Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Killzone 3 met move spelen _/-\o_

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:17:
*snip*
Graphics waren kontlelijk en ik ben toch echt een PC gamer (FPS, RTS, MMO).
Welke spellen heb je gespeeld? En vooral hoe op je tv aangesloten? Want de meeste mensen zullen zeggen dat de 360 en ps3 elkaar nou niet heel erg veel ontlopen qua gfx
Alleen nu ik eens wat rond kijk zie ik games als Little Big Planet 2, GoW, Infamous2, Uncharted2, Wipeout HD, etc. Die spreken met toch wel HEEEL erg aan! + Internet op TV e.d.
Internet op tv via ps3 houdt zoals eerder gezegd niet erg over (ik vind de wii browser ook ruk btw). Maar gezien de spellen die je noemt ga je een goeie koop hebben aan de ps3
Hoelang gaat een PS3 nog mee? Ding is inmiddels ook alweer 5 jaar oud!
Gezien er geen aankondiging gedaan is op e3 is het antwoord ''zeer waarschijnlijk in 2013 op zijn vroegst' maar het is natuurlijk volledig afhankelijk van de wiiu en van een eventuele 720 oid.
Hoeveel beter is de gamelijst dan die van een 360? Wil voorkomen dat ik het ding niet weer niet gebruik.
Volledig subjectief, ik vind dat beide goede games hebben. Maar kijk ergens of die gfx goed genoeg voor je zijn, anders heb je wel degelijk het 'niet gebruiken' risico.
Wat zijn nog meer de pro en cons van een PS3? En gebruik je die 320GB? kost maar 10 euro meer, maar krijg je hem ook daadwerkelijk vol?
Cheers!
pro en cons, tsja je hebt de keuze al gemaakt dus niet erg relevant denk ik, naast dat het wederom subjectief is.
@hd: voor een tientje verschil zou ik altijd voor de grotere ruimte gaan. Spellen zullen de grootste ruimte eters zijn, tenzij je muziek, films en foto's ook wilt opslaan. Maar als je alleen voor spellen gaat zal je waarschijnlijk niet gauw de schijf vol krijgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Sagat schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:58:
pro en cons, tsja je hebt de keuze al gemaakt dus niet erg relevant denk ik, naast dat het wederom subjectief is.
@hd: voor een tientje verschil zou ik altijd voor de grotere ruimte gaan. Spellen zullen de grootste ruimte eters zijn, tenzij je muziek, films en foto's ook wilt opslaan. Maar als je alleen voor spellen gaat zal je waarschijnlijk niet gauw de schijf vol krijgen.
Valt tegen hoor, ik heb een 320GB schijf erin zitten en tik nu al 194GB aan :P Zeker als je veel download uit de store (demo's, full games etc), tikt het bijzonder hard aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:17:
Dag Iedereen,

Voor mijn verjaardag krijg ik een BlueRay Box van Planet Earth _/-\o_
Nu ik op zoek was naar een BlueRay speler bedacht ik me opeens dat ik natuurlijk
ook een PS3 kon halen! :D Prijs is niet zoveel duurder en al zo het €200,- meer zijn maakt me dat niet uit.
2 jaar geleden heel lang staan twijfelen bij de GameMania en uiteindelijk voor een 360 gekozen..
Controler leek me fijner, games spraken me meer aan. Afein.. 3 maanden op gespeeld en toen aan mijn broer verkocht. Graphics waren kontlelijk en ik ben toch echt een PC gamer (FPS, RTS, MMO).

Alleen nu ik eens wat rond kijk zie ik games als Little Big Planet 2, GoW, Infamous2, Uncharted2, Wipeout HD, etc. Die spreken met toch wel HEEEL erg aan! + Internet op TV e.d.

Hoelang gaat een PS3 nog mee? Ding is inmiddels ook alweer 5 jaar oud!
Hoeveel beter is de gamelijst dan die van een 360? Wil voorkomen dat ik het ding niet weer niet gebruik.
Wat zijn nog meer de pro en cons van een PS3? En gebruik je die 320GB? kost maar 10 euro meer, maar krijg je hem ook daadwerkelijk vol?

Cheers!
Wat ik niet snap is waarom je bij de game mogelijkheden vragen hebt, terwijl je al eerder hebt aangegeven dat je eigenlijk alleen een BlueRay speler nodig hebt. Plus waarom de PS3 vergelijken met de Xbox360? De Xbox kan geen BlueRays afspelen.. dus dit is bij voorbaat al een kromme vergelijking vanwege jouw wensen.

Tevens: het feit dat je met de PS3 dan kan gamen, is dan toch alleen maar meegenomen? Je hebt al een PC waarop je aan het gamen bent namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
SinergyX schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:01:
[...]

Valt tegen hoor, ik heb een 320GB schijf erin zitten en tik nu al 194GB aan :P Zeker als je veel download uit de store (demo's, full games etc), tikt het bijzonder hard aan.
Dan heb je imo verzamelwoede want demo's die je niet gebruikt (dus na de eerste keer spelen in mijn geval) gooi je er toch weer vanaf? Ik had 120GB maar geen moment in de problemen gekomen hoor.

@Blurayspelert of PS3
Tja als je 360 toen lelijke graphics vond hebben zul je PS3 nu ook lelijk vinden aangezien het verschil tussen PC en consoles is opgelopen ondanks dat consoles nu betere graphics hebben dan wat jaartjes geleden. Als je erop gamet is de keuze makkelijk gemaakt maar als je dat niet gaat doen (wat mij het geval lijkt aangezien je je vorige console ook na 3 maanden alweer weggedaan hebt en je voorkeur dus duidelijk bij PC gaming ligt) kun je net zo goed voor een bluray speler gaan. Als je console gewoon een goede kans geeft bewijst het zijn meerwaarde wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Valt mee, ik heb veel full-downloads die rustig 2-5GB stuk zijn. Verder speel ik veel varierend qua games, zelfs nog de oude games zoals Rag doll en Commando's. Ook mijn volledige gamecollectie staat (waar van toepassing) altijd geinstalleerd, zodat ik nooit eerst moet installeren voordat ik even een spelletje wil spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Tsja ik heb op de 360 120gb, en het liefst installeer ik ook al mijn games, en bewaar ik demo's en dan wordt het idd wat krap. 250 of 320 is natuurlijk al heel wat meer, en ik heb ook tussen de 15-20 games ofzo? Dus zoals hij het omschrijft een br speler waar hij ook op kan gamen, naast de pc, verwachte ik idd dat hij niet gauw een schijf vol zou krijgen. Maar nogmaals, om het te voorkomen zou ik altijd voor de 320gb variant gaan als het 1 tientje scheelt. Dan maar een keer thuisblijven en gamen ipv 2.5 biertjes :P.

Of je gaat wel bieren en vervangt de schijf als ie vol is, die vrijheid vind ik zeer aangenaam op de ps3.
(wat ik dan wel weer jammer vind is dat je demo's etc moet installeren.....daar erger ik me wel aan/over :P )
daarom ook, het is subjectief wat je zwaarder vind wegen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05:32
Zijn er meer mensen die Burnout hebben gedownload in de store? Zoja voeg me ff toe dan kunnen we dingen online doen ;-). PSN= username op tweakers ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door Flexicon op 22-06-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Laatst online: 31-08 15:38
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de 3 versie's van de playstations?
Is het alleen maar de hardschijf die het verschil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Flexicon schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:08:
Zijn er meer mensen die Burnout hebben gedownload in de store? Zoja voeg me ff toe dan kunnen we dingen online doen ;-). PSN= username op tweakers ;-)
:X :')
Liever niet...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Laatst online: 05:32
[quote]AllSeeyinEye schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:33:
[...]

:X :')
Liever niet...
[/quote]

Zal me iets anders verwoorden:

Online Timed challenges, en met 8 man in dat voetbalstadiongeval :P.

Is gelukt! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Flexicon op 23-06-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:23:
[...]
Ding was niet oververhit?
Ik had hem net een paar minuten aan. Anyway, gister geen last gehad, misschien is het een eenmalige glitch. ;) Vond het alleen supertoevallig dat hier er over gesproken werd en ik er ook ineens spontaan last van kreeg :D

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Als ik Braid nu koop (gezien deze maar 2,50 kost) en die maand gratis PS Plus verloopt, kan ik dan mijn aankoop gewoon houden? Want ik begrijp dat alle gratis games (burnout paradise bijvoorbeeld) naar de gratis plus periode niet meer speelbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:15
Unbreukable schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:20:
Als ik Braid nu koop (gezien deze maar 2,50 kost) en die maand gratis PS Plus verloopt, kan ik dan mijn aankoop gewoon houden? Want ik begrijp dat alle gratis games (burnout paradise bijvoorbeeld) naar de gratis plus periode niet meer speelbaar zijn...
Klopt. Gratis spellen zijn niet meer bruikbaar nadat je Plus-abonnement verloopt. Aangeschafte content, zoals Braid, kun je echter blijven gebruiken.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Unbreukable schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:20:
Zelfs 1 dag Braid is die 2,50 waard ;) 1 van de mooiste voorbeelden van het succes van XBLA/PSN games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
voor degene met een US account en playstation plus: UNCHARTED 3: Drake’s Deception Multiplayer Beta on June 28th!

ik heb mn playstation plus twee weken geleden pas geactiveerd dus kan hem nog mooi even meenemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb die van mij nog niet geactiveerd en heb een US account, thanks voor de tip!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Kooj1980 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:28:
[...]

Klopt. Gratis spellen zijn niet meer bruikbaar nadat je Plus-abonnement verloopt. Aangeschafte content, zoals Braid, kun je echter blijven gebruiken.
Thanks! Gelijk maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Zet zojuist m'n PS3 aan, maar hij melde zich niet automatisch aan. Dus ik druk op aanmelden, moet ik een nieuwe software update installeren. 3.66, ben benieuwd wat ze aangepast hebben.

EDIT:

Met deze kleine update zal het systeem stabieler zijn tijdens het gebruik van de PS3 format software en de netwerk services.

[ Voor 27% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj-sannieboy schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:50:
Zet zojuist m'n PS3 aan, maar hij melde zich niet automatisch aan. Dus ik druk op aanmelden, moet ik een nieuwe software update installeren. 3.66, ben benieuwd wat ze aangepast hebben.
A new PS3 system software update, v3.66, will be released soon. With this minor update, system stability during use of PS3 format software and network services has been improved.
http://blog.us.playstatio...em-software-update-v3-66/

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 23-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sinds 23 juni 2011 is er een update van de PS3-systeemsoftware beschikbaar. Als je deze op je PS3-systeem installeert, beschik je over versie 3.66 van de systeemsoftware en zijn de volgende features bijgewerkt. Om versie 3.66 van de PS3-systeemsoftware te downloaden, heb je minimaal 180 MB vrije ruimte op de harde schijf van je PS3 (Systeemupdate) of op een verwisselbaar opslagmedium (Pc bijwerken) nodig.

De belangrijkste features in versie 3.66 van de systeemsoftware

De systeemstabiliteit tijdens het gebruik van software in PlayStation 3-formaat en netwerkservices is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
El_V schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:59:
voor degene met een US account en playstation plus: UNCHARTED 3: Drake’s Deception Multiplayer Beta on June 28th!

ik heb mn playstation plus twee weken geleden pas geactiveerd dus kan hem nog mooi even meenemen :D
Volgens mij hebben ook de bezitters van Infamous 2 toegang tot de Beta ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Jackal131 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:19:
[...]

Volgens mij hebben ook de bezitters van Infamous 2 toegang tot de Beta ;)
Klopt inderdaad, ik heb ook een code voor die Beta, zat bij Infamous 2 :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Stijnb_ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:27:
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de 3 versie's van de playstations?
Is het alleen maar de hardschijf die het verschil is?
Kijk even hier voor de verschillende versies.

[ Voor 7% gewijzigd door Zonekill op 23-06-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik ben van plan om binnenkort een Playstation 3 aan te schaffen. Ik ben een beetje opzoek naar de must have "budget" games zodat ik een beetje variatie heb. Ik heb zelf geen idee aan welke titels ik moet denken maar na een beetje zoeken kwam ik tot de volgende titels:
- Metal Gear Solid 4
- Red Dead Redemption
- Uncharted 2 (Is het nodig om de eerste gespeeld te hebben)

Is dit een beetje een redelijk lijstje en mis ik nog echte klassiekers? Qua racegames (liefst sim) zijn er dan nog echte aanraders? Of kom je dan al snel bij Gran Turismo 5 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Je kan natuurlijk niet als beginnend ps3'er zonder de God of war Series,

Betreffende Uncharted 2, is uiteraard niet verplicht om deeltje 1 eerst te spelen, maar tis wel een stuk duidelijker qua verhaal.

[ Voor 48% gewijzigd door Fatal Mind op 23-06-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
De filmpjes zien er goed uit.. zegt wel genoeg denk ik dat God of War me niks zei :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Uncharted mag inderdaad niet ontbreken in je collectie (deel 2 is uiteraard heel goed, maar ook het eerste deel is prima :D)Daarnaast is naar mijn mening ook Ratchet & Clank: tools of destruction (en deel 2: a crack in time) het noemen waard. Burnout paradise (arcade race) heeft ook aardig wat uren vrije tijd gekost :) De downloadable game pixeljunk Monsters (towerdefense) is ook leuk.
Van de meeste games zijn volgens mij ook wel demo's op PSN te vinden.

Assassins Creed 2 en brotherhood schijnen trouwens ook goed te zijn. Ik heb zelf alleen deel 1 en die werd heel snel eentonig naar mijn mening. Maar dat schijnen ze in de opvolgers goed aangepakt te hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door nioz op 23-06-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:23

EiT

Gisteren een ps3 van mijn vriendin gehad, gaat ze waarschijnlijk nog wel spijt van krijgen.

Nu kijk ik zelf dus nooit tv, dus heb ik de PS3 aangesloten op een oude Sony Trinitron TV.

Mijn laatste gameconsole was een Sega Megadrive, nog wel een oude xbox gehad, maar nooit echt op gegamed. Moet dus enorm aan de controller wennen en omdat de PS3 met inFamous 2 kwam, leverde dit een hoop gescheld op ;)

Nu wat meer er aan gewend, en vind inFamous 2 nog niet zo'n slechte game, wel qua verhaallijn (veel te wazig, maarja heb deel 1 niet gespeeld) en overal heen springen vind ik opzich wel een leuk concept.

Enige waar ik me enorm aan erger is de grapics, is dit met een LCD TV beter? Of is alles wat 5 meter verder gewoon altijd slecht te zien op een PS3?
Wil nu nog niet een nieuwe TV kopen etc, maar ik weet niet of ik gamen met deze grapics echt lang volhoud.

Nu nog opzoek naar games die mijn vriendin ook leuk vind en wij samen kunnen spelen. Ze heeft ook LBP2 erbij gegeven, dus er is al een begin.

Overigens vind ik de PS3 veel te warm worden dus daar ook nog iets op verzinnen.
PS3 Media Server werkt ook gewoon top, kan nu alles streamen naar de TV en dan samen daarop kijken ipv iedere keer mijn scherm ff op de kast zetten als we een film vanaf de PC willen kijken.

Dus al met al wel een degelijk apparaat qua mogelijkheden.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Probleem is hier natuurlijk gewoon de antieke beeldbuis die gewoon aan vervanging toe is,

Voor games om met de vriendin te doen moet je even door het topic bladeren, er zijn verschillende keren games genoemd.

[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 23-06-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 18:50
Full HD is zowiezo een aanrader bij hedendaagse consoles (wii uitgezonderd :p)

Modnation racers is ook wel een leuke party game (mario kart maar dan van Sony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Heb je niet toevallig nog een PC scherm staan waar je de playstation op kan aansluiten? dan zal je zien dat het een flinke verbetering is

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SL65 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:49:
Full HD is zowiezo een aanrader bij hedendaagse consoles (wii uitgezonderd :p)

Modnation racers is ook wel een leuke party game (mario kart maar dan van Sony).
Sonic & Sega All Stars racing en Madagascar Kartz vind ik dan meer Mario kart-achtig

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:30:
Sonic & Sega All Stars racing en Madagascar Kartz vind ik dan meer Mario kart-achtig
Maar kwalitatief ook meteen een behoorlijk stuk minder. Persoonlijk vind ik MNR zelfs beter dan mario kart, waar slechts de laatste bocht voor de finish nog telt en tot die tijd het gewoon vrij rondschieten is met alle items die je onderweg oppik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EiT schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:01:
Nu nog opzoek naar games die mijn vriendin ook leuk vind en wij samen kunnen spelen. Ze heeft ook LBP2 erbij gegeven, dus er is al een begin.
Je moet eens zoeken naar Peggle op PSN. Die vond ik erg leuk om samen te spelen en het is een niet al te moeilijke game. Het enige wat je eigenlijk moet doen is balletjes schieten, maar desondanks is het erg leuk om te spelen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Richting het einde van de zomer mogelijk een price drop naar €199 euro voor de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bron? Dat zou wel een erg nette prijs zijn :)

[ Voor 88% gewijzigd door SToRM666 op 24-06-2011 12:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Hmm.. dan gaan we toch maar ff wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Waarom is de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geld verdienen? "Nieuw" klinkt goed bij de consument, al verandert er (haast) niets aan de core. Zelfde met de Xbox360 slim...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:39:
Geld verdienen? "Nieuw" klinkt goed bij de consument, al verandert er (haast) niets aan de core. Zelfde met de Xbox360 slim...
Meestal worden nieuwe PS revisies alleen door Sony aangekondigd als er een grotere HD in zit of als bundel met een nieuw spel

Nieuwe revisies heeft voor ons het voordeel dat ze minder stroom verbruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 24-06-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik denk dat zijn vraag over de nieuwe Firmware update gaat. Ik heb ook geen idee waar die voor is

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Volgens mij bedoelt hij de nieuwe firmware :) volgens mij alleen wat stabilisatie verbeteringen, verder niet veel noemenswaardige dingen.

meuk: Sony PlayStation 3 3.66

[ Voor 29% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 24-06-2011 14:52 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik ben bezig om m'n hd te wisselen, maar ik krijg de vier kleine schroefjes waarmee de schijf in de bay vastzit met geen mogelijkheid los. Weten jullie toevallig wat voor schroevendraaier ik daar exact voor nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:52:
Volgens mij bedoelt hij de nieuwe firmware :) volgens mij alleen wat stabilisatie verbeteringen, verder niet veel noemenswaardige dingen.

meuk: Sony PlayStation 3 3.66
Dat dacht ik in eerste instantie ook lol. Klein beetje naar boven scrollen (op vorige pagina inmiddels), daar staat het antwoord ook...
Dj-sannieboy schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:55:
[...]
Sinds 23 juni 2011 is er een update van de PS3-systeemsoftware beschikbaar. Als je deze op je PS3-systeem installeert, beschik je over versie 3.66 van de systeemsoftware en zijn de volgende features bijgewerkt. Om versie 3.66 van de PS3-systeemsoftware te downloaden, heb je minimaal 180 MB vrije ruimte op de harde schijf van je PS3 (Systeemupdate) of op een verwisselbaar opslagmedium (Pc bijwerken) nodig.

De belangrijkste features in versie 3.66 van de systeemsoftware

De systeemstabiliteit tijdens het gebruik van software in PlayStation 3-formaat en netwerkservices is verbeterd.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nooit echt last gehad van onstabiliteit, behalve bij fallout 3 en bepaalde.. filmpjes in de browser O-)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jochem Boom schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:59:
Ik ben bezig om m'n hd te wisselen, maar ik krijg de vier kleine schroefjes waarmee de schijf in de bay vastzit met geen mogelijkheid los. Weten jullie toevallig wat voor schroevendraaier ik daar exact voor nodig heb?
Ik heb het even voor je gegoogled, een philips 0 heb je nodig. :>

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja ik heb dat stukje ook gelezen over die 3.66 update, maar daar staat niks concreets... Wat doet zo'n update nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSN <3 DLC’ Game Store Update 24th June 2011
PSN Loves DLC SPECIAL OFFERS (24th June – 6th July)
Ghostlight Ltd

Agarest: Generations of War Downloadable Content
Power Up Set (was £0.79/€0.99 – now £0.40/€0.49)
Animal Set (was £0.79/€0.99 – now £0.40/€0.49)
4 God Set (was £0.79/€0.99 – now £0.40/€0.49)
Meu + Koron Set (was £1.19/€1.49 – now £0.59/€0.79)
Emperor Set (was £1.19/€1.49 – now £0.59/€0.79)
Legend Set (was £1.19/€1.49 – now £0.59/€0.79)
Grim Reaper Set (was £1.99/€2.49 – now £1.19/€1.49)
Chastity Set (was £1.59/€1.99 – now £0.79/€0.99)
All Power Set (was £1.99/€2.49 – now £1.19/€1.49)
Neverland Set (was £2.39/€2.99 – now £1.19/€1.49)
Enhance Point Pack (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
Gold + Enemy Point Pack (was £2.39/€2.99 – now £1.19/€1.49)
Additional PP (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
Additional PP + (was £5.49/€6.99 – now £2.99/€3.59)
Additional TP (was £4.79/€5.99 – now £2.39/€2.99)

2K Games

Mafia II

Mafia 2 DLC Bundle – all DLC (£12.99/€16.99)
Mafia 2 DLC3 - Betrayal of Jimmy Pack (was £6.29/€7.99 – now £3.19/€3.99)
Mafia 2 DLC1 - Jimmy’s Vendetta Pack (was £6.29/€7.99 – now £3.19/€3.99)
Mafia 2 DLC2 – Joe’s Adventure Pack (was £6.29/€7.99 – now £3.19/€3.99)
Mafia 2 DLC6 – Renegade Pack (was £1.99/€2.49 – now £0.95/€1.19)
Mafia 2 DLC4 - Greaser Pack Pack (was £1.99/€2.49 – now £0.95/€1.19)
Mafia 2 DLC8 - Vegas Pack (was £1.99/€2.49 – now £0.95/€1.19)
Mafia 2 DLC7 – War Hero Pack (was £1.99/€2.49 – now £0.95/€1.19)

Borderlands

Borderlands: The Zombie Island of Dr. Ned (was £6.29/€7.99 – now £3.19/€3.99)
Borderlands: Mad Moxxi’s Underdome Riot (was £6.29/€7.99 – now £3.19/€3.99)
Borderlands: The Secret Armory of General Knox (was £5.49/€6.99 – now £3.19/€3.99)
Borderlands: Claptrap’s Robot Revolution (was £6.29/€7.99 – now £3.19/€3.99)

Rockstar Games

GTA IV

GTA IV Episodes Bundle (£11.99/€14.99)
GTA IV – Ballad of Gay Tony (was £15.99/€19.99 – now £7.99/€9.99)

Red Dead Redemption

Undead Nightmare (was £7.99/€9.99 – now £4.79/€5.99)
Undead Nightmare Collection (was £15.99/€19.99 – now £9.99/€12.99)

SEGA

Aliens vs. Predator

Aliens Vs Predator – Bughunt Map Pack (was £4.79/€5.99 – now £2.39/€2.99)
Aliens Vs Predator - Swarm Map Pack (was £4.79/€5.99 – now £2.39/€2.99)

Sonic & SEGA Allstars Racing

Metal Sonic & Death Egg Zone (was £4.79/€5.99 – now £2.39/€2.99)
Ryo Hazuki – Forklift Truck (was £3.99/€4.99 – now £1.99/€2.49)

Valkyria Chronicles 2 Complete DLC Pack (PSP) (was £3.99/€4.99 – now £1.99/€2.49)

Vanquish – Tri-Weapon Pack (was £1.59/€1.99 – now £0.95/€1.19)

Ubisoft

Assassin’s Creed II - Sequence 12+13+Secret Locations (£6.29/€7.99)
Shaun White Snowboarding - The Hard Pack (was £3.99/€4.99 – now £2.39/€2.99)
Call of Juarez: Bound in Blood - Old West Map Pack (was £7.99/€9.99 – now £4.79/€5.99)
Far Cry 2 – Fortunes Pack (was £3.99/€4.99 – now £2.39/€2.99)
Tom Clancy’s HAWX 2 – All in One DLC (was £7.99/€9.99 – now £5.49/€6.99)
Tom Clancy’s EndWar – Escalation Pack (was £3.99/€4.99 – now £2.39/€2.99)
Scott Pilgrim vs. The World – Knives Chau Add-on (was £1.59/€1.99 – now £1.19/€1.49)

Namco Bandai

Enslaved: Odyssey to the West – Pigsy’s Perfect 10 (was £7.99/€9.99 – now £5.49/€6.99)

Soul Calibur IV

Ultimate Weapons Bundle (was £2.39/€2.99 – now £1.59/€1.99)
Bonus Weapons Bundle (was £2.39/€2.99 – now £1.59/€1.99)
Complete Music Set (was £11.99/€14.99 – now £7.99/€9.99)

Capcom

Lost Planet 2

Map Pack 1 (was £3.99/€4.99 – now £1.99/€2.49)
Map Pack 2 (was £3.99/€4.99 – now £1.99/€2.49)

Super Street Fighter IV

SSF4 Complete Costume Pack (was £15.99/€19.99 – now £7.99/€9.99)
SSF4 Ultra Brawler Pack (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
SSF4 Ultra Challengers Pack 1 (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
SSF4 Ultra Challengers Pack 2 (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
SSF4 Ultra Classic Pack (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
SSF4 Ultra Femme Fatales Pack (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
SSF4 Ultra Shadaloo Pack (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
SSF4 Ultra Shoryuken Pack (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)

Resident Evil 5

Untold Stories Bundle (was £3.19/€3.99 – now £1.59/€1.99)
Versus Mode Pack (was £3.99/€4.99 – now £1.99/€2.49)

Activision

Call of Duty: Modern Warfare - Variety Map Pack (was £7.99/€9.99 – now £3.99/€4.99)

Call of Duty: Modern Warfare 2

Stimulus Pack (was £10.99/€13.99 – now £5.49/€6.99)
Resurgence Pack (was £10.99/€13.99 – now £5.49/€6.99)

SCEE

KillZone 2 Complete DLC Bundle (was £7.99/€9.99 – now £3.99/€4.99)
WarHawk Complete DLC Bundle (was £7.99/€11.99 – now £4.79/€5.99)
Fat Princess - Fat Roles Expansion (was £3.99/€4.99 – now £1.99/€2.49)
flOw Add-on (was £2.39/€2.99 – now £1.19/€1.49)

More SCEE content, including a wide selection of LittleBigPlanet content will be added Wednesday, 29th June
http://blog.eu.playstatio...re-update-24th-june-2011/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
Heeft iemand anders ook het probleem dat sinds een paar weken in Vidzone video's van bepaalde artiesten niet meer willen afspelen?

Het gaat dus niet om een paar video's die zo nu en dan verwijderd werden uit de database, maar om echt alle video's van bepaalde artiesten. Van artiesten als Beyonce en Usher ziet Vidzone alle video's staan, maar weigert ze vervolgens af te spelen. Bij genre artiesten als Ashanti werkt wel alles zoals gebruikelijk.

Uiteraard heb ik de cache verwijderd die onder gamedata staat en heb ik ook de software opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Laatst online: 11-09 14:29
EiT schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:01:
Gisteren een ps3 van mijn vriendin gehad, gaat ze waarschijnlijk nog wel spijt van krijgen.

Nu kijk ik zelf dus nooit tv, dus heb ik de PS3 aangesloten op een oude Sony Trinitron TV.

Mijn laatste gameconsole was een Sega Megadrive, nog wel een oude xbox gehad, maar nooit echt op gegamed. Moet dus enorm aan de controller wennen en omdat de PS3 met inFamous 2 kwam, leverde dit een hoop gescheld op ;)

Nu wat meer er aan gewend, en vind inFamous 2 nog niet zo'n slechte game, wel qua verhaallijn (veel te wazig, maarja heb deel 1 niet gespeeld) en overal heen springen vind ik opzich wel een leuk concept.

Enige waar ik me enorm aan erger is de grapics, is dit met een LCD TV beter? Of is alles wat 5 meter verder gewoon altijd slecht te zien op een PS3?
Wil nu nog niet een nieuwe TV kopen etc, maar ik weet niet of ik gamen met deze grapics echt lang volhoud.
Koop een RGB scartkabel en je krijgt al een enorme vooruitgang te zien. Nog steeds kan het lang niet tippen aan HD, maar het is een stuk beter dan de standaardkabel van de PS3. Dus kleine investering, maar aardige vooruitgang.

zoiets: http://www.bol.com/nl/p/games/rgb-scart-kabel/1004004005937448/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Laatst online: 11:23

EiT

Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:20:
Heb je niet toevallig nog een PC scherm staan waar je de playstation op kan aansluiten? dan zal je zien dat het een flinke verbetering is
Iets waar ik ook aan dacht, mijn samsung 24" is helaas al 4-5 jaar oud en heeft dus geen HDMI en een monitor is natuurlijk een stuk goedkoper dan een tv, maar je zit dan sowieso met het geluid.

Zal is kijken naar die scart kabel, bedankt.

En qua games ook bedankt, ik denk trouwens dat de lego serie ook niet slecht is, gisteren Pirates of the Caribbean gespeeld en was een stuk leuker dan ik er van verwacht had.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Neophyte_NL schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:22:
Heeft iemand anders ook het probleem dat sinds een paar weken in Vidzone video's van bepaalde artiesten niet meer willen afspelen?

Het gaat dus niet om een paar video's die zo nu en dan verwijderd werden uit de database, maar om echt alle video's van bepaalde artiesten. Van artiesten als Beyonce en Usher ziet Vidzone alle video's staan, maar weigert ze vervolgens af te spelen. Bij genre artiesten als Ashanti werkt wel alles zoals gebruikelijk.

Uiteraard heb ik de cache verwijderd die onder gamedata staat en heb ik ook de software opnieuw geïnstalleerd.
yup, zelfde probleem hier. Had vidzone al een paar weken niet aangeraakt, en sinds vorig weekend idd een aantal artiesten die weigeren, waaronder Beyonce.

Ook de cache verwijderd, maar mag niet baten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik gebruik ps3 media server om films te streamen van mn pc naar mn ps3. De ps3 is nu nog draadloos aangesloten, maar films haperen soms en heb het idee dat dat door wireless komt. Ik wil hem sowieso bedraad aansluiten. Nu lees ik dat de ps3 een gigabit netwerkpoort heeft. Mijn netwerk is 100mbit. Weet iemand of het in de praktijk zin heeft om een gigabit switch aan te schaffen, zodat mn pc en ps3 op 1 gigabit met elkaar verbonden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Palomar schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:49:
Ik gebruik ps3 media server om films te streamen van mn pc naar mn ps3. De ps3 is nu nog draadloos aangesloten, maar films haperen soms en heb het idee dat dat door wireless komt. Ik wil hem sowieso bedraad aansluiten. Nu lees ik dat de ps3 een gigabit netwerkpoort heeft. Mijn netwerk is 100mbit. Weet iemand of het in de praktijk zin heeft om een gigabit switch aan te schaffen, zodat mn pc en ps3 op 1 gigabit met elkaar verbonden zijn?
Ja, dat heeft zeker zin. als je echte bluray,s streamt heb je niet genoeg aan 100mbit.

Ik heb een d-link gigabit router gekocht voor 70-80 euro toendertijds en geen gestotter meer. Je ziet bij echte blurays wel meer dan 300mbps
En draadloos kan de ps3 geloof ik maar 15mbps streamen. wireless G gebruikt ie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
EiT schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:33:
[...]

Iets waar ik ook aan dacht, mijn samsung 24" is helaas al 4-5 jaar oud en heeft dus geen HDMI en een monitor is natuurlijk een stuk goedkoper dan een tv, maar je zit dan sowieso met het geluid.

Zal is kijken naar die scart kabel, bedankt.
Heeft je monitor ook geen DVI aansluiting? Want je kan dan gewoon de ps3 aansluiten via een HDMI kabel (verloopstukje naar dvi of gewoon een hdmi-dvi kabel) en geluid kan gewoon via de standaard AV kabel naar een koptelefoon (verloopstukje voor 3.5mm) of speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lomp schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:03:
[...]

Ja, dat heeft zeker zin. als je echte bluray,s streamt heb je niet genoeg aan 100mbit.

Ik heb een d-link gigabit router gekocht voor 70-80 euro toendertijds en geen gestotter meer. Je ziet bij echte blurays wel meer dan 300mbps
En draadloos kan de ps3 geloof ik maar 15mbps streamen. wireless G gebruikt ie dan
thnx, net even de ps3 met een kabel aangesloten (op 100mbit nog) en een paar HD-films (mkv) geprobeerd. Netwerkgebruik ligt bij 1080p rond de 25% met uitschieters naar 50-60% en nog geen haperingen gehad, dus op zich nog te doen met 100mbit. Ga nog even extra in de gaten houden of er nog haperingen komen en of dat met de bandbreedte te maken heeft, want dan koop ik alsnog een gigabit switch of router. Wellicht dat echt bluerays nog meer vragen, maar die heb ik volgens mij (nog) niet gedownload (meeste wat ik download is 720P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 08:01
Lomp schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:03:
[...]

Dat lijkt me onzin, aangezien een Blu-Ray een bitrate heeft van 36mbit/s (4,5MByte/s). Dus eerder gewoon een falende router als t niet lukt met 100mbit.

Via WLAN is de PS3 idd aan de langzame kant met Wireless G, waar ongeveer 20-25mbit/s echt het maximale is wat je eruit kunt halen. En ja, dat is te langzaam voor BR rips.

het grappige is opzich dit:
bedraad:
PS3 1Gbit
X360 100Mbit

Draadloos (theoretisch)
PS3: 54Mbit
X360: 300Mbit
Waar de PS3 voor draadloos ouderwetse techniek gebruikt, doet MS dat juist bij bedraad.

[ Voor 36% gewijzigd door GAIAjohan op 27-06-2011 01:08 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
GAIAjohan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 01:02:
[...]

Dat lijkt me onzin, aangezien een Blu-Ray een bitrate heeft van 36mbit/s (4,5MByte/s). Dus eerder gewoon een falende router als t niet lukt met 100mbit.

Via WLAN is de PS3 idd aan de langzame kant met Wireless G, waar ongeveer 20-25mbit/s echt het maximale is wat je eruit kunt halen. En ja, dat is te langzaam voor BR rips.

bedraad:
PS3 1Gbit
X360 100Mbit

Draadloos (theoretisch)
PS3: 54Mbit
X360: 300Mbit
Waar de PS3 voor draadloos ouderwetse techniek gebruikt, doet MS dat juist bij bedraad.
In mijn geval heeft het zeker geholpen, maar het kan ook te maken hebben met een oudere versie van ps3 media server.
Heb helaas geen 35-40GB bluray hier op mn hd om ff te testen, maar kan me heriineren dat ik toch echt hele hoge uitschieters had kwa bitrate(ik praat hier over 300+) ff gegoogled en lees dat oudere versies dus de bluray converteerd naar mpeg2 wat extra bandbreedte kost. 100% zeker weet ik het niet dat het de oorzaak is maar sinds ik mn belkin wirelesss N heb geruild voor een D-link dir 655. heb nooit meer een enkele stottering gezien.

Edit: Palomar heeft met gedownloade 720p films al uitschieters naar de 60mbps, ook al hoger dan echte blu-ray,s. Dus waarschijnlijk is de media streamer gewoon niet zo efficient. v/d week maar eens ff testen dan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Lomp op 27-06-2011 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder aan de pagina staat een apart media topic. Ben overigens erg blij met infamous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Same here, dit weekend uitgespeeld vet spel! _/-\o_ Volgende keer de evil route nemen >:)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Geen slechte zet van Sony,
Ik ken al veel mensen die nu Infamous 2 gekocht hebben, nadat ze Infamous toch wel erg leuk vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Gisteren heb ik een PS3 gekregen met een aantal spellen. Ik wilde al heel lang ene hebben en nu is het zover!
Ik kan me echter niet registreren op psn (http://nl.playstation.com/registration/), site maintenance blablabla. Dit was gisteren ook al. Zover ik wist zijn de problemen met psn toch afgelopen, of is dit ergens gecommuniceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mngm schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:12:
Gisteren heb ik een PS3 gekregen met een aantal spellen. Ik wilde al heel lang ene hebben en nu is het zover!
Ik kan me echter niet registreren op psn (http://nl.playstation.com/registration/), site maintenance blablabla. Dit was gisteren ook al. Zover ik wist zijn de problemen met psn toch afgelopen, of is dit ergens gecommuniceerd?
op playstation blog staat inderdaad geschreven dat er problemen zijn met dit systeem - leuk voor de nieuwe PS3 gamers :X In japan is PSN overigens nog niet online, in killzone/gt5/bfbc2 zie je ook steeds meer aziaten

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 27-06-2011 10:22 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GAIAjohan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 01:02:
bedraad:
PS3 1Gbit
X360 100Mbit
Ik dacht dat enkel Slim 1Gbit netwerk had, maar de fat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Uit mn hoofd gezegd is mn Fat ook gewoon geconnect op 1gbit met mn TPlink 1gbit switch

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een router halen, voor oa PS3 online gaming. De ps3 in oog houdend, zijn er dan bepaalde routers die meer geschikt zijn voor gebruik icm ps3 dan anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik raad je sowieso aan om niet draadloos te gamen maar bekabeld. Heb zelf een Sitecom 300N router, werkt prima.

[ Voor 26% gewijzigd door Greatsword op 27-06-2011 10:58 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SinergyX schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:31:
[...]

Ik dacht dat enkel Slim 1Gbit netwerk had, maar de fat niet?
Sinds ik geen gbit switch heb, en geen zin heb om erg veel kabels naar mijn router (die wel gbit doet) te leggen moet ik je het precieze antwoord schuldig blijven. Maar ik dacht dat alle PS3's gbit LAN hadden, dus ook de fats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GAIAjohan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:02:
Sinds ik geen gbit switch heb, en geen zin heb om erg veel kabels naar mijn router (die wel gbit doet) te leggen moet ik je het precieze antwoord schuldig blijven. Maar ik dacht dat alle PS3's gbit LAN hadden, dus ook de fats.
Ik heb zelf wel een gbit netwerk, alles cat6, maar mijn PS3 blijft het lampje oranje, wat dus een 100mbit zou betekenen. Maar als ik op wiki kijk:
All models include: Blu-ray/DVD/CD drive, HDMI 1.3a,[139] Bluetooth 2.0, Gigabit Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) and PlayStation backward compatibility through software emulation.[68][69]

Mogelijk dus dat ik wel de verkeerde kabel heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:02:
[...]Sinds ik geen gbit switch heb, en geen zin heb om erg veel kabels naar mijn router (die wel gbit doet) te leggen moet ik je het precieze antwoord schuldig blijven. Maar ik dacht dat alle PS3's gbit LAN hadden, dus ook de fats.
cat6 kabeltje zou je rond de 40MB/s kunnen overzetten (zo lees ik op eoa ps3 hack forum, men gebruikt dat schijnbaar om zo games op de ps3 te plaatsen)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Om even aan de netwerk-kant van de PS3 te blijven:

Al een aantal jaar had ik de indruk dat downloaden op de PS3 traag was vanwege PSN. Dit was namelijk het geval bij zowel mijn fat als mijn slim exemplaar. Beiden zijn bekabeld aangesloten op een Gigabit router, router krijgt een 60MB signaal van UPC.

Op mijn PC haal ik de maximale snelheid nagenoeg altijd.

Gisteren heb ik een aantal spellen uit de store gedownload op een andere PS3, eveneens een 320GB slim, die op een Ziggo 25MB lijn (bedraad) aangesloten is. Alle downloads, enkele GB's in totaal, waren in no time binnen!!

Wat gaat er dan mis in mijn situatie, waar ik met een 60MB upc lijn alles binnenhaal alsof het dikke stront is die door een trechter moet, terwijl een 25MB ziggo lijn het kennelijk met gemak binnen kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Geen idee, maar mijn 60gig ps3 is over wifi sloom als stront.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 17:29
Ik game ook gewoon via WiFi. Ik heb een Linksys WRT54G router, is het handig om een kabeltje in de router te stoppen? Of maakt het weinig verschil? De router staat overigens ong. 2 meter van de PS3 vandaan.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destianto schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:58:
Ik raad je sowieso aan om niet draadloos te gamen maar bekabeld. Heb zelf een Sitecom 300N router, werkt prima.
Ik ben ietwat nooberig wat netwerken betreft maar aangezien mijn ps3 dicht bij de modem staat zou het dan toch mogelijk moeten zijn om de ps3 met kabel te verbinden en vervolgens de resterende apparaten draadloos van internet te voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:35:
[...]

Ik ben ietwat nooberig wat netwerken betreft maar aangezien mijn ps3 dicht bij de modem staat zou het dan toch mogelijk moeten zijn om de ps3 met kabel te verbinden en vervolgens de resterende apparaten draadloos van internet te voorzien?
Jup. Transfer-snelheid is meer, maar vooral je vertraging met multiplayer-games is een stuk minder wat ik ervan begreep. Ik heb het zelfde gedaan (ps3 staat 2 deurtjes verderop in htet zelfde meubel), scheelde behoorlijk wat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Toen ik mijn PS3 nog via wifi had vond ik alles ook traag gaan, trager dan de 830KB/s die ik toen kon halen. Via mijn huidige internetlijn haal ik bedraad gewoon 2,1MB/s via PSN (Heb een 20mbit verbinding die 18,3mbit effectief doet op 1,9km)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

PS3 Phat heeft 1Gb aanbood. Ik heb hem geforceed op 1Gb via de geavanceerde instellingen. Een flinke HD film kan overigens heel wat Mb nodig hebben. (Bijna 170Mbit)
Hier het bewijs!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9kZJxpB4bJt2HbOr6nZyBLNA/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb een paar honderd uur wifi bad company 2 erop zitten. Geen problemen mee, nooit eigenlijk. Downloaden uit de store gaat ook met prima snelheden, 1-2MB/s (snelheidstest op ps3 geeft ook 16Mbps). Heb hier een Netgear wndr3700. Had vroeger een oudere sitecom wifi en die was onstabieler qua downloadsnelheden.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb afgelopen vrijdag ook een Playstation 3 gekocht.

Heb hem ook draadloos aangesloten op een Netgear WNDR 3700. Totaal geen problemen met het streamen van 720p bestanden van mijn Conceptronic nas. Dit alleen nog met een oude 52 centimeter TV, waar soms de letters te klein zijn om goed te lezen in games.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13
BatmanHorizon schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:36:
Ik heb een paar honderd uur wifi bad company 2 erop zitten. Geen problemen mee, nooit eigenlijk. Downloaden uit de store gaat ook met prima snelheden, 1-2MB/s (snelheidstest op ps3 geeft ook 16Mbps). Heb hier een Netgear wndr3700. Had vroeger een oudere sitecom wifi en die was onstabieler qua downloadsnelheden.
Daarom lag jij altijd zo in BC2 ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Bedraad heeft meerdere voordelen tov draadloos, zoals de lagere latency & hogere constante doorvoersnelheid. Wifi is ook half duplex en bedraad is full duplex.

Lage latency in shooters is een must!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
AllSeeyinEye schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:22:
Om even aan de netwerk-kant van de PS3 te blijven:

Al een aantal jaar had ik de indruk dat downloaden op de PS3 traag was vanwege PSN. Dit was namelijk het geval bij zowel mijn fat als mijn slim exemplaar. Beiden zijn bekabeld aangesloten op een Gigabit router, router krijgt een 60MB signaal van UPC.

Op mijn PC haal ik de maximale snelheid nagenoeg altijd.

Gisteren heb ik een aantal spellen uit de store gedownload op een andere PS3, eveneens een 320GB slim, die op een Ziggo 25MB lijn (bedraad) aangesloten is. Alle downloads, enkele GB's in totaal, waren in no time binnen!!

Wat gaat er dan mis in mijn situatie, waar ik met een 60MB upc lijn alles binnenhaal alsof het dikke stront is die door een trechter moet, terwijl een 25MB ziggo lijn het kennelijk met gemak binnen kan halen?
Hmm, wel interessant en vreemd.
Ik heb zelf thuis Ziggo en ook geen enkel problemeen met downloaden, terwijl ik met mijn x360 (relatief) lang doe over het downloaden van demo's etc (zelfs als mijn xbox in DMZ staat). Ik dacht daarom dat mensen die klaagden over slome downloads via PSN zich altijd een beetje aanstelden, maar ik hoorde afgelopen weekend van een vriend (Met KPN) dat hij zijn ps3 'snachts aan had laten staan om infamous te kunnen downloaden (ik heb het tijdens het koffiezetten gedaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

nioz schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:26:
[...]

Hmm, wel interessant en vreemd.
Ik heb zelf thuis Ziggo en ook geen enkel problemeen met downloaden, terwijl ik met mijn x360 (relatief) lang doe over het downloaden van demo's etc (zelfs als mijn xbox in DMZ staat). Ik dacht daarom dat mensen die klaagden over slome downloads via PSN zich altijd een beetje aanstelden, maar ik hoorde afgelopen weekend van een vriend (Met KPN) dat hij zijn ps3 'snachts aan had laten staan om infamous te kunnen downloaden (ik heb het tijdens het koffiezetten gedaan ;) )
Dat bedoel ik dus precies....
Het lijkt wel (daar komt weer een alu hoedje) of UPC (en mogelijk andere providers ook?) de boel weer eens zit te knijpen traphic-shapen, zoals ze ook nog steeds met usenet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 17:29
aramdin schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:54:
Bedraad heeft meerdere voordelen tov draadloos, zoals de lagere latency & hogere constante doorvoersnelheid. Wifi is ook half duplex en bedraad is full duplex.

Lage latency in shooters is een must!
Na het lezen van deze post gelijk maar even een UTP-kabel gepakt en m'n PS3 via een draadje aan m'n router gehangen. Ik ben benieuwd of ik een (klein) verschil kan waarnemen. :)

Overigens pakt de PS3 automatisch over op 'wired-connection' zodra je een kabel ertussen hangt.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50
mngm schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:12:
Ik heb hetzelfde. Ik kan ook niks vinden van een schatting wanneer het weer opgelost zou moeten zijn.

Een boel geld uitgegeven aan een nieuwe PS3 + Infamous 2 + Mortal Kombat + L.A. Noire, en nou kan ik de helft van het apparaat niet gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:35:
[...]

Geen probleem. Zoals je ziet argumenten genoeg om bekabeld te spelen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Mior schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:14:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ik kan ook niks vinden van een schatting wanneer het weer opgelost zou moeten zijn.

Een boel geld uitgegeven aan een nieuwe PS3 + Infamous 2 + Mortal Kombat + L.A. Noire, en nou kan ik de helft van het apparaat niet gebruiken :(
Op de Playstation kun je ook een online account aanmaken. :)
Daar heb je die website helemaal niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geruchten over een GoldenEye (James Bond) remake voor de PS3;
Het is de succesvolste James Bond game ooit en dat terwijl deze alleen op de Nintendo 64 is uitgekomen: GoldenEye. De game is vorig jaar opnieuw uitgebracht voor op de Wii, maar daar blijft het waarschijnlijk niet bij.

Er is een grote kans dat GoldenEye ook op de PlayStation 3 verschijnt en met gebruik van de PlayStation Move. Tijdens Sony’s persconferentie op de E3 vorige maand was het 007 logo al te zien, maar nu zijn er nog meer aanwijzingen dat GoldenEye gaat verschijnen.

Activision heeft namelijk een viertal websites geregistreerd met GoldenEye in de naam. Daarbij staat er ook ‘Reloaded’ bij, wat mogelijkerwijs duidt op een nieuwe versie van de succesvolle James Bond game;
GoldeneEyeReloadedGame.com
GoldenEye007GameReloaded.com
GoldenEyeReloaded007.com
GoldenEye007Reloaded.com
Bron: http://www.psx-sense.nl/5...voor-op-de-playstation-3/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Hopen op een reboot dan, en geen remake. Ik heb niets met die remakes die tegenwoordig gemaakt worden. Vooral Square-Enix met de FF reeks en Nintendo maken er een potje van en zijn ordinaire recycle fabrieken geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Dirk149 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:02:
[...]

Op de Playstation kun je ook een online account aanmaken. :)
Daar heb je die website helemaal niet voor nodig.
Echt? Waar doe je dat dan? Ben nog niet helemaal thuis in de menustructuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mngm schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:43:
[...]

Echt? Waar doe je dat dan? Ben nog niet helemaal thuis in de menustructuur :)
RTFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das lekker duidelijk zeg lol .

Als je de ps3 aanzet dan iets naar boven gaan en nieuwe gebruiker aanmaken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Volgens mij heb ik dat al gedaan, daar sta ik allesziens als gebruiker. Vanavond bekijk ik het even beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik definitief besloten heb een PS3 aan te schaffen heb ik de volgende vraag;
Enige tijd geleden las ik op de frontpage dat er binnenkort een nieuwe versie van de PS3
zal verschijnen welke stiller is, etc.
Is deze al verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:15:
Enige tijd geleden las ik op de frontpage dat er binnenkort een nieuwe versie van de PS3
Is deze al verkrijgbaar?
Nee, niet verkrijgbaar en zeer waarschijnlijk ook niet stiller. Nadere inspectie op fora (NeoGaf bijvoorbeeld) heeft uitgewezen dat er van dezelfde CPU en GPU gebruik wordt gemaakt als de huidige generatie (dus 40nm), Sony heeft bezuinigd op de Blu-ray speler én de koelventilator (van 120mm naar 80mm). Doordat de koelventilator kleiner is, maar wel hetzelfde oppervlak moet koelen, draait deze harder en maakt hij meer geluid.

De nieuwe slim is dus waarschijnlijk niet stiller.

[ Voor 0% gewijzigd door Cubic X op 28-06-2011 16:05 . Reden: Een fan van 80nm is érg klein ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Das lekker duidelijk zeg lol .

Als je de ps3 aanzet dan iets naar boven gaan en nieuwe gebruiker aanmaken .
Sony:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/ol0j.png
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:15:
Is deze al verkrijgbaar?
Nee, is ook nog niet officieel aangekondigd volgens mij.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Cubic X schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Nee, niet verkrijgbaar en zeer waarschijnlijk ook niet stiller. Nadere inspectie op fora (NeoGaf bijvoorbeeld) heeft uitgewezen dat er van dezelfde CPU en GPU gebruik wordt gemaakt als de huidige generatie (dus 40nm), Sony heeft bezuinigd op de Blu-ray speler én de koelventilator (van 120nm naar 80nm). Doordat de koelventilator kleiner is, maar wel hetzelfde oppervlak moet koelen, draait deze harder en maakt hij meer geluid.

De nieuwe slim is dus waarschijnlijk niet stiller.
Dit moet waarschijnlijk van 120mm naar 80mm zijn. ;-)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.