[b]
lolleflikker schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:41
- Moet ik Battlefield 3 nu al pre-orderen of beter nog even wachten? En waarom? (eventueel prijsverschil?)
- Krijg ik door te pre-orderen toegang tot de betà, of was dit alleen bij de limited edition van Medel of Honor?
- Waar pre-order ik Battlefield 3 het best? Een paar dagen na de release, maar dan wel goedkoper vind ik niet zo erg.
- Krijg ik bij alle pre-orders de DLC Back to Karkand er bij?
- Wat is dat nu met die Psyhical Warfare Pack ofzo? Wat is dat? Hoe krijg je dat?
* Ik zou nog even wachten. Tenzij je zeker weet dat je vanuit Engeland wil bestellen (Vanwege de prijs bijvoorbeeld) kan je misschien beter even wachten totdat er voor andere landen ook Physical Warfare packs worden aangekondigd. Prijs zal nog wel een tijdje hetzelfde blijven.
* Over pre-order en beta toegang is niks gezegd, dus waarschijnlijk niet. Kans is groot dat er wel andere manieren zijn om een beta key te verkrijgen als je Medal of Honor niet gekocht hebt. Bij BC2 was het ook 'alleen' voor de pre-order, maar zelf had ik bij het begin van de beta zo'n 30 keys in bezit.
* Qua prijs even in de opening post kijken. Als je snel wil spelen via EA kopen. Steam is vaak ook prima, maar helaas is hier nog niks over bekend. Kennelijk schijnt de EA download manager niet ideaal te zijn. Volgens mij is Wehkamp momenteel de goedkoopste, maar ook Engelse webshops verzenden meestal vrij snel. Gewoon kijken naar de prijs en eventueel naar Physical Warfare Packs.
* Ja, ALLE pre-orders hebben Back to Karkand. Italië heeft een deadline van 31 september ofzo voor pre-orders inclusief Back to Karkand. Niks om je druk over te maken dus.
* Het zijn vier items. Drie unieke items, en één early access. De inhoud hiervan verschilt per land. Momenteel is alleen die voor de UK bekend. Als je in de UK besteld krijg je ALLEEN via Game/Gamestation een PWP. LMG 88 is uniek. DAO-12 is unlocked op de eerste dag. Flechette ammo voor de DAO-12 is uniek (Dus wel beschikbaar voor andere wapens). Zelfde geldt voor de flash supressor voor die sniperrifle. Waarschijnlijk kun je wel gewoon flash surpressors op andere wapens gebruiken.
Anyway, jezelf niet te enthousiast laten maken is natuurlijk altijd erg belangrijk. Als er ook maar één leuke functie aangekondigd word denken veel mensen meteen dat dit de beste game ooit wordt. Achja, dat is de hele truc achter marketting natuurlijk. Zelf verwacht ik niet te veel. Ook qua destruction.... Natuurlijk moet dat redelijk scripted zijn om het te laten werken met Multiplayer. Ik verwacht niet dat ik random gaten in elk gebouw kan schieten en dat het gebouw perfect in elkaar valt.