Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
Voorheen maakte ik gebruik van www.ps3youtube.com om filmpjes van YouTube in HD kwaliteit te bekijken/downloaden. Echter lijkt dit nu niet meer te werken.

Is er iets veranderd en is er een andere optie om toch HD youtube filmpjes te bekijken/downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:59
Ik heb een tijd geleden het spel homefront gekocht maar dat wil ik nu online spelen. Ik heb hem gekocht bij play-asia en ik had een account aangemaakt waarbij het land op Saudi-Arabië stond. Met dit account werkt de code dus niet. Moet ik nu een ander account aanmaken met een ander land ( zo ja, welk land dan?) of is de code stuk? Want Saudi-Arabië ligt toch echt in asië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
* Sagat negeert de drang om te vragen waar 'asië' dan ligt :P

Ik zou dan gewoon Hong Kong nemen. 100% Azië, en engelstalig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
giganielsie schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:14:
Ik heb een tijd geleden het spel homefront gekocht maar dat wil ik nu online spelen. Ik heb hem gekocht bij play-asia en ik had een account aangemaakt waarbij het land op Saudi-Arabië stond. Met dit account werkt de code dus niet. Moet ik nu een ander account aanmaken met een ander land ( zo ja, welk land dan?) of is de code stuk? Want Saudi-Arabië ligt toch echt in asië.
Veel engelse codes werken ook niet in Nederland, terwijl dat toch ook Europa is ;)

Denk dat je het best hong kong of anders japan kan nemen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:25:
* Sagat negeert de drang om te vragen waar 'asië' dan ligt :P
Misschien is hij Zuid-Afrikaans, daar zeggen ze Asië ipv Azië. ;)
Wikipedia: Asië

[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-07-2011 22:08 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik hoop dat ik met mijn vraag in het juiste topic zit. Ik heb van mijn internet provider (Scarlet - België) een Sagem F@ST 3464 modem gekregen. Met mijn PS3 wil ik daar via wifi op connecteren, maar dat werkt niet 100%. Volgens de PS3 connecteert het met het thuisnetwerk, kan het op het internet, maar het lukt niet om op het PS network te connecteren. Ik heb er al een hele avond op zitten zoeken, heb al geprobeerd met DMZ en andere instellingen te spelen die ik op internet gevonden heb, maar niets hielp.

Ik heb toen maar eens met een 25 meter lange kabel de PS3 rechtstreeks op de modem aangesloten, en alles liep perfect. Ik kan die kabel natuurlijk niet blijven door het huis laten lopen, dus ik hoopte of er tweakers zijn die ook deze modem gebruiken (wie weet ook wel bij Scarlet) en het toch aan de praat hebben gekregen.

Is er iemand die mij op weg kan helpen of een suggestie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 20:36
mattderi schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:20:
Ik hoop dat ik met mijn vraag in het juiste topic zit. Ik heb van mijn internet provider (Scarlet - België) een Sagem F@ST 3464 modem gekregen. Met mijn PS3 wil ik daar via wifi op connecteren, maar dat werkt niet 100%. Volgens de PS3 connecteert het met het thuisnetwerk, kan het op het internet, maar het lukt niet om op het PS network te connecteren. Ik heb er al een hele avond op zitten zoeken, heb al geprobeerd met DMZ en andere instellingen te spelen die ik op internet gevonden heb, maar niets hielp.

Ik heb toen maar eens met een 25 meter lange kabel de PS3 rechtstreeks op de modem aangesloten, en alles liep perfect. Ik kan die kabel natuurlijk niet blijven door het huis laten lopen, dus ik hoopte of er tweakers zijn die ook deze modem gebruiken (wie weet ook wel bij Scarlet) en het toch aan de praat hebben gekregen.

Is er iemand die mij op weg kan helpen of een suggestie heeft?
Ja kan ook powerline adapters kopen. Als je er van goede kwaliteit hebt loopt het ook als een tierelier...
En dan moet je niet vertrouwen op een draadloos netwerk...

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
Aries.Mu schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:56:
[...]

Ja kan ook powerline adapters kopen. Als je er van goede kwaliteit hebt loopt het ook als een tierelier...
En dan moet je niet vertrouwen op een draadloos netwerk...
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat wil ik pas proberen als ik er echt niet uitkom met mijn wifi. Ik heb me namelijk laten vertellen dat het ook afhangt van de kwaliteit van de elektriciteitskabels, en we huren een huis gebouwd in '65, waar er nog stof rond de kabels gebruikt werd ipv kunststof. Dus ik heb er wat schrik voor of dat wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Heb je niet nog een andere wifi router liggen die je wellicht hiervoor gebruikte ?
Dan kan je die op je nieuwe modem aansluiten. Aangezien het via een kabel wel gewoon werkt, lijkt het erop dat het aan de wifi functie van je modem ligt. (vriend van mij had ook problemen met zijn kpn modem, werkt nu via een apple airport gevalletje wel gewoon)
Succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
mattderi schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:13:
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat wil ik pas proberen als ik er echt niet uitkom met mijn wifi. Ik heb me namelijk laten vertellen dat het ook afhangt van de kwaliteit van de elektriciteitskabels, en we huren een huis gebouwd in '65, waar er nog stof rond de kabels gebruikt werd ipv kunststof. Dus ik heb er wat schrik voor of dat wel goed komt.
Binnen de groep is het nog wel te doen, maar ga je van 1 groep naar andere, heb je bijna geen verbinding. En beetje duur om zo'n setje te kopen om er daarna achter te komen dat het niet werkt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
nioz schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:31:
Heb je niet nog een andere wifi router liggen die je wellicht hiervoor gebruikte ?
Dan kan je die op je nieuwe modem aansluiten. Aangezien het via een kabel wel gewoon werkt, lijkt het erop dat het aan de wifi functie van je modem ligt. (vriend van mij had ook problemen met zijn kpn modem, werkt nu via een apple airport gevalletje wel gewoon)
Succes in ieder geval.
Dat is inderdaad een goede suggestie, ik zal het eens proberen. Volgens mij is die Sagem router serieus toegeschroefd qua beveiliging en firewall, en er is geen optie om het uit te zetten (heb ik toch niet gevonden) Ik vind het serieus vervelend dat het blijkbaar de router is die het connecteren op het PSN verhinderd.
SinergyX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:33:
[...]

Binnen de groep is het nog wel te doen, maar ga je van 1 groep naar andere, heb je bijna geen verbinding. En beetje duur om zo'n setje te kopen om er daarna achter te komen dat het niet werkt :P
Dat is precies waar ik ook voor vrees. Als het de enige optie is, wil ik het wel eens proberen. Maar voor wat deftige powerlines betaal je toch zeker rond de 100€, dus ik zou dat niet graag als weggesmeten geld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Via internet kopen ben je altijd nog beschermd door de wet Koop op Afstand. Dus binnen 7 dagen (of is het inmiddels al 14 dagen?) terugsturen zonder opgaaf van reden.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

SinergyX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:33:
[...]

Valt reuze mee. Ik ging van zolder naar de huiskamer (andere groep) en haalde nagenoeg dezelfde snelheid als binnen dezelfde groep (Linksys).

Nu zijn er trouwens ook nog nieuwere Powerline adapters uit die tot 500 Mbit (theoretisch) gaan. Haalt ie natuurlijk bij lange na niet, maar wel weer een stuk sneller dan de 200 Mbit die er tot nu toe waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Blindfold schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:20:
Valt reuze mee. Ik ging van zolder naar de huiskamer (andere groep) en haalde nagenoeg dezelfde snelheid als binnen dezelfde groep (Linksys).

Nu zijn er trouwens ook nog nieuwere Powerline adapters uit die tot 500 Mbit (theoretisch) gaan. Haalt ie natuurlijk bij lange na niet, maar wel weer een stuk sneller dan de 200 Mbit die er tot nu toe waren.
Ik heb hier 3 setjes liggen, slechts 1 (MSI 1000HD) wist nog verbinding te maken met de router beneden, de rest maakte geen verbinding meer. Die powerline dingen zijn zo enorm afhankelijk van de kwaliteit van je bedrading in je huis (ons huis is begin '50).

Mogelijk dat het bij hem wel werkt, maar voor wat die dingen kosten, zou ik het risico niet gaan lopen (natuurlijk heb je dan nog KoA regeling, maargoed).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2011 11:58 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
Bedankt iedereen voor de suggesties, ik zal ze zeker proberen ... als ik echt blijf sukkelen op die wifi connectie. Want dat is uiteindelijk de oorzaak van mijn probleem, en dat zou gewoon moeten kunnen werken. Als ik dit aan de praat krijg, is alles onmiddellijk in orde. Hopelijk vind ik een oplossing, of is er een tweaker die ervaring heeft met de Sagem die me op weg kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:59
OPSLAGHOND schreef op zondag 10 juli 2011 @ 21:50:
[...]

Misschien is hij Zuid-Afrikaans, daar zeggen ze Asië ipv Azië. ;)
Wikipedia: Asië
Ik keek idd eerst nog even op wikipedia waar Saudi-arabië nou echt lag en misschien ben ik daar de fout in gegaan omdat daar ook Asië stond.

Maar BTW, homefront doet het met een account uit Hongkong! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een Creditcard aangemaakt op mijn Playstation 3 en heb zo heel fijn Rockstar Pass gekocht voor €11,25 , dus dacht ik lekker goedkoop en hoef ik geen Playstation Card €20,00 te kopen in een winkel .
Maar ik heb heel weinig ervaring met Playstation Store en dacht ik om bepaalde contenten te downloaden van Need for Speed Hotpursuit en Call of Duty Modern Warfare 2 en dacht ik dat deze gratis waren omdat je voor de tweede keer geen Creditcard gegevens hoeft in te vullen en heb zeker voor €50,00 gedownload .
Wat een grote blunder voor mij dat ik daar pas later achter kwam dat je eenmaal je Creditcardgegevens hoeft te registreren en zo van alles kunt kopen .
Dus het was voor mij helemaal niet de bedoeling om extra,s te downloaden en zeker niet te betalen en ben ik nu €50,00 armer .
Ik dacht echt dat je steeds je Creditcardgegevens steeds opnieuw moets invullen en daarna de aankoop doen .
Zeker een hele grote blunder voor mijn stommiteit en voor €50,00 had ik een mooie game kunnen kopen .
Ik heb nu inmiddels mijn Creditcard ontkoppeld van mijn Playstation 3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vervelend, maar wat wil je dat wij er aan doen? Immers staat ook voor het bevestigen van de aankoop in de store duidelijk dat wat de kosten zijn en word je een tweede maal gevraagd om dit te bevestigen...

[ Voor 29% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-07-2011 15:11 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:02:
Ik heb laatst een Creditcard aangemaakt op mijn Playstation 3 en heb zo heel fijn Rockstar Pass gekocht voor €11,25 , dus dacht ik lekker goedkoop en hoef ik geen Playstation Card €20,00 te kopen in een winkel .
Maar ik heb heel weinig ervaring met Playstation Store en dacht ik om bepaalde contenten te downloaden van Need for Speed Hotpursuit en Call of Duty Modern Warfare 2 en dacht ik dat deze gratis waren omdat je voor de tweede keer geen Creditcard gegevens hoeft in te vullen en heb zeker voor €50,00 gedownload .
Wat een grote blunder voor mij dat ik daar pas later achter kwam dat je eenmaal je Creditcardgegevens hoeft te registreren en zo van alles kunt kopen .
Dus het was voor mij helemaal niet de bedoeling om extra,s te downloaden en zeker niet te betalen en ben ik nu €50,00 armer .
Ik dacht echt dat je steeds je Creditcardgegevens steeds opnieuw moets invullen en daarna de aankoop doen .
Zeker een hele grote blunder voor mijn stommiteit en voor €50,00 had ik een mooie game kunnen kopen .
Ik heb nu inmiddels mijn Creditcard ontkoppeld van mijn Playstation 3 .
Sorry maar als je iets selecteert in de psn store, krijg je toch een tussenscherm?
iets in de trand van:
'Weet je zeker dat je deze aankoop wil bevestigen A 9,99 euro?'

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ja, kwestie erg slecht gelezen dus. Jammer maar een wijze les.

En, voor niets gaat de zon op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Precies waarom ik mijn points en live ook prepaid heb. Maar ik geloof dat het nu wel duidelijk is O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor mij gewoonweg een les geweest en wilde dit even posten en heb zeker niet al te goed gelezen , maar het staat er allemaal duidelijk beschreven .
Al ben ik een volwassen man van 48 jaar en was zo enthousiast over de Playstation Store maar helaas pindakaas .
Ben wel heel tevreden met mijn Creditcard Mastercard aanschaf .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Zeg je nu niet meer enthousiast bent over de playstation store omdat jij niet goed gelezen hebt? Hij vraagt bij een aankoop gewoon of je je portomonnee bij wil vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Laatst online: 09:56
Flieger schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:41:
Voorheen maakte ik gebruik van www.ps3youtube.com om filmpjes van YouTube in HD kwaliteit te bekijken/downloaden. Echter lijkt dit nu niet meer te werken.

Is er iets veranderd en is er een andere optie om toch HD youtube filmpjes te bekijken/downloaden?
Inmiddels wel met een omweg de mogelijkheid gevonden om HD te downloaden en via USB-stick naar de PS3 te kopiëren, maar ik zou het graag weer alleen op de PS3 regelen.

Is er wellicht een alternatief voor ps3youtube.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
Mijn oude PS3 Phat 80Gb wil ik graag verkopen en dan een nieuwe PS3 Slim kopen.
Het is niet mogelijk om je savegames en trophies te behouden als ik mijn PS3 eerst verkoop en dan een nieuwe koop of wel?

En van de nieuwe slim die uitkomt is ook nog niks bekend toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Gait schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:59:
Mijn oude PS3 Phat 80Gb wil ik graag verkopen en dan een nieuwe PS3 Slim kopen.
Het is niet mogelijk om je savegames en trophies te behouden als ik mijn PS3 eerst verkoop en dan een nieuwe koop of wel?

En van de nieuwe slim die uitkomt is ook nog niks bekend toch?
Beter eerst nieuwe kopen. Transfer-tool gebruiken (= beide PS3's aan elkaar koppelen met UTP-kabel). Dan heb je alles over en kun je je Phat verkopen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:26:
Het is voor mij gewoonweg een les geweest en wilde dit even posten en heb zeker niet al te goed gelezen , maar het staat er allemaal duidelijk beschreven .
Al ben ik een volwassen man van 48 jaar en was zo enthousiast over de Playstation Store maar helaas pindakaas .
Ben wel heel tevreden met mijn Creditcard Mastercard aanschaf .
Ik ben in sommige gevallen ook wel tevreden over mijn aankopen via PSN, gaat lekker makkelijk, direct spelen enz enz enige heel vervelende bijzaak vind ik dan wel dat je geen hardcopy hebt en er tal van situaties kunnen zijn dat je spel uiteindelijk gewoon opnieuw kopen kunt of gewoon voor eeuwig kwijt bent.

Plus het feit dat je je hardcopy's vaak nog wel kunt verpatsen aan 1 of andere gamestore en zodoende weer een nieuw spel kopen kon voor iets minder.

Kan me niet voorstellen dat je hier uiteindelijk blij mee moet zijn. Wat nu als Sony (of game ontwikkelaar) zegt we trekken de stekker eruit. Dag download, add-ons, updates

Of heb ik iets gemist?

Nu vermoed ik dat er reacties komen in de trant van dat wanneer de stekker eruit getrokken wordt ben je spel toch wel beu.
Nu denk ik in zo'n situatie er toch heel anders over, heb namelijk nog een shitload aan PS2 games die ik nog wel eens uit de kast trekken wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Eigenlijk ben ik het wel met je eens. Steam heeft nog de mogelijkheid om zelf back upd te maken. Maar de ps360 niet. Ook vraag ik me af of dlc en games meegaan naar de volgende generatie consoles. Je zou denken van wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:09:
[...]

Beter eerst nieuwe kopen. Transfer-tool gebruiken (= beide PS3's aan elkaar koppelen met UTP-kabel). Dan heb je alles over en kun je je Phat verkopen.
Is inderdaad wel de beste oplossing, maar.... heb je even? Bij mij duurde het (80GB exemplaar naar 320GB exemplaar, zo'n 50GB in gebruik) bijna 4 uur

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
AllSeeyinEye schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:37:
[...]

Is inderdaad wel de beste oplossing, maar.... heb je even? Bij mij duurde het (80GB exemplaar naar 320GB exemplaar, zo'n 50GB in gebruik) bijna 4 uur
Als het je alleen om savegames te doen is dan zou ik lekker een usb stick pakken , gaat stukken sneller.

Bij je nieuwe ps3 install je alles gewoon weer opnieuw, savegame terug, klaar.

Mooi voorbeeld trouwens voor mijn eerdere post, ps3 naar de neuk, game van PSN verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

schumi2004 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:40:
[...]

Als het je alleen om savegames te doen is dan zou ik lekker een usb stick pakken , gaat stukken sneller.

Mooi voorbeeld trouwens voor mijn eerdere post, ps3 naar de neuk, game van PSN verwijderd.
Maar niet alle savegames kan je kopieren, terwijl die met een transfer wel overgezet kunnen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
AllSeeyinEye schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:53:
[...]

Maar niet alle savegames kan je kopieren, terwijl die met een transfer wel overgezet kunnen worden ;)
Daar heb je een punt, had ik even niet aangedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Laatst online: 11:00
Ik was vandaag in de MediaMarkt en ik zag daar de nieuwe PS3 slim. Hij lijkt wel kleiner of ik moet me vergissen. Er zaten ook geen leds meer boven de on/off knop en eject knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Trophies staan op de server en gaan altijd mee. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Dat was ik in m'n vorige bericht nog vergeten te vermelden.
AllSeeyinEye schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:37:
[...]

Bij mij was 20GB binnen een half uurtje klaar. Met de standaard 80GB hardeschijf.
schumi2004 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:40:
[...]

Copy-protected saves krijg je dan niet over. Ho, Spuit11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
En als je nog PS+ kan gebruiken alle savegames even naar de PS+ cloud uploaden...
PSN games zou ik gewoon opnieuw downloaden, gaat sneller dan die transfer tool..

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
maukoo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:01:
Ik was vandaag in de MediaMarkt en ik zag daar de nieuwe PS3 slim. Hij lijkt wel kleiner of ik moet me vergissen. Er zaten ook geen leds meer boven de on/off knop en eject knop.
Jammer dat je geen foto gemaakt heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
schumi2004 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:04:
[...]

Jammer dat je geen foto gemaakt heb ;)
Ja had ik zo snel niet aan gedacht. Het was heel erg druk ik was er met iemand voor die 3 games voor 49 euro actie. Het was in Arnhem voor degene die hem willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
maukoo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:01:
Als het de nieuwe PS3 Slim is zou je dit kunnen zien aan het productieversienummer: PS3 CECH-3000A of PS3 CECH-3000B.

Bekende wijzigingen:
  • Weight is reduced by 400 grams (from 3.0 kg to 2.6 kg)
  • Power consumption is reduced by 30 W (from 230 W to 200 W)
  • Some LEDs will be removed
  • The power and eject buttons will be changed (somehow)
  • At first only the 320 GB models will be replaced with the new CECH-3000B. The pricing will remain the same. While these seem like only minor changes, it is likely that Sony has also made some more sinister, hidden changes in order to lock down their console even better.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:15:
[...]Bekende wijzigingen:
  • At first only the 320 GB models will be replaced with the new CECH-3000B. The pricing will remain the same. While these seem like only minor changes, it is likely that Sony has also made some more sinister, hidden changes in order to lock down their console even better.
Het is niet het stroomverbuik, maar de voeding die van 230 W naar 200 W gaat. ;)
Gemiddeld verbruik van een slim lag ergens rond de 85 W dacht ik.

Ik las gisteren ergens dat met deze nieuwe slim ook een einde komt aan HD via component, HD zou alleen nog via HDMI kunnen.

[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-07-2011 10:43 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Jumpman schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:15:
[...]

Als het de nieuwe PS3 Slim is zou je dit kunnen zien aan het productieversienummer: PS3 CECH-3000A of PS3 CECH-3000B.

Bekende wijzigingen:
Ik was wel op de hoogte dat er een lichtere slim op de markt kwam. Maar ik had niet verwacht dat hij kleiner zou worden. De eject en power buttons zijn in ieder geval onveranderd. Alleen die kleine ronde ledjes erboven zijn weggehaald. Ik gok dat hij 30% kleiner is dan de huidige slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Heb gister een nieuwe PS3 slim 320GB gekregen deze is helaas nog: CECH-2504B. Moet alleen nog de oude 120gb resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu ben ik al aardig tijdje opzoek naar een PS3 carrycase/bag, alles wat ik kan vinden zijn gemaakt van stof met wat kartonnen/plastic plaatjes erin, een opgepimpte laptoptas zegmaar. Maar zijn er uberhaubt hardcase koffers/tassen voor de PS3? Enige 2 die ik tot heden heb gevonden zijn met ingebouwd TV-scherm (en ruim 200 euro) en een berg 'mods' voor standaard koffertjes. Of is er iemand bekend met zo'n 'travel case' qua stevigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SinergyX schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:00:
Nu ben ik al aardig tijdje opzoek naar een PS3 carrycase/bag, alles wat ik kan vinden zijn gemaakt van stof met wat kartonnen/plastic plaatjes erin, een opgepimpte laptoptas zegmaar. Maar zijn er uberhaubt hardcase koffers/tassen voor de PS3? Enige 2 die ik tot heden heb gevonden zijn met ingebouwd TV-scherm (en ruim 200 euro) en een berg 'mods' voor standaard koffertjes. Of is er iemand bekend met zo'n 'travel case' qua stevigheid?
Afbeeldingslocatie: http://www.bigdennis.com/images/xl/14633.jpg
Zoiets?

en hier nog meer

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-07-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:07

FeaR

In GoT we trust

Nou, de gewonnen PS3-versie van Transformers: Dark of the Moon en de comic zijn binnen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ktRKgdu8sVQB3GZ911LN0dQY/full.jpg

Krijg van Lampuhkap als het goed is een leeg PS3-doosje, want een game in een slimline CD-doosje gaat natuurlijk niet werken....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hmmm, vaag dat de game niet niet in een normaal doosje zit. Waarschijnlijk is dit een review of een promo versie.

Ooit ook eens gelezen dat iemand van de Power Unlimited actie (met gratis PS3 MW2), ook een gewoon CD doosje kreeg, terwijl andere een gewone 'retail' versie kregen.

[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 13-07-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://www.bigdennis.com/images/xl/14633_b.jpg
Dit vind ik er niet bepaald 'stevig' uitzien eigelijk.

http://www.knightdiscount...Games/ps2plasticcase2.jpg
Dit is een oude PS2 case, maar wel van volledig pastic. Eigelijk zoek ik dus zoiets maar voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
LuPo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:09:
[...]

Ja dat weet ik, maar ik wil waarschijnlijk wachten op de nieuwe slim en eventueel de prijsverlaging van augustus (als die komt). Mijn Huidige PS3 kan ik nu al verkopen namelijk. Is de kans dat het met een USB-stick gaat werken zo klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Waarom dan geen Pelicase kopen? Robuuster kan je haast niet krijgen, wordt veelal gebruikt voor foto/film apparatuur en leger equipment.

http://www.pelicases.nl
http://www.peli.com/
http://www.kamera-express...and=&ShowAllFilters=false

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Heb een avondje Transformers: Dark of the Moon zitten spelen en wat een slecht spel :P
Werelden waarin je rond loopt/rijdt zijn heel doods en klinisch opgebouwd. Het lopen ziet er allemaal nog wel goed uit, maar het rijden slaat nergens op. Je rijdt niet zoals in elke game, maar je zweeft gewoon over de grond. Een bocht maken lijkt er ook niet op alsof je stuurt met je voorwielen, maar meer dat het draaipunt van de auto in het midden zit. Heel apart allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:10:
Heb een avondje Transformers: Dark of the Moon zitten spelen en wat een slecht spel :P
Werelden waarin je rond loopt/rijdt zijn heel doods en klinisch opgebouwd. Het lopen ziet er allemaal nog wel goed uit, maar het rijden slaat nergens op. Je rijdt niet zoals in elke game, maar je zweeft gewoon over de grond. Een bocht maken lijkt er ook niet op alsof je stuurt met je voorwielen, maar meer dat het draaipunt van de auto in het midden zit. Heel apart allemaal...
Hmm zonde want het was dacht ik van dezelfde makers als War for Cybertron en die is best aardig.

Nouja wees blij dat je de Wii-versie niet hebt. Daar kan je niet eens in transformeren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
FeaR schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:41:
Nou, de gewonnen PS3-versie van Transformers: Dark of the Moon en de comic zijn binnen:
[afbeelding]

Krijg van Lampuhkap als het goed is een leeg PS3-doosje, want een game in een slimline CD-doosje gaat natuurlijk niet werken....
Ik koop altijd psn-kaarten die ook in ps3-doosjes zitten. Heb ik tenminste wat reserve doosjes, want ze kunnen erg snel beschadigen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Dat deed ik ook altijd, alleen komen ze tegenwoordig helaas niet meer in PS3 doosjes volgens mij.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:10:
Dat deed ik ook altijd, alleen komen ze tegenwoordig helaas niet meer in PS3 doosjes volgens mij.
Bij mediamarkt (nog) wel volgens mij.

Ben trouwens zo blij, gister op marktplaats voor slechts 40 euro een uncharted 2 press kit gekocht, vandaag binnen gekregen. In top conditie, wat een koopje _/-\o_

Ter illustratie: Afbeeldingslocatie: http://wildgames.es/wp-content/uploads/uncharted2-presskit.JPG

[ Voor 16% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 14-07-2011 21:35 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Jumpman schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:47:
Hmmm, vaag dat de game niet niet in een normaal doosje zit. Waarschijnlijk is dit een review of een promo versie.

Ooit ook eens gelezen dat iemand van de Power Unlimited actie (met gratis PS3 MW2), ook een gewoon CD doosje kreeg, terwijl andere een gewone 'retail' versie kregen.
Ik heb ooit bij een gewonnen Spiderman game ook het spel in een cd hoesje gekregen. Daar stond ook op de cd dat het een promoversie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:15:
[...]Hmm zonde want het was dacht ik van dezelfde makers als War for Cybertron en die is best aardig.

Nouja wees blij dat je de Wii-versie niet hebt. Daar kan je niet eens in transformeren :')
Ach, het is gratis dus ik ben al lang blij dat ik wat te gamen heb. Ga de game ook zeker nog wel verder spelen, ik zou alleen niemand het aanraden om dit voor de volle pond te kopen. Zelfs voor een Platinum-prijs is deze game nog te veel betaald.
Blindfold schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:49:
[...]Ik heb ooit bij een gewonnen Spiderman game ook het spel in een cd hoesje gekregen. Daar stond ook op de cd dat het een promoversie was.
Bij mij staat er op het hoesje alleen "Not for resale", maar verder niet of het een promoversie is, maar kan is best groot dat het zo is.

[ Voor 52% gewijzigd door FeaR op 14-07-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heb in Enschede bij de MM 3 games voor €49 gekocht. Best een leuke deal aangezien ze behoorlijk nieuwe games aanbieden. LBP2, KZ3, Motorstorm Apocolypse, Crysis 2, Mortal Kombat, VT4,Dead Space 2 en nog een hele reeks waar je uit kan kiezen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

FeaR schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:10:
Als je getransformeerd bent in een auto dan kan je nog altijd strafen toch? Best knap, in een auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Shiver23 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:25:
Heb in Enschede bij de MM 3 games voor €49 gekocht. Best een leuke deal aangezien ze behoorlijk nieuwe games aanbieden. LBP2, KZ3, Motorstorm Apocolypse, Crysis 2, Mortal Kombat, VT4,Dead Space 2 en nog een hele reeks waar je uit kan kiezen.
MM leeuwarden had niks interessants..
Ik wilde graag Motorm Apocalypse, Uncharted 2, TopSpin4.
En had daarnaast nog ModNation racers, GOW3 en FIFA11 als vervangers als 1 ervan niet was.

De enige game die er nog was, was Uncharted 2.

Nou dan kunnen ze echt opflikkeren. :{

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:44:
[...]Als je getransformeerd bent in een auto dan kan je nog altijd strafen toch? Best knap, in een auto!
In deze video zie je ongeveer hoe dat er uit ziet vanaf 00:30:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een static ip adres ingesteld op mijn ps3 in plaats van automatisch.
Ook op mijn pc heb ik dat even gedaan, ik heb eigenlijk wel het idee dat het me beter voldoet dan een automatische ip. Bij de playstation store laad hij aanmerkelijk sneller, en ook bij accound inloggen is hij sneller. Nu maar hopen op een betere score bij black ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als dat uitmaakt is je router kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
GAIAjohan schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:56:
[...]

MM leeuwarden had niks interessants..
Ik wilde graag Motorm Apocalypse, Uncharted 2, TopSpin4.
En had daarnaast nog ModNation racers, GOW3 en FIFA11 als vervangers als 1 ervan niet was.

De enige game die er nog was, was Uncharted 2.

Nou dan kunnen ze echt opflikkeren. :{
Zojuist bij MM Groningen geweest en het volgende gehaald:
Motorstorm apocalypse
TopSpin4 (Helaas wel X360 omdat ps3 er niet meer was, wilde m voor PS3 ivm Move)
Castlevania - Lords of shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag bij MM Utrecht 3x PS3 L.A. Noire Slip Of The Tongue Edition meegenomen. Eén voor me collega, één voor me broertje en één voor mezelf. € 16,33 voor eerste batch van een topgame van 2 maanden oud is geen geld. Ook nog twee keer PS3 Top Spin 4 meegenomen voor € 16,33 per game.

Ik was eigenlijk opzoek naar PS3 Assassin's Creed: Brotherhood, helaas was die uitverkocht.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 14-07-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Vandaag gratis een promo-disc van het PS3-spel 'Le Tour de France' gehad. Jammer dat ik dinsdag op vakantie ga (en morgen al naar huis) want ik had graag een paar dagen willen spelen. Lekker in de gele trui fietsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:12

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hoi mensen,

ik had onlangs een blikseminslag waarbij o.a. mijn PS3 Slim 120gb overleed.

Omdat de verzekering nu toestemming heeft gegeven tot vervanging, heb ik bij de Mediamarkt een nieuwe gehaald, maar dit is nu een 160gb versie. Aangezien ik niet weet of hij al mijn gedownloade/gekochte games wel meeneemt naar een nieuw systeem als ik me daar aanmeld (de saved games vind ik niet zo belangrijk) denk ik erover om een backup/restore te doen. Dat zou dus inhouden dat ik de oude schijf in de nieuwe ps3 plaats, een backup maak, de nieuwe schijf erin doe, de backup daarop terug zet.

Is het zo simpel? De 'guides' op internet die ik vind zijn allemaal nog voor oudere ps3's (de niet-slim versie met kleine schijven) en ze vertellen alleen over het máken van de backup, niet het terugzetten.

Bovendien: Start de Ps3 ook op als ik er gewoon een lege harde schijf in steek? Moet ik die eerst nog formatteren? Ik heb namelijk ook nog wel en 500gb sata schijf liggen uit mijn notebook (naar ssd gewisseld) en die is veel groter dan de 160gb in de nieuwe ps3.

Wat is het beste plan van aanpak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Jumpman schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:52:
Vandaag bij MM Utrecht 3x PS3 L.A. Noire Slip Of The Tongue Edition meegenomen. Eén voor me collega, één voor me broertje en één voor mezelf. € 16,33 voor eerste batch van een topgame van 2 maanden oud is geen geld. Ook nog twee keer PS3 Top Spin 4 meegenomen voor € 16,33 per game.

Ik was eigenlijk opzoek naar PS3 Assassin's Creed: Brotherhood, helaas was die uitverkocht.
In Groningen mocht je LA Noire niet 3 voor 50 meenemen.. Alleen de games op t plaatje.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
GAIAjohan schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:02:
[...]

In Groningen mocht je LA Noire niet 3 voor 50 meenemen.. Alleen de games op t plaatje.. :{
Wat lag er in Groningen nog? Ik wil eigenlijk graag (PS3): Heavy Rain, Top Spin 4 en AC: Brotherhood (of Red Dead Redemption).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Red Dead Remption zou ik ook wel willen, maar als ik alle topics zo doorzoek overal, is die nergens in de actie meegenomen geweest. Heavy Rain ook niet kunnen vinden, was ik te laat voor denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 14-07-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
LuPo schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:07:
[...]

Wat lag er in Groningen nog? Ik wil eigenlijk graag (PS3): Heavy Rain, Top Spin 4 en AC: Brotherhood (of Red Dead Redemption).
RDR doet niet mee, en de overige 3 zijn er niet meer
Wat er nog wel lag:
KZ3, Virtua tennis, Megamind, FIFA11, Danc e on Broadway, Start the party, Motorstorm apocalyspe, Brink,. Shaun White skateboard, Star wars 2, De blob2, Castlevania, Crysis2, Homefront, Bulletstorm, Fallout new vegas

Dat was het denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:12

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

:{

Heb mijn oude schijf in mijn nieuwe ps3 gestoken, maar hij zegt dat het systeem niet gestart kan worden, ik moet een usb-schijf invoeren met daarop de nieuwe systeemsoftware.

Ik heb hier wel een usb-stick liggen, maar ik weet niet of dit gaat werken.

Als ik met mijn bestaande PSN account op een nieuwe ps3 inlog, krijg ik dan mijn gekochte content weer terug?

- edit -

Ik weet mijn sony wachtwoord niet meer, en kan dus ook niet mijn account aanmelden op de nieuwe ps3. De PSN site om je wachtwoord te herstellen is down, en is dat blijkbaar al meer dan een maand, dus ik kan ook geen nieuwe aanvragen.

Lekker is dit :( .

- edit -

Het ligt aan de ps3. Ook met de nieuwe harde schijf kan het ding niet gestart worden.

[ Voor 33% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-07-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Gister naar de MM in Enschede geweest en daar Killzone 3, Motorstorm Apocalypse en Mortal Kombat meegenomen. Goeie actie en ook mijn eerste aankoop dit jaar in nl voor de ps3.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Jumpman schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:11:
Red Dead Remption zou ik ook wel willen, maar als ik alle topics zo doorzoek overal, is die nergens in de actie meegenomen geweest. Heavy Rain ook niet kunnen vinden, was ik te laat voor denk ik.
20 euro bij Bol.com op het moment, is ook wel een redelijke prijs. Niet zo fancy als die 16.nogwat die je in de MM GH actie zou betalen, maar wel netjes :) Code voor gratis verzending moet ook wel ergens te vinden zijn, dus das ook geen punt :)

Zit er een beetje over te twijfelen wat ik als eerste aankopen voor mijn PS3 ga doen. Red Dead Redemption lijkt me wel vet an sich. LBP1 is bij ons op t werk 10 euro used, maar bij de FRS is deel 2 17,50 (maar uitverkocht in Doetinchem en Online), dixons heeft m voor 25.

Daarnaast wil ik toppers als Uncharted en Infamous (beide delen ofc) natuurlijk ook nog wel een keer meepikken, maar niet voor 25-30 euro per stuk... Zelfde verhaal voor Gran Turismo 5, waar ik de ps3 stiekem een beetje voor gekocht heb, daar ga ik geen 50 euro voor neer leggen...

Buiten deze games om, nog tips in de zaal? Zolang het awesome en goedkoop is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ratchet & Clank: A Crack In Time was ook ontzettend leuk! Een aandrader wat mij betreft.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Sorbo schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:15:
[...]

20 euro bij Bol.com op het moment, is ook wel een redelijke prijs. Niet zo fancy als die 16.nogwat die je in de MM GH actie zou betalen, maar wel netjes :) Code voor gratis verzending moet ook wel ergens te vinden zijn, dus das ook geen punt :)

Zit er een beetje over te twijfelen wat ik als eerste aankopen voor mijn PS3 ga doen. Red Dead Redemption lijkt me wel vet an sich. LBP1 is bij ons op t werk 10 euro used, maar bij de FRS is deel 2 17,50 (maar uitverkocht in Doetinchem en Online), dixons heeft m voor 25.

Daarnaast wil ik toppers als Uncharted en Infamous (beide delen ofc) natuurlijk ook nog wel een keer meepikken, maar niet voor 25-30 euro per stuk... Zelfde verhaal voor Gran Turismo 5, waar ik de ps3 stiekem een beetje voor gekocht heb, daar ga ik geen 50 euro voor neer leggen...

Buiten deze games om, nog tips in de zaal? Zolang het awesome en goedkoop is... :+
Heavy rain zal ook wel niet zo duur meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Sorbo schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:15:
[...]

Hou ook sites als zavvi.com en Amazon.Co.uk in de gaten. Daar zijn de game een stuk goedkoper dan in nl en vaak hebben ze daar ook interessante aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Jorgen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:44:
Ratchet & Clank: A Crack In Time was ook ontzettend leuk! Een aandrader wat mij betreft.
Wel eerst de vorige 2 delen spelen dan natuurlijk, maar idd voor mij behoren die ook tot de groep van vermakelijkere games voor de PS3.

Ik zou beginnen met RDR, voor mij blijft dat nog altijd de nr 1 game op de PS3. daarnaast Uncharted 1 en 2.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het valt me op dat het lijkt alsof de games van deze generatie erg snel zakken in prijs. Dit kan ik me niet goed meer herrinneren van de PS2. Import etc zal er ook mee te maken hebben. Het is iig erg makkelijk een grote mooie collectie op te bouwen van redelijk recente titels.

Iedereen die nu nog durft te roepen dat game te duur is is niet goed bij zijn hoofd.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Kon ik nou hier een aanbieding kwijt die ik zojuist ben tegengekomen?

Alleen vandaag voor 275 euro: Sony PlayStation 3 Console 320GB Pack + Little Big Planet 2

http://www.internetshop.n...-little-big-planet/p41021

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:06
swopdark schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 08:11:
Het valt me op dat het lijkt alsof de games van deze generatie erg snel zakken in prijs. Dit kan ik me niet goed meer herrinneren van de PS2. Import etc zal er ook mee te maken hebben. Het is iig erg makkelijk een grote mooie collectie op te bouwen van redelijk recente titels.

Iedereen die nu nog durft te roepen dat game te duur is is niet goed bij zijn hoofd.
Er is nu veel meer concurrentie op internet, en iedereen heeft nu ook internet. Het online bestellen was toen nog vreemd en vele vertrouwde het niet. Iig een aantal verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

swopdark schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 08:11:
Het valt me op dat het lijkt alsof de games van deze generatie erg snel zakken in prijs. ....
Ik ben er wel blij mee, want ik weiger meer dan 40€ voor een game te betalen. Als ik hem niet via internet voor een lagere prijs kan krijgen, wacht ik gewoon tot hij wel onder dat bedrag komt. Gelukkig zijn veel games in Engeland al heel snel onder die prijs te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even een korte vraag, een vriend van me had een Playstation 3, eerste versie van 80gb (dacht ik zo) met aan de voorkant usb slots, dit was niet helemaal standaard. Klopt dat of haal ik wat door elkaar?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:30

burgt

Starbass

mijn 80 GB Phatty heeft ook 2 USB slots aan de voorkant, lijkt me wel standaard..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

MrVegeta schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:54:
Even een korte vraag, een vriend van me had een Playstation 3, eerste versie van 80gb (dacht ik zo) met aan de voorkant usb slots, dit was niet helemaal standaard. Klopt dat of haal ik wat door elkaar?
Eerste versie (in europa) was een 60gb met 4 usb poorten en een cardreader op de voorkant. Latere modellen hebben 2 usb poorten en geen kaart reader meer.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

De cardreader was bij de 60GB 'apart' met de rest. En natuurlijk de backwards compatibility.
Zelf heb ik een 40GB fat modelletje en inderdaad 2 USB poorten.
Gister wel een 320GB schijf er in geprakt want ik werd gek dat ik geen demo's meer kon downloaden en game-installs gewoon te groot werden. Ik speel veel games tegelijkertijd en heb veel moeten dumpen om bijv. Infamous via PSN te kunnen downloaden. Wel blij dat Sony nog steeds die HDD upgrades toestaat ondanks dat nu veel mensen dat ook doen om iso's op te kwakken.

Nu had ik voor mijn vakantie de demo van Sonic Generations gedownload (Weet niet meer of dit in de US store was of de EUR store), wil ik 'm starten... doet ie het niet meer.. zat dus een tijdslimiet op. :'(
Tijd aanpassen heeft ook geen zin, blijkbaar wordt er iets 'geflagd' op het moment dat de specifieke datum/tijd bereikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 12-09 21:03
HTT-Thalan schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:29:

Heb mijn oude schijf in mijn nieuwe ps3 gestoken, maar hij zegt dat het systeem niet gestart kan worden, ik moet een usb-schijf invoeren met daarop de nieuwe systeemsoftware.

Als ik met mijn bestaande PSN account op een nieuwe ps3 inlog, krijg ik dan mijn gekochte content weer terug?

- edit -

Ik weet mijn sony wachtwoord niet meer, en kan dus ook niet mijn account aanmelden op de nieuwe ps3. De PSN site om je wachtwoord te herstellen is down, en is dat blijkbaar al meer dan een maand, dus ik kan ook geen nieuwe aanvragen.

- edit -

Het ligt aan de ps3. Ook met de nieuwe harde schijf kan het ding niet gestart worden.
Nee, probleem ligt anders.. bij elke harddisk wissel wordt de harddisk als nieuwe gezien.. dus ook als even wilt wisselen om te proberen.. ;)

PS3 kan je werkend krijgen, door de laatste firmware van de playstation site te downloaden en op een USB -stick te zetten in een map PS3\UPDATE\ (in hoofdletters) vervolgens PS3 opstarten en update uitvoeren..

Je content is inderdaad gekoppeld aan je account, dus dat ben je niet kwijt.. (als je je wachtwoord gereset krijgt.)

Heb zelf een fat met backward compatibility en cardreader waar origineel 60GB schijf inzat, vervangen voor 320GB WD (uit een passport usb externe schijf gestript)

Ik heb eerst alle gamedata zoals updates e.d. verwijderd daarna een backup gedraaid. HD verwisseld en met laatste firmware op USB stick, geformateerd en geinstalleerd. Vervolgens backup teruggezet. Werkt weer prima en lekker veel ruimte..

Succes..

[ Voor 17% gewijzigd door mr_zippey op 15-07-2011 16:07 . Reden: aanvullingen ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Sandyman538 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:21:
[...]

Eerste versie (in europa) was een 60gb met 4 usb poorten en een cardreader op de voorkant. Latere modellen hebben 2 usb poorten en geen kaart reader meer.
En omdat ik een cardreader en extra usb-poorten wel handig vind heb ik dit ding gekocht:
http://www.nyko.com/produ...detail/?name=Media+Hub%2B
(Alleen voor de fat, gekocht voor 10euro meen ik)

Cardreader is verdomd handig voor backups, en je kunt de geheugenkaart er gewoon in laten zitten. Met een HDD heb je toch snel weer die USB-poort nodig.

Voor de PS3 slim is deze er:
http://www.nyko.com/produ...tail/?name=Media+Hub+Slim

En deze van Speedlink: (Imo een mooi ding)
http://www.speedlink.com/...cat=4313&pid=23730&paus=1

heb zelf deze nog op de controllers zitten:
http://www.speedlink.com/...cat=4313&pid=23504&paus=1

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 15-07-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Hoe werkt dual-PSN login?
Ik probeer de beta van Uncharted splitscreen te spelen maar ik snaap er niks van. Je kan ook geen guest account aanmaken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 20:35
The Great HooD schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:02:
Hoe werkt dual-PSN login?
Ik probeer de beta van Uncharted splitscreen te spelen maar ik snaap er niks van. Je kan ook geen guest account aanmaken ofzo
Volgensmij is de beta al afgelopen maar je moest gewoon een account in PSN aanmaken en daarmee inloggen. Ik weet niet of die account ook geregistreerd moet bij PSN, ik had wel 1 die geregistreerd was bij PSN en daarmee werkte het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- edit -

- edit -

Als je in een slim een nieuwe harde schijf stopt moet je hem:
- formatteren
- systeemsoftware opnieuw installeren, omdat een deel hiervan bij de slim op de harde schijf staat.
Je oude harde schijf kan je gewoon blijven gebruiken in deze slim, dus je kan ze dan onderling uitwisselen.

De systeemsoftware die geïnstalleerd moet worden is dezelfde die al op je console staat.
Makkelijkste is om de .PUP op een usb stick te zetten in deze structuur:
Map PS3, hierin een map UPDATE, in deze map het .PUP bestand:

PS3/UPDATE/PS3UPDAT.PUP

Backup van je complete PS3 systeem incl. bestanden:
http://manuals.playstatio...ttings/backuputility.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Ook bij de FAT moet je opnieuw de FW installeren vanaf een USB-stick.
Ik heb dit donderdagavond gedaan.

Allereerst synchroniseer je je trophies naar de cloud van Sony, deze worden namelijk niet meegenomen in een backup. Dan via de backup optie mijn 40GB schijf op een externe schijf gezet (deze moet FAT32 zijn en Win7 loopt dan te grappen dat ie boven 32GB geen FAT32 partitie wil maken, Partition Magic is dan aan te raden of andere partitionerings software, ik wilde namelijk een 50GB FAT32 partitie voor de zekerheid).

Hierna oude schijf eruit, nieuwe schijf er in. Dan opstarten, USB stick er in, Select+Start indrukken en de hele boel doet z'n ding. Daarna weer de externe schijf er aan, restore doen.. alles staat er weer op, alle savegames, gamedata installs, useraccounts, PSN account etc. Het enige wat je moet doen is opnieuw activeren dat deze PS3 van jou is om bepaalde gedownloade content weer te mogen spelen.

En dan was het voor mij nog een lading spellen erin gooien om alle gamedata te installeren wat allemaal niet meer paste op de 40GB schijf. Voortaan kan ik dus gewoon al mijn games spelen en hoef ik niet meer elke keer gamedata te verwijderen om een bepaald spel te kunnen spelen. Tegen die grens loopt iedereen wel een keer aan met een 40GB schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft 3D-lesje geleerd, virtual reality gaming in aantocht

Wat vinden jullie van deze ontwikkeling? Ik zit me eigenlijk al jaren af te vragen waarom die technologie tot op heden nog niet veel gebruikt is voor gaming, maar qua prijs en technisch zou het nu toch wel goed mogelijk moeten zijn. Ik kan in ieder geval niet wachten om dit eens te proberen :)

[ Voor 95% gewijzigd door SToRM666 op 19-07-2011 12:04 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik blijf er een beetje sceptisch over aangezien je niet ziet wat je zelf doet. Bij grote bewegingen met je handen kun je overal tegen aan stoten als je niet uit kijkt. Ook zal de techniek nog (te) duur zijn, lijkt mij, om al bij de PS4 in te zetten.

Lijkt me wel erg vet als extra in ieder geval maar als standaard zie ik dat (net als 3d brillen) niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

- edit -

- edit -

gewoon even bellen met klantenservice van sony, na het beantwoorden van wat vragen kun jeje account laten resetten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:06:
Ik blijf er een beetje sceptisch over aangezien je niet ziet wat je zelf doet. Bij grote bewegingen met je handen kun je overal tegen aan stoten als je niet uit kijkt. Ook zal de techniek nog (te) duur zijn, lijkt mij, om al bij de PS4 in te zetten.

Lijkt me wel erg vet als extra in ieder geval maar als standaard zie ik dat (net als 3d brillen) niet zitten.
Alle technologie is er eigenlijk al. Head-tracking, motion controllers, OLED schermpjes, virtual surround sound. Nu is het nog zaak om alles in 1 apparaat te krijgen voor een mooie prijs en met goed werkende games.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Maar waar moet de hardware dan zitten? Het beste zou misschien zijn als de wii u, dat de console streamt naar het display.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mass Effect 2, God of War 3 en Fallout New Vegas gehaals bij de MM in de 3 voor 49 actie, ik ben blij _/-\o_ *O*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Son Goku schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:45:
Mass Effect 2, God of War 3 en Fallout New Vegas gehaals bij de MM in de 3 voor 49 actie, ik ben blij _/-\o_ *O*
Hele nette deal inderdaad! Moet zeggen dat ik me met de eerste 2 enorm heb vermaakt! Veel plezier :)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

SToRM666 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:13:
[...]

Alle technologie is er eigenlijk al. Head-tracking, motion controllers, OLED schermpjes, virtual surround sound. Nu is het nog zaak om alles in 1 apparaat te krijgen voor een mooie prijs en met goed werkende games.
Zelf ben ik er een grote voorstander van om VR eens met een aantal goede titels en degelijke hardware te introduceren bij de massa. Toch is het de vraag of de gemiddelde console gamer hier ook zo over denkt. Je bent volledig afgesloten van je omgeving, waar blijft dan het waardevolle, gezellige gamen met vrienden in de woonkamer?

Tevens is, zoals jij al aangeeft alleen 3D beeld niet voldoende; zo'n 'brilletje' zou ook een geïntegreerde koptelefoon moeten hebben en headtracking. Dus dan heb je al snel te maken met een complete headset ipv een lichtgewicht bril en ook de prijs zou relatief hoog worden als je enig belang hecht aan de kwaliteit van het apparaat.

Tel daarbij op dat een aantal mensen waarschijnlijk met gezondheidsklachten in de media zullen verschijnen (duizelig/misselijk). Drama's vanwege platgetrapte huisdieren en andere 'hij zag de rand van de trap niet' verhalen van familieleden, terwijl de gamer in kwestie op de intensive care ligt.. en ik denk dat de meeste fabrikanten het risico niet zullen durven nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 09-09 09:24
portal 2 infamous 2 en crysis 2 bij saturn venlo onder die actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
El_V schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:59:
portal 2 infamous 2 en crysis 2 bij saturn venlo onder die actie :P
Is die actie (3 voor € 49,00) van de MM nu nog steeds?

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.