Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

20 juli, oftewel vandaag staat Limbo in de Store :)
Ben alleen wel benieuwd voor welke prijs. Daar verschillen de bronnen nogal over. De één meldt dat er nog niets bekend is, de ander meldt dat het - net als op XBox - een euro of 15 zal zijn en weer anderen melden dat Sony wellicht Limbo meteen goedkoper in gaat zetten (of zelfs gratis voor PSN Plus-leden).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
vet. was echt jaloers op xbox over die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:06:
20 juli, oftewel vandaag staat Limbo in de Store :)
Ben alleen wel benieuwd voor welke prijs. Daar verschillen de bronnen nogal over. De één meldt dat er nog niets bekend is, de ander meldt dat het - net als op XBox - een euro of 15 zal zijn en weer anderen melden dat Sony wellicht Limbo meteen goedkoper in gaat zetten (of zelfs gratis voor PSN Plus-leden).
US Store prijs is $14,99 (tijdelijk $11,99 met Plus korting). Ik denk dat Limbo €12,99 zal gaan kosten.
Over een paar uurtjes zullen we het zeker weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

€12,99 inderdaad, wel een zeer goed bestede €12,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een goede ervaring met de klantenservice gehad, althans dat moet nog blijken, maar laten we er vanuit gaan. Singstar receiver kapot, aansluiting achterop. Beetje rondgezocht, blijkt nogal een brak ding te zijn en vaker voor te komen. Belletje met de klantenservice en mij werd verteld dat ze me een nieuwe op zouden sturen. Ben benieuwd, want het duurst zijn toch wel de microfoons en die werken prima. Mag ook wel eens vermeld worden, hopelijk istie snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Leuk spelletje die Limbo.
Is het geld echt dubbel en dwars waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Voor plus leden 20% korting.
Kende het spel niet, maar door de vele positieve reacties wel gekocht.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga m ook maar kopen denk ik :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Was al jaloers op de 360 bezitters, maar nu ben ik helemaal happy. Ben al op de helft met het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Afgelopen nacht nog even Limbo zitten spelen. Op één of andere manier komt dit toch creepier op me over dan spellen als Resident Evil en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:38:
Vandaag een goede ervaring met de klantenservice gehad, althans dat moet nog blijken, maar laten we er vanuit gaan. Singstar receiver kapot, aansluiting achterop. Beetje rondgezocht, blijkt nogal een brak ding te zijn en vaker voor te komen. Belletje met de klantenservice en mij werd verteld dat ze me een nieuwe op zouden sturen. Ben benieuwd, want het duurst zijn toch wel de microfoons en die werken prima. Mag ook wel eens vermeld worden, hopelijk istie snel binnen.
Vandaag al binnengekregen! Maar helaas de versie voor de bekabelde singstar. Nog eens gebeld en ze sturen nu de wireless receiver als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
FeaR schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:25:
€12,99 inderdaad, wel een zeer goed bestede €12,99 :)
Laat ik nou nog precies 13 euro in mijn wallet hebben zitten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 19:56
Sony PlayStation
PlayStation Network will undergo maintenance today between 17:00 and 19:00 BST / 18:00 and 20:00 CET. Sorry for the short notice.

Komen ze lekker op tijd mee, lees t net op Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 18:32
Dank je voor die info wou net uitzoeken wat er aan de hand was/is?!

Dus nog een half uurtje extra wachten om zeker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:19:
Sony PlayStation
PlayStation Network will undergo maintenance today between 17:00 and 19:00 BST / 18:00 and 20:00 CET.

Sorry for the short notice.

Komen ze lekker op tijd mee, lees t net op Facebook
Vandaar dat ze sorry zeggen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-07-2011 19:56 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

OPSLAGHOND schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:55:
[...]
Vandaar dat ze sorry zeggen. ;)
Niks sorry, ik wil gewoon weer twee nieuwe gratis games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 19:56
:+ welke zouden ze dan volgens jou maar cadeau meoten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu wel een leuk programma ontdekt het heet Raptr, je kunt je ps3 contactpersonenlijst dan bekijken gewoon op je pc. Je kunt je contactpersonen ook berichtjes sturen op de pc via dit programma.
Raptr werkt ook samen met het xbox 360 netwerk en ook msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren ook Limbo zitten spelen. Leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip, crosspost

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 25-07-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Komop zeg, het staat zelfs in de topic warning :O
[PS3] Jailbreakdiscussie - toepassing

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 25-07-2011 14:04 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Iemand hier weleens problemen gehad met het afspelen van BR? Ik tot vandaag nog nooit, maar de nieuwste BR van The Prodigy (EAN 711297880458) wil hier niet afspelen. De disc zou geschikt moeten zijn voor alle regio's, dus daar kan het niet aan liggen.

Als ik de disc in de ps3 doe krijg een zwart laadscherm en na een seconde of 30-40 keer ik terug in het startscherm van de ps3. Via Google word ik niet veel wijzer, afgezien van een post op een Duits forum met hetzelfde probleem, maar zonder reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Eerst een andere blu-ray proberen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 10-09 13:05
Okay ik heb een klein probleempje. Mijn nieuwe scherm heeft alleen DVI poort en ondersteunt geen HDCP.
Mijn idee was dus om een PS3 -> VGA adaptor te kopen, en dan een DVI-VGA converter ertussen.
Alleen is daar geen ruimte voor "onder" mijn scherm. De aansluitingen zitten zeg maar zo:

_________
..[DVI-D]...|
................|
................|
................|
................|
................|
................|
_________|

Een optie zou dus zijn een haakse DVI-VGA adapter, alleen kan ik die nergens vinden. Wel een Haakse DVI adaptor, maar die zijn een tientje, wat ik erg veel geld vindt.
Een andere optie zou zijn een DVI-VGA kabel, dan een VGA female-female stukje, en dan de PS3-VGA kabel daar op aan sluiten.

Heeft een van jullie toevallig ervaringen met het zo aansluiten van een PS3 en wat is volgens jullie de beste en goedkoopste optie? En kom niet aan met "koop een nieuw scherm" of "koop er een tweede scherm bij", dat zijn geen opties. Dit scherm is heerlijk en het gaat niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
Als het enkel een DVI-D ingang is, gaat VGA ook niet werken. DVI-I is analoog en digitaal, DVI-D is enkel digitaal en laat VGA nu net analoog zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort samen in de bundel Tekken Hybrid.

- Tekken Blood Vengeance [movie]
- Tekken Tag Tournament HD
- Tekken Tag 2 Tournament Prologue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SytseHartvelt schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:27:
Okay ik heb een klein probleempje. Mijn nieuwe scherm heeft alleen DVI poort en ondersteunt geen HDCP.
Mijn idee was dus om een PS3 -> VGA adaptor te kopen, en dan een DVI-VGA converter ertussen.
Alleen is daar geen ruimte voor "onder" mijn scherm. De aansluitingen zitten zeg maar zo:

_________
..[DVI-D]...|
................|
................|
................|
................|
................|
................|
_________|

Een optie zou dus zijn een haakse DVI-VGA adapter, alleen kan ik die nergens vinden. Wel een Haakse DVI adaptor, maar die zijn een tientje, wat ik erg veel geld vindt.
Een andere optie zou zijn een DVI-VGA kabel, dan een VGA female-female stukje, en dan de PS3-VGA kabel daar op aan sluiten.

Heeft een van jullie toevallig ervaringen met het zo aansluiten van een PS3 en wat is volgens jullie de beste en goedkoopste optie? En kom niet aan met "koop een nieuw scherm" of "koop er een tweede scherm bij", dat zijn geen opties. Dit scherm is heerlijk en het gaat niet weg.
Werkt een HDMI --> DVI niet gewoon het beste? Scheelt een blok. Daarnaast werken HDMI-->VGA blokjes alleen als het actief gebeurd en die dingen zijn duur. BTW schrik niet van 10 euro voor een HDMI--> DVI kabel... Is helaas niet abnormaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:24:

[video]
Is het al bekend wanneer Tekken Hybrid uitkomt?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 18:11
Iemand hier weleens problemen gehad met het afspelen van BR? Ik tot vandaag nog nooit, maar de nieuwste BR van The Prodigy (EAN 711297880458) wil hier niet afspelen.
Dat is een feature van de PS3; deze scant eerst de BR op inhoud en heeft in dit geval besloten "Nah, daar waag ik mijn fragiele laser niet aan"...

Zie veel posts over Limbo hier..Heb Limbo al uitgespeeld op de 360 dus nu wat overbodig, maar geloof me, je blijft spelen... Mijn vriendin was destijds eventjes alleen aan het spelen 's avonds, ik had de subwoofer nog wat hoog staan, dan wil je echt niet
spoiler:
met met die spin aan de slag
hoor... creeped her out!

[ Voor 4% gewijzigd door WaterFire op 25-07-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:24:

[video]
Eigelijk moet ik deze ook weer hebben, heb er nog geen enkele gemist in de Tekken serie :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Gropah schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:28:
[...]

Werkt een HDMI --> DVI niet gewoon het beste? Scheelt een blok. Daarnaast werken HDMI-->VGA blokjes alleen als het actief gebeurd en die dingen zijn duur. BTW schrik niet van 10 euro voor een HDMI--> DVI kabel... Is helaas niet abnormaal
Nee, dat is dus net het probleem, de DVI-poort ondersteunt geen HDCP, dus als ik hem via HDMI -> DVI aansluit krijg ik geen beeld. Van 10 euro schrik ik ook niet, maar een PS3-> VGA kabel kost me al 14 euro, en als ik dan ook nog eens 10 euro moet neertellen voor een haakse VGA -> DVI adapter.... Liever niet.

Even ter verduidelijking: Ik wil het dus niet via de HDMI poort doen, want omdat de DVI poort in mijn scherm geen HDCP ondersteunt krijg ik dan geen beeld. Het is dus het idee om het te doen via de poort op de PS3 waar je component aansluitingen uitkomen. Er is een kabel beschikbaar waarmee je daaruit een VGA en een 3.5mm signaal krijgt voor respectievelijk video en audio.

Het is deze aansluiting die er op zit:

Afbeeldingslocatie: http://elektronica-shop.nl/contents/media/dvi-d.jpg

Hiermee ga ik dus geen beeld krijgen als ik een DVI -> VGA koppelstuk gebruik?
Dus het is absoluut onmogelijk om met dit scherm beeld naar mijn PS3 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DVI-D is inderdaad een digitale input (DVI-I is het beide), de monitor accepteert dus enkel een digitaal signaal. Nu component analoog is, zie ik niet hoe dit gaat werken.

Je kan kijken naar een HDFury, die kan een HDCP signaal strippen en 'kaal' digitaal doorsturen, maar reken dan op een prijs van 150-250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Gisteren een PS3 Slim aangeschaft omdat mijn Phat PS3 van 60GB 2x een YLOD had gekregen en dusdanig veel herrie maakte dat ik er klaar mee was.

Heerlijk die stilte tijdens het gamen, die oude Phat was net een stofzuiger.

Vraagje: Zie onderstaande foto, ik had mijn Phat in mijn tv meubel staan op de plek waar nu de center speaker staat. Maar de Phat wordt volgens mij veel heter dan een Slim, zou ik mijn Slim wel op die plek kunnen zetten waar dat boxje staat? De lucht kan ook aan de achterkant weg omdat ik geen plaat achterin het meubel heb.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2uB55VUYWyQkY0BuPqgLQD54/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Heeft iemand hier ervaring met het PS3 reparatie proces? Hoeveel kans heb ik, dat ik mijn eigen (boven, onder, zijkant geen enkel krasje) PS3 80GB terug krijg na reparatie (Blu-ray drive is defect)?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jumpman schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:49:
Heeft iemand hier ervaring met het PS3 reparatie proces? Hoeveel kans heb ik, dat ik mijn eigen (boven, onder, zijkant geen enkel krasje) PS3 80GB terug krijg na reparatie (Blu-ray drive is defect)?
Die kans was altijd 0 omdat je een refurbished model kreeg, ik weet niet of dat recent gewijzigd is, misschien even Sony bellen of het PS3 defecten topic induiken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik zit er aan te denken een nieuwe PS3 te kopen, een pakket is voordeliger. Zit in zo'n pakket altijd nog een originele doos met de PS3 en de controller? Dus zeg maar originele doos in de X pakketdoos. Zodat als ik de accesoires verkoop ik een gewone originele PS3 doos heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb met mijn nieuwe PS3 slim nog een vreemd probleem dat ik met mijn oude Phat PS3 niet had:

Wanneer ik hem via HDMI aansluit op mijn Samsung LE40A552 tv dan krijg ik geen beeld met 1080P, als ik voor 720P en voor 1080i kies krijg ik wel gewoon beeld. Wat vaag is is dat dit probleem op mijn slaapkamer TV ( Samsung p2270hd ) het wel gewoon goed doet op die resolutie. En mijn Phat gaf op mijn grote tv ook geen problemen?

Who to blame? De PS3 slim of de tv? En enig idee hoe ik dit op los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:42:
Ik heb met mijn nieuwe PS3 slim nog een vreemd probleem dat ik met mijn oude Phat PS3 niet had:

Wanneer ik hem via HDMI aansluit op mijn Samsung LE40A552 tv dan krijg ik geen beeld met 1080P, als ik voor 720P en voor 1080i kies krijg ik wel gewoon beeld. Wat vaag is is dat dit probleem op mijn slaapkamer TV ( Samsung p2270hd ) het wel gewoon goed doet op die resolutie. En mijn Phat gaf op mijn grote tv ook geen problemen?

Who to blame? De PS3 slim of de tv? En enig idee hoe ik dit op los?
Voor de zekerheid een andere HDMI kabel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:12:
DVI-D is inderdaad een digitale input (DVI-I is het beide), de monitor accepteert dus enkel een digitaal signaal. Nu component analoog is, zie ik niet hoe dit gaat werken.

Je kan kijken naar een HDFury, die kan een HDCP signaal strippen en 'kaal' digitaal doorsturen, maar reken dan op een prijs van 150-250 euro.
Hahaha, voor dat geld heb je tegenwoordig een 24" full HD TV, dan haal ik er daar wel een van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Zie hier veel positieve reacties op Limbo. heb de demo gespeeld en vond het best tof. Misschien toch maar aanschaffen.

@Vlassie1980: mijn PS3 Slim stond op ongeveer net zo'n plek en dat trok hij niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
zoenvisje schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 01:46:

@Vlassie1980: mijn PS3 Slim stond op ongeveer net zo'n plek en dat trok hij niet echt lekker.
Ok, ging hij toen hard blazen of liep die vast?

Ik vind het namelijk wel een mooi plekkie en gisteren werd hij niet al te warm, enige geluid dat ik hoor van die Slim PS3 is het lezen van de disc bij sommige spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Bij mij staat 'ie ook ongeveer op zo'n plek, voor en achterkant is open, aan de zijkanten aan elke kant zo'n 7/8 cm schat ik. Trekt 'ie prima, hij gaat niet blazen in ieder geval

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bij mij staat hij vrij ge-squeezed tussen de DVD recorder en de versterker, past precies. De air vents zitten alleen aan de achterkant bij een Slim dus volgens mij maakt dat ook geen flaus aus :)

Ik laat hem daar lekker staan, als het niet goed is merken we het vanzelf wel.

Nu alleen dat vage probleem met 1080P zien op te lossen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-07-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Mijne staat in soort gelijke positie met gesloten achterkant, en ca. 10 cm ruimte rondom.
Ik hoor hem af en toe blazen maar dat komt meer doordat kast als klankast fungeert.
Nooit problemen van warm worden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren Limbo uitgespeeld. Niet echt een heel erg lang of moeilijk spel maar wel de moeite waard :)
Jumpman schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:00:
Ik zit er aan te denken een nieuwe PS3 te kopen, een pakket is voordeliger. Zit in zo'n pakket altijd nog een originele doos met de PS3 en de controller? Dus zeg maar originele doos in de X pakketdoos. Zodat als ik de accesoires verkoop ik een gewone originele PS3 doos heb?
Ik heb een hele tijd geleden een 80GB bundel gekocht welke ik doorverkocht heb zonder spel en toen zat er inderdaad een kartonnen hoes om de originele doos heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47
ik wil in mijn ps3 slim 120 GB een fancontroller inbouwen.
Dit omdat mijn ps3 zelfs wanneer ik muziek luister of een film kijk een vervelende toon produceert.

Als ik game boeit me dit niet zoveel, maar als ik een film kijk of muziek luister via mn ps3 dan vind ik het wel storend als ik em zo hard moet zetten zodat ik die fan niet meer hoor.

Nu wil ik dus een fancontroller inbouwen om zelf de fanspeed naar beneden bij te schroeven als ik bv een film kijk of een muziekje luister.
Maar zijn er ook fancontrollers die je handmatig in kan stellen, maar ook alsnog automatisch harder gaan lopen als ik bv een game aan het spelen ben? Want om dan de hele tijd op te moeten staan om de fanspeed in te stellen naar gelang wat ik met de ps3 doe is ook niet je-van-het.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:07:
Eerst een andere blu-ray proberen?
Uiteraard, andere BR's doen het prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Qosmic schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:58:
ik wil in mijn ps3 slim 120 GB een fancontroller inbouwen.
Dit omdat mijn ps3 zelfs wanneer ik muziek luister of een film kijk een vervelende toon produceert.

Als ik game boeit me dit niet zoveel, maar als ik een film kijk of muziek luister via mn ps3 dan vind ik het wel storend als ik em zo hard moet zetten zodat ik die fan niet meer hoor.

Nu wil ik dus een fancontroller inbouwen om zelf de fanspeed naar beneden bij te schroeven als ik bv een film kijk of een muziekje luister.
Maar zijn er ook fancontrollers die je handmatig in kan stellen, maar ook alsnog automatisch harder gaan lopen als ik bv een game aan het spelen ben? Want om dan de hele tijd op te moeten staan om de fanspeed in te stellen naar gelang wat ik met de ps3 doe is ook niet je-van-het.
De PS3 Slim hoort bijna geen geluid te maken, als de fan een irritant geluid maakt kan deze wellicht uit balans zijn. Ik zou eens een andere PS3 Slim aanhoren en dan misschien wel een RMA overwegen als je nu nog garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Jumpman schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:02:
[...]

De PS3 Slim hoort bijna geen geluid te maken, als de fan een irritant geluid maakt kan deze wellicht uit balans zijn. Ik zou eens een andere PS3 Slim aanhoren en dan misschien wel een RMA overwegen als je nu nog garantie hebt.
dat is het probleem: ik heb geen garantie meer.
Sinds kort hebben 2 van mijn vrienden idd een slim en deze hoor je helemaal niet, zelfs niet na een paar uur aan te hebben gestaan.

Mijne maakt echt lawaai in vergelijking met die van hun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Jumpman schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:02:
[...]

De mijne maakt behoorlijk geluid en ik heb ook een Slim. Is er trouwens een manier om een fantest te doen, net als met de phat?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Weet iemand t/m wanneer Limbo op PSN voor PSN+ abonnees met korting te kopen is? Momenteel kan ik niet bij mijn PS3. Volgens mij was vandaag de laatste dag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Nu idd, hij staat er nog niet zoheel lang op dus denk niet dat dit de laatste dag zal zijn, het scheelt trouwens ook niet veel hoor, maar +/- 2 eu

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de juiste receiver voor Singstar binnengekregen. Kudo's voor de klantenservice van Sony, hebben ze netjes afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:09:
Nu idd, hij staat er nog niet zoheel lang op dus denk niet dat dit de laatste dag zal zijn, het scheelt trouwens ook niet veel hoor, maar +/- 2 eu
We blijven Nederlandse hè. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
mijn ps3 slim is kapot gegaan, als ik nu een nieuwe slim koop, kan ik dan de harddisk van mijn oude in de nieuwe zetten zodat ik alle gamedata en userprofielen wel behoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qosmic schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:43:
mijn ps3 slim is kapot gegaan, als ik nu een nieuwe slim koop, kan ik dan de harddisk van mijn oude in de nieuwe zetten zodat ik alle gamedata en userprofielen wel behoud?
nee, dit is niet mogelijk. Je nieuwe PS3 zal een melding geven dat de hard disk geformatteerd moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vorige week is mijn PS3 80GB kapot gegaan, ik heb deze donderdag opgestuurd voor de garantie. Vrijdag dan toch maar een spiksplinter nieuwe PS3 320GB CECH-2504B (€ 259,00) gekocht, omdat ik er 240GB op vooruit ga, Sony Bravia Synch heb, weer twee jaar garantie heb en deze het beter bij mijn andere Home Cinema apparatuur past. :)

Trouwens toen ik hem ingesteld had ik meteen kijken, van de 298GB is meteen na het instellen maar 264GB beschikbaar. Ik snap dat ze 1GB voor de software en 1GB voor Blu-ray Live reserveren, maar 34GB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Ike. schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:46:
[...]

nee, dit is niet mogelijk. Je nieuwe PS3 zal een melding geven dat de hard disk geformatteerd moet worden
hoe kan ik dan de data van mn ene harddisk op de andere zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qosmic schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:17:
[...]
hoe kan ik dan de data van mn ene harddisk op de andere zetten?
Je kunt alleen een backup overzetten.
Er zijn zat bedrijven die in de meeste gevallen je PS3 (tijdelijk) kunnen repareren, zodat je genoeg tijd hebt om een backup te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:24:
Vorige week is mijn PS3 80GB kapot gegaan, ik heb deze donderdag opgestuurd voor de garantie. Vrijdag dan toch maar een spiksplinter nieuwe PS3 320GB CECH-2504B (€ 259,00) gekocht, omdat ik er 240GB op vooruit ga, Sony Bravia Synch heb, weer twee jaar garantie heb en deze het beter bij mijn andere Home Cinema apparatuur past. :)

Trouwens toen ik hem ingesteld had ik meteen kijken, van de 298GB is meteen na het instellen maar 264GB beschikbaar. Ik snap dat ze 1GB voor de software en 1GB voor Blu-ray Live reserveren, maar 34GB :?
harddisks worden aangeduid met gigabyte, GB, niet met GiB. Dus 320*1000000000, niet 320*1024*1024*1024. Dit scheelt je (1024*1024*1024*320)-(320*1000000000) = 23597383680 bytes, dus ~ 22GiB.

Verneukeratief? ja. Smerig? Ja. Debiel? nogal. Maar helaas, in de wereld van de non-nerd, is het allemaal logisch. ;)

Er staat ook nog het een en ander van het OS op (backups dacht ik), dus daar zit het verschil in.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
EfBe schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:33:
[...]

harddisks worden aangeduid met gigabyte, GB, niet met GiB. Dus 320*1000000000, niet 320*1024*1024*1024. Dit scheelt je (1024*1024*1024*320)-(320*1000000000) = 23597383680 bytes, dus ~ 22GiB.

Verneukeratief? ja. Smerig? Ja. Debiel? nogal. Maar helaas, in de wereld van de non-nerd, is het allemaal logisch. ;)

Er staat ook nog het een en ander van het OS op (backups dacht ik), dus daar zit het verschil in.
Dat 320GB -> 298 GiB is dat begrijp ik ook wel. Maar dat je daar nog 34GB van kan laten verdwijnen voor alleen een OS, back-up OS en Blu-ray Live! is voor mij als ICT'er onverklaarbaar. Wellicht reserveert Sony ook nog wat ruimte voor precaching voor sommige games, maar dan nog. Toen ik mijn 80GB uit de doos haalde was er ook nog 56GB vrij (van de ongeveer 74GiB), dus scheelde dat maar 19 GiB i.p.v. 34 GiB op de PS3 320GB. Het verschil wat Sony reserveert lijkt dus veranderd bij de Slim. Niet dat dit allemaal erg is, maar ik wil gewoon graag alles kunnen verklaren. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 01-08-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik wil zelf vandaag of morgen een PS3 kopen,
Nu vraag ik mij af of het niet verstandiger is om een kleine HDD versie te kopen en een losse HDD om zo de ruimte te vergroten. Zijn er versies die ik beter kan mijden?

Nu zie ik een 160GB versie te koop voor 279€ en een 320 voor 319€ en vraag ik me af of ik 40 euro moet neerleggen voor 160GB meer. Ik neem hierbij aan dat de hardware verder identiek is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Tpn schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:44:
Ik wil zelf vandaag of morgen een PS3 kopen,
Nu vraag ik mij af of het niet verstandiger is om een kleine HDD versie te kopen en een losse HDD om zo de ruimte te vergroten. Zijn er versies die ik beter kan mijden?

Nu zie ik een 160GB versie te koop voor 279€ en een 320 voor 319€ en vraag ik me af of ik 40 euro moet neerleggen voor 160GB meer. Ik neem hierbij aan dat de hardware verder identiek is?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik had echt precies hetzelfde idee.

Nu weet ik uit onderzoek ook dat die 160GB voor goedkoper te krijgen is ;)

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Als je beetje 'Slim' te werk gaat is een PS3 320GB ook wel goedkoper te krijgen. Als je de aanbiedingen een in de gaten houdt, moet je gewoon een Move set of een set met een hele nieuwe game (gaat in deze komkommertijd iets moeilijker) en de game of de Move bundel voor € 40,00 of € 45,00 verkopen. En je hebt ook een PS3 320GB voor € 259,00/€ 269,00. Ik heb de PS3 160GB ook al een paar keer gespot (twee weken geleden) voor € 199,00 en € 219,00 in Arnhem (MM en Bart Smit of Intertoys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Limbo is gaaf :D Maar ik heb wel het idee dat ik er doorheen vlieg. Ik zit al bijna op de helft qua aantal chapters en ik heb nog niet eens zo lang gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook maar een klein spelletje. Geloof dat je er met een uur of 3 doorheen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21
Ik vond de demo erg leuk, maar juist omdat het een korte game is, vond ik het vrij duur. Ik heb nu echter nog geld op mijn ps3 wallet staan dus misschien doe ik het maar.....then again, ik zou hem qua achievements liever op 360 spelen.......lastig lastig :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik ben vorige week speciaal een PSN card gaan halen van € 20,00 om hem nog met PSN Plus korting voor € 10,39 mee te pakken, maar helaas dat werkt niet. Toen maar Braid gekocht voor € 2,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
heh Braid ligt ook nog op mijn 'pile of shame' heb hem zelfs 2x omdat ie ook nog met een humble indie bundle meekwam :)

Limbo lijkt me wat leuker (minder puzzelen, meer actie). En de donkere gfx+sfeer van Limbo vind ik top.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:09:
Limbo is gaaf :D Maar ik heb wel het idee dat ik er doorheen vlieg. Ik zit al bijna op de helft qua aantal chapters en ik heb nog niet eens zo lang gespeeld.
Ik was er ook vrij snel doorheen. Het is sowieso niet echt een lang spel en de puzzels waren vrij snel op te lossen. Dat was bij Braid wel anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tsja, pile of shame is eigenlijk je stapel (en in dit geval dus een digitale stapel, iig minder stof :+ ) spellen die je helemaal niet of echt maar 1x gespeeld heb. Ik heb braid opzich nog wel vaker dan dat gespeeld, maar ik zit vast in wereld 3 of 4 ofzo? Ik zou natuurlijk gamefaqs kunnen proberen maar dat vind ik ook niet leuk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:57:
Ik ben vorige week speciaal een PSN card gaan halen van € 20,00 om hem nog met PSN Plus korting voor € 10,39 mee te pakken, maar helaas dat werkt niet. Toen maar Braid gekocht voor € 2,99.
Dus omdat Limbo € 2,- duurder is, heb je hem maar helemaal niet gekocht? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:08:
[...]

Dus omdat Limbo € 2,- duurder is, heb je hem maar helemaal niet gekocht? 8)7
Gezien mijn backlog en dat ik € 12,99 echt teveel vind voor een oude en zo'n korte game, haal ik hem wel als ik meer tijd heb of bij een PSN aanbieding de volgende keer. Een principe kwestie, dat zal Sony niets boeien.

Sowieso vind ik het hele PSN Plus wat we kregen voor de downtime een farce, je hebt PSN Plus maar je mag geen gebruik maken van de aanbiedingen die er na juni 2011 zijn opgekomen. Communiceer dat gewoon naar je klanten, dan is het duidelijk, nu is het een soort van PSN Plus Light. De discussie dan heeft iedereen hetzelfde aanbod is, een non discussie. Je bent er zelf bij als je het activeert. Ik heb het pas geactiveerd met de Uncharted 3: Drake's Deception Multiplayer Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:30:
[...]
Ik was er ook vrij snel doorheen. Het is sowieso niet echt een lang spel en de puzzels waren vrij snel op te lossen. Dat was bij Braid wel anders :P
Moet zeggen dat de puzzels in Limbo tot op heden wel erg simpel zijn. Natuurlijk heb ik bij sommige wel even na moeten denken, maar veelal is de bedoeling snel duidelijk. Overigens vond ik - tot op heden - de eerste levels van de game nog steeds het mooiste. Vooral qua sfeer doet zoiets me meer dan de latere levels in de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

FeaR schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:07:
[...]

Moet zeggen dat de puzzels in Limbo tot op heden wel erg simpel zijn. Natuurlijk heb ik bij sommige wel even na moeten denken, maar veelal is de bedoeling snel duidelijk. Overigens vond ik - tot op heden - de eerste levels van de game nog steeds het mooiste. Vooral qua sfeer doet zoiets me meer dan de latere levels in de fabriek.
Dat is bij de meeste spellen het geval. Simpelweg omdat iedereen die het spel speelt de eerste levels ziet, maar alleen de 'doorzetters' de latere levels.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
AARGH!! :(

Heavy Rain platinum move edition uit de UK besteld en ontvangen.
Ga ik op internet kijken hoe ik de "extra's" zoals het thema enzo kan benaderen, lees ik veel verhalen dat die extra's niet te vinden lijken te zijn, of niet werken op die disc en dat sony niet echt wil antwoorden hierop en je naar de winkel doorstuurt.

Vervolgens wil mijn ps3 uitgerekend nu geen verbinding met PSN vasthouden. de hele week geen last van gehad, en nu opeens wel.
gevolg is dat heavy rain de benodigde move update niet kan binnenhalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Sagat schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:37:
Tsja, pile of shame is eigenlijk je stapel (en in dit geval dus een digitale stapel, iig minder stof :+ ) spellen die je helemaal niet of echt maar 1x gespeeld heb. Ik heb braid opzich nog wel vaker dan dat gespeeld, maar ik zit vast in wereld 3 of 4 ofzo? Ik zou natuurlijk gamefaqs kunnen proberen maar dat vind ik ook niet leuk.
1x op gamefaqs kijken en daarna de game uitspelen is leuker dan de game helemaal niet meer spelen. Terecht dat Braid op je pile of shame ligt, want deze hoor je gespeeld te hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

M a r c o schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:14:
Vervolgens wil mijn ps3 uitgerekend nu geen verbinding met PSN vasthouden. de hele week geen last van gehad, en nu opeens wel.
gevolg is dat heavy rain de benodigde move update niet kan binnenhalen :(
Bij mij klapte PSN er ook vanavond even uit... dus ligt niet specifiek aan jouw PS3.

Tijd voor weer wat nieuwe demo's in de store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Japanse en Amerikaanse PSone-klassiekers naar Europese PlayStation Store

“Parasite Eve, Chrono Cross, Dragon Warrior VII, Arc the Lad, Thunder Force V, Einhänder, Xenogears, Legend of Mana, Threads of Fate, Lunar 1 & 2, Rhapsody: A Musical Adventure, Brave Fencer Musashi, Valkyrie Profile en Silhouette Mirage.”

Sony maakt het mogelijk om PSone-spellen die vroeger niet in Europa zijn verschenen alsnog aan te bieden in de Europese PlayStation Store. Een kwartiertje reacties lezen op het PlayStation Blog leert dat de bovenstaande lijst met titels het meest voorkomende verlanglijstje is. Samenvattend: een paar shoot’em ups en vooral véél RPG’s (opvallend vaak afkomstig van Square-Enix). Het is niet gezegd dat al deze spellen nu ook gegarandeerd naar Europa komen, maar als een uitgever zin heeft om met bijna geen moeite wat extra geld te verdienen bestaat die mogelijkheid nu dus. Er zijn voor gamers maar twee beperkingen:

De spellen worden niet gelokaliseerd. Dat betekent dus Engelse schermteksten en in een paar gevallen misschien zelfs Japanse.
De spellen draaien alleen op 60Hz. Voor 99% van alle PS3-bezitters geen probleem, maar mocht je nog een hele ouderwetse televisie hebben dan leveren de importtitels alleen een zwart beeld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bwa, de enige die ik nog niet gespeeld heb die me interesseert in die lijst is silhouette mirage. We zien nog wel: De laatste keer dat ik een psx spel probeerde spelen liet men ps3 doodleuk weten dat dit niet mogelijk was met men huidige beeldinstellingen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Zojuist Catherine (collectors edition) binnengekregen. Meer mensen die deze topgame besteld hebben?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
zeker!
kreeg hem van de week binnen, maar aangezien ik volgende maand ga verhuizen zal het nog wel even blijven liggen. Moet zeggen dat ik de inhoud toch wel heel leuk vind,alhoewel ik me afvraag wie die boxer (eerder korte broek) uberhaupt gaat passen, laat staan dragen :p

[ Voor 4% gewijzigd door Coolsnarf op 03-08-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Denk dat niemand hem gaat dragen :+

Dat kussensloop is opzich wel tof, heb alleen niet zo'n langwerpig kussen :P

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
helaas nog geen Driver San Francisco demo vandaag :-(

edit: 17 augustus komt ie, nog 2 weekjes!

[ Voor 56% gewijzigd door Baldertt op 03-08-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Net bij stage 4 van catherine aanbeland. Echt superverslavend spel. Je hebt echt een sense of accomplishment als je een level hebt gehaald. Ik speel op normal, maar dan zijn de levels en dan met name de boss battles erg pittig. Verhaal is interessant en bizar tot noch toe. Presentatie en voice acting top (bekende stemacteurs uit nier en final fantasy).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:48:
Zojuist Catherine (collectors edition) binnengekregen. Meer mensen die deze topgame besteld hebben?
Ik ga wachten op de EU versie, die heeft de originele JP cover, ipv de gekuiste US cover :*)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Maar die krijgt vast geen mooie kussensloop boxer, artbook en cd ;)

En als hij in eu wel een premium editie krijgt haal ik die ook :)

Heb van demon souls ook beide premium editions.

@boeboe heb het toch even nagekeken. Maar ik heb dus precies dezelfde cover als deze Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-SHmznfv7NQE/TYL0XarDn5I/AAAAAAAAAyY/Qtm0hQyZS4s/s400/Catherine-Cover-Art-1041428.jpg

Volgens mij hebben alleen bepaalde winkelketens een gekuiste versie gekregen.

Eigenlijk wel grappig, in de hele ad campaign lijkt het om seksualiteit te gaan, terwijl het gewoon een rete moeilijke puzzelgame is.

[ Voor 100% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 03-08-2011 23:07 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ik heb ook de gewone cover. Misschien omdat hij uit canada komt? Nintendo-freak, waar heb jij hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Gisteren Limbo aangeschaft via de PS store. Leuk spelletje, zit goed in elkaar. Helaas is het wel een heel kort spelletje want zit inmiddels alweer op ongeveer 80% na iets van 2 uurtjes spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Dat PS3-games niet regiogebonden zijn is mij bekend, maar is dat met de downloadable content ook zo? Ik wil namelijk een Limited Edition van een game bestellen en ik vind de USA versie mooier. Maar zou zonde zijn als de extra's dan niet gedownload kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Meestal moet je de DLC dan in de corresponderende PSN store halen.
Games die je bij VGP in canada besteld, zijn bijv US versies.

Als je dan DLC in de NL store koopt, ben je je geld kwijt want dat werkt dan niet.
Je moet het dan specifiek in de US store kopen.

bij enkele spellen is er ook al onderscheid tussen NL en UK.
Bij de meeste spellen uit de UK kun je DLC uit de NL store halen, maar bij sommige dus niet meer tegenwoordig. Dan moet je ook weer al een UK account aanmaken om het uit de UK store te halen.

[ Voor 32% gewijzigd door M a r c o op 04-08-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:47:
Dat PS3-games niet regiogebonden zijn is mij bekend, maar is dat met de downloadable content ook zo?
Volgens mij niet, zo'n 8 maanden geleden was er een heleboel ophef omdat o.a. de Free Record Shop importgames verkocht maar kopers vervolgens geen DLC konden aanschaffen. Men was boos omdat dit niet in de winkel werd aangegeven.

Of je moet een Amerikaanse account aanmaken en een Amerikaanse PSN-card kopen. Lijkt mij dat dat wel moet werken.

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-08-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Mmm... dan ga ik nog even twijfelen :P
Kom er net achter dat ik van Assassin's Creed altijd een Special Edtion heb en ook de nieuwe heb ik in Animus Edition in pre-order staan. Maar Broterhood heb ik als gewone versie, dat kan natuurlijk niet!

Tijdens het zoeken kwam ik dus deze versies tegen:
USA versie:
Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/247808_S/Ubisoft-Details-Assassins-Creed-Brotherhood-Collectors-Edition.jpg

Of dus de Europese versie:
Afbeeldingslocatie: http://img.budgetgaming.nl/boxarts/101999_Assassins_Creed_Brotherhood_Collectors_Edition_Multi.jpg

Moge duidelijk zijn dat de versie uit Amerika, me toch meer aanspreekt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:52:
...zo'n 8 maanden geleden was er een heleboel ophef omdat o.a. de Free Record Shop importgames verkocht maar kopers vervolgens geen DLC konden aanschaffen. Men was boos omdat dit niet in de winkel werd aangegeven.
Dat ging volgens mij dus om dat NL-UK verschil waar ik het over had. Dat ging o.a. toen om Heavy Rain.
http://www.insidegamer.nl...xemplaren-Heavy-Rain.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het is volgens mij heel simpel, van alle regio 2 games kan je de DLC uit de Nederlandse store halen, behalve van de games van de studios die eigendom van Sony zelf zijn: Sony zelf, Insomniac, Naugty Dog, etc. en van games die niet hier in NL zijn uitgebracht moet je de DLC uit de Nederlandse store halen, als je een Nederlandse versie hebt (te herkennen aan een Nederlandse cover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Sorry, maar zo simpel vind ik dat niet. Maar het verklaart wel waarom de ps3 regiovrij 'mocht' zijn. Dat ging dus gewoon opgevangen worden door dlc te regio locken waardoor je een hoop casuals dan bang maakt, en 'dwingt' om in de winkel te kopen.

Maar mijn oplossing is wel simpel, wacht gewoon een tijdje een koop de goty versie :P
(niet handig als je spellen voornamelijk voor multiplayer koopt natuurlijk)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Het gaat me op zich niet zo zeer om de DLC. Heb de nieuwste missies van Assassin's Creed Broterhood nog niet eens uitgespeeld. En over een paar maanden is Revelations al weer uit. Maar als je er toch geld voor neer legt dan wil je er wel iets mee kunnen doen. Maar denk dat ik toch voor de Codex Edtion ga. De Jack-in-the-Box is op alle foto's van Ubisoft extreem tof en zeer goed gemaakt, maar als je naar zelf gemaakte foto's op Ebay kijkt dan is het plastic fantastic. Krijg ik meteen weer herinneringen aan de Batarang welke bij de CE van Batman zat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Nu ik het toch over Heavy Rain heb, daar zit nog een leuke naaistreek in.
Ik heb vorige week Heavy Rain Move Edition Platinum gekocht.
Hierbij staat dat de DLC (taxidermist), een soundtrack en 3 dynamische thema's zijn inbegrepen.

wat blijkt nu, de thema's en DLC zijn nergens te vinden. Ik vind meerdere threads op internet hierover terug, en sony heeft nog geen enkele reactie gegeven hierop, behalve "klaag maar bij de winkel".
Het is de bedoeling dat de content op de disc staat, niet met vouchers, of via DLC. Dit was bij de gewone (niet platinum) move edition het geval. Bij deze editie moest je ook geen update voor move ondersteuning downloaden. (voor zover ik op dat forum las dan toch)
Op de platinum disc is geen DLC te vinden, en daar moest eerst de move update bij geïnstalleerd worden.
Het lijkt dus alsof op de disc de "normale" versie (zonder move en DLC) staat. Op de disc zelf staat wel "move edition platinum", dus het is ook niet dat de verkeerde disc in het doosje zit.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:21:
Net bij stage 4 van catherine aanbeland. Echt superverslavend spel. Je hebt echt een sense of accomplishment als je een level hebt gehaald. Ik speel op normal, maar dan zijn de levels en dan met name de boss battles erg pittig. Verhaal is interessant en bizar tot noch toe. Presentatie en voice acting top (bekende stemacteurs uit nier en final fantasy).
Ik kan hem niet echt vinden in NL shops..lijkt me wel een leuk spel.
Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.