Whoops, heb het aangepast. Ik denk dat ik dat in een reclame ooit heb gezien ofzo, maar nooit echt gechecked. Anyhow, heb er nu eentje gekocht en ze zijn nu aan het opladen, dan kan ik daarna ook die machine gun houder uittestenSinergyX schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:45:
[...]
SheepGames.nl
Wij zijn vanaf heden offline
wegens beeindigen webshop!
Graag willen wij alle klanten bedanken
voor het vertrouwen in ons het afgelopen jaar.
Linkje stukMaar afaik heeft geen enkele move-starterpack ook die nav-controller erbij gehad. Ik heb hem zelf ook nog niet gekocht, an sich is er met de controller zelf ook nog redelijk goed te spelen.
Dan koop je het spel toch niet? Ik heb eerder het idee dat hij het spel uitgespeeld heeft en het wil verkopen maar dat blijkbaar niet wil melden. Overigens vond ik GTA 4 best geslaagd met Niko.SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:52:
Wat is daar nuaan? GTA4 had ook een flinke tosser als hoofdrol, kan best begrijpen dat als je hele spel naar een niet-interessante character moet kijken, het niet echt je spel is. (Zoals Hope uit FF13..).
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
want jij weet hoe de hoofdpersoon is voordat je het spel koopt?LuPo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:16:
[...]
Dan koop je het spel toch niet? Ik heb eerder het idee dat hij het spel uitgespeeld heeft en het wil verkopen maar dat blijkbaar niet wil melden. Overigens vond ik GTA 4 best geslaagd met Niko.
Als je je niet kan inleven in de hoofdpersoon, dan snap ik heel goed dat je het spel gelijk weer doorverkoopt.
Misschien onhandig opgeschreven, maar vind het persoonlijk niet raar.
Ik vond nico eigenlijk wel vet in GTA4.
Misschien onhandig opgeschreven, maar vind het persoonlijk niet raar.
Ik vond nico eigenlijk wel vet in GTA4.
Ik heb LA Noire uitgespeeld maar kan toch ook niet zeggen dat ik erg veel binding met de hoofdpersoon heb gekregen ondanks dat je zijn verleden en heden te zien krijgt. Om het expliciet bij een aanbod te vernoemen vind ik wel een beetje raar maar dat mag hij zelf weten he.
vind la noire ook maar tegenvallen.. in eerste instantie was het wel koel maar vond laterna phelps maar irritant en de missies ook niet zo heel boeiend
Nou, als de hoofdpersoon me niet zo kan boeien dan verkoop ik niet meteen het spel. Er zijn toch zóveel zaken meer in een spel dan alleen de hoofdpersoon? Bij veel spellen gaat het nog altijd om het verhaal, de missies en om de actie. Dat je je dan niet persé kan identificeren met de hoofdpersoon doet voor mij niks af aan de rest van het spel. Maar het zal wel aan mij liggen.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:16:
[...]
want jij weet hoe de hoofdpersoon is voordat je het spel koopt?
Shoot him in the eyeball for massive damage.OPSLAGHOND schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:09:
[...]
Ik heb deel 2 laatst bij een vriend gespeeld die er helemaal gek van is, maar die was ook helemaal gek van Resistance 3 en die heeft hij met mij ontzettend veel gespeeld. Ik vond het niet zo geweldig, maar ik heb deel 1 dan ook niet gespeeld en zal ook heel wat gemist hebben. Ik zag gisteravond een filmpje van die Cliff Bleszinski bij Jimmy Fallon, waarbij zowel Jimmy als Cliff tijdens een Live-demo een beetje afgingen omdat ze een monster gewoon niet dood konden krijgen. Cliff gaf gewoon op, geen goede reclame lijkt me ookal zijn de pre-orders in Amerika gigantisch.
Ach ... ik zal tevreden zijn met Resistance 3.
[edit] Hier is het filmpje te zien: http://ps3life.nl/nieuws/...n-voor-paal-op-televisie/
Reden dat ze hem niet dood kregen was een bug trouwens.
Tegen beter weten in, wat vond je er dan niet zo leuk aan Opslaghond?
even via gamerankings
Gears of war 2: 93.32%
Resistance 2: 86.71%
restance 1: 86.52%
Smaken verschillen, maar het zijn gelijksoortige games, waarvan gow2 gemiddeld betere recensies krijgt, dus
even via gamerankings
restance 1: 86.52%
Smaken verschillen, maar het zijn gelijksoortige games, waarvan gow2 gemiddeld betere recensies krijgt, dus
10 second ninja DONE
Compleet andere games. Sowieso is de ene een fps en de ander een tps. Zelf vond ik GeoW nogal statisch, je zit constant achter het muurtje geplakt. En voorspelbaar qua level-design, je loopt via smalle gangen van de ene ruimte met muurtjes naar de andere. Niet dat het een slechte game is, maar het deed me niet zoveel.
Scores zeggen ook niet altijd alles. In de waan van de dag kan een game heel hoge of juist lage cijfers krijgen. Je kan een game een paar jaar na release veel beter beoordelen. Dan heb je ook een veel beter overzicht van de games in die periode.
Zelf vond ik trouwens Resistance 1 fijner spelen dan deel 2. Deel 2 was een stuk ambitieuzer, maar heeft het niet echt waargemaakt. Deel 1 voelde meer solide aan.
Scores zeggen ook niet altijd alles. In de waan van de dag kan een game heel hoge of juist lage cijfers krijgen. Je kan een game een paar jaar na release veel beter beoordelen. Dan heb je ook een veel beter overzicht van de games in die periode.
Zelf vond ik trouwens Resistance 1 fijner spelen dan deel 2. Deel 2 was een stuk ambitieuzer, maar heeft het niet echt waargemaakt. Deel 1 voelde meer solide aan.
Scores zeggen inderdaad niet zo veel, naar mijn mening dan
Resistance 2 vond ik persoonlijk trouwens echt waardeloos. Ik heb hem laatst toch weer even opgepakt en eergisteren uitgespeeld, maar deel 3 laat ik mooi liggen (van deel 1 was de singleplayer campaign nog wel leuk om co-op te spelen, echt jammer dat dit in deel 2 weggelaten was).
Dit is natuurlijk niet echt het topic om GeoW te gaan bespreken, maar toch:
Heb deel 1 liggen, maar kon er niet echt inkomen (multiplayer interesseert me niet zo veel) Misschien geef ik hem binnenkort nog even een kans (is deel 2 trouwens hetzelfde of flink verbeterd?), maar ik kan me best voorstellen dat het niet ieders cup of tea is (camera standpunt was imho ook niet ideaal..
)
Ik heb trouwens gisteren eindelijk Heavy Rain uitgespeeld. Ik had hem al sinds launch liggen, maar ik vond het begin zoooooo verschrikkelijk saai. Na dat saaie begin is het echter een fantastische game. Er had van mij echter wel iets meer gameplay ingemogen in plaats van alleen maar QTE's en lineaire instructies die je op moet volgen. Maargoed, verhaal was echt tof en de vele mogelijkheden wat betreft verhaalverloop ook. Heb de laatste paar uur daarna gelijk nog over gedaan om andere uitkomsten te zien
Dit is natuurlijk niet echt het topic om GeoW te gaan bespreken, maar toch:
Heb deel 1 liggen, maar kon er niet echt inkomen (multiplayer interesseert me niet zo veel) Misschien geef ik hem binnenkort nog even een kans (is deel 2 trouwens hetzelfde of flink verbeterd?), maar ik kan me best voorstellen dat het niet ieders cup of tea is (camera standpunt was imho ook niet ideaal..

Ik heb trouwens gisteren eindelijk Heavy Rain uitgespeeld. Ik had hem al sinds launch liggen, maar ik vond het begin zoooooo verschrikkelijk saai. Na dat saaie begin is het echter een fantastische game. Er had van mij echter wel iets meer gameplay ingemogen in plaats van alleen maar QTE's en lineaire instructies die je op moet volgen. Maargoed, verhaal was echt tof en de vele mogelijkheden wat betreft verhaalverloop ook. Heb de laatste paar uur daarna gelijk nog over gedaan om andere uitkomsten te zien
[ Voor 25% gewijzigd door nioz op 17-06-2011 15:04 ]
Scores zijn een indicatie. Er stond vroeger in hoog spel altijd een hele mooie uitleg waarom ze geen cijfers gaven, maar desondanks vind ik dat het zeker zijn nut heeft.
Maar zoals ik al zei, smaken verschillen. Jullie geven een goede onderbouwing dan heb ik er geen moeite mee.
En true, het is onzinnig om verder GeOW hier in het ps3 topic te bespreken.
Maar zoals ik al zei, smaken verschillen. Jullie geven een goede onderbouwing dan heb ik er geen moeite mee.
En true, het is onzinnig om verder GeOW hier in het ps3 topic te bespreken.
10 second ninja DONE
Jimmy Fallon is zo kansloos (wel leuk om te kijken hoor), hij heeft al weet ik niet hoeveel demo's gespeeld maar het lijkt nog steeds of hij voor het eerst een controller vasthoud en niet weet welke knopjes hij moet indrukken.SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:33:
[...]
Shoot him in the eyeball for massive damage.![]()
Ps4/switch gamer
Pardon?Sagat schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:52:
Tegen beter weten in, wat vond je er dan niet zo leuk aan Opslaghond?
Ik vond de game niet zo geweldig, maar wel goed.
Het verhaal kon me niet echt boeien (misschien heb ik teveel gemist door deel 1 niet te spelen/zien), het coversysteem vind ik te overdreven en de game is qua leveldesign geen pareltje (copy&paste + andere textures = (+50%) new level?).
Leuk zo'n verzameling van meningen, maar het doet me weinig.even via gamerankings
Resistance 1: 86.52%
Zo krijgt een Cabela-game (jagertje spelen) gemiddeld nog geen 50%, maar ik vind de Cabela-games die ik heb geweldig. Resistance 2 is volgens de meerderheid ook slechter dan deel 1, terwijl ik deel 2 op sommige vlakken (met name de coöp) stukken beter vond. Qua multiplayer vind ik Resistance 1 ook veel beter, maar deel 2 vind ik lang niet zo slecht als de meesten mensen.
Dus? Onze smaken verschillen gewoon? Ik ga mijn smaak echt niet aanpassen ookal zou 99,9% van de mensheid het niet met mij eens zijn.Smaken verschillen, maar het zijn gelijksoortige games, waarvan gow2 gemiddeld betere recensies krijgt, dus
Achja, bugs zijn tegenwoordig ook vrij normaal bij games die net uit zijn gekomen.SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:33:
[...]Shoot him in the eyeball for massive damage.![]()
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verkooplijst van ons mooie landje afgelopen week:
01. Duke Nukem Forever (Playstation 3)
02. Duke Nukem Forever (pc)
03. Duke Nukem Forever (Xbox 360)
04. Infamous 2 (Playstation 3)
05. L.A. Noire (Playstation 3)
06. De Sims 3: Levensweg (pc)
07. The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D (Nintendo 3DS)
08. Call of Duty: Black Ops (Playstation 3)
09. Wii Fit Plus (Nintendo Wii)
10. New Super Mario Bros (Nintendo Wii)
Een nette 4 plekken in de top 10. Duke nukem verkoopt lekker ondanks slechte reviews.
Een nette 4 plekken in de top 10. Duke nukem verkoopt lekker ondanks slechte reviews.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
@Opslaghond
Het is simpel, een aanname van mij was, dat je het spel niks vond omdat het op 360 is.
Nu ik het nogmaals teruglees zeg je eigelijk alleen maar 'niet geweldig'. En op niet geweldig maar wel goed is helemaal niets aan te merken. Mijn aanname is gebaseerd op wat andere pro Sony /anti ms opmerkingen.
Je mag natuurlijk een voorkeur hebben, maar ik zou het jammer vinden als je een (over het algemeen goed ontvangen vandaar de cijfers) spel geen kans zou geven alleen omdat het op 360 is.
Het valt me trouwens ook op dat veel mensen hier slecht zeggen (geen slechte game/ minder slecht dan verwacht etc) icm met de resistance spellen terwijl die ook gewoon (imho) goede cijfers krijgen. Maar dat heeft natuurlijk ook weer te maken dat de generalisatie dat alles minder dan een 9.5 slecht is.
Probleem zit dus aan mijn kant in dit geval. Zal mijn aannames voor me houden. Verveling en koorts zijn een slechte combinatie als je gaat posten
Het is simpel, een aanname van mij was, dat je het spel niks vond omdat het op 360 is.
Nu ik het nogmaals teruglees zeg je eigelijk alleen maar 'niet geweldig'. En op niet geweldig maar wel goed is helemaal niets aan te merken. Mijn aanname is gebaseerd op wat andere pro Sony /anti ms opmerkingen.
Je mag natuurlijk een voorkeur hebben, maar ik zou het jammer vinden als je een (over het algemeen goed ontvangen vandaar de cijfers) spel geen kans zou geven alleen omdat het op 360 is.
Het valt me trouwens ook op dat veel mensen hier slecht zeggen (geen slechte game/ minder slecht dan verwacht etc) icm met de resistance spellen terwijl die ook gewoon (imho) goede cijfers krijgen. Maar dat heeft natuurlijk ook weer te maken dat de generalisatie dat alles minder dan een 9.5 slecht is.
Probleem zit dus aan mijn kant in dit geval. Zal mijn aannames voor me houden. Verveling en koorts zijn een slechte combinatie als je gaat posten
10 second ninja DONE
Je kan het natuurlijk ook anders (en positiever) zien: niet alles met een 8+ is per se goedSagat schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 08:42:
. Maar dat heeft natuurlijk ook weer te maken dat de generalisatie dat alles minder dan een 9.5 slecht.
Daarom zijn cijfers niet zo interessant, natuurlijk kunnen zij als indicatie dienen, maar er zijn daarnaast genoeg persoonlijke factoren die de persoonlijke ervaring van een spel beinvloeden.
Om nog maar even in te haken op de cijfers en verkoopcijfers van duke nukem: een vriend van mij heeft hem gekocht en vermaakt zich er prima mee, terwijl de game van bijv. Eurogamer een 3 heeft gekregen. Mijn schoonbroer vond uncharted en ratchet & clank wel ok, maar niet leuk genoeg om uit te spelen (zijn toch echt mijn favo games deze generatie). Niet omdat het cijfer dat ze kregen niet goed genoeg was, maar omdat hij liever battlefield bc en MW speelt...
Mooi voor Duke Nukem Forever. Gun het die game (en de makers) wel.swopdark schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 08:15:
Verkooplijst van ons mooie landje afgelopen week:
Ik zit ook best op Gears of War 3 te wachten. Het idee is een beetje hetzelfde als met Uncharted: redelijk lineaire wereld en redelijk/veel cover zoeken en vechten. Alleen is Uncharted meer een adventure met nog wat puzzels en Gear of War meer een shooter met relatief simpele opdrachten. Waar ik Uncharted nog een keer gespeeld heb is dat niet gebeurt met Gears of War. Één keer spelen was mij ook voldoende. Gelukkig dat smaken verschillen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:09:
[...]Ik heb deel 2 laatst bij een vriend gespeeld die er helemaal gek van is, maar die was ook helemaal gek van Resistance 3 en die heeft hij met mij ontzettend veel gespeeld. Ik vond het niet zo geweldig, maar ik heb deel 1 dan ook niet gespeeld en zal ook heel wat gemist hebben.
Zit zelf te twijfelen om Alice Madness Returns te kopen. Aan de ene kant wellicht helemaal niet mijn game, maar de setting en sfeer vind ik zo tof.
Naast de standaard toffe games die uit gaan komen als Assassin's Creed, Call of Duty en Uncharted viel mijn oog ook op Dead Island. Had er nog niet van gehoord totdat ik de Power Unlimited van deze maand las. Eerste keer in maanden dat ik wat aan dat blad heb, meeste is al achterhaald als dat blad uit komt. Maar Dead Island lijkt me wel een toffe ervaring: hordes zombies slachten op een eiland in first person
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[Ik ben nu al een tijdje infamous aan het spelen, maar moet zeggen het is wel erg veel herhaling aan het worden. Wordt het spel nog veel anders? Ben nu denk ik halverwege bij het tweede eilan
Inderdaad, herhaling tot je er bij neervalt. Een kruising van Assasins Creed en GTAf.h schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:41:
Dat vond ik persoonlijk ook een mindere eigenschap van Infamous.
Vind het verder wel een aardig spel
[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 18-06-2011 09:34 ]
39
Nadat ik het spel heb uitgespeeld heb ik nog wel 20 minuten extra bonus lol gehad door in 1x van heel erg geliefd naar het meest negatieve te gaanFietsbel schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:33:
[...]
[...]
Inderdaad, herhaling tot je er bij neervalt. Een kruising van Assasins Creed en GTA
Vind het verder wel een aardig spel
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik zal en kan ook niet ontkennen dat ik Pro Sony ben, maar het is niet zo dat ik de x360 haat.Sagat schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 08:42:
@Opslaghond
Ik reageer meestal op anderen die hier posten.
Het zijn vaak personen die een voorkeur hebben voor de x360 die ook de neiging hebben om hier vrijwel alleen negatief over de PS3 te posten en in diezelfde post(s) ook aangeven waarom (dit bij) de x360 beter is.
Ik mag toch hopen dat het niet omgekeerd ook in het x360ervaringentopic voorkomt.
Ik speel x360-games (met name exclusives) alleen bij een vriend van me (hij heeft ook een PS3), we hebben dezelfde smaak, dus als het hem bevalt dan ga ik de game pas bekijken en/of spelen.Je mag natuurlijk een voorkeur hebben, maar ik zou het jammer vinden als je een (over het algemeen goed ontvangen vandaar de cijfers) spel geen kans zou geven alleen omdat het op 360 is.
Het merendeel van de games onder de 5.0 of 50% zijn slecht, maar zelfs daar zullen nog games tussenstaan die iemand zeer goed zal vinden.Het valt me trouwens ook op dat veel mensen hier slecht zeggen (geen slechte game/ minder slecht dan verwacht etc) icm met de resistance spellen terwijl die ook gewoon (imho) goede cijfers krijgen. Maar dat heeft natuurlijk ook weer te maken dat de generalisatie dat alles minder dan een 9.5 slecht is.
No problem, mijn posts zijn jou al vaker opgevallen, nietwaar?Probleem zit dus aan mijn kant in dit geval. Zal mijn aannames voor me houden. Verveling en koorts zijn een slechte combinatie als je gaat posten
Ergens in die 2 zinnen zal wel wat correlatie zijnOPSLAGHOND schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:59:
[...]
Ik zal en kan ook niet ontkennen dat ik Pro Sony ben, maar het is niet zo dat ik de x360 haat.
*snip*
No problem, mijn posts zijn jou al vaker opgevallen, nietwaar?

En ik moet toegeven dat ik meer pro 360 ben, maar ik vind de ps3 zeker ook mooie spellen hebben. En dat is waar het mij gaat, als een spel goed is dan wil ik het gewoon spelen, dan mag het zelfs op de atari 2600 zijn. (lol ok snes, ik wil wel een beetje van beeld en geluid kunnen genieten).
10 second ninja DONE
@cijfers
Nogmaals het zijn indicaties, ik zal eerder meer informatie zoeken over een spel als het een 9 krijgt dan een 5, maar ik kijk wel degelijk naar de inhoud. Zo zullen de meeste gamers niet van korte spellen houden, maar juist omdat ik weinig tijd heb is dat voor mij geen groot minpunt.
Ik probeer wel omdat ik weinig tijd heb echt selectief te zijn. De tombraider games die laatst gebundeld zijn, zijn voor de prijs imho echt wel de moeite waard, maar ik heb al uncharted liggen. En dan ga ik liever dat uitspelen dan een tombraider.
De jacht spel(len) van opslaghond (cabela?? Daar heb ik trouwens echt nog nooit van gehoord, is dat dat je eerst naar een bos moet rijden, dan 2 uur rondberen, om dan uiteindelijk bambi na te spelen?
)
zijn een mooi voorbeeld, en in mijn eigen straatje is dat streetfighter, ik heb voor de dlc 1200 ms points uitgegeven. Dat is 400 points per nieuw char, en wat tweaks aan de bestaande chars. Dus voor wat het biedt niet echt value voor money. Maar ik speel dat zoveel dat ik het gewoon moet hebben, als het 2400 punten geweest was, had ik veel gescholden, maar uiteindelijk had ik het ook gekocht. (misschien in dat geval de cd versie...maar ok, de content komt er).
Nogmaals het zijn indicaties, ik zal eerder meer informatie zoeken over een spel als het een 9 krijgt dan een 5, maar ik kijk wel degelijk naar de inhoud. Zo zullen de meeste gamers niet van korte spellen houden, maar juist omdat ik weinig tijd heb is dat voor mij geen groot minpunt.
Ik probeer wel omdat ik weinig tijd heb echt selectief te zijn. De tombraider games die laatst gebundeld zijn, zijn voor de prijs imho echt wel de moeite waard, maar ik heb al uncharted liggen. En dan ga ik liever dat uitspelen dan een tombraider.
De jacht spel(len) van opslaghond (cabela?? Daar heb ik trouwens echt nog nooit van gehoord, is dat dat je eerst naar een bos moet rijden, dan 2 uur rondberen, om dan uiteindelijk bambi na te spelen?
zijn een mooi voorbeeld, en in mijn eigen straatje is dat streetfighter, ik heb voor de dlc 1200 ms points uitgegeven. Dat is 400 points per nieuw char, en wat tweaks aan de bestaande chars. Dus voor wat het biedt niet echt value voor money. Maar ik speel dat zoveel dat ik het gewoon moet hebben, als het 2400 punten geweest was, had ik veel gescholden, maar uiteindelijk had ik het ook gekocht. (misschien in dat geval de cd versie...maar ok, de content komt er).
[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 18-06-2011 13:26 ]
10 second ninja DONE
14 jaar aan een game werken en dan nog steeds bagger. En jij gunt het de makers?LuPo schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:05:
[...]
Mooi voor Duke Nukem Forever. Gun het die game (en de makers) wel.
Haal hem zelf wel als ie 10 euro is.
Ps4/switch gamer
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2n2OM5EsQVk]Sagat schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:23:
De jacht spel(len) van opslaghond (cabela?? Daar heb ik trouwens echt nog nooit van gehoord, is dat dat je eerst naar een bos moet rijden, dan 2 uur rondberen, om dan uiteindelijk bambi na te spelen?)
Zo heb ik voor Killzone 3 de eerste mappack gekocht (en niet 1x gespeeld!) in de hoop dat de game nog meer mappacks zou krijgen en met name voor Operations wat ik erg veel heb gespeeld en erg leuk vond ondanks dat er maar 3 kleine maps waren. Nu hebben ze gegevens over de tweede mappack vrijgegeven en blijkt er weer geen Operationsmap bij te zitten.zijn een mooi voorbeeld, en in mijn eigen straatje is dat streetfighter, ik heb voor de dlc 1200 ms points uitgegeven. Dat is 400 points per nieuw char, en wat tweaks aan de bestaande chars. Dus voor wat het biedt niet echt value voor money. Maar ik speel dat zoveel dat ik het gewoon moet hebben, als het 2400 punten geweest was, had ik veel gescholden, maar uiteindelijk had ik het ook gekocht. (misschien in dat geval de cd versie...maar ok, de content komt er).
Tja ... op een gegeven moment hou ik zelfs op met hopen (en sponsoren).
Ben je toevallig de PSN versie aan het spelen en heb je de savegame gehaald op de disc versie? Saves zijn namelijk niet compatible.Dj-sannieboy schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:32:
[...]
Ik snap er echt niks van. Had al aardig wat smashes en van die borden, moest er nog enkele en dan is m'n savegame ineens weg. Dan heb ik ook geen zin meer inMocht je nog iemand nodig hebben om een trophy te halen dan wil ik best helpen. DM me maar!
Ja, is de PSN versie (PS+) maar heb de disc versie niet dus daar kan het niet aan liggen.Blindfold schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:05:
[...]
Ben je toevallig de PSN versie aan het spelen en heb je de savegame gehaald op de disc versie? Saves zijn namelijk niet compatible.
Dead space Nation in online co-op is echt vet! Grafish ook wel echt een toppertje, de belichtingen en het gevoeld voor detail in de omgevingen zijn erg mooi gemaakt. Ben nu in level 6 ofzo maar moet nu wel zeggen dat het veel van hetzelfde is, gelukkig krijg je regelmatig nieuwe vijanden en dikke wapens voorgeschoteld. De hele setting is gaaf gedaan.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Online coop is altijd gaaf, goeie voorbeelden zijn re5, dead nation en sor2. Geldt dat voor beide dead space delen?
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Oops ik bedoel Dead Nation....Sp33dFr34k schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:04:
Online coop is altijd gaaf, goeie voorbeelden zijn re5, dead nation en sor2. Geldt dat voor beide dead space delen?
Dat klinkt goed! Ik heb dat spel mede door de online coop gekozen en het leek me sowieso wel een goed spel.
Binnenkort maar eens proberen.
De beste online coop tot nu toe vond ik Uncharted 2, alleen wel erg jammer dat dat maar een paar levels zijn.
Binnenkort maar eens proberen.
De beste online coop tot nu toe vond ik Uncharted 2, alleen wel erg jammer dat dat maar een paar levels zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 19-06-2011 12:13 ]
PSN id: NL_SToRM
Aan de trailer te zien zal deze game wel een hit worden in Japan;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UIBnTGS1ydw&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UIBnTGS1ydw&feature=player_embedded]
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-06-2011 16:41 ]
Dead Nation is inderdaad erg leuk in coop. Nu bezig met de 2e playtrough.
Is het inmiddels mogelijk om je wachtwoord te resetten? Dus laten versturen via PS3 naar je email? Als ik wachtwoord wil opvragen via playstation.nl krijg ik (nog steeds!!) dat het in onderhoud is..
Is het inmiddels mogelijk om je wachtwoord te resetten? Dus laten versturen via PS3 naar je email? Als ik wachtwoord wil opvragen via playstation.nl krijg ik (nog steeds!!) dat het in onderhoud is..
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Is mij verleden week nog gelukt in ieder geval..Erulezz schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:59:
Dead Nation is inderdaad erg leuk in coop. Nu bezig met de 2e playtrough.
Wat ik lees op fok:
Vanuit een retailer komt het nieuws dat Sony weer een nieuwe versie van hun PS3 Slim-console gaat uitbrengen. Het typenummer wordt CECH-3000B en de console krijgt 320GB aan harde schijfruimte. De nieuwe PS3 wordt verzonden naar retailers zodra de huidige voorraad op is.
De veranderingen zijn niet zo heel groot. Het stroomverbruik daalt van 230W naar 200W en het gewicht daalt met 400 gram naar 2.6 kilo. Aan de buitenkant zien we andere power- en ejectknoppen en worden de LED-lampjes weggehaald. De details omtrent de uiterlijke veranderingen zijn niet bekend. De prijs van een PS3 blijft voorlopig gelijk, al zijn er wel geruchten over een prijsdaling later dit jaar.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik wilde het ook net posten. Een prijsdaling zal nu inderdaad niet lang meer op zich laten wachten
[ Voor 108% gewijzigd door SToRM666 op 19-06-2011 20:43 ]
PSN id: NL_SToRM
Eigenlijk hoop ik dan weer op een glossy afwerking, omdat ie anders niet bij de X360 en (voor mij) toekomstig zwarte wii (als prijs <€90) + de meeste hdtv's gaat passen.
[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 19-06-2011 20:45 ]
Dat zal dan waarschijnlijk bekend gemaakt worden @ GameDevelopersConference van 15 t/m 17 augustus of @ TokyoGameShow van 15 t/m 18 september.SToRM666 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:39:
Ik wilde het ook net posten. Een prijsdaling zal nu inderdaad niet lang meer op zich laten wachten
Is het al bekend wanneer de Japan store weer online gaat?
Ik zou juist willen dat ik mijn slim om kan bouwen naar een matte/g;pssy witte ps3,GAIAjohan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:44:
Eigenlijk hoop ik dan weer op een glossy afwerking, omdat ie anders niet bij de X360 en (voor mij) toekomstig zwarte wii (als prijs <€90) + de meeste hdtv's gaat passen.
39
Ik heb een PS3 slim gekocht op release day. Nu heb ik sinds een paar dagen dat wanneer ik aan het spelen ben dat men beeld even op zwart gaat, na een paar sec kont men game of film wel weer in beeld. Verder geeft mijn tv dan aan dat het videoformat niet ondersteunt wordt. Kan het dan zijn dat men hdmi kabel niet goed meer is? Of ligt het aan men ps3? Deze speelt namelijk de film of game wel gewoon verder af.
Haha, eenden/vogels jagen met een shotgun. That is like shooting fish in a barrelOPSLAGHOND schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:02:
[...]
[video]
[...]
Zo heb ik voor Killzone 3 de eerste mappack gekocht (en niet 1x gespeeld!) in de hoop dat de game nog meer mappacks zou krijgen en met name voor Operations wat ik erg veel heb gespeeld en erg leuk vond ondanks dat er maar 3 kleine maps waren. Nu hebben ze gegevens over de tweede mappack vrijgegeven en blijkt er weer geen Operationsmap bij te zitten.
Tja ... op een gegeven moment hou ik zelfs op met hopen (en sponsoren).
Als de prijs op 200 euro zit ga ik ook eindelijk een PS3 aanschaffen, laat maar komen dus (liefst nog voor de zomervakantie
).
Kan een kabelbreukje zijn in je HDMI-kabel. Of een brakke HDMI-poort op je TV bijvoorbeeld. Probeer anders even van HDMI-poort te wisselen. Blijft het beeld dan ook af en toe op zwart gaan? Dan kun je altijd nog even een andere HDMI-kabel proberen.Idifix schreef op maandag 20 juni 2011 @ 02:51:
Ik heb een PS3 slim gekocht op release day. Nu heb ik sinds een paar dagen dat wanneer ik aan het spelen ben dat men beeld even op zwart gaat, na een paar sec kont men game of film wel weer in beeld. Verder geeft mijn tv dan aan dat het videoformat niet ondersteunt wordt. Kan het dan zijn dat men hdmi kabel niet goed meer is? Of ligt het aan men ps3? Deze speelt namelijk de film of game wel gewoon verder af.
Dat is in ieder geval al 1x gebeurd.Cubic X schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:48:
Als de prijs op 200 euro zit ga ik ook eindelijk een PS3 aanschaffen, laat maar komen dus (liefst nog voor de zomervakantie![]()
).
Ik heb een PS3 Fat 80GB voor €180, inclusief inFamous, gekocht in 2009. En eind 2010/begin 2011 heb ik een PS3 Slim 160GB gekocht voor €250. Daar zat GT5 bij die ik zelf ff uitgespeeld heb, en vervolgens heb verkocht voor €30. De PS3 Fat overigens kunnen verkopen (zonder DS3-controller) voor €200.
[ Voor 27% gewijzigd door LuPo op 20-06-2011 09:10 ]
Het is sowieso lastig met al die kleuren. Brengt Sony hun eerste PS3 in gloss uit en de Slim in mat. Microsoft doet met de XBox precies het omgekeerde: eerst mat en nu gloss. Heb hier een matte XBox staan en een gloss PS3. Maar gelukkig hebben beide consoles wel een chromen accent, dus dan machted het weer. Sowieso matched het qua kleur nooit echt lekker. Mijn Denon apparatuur is ook zwart, maar doordat het zwart aluminium is geeft het toch weer een andere look. Op deze foto alleen niet heel goed te zien:GAIAjohan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:44:

En ja, die plank buigt door

Plank is zo'n 3 centimeter dik maar was niet echt berekend op een fatsoenlijke receiver en Blu-rayspeler
Hé de Bart Smit actieLuPo schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:07:
[...]
Dat is in ieder geval al 1x gebeurd.
Ik heb een PS3 Fat 80GB voor €180, inclusief inFamous, gekocht in 2009. En eind 2010/begin 2011 heb ik een PS3 Slim 160GB gekocht voor €250. Daar zat GT5 bij die ik zelf ff uitgespeeld heb, en vervolgens heb verkocht voor €30. De PS3 Fat overigens kunnen verkopen (zonder DS3-controller) voor €200.
@ hierboven
Mja, de kleuren is lastig, maar als je niet aan de high end side zit, maar meer consumer side, dus gewoon een media player van LG erbij ofzo dan zit je wel goed met glanzend zwart
De plank is er niet op berekend omdat je kast gewoon te breed is. Moet je ook altijd mee uitkijken bij boekenkasten. Of je moet wieltjes in het midden gaan plaatsen
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 20-06-2011 10:37 ]
Als Sony en Microsoft (en wellicht Nintendo) maar gewoon zwarte consoles blijven maken vind ik het al lang goed. Niet dat het ineens iets van wit moet zijn waar de XBox en Wii mee begonnen waren. Dat vloekt echt bij alles wat ik thuis heb staan. Alles is zwart, het verschilt alleen van High Gloss Black (wat op hout nog anders uitpakt dan op een plastic console) tot Satin Black op de speakers.GAIAjohan schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:35:
[...]@ hierboven
Mja, de kleuren is lastig, maar als je niet aan de high end side zit, maar meer consumer side, dus gewoon een media player van LG erbij ofzo dan zit je wel goed met glanzend zwart
Hoopte dat de plank dik genoeg zou zijn om het gewicht wel te houden. Maar ik vind het wel goed zo. Er moet toch een nieuw meubel komen, want er zijn maar weinig meubels die een beetje eindversterker aan kunnen: apparaat met een diepte van zeker 50 centimeter en meer dan 30 kilo.GAIAjohan schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:35:
[...]De plank is er niet op berekend omdat je kast gewoon te breed is. Moet je ook altijd mee uitkijken bij boekenkasten. Of je moet wieltjes in het midden gaan plaatsen
[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 20-06-2011 10:39 ]
Misschien een tipje:FeaR schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:37:
[...]
Als Sony en Microsoft (en wellicht Nintendo) maar gewoon zwarte consoles blijven maken vind ik het al lang goed. Niet dat het ineens iets van wit moet zijn waar de XBox en Wii mee begonnen waren. Dat vloekt echt bij alles wat ik thuis heb staan. Alles is zwart, het verschilt alleen van High Gloss Black (wat op hout nog anders uitpakt dan op een plastic console) tot Satin Black op de speakers.
De verfkleur 'asfalt zwart' in hoogglans van de Hornbach vind ik zelf een mooie voor op hout
Offline coop is nog leukerswopdark schreef op zondag 19 juni 2011 @ 09:18:
Dead space Nation in online co-op is echt vet! Grafish ook wel echt een toppertje, de belichtingen en het gevoeld voor detail in de omgevingen zijn erg mooi gemaakt. Ben nu in level 6 ofzo maar moet nu wel zeggen dat het veel van hetzelfde is, gelukkig krijg je regelmatig nieuwe vijanden en dikke wapens voorgeschoteld. De hele setting is gaaf gedaan.
Het is wel aan te raden om wat kortere sessies te doen om het leuk te houden, af en toe is het idd meer van hetzelfde.
Dás net zo iets als die kietel-game op de DS. Vraag me af hoever je hier kan gaan. Uiteindelijk krijg je op bepaalde plaatsen zeker censuur-blokjes te zienOPSLAGHOND schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:41:
Aan de trailer te zien zal deze game wel een hit worden in Japan;
[video]
Goede vraag... ik zit ook nog steeds te wachten tot ik weer met deze account aan de slag kan.supercop7373 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:02:
Is het al bekend wanneer de Japan store weer online gaat?
Ik heb dit probleem ook. Ik heb een zwarte PS3 slim gekocht ter vervanging van een PS3 60gb. Op de 60gb had ik dat probleem nooit. Ook al de hdmi kabel verwisseld maar dat heeft niet geholpen.Idifix schreef op maandag 20 juni 2011 @ 02:51:
Het is niet heel storend maar ik vind het wel heel vaag.
Ik had het probleem ook sinds ik een receiver tussen m'n PS3 (Phat 80GB) en TV heb, maar het lijkt nu te zijn opgelost met een andere HDMI (1.3) kabel.qrst schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:49:
[...]
Ik heb dit probleem ook. Ik heb een zwarte PS3 slim gekocht ter vervanging van een PS3 60gb. Op de 60gb had ik dat probleem nooit. Ook al de hdmi kabel verwisseld maar dat heeft niet geholpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-06-2011 17:16 ]
Ik heb dit sinds de nieuwe update. Het beeld wordt dan opeens miljoenen kleuren of valt helemaal weg. Heb het idee dat het aan de update ligt. Als ik de HDMI kabel wissel met die van de xbox 360 dan heb ik het probleem nog steeds. De xbox daarentegen heeft nergens last van.qrst schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:49:
[...]
Ik heb dit probleem ook. Ik heb een zwarte PS3 slim gekocht ter vervanging van een PS3 60gb. Op de 60gb had ik dat probleem nooit. Ook al de hdmi kabel verwisseld maar dat heeft niet geholpen.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Precies hetzelfde een tijdje geleden gehad. Nu al een tijdje niet meer. Denk dat het eerder aan de firmware oid ligt dan aan je kabel.Snippertje schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:27:
[...]
Ik heb dit sinds de nieuwe update. Het beeld wordt dan opeens miljoenen kleuren of valt helemaal weg. Heb het idee dat het aan de update ligt. Als ik de HDMI kabel wissel met die van de xbox 360 dan heb ik het probleem nog steeds. De xbox daarentegen heeft nergens last van.
Ps4/switch gamer
Ook ik heb er sinds een tijdje last van, soms doet 'ie het wel drie keer achterelkaar met tussenpozen van een paar seconden. Het begint nu wel een beetje storend te worden..
wauw ik dacht dat het aan mijn reciever lag.. maar ik had het al ver voor 3.60 dacht ik...SuB-ZeuZ schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:44:
Ook ik heb er sinds een tijdje last van, soms doet 'ie het wel drie keer achterelkaar met tussenpozen van een paar seconden. Het begint nu wel een beetje storend te worden..
Ok er zijn dus meerdere mensen die dit hebben. Ik heb het alleen binnen de eerste 10 minuten als ik me ps3 opstart.SuB-ZeuZ schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:44:
Ehm verbruik is nooit ook maar in de buurt gekomen.
nieuws: PS3 Slim blijkt veel zuiniger dan oude PS3
Ten alle tijden onder de 100w zelfs bij het spelen van een game.
Het wegvallen van het beeld heb ik ook sinds de ps3 is geupdate, hiervoor had ik daar nooit last van.
39
Looooool! Ik heb dat dus al heel lang, volgens mij vanaf dat ik het ding heb, dacht dat het aan de receiver lag... (heb dit met geen enkel ander apparaat, dat dan weer niet). Hij doet het ook 1x in de hele tijd dat ik speel, daarna niet meer. Ongeveer een keer per speelsessie dus.
Is dat bij jullie dan ook zo dat je eerst wat rare kleuren/puntjes ziet, steeds vaker, waarna het beeld een paar seconden zwart blijft en daarna weer terugkomt?
Is dat bij jullie dan ook zo dat je eerst wat rare kleuren/puntjes ziet, steeds vaker, waarna het beeld een paar seconden zwart blijft en daarna weer terugkomt?
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ik heb vandaag een ander hdmi kabel gekocht en het probleem lijkt nu opgelost te zijn
whaha idem als jullie allemaal!Sp33dFr34k schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:04:
Looooool! Ik heb dat dus al heel lang, volgens mij vanaf dat ik het ding heb, dacht dat het aan de receiver lag... (heb dit met geen enkel ander apparaat, dat dan weer niet). Hij doet het ook 1x in de hele tijd dat ik speel, daarna niet meer. Ongeveer een keer per speelsessie dus.
Maarreh een fatsoenlijk HDMI kabel gaat dus helpen?
Ik heb dit ook. Maar, dit heb ik ook op de HTPC en 360, dus ik vermoed dat de HDMI kabel tussen de versterker en TV niet helemaal fris is. Stoor me er niet heel erg aan, maar het ik ben dus niet de enige.qrst schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:49:
[...]
Overigens net Yakuza 4 besteld..na Streets of Rage II (origineel MegaDrive, niet PSN) heb ik weer een voorliefde voor dat soort games. Ook het enigszins zeldzame Turtles III voor de NES is aangeschaft
Voor diegenen die het bericht op de frontpage hebben misgelopen: nieuws: 'Nieuwe Playstation 3 is zuiniger en lichter'
Ik heb nooit problemen met beeld dat een paar seconden wegvalt. Met mijn vorige receiver en TV had ik dat wel (allen in XMB). Nu behoort dat gelukkig tot het verleden. 
Overigens is HDMI CEC wel een uitkomst. Ik druk de PS3 aan en m'n TV switcht automatisch naar het goede kanaal (HDMI1). Helaas moet ik m'n receiver (Marantz SR5004) dan nog wel handmatig op Blu-ray zetten.
Overigens over dat verbruik van de nieuwe PS3. Ik dacht dat de Slim altijd onder de 100w bleef?
Overigens is HDMI CEC wel een uitkomst. Ik druk de PS3 aan en m'n TV switcht automatisch naar het goede kanaal (HDMI1). Helaas moet ik m'n receiver (Marantz SR5004) dan nog wel handmatig op Blu-ray zetten.
Overigens over dat verbruik van de nieuwe PS3. Ik dacht dat de Slim altijd onder de 100w bleef?
Zou dat beeld dat wegvalt niet kunnen komen door de HDCP (of hoe heet die beveiliging) handshake die even niet lekker loopt? Ik heb zelf overigens alleen problemen gehad door een brakke HDMI poort op mijn tv die nu helemaal niet meer functioneert. Maar als ik de berichten lees zijn er nogal wat mensen die er een versterker tussen hebben hangen, misschien dat die wat 'stoort' bij de beveiligingscheck.
Bij divx etc kan het wellicht ook een cinavia check zijn?
oh well, blijft natuurlijk allemaal giswerk
Precies hetzelfde hier. Is een brakke HDMI kabel. Als het beeld wegvalt moet ik de kabel iets omhoog duwen en dan springt het beeld weer aan...
Kan. Bij mij loopt het geluid echter wel door, en zoals gezegd heb ik het ook bij de HTPC en 360. Ook als ik gewoon game dus geen beveiligde content afspeel of whatsoever.nioz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:56:
Zou dat beeld dat wegvalt niet kunnen komen door de HDCP (of hoe heet die beveiliging) handshake die even niet lekker loopt? Ik heb zelf overigens alleen problemen gehad door een brakke HDMI poort op mijn tv die nu helemaal niet meer functioneert. Maar als ik de berichten lees zijn er nogal wat mensen die er een versterker tussen hebben hangen, misschien dat die wat 'stoort' bij de beveiligingscheck.
Heb een Samsung TV en een Samsung HDMI versterker.
Maar, als het beeld (laten we zeggen in een tijdsbestek van 4 uur) 2x wegvalt en altijd binnen 2/3 sec. weer terugkomt, is het an sich ook vreemd.The Great HooD schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:24:
Precies hetzelfde hier. Is een brakke HDMI kabel. Als het beeld wegvalt moet ik de kabel iets omhoog duwen en dan springt het beeld weer aan...
[ Voor 19% gewijzigd door Exorcist op 21-06-2011 09:29 ]
Ik heb precies hetzelfde met mn 40gb fat(320gb hdd nu).
Soms valt het beeld weg, en dan na paar seconden komt het terug, maar heb soms ook wel eens dat het beeld hellemaal niet meer terug komt, en dan moet ik de hdmi uit mn ps3 trekken en weer terug doen, dan krijg ik meteen weer beeld, en dan is het ook weer over.
Soms heb ik het dagen niet, maar soms elke dag. Is ook zoals iemand al zei vaak de eerste 10min.
Heb wel mooi een nieuwe moederbord in mn tv gekregen omdat ik dacht dat het mn tv was
Zal eens een nieuwe hdmi kabel testen.
Soms valt het beeld weg, en dan na paar seconden komt het terug, maar heb soms ook wel eens dat het beeld hellemaal niet meer terug komt, en dan moet ik de hdmi uit mn ps3 trekken en weer terug doen, dan krijg ik meteen weer beeld, en dan is het ook weer over.
Soms heb ik het dagen niet, maar soms elke dag. Is ook zoals iemand al zei vaak de eerste 10min.
Heb wel mooi een nieuwe moederbord in mn tv gekregen omdat ik dacht dat het mn tv was
Zal eens een nieuwe hdmi kabel testen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Same here. Ik heb er last van vanaf een half jaar nadat ik mijn Slim kocht. Af en toe valt gewoon het beeld even weg. HDMI kabel al vervangen door een "betere". Het was toen een maandje weg, maar nu gebeurt het weer af en toe.
Het valt mij wel op dat het meestal in het dashboard gebeurt, en eigenlijk zelden als ik echt zit te gamen.
Het valt mij wel op dat het meestal in het dashboard gebeurt, en eigenlijk zelden als ik echt zit te gamen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb ook last van bovenstaand probleem, na ongeveer een jaar na aankoop van Sony PS3 80GB, begon het. Ik heb het idee dat het aan de HDMI poort van sommige PS3's ligt, ik heb met de kabel namelijk geen problemen, dezelfde kabel ook aan mijn HTPC. Het is bij mij zelden, maar als het voorkomt vaak de eerste 10 minuten.
Ik verdacht eerst mijn Sony versterker nog (die het HDMI signaal doorgeet), maar na het lezen van deze berichten zeker de PS3.
Ik verdacht eerst mijn Sony versterker nog (die het HDMI signaal doorgeet), maar na het lezen van deze berichten zeker de PS3.
[ Voor 31% gewijzigd door Jumpman op 21-06-2011 10:58 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik vraag me af waar dit aan ligt, ik heb een ps3 en tot nu toe nergens last van.
Ik heb pas een hdmi kabel voor mn ipad gekocht en daarmee heb ik ook dat af en toe het beeld wegvalt scherm zwart (hij geeft dan niet aan no signal maar het beeld blijft gewoon zwart.
Zou het aan de hdmi poort van de tv liggen?
Ik heb pas een hdmi kabel voor mn ipad gekocht en daarmee heb ik ook dat af en toe het beeld wegvalt scherm zwart (hij geeft dan niet aan no signal maar het beeld blijft gewoon zwart.
Burp
Ik had het zelfde probleem met m'n ps3. Dan viel het signaal gewoon weg door een kabelbreuk. Nieuwe hdmi kabel had het probleem opgelost.Wii4all schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:01:
Ik vraag me af waar dit aan ligt, ik heb een ps3 en tot nu toe nergens last van.
Hrmm, ik heb niet heel veel op mijn ps3 gespeeld de laatste tijd, maar met het binnenhengelen van de welcome back games heb ik iig geen last ondervonden. Ik heb RnC toch wel iets van 15-30 mins gespeeld denk ik.
Volgens mij zit ik wel op 3.60. Dit even checken en dan toch maar is een langere sessie gaan doen.
(verder met Uncharted!
Hoewel ik ook met God of War wil spelen, en is kijken naar demon souls en valk.chron.......)
Ik heb een slim van +- een half jaar oud, die ook aan een el cheapo action hdmi kabeltje hangt.
Ik laat het weten.
Volgens mij zit ik wel op 3.60. Dit even checken en dan toch maar is een langere sessie gaan doen.
(verder met Uncharted!
Ik heb een slim van +- een half jaar oud, die ook aan een el cheapo action hdmi kabeltje hangt.
Ik laat het weten.
10 second ninja DONE
De kabel maakt bij mij niks uit, zowel een Monster kabel als een 2 euro kabel laat het beeld wegvallen, al heb ik het maar af en toe. Tijdens uncharted 2 komt het vaker voor dan bij welk ander spel die ik tot nu toe heb geprobeerd (infamous, dead nation, god of war)
39
Tip voor Demon Souls zorg dat je voldoende tijd beschikbaar hebt en met het juiste been uit bed stapt.Sagat schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:33:
Hrmm, ik heb niet heel veel op mijn ps3 gespeeld de laatste tijd, maar met het binnenhengelen van de welcome back games heb ik iig geen last ondervonden. Ik heb RnC toch wel iets van 15-30 mins gespeeld denk ik.
(verder met Uncharted!Hoewel ik ook met God of War wil spelen, en is kijken naar demon souls en valk.chron.......)
Ik laat het weten.
Ging al dood in de tutorial en daarna nog verscheidene keren.
Hmm redelijk vreemd, ik heb ook een Sony versterker, PS3 en BRAVIA TV en sinds ik 4 maanden geleden thuis kwam uit China bleek het beeld ineens weg te vallen af en toe. Versterker schoongemaakt en toen was het een stuk minder maar heel af en toe valt ie nog steeds even weg. Dit is overigens niet alleen met PS3 maar ook met NMT en XBOX360...Jumpman schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:55:
Ik heb ook last van bovenstaand probleem, na ongeveer een jaar na aankoop van Sony PS3 80GB, begon het. Ik heb het idee dat het aan de HDMI poort van sommige PS3's ligt, ik heb met de kabel namelijk geen problemen, dezelfde kabel ook aan mijn HTPC. Het is bij mij zelden, maar als het voorkomt vaak de eerste 10 minuten.
Hoogstwaarschijnlijk zit het hem dus in de versterker of de HDMI kabel naar mijn tv maar echt helemaal reproduceren kan ik het niet. Het lijkt er ook op alsof het erger wordt naarmate de apparatuur langer aan staat...
De beveiliging van HDMI (hdcp) blijft een crime. Ik ben ook het hele weekend zoet geweest om er achter te komen dat mijn HD-decoder echt niet gaat werken icm met mijn versterker en TV.
HDMI-CEC uitzetten wil nog wel eens helpen.
HDMI-CEC uitzetten wil nog wel eens helpen.
PSN: Shiver23
Ik ga vanmiddag een ps3 ophalen bij een marktplaats verkoper, zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Ik ben totaal niet bekend met de ps3. Alvast bedankt.
Kijken of hij het doet is altijd slimikheetkoen schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:35:
Ik ga vanmiddag een ps3 ophalen bij een marktplaats verkoper, zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Ik ben totaal niet bekend met de ps3. Alvast bedankt.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Kijken of die niet opengemaakt is en dat het originele spellen zijn en niet kopietjesikheetkoen schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:35:
Spellen testen e.d. snap ik. Is kijken of hij online kan voldoende om te testen dat hij niet omgebouwd is?
Jup, marketplace, games online joinen (als hij een game veel online speelt, kan je zijn profiel bekijken), potje Fifa 11 is altijd goeie test om te kijken of laser nog optimaal werkt omdat die bijna nonstop data van de disc blijft halen.ikheetkoen schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:45:
Spellen testen e.d. snap ik. Is kijken of hij online kan voldoende om te testen dat hij niet omgebouwd is?
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-06-2011 16:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou het een wonder vinden als je niet dood ging in de tutorial aangezien dit de bedoeling is...Sinned123 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:56:
[...]
Tip voor Demon Souls zorg dat je voldoende tijd beschikbaar hebt en met het juiste been uit bed stapt.
Ging al dood in de tutorial en daarna nog verscheidene keren.
Leuk spel hoor dat Demons Souls (ben er nu ook mee bezig). Iedereen die mijn smaak een beetje kent dat ik groot liefhebber ben van de wat moeilijkere games. Enige wat ik wat ik wel jammer vind is dat veel van de moeilijkheidsgraad ontstaat door gewoon gebrek aan informatie en andere truukjes om de moelijkheid artificieel op te schroeven.
Hierdoor grijp je toch snel naar een gamefaqs of wiki. Wat ik eigenlijk 'not done' vind in videogames. Dead Rising lijkt wat dat betreft erop, en is samen met dit spel het enige spel wat ik met gamefaqs/wiki leuker vond dan zonder.
Ik vraag me af of er veel mensen zijn die dit spel helemaal zelfstandig hebben uitgespeeld. Ikzelf speel dit toch echt met de iPad binnen handbereik om snel de walkthrough + maps te kunnen bekijken. Wat ik toch zwak van mezelf vind (maar dus ook van de game). Als je de factor desinformatie er af haalt dan is het spel zelf eigenlijk helemaal niet moeilijk (monsters zijn oerdom namelijk).
Hopelijk is het vervolg meer 'difficulty' en minder 'obscurity'.
Ik heb hem helemaal clean uitgespeeld maar natuurlijk wel met wat online hulp voor sommige eindbazen. Ik heb de wiki enkel gebruikt om achter de "ruilmiddelen" te komen bij de kraaienboom. Demon's Souls was echt mijn game van 2009.SeamusXanthus schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:01:
[...]
Ik vraag me af of er veel mensen zijn die dit spel helemaal zelfstandig hebben uitgespeeld.
Zag vandaag Shadows of the Damned al liggen bij Saturn ipv vrijdag. Waarschijnlijk door de weinige aandacht die deze game krijgt boeit het breken van de release date ook niet.
Geen spijt van, game is erg vermakelijk en super over the top. Hoop dat het een sleeper hit wordt want dat verdient deze game wel.
Geen spijt van, game is erg vermakelijk en super over the top. Hoop dat het een sleeper hit wordt want dat verdient deze game wel.
Vanavond Dead Nation online Co-op gespeeld, heerlijke shooter
Het hele online klassement is echt goed uitgewerkt, complete top30 met landen en hun score, Nederland gaat netjes op de 15de plaats 
Voor de welcome back game, is dit zeker een topper
Muziek en sfeer zitten netjes in elkaar, zeker paar stukken waar het donker is en je heb enkel je wapen-lampje, geeft het zeer leuke sfeer.
Voor de welcome back game, is dit zeker een topper
Muziek en sfeer zitten netjes in elkaar, zeker paar stukken waar het donker is en je heb enkel je wapen-lampje, geeft het zeer leuke sfeer.
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 21-06-2011 23:36 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nooit gehoord van TV beeld dat wegvalt tijdens gamen op PS3, ook nooit last van gehad. Tot gister... Ineens beeld zwart, stront pixels op beeld en hop weer terug. Geluid viel toen ook weg trouwens. En dat is het rare: die loopt bij mij via een 2e stekker (ps2 connector), en niet via de HDMI. Riekt toch wel naar een bug in het OS.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ding was niet oververhit?EfBe schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:13:
Nooit gehoord van TV beeld dat wegvalt tijdens gamen op PS3, ook nooit last van gehad. Tot gister... Ineens beeld zwart, stront pixels op beeld en hop weer terug. Geluid viel toen ook weg trouwens. En dat is het rare: die loopt bij mij via een 2e stekker (ps2 connector), en niet via de HDMI. Riekt toch wel naar een bug in het OS.
[ Voor 7% gewijzigd door Exorcist op 22-06-2011 09:24 ]
Weer een mooi staaltje marketing van Sony:
Vorige week is de Ps3 exclusive real time strategy game "Under Siege" uitgekomen op PSN 8,99 voor plus members. compleet en goed speelbaar met move. Enkel de mensen die de game een beetje volgden weten ervan. Verder weer een launc zonder enige media aandacht. Kijk eens naar hoeveel aandacht bijvoorbeeld Child of Eden krijgt door kinect support terwijl deze ook met move beschikbaar komt.
Diep respect voor MS en haar media machine....
Vorige week is de Ps3 exclusive real time strategy game "Under Siege" uitgekomen op PSN 8,99 voor plus members. compleet en goed speelbaar met move. Enkel de mensen die de game een beetje volgden weten ervan. Verder weer een launc zonder enige media aandacht. Kijk eens naar hoeveel aandacht bijvoorbeeld Child of Eden krijgt door kinect support terwijl deze ook met move beschikbaar komt.
Bij mijn PS3 duren de installaties tegenwoordig (sinds de hack) tergend lang, hebben meer mensen hier last van? ik ben bijvoorbeeld nu een casefile van La NOIR aant installeren en dit duurt een dikke 20 minuten.
IK wil trouwens een Jaarabo op plus nemen, maar die kan je pas kopen als je huidige plus abo af is? klopt dit? het had slimmer van ze geweest als je gewoon ter aller tijden je abo kan verlengen (gewoon zorgen dat het stackt)
IK wil trouwens een Jaarabo op plus nemen, maar die kan je pas kopen als je huidige plus abo af is? klopt dit? het had slimmer van ze geweest als je gewoon ter aller tijden je abo kan verlengen (gewoon zorgen dat het stackt)
* PSN=Chef_NL** *
Verwijderd
Dag Iedereen,
Voor mijn verjaardag krijg ik een BlueRay Box van Planet Earth
Nu ik op zoek was naar een BlueRay speler bedacht ik me opeens dat ik natuurlijk
ook een PS3 kon halen!
Prijs is niet zoveel duurder en al zo het €200,- meer zijn maakt me dat niet uit.
2 jaar geleden heel lang staan twijfelen bij de GameMania en uiteindelijk voor een 360 gekozen..
Controler leek me fijner, games spraken me meer aan. Afein.. 3 maanden op gespeeld en toen aan mijn broer verkocht. Graphics waren kontlelijk en ik ben toch echt een PC gamer (FPS, RTS, MMO).
Alleen nu ik eens wat rond kijk zie ik games als Little Big Planet 2, GoW, Infamous2, Uncharted2, Wipeout HD, etc. Die spreken met toch wel HEEEL erg aan! + Internet op TV e.d.
Hoelang gaat een PS3 nog mee? Ding is inmiddels ook alweer 5 jaar oud!
Hoeveel beter is de gamelijst dan die van een 360? Wil voorkomen dat ik het ding niet weer niet gebruik.
Wat zijn nog meer de pro en cons van een PS3? En gebruik je die 320GB? kost maar 10 euro meer, maar krijg je hem ook daadwerkelijk vol?
Cheers!
Voor mijn verjaardag krijg ik een BlueRay Box van Planet Earth
Nu ik op zoek was naar een BlueRay speler bedacht ik me opeens dat ik natuurlijk
ook een PS3 kon halen!
2 jaar geleden heel lang staan twijfelen bij de GameMania en uiteindelijk voor een 360 gekozen..
Controler leek me fijner, games spraken me meer aan. Afein.. 3 maanden op gespeeld en toen aan mijn broer verkocht. Graphics waren kontlelijk en ik ben toch echt een PC gamer (FPS, RTS, MMO).
Alleen nu ik eens wat rond kijk zie ik games als Little Big Planet 2, GoW, Infamous2, Uncharted2, Wipeout HD, etc. Die spreken met toch wel HEEEL erg aan! + Internet op TV e.d.
Hoeveel beter is de gamelijst dan die van een 360? Wil voorkomen dat ik het ding niet weer niet gebruik.
Wat zijn nog meer de pro en cons van een PS3? En gebruik je die 320GB? kost maar 10 euro meer, maar krijg je hem ook daadwerkelijk vol?
Cheers!
Laten we hier nou niet weer een 360 vs PS3 van maken. Ik denk dat de meeste mensen in dit topic wel voor de exclusives van de PS3 gaan, anders zaten ze waarschijnlijk wel in het Xbox 360 ervaringen topic. Daar zul je ook waarschijnlijk een omgekeerd antwoord krijgen als hier.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:17:
Dag Iedereen,
Voor mijn verjaardag krijg ik een BlueRay Box van Planet Earth![]()
ook een PS3 kon halen!Prijs is niet zoveel duurder en al zo het €200,- meer zijn maakt me dat niet uit.
Cheers!
Sowieso kun je de antwoorden op je vragen wel vinden als je de ervaringen topics gaat doorlezen, want daar zijn ze meerdere malen langsgekomen.
Qua spellen zul je jezelf aan beiden geen buil vallen. Wil je meer een mediaserver / Bluray speler ervaring erbij, dan kom je snel op de PS3 uit.
Succes!
ik heb een launch ps3 en die doet het nog steeds perfect.. over het algemeen is de betrouwbaarheid van een ps3 goed. zeker als je een nieuwe koopt.
en als de games je heeeel erg aanspreken dan moet je het zeker uitproberen.. uncharted 1 en 2 zijn echt super en 3 komt er ook weer bijna aan.
ook kun je heel fijn fps games op een console spelen als je er eenmaal aan gewend bent (speelt relaxer als op pc vind ik.. en ben toch een fervent pc speler geweest)
browser van de ps3 vind ik zelf niet echt geweldig en gebruik ook niet veel. maar dat komt ook omdat ik gewoon mn pc op de tv heb aangesloten
en als de games je heeeel erg aanspreken dan moet je het zeker uitproberen.. uncharted 1 en 2 zijn echt super en 3 komt er ook weer bijna aan.
ook kun je heel fijn fps games op een console spelen als je er eenmaal aan gewend bent (speelt relaxer als op pc vind ik.. en ben toch een fervent pc speler geweest)
browser van de ps3 vind ik zelf niet echt geweldig en gebruik ook niet veel. maar dat komt ook omdat ik gewoon mn pc op de tv heb aangesloten
Gister Midnight club racing gedownloaded, 5GB, de installatie duurde tegen de 40minuten. Weet niet of dit spelafhankelijk is of door de hack, GT5 bijvoorbeeld had altijd al lange installatie tijden.Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:30:
Bij mijn PS3 duren de installaties tegenwoordig (sinds de hack) tergend lang, hebben meer mensen hier last van? ik ben bijvoorbeeld nu een casefile van La NOIR aant installeren en dit duurt een dikke 20 minuten.
Een PSN spel (of XBLA) is dan ook wezenlijk anders dan een full-retail game als Child of Eden, hoe goed het PSN spel dan ook moge zijn.swopdark schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:40:
Weer een mooi staaltje marketing van Sony:
Verwijderd
Ik wil er ook zeker geen 360 vs PS3 topic van maken. Zoals ik al zei; de 360 heb ik gehad en hoef ik niet meer.
Tevens ga ik geen FPS op een console spelen. Ik kan er never nooit aan wennen.
Denk dat ik maar gewoon een PS3 haal ipv enkel een BlueRay speler.
Tevens ga ik geen FPS op een console spelen. Ik kan er never nooit aan wennen.
Denk dat ik maar gewoon een PS3 haal ipv enkel een BlueRay speler.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Playstation Plus topic
• Playstation Move topic
• PS3 als media center topic
• PS3 defecten topic
• PS3 Jailbreak-discussie topic
• Playstation Plus topic
• Playstation Move topic
• PS3 als media center topic
• PS3 defecten topic
• PS3 Jailbreak-discussie topic