Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:31
Tsurany schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:29:
[...]

Die 5 euro is volgens mij een aanbetaling, niet de uiteindelijke kosten van een spel. Dat kan natuurlijk nooit voor 5 euro.
Aanbetaling bij games..bestaat dat tegenwoordig ook al dan?

[ Voor 67% gewijzigd door vinom op 12-05-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nogmaals: dit zijn >>> NIET <<< de officiële specs. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 12-05-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Asgaro schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:18:
[...]

En nogmaals: dit zijn >>> NIET <<< de officiële specs. :)
Waarom zou je het dan neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DivineNL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Waarom zou je het dan neerzetten?
Wat bedoel je precies?
BF3blog.com heeft die sys reqs zelf in elkaar geflanst. (Is wel een gereputeerde site, daar niet van)
Ok, de kans is groot dat de officiële specs erop gaan lijken, maar feitelijk zou iedereen voor zichzelf wel zo'n specs kunnen "geschat" hebben zodat ik de toegevoegde waarde er niet van inzie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:51
Wat een ongelofelijk slecht filmpje, echt ik word er bijna misselijk van. Ook nog eens met 0% informatie behalve dat ze een mooie ruimte hebben om dingen te presenteren en veel xbox 360's en plasystation3's hebben. Oh en waarschijnlijk heeft de cameraman nog niet zo vaak in een vliegtuig gezeten. Want het is heel cool hoor opstijgen enzo maar om dat zo lang allemaal in een filmpje te zetten. Zo'n intro max 10 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

Leuk filmpje. Kom daar zelf ook wel eens (:P ). Erg mooi groot kantoor al wordt het wat klein nu er steeds meer man werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:27:
[...]

Wat een ongelofelijk slecht filmpje, echt ik word er bijna misselijk van. Ook nog eens met 0% informatie behalve dat ze een mooie ruimte hebben om dingen te presenteren en veel xbox 360's en plasystation3's hebben. Oh en waarschijnlijk heeft de cameraman nog niet zo vaak in een vliegtuig gezeten. Want het is heel cool hoor opstijgen enzo maar om dat zo lang allemaal in een filmpje te zetten. Zo'n intro max 10 sec.
Ze gebruikten die consoles niet eens:P Ze speelden op die game pc's, stonden er nogal wat van daar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik ben zo blij met het nieuws dat de (multiplayer) beta mogelijk al kort na de E3 is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
De game staat sinds vandaag in mijn EA Downloadmanager.
Echter wordt er bij de info gezegd dat ik de game op 13 mei (vandaag) gekocht heb :S
Ik heb so far nog geen refund of iets gehad, dus ik denk dat het nog wel in orde is.

[ Voor 23% gewijzigd door vinom op 13-05-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

Tsurany schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:29:
[...]

Die 5 euro is volgens mij een aanbetaling, niet de uiteindelijke kosten van een spel. Dat kan natuurlijk nooit voor 5 euro.
idd sorry voor de verwarring, ik had moeten vermelden dat dit de reserveringskosten waren, de prijs was bij hun nog niet bekend :S , ik weet nu niet hoeveel gamemania gaat vragen wie weet is het wel 10 euro duurder dan bij een andere zaak, en dan heb je nog alleen maar de normale versie.
ik heb er wel een beetje spijt van :X
vinom schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:31:
[...]

Aanbetaling bij games..bestaat dat tegenwoordig ook al dan?
nou blijkbaar wel dus

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Okey, ik vind dat ronduit belachelijk...aanbetaling voor games. Ik vind het al erg dat je bij een Gamma of een Praxis een aanbetaling moet doen als je iets besteld, maar Gamemania gaat echt niet zomaar failliet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

mrc4nl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:30:
[...]

ik heb er wel een beetje spijt van :X ;w

[...]
je kunt de order toch gewoon annuleren,bestel je de limited edition ergens anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
Dan is hij die 5 euro wel kwijt lijkt me (Waarom anders aanbetalen :P xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

vinom schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:38:
Okey, ik vind dat ronduit belachelijk...aanbetaling voor games. Ik vind het al erg dat je bij een Gamma of een Praxis een aanbetaling moet doen als je iets besteld, maar Gamemania gaat echt niet zomaar failliet ofzo.
Het gaat er niet om dat het bedrijf geld nodig heeft, het gaat erom dat door die 5 euro je het eigenlijk altijd ophaald. Je hebt ook mensen en die reserveren iets of laten iets bestellen, maar komen het nooit meer ophalen. Dat kost het bedrijf gewoon (tijdelijk) geld. Het rare is dat als mensen er een deel van te voren al voor betalen ze het inkeer wel willen, want anders is het weggegooid geld.

Net zoiets als met die winkelwagentjes. Men gooit er 1 euro in en wil die altijd weer terug hebben, terwijl het wagentje zelf wel meer waard is dan die ene euro. Eigen geld weg gooien doen mensen niet, andermans geld weg gooien wel.

OT:
Ik zal binnenkort ook eens foto's gaan maken van mijn nederige gamestulpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squatjj schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:25:
Ik ben zo blij met het nieuws dat de (multiplayer) beta mogelijk al kort na de E3 is. :)
En waar heb je dit gelezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

Asgaro schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:02:
[...]

En waar heb je dit gelezen? :)
Ja het zou zonde zijn als je je verheugd en die beta is die maand helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik heb net 2 limited editions besteld bij wehkamp :*) een voor me broer en mezelf natuurlijk
can't wait... 36.50 per stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi prijsje :D Net besteld, betalen per acceptgiro, ideaal :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Wehkamp is echt k*t om bij te bestellen. Ik koop d'r nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
vinom schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:41:
Wehkamp is echt k*t om bij te bestellen. Ik koop d'r nooit meer.
wat heb je dan voor problemen gehad bij wehkamp... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

daantjuh68 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:07:
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
Graphics card memory: 512 MB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
Graphics card memory: 1 GB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Als dit de recommended specs zijn ga ik zeker een 2e GTX470 halen, want ik wil natuurlijk wel alleso p vol aan kunnen :P

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Pukker schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:25:
[...]

wat heb je dan voor problemen gehad bij wehkamp... :/
Orders die niet aankomen of veeeeels te laat aankomen en ze doen heel moeilijk als je je geld terug wilt.
De Wehkamp scoort niks voor niks een 6.4 met 104 reviews.... http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-33.html
Ga er maar vast vanuit dat je Battlefield 3 niet op de releasedag hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door vinom op 14-05-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:21:
[...]

Ja het zou zonde zijn als je je verheugd en die beta is die maand helemaal niet.
Uit jouw opmerking kan ik dus opmaken dat de beta niet in juni zal verschijnen ;)
Kan jij niet een meer accurate timeframe doorspelen naar de GoTters hier? Aangezien jij ongetwijfeld meer weet. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als hij meer weet zal er vast wel een heel groot NDA bord bij horen ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

http://www.facebook.com/battlefield

Bijna 1 miljoen 'likes', die zal vandaag dus wel gehaald worden. Ben benieuwd :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:08
BlizzarD schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:01:

Bijna 1 miljoen 'likes', die zal vandaag dus wel gehaald worden. Ben benieuwd :)
Hoe komt het dat ik niet op die facebook pagina geraak? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Zal deze game ook op een nieuwe goede Imac te spelen zijn ?
Mensen met ervaring ? ( met BC2 ofc.. op de Imac )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

BlizzarD schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:01:

Er zijn er ondertussen al 51 meer dan 1 miljoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:15:
Kunnen we het topic niet vervuilen met zulke domme vragen? Je kan zelf de specs van de iMac opzoeken, kijken of dat overeen komt met de system requirements die hier gepost zijn en zo concluderen of het wel of niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Als een gtx460 recommended is, betekent dat dan dat je de game zegmaar gemiddeld kan spelen met dat systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinjaTuna schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:04:
Als een gtx460 recommended is, betekent dat dan dat je de game zegmaar gemiddeld kan spelen met dat systeem?
Meestal wel wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

specs zijn niet officieel,dus zal daar niet van uit gaan,zal nog wel even duren voordat dice deze vrijgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Tsurany schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Kunnen we het topic niet vervuilen met zulke domme vragen? Je kan zelf de specs van de iMac opzoeken, kijken of dat overeen komt met de system requirements die hier gepost zijn en zo concluderen of het wel of niet gaat werken.
Bf draait niet bij bepaalde videokaarten. En gezien je bij een mac de videokaart niet kan wisselen lijkt het mij niet zo'n domme vraag om te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:08
Tsurany schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Kan je het topic niet vervuilen met flames?
Lijkt mij gewoon een een goede vraag....

[ Voor 5% gewijzigd door White_Collar op 15-05-2011 13:46 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
Lasteraar schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:15:
Ik zal dan voor de imac met AMD Radeon HD 6970M gaan
hier kan je zien hoe hij ongeveer bc2 moet draaien ;

http://www.notebookcheck....eon-HD-6970M.43077.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Bf draait niet bij bepaalde videokaarten. En gezien je bij een mac de videokaart niet kan wisselen lijkt het mij niet zo'n domme vraag om te stellen...
En hoe kom je daar achter? Of je pakt de onofficiele system requirements of je wacht tot de echte uit komen. Het is nogal onzinnig om constant dat zelfde gezeur te hebben. Constant dezelfde vragen of het spel gaat werken met X merk videokaart of met X merk laptop/pc. Het spel komt pas over een paar maanden uit, er is officieel nog helemaal niks bekend en je kan het des noods zelf gewoon opzoeken. Ik snap dat in Spielerij vooral de wat a-technische mensen komen die verder niks met Tweakers hebben, maar ook die kunnen wel zelf nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Je hoeft niet altijd te reageren...

In dit geval heb je toch niets zinnigs te zeggen dus laat de vraag gewoon aan je voorbij gaan, je bent de enige die er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinjaTuna schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:29:

In dit geval heb je toch niets zinnigs te zeggen dus laat de vraag gewoon aan je voorbij gaan, je bent de enige die er last van heeft.
Mee eens. Vooral omdat hij ook vraagt naar BFBC2 ervaringen op de iMac. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinjaTuna schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:29:

Ik vind het advies om naar de system requirements te kijken behoorlijk zinnig hoor, immers vergelijk de specs van je iMac met de system requirements en voila. De iMac is echt niet zo speciaal dat daarvoor andere regels gelden. Enige wat je moet doen bij de 27" versie is rekening houden met de hogere resolutie en de negatieve performance impact daarvan.
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:36:
Mee eens. Vooral omdat hij ook vraagt naar BFBC2 ervaringen op de iMac. :).
De iMac is niks anders dan een gewone pc, daar gelden precies dezelfde methodes voor als bij elke andere computer. Gewoon videokaart, geheugen, processor en opslag medium afzetten tegen de system requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
-snip-

[ Voor 99% gewijzigd door NinjaTuna op 15-05-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat staat nota bene in mijn eerste post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
:3
sry, laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3rde91F3EZs]

Console gamer die mss speciaal voor BF3 een game PC gaat aanschaffen. Altijd leuk om te horen :D

(en +1 want tis nen Belg en hij is goe bezig op vlak van game commentator vids :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:57:
[video]

Console gamer die mss speciaal voor BF3 een game PC gaat aanschaffen. Altijd leuk om te horen :D

(en +1 want tis nen Belg en hij is goe bezig op vlak van game commentator vids :p)
Ik heb zelf die overstap vorige week gemaakt. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:55

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik zie verschillende versies inmiddels, bij Wehkamp voor PC onder andere de versie "Battlefield 3" voor €49,95 en "Battlefield 3 limited edition" voor €36,50. Bij die laatste krijg je ook Karkand.

Wat is nou het verschil? Ik kan het niet echt ontdekken.. als die laatste meer levert voor minder geld, ben je toch gek als je die "normale" versie besteld? Wat zie ik nu over het hoofd..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Vage pics (waarschijnlijk concept) van Karkand pack:

Afbeeldingslocatie: http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news3/back-to-karkandrrgr.jpg

gevonden op http://planetbattlefield.gamespy.com/

Benieuwd naar de karkand update #2 die (wrschlk) morgen uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
gyedema schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:23:
Ik zie verschillende versies inmiddels, bij Wehkamp voor PC onder andere de versie "Battlefield 3" voor €49,95 en "Battlefield 3 limited edition" voor €36,50. Bij die laatste krijg je ook Karkand.

Wat is nou het verschil? Ik kan het niet echt ontdekken.. als die laatste meer levert voor minder geld, ben je toch gek als je die "normale" versie besteld? Wat zie ik nu over het hoofd..??
Dat vond ik zelf ook een beetje vaag... bij de limited edition krijg je er volgens mij 4 maps bij van BF2 maar dan met destruction enzo :P.
in ieder geval voor de limited edition gaan :)
(Heb zelf ook pas geleden die van 36,50 besteld)

[ Voor 3% gewijzigd door Pukker op 16-05-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben trouwens benieuwd wat ze bij Battlefield Play4Free met de recon gaan doen. Nu is het nog puur een sniper klasse maar hij krijgt een aantal goodies en toys erbij, benieuwd wat het is. Ze geven zelf aan dat Play4Free ook een indicatie kan zijn op sommige punten voor Battlefield 3, denk dat het qua klasse wel een goede indicatie kan zijn aangezien het overduidelijk voortborduurt op Bad Company 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Waar heb jij het in godsnaam over tsurany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over Battlefield Play4Free en deze forum post.
Ik denk dat Play4Free ook deels een experiment is om te kijken hoe ze bepaalde zaken beter aan kunnen pakken en wat wel en niet werkt. Het is gratis, heeft een aardig aantal gebruikers en het is heel eenvoudig om kleine updates te releasen via de distributie methode die ze gebruiken.

EA also claims that ‘Battlefield Play4Free’ will feature the best of the Battlefield series, including: hosting for up to 32 players, the same weapons, equipment, factions and classes that we know and love, and even some of the maps from classic Battlefield games, such as Strike At Karkand from ‘Battlefield 2.’

Anyone worried that the arrival of ‘Battlefield Play4Free’ will signal an end to ‘Battlefield Heroes,’ needn’t be. EA has assured the community that the cartoon shooter will continue to run as normal and both games are equally important to them. It’s going to be really interesting to see the quality of ‘Battlefield Play4Free’ compared to the upcoming full release of ‘Battlefield 3′ (yet to be given a release date.) EA has actually said the two bear some similarities.

“Like our connections with Battlefield Heroes, we are working on deep connections between Battlefield Play4Free and the upcoming Battlefield 3. If you plan to play Battlefield 3, we would advise you get into Battlefield Play4Free at the earliest opportunity!!”

Als ik dit lees denk ik dat het een goede indicatie kan zijn voor Battlefield 3, in ieder geval wat betreft een aantal features en de class verdeling.

[ Voor 57% gewijzigd door Tsurany op 16-05-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Zo heb ik Play4Free ook altijd al gezien. Zelf heb ik Play4Free nog niet gespeeld (Zat al sinds het begin in de beta, maar na vijf updates draaide hij bij mij nog steeds niet), maar het is vrij logisch dat het als een kleine test voor Battlefield 3 wordt gebruikt. Zelf had ik gehoopt dat ze voor Bad Company 2 probeerden mod-tools te maken, zodat deze bij BF3 release meteen beschikbaar zijn. Maarja, Frostbite 2.0 zal wel teveel verschillen om de mod-tools gemakkelijk over te kunnen zetten..

Bij Bad Compnay 2 was het érg moeilijk om een quickfix te doen (Kalms op de Steamforums had hier een mooie uitleg over), puur vanwege de opbouw van de engine. Hopelijk kunnen ze bij Play4Free goed testen wat efficiënt is qua upates, en dat vervolgens verwerken in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
  • Laatst online: 11-09 11:37
Ik snap het stukje mod tools nu eigenlijk helemaal niet... waarom?
Ik speel zelf op de Xbox, en ik mis eigenlijk niks.
Vroeger op COD2 was het een ander verhaal.

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Artilux schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 07:27:
Waarom? Daarom!

Waarom was het vroeger op Cod 2 een ander verhaal? Toen leuke mods, nu leuke mods. Voor nieuwe spellen verschijnen ook wel eens leuke dingen als ze mods ondersteunen. In BFBC2 had misschien iemand een realism mod kunnen maken ofzo, waardoor sniper = altijd kill , shotgun = geen sniper meer , meer recoil etc

Dat iemand op de xbox niks mist, betekent niet dat er geen leuke mods meer worden gemaakt of dat er geen vraag meer naar is.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ja inderdaad, de mod tools voor BC2 waren wss wel erg gruwelijk geworden.

*Droomt van Hardcore mode waarbij de essentie van BC2 niet verloren gaat, in de vorm van met map en spot functie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Vallen maps onder mod tools? Third party maps zijn namelijk bijvoorbeeld bij Source Engine games soms werkelijk geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Je mist eigenlijk niets? Heb je wel eens ooit eens een BF2 mod gespeeld?

Een (total conversion) mod kan naast andere maps/skins/voertuigen/wapens, een totaal andere gameplay hebben dan de vanilla versie van een game.
Hoe bedoel je met vroeger? Ten tijde van CoD:UO en zelfs ten tijde van UT’99 had je al
geweldige mods.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker nooit Desert Combat, Interstate, Forgotten Hope gespeeld? :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk is en blijft het zonde dat gek genoeg ripoffs van BF2 zoals AIX 2.0 e.d. laten zien hoeveel beter het orginele spel eigenlijk had kunnen zijn. :/ Ik hoop daarom ook van harte dat BF 3 niet alleen minstens zo goed is als AIX 2.0 en de gameplay van BF BC2 heeft om tot een echt ultiem BF game te komen ondanks het gemis nu al van de commander. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Tot en met 30 mei is BF3 limited edition 32,85 euro!
edit: bij Wehkamp, lol (klik)

[ Voor 52% gewijzigd door NinjaTuna op 17-05-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wordt order annuleren en nieuwe plaatsen, opeens nog goedkoper. Scheelt toch weer bijna 4 euro en ik had toch gekozen voor acceptgiro dus das in een halve minuut geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
Ik zou hem persoonlijk niet bij de Wehkamp bestellen, ik heb vaak genoeg verhalen gehoord over mensen die hun pre-orders pas enkele dagen na de release ontvingen. Maar dat is mijn keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er nog een winkel is die zo goedkoop is dan koop ik m daar wel, enkel ik ga niet 10 euro meer uitgeven omdat hij dan twee daagjes eerder er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
€4 toch wel...

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Ik hoef hem niet zo nodig exact op release date... En misschien gaat het nu wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Heb,m zojuist ook besteld bij de wehkamp de limited edition voor 35€ nog wat,en betalen per acceptgiro dus bij levering. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik hoop dat de pre-orders van EA Store gewoon doorgaan, heb geen tegenbericht meer ontvangen nadat ik em voor €22,50 heb gekocht daar met die actiecode. Mochten ze t annuleren dan kan ik em ook nog bij Wehkamp bestellen.

@Kluit: ik geef em groot gelijk, elke euro is meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 euro in nog geen minuut werk, dat is toch de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
uurloon van 240 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
lol. smartass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Cartman! schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:13:
Ik hoop dat de pre-orders van EA Store gewoon doorgaan, heb geen tegenbericht meer ontvangen nadat ik em voor €22,50 heb gekocht daar met die actiecode. Mochten ze t annuleren dan kan ik em ook nog bij Wehkamp bestellen.

@Kluit: ik geef em groot gelijk, elke euro is meegenomen :P
Dat is waar ;)
toch weer 2 biertjes... maar dan moet je wel 2 dagen lang lezen hoe vet iedereen het spel vind >:)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zo'n reactie is nergens voor nodig

[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 18-05-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:41
jaloers? sommigen maken nou eenmaal meer winst :) maar ja.... meer uurloon.... meer belasting.... meer rondjes betalen in de kroeg.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Jullie begrijpen hem beiden verkeerd, zijn post was een reactie op
Tsurany schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:26:
4 euro in nog geen minuut werk, dat is toch de moeite waard.
Want, mensen, hoeveel is 4 euro x 60 minuten? Jawel, een uurloon van 240 euro! (jammer dat het niet zo werkt :/ )
Een TR is ook goed

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 18-05-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
NinjaTuna schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:35:
Jullie begrijpen hem beiden verkeerd, zijn post was een reactie op

[...]

Want, mensen, hoeveel is 4 euro x 60 minuten? Jawel, een uurloon van 240 euro! (jammer dat het niet zo werkt :/ )

[...]

En dit is geen nare reactie wil je zeggen?
Zo ja ik schrok gewoon even hoe snel mensen conclusies trekken op basis van één zinnetje! En het is inderdaad geen aardige reactie daarop. Maar @Jedi Geub dat kunnen we best uitpraten onder genot van een koude hertog jan ergens in de buurt van Heerenveen? Maareuhm jij betaald want ik heb nu geen tijd om te werken... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Al zou ik 100 euro moeten betalen, ik wil em op steam! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Vandaag komt er weer een Karkand update op t BF blog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:55

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Het is €32,85, maar daar komt €1,75 verzendkosten bij, en dan nog een euri extra voor thuisbezorgen ipv naar een afhaal adres. Dus al met al kom je weer op die €35,60. Is dat die "verdiende" 4 euro..? ;)

Maar ik heb al regelmatig spul bij Wehkamp besteld, en altijd goed. Staat hier in het Foto topic zelfs nog een topic van me van de Nikon D90; daar stond op koninginnedag 2010 namelijk een foute prijs bij de D90; in plaats van €795 (wat de echte aanbiedingsprijs was) stond er €495. Dus rap besteld, met iDeal betaald.

Twintig minuten nadat ik het hier op het tweakers forum had gepost, stond de prijs op de website weer op €785. Maar de dinsdag erna (kannegannedag 2010 viel op vrijdag) kwam de mevrouw van Selektvracht netjes met een D90 aan de deur, voor €499 (inclusief die verzendkosten en zo) en de groeten van Wehkamp. Zo ook nog ca. 30 andere tweakers blij.

Bij mij dus geen kwaad woord over Wehkamp. Zeker niet als ik dan het uurloon uit ga rekenen wat ik in die paar minuten klikken heb verdiend.. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door GurbY{nl} op 18-05-2011 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

Zon lastig dilemma. Ik heb moeite om de volle mep voor een game te betalen terwijl dat niet nodig is, maar spelen in steam heeft een hele set voordelen. Vooral dat je vrienden ZIEN dat je aan het spelen bent en ze zo kunnen joinen. Is dat die 15€ waard? Lastig

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Gyedema: Nee, het is de prijs van 36,50 waar al die extra kosten bij kwamen die nu 32,85 is ;)

@ XanderDrake: Koppel Battlefield 3 als non-steam game aan steam, kunnen ze ook zien dat je speelt en kunnen ze je joinen via de ingame functie van Battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Hoezo? Volgens mij snap jij z'n reactie niet helemaal..

Er wordt gesproken dat het bestellen bij Wehkamp een 4 euro scheelt, maar dat het eigenlijk helemaal niet zoveel geld is. Vervolgens reageerd walletje-w met 'uurloon van 240 euro'. Hij doelt er niet op dat hij zelf dat uurloon heeft, maar dat €4 besparing in een minuut x 60 op een besparing van 240 per uur uitdraait..

hence the uurloon van 240 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 18-05-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:41
ja.... en hij bedoelde het anders! 4x60 is??? jaja 240! zo... nu is het 3x uitgelegd.... scheepsrecht!

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Crypter schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:25:
ja.... en hij bedoelde het anders! 4x60 is??? jaja 240! zo... nu is het 3x uitgelegd.... scheepsrecht!
Dan moet het nu wel duidelijk zijn, lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Tsurany schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:18:
@ XanderDrake: Koppel Battlefield 3 als non-steam game aan steam, kunnen ze ook zien dat je speelt en kunnen ze je joinen via de ingame functie van Battlefield 3.
Dat is waar, alleen vind ik het persoonlijk dan ook nog fijn dat ik gewoon het spel altijd kan downloaden uit de steam cloud. Niet meer zoeken naar de cd's (ik ben een enorme sloddervos) na een nieuwe herinstallatie van mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat kan ook met de EA Store Baccy, meestal is het daar via externe keyverkopers veel goedkoper (Medal of Honor voor 20e gekocht in week van launch). Ik vind de prijzen bij Steam echt belachelijk hoog, games die je bij g2play.net koopt voor 20e zijn bij Steam nog 50e, als jij die extra knaken er voor overhebt is dat natuurlijk je eigen keuze maar ik besteed dat verschil liever aan iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de beta uit gaat komen.
Wat ik wel ernstig vind is dat alleen de MOH kopers toegang gaan krijgen tot de beta, terwijl dit niet echt de doelgroep is van de battlefield franchise.
Ze hadden beter de BC2 kopers een beta key kunnen geven, maar goed marketing technieken van EA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Cartman! schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:22:
Dat kan ook met de EA Store Baccy, meestal is het daar via externe keyverkopers veel goedkoper (Medal of Honor voor 20e gekocht in week van launch). Ik vind de prijzen bij Steam echt belachelijk hoog, games die je bij g2play.net koopt voor 20e zijn bij Steam nog 50e, als jij die extra knaken er voor overhebt is dat natuurlijk je eigen keuze maar ik besteed dat verschil liever aan iets anders.
Kan me herinneren dat je bij de EA store een limiet van een jaar of 2 had om je game te mogen downloaden (dit was met c&c tiberium wars). Plus dat ik al steam gebruik en niet nog een platform erbij wil. Dus ja ik heb het er wel voor over :)

Je hebt gelijk qua prijzen, steam is vaak duurder. Al hebben ze soms belachelijk goede aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Realtec schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:26:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de beta uit gaat komen.
Wat ik wel ernstig vind is dat alleen de MOH kopers toegang gaan krijgen tot de beta, terwijl dit niet echt de doelgroep is van de battlefield franchise.
Ze hadden beter de BC2 kopers een beta key kunnen geven, maar goed marketing technieken van EA..
De beta key was een lokkertje om MOH te kopen. Veel mensen hebben dit mede daarom gekocht.
BC2 players zijn veel eerder geneigd om BF3 sowieso te kopen.

Op het forum las ik een post van iemand die vaker geruchten hoort (die later ook kloppen) dat de beta veel vroeger dan normaal zou kunnen verschijnen. Binnen 2 maanden had hij het over...
Redelijke kans dat de beta na een tijdje dan ook 'open' wordt gesteld.

Ik ben ondertussen stiekem blij met mijn MOH (45 minuten total playtime, gekregen als gift op steam) met BF3 beta access 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:13

Audione0

Strijdt der titanen

XanderDrake schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:10:
Vooral dat je vrienden ZIEN dat je aan het spelen bent en ze zo kunnen joinen.
Daar heb je toch ook andere middelen voor?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:18:
Ben je zeker dat dit zo werkt? Ik dacht dat er dan verschijnt "X speelt non-Steam game", en dus niet de exacte naam van de game?

edit: net eens getest en ik krijg toch dit:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/2011-05-18_00002.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 18-05-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Asgaro schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Ben je zeker dat dit zo werkt? Ik dacht dat er dan verschijnt "X speelt non-Steam game", en dus niet de exacte naam van de game?

edit: net eens getest en ik krijg toch dit:
[afbeelding]
Ja jij zelf ziet Asgaro in non steam game of zoals bij jou Asgaro in niet steam spel. :')
Je vrienden zien Asgaro in non steam game Battlefield 3.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Baccy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:38:
Kan me herinneren dat je bij de EA store een limiet van een jaar of 2 had om je game te mogen downloaden (dit was met c&c tiberium wars). Plus dat ik al steam gebruik en niet nog een platform erbij wil. Dus ja ik heb het er wel voor over :)
Volgens mij moet je de game binnen 1 jaar na invoeren van key gedownload hebben, voor de rest kon ik geen beperking vinden eigenlijk.
Je hebt gelijk qua prijzen, steam is vaak duurder. Al hebben ze soms belachelijk goede aanbiedingen.
Dat hebben ze zeker, andere platformen ook. Best of both worlds dus qua kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
New blog stukje over Back to Karkand:
http://blogs.battlefield....ive/2011/05/18/B2K-2.aspx
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/B2K_5F00_Wake_5F00_Island_5F00_Concept_5F00_550.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Rynji op 18-05-2011 17:37 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

Baccy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:38:
Al hebben ze soms zeer regelmatig belachelijk goede aanbiedingen.
Games koop je niet tijdens de launch op Steam, maar als de aanbiedingen komen, overrulen ze alles.

Ik ga hem toch pre-orderen, de vraag is via EADM of Retail...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik heb bfbc2 aangeschaft via eadm, klopt het dat ik alleen via de downloadmanager het spel kan opstarten?

mea culpa

[ Voor 48% gewijzigd door Waterlelie op 18-05-2011 17:56 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Waterlelie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:49:
Ik heb bfbc2 aangeschaft via eadm, klopt het dat ik alleen via de downloadmanager het spel kan opstarten?
Je zit ten eerste verkeerd....
En nee
jij krijgt als het goed is gewoon shortcuts

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Back to Karkand en dan een afbeelding van Wake Island?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees het artikel eens. Het gaat om de Back to Karkand DLC waar de vier meest iconische Battlefield maps in zitten. Karkand is hier wel de belangrijkste van aangezien die het meest gespeeld is, maar ook Wake Island is er onderdeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat had ik gelezen, maar was logischer geweest als er dan iets van Karkand op zou staan omdat het DLC pack zo ook heet, en Karkand was de meest gespeelde map denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens naar de titel van de blogpost, "Going Back to Karkand #2: “Wake Island has a special place in my heart”". Back to Karkand heet de DLC, dit is post nummer 2, Wake Island is de map waar het over gaat.
Post nummer 1 ging al over Karkand, deze gaat nu over Wake Island. Is toch niet zo ingewikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:01:
Ja dat had ik gelezen, maar was logischer geweest als er dan iets van Karkand op zou staan omdat het DLC pack zo ook heet, en Karkand was de meest gespeelde map denk ik zo.
Het pre-order DLC pakket heet Back to Karkand, omdat dat een van de mappen is die erbij zit (en de populairste). Dat wist je toch wel neem ik aan?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Pagina: 1 ... 13 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien