenen.

Ik ken ook zat mensen die gaan switchen om een hogere win/lose ratio te krijgen.

Ik heb zat accounts van bijvoorbeeld Battlefield 2 met een k/d van 8 of hoger, heb er zelfs 1 gehad van 20. Ben ik dan instant goed? Verre van. Zelfde met Bad Company 2 heb ik een ratio van 2.3, betekend geen zak. Zelfde met Call of Duty 2.7, betekend ook niks.

Om trouwens nog even terug te komen over het feit van low graphics. Ik hou niet van high / fancy graphics. Net als de sneeuw maps van Bad Company 2 deden pijn aan men ogen en zorgde er voor dat mijn migraine ging op spelen. Ik heb daarom al mijn graphics op laag gedaan waarna het allemaal wat simpeler er uit zag en waardoor het spel wel speelbaar was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:07:
[...]

SPM is het belangrijkste?

Hoe zo is dat belangrijk? Stats zijn alles behalve belangrijk in games. Ik ken genoeg mensen die hebben gestatspad omdat ze zo graag een hoge rank wouden krijgen. Ook op Battlefield 2 waren er van die trieste mensen die een 3 ster moesten halen door hun veteran badges te behalen op een time-server.

SPM zegt niks, rank zegt niks, je k/d zegt niks en zelfs je win/lose ratio zegt niks al hoewel dat nog wel wat kan betekenen.

....
Ik denk dat Asgaro die opmerking bedoeld in het licht van je zgn "individuele effectiviteit", en dan is spm misschien de belangrijkste score om naar te kijken.
Voor je "team effectiviteit" gelden andere scores denk ik zo, en dat is ook wat Tsurany bedoelt....

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrDDay schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:15:
Ik denk dat Asgaro die opmerking bedoeld in het licht van je zgn "individuele effectiviteit", en dan is spm misschien de belangrijkste score om naar te kijken.
Voor je "team effectiviteit" gelden andere scores denk ik zo, en dat is ook wat Tsurany bedoelt....
Voor zowel team effectiviteit als individuele effectiviteit is SPM nutteloos. Het geeft enkel aan hoeveel minuten je moet spelen om bij het volgende level te komen. Met Battlefield 2 kon je nog zeggen dat K/D wel een interessant meetpunt is omdat het daar wel degelijk iets zegt, in BC2 is dat niet meer zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 06-06-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Stats tonen niet aan wat je skill level is, aangezien ik genoeg mensen ken die veel kloten op public maar hele goeie spelers zijn. En ik ken ook veel mensen die een k/d hebben van 0.43 maar wel mensen van een k/d van 3.0 of hoger kunnen out smarten door tactics te gebruiken. ;)

Stats zijn gewoon niet meetbaar om aan te tonen waar je skill level ligt. Vaak zijn stats ook maar een gemiddelde. Wat ze zouden moeten meten is hoe jij je tegenstanders af maakt, hoeveel achter elkaar en hoe je map kennis is. Alleen is dat niet haalbaar ;).

Overigens kijk maar naar al die mannetjes die trickshots doen, 1000 keer geprobeerd 1 keer resultaat en hoppa ze zijn een goeie speler. Zag laatst ook iemand op public die een 360 wou doen met zijn scope. Hij was de persoon kwijt geraakt in zijn draai en werd vervolgens afgemaakt door de persoon die hij wou afmaken. En dat mannetje is uit schaamte weg gegaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Nemean op 06-06-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:04:
[...]

Hoezo is dat het belangrijkste? Wint je team dan als een van de spelers de meeste punten per minuut maakt? Ik dacht dat je won als alle tickets van de vijand opraakten of alle MCOM's vernietigd waren.
Neen, je begrijpt het fout denk ik.

Ik bedoel niet de stats die je tijdens een match ziet als je op TAB duwt.
Ik bedoel die op je stats pagina http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Asgaro/
Bij mij is dit 222.

Dit toont toch je gemiddelde individuele betrokkenheid dus snapt niet waarom dit nutteloos is?

Zo kan je ook de "luierikken" eruit halen aangezien hun SPM lager is.
edit: of de statpadders inderdaad, als ze een SPM van 500 fzo hebben.

En indien dit toch nog nutteloos is volgens jou:
noem mij dan eens een playstyle waar je wél bijdraagt aan het team, en waar je toch weinig punten scoort in een match (bijgevolg lagere SPM)?

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:32:
[...]

Neen, je begrijpt het fout.

Ik bedoel niet de stats die je tijdens een match ziet als je op TAB duwt.
Ik bedoel die op je stats pagina http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Asgaro/
Bij mij is dit 222.

Dit toont toch je individuele betrokkenheid dus snapt niet waarom dit nutteloos is?

Zo kan je ook de "luierikken" eruit halen aangezien hun SPM lager is.

En indien dit toch nog nutteloos blijkt:
noem mij dan eens een playstyle waar je wél bijdraagt aan het team, en waar je toch weinig punten scoort in een match (bijgevolg lagere SPM)?
Ik begrijp precies wat je bedoelt hoor, die stats ken ik wel. Enkel wat zegt de score per minuut over je vermogen om objectives te capturen of mcoms in te nemen? Als ik met een tank bij een basis blijf kampen kan ik een hele hoge SPM halen, echter winnen we daardoor? Niet echt. Iemand kan heel slecht zijn in close combat waardoor hij amper kills maakt, echter als hij wel stealthy ene basis in kan komen en de mcom kan chargen helpt hij het team alsnog flink. Levert hem wel een stuk minder punten op dan de sniper die van een afstand headshots maakt en mortar strikes op de basis gooit.
Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:27:
Stats tonen niet aan wat je skill level is, aangezien ik genoeg mensen ken die veel kloten op public maar hele goeie spelers zijn. En ik ken ook veel mensen die een k/d hebben van 0.43 maar wel mensen van een k/d van 3.0 of hoger kunnen out smarten door tactics te gebruiken. ;)
In Battlefield 2 was een hoge K/D nog wel handig simpelweg omdat amper doodgaan zorgde dat tickets over bleven en veel kills maken betekende dat de vijand tickets verloor. Natuurlijk is vlaggen capturen effectiever maar iemand die 30 kills maakt tov iemand die er slechts 10 maakt, dat scheelt toch 20 tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:54:
[...]

En om mijn k/d gaat het sowieso al niet (vroeger wel nu niet meer), aangezien k/d niks over je skill betekend. Ken genoeg k/d mannetjes, die je kan out-smarten.
K/D boeid mij ook niet. Als mijn team maar wint. Ik loop gewoon af op een tank. Gooi er een anti tank mijn onder en ben er zelf ook geweest. Als die tank maar weg is. Teveel snipers in je team win je ook geen BF mee. Die staan toch alleen maar stil. Ik heb liever actieve spelers in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@Asgaro Hier boven.

Tactische omweg nemen naar een bepaalde locatie waardoor je een gehele tijd geen punten behaald omdat je loopt/rijdt naar een locatie. En na een bepaalde tijd daar pas aan komt en de tegenstanders dan pas afmaakt ;).

SPM in Battlefield 2 stelde ook niet veel voor.

Mijn account die ik aan het vern00ben ben op BC2: http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/vital.Nemean/

en nogmaals mijn SPM op BF2:
http://bf2s.com/player/86972110/ SPM van 2.9
http://bf2s.com/player/94517397/ SPM van 49.2379
http://bf2s.com/player/165863822/ SPM van 4.6526
http://bf2s.com/player/251924022/ SPM van 5.0582
http://bf2s.com/player/45386890/ SPM van 3.4367

Mijn eerste account overigens ook weer gevonden. (lekker droog)
http://bf2s.com/player/86304219/
SPM 0.8579
K/D Ratio 0.5448

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik ben het redelijk met je eens, maar er zijn toch ook echt veel manieren om een hoge SPM te halen zonder je team ook maar een beetje te helpen. Denk dan vooral aan medics die random mensen lopen te reviven terwijl ze van alle kanten beschoten worden. Toch vind ik dat je met de andere classes wel een redelijke indicatie krijgt over hoeveel een persoon bijdraagt aan het team. Als je kijkt naar die die snipers die achterin de map zitten kills te maken, dan hebben die vaak met een prima k/d toch maar weinig punten.
Engineers die repairen zijn eigenlijk wel handig en je krijgt er ongelofelijk veel punten mee. Maar toch, eigenlijk is achter een tank aanlopen en repairen beter voor je SPM dan daadwerkelijk ook je rockets en alles gebruiken, wat dan juist weer beter zou zijn qua teamwork. Achja, stats blijven altijd moeilijk om iemand op te beoordelen. Ik ken genoeg spelers die geen geweldige stats hebben, maar waar ik honderd keer liever mee speel dan anderen die een stuk hogere stats hebben. Gewoon een kwestie van wat slimmer spelen.
In Battlefield 2 was een hoge K/D nog wel handig simpelweg omdat amper doodgaan zorgde dat tickets over bleven en veel kills maken betekende dat de vijand tickets verloor. Natuurlijk is vlaggen capturen effectiever maar iemand die 30 kills maakt tov iemand die er slechts 10 maakt, dat scheelt toch 20 tickets.
Dat is dus de reden dat ik vrij rustig speel in Rush en daar word ik dan altijd ' camper' voor genoemd. Met campen heeft het niks te maken. Kennelijk ben je in games tegenwoordig alleen geen camper meer als je constant recht op de vijand af rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Adante schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:43:
Dat is dus de reden dat ik vrij rustig speel in Rush en daar word ik dan altijd ' camper' voor genoemd. Met campen heeft het niks te maken. Kennelijk ben je in games tegenwoordig alleen geen camper meer als je constant recht op de vijand af rent.
Dan word er weer naar je hoofd geslingerd: "noobrusher."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:44:
[...]

Dan word er weer naar je hoofd geslingerd: "noobrusher."
Achja. lang leve het online gamen. Opzich ben ik ook wel blij met Team Deathmatch in BF3. Misschien filtert dat weer een groot gedeelte van de CoD community weg. Toch is het wel jammer dat meer dan een jaar na de release van BC2 de helft van de mensen nog steeds niet wat ze ' horen' te doen.

Overigens is mijn SPM en KDR behoorlijk aan het dalen. Waarom heb ik nou ook al weer besloten om mijn desktop te verkopen?! Eigenlijk ongelofelijk hoeveel je FPS kan uitmaken af en toe. Vooral als je kijkt hoe traag BC2 reageert als je FPS wat hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:38:
[...]

Ik begrijp precies wat je bedoelt hoor, die stats ken ik wel. Enkel wat zegt de score per minuut over je vermogen om objectives te capturen of mcoms in te nemen? Als ik met een tank bij een basis blijf kampen kan ik een hele hoge SPM halen, echter winnen we daardoor? Niet echt. Iemand kan heel slecht zijn in close combat waardoor hij amper kills maakt, echter als hij wel stealthy ene basis in kan komen en de mcom kan chargen helpt hij het team alsnog flink. Levert hem wel een stuk minder punten op dan de sniper die van een afstand headshots maakt en mortar strikes op de basis gooit.
Mja, het hangt wat af van wat eenieder voor zich belangrijk vindt om een match te kunnen winnen:

- De MCOMs armen hoort daar uiteraard bij.

- Maar als een tank zit te campen, en hij maakt redelijk wat kills, dan zie ik niet echt wat daar mis aan is: je houdt het enemy team staande en je zorgt voor soort van surpressing fire. Je kan dus zo wel degelijk winnen.

- Stealthy spelen: het is inderdaad mss een betere optie als je close combat niet zo goed bent. Maar ik vraag mij dan toch af of je wel degelijk veel bijdraagt? Je verliest ontzettend veel tijd met sluipen, en de kans dat je ondertussen wordt gekilled is er ook nog. Mag je terug opnieuw gaan sluipen.
Tenzij als spawnpoints voor andere teamleden, das wel een gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Met sluipen maak je redelijk wat kills vaak en als je gekilled wordt, dat kost je team dan 1 ticket. Ondertussen maak je met die ene death het speelveld een stuk breder en geef je in je je teammates de mogelijkheid om makkelijker te kunnen aanvallen. Dat is vaak al de hoofdreden dat ik flank, als je een paar kills haalt en wat herrie schopt dan krijg je in een keer zoveel aandacht, dat de rest van je team een stuk makkelijker kan aanvallen.

Qua campende tanks... Achja, dat is natuurlijk vaak wel effectief. Het probleem is dat je ook een stuk effectiever kan zijn.

Overigens wel grappig. Mijn Win lose ratio staat tegenwoordig op 1.67. Die heeft echt een hele tijd op 2.4 gestaan. Volgens mij doe ik toch wat verkeerd. Mijn SPM is ook weer onder de 300 gezakt en mijn KD/R onder de 2. Uiteindelijk hangt het qua stats toch allemaal van je skill level af! ;)(Die is bij mij helaas nooit van de 0 afgekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kan het liggen aan het feit dat ik meestal Conquest speel, dat ik meer het rushtype ben?
Want dat speltype werkt zeker niet met tickets.

Op Rush speel ik ook redelijk rush (pun intended :P ) style, maar daar probeer ik ook tegelijk te flanken.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

In Battlefield 2 werkt stealth spelen aardig goed. ;) Al menig matches mee gewonnen.

Ik heb ook een tijd voor een public clan de leiding genomen voor hun wars tegen andere public clans. Ik speelde anders dan de meeste mensen binnen die clan. Al gauw had ik samen met iemand anders van vital de leiding genomen over de match omdat wij wat meer match ervaring hadden. Sneaken is voor al leuk als je ongespot blijft. Door een tactiek gebruiken; We hadden 3 squads, 2 van 6 man en 1 van 3. De 1 van 3 ging heisa stampen op de linker flank van karkand wat aardig lukte. 1 van de 2 squads van 6 man wou door het midden pushen wat niet lukte. De 3e squads onderleiding van mijn teammate en ik maakte gebruik van een tactiek die niet veel mensen kende dit ging als volgt:

5 man ging zich voordoen als een squad van 6 door dik door te drukken. De Squadleader liet zich langs de muur naar beneden vallen ging via een omweg door lopen naar market (de achterste vlag) Wanneer alle leden dood waren mochten ze niet spawnen, wanneer ze achter de vlag stonden spawnden we met zijn allen op de SL en capte de vlag binnen 10 seconden.

De eerste reactie die we kregen was: "You are using spawn cheats" en "You guys cheated".

Communicatie en tactiek werkt het beste. Dom ramboen heeft geen effect, dat soort mensen kun je out-smarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:05
Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:05:

De eerste reactie die we kregen was: "You are using spawn cheats" en "You guys cheated".

Communicatie en tactiek werkt het beste. Dom ramboen heeft geen effect, dat soort mensen kun je out-smarten.
Dat deden wij ook en als verdediging hadden we daar onze commander zitten en een losse rambo die in zijn eentje 3 of meer tegenstanders kon omleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het gaat dan ook niet puur alleen om hoe je speelt als in, ik camp alleen maar, ik rush alleen maar enz. Je moet de juiste tactiek op het juiste moment toepassen. Loop je tegen een muur van infantry ergens, dan loop ik vaak gewoon naar de andere kant, flank ik ze en maai ze vrij gemakkelijk neer. Merk ik dat beide kanten behoorlijk goed verdedigd worden, smoke op de ene kant, even wachten, richt iedereen zijn aandacht op die kant, smoke op de andere, nu legere kant en hop je bent weer in de buurt van de Mcom.

Snipen kan goed helpen om die mg, die tank, die chopper enz. te disablen. Motion mines geeft je hele team een voordeel. Smoke is enorm handig om een sneak attack uit te voeren, de mcom buiten een gebouw te armen of te disarmen, medics kunnen diep achter de linies de spelers levend houden en de tickets behouden. Zo kan je bij arica harbor op verschillende manieren de attack inzetten, rushen met een groepje in de humvee, linksom en dan gebouw van A over de wall heen scheuren, uitspringen en gaan. Of je gaat langzaam, tanks erheen, snipers in de bergen, engi's die de tanks meehelpen gebouw van A af te schieten, medics die de boel levend houden, dan een paar assault die de aanval inzetten met evt smoke als de tanks kapot zijn en je hebt hetzelfde resultaat.

Daarnaast zeggen stats vaak erg weinig, ik heb namelijk het merendeel van mijn hoge scores in matches die ik verloor, en lagere scores in degene die ik won, voornamelijk omdat ik dan maar zelf elke keer de aanval inzette als mijn team er niet door kwam. Ook vind ik het gewoon leuk om gebouwen te c4en, maar kost je vaak 3-4 levens als je dat wil doen en kills wil maken. Echter het is gewoon leuk om met 3 c4 een tactisch geplaatst gebouw te levelen :P

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn ogen is de BF reeks JUIST een spel waar individueele statistieken echt helemaal niks zegt.
In BF2 stond ik nooit echt boven aan qua score, maar als de map iets met straaljagers had.
Kon je met mij in je team wel aan op lucht superioriteit.
Heb je dan hoge scores, nee helemaal niet, is het belangrijk, ja dat wel.

Dus ipv "kijk eens hoe goed ik ben" zou ik juist gaan voor "wat is je win/loss ratio"

anyhow,
Hopelijk zit te game play goed, zou niet de eerste game zijn die goed is op papierr, maar kompleet word verpest door EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

djerror schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:15:
[...]

Dat deden wij ook en als verdediging hadden we daar onze commander zitten en een losse rambo die in zijn eentje 3 of meer tegenstanders kon omleggen
In meeste matches die ik speel werd geen commander gebruikt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Why not? Iemand kan toch zowel spelen als commander zijn? Effe snel een UAV, supplydrop of arty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commander zou er gewoon in moeten zitten, voegde echt veel diepgang in de teamplay to. De commander gaf zijn orders door aan de squad leader, en de squad leader weer aan zijn squad members.
Was ook nogal handig dat de commander via sattelite view alles op zon 50 meter hoogte kon bekijken, was toch wel iets speciaals, zeker voor die tijd. Zou echt een gemis zijn als deze feature er niet in een nog beter uitgewerkte commander functie in zou zitten in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:44:
Why not? Iemand kan toch zowel spelen als commander zijn? Effe snel een UAV, supplydrop of arty?
Op Battlefield 2 worden alle matches meestal via ClanBase regels gespeeld. Dat houdt in geen commander, 5 v 5 (of meer) en geen unlocks en dergelijke. Overigens mag je op ESL ook geen commander gebruiken.

En op infantry only is er geen arty ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:28:
[...]

Op Battlefield 2 worden alle matches meestal via ClanBase regels gespeeld. Dat houdt in geen commander, 5 v 5 (of meer) en geen unlocks en dergelijke. Overigens mag je op ESL ook geen commander gebruiken.

Okay? Is dat nieuw of zo? Toen ik speelde werd er altijd gebruik gemaakt van de commander mode. Dat is wel een flink aantal jaartjes geleden, in 2006-2007 of zo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:33:
[...]
Okay? Is dat nieuw of zo? Toen ik speelde werd er altijd gebruik gemaakt van de commander mode. Dat is wel een flink aantal jaartjes geleden, in 2006-2007 of zo denk ik.
Bij echte professionele matches zijn voor zover ik weet inderdaad die regels van toepassing geweest ( die Nemean noemde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:38:
[...]

Bij echte professionele matches zijn voor zover ik weet inderdaad die regels van toepassing geweest ( die Nemean noemde).
Toen ik in het begin CB matches speelde mocht het iig wel volgens mij, ESL weet ik niet meer. Is dus wel al erg lang geleden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:28:
[...]

Ah vandaar. Lang geleden dat ik op ClanBase kwam en lang geleden dat ik BF2 speelde, dus weet niet helemaal meer hoe alles zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor zover ik weet mocht het al sinds 2007 niet meer, ook (vaste)LMG mocht/mag ook niet. Gaan er zoveel tickets af.

Edit: hier in ieder geval de regels van 2008.
http://clanbase.ggl.com/n...e.php?nid=282411&lid=6559

[ Voor 32% gewijzigd door Nemean op 06-06-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Er kunnen wel sociaal wenselijke antwoorden worden gegeven over dat stats er niet toe doen in BF. Maar wat zegt dan wel iets over hoe goed iemand is. Zn username ofzo???

Als je alledrie de stats [k/d, spm en w/l ratio] in beschouwing neemt kan je gewoon zien of iemand goed bezig is of niet. Die drie dingen los zeggen niet heel veel over je (nuttige) prestaties. Ook w/l niet aangezien je een lurker in een clan kan zijn. Het is meer de vraag of je waarde hecht aan je e-penis, virtuele stats zijn imo veels te overgewaardeerd.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
voor de zekeriheid he?, moet ik hier: http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-spiketv/714520 om 21:30 gaan kijken voor e3 van Battlefield 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ja ik kijk alleen hier:
http://www.ustream.tv/channel/e3-2011---battlefield-3
BatmanHorizon schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:41:
Er kunnen wel sociaal wenselijke antwoorden worden gegeven over dat stats er niet toe doen in BF. Maar wat zegt dan wel iets over hoe goed iemand is. Zn username ofzo???

Als je alledrie de stats [k/d, spm en w/l ratio] in beschouwing neemt kan je gewoon zien of iemand goed bezig is of niet. Die drie dingen los zeggen niet heel veel over je (nuttige) prestaties. Ook w/l niet aangezien je een lurker in een clan kan zijn. Het is meer de vraag of je waarde hecht aan je e-penis, virtuele stats zijn imo veels te overgewaardeerd.
Voel je je aangevallen?

Ik kan niet over iemands skill niveau praten tot ik weet hoe hij speelt ;). Mijn ervaring met spelers is vaak heel anders als ze op Teamspeak zitten en bepaalde termen niet eens weten, die werkelijk voor de hand liggen.

Stats en werkelijke skill level is echt totaal anders. ;)

Vroeger (toen ik nog in het begin stadium van BF2 zat) swapte ik altijd naar mensen met een hogere rank, omdat ik dacht dat ze beter waren. Nu weet ik wel beter.

[ Voor 87% gewijzigd door Nemean op 06-06-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l166 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:18:
voor de zekeriheid he?, moet ik hier: http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-spiketv/714520 om 21:30 gaan kijken voor e3 van Battlefield 3?
Ik dacht ik ga alvast kijken, komen echt coole dingen voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:20:

Ik kan niet over iemands skill niveau praten tot ik weet hoe hij speelt ;). Mijn ervaring met spelers is vaak heel anders als ze op Teamspeak zitten en bepaalde termen niet eens weten, die werkelijk voor de hand liggen.

Stats en werkelijke skill level is echt totaal anders. ;)
Je noemt alleen het shooter jargon als argument? Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Zeker weten, zit ook al te kijken.
Ghost recon zag er al indrukwekkend uit

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:41:

In BFBC2 is het sowieso moeilijk omdat er niet echt veel ruimte is voor het spelen van clanwars. Maar imo kan je pas een oordeel geven nadat je een aantal rondes met (of tegen) iemand hebt gespeeld. En zelfs dan kan je je nog behoorlijk vergissen.

Stats zijn vaak wel handig als indicatie, maar ik zou (en heb vroeger) nooit iemand aannemen/aangenomen, puur om zijn stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BatmanHorizon schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:06:
[...]

Je noemt alleen het shooter jargon als argument? Serieus?
Eventjes voor de zekerheid, wat is je probleem en waar gaat je argument over? Want in totale geheelheid ontbreekt mij elk spoor waar je het nu überhaupt over hebt. Want deze loze kreten slaan kant nog wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga eens de E3 kijken jullie, laten we die stats discussie weer achterwegen mkay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:23:
Ga eens de E3 kijken jullie, laten we die stats discussie weer achterwegen mkay?
Ik wacht alleen op Battlefield 3 ;)
Maar ik snap niet waar hij het over heeft lol. En waarom hij het richt op mij. Das even de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

zeg liever eens waar je die stream over E3 kan volgen want http://www.ustream.tv/channel/e3-2011---battlefield-3 en http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-spiketv/714520 zijn nog niet on-air :s

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

muchas gracias!!! :)

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:03:
[...]

Ik dacht ik ga alvast kijken, komen echt coole dingen voorbij :D
ik ben ook aant kijken :P komen idd coole en geinige dingen in voor :) Het beste bewaren ze natuurlijk voor het laatst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:24:
[...]

Ik wacht alleen op Battlefield 3 ;)
Maar ik snap niet waar hij het over heeft lol. En waarom hij het richt op mij. Das even de vraag.
Vreemde misinterpretatie I guess :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Low res nieuw trailer!

http://battlefieldo.com/?p=968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
nice, hoe komen ze er eigenlijk aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Holy mother of epicness! _/-\o_ :*)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Erg grappig hoe anders ze BF3 ten opzichte van andere delen marketen... veel grootser, veel meer geld voor marketing uittrekken. Als ze dat nou eerder deden was BF al king of FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Hidde schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:12:
Erg grappig hoe anders ze BF3 ten opzichte van andere delen marketen... veel grootser, veel meer geld voor marketing uittrekken. Als ze dat nou eerder deden was BF al king of FPS.
It,s A Trap!

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
wat bedoel je daarmee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hidde schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:12:
In het begin van COD en BF waren games alleen nog voor de diehard gamers en de laatste jaren pas echt voor een heel groot publiek. Ik denk ook dat ze dat nog niet helemaal beseften tijdens Bad Company (1+2) en vooral omdat BF3 de echte opvolger is van BF2, ze pakken het nu groots aan, net zoals COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
COD hoeft alleen niet zoveel te doen als DICE, de mensen komen toch wel... Terwijl DICE dat echt verdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Mw 3 enzovoort
die marketingfilmpjes .....
Het is een soort val
als ik zo,n filmpie van mw3 zie denk ik ook van
woww vet kickke
terwijl het helemaal niet zo kickkeee is :p

Suh dude

Pagina: 1 ... 19 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien