Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Das lekker duidelijk zeg lol .

Als je de ps3 aanzet dan iets naar boven gaan en nieuwe gebruiker aanmaken .
Het spreekt voor zich eigenlijk.
Als je een nieuw account hebt gemaakt ga je in de XMB naar PlayStation Network, dat is de tweede van rechts.
Volg de stappen, en je kan online! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Sinds vandaag een Samsung pc monitor gekocht speciaal voor me Playstation op aan te sluiten.
Dit gedaan via HDMI, Echter heb ik wel beeld, maar heb ik alleen geluid in het Playstation hoofd menu, maar in een spel niet meer.

Wat doe ik fout ? En wat is de oplossing?
Zondag op een FIFA toernooi hadden ze ook gewoon Playstations aangesloten op PC monitoren en toen hadden ze in het spel zelf wel geluid

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Heeft die PC monitor speakers? zoja volume? zo nee dan moet je geluid via de tulp of Optisch aan een ander audio medium aan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Psyonara schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:03:
Heeft die PC monitor speakers? zoja volume? zo nee dan moet je geluid via de tulp of Optisch aan een ander audio medium aan sluiten.
Bedankt voor je antwoord.

Ik heb deze gekozen: http://www.informatique.nl/659642/samsung-p2470hd.html

Heeft ingebouwde speakers. Wat vreemd dat ik wel geluid hoor in het Playstation menu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 22:15

mymind*

A Beautiful Mind

Mars18 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:10:
[...]

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb deze gekozen: http://www.informatique.nl/659642/samsung-p2470hd.html

Heeft ingebouwde speakers. Wat vreemd dat ik wel geluid hoor in het Playstation menu
De PlayStation zal nu waarschijnlijk proberen om surround geluid over de Hdmi aansluiting te sturen. Ik denk dat je monitor daar niet mee overweg kan.

Je kan in de settings van de PS3 instellen welke geluidsformaten er gebruikt mogen worden. Als je daar even aangeeft dat er alleen door de monitor ondersteunde formaten gebruikt mogen worden zal het probleem waarschijnlijk opgelost zijn. (Even op alleen stereo zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
mymind* schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:17:
[...]

De PlayStation zal nu waarschijnlijk proberen om surround geluid over de Hdmi aansluiting te sturen. Ik denk dat je monitor daar niet mee overweg kan.

Je kan in de settings van de PS3 instellen welke geluidsformaten er gebruikt mogen worden. Als je daar even aangeeft dat er alleen door de monitor ondersteunde formaten gebruikt mogen worden zal het probleem waarschijnlijk opgelost zijn. (Even op alleen stereo zetten).
Thx ! Dat was de oplossing, Bedankt voor het snelle advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Yakuza 4 bevalt me uitermate goed. Echt een spel voor mij. Genoeg adventure mogelijkheden, vechten in beperkte mate en leuk uitgewerkt, en de graphics zijn goed te doen. Had nog nooit eerder een Yakuza game gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Toch moet ik iets vervelend vertellen.

Ik merk dat het beeldscherm last heeft van ghosting tijdens FIFA 11. De lijnen zie je af en toe dubbel. Zou dit komen door de reactijd van 5 msec ?

Had ik toch voor 2 msec moeten gaan ? Ik ga hem maar omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:59
Mars18 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 07:59:
Toch moet ik iets vervelend vertellen.

Ik merk dat het beeldscherm last heeft van ghosting tijdens FIFA 11. De lijnen zie je af en toe dubbel. Zou dit komen door de reactijd van 5 msec ?

Had ik toch voor 2 msec moeten gaan ? Ik ga hem maar omruilen.
Ik klikte op je link en las de eerste review waarin gelijk stond dat hij bij snelle beelden last heeft van ghosting. Dat had je dus vantevoren al kunnen weten. Mits die review uiteraard objectief en kloppend is. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:06:
Yakuza 4 bevalt me uitermate goed. Echt een spel voor mij. Genoeg adventure mogelijkheden, vechten in beperkte mate en leuk uitgewerkt, en de graphics zijn goed te doen. Had nog nooit eerder een Yakuza game gespeeld...
Yakuza 3 is ook erg goed, iewat meer afwisseling vond ik zelf. Het verhaal van 4 is denk ik wel lastiger te volgen wanneer je 3 niet gespeeld hebt, je kent dan bv bepaalde personen niet of de achtergrond van hun zaak, maar je kunt middels de flashback feature wel het nodige aan verhaal opdoen uit vorige delen :)

Ondergewaardeerd naar mijn mening. Maar wellicht niet westers genoeg. Ik vind Yakuza bv stukken beter dan GTA.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
EfBe schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:15:
[...]

Yakuza 3 is ook erg goed, iewat meer afwisseling vond ik zelf. Het verhaal van 4 is denk ik wel lastiger te volgen wanneer je 3 niet gespeeld hebt, je kent dan bv bepaalde personen niet of de achtergrond van hun zaak, maar je kunt middels de flashback feature wel het nodige aan verhaal opdoen uit vorige delen :)

Ondergewaardeerd naar mijn mening. Maar wellicht niet westers genoeg. Ik vind Yakuza bv stukken beter dan GTA.
Enige dat in Yakuza dan ontbreekt is het kiezen van voertuigen..je kunt niet zelf rijden op de fietsen/scooters etc.

Dat is an sich wel jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
uncharted 3 beta staat als het goed is in de US store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El_V schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:22:
uncharted 3 beta staat als het goed is in de US store
Ook in de NL Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:10
Tot wanneer kan ik PS+ activeren uit het Welcome Back pakket?
Morgen dacht ik toch?

Kan ik vanavond ff activeren dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:10
Killzone 3 zojuist besteld bij Bee.com 10 pond.
Met code CHESTER krijg je 10% korting, 9 pond dus.

Is heel vaak uitverkocht maar momenteel weer op voorraad en gelijk besteld.
Mensen hebben hem ook daadwerkelijk gekregen.

http://www.bee.com/games/...ystation-move-compatable/

Maar nu weer OOS. Had waarschijnlijk de allerlaatste...

Gewoon regelmatig kijken! ;)
10 pond voor Killzone 3 is volgens mij best cheap, alleen voor de multiplayer al waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:47:
WTF?! hoe kan zo iets?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij PSN+ kun je nu je Magic The Gatherin 2012 trail 'unlocken' naar een full, voor de prijs van 0euro *O* mooi - maar hoe werkt dat? wat ik ook probeer die game blijft zeggen dat ie n trail is.

Ik heb eerst demo gedownload, daarna de unlock, ik heb vanuit de trail gekozen voor unlock game, ik heb vanuit de trial gekozen voor purchase via PSN (maar die kotm terug met ' er zijn op dit moment geen items '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Nu online
himlims_ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:14:
Bij PSN+ kun je nu je Magic The Gatherin 2012 trail 'unlocken' naar een full, voor de prijs van 0euro *O* mooi - maar hoe werkt dat? wat ik ook probeer die game blijft zeggen dat ie n trail is.

Ik heb eerst demo gedownload, daarna de unlock, ik heb vanuit de trail gekozen voor unlock game, ik heb vanuit de trial gekozen voor purchase via PSN (maar die kotm terug met ' er zijn op dit moment geen items '
Heeft er misschien mee te maken dat de 'gratis' Magic The Gathering de oudere versie is die je via Playstation Plus kunt unlocken. De nieuwe kost gewoon knaken zou ik denken.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws: LIMBO Heads To The PlayStation Network

Ik zat al een tijdje te hopen dat die naar PSN zou komen :)

Killzone 3 voor 9 pond is wel erg goedkoop trouwens :o

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 29-06-2011 18:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Limbo is een erg aparte maar ook enorm goede puzzel platform game! Enige minpunt wat ik eraan kon geven was dat de game aan de korte kant was dus ik hoop voor jullie dat ze er nog wat levels aan vast plakken. (moet wel toegeven dat ik twee keer een walkthrough heb geraadpleegd omdat ik het echt niet wist en er ook dan geen hints worden gegeven maar dat is wat mij betreft geen nadeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Uncharted 3 Multiplayer Beta crashed op moment van updaten met 3 beepjes. Anyone else?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
C0nscious schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:36:
Uncharted 3 Multiplayer Beta crashed op moment van updaten met 3 beepjes. Anyone else?
Geen last van gehad. Heb ook al van mensen gehoord dat ze vastlopers hebben gehad, maar dat heb ik ook nog niet gehad.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Jackal131 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:24:
[...]

Geen last van gehad. Heb ook al van mensen gehoord dat ze vastlopers hebben gehad, maar dat heb ik ook nog niet gehad.
Gelukkig al opgelost, je moet eerst 10 seconden wachten voor op de X te drukken. Ging nu wel goed. Ziet er goed uit.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:02
Dennis Lammers schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:47:

Is heel vaak uitverkocht maar momenteel weer op voorraad en gelijk besteld.
Mensen hebben hem ook daadwerkelijk gekregen.

http://www.bee.com/games/...ystation-move-compatable/

Maar nu weer OOS. Had waarschijnlijk de allerlaatste...

Gewoon regelmatig kijken! ;)
10 pond voor Killzone 3 is volgens mij best cheap, alleen voor de multiplayer al waard :)
Dank je voor deze tip! Toy Story 3 staat voor dezelfde prijs, dus die heb ik maar genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Kooj1980 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:21:
[...]

Heeft er misschien mee te maken dat de 'gratis' Magic The Gathering de oudere versie is die je via Playstation Plus kunt unlocken. De nieuwe kost gewoon knaken zou ik denken.
Klopt inderdaad, de oude is gratis, de 2012 versie niet ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

SToRM666 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:52:

En de xbox verliest wéér een exclusive!

Maar leuk dat ie komt. Tot nu toe moest ik het doen met het limbo-level in LBP :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:06:
[...]

yup, zelfde probleem hier. Had vidzone al een paar weken niet aangeraakt, en sinds vorig weekend idd een aantal artiesten die weigeren, waaronder Beyonce.

Ook de cache verwijderd, maar mag niet baten...
Zowaar een update iz. de niet werkende video's op vidzone: http://blog.eu.playstatio...log.eu.playstation.com%29

en dan vooral de comments:
"We are having licensing issues at the moment. We are working on rectifying these but it might take a little time. We haven’t removed the videos as it would remove them from everyone’s playlists which woudln’t be great. We apologise massively for this, but it will be rectified soon"
&
"All Sony videos aren’t working because VidZone and Sony have licensing issues. They also haven’t uploaded any Sony videos onto VidZone for months now."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:52:

Heb al jaren een XBox 360 naast de PS3 staan, maar die game echt nog nooit tegen gekomen. Al heb ik de XBox vooral voor de exclusives en doe ik alles van online op de PS3. Maar dat Limbo ziet er wel leuk uit. Denk alleen dat het op bepaalde schermen/TV's wel eens lastig gamen kan worden met al die zwart- en grijstinten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
om 't omtimale uit de game te halen denk ik wel, maar is zwart/wit/grijs beetje contrast/balans settings wijzigen. kende de game ook niet, maar vind geweldige basis. zitten soms pareltjes tussen die psn/market-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Hangt sowieso erg van de game af hoe er met brightness om wordt gegaan. Bij veel games kan ik het redelijk perfect afstellen. Zo kan ik Assassin's Creed wel netjes krijgen zodat ik genoeg brightness heb, maar dat er niets van de sfeer van de game verloren gaat. Idem met een Dead Nation en een Bioshock. Want te licht kan een hoop sfeer en dus charme van de game kosten. Alleen bij een Killzone 3 krijg ik het echt niet voor elkaar. Brightness moet daar best hoog staan om dat Helghast-logo net in beeld te krijgen, maar in sommige levels is het dan weer allemaal net te helder en vrolijk. Terwijl ik toch niet één van de minste series TV's heb staan. Toch maar eens die Panasonic VT30 plasma gaan kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
FeaR schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:55:
[...]

Heb al jaren een XBox 360 naast de PS3 staan, maar die game echt nog nooit tegen gekomen. Al heb ik de XBox vooral voor de exclusives en doe ik alles van online op de PS3. Maar dat Limbo ziet er wel leuk uit. Denk alleen dat het op bepaalde schermen/TV's wel eens lastig gamen kan worden met al die zwart- en grijstinten.
Ga je schamen :). Ik verwacht niet dat iemand moeite heeft met Limbo, de verschillen in zwart/wit zijn ruim voldoende om alles perfect te kunnen zien.

Gisteren dan eindelijk Demon's Souls uitgespeeld, lekker hoor. Al blijf ik bij mijn mening dat deze game een kunstmatige moeilijkheidsgraad heeft. Over grijstinten gesproken, deze game heb ik ingame op volle brightness moeten zetten om voldoende te zien, zo donker was alles. Je hebt volgens mij alleen de kleuren zwart, bijna zwart en donkergrijs in die game...

Nog even getwijfeld over new game+ maar kies denk ik toch om wat nieuws te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pff eindelijk, heb expres de 360 versie niet aangeschaft omdat het slechts een kwestie van tijd was voordat deze game naar de PS3 zou komen. daarnaast was het voor PS3 gamers zowiezo geen droog jaar vorig en dit jaar voor de PS3 terwijl LIMBO voor Arcade één van de grootste games voor de 360 was in 2010... Hoe tijden kunnen veranderen...

verkooplijst afgelopen week en de week ervoor:

Week t/m 25 juni:
1 LEGEND OF ZELDA/OCARINA OF TIME (3DS) NINTENDO
2 POKEMON BLACK (DS) NINTENDO
3 INFAMOUS 2 (PS3) SONY
4 L.A. NOIRE (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE

5 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
6 POKEMON WHITE (DS) NINTENDO
7 WII PARTY (Wii) NINTENDO
8 THE SIMS 3/GENERATIONS (PC) ELECTRONIC ARTS
9 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
10 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO

Week t/m 1 juli:
01. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo 3DS)
02. Call of Duty: Black Ops (Playstation 3)
03. Wii Party (Nintendo Wii)
04. Wii Fit Plus (Nintendo Wii)
05. L.A. Noire (Playstation 3)
06. Infamous 2 (Playstation 3)

07. Pro Cycling Manager Tour de France 2011 (pc)
08. De Sims 3: Levensweg (pc)
09. New Super Mario Bros (Nintendo Wii)
10. Pokémon Black (Nintendo DS)

Geen enkele 360 game meer in de top 10 te vinden... bijzonder

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
STARHAWK baby!!

Q1 2012 release:

box art:
Afbeeldingslocatie: http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_full_width/hash/ef/5b/starhawk_0.jpg

Confirmed Online Game Modes:
  • Co-op
  • Capture The Flag
  • Zones (Rumoured for Return)
Returning Features:
  • The flight and combat mechanics are like Warhawk
  • Normal Flight Mode/Pro Flight Mode
  • Online Splitscreen
  • Server lists
  • Weapon pickups (no-classed based soldiers)
  • Improved Customisation Vehicle/Soldier
  • Rank-ups
  • Up to 32 Player Online
New Game Features:
  • Matchmaking
  • Party System
  • Skill Perks
  • Destructible Structures
  • Over-the-shoulder camera view (optionable)
  • Six-axis support has been removed
  • Hover mode has been removed
  • "Build and Battle" allowing you to deploy structures on the battlefield in order to obtain items
  • Rift energy is used as currency to build
  • Structures can be built directly ontop of fellow hawkers and vehicles destroying them.
  • Structures include walls, gates, turrets and landing pads for vehicles
  • You can fly in space, and there will be Space Stations
  • There are two factions the “Miners” and the “Outcasts”
  • Full clan support
  • In-game calendar
  • Cross-Server Clan Voice Chat
  • A Fully Automated and Integrated Tournament System
  • When you die in multiplayer, you will respawn by dropping down in a pod from space, during this drop you
    can control the pod and try to crush any enemies getting too near your base.
Confirmed Vehicles:
  • Hawks/Mechs (Transformable)
  • Tanks
  • Jeeps
  • Motorbikes
  • Other flying vehicles will be announced
http://www.examiner.com/s...ash/E3_Starhawk_SS_02.jpg
http://www.examiner.com/s...ash/E3_Starhawk_SS_05.jpg
http://www.examiner.com/s...ash/E3_Starhawk_SS_06.jpg
http://www.examiner.com/s...ash/E3_Starhawk_SS_07.jpg
http://www.examiner.com/s...ash/E3_Starhawk_SS_09.jpg
http://images.vg247.com/c...1/05/9492EmmettGraves.jpg
http://images.vg247.com/current//2011/05/18425Starhawk1.jpg
http://images.vg247.com/current//2011/05/18426Starhawk2.jpg
http://images.vg247.com/current//2011/05/18427Starhawk3.jpg
http://images.vg247.com/current//2011/05/18428Starhawk4.jpg
http://images.vg247.com/current//2011/05/18429Starhawk5.jpg

VIDEO's

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_bXp4lXi7Mk&feature=player_embedded#at=56]

Maak aub echte thumbnails.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 04-07-2011 10:55 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
swopdark schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 17:07:
[...]

pff eindelijk, heb expres de 360 versie niet aangeschaft omdat het slechts een kwestie van tijd was voordat deze game naar de PS3 zou komen. daarnaast was het voor PS3 gamers zowiezo geen droog jaar vorig en dit jaar voor de PS3 terwijl LIMBO voor Arcade één van de grootste games voor de 360 was in 2010... Hoe tijden kunnen veranderen...
Waarom zou je een jaar wachten om een game te spelen, en volgens mij al meerdere malen een aanbieding laten glippen, om vervolgens de game fullprice op een andere machine te spelen?
Blijkbaar was er dat jaar volgens jou een grote 'droogte' op de 360 :? , dus een extra mooie reden om hem daar op te spelen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
SeamusXanthus schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:12:
[...]

Waarom zou je een jaar wachten om een game te spelen, en volgens mij al meerdere malen een aanbieding laten glippen, om vervolgens de game fullprice op een andere machine te spelen?
Blijkbaar was er dat jaar volgens jou een grote 'droogte' op de 360 :? , dus een extra mooie reden om hem daar op te spelen >:) .
Don't argue with fanboys! Gewoon hem blij laten zijn dat hij de game op de PS3 kan spelen zodat er geen nutteloze discussies komen. Alleen jammer dat hij niet weet hoe je thumbnails maakt zodat het bericht een beetje veel ruimte inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Heb 2dehands bij Gamemania Transformers: War for Cybertron gekocht. Melding: schijf vol, tsja 40 GB :')

Morgen toch maar een nieuwe schijf erin zetten, garantie is toch allang verlopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Je garantie verloopt niet van je PS3 als je je HDD vernieuwd hoor,staat zelfs in de manual hoe het moet

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Lijkt me sterk.
Er is nog helemaal niks aangekondigd.
Wel een kleinere slim versie.
Wellicht dat daar verwarring over is.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:10:
[...]

Lijkt me sterk.
Er is nog helemaal niks aangekondigd.
Wel een kleinere slim versie.
Wellicht dat daar verwarring over is.
ik zeg 2012, dat komt namelijk exact overeen met de geschiedenis; ps1 > 6jr later ps2 ontwikkeling > 6jr later ps3 ontwikkeling > 6jr later ps4???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
De ps3 heeft zo qua ontwikkeling alleen een berg meer gekost dan de ps1 en de ps2.
Waardoor het ook langer duurt om deze terug te verdienen.

Wel hadden ze een fikse achterstand opgelopen door als laatste met de huidige generatie te komen.

Dus dat kan de reden ook zijn, er word helaas niet gerept over specs wat het verhaal aannemelijker zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het artikel praat over 'vroeg in 2012', maar dat lijkt me stug, tenzij ze later dit jaar de PS4 gaan aankondigen. Dat er veel kosten zijn gemaakt is niet relevant: ze willen niet nog eens een jaar later dan Microsoft lanceren, dat is nl. funest geweest. Als ik Sony was zou ik voor MS lanceren, of iig tegelijkertijd, maar zeker niet een jaar later.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maakt mij niet uit wat ze doen, ik acht de klans minimaal dat ik een PS4 ga kopen na wat sony allemaal geflikt heeft; nieuws: Sony: we zijn gehackt omdat we ons eigendom beschermden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Het zou eens tijd worden dat er eens iets nieuws komt. Mobile devices als de ipad en straks de nieuwe PSP komen grafisch al dicht in de buurt van de huidige consoles, dan weet je dat het tijd wordt met iets nieuws te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Het maakt niet zo heel veel uit wanneer de PS4 uitkomt. Hij komt wanneer hij komt. Persoonlijk vind ik het overigens ook wel erg snel. De PS3 begint net winstgevend te worden en begint net een beetje goed te vallen bij de developers.
Ik hoop in ieder geval dat Sony de PS4 wel backwards compatible maakt zodat je zo kan overstappen met je games. En ook dat ze datzelfde CELL architectuur aanhouden. Developers beginnen dat eindelijk een beetje onder de knie te krijgen, dat moet je nu niet weer veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:54:
maakt mij niet uit wat ze doen, ik acht de klans minimaal dat ik een PS4 ga kopen na wat sony allemaal geflikt heeft; nieuws: Sony: we zijn gehackt omdat we ons eigendom beschermden
Doei doei dan :)

Als de PS4 er is zal ik één van de eerste zijn die hem heeft. Enige wat ik me afvraag is of de nieuwe PS of Xbox gebruik maken van huidige accounts, zodat je verder kunt met 1) dezelfde nickname en 2) je Achievements/Trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem gewoon weer halen. Ik geloof niet zo in dat 'Sony evil" mantra, wil gewoon me potjes kunnen doen.

Ze zullen vast de hardware uit gaan breiden, meer cell processoren er in, zwaardere gpu er in, memory architectuur aanpassen naar hetgeen nu geleerd is van de ps3. Verwacht niet heel veel spannends.

Als je multi core hebt geschreven voor de PS3 dan lijkt het me niet zo'n heel grote change dat er nu nóg meer cores in gaan komen. Volgens mij was het probleem met de PS3 vooral dat niemand voorheen software schreef die op zo'n schaal rekening moest houden met cores en het verdelen van de workload. Nu we dat achter de rug hebben kun je die ervaringen volgens mij zonder rework zo gebruiken op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik vraag me dan af of het mogelijk zal zijn of je online met de PS4 kunt spelen met/tegen mensen met een PS3...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Natuurlijk wordt je account gewoon meegenomen, dat is het idee van zo'n service.
Daarom wordt backwards compatibility ook belangrijker dan ooit, omdat men zaken via dit account heeft gekocht.

Als één van beide consoles hier niet aan kan voldoen, en de ander wel zal het de hoon van de hele community over zich heen krijgen.

Eerlijk gezegd verwacht ik dat Sony een gelijksoortige architectuur als MS wil gebruiken (zodat dit geen belemmering meer is) maar dat men bij CELL zal moeten blijven vanwege bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Als er volgend jaar echt een PS4 uit komt, met nieuwe tech (dwz iets sneller dan wat er nu op de PC mogelijk is + evt wat goede motionzaken) zal ik er waarschijnlijk wel voor gaan. Althans, zodra mijn PS3 backlog is weggewerkt ;)

De PS3 is mij namelijk enorm goed bevallen; video streamen, goede games, demo's etc.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Zelfde hier, heb vrij laat de PS3 gekocht en achteraf gezien had ik die veel eerder moeten kopen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
De nieuwe console van Sony zou net als Kinect van Microsoft lichaamsgevoelige besturing krijgen zonder controller. Sony heeft op dit moment wel al de Playstation Move-controller waarmee fysieke bewegingen omgezet worden in handeling in een spel.
Vind alleen dit raar in het bericht. Er zijn een paar fabrikanten van onderdelen die zeggen dat Sony nieuwe onderdelen heeft besteld en meteen concluderen ze dat Sony een vorm van Kinect gaat introduceren. Al denk ik wel dat het de toekomst is om dit te combineren (soort Move Kinect waarbij je wel kunt lopen via pookjes maar andere bewegingen veelal zelf kan doen) lijkt het me sterk dat Sony ineens ook vol Kinect technologie gaat gebruiken. Als ze de Move gewoon meeleveren met nieuwe consoles gaan veel meer games dit ondersteunen en aangezien Sony zelf volop gelooft (volgens eigen statements) in de gekozen strategie komen ze ongeloofwaardig over als ze na een jaar alweer gaan switchen. (alhoewel ze al geswitcht zijn van boemerang controller naar ouderwetse, van geen dual shock naar wel dual shock en van Sixaxis naar Move dus het zou niet eens zo raar zijn)

Ik denk dat 2012 wel eens tijd wordt voor een rondje nieuwe consoles want ze lopen wel op hun laatste benen en komen zelfs nog uit de tijd dat HDMI aansluiting en wireless N aansluiting erg luxe waren en er maar een paar mensen een HD-tv hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vandaag een nieuwe koptelefoon gekocht. Soms wil m'n vriendin rustig kunnen studeren, terwijl ik bijv. lekker wil gamen. Tot nu toe hadden we een Philips SHP2000, maar die knelde bij ons allebei onze oren ontzettend af. Totaal niet fijn en na een half uur had je al hoofdpijn.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1229027257.jpg

Nu zag ik dat de Sennheiser HD 201 op dit moment in de aanbieding (Summersale 20% korting) maar €19,99 kostte bij Kijkshop. Gelijk even langsgefietst en meegenomen. Ik heb hem nu op en er vallen me twee dingen op. 1. Wat zit 'ie lekker! 2. Wat een ontzettend mooi geluid komt er uit dat ding!

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1254921624.jpeg

Totaal tevreden dus. Ik ga hem straks wel even proberen met gamen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door LuPo op 04-07-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
LuPo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:23:
Vandaag een nieuwe koptelefoon gekocht. Soms wil m'n vriendin rustig kunnen studeren, terwijl ik bijv. lekker wil gamen. Tot nu toe hadden we een Philips SHP2000, maar die knelde bij ons allebei onze oren ontzettend af. Totaal niet fijn en na een half uur had je al hoofdpijn.
[afbeelding]

Nu zag ik dat de Sennheiser HD 201 op dit moment in de aanbieding (Summersale 20% korting) maar €19,99 kostte bij Kijkshop. Gelijk even langsgefietst en meegenomen. Ik heb hem nu op en er vallen me twee dingen op. 1. Wat zit 'ie lekker! 2. Wat een ontzettend mooi geluid komt er uit dat ding!

[afbeelding]

Heb zelf pas ook een koptelefoon aangeschaft. Enige waar ik tegenaan loop is dat wanneer ik online speel met mn PS3 oortje in, deze onder de koptelefoon moet, wat niet lekker zit. Had er niet over nagedacht dat ik misschien een koptelefoon met microfoon had moeten kopen :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
cheiron schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:29:
[...]

Heb zelf pas ook een koptelefoon aangeschaft. Enige waar ik tegenaan loop is dat wanneer ik online speel met mn PS3 oortje in, deze onder de koptelefoon moet, wat niet lekker zit. Had er niet over nagedacht dat ik misschien een koptelefoon met microfoon had moeten kopen :P
Je kan het headsetje ook op de cradle zetten en dan hoef je hem niet onder je koptelefoon te doen. ;)
Dan werkt hij als een staande microfoon zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
LuPo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:31:
[...]

Je kan het headsetje ook op de cradle zetten en dan hoef je hem niet onder je koptelefoon te doen. ;)
Dan werkt hij als een staande microfoon zeg maar.
Heb ik ook nog geprobeerd (althans, hangend aan mijn koptelefoon) en dan het geluid van stemmen over het algemene geluid laten komen. Het probleem is dat ik in Bad Company (wat ik veel online speel) het geluid niet zo kreeg dat ik ook daadwerkelijk de stemmen nog kon horen. Heel zacht op de achtergrond hoorde ik mensen praten, zelfs als ik dat geluid zo hard mogelijk zetten.

Nu speel ik dus gewoon met 1 pijnlijk oor :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Niemand hier die een Turtle Beach PX21 heeft? Dat zou ook een mooie moeten zijn, ingebouwde mic en je hoort jezelf lichtjes praten, waardoor je automatisch niet te hard praat.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Volgens mij komt Sony zelf met een headphone uit.
Deze heeft ook een microfoon en is via een aparte dongle wireless te gebruiken.

http://games.blog.nl/play...on-3-headset-hij-is-groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Vandaag gebeld door de Power Unlimted. Ik heb de PS3 versie van Transformers: Dark of the Moon gewonnen en een strip. Nu heb ik nooit meegedaan aan een prijsvraag of actie, maar ik was gewoon uit het totale klantenbestand getrokken. Dus komende weken kan ik die game verwachten. Ben benieuwd of het was is, voor gratis is het nooit verkeerd :)
LuPo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:23:

[afbeelding]

De HD200-reeks van Sennheiser is altijd al één van de betere hoofdtelefoons geweest voor dat geld. Sterker nog, iemand met een budget van het drie-voudige zou ik soms ook al de HD201 aanraden en dan gewoon lekker die 40 euro die je over houdt in je zak steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Rrr, en ik ben in die jaren dat ik lid ben nooit gebeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Moet eerst nog zien of alles wel aan gaat komen. Volgens de persoon die gebeld had kon ik op de site terug vinden welke "prijsvraag" (eigenlijk loting) ik had gewonnen. Maar kan zo snel op de site niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Hier ook alweer vier/vijf jaar de HD201, een heerlijke hoofdtelefoon voor dat geld!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
FeaR schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:18:
Moet eerst nog zien of alles wel aan gaat komen. Volgens de persoon die gebeld had kon ik op de site terug vinden welke "prijsvraag" (eigenlijk loting) ik had gewonnen. Maar kan zo snel op de site niets vinden.
Eerste item PUTV op de frontpage, prijzenslag van juni die geheel in het teken stond van Transformers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Inanna schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:22:
[...]
Eerste item PUTV op de frontpage, prijzenslag van juni die geheel in het teken stond van Transformers.
Whaha :D Heel de site rond gekeken en gezocht, maar er niet op gekomen om ook even PU TV te checken :P

Maar @ 4:26 ben ik dus de gelukkige :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het starten van een nieuwe console meer te maken heeft met het alvast bestellen van een hoop nieuwe Cell chip met 32 cores zodat daar straks geen tekort aan gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
FeaR schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:09:
[...]

Whaha :D Heel de site rond gekeken en gezocht, maar er niet op gekomen om ook even PU TV te checken :P

Maar @ 4:26 ben ik dus de gelukkige :D
Zaltbommel ja? :+

Maar omdat je lid van het blad bent, of member op PU.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Zaltbommel inderdaad, of of all fucking places :X Al zijn de dorpen rond onze "stad" nog vele malen erger dus ik klaag niet al te veel :)

Ik ben lid van het blad, meer niet. Vind die site van hen echt te niveau-loos om me daar op te gaan begeven. Kon je overigens in het filmpje ook zien: sommigen werden met nicknames genoemd. Van mij hebben ze alleen mijn Naam en adres aangezien ik dat blad elke maand in de bus krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
FeaR schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:40:
Zaltbommel inderdaad, of of all fucking places :X Al zijn de dorpen rond onze "stad" nog vele malen erger dus ik klaag niet al te veel :)

Ik ben lid van het blad, meer niet. Vind die site van hen echt te niveau-loos om me daar op te gaan begeven. Kon je overigens in het filmpje ook zien: sommigen werden met nicknames genoemd. Van mij hebben ze alleen mijn Naam en adres aangezien ik dat blad elke maand in de bus krijg.
Nee daarom. Ik kom ook niet op die site omdat ik daar te oud voor ben (), maar mooi dat ze abonnee's niet overslaan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Zit er alleen al wel langere tijd aan te denken om mijn abonnement op te zeggen. Ben geen lid vanaf het eerste uur, maar wel vanaf het moment dat er reviews van PSX-games in stonden. Alleen was het toen meer "niveau" dan nu. Het was altijd lekker grof (qua humor) en leuk om te lezen. Maar nu lijkt het wel alsof ze er een sport van maken om in elke zin "poep" of ene gelijkwaardige term te gebruiken. Op één of andere manier gaan de huidige teksten ook meer om alles om de game waar het vroeger gewoon teksten waren met wat je van de game kon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeziaz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 01:25
Ik kan de Welcome Back actie nergens meer in de store terug vinden? Ook niet via de search optie :( Iemand anders ervaringen? Hij zou toch nog geldig zijn t/m morgen (of overmorgen)?

tsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
FeaR schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:52:
Zit er alleen al wel langere tijd aan te denken om mijn abonnement op te zeggen. Ben geen lid vanaf het eerste uur, maar wel vanaf het moment dat er reviews van PSX-games in stonden. Alleen was het toen meer "niveau" dan nu. Het was altijd lekker grof (qua humor) en leuk om te lezen. Maar nu lijkt het wel alsof ze er een sport van maken om in elke zin "poep" of ene gelijkwaardige term te gebruiken. Op één of andere manier gaan de huidige teksten ook meer om alles om de game waar het vroeger gewoon teksten waren met wat je van de game kon verwachten.
Gedeeltelijk mee eens. Dit zie je met name terug in reviews van Wouter, waar bijv. een Jan nog degelijke reviews aflevert. Het lijkt alsof ze een zo groot mogelijke doelgroep willen bereiken. Ik blijf echter lid tot het einde, heb ieder nummer liggen.

Wel vreemd (?) dat Maarten hoofdredacteur is. Hij is jong en werkt er nog maar net voor mijn gevoel. Zal wel potentie hebben. Op de dag dat Ed weggaat zal ik wel een traantje pinken, hij maakt de PU nog de PU..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Exorcist schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:05:
[...]

Gedeeltelijk mee eens. Dit zie je met name terug in reviews van Wouter, waar bijv. een Jan nog degelijke reviews aflevert. Het lijkt alsof ze een zo groot mogelijke doelgroep willen bereiken. Ik blijf echter lid tot het einde, heb ieder nummer liggen.

Wel vreemd (?) dat Maarten hoofdredacteur is. Hij is jong en werkt er nog maar net voor mijn gevoel. Zal wel potentie hebben. Op de dag dat Ed weggaat zal ik wel een traantje pinken, hij maakt de PU nog de PU..
Aangezien een mod meedoet met het offtopic geblaat ;) geef ik ook even mijn mening over PU. Na jaren lid te zijn geweest 10 jaar terug ofzo dit jaar opnieuw lid geworden omdat ze Black Ops actie hadden maar wat is het niveau zwaar achteruit gegaan sindsdien of ik ben qua niveau enorm vooruit gegaan. Nergens geen serieus onderschrift meer maar overal puberale grappen, bij trips veel gezever over vanalles en nog wat maar amper iets over de games, proberen er nieuws in te stoppen maar zullen toch ook wel weten dat ze uit een ander vaatje moeten tappen aangezien op internet alles al staat (daarom veel meer diepte verwacht maar helaas) en echt late verhalen zoals de E3 trip die niet in de laatste PU stond ondanks dat er weken tussen zaten. Nee na 1 jaar hou ik het weer gewoon voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Little Big Planet 2 DLC-packs op komst:
- Toy Story (3 karakters en levelpack)
- inFAMOUS 2 (Good cole & Bad Cole + stickers)
- Killzone 3 (Rice & Hazmat Trooper)
- Final Fantasy VII (Sephiroth, Cloud, Aeris, Tifa en Vincent) (ps € 1,99 en alle 4 + bonus = Vincent voor € 5,99)
Afbeeldingslocatie: http://games.blog.nl/files/2011/07/littlebigfinalfantasyvii.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5316/5901536894_64f88d46bc.jpg
Bron: http://blog.eu.playstatio...oh-and-final-fantasy-vii/

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-07-2011 23:05 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wel tof, maar jammer dat je voor zoiets moet betalen, ga geen 2 euro dokken voor zoiets

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Heel gaaf, die FF7-pack, maar ik ga er geen 5euro voor betalen.

@ het PU-geblaat: Ik hoorde ook dat ze het in de E3-special nog over de NGP hadden terwijl allang bekend was dat dat ding de Playstation Vita heet.

Ik ben zelf iets van 2jaar terug al gestopt, het werd wel erg kinderachtig. En de reviews sloegen vaak ook nergens op :F Vooral bij bepaalde personen, dan wist je van tevoren al dat het een slechte review zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:45:
Heel gaaf, die FF7-pack, maar ik ga er geen 5euro voor betalen.

@ het PU-geblaat: Ik hoorde ook dat ze het in de E3-special nog over de NGP hadden terwijl allang bekend was dat dat ding de Playstation Vita heet.

Ik ben zelf iets van 2jaar terug al gestopt, het werd wel erg kinderachtig. En de reviews sloegen vaak ook nergens op :F Vooral bij bepaalde personen, dan wist je van tevoren al dat het een slechte review zou zijn.
Mee eens. Vooral dat wanproduct dat Jurjen heet. Als hij een Nintendo-product reviewt krijgt het vrijwel zeker een 8 of hoger. Het helpt dan ook wel dat hij af en toe freelanceklusjes voor Nintendo Nederland doet. Hoezo objectief?

OT: kan je van de Welcome back-aktie profiteren met buitenlandse accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
we zijn zelf gewoon allemaal ouder geworden.. ben ondertussen al 5 jaar ervan afgestapt. af en toen nog wel eens een los gekocht maar dat doe ik ook niet meer. het is er idd niet beter op geworden.

OT: assassins creed brotherhood platinum voor 12.85pond inclusief verzendkosten

http://www.zavvi.com/game...od-platinum/10455886.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:05:
Little Big Planet 2 DLC-packs op komst:
- Toy Story (3 karakters en levelpack)
- inFAMOUS 2 (Good cole & Bad Cole + stickers)
- Killzone 3 (Rice & Hazmat Trooper)
- Final Fantasy VII (Sephiroth, Cloud, Aeris, Tifa en Vincent) (ps € 1,99 en alle 4 + bonus = Vincent voor € 5,99)
Die hadden ze in MNR moeten doen :( Jammer dat ik geen LBP2 heb, Aeris zou ik zonder twijfel kopen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:50:
ICO HD remake:

[video]

Shadow Of The Colossus HD remake:

[video]

[afbeelding]

Deze ga ik 100 pct zeker halen!
is toch nog geen datum voor of wel? ik heb de orginele nooit gespeeld (ps3 is eerste ps) maar na 't zien van de filmpjes (zeker van the last guardian) wil ik de orginele eerst gespeeld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:29
Woon zelf in de buurt van Zaltbommel :)
FeaR schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:40:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:51:
[...]
OT: kan je van de Welcome back-aktie profiteren met buitenlandse accounts?
yup, ik heb op mn us en hongkong accounts ook gewoon spellen kunnen kiezen (en op mn eigen account spelen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:05
Heb 2 ps3's hier staan (1 beneden 1 boven) en nou wou ik gt5 online spelen tegen elkaar maar we kunnen elkaar gewoon niet zien, nu klinkt dit probleem me wel bekend in de oren vooral met oude pc games oid, maar is dit te verwachten of staat er iets verkeerd in gesteld?

hoop dat er iemand is die ook 2 ps3's heeft staan :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
kevz schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:54:
Heb 2 ps3's hier staan (1 beneden 1 boven) en nou wou ik gt5 online spelen tegen elkaar maar we kunnen elkaar gewoon niet zien, nu klinkt dit probleem me wel bekend in de oren vooral met oude pc games oid, maar is dit te verwachten of staat er iets verkeerd in gesteld?

Gewoon via PSN elkaar inviten? Als je elkaar in friendlist hebt staan, moet dat gewoon goed gaan.
/speelt regelmatig Fifa 'online' via LAN :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Ik heb er ook 2, maar nog nooit geprobeerd om ze met elkaar online te verbinden. Leuke casus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
SinergyX schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:00:
[...]

Gewoon via PSN elkaar inviten? Als je elkaar in friendlist hebt staan, moet dat gewoon goed gaan.
/speelt regelmatig Fifa 'online' via LAN :P
Dat is juist het probleem, kunnen elkaar wel zien, maar niet diezelfde online game joinen (in bijv gran turismo 5)

edit: beetje verkeerd uitgelegd in de 1e post, my bad :P

edit2: Ok, soort van opgelost. kunnen elkaar wel online zien in friendslist, maar niet elkaar joinen. word dus gewoon de exacte server zoeken voor alles zo te zien. niet echt een oplossing maargoed :)

[ Voor 25% gewijzigd door kevz op 05-07-2011 20:01 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebeurt me vaak dat mijn ps3 een paar seconden geen beeld geeft. Doet hij sinds kort. De hdmi kabel is 2 jaar oud en eigenlijk alleen maar in de tv gezeten. Bijna nooit aangezeten. Kan deze kapot zijn? Of versleten? Zou het helpen om de video settings te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 20:32:
Het gebeurt me vaak dat mijn ps3 een paar seconden geen beeld geeft. Doet hij sinds kort. De hdmi kabel is 2 jaar oud en eigenlijk alleen maar in de tv gezeten. Bijna nooit aangezeten. Kan deze kapot zijn? Of versleten? Zou het helpen om de video settings te resetten?
Probeer het ? hoe moeten wij dat vanaf hier zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hahah ik dacht precies hetzelfde. Kost je minder dan 5 minuten om het zelf te testen! Volgens mij duurde het posten van je comment nog langer ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Exorcist schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:06:
[...]

Ik heb er ook 2, maar nog nooit geprobeerd om ze met elkaar online te verbinden. Leuke casus :)

Dat móet wel kunnen.. wij kunnen ook tegelijkertijd hier in games online, ps3 slim en far (niet dat dát uitmaakt). Hangt van de poorten en instellingen af van je modem/router geloof ik! (nat type en dergelijke hangen daar ook van af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Ik probeerde Burnout Paradise op te starten, maar tot mijn verbazing deed hij het niet meer, krijg de melding dat deze content verlopen was, hij staat nog in de store, mn plus abo is nog actief, maar ik kan hem niet meer spelen.

Zie ik nou iets over het hoofd?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
ToFast schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:14:
[...]

[...]

Dat móet wel kunnen.. wij kunnen ook tegelijkertijd hier in games online, ps3 slim en far (niet dat dát uitmaakt). Hangt van de poorten en instellingen af van je modem/router geloof ik! (nat type en dergelijke hangen daar ook van af)
Ja het lukt ook wel, ongeveer... Kunnen alleen niet het friends systeem gebruiken om elkaar te joinen. En over NAT kan me niet herinneren hoe alles ingesteld staat. Heb iig wel een linksys wrt54gl met tomato draaien dus de router zal zeker niet gaar zijn/slechte software hebben :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:04
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:05:
Ik probeerde Burnout Paradise op te starten, maar tot mijn verbazing deed hij het niet meer, krijg de melding dat deze content verlopen was, hij staat nog in de store, mn plus abo is nog actief, maar ik kan hem niet meer spelen.

Dat komt omdat je hem gedownload hebt ten tijden van je PlayStation+-abonnement. Nu deze is geafgelopen is deze content ook niet meer te spelen. Het spel zal weer toegankelijk te zijn op het moment dat je een nieuwe abonnement afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

ArieR schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:49:
[...]

Dat komt omdat je hem gedownload hebt ten tijden van je PlayStation+-abonnement. Nu deze is geafgelopen is deze content ook niet meer te spelen. Het spel zal weer toegankelijk te zijn op het moment dat je een nieuwe abonnement afsluit.
Volgens mij gaf de vrager aan dat zijn plus-abo nog steeds actief is. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:05:

Dat is wel vreemd inderdaad, ik zou het spel eens verwijderen en opnieuw installeren (helaas gaat dat wel lang duren met die grootte van het spel en al die patches)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Zal het eens proberen, ik laat het nog wel even weten of het geholpen heeft :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn PS3 Slim gaat sindskort na ong. een kwartier uit met een tikgeluid (lampjes gaan dan ook uit). Pas na een tijdje wil die weer aan.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik dacht aan oververhitting. Echter gaat de fan niet heel luid loeien ofzo. Die draait wel, maar gewoon op normale snelheid. Heb de PS3 ook al op zn kant gezet op de vloer (veel 'ademruimte' dus), maar zelfde symptomen.

Ik heb de PS3 al een jaar en 8 maanden, dus garantie gaat ook lastig worden vrees ik.

Iemand tips? Is er geen diagnostics tooltje oid om te zien hoe warm die wordt, of evt. andere foutmeldingen?

[edit] es even zitten googlen en dit lijkt vele op mijn probleem: YouTube: ‪Tutorial - How to fix your PS3 Slim shutting down automatically after few minutes of use.‬‏ . Zou dan aan de PSU kunnen liggen. Misschien dat ik het wel ga proberen, of een nieuwe psu kopen als di eniet te duur is.

[ Voor 23% gewijzigd door Palomar op 08-07-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Een PS3 zou toch wel minimaal 2 jaar garantie moeten hebben volgens de Europese wetgeving dus gewoon Sony contacteren ipv zelf gaan kloten en je garantie zeker vern**ken!

[ Voor 5% gewijzigd door Kluutmaran op 08-07-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je het onderstaande niet gezien? Daar staat meer informatie. ;)

Waarschuwing:
• PS3 defecten topic

PS3 defecten topic

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-07-2011 19:25 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Pagina: 1 ... 31 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.