Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezocht op internet maar niks kunnen vinden, iemand enig idee of en wanneer Galaga Legions DX uitkomt in de EU store?
Hij is al wel o.a. in de US store verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catherine - USA ;)

@hieronder: die had ik dan weer gemist.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
En € 10,00 goedkoper: http://www.nedgame.nl/playstation-3-import-usa.html.

Volgen mij kan je het spel beter in Amerika bestellen, wel langere levertijd.

http://www.videogamesplus...lt.php?keywords=catherine ~ € 67,50. Wel misschien douane kosten.

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 04-08-2011 23:06 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
VGP verstuurt het als 22 dollar gift. Dus vrijwel zero kans op douane kosten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Van de week Killzone 3 gekregen van m'n vriendin. Ben er aan begonnen en de volgende dag gelijk uitgespeeld. Heerlijke game, geweldige sfeer en werkelijk een plaatje. Leek wel alsof ik een film keek. Nu dr MP eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Is die Store nu echt zo gecapt kwa downloadsnelheid? Ik monitor nu de bandbreedte, en bij het downloaden van een game zit hij steady op 30 Mbps. Terwijl het nu in NL wel rustig is kwa downloaden, gok ik :)

Afbeeldingslocatie: http://robbijl.tweakdsl.nl/bbps3.JPG

[ Voor 16% gewijzigd door Exorcist op 06-08-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:00:
Is die Store nu echt zo gecapt kwa downloadsnelheid? Ik monitor nu de bandbreedte, en bij het downloaden van een game zit hij steady op 30 Mbps. Terwijl het nu in NL wel rustig is kwa downloaden, gok ik :)

[afbeelding]
De store is over het algemeen redelijk traag, haal ook nooit m'n maximale snelheid, heb een 30mbit abbo van UPC haal over het algemeen 10 daarvan uit psn store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:42
Hallo mensen ik wou gisteren even een film kijken op me ps3 via usb. Nu kon ik de film wel afspelen maar het ging om dvd bestand(dus de bekende mappen videots/audiots).

Maar klopt het dat je dan geen dvd menu kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Amdwarrior schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:43:
Hallo mensen ik wou gisteren even een film kijken op me ps3 via usb. Nu kon ik de film wel afspelen maar het ging om dvd bestand(dus de bekende mappen videots/audiots).

Maar klopt het dat je dan geen dvd menu kan gebruiken?
videots.ifo pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Zat er niet tussen.
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c389/supper_slappy/filmps3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Opeens komt er geen geluid meer uit mijn PS3 :( . Hij zit met HDMI aangesloten op mijn PC scherm en heb geluid via een headset (3,5mm jack) vanuit het scherm. Heb niets veranderd of anders aangesloten. Heb op internet veel dezelfde problemen voorbij zien komen maar geen werkende oplossing (PS3 reset, kabels opnieuw aangesloten, beeld en geluid opnieuw ingesteld/anders ingesteld).

Heeft een van jullie tips/ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

2e bestand op jouw screenhot? :+
zoenvisje schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:20:
Opeens komt er geen geluid meer uit mijn PS3 :( . Hij zit met HDMI aangesloten op mijn PC scherm en heb geluid via een headset (3,5mm jack) vanuit het scherm. Heb niets veranderd of anders aangesloten. Heb op internet veel dezelfde problemen voorbij zien komen maar geen werkende oplossing (PS3 reset, kabels opnieuw aangesloten, beeld en geluid opnieuw ingesteld/anders ingesteld).

Heeft een van jullie tips/ideeën?
Wat is de huidige geluidsinstelling op jouw PS3? Geluid via HDMI out? Misschien is jouw headset uitgang wel kapot gegaan? Of komt er bij gewone tv uitzendingen wel geluid uit?

[ Voor 58% gewijzigd door Azqi op 06-08-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Azqi schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:22:
[...]

2e bestand op jouw screenhot? :+
Haha nee in PS3 krijg je alleen die vob bestanden te zien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Amdwarrior schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:25:
[...]

Haha nee in PS3 krijg je alleen die vob bestanden te zien |:(
Ik heb met PMS nog nooit een DVD menu gehad met streamen van een Video_TS map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Als ik hem dvd brand dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Probeer het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Azqi schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:22:
Wat is de huidige geluidsinstelling op jouw PS3? Geluid via HDMI out? Misschien is jouw headset uitgang wel kapot gegaan? Of komt er bij gewone tv uitzendingen wel geluid uit?
HDMI out ja. Ik gebruik het scherm alleen voor PC en PS3. Heb dus geen andere optie om te testen of de headset uitgang het nog doet, maar die zou wel stuk kunnen zijn helaas.

Vanmiddag ga ik even testen wat mn PS3 doet op een TV met HDMI.

Edit: via HDMI krijg ik er geen geluid uit. Heb nu mijn headset via de component kabel en RCA naar 3,5mm jack kabels aangesloten rechtstreeks op de PS3 (kreeg die RCA kabel bij mijn headset, komt ie toch nog van pas). Dan komt er wel geluid uit. Beetje omslachtig maar zo kan ik in ieder geval wel spelen tot ik het probleem heb opgelost.

[ Voor 24% gewijzigd door zoenvisje op 06-08-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Je kunt een Video_TS:
- omzetten via (jawel) MultiAVCHD en dan kunt je hem via je USB afspelen
- branden
- streamen via PMS
- losse VOB's afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het volledig off-topic is maar wil het toch proberen. Heb een wireless controller gekocht voor mijn PS2. Twee keer nieuwe batterijen erin gedaan maar hij doet niets. Ohja de on/of knop staat op on en het rode lampje blijft knipperen. Kan iemand mij aub helpen? Alvast mijn dank.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nu heb ik geen PS2 maar bij de PS3 moet je de eerste keer even met de USB kabel connecten (PS3 knop indrukken) zodat je PS3 weet naar welke controllers hij moet luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:12:
Nu heb ik geen PS2 maar bij de PS3 moet je de eerste keer even met de USB kabel connecten (PS3 knop indrukken) zodat je PS3 weet naar welke controllers hij moet luisteren.
Tom. Bij de PS3 werkte het bij mij ook zo. Met de PS2 blijkbaar niet. Helaas zat er ook geen manual bij. Ik heb op alle knoppen gedrukt maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:04:
Ik weet dat het volledig off-topic is maar wil het toch proberen. Heb een wireless controller gekocht voor mijn PS2. Twee keer nieuwe batterijen erin gedaan maar hij doet niets. Ohja de on/of knop staat op on en het rode lampje blijft knipperen. Kan iemand mij aub helpen? Alvast mijn dank.
Heb je ook een ontvanger? Meestal zit daar een connect knop op, die je dan gelijktijdig moet indrukken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:24:
[...]

Heb je ook een ontvanger? Meestal zit daar een connect knop op, die je dan gelijktijdig moet indrukken.
De controller komt met een receiver, hierop zitten geen knoppen alleen op de controller zit er eentje. Het merk is overigens Qware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Knap gemaakt en interessante manier van reclame.

[ Voor 7% gewijzigd door Fatal Mind op 08-08-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het filmpje is verwijderd.
Hier een kort filmpje van hetzelfde "beeld" met een mobiel gemaakt;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
Beste PlayStation Network-gebruiker,

We zijn een samenwerkingsverband aangegaan met CSIdentity®, een wereldwijd toonaangevende provider van services op het gebied identiteitsbescherming en fraudedetectie, zodat je PlayStation®Network en gerelateerde services zoals de PlayStation®Store zonder zorgen kunt gebruiken.

Ga met de unieke voucher met code in deze e-mail naar sony.csidentity.com voor meer informatie over het programma voor in aanmerking komende PSN-gebruikers van CSIdentity. Je komt alleen in aanmerking als je 18 of ouder bent en op 20 april 2011 een actieve PSN-account had. Daarnaast moet je je binnen 60 dagen na ontvangst van deze e-mail bij het programma registreren. We nemen de kosten voor onze rekening als je lid van het programma wordt, dus je kunt de volgende services van CSIdentity een jaar lang gratis gebruiken:

CyberAgent™-internetsurveillance
Identiteitsherstel
Veilige online aanmelding

Meer informatie over het programma vind je op csidentity.com/sony

XXXXXXXXXXX

We hebben een aantal aanvullende beveiligingsmaatregelen voor PSN getroffen. Bezoek eu.playstation.com/psnlatest en PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com voor de laatste updates.

De meeste accounthouders hebben hun wachtwoord al opnieuw ingesteld en kunnen nu dus weer volop gebruik maken van de vele features en services van PlayStation Network. Als je dit nog niet hebt gedaan, moet ook jij eerst je wachtwoord opnieuw instellen voordat je PSN weer kunt gaan gebruiken.

Het wijzigen neemt slechts een paar minuten in beslag. Voor meer hulp en stapsgewijze instructies kun je op eu.playstation.com/psppsn terecht.

Van harte bedankt voor je geduld en steun terwijl onze teams overal ter wereld hun best doen om alle PSN-services weer online te krijgen.

Het PlayStation Network-team

Net gekregen via de mail. Ze gaan je telefoonnummer, email en creditcardnummer monitoren. Wel erg laat pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Laat inderdaad, ik heb die mail 2 maanden geleden al gekregen :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ik heb hem ook net gekregen. Ga er niet op in denk ik. Heb toch geen CC en identiteitsfraude hebben ze te weinig info voor... denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Die heb ik niet gehad die mail en ik heb wel een CC ingesteld in de PSN store. :?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik kreeg hem ook vanochtend. Typisch dat anderen dit dan al veel eerder hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:49

FeaR

In GoT we trust

Boeboe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:09:
Laat inderdaad, ik heb die mail 2 maanden geleden al gekregen :?
Heb jij een Nederlandse account of Amerikaanse? Ik krijg op de e-mail van mijn Amerikaanse account soms ook e-mails die ik pas weken later op mijn normale Nederlandse account binnen krijg.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

FeaR schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

Heb jij een Nederlandse account of Amerikaanse? Ik krijg op de e-mail van mijn Amerikaanse account soms ook e-mails die ik pas weken later op mijn normale Nederlandse account binnen krijg.
Even nagekeken: het was inderdaad op mijn US account dat die toen toegekomen was (met Qriocity). Dan zal de EU variant ook wel spoedig arriveren, vermoed ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Heb de mail ook gehad. Wil ik me daar inschrijven..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Maar wat houdt dat nou precies in als ik me daarvoor aanmeld? Ik moet mijn gegevens bij CSIdentity gaan zetten (weer een bedrijf dat mijn gegevens dan heeft) en dan gaan zij voor mij kijken wat ermee gebeurt? De mail is er vrij onduidelijk over in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
De 3.7 firmware is uit, er kan nu eindelijk gebruik gemaakt worden van auto update: gamedata,patches en automatisch trophy's syncen,dit geld alleen voor PS-plus leden. Tevens is er nog de optie om 3d foto's tebekijken toegevoegd.

[ Voor 27% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 10-08-2011 10:21 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Verstekbakker schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:42:
Maar wat houdt dat nou precies in als ik me daarvoor aanmeld? Ik moet mijn gegevens bij CSIdentity gaan zetten (weer een bedrijf dat mijn gegevens dan heeft) en dan gaan zij voor mij kijken wat ermee gebeurt? De mail is er vrij onduidelijk over in elk geval.
dat vraag ik me dus ook af. Heb me wel aangemeld, maar mijn credit card gegevens heb ik (nog) niet opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:16:
De 3.7 firmware is uit, er kan nu eindelijk gebruik gemaakt worden van auto update: gamedata,patches en automatisch trophy's syncen
Geld dit alleen voor PSN+ members of ook voor "normale" members?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Alleen voor PS-plus members, dat had ik er nog even bij moeten zeggen.

Kom er wel net achter dat NOS er niet meer bij zit, :( dus makkelijk ff snel het nieuws kijken zit er niet meer in. Er staat nu alleen een link naar Mubi

[ Voor 52% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 10-08-2011 10:22 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:20:
Alleen voor PS-plus members, dat had ik er nog even bij moeten zeggen.

Kom er wel net achter dat NOS er niet meer bij zit, :( dus makkelijk ff snel het nieuws kijken zit er niet meer in. Er staat nu alleen een link naar Mubi
Dat hele TV kanaal is in NL echt een aanfluiting. Hoe moeilijk was het nou geweest voor Sony om daar iig uitzending gemist bij te hebben staan.....

Sony heeft de boot met apps en ondersteuning van derden echt finaal gemist. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net resistance 3 gedownload en geïnstalleerd, maar ik kan nog niet spelen.
Ik krijg de hele tijd errors.

Er is trouwens nog geen resistance 3 thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:47:
Ik heb net resistance 3 gedownload en geïnstalleerd, maar ik kan nog niet spelen.
Ik krijg de hele tijd errors.
Staat een bericht in het hoofdmenu, ze zijn ermee bezig. :)
Er is trouwens nog geen resistance 3 thread.
Niet? Ik ga even een plaatsje reserveren, wil niet voor niets een topicstart aanmaken, dat is me nu al te vaak voorgekomen (1x). :P
[edit][PS3] Resistance 3

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-08-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Het moest een keer gebeuren, m'n PS3-Fat uit juni 2008 heeft sinds gister een RLOD. Allang geen garantie meer dus. Kan ik denken jullie nog aanspraak maken op wettelijke garanatie onder het mom van veel te snel stuk, moet ik Sony bellen voor reparatie, of moet ik gewoon een nieuwe slim kopen?
Jochem Boom schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:54:
Het moest een keer gebeuren, m'n PS3-Fat uit juni 2008 heeft sinds gister een RLOD. Allang geen garantie meer dus. Kan ik denken jullie nog aanspraak maken op wettelijke garanatie onder het mom van veel te snel stuk, moet ik Sony bellen voor reparatie, of moet ik gewoon een nieuwe slim kopen?
Misschien eerst even hier kijken: -- Klik --> PS3 defecten topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Kan iemand online gamen? De hele zooi ligt weer plat :X

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Exirion schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:09:
Kan iemand online gamen? De hele zooi ligt weer plat :X
PlayStation Network Scheduled Maintenance
PlayStation Network is offline for scheduled maintenance from 16:05 on Thursday 11 August 2011 until 02:00 on Friday 12 August 2011, BST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:48
swopdark schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:27:
Voor iedereen die zijn ps3 eigenlijk gewoon wilt "stapelen" tussen zijn andere apparatuur:

[afbeelding]

Ik moet zeggen behoorlijk handig...
Waar is dit te koop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Een tijdje geleden, begin juli, gingen er geruchten de ronde dat de prijs van de PS3 in augustus verlaagd zou gaan worden. Is het bekend of dit nog steeds op de planning staat? Ik heb er namelijk geen nieuws meer over kunnen vinden de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 13-09 17:04
Jackazz schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:05:
Een tijdje geleden, begin juli, gingen er geruchten de ronde dat de prijs van de PS3 in augustus verlaagd zou gaan worden. Is het bekend of dit nog steeds op de planning staat? Ik heb er namelijk geen nieuws meer over kunnen vinden de laatste tijd.
Misschien dat het wordt vermeld op Gamescom, daar zou ik dan even op wachten.
Ook gingen er geruchten dat er rond kerst een nieuwe PS3 uit zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackthunderAwf schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:08:
[...]

Misschien dat het wordt vermeld op Gamescom, daar zou ik dan even op wachten.
Ook gingen er geruchten dat er rond kerst een nieuwe PS3 uit zou komen...
Nieuwe PS3 model is al te koop. (CECH-3001A)

http://www.theplaystation...-cech-3001a-now-shipping/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_H_T
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-07 07:03
Deze heb ik al in de winkel gezien.
De grootste verschillen met de CECH 2500 zijn dat de zijkanten van de PS3 niet meer glossy zijn en de Blu-ray (blauwe) led is ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 21:32
En was die ook goedkoper dan de CECH2500?

Maargoed, ik blijf voorlopig wel bij mijn FAT. Past beter bij de TV en nieuwe X360. :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_H_T
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-07 07:03
Misschien krijgen we op Gamescom 2011 (volgende week dinsdag) of op Tokyo Game Show (september) nog een PS3 prijsverlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen a.s. dinsdag (19:40 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij kan helpen?

Als ik een speedtest op mn PC doe, krijg ik zo'n 7-10 Mbps te zien. Op de PS3 is het altijd 1-2 Mbps. Hoe kan dit zo veel lager zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:27:
Iemand die mij kan helpen?

Als ik een speedtest op mn PC doe, krijg ik zo'n 7-10 Mbps te zien. Op de PS3 is het altijd 1-2 Mbps. Hoe kan dit zo veel lager zijn?
Hoe meet je dit? PSN is sowieso altijd traag, maar bij mij houdt dat rondt de 30 Mbps in van de 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik haal op PSN gewoon de volledige 18mbit die ik kan halen met mijn ADSL-lijn. (Wel bedraad).

Misschien dat je PS3 het wel over een grote B heeft.
1-2MB/s ipv 7-10Mbps.

8mbps = 1MB/s

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 14-08-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:47:
[...]
Hoe meet je dit? PSN is sowieso altijd traag, maar bij mij houdt dat rondt de 30 Mbps in van de 120.
Dit kun je in het menu doen. ;)
Menu >>> Netwerkinstellingen >>> Internetverbinding testen
GAIAjohan schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:55:
Ik haal op PSN gewoon de volledige 18mbit die ik kan halen met mijn ADSL-lijn. (Wel bedraad).

Misschien dat je PS3 het wel over een grote B heeft.
1-2MB/s ipv 7-10Mbps.

8mbps = 1MB/s
Ik heb een (tweede) verbinding alleen voor de PS3 (bedraad natuurlijk).
De test op mijn PS3 geeft hier bij Downloaden 6,6 Mbps en bij Uploaden 817,5 kbps.
Speedtest.nl met dezelfde verbinding (duh) geeft hier bij Downloaden 6145 kbps en bij Uploaden 789 kbps.

[ Voor 57% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-08-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:49

FeaR

In GoT we trust

Pff... ik mag me dan soms ergeren aan de fannoise die mijn PS3 Fat 60 GB maakt, maar voor de looks zou ik toch geen Slim willen. Daar zit toch geen geur of smaak aan dat apparaat :N

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:43:
[...]Pff... ik mag me dan soms ergeren aan de fannoise die mijn PS3 Fat 60 GB maakt, maar voor de looks zou ik toch geen Slim willen. Daar zit toch geen geur of smaak aan dat apparaat :N
Games kun je ook niet ruiken of proeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

Gelijk heb je FeaR...
Mijn 60GB Fatty had vorige week de YLOD.
Nu heb ik een 320G Slim gekocht en 50G aan data overgezet.
Maar het is zo'n lullig dingetje die slim.
Met die oude stond er tenminste nog wat :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:51:
Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen a.s. dinsdag (19:40 uur).
Sowieso de Vita natuurlijk :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
OPSLAGHOND schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:06:
Ik heb een (tweede) verbinding alleen voor de PS3 (bedraad natuurlijk).
Wow. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand een apart lijntje heeft voor zijn ps3. Of uberhaupt voor gaming. Je krijgt van mij de meest hardcore gamer award (of misschien is Trophy meer gewaardeerd ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:08:
[...]Wow. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand een apart lijntje heeft voor zijn ps3. Of uberhaupt voor gaming. Je krijgt van mij de meest hardcore gamer award (of misschien is Trophy meer gewaardeerd ;) )
Alle andere kabels zijn te mooi weggewerkt en aangezien er toch een kabel via de andere kant van de kamer moest lopen (PS3 staat boven) zou het of een wirwar van kabels en kastjes kunnen worden aangezien draadloos voor mij geen optie is en/of heel veel extra werk/materiaal kosten. Het enige nadeel is dat ik 2x moet betalen, maar het is mijn favoriete hobby en dat mag geld kosten, ik werk om te leven en niet andersom. ;)

ps. Ik ben zeker niet de enige, mijn jongste broer en één van mijn beste vrienden hebben er ook elk 2.

[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-08-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Voor de mensen met een YLOD:
Ik had gisteren ook een YLOD. PS3 40gb FAT. 3,5 jaar oud.
Uit elkaar geschroeft. Mobo in de oven 10min op 200gr. Nu doet hij het weer. Mooi makkelijk truukje als je geen garantie meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik probeer sinds gister een demo in de Playstation store te downloaden (Driver San Francisco) maar die download gaat echt ontiegelijk traag (77 minuten resterend e.d)

Hebben meer last van die trage download? Ik vind het vreemd want met nieuwsgroepen haal ik gewoon rond de 2mb/s

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Van 2 millibit per seconde zou ik ook niet vrolijk worden. En ja, dan duurt het downloaden sowieso wel heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Daar vroeg ik niet om. Die demo is 1441mb , een film van 5gb heb ik ook met een uur binnen dus iets klopt er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:20:
Ik probeer sinds gister een demo in de Playstation store te downloaden (Driver San Francisco) maar die download gaat echt ontiegelijk traag (77 minuten resterend e.d)

Hebben meer last van die trage download? Ik vind het vreemd want met nieuwsgroepen haal ik gewoon rond de 2mb/s
Staat hier 10-15 posts boven ... :X
Draadloos verbonden? Lange/slechte kabels? Instellingen?

[ Voor 48% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-08-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Richard! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:27:
Daar vroeg ik niet om. Die demo is 1441mb , een film van 5gb heb ik ook met een uur binnen dus iets klopt er niet.
En daar ging mijn post helemaal niet om.
Jij geeft een snelheid op die waarschijnlijk helemaal niet klopt.
Niemand rekent nml in millibits. (mb)

Maar waar reken jij in?
Megabits? (Mb) (sommige mensen doen dit)
MegaBytes? (MB) (Anderen doen dit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 12:26
Penetrator schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:01:
Voor de mensen met een YLOD:
Ik had gisteren ook een YLOD. PS3 40gb FAT. 3,5 jaar oud.
Uit elkaar geschroeft. Mobo in de oven 10min op 200gr. Nu doet hij het weer. Mooi makkelijk truukje als je geen garantie meer hebt.
Wil je ook melden of die het na 2 maanden (intensief) gebruik nog steeds goed doet?
Ik heb eeb PS3 60GB 3x gerepareerd, maar telkens na een kortere periode was het weer YLOD... :-(

Enneuh...Was de oven voorverwarmd of ging hij er gelijk in?

[ Voor 5% gewijzigd door sjonie100 op 15-08-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:43:
[...]
Alle andere kabels zijn te mooi weggewerkt en aangezien er toch een kabel via de andere kant van de kamer moest lopen (PS3 staat boven) zou het of een wirwar van kabels en kastjes kunnen worden aangezien draadloos voor mij geen optie is en/of heel veel extra werk/materiaal kosten. Het enige nadeel is dat ik 2x moet betalen, maar het is mijn favoriete hobby en dat mag geld kosten, ik werk om te leven en niet andersom. ;)
ps. Ik ben zeker niet de enige, mijn jongste broer en één van mijn beste vrienden hebben er ook elk 2.
Hmmm zal wel iets in de lucht zijn waar je vandaan komt dan :+
Ben het verder wel met je eens hoor, Mijn pc komt ook boven te staan en een van mijn verbouwers riep al 'kan toch draadloos?' Kan wel natuurlijk, maar ik wil ook wel een beetje kunnen gamen en dan wil ik dat gewoon zo optimaal mogelijk. Dat gezegd hebbende ondervind ik momenteel eigenlijk geen hinder van draadloos gamen, en dan ook nog met een gare sitecom router een 'oude' wireless module van de 360. Maar ja ik speel dan ook alleen maar fighters, fps met veel mensen zal lastiger zijn wsl.

Maar ik had nog nooit gehoord dat iemand dus echt een extra verbinding ging nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 15-08-2011 13:44 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
GAIAjohan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:36:
[...]

En daar ging mijn post helemaal niet om.
Jij geeft een snelheid op die waarschijnlijk helemaal niet klopt.
Niemand rekent nml in millibits. (mb)

Maar waar reken jij in?
Megabits? (Mb) (sommige mensen doen dit)
MegaBytes? (MB) (Anderen doen dit)
Ik bedoelde MB sorry voor de niet kapitalen, maar dacht dat niet voor verwarring zou zorgen..

Ik heb even snel een speedtest op me pc gedaan en daar kwam dit uit.

Download: 16.36 Mbps
Upload : 1.31 Mbps

Als ik de speedtest doe op me PS3 haal ik dit.

Download: 14.4Mbps
Upload : 1.7Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:42:
[...]Hmmm zal wel iets in de lucht zijn waar je vandaan komt dan :+
Ben het verder wel met je eens hoor, Mijn pc komt ook boven te staan en een van mijn verbouwers riep al 'kan toch draadloos?' Kan wel natuurlijk, maar ik wil ook wel een beetje kunnen gamen en dan wil ik dat gewoon zo optimaal mogelijk. Dat gezegd hebbende ondervind ik momenteel eigenlijk geen hinder van draadloos gamen, en dan ook nog met een gare sitecom router een 'oude' wireless module van de 360. Maar ja ik speel dan ook alleen maar fighters, fps met veel mensen zal lastiger zijn wsl.
Ik heb gewoon meer vertrouwen in een verbinding via een kabel dan in een verbinding die door de lucht (en mijn lichaam) gaat. :)
Maar ik had nog nooit gehoord dat iemand dus echt een extra verbinding ging nemen.
Een kennis heeft zelfs een tweede verbinding genomen speciaal voor de computer/regelapparatuur voor zijn Koi-vijver. Hij wil te allen tijde op deze computer kunnen werken/kijken ook al zit hij in Frankrijk te karpervissen. :P
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:28:
[...]
Draadloos verbonden? Lange/slechte kabels? Instellingen?
Wat meer informatie is ook wel handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Ow sorry, draadloze verbinding idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:02:
Ow sorry, draadloze verbinding idd.
Nu weet ik niet wat de ideale instellingen zijn van draadloos, maar ik zou ze wel even nakijken. ;)

@ Sagat: ^ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Ik wil graag op mijn console (PS3) tijdens het gamen muziek luisteren maar tegelijkertijd wel de geluidseffecten van de game zelf horen, wat zou hiervoor de handigste optie zijn? Deed dit vroeger namelijk altijd met plezier op de pc, maar mis die optie nu wel een beetje.

Heb maar 1 receiver aangesloten die maar 1 kanaal kan laten horen. Zat zelf te denken aan gebruik te maken van de hoofdtelefoonuitgang van mijn TV die door de HDMI aansluiting op de console ook geluid binnenkrijgt naast mijn gebruikelijke setup van de optical out van de PS3 op mijn receiver.

Iemand nog ideeen? :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Simpel:
Sluit je geluid van de PS3 aan op de pc of laptop (line-in). Sluit je koptelefoon of luidsprekers aan op de uitgang van je pc. Zet ondertussen in Windows een muziekje op.
Et voilá.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een HDMI-kabel van de PS3 naar de TV en een optische kabel van de PS3 naar de receiver.
Ik kan het geluid via TV-speakers of hoofdtelefoon (TV) en/of een surroundset of hoofdtelefoon (receiver) laten gaan.
Of wil je beide gescheiden houden?

Wat GAIAjohan zegt! :9

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-08-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
Slimme tip! Ik mis nu ook muziek tijdens het spelen van Test Drive Unlimited 2 (was al snel uitgekeken op de ingame muziek) en een ander achtergrond muziekje zou wel eens fijn wezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Ik zeg Steelseries Siberia v2 for PS3, de 3.5 mm jack prak je in je tv/reciever en de USB in je laptop/pc.

Heb deze headset gewonnen een paar weken geleden en het is echt een geweldig apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
zoenvisje schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:50:
Ik zeg Steelseries Siberia v2 for PS3, de 3.5 mm jack prak je in je tv/reciever en de USB in je laptop/pc.

Heb deze headset gewonnen een paar weken geleden en het is echt een geweldig apparaat!
Alleen kost dat ding van jou wel iets van €70 en twee jack-plug kabeltjes zal hooguit op €5 uitkomen.
ok, vanuit de PS heb je dan mss nog een tulp-> jackplug nodig voor je laptop.

Hoe heb ik het zelf:

PS3 -> HDMI-kabel -> LG W2261V -> Line-out op monitor -> jackplug-kabel -> PC Line-in -> PC -> Line-out -> Stereo set van Kenwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:06:
[...]
Nu weet ik niet wat de ideale instellingen zijn van draadloos, maar ik zou ze wel even nakijken. ;)
@ Sagat: ^ :9
Ik zal vanavond of anders binnenkort wel is een speedtestje doen. Maar ik vind het redelijk rap gaan, heb het idee dat mijn 24mbit (effectief 20) redelijk benut wordt. Heb em wel in de dmz staan.......betekent wel dat ik niet tegelijkertijd online kan gamen met de ps3 en 360 * maar dat gebeurd toch niet zo heel vaak (aangezien ik die enige ben die erop game ;) )

* = Mijn SHitecom router kan maar een ip adres in de dmz hebben, afaik.. kan natuurlijk pebkac-je zijn :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Heb ook even die test van de PS3 gedaan..
Op de pc kom ik op 18megabit down, 1,2 megabit up. De PS3 geeft 16megabit down, 1,2 megabit up. Mogelijk een probleempje met uPNP dat ik uit heb staan in de router. Maargoed, games downloaden uit de store gaat gewoon met 2,1MB/s.

Hoe heb ik dat?
DSL vanuit de grond
-> Zyxel modem/router/wireless
-> Kabel naar boven
-> Switchje van Eminent, prima 8 poorts ding voor 13 euro.
-> PS3, X360, PC, PS2, wireless accespoint voor boven, laptop (soms bedraad, soms via wireless)

Verder zit er een IPTV-kabel aan het modem vast, je zou denken dat daarvan de kwaliteit van de verbinding minder wordt, maar mijn ping blijft gelijk, en IPTV snoept maar 3 megabit af.

[ Voor 49% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
GAIAjohan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Alleen kost dat ding van jou wel iets van €70 en twee jack-plug kabeltjes zal hooguit op €5 uitkomen.
ok, vanuit de PS heb je dan mss nog een tulp-> jackplug nodig voor je laptop.

Hoe heb ik het zelf:

PS3 -> HDMI-kabel -> LG W2261V -> Line-out op monitor -> jackplug-kabel -> PC Line-in -> PC -> Line-out -> Stereo set rvan Kenwood.
Maar met die headset kan je bijvoorbeeld ook chatgeluid appart regelen, en er zitten nog wel wat handigheidjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Om toch (ook) terug te komen op de downloadsnelheid vanaf PSN (ik ga er stiekum vanuit dat ook game-updates van PSN vandaan komen)

Ik heb een UPC 60 Mb abo. PS3 staat in dmz, bedraad aangesloten.

Effectief haal ik bij een usenet download 5750 kbps binnen.
De PS3 haalt volgens 'test verbinding' ruim 7 Mb
Unplug ik de PS3 en zet ik een laptop op die kabel (krijgt zelfde IP als dat de PS3 had), dan speedtest ik 57 Mb.

Gisteren een demo uit de store gehaald om te testen. 600 Mb. Zou in enkele minuten binnen moeten zijn als ik m via usenet binnenhengel. Zou ook met de snelheid die de PS3 aangeeft in enkele minuten binnen moeten zijn.
In de praktijk heeft hij echter 28 minuten staan downloaden om nog geen cd (!!) binnen te krijgen.

Dat is ook mijn ervaring met game updates en met firmware updates....

Het gekke is: mijn broer heeft Ziggo. Ik weet niet wat zijn snelheid volgens de PS3 is (hij heeft een 25 Mb abo), maar heb daar al meerdere malen met open mond zitten te kijken hoe belachelijk snel hij dus alles binnen kan hengelen aan updates en hele spellen....

Wat doe ik verkeerd? Of doet UPC iets verkeerd?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:18:
Het gekke is: mijn broer heeft Ziggo. Ik weet niet wat zijn snelheid volgens de PS3 is (hij heeft een 25 Mb abo), maar heb daar al meerdere malen met open mond zitten te kijken hoe belachelijk snel hij dus alles binnen kan hengelen aan updates en hele spellen....

Wat doe ik verkeerd? Of doet UPC iets verkeerd?
Ik heb ook Ziggo (40 Mbit lijntje) en heb ook geen problemen. 600MB is in enkele minuten binnen op de PS3 (draadloos). Ik kan me niet voorstellen dat UPC de snelheid gaat knijpen als er wordt gedownload vanaf een PS3, als ze dat al herkennen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Voor de geïnteresseerde, het nieuwe model ps3 is in het land. Gisteren gespot bij "ik ben toch niet ..." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wortelsky schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:38:
Voor de geïnteresseerde, het nieuwe model ps3 is in het land. Gisteren gespot bij "ik ben toch niet ..." ;)
Heb je misschien een link met meer/veel info over het nieuwe model PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:45:
[...]

Heb je misschien een link met meer/veel info over het nieuwe model PS3?
Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
wortelsky schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:38:
Is 'ie ook goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien na vanavond wel, vanavond (19:40 uur) gaat Sony namelijk het een en ander vertellen tijdens de presentatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

Misschien na vanavond wel, vanavond (19:40 uur) gaat Sony namelijk het een en ander vertellen tijdens de presentatie. ;)
239 euro is de nieuwe prijs voor de 320gb, let maar op vanavond ;) :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Zo'n drie weken geleden al een PS3 320GB (gelukkig nog wel de CECH-2504B, die hackable is mocht het nodig zijn) voor € 249,00 gekocht. Het zou mij niet verbazen als de prijs naar € 259,00 of misschien wel € 239,00 gaat.

Als PSN dan maar niet betaald wordt, want dat kan weleens de volgende stap worden als ze hetzelfde prijsbeleid als Microsoft op de XBOX360 gaan voeren.

[ Voor 53% gewijzigd door Jumpman op 16-08-2011 19:15 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees al heel lang mee met dit topic, net maar een account gemaakt. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht Jumpman? Ik wil er deze week ook één kopen en vind ze toch wel erg duur allemaal.

Iemand ook enig idee waar ik de announcement van Sony kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/edit

[ Voor 97% gewijzigd door Ike. op 16-08-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 3 :9~
PS3 vanaf nu € 249,= :)

[ Voor 62% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-08-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het wel een goede press conference.

Nieuw PSP model. Wel vreemd dat het nieuwe model geen WiFi heeft.
goede PSPVita games.
PS3 prijsdaling

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 16-08-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, geen nieuwe PS3 aangekondigd. Wel een prijsverlaging naar 250 euro (voor hoeveel GB is niet gezegd), maar ze zijn nu online ook al wel voor 250 te vinden.
Pagina: 1 ... 34 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.