Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik mag toch hopen dat de pre order bonussen allemaal unlockable zijn. Heb er een hekel aan als je per Limited Edition mag gaan uitzoeken wat er zit, er vervolgens altijd het gevoel hebt "Dat wapen wil ik ook wel eens proberen!"

En faction based is idd een pre, maar zeker geen reden om BF3 niet te kopen voor mij.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, een reden om het niet te kopen zal het zeker niet zijn. Gewoon een stukje extra awesome dat ze kunnen toevoegen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, enige dan is dat je met de M95 door glas heen kon schieten, en als je SF had, had je ook nog eens Flash grenades, welke toch best handig waren:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke best leuk waren toen SF pas uit was en bijna niemand hem nog had. Op Karkand heerlijk flashbangs smijten en iedereen die 'OMG CHEAT!!111oneone11!!' roept omdat ze die dingen niet kennen :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:45:
Welke best leuk waren toen SF pas uit was en bijna niemand hem nog had. Op Karkand heerlijk flashbangs smijten en iedereen die 'OMG CHEAT!!111oneone11!!' roept omdat ze die dingen niet kennen :D
Of wat extreem leuk was, op die pistol & knife servers lekker met je assault kitje 3 van die flash dingen midden in de groep knivende mensen te gooien, waarna de admin dan lekker pissed niet kon zien wie het nu eigenlijk deed. Trucje was dan om die flashes te gooien en vervolgens medic kitje pakken, liggen der genoeg van, het is immers pistol & knife :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh nee, ik pakte dan gewoon een tank of APC en ging even een kill streak halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat viel op en duurde maar een minuut, met die flashes op die manier kon je de admins echt terroriseren:P
Heb wel zo mijn tank kills behaald, commander gaan, wachten tot de bijna alle 32 man op square aan het kniven waren, arti erop>in tank blijven zitten, telde als tank kills. Die servers waren toch nog ergens goed voor, zo:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
This edition contains the Type 88 light machine gun with bipod for superior firepower, the SKS sniper rifle flash suppressor for increased stealth, and the wicked armor-piercing flechette ammo for the DAO-12 shotgun. Also included is day one access to the semi-automatic DAO-12 shotgun itself.
Plaatje: http://cl.ly/70cr
Bron: http://cl.ly/70Mf

... Duidelijk verschil tussen Exclusive en Day 1 access. Oftewel, speciale wapens voor verschillende landen (Dit is voor de UK) en andere landen krijgen kennelijk andere pre-orders. Ik weet nou niet of ik daar vrolijk van moet worden. Waar ik wel vrolijk van word is kennelijk redelijk wat verschillende ammo (Versatile ammo support bij die shotgun). En weapon mods! Vooral dat laatste vind ik toch wel ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dan positief nieuws, echter speciale wapens voor verschillende landen is erg vreemd ja. Dan hebben sommige spelers een voordeel omdat ze toevallig in de UK wonen in plaats van in Duitsland waar je enkel een MP7 zou krijgen of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het is juist om deze reden dat ik zelf nog geen pre-order heb gedaan. Er komen altijd zoveel random dingen uit en de meeste acties duren nog een hele tijd. Ik vind het maar vreemd. Sowieso die Back to Karkand DLC al die kennelijk na een maand uitkomt voor 15 euro...... Op die manier de pre-orders omhoog krijgen is leuk, maar komop EA. Wel intessant om te zien dat ze het over een weapon mod speciaal voor de SKS hebben. Misschien ook andere dingen zoals flashlights? (Nacht..... komop!) Beetje attachments erop gooien vond ik toch wel een sterk punt van CoD de laatste paar jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je trouwens op die Battlefield site kijkt zie je een overvloed aan negatieve reacties. Hopelijk doet EA daar wat mee. En dan dus wat anders dan simpelweg die reacties verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Adante schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:10:
Waar ik wel vrolijk van word is kennelijk redelijk wat verschillende ammo (Versatile ammo support bij die shotgun). En weapon mods! Vooral dat laatste vind ik toch wel ideaal.
Heerlijk de terugkeer van de DAO-12 :P. Het was mijn meest gebruikte wapen in BF2, naast de G36c en Scar-L.

Ben ook voor modificatie voor wapens. Zoals de keuze in:
  • Sights: Iron Sight / ACOG / Holografic (red dot).
  • Foregrip: met / zonder
  • Barrel: standaard / silencer / muzzle flash / laser attachement
  • Vest: heavy vest (veel armor, minder snelheid) / standaard vest / light vest (meer speed/minder armor)
Min of meer dezelde opties zoals in MOH geïmplementeerd is.

Tegen speciale ammo (slugs) voor shotguns heb ik geen probleem. Echter ik hoop niet dat Magnum Ammo zoals in BFBC2, als extra unlock voor de CombatRifles/AssaultRifles/Carebine of SniperRifles wordt ingevoerd. Immers dan ondervinden de lage rangen gelijk een onevenredig groter nadeel.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die magnum ammo zorgde maar voor 25% meer damage, dat was echt een klein verschil. Ik denk dat een 4x scope veel meer invloed heeft dan magnum ammo, immers ver inzoomen zorgt dat je veel beter vijanden kan onderscheiden en nauwkeuriger kan richten, zeker omdat je niet tegen zo'n complete sight aan kijkt maar enkel het richtpunt hebt.
Zelfde met de vesten, meer armor bied ook een voordeel omdat je gewoon meer kogels kan incasseren. Snelheid maakt veel minder uit dan de mogelijkheid om damage te incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Tsurany schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:44:
Die magnum ammo zorgde maar voor 25% meer damage, dat was echt een klein verschil. Ik denk dat een 4x scope veel meer invloed heeft dan magnum ammo, immers ver inzoomen zorgt dat je veel beter vijanden kan onderscheiden en nauwkeuriger kan richten, zeker omdat je niet tegen zo'n complete sight aan kijkt maar enkel het richtpunt hebt.
Zelfde met de vesten, meer armor bied ook een voordeel omdat je gewoon meer kogels kan incasseren. Snelheid maakt veel minder uit dan de mogelijkheid om damage te incasseren.
Als medic is het handig om sneller te zijn want dan kun je sneller bij mensen zijn die je wilt reviven. Of je dat nou goed of slecht doet, het is handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Tsurany schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:44:
Misschien ook minder geluid bij een lichter vest? Dan wordt het toch wel aantrekkelijk. Zelf zou ik dan waarschijnlijk voor de light gaan als dat ook een beetje geluid scheelt. En lichter vest laat je makkelijker switchen tussen verschillende stances......... Achja, leuk allemaal maar ik weet niet of het aan de gameplay zou bijdragen en ik heb sowieso weinig hoop in de toevoeging van zulke features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:48:
[...]

Als medic is het handig om sneller te zijn want dan kun je sneller bij mensen zijn die je wilt reviven. Of je dat nou goed of slecht doet, het is handig.
True, ja sinds BC2 heb ik een hekel aan medics ontwikkeld. Zo stom dat je een death hebt als je gerevived wordt en nog stommer dat als je 10x dood geschoten en gerevived wordt je gewoon 10 deaths krijgt.
Bullcrap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het mogelijk worden om een flashlight op je sniper rifle te plaatsen? Er zitten namelijk altijd wel mensen bij die dan zo'n flash supressor + flashlight op een sniper gaan monteren ofzow:P

Die flechette ammo lijkt ook wel cool, alleen jammer dat niet het systeem van BF2 gebruikt word, dat je het gewoon moet unlocken door ervoor te spelen ipv betalen en al die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik hoop zoooo dat de gameplay van BF3 gewoon soepel en vloeiend aanvoelt, net als in BC2 Vietnam..

BC2 Vanilla is ook cool, maar wel het enige spel wat lagt in sommige maps en destruction situaties terwijl ik gewoon 60 fps meet..

Laat ze BF3 echt a.u.b. testen en optimaliseren... Hoe vet zou dat zijn hee, DX11, Destruction, flitsende graphics en een vloeiende gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Jovas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:46:
Ik hoop zoooo dat de gameplay van BF3 gewoon soepel en vloeiend aanvoelt, net als in BC2 Vietnam..

BC2 Vanilla is ook cool, maar wel het enige spel wat lagt in sommige maps en destruction situaties terwijl ik gewoon 60 fps meet..

Laat ze BF3 echt a.u.b. testen en optimaliseren... Hoe vet zou dat zijn hee, DX11, Destruction, flitsende graphics en een vloeiende gameplay!
Dat hoop ik ook, Het kan best hoor, een spel mooi uit laten zien en goede FPS. Persoonlijk vind ik BF BC2 er goed uitzien, daarin tegen ziet BRINK er minder uit, maar het 'lagd' best erg. net BF3 Pre order gedaan bij de wehkamp, De limited Edition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lag is wat anders dan een dalende framerate he? Wel handig als we dat duidelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Tsurany schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:37:
Lag is wat anders dan een dalende framerate he? Wel handig als we dat duidelijk hebben.
Fps lag, ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:56:
[...]

True, ja sinds BC2 heb ik een hekel aan medics ontwikkeld. Zo stom dat je een death hebt als je gerevived wordt en nog stommer dat als je 10x dood geschoten en gerevived wordt je gewoon 10 deaths krijgt.
Bullcrap!
als je gerevived wordt krijg je geen deaths erbij dus ik denk niet dat dat nu zo zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:23:
[...]

als je gerevived wordt krijg je geen deaths erbij dus ik denk niet dat dat nu zo zal worden
Op de PS3 niet? Ik krijg er wel gewoon deaths bij als ik gekilled en daarna gerevived word. Dit was in BF2 niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
@Izealia: Een revive is een ticket terug voor het team, maar geldt altijd als een death in de k/d statistieken voor de speler. Gevoelig verschil voor sommigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, framedrops. Gewoon geen lag, gewoon niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:23:
In BF2 niet nee, in BFBC2 wel. Als je achter elkaar doodgeschoten en gerevived wordt (dankzij een erg lompe medic en een slimme vijand) kost je dat behoorlijk wat deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Jeroenneman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:33:
Ik mag toch hopen dat de pre order bonussen allemaal unlockable zijn.
Helaas...

https://twitter.com/#!/Demize99/status/72790794532171776

Maar andere landen schijnen eigen pre-order bonussen te krijgen, ik heb geen zin om de tweet erbij te zoeken maar is ook van Demize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Jovas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:46:
Zat er zoveel verschil tussen BC2 en Vietnam? Ik heb BC2 zowel op de PC als op de PS3 gespeeld, en ik vond het een enorme stroperige en onnauwkeurige toestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
BC2 met een Trackball muis spelen op een pentium 4 is ook zo bij de tijds of was dat je probleem niet O-)

[ Voor 11% gewijzigd door JT888 op 24-05-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook niet gek, dat quick scoping en dolphin diving is leuk in couterstrike en unreal tournament, niet in een spel zoals Battlefield 3. Lijkt alsof ze combat wel serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:00:
Ook niet gek, dat quick scoping en dolphin diving is leuk in couterstrike en unreal tournament, niet in een spel zoals Battlefield 3. Lijkt alsof ze combat wel serieus nemen.
Inderdaad, ben ook blij van dat te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
Wat een dikke onzin dat je nu pre order bonussen hebt, die op geen andere manier te krijgen zijn. :r Als het nu gewoon skins zijn ofzo maakt dat niet zo veel uit, maar dat zijn ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/Knipselea.JPG

Ik denk dat dit jammer genoeg singleplayer zal zijn. Maar toch sluit ik multiplayer niet 100% uit.

Vorig jaar was er bij de EA press conference een mobile booth met een stuk of 15 console set-ups dat van boven het podium neerdaalde. En er was dan een live multiplayer sessie. (edit: was Crysis 2 dat ze speelden)

Misschien gebeurt dit nu voor BF3, aangezien EA met deze game groots wil uitpakken. :)

edit: zie ook wel wat uit naar NFS: The Run. Deze gebruikt namelijk de FrostBite 2 engine!

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 24-05-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
AquaSheep schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:42:
Wat een dikke onzin dat je nu pre order bonussen hebt, die op geen andere manier te krijgen zijn. :r Als het nu gewoon skins zijn ofzo maakt dat niet zo veel uit, maar dat zijn ze niet.
Ach, ik maak me niet zo druk. Sowieso dat die dingen later komen, en bij BC2 zat ook het zogenaamde SPECACT pack, stelde niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Asgaro schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:49:
[afbeelding]

Ik denk dat dit jammer genoeg singleplayer zal zijn. Maar toch sluit ik multiplayer niet 100% uit.

Vorig jaar was er bij de EA press conference een mobile booth met een stuk of 15 console set-ups dat van boven het podium neerdaalde. En er was dan een live multiplayer sessie.

Misschien gebeurt dit nu voor BF3, aangezien EA met deze game groots wil uitpakken. :)
Zou zomaar kunnen, beelden van de MP en dan waarschijnlijk een aankondiging van de BETA, of misschien gelijk release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
The Great HooD schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:49:
[...]

Ach, ik maak me niet zo druk. Sowieso dat die dingen later komen, en bij BC2 zat ook het zogenaamde SPECACT pack, stelde niks voor.
SPECACT waren gewoon dezelfde wapens. Stel je voor dat de ene speler geen XM8 had en de andere had weer geen AN-94. Toch wel een serieus probleem lijkt me zo. Achja, zo verdwijnt mijn hoop wel een beetje.

Over het quickscopen, de accuracy van unscoped in BC2 ligt vele malen hogen als in Call of Duty wat ik dan wel weer ideaal vindt. Dan kan je tenminste nog wat rondlopen met een sniper en iemand raken, zonder dat je in één keer compleet ergens anders schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:46
Kan je niet die Physical Warfare Pack vanuit NL bij die .co.uk store kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze leveren in Europa dus het lijkt me wel. Zou wel even wachten tot andere extra's ook bekend zijn, straks is die van Duitsland of IJsland misschien wel een stuk leuker. Of kan je hem het beste uit Madagascar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat is ook de reden dat ik nog even wat. Overigens moet je bij Game wel met creditcard betalen. Dat is het nadeel aan het merendeel van de Engelse shops. Als ik weer in Nederland ben regel ik maar eens een creditcard via Moneybookers ofzo. Die leen-creditcards zijn natuurlijk compleet idioot en helaas kunnen we in Nederland pinpassen niet als creditcard gebruiken.

Overigens wacht ik nog een tijdje met pre-orderen. Die bonus van UK vindt ik nog niet echt interessant. Met shotguns en LMGs heb ik beide niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik hoop dat EA zelf ook met een speciale versie komt wanneer je m via de downloadmanager(EADM) binnenhaalt. Liefst met special hats; zoals TF2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:57

d_star

Maharadja of the Year :-/

Volgens de recente twitter-berichten van Gustav Halling (level designer @ DICE --@gustavhalling) is het zo dat het overgrote merendeel van de content van de B2K-expansion niet zal verschillen per retailer (opzich logisch, maar toch). Het is ook nog helemaal niet uitgemaakt dat andere retailers niet hetzelfde pre-order pakket krijgen als wat we nu hebben gezien.

Ik begin zo onderhand te geloven dat die exclusieve items niet meer zijn dan skins voor al geleverde wapens. Ik geloof er niks van dat DICE de balans zal verstoren van multiplayer door de ene retailer sterkere items te laten leveren bij een pre-order dan andere retailers. Ik schat DICE wat hoger in dan dat.

Daarnaast zou het best nog wel eens kunnen dat EA alle preorder items/skins later tegen een gering bedrag gewoon beschikbaar maakt voor anderen.

Overigens kunnen we aan het einde van de week een aflevering van Pwned verwachten die in het teken staat van BF3. Pwned is een games-programma gepresenteerd door een babe van de BBC, en naar het schijnt is het niets meer dan een uitgebreide reclame-show van EA. Volgens twitter-berichten van dat mens (@Sianwelby) wordt 't een kijkje achter de schermen bij DICE, en worden er 'exclusives' gedeeld.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

priemt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 07:41:
Ik hoop dat EA zelf ook met een speciale versie komt wanneer je m via de downloadmanager(EADM) binnenhaalt. Liefst met special hats; zoals TF2 ;)
Denk neit dat dat gaat gebeuren, omdat dat voor een concurrerend spel is. Ik denk eerder dat ze dan iets doen ala, extra skin voor crysis 2 of iets voor BF play4free (waarvan ze de laatste al hebben gedaan bij EADM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
ik doelde meer op special hats in BF3... als grap uiteraard :D

Volgens mij loont t iig om te wachten met je pre-order (ook al is cancellen natuurlijk ook niet echt lastig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Misschien dat het loont, maar ik heb zoiets van: iets extra's is misschien leuk, maar de standaard content moet goed genoeg zijn, anders faal je als ontwikkelaar. Nu weet ik dat bij BF het eigenlijk altijd om een andere skin gaat, dus ik heb er weinig moeite mee. BTW dat wapen wat exclusief is, dat heeft waarschijnlijk gewoon dezelfde stats als een ander wapen.

BF3 hats zou wel grappig zijn, maar ik denk wel dat een beetje te veel gaat opvallen => jij bent headshot voer. Dan zie je ineens niemand meer met die hoedjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik met BC2 al, die SPECACT skins vallen gewoon meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gropah schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:46:
BF3 hats zou wel grappig zijn, maar ik denk wel dat een beetje te veel gaat opvallen => jij bent headshot voer. Dan zie je ineens niemand meer met die hoedjes.
Zoals bij COD4, daar hebben de Opfor snipers rode mutsen op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zit nog eens naar die dikke trailer van de SP te kijken, maar waarom zitten er in godsnaam hitmarkers in? Ik zag dit ook al in de SP van BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
bram1984 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:26:
Ik zit nog eens naar die dikke trailer van de SP te kijken, maar waarom zitten er in godsnaam hitmarkers in? Ik zag dit ook al in de SP van BC2.
Omdat het verrekte handig is? En het ook al in BF2 zat en volgens mij zelfs in BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
bram1984 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:26:
Ik zou dat ook wel als optie willen hebben om aan en uit te kunnen zetten. Tuurlijk is het makkelijk om blind te vuren op hitmarkers, maar ik speel liever zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hardcore spelen misschien? Achja, zelf hoop ik dat er een heel gala aan server-instellingen komt. Mijn voorkeur gaat toch uit naar servers zonder killcam en met teamkill. Hopelijk een beetje fatsoenlijke filter van de start.

Ook wordt er hopelijk wat gedaan aan het 'spawnkill' drama. Eergisteren toevallig weer eens een potje BC2 gespeeld. In een rush-server klaagde iedereen er eigenlijk over dat de verdedigers in een basis bleven hangen nadat we die stage veroverd hadden. Persoonlijk vindt ik daar helemaal niks mis mee, maar ik was één van de enigen kennelijk. Zelfde geldt voor het killen van de AA in Atacama Dessert in de basis. Als dat ding op je schiet, dan zorg ik ervoor dat ik zo snel mogelijk die kant op ga om dat ding kapot te krijgen..... Vervolgens gaat iedereen lopen zeuren dat er teveel baserape gaande is. Hopelijk wordt hier wat naar gekeken met mapdesign, maak het gewoon onmogelijk om vanuit je start positie iets nuttigs te doen in conquest, en motiveer het terugtrekken in rush. Dat heb ik liever dan van die kick-scripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Baccy schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:49:
[...]

Omdat het verrekte handig is? En het ook al in BF2 zat en volgens mij zelfs in BF1.
Verrekte handig? Het is toch bullshit dat je dit in de SP verwerkt? Stop er dan ook meteen god mode en ongelimiteerde ammo in, zou ik zeggen. Ook verrekte handig. |:(

edit: Hierop aanvullend: bewegen voelt altijd stroef en dat wordt dan verweten aan het feit dat het "realistisch" aan moet voelen. Lekker tegenstijdig. O-)

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 26-05-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:57

d_star

Maharadja of the Year :-/

Er is een nieuwe pre-order pack beschikbaar!

Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/4730/bf3v.png

;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Dat vindt ik dan wel weer minder die warfare pack,als we zulke acties krijgen in de multi begin ik toch wel m,n twijfels te krijgen.Gelukkig kun je dit met bepaalde servers gewoon weglaten.

[ Voor 17% gewijzigd door icn op 27-05-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Haha netjes, ik ga hem zeker halen xD

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Ik geloof weinig van die package :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
bram1984 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:05:
[...]

Verrekte handig? Het is toch bullshit dat je dit in de SP verwerkt? Stop er dan ook meteen god mode en ongelimiteerde ammo in, zou ik zeggen. Ook verrekte handig. |:(

edit: Hierop aanvullend: bewegen voelt altijd stroef en dat wordt dan verweten aan het feit dat het "realistisch" aan moet voelen. Lekker tegenstijdig. O-)
Ehm ik begrijp je niet zo goed? Het is alleen maar om aan te geven of je iets raakt of niet. Wat is het probleem dan? En waarom zou dat niet in SP mogen en wel in MP? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Moet wel een grap zijn,denk niet dat dice dit gaat implementeren,wat een crap ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tuurlijk is het nep :p

Alleen jammer van de uzi, echte gangsters gaan toch voor de mac10.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Er is weer nieuwe artwork uitgekomen van back to karkand.

http://www.computerandvid...hp?mode=article&id=254886

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharqi is lekker herkenbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

beany

Meeheheheheh

Geen idee of deze al langs is geweest:

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19

Een kijk op Frostbite 2 en Battlefield 3, redelijk wat exclusive footage volgens mij :-)
-
Rofl, net te laat.

[ Voor 7% gewijzigd door Rynji op 27-05-2011 12:32 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

icn schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:45:
Dat vindt ik dan wel weer minder die warfare pack,als we zulke acties krijgen in de multi begin ik toch wel m,n twijfels te krijgen.Gelukkig kun je dit met bepaalde servers gewoon weglaten.
gast dit is een vette spoof... ik lig in een deuk hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
beany schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:31:

[video]
Zij mag wel bij mij langs komen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rush @ Karkand *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgaande op die footage durf ik deze stelling wel aan: Battlefield 3 wordt GOTY hands down!

Wie is die chick btw? Die is echt :9~

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:11:
Afgaande op die footage durf ik deze stelling wel aan: Battlefield 3 wordt GOTY hands down!

Wie is die chick btw? Die is echt :9~
Sian Welby ;)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:09
allemachtig, in die pwn aflevering zit maar iets van 40 sec nieuwe beeld content maar damn !
ik wil het zo graag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Natuurlijk gewoon een veredeld PR praatje, maar nog steeds heel erg vet natuurlijk.

Clip van die soldaat die tussen stances switched en schiet ziet er trouwens prima uit. Wel erg vlot, maar oké, te traag is ook niet meer fun.Also, die destruction. De écht grote desctruction is dus wel gewoon scripted wat ik niet echt een probleem vindt. Aangezien de Back to Karkand maps al meer gebouwen hebben dan BC2 bij elkaar zou het redelijk irritant zijn als binnen 5 minuten letterlijk het hele speelveld plat ligt zonder ook maar een beetje fatsoenlijke cover. Wat mij betreft mogen ze van de grotere gebouwen het skelet redelijk laten staan, of in ieder geval nog een beetje bruikbaar houden.

Wie heeft er overigens op de nacht beelden gelet? ;) Helaas ziet het er niet erg donker uit allemaal, beetje zelfde nacht als in BC2. Maarja, daar ging het om een vrij afgelegen site en wat ze hier lieten zien was in een stad. Hopen dat afgelegen plekken wat donkerder worden.

Met Back to Karkand weet ik het allemaal niet hoor. Je zit sowieso met een afsplitsing tussen pre-order en gewone spelers. Zelf vindt ik BC2: Vietnam maar irritant omdat je nogal weinig keuze hebt qua wapens en je hebt maar vier maps die je steeds speelt. Hopen dat Back to Karkand wel gewoon onderdeel kan zijn van een 'normale' server en je ook gebruik kan maken van de rest van de wapens.

En iets dat op freelook leek in nieuwe stukje vanuit een het. Sowieso hopen dat freelook op alle momenten mogelijk is.

Ah well, niet écht veel nieuw spul, maar sommige dingen waren wel wat duidelijker zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Een ding dat me wel opviel bij dat filmpje was dat die chick bij 9.40 een Desert Eagle vasthield. _/-\o_
Voor de rest, ik wil die game nu hebben, HEBBEN. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Die hele grote, dus dat flats omvallen (zoals met die aardbeving) is dus scripten. Maar zoals je in de beelden ziet met die tank door de stad rijden en dan gewoon op een flat knallen, zorgt ook voor toffe destruction (niet scripted)! En dat is al een stuk groter dan bij BC2.

En ik weet niet of het al eens bevestigd was, maar in het filmpje wordt dus (her-)bevestigd dat je rush kan spelen op de Karkand map.

[ Voor 19% gewijzigd door Uniciteit op 27-05-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel wat meer willen zien van de fighter jets:P BF3 gaat echt een topper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Zeker gave beelden! Het ziet er allemaal erg levendig uit en die destruction, erg vet :9~

Weet iemand al iets over het spotten? In BF2 vind ik het maar irritant, dan moet je de hele tijd op minimap kijken en in BC2 zie je de spot pijltjes door alles heen. Het liefst zou ik die pijltjes zien totdat iemand uit de line of sight verdwijnt, maar dan wel van alle spelers. Als iemand dus door mij wordt gespot en ik zie hem daarna niet meer maar een teammate van mij wel, zou hij gewoon gespot moeten blijven.
Adante schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:48:
Met Back to Karkand weet ik het allemaal niet hoor. Je zit sowieso met een afsplitsing tussen pre-order en gewone spelers. Zelf vindt ik BC2: Vietnam maar irritant omdat je nogal weinig keuze hebt qua wapens en je hebt maar vier maps die je steeds speelt. Hopen dat Back to Karkand wel gewoon onderdeel kan zijn van een 'normale' server en je ook gebruik kan maken van de rest van de wapens.
Klopt, ik snap die day 1 DLC ook niet. Doe dan gewoon bijvoorbeeld voor alle pre-orders de eerste maand al toegang tot Back to Karkand en daarna de rest van de spelers ook (gratis)! Sowieso vind ik betaalde DLC maar onzin |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betaalde DLC vind ik niet per direct onzin, hangt enorm van de content en de prijs af. Als ze een expansion zoals Special Forces maken en dit puur als DLC uitbrengen vind ik dat geen enkel probleem.

Hoop trouwens niet dat het spotten gaat werken zoals in BC2, dat is gewoon uitermate kansloos, past niet in een moderne tactische shooter. Ze mogen wat dat betreft toch wel enige vorm van realisme nastreven en enigszins niveau vragen. Ik vind dat spotten enkel de locatie op de kaart moet weergeven, anders maak je het wel heel gemakkelijk. Dan heeft verstoppen in bebossing ook geen enkele zin want iemand spot je even en gelijk ziet iedereen een leuk driehoekje boven je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, die aflevering was wel mooi. De BF3 hype zit terug op een mooi niveau bij mij. >:)

Wel héél vervelend elk jaar is dat de E3 telkens vlak in de examenperiode valt. En nu moet ik mij wel wat up to date houden, kwestie van niets te missen over eventuele BF3 beta info (+ de drang naar MP info zal ook te groot zijn). Ik denk toch nog altijd dat er andere manieren zullen voor handen zijn om aan een beta key te geraken dan MoH te moeten kopen...

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 27-05-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het phyisical warfare package ook in NL te gebruiken of dat er in nederland ook zon pre-order actie zal komen? ik wil het wel graag en zat er aan te denken om het bij game.co.uk te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:28:
weet iemand of het phyisical warfare package ook in NL te gebruiken of dat er in nederland ook zon pre-order actie zal komen? ik wil het wel graag en zat er aan te denken om het bij game.co.uk te bestellen
Wat ik opmaakte uit dat filmpje van 17 minuten is dat dat warfare pack gewoon voor alle pre oders beschikbaar zou worden maar ik kan het mis hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zouden voor elk land of elke regio een andere pack hebben, be patient my young padawan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

beany schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:31:

[video]
Soooo echt goede aflevering dit. :P

Paar constateringen mijnerzijds:
  1. Die chick is lekkerz.
  2. Originele Battlefield Music rockz !!!!
  3. BF3 ziet er megavet uit.
  4. Deze game heeft zoveel potentie om alle shooters te gaan ruleren.
  5. Ondanks punt 3 vind ik BF2 nog steeds helemaal dope qua looks & gameplay. Nostalgia kicks in bigtime
  6. Damn, is het alweer 9 jaar geleden dat ik met BF begon....... :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:50:
Betaalde DLC vind ik niet per direct onzin, hangt enorm van de content en de prijs af. Als ze een expansion zoals Special Forces maken en dit puur als DLC uitbrengen vind ik dat geen enkel probleem.

Hoop trouwens niet dat het spotten gaat werken zoals in BC2, dat is gewoon uitermate kansloos, past niet in een moderne tactische shooter. Ze mogen wat dat betreft toch wel enige vorm van realisme nastreven en enigszins niveau vragen. Ik vind dat spotten enkel de locatie op de kaart moet weergeven, anders maak je het wel heel gemakkelijk. Dan heeft verstoppen in bebossing ook geen enkele zin want iemand spot je even en gelijk ziet iedereen een leuk driehoekje boven je hoofd.
Ja ik doelde eigenlijk meer op DLC als mappacks, lekker maps eruit slopen voor de release en vervolgens extra geld vragen! Special Forces heb ik trouwens nog nooit gespeeld dus weet niet hoe dat zit.

Een minimap is anders ook niet echt realistisch :P Wat ik al zei lijkt mij een beter plan, gewoon omdat ik dat veel duidelijker. In real life wijs je ook gewoon dingen aan, niet op een kaart. Maar hierover verschillen we denk ik gewoon van mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:20
Chick is leuk ja.

Alleen vond ik het af en toe pijnlijk duidelijk dat het toch een PR praatje was. geacteerd enthousiasme enzo,
/zeikstengelmode

Maar hoe karkand uitpakt met destruction ben ik wel benieuwd na. Of dat niet de hele map sloopt zegmaar. In bf2 dook ik best vaak weg achter golfplaatjes, dat werkt natuurlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:48:
Ze zouden voor elk land of elke regio een andere pack hebben, be patient my young padawan!
Ik denk per regio en ik denk dat we het na verloop van tijd gewoon de andere packs krijgen, al dan wel of niet tegen betaling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:28:
Ik verwacht van wel, ik heb hem 2 dagen terug ge pre-ordered bij de wehkamp. Ik verwacht wel dat de 'extra's dan werken..ze adverteren er immers ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het al niet bevestigd dat dat niet zou gebeuren? Dat het echt exclusief is.

@TK55: Met aanwijzen moet je alsnog zelf kijken, je krijgt geen driehoekje boven iemands hoofd te zien. Het werkt gewoon erg slecht samen met sneaky zijn en werkt stealth nogal tegen.

@Dacuuu: Dat is de limited editie, heel wat anders.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 27-05-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:51:
[...]

Ik verwacht van wel, ik heb hem 2 dagen terug ge pre-ordered bij de wehkamp. Ik verwacht wel dat de 'extra's dan werken..ze adverteren er immers ook mee.
dat is gewoon het back to karkand map pack.

ik hoop dat Tsurany gelijk heeft dat ieder land iets exclusiefs heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 08-09 11:33
Kwam net via een tweet van een van de developer op dit plaatje

Afbeeldingslocatie: http://h5.abload.de/img/bf3-2c8pk.gif

Het laat mooi de nieuwe "Massive Dynamic Lighting" techniek zien, ik heb nog nooit een explosie zoveel effect zien hebben op particles. Ook is het zo dat er mogelijk Fractional Anti Alliasing komt (AA modes als 4/3 ipv 2x 4x 8x) http://timothylottes.blog...erfeed&utm_medium=twitter

Ja BF3 wordt echt het sumum van techiek volgens mij. * roy-t heeft al een idee wat voor PC hij voor de zomer gaat kopen hiervoor.

[ Voor 6% gewijzigd door roy-t op 27-05-2011 20:31 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
In dat filmpje van PWNED vind ik vooral vanaf 2:53 die destruction heel vet, dat stukje in de tank maakt me blij.

Jammer van het meisje dat duidelijk niks van de game afweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roy-t schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:29:
Het laat mooi de nieuwe "Massive Dynamic Lighting" techniek zien, ik heb nog nooit een explosie zoveel effect zien hebben op particles.
Ik wel, in dat pwned filmpje ;-) zat de bewegende versie van die screenshot in, zag er idd goed uit!

Edit: Ah, screenshot is ook bewegend, zag ik op de telefoon niet. Ziet er inderdaad goed uit, zal denk ik alleen singleplayer cutscene zijn, denk niet dat we het daadwerkelijk zo groot en zo echt gaan zien.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 27-05-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Als ik dit grafisch geweld allemaal zie dan begin ik te vrezen voor hoe zwaar dit spel wel eens zou kunnen worden. Ik denk niet dat het Crisis zwaar word maar toch wel in de buurt gok ik.

Ik wil graag 8XAA hebben zonder een GPU upgrade. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, in de buurt van Crysis systeemeisen komen is niet moeilijk he, vraag is of het nuttig is en wenselijk is. Crysis 1 had destijds ook enorm zware specs maar of het grafisch nou zo bijzonder was... mwah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Denk dat het wel mee valt hoe zwaar BF3 word... Ze hebben ook gezegt dat van de huidige pc's 5% a 7% het op max kan draaien...
Hoeveel was dat bij crysis? 0%?

Toen de tijd de krachtigste videokaart 8800Ultra kon crysis nog lang niet op max draaien.
Ja misschien met 15fps :+

[ Voor 26% gewijzigd door Pukker op 27-05-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Er zal in de settings genoeg keuze zijn,dus voor elk wat wils.Wil je de max uit het spel halen,zal je toch wel een high end pc hebben moeten staan denk ik.In BC2 was dit namelijk anders,omdat deze niet afzonderlijk is ontwikkeld en er niet volop gebruik werd gemaakt van dx11.

Maar we zullen wel zien hoe de nieuwe engine is geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amai mijn frak!! Of zoals ze in Nederland zeggen "Nou breekt m'n klomp!" :

ASUS Ati Radeon H6850 voor € 169,00!
Ik herinner mij nog dat ik voor mn huidige nVidia 8800 GTX 500 euro ofzo betaalde, sick 8)7

Zou ik met die kaart en op een resolutie van 1920x1080 de game op high kunnen spelen? Of anders gezegd: kan ik met deze kaart BFBC2 op high spelen met een gemiddelde FPS van 50 of hoger? Iemand die deze of een gelijkaardige graka dus heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel op 1920x1200 +80 fps met soms drops naar 70 nooit lager

ohja sapphire 5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:32:
ik speel op 1920x1200 +80 fps met soms drops naar 70 nooit lager

ohja sapphire 5850
Ow nice, denk dat een 5850 6850 dus wel een veilige keuze is :)
En wat is je CPU?
(kwestie van zeker te zijn. Mijn is een intel Q6600 wat dus een bottleneck vormt voor die graka neem ik aan, maar ik ga het er toch mee proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik zou nu nog niet naar een nieuwe pc voor BF3 gaan kijken en kopen. Je kan beter wachten tot het bijna uit is, en er meer bekend is over de specs die nodig zijn. Huidige onderdelen zijn dan ook cheaper.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Q6600 is nog niet zo traag hoor, nog altijd sneller dan de Cell in de PS3, en daar loopt BF3 enigzins ook op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:11:
Een Q6600 is nog niet zo traag hoor, nog altijd sneller dan de Cell in de PS3, en daar loopt BF3 enigzins ook op...
Hmm, ja, op zich misschien niet zo traag maar een limiterende factor voor een 5850 6850 gaat het wel wat zijn, als ik verscheidene topics mag geloven.

Maar langs de andere kant veronderstel ik dat de oudere game engines meer gericht waren op een single core en op een hoge kloksnelheid.
En de nieuwere engines dus meer op multicore, zodat een lagere kloksnelheid (Q6600 is 2.4Ghz) niet zóveel negatieve invloed zal hebben.

Maar ik ben dus niet van plan mijn CPU te upgraden. Had indertijd een redelijk dure pc laten samenstellen met de intentie er vele jaren mee voort te doen. Tot nu toe nog niets moeten upgraden, maarja nu begint het toch wat te jeuken door BF3. :)

@ Rynji: Inderdaad. :) Ben er eerlijk gezegd nog niet uit of ik wel een nieuwe graka ga kopen. Ik was van plan te wachten tot m'n 8800GTX werkelijk "dood" is (gebeurt veel bij de 8800 serie) maar mijn kaart is precies een taaie. :P

Nuja, terug ontopic zeker :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Zeker nog geen pc aanschaffen voor BF3
Ik had altijd twee 8800gt's in sli... een is er mee op gehouden :'(
ik wacht gewoon tot BF3 en dan beslis ik wat de beste keuze zou zijn.
Dan komen er namelijk ook weer allemaal nieuwe videokaarten uit die op 28nm zijn gebakken in plaats van 40nm ;).
En natuurlijk de nieuwe moederborden van amd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:47:
[...]

Ow nice, denk dat een 5850 dus wel een veilige keuze is :)
En wat is je CPU?
(kwestie van zeker te zijn. Mijn is een intel Q6600 wat dus een bottleneck vormt voor die graka neem ik aan, maar ik ga het er toch mee proberen)
AMD Phenom X6 1090T @ 3.2 ghz (stock)

bottlenecks zijn overrated (:
Pagina: 1 ... 15 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien