De BF community was/is heel groot hoor. Vergis je niet, alleen zijn veel BF spelers na een gegeven moment gestopt met spelen, bij eigenlijk alle delen. CoD spelers zijn volgens mij wat trouwer.l166 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:28:
COD hoeft alleen niet zoveel te doen als DICE, de mensen komen toch wel... Terwijl DICE dat echt verdient
Ja en dat komt dus door die enorme marketing van de afgelopen jaren, ze hebben nu een grote fanbase die het spel toch wel koopt en omdat ze nu zoveel geld hebben door de verkoop knallen ze er opnieuw dikke marketing tegenaan! Ik hoop dat EA het groots durft aan te pakken tijdens en vlak voor de release. DICE verdient het namelijk echt wel, afgaande op wat ik al gezien heb van BF3.l166 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:28:
COD hoeft alleen niet zoveel te doen als DICE, de mensen komen toch wel... Terwijl DICE dat echt verdient
Iemand enig idee hoe laat er iets over Battlefield3 komt? Over 10-12 minuten komt Modern Warfare 3 er op.
21:30...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb nog niet gekeken. I wanna see it with a bang on the big screen + oorverdovend applaus erna
Of het liefst van al tonen ze niet gewoon een trailer maar spelen ze realtime MP onstage!
*gaat nog even studeren, zucht...
[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 20:52 ]
alees weer hetzelfde bij mw3, alleen tikje meer details...
BF3 wint het totaal qua alles
BF3 wint het totaal qua alles
Overbodige opmerking dit. Iedereen mee eens? Mkay?
(enne.. on topic? Of ben ik nou teveel aan het zeuren).
[ Voor 11% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 06-06-2011 21:08 ]
God morks in wysterious ways.
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
echt te geweldig, mw3 gameplayXD, net als mw2... Dice hoeft nergens bang voor te zijn...
echt te geweldig, mw3 gameplayXD, net als mw2... Dice hoeft nergens bang voor te zijn...
Youtube Filmpje van MW3: YouTube: Modern Warfare 3 Gameplay - E3 2011
Ik denk dat het heel simpel neer te zetten is.
MW3: Uit een heli schieten met een pruts geweertje
BF3: Met een heli complete gebouwen met de grond gelijk maken
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
dat is deel 1 neem ik aan, die heb ik niet gezien.
Inderdaad, ik heb de live stream ook even gevolgd en zag in de chat een comment voorbijkomen die schampend zei dat die heli in MW3 niet anders kon dan 'gewoon maar neerstorten', in plaats van tegen een gebouw crashen en het hele gebouw doen mee instortenTsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:14:
Ik denk dat het heel simpel neer te zetten is.
Nee, het is gewoon helemaal hetzelfde, tot luttele details aan toe: lettertype, crosshair, zelfs die achterhaalde 'gun sounds' klinken allemaal hetzelfde.
Ik zou het énorm spijtig vinden voor DICE moest de verkoop van BF3 niet meevallen en/of er een whinende community ontstaat. Dat MW3 wel weer wat records zal neerzetten, jah... Niets aan te doen
Maar ffe serieus, dachten ze daarmee indruk mee te maken..... Kom op man, dat is wel erg zwak..., ik dacht dat COD bekent stond om zijn sp (waar ik het niet helemaal mee eens ben), dit was wel heel erg slecht en saai. En om het dan op recruit te zetten... Ik snap ze echt niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Adel_F16 op 06-06-2011 21:21 ]
Kweenie hoor maar het is nog altijd het battlefield 3 topic... waarom dan mw3 filmpjes plaatsen???
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Om te tonen hoe slecht MW3 is, en hoe goed BF3 er binnen 9 minuten gaat uitzienSouLLeSSportal schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:21:
Kweenie hoor maar het is nog altijd het battlefield 3 topic... waarom dan mw3 filmpjes plaatsen???
Hopelijk tonen ze wat meer dan die trailer die hier net gepost werd.
Ja, gewoon wat achter obstakels (auto's) lopen en wat in het rond schieten. Moest die heli scène er niet ingezeten hebben, was er volgens mij gewoon helemaal niets aan.l166 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:19:
Maar ffe serieus, dachten ze daarmee indruk mee te maken..... Kom op man, dat is wel erg zwak..., ik dacht dat COD bekent stond om zijn sp, dit was wel slecht en saai. En om het dan op recruit te zetten... Ik snap ze echt niet.
Maar goed, binnen een kleine 10 minuten is het zover!
(Man, wat wil ik dat het al november is
MW3 is de grote concurrent van Battlefield 3, lijkt me logisch dat die vergeleken wordt. Om daar nou zo sneu over te doen?
MW2 2.0
Dat was geen MW3 maar een add on.
Niks veranderd qua graphics, (dat wisten we eigenlijk al)
Ik denk dat ze gewoon de favoriete wapens van CoD 4 en MW2 bij elkaar gooien + de low recoil en wat balancering en dan heb je MW3 MP.
Nog maar een paar minuten tot de echte FPS van 2011.
Dat was geen MW3 maar een add on.

Niks veranderd qua graphics, (dat wisten we eigenlijk al)
Ik denk dat ze gewoon de favoriete wapens van CoD 4 en MW2 bij elkaar gooien + de low recoil en wat balancering en dan heb je MW3 MP.
Nog maar een paar minuten tot de echte FPS van 2011.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
CoD MW 2.5 is geboren. Inderdaad allemaal nog steeds het zelfde. Geluid van de wapens het neervallen van grenaten etc. En die brakke engine hebben we nu ook wel weer gezien. PC versie moet maar weer die lelijke console textures mee krijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door Splinter Cell op 06-06-2011 21:25 ]
Het probleem is gewoon dat de massa CoD kent terwijl ze nog nooit van Battlefield gehoord hebben..
En de enkeling die Battlefield wel kent koopt het niet omdat ''iedereen!'' CoD koopt, en zo blijft iedereen CoD kopen.
Ik hoop dan ook echt dat mensen eindelijk gaan inzien dat er totaal geen innovatie (meer) in de CoD franchise zit, terwijl Battlefield gewoon steeds beter wordt.
Ik merk tegenwoordig al wel verschil, black ops heeft het imago van CoD geen goed gedaan, en ik merk wel dat er meer mensen zijn die beginnen in te zien dat Call of Duty helemaal uitgemolken wordt.
Een goede reclame campagne zal ook zeker belangrijk zijn voor Battlefield 3, hoewel CoD altijd bekend stond om de actie vind ik zelf de trailers/gameplayvideo's van BF3 véél spectaculairder dan de MW3 trailers/gameplayvideo's
En de enkeling die Battlefield wel kent koopt het niet omdat ''iedereen!'' CoD koopt, en zo blijft iedereen CoD kopen.
Ik hoop dan ook echt dat mensen eindelijk gaan inzien dat er totaal geen innovatie (meer) in de CoD franchise zit, terwijl Battlefield gewoon steeds beter wordt.
Ik merk tegenwoordig al wel verschil, black ops heeft het imago van CoD geen goed gedaan, en ik merk wel dat er meer mensen zijn die beginnen in te zien dat Call of Duty helemaal uitgemolken wordt.
Een goede reclame campagne zal ook zeker belangrijk zijn voor Battlefield 3, hoewel CoD altijd bekend stond om de actie vind ik zelf de trailers/gameplayvideo's van BF3 véél spectaculairder dan de MW3 trailers/gameplayvideo's
Ze tonen een tank-level 
Rechtstreeks tegen MW3 in dus
Logisch, laten zien dat je meer kan dan enkel wat soldaatjes rond laten lopen. Flink wat voertuigen geweld om eens flink te imponeren
welke link.... elke link laat wat anders zien damn...thommich schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:25:
Ze tonen een tank-level
Nog nergens hoor, ik kijk via gametrailers.com, daar zei de commentator dat er een tank-level getoond zal worden...
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html is live, komt er zo aan nu nog een aankondiging van EA stuff en straks EA zelf.
die bekijk ik de hele tijd alTsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:28:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html is live, komt er zo aan nu nog een aankondiging van EA stuff en straks EA zelf.
damn, ik d8 dat bf3 nu was... mass affect 3 dus eerst
hier HD http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/
net bezig, nog zonder haperingen.
nu mass effect 3.
net bezig, nog zonder haperingen.
nu mass effect 3.
[ Voor 34% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 21:33 ]
Ja, iemand nog een snellere link?
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
Pas 10 keer gepost vandaag, dus dan nog maar eens
Pas 10 keer gepost vandaag, dus dan nog maar eens
ik ook...PixelShooter schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:33:
Ik dacht dat het om 21u30 onmiddellijk aan Battlefield 3 ging zijn... Niet aan Mass Effect 3
GameSpot stream zuigt keihard hier.
Nja EA toont wat vanalles hePixelShooter schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:33:
Ik dacht dat het om 21u30 onmiddellijk aan Battlefield 3 ging zijn... Niet aan Mass Effect 3
Maar na de pers conference zullen er zeker nog gameplayvids van de booth komen + coverages van gametrailer ign gamespot etc.
btw

Mijn router viel net uit en flash crashte net.
Hoop dat alles nog even blijft werken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hier nietUniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:35:
raar, hier alles goed, en rechtsonder op HD geklikt.Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:35:
ben wel ingelogd met gamespot account, kan zijn dat ze die voorlaten qua bandbreedte.
Haha, hier iets soortgelijksDanielWW2 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:35:
Mijn router viel net uit en flash crashte net.![]()

LOL http://www.livestream.com/electronicarts werkt niet, nochtans stuk of 1500 viewers die wachten
Verwijderd
LOLAsgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:37:
LOL http://www.livestream.com/electronicarts werkt niet, nochtans stuk of 1500 viewers die wachten
Pijnlijk.Asgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:37:
mw3 topic haalt ons sowieso nooit meer in aja
Verwijderd
Inderdaad:P_PloppeR_ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:39:
Wow dit topic draait door qua posts xD
maar iedereen is ook mega geile up om BF3 including me
die heeft 8 sec vertraging op gamespotNuCl3aR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:38:
YouTube: Kanaal van E3
de rechtstreekse Youtube live stream van E3
Ouch.
Grappig, Need for Speed krijgt Autolog, Battlefield krijgt Battlelog, dat wordt echt een groot platform volgens mij.
Ik denk dat BF3 best wel eens als laatste kan zijn.
Het is de grootste hit die EA kan scoren dit jaar.
live gameplay van the run!
hoop dat ze dat bij BF3 straks in MP doen, deden ze bij crysis 2 vorig jaar!
hoop dat ze dat bij BF3 straks in MP doen, deden ze bij crysis 2 vorig jaar!
Veel kans, iedereen kijkt nu zowat, zien ze die andere games ook meteenDanielWW2 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:41:
Ik denk dat BF3 best wel eens als laatste kan zijn.
true_PloppeR_ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:42:
[...]
Veel kans, iedereen kijkt nu zowat, zien ze die andere games ook meteen
Idd, grafisch is het in ieder geval al top!Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:42:
Hmm the run is niet slecht
is dit het E3 topic of het BF3 topic?...
kidding
kidding
trailer released net voor dat de EA conference begon...
drool
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zz691nvjXSk]
drool
[ Voor 51% gewijzigd door priemt op 06-06-2011 21:46 ]
Great, Need for speed ertussen door....
Srsly, die franchise heeft nu echt het dieptepunt bereikt. NFS Carbon graphics, autos die glijden als over ijs en er moest zo nodig een out of your car gedeelte ingebouwd worden...
Pathetic BlackBox, just pathetic
Btw, een heli die op een auto schiet raakt natuurlijk alleen maar de ruiten, de rest is absoluut bulletproof he?
Srsly, die franchise heeft nu echt het dieptepunt bereikt. NFS Carbon graphics, autos die glijden als over ijs en er moest zo nodig een out of your car gedeelte ingebouwd worden...
Pathetic BlackBox, just pathetic
Btw, een heli die op een auto schiet raakt natuurlijk alleen maar de ruiten, de rest is absoluut bulletproof he?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Is BF3 al geweest of moet dat nog komen ? ^^
Buffalo77 | Pokemon Unite
Moet nog steeds komenronalddus schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:44:
Is BF3 al geweest of moet dat nog komen ? ^^

Alleen de ruiten, de rest konden ze zelfs met FROSTBITE niet voor mekaar krijgen....Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:44:
Huh die auto word geraakt door de heli maar ik zie geen kogelgate
hmm
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
thx maar 1 topic int oog houden terwijl is al genoeg. information overload
specs zijn niet bekend.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:45:
Denken jullie dat ik BF3 ga runnen op 1920x1080 of 1280x720 met mn 5850?
en jah, zelfs op 1600... maar dan wel alles met low heXD, hangt dus af van je instellingen
Oosterse wijsheid.
De 1 na grootste zonde is je tijd verspillen.
De grootste zonde is de tijd van een ander verspillen.
De 1 na grootste zonde is je tijd verspillen.
De grootste zonde is de tijd van een ander verspillen.
[ Voor 9% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 06-06-2011 21:47 ]
1280x720 met gemak.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:45:
Denken jullie dat ik BF3 ga runnen op 1920x1080 of 1280x720 met mn 5850?
1920x1080 word denk ik wat moeilijker.
You be kidding right?Jeroenneman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:45:
[...]
Alleen de ruiten, de rest konden ze zelfs met FROSTBITE niet voor mekaar krijgen....
Nee, ik zou graag een remake van Most Wanted terugzien
Verwijderd
Omfg, gaan m'n 2x4890 hier mooie plaatjes mee toveren? Als ik het zo zie, gaan die het toch wel zwaar krijgen.
Verwijderd
Hoop het voor je dat het werktVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:47:
Omfg, gaan m'n 2x4890 hier mooie plaatjes mee toveren? Als ik het zo zie, gaan die het toch wel zwaar krijgen.
goddamn ik haat starwars
vraag aan die die trailer BF3 al zagen: ook MP content erin?
Verwijderd
Nope alleen SP dacht ikAsgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:48:
Geen DX11 dus maxed uit word het niet.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:47:
BF3 krijg denk ik echt tesselation.
En f*ck, star wars.
Ik wil BF3 NU, nerd rage.
Verwijderd
Op 1920x1080 tover ik toch 80-90 fps tevoorschijn met n 5850DanielWW2 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:49:
[...]
Geen DX11 dus maxed uit word het niet.
BF3 krijg denk ik echt tesselation.![]()
En f*ck, star wars.
Ik wil BF3 NU, nerd rage.
Maxed alleen geen AA maar daar geef ik niks om
Wellicht t killen met dat mes...Asgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:48:
ff geduld nog
yes!!
betekent dat we nóg dus andere content zullen zien, want MP kwam sowieso ook op E3 =)
@ boven: ja heb er weet van maar ik wacht voor tijdens live stream te zien heir in HD
[ Voor 16% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 21:50 ]
Verwijderd
: D!!!!!!!!!!!!!!!!Asgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:50:
[...]
yes!!
betekent dat we nóg dus andere content zullen zien, want MP kwam sowieso ook op E3 =)
Zonder AA lukt het misschien nog.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:49:
[...]
Op 1920x1080 tover ik toch 80-90 fps tevoorschijn met n 5850
Ik hoop het want dan kan ik wel AA aanzetten met mijn eigen 5850 op 1440x900.
Man, 'n 4870, of een 5850...Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:49:
[...]
Op 1920x1080 tover ik toch 80-90 fps tevoorschijn met n 5850
Als jullie eens wisten waarmee ik van plan ben BF3 te runnen... Ik zie het zelfs nog rooskleurig in
Verwijderd
brotha lolDanielWW2 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:50:
[...]
Zonder AA lukt het misschien nog.
Ik hoop het want dan kan ik wel AA aanzetten met mijn eigen 5850 op 1440x900.
aa is niet echt een must voor mij zie geen verschil zonder en met
behalve als ik op blaadjes vnaf 1 cm ga gucke
HAHA topic mw3 [Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3
geen reply sinds 17u10
/fail
geen reply sinds 17u10
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 21:51 ]
Er valt dan ook niet veel nieuws te melden...Asgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:51:
geen reply sinds 17u10/fail
Verwijderd
vieze basher :PPPAsgaro schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:51:
geen reply sinds 17u10/fail
tja BF3> MW2.1
Wat kan ik zeggen, ik ben een graphics whore.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:51:
[...]
brotha lol
aa is niet echt een must voor mij zie geen verschil zonder en met
behalve als ik op blaadjes vnaf 1 cm ga gucke
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien