Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komaan gasten, zo geïrriteerd antwoorden op StrikeEagle...

Waarom moet hier soms met man en macht de vinger gewezen worden op het feit dat iemand nog niet met iets up to date is? Het is nog altijd een forum en dus evengoed ook een plaats om je bij te benen qua info. Dus die mentaliteit van "Als je niet perfect meebent op vlak van BF3 info, ben je hier ongepast" mag ook wel eens verdwijnen.

Ik doel vooral ook op Tsurany omdat het mij toch opvalt dat jij graag vinnige opmerkingen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Asgaro schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:36:

Waarom moet hier soms met man en macht de vinger gewezen worden op het feit dat iemand nog niet met iets up to date is? Het is nog altijd een forum en dus evengoed ook een plaats om je bij te benen qua info. Dus die mentaliteit van "Als je niet perfect meebent op vlak van BF3 info, ben je hier ongepast" mag ook wel eens verdwijnen.

Ik doel vooral ook op Tsurany omdat het mij toch opvalt dat jij graag vinnige opmerkingen maakt.
Tsurany moet is proberen aan de andere kant het bed uit te stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

The Great HooD schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:43:
[...]

Tsurany moet is proberen aan de andere kant het bed uit te stappen ;)
of als ie uitgerust en goed gehumeurd is ;)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trek me daar niet veel van aan hoor;) Het blijft een forum via het internet:P
Waar ik op doelde was dat die afbeelding, waar netjes onderstaat 'Back to Karkand'. Dit lijkt op een advert plaatje dat de aandacht een beetje moet trekken, en dan zie ik een verlaten Wake Island artwork.
En denk ook niet dat de meeste gamers al het nieuws op de voet lopen te volgen hoor ;)

Maargoed, kijk er wel naar uit, BF3, en vooral de oude maps die dan met de nieuwe engine gerenderd zijn.
J10>wachtende mensen op de carrier>bommen=fun;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrc4nl schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:44:
[...]

of als ie uitgerust en goed gehumeurd is ;)
Als ik is naar Nederland kom, betaal ik hem een pintje voor elke reactie die een opgewekte sfeer uitstraalde ;)

edit: @ StrikeEagle true, maar ik zou toch liever hebben dat zulke mensen dan gaan rondhangen op 4chan of andere underground sites. :P

@Kw4kje: haha, ik ben zelf ook niet te happig op vertalingen, maar Steam in het nederlands kan bij mij nog door de beugel!

[ Voor 32% gewijzigd door Asgaro op 18-05-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:36:

Ik antwoord niet geïrriteerd, ik snap alleen niet wat er ingewikkeld aan is. De DLC heet Back to Karkand, deze bevat vier maps waarvan Wake Island er eentje van is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:16:
[...]

Ik antwoord niet geïrriteerd, ik snap alleen niet wat er ingewikkeld aan is. De DLC heet Back to Karkand, deze bevat vier maps waarvan Wake Island er eentje van is.
Ingewikkeld is het niet, maar verwarrend is het wel. ;) Want naar mijn weten is er geen directe link tussen Karkand en de overige 3 maps (buiten dat ze allen populair zijn), dus waarom een specifieke map als DLC titel werd gekozen is mij niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Oh mijn god, wat kijk ik uit naar deze game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Het enige wat ik verwarrend vindt is dat ze het altijd over BF2 maps hebben, terwijl Wake Island origineel toch nog echt steeds uit 1942 komt. Heb die multiplayer demo helemaal kapot gespeeld destijds, voor het volledige spel was ik veel te arm.

Anyway, ik moet toegeven dat ik Steam ook ideaal vindt, gewoon omdat ik dan alles mooi op één account heb, maar als je naar de prijs kijkt is de EA download manager echt veel aantrekkelijker. BF3 gaat toch geen gebruik maken van Steamworks, dus het enige voordeel is dat je hem via Steam kan downloaden. Retail hecht ik niet zoveel waarde aan, tenzij het een toffe collectors ediiton is. Maarja, mijn BF3 kopietje is al vastgesteld. Ik krijg hem van een Duitse clan voor een Teamspeak skin die ik gemaakt heb. Ik vraag me alleen af of dit een een localized versie gaat worden. Daar zit ik nog wel wat over in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me niet voorstellen dat ze aparte versies per land maken. In BF2 kon je ook bij installatie zelf de taal kiezen (standaard was het Nederlands, dat was een ramp zeg).

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Aparte versies per land bestaan wel... In Duitsland hebben sommige games geen 'gore' oftewel bloederige toestanden. Ook vervangen ze de rode kleur van bloed soms voor groen... (swastikas zijn ook niet toegestaan)
In Australie gebeurd dit soms ook. Heeft te maken met de locale rating die daar een stuk strenger kan zijn dan hier.
Is toch erg jammer als je een dergelijke versie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het bestaat wel, maar bij BF3 zie ik geen reden ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Na het zien van de SP footage tot nu toe, ik ook niet.
Wanneer het ingame mogelijk is om ledematen af te schieten oid dan wordt de kans wel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 22:42

XanderDrake

Build the future!

priemt schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 06:56:
Aparte versies per land bestaan wel... In Duitsland hebben sommige games geen 'gore' oftewel bloederige toestanden. Ook vervangen ze de rode kleur van bloed soms voor groen... (swastikas zijn ook niet toegestaan)
In Australie gebeurd dit soms ook. Heeft te maken met de locale rating die daar een stuk strenger kan zijn dan hier.
Is toch erg jammer als je een dergelijke versie krijgt.
Er zijn maar een handjevol games die dat hebben heur. Black Ops, Left 4 Dead 2 zijn de populairste. BF3 zal wel buiten schot vallen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik hoop het maar. Ik heb geen zin om straks met een Duitse versie te zitten. Als ik ergens een hekel aan hebt zijn het Localized producten. Bij BF2 was dat een ramp met Nederlands, maar dat viel gelukkig prima in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik denk dat je over het hoofd ziet dat Taal != Content. Andere woorden in het menu is iets anders dan andere talen in de cutscenes, beide deze voorbeelden komen overal voor maar échte andere content (Black Ops) edities zijn zeldzaam.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ja, daar doel ik dus ook op. Ik bedoel niet andere menus of iets dergelijks. Ik heb het eerder over groen bloed en dat soort dingen omdat de Duitsers daar nogal berucht om staan, maar als ik het zo hoor valt dat dus wel allemaal wel mee, en zijn er nauwelijks games waarbij dit gebeurt. Gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

http://www.ea.com/nl/batt...o-met-producer-commentaar

Echt bijzonder vind ik het niet, beetje vertellen wat er gebeurd kan iedereen :+

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

BlizzarD schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:55:
http://www.ea.com/nl/batt...o-met-producer-commentaar

Echt bijzonder vind ik het niet, beetje vertellen wat er gebeurd kan iedereen :+
Maar er zijn daadwerkelijk wereldschokkende onthullingen in die video hoor! Op de kratten staan bijvoorbeeld ZWEEDSE woorden!!! OMG!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
YouTube: ‪Battlefield 3 XBOX 360 gameplay‬‏

FAKE

De belichting, het gebruik van prone, de animaties... Ik denk dat dit echt Alpha is in een soort sandbox omgeving. Helaas geen destruction te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Hidde op 19-05-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Ziet er goed uit.
Kan nu helemaal niet meer wachten tot hij uit is :)
edit:
ook ingetrapt

[ Voor 20% gewijzigd door Floks op 20-05-2011 11:42 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:19:

De belichting, het gebruik van prone, de animaties... Ik denk dat dit echt Alpha is in een soort sandbox omgeving. Helaas geen destruction te zien.
Heet Operation Flashpoint tegenwoordig BF3 beta /alpha ?

weer wat geleerd vandaag :>

edit
@hierboven
Zal er gelukkig in de verste verte niet op lijken wat dat spel (Red river ?)is driewerf ruk :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 18:46 . Reden: Url verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:49:
[...]

Heet Operation Flashpoint tegenwoordig BF3 beta /alpha ?

weer wat geleerd vandaag :>

edit
@hierboven
Zal er gelukkig in de verste verte niet op lijken wat dat spel (Red river ?)is driewerf ruk :P
Ja, het is Operation Flashpoint! Ik kan het beamen en zie dat de besturing, het liggen, het is OP, Red River wel te verstaan, vandaar dat je ook niets te zien krijgt van Destruction 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha LOL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Zo zullen er wel meer fakes verschijnen de komende tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Bizar. Ik dacht al. Alpha versies op een Xbox? Zonder NDA problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Even weghalen die link. Scheelt weer wat verspilde tijd bij de lezers. :X

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Potjandorie, ik was toch wel benieuwd om te zien hoe mensen in hemelsnaam Red River als een BF3 alpha konden zien. Red River heb ik zelf niet aangeraakt, Dragon Rising was toch een game met erg veel potentie, maar helaas dramatisch uitgewerkt. Co-op servers waren niet meer te vinden na een maand, en over de gewone mulitplayer matches wil ik het al helemaal niet hebben. Ik vond het geluid wel sterker als Bad Company 2.

Anyway, ze hebben het nu over pre-alpha en de game komt ergens in de herfst uit? Ik wens ze veel succes, want ze hebben nog heel wat te doen. Als je hoort dat er geen multiplayer beelden zijn omdat het simpelweg niet goed genoeg loopt dan wordt ik niet erg enthousiast. Ah well. De Bad Company 2 was verre van perfect, maar ik heb me er in ieder geval goed mee vermaakt. Doe mij maar een BF3 beta zo'n twee maanden voor release. Alleen al qua balancing is dat toch wel erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:57

d_star

Maharadja of the Year :-/

Geen MP-beelden omdat het simpelweg niet goed genoeg loopt?? Hoe kom je daar nou bij? Waar heb je die info vandaan?

Wat DICE altijd heeft gezegd is dat ze nog geen MP hebben kunnen laten zien omdat ze willen dat wat ze laten zien ook echt zometeen in het spel zit. Ze hebben gewoon nog niet gefixeerd wát ze allemaal in de MP stoppen (misschien ondertussen wel overigens, hoop ik).

Die SP-filmpjes die we tot nu toe hebben gezien lopen ook allemaal prima, en dat draait op dezelfde engine. Tuurlijk, voor MP komen daar aardig wat resources bij, maar ik heb wel vertrouwen in DICE dat ze een toffe maar ook goedlopende MP-ervaring gaan voorschotelen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Je hebt helemaal gelijk. Had een paar antwoorden van Q&A verkeerd gelezen. Overigens is het nog wel steeds pre-alpha, maar oké, vaak is dat meer dan genoeg om filmpjes te maken. Zou sowieso niet erg tactisch zjin. Eerst met Singleplayer wat de hype op bouwen, ondertussen een beetje blogs blijven posten en wanneer de release dichterbij komt af en toe wat MP-footage uit de PR-deur. Maar de reden die ze geven, dat ze niet dingen wilen laten zien die er later niet inkomen, is natuurlijk ook een verstandige keuze. Bijvoorbeeld met Oblivion hebben ze zichzelf niet erg populair gemaakt om dat hele Radiant AI gebeuren nauwelijks te gebruiken, terwijl daar enthousiast over werd verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Op de E3 (7 - 9 juni) worden we waarschijnlijk wel vrolijk gemaakt met MP footage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belangrijkste verschil is dat single player volstrekt 100% voorspelbaar is, je weet exact wat er gaat gebeuren en welke stukken nog wel of niet goed werken. Multiplayer is een stuk onvoorspelbaarder, zelfs met mensen die precies doen wat je wilt. Als er dan dingen niet goed werken zal dat eerder afstotend werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Die remake van Wake wordt volgens mij zo vet met die jets.. O...M.......G!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben we al jets gezien eigenlijk? Ben wel erg benieuwd ja, vooral wat ze met de infantry gaan doen om het jet geweld te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

XanderDrake schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:16:
Bizar. Ik dacht al. Alpha versies op een Xbox? Zonder NDA problemen?
Eerder technisch niet mogelijk: je kan het pas op een gewone Xbox draaien als je de gold release van MS krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Tsurany schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:27:
Ben wel erg benieuwd ja, vooral wat ze met de infantry gaan doen om het jet geweld te counteren.
Ik verwacht eigenlijk hetzelfde als in BF2.

Dus stationary AA, AAA vehicles en hopenlijk de mogelijkheid om stingers te gebruiken (als sub-klasse van AT/engineer, maar dat zal wel wishfull thinking zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 20-05-2011 12:02 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een stinger zou wel zeer wenselijk zijn. Wake Island had volgens mij geen AA vehicles en de AA guns stonden op weinig plaatsen. Mobiel een vliegtuig of heli uitschakelen zou wel ideaal zijn. Tracerdarts zijn verre van ideaal tegen vliegtuigen, hetzelfde geld voor guided missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lijkt me stug dat er geen stationairy stinger pods zullen zijn, anders is een vliegtuig bijna niet neer te halen. Of ze ook een draagbare versie doen, denk het niet maar hoop het wel.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Mag hopen dat die AA gunners wat balanced zijn.
In BC2 is de aa gun van US (minigun look a like) overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ze zullen wel iets verzinnen tegen de jets. Gelukkig is BF niet zo realistisch als ARMA, anders zou degene die in de jet stapt vervolgens het hele eiland kunnen platbombarderen.

(mapsize zal wel flink omhoog gaan met jets, dus ik verwacht meer vehicle combat ;P )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het realistisch was zou je de jet niet eens zien voordat die raket je tankje raakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
een realistisch spel zou verre van leuk zijn om te spelen imo...
(bijna) altijd dood door een kogel of dan in ieder geval zo gewond dat je niet meer kunt lopen 0.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zelf vond ik de hardcore mode in BC2 al waardeloos. Waar bij Vanilla fatsoenlijk aimen (En gebruik maken van de weapon mechanics) toch wel erg belangrijk was, omdat je anders gewoon niet genoeg damage deed, was met hardcore wat random gespray vaak al genoeg om wat mensen te killen. Het verschil tussen de klasse in spelers werd daar nog veel groter. Goede spelers overheersten en middelmatige spelers werden compleet weggespeeld. Overigens hebben ze het over grotere maps van BF2, maar ik weet niet echt wat ik moet denken van de jets. Ik had altijd het gevoel dat het enige wat een echte dreiging voor een jet was, bestond uit een vijandige jet die hem/haar achtervolgde. Zodra er dan één vrij zijn gang kon gaan werd het complete speelveld overhoop gehaald.

Achja, opzich is dat ook wel weer leuk. In de BC2 beta vond ik het eigenlijk geweldig dat alles draaide om die attack helicopter (Port Valdez rush en dan de derde stage). Zo moeilijk was het niet om dat ding uit de lucht te halen met wat mensen die aandacht aan dat ding besteden.

Gewoon een lading stingers en een redelijk hoge respawntijd. Ik moet zeggen dat sinds de laatste updates in BC2 (Met die EATS) ik er weinig meer aan vindt om te vliegen in een heli, omdat je écht veel te snel uit de lucht wordt gehaald. Van een afstand kan je niks tegen dat ding beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gast in m'n clan die riep ineens "Battlefield 3 beta is wel vet he?". Wij allemaal verbaasd te horen dat er een beta zou zijn, na wat doorvragen bleek ie Play4Free te bedoelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Cartman! schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:40:
Gast in m'n clan die riep ineens "Battlefield 3 beta is wel vet he?". Wij allemaal verbaasd te horen dat er een beta zou zijn, na wat doorvragen bleek ie Play4Free te bedoelen :')
Tegenvaller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Cartman! schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:40:
Er komt ook een beta aan, dus daar hoef je niet verbaasd over te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Adante schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:47:
Zelf vond ik de hardcore mode in BC2 al waardeloos. Waar bij Vanilla fatsoenlijk aimen (En gebruik maken van de weapon mechanics) toch wel erg belangrijk was, omdat je anders gewoon niet genoeg damage deed, was met hardcore wat random gespray vaak al genoeg om wat mensen te killen. Het verschil tussen de klasse in spelers werd daar nog veel groter. Goede spelers overheersten en middelmatige spelers werden compleet weggespeeld. Overigens hebben ze het over grotere maps van BF2, maar ik weet niet echt wat ik moet denken van de jets. Ik had altijd het gevoel dat het enige wat een echte dreiging voor een jet was, bestond uit een vijandige jet die hem/haar achtervolgde. Zodra er dan één vrij zijn gang kon gaan werd het complete speelveld overhoop gehaald.

Achja, opzich is dat ook wel weer leuk. In de BC2 beta vond ik het eigenlijk geweldig dat alles draaide om die attack helicopter (Port Valdez rush en dan de derde stage). Zo moeilijk was het niet om dat ding uit de lucht te halen met wat mensen die aandacht aan dat ding besteden.

Gewoon een lading stingers en een redelijk hoge respawntijd. Ik moet zeggen dat sinds de laatste updates in BC2 (Met die EATS) ik er weinig meer aan vindt om te vliegen in een heli, omdat je écht veel te snel uit de lucht wordt gehaald. Van een afstand kan je niks tegen dat ding beginnen.
Je bedoelt misschien de WADS? Overpowered inderdaad maar wat jij nu schets is wel heel dramatisch.
Heli's kan je nog altijd los mee gaan. Alleen is het niet zo makkelijk als bijv. in de Beta waar niemand echt wist wat die moest doen. Je moet nu andere tactieken gaan gebruiken. Bijv. in Port Valdez, Conquest, hebben de USA een WADS. Die kan best ver reiken, als je hoog genoeg vliegt ook A zelfs. Als je dan gewoon heel laag blijft, eventjes wacht totdat je niet meer gespot ben en dus niet te volgen ben door de WADS bitch, verras je hem door in een keer omhoog te komen, je raketten + gunner op hem te vuren en je bent los.

Als iets niet makkelijk is, is het niet gelijk onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Als je laag vliegt dan ben je weer heel makkelijk te killen voor engineers met bijvoorbeeld een AT-4. Ikzelf vind ook dat je als heli piloot heel snel neergehaald word (PC).
-oeps dit is natuurlijk het BF3 topic, zat de laatste paar posts te lezen en dacht als vanzelf dat het het BFBC2 topic was :P

Jet's zoals ze waren in BF2 vond ik wel prima eigenlijk. Qua snelheid en alles was het gewoon tof!

[ Voor 39% gewijzigd door Rynji op 21-05-2011 19:41 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Weet iemand of er ook weer (van het weer, zonnig, regen etc.) effecten in de game zitten? Of een dag/nacht modus? Ik bedoel maar: zou het niet ongelooflijk vet zijn om in een grote map 's nachts te vechten in een storm? Het regent en waait hard (waardoor kogels meer afwijken), helikopters zijn moeilijker te besturen en dat de hele map even oplicht als het bliksemt en je heel kort iedereen ziet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel cool zijn ja:P Maar denk dat dit er helaas niet in zal zitten, dit soort dingen zouden dan bijvoorbeeld niet op de consoles mogelijk zijn (lijkt mij dat dit nogal 'zwaar' is), waardoor de pc/console versies te veel van elkaar verschillen waardoor het project dus meer kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:18:
Zou wel cool zijn ja:P Maar denk dat dit er helaas niet in zal zitten, dit soort dingen zouden dan bijvoorbeeld niet op de consoles mogelijk zijn (lijkt mij dat dit nogal 'zwaar' is), waardoor de pc/console versies te veel van elkaar verschillen waardoor het project dus meer kost.
Metro 2033 deed een prima job met lichteffecten en vijanden die je wel of niet konden zien aangezien ze wel of niet night vision goggles hebben. Strategisch lichtbronnen uitschakelen was dan ook erg leuk.

Het valt me op dat er maar weinig spellen zijn waarbij lampen kapot kunnen de laatste tijd, wat ik erg jammer vind. Dice zou het nog wel kunnen om dag/nacht in te bouwen (en dan wel ECHT nacht he! niet dat gedoe met die nightmap waar het slechts schemert, ik bedoel pikkedonker!), maar weerseffecten worden erg lastig, vooral wat jij voorstelt met zware winden die vlieg en kogel gedrag moeten beinvloeden.

Toch zou het zeker veel toevoegen, het verschil tussen een potje in de volle zon en een ander potje in pikkedonker met bliksem en regen _/-\o_

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squatjj schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:06:
Weet iemand of er ook weer (van het weer, zonnig, regen etc.) effecten in de game zitten? Of een dag/nacht modus? Ik bedoel maar: zou het niet ongelooflijk vet zijn om in een grote map 's nachts te vechten in een storm? Het regent en waait hard (waardoor kogels meer afwijken), helikopters zijn moeilijker te besturen en dat de hele map even oplicht als het bliksemt en je heel kort iedereen ziet bijvoorbeeld.
Een dag/nacht cyclus is nog wel te verwachten, of maps die 's nachts plaatsvinden. Weer zou ik er niet in verwachten, hoogstens een map waarin een sterke zon staat (Gulf of Oman bijv) maar meer ook niet. Weer is enorm lastig om fatsoenlijk te implementeren, zeker als je wind wilt meerekenen. De invloed van wind op een kogel is zeer lastig om nauwkeurig te berekenen, zeker omdat het niet simpelweg een kwestie is van de wind die tegen de kogel aan duwt. Als dat voor een spervuur van 30 kogels berekend moet worden is dat behoorlijk intensief.
Daarnaast is de vraag hoe groot dat effect heeft op de vuurgevechten, met snipers is het natuurlijk een factoor maar vuurgevechten binnen de 100 meter, heeft het daar grote invloed op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Highway Tampa had dan wel een leuk effect met die zon, was leuk met dogfights:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tja, daar hebben jullie wel gelijk in. Het zal inderdaad niet zo veel uitmaken met vuurgevechten, maar meer voor snipers (alhoewel ik dat niet zo'n probleem zou vinden). Ach ja, we zullen wel zien. Ik denk wel dat het een geweldige toevoeging zal zijn als er bijvoorbeeld een dag en nacht modus is. En dan bij sommige mappen zoals Jeroenneman al zegt echt pikkedonker. En dan alleen licht van vuur en schoten ofzo.

Zat er in die 12 minuten trailer niet een zaklamp op een geweer? Zou toch mooi zijn om te gebruiken.

Ik geloof wel dat het moeilijk zal zijn weereffecten toe te voegen, maar kan dit qua kracht niet lichtjes 'verlaagd' worden omdat het zicht in een storm bijvoorbeeld iets minder is? Maar goed, gewoon dag/nacht/schemer (en eventueel nog weereffecten) zou gewoon elk potje weer anders maken op dezelfde map. Dat zou toch geweldig zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben het volledig met je eens dat het geweldig zou zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat we geen nacht maps krijgen, immers in Special Forces zaten er genoeg en ook in Bad Company 2 zat een nacht map.
Het grootste probleem met weer is dat het behoorlijk intensief is en zowel clientside als serverside afgehandeld moet worden, ik denk dat ze weinig zin hebben daar echt mee aan de slag te gaan ook al zou het technisch wel mogelijk zijn.

Ik ben voor nachtmaps met nightvision, zaklampen en lasersights en regen en onweer zou helemaal te gek zijn, dat laatste verwacht ik enkel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag en nacht maps hadden we in BF2/BC2 al, maar dat het in die maps dan ook realtime veranderd, dat zou wel mooi zijn, zeker met onverwachte regen/mist, etc. Geeft BF een heel andere tactiek en manier van spelen denk ik.

Zal inderdaad wel nog meer van het netwerk vragen, ze zitten op de consoles al met 24 spelers, zou dat nog lager moeten denk ik. Op de pc zou het kunnen maar dan is het geen BF3 en BF3 meer... als je begrijpt wat ik bedoel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf hoe ze het implementeren, kijk regen is niet lastig als je er verder niks aan vast koppelt, dan is het gewoon in de server die optie aanzetten en de clients krijgen een melding en voila, regen. Het is vooral wind en storm wat daarvoor lastig is aangezien dat op individuele spelers effect gaat hebben.
Ook dag/nacht cyclus, dat is ook niet lastig, gewoon dat even synchroon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:31:
Hangt er vanaf hoe ze het implementeren, kijk regen is niet lastig als je er verder niks aan vast koppelt, dan is het gewoon in de server die optie aanzetten en de clients krijgen een melding en voila, regen. Het is vooral wind en storm wat daarvoor lastig is aangezien dat op individuele spelers effect gaat hebben.
De multiplayer mod voor gta sa (mtasa) heeft zelfs volledige sync met tijd, weerseffecten (van onweer to regen/wind en mist) en zelfs de dag en nacht cycles, voor iedereen (256 players zelfs?) synced die op die server speeld. Zou toch mogelijk moeten zijn voor BF3 dan?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 22:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:39:
[...]

De multiplayer mod voor gta sa (mtasa) heeft zelfs volledige sync met tijd, weerseffecten (van onweer to regen/wind en mist) en zelfs de dag en nacht cycles, voor iedereen (256 players zelfs?) synced die op die server speeld. Zou toch mogelijk moeten zijn voor BF3 dan?
Maar is het ook leuk BF3 met 256 spelers :P
Een tijdje geleden had ik nog gelezen dat de engine het wel aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tsurany schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:09:
Ik ben het volledig met je eens dat het geweldig zou zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat we geen nacht maps krijgen, immers in Special Forces zaten er genoeg en ook in Bad Company 2 zat een nacht map.
Het grootste probleem met weer is dat het behoorlijk intensief is en zowel clientside als serverside afgehandeld moet worden, ik denk dat ze weinig zin hebben daar echt mee aan de slag te gaan ook al zou het technisch wel mogelijk zijn.

Ik ben voor nachtmaps met nightvision, zaklampen en lasersights en regen en onweer zou helemaal te gek zijn, dat laatste verwacht ik enkel niet.
Bedoel je Nelson Bay bij BC2? Ligt vast aan mij, maar ik vond het niet echt een night map. Het is er wel donkerder maar als je een rij bomen aan de kant hebt, kan je helemaal tot aan de andere kant van de map kijken.

Ik ga er zelf ook niet van uit dat er ook maar iets van regen of onweer inzit, en ik ga verder eigenlijk alleen van mappen uit met schemer of waar het iets donkerder is maar áls het er toch inzit, dan zou dat een ontzettend toffe verassing zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Lees dit:
Tsurany schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:31:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squatjj schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:51:
[...]

Bedoel je Nelson Bay bij BC2? Ligt vast aan mij, maar ik vond het niet echt een night map. Het is er wel donkerder maar als je een rij bomen aan de kant hebt, kan je helemaal tot aan de andere kant van de map kijken.

Ik ga er zelf ook niet van uit dat er ook maar iets van regen of onweer inzit, en ik ga verder eigenlijk alleen van mappen uit met schemer of waar het iets donkerder is maar áls het er toch inzit, dan zou dat een ontzettend toffe verassing zijn _/-\o_
True, maar geeft wel aan dat ze het wel als optie hebben. En aangezien BF3 toch weer een serieus spel wordt heb ik er wel enige hoop in.
Dat wordt dan allemaal clientside bepaalt. Die mist wordt clientside geregeld en regen en onweer ook. Echter wil je dat wind effect gaat hebben op kogels wordt het een stuk complexer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Als je dan toch weer implementatie realistisch wilt doen, dan doe je dat toch voor alle spelers gelijk naar het weer op dat moment VAN DIE LOCATIE.

Missie in India? Prima, gebruik de locale tijd (dag / nacht) het het weer van daar. Missie in Florida? Pluk de info daar.

Het enige nadeel is dat je waarschijnlijk dan altijd door tijdzones de maps in ongeveer dezelfde omstandigheden speelt. (Ik zou b.v. weinig Australische nacht missies meemaken dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enige nadeel? Ik zie er wel meer. Wat als je nou zin hebt in afwisseling? Dan moet je constant maps uit verschillende locaties spelen. Als je nou bijvoorbeeld een 24/7 Karkand server wilt (niet zo'n raar idee denk ik?), dan kan je moeilijk dag en nacht afwisselen.
Bovendien, wat maakt het eigenlijk uit? Waarom zou je een map perse in het donker willen spelen omdat het daar toevallig donker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
The Great HooD schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:37:
[...]Je bedoelt misschien de WADS? Overpowered inderdaad maar wat jij nu schets is wel heel dramatisch.
Heli's kan je nog altijd los mee gaan. Alleen is het niet zo makkelijk als bijv. in de Beta waar niemand echt wist wat die moest doen.
Ik zit meer met het probleem, dat als je op een afstand zit het toch vrij moeilijk is om die WADS kapot te krijgen met je gunner. Één hit van dat ding laat je alle kanten opvliegen waardoor het erg moeilijk is om hem te raken met je gunner. En stil hangen en laag vliegen is niet echt verstandig met darts, AT-4s, machine guns op elke hoek van de straat en een vijandige helicopter (Atacama Dessert). Zelf vond ik het interessanter toen helicopters daar iets meer macht hadden. Écht heel sterk waren ze niet, maar je had wel wat mensen nodig die daar even op focusten.

Maar oké, het is maar kijken hoe ze alles gaan balancen. Niet elke engineer gaat natuurlijk rondlopen met een stinger, machine guns zijn min of meer zinloos tegen elke fatsoenlijke piloot en teveel pods en AA-voertuigen zie ik ook niet zo snel verschijnen. Gewoon een hoge spawntijd, waardoor de piloot echt bepalend wordt.

Anyway, over de weerseffecten. Puur als visueel effect is regen en wind leuk, maar dit heeft verder weinig invloed op de gameplay (Fatsoenlijke physics voor de wind zie ik voorlopig nog niet verschijnen). Een goede dag/nacht cyclus lijkt me wel erg tof. Vooral omdat dit nogal wat invloed kan hebben op hoe een map gespeeld wordt. Destruction voegt nogal wat toe aan de dynamiek in een map, maar licht kan ook erg belangrijk zijn. En als je kijkt naar hoe BF3 licht gebruikt dan zou het geweldig zijn als ze hier iets mee doen. Misschien iets voor DLC, want ik zie het nog niet verschijnen in de vanilla versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 22 mei 2011 @ 02:17:
Het enige nadeel? Ik zie er wel meer. Wat als je nou zin hebt in afwisseling? Dan moet je constant maps uit verschillende locaties spelen. Als je nou bijvoorbeeld een 24/7 Karkand server wilt (niet zo'n raar idee denk ik?), dan kan je moeilijk dag en nacht afwisselen.
Bovendien, wat maakt het eigenlijk uit? Waarom zou je een map perse in het donker willen spelen omdat het daar toevallig donker is?
Het heeft inderdaad meer nadelen dan voordelen. Het is een fps shooter en geen rpg zoals The Elders Scrolls.

Maar het zou wel mooi zijn dat bijvoorbeeld de nacht in begint te vallen tijdens het spelen. En vooral om het uitdagender te maken met een potje rush(als dit overgenomen wordt van BC2). Je moet dan tegen de tijd spelen, om niet in de nacht te hoeven spelen, omdat het dan veel lastiger is.

Verder kan het een averechts effect hebben. Met MoH is het zicht soms zo slecht dat het niet meer leuk is.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Donker:Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/8187/imagebpa.jpg

BFBC2 donker: Afbeeldingslocatie: http://img848.imageshack.us/img848/7191/image3wr.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Jeroenneman op 22-05-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:51
Dit is wel een verschil met binnen en buiten. Het lijkt nu in bfbc2 alsof het volle maan is. Dan ziet het er soms buiten ook echt zo uit. Erg realistisch is dat niet want dit komt max 10 keer per jaar voor ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/m/193/139/image4py.png

Zo kan het ook, lijkt mij spannender om te spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Jeroenneman op 22-05-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield 2 Special Forces:
Afbeeldingslocatie: http://0.tqn.com/d/compsimgames/1/0/U/7/1/bf2_xpack_nightb.jpg
Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Larrs schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:42:
[...]

Het heeft inderdaad meer nadelen dan voordelen. Het is een fps shooter en geen rpg zoals The Elders Scrolls.

Maar het zou wel mooi zijn dat bijvoorbeeld de nacht in begint te vallen tijdens het spelen. En vooral om het uitdagender te maken met een potje rush(als dit overgenomen wordt van BC2). Je moet dan tegen de tijd spelen, om niet in de nacht te hoeven spelen, omdat het dan veel lastiger is.

Verder kan het een averechts effect hebben. Met MoH is het zicht soms zo slecht dat het niet meer leuk is.
Of juist omgekeerd waardoor het voor de verdedigers moeilijker wordt.
Dat eerste donker zou ik juist graag willen zien! Dat van BC2 donker is 10x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo is 's nacht spelen lastiger? Als ik ergens sneaky naar binnen moet doe ik dat het liefst 's nachts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Tsurany schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:28:
Hoezo is 's nacht spelen lastiger? Als ik ergens sneaky naar binnen moet doe ik dat het liefst 's nachts :+
Euhm, het is lastiger om ontdekt te worden maar naar binnen komen is ook lastiger. Dat het makkelijker is om onontdekt te blijven helpt misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

het zou ook wel cool zijn als je een soort nachtzicht kan krijgen, dus een tijd niet in een lichte omgeving is beter buiten zien, lang buiten is zeer slecht binnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
brilsmurfffje schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:11:
het zou ook wel cool zijn als je een soort nachtzicht kan krijgen, dus een tijd niet in een lichte omgeving is beter buiten zien, lang buiten is zeer slecht binnen zien.
Iets zegt me dat deze zin niet klopt, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Dat je ogen moeten wennen, is nu in bepaalde mate ook in BC2 aanwezig, dus zal in 3 ook wel zo zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals Jeroenneman aantoont met die eerste screen, is Metro 2033 inderdaad een game die toont hoe het wél eens mag zijn qua belichting! ;)

Ik ben dus ook voor het idee dat er in BF3 nights maps zijn waar flashlights en nightvisions goed gebruikt kunnen worden.

edit: Maar ook niet té donker: in BF3 wil ik - als ik met mijn flashlight schijn - wel wat meer zien dan enkel een cirkel met diameter van 3 meter zoals hier.
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/542892729592155944/F3DBE45CB17BDF25022D39C30339674C1530ED58/

[ Voor 34% gewijzigd door Asgaro op 22-05-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:46
Jeroenneman schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:08:
[afbeelding]

Zo kan het ook, lijkt mij spannender om te spelen.
Dan kan iemand natuurlijk ook z'n brightness op 100% zetten, dan heb je een best groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dan zijn alle effecten ook 2x zo fel, en je verliest veel contrast door de helderheid te verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Rogier.V schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:59:
[...]

Dan kan iemand natuurlijk ook z'n brightness op 100% zetten, dan heb je een best groot voordeel.
zwart met een hogere brightness wordt gewoon grijs, je ziet niet opeens sneller iemand achter een rots ofzo. En tja, als mensen al met de brightness gaan klooien voor ingame voordeel, dan moeten we dus ook iets doen aan de mensen die een rode punt zetten op het scherm om met een sniper te kunnen noscopen (ja, ze bestaan echt hoor, die mensen!)

Als iemand zo zn voordeel moet halen, so be it, als ik maar een echte nachtsfeer heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de kleuren in de BFBC2 screenshot te zien (links onder bijvoorbeeld) staat jouw helderheid ook echt op zijn maximale stand. beetje lastig vergelijken dus.

dat neemt niet weg dat je helemaal gelijk hebt hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:33:
[...]

zwart met een hogere brightness wordt gewoon grijs, je ziet niet opeens sneller iemand achter een rots ofzo. En tja, als mensen al met de brightness gaan klooien voor ingame voordeel, dan moeten we dus ook iets doen aan de mensen die een rode punt zetten op het scherm om met een sniper te kunnen noscopen (ja, ze bestaan echt hoor, die mensen!)

Als iemand zo zn voordeel moet halen, so be it, als ik maar een echte nachtsfeer heb. :)
Werkt dat ook echt dan? nooit over nagedacht overigens, maar wel raar dat mensen daarvoor rode punten op hun scherm gaan zetten. Zal ik met mijn 3008WFP nooit doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:00:
[...]
Werkt dat ook echt dan? nooit over nagedacht overigens, maar wel raar dat mensen daarvoor rode punten op hun scherm gaan zetten. Zal ik met mijn 3008WFP nooit doen :o
Stukje tape kan natuurlijk ook gewoon, maar dan nog. Als je lang genoeg met een wapen speelt kun je ook prima non scopen zonder dat kleine beetje hulp. Ik schiet in bfbc2 met de svu vaak het eerste schot non scoped en de 2e is dan scoped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt het aub ontopic.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Alleen is dit wel het BF3 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
hoop dat er tegen de tijd dat de game uitkomt, dit geen multie topic meer is. Denk dat de verschillen tot te groot worden tussen pc, 360 en ps3.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet dat hier zeuren weinig zin heeft he? Kan je beter een modje contacteren. Geef je erg weinig kans, beleid is gewoon om multitopics te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik weet het allemaal niet hoor. Ik denk toch dat als ze dit uitgebreid gaan uitwerken dat ze het in een DLC / Expansion later doen. Het zou wel erg vet zijn als het echt donker was, met wat verlichting overal. En dan dat je ogen moeten wennen aan het licht is helemaal vet. Dan zou je dat je vanuit het donker makkelijk rond kan kijken, maar vanuit het licht je helemaal niks ziet op donkere plekken......... Schiet een flare op een bepaalde plek en je zorgt ervoor dat ze je niet kunnen zien. Licht als strategisch element lijkt me toch wel tof of zo'n manier.

Anyway, veel hoop heb ik er voorlopig nog niet in, maar dat is meer een kwestie van niet te hoge verwachtingen stellen om veel teleurstelling te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Hoe zit het nou met de beta? Ik heb BF3 bij wehkamp gehaald, krijg ik dan ook beta access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een limited beta voor Medal of Honor kopers, daarna zal er waarschijnlijk wel een open beta zijn maar dat is volgens mij nog niet bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:57

d_star

Maharadja of the Year :-/

De content van het Physical Warfare Pack, welke je kan krijgen als je BF3 LE bestelt via game.co.uk enof gamestation.uk, is bekend! Licht meteen weer wat extra toe over features die in BF3 multiplayer zitten:

BATTLEFIELD 3TM LIMITED EDITION: PHYSICAL WARFARE PACK AVAILABLE EXCLUSIVELY FOR PRE-ORDER AT GAME AND GAMESTATION UK
Claim battlefield superiority this Autumn! The Battlefield 3™ Limited Edition: Physical Warfare Pack is now available for pre-order exclusively at GAME and gamestation in the UK. Players can storm the battlefield armed with powerful weapons and items only available in the Physical Warfare Pack including the Type 88 light machine gun with bipod for superior firepower and total zone control, the SKS sniper rifle flash suppressor that provides increased stealth abilities for Recon soldiers, and the lethal armor-piercing flechette ammo for the DAO-12 semi-automatic shotgun that is sure to tear through anything in its path. Also included is day one access to the highly versatile DAO-12 semi-automatic shotgun itself.
In addition to the launch day exclusive weapons, the Physical Warfare Pack also includes the Battlefield 3™ Back to Karkand digital expansion pack. Players can wage all-out war on four of the most celebrated maps from Battlefield 2, including Strike at Karkand, Gulf of Oman and the Sharqi Peninsula, all stunningly re-created using the power of Frostbite™ 2. DICE’s state of the art game engine serves as the power center for Battlefield 3 to deliver superior performance in character animation, visual rendering, audio and physical destruction unlike anything ever seen before.
All of this amazing content is available at no extra charge to gamers who pre-order the Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack exclusively at www.game.co.uk and www.gamestation.co.uk.
Battlefield 3 will be available for the Xbox 360® videogame and entertainment system, the PlayStation®3 computer entertainment system and the PC. For more information on Battlefield 3, please visit www.battlefield.com, and for the latest news on Battlefield please visit http://www.facebook.com/battlefield or follow us on Twitter at www.twitter.com/battlefield.

Voor de bron: klik!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Flash Surpressor... oftewel, in het donker zie je de flitsen van een geweer niet zo goed meer. Hint naar échte nachtmaps? Één van de key features van FB2 is ook de lighting, lijkt me dus wel zeker dat ze iets moois van plan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik vind die pre-order bonuses per winkel echt te lame. Op die manier krijg ik het gevoel dat ik niet het hele spel tot mijn beschikking heb, omdat ik de game niet bij winkel 236 gekocht heb, maar bij winkel 154. Een overkoepelende pre-order bonus voor alle winkels is prima, maar verschillende items per winkel is gewoon lame :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:56:
Ik vind die pre-order bonuses per winkel echt te lame. Op die manier krijg ik het gevoel dat ik niet het hele spel tot mijn beschikking heb, omdat ik de game niet bij winkel 236 gekocht heb, maar bij winkel 154. Een overkoepelende pre-order bonus voor alle winkels is prima, maar verschillende items per winkel is gewoon lame :(
Geheel mee eens, erg rare manier van handelen om zo bepaalde mensen een oneerlijk voordeel te geven omdat ze nu net in een land wonen waar dat item verkocht wordt.
Hidde schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:50:
Flash Surpressor... oftewel, in het donker zie je de flitsen van een geweer niet zo goed meer. Hint naar échte nachtmaps? Één van de key features van FB2 is ook de lighting, lijkt me dus wel zeker dat ze iets moois van plan zijn.
Het is al eerder genoemd dat ze een manier willen om spelers die zich verstoppen wat beter zichtbaar te maken, dit hoeft dus niet direct te betekenen dat er een nacht map in zit, kan ook zijn dat je het vuur van een sniper bijvoorbeeld niet zo goed ziet als hij ligt.
Alhoewel het wel erg mooi zou zijn als er nacht maps zijn, alleen dan is het raar dit aan bepaalde pre-order mensen toe te kennen.

Zou natuurlijk ook kunnen dat het gewoon unlocks zijn die ze eerder krijgen dan andere spelers. Zou wel raar zijn namelijk dat je bij een ander bedrijf dan EA zelf kan bestellen en daadwerkelijk meer content krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 23-05-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Tsurany schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:00:
[...]

Geheel mee eens, erg rare manier van handelen om zo bepaalde mensen een oneerlijk voordeel te geven omdat ze nu net in een land wonen waar dat item verkocht wordt.

[...]

Het is al eerder genoemd dat ze een manier willen om spelers die zich verstoppen wat beter zichtbaar te maken, dit hoeft dus niet direct te betekenen dat er een nacht map in zit, kan ook zijn dat je het vuur van een sniper bijvoorbeeld niet zo goed ziet als hij ligt.
Alhoewel het wel erg mooi zou zijn als er nacht maps zijn, alleen dan is het raar dit aan bepaalde pre-order mensen toe te kennen.

Zou natuurlijk ook kunnen dat het gewoon unlocks zijn die ze eerder krijgen dan andere spelers. Zou wel raar zijn namelijk dat je bij een ander bedrijf dan EA zelf kan bestellen en daadwerkelijk meer content krijgt.
Lijkt me ook dat het gewoonweg unlocks zijn die voor iedereen in het spel zitten en bij die winkels vanaf level 1 al hebben. Wederom een incentive om pre-orders binnen te halen, de desbetreffende winkels zullen EA wel betalen voor deze kleine bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Rynji schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:56:
Het is gewoon early unlock. Dat is niet zo'n probleem. Om écht andere content te gebruiken is compleet idioot natuurlijk. Ik geloof dat eigenlijk iedereen early unlock voor de Thompson en dat soort wapens had met Bad Company 2? Zelf heb ik niet echt wat me die early unlocks... Ik doe liever wat moeite voordat ik bepaalde wapens krijg, dat houdt het juist leuk!
Tsurany schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:00:
Flash suppressor heeft daar weinig mee te maken. In Bad Company 2 hebben ze het ook over flash supressors bij de meeste wapens, terwijl het daar eigenlijk gewoon om een silencer gaat.
Anyway, over het kunnen zien van spelers. Wat er werd gezegd over prone in lang gras, en dan toch ervoor zorgen dat je nog wat gezien kan worden vond ik wel erg interessant. Rookpluimpjes en dat soort dingen. Geluid gaat kennelijk ook écht een erg belangrijke rol spelen qua locatie bepaling. Iets minder overdreven als in Bad Company 2, maar meer gefocussed op effectief gebruik van geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merkte pas hoe groot de rol is die geluid speelt toen ik Play4Free speelde. Daar was het geluid zo slecht dat je geen onderscheid kon maken tussen een tank die rond het gebouw beneden je rijd of het gebruik 100 meter verderop. Denk dat geluid sowieso al automatisch een rol speelt, je kan met een goede headset vaak prima horen van waar schoten komen en afhankelijk van het geluid daar direct op reageren. Het jammere van het verdwijnen van verschillende wapens per land is juist dat je daardoor niet direct weet of het om vijanden gaat of niet.
In Battlefield 2 was het ideaal, je kon horen of het om een SVD of een M24 ging, een M16 of een AK-47. En je kon aan stemmen horen of een MEC om een medic riep of een USMC. Hoop dat dat wel erg sterk terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Adante schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:51:
[...]
Flash suppressor heeft daar weinig mee te maken. In Bad Company 2 hebben ze het ook over flash supressors bij de meeste wapens, terwijl het daar eigenlijk gewoon om een silencer gaat.
Anyway, over het kunnen zien van spelers. Wat er werd gezegd over prone in lang gras, en dan toch ervoor zorgen dat je nog wat gezien kan worden vond ik wel erg interessant. Rookpluimpjes en dat soort dingen. Geluid gaat kennelijk ook écht een erg belangrijke rol spelen qua locatie bepaling. Iets minder overdreven als in Bad Company 2, maar meer gefocussed op effectief gebruik van geluid.
Een silencer zorgt vaak ook voor vermindering van muzzle flash, dus het is ook een flash supressor.

Ik hoop niet dat ze snipers in het gras extreem duidelijk gaan laten oplichten (modern warfare 2 singeplayer? :P), ze moeten natuurlijk wel een kans hebben. Geluid speelt inderdaad ook een grote rol, met headphones op weet ik bijna altijd waar in heen moet draaien als ik wat hoor.

@Tsurany
Ik denk dat ze de stemmen van de spelers wel gewoon verschillend houden, zoals in BC2 ook nog is. In BC2 kun je soms gewoon ergens een granaat naar binnen gooien en als je dan iemand hoort schreeuwen weet je gelijk wie er binnen zit :D Dezelfde wapens is gewoon om het gelijker te houden, ook al geef je de wapens dezelfde stats, ik krijg zelf toch altijd een voorkeur bij een bepaald wapen (looks/geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SKS Sniper rifle, is dat niet zo'n oud wapen uit Russia?:P In BC2 hoor je trouwens ook het verschil tussen de wapens, neem aan dat dat in BF3 ook kan dan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar in BC2 weet je niet wie het wapen vast houd omdat iedereen dezelfde wapens kan gebruiken. Is het wel leuk dat je hoort dat het de M60 is, maar is dat een Amerikaan of een Rus? Bij BF2 was dat toch een stuk simpeler, zeker omdat de unlocks niet beter waren dan de gewone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Faction based weapons zullen wel niet terugkomen denk ik. Zou wel vet zijn daar niet van. Over sound & wie is het, daar heb je een minimap voor.

Pagina: 1 ... 14 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien