Gezocht op internet maar niks kunnen vinden, iemand enig idee of en wanneer Galaga Legions DX uitkomt in de EU store?
Hij is al wel o.a. in de US store verkrijgbaar...
Hij is al wel o.a. in de US store verkrijgbaar...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 23:18 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 04-08-2011 23:06 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ps4/switch gamer
[ Voor 16% gewijzigd door Exorcist op 06-08-2011 09:02 ]
De store is over het algemeen redelijk traag, haal ook nooit m'n maximale snelheid, heb een 30mbit abbo van UPC haal over het algemeen 10 daarvan uit psn store.Exorcist schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:00:
Is die Store nu echt zo gecapt kwa downloadsnelheid? Ik monitor nu de bandbreedte, en bij het downloaden van een game zit hij steady op 30 Mbps. Terwijl het nu in NL wel rustig is kwa downloaden, gok ik
[afbeelding]
videots.ifo pakken?Amdwarrior schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:43:
Hallo mensen ik wou gisteren even een film kijken op me ps3 via usb. Nu kon ik de film wel afspelen maar het ging om dvd bestand(dus de bekende mappen videots/audiots).
Maar klopt het dat je dan geen dvd menu kan gebruiken?
2e bestand op jouw screenhot?
Wat is de huidige geluidsinstelling op jouw PS3? Geluid via HDMI out? Misschien is jouw headset uitgang wel kapot gegaan? Of komt er bij gewone tv uitzendingen wel geluid uit?zoenvisje schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:20:
Opeens komt er geen geluid meer uit mijn PS3. Hij zit met HDMI aangesloten op mijn PC scherm en heb geluid via een headset (3,5mm jack) vanuit het scherm. Heb niets veranderd of anders aangesloten. Heb op internet veel dezelfde problemen voorbij zien komen maar geen werkende oplossing (PS3 reset, kabels opnieuw aangesloten, beeld en geluid opnieuw ingesteld/anders ingesteld).
Heeft een van jullie tips/ideeën?
[ Voor 58% gewijzigd door Azqi op 06-08-2011 12:25 ]
Haha nee in PS3 krijg je alleen die vob bestanden te zien
Ik heb met PMS nog nooit een DVD menu gehad met streamen van een Video_TS map.Amdwarrior schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:25:
[...]
Haha nee in PS3 krijg je alleen die vob bestanden te zien
Probeer het ?Amdwarrior schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:27:
Als ik hem dvd brand dan?
HDMI out ja. Ik gebruik het scherm alleen voor PC en PS3. Heb dus geen andere optie om te testen of de headset uitgang het nog doet, maar die zou wel stuk kunnen zijn helaas.Azqi schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:22:
Wat is de huidige geluidsinstelling op jouw PS3? Geluid via HDMI out? Misschien is jouw headset uitgang wel kapot gegaan? Of komt er bij gewone tv uitzendingen wel geluid uit?
[ Voor 24% gewijzigd door zoenvisje op 06-08-2011 15:22 ]
Je kunt een Video_TS:Amdwarrior schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:27:
Als ik hem dvd brand dan?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 01:10 ]
Verwijderd
Tom. Bij de PS3 werkte het bij mij ook zo. Met de PS2 blijkbaar niet. Helaas zat er ook geen manual bij. Ik heb op alle knoppen gedrukt maar zonder resultaat.Tom schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:12:
Nu heb ik geen PS2 maar bij de PS3 moet je de eerste keer even met de USB kabel connecten (PS3 knop indrukken) zodat je PS3 weet naar welke controllers hij moet luisteren.
Heb je ook een ontvanger? Meestal zit daar een connect knop op, die je dan gelijktijdig moet indrukken.Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:04:
Ik weet dat het volledig off-topic is maar wil het toch proberen. Heb een wireless controller gekocht voor mijn PS2. Twee keer nieuwe batterijen erin gedaan maar hij doet niets. Ohja de on/of knop staat op on en het rode lampje blijft knipperen. Kan iemand mij aub helpen? Alvast mijn dank.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
De controller komt met een receiver, hierop zitten geen knoppen alleen op de controller zit er eentje. Het merk is overigens Qware.SinergyX schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:24:
[...]
Heb je ook een ontvanger? Meestal zit daar een connect knop op, die je dan gelijktijdig moet indrukken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Knap gemaakt en interessante manier van reclame.
[ Voor 7% gewijzigd door Fatal Mind op 08-08-2011 11:55 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Heb jij een Nederlandse account of Amerikaanse? Ik krijg op de e-mail van mijn Amerikaanse account soms ook e-mails die ik pas weken later op mijn normale Nederlandse account binnen krijg.Boeboe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:09:
Laat inderdaad, ik heb die mail 2 maanden geleden al gekregen
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Even nagekeken: het was inderdaad op mijn US account dat die toen toegekomen was (met Qriocity). Dan zal de EU variant ook wel spoedig arriveren, vermoed ik.FeaR schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:07:
[...]
Heb jij een Nederlandse account of Amerikaanse? Ik krijg op de e-mail van mijn Amerikaanse account soms ook e-mails die ik pas weken later op mijn normale Nederlandse account binnen krijg.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 27% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 10-08-2011 10:21 ]
* PSN=Chef_NL** *
dat vraag ik me dus ook af. Heb me wel aangemeld, maar mijn credit card gegevens heb ik (nog) niet opgegeven.Verstekbakker schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:42:
Maar wat houdt dat nou precies in als ik me daarvoor aanmeld? Ik moet mijn gegevens bij CSIdentity gaan zetten (weer een bedrijf dat mijn gegevens dan heeft) en dan gaan zij voor mij kijken wat ermee gebeurt? De mail is er vrij onduidelijk over in elk geval.
Geld dit alleen voor PSN+ members of ook voor "normale" members?Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:16:
De 3.7 firmware is uit, er kan nu eindelijk gebruik gemaakt worden van auto update: gamedata,patches en automatisch trophy's syncen
[ Voor 52% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 10-08-2011 10:22 ]
* PSN=Chef_NL** *
Dat hele TV kanaal is in NL echt een aanfluiting. Hoe moeilijk was het nou geweest voor Sony om daar iig uitzending gemist bij te hebben staan.....Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:20:
Alleen voor PS-plus members, dat had ik er nog even bij moeten zeggen.
Kom er wel net achter dat NOS er niet meer bij zit,dus makkelijk ff snel het nieuws kijken zit er niet meer in. Er staat nu alleen een link naar Mubi
Verwijderd
Staat een bericht in het hoofdmenu, ze zijn ermee bezig.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:47:
Ik heb net resistance 3 gedownload en geïnstalleerd, maar ik kan nog niet spelen.
Ik krijg de hele tijd errors.
Niet? Ik ga even een plaatsje reserveren, wil niet voor niets een topicstart aanmaken, dat is me nu al te vaak voorgekomen (1x).Er is trouwens nog geen resistance 3 thread.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-08-2011 00:02 ]
Misschien eerst even hier kijken: -- Klik --> PS3 defecten topicJochem Boom schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:54:
Het moest een keer gebeuren, m'n PS3-Fat uit juni 2008 heeft sinds gister een RLOD. Allang geen garantie meer dus. Kan ik denken jullie nog aanspraak maken op wettelijke garanatie onder het mom van veel te snel stuk, moet ik Sony bellen voor reparatie, of moet ik gewoon een nieuwe slim kopen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
PlayStation Network Scheduled MaintenanceExirion schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:09:
Kan iemand online gamen? De hele zooi ligt weer plat
PlayStation Network is offline for scheduled maintenance from 16:05 on Thursday 11 August 2011 until 02:00 on Friday 12 August 2011, BST.
Waar is dit te koop???swopdark schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:27:
Voor iedereen die zijn ps3 eigenlijk gewoon wilt "stapelen" tussen zijn andere apparatuur:
[afbeelding]
Ik moet zeggen behoorlijk handig...
Misschien dat het wordt vermeld op Gamescom, daar zou ik dan even op wachten.Jackazz schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:05:
Een tijdje geleden, begin juli, gingen er geruchten de ronde dat de prijs van de PS3 in augustus verlaagd zou gaan worden. Is het bekend of dit nog steeds op de planning staat? Ik heb er namelijk geen nieuws meer over kunnen vinden de laatste tijd.
Nieuwe PS3 model is al te koop. (CECH-3001A)BlackthunderAwf schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:08:
[...]
Misschien dat het wordt vermeld op Gamescom, daar zou ik dan even op wachten.
Ook gingen er geruchten dat er rond kerst een nieuwe PS3 uit zou komen...
Deze heb ik al in de winkel gezien.Ike. schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:30:
[...]
Nieuwe PS3 model is al te koop. (CECH-3001A)
http://www.theplaystation...-cech-3001a-now-shipping/
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Hoe meet je dit? PSN is sowieso altijd traag, maar bij mij houdt dat rondt de 30 Mbps in van de 120.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:27:
Iemand die mij kan helpen?
Als ik een speedtest op mn PC doe, krijg ik zo'n 7-10 Mbps te zien. Op de PS3 is het altijd 1-2 Mbps. Hoe kan dit zo veel lager zijn?
[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 14-08-2011 20:56 ]
Dit kun je in het menu doen.Exorcist schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:47:
[...]
Hoe meet je dit? PSN is sowieso altijd traag, maar bij mij houdt dat rondt de 30 Mbps in van de 120.
Ik heb een (tweede) verbinding alleen voor de PS3 (bedraad natuurlijk).GAIAjohan schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:55:
Ik haal op PSN gewoon de volledige 18mbit die ik kan halen met mijn ADSL-lijn. (Wel bedraad).
Misschien dat je PS3 het wel over een grote B heeft.
1-2MB/s ipv 7-10Mbps.
8mbps = 1MB/s
[ Voor 57% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-08-2011 21:49 ]
Pff... ik mag me dan soms ergeren aan de fannoise die mijn PS3 Fat 60 GB maakt, maar voor de looks zou ik toch geen Slim willen. Daar zit toch geen geur of smaak aan dat apparaatIke. schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:30:
[...]
Nieuwe PS3 model is al te koop. (CECH-3001A)
http://www.theplaystation...-cech-3001a-now-shipping/
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Games kun je ook niet ruiken of proeven.FeaR schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:43:
[...]Pff... ik mag me dan soms ergeren aan de fannoise die mijn PS3 Fat 60 GB maakt, maar voor de looks zou ik toch geen Slim willen. Daar zit toch geen geur of smaak aan dat apparaat
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sowieso de Vita natuurlijkOPSLAGHOND schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:51:
Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen a.s. dinsdag (19:40 uur).
PSN: Bellerophon-
Wow. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand een apart lijntje heeft voor zijn ps3. Of uberhaupt voor gaming. Je krijgt van mij de meest hardcore gamer award (of misschien is Trophy meer gewaardeerdOPSLAGHOND schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:06:
Ik heb een (tweede) verbinding alleen voor de PS3 (bedraad natuurlijk).
10 second ninja DONE
Alle andere kabels zijn te mooi weggewerkt en aangezien er toch een kabel via de andere kant van de kamer moest lopen (PS3 staat boven) zou het of een wirwar van kabels en kastjes kunnen worden aangezien draadloos voor mij geen optie is en/of heel veel extra werk/materiaal kosten. Het enige nadeel is dat ik 2x moet betalen, maar het is mijn favoriete hobby en dat mag geld kosten, ik werk om te leven en niet andersom.Sagat schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:08:
[...]Wow. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand een apart lijntje heeft voor zijn ps3. Of uberhaupt voor gaming. Je krijgt van mij de meest hardcore gamer award (of misschien is Trophy meer gewaardeerd)
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-08-2011 12:57 ]
Staat hier 10-15 posts boven ...Richard! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:20:
Ik probeer sinds gister een demo in de Playstation store te downloaden (Driver San Francisco) maar die download gaat echt ontiegelijk traag (77 minuten resterend e.d)
Hebben meer last van die trage download? Ik vind het vreemd want met nieuwsgroepen haal ik gewoon rond de 2mb/s
[ Voor 48% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-08-2011 13:31 ]
En daar ging mijn post helemaal niet om.Richard! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:27:
Daar vroeg ik niet om. Die demo is 1441mb , een film van 5gb heb ik ook met een uur binnen dus iets klopt er niet.
Wil je ook melden of die het na 2 maanden (intensief) gebruik nog steeds goed doet?Penetrator schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:01:
Voor de mensen met een YLOD:
Ik had gisteren ook een YLOD. PS3 40gb FAT. 3,5 jaar oud.
Uit elkaar geschroeft. Mobo in de oven 10min op 200gr. Nu doet hij het weer. Mooi makkelijk truukje als je geen garantie meer hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door sjonie100 op 15-08-2011 13:39 ]
Hmmm zal wel iets in de lucht zijn waar je vandaan komt danOPSLAGHOND schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:43:
[...]
Alle andere kabels zijn te mooi weggewerkt en aangezien er toch een kabel via de andere kant van de kamer moest lopen (PS3 staat boven) zou het of een wirwar van kabels en kastjes kunnen worden aangezien draadloos voor mij geen optie is en/of heel veel extra werk/materiaal kosten. Het enige nadeel is dat ik 2x moet betalen, maar het is mijn favoriete hobby en dat mag geld kosten, ik werk om te leven en niet andersom.
ps. Ik ben zeker niet de enige, mijn jongste broer en één van mijn beste vrienden hebben er ook elk 2.
[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 15-08-2011 13:44 ]
10 second ninja DONE
Ik bedoelde MB sorry voor de niet kapitalen, maar dacht dat niet voor verwarring zou zorgen..GAIAjohan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:36:
[...]
En daar ging mijn post helemaal niet om.
Jij geeft een snelheid op die waarschijnlijk helemaal niet klopt.
Niemand rekent nml in millibits. (mb)
Maar waar reken jij in?
Megabits? (Mb) (sommige mensen doen dit)
MegaBytes? (MB) (Anderen doen dit)
Ik heb gewoon meer vertrouwen in een verbinding via een kabel dan in een verbinding die door de lucht (en mijn lichaam) gaat.Sagat schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:42:
[...]Hmmm zal wel iets in de lucht zijn waar je vandaan komt dan![]()
Ben het verder wel met je eens hoor, Mijn pc komt ook boven te staan en een van mijn verbouwers riep al 'kan toch draadloos?' Kan wel natuurlijk, maar ik wil ook wel een beetje kunnen gamen en dan wil ik dat gewoon zo optimaal mogelijk. Dat gezegd hebbende ondervind ik momenteel eigenlijk geen hinder van draadloos gamen, en dan ook nog met een gare sitecom router een 'oude' wireless module van de 360. Maar ja ik speel dan ook alleen maar fighters, fps met veel mensen zal lastiger zijn wsl.
Een kennis heeft zelfs een tweede verbinding genomen speciaal voor de computer/regelapparatuur voor zijn Koi-vijver. Hij wil te allen tijde op deze computer kunnen werken/kijken ook al zit hij in Frankrijk te karpervissen.Maar ik had nog nooit gehoord dat iemand dus echt een extra verbinding ging nemen.
Richard! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:44:
[...]Bla bla bla
Wat meer informatie is ook wel handig.OPSLAGHOND schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:28:
[...]
Draadloos verbonden? Lange/slechte kabels? Instellingen?
Nu weet ik niet wat de ideale instellingen zijn van draadloos, maar ik zou ze wel even nakijken.Richard! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:02:
Ow sorry, draadloze verbinding idd.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2011 14:35 ]
Ik heb een HDMI-kabel van de PS3 naar de TV en een optische kabel van de PS3 naar de receiver.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-08-2011 14:26 ]
Alleen kost dat ding van jou wel iets van €70 en twee jack-plug kabeltjes zal hooguit op €5 uitkomen.zoenvisje schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:50:
Ik zeg Steelseries Siberia v2 for PS3, de 3.5 mm jack prak je in je tv/reciever en de USB in je laptop/pc.
Heb deze headset gewonnen een paar weken geleden en het is echt een geweldig apparaat!
Ik zal vanavond of anders binnenkort wel is een speedtestje doen. Maar ik vind het redelijk rap gaan, heb het idee dat mijn 24mbit (effectief 20) redelijk benut wordt. Heb em wel in de dmz staan.......betekent wel dat ik niet tegelijkertijd online kan gamen met de ps3 en 360 * maar dat gebeurd toch niet zo heel vaak (aangezien ik die enige ben die erop gameOPSLAGHOND schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:06:
[...]
Nu weet ik niet wat de ideale instellingen zijn van draadloos, maar ik zou ze wel even nakijken.
@ Sagat: ^
10 second ninja DONE
[ Voor 49% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2011 15:22 ]
Maar met die headset kan je bijvoorbeeld ook chatgeluid appart regelen, en er zitten nog wel wat handigheidjes op.GAIAjohan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
Alleen kost dat ding van jou wel iets van €70 en twee jack-plug kabeltjes zal hooguit op €5 uitkomen.
ok, vanuit de PS heb je dan mss nog een tulp-> jackplug nodig voor je laptop.
Hoe heb ik het zelf:
PS3 -> HDMI-kabel -> LG W2261V -> Line-out op monitor -> jackplug-kabel -> PC Line-in -> PC -> Line-out -> Stereo set rvan Kenwood.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik heb ook Ziggo (40 Mbit lijntje) en heb ook geen problemen. 600MB is in enkele minuten binnen op de PS3 (draadloos). Ik kan me niet voorstellen dat UPC de snelheid gaat knijpen als er wordt gedownload vanaf een PS3, als ze dat al herkennen.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:18:
Het gekke is: mijn broer heeft Ziggo. Ik weet niet wat zijn snelheid volgens de PS3 is (hij heeft een 25 Mb abo), maar heb daar al meerdere malen met open mond zitten te kijken hoe belachelijk snel hij dus alles binnen kan hengelen aan updates en hele spellen....
Wat doe ik verkeerd? Of doet UPC iets verkeerd?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Heb je misschien een link met meer/veel info over het nieuwe model PS3?wortelsky schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:38:
Voor de geïnteresseerde, het nieuwe model ps3 is in het land. Gisteren gespot bij "ik ben toch niet ..."
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:45:
[...]
Heb je misschien een link met meer/veel info over het nieuwe model PS3?
Is 'ie ook goedkoper?wortelsky schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:38:
Voor de geïnteresseerde, het nieuwe model ps3 is in het land. Gisteren gespot bij "ik ben toch niet ..."
Misschien na vanavond wel, vanavond (19:40 uur) gaat Sony namelijk het een en ander vertellen tijdens de presentatie.GAIAjohan schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:11:
[...]Is 'ie ook goedkoper?
239 euro is de nieuwe prijs voor de 320gb, let maar op vanavondOPSLAGHOND schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:35:
[...]
Misschien na vanavond wel, vanavond (19:40 uur) gaat Sony namelijk het een en ander vertellen tijdens de presentatie.
[ Voor 53% gewijzigd door Jumpman op 16-08-2011 19:15 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik vond het wel een goede press conference.
[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 16-08-2011 20:35 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq