Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSDforMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-05 11:51
Afgesplitst vanuit [Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2010
gyedema schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 07:30:
Ik las nog iets heeeel anders...:

D90 voor braakprijs...
Het lijkt mij absoluut een fout op de website? De body alleen al is bij Wehkamp 645,-, dus hoe een D90 dan inclusief 18-55 voor 495,- in de aanbieding kan lijkt mij een behoorlijke error...
@gyedema: ik zou zeggen...niet "zeuren" maar kopen die handel :D (of heeft dit te maken met die nieuwe DSLR van Nikon die bekend wordt gemaakt in Mei ???? http://nikonrumors.com/20...-new-dslr-next-month.aspx)

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 30-04-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 20:58

GurbY{nl}

GurbY{nl}

BSDforMe schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 09:40:
@gyedema: ik zou zeggen...niet "zeuren" maar kopen die handel :D (of heeft dit te maken met die nieuwe DSLR van Nikon die bekend wordt gemaakt in Mei ???? http://nikonrumors.com/20...-new-dslr-next-month.aspx)
Zou kunnen, maar een prijsdaling van bijna 50%...??
Enne.. ik zeur niet hoor... bestelling is al geplaatst! Als niemand wakker wordt, is dinsdag aflevering.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 09:17
HIer is de bestelling ook al geplaatst! Ik wacht in spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSDforMe
  • Laatst online: 07-05 11:51
toch ook maar besteld :D
Kan nog altijd terugsturen als ik hem toch niet wil....maar de prijs staat nu (en ook nog een gratis paraplu erbij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Levertijd nu al op drie weken ;( Worden er zeker nogal wat besteld of zo. Spijt dat ik niet anderhalf uur geleden besteld heb :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:28

Galois

1811 - 1832

D90 voor braakprijs...
Het lijkt mij absoluut een fout op de website? De body alleen al is bij Wehkamp 645,-, dus hoe een D90 dan inclusief 18-55 voor 495,- in de aanbieding kan lijkt mij een behoorlijke error...
Geniaal! Maar dit moet inderdaad een foutje zijn... Ik denk dat ze hiermee de body bedoelen (wat dan nog ERG goedkoop is!).

Ik twijfel of ik 'm gewoon zal bestellen, kijken wat er gebeurt... (heb net een Canon 500D gekocht :-( ).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243942

D90 voor braakprijs...
Tja, fout of niet. Volgens mij zijn ze toch gewoon verplicht om te leveren als je die besteld met die voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Neuj, winkels hebben daar genoeg in hun algemene voorwaarden voor staan om daar onderuit te mogen, zeker een winkel als de Wehkamp. Maar je kan het allicht proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 30-04-2010 11:35 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:29
Ik zit te twijfelen als ik deze dan maar zou kopen of de Olmypus E520.
Verschil is 175 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Anoniem: 243942 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:31:

Tja, fout of niet. Volgens mij zijn ze toch gewoon verplicht om te leveren als je die besteld met die voorwaarden?
Winkels mogen in hun voorwaarden opnemen dat ze na het sluiten van een overeenkomst de prijs mogen verhogen. Zolang ze daarbij de mogelijkheid tot ontbinding geven, is de wetgever van mening dat er geen sprake is van een onredelijk beding.

Zie bijv Mag de winkel na betaling (via IDEAL) de prijs wijzigen?

Verder nog: Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten en dan met name dit deel.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 30-04-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:47:
[...]

Winkels mogen in hun voorwaarden opnemen dat ze na het sluiten van een overeenkomst de prijs mogen verhogen. Zolang ze daarbij de mogelijkheid tot ontbinding geven, is de wetgever van mening dat er geen sprake is van een onredelijk beding.

Zie bijv Mag de winkel na betaling (via IDEAL) de prijs wijzigen?

Verder nog: Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten en dan met name dit deel.
Ik kan mij een fout herinneren bij Otto een paar jaar geleden. Daar hadden ze een fout in de prijs van een TV, ipv 1000E stond er 100E oid.
De bestellers zijn toen nog een rechtzaak begonnen om aflevering af te dwingen... Maar uiteraard heeft de rechter dit niet laten gebeuren. Door een fout kan het toch niet zo zijn dat een winkel 'failliet' gaat...

Ik heb 'm niet besteld. :-)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Galois schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:51:
[...]

Ik kan mij een fout herinneren bij Otto een paar jaar geleden. Daar hadden ze een fout in de prijs van een TV, ipv 1000E stond er 100E oid.
De bestellers zijn toen nog een rechtzaak begonnen om aflevering af te dwingen... Maar uiteraard heeft de rechter dit niet laten gebeuren. Door een fout kan het toch niet zo zijn dat een winkel 'failliet' gaat...

Ik heb 'm niet besteld. :-)
Naja, voor een verschil van een paar honderd euro op een product van €500+ valt er nog wat te zeggen, in het verhaal van Otto (€100 vs €1000) was het eigenlijk overduidelijk. Maar hoe dan ook, Wehkamp zal hier echt wel wat in de voorwaarden over hebben staan, zeker na het Otto-gebeuren inderdaad.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het verhaal van Otto ging het voor zover mij bekend om wilsgebrek en was er op die grond geen overeenkomst tot stand gekomen. In het eerste topic dat ik hierboven aanhaalde kun je een veel kleiner prijsverschil zien (paar tientjes). Op basis van de AV icm de mogelijkheid voor de consument om te ontbinden is er geen enkel probleem om te ontbinden.

Edit: met een beetje fantasie art 9.2 uit de AV van thuiswinkel: http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=VOO

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 30-04-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

En ik maar denken niemand heeft hm besteld ;) (aanbiedingen topic bleef zo leeg)..
Anyway, ik heb er ook maar 1 besteld met acceptgiro en thuis laten afleveren.
Dan zien we wel of het gaat gebeuren.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 21:44
Ik vermoed een hoop teleurgestelde gezichtjes in dit topic volgende week. Reken er maar op dat je een mail krijgt waarin een prijsverhoging staat of het ontbinden van de koop en een excuses voor het ongemak.

Het gaat behoorlijk opvallen als de D90 ineens een verkoopstijging van 400% heeft.

(En de discussie over het "verplicht zijn te leveren" hoeven we toch niet meer aan te gaan? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Nee hoor, dat is voor hele specifieke producten die een sterk schommelende 'dagprijs' hebben en dan had het er bij moeten staan.
Maar lees artikel 4 lid 2, laatste volzin: 'Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet'. Fijn dat TS hier al gezegd heeft dat dit wel een fout moet zijn, dat geeft Wehkamp munitie om te stellen dat hier sprake is van een kennelijke vergissing...
Overigens vind ik het discutabel. Iedereen weet dat de D90 richting end-of-life aan het gaan is, en dat ie al maanden op dezelfde prijs zat. Een actie om van het ' volume' af te komen is dus niet ondenkbaar. Zo onvoorstelbaar laag is de prijs nou ook weer niet.
Als je art. 9.1 leest mogen ze d prijs niet verhogen. Dus m.i. moeten ze aannemelijk maken dat het hier om een kennelijke fout gaat, of ze moeten leveren.
Enfin, ik heb besteld toen de voorraad nog op leverbaar stond en nog geen bericht gekregen dat er iets mis zou zijn. Het kan toch niet zo zijn dat daar op een dag als vandaag helemaal niemand zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
joepert schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:21:
[...]

Als je art. 9.1 leest mogen ze d prijs niet verhogen. Dus m.i. moeten ze aannemelijk maken dat het hier om een kennelijke fout gaat, of ze moeten leveren.
Aannemelijk? Een simpelweg "Foutieve prijs" is afdoende. Dat bericht hoeven ze niet binnen een uur te sturen. Als jij daar volgende week maandag een mail over krijgt is dat ook duidelijk toch.

Daarnaast geeft je in je eigen post al aan dat je er bewust van bent dat het wel een extreem lage prijs is en dat het waarschijnlijk een fout is. Het "ervan uit mogen gaan" dat dit een normale prijs is, gaat dan ook niet meer op.

Laten we daarnaast eerlijk zijn. Wehkamp is geen plek voor aanbiedingen. Wehkamp is voor de consument die graag spul op afbetaling wil komen en bereid is om daarvoor een flinke opslag te betalen. Het niet willen sparen type. Het dat in de PW de goedkoopste prijs 180 euro hoger ligt, zegt eigenlijk al voldoende

[ Voor 57% gewijzigd door mcsluis op 30-04-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 19:28
...

[ Voor 205% gewijzigd door Monkeydancer op 30-04-2010 12:46 . Reden: zinloze discussie ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monkeydancer schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:27:
Deze aanbieding klopt gewoon 100%.
Tenzij je er werkt en betrokken bent bij die actie vind ik dit een gewaagde uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Monkeydancer schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:27:
Deze aanbieding klopt gewoon 100%. Een aantal dagen geleden kon je met de korting vierdaagse en w.app applicatie 20% korting op de fotoapparatuur krijgen.
879 - 20% euro = 703 euro en geen 495

[ Voor 54% gewijzigd door mcsluis op 30-04-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
mcsluis schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:23:
[...]

Aannemelijk? Een simpelweg "Foutieve prijs" is afdoende. Dat bericht hoeven ze niet binnen een uur te sturen. Als jij daar volgende week maandag een mail over krijgt is dat ook duidelijk toch.
Zou een mooie boel worden als aanbieder zomaar zijn prijzen mag wijzigen door enkel te zeggen: foutje. Er staat in de AV dat het om een kennelijke vergissing moet gaan. Dat zal toch aannemelijk gemaakt moeten worden anders mag je de aanbieder houden aan de tot stand gekomen overeenkomst. (dat veel mensen dat in de praktijk niet gaan doen is een ander verhaal). Als ik pas maandag een bericht krijg dat de bestelling niet door gaat zou ik dat voor een 24/7 webwinkel wel een beetje suf vinden. Binnen een uur een reactie is inderdaad wel weer veelgevraagd.
Daarnaast geeft je in je eigen post al aan dat je er bewust van bent dat het wel een extreem lage prijs is en dat het waarschijnlijk een fout is. Het "ervan uit mogen gaan" dat dit een normale prijs is, gaat dan ook niet meer op.
:? Heb ik nergens geschreven hoor. Ik vind de prijs juist helemaal niet onvoorstelbaar laag
Laten we daarnaast eerlijk zijn. Wehkamp is geen plek voor aanbiedingen. Wehkamp is voor de consument die graag spul op afbetaling wil komen en bereid is om daarvoor een flinke opslag te betalen.
De demografie van de Wehkamp doelgroep interesseert mij niet. Een aanbod is een aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
ik heb hem ook maar besteld, want voor dit geld ga ik nergens wat beters krijgen denk ik.
En als straks de prijzen toch anders zijn dan kan het altijd nog terug .
Vanaf nu 3 weken wachten geblazen dan maar :)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb bericht dat ie 4 mei wordt afgeleverd...
Maar zou niet raar staan te kijken als dat gecancelled wordt. Zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@joepert: ik denk dat je de boel teveel naar je eigen voordeel beredeneert. Een webwinkel is vanwege de structuur van internet B) nu eenmaal 24/7 bereikbaar. Dat betekent niet dat ze op koninginnedag ook daadwerkelijk bemand zijn (werkt de post vandaag uberhaupt??). Daarnaast heb je er best kans van dat de leverancier vandaag, morgen en overmorgen niet eens bereikbaar is. Imo is er helemaal geen bezwaar dat je pas maandag (of zelfs nog later) uitsluitsel krijgt.

Daarnaast kan de webshop vziw wel degelijk aangeven dat het een foutje betrof en wanneer zij jou de mogelijkheid geven om te ontbinden vind de rechter dit helemaal niet bezwaarlijk. Over de vraag wat onvoorstelbaar laag zou moeten zijn is helaas alleen een Otto precedent. Je zult dus naar de rechter moeten gaan om succesvol aan te tonen dat dit niet onvoorstelbaar laag is. Gezien de grote hoeveelheid bestellingen waarover ik hier en elders lees denk ik echter dat de prijs wel degelijk onvoorstelbaar laag is (zeker als je kijkt naar de spreiding van de prijzen bij de concurrentie). Maar goed, dat oordeel is aan de rechter. (uiteraard allemaal afhankelijk van een eventuele afwijzing van wehkamp)

Edit: deze discussie past inmiddels veel beter in SF: FGA-> SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:54
Het leuke hier is dat er in ieder geval niet sprake is van een evident onjuiste prijs. Er staat duidelijk bij 879, dus het is een aanbieding. En dat een aanbieding laaggeprijsd is, is toch juist het kenmerk van een aanbieding. Volgens mij is het geen vergissing, maar gewoon een goede aanbieding.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

Tja, of ze proberen zo een semi-defecte levering D90's met de welbekende CHA-error te slijten.
Zoals ook de sites als ibood en 1dayfly opereren, zo proberen ze tegen hoge korting producten met een minimale afwijking alsnog massaal te slijten. Je weet het maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Maar mensen! Het is toch duidelijk dat het een fout is!

Zonder lens, alleen de body, kun je 'm bij Wehkamp kopen voor 645E en met lens zeker voor 150E minder?

De prijs van 645E voor alleen de body is overigens een 'normale' prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:06:
@joepert: ik denk dat je de boel teveel naar je eigen voordeel beredeneert. Een webwinkel is vanwege de structuur van internet B) nu eenmaal 24/7 bereikbaar. Dat betekent niet dat ze op koninginnedag ook daadwerkelijk bemand zijn (werkt de post vandaag uberhaupt??). Daarnaast heb je er best kans van dat de leverancier vandaag, morgen en overmorgen niet eens bereikbaar is. Imo is er helemaal geen bezwaar dat je pas maandag (of zelfs nog later) uitsluitsel krijgt.
Kweenie. De supermarkt is hier ook gewoon open en de krant werd ook bezorgd. Maar ja we zien wel; het is niet dat er iets vanaf hangt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze bij Wehkamp drie dagen achter elkaar zonder iets van bemensing opereren, maar what do I know.
Daarnaast kan de webshop vziw wel degelijk aangeven dat het een foutje betrof en wanneer zij jou de mogelijkheid geven om te ontbinden vind de rechter dit helemaal niet bezwaarlijk. Over de vraag wat onvoorstelbaar laag zou moeten zijn is helaas alleen een Otto precedent. Je zult dus naar de rechter moeten gaan om succesvol aan te tonen dat dit niet onvoorstelbaar laag is. Gezien de grote hoeveelheid bestellingen waarover ik hier en elders lees denk ik echter dat de prijs wel degelijk onvoorstelbaar laag is (zeker als je kijkt naar de spreiding van de prijzen bij de concurrentie). Maar goed, dat oordeel is aan de rechter. (uiteraard allemaal afhankelijk van een eventuele afwijzing van wehkamp)

Edit: deze discussie past inmiddels veel beter in SF: FGA-> SF
Weet ik allemaal. Ik bedoelde ook te zeggen dat W het uiteindelijk in een procedure aannemelijk zou moeten kunnen maken (wat OTTO destijds, niet geheel onlogisch, ook is gelukt). Alleen zal hier niemand het op een procedure laten aankomen. Ik in ieder geval niet. Hoewel het zeker een aardige casus is doordat het bedrag, hoewel zeker significant lager dan overige aanbieders, imho niet zo laag is dat het echt niet zou kunnen. We gaan het zien. Ik ga koninginnedag vieren.
Ik weet trouwens niet wat je met al die afkortingen op het eind bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:10:
Het leuke hier is dat er in ieder geval niet sprake is van een evident onjuiste prijs. Er staat duidelijk bij 879, dus het is een aanbieding. En dat een aanbieding laaggeprijsd is, is toch juist het kenmerk van een aanbieding. Volgens mij is het geen vergissing, maar gewoon een goede aanbieding.
Zonder dat ik op de site heb gekeken: staat dat niet bij alle prijzen? En is er in dat geval nog wel sprake van aanbiedingen als alles een aanbieding is?
joepert schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:20:

Ik weet trouwens niet wat je met al die afkortingen op het eind bedoelt ;)
Het topic is verplaatst van Fotografie Algemeen naar Shopping Forum :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 30-04-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:19
Niet geschoten altijd mis, zeker met de hedendaagse thuiswinkelbescherming en acceptgiro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:31

Ankh

|true

Het is best interessant, alhoewel ik een D80 heb...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik heb ook al een D90 maar toch heb ik hem maar besteld :) Als 'ie daadwerkelijk binnenkomt verkoop ik de mijne voor dezelfde prijs en heb ik weer een verse. Niet dat de huidige aan vervanging toe is, integendeel, maar een verse garantie voor weinig geld is altijd wel fijn. Maar goed, eerst nog maar zien of hij gelevert gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
heus wel dat er morgen iemand wakker wordt, als ie ziet dat er ineens 30 van die camera's besteld zijn terwijl ze er normaal hooguit 1 per week verkopen.

Maar goed ik wens jullie allemaal succes en ik hoop dat het lukt.

ik heb er op dit moment geen geld voor.

Levertijd: is inmiddels 3 weken

[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 30-04-2010 13:49 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:47
Had hem vanochtend ook al besteld.
Afgelopen weekend was de D90 met 18-105 lens ook in de aanbieding voor €710, daar ging dan eventueel nog de App.(internet) korting van 10% van af en dan kwam je uit op ongeveeer €639. Ook erg scherp geprijsd.
De D90 set met 18-55 lens was toen ook een stuk duurder dan de 18-105 set. Hopen dat deze aanbieding nu klopt.

Hoe lang krijg je eigenlijk garantie op Nikon bij Wehkamp?
Gaat een garantie geval terug naar Wehkamp of kan/moet/mag je dit zelf regelen met Nikon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 09:52
Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:20:
[...]

Zonder dat ik op de site heb gekeken: staat dat niet bij alle prijzen? En is er in dat geval nog wel sprake van aanbiedingen als alles een aanbieding is?
D'r staat wel een "in prijs verlaagd" logootje bij. Dat staat volgens mij niet overal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
BSDforMe schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:16: (en ook nog een gratis paraplu erbij :) )
Waar staat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hangt die aanbieding voor jou nog af van die plu dan? :X

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 11-05 12:15

MsG

Forumzwerver

Ook maar besteld hier :).

Iedereen haalt het Otto-verhaal aan, maar bij Bol.com zijn de Asus EEE901'tjes wél voor 100 euro goedkoper geleverd. Was toen ook met tientallen tweakers.

Waarom doet overigens iedereen accept giro? Is het niet juist beter te laten zien dat je al betaald hebt met bijv. ideal (van de koper zijn kant dus al een gesloten overeenkomst)? Wat is het idee hierachter.

[ Voor 38% gewijzigd door MsG op 30-04-2010 16:56 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wettelijk gezien maakt het voor het sluiten niet uit of er al voldaan is van de verplichtingen van een van de partijen. Je hebt net zo goed een overeenkomst als iemand die al betaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
MsG schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:55:
Waarom doet overigens iedereen accept giro? Is het niet juist beter te laten zien dat je al betaald hebt met bijv. ideal (van de koper zijn kant dus al een gesloten overeenkomst)? Wat is het idee hierachter.
Ik heb ook acceptgiro gedaan. Stel dat nou Wehkamp de camera niet gaat leveren, hoeven ze mijn geld niet terug te storten. Wel zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:47:
[...]

Hangt die aanbieding voor jou nog af van die plu dan? :X
Ja.

Neehoor... Ik had het alleen niet zien staan. :P

ps. Ik heb met Ideal betaald. Dinsdagavond zou hij binnen moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Huh hier stond hij op 3 weken levertijd :S.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tja, geen idee hoe dit gaat aflopen maar aangezien mijn D50 best wel een boost kan gebruiken ook besteld en we wachten wel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de UK is een Cashback aangekondigd. Misschien gerelateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:38:
In de UK is een Cashback aangekondigd. Misschien gerelateerd?
Ja, maar hiermee verklaar je nog steeds niet dat de losse body duurder is dan de body met kitlens.

Het moet een fout zijn... Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Met de verzendkosten erbij kom je uit op 500 euro. Vind ik persoonlijk veel geld voor een camera, maar zag dat er een video-opname functie in de D90 zit..... iemand enig idee hoeveel megapixels die schiet, zag dat ie 720p kwaliteit kan schieten, of doen de videocamera´s niet aan megapixels? Ben ook de Olympus E520 aan het overwegen, die is 175 euro goedkoper dan de D90 maar heeft geen videofunctie... graag zou ik wel video's maken maar als dat die 175 euro waard is... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320813

500 is geen geld voor een d90. Aantal MP zegt niets (of bar weinig). Hoe groot druk jij af?

Edit: daaronder: voor €100 meer... Een d5000 met dezelfde lens :+

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 320813 op 30-04-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 16:32
Dennis Lammers schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:05:
iemand enig idee hoeveel megapixels die schiet, zag dat ie 720p kwaliteit kan schieten, of doen de videocamera´s niet aan megapixels?
Klopt; de D90 doet 720p. Zie voor een voorbeeld: http://vimeo.com/10583299 of http://vimeo.com/2658372
Ik heb hem ook besteld. Afwachten maar. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Sparta op 30-04-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Tja. zit heel erg te twijfelen als ik hem zal gaan kopen... heb het geld wel das het probleem niet...

Alleen wordt dit mijn allereerste camera en als beginner meteen zoń superdeluxe camera te kopen... tja ga je al die functies later dan toch wel allemaal gebruiken? :) Dan kan ik ook een 'simpelere' camera kopen als de 1000D of E520 Olympus. Scheelt meteen 150 euro...

Ik zag wel dat er een ´ Nikon D90 for Dummies ' boek uit is... als ik die aanschaf en lees weet ik iig zeker dat ik wat met de camera ga doen...

En de levertijd staat op 3 weken. Donderdag ga ik naar Berlijn, dus als die info klopt zal ik hem dan niet kunnen gebruiken... :(

Wat raden jullie aan voor een beginner waarvan dit de allereerste camera wordt?
Een model als deze waar je meteen in een keer mee klaar bent (op de evt. uit te breiden lenzen later na dan) of een wat 'simpeler en goedkoper´ model zonder functies die je misschien toch niet gaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Bij spiegelreflex moet je eigenlijk niet echt kijken naar functies. Over het algemeen kan zelfs de meest basic SLR al alles wat je zou willen (of je moet heel specifieke functionaliteit zoeken, als compatabiliteit met oudere lenzen ed).

Over het algemeen geldt: Hoe "duurder" (hoger model) de camera, hoe sneller hij is. Sneller met alles: Focus, wegschrijven van foto's, FPS, enz enz enz. Ook zijn de hogere modellen vaak beter te bedienen (meer knoppen voor directe functies, 2de draaiwiel, extra LCD voor statusinfo, makkelijker vast te houden vanwege de grotere afmetingen enzo).

Dus je hoeft echt niet voor een 1000D te gaan omdat je denkt dat die makkelijker aan te leren is. Het is eerder juist omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51248

Bij wehkamp staat de prijs weer op "normaal". € 795,- >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51248 op 30-04-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Nu online

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, en nu eens kijken of de bestellingen doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Dat is de vraag waar iedereen mee zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dennis Lammers schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:42:
Tja. zit heel erg te twijfelen als ik hem zal gaan kopen... heb het geld wel das het probleem niet...

Alleen wordt dit mijn allereerste camera en als beginner meteen zoń superdeluxe camera te kopen... tja ga je al die functies later dan toch wel allemaal gebruiken? :) Dan kan ik ook een 'simpelere' camera kopen als de 1000D of E520 Olympus. Scheelt meteen 150 euro...

Ik zag wel dat er een ´ Nikon D90 for Dummies ' boek uit is... als ik die aanschaf en lees weet ik iig zeker dat ik wat met de camera ga doen...

En de levertijd staat op 3 weken. Donderdag ga ik naar Berlijn, dus als die info klopt zal ik hem dan niet kunnen gebruiken... :(

Een model als deze waar je meteen in een keer mee klaar bent (op de evt. uit te breiden lenzen later na dan) of een wat 'simpeler en goedkoper´ model zonder functies die je misschien toch niet gaat gebruiken?
Je kan hem ook kopen om te kijken wat je er dan mee doet. Je hebt sowieso 7 dagen bedenktijd. Ik koop hem ook met dat idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Te laat met bestellen helaas... succes voor iedereen die hem wel op tijd besteld heeft! :)
Scheelt me iig een aanslag op mijn portemonnee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
We moeten eerst maar eens zien dat we hem krijgen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
hemiparo schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:34:
We moeten eerst maar eens zien dat we hem krijgen... :)
"Foutieve prijzen" komen vaker voor bij webshops, helaas. Je kan één deze dagen waarschijnlijk op een excuus mailtje rekenen en de camera voor 795 kopen of annuleren. Lees het shopping forum maar eens door. Er staan tig van deze zelfde situaties beschreven.

If it sounds too good.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Lang niet altijd zo. Wehkamp is een grote speler die niet altijd voor de laagste prijs gaat, dus wie weet doen ze het wel. Als je moeilijk doet komt je soms verder dan alleen maar een excuusmailtje.

De Bol.com minilaptopjes ipv 300 voor 200 oid zijn toen ook geleverd.

[ Voor 15% gewijzigd door MsG op 30-04-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
795 is dan wel weer het andere uiterste :P

Da's duurder dan de variant met de 18-105mm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:10
mcsluis schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:42:
[...]

"Foutieve prijzen" komen vaker voor bij webshops, helaas. Je kan één deze dagen waarschijnlijk op een excuus mailtje rekenen en de camera voor 795 kopen of annuleren. Lees het shopping forum maar eens door. Er staan tig van deze zelfde situaties beschreven.

If it sounds too good.....
Leuk en aardig, maar dat gaat alleen op wanneer het voor de consument duidelijk om een fout gaat. Bijvoorbeeld door deze camera voor 79,50 ipv 795 aan te bieden. In dit geval is er slechts sprake van een scherpe aanbieding.

Verder staat er in de Wehkamp- en Thuiswinkel- voorwaarden op de Wehkamp site enkel dat de prijzen verhoogd mogen worden indien dit het gevolg is van 'wettelijke regelingen en/of bepalingen' - denk hierbij aan een door de overheid opgelegde 'thuiskijkvergoeding'.

Ik wacht rustig/gerust af 8) Was de actie ook tegengekomen op de Wehlamp site voor ik er op T.net over las en was toe aan een nieuwe camera.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Bij mij staat de status nog steeds op aflevering op dinsdag; ik kan overigens zelf niet (meer) de bestelling annuleren..

Ook ik wacht rustig af, maar ga wel uit van een mailtje maandag of dinsdag. Natuurlijk hoop ik op levering voor dit geld, maar nogmaals: het lijkt me erg sterk. Dat zou wel een hele scherpe aanbieding zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nu lijkt er idd. meer de correte prijs te staan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:42:
Wat ik gedaan heb toen ik 7 jaar geleden voor het eerst een digicam kocht: eerst mezelf inlezen en wat spelen met zo'n ding bij een kennis. Toen marktplaats afgestruint en reviews gelezen. En vervolgens een 2dehandsje gekocht. Die gebruik ik tot op heden nog steeds met veel tevredenheid.

Nu dan deze D90 als 2de camera...(hopelijk)

Er is veel goed spul 2dehands te krijgen. Maar als je helemaal onervaren bent en voorzichtig met je geld moet omgaan kun je je beter maar even voorbereiden.
Anoniem: 320813 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:12:
500 is geen geld voor een d90. Aantal MP zegt niets (of bar weinig). Hoe groot druk jij af?

Edit: daaronder: voor €100 meer... Een d5000 met dezelfde lens :+
Na de prijsaanpassing van 495 voor 795 gisteravond stond daar een tijdje : "voor -200€ meer". :) :) Het was grappig. Ik had eigenlijk een screen capture moeten maken.

Nu is dat weer verwijderd. Het lijkt me sterk dat dat een automatische aktie is, dus blijkbaar wordt er wel onderhoud gepleegd aan de website. Maar die mensen zullen wel weer niet kunnen beslissen of aktie nemen over de gedane bestellingen.

[ Voor 39% gewijzigd door joopv op 01-05-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 16:32
joopv schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:53:
[...]

Na de prijsaanpassing van 495 voor 795 gisteravond stond daar een tijdje : "voor -200€ meer". :) :) Het was grappig. Ik had eigenlijk een screen capture moeten maken.

Nu is dat weer verwijderd. Het lijkt me sterk dat dat een automatische aktie is, dus blijkbaar wordt er wel onderhoud gepleegd aan de website. Maar die mensen zullen wel weer niet kunnen beslissen of aktie nemen over de gedane bestellingen.
Het valt me ook tegen dat hij nu op € 795 staat. Als Wehkamp zijnde had ik toch nagedacht om een tijdelijke korting toe te passen om zo eventuele mensen die nu 'achter het net vissen' over de streep proberen te trekken. Met een prijs van € 795 gaat ze dat niet lukken. Een tijdelijke actieprijs van € 695 bijvoorbeeld.
(Gezien de prijzen van andere shops in de PW zit er nog zat marge op het product om dit te kunnen doen)

Oh well. Ik wacht het af. Als ik hem wel krijg kan ik ook nog gebruik maken van de € 70 cashback actie omdat ik in Ierland woon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ze hebben gewoon gezien dat de prijs verkeerd was en hem afgelopen avond laten aanpassen.
Ze zullen zich er nu wel op beraden hoe ze het slechte nieuws gaan brengen.. ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:14

Fiber

Beaches are for storming.

Wehkamp is een groot, sterk en winstgevend bedrijf. Voor hun hoeft een bedrag van zeg 50 x 300 Euro geen groot bedrag te zijn. Desnoods boeken ze het weg als promotie kosten. Het zal ze best wat waard zijn als hun shop-report wat beter wordt..... Het zal ze ook veel symphatie opleveren als ze gewoon leveren voor de afgesproken prijs. Als ze het terug proberen te draaien lopen ze ook nog kans dat er mensen naar de rechter stappen of gaan klagen bij Kassa, Radar of de Cosumentenbond. Daar zitten ze ook echt niet op te wachten denk ik.

In de bevestigings-mail staat trouwens dat de echte prijs 879 Euro is, en dat ik 384 Euro korting heb gehad. Het is dus niet zo zeer een verkeerde prijs, maar een redelijk hoge korting die wij hebben gehad.... ;) Ik hoop dat het doorgaat, dan zal ik in ieder geval een positief verhaaltje over Wehkamp schrijven. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Fiber schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:16:
Als ze het terug proberen te draaien lopen ze ook nog kans dat er mensen naar de rechter stappen of gaan klagen bij Kassa, Radar of de Cosumentenbond. Daar zitten ze ook echt niet op te wachten denk ik.
Dat de consument naar de rechter stapt zal wehkamp een worst wezen. De consument zal de zaak verliezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
mcsluis schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:13:
[...]
Dat de consument naar de rechter stapt zal wehkamp een worst wezen. De consument zal de zaak verliezen. ;)
Wat dacht je van negatieve aandacht? Ook al wint Wehkamp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Beertjeman schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:15:
[...]

Wat dacht je van negatieve aandacht? Ook al wint Wehkamp...
Iedereen draaft wel erg ver door. Dit is niet de eerste keer dat een webshop een fout maakt.
En tja die paar boze tweakertjes zal ze ook een rotzorg zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik heb +/- 10 dagen geleden een D90 body besteld bij Wehkamp voor 515 euro incl. verzendkosten. Dat prul lensje erbij kost volgens mij geen drol, dus de actie zou best kunnen.

Wat me wel zorgen maakt, is de uitspraak hier elders in dit topic dat dit mogelijk gaat om "mindere" toestellen.....?

Misschien weet een aan wehkamp verbonden distributiepartij van een komende prijsdaling van de D90? Best mogelijk met de komst van de Canon 550D (méééér megapixels... :9~ :/ :| ) of een opvolger van de D90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Dat prullensje valt wel mee... kijk maar eens naar wat reviews van de 18-55 VR.
Prima beginnerslens.

En blindstaren op MP is al lang achterhaald tenzij je wilt afdrukken op vrachtwagenformaat. ;)

Het is gewoon een tikfout geweest. De 4 zit onder de 7 op een numeriek toetsenbord. :P

[ Voor 52% gewijzigd door B___MAN op 02-05-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
795 is ook geen logische prijs, aangezien dat 6 euro duurder is dan de variant met de 18-105mm lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
JAHRASTAFARI schreef op zondag 02 mei 2010 @ 07:55:
Wat me wel zorgen maakt, is de uitspraak hier elders in dit topic dat dit mogelijk gaat om "mindere" toestellen.....?
Even los van de prijs etc. Een partij "mindere" toestellen uitleveren lijkt mij toch ook weer een vrij heilloze weg. Immers moet je wel volledig garantie geven, dus de kans dat je allemaal garantieclaims krijgt is ook groter. Vraag is wat je daar per saldo mee opschiet. Degene die dat schreef zei ook maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Nu online
Beertjeman schreef op zondag 02 mei 2010 @ 08:40:
Dat prullensje valt wel mee... kijk maar eens naar wat reviews van de 18-55 VR.
Prima beginnerslens.

En blindstaren op MP is al lang achterhaald tenzij je wilt afdrukken op vrachtwagenformaat. ;)
Voor wehkamp is zo'n lens misschien 50-60 euro aan inkoop, zo bedoel ik het.

Het MP verhaal relateer ik aan de komst vaan de goedkope 550D met 18 megapixels. Voor vele kopers zijn nu eenmaal de megapixels de maatstaf. En dan lijkt zo'n D90 voor velen ineens achterhaald.

Ik had zelf overigens ook graag meer megapixels dan de D90 nu heeft, als deze maar ook daadwerkelijk iets toevoegen aan daadwerkelijke resolutie.

Doe mij bijv. maar een Leica S2, met 37 MP, hieronder een voorbeeld:

http://www.juzaphoto.com/...icles/leica_s2/giada1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 02-05-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JAHRASTAFARI schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:40:
[...]
Voor wehkamp is zo'n lens misschien 50-60 euro aan inkoop, zo bedoel ik het.
De lens zit er gewoon bij in dezelfde doos, los inkopen is dan ook niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik reken er een beetje op dat er vandaag mail van Wehkamp komt: Òf een verzendbevestiging, òf een excuusmailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Tja... zit ook al vol verwachting mijn mailbox te bekijken... zolang we nog geen slecht nieuws hebben ga ik gewoon uit van goed nieuws :)... ook al is er 3 weken levertijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Status is bij mij nog steeds onveranderd: levering 04-05-2010..
Wat ik me, nogmaals, amper voor kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:10
Tsja, ik ga vooralsnog gewoon van levering uit, de prijs was aannemelijk, 10 dagen geleden leverden ze nog losse bodies voor 515 euro en de meerprijs van dit objectief zou inkoop tientjeswerk moeten zijn.

Daarnaast staat er niets in de AV dat de prijzen onder voorbehoud of wat dan ook zijn.

Dus kortom, niet zo pessimistisch allemaal, gewoon de levering afwachten. :9

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En graag ook even onthouden van meldingen dat je nog niks hebt ontvangen ;) Pas als er nieuws is (bevestiging van de bestelling, aankondiging van de verzending of een mail waarin wordt aangegeven dat er een fout is gemaakt) heb je iets van discussiewaarde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Tja, maar wachten is zo lastig... op dit moment is de bestelling nog niet aangepast, levertijd 3 weken en geen mail van Wehkamp ontvangen. Mocht er iets niet goed zijn had er nu toch wel een belletje moeten gaan rinkelen ergens..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Kan nog best een week of wat duren voor je iets hoort, vergeet niet, het is meivakantie, half Nederland is er een weekje tussenuit, volgende week hemelvaartsdag, dan werken de meeste bedrijven ook maar 3 dagen ofzo......

Leuke service op "Mijn Wehkamp" trouwens, je kunt de handleiding alvast downloaden als pdf, hoef je je in ieder geval niet te vervelen, 300 pagina's leerzaam leesvoer!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Nu online
Ik had de D90 body voor 515 besteld, en krijg nu een bericht dat deze klaar is om thuis afgeleverd te worden...!

Jammer voor mij natuurlijk dat ik niet gratis (of zelfs voor minder) er ook nog een kitlens bij krijg. Altijd mooi, als er iets gratis bij zit!

Ik duim voor jullie, dat jullie deze prachtige camera :9~ MET gratis lens krijgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Fiber schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:57:
Leuke service op "Mijn Wehkamp" trouwens, je kunt de handleiding alvast downloaden als pdf, hoef je je in ieder geval niet te vervelen, 300 pagina's leerzaam leesvoer!
helaas beveiligd tegen afdrukken, da's jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Raymond schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:14:
[...]

helaas beveiligd tegen afdrukken, da's jammer :)
Wel serieus blijven natuurlijk; kost je hooguit 2 minuten en printen maar..
/backontopic.

Edit: nu is mijn status aangepast: de bestelling is onderstreept zodat ik er op kan klikken, er is alleen nog geen statusinformatie beschikbaar. Ook krijg ik nu onder "Nikon D90" bij Mijn Wehkamp "opnieuw bestellen" te zien. Geen idee of dat normaal ook zo is (ik bestel nooit bij Wehkamp..)
Dus er is wel iets gebeurd met de bestelling..

[ Voor 39% gewijzigd door GurbY{nl} op 03-05-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Yep, bij mij staat hij nu ook onderstreept maar verder geen info. We wachten in spanning af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zie topic waarschuwing.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 03-05-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

gyedema schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:38:
[...]

Wel serieus blijven natuurlijk; kost je hooguit 2 minuten en printen maar..
/backontopic.

Edit: nu is mijn status aangepast: de bestelling is onderstreept zodat ik er op kan klikken, er is alleen nog geen statusinformatie beschikbaar. Ook krijg ik nu onder "Nikon D90" bij Mijn Wehkamp "opnieuw bestellen" te zien. Geen idee of dat normaal ook zo is (ik bestel nooit bij Wehkamp..)
Dus er is wel iets gebeurd met de bestelling..
Als een bestelling onderstreept is betekend dat meestal dat het verwerkt is in hun systeem. Ik heb pas een Sony Vaio netbook gekocht met tas voor 120 euro korting tijdens een aktie. Ik had trouwens ook geen status
informatie bij mijn bestelling totdat het verstuurd was.

Links heb je een bestel datum en rechts moet een aflever datum staan. Ik denk dat als de prijs niet klopt dat de bestelling al verwijderd zou zijn geweest door Wehkamp.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Voor 22u besteld, morgen in huis bij Wehkamp.
Jullie hebben nog kans! :P
Ik was helaas net 10 minuten te laat met bestellen, toen ging de prijs weer flink omhoog.... maar 't is jullie gegund :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
04-05-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Mijn levertijd is aangepast van 3 naar 2 weken. Ook blij dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Datum van bericht Bericht
04-05-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten

tzaltochniewaarzijn...??!!

Lijkt erop alsof het toch een echte stunt van Wehkamp is geweest.. als vanavond de postbode voor de deur staat met een D90 zal ik eens op diverse sites vertellen wat ik van Wehkamp vind..!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Ook mijn 'pakje' is onderweg. Nu nog benieuwd of ze daadwerkelijk op 4 mei tussen 1800 en 2100 uur bezorgen (dodenherdenking). Niet bij stilgestaan toen ik het aanklikte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Omdat ik eigenlijk heel benieuwd ben over hoeveel bestellingen we het hier hebben...

Poll: Heb jij een bestelling gedaan?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=355985&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Opnieuw een aanpassing van mijn status:

04-05-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

**gaat nu naar de mediamarkt sd kaartje kopen**

**gaat straks D70s op marktplaats zetten**
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

joepert schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:31:
Ook mijn 'pakje' is onderweg. Nu nog benieuwd of ze daadwerkelijk op 4 mei tussen 1800 en 2100 uur bezorgen (dodenherdenking). Niet bij stilgestaan toen ik het aanklikte...
Meestal krijg je een smsje van Wehkamp als er vertraging is met de aflevering. Tenminste als je nummer bekend is bij hun.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

hemiparo schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 06:41:
Mijn levertijd is aangepast van 3 naar 2 weken. Ook blij dus!
Hier ook!

Beertjeman, Gyedema, super! <+:) *O*

Sportief van Wehkamp! Niet zeiken, gewoon de gemaakte deals nakomen, klasse. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Dat zou inderdaad heel erg sportief zijn, want nogmaals: volgens mij hebben ze gewoon een fout gemaakt, en ipv de 7, de 4 ingedrukt. Om dan toch zonder enig commentaar uit te leveren vind ik wel enigszins van klasse getuigen; geen geouwehoer: het verlies pakken en doorgaan met de business. Nogmaals: eigenlijk moet ik pas juichen als de postbode een werkende D90 heeft afgeleverd, maar zoals de status er nu bij staat lijkt alles erop dat er inderdaad morgen een goed werkende D70s op marktplaats kan! En in dat geval: hulde voor Wehkamp!

Edit: net nieuwe status:
04-05-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
04-05-2010 Bezorger is met pakje onderweg.
:9

[ Voor 17% gewijzigd door GurbY{nl} op 04-05-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Veel plezier alvast. Ik zat bij de laatste (24 volgens de poll) Met acceptgiro. Logisch dat jullie met ideal sneller zijn ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Geen slowchat over de levertijden tenzij er echt nieuws is, anders gebeurt er hetzelfde als hier.