Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Raymond schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:28:
WMB ook hulde aan Wehkamp d:)b
Met dit soort acties word ik altijd wel nieuwsgierig naar de achtergrond: Was het een vergissing en heeft Wehkamp gewoon het verlies geslikt, of was het gewoon een goeie aanbieding (en hebben ze er veel te weinig reclame voor gemaakt) :)
De klantenservice noemt het zelf een "aktie". Of dat de waarheid is...?
U heeft een vraag over een artikel die u bij ons heeft besteld. Volgens onze gegevens heeft u het artikel tijdens een aktie besteld. Helaas is deze aktie voorbij en het artikel heeft zijn normale prijs weer.
Klantenservice wehkamp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
gyedema schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:35:
Haha.. ik heb het andersom gedaan: uitgepakt, gecontroleerd, en nu gepost! Eén "maar": bijgeleverde "benutzershandbuch". Vandaar dus de NL PDF op de site. Maar dat zal me ruk zijn met €384,- korting...!

Wehkamp: bedankt; grote klasse!!
Jammer dat die NL pdf niet geprint kan worden :(

Het duitse boek is al onderweg naar de manual exchange service, maar ik had geen zin om daarop te wachten. Niet bepaald een nuttige toevoeging (verkapte "zoek hier naar de manual post").

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
De manual exchange service is best wel snel. Hooguit twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Zo.. Net de afdeling kredietservices van wehkamp aan de telefoon.. Het blijft een raar verhaal moet ik zeggen.. Maandag stond mijn D90 klaar voor verzending, maar dit is op het laatste moment tegengehouden, niet omdat ze een voorschot van me willen, maar omdat ze twijfels hadden over mijn emailadres.. :| Vervolgens hebben ze me niet gebeld, maar gelijk een brief verzonden, die er dus gisteren pas was.. :X

En ze twijfelden over mijn email adres, waarschijnlijk omdat ik een spaanse tld heb.. (zie mijn website, is mijn achternaam..) Heel handig allemaal.. In ieder geval is de conclusie nu dat mijn camera (ijs en weder dienende, Deo Volente, etc. etc.) morgen tussen twaalf en zes bezorgd gaat worden.. Eindelijk.. :)

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kan het me ook wel een beetje voorstellen van Wehkamp, eigenlijk ook wel goed dat ze bij twijfel onderzoek doen. En een brief is dan inderdaad het handigste, wel jammer van de vertraging maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

LOL

Ik heb net ook maar even contact opgenomen en gevraagd waarom het niet met de rest is verzonden. Ze zei: 'het is een extra controle voor dit soort producten' en ze ging het aanpassen in het systeem. Ik vroeg: 'komt het omdat ik de eerste keer klant ben?' Toen werd opeens de verbinding verbroken 8)7.

Pff, dacht zal ik nu weer terugbellen of niet toch maar gedaan. Een nieuwe medewerker aan de telefoon en ik moest weer mijn gegevens geven. Ik vroeg weer waarom het niet met de rest is verzonden, het ligt blijkbaar ook niet aan mijn leeftijd echt iedereen krijgt deze controle...

Blijkbaar had de eerste medewerker al in het systeem aangepast dat het verzonden moest worden en ze moest even haar handeling aanpassen anders kreeg ik er twee :).

Uhm, twee dacht ik dat maakt mij niet uit doe maar :D.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

hemiparo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:23:
Kan het me ook wel een beetje voorstellen van Wehkamp, eigenlijk ook wel goed dat ze bij twijfel onderzoek doen. En een brief is dan inderdaad het handigste, wel jammer van de vertraging maar goed...
Het blijft stom dat ze sommige mensen in dit topic wel bellen, en zonder enige aanwijsbare reden mij niet, terwijl ze gewoon mijn (correct ingevoerde) telefoonnummer hadden.. Maar goed, het zal ook allemaal wel, het is wat onhandig gegaan, en ik ga de huid nog niet verkopen totdat ik hem morgen in m'n handen heb, maar het lijkt goed te komen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-08 12:17
Hier nog even mijn ervaring:
Het was de eerste keer dat ik iets kocht bij Wehkamp, acceptgiro zat echter gewoon op het pakket. Wel hebben ze mij gebeld om te bevestigen dat het ook daadwerkelijk besteld was.
Ik moet zeggen dat ik wel blij zijn dat ze gewoon geleverd hebben, maar ik ben iets minder te spreken over de levering zelf. Mijn vader heeft het pak aangenomen en kwam er eigenlijk te laat achter dat het al geopend was geweest. Nu mistte er gelukkig niets, maar toch vind ik dit geen stijl. Ook vind ik het erg vreemd dat ze het niet versturen in een neutrale doos, kan me voorstellen dat er zo toch wel eens een pakje "verdwijnt" of spoorloos raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Onroptemraakle schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:55:
Ik heb dus ook een vertraagde levering en net maar even gebeld. Eerst 5 minuten in de wacht gestaan en mevrouw weet niet wat een 'vertraagde levering' is, ze zei wel dat de bestelling is geannuleerd. Ik zei: 'oo daar weet ik niks vanaf?' toen zei ze 'nee anders had u niet gebeld maar er is een brief onderweg...'

De brief is gisteren verzonden en waarover deze brief zou gaan wist ze ook niet... Na wat doorvragen blijkt het mogelijk te gaan om het betalen van een voorschot of iets dergelijks.

Situatieschets
Eerste keer klant bij Wehkamp en aangegeven dat ik met een acceptgiro zou betalen.
Heb zoiets dergelijks meegemaakt bij de Neckermann toen ik daar een PS3 wilde kopen. Na 3 weken nog niets geleverd. Bellen, bellen en uiteindelijk een onvriendelijke dame gesproken dien aangaf dat het zo lang duurde wegens die specifieke brief. Wat daarin stond kon ze niet zeggen. Maar naar wat doorvragen zei ze met een enorme sneer dat het iets met kredietwaardigheid, BKR en Tiel te maken had.

Dat allemaal voor een eerste bestelling van 300 EUR. Heb toen de bestelling fijn geannuleerd en bij Bol.com via iDeal betaald. Voor mij geen postorder toko's meer met hun eindeloze slechte communicatie en kredietwaardheid checks waar je absoluut niet van op de hoogte wordt gehouden qua status en wat ze uberhaupt aan het doen zijn |:(

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De D90 is hier ook in goede orde ontvangen! Dinsdag kwam ik thuis en daar stond alles al mooi neergezet door mijn vriendin :)

Een goede vriend van me piste net langs het potje en is nu driftig op zoek via Marktplaats om deze set voor €600,- te scoren maar ook dat gaat niet erg vlot begrijp ik...

Hier een zéér tevreden nieuwe Tweaker.net forum lid en D90 eigenaar ;)

Edit: Overigens ook eerste keer klant bij Wehkamp en de acceptgiro zat op de doos geplakt..

[ Voor 11% gewijzigd door D-Ed op 20-05-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Ik heb ook mijn D90 afgelopen dinsdag ontvangen (details: 'nieuwe' klant, acceptgiro op de doos geplakt, geen bel/email contact op voorhand :P) maar ik heb nu iets verontrustends gezien. Op mijn 'Nikon Europe Service Warranty'-bon staat onder Model 'Nikon D3000'. Lijkt me niet de juiste, en lijkt me dat ik wel een goeie nodig heb wil ik aanspraak maken op mijn garantie :(. Ik heb de Wehkamp klantenservice nu gemaild, met de vraag of ik de goeie mag. Ben ik de enige met een D3000 garantiebewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dat ga ik vanavond eens kijken als ik thuis ben, goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Zo.. Mijn D90 is eindelijk ook binnen.. :) Met een D90 garantiebewijs overigens..

Volgende hoofdstuk zal de rekening worden.. Door het eerder beschreven gedoe hebben ze dus een nieuwe bestelling met de huidige prijs gemaakt, driehonderd euro boven de 30 april prijs... Als het goed is krijg ik volgende week een nieuwe rekening, maar ik moet het allemaal nog maar zien.. Kan in ieder geval met de camera spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
Net gebeld met Wehkamp klantenservice, en beetje vaag verhaal gekregen. Eerst werd mij gevraagd om op de doos te kijken, wat voor typenummer erop stond (ja, d90), daarna werd mij gevraagd om op de camera te kijken, wat voor typenummer daarop stond (:D), toen kwamen we samen tot de conclusie dat een onjuist typenummer stond op het garantiebewijs van Nikon (:D).

Nu werd mij verteld dat als er iets mis is met de camera tijdens de garantieperiode, Wehkamp mijn aanspreekpunt is, en ik niet naar Nikon hoef te stappen. Daarbij is alleen de afleverbon nodig, en niet Nikon's garantiebewijs.

Maar goed, ik wil gewoon mijn Nikon garantie :P. Wehkamp vertelde me dat ik contact op moest nemen met Nikon om dit op te lossen, omdat zij het verkeerde garantiebewijs in de doos hebben gestopt, wat ik een beetje gek vind, maar ik ga het toch maar proberen...

[ Voor 7% gewijzigd door dvdgrs op 21-05-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
Na contact met Nikon mag ik de verkeerde bon opsturen en zal ik de juiste ontvangen. Ik weet niet of 't nodig gaat zijn maar wel tof dat het zo rap afgehandeld kan worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Het gaat echt goed bij wehkamp.. Kreeg net weer post van ze, ik dacht dat dat wel een nieuwe factuur zou zijn.. Maar niets was minder waar.. Het was een brief + acceptgiro waarin ze vroegen om een voorschot van 395 euro, en als ik dat zou overmaken, zullen ze mijn bestellen opsturen, die ik al heb.. Wordt nog een leuk administratief verhaal alles bij elkaar zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Bah nu moet ik onderhand voor de 4de keer contact opnemen met Wehkamp omdat ik ze blijkbaar voor € 795,- heb gekocht.

Eerst maar eens kijken of alles in dozen zit voordat ik ga bellen.

Edit dozen open.
Ik heb dus 2 camera's gekocht en in 1 doos mis ik een CaptureNX2 trail version en in de andere heb ik een lege Nikon Service Warranty van de lens :X. Dat is ook wel slordig van Nikon...

[ Voor 36% gewijzigd door Temraakle op 21-05-2010 15:21 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Onroptemraakle schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:31:
Bah nu moet ik onderhand voor de 4de keer contact opnemen met Wehkamp omdat ik ze blijkbaar voor € 795,- heb gekocht.

Eerst maar eens kijken of alles in dozen zit voordat ik ga bellen.

Edit dozen open.
Ik heb dus 2 camera's gekocht en in 1 doos mis ik een CaptureNX2 trail version en in de andere heb ik een lege Nikon Service Warranty van de lens :X. Dat is ook wel slordig van Nikon...
* marrk mompelt iets over karma
Ik ben echt benieuwd wat er mis is gegaan bij Wehkamp, want gezien verkeerde warranty cards en dergelijke denk ik dat het toch om een b-batch gaat ofzo. Betekent niet dat ik niet stikjaloers ben...

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
marrk schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 17:35:
[...]

* marrk mompelt iets over karma
Ik ben echt benieuwd wat er mis is gegaan bij Wehkamp, want gezien verkeerde warranty cards en dergelijke denk ik dat het toch om een b-batch gaat ofzo. Betekent niet dat ik niet stikjaloers ben...
Ik denk idd ook wel dat een webwinkel als Wehkamp een pallet refurbished D90's als nieuw in de markt zet . . . NOT

Met die van mij is iig helemaal niks aan het handje: keurig verpakt, helemaal compleet, dozen dicht en met luchtkussens en alle info aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:01

Milo.

klik

Nog even een vraagje achteraf, staat er bij jullie op het garantiebewijs van de camera d3000 ipc d90? Het serie nummer klopt wel etc enkel het typenummer niet, vreemd.
Maar goed mijn probleem niet meer, echter herinnerde ik het me ineens.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 10:43
Heb het laatst nog nagekeken, bij mij staat gewoon D90 op het garantiebewijs.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hierbij laten we u weten dat we de gebruikshandleiding hebben ontvangen die u ons hebt toegezonden om te ruilen. Helaas is dit artikel momenteel niet in voorraad, maar we verwachten de volgende levering binnen 21 dagen. Uw verzoek is wel in behandeling genomen en we sturen u het vervangende artikel toe zodra dit weer in voorraad is. Voor eventuele vragen kunt u contact met ons opnemen.

Hmmm... toch iets te veel Tweakers aan het ruilen geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Mijn NL manual is gisteren binnengekomen.

edit: het is een normaal boekje net zoals de duitse, niet zelf geprint of zo.

[ Voor 49% gewijzigd door joopv op 28-05-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Krijg net de "manual" binnen. Lees: een geprinte versie :/ Leest nogal lastig zo, het is niet eens een boekje.

Is niet helemaal wat ik had verwacht dus. De andere mensen wel een "echte" handleiding gekregen dan?!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
joopv wel :) Maar zou ik wel even een mailtje aan wagen... scheelt nogal in leesgemak namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:37:
Krijg net de "manual" binnen. Lees: een geprinte versie :/ Leest nogal lastig zo, het is niet eens een boekje.

Is niet helemaal wat ik had verwacht dus. De andere mensen wel een "echte" handleiding gekregen dan?!
Ik heb wel een echte handleiding gekregen. Maar in de voorwaarden van de handleidingen-omruil staat ook: op=op. Dat ze je nog een geprinte handleiding hebben gestuurd is op zich nog coulant. Kennelijk laten ze anderen wachten (zie hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
joepert schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:57:
Dat ze je nog een geprinte handleiding hebben gestuurd is op zich nog coulant. Kennelijk laten ze anderen wachten (zie hierboven).
Coulant? Gaan ze de originele handleiding nog nasturen dan? Die kans lijkt mij gering, het bijgeleverde briefje in ogenschouw nemende (Hierbij zenden wij het door u gevraagde.).

Nou nee dus, heb ik niet om gevraagd. Ik koop in Nederland een camera, aan een Duitse handleiding heb ik niets. Zal ze mailen dat ik zowel deze kopietjes met de Duitse manual terug stuur en een NL exemplaar wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Brad Pitt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:08:
[...]

Coulant? Gaan ze de originele handleiding nog nasturen dan? Die kans lijkt mij gering, het bijgeleverde briefje in ogenschouw nemende (Hierbij zenden wij het door u gevraagde.).

Nou nee dus, heb ik niet om gevraagd. Ik koop in Nederland een camera, aan een Duitse handleiding heb ik niets. Zal ze mailen dat ik zowel deze kopietjes met de Duitse manual terug stuur en een NL exemplaar wens.
Heb je uberhaupt de originele Duitse handleiding see what I did there :p wel teruggestuurd dan? Als je dat niet hebt gedaan, snap ik ergens wel dat ze je geen Nederlandse versie hebben gestuurd.. (Daarom is het een exchange service..)

Ik krijg in ieder geval (volgens Nikon...) volgende week een Nederlandse handleiding, mijn 300 euro korting is verwerkt door wehkamp, dus het lijkt allemaal goed te komen bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:08:
[...]Zal ze mailen dat ik zowel deze kopietjes met de Duitse manual terug stuur en een NL exemplaar wens.
Blijkbaar heb je niet begrepen dat het een OMRUIL service is. Je had de orginele duitse handleiding moeten opsturen, en dan krijg je een orginele nederlandse handleiding retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
joopv schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:14:
Blijkbaar heb je niet begrepen dat het een OMRUIL service is. Je had de orginele duitse handleiding moeten opsturen, en dan krijg je een orginele nederlandse handleiding retour.
En dat moet ik ruiken of zo? Ik stuur Wehkamp een mail waarin ik aangeef een Duitse handleiding te hebben gekregen en wat er moet gebeuren om te zorgen dat ik een Nederlandse versie krijg. Hierop krijg ik geen concreet antwoord en vandaag opeens een geprinte versie in de bus. Sure, dat is lekker logisch natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Brad Pitt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:19:
En dat moet ik ruiken of zo? Ik stuur Wehkamp een mail waarin ik aangeef een Duitse handleiding te hebben gekregen en wat er moet gebeuren om te zorgen dat ik een Nederlandse versie krijg. Hierop krijg ik geen concreet antwoord en vandaag opeens een geprinte versie in de bus. Sure, dat is lekker logisch natuurlijk.
Ooh, je hebt het via wehkamp gespeeld.. Dan kan je Nikon ook niks verwijten.. (edit: wat je dan ook niet doet lees ik.. ) Nikon biedt (staat al ergens anders in dit topic geloof ik, maar hier nogmaals de link) een manual exchange service.. Stuur de Duitse versie op, krijg een Nederlandse terug, en dat werkt dus wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
Volgens mij staat het ook in de handleiding dat je hem kan laten omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Algurgazan schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:21:
Ooh, je hebt het via wehkamp gespeeld...
Ja dat leek mij het meest logische, aangezien ik bij hun de aankoop had gedaan! :)
Dan kan je Nikon ook niks verwijten.. (edit: wat je dan ook niet doet lees ik.. )
Over Nikon niets dan lof, maken prima spullies ;)
Nikon biedt (staat al ergens anders in dit topic geloof ik, maar hier nogmaals de link) een manual exchange service.. Stuur de Duitse versie op, krijg een Nederlandse terug, en dat werkt dus wel goed!
Thanks!! Meteen doen nu, en dan even geduld hebben dus lees ik. Is niet erg, had al een D90, maar wil gewoon bij deze óók een Nederlandse handleiding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Aha, dat verklaart een boel. Houd er wel rekening mee dat het opsturen van de handleiding naar Ierland dik 6 euro kost...
Blijf het ook wel netjes vinden dat Wehkamp een uitgeprinte handleiding stuurt, zeker gezien de prijs die wij hebben moeten betalen voor de D90. Had overigens eens een vergelijkbaar akkefietje met een Canon p&s die ik bij Digitalstreet had gekocht en waar alleen maar boekjes in allerlei oostblok-talen bij zaten. Zij hebben toen wel een originele Nederlandse handleiding voor me geregeld, wat ik ook erg nette service vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu net dit topic en ook ik heb een D90 gekocht, met verkeerd garantiebewijs, dus zal nav de berichten hier contact opnemen met Nikon, Heb ook na 7 weken mijn Nederlandse handleiding ontvangen na 2 mails.
Adres was kwijt??vreemd maar ja, Ben er heel tevreden mee voor deze prijs.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Geen slowchat over de levertijden tenzij er echt nieuws is, anders gebeurt er hetzelfde als hier.